Zal ook wel door haar haarkleur komen. Die maakt haar erg flets en 'grijze muis' achtig.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:18 schreef Falco het volgende:
Ik vind Mabel er trouwens wel grauw uit zien hoor.
Gekke meid.quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:22 schreef E.T. het volgende:
Ow en Nathalie, bedankt voor het verbetern van m'n postal had ik van een ex-C&Hmodje eigenlijk niet anders verwacht
![]()
Verbaast me niets, maar hij heeft er idd wel recht op... als ik het zo lees.quote:De Roy wil geld van Margarita
Edwin de Roy van Zuydewijn is een kort geding aan het voorbereiden, om alsnog een vergoeding van prinses Margarita te krijgen. Dit om in zijn levensonderhoud te kunnen voorzien. In het kort geding gaat de Roy een bedrag van ongeveer vijfduizend euro per maand eisen.
Vorige week trok Margarita haar verzoek om echtscheiding in. Daarmee verviel de plicht om de Roy alimentatie te betalen. Eerder had de Amsterdamse rechtbank de hoogte van dat bedrag al op vijfduizend euro bepaald, gebaseerd op de levensstandaard van het paar en de draagkracht van de prinses.
Volgens Pim de Vos, advocaat van de Roy, heeft Margarita misbruik gemaakt van het procesrecht. Hij liet weten dat de juridische strijd voorlopig niet voorbij is. "Op grond van de wet zijn echtgenoten elkaar hulp en bijstand verschuldigd. De rechtbank had bij wijze van voorlopige voorziening het verzoek van De Roy om alimentatie toegewezen. Tegen die beslissing staat geen hoger beroep open, dus de enige manier om daar onderuit te komen was intrekking van het echtscheidingsverzoek."
De Roy en Margarita zijn de laatste tijd veelvuldig in het nieuws. Onlangs verloor hij nog een kort geding om een omgangsregeling met de hond te krijgen. Kort erna maakte hij in het programma Barend en Van Dorp het bestaan van de 'Bennobrigade' bekend.
'Charles wilde huwelijk afgelasten'quote:'Charles wilde huwelijk afgelasten'
Het had niet veel gescheeld of het huwelijk tussen de Britse kroonprins Charles en Camilla Parker Bowles was niet doorgegaan. De Britse zondagskrant The Sunday Express meldt dat de prins dusdanig gefrustreerd was over alle tegenslagen bij de voorbereidingen, dat hij het wilde afgelasten.
"Naar de hel ermee. Iedereen is tegen mij. Laten wij de hele zaak gewoon vergeten", zei de 56-jarige prins volgens door de krant geciteerde bronnen aan het hof. Camilla eiste van haar aanstaande het hoofd koel te houden ondanks alle tegenwind.
Eén van de grootste tegenslagen was de mededeling dat koningin Elizabeth en prins Philips niet bij de voltrekking van het huwelijk op het gemeentehuis van Windsor zullen zijn. Ook zou volgens de krant The Mail on Sunday Camilla nog niet uitgenodigd zijn door haar aanstaande schoonmoeder voor de traditionele verjaardagsparade 'Trooping the Colour'.
Filip gaat zijn zus nog eens achternaquote:Op donderdag 14 april 2005 19:43 schreef Majar het volgende:
Het Belgisch kroonprinselijk paar is in blijde verwachting van kind no. 3.
Filip en Mathilde hebben al twee kinderen: prinses Elizabeth en prins Gabriel
Die had hij gehad van een vrouwtje aldaarquote:Op donderdag 14 april 2005 20:17 schreef E.T. het volgende:
Mijn god, wat heeft WA een lullig bosje bloemen in z'n hand bij die herdenkingsmis!![]()
Het zakje pokon (of crysal, weetikveel) zit er nog aan!!
Zeker voor 2,99 bij de benzinepomp meegenomen onderweg..
Dan ben je in ieder geval verzekerd van een troonopvolgerquote:Op donderdag 14 april 2005 21:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En in Belgie maakte men bekend dat Prinses Mathilde in verwachting is van haar 3de kindje ...
Ze kweken ook als konijnen daar in Laken ...
Troonopvolgers genoeg momenteel, maar als ze de populairste op de troon willen zal er nu echt wel iemand eerst nog het halve vorstenhuis gaan moeten uitmoordenquote:Op donderdag 14 april 2005 21:16 schreef Majar het volgende:
[..]
Dan ben je in ieder geval verzekerd van een troonopvolger![]()
Dit was Bea gisterquote:Op zaterdag 16 april 2005 11:06 schreef haagse_elfje het volgende:
van mij mag Bea nu wel aftreden, ze doet bijna helemaal niets meer. Lekkere vetregenwoordiging heeft NL... mogen we trots op zijn. De Koningin doet het maar niet als volksvertegenwoordiging dus stuurt ze maar haar zoon of nog erger de premier...Bea
quote:Op maandag 25 april 2005 17:24 schreef Varvara het volgende:
Nou die gelukzalige blik van Friso op de onderste foto is weer hartverwarmend![]()
quote:
Ze had een zonnebankje moeten pakken. En kleding met een kleurtje aan moeten doen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik schrok van die foto's....![]()
Ze is echt niet een plaatje....
Owwwwwwwwquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:56 schreef Majar het volgende:
En voor de liefhebbers, koninklijke mannen in uniform:
Prins Gabriel van Belgie met zijn moeder Prinses Astrid op een militaire bal. Prinses Astrid is kolonel in het Belgische leger![]()
[afbeelding]
Hebben al die gekroonde koppels een of andere parenclub opgericht ofzo ? Mijn konijnen kweken trager dan die gasten ...quote:Op maandag 25 april 2005 17:24 schreef Varvara het volgende:
Nou die gelukzalige blik van Friso op de onderste foto is weer hartverwarmend![]()
Luana is een erg mooi meisje met een schitterende naam. Leuk om eindelijk eens foto's van haar te zien.
Overigens: de babyboom aan de verschillende Europese hoven blijft maar doorgaan. Vandaag maakten zowel prins Frederik en prinses Mary van Denemarken als prins Haakon en prinses Mette-Marit van Noorwegen bekend dat ze een kindje verwachten.
Voor prins Frederik en prinses Mary is het hun eerste kindje. Met zulke knappe ouders zal het vast een mooi kindje worden!
Het gezin van Haakon en Mette- Marit bestaat verder uit erfprinses Ingrid- Alexandra (1) en Marius, het zoontje uit een eerdere relatie van Mette-Marit.
Ja, dat is exact wat ik dacht....Doe het dan uit een potje, maar doe wat kleur op dat gezichtje...quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze had een zonnebankje moeten pakken. En kleding met een kleurtje aan moeten doen.
Ze ziet er echt heeeeeeeel brak uit op die foto's!
Precies (nou, ongeveer dan) wat ik wou zeggen toen ik die foto zag. Als je beelden ziet van Bea toen ze koningin werd, precies hetzelfde kapsel. Vreselijkquote:Op donderdag 28 april 2005 18:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Gaat die Bé eigenlijk ooit nog eens een ander kapsel nemen , of hebben die die snit ondertussen al met beton ingegoten ???
kijk eens naar foto's uit haar tienerjarenquote:Op donderdag 28 april 2005 18:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Precies (nou, ongeveer dan) wat ik wou zeggen toen ik die foto zag. Als je beelden ziet van Bea toen ze koningin werd, precies hetzelfde kapsel. Vreselijk
Ik heb foto's...........quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:45 schreef Majar het volgende:
Had je niet toevallig een fotocamera mee?![]()
De laatste keer dat er foto's van Amalia zijn gepubliceerd was in Lech, zo'n 2 a 3 maanden geleden. Ben eigenlijk wel benieuwd of Amalia:
- veel is gegroeid
- blond of bruin haar heeft
- krullen of steil haar
- mama's of papa's huid heeft
- een jurk of broek draagt
etc.
![]()
hier ziet ze er best leuk uit! Beter dan van een halfjaar geleden ofzo iid.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:59 schreef Majar het volgende:
Meest recente foto van Amalia, vandaag op cover van Prive
Wat kijkt ze toch lekker eigenwijs![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |