quote:Op zondag 5 juni 2005 15:50 schreef Majar het volgende:
Prinses Máxima, prinses Mette-Marit en Ingrid Alexandra
[afbeelding]
Bontquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:08 schreef Majar het volgende:
Queen Elizabeth in Edmonton gisteren
[afbeelding]
hee, Bea dr haar zit opeens anders (??????)quote:Op zondag 5 juni 2005 15:37 schreef Majar het volgende:
Prinses Mabel, haar man Friso, Koningin Beatrix en de kleine gravin Luana waren op 28 mei aan het zeilen in Muiden.
Foto:
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer foto's: http://www.petersmulders.nl/show.php?start=0&zoektype=1&search=muiden%20mabel
Waarschijnlijk niet. Dat mens staat bekend om haar rare dingen, dus ze zal ook wel echt bont dragen.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:13 schreef Majar het volgende:
[..]
Misschien was het nepbont...en misschien ook niet![]()
Ja ik zit ook telkens zo van 'wanneer wordt dat kind er uit gepoept!' Het kan echt elk moment gebeuren denk ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:27 schreef Quoi het volgende:
Zo jongens, dit weekend gaat het dan toch echt gebeuren he?
Ziet er goed uit. Veel duidelijker en overzichtelijker nu.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:08 schreef Majar het volgende:
Het koninklijk huis heeft haar site in een nieuw jasje gestoken, het ziet er nu een stuk hipper uit![]()
http://www.koninklijkhuis.nl
Heb je ook internet op je werk, want dan kan je het ons als eerste als Willem-Alexander bezweet en nerveus door de gangen rentquote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:46 schreef Quoi het volgende:
Ik bied ze wel een bakkie leut aan tzt........
*werkt tot okt in Bronovo*
hou je ons op de hoogte!!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:46 schreef Quoi het volgende:
Ik bied ze wel een bakkie leut aan tzt........
*werkt tot okt in Bronovo*
het kind komt via een keizersnee....dus op zondag is gewoon geplandquote:Op zondag 26 juni 2005 11:31 schreef MissX het volgende:
zouden ze er aan de weeenopwekkers ofzo gooien? zodat ze op zondag bevalt.
Inmiddels is bij het lijstje een kind van Maurits en Marilene bijgekomen:quote:En weer een dochter als oudste he, ik zie toch echt een patroon
van Margiet:
Bernhard Jr. en Annette Sekrève kregen eerst een dochter:
Isabella Lily Juliana (14 mei 2002) en daarna een zoon
Samuel Bernhard Louis (25 mei 2004)
Maurits en Marilène:
Anna (Anasstasia Margriet Josephine) (15 april 2001)
Lucas Maurits Pieter Henri (26 oktober 2002)
weer eerst een dochter, dan een zoon
Nu de kleinkinderen van Beatrix:
van Constantijn en Laurentien:
Eloise Sophie Beatrix Laurence (8 juni 2002)
Claus-Casimir Bernhard Marius Max (21 maart 2004)
Willem-Alexander en Maxima hebben dus
Amalia (Catharina Amalia Beatrix Carmen Victoria) (8 december 2003)
en Mabel en Johan Friso nu dus
Luana (Emma Luana Ninette Sophie)
Als Maxima nu een zoon krijgt dan ga ik in een Truth achtige complot theorie geloven denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |