abonnement Unibet Coolblue
pi_24992843
Even voor de duidelijkheid:

Waarom deze topic?
Deze topic is voor al het koninklijk nieuws wat anders het forum niet haalt

Ik vind het een ***-topic, het koninklijk huis is veel te duur...blabla...
Waarom open je deze topic dan Hier is je redding: http://forum.fok.nl

In het alleen nieuws over de Oranjes?
Nee, ook voor andere koninklijk huizen
pi_24992905
Amalia is ziek!! Wat errug!!
geniet nooit met mate
pi_24992957
Beatrix werd vandaag dr. in Leiden. De rest van de familie was er ook.







Meer foto's: http://www.royalimages.nl/theme/theme.asp?themeid=473
pi_24993244
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 21:37 schreef Majar het volgende:
Beatrix werd vandaag dr. in Leiden. De rest van de familie was er ook.

[afbeelding]
Arme Pino...
pi_24993262
En inderdaad Amalia heeft de waterpokken Waarschijnlijk kan ze daarom zaterdag niet bij de fotoshoot zijn

Een foto van het kleine prinsesje in betere dagen
pi_24993306
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 21:54 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Arme Pino...
idd
  dinsdag 8 februari 2005 @ 23:03:52 #7
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24994152
die Maximaaltje blijft toch een lekker ding....
don't give me that fucking bullshit
  dinsdag 8 februari 2005 @ 23:08:28 #8
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_24994274
Ja, leuk mens.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_25003827
Aanslag ETA nabij beurscentrum in Madrid

MADRID - In een noordoostelijke buitenwijk van de Spaanse hoofdstad Madrid is woensdagmorgen een zware autobom ontploft nabij het belangrijkste conferentie- en beurscentrum van de stad. Negentien mensen raakten lichtgewond, aldus functionarissen. De Baskische afscheidingsbeweging ETA heeft kort voor de explosie de Baskische krant Gara gewaarschuwd.

Volgens de website van de krant El Mundo zouden koning Juan Carlos, zijn vrouw en de Mexicaanse president Vicente Fox later in de middag in het centrum een internationale kunstbeurs openen. De aanslag viel samen met een razzia tegen de ETA in het noorden van Spanje. In verscheidene steden werden zeker tien aanhangers van de ETA aangehouden, aldus de autoriteiten.

Koning Juan Carlos en zijn vrouw, Koningin Sofia
pi_25003873
Eeuwige vrijgezel Prins Albert van Monaco is enige tijd geleden gespot met een vrouw. Het lijkt in de foto's net alsof ze handjes vasthouden. Zo hij dan toch eindelijk weer een vriendin hebben gevonden

  woensdag 9 februari 2005 @ 12:44:23 #11
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25005039
ik moet ook maar eens iemand van koninklijk huis strikken
wanneer komt de eerste coming out van een koninklijk lid, ik kan niet geloven dat niemand daar homo is
don't give me that fucking bullshit
pi_25014031
De Oostenrijkse televisie bericht dat Koningin Beatrix, Friso, Constantijn en hun gezinnen in Lech zijn aangekomen. ORF laat hier beelden van zien in hun journaal.

Link video: http://your.orf.at/vbgwebcam/bheute/player.php?day=2005-02-09&offset=00:01:48
Beelden te zien bij ongeveer 12:18

De Oostenrijkers berichten ook dat W-A, Maxima en C-A de komende dagen worden verwacht in Lech.
pi_25038019
Het nieuw verloofde paar Camilla en Charles was gisteren samen op een feestje en Camilla showde haar nieuwe verlovingsring.



pi_25038117
Aanstaande maandag wordt een interview met prinses Maxima uitgezonden door Nova. Niet afgenomen door Maartje van Wegen, maar door Jeroen Pauw

Op de Nova-site kan je al een stukje van de interview zien en er is ook een foto van Maxima en Jeroen Pauw.

Link naar artikel Nova: http://www.novatv.nl/index.cfm?cfid=34747152&cftoken=90007207&ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=3217

pi_25038179
Op www.telegraaf.nl is te lezen dat Edwin de Roya van Zuydewijn een omgangsregeling wil met zijn hond

-----------------------
De Roy eist omgangsregeling met hond
AMSTERDAM - Edwin de Roy van Zuydewijn eist een omgangsregeling met zijn hond Paco. Hij heeft een kort geding aangespannen tegen zijn vrouw prinses Margarita. De zaak dient donderdag voor de rechtbank in Amsterdam. Dit heeft de advocaat van De Roy, mr. Gabriël Meijers, vrijdag gezegd.

Het paar leeft al enige tijd apart. De Roy eist een omgangsregeling met de hond op straffe van 500 euro voor elke dag dat prinses Margarita hieraan niet voldoet. Over de toestand van het dier wil de advocaat niks kwijt. " Ook honden hebben recht op privacy."

De dochter van prinses Irene verklaarde in augustus te willen scheiden van haar man. Ze plaatste later een krantenadvertentie waarin ze liet weten naar hem op zoek te zijn wegens de scheidingsprocedure. De Roy zei gewoon thuis in Frankrijk te zitten.

In 2003 maakte het stel ophef in het weekblad HP/De Tijd, omdat het van oordeel was dat het door de koninklijke familie was dwarsgezeten. De familie zou van mening zijn dat De Roy geen goede partij was voor de prinses.

Margarita toonde anderhalf jaar later berouw over het zoeken van de publiciteit en vond dat ze haar familie onnodig had gekwetst. Ze staakte haar gerechtelijke procedures tegen de Nederlands Staat.

De Roy van Zuydewijn heeft altijd volgehouden dat hij zijn gerechtelijke procedure tegen de Staat door zal zetten. Daarin eist hij genoegdoening voor de schade die zijn persoon en bedrijf hebben geleden. Hij meent dat zijn privacy is aangetast. De Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst deed onderzoek naar de man van Margarita, in opdracht van het Koninklijk Huis.
pi_25038291
Gisteren was er een galadiner in Stockholm, Zweden. De Zweedse kroonprinses Victoria (in het blauw), Prinses Madeleine (in het rood) en Prinses Lilian (de oudere vrouw) waren o.a. aanwezig.*)

3 foto's





pi_25058364
Het regende, ze had nog last van de waterpokken en er stonden 50 fotografen en filmploegen om haar heen, en toch is ze niet in huilen uitgebarst Hier zijn maar liefst 10 foto's van de dame, prinses Catharina-Amalia.



















  zaterdag 12 februari 2005 @ 19:01:27 #18
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25060154
Max Milf in de sneeuw is oke ole ole
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25065040
Ze lijkt erg op haar moeder. Het is wel een moppie om te zien Ze is alleen niet zo fotogeniek op bepaalde foto's.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_25065189
Wat een leuk topique !!
en zo vind ik hem weer ook !
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 12 februari 2005 @ 23:52:57 #21
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25065368
Leuke foto's
En een leuk topic
pi_25076062
Amalia met Uggs
  zondag 13 februari 2005 @ 21:21:06 #23
88233 Steve
Still the best.
pi_25076127
Kijkt Amalia niet een beetje raar? Zo'n opgetrokken neus.

Verder wel een goed idee, zo'n fotomoment.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_25076226
Wat een mooi meisje wordt Amalia toch. En als ik me niet vergis dan heeft ze de bruine kijkers van haar moeder geërfd
Op de foto's van Majal in het begin van dit topic zit Máxima's haar echt prachtig. 't Lijkt wel of ze er ietwat een andere coupe van hebben gemaakt.
Overigens, ook prachtige foto's van Prinses Victoria en Prinses Madeleine van Zweden!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 13 februari 2005 @ 21:58:45 #25
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25076642
quote:
Op zondag 13 februari 2005 21:30 schreef Natalie het volgende:
Wat een mooi meisje wordt Amalia toch. En als ik me niet vergis dan heeft ze de bruine kijkers van haar moeder geërfd
Op de foto's van Majal in het begin van dit topic zit Máxima's haar echt prachtig. 't Lijkt wel of ze er ietwat een andere coupe van hebben gemaakt.
Overigens, ook prachtige foto's van Prinses Victoria en Prinses Madeleine van Zweden!
OMFG! Het koningshuis is een hoax! naïeve doos, als die Amalia ooit een mooi meisje wordt dan heeft ze echt wel wat beters te doen dan koningin worden...

wij moeten maar snel een republiek worden, de troonopvolgers worden alleen maar lelijker
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  zondag 13 februari 2005 @ 22:06:34 #26
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25076766
Ugs
don't give me that fucking bullshit
  zondag 13 februari 2005 @ 22:09:37 #27
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_25076830
quote:
Op zondag 13 februari 2005 21:58 schreef Molluck het volgende:

[..]

OMFG! Het koningshuis is een hoax! naïeve doos, als die Amalia ooit een mooi meisje wordt dan heeft ze echt wel wat beters te doen dan koningin worden...

wij moeten maar snel een republiek worden, de troonopvolgers worden alleen maar lelijker
Psst: je zit in het verkeerde topic/subforum.

Voor dergelijke discussies kun je beter hier zijn: Cultuur en Historie

[ Bericht 0% gewijzigd door static op 13-02-2005 22:17:55 ]
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 13 februari 2005 @ 23:02:16 #28
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25077728
dit is alleen voor de gossip over sterren
don't give me that fucking bullshit
pi_25083250
quote:
Op zondag 13 februari 2005 22:09 schreef static het volgende:

Psst: je zit in het verkeerde topic/subforum.

Voor dergelijke discussies kun je beter hier zijn: Cultuur en Historie
Op die manier wordt zelfs niet gediscuseerd in C&H, static. Niet meteen al die vage types daarheen sturen
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  maandag 14 februari 2005 @ 17:38:33 #30
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25087760
damn, I feel insulted
maar die Amalia blijft een lelijk draakje
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  maandag 14 februari 2005 @ 17:41:13 #31
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_25087787
De koninklijke familie is ingesneeuwd in lech!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_25090792
Vanavond Maxima bij Nova .

Amalia heeft trouwens een bulldog-mond... ach misschien trekt het nog wel bij .
  maandag 14 februari 2005 @ 21:53:05 #33
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_25090890
Een jaar geleden zag Amalia er nog veel meer opgeblazen uit, maar dat gebeurt wel vaker bij baby's. Gelukkig trekt het vaak weg en ze begint nu steeds meer 'normaler' er uit te zien. Ik ben trouwens benieuwd naar het interview zo op NOVA. Ik denk dat het erg tof en open wordt en natuurlijk is het tien keer beter dat Jeroen de Pauw het interview afneemt en geen Maartje van Weegen .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_25098046
Gisteren was het interview met Maxima. Het is een leuk mens

Voor mensen die het gemist hebben, het is nog te zien op www.novatv.nl. Dan moet je op de grote MA klikken en erna op 'complete uitzending'.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 11:48:18 #35
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25098154
quote:
Op maandag 14 februari 2005 21:46 schreef Airelle het volgende:


Amalia heeft trouwens een bulldog-mond... ach misschien trekt het nog wel bij .

Dat viel mij ook al op

slechtste soep ever maja
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  dinsdag 15 februari 2005 @ 12:25:19 #36
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_25098648
Ik vond het interview ook erg leuk en ook niet zo strak allemaal. Alleen jammer van de slechte knippen die gemaakt werden, waardoor het toch niet zo heel vloeiend over kwam, maar Jeroen Pauw deed het opvallend goed en stelde ook goede vragen. Ook interessant was het om te zien hoe zo'n werkbezoek geregeld wordt en wat er allemaal bij komt kijken.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_25099339
Ik vond het ook wel een boeiend interview. Maxima is echt een leuke vrouw!
pi_25127004
Prinses Letizia en haar veel te lange echtgenoot kroonprins Felipe van Spanje waren gisteren Madrid om de Palacio de los Deportes te openen.

pi_25127179
Ex-Koningin Nariman Sadek van Egypte is vandaag overleden in het ziekenhuis in Cairo. Ze is 72 jaar geworden. Haar man, Koning Farouk, werd in 1952 afgezet tijdens een revolutie, hij overleed al in 1965.

Foto van het vroegere koningspaar in 1951
pi_25127182
Met betrekking tot Pelipe en Letizia...
't Is net zo'n noodkijk als eerder tussen Edwin de Roy van Zuydewijn en prinses Margarita. Hij boomlang en zij ruim een kop kleiner.
Daarnaast vind ik Letizia veel afgevallen sinds haar huwelijk met Felipe. Ze was altijd al superslank, maar nu toch wel heel erg.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_25127316
Er wordt gefluisterd dat Letizia anorexia heeft en depressief (geen idee of dat waar is) is geworden , omdat ze tot nu toe (voor zover bekend) nog niet zwanger is. Het paar is getrouwd in mei 2004 en in het katholieke Spanje vindt men het onderhand wel een beetje tijd worden dat het gezin van Letizia en Felipe wordt uitgebreid. Het lijkt me vreselijk voor haar dat het hele land op een zwangerschap loopt te wachten
  donderdag 17 februari 2005 @ 23:29:14 #42
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25135802
Zeg hier even nieuws over prinses Margarita die ik middels inside info heb verkregen:
Ze heeft een nieuwe vriend! een boomlange Australier

Remember, je las het op Fok first
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25141121
Weer zo'n boomlange vent? Gaat vast weer mis. *roddel roddel*
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 18 februari 2005 @ 10:50:12 #44
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_25141543
wat is die amalia toch LELIJK.. dat kind kan echt nooit lachen lijkt het wel
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_25159838
Maxima was gisteren weer aan het werk in Tilburg. Ze bezocht: het Centrum voor Werk en Inkomen, het Centrum Buitenlandse Vrouwen en de Stichting Experimenten Werkgelegenheid.

Van het weekend vliegt ze naar Afrika, waar ze vanaf maandag tot en met vrijdag een werkbezoek aflegt in Uganda en Kenia. Dit doet ze als lid van de Groep van Adviseurs voor het Internationale Jaar van het Microkrediet. Dit jaar is door de Verenigde Naties uitgeroepen.

Video Tilburg (klikken op het kleine tv-toestel op de site, onder de foto): http://www.omroepbrabant.nl/resources/news/news.aspx?site=1&department=1§ion=1&newsfolder=10&news=40255
pi_25159985
Koning Carl XVI Gustaf en Koningin Silvia van Zweden waren gisteren en eergisteren in Thailand om de rampgebied te bezoeken waar door de tsunami zoveel Zweedse doden waren gevallen. Zweden had van de Europese landen, de meeste doden te betreuren.

  zaterdag 19 februari 2005 @ 12:53:04 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_25160105
Domme vraag misschien, maar waarom heeft Zweden een koning en een koningin en wij een koning(in) + prins(es)?
Niet meer actief op Fok!
pi_25160533
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Domme vraag misschien, maar waarom heeft Zweden een koning en een koningin en wij een koning(in) + prins(es)?
Maxima wordt ook Koningin toch?

Je bedoelt Koningin Beatrix en prins Claus... dat komt omdat Claus aangetrouwd is. Als een een koningin trouwt met iemand wordt dat een prins en als een Koning trouwt met iemand wordt die vrouw Koningin. volgens mij hoor
pi_25161065
Het staatshoofd wordt in de wet aangeduid als Koning. Aangezien Bea een vrouw is, wordt dat dus Koningin. Prins Claus werd geen Koning, omdat het dan niet duidelijk zou zijn wie nu eigenlijk het staatshoofd is. Daar de wet zet dat het staatshoofd een Koning is. Snappie
Als Willem-Alexander straks de troon bestijgt dan wordt hij Koning en Máxima Koningin. Er is dan immers geen verwarring.

Zweden heeft nu een Koning en een Koningin om precies dezelfde reden. Als Kroonprinses Victoria straks de troonbestijgt, dan wordt zij Koningin, maar haar echtgenoot zal geen Koning worden. Hij wordt waarschijnlijk prins (consort) net als bij de buren in Denemarken. Maar dat wordt allemaal nog wel vastgelegd als Victoria trouwt
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_25162421
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 13:53 schreef Natalie het volgende:
Het staatshoofd wordt in de wet aangeduid als Koning. Aangezien Bea een vrouw is, wordt dat dus Koningin. Prins Claus werd geen Koning, omdat het dan niet duidelijk zou zijn wie nu eigenlijk het staatshoofd is. Daar de wet zet dat het staatshoofd een Koning is. Snappie
Als Willem-Alexander straks de troon bestijgt dan wordt hij Koning en Máxima Koningin. Er is dan immers geen verwarring.

Zweden heeft nu een Koning en een Koningin om precies dezelfde reden. Als Kroonprinses Victoria straks de troonbestijgt, dan wordt zij Koningin, maar haar echtgenoot zal geen Koning worden. Hij wordt waarschijnlijk prins (consort) net als bij de buren in Denemarken. Maar dat wordt allemaal nog wel vastgelegd als Victoria trouwt
Dat zei ik toch? .
pi_25162492
Nog even voor de mensen die Maandag de uitzending met Maxima gemist hebben: over een kwartiertje komt de herhaling op Ned3.
pi_25163191
Ik zei d'r ook even bij waarom.
Da's vaak ook wel handig.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zaterdag 19 februari 2005 @ 18:06:58 #53
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25164789
ik heb het al online gekeken was errug leuk
don't give me that fucking bullshit
pi_25204099
Prinses Maxima is gisteravond geland in Afrika en om precies te zijn Oeganda.

Op www.nu.nl staat een artikel over wat ze er gaat doen:
http://www.nu.nl/news/485(...)urnee_in_Afrika.html

En dit zijn de eerste foto's van vandaag, waarop ze zichtbaar zwanger is







pi_25218329
Ook vandaag was Maxima nog in Uganda, morgen is ze in Kenia.

Samen met de president van Uganda


Met een doekje...


Gezellig babbelen


Koninklijke goedkeuring
pi_25218678
Maxima is niet de enigste die op reis is. Het spaanse koppel Felipe en Letizia zijn deze dagen in Brazilie. In Brazilie weten ze hoe je gasten moet ontvangen

  woensdag 23 februari 2005 @ 19:13:01 #57
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_25218744
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 12:30 schreef Majar het volgende:
Gisteren was er een galadiner in Stockholm, Zweden. De Zweedse kroonprinses Victoria (in het blauw), Prinses Madeleine (in het rood) en Prinses Lilian (de oudere vrouw) waren o.a. aanwezig.*)

3 foto's

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat een leuk ding is die madeleine toch
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:14:02 #58
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25218759
Met die duimpjes lijkt Maxima net Jamai
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25221226
Koningin Elizabeth niet naar huwelijk Charles
quote:
De Britse koningin Elizabeth vermijdt het huwelijk van haar zoon prins Charles en Camilla Parker Bowles, aldus Buckingham Palace. De burgerlijke trouwerij vindt plaats in het stadhuis van Windsor, vlakbij Windsor Castle (het buiten-verblijf van de familie), op 8 april.

Volgens een woordvoerder van de familie mijdt de koningin het burgerlijke huwelijk omdat "ze zich ervan bewust is" dat de kroonprins en zijn aanstaande een eenvoudige ceremonie willen houden. De koningin zal wel aanwezig zijn bij de gebedsdienst na de huwelijksvoltrekking.

Overigens gaat volgens de Britse koningshuiskenners het gerucht dat de koningin niet zou willen komen omdat een simpel huwelijk op het stadhuis "beneden haar stand zou zijn". Een gerucht dat voor veel Britten een bevestiging is van het vermoeden dat de koningin niet achter het huwelijk zou staan.
Het zou me niets verbazen als Elizabeth een gewoon stadhuis inderdaad beneden haar stand vindt. Deze dame kwam altijd al op mij over als iemand die behoorlijk uit de hoogte was. Neus de lucht in, en vooral enigszins neerkijken op het normale volk. Dat ze laatst in een in een trein stapte en niet wilde dat iemand voor haar ging staan, doet daar geen afbreuk aan wat mij betreft. Het is al langer bekend dat de Windsors (en dan vooral de queen) wel wat positieve reclame konden gebruiken. Zo'n ritje per trein doet het dan misschien even goed, maar als ik dan weer zoiets als het bovenstaande bericht lees, dan denk ik: 'ach, mens, wie gelooft nou dat je niet wil komen omdat ze het simpel wensen te houden?'

Toen ze eerder in Windsor Castle zouden trouwen, toen was er absoluut geen sprake van dat ze niet zou komen, maar nu het gewoon in het gemeentehuis moet, komt ze ineens niet opdagen? Ze is er overigens wel bij in de kerkdienst (ja, dat moet wel als je Defender of Faith bent, right?) en ook bij de receptie (die natuurlijk wel in het paleis is, en daar kun je je vertonen), maar bij de voltrekking van het huwelijk van je oudste zoon, de toekomstige koning van je land, kun je niet bijwonen? Pffffffffffff.

Ahhhhh, dit lucht op

[ Bericht 1% gewijzigd door Celestien op 24-02-2005 10:14:41 (taalfoutje) ]
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_25228786
Tsja, Elizabeth leeft nog als in de vorige eeuw (of eigenlijk 2 eeuwen terug). Ze wordt oud
pi_25228832
Tjonge zeg, wat een rare moeder toch....
Bij zo'n gelegenheid doet het er toch niet toe of je koningin bent of dat je zoon kroonprins is...?
Je gaat toch voor je zoon? Mens is volslagen gek, zoveel adviseurs om haar heen, en dat zulke domme beslissingen maken.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_25234152
Maxima zit nog steeds in Afrika, vandaag in de krottenwijken van Nairobi (Kenia)

In de krottenwijken








Persconferentie met -microfoon
  donderdag 24 februari 2005 @ 17:38:42 #63
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_25235301
Haar bezieling heeft wel iets weg van Prinses Diana, vinden jullie niet?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_25251776
Prins Pieter-Christiaan en Prins Floris gaan trouwen!

Jongste zonen prinses Margriet gaan trouwen
http://www.koninklijkhuis(...)sberichten/2245.html
quote:
De prinsen Pieter-Christiaan en Floris hebben vanmiddag bekend gemaakt beiden in het huwelijksbootje te zullen gaan stappen. Pieter-Christiaan (32) zal eind augustus trouwen met Anita van Eijk. Zijn jongere broer Floris (29) geeft in oktober zijn jawoord aan Aimée Söhngen. De twee broers zijn de jongste zonen van prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven. Hun oudere broers Maurits en Bernhard jr. trouwden eerder al.

Opvallend is dat beide prinsen voor hun huwelijk geen toestemming vragen aan de verenigde vergadering van de Staten-Generaal (de Eerste en Tweede Kamer). Dit betekent dat de twee na hun huwelijk niet meer in aanmerking komen voor troonsopvolging.

De bruiden
Anita van Eijk (35) is geboren in Zwitserland en bracht haar middelbare schooltijd in Singapore en Nederland door. De afgelopen jaren werkte zij in Londen voor Bloomberg, veilinghuis Christie's en JPMorgan. Ze zal zich nu als zelfstandig ondernemer in Nederland vestigen.

Aimée Söhngen (27) is geboren en getogen in Nederland en studeerde bedrijfsrecht in Leiden. Zij heeft prins Floris in haar studententijd leren kennen. Söhngen heeft een baan als projectmanager bij Fortis Bank.
Eindelijk maar toch!

Drie baby's + twee huwelijken dit jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Celestien op 25-02-2005 17:13:20 ]
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_25264935
En natuurlijk ook nog het jubileum van Bea.

Hier zijn nog wat foto's van gisteren, Maxima in Afrika
Als het goed is , is Maxima ondertussen thuis aanbeland en hangt ze om de nek van haar Willem en Amalia

De foto's:




pi_25265157
Prinses Mary en haar echtgenoot kroonprins Frederik van Denemarken brengen een bezoek aan Australie de komende dagen. Mary is vorig jaar met Frederik getrouwd en ze komt uit Australie. Het is dus een soort thuiswedstrijd voor haar

pi_25265209
En Maxima was niet de enigste prinses in Afrika de afgelopen week. Mathilde van Belgie was er ook. Zij bracht een bezoek aan Mali.

pi_25265374
Gisteren was de verloving tussen Anita & Pieter-Christiaan en Aimée & Floris.

En dit zijn de foto's:

Anita & Pieter-Christiaan


Aimée & Floris
  maandag 28 februari 2005 @ 10:02:43 #69
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_25295282
Uitzonderlijk goede smaak hebben die kinderen van Margriet toch! Dat blijft me verbazen!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_25295655
Idd. Mooie dames.

Prinses Anita & Prinses Aimée na augustus en oktober, dus.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  maandag 28 februari 2005 @ 10:45:11 #71
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25295816
Prinses Anita whahahahaha

doet me gelijk denken aan het nummer van de heideroosjes Jonnie en Anita die rijden op de Cita
don't give me that fucking bullshit
  maandag 28 februari 2005 @ 11:01:58 #72
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_25296001
Ze worden geen prinses, want geen van beide jongens vraagt toestemming aan het kabinet voor het huwelijk.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 28 februari 2005 @ 11:17:56 #73
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25296237
thank god...

ach ja wat zijn ze ook, niet interessant....voor de rest zou je nooit meer iets van ze horen...
don't give me that fucking bullshit
pi_25296339
quote:
Op maandag 28 februari 2005 11:01 schreef E.T. het volgende:
Ze worden geen prinses, want geen van beide jongens vraagt toestemming aan het kabinet voor het huwelijk.
Fout.
Ik had wel verwacht dat dit nog gezegd zou worden.

Het is maatschappelijk gebruik dat echtegenotes de naam en de titel van hun echtgenoot mogen voeren. Als Graaf Pietje trouwt met Anna. Dan mag Anna zich na het huwelijk Gravin Anna noemen.
Dat Pieter-Christaan en Floris straks geen lid meer zijn van het Koninklijk Huis staat daar los van. Tenzij hun ze via Koninklijk Besluit hun persoonlijke titel van 'Prins van Oranje-Nassau' kwijtraken. Maar dat zie ik niet gebeuren.

Prins Johan Friso is ook geen lid meer van het Koninklijk Huis (en is daardoor zijn titel Prins der Nederlanden kwijtgeraakt) maar zijn titel 'Prins van Oranje-Nassau' heeft hij behouden, daarom mag Mabel zich Prinses Mabel noemen.

Er bestaat nog veel verwarring wat betreft het 'geen toestemming vragen' voor een huwelijk. Terwijl het niet veel meer inhoudt dan dat ze geen lid meer zullen zijn van het Koninklijk Huis en daardoor geen aanspraak meer maken op de troon.
Zolang ze hun titel 'Prins van Oranje-Nassau' behouden, mogen de meiden na hun huwelijk als Prinses door het leven gaan.

Hoewel ze natuurlijk niet in de adelstand worden verheven. Maar dat staat ook weer los van het 'toestemming vragen-gebeuren'. Marilène is ook niet verheven in de adelstand, Annette ook niet. Hoewel ze wel toestemming hebben gevraagd én gekregen.

Zelfs Laurentien is niet van adel, hoewel ze getrouwd is met de zoon van de Koningin.
De enige die wél in de adelstand is verheven door haar huwelijk is Máxima. Zij is officieel prinses geworden, terwijl de andere dames enkel de titel van hun man gebruiken.

[ Bericht 14% gewijzigd door Celestien op 28-02-2005 11:31:59 ]
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_25297011
En het grappige is dat je bv. Prinses Laurentien, ook Prinses Constantijn kan noemen, omdat ze getrouwd is met Prins Constantijn en zijn titel en naam daardoor mag dragen. Dus eigenlijk kan je ze ook Prinses Friso, Prinses Constantijn, Prinses Maurits, Prinses Bernhard noemen. In Nederland wordt dit alleen niet meer echt gebruikt.

In het buitenland doen ze dat nog wel, zo werd in Belgie bekend gemaakt dat voor het huwelijk van Prins Laurent de volgende Nederlandse gasten kwamen: Prins en Prinses Constantijn van Oranje-Nassau.

In Engeland gebruiken ze het ook nog, daar heb je Prins en Prinses Michael of Kent. De prinses heet eigenlijk Marie-Christine, maar iedereen noemt haar sinds haar huwelijk dus Prinses Michael. De arme vrouw...
pi_25297349
quote:
Op maandag 28 februari 2005 12:10 schreef Majar het volgende:
En het grappige is dat je bv. Prinses Laurentien, ook Prinses Constantijn kan noemen, omdat ze getrouwd is met Prins Constantijn en zijn titel en naam daardoor mag dragen. Dus eigenlijk kan je ze ook Prinses Friso, Prinses Constantijn, Prinses Maurits, Prinses Bernhard noemen. In Nederland wordt dit alleen niet meer echt gebruikt.
Hier zeggen we idd gewoon 'Prinses Marilène'
quote:
In het buitenland doen ze dat nog wel, zo werd in Belgie bekend gemaakt dat voor het huwelijk van Prins Laurent de volgende Nederlandse gasten kwamen: Prins en Prinses Constantijn van Oranje-Nassau.
Dat zag ik laatst ook op de lijst van genodigden voor het huwelijk van de Deense kroonprins Frederik met Mary. Omdat wij dat hier niet gewend zijn, sta je toch even vreemd te kijken.
quote:
In Engeland gebruiken ze het ook nog, daar heb je Prins en Prinses Michael of Kent. De prinses heet eigenlijk Marie-Christine, maar iedereen noemt haar sinds haar huwelijk dus Prinses Michael. De arme vrouw...
Ja, idd. Best vreemd voor onze begrippen. Alsof ze een prinses is met een mannelijke naam, ofzo.
Maar 't is om aan te tonen dat de door het huwelijk prinses zijn geworden en niet bij geboorte.

Offtopic: Majar weet ook veel over adel. Persoonlijke interesse?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_25335092
quote:
Op maandag 28 februari 2005 12:34 schreef Natalie het volgende:

Offtopic: Majar weet ook veel over adel. Persoonlijke interesse?
Ach, ik volg vooral het koninklijke gedeelte redelijk, dan krijg je dat soort zaken vanzelf mee
pi_25335126
Van www.telegraaf.nl:

Spaanse koninklijke familie ontkent anorexia Letizia

MADRID - De Spaanse koninklijke familie heeft officieel ontkend dat prinses Letizia, de vrouw van kroonprins Felipe, aan anorexia lijdt. In een brief van de hoofdvoorlichter van het koningshuis, die woensdag in de krant El Mundo is geplaatst, worden de geruchten in de media "absolute onzin" genoemd.

Felipe en de voormalige tv-journaliste Letizia trouwden vorig jaar mei. De laatste tijd viel op dat de prinses een stuk magerder was geworden. In Spaanse en internationale media werd de afgelopen week druk gespeculeerd dat Letizia aan de beruchte eetziekte zou lijden.
pi_25335685
Willem was gisteren in Amsterdam om de 50ste HISWA te openen.

Foto:
  woensdag 2 maart 2005 @ 20:09:53 #80
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25335995
ik hoop niet dat hij die boot sloopt...
daar heeft hij een btje een handje van
don't give me that fucking bullshit
  woensdag 2 maart 2005 @ 20:11:47 #81
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25336027


over jules jr. hoor je niets he, terwijl ze zo mooi is
don't give me that fucking bullshit
pi_25336537




Ze woont in Londen, net als haar vader. En Juliana studeert aan The Slade School of Fine Arts, een kunstacademie. Dus ze is druk bezig. Ik vind haar de knapste vrouwelijke 'echte' Oranje van haar generatie. De andere vrouwelijke Oranjes in haar generatie zijn Margarita en Marie-Caroline, hmmm...tsja..dan is het wel logisch . Hoewel Margarita sinds haar scheiding er al een stuk beter uitziet.
  woensdag 2 maart 2005 @ 20:59:45 #83
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25336685
je hebt een goeie smaak...

zij is echt "jam jam"
don't give me that fucking bullshit
  donderdag 3 maart 2005 @ 06:47:38 #84
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25342029
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 20:48 schreef Majar het volgende:



Ze woont in Londen, net als haar vader. En Juliana studeert aan The Slade School of Fine Arts, een kunstacademie. Dus ze is druk bezig. Ik vind haar de knapste vrouwelijke 'echte' Oranje van haar generatie. De andere vrouwelijke Oranjes in haar generatie zijn Margarita en Marie-Caroline, hmmm...tsja..dan is het wel logisch . Hoewel Margarita sinds haar scheiding er al een stuk beter uitziet.
Van zo'n goede afkomst en toch met haar loverboy samen op een scooter reizen, zo zie je maar weer dat het in de beste families kan gebeuren
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25347673
Maxima is volgens Weekend (www.weekend-online.nl) verbijsterd en verdrietig om haar broer. Broerlief Martin Zorreguieta zou volgens het weekblad gaan scheiden van zijn vrouw Mariana. Hij is van het ene op het andere moment een relatie zijn begonnen met een serveerster van zijn restaurant
Het lijkt me niet zo'n handige zet van Martin, hij had volgens mij wel een vrij leuke vrouw

Martin en Mariana in betere tijden, vorig jaar nog hand in hand
  donderdag 3 maart 2005 @ 18:27:25 #86
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25349423
het gebeurt in de beste relaties
don't give me that fucking bullshit
pi_25410572
Echtgenote lijfwacht koningin blijkt mol

De echtgenote van een koninklijke lijfwacht blijkt een jaar lang vertrouwelijke informatie over het Koninklijk Huis door te hebben gegeven aan het roddelblad Privé. De vrouw is eind augustus 2003 gearresteerd, maar het nieuws is nu pas naar buiten gebracht.

Koningin Beatrix vond het opvallend dat er wel erg vaak fotografen klaarstonden op de vakantiebestemmingen van prins Willem-Alexander en Máxima. Uit onderzoek bleek dat de vrouw het werkrooster van haar man gebruikte om af te kunnen leiden waar het kroonprinselijk paar naar toe zou gaan. Deze informatie speelde ze door aan een vriendin die bij Privé werkte.

Haar echtgenoot werd na de ontdekking geschorst, maar deze bleek niet te weten van de praktijken van zijn vrouw. De man heeft een andere post gekregen.

Van: Fok!-frontpage

-----------------------------------------
Volgens mij zijn de lijfwacht en z'n vrouw ook nog gescheiden. Dat zal haar leren
pi_25410624
Maxima was zaterdag met pa en ma Zorro en de kleine prinses in Maastricht volgens de Limburger.

------------------------------------------------------
Máxima wilde kaas, koekjes en clementines
Johan van de Beek

Maastricht - Prinses Máxima en pa en ma Zorreguieta waren in Maastricht voor een particulier bezoekje aan de Argentijnse galeriehouder Jaime Eguiguren op de kunstbeurs Tefaf. Niemand wist dat ze zaterdagmiddag twee winkels op Sint Pieter aandeden.
Als je van tevoren niet weet dat er iets belangrijks staat te gebeuren dan hoef je je ook niet druk te maken. Dan doe je gewoon normaal. ,,Ik ben niet echt goed met woorden of zo, maar voordat ik erg in had zei ik 'goedemiddag prinses Máxima, wat leuk dat u bij ons komt winkelen''', zegt Milly van delicatessenzaak Casa Delicata aan de Maastrichtse Glacisweg.

Het is zaterdagmiddag rond half drie in de (aldus de vaak gebruikte makelaarsteksten) 'groene en gewilde' wijk Sint Pieter. De sneeuw op de autodaken en stoepen smelt. Het is rustig, zoals het vaak rustig is op Sint Pieter (inwoners van deze wijk wonen niet in maar op Sint Pieter). De gekte hoort bij het centrum, hier doe je normaal. Een kwartier eerder zijn twee heren, naar later blijkt beveiligingsmensen van het Koninklijk Huis, groentewinkel Vroeg Op, twee deuren naast Casa Delicata, binnengestapt. ,,Ze keken even rond. Of alles goed was, denk ik'', vertelt verkoopster Margo die samen met Pascale en Gusta dienst heeft. Daarna, vertellen de dames, kwam een statige heer binnen met iets dat leek op een lederen cowboyhoed op zijn hoofd. De dames herkenden hem onmiddellijk: Jorge Zorreguieta, de pa van Máxima.

Vreemd dat ze hem als eerste herkenden, want achter meneer Zorreguieta was zijn dochter met prinsesje Catharina-Amalia in de kojts (Maastrichts voor kinderwagen) ook al binnengestapt. En tja, dan staat dus een van de populairste en bekendste vrouwen van het land in je zaak. Wat doe je dan? Vragen wat ze wil hebben, zeggen de dames.
maandag 07 maart 2005
pi_25410652
'Máxima was leuk, geen kapsones of niks'
Vervolg vanpagina 1

Maastricht - Uit de woorden van meneer Zorreguieta die volgens de dames ietwat moeizaam Engels spreekt, wordt duidelijk dat het gezelschap in Maastricht is voor een bezoek aan de Tefaf.

Ook tegen Máxima worden een paar woorden Engels gesproken maar daar wil de prinses niets van weten. Ze wil alleen Nederlands spreken en dat doet ze nu, zeggen de dames, accentloos.

,,Ze is ongeveer tien minuten binnen geweest. Máxima heeft goed de rode grapefuits bestudeerd. En de mandarijnen. Daarna heeft ze nog in het rekje met de jam gekeken. Uiteindelijk kocht ze grapefruits, clementines en een klein potje frambozenjam. Ja, ze betaalde zelf.''

Achteraf vallen een paar dingen op. Vooral dat Máxima zo gewoon deed en dat daarom iedereen in de zaak ook gewoon deed. De paar andere klanten ook. Er waren geen oploopjes, geen gilletjes van verrukking en niemand vroeg om een handtekening. Het was heel normaal.

En ze moesten eigenlijk wel lachen omdat niemand aanstalten maakte om iets te kopen terwijl de prinses in de zaak was. ,,Wie kan ik helpen? Niet allemaal tegelijk!'', had een van hen nog geroepen. Het enige waar Margo achteraf wel een beetje spijt van heeft dat ze haar gsm, waar ze ook foto's mee kan maken, niet bij zich had. Maar ach, wat maakt het uit. Veel klanten die later op de middag kwamen, geloofden het verhaal over de prinses eerst niet.

Nu wel? Ja, want er waren ook een paar klanten die weer van anderen hadden gehoord dat Máxima ook in het centrum van de stad was gesignaleerd. Dat zou kunnen kloppen want de dames hadden al, met een scherp oog voor detail, gezien dat de prinses een tas van modezaak Kiki Niesten bij zich had.

Twee deuren verder, bij Casa Delicata, is het bezoek van Máxima aan de speciaalzaak in kaas en noten ook het gesprek van de dag. Milly, Brigitte en Annemiek glunderen nog een beetje na. De bodyguards blijven, terwijl de prinses hier naar binnen gaat, buiten staan. Sint Pieter is kennelijk nu helemaal tot 'safe zone' verklaard.

,,Ze was zo gewoon. Heel leuk. Geen kapsones of niks'', zeggen de dames. Wat wilde de prinses hebben? Een stuk rijp belegen kaas (,,die is in de aanbieding'', zegt Milly). Aan het stuk? Ja, aan het stuk. En ze kocht ook nog chocoladekoekjes. Het allerleukste is, aldus de dames, dat ze bij het verlaten van Casa Delicata nog 'tot de volgende keer!' zei. Annemiek neemt de verslaggever nog even in de maling als de telefoon in de zaak gaat, ze even luistert en dan roept: ,,De Privé aan de lijn!!''

Buiten helpt de meneer van de slijterij die tussen Vroeg Op en Casa Delicata ligt Margo met het wegdragen van een vlaggenmast. Is de slijter niet teleurgesteld dat Máxima zijn zaak oversloeg?

,,Ze had kennelijk geen kratje bier nodig'', zegt hij zonder een spier te vertrekken en maakt nog een opmerking over 'de hoflevanciers' waar hij nu tussen zit. Margo lacht. Nu moet opgeruimd worden. Het is bijna vijf uur. Het is mooi geweest. Het weekend kan beginnen.
maandag 07 maart 2005
pi_25410807
Maxima is de komende week in:
- Utrecht op maandag, om voor vrouwen werk te vinden.
- Den Haag op dinsdag, daar heeft ze een ontbijt met werkgevers om werk te vinden voor immigrant-vrouwen.
- Rotterdam ook op dinsdag, op bezoek bij een scholingsproject voor ouders.
- Haarlem op donderdag, op bezoek bij een scholingsproject voor allochtone vrouwen
- Den Haag ook op donderdag, voor een seminar over microkrediet. (In zelfde kader als het bezoek dat ze aan Afrika bracht.)
pi_25410969
Mary en Frederik van Denemarken zijn nog steeds op bezoek in Mary's vaderland Australie. En daar bezoeken ze zo ongeveer elke avond een galadiner. Hier een overzichtje van de laatste koninklijke galamode







pi_25456399
Maxima afgelopen maandag, bij een project 'geef je werk meer kleur'.

pi_25456434
Harry en William bij een rugby-webstrijd voor tsunami-slachtoffers

pi_25456483
Maxima in Rotterdam, afgelopen dinsdag (Internationale vrouwendag)



pi_25456525
Prinses Máxima krijgt nu echt een beetje een bollere toet
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_25456528
Zwangere Mabel en Friso bij de film Hotel Rwanda gisteravond



pi_25456578
Prinses Mabel heeft zoveel kleding over haar buik getrokken dat je amper kan zien dat ze zwanger is. Wanneer is ze overigens ongeveer uitgerekend? Was dat niet eind april ergens?

Majar, weet jij dat?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_25456586
Maxima vandaag in stralend rood.



pi_25456665
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 13:29 schreef Natalie het volgende:
Prinses Mabel heeft zoveel kleding over haar buik getrokken dat je amper kan zien dat ze zwanger is. Wanneer is ze overigens ongeveer uitgerekend? Was dat niet eind april ergens?

Majar, weet jij dat?
Volgens de RVD eind april 2005, maar de RVD rekent vaak vrij ruim
pi_25457106
Kroonprinses Victoria van Zweden vandaag voor galadiner in Melbourne, Australie

  donderdag 10 maart 2005 @ 14:18:19 #101
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_25457244
Ik vind Mabel er trouwens wel grauw uit zien hoor.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_25457978
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 14:18 schreef Falco het volgende:
Ik vind Mabel er trouwens wel grauw uit zien hoor.
Zal ook wel door haar haarkleur komen. Die maakt haar erg flets en 'grijze muis' achtig.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  donderdag 10 maart 2005 @ 19:21:03 #103
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_25460863
Mabel ziet er gewoon uit als een wit spook! (en die ketting van d'r.... )
Dat kind moet aan de staaltabletten volgens mij..

Als je de zwangere Maxima en de zwangere Mabel vergelijkt, springt Maxima er toch echt met kop en schouders boven uit, wat straalt ze heerlijk! (ok, ze wordt een beetje 'vol' in d'r gezicht, maar dat mag als je zwanger bent )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 10 maart 2005 @ 19:22:07 #104
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_25460879
Ow en Nathalie, bedankt voor het verbetern van m'n post al had ik van een ex-C&Hmodje eigenlijk niet anders verwacht
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_25583146
Prinses Máxima straalt idd. Vind d'r met haar iets vollere gezicht zelfs nog een tikkie mooier.
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 19:22 schreef E.T. het volgende:
Ow en Nathalie, bedankt voor het verbetern van m'n post al had ik van een ex-C&Hmodje eigenlijk niet anders verwacht
Gekke meid.
Ben blij dat ik iets kon toevoegen en daarmee een misverstand uit de wereld heb kunnen helpen.

Overigens, intussen weer C&H modje.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_25583186
De Roy wil geld van Margarita
quote:
De Roy wil geld van Margarita

Edwin de Roy van Zuydewijn is een kort geding aan het voorbereiden, om alsnog een vergoeding van prinses Margarita te krijgen. Dit om in zijn levensonderhoud te kunnen voorzien. In het kort geding gaat de Roy een bedrag van ongeveer vijfduizend euro per maand eisen.

Vorige week trok Margarita haar verzoek om echtscheiding in. Daarmee verviel de plicht om de Roy alimentatie te betalen. Eerder had de Amsterdamse rechtbank de hoogte van dat bedrag al op vijfduizend euro bepaald, gebaseerd op de levensstandaard van het paar en de draagkracht van de prinses.

Volgens Pim de Vos, advocaat van de Roy, heeft Margarita misbruik gemaakt van het procesrecht. Hij liet weten dat de juridische strijd voorlopig niet voorbij is. "Op grond van de wet zijn echtgenoten elkaar hulp en bijstand verschuldigd. De rechtbank had bij wijze van voorlopige voorziening het verzoek van De Roy om alimentatie toegewezen. Tegen die beslissing staat geen hoger beroep open, dus de enige manier om daar onderuit te komen was intrekking van het echtscheidingsverzoek."

De Roy en Margarita zijn de laatste tijd veelvuldig in het nieuws. Onlangs verloor hij nog een kort geding om een omgangsregeling met de hond te krijgen. Kort erna maakte hij in het programma Barend en Van Dorp het bestaan van de 'Bennobrigade' bekend.
Verbaast me niets, maar hij heeft er idd wel recht op... als ik het zo lees.
Waarom Prinses Margaritha het verzoek tot echtscheiding heeft ingetrokken is me overigens een groot raadsel.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_25657784
quote:
'Charles wilde huwelijk afgelasten'

Het had niet veel gescheeld of het huwelijk tussen de Britse kroonprins Charles en Camilla Parker Bowles was niet doorgegaan. De Britse zondagskrant The Sunday Express meldt dat de prins dusdanig gefrustreerd was over alle tegenslagen bij de voorbereidingen, dat hij het wilde afgelasten.

"Naar de hel ermee. Iedereen is tegen mij. Laten wij de hele zaak gewoon vergeten", zei de 56-jarige prins volgens door de krant geciteerde bronnen aan het hof. Camilla eiste van haar aanstaande het hoofd koel te houden ondanks alle tegenwind.

Eén van de grootste tegenslagen was de mededeling dat koningin Elizabeth en prins Philips niet bij de voltrekking van het huwelijk op het gemeentehuis van Windsor zullen zijn. Ook zou volgens de krant The Mail on Sunday Camilla nog niet uitgenodigd zijn door haar aanstaande schoonmoeder voor de traditionele verjaardagsparade 'Trooping the Colour'.
'Charles wilde huwelijk afgelasten'

Daar gáán we weer!!
Maar ben blij dat het alsnog door lijkt te gaan. Dan maar zonder Elizabeth, hoor.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_26177478
Ik ben er even niet en de topic bevindt zich gelijk diep in het archief

Er moet nog heel wat nieuws ingehaald worden Maar Charles, Rainier etc dat staat toch al in andere topics.

Goed, de Nederlandse royals van afgelopen weekend tot vandaag
----------------------
Laurentien en Constantijn, Huwelijk Charles, Windsor, afgelopen vrijdag


W-A en Maxima, Herdenkingsmis Paus, Haarlem, afgelopen zaterdag


Maxima, commissie PAVEM, Rotterdam, gisteren


Willem-Alexander, openen database brieven Willem van Oranje, vandaag


Margriet, herdenking Westerbork, vandaag


Maxima, Prins Claus Chair, Utrecht, vandaag

pi_26229976
Het Belgisch kroonprinselijk paar is in blijde verwachting van kind no. 3.
Filip en Mathilde hebben al twee kinderen: prinses Elizabeth en prins Gabriel
  donderdag 14 april 2005 @ 20:17:24 #110
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26230880
Mijn god, wat heeft WA een lullig bosje bloemen in z'n hand bij die herdenkingsmis!
Het zakje pokon (of crysal, weetikveel) zit er nog aan!!

Zeker voor 2,99 bij de benzinepomp meegenomen onderweg..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26231198
quote:
Op donderdag 14 april 2005 19:43 schreef Majar het volgende:
Het Belgisch kroonprinselijk paar is in blijde verwachting van kind no. 3.
Filip en Mathilde hebben al twee kinderen: prinses Elizabeth en prins Gabriel
Filip gaat zijn zus nog eens achterna
Ze zin straks iig over de helft
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_26232103
Camilla had vandaag haar eerste officiele verplichting als kroonprinses. Ze moest (hoe kan het ook anders) een lintje doorknippen.

pi_26232165
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:17 schreef E.T. het volgende:
Mijn god, wat heeft WA een lullig bosje bloemen in z'n hand bij die herdenkingsmis!
Het zakje pokon (of crysal, weetikveel) zit er nog aan!!

Zeker voor 2,99 bij de benzinepomp meegenomen onderweg..
Die had hij gehad van een vrouwtje aldaar
  donderdag 14 april 2005 @ 21:13:00 #114
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_26232314
En in Belgie maakte men bekend dat Prinses Mathilde in verwachting is van haar 3de kindje ...

Ze kweken ook als konijnen daar in Laken ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_26232388
Prins Rainier van Monaco wordt morgen begraven. Het wordt ook door de NOS uitgezonden, ik heb alleen geen idee hoe laat

Hier is nog een foto van gisteren, de mensen die rechts zitten zijn vlnr: Prins Albert II van Monaco, Prinses Caroline, haar zoon Andrea en Prinses Stephanie.

pi_26232420
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En in Belgie maakte men bekend dat Prinses Mathilde in verwachting is van haar 3de kindje ...

Ze kweken ook als konijnen daar in Laken ...
Dan ben je in ieder geval verzekerd van een troonopvolger
  donderdag 14 april 2005 @ 21:20:13 #117
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_26232540
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:16 schreef Majar het volgende:

[..]

Dan ben je in ieder geval verzekerd van een troonopvolger
Troonopvolgers genoeg momenteel, maar als ze de populairste op de troon willen zal er nu echt wel iemand eerst nog het halve vorstenhuis gaan moeten uitmoorden
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_26234778
Deze koter is de nieuwste dochter van Prinses Martha Louise van Noorwegen en haar echtgenoot Ari Behn. Ze is geboren op 8 april 2005 en haar namen zijn: Leah Isadora Behn. Martha Louise en Ari waren al de gelukkige ouders van Maud Angelica (2003).

pi_26259308
Vandaag was de begrafenis van Prins Rainier van Monaco.



Zijn rouwende kinderen (Albert, Caroline, Stephanie) en kleinkinderen (oa. Andrea, Charlotte en Pierre)



En Willem was er ook, samen met oa. Carl Gustav en Silvia van Zweden, Sonja van Noorwegen, Juan Carlos van Spanje, Albert van Belgie, Andrew van Engeland, Joachim van Denemarken etc.

  zaterdag 16 april 2005 @ 00:23:01 #120
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_26262295
ik vind het een schande dat Bea niet bij de begravenis van Rainier was.....
don't give me that fucking bullshit
pi_26265901
Beatrix had gisteren al andere verplichtingen, een opening. Daarnaast heeft Willem-Alexander een betere band met de prinselijke familie van Monaco (via IOC-lid prins Albert). Ik had niet anders verwacht dan dat Willem-Alexander zou gaan, dat zie je al mijlenver aankomen.
  zaterdag 16 april 2005 @ 11:06:43 #122
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_26266457
van mij mag Bea nu wel aftreden, ze doet bijna helemaal niets meer. Lekkere vetregenwoordiging heeft NL... mogen we trots op zijn. De Koningin doet het maar niet als volksvertegenwoordiging dus stuurt ze maar haar zoon of nog erger de premier... Bea
don't give me that fucking bullshit
pi_26266599
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 11:06 schreef haagse_elfje het volgende:
van mij mag Bea nu wel aftreden, ze doet bijna helemaal niets meer. Lekkere vetregenwoordiging heeft NL... mogen we trots op zijn. De Koningin doet het maar niet als volksvertegenwoordiging dus stuurt ze maar haar zoon of nog erger de premier... Bea
Dit was Bea gister


En zeg niet te hard dat ze te weinig doet. Want vanaf april tot december gaat ze per 1 a 2 weken provinciebezoeken (soort kleine Koninginnedag) afleggen in alle provincies en de gebieden overzee. Lekker elke week Bea en Maartje van Weegen op de tv Dan piep je wel anders, na een overdosis Bea
  zaterdag 16 april 2005 @ 11:45:07 #124
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_26267041
ja ik woon nog in den haag ook.... Kon ze geen andere stad vinden om die achtelijke koninginnedag te vieren het kost ons weer klauwen met geld
don't give me that fucking bullshit
  zaterdag 16 april 2005 @ 13:24:43 #125
88233 Steve
Still the best.
pi_26269215
Ach het is haar jubuleum ze mag het ook wel een jaartje rustig aan doen. Laat alex nou nog maar ff lekker bij zijn amalia zitten en over een paar jaar koning worden.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_26319896
Willem-Alexander en Máxima zijn afgelopen zaterdag aanbeland in Japan voor een bezoek. Ze zijn aldaar vanwege de Nederlandse dag op de World Expo. De Wold Expo is dit jaar in Japan en de Nederlandse dag wordt morgen gevierd. Willem-Alexander en Máxima hebben de World Expo gecombineerd met een officieel bezoek aan Japan. Van zaterdag tot en met iig dinsdag bezochten/bezoeken ze oa: Japanse kroonprins, een tempel, sumoworstelen, Panasonic, met de trein naar Nagoya en nog veel meer.

Hier zijn wat foto's van gisteren:







pi_26320133
De foto's van vandaag:

Bezoek aan Japanse kroonprins


Sumoworstelen


Máxima hoefde in de Sumo school niet op de grond te zitten ivm de ondertussen vergevorderde zwangerschap


In een moderne kunst museum


En bij Panasonic


pi_26320326
Ik vroeg me al was waar ze waren.
Maar Japan, dus.
Prachtige foto's! Máxima begint een mooi buikje te krijgen btw. Ze ziet er een stuk fitter uit dan bij de zwangerschap van Amalia.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  maandag 18 april 2005 @ 13:13:46 #129
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26320768
Wat is Maxima toch een mooie vrouw.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_26406242
Afgelopen dinsdag waren Wax en Max nog in Japan, voor de Nederlandse dag van de World Expo.





En de japanners waren zoals altijd natuurlijk dolenthousiast



pi_26406761
Beatrix, maandag: Ontvangst Hongaarse premier



Beatrix, dinsdag: Bezoek aan rijopleiding Landmacht, Luchtmacht, Marine en Marechaussee. Geen foto's helaas.

Beatrix, woensdag: Aanwezig bij 100-jarig jubileum Natuurmonumenten

pi_26476888
Eindelijk zijn de eerste foto's van Luana vandaag vrijgegeven. Het is vandaag 1 jaar geleden dat Friso en Mabel in het huwelijk traden

Van: www.koninklijkhuis.nl
------------------
Gravin Luana bij Koningin op paleis Huis ten Bosch

Hare Majesteit de Koningin, Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Friso en Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Mabel poseerden vanochtend op paleis Huis ten Bosch met Gravin Luana, de dochter van het prinselijk paar. Het vierde kleinkind van de Koningin werd een maand geleden, op zaterdag 26 maart, in Londen geboren. Dit is Luana’s eerste bezoek aan Nederland.
Luana stamt uit het oud-Duits en betekent gracieuze strijdster. De Prins en Prinses hebben haar zo genoemd omdat zij het een mooie naam vinden. Haar andere drie namen, Emma, Ninette en Sophie, komen uit de familie- en vriendenkring van het prinselijk paar.







Schattig hoor
  zondag 24 april 2005 @ 17:00:16 #133
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_26477373
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_26477928
Ze blijft lelijk, die Mabel.
pi_26479170
Ik dacht al, waar blijven toch die foto's van Luana!
Maar daar zijn ze dan eigenlijk. Wat een lief klein poppetje lijkt ze
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_26500688
Nou die gelukzalige blik van Friso op de onderste foto is weer hartverwarmend

Luana is een erg mooi meisje met een schitterende naam. Leuk om eindelijk eens foto's van haar te zien.

Overigens: de babyboom aan de verschillende Europese hoven blijft maar doorgaan. Vandaag maakten zowel prins Frederik en prinses Mary van Denemarken als prins Haakon en prinses Mette-Marit van Noorwegen bekend dat ze een kindje verwachten.
Voor prins Frederik en prinses Mary is het hun eerste kindje. Met zulke knappe ouders zal het vast een mooi kindje worden!
Het gezin van Haakon en Mette- Marit bestaat verder uit erfprinses Ingrid- Alexandra (1) en Marius, het zoontje uit een eerdere relatie van Mette-Marit.
pi_26531560
quote:
Op maandag 25 april 2005 17:24 schreef Varvara het volgende:
Nou die gelukzalige blik van Friso op de onderste foto is weer hartverwarmend
pi_26531845
Prins Willem-Alexander en Prinses Maxima waren vandaag in Auschwitz op het nieuwe Nederlandse paviljoen te openen. Ze kregen een rondleiding door het kamp en hadden gesprekken met overlevenden.

pi_26532068
En voor de liefhebbers, koninklijke mannen in uniform:

Kroonprins Felipe van Spanje was gisteren op bezoek bij de marine



Prins Amadeo van Belgie met zijn moeder Prinses Astrid op een militaire bal. Prinses Astrid is kolonel in het Belgische leger



[ Bericht 2% gewijzigd door Majar op 26-04-2005 23:15:16 ]
pi_26532148
quote:
Op zondag 24 april 2005 17:20 schreef Airelle het volgende:
Ze blijft lelijk, die Mabel.


Ik schrok van die foto's....
Ze is echt niet een plaatje....
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_26532239
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 22:58 schreef Oblivion het volgende:

[..]



Ik schrok van die foto's....
Ze is echt niet een plaatje....
Ze had een zonnebankje moeten pakken. En kleding met een kleurtje aan moeten doen.
Ze ziet er echt heeeeeeeel brak uit op die foto's!
  dinsdag 26 april 2005 @ 23:02:30 #142
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26532271
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 22:56 schreef Majar het volgende:
En voor de liefhebbers, koninklijke mannen in uniform:

Prins Gabriel van Belgie met zijn moeder Prinses Astrid op een militaire bal. Prinses Astrid is kolonel in het Belgische leger

[afbeelding]
Owwwwwwww
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 26 april 2005 @ 23:03:05 #143
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_26532295
quote:
Op maandag 25 april 2005 17:24 schreef Varvara het volgende:
Nou die gelukzalige blik van Friso op de onderste foto is weer hartverwarmend

Luana is een erg mooi meisje met een schitterende naam. Leuk om eindelijk eens foto's van haar te zien.

Overigens: de babyboom aan de verschillende Europese hoven blijft maar doorgaan. Vandaag maakten zowel prins Frederik en prinses Mary van Denemarken als prins Haakon en prinses Mette-Marit van Noorwegen bekend dat ze een kindje verwachten.
Voor prins Frederik en prinses Mary is het hun eerste kindje. Met zulke knappe ouders zal het vast een mooi kindje worden!
Het gezin van Haakon en Mette- Marit bestaat verder uit erfprinses Ingrid- Alexandra (1) en Marius, het zoontje uit een eerdere relatie van Mette-Marit.
Hebben al die gekroonde koppels een of andere parenclub opgericht ofzo ? Mijn konijnen kweken trager dan die gasten ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_26532310
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 23:01 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ze had een zonnebankje moeten pakken. En kleding met een kleurtje aan moeten doen.
Ze ziet er echt heeeeeeeel brak uit op die foto's!
Ja, dat is exact wat ik dacht....Doe het dan uit een potje, maar doe wat kleur op dat gezichtje...

Kindje ziet er wel leuk uit, en Bea straalt ook wel!!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_26532524
Nog een populaire foto uit het archief, Prinses Madeleine van Zweden bij de Nobel Prijs van 2002 in Stockholm. Nu maar hopen dat Prinses Amalia er over 18 jaar ook zo uitziet

pi_26540589
Willem-Alexander is vandaag 38 jaar geworden. Gefeliciteerd
pi_26575724
Prins Van Oranje Bevorderd
27-4-2005 12:59:00

Zijne Koninklijke Hoogheid de Prins van Oranje is woensdag (27 april), door Staatssecretaris van Defensie, de heer C. van der Knaap, bevorderd tot Commandeur der Koninklijke Marine Reserve, Reserve Brigade-generaal der Infanterie van de Koninklijke Landmacht en Reserve Commodore van de Koninklijke Luchtmacht.

Bij deze gelegenheid is de Kroonprins ook benoemd tot Reserve Brigade-generaal der Koninklijke Marechaussee. Het betreft een reguliere bevordering.
Bron: www.mindef.nl

pi_26575868
Vanavond is het lange interview met beatrix op de tv, genaamd '25 Kroonjaren, Koningin Beatrix 1980-2005' uitgezonden door NOS Actueel van 19.00 tot 21.30 uur op Nederland 3.

Deze nieuwe foto van Beatrix (inclusief blauwe oogschaduw) is vandaag gepubliceerd:

  donderdag 28 april 2005 @ 18:11:48 #149
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_26575965
Gaat die Bé eigenlijk ooit nog eens een ander kapsel nemen , of hebben die die snit ondertussen al met beton ingegoten ???
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_26576480
quote:
Op donderdag 28 april 2005 18:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Gaat die Bé eigenlijk ooit nog eens een ander kapsel nemen , of hebben die die snit ondertussen al met beton ingegoten ???
Precies (nou, ongeveer dan) wat ik wou zeggen toen ik die foto zag. Als je beelden ziet van Bea toen ze koningin werd, precies hetzelfde kapsel. Vreselijk
  donderdag 28 april 2005 @ 19:40:54 #151
88233 Steve
Still the best.
pi_26578029
quote:
Op donderdag 28 april 2005 18:38 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Precies (nou, ongeveer dan) wat ik wou zeggen toen ik die foto zag. Als je beelden ziet van Bea toen ze koningin werd, precies hetzelfde kapsel. Vreselijk
kijk eens naar foto's uit haar tienerjaren
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_26578249
Wat leukkkkkkkk! Mette-Marit en Mary allebei zwanger
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  donderdag 28 april 2005 @ 22:05:09 #153
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_26582177
Hebben jullie ook zo genoten van die lange uitzending die de 25 kroonjaren van Beatrix belichtten?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_26582602
Ikke wel

Beatrix is nog nooit zo open geweest over haar functie en prive-dingen (voor zover ik weet ). Het was een mooie uitzending
  vrijdag 29 april 2005 @ 15:47:31 #155
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_26599369
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_26701644
Wat leuk
Je zou er bijna van gaan blozen
pi_26701796
De nieuwtjes van het afgelopen weekend:

29 april, Concert op de Dam
Beatrix kreeg een raam en er was dus een klassiek concert



Meer foto's: http://www.royalportraits.nl/FeestelijkhedenDam.htm
pi_26702044
30 april

In de ochtend was er een bijeenkomst met regering, eerste en tweede kamer. Een groot deel van de familie was aanwezig.







Meer foto's: http://www.royalportraits.nl/Koninginnedag2005deelI.htm
pi_26702435
In de middag werd er Koninginnedag in Scheveningen gevierd, met oa koekhappen.











Meer foto's: http://www.royalportraits.nl/Koninginnedag2005deelII.htm
pi_26702762
In de avond was er het feest op het Malieveld in Den Haag.

Foto's van Beatrix en haar telgen








Meer foto's: http://www.royalportraits.nl/Koninginnedag2005deelIII.htm
Meer foto's van de hele dag: http://www.royalpress.nl/kd.html en http://www.royalimages.nl/theme/theme.asp?themeid=512
pi_26703695

Het is net een alien op deze foto
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 3 mei 2005 @ 18:42:29 #162
88233 Steve
Still the best.
pi_26704302
Maxima is echt altijd leuk zeg. Ook die met alexander op haar schouder....toch wel de leukste van die mensen daar.

Wat me ook opvalt is dat de hele familie op Koninginnedag ze gezellig lijkt. Hoe ze met elkaar omgaan, een beete lachen enzo. Lijkt me best een leuke familie!
"Atb is lief, groetjes Peri."
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:21:08 #163
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_26705360
Maxi ziet er ondanks dat ze zwanger is er gewoon goed uit! Leuke uitstraling! Ik vind die foto met lex op haar schouder gewoon echt cute...
don't give me that fucking bullshit
pi_26859198
De Gouverneur-Generaal van Canada (de vrouw in het midden van de foto) was op bezoek. En afgelopen 3 mei was er een banket, daar is deze foto genomen

pi_26859471
Daarnaast was prins Willem-Alexander op dezelfde dag in Varsseveld om een rioolwaterzuiveringsinstallatie te openen.

pi_26859753
4 mei: dodenherdenking

- Koningin Beatrix, Kroonprins Willem-Alexander en Prinses Máxima waren aanwezig op de Dam

Meer foto's: http://www.royalimages.nl/theme/theme.asp?themeid=515

- Prinses Margriet was bij monument De Boeg om de omgekomen koopvaardij-personeel te herdenken. Pieter van Vollenhoven was 's ochtends in Holten op de Canadese begraafplaats en 's avonds op het militaire ereveld Grebbeberg in Rhenen. Hier zijn geen foto's van te vinden.
pi_26860055
5 mei: Bevrijdingsdag

Willem-Alexander verving z'n opa op deze dag. En Bea was in Amsterdam.

's Ochtends: Prins geeft een speech om de Bevrijdingsdag te openen.
Live op tv, dit was de speech: http://www.koninklijkhuis(...)Toespraken/2326.html

's Ochtends/ 's Middags: ongeplande rondwandeling op de Bevrijdingsmarkt in Den Bosch




's Middags: defile in Wageningen




's Avonds: Beatrix bij concert (Amstel, Amsterdam)
pi_26860194
6 mei: Prins Floris en alweer de Gouverneur-Generaal van Canada onthulde een Canadese gedenkplaat bij Paleis Het Loo, in aanwezigheid van vele Canadese veteranen.

pi_26860505
Prinses Margriet, Pieter van Vollenhoven, Prins Floris en zijn verloofde Aimee Sohngen waren op zondag 8 mei (gisteren) aanwezig bij het Nationale Defile in Apeldoorn, vooral veel Canadese veteranen waren aanwezig (net als de Gouverneur-Generaal van Canada). Margriet had haar kleding aangepast, rood en wit (zoals de kleuren van de Canadese vlag)

Foto's van de Canadese televisie


pi_26860704
Spaans nieuws:

Prinses Letizia en Kroonprins Felipe van Spanje hebben gisteren bekend gemaakt dat ze hun eerste kind verwachten in November. Op dit moment zijn verschillende kroonprinsessen zwanger:

- Máxima van Nederland (juni/juli)
- Mathilde van Belgie (oktober)
- Mary van Denemarken (oktober)
- Letizia van Spanje (november)
- Mette-Marit van Noorwegen (december)

En natuurlijk verwacht prinses Marilene binnenkort haar derde te verwelkomen.
pi_26860862
Nog meer nieuws van gisteren:

President Bush was gisteren op visite in Nederland, hij bezocht samen met Bea de herdenking in Margraten.



pi_26860997
En nog meer nieuws van gisteren:

Prinses Irene was aanwezig bij de herdenking van 'haar' Prinses Irene Brigade in Den Haag.



pi_26861158
En het laatste nieuws van vandaag:

Koningin Beatrix heeft ten gelegenheid van haar 25-jarig jubileum een grote Moederdag-taart gekregen op Paleis Huis ten Bosch, Den Haag.

Foto's van de ontvangstname door Bea zijn te zien op: http://www.royalimages.nl/theme/theme.asp?themeid=519
  donderdag 12 mei 2005 @ 13:27:43 #174
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_26942733
Weet niet of dit het juiste topic is om dit kwijt te kunnen, maar ik MOET het eventjes kwijt!!

Ik ging vanmorgen samen met mijn nichtje naar een geitenboerderij ergens in Zoeterwoude, midden tussen de weilanden. Wie kwam daar ook geitjes kijken met haar ouders? Amalia!! Het was een schattig tafereeltje, vooral ook omdat iedereen hen ook lekker met rust liet.

Wat is Maxima toch een mooie zwangere!!
pi_26948462
Ow, wat leuk

Kan Amalia al lopen of laat mevrouwtje zich dragen?
  donderdag 12 mei 2005 @ 16:37:36 #176
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_26949076
Mevrouwtje zat op de arm bij Willem Alexander, maar kon al stappen hoor.
pi_26949367
Had je niet toevallig een fotocamera mee?
De laatste keer dat er foto's van Amalia zijn gepubliceerd was in Lech, zo'n 2 a 3 maanden geleden. Ben eigenlijk wel benieuwd of Amalia:

- veel is gegroeid
- blond of bruin haar heeft
- krullen of steil haar
- mama's of papa's huid heeft
- een jurk of broek draagt
etc.

  donderdag 12 mei 2005 @ 21:27:50 #178
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_26957521
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 16:45 schreef Majar het volgende:
Had je niet toevallig een fotocamera mee?
De laatste keer dat er foto's van Amalia zijn gepubliceerd was in Lech, zo'n 2 a 3 maanden geleden. Ben eigenlijk wel benieuwd of Amalia:

- veel is gegroeid
- blond of bruin haar heeft
- krullen of steil haar
- mama's of papa's huid heeft
- een jurk of broek draagt
etc.

Ik heb foto's...........
maar daarop is Amalia niet echt goed te zien.

Ik kan je wel vertellen als het je interesseert:
haar=rood/blond (van papa dus) en steil
huid van papa
vanmiddag een broek
pi_26957847


. Whehehehehehee. .

Maxima en Willem-Alexander zijn toch het leukste hoor. De rest is (naast gigantisch lelijk) zo zo zo... nou ja, ze stralen echt geen moer uit als stel. .

Maxima heeft dit keer wel een bolle zwangerschapstoet. . En ze loopt toch maar hele dagen rond (op hakken!) met die dikke buik, dat zal af en toe ook best zwaar zijn, maar ze blijft altijd lief lachen.

Ik ben fan van Maxima. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_27309372
Prinses Margriet en mr. Pieter waren van 9 tot en met 14 mei 2005 op uitnodiging van de Canadese regering in Canada, vanwege de 60e herdenking van het einde van de Tweede Wereldoorlog. Prinses Margriet is geboren en deels opgegroeid in Canada.



pi_27309447
Jubileum bezoek - deel 1 - 12 mei

Beatrix in Groningen
pi_27309508
Van www.nu.nl
---------------------------
Het tijdschrift Privé heeft een schikking getroffen met Jorge Guillermo, de voormalige echtgenoot van de Nederlandse prinses Christina, en vader van haar drie kinderen. Het weekblad had onlangs gemeld dat Guillermo momenteel samenwoont met een man. Guillermo sleepte het blad daarop voor de rechtbank.

Voordat de rechter de zaak echter vandaag kon behandelen kwamen Privé en Guillermo er onderling al uit, zo bevestigde Privé-hoofdredacteur Evert Santegoeds. Santegoeds stelde dat de kwestie niet draaide om het feit of Guillermo samenwoont met een man. "Dat staat wel vast", meent de redacteur. Het conflict zou zijn ontstaan door beweringen dat Guillermo al tijdens zijn huwelijk een buitenechtelijke relatie met een man zou hebben gehad. De Privé-medewerker erkent dat dat lastig te bewijzen is, en zal de bewering binnenkort rectificeren.

De Cubaanse vluchteling Jorge Guillermo (58) trouwde in 1975 met prinses Christina. In 1996 werd het huwelijk ontbonden. Het voormalige echtpaar heeft drie kinderen; Bernardo, Nicolas en Juliana."
pi_27309654
14 mei was Prinses Leurentien op een Poezie Festival in Groningen
-------------------------



Meer foto's: http://www.royalpress.nl/laugron.html
pi_27309916
Máxima deelde op 18 mei de Appeltjes van Oranje uit. Een prijs van de Oranje Fonds. Willem-Alexander en Beatriz waren ook van de partij



Meer foto's: http://www.royalportraits.nl/AppeltjesvanOranje2005.htm
pi_27309998
Koningin Beatrix was 17 mei in Wassenaar bij de viering van het 60-jarig bestaan van de Stichting van de Arbeid.

pi_27310042
Van www.ad.nl
------------------------
De andere 'sport-prins' van Oranje
Door Hans Klippus

Nederland heeft nóg een 'sportprins'. Willem-Alexander is lid van het IOC, zijn neef Pieter-Christiaan zet zich als ambassadeur van Laureus Benelux in voor sporters en voor sport als sociaal hulpmiddel.

Hij moest er zelf om lachen. Prins Pieter-Christiaan werd de afgelopen dagen in Estoril bij de bijeenkomsten rond de uitreiking van de 'sport-Oscars' wel eens spontaan weggeduwd door een overijverige fotograaf of cameraman die een van de sportsterren in beeld wilde hebben. ,,Mij kennen ze hier niet'', besefte de prins. ,,Dan zag je ze op hun lijstje kijken: wie is dat nou?''

De zoon van prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven vond het allemaal wel best zo. ,,De rode loper is niet echt iets voor mij.''

Hij benadrukt ook dat hij niet de blikvanger of het gezicht van Laureus Benelux wil zijn. Pieter-Christiaan is ambassadeur van de organisatie. ,,Ik help, ik faciliteer, ik geef soms een duwtje in de rug'', verduidelijkt hij. ,,Een prachtige hobby.''

Pieter-Christiaan voelt zich thuis bij Laureus dat én sporters van over de hele wereld bijeen wil brengen én via sportprojecten vooral de jeugd wil helpen. ,,We zijn speels begonnen'', vertelt de prins. ,,Ik liep marathons voor het goede doel en toen kwam Laureus. De boodschap van de organisatie spreekt me aan. Ik ben graag onder de sporters, ik ben zelf een fanatiek sporter. Ik weet dat je door te sporten beter in je vel zit.

,,Ik zeg niet dat we in Nederland met de sport alle problemen kunnen oplossen, maar we kunnen wel veel doen op gebied van integratie, van normen en waarden.'' Dus zullen er projecten worden opgestart. ,,We zijn er geen voorstander van om simpel onze hand op te houden bij het bedrijfsleven. Dat werkt niet. Daarom proberen we bedrijven aan specifieke projecten te koppelen.'' Eerst willen Pieter-Christiaan en Nick Kouwenhoven, directeur van Laureus Benelux, drie nieuwe ambassadeurs aanstellen. Dat moeten aansprekende namen uit de sport zijn. ,,Het is belangrijk mensen te vinden die om de goede reden dit willen doen. Omdat ze van sport houden en omdat ze mensen willen helpen.'' Naast hemzelf zijn oud-wielrenster Leontien van Moorsel en rolstoeltennisster Esther Vergeer al ambassadeur.

De prins wil niet ontkennen dat zijn afkomst makkelijk kan zijn om ergens binnen te komen. ,,Maar uiteindelijk word je beoordeeld op je daden. Deuren gaan misschien open, maar sluiten ook weer meteen. Je krijgt meestal maar één kans om je boodschap te vertellen. Ik denk dat ik juist extra moet oppassen, want als ik geen goed verhaal heb, wordt het meteen tegen me gebruikt.''

De prins is in elk geval fanatiek. In Estoril ging hij recht op zijn doel af en sprak voormalig topatleet Edwin Moses aan over de wenselijkheid van een Nederlander als lid van de Laureus Academy. Die ontbreekt nu nog onder de 41 oude sportsterren. Voorzitter Moses zegde toe spoedig een Nederlander te zullen voordragen.

Een naam wilde de Amerikaan nog niet noemen, maar Johan Cruijff lijkt, als hij interesse heeft, de meest geschikte coryfee om zich tussen de McEnroes, de Jordans en Beckenbauers te nestelen.

Dat Cruijff een eigen foundation heeft, hoeft geen probleem te zijn. Integendeel, Pieter-Christiaan en Kouwenhoven zijn voor nauwe samenwerking met andere organisaties die dezelfde doelen nastreven als Laureus. ,,Waarom zou je langs elkaar heen werken? De boodschap is dezelfde.''
pi_27310194
19 mei was prinses Máxima aanwezig bij de uitreiking van het predikaat 'School zonder racisme', Koning Willem I College in 's Hertogenbosch

pi_27310239
19 mei ontving Koningin Beatrix de minister-president van Maleisie die hier op bezoek was.

pi_27310497
20 mei bezocht Koningin Beatrix provincie Utrecht als deel 2 van haar Jubileum tour



Meer foto's: http://www.royalimages.nl/theme/theme.asp?themeid=523
pi_27310607
Prinses Margriet was zaterdag 21 mei in de Hogeschool Rotterdam aanwezig bij een symposium ter ere van het 60-jarig bestaan van de Unie van Vrijwilligers (UVV).

En ze reikte zondagmiddag 22 mei 2005 op Paleis Het Loo in Apeldoorn de eerste prijs uit aan de winnaars van het Concours International d´Attelage de Tradition (CIAT).

Helaas zijn hier geen foto's van
pi_27310742
Gisteren 23 mei was prinses Máxima aanwezig bij de Annual Bank Conference on Development Economics 2005.



Meer foto's: http://www.royalimages.nl/theme/theme.asp?themeid=524
pi_27316922
pfff die Max volop zwanger en toch overal op der hoge hakken verschijnen, respect.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:30:36 #193
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27318249
Wat is ze trouwens waanzinnig stralend zwanger
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_27332623
Meest recente foto van Amalia, vandaag op cover van Prive

Wat kijkt ze toch lekker eigenwijs

  woensdag 25 mei 2005 @ 11:04:23 #195
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_27332785
Heey da's op de geitenboerderij!!
pi_27332958
Ik zie geiten dus daar lijkt het wel op, ja.
Ze lijkt met die blonde haartjes inderdaad veel op WA, hoewel Máxima vroeger ook blond was geloof ik. We zien vanzelf wel hoe ze er over 18 jaar uitziet
pi_27333055
Máxima ziet er zoveel fitter en vrolijker uit dan bij haar eerste zwangerschap. Maar 't zal wel niet lang meer duren voor de officiele verplichten even ophouden voor haar. Neem tenminste aan dat de prinses ook zoiets heeft als zwangerschapsverlof.

Amalia wordt een leuk meisje zeg!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_27352835
Queen Elizabeth in Edmonton gisteren

pi_27353382
Laurentien is vandaag jarig. Hier nog wat foto's van haar, Constantijn, Eloise, Claus-Casimir en Beatrix.
De foto's zijn gemaakt in Muiden op die Groene Draak, 22 mei 2005.

Laurentien met zoontje Claus-Casimir


Laurentien met dochter Eloise


Constantijn, Claus-Casimir en Beatrix met haar favoriete zeilpetje
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:22:08 #200
88233 Steve
Still the best.
pi_27353440
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 10:59 schreef Majar het volgende:
Meest recente foto van Amalia, vandaag op cover van Prive

Wat kijkt ze toch lekker eigenwijs

[afbeelding]
hier ziet ze er best leuk uit! Beter dan van een halfjaar geleden ofzo iid.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:31:22 #201
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_27353888
Ik vind Laurentien ook best sympathiek eigenlijk.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_27354803
Af en toe een beetje truttig, maar een stuk beter dan Mabel inderdaad!
pi_27354834
ja best een symphatieke vrouw..
maar er wordt vaak gezegd dat amalia geen mooi kindje is..
maar eloise..

nou ja.. misschien droogt ze nog leuk op.. ;-)
  woensdag 25 mei 2005 @ 23:02:15 #204
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27357997
Amalia droogt idd best aardig op

En sja, word ik eens vernoemd in de koninklijke familie... Is het geen leuk kind om te zien..
Ik zei nog zo tegen Laurentien: Als jij er nou een leuk kindje van bakt, mag je haar wat mij betreft wel naar me vernoemen..

Naja..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_27646250
Weer wat nieuws:

Marilene heeft 31 mei een dochter gekregen, haar naam is Felicia Juliana Bénedicte Barbara van Lippe-Biesterfeld van Vollenhoven

Foto:
pi_27646429
Prinses Mabel, haar man Friso, Koningin Beatrix en de kleine gravin Luana waren op 28 mei aan het zeilen in Muiden.

Foto:




Meer foto's: http://www.petersmulders.nl/show.php?start=0&zoektype=1&search=muiden%20mabel
pi_27646839
En kroonprins Willem-Alexander, prinses Máxima, prinses Catharina-Amalia, kroonprins Haakon (Noorwegen), prinses Mette-Marit en hun dochter prinses Ingrid Alexandra waren gisteren ook aan het zeilen in Muiden.

Foto's:

Prins Willem-Alexander met dochter Catharina-Amalia en op de achtergrond Máxima


Prins Willem-Alexander en prins Haakon


Prins Haakon, zijn vrouw Mette-Marit en dochter Ingrid Alexandra


Prinses Máxima, prinses Mette-Marit en Ingrid Alexandra


Prins Willem-Alexander met zijn dochter



Meer foto's: http://www.petersmulders.nl/show.php?start=0&zoektype=1&search=muiden
  zondag 5 juni 2005 @ 16:19:53 #208
88233 Steve
Still the best.
pi_27647681
quote:
Op zondag 5 juni 2005 15:50 schreef Majar het volgende:
Prinses Máxima, prinses Mette-Marit en Ingrid Alexandra
[afbeelding]
dat kindje wat kijtk ze raar
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_27648176
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:08 schreef Majar het volgende:
Queen Elizabeth in Edmonton gisteren

[afbeelding]
Bont
pi_27652277
quote:
Op zondag 5 juni 2005 16:39 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Bont
Misschien was het nepbont...en misschien ook niet
pi_27652359
quote:
Op zondag 5 juni 2005 15:37 schreef Majar het volgende:
Prinses Mabel, haar man Friso, Koningin Beatrix en de kleine gravin Luana waren op 28 mei aan het zeilen in Muiden.

Foto:
[afbeelding]

[afbeelding]

Meer foto's: http://www.petersmulders.nl/show.php?start=0&zoektype=1&search=muiden%20mabel
hee, Bea dr haar zit opeens anders (??????)
  zondag 5 juni 2005 @ 19:28:30 #212
36688 cpcpb
ja, ja
pi_27652692
Wat is er met het hoofdje van luana?

...sorry ik zie het al tis een mutsje
pi_27657264
quote:
Op zondag 5 juni 2005 19:13 schreef Majar het volgende:

[..]

Misschien was het nepbont...en misschien ook niet
Waarschijnlijk niet. Dat mens staat bekend om haar rare dingen, dus ze zal ook wel echt bont dragen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_27790285
Máxima vandaag bij afsluiting PAVEM. Dit is voorlopig haar laatste officiele optreden, want de baby komt er binnenkort aan

pi_27835105
De plannen van Pieter-Christiaan en Anita zijn gewijzigd, het kerkelijk huwelijk is niet in Den Haag, maar in Noordwijk.

www.koninklijkhuis.nl:
-----------------
Kerkelijke inzegening huwelijk Prins Pieter-Christiaan en Anita van Eijk

De kerkelijke inzegening van het huwelijk van Zijne Hoogheid Prins Pieter-Christiaan en Anita van Eijk is zaterdag 27 augustus 2005 in de Grote of St. Jeroenskerk in Noordwijk.
Voorganger is de Amsterdamse doopsgezinde predikant ds Henk Leegte.

Zoals eerder gemeld zal het burgerlijk huwelijk donderdag 25 augustus worden voltrokken in Apeldoorn. De trouwplechtigheid zal die dag plaatsvinden in Paleis Het Loo.
pi_27835142
Instructies van de RVD, voor de geboorte van het tweede kind van W-A en Max:

www.koninklijkhuis.nl:
------------------------------
Vlag met oranje wimpel bij geboorte tweede kind Prins van Oranje en Prinses Máxima

Ter gelegenheid van de aanstaande geboorte van het tweede kind van Zijne Koninklijke Hoogheid de Prins van Oranje en Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Máxima der Nederlanden heeft de Ministerraad ingestemd met de door de minister-president voorgestelde vlaginstructie, namelijk dat deze heuglijke gebeurtenis wordt gevierd met het voeren van de Nederlandse vlag met oranje wimpel op hoofdgebouwen van de rijksoverheid.

De geboorte van het kind wordt door de Rijksvoorlichtingsdienst door middel van een communiqué officieel bekend gemaakt.

Na de officiële bekendmaking wordt de Nederlandse vlag met oranje wimpel gevoerd tot zonsondergang. Indien de officiële bekendmaking plaatsvindt na 16.00 uur, wordt de Nederlandse vlag met oranje wimpel tevens de volgende dag gevoerd.

Mocht de geboorte van het kind door de Rijksvoorlichtingsdienst officieel worden bekend gemaakt op een zondag of een algemeen erkende feestdag, dan vindt het voeren van de Nederlandse vlag met oranje wimpel op de eerst volgende dag die geen zondag of erkende feestdag is.

Indien de officiële bekendmaking plaatsvindt na 16.00 uur en de volgende dag een zondag of een algemeen erkende feestdag is, wordt de Nederlandse vlag met oranje wimpel tevens gevoerd op de eerst volgende dag na de bekendmaking die geen zondag of algemeen erkende feestdag is.
pi_27835192
Bea was gisteren in Zeeland, gekleed in stralend wit

Link naar foto's: http://www.royalimages.nl/theme/theme.asp?themeid=533
pi_27835407
Nog een foto uit Zeeland:



Het is een traditie dat de markiezin van Veere een beker wijn krijgt aangereikt om te drinken op de gezondheid van de inwoners van Veere. Het is de Markizaatsbeker van Maximiliaan van Bourgondie die volgens de traditie (met 1,5 liter wijn) in één teug leeggedronken dient te worden. Beatrix die Markiezin van Veere is (1 van haar ca. 45 adellijke titels), heeft het gisteren echter bij 1 slok gehouden
pi_27846283
Vandaag was zeg maar een soort Britse Koninginnedag, genaamd: Trooping the Colour
Er zijn weer hele mooie foto's gemaakt van de uniformen en bijbehorende mutsen

Queen Elizabeth en haar man Prince Philip


De Britse koninklijke familie


Prins Charles op een paard


Ja, Britten weten wat tradities zijn. Lekker kleurrijk enzo


En nog een extra Brits berichtje:
-----------------------------------------

Britse prins William studeert af
LONDEN - De Britse prins William, de oudste zoon van prins Charles, is zaterdag afgestudeerd aan de universiteit van St Andrews in Schotland. De 22-jarige prins studeerde oorspronkelijk kunstgeschiedenis, maar stapte later over naar geologie. Zijn afstudeeronderwerp betrof volgens de BBC de koraalriffen van Rodrigues, een eiland bij Mauritius.

William hoorde van zijn afstuderen terwijl hij de jaarlijkse Trooping the Colour bijwoonde. Tijdens de Britse versie van Koninginnedag vernam de prins via een internetverbinding dat hij zijn titel heeft gehaald, meldden zijn woordvoerders op Clarence House.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 23:34:37 #220
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_27846461
Nogmaals petje af, Majar.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_27846572
Peter van der Vorst hoeft zijn huiswerk zo niet meer te doen
pi_27902990
Peter van der Vorst, wat weet die nou van royalty af Die kan inderdaad wel wat hulp gebruiken

Vandaag was er weer een Britse feestje, Order of the Garter Service op Windsor Castle in Windsor.
Van deze order zijn ook verschillende buitenlandse royals lid, waaronder Beatrix


  maandag 13 juni 2005 @ 23:25:49 #223
103793 kozakken
Living the life
pi_27905318
Ik vind Amalia dus echt wel een liefie... Je kijkt er schattig op.
Ben benieuwd wat de tweede spruit gaat doen!
pi_28039495
Royal iPod
De koningin van Engeland, Queen Elizabeth, heeft een van haar werknemers gevraagd om voor haar een iPod te kopen. De koningin kocht een iPod van zes gigabyte, zo meldt het Britse blad The Sun . Volgens The Sun zou prins Andrew haar hebben geadviseerd om de gadget te kopen. De 79-jarige koningin is volgens insiders "gek op muziek" en ze is onder de indruk van het apparaatje.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 12:27:24 #225
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_28041177
Zo jongens, dit weekend gaat het dan toch echt gebeuren he?
pi_28042376
Zou leuk zijn als het op Vaderdag wordt geboren
pi_28172102
Het koninklijk huis heeft haar site in een nieuw jasje gestoken, het ziet er nu een stuk hipper uit

http://www.koninklijkhuis.nl
  donderdag 23 juni 2005 @ 20:31:07 #228
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_28172782
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:27 schreef Quoi het volgende:
Zo jongens, dit weekend gaat het dan toch echt gebeuren he?
Ja ik zit ook telkens zo van 'wanneer wordt dat kind er uit gepoept!' Het kan echt elk moment gebeuren denk ik.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 23 juni 2005 @ 20:40:12 #229
88233 Steve
Still the best.
pi_28173059
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:08 schreef Majar het volgende:
Het koninklijk huis heeft haar site in een nieuw jasje gestoken, het ziet er nu een stuk hipper uit

http://www.koninklijkhuis.nl
Ziet er goed uit. Veel duidelijker en overzichtelijker nu.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_28217463
Volgens de Telegraaf zijn de ouders van Máxima in Nederland gearriveerd om de bevalling bij te wonen. Dus de baby is aanstaande, ik schat tussen nu en 2 weken.

Zeker iets Argentijns dat de hele familie erbij is Ik heb het wel met Alexander te doen, zit hij straks aan het kraambed van z'n vrouw met de hele schoonfamilie.
  zaterdag 25 juni 2005 @ 11:46:43 #231
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_28217763
Ik bied ze wel een bakkie leut aan tzt........

*werkt tot okt in Bronovo*
pi_28217855
Bij de eerdere Koninklijke geboortes was het steeds eerst een meisje, en het tweede kind werd een jongen. Als Máxima de 'traditie' voortzet, dan zou de kleine een jochie zijn. Maar het sterk het gevoel dat het weer een meisje is. Ze lijkt me een echte meidenmoeder namelijk
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_28218217
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:46 schreef Quoi het volgende:
Ik bied ze wel een bakkie leut aan tzt........

*werkt tot okt in Bronovo*
Heb je ook internet op je werk, want dan kan je het ons als eerste als Willem-Alexander bezweet en nerveus door de gangen rent
pi_28222731
Ik denk dat ze weer op zondag gaat bevallen, dan heeft iedereen vrij
En ik denk ook een meisje!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_28243755
http://teletekst.nos.nl/gif/images/101-01.gif

Nou rena, je kon wel eens gelijk krijgen ja...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 26 juni 2005 @ 10:38:37 #236
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_28243809
Ja ze is naar het ziekenhuis!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_28243938
Woeiiiiiiiiiii inderdaad!
RTL nieuws - Prinses Máxima naar ziekenhuis

Máxima in ziekenhuis opgenomen

Zou het dan zover zijn?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 26 juni 2005 @ 10:52:25 #238
101884 PeRi
Allons-y!
pi_28243969
Wat spannend
IK denk dat het een meisje wordt. Maar zou wel leuk zijn, een jongen.
Whatever I want.
  zondag 26 juni 2005 @ 11:13:35 #239
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_28244307
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 11:46 schreef Quoi het volgende:
Ik bied ze wel een bakkie leut aan tzt........

*werkt tot okt in Bronovo*
hou je ons op de hoogte!!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 26 juni 2005 @ 11:15:49 #240
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_28244370
We krijgen een baby !

Hopen we
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_28244628
Als het nu eens net zo gaat als vorige keer, dan hebben we tegen het einde van de middag een baby
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_28244752
Ja het komt via een keizersnee, dus vandaag word het wel geboren
Haleloeja
pi_28244760
zouden ze er aan de weeenopwekkers ofzo gooien? zodat ze op zondag bevalt.
pi_28244845
quote:
Op zondag 26 juni 2005 11:31 schreef MissX het volgende:
zouden ze er aan de weeenopwekkers ofzo gooien? zodat ze op zondag bevalt.
het kind komt via een keizersnee....dus op zondag is gewoon gepland (lekker rustig in het ziekenhuis)
Haleloeja
  zondag 26 juni 2005 @ 11:35:33 #245
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_28244878
Waarom een keizersnee? Amalia is toch ook normaal geboren?
hofleverancier van sterretjes :)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 juni 2005 @ 11:47:18 #246
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_28245268
Het wordt een jongen! Ik weet het zeker
ik schreef dit ooit in een ander topic (nav de geboorte van Luana):
quote:
En weer een dochter als oudste he, ik zie toch echt een patroon

van Margiet:
Bernhard Jr. en Annette Sekrève kregen eerst een dochter:
Isabella Lily Juliana (14 mei 2002) en daarna een zoon
Samuel Bernhard Louis (25 mei 2004)

Maurits en Marilène:
Anna (Anasstasia Margriet Josephine) (15 april 2001)
Lucas Maurits Pieter Henri (26 oktober 2002)
weer eerst een dochter, dan een zoon

Nu de kleinkinderen van Beatrix:
van Constantijn en Laurentien:
Eloise Sophie Beatrix Laurence (8 juni 2002)
Claus-Casimir Bernhard Marius Max (21 maart 2004)

Willem-Alexander en Maxima hebben dus
Amalia (Catharina Amalia Beatrix Carmen Victoria) (8 december 2003)

en Mabel en Johan Friso nu dus
Luana (Emma Luana Ninette Sophie)

Als Maxima nu een zoon krijgt dan ga ik in een Truth achtige complot theorie geloven denk ik
Inmiddels is bij het lijstje een kind van Maurits en Marilene bijgekomen:
Felicia Juliana Benedicte Barbara (31 mei 2005)

Maar ik zie toch echt een patroon van eerst een meisje, en dan een jongen (en misschien, nu Maurits een derde kind heeft weer een meisje als derde kind, maar daarvoor is het te vroeg)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 26 juni 2005 @ 11:49:04 #247
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_28245314
post jij altijd dubbel?
hofleverancier van sterretjes :)
  † In Memoriam † zondag 26 juni 2005 @ 11:52:28 #248
43556 miss_dynastie
pi_28245414
Ik zou niet weten waarom het een keizersnee zou worden, was bij Amalia ook niet zo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 26 juni 2005 @ 11:52:30 #249
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_28245419
nope, maak even een uitzondering
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_28245824
Ik krijg gelijk
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_28245865
Zou idd niet weten waarom ze niet via de natuurlijke weg zou kunnen bevallen.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_28246965
heb ik ergens gelezen....dat het via een keizersnee zou komen dit keer....
Haleloeja
  † In Memoriam † zondag 26 juni 2005 @ 13:16:40 #253
43556 miss_dynastie
pi_28247519
quote:
Op zondag 26 juni 2005 12:55 schreef Gelderland het volgende:
heb ik ergens gelezen....dat het via een keizersnee zou komen dit keer....
Roddelblad?
  zondag 26 juni 2005 @ 13:30:20 #254
21503 Vava
Zoix!!
pi_28247795
quote:
Op zondag 26 juni 2005 12:55 schreef Gelderland het volgende:
heb ik ergens gelezen....dat het via een keizersnee zou komen dit keer....
Heb ik ook vernomen... weet alleen niet meer waar. Het is zeker niet uit een roddelblad want die lees ik nooit
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  † In Memoriam † zondag 26 juni 2005 @ 13:33:47 #255
43556 miss_dynastie
pi_28247865
Als het een geplande keizersnee zou zijn, was het nieuws nu al bekend geweest, de vorige keer was het ook na anderhalf uur al bekend, en een keizersnee duurt geen uren. Ik denk dat ze het eerst natuurlijk proberen (er kan altijd iets mis gaan waardoor het alsnog een keizersnee wordt, natuurlijk).
pi_28250628
Een meisje! Had ik 't toch goed gegokt. Ben benieuwd hoe ze gaat heten.
pi_28251175
Geloof dat ze vroeger 'koningskinderen' vaak via een keizersnee haalden. Maar tegenwoordig doen ze dat niet meer als het niet nodig is.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_28251295
Een prinsesje!!!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 26 juni 2005 @ 16:06:26 #259
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_28251341
quote:
Op zondag 26 juni 2005 16:00 schreef Natalie het volgende:
Geloof dat ze vroeger 'koningskinderen' vaak via een keizersnee haalden.
Klopt, vandaar de naam.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 26 juni 2005 @ 16:09:01 #260
21503 Vava
Zoix!!
pi_28251411
quote:
Op zondag 26 juni 2005 16:00 schreef Natalie het volgende:
Geloof dat ze vroeger 'koningskinderen' vaak via een keizersnee haalden. Maar tegenwoordig doen ze dat niet meer als het niet nodig is.
Dan zal ik dat wel ergens gehoord hebben

Maar wel leuk van de nieuwe prinses, ben benieuwd naar haar naam!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  † In Memoriam † zondag 26 juni 2005 @ 16:38:26 #261
43556 miss_dynastie
pi_28252071
Geen keizersnee, dus
pi_28252737
Ben benieuwd of ook dit meisje een dubbele voornaam zal krijgen
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  maandag 27 juni 2005 @ 08:04:36 #263
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_28263517
quote:
Op zondag 26 juni 2005 16:06 schreef static het volgende:

[..]

Klopt, vandaar de naam.
Die naam keizersnee heeft toch wat met de oude romeinen te maken ? Julius caesar zou toch zo * gehaald * zijn ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 28 juni 2005 @ 10:16:52 #264
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_28294958
quote:
Op maandag 27 juni 2005 08:04 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Die naam keizersnee heeft toch wat met de oude romeinen te maken ? Julius caesar zou toch zo * gehaald * zijn ?
jup
don't give me that fucking bullshit
  dinsdag 28 juni 2005 @ 10:18:33 #265
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_28295014
En ze heet.....


Alexia Juliana Marcella Laurentien

(oef)
quote:
Prinsesje heet Alexia Juliana Marcella Laurentien

Uitgegeven: 28 juni 2005 10:01
Laatst gewijzigd: 28 juni 2005 10:16

DEN HAAG - Prins Willem-Alexander heeft dinsdagochtend bij het Oude Stadhuis aan de Groenmarkt in Den Haag aangifte gedaan van de geboorte van zijn tweede dochter. Het prinsesje heet Alexia Juliana Marcella Laurentien.

Burgemeester Deetman nam samen met een ambtenaar van de burgerlijke stand de aangifte in ontvangst. Als getuigen waren daarbij minister-president Balkenende en vice-voorzitter van de Raad van State Tjeenk Willink aanwezig.


Het prinsesje werd zondag even na half drie geboren in het Bronovo-ziekenhuis in Den Haag. (meer volgt)
bron
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_28295233
Wat een afschuwelijke naam weer! Doen ze mee aan "Wie verzint de lelijkste naam voor zijn kind" of zo?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_28295679
Prinses Alexia
Vind 'm mooi!

Leuke samenvoeging tussen de namen Alexander en Máxima ==> Alexia
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_28296023
Alexia .. is ze vernoemd naar de buitenechtelijke dochter van prins bernard..
pi_28296153
Heet die dochter van Bernhard in Amerika ook geen Alexia

-edit- ja dus
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_28297673
Ik vind het een leuke naam
pi_28297843
Zijn ze niet ergens verwant aan het Griekse, dan wel Deense koningshuis? Zij hebben namelijk tevens een prinses die Alexia heet.

Prinses Alexia van Griekenland en Denemarken.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_28297939
zijn niet al die koningshuizen aan elkaar verwant?

of via de duitsers, of via de britten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_28298718
Ja, zo ongeveer wel idd. Maar dat zou ik effies moeten nagaan
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_28309360
Gejat van een ander forum. Dit is de link tussen de Griekse madam en onze prinses
---------------

Friedrich Wilhelm III, King of Prussia, Elector of Brandenburg
Alexandrine Grand Duchess of Mecklenburg born Princess of Prussia
Friedrich Franz II, Grand Duke of Mecklenburg
Heinrich, Duke of Mecklenburg
Juliana Queen of the Netherlands, Princess of Orange-Nassau
Beatrix Queen of the Netherlands, Princess of Orange-Nassau
Willem-Alexander, The Prince of Orange, Prince of the Netherlands, Prince of Orange-Nassau

Friedrich Wilhelm III, King of Prussia, Elector of Brandenburg
Wilhelm I German Emperor and King of Prussia
Friedrich III German Emperor and King of Prussia
Sophie Queen of the Hellenes born Princess of Prussia
Pavlos I King of the Hellenes
Konstantinos II King of the Hellenes
Alexia Princess of the Hellenes
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 juni 2005 @ 17:41:46 #275
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_28309474
Is het nu Marcella of Marcela?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 juni 2005 @ 17:42:42 #276
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_28309514
en al gevonden. Hoewel iedereen en overal dus Marcella schrijft geeft koninklijkhuis.nl duidelijkheid:
http://www.koninklijkhuis.nl/content.jsp?objectid=9064
Marcela dus
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_28309730
Beatrix heeft het nog even speciaal in de Staatscourant laten zetten dat ze weer oma is geworden:

  † In Memoriam † dinsdag 28 juni 2005 @ 18:10:29 #278
43556 miss_dynastie
pi_28310180
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 17:49 schreef Majar het volgende:
Beatrix heeft het nog even speciaal in de Staatscourant laten zetten dat ze weer oma is geworden:

[afbeelding]
Heeft ze dat voor de andere kleinkinderen ook gedaan?
pi_28310278
Ze heeft het bij Amalia ook gedaan, het is een traditie
pi_28310634
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 17:49 schreef Majar het volgende:
Beatrix heeft het nog even speciaal in de Staatscourant laten zetten dat ze weer oma is geworden:

[afbeelding]
quote:
kondig ik U aan
Heeft ze het nou tegen God of tegen de lezers van de Staatscourant
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_28310904
Nog wat foto's van zondag

Alexander en Alexia


Prinses Alexia




Bezoek

Prinses Amalia op bezoek bij haar zusje, samen met opa en oma Zorreguieta






Oma Beatrix


Constantijn en Laurentien, samen met dochter Eloise en zoon Claus-Casimir
pi_28311104
Amalia lijkt wel heel erg op haar opa
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_28315738
Alexia , vernoemd naar Willem-Alexander
wat is die Eliose trouwens een lelijk kind..
  † In Memoriam † dinsdag 28 juni 2005 @ 21:02:01 #284
43556 miss_dynastie
pi_28315786
Jeminee, wat is Amalia een onwijs prachtig meisje
pi_28315829
Is Amalia blond?

Jeetje... ik haar heel lang niet gezien op foto's, ze is wel veranderd .
pi_28315914
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 21:00 schreef --Globe-- het volgende:

wat is die Eliose trouwens een lelijk kind..
genen van haar moeder
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_28315936
Ik vind amalia trouwens een leuk meisje worden, had ik niet verwacht toen je die eerste foto's van haar zag
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_28315953
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 21:04 schreef DarkElf het volgende:

[..]

genen van haar moeder
Zo lelijk vind ik Laurentien niet eigenlijk.
Dat gezeur tegen haar , volgens mij is ze best sympathiek.
pi_28315989
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 21:05 schreef DarkElf het volgende:
Ik vind amalia trouwens een leuk meisje worden, had ik niet verwacht toen je die eerste foto's van haar zag
Nee inderdaad.
Ze is erg veranderd zoals ik al zei ( in positieve zin ).
pi_28315999
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 21:05 schreef Airelle het volgende:

[..]

Zo lelijk vind ik Laurentien niet eigenlijk.
Dat gezeur tegen haar , volgens mij is ze best sympathiek.
ken je haar? ik niet dus ik kan niet zeggen of ik haar sympathiek vind

en ik vind laurentien geen mooie vrouw nee en haar kind heeft (nu dan)
haar gezicht..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_28316060
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 21:06 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ken je haar? ik niet dus ik kan niet zeggen of ik haar sympathiek vind

en ik vind laurentien geen mooie vrouw nee en haar kind heeft (nu dan)
haar gezicht..
Nee, maar ik volg wel veel programma's die over ons koningshuis gaan.
En in interviews vind ik haar sympathiek overkomen .

Of het ook waar is weet ik dus niet .
pi_28316108
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 21:08 schreef Airelle het volgende:

[..]

Nee, maar ik volg wel veel programma's die over ons koningshuis gaan.
En in interviews vind ik haar sympathiek overkomen .

Of het ook waar is weet ik dus niet .
<grin>
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_28316125
Een mooie vrouw vind ik het overigens ook niet.

Maxima wel.
pi_28316203
Maxima wel ja

maar die heeft ook een hele spontane uitstraling, dat scheelt ook al.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_28349200
Gisteren was de '200th Anniversary of the Battle of Trafalgar'. En Elisabeth was natuurlijk ook van de partij.



pi_28349429
Charles en Camilla waren gisteren bij een Police Memorial Service.

pi_28349740
Willem-Alexander was vandaag op Veteranendag één van de lintjes-plaatsers. Vermoedelijk komt volgend jaar een defile, die dan wordt afgenomen door de prins.

pi_28708009
De Britse Koninklijke familie herdacht gisteren de einde van WO II 1945-2005

In Abbey, Elizabeth met echtgenoot en twee zoons


Elizabeth met Philip in een Range Rover




Charles, Camilla en Harry waren er ook. William is op reis.


pi_28709024
Prins William zit ondertussen al enkele weken in Nieuw Zeeland. Hij is aan het oefenen voor later en bezoekt sportclubs, herdenktekens, ziekenhuizen etc.















pi_28709204
Charles en Camilla zijn een leuk stel samen. Ben blij dat ze eindelijk getrouwd zijn
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_28709616
7 Juli was Bush op visite bij de immer vrolijke koningin Margrethe van Denemarken. Hij vierde hier ook zijn verjaardag







Jenna Bush (dochter van..) gezellig keuvelend met de Deense kroonprins Frederik
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')