abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 oktober 2003 @ 02:06:36 #1
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_14212960
Ik las vandaag een artikel van David Icke waar hij het over Monoatomic Gold had. Deze substantie zorgt ervoor dat de capaciteit van de hersencellen enorm verhoogt wordt en dat het een grote genesende werking heeft. Het zorgt er tevens voor dat er een groter deel van de hersens gebruikt wordt.
Is er iemand die dit spul al eens genomen heeft?

David Icke over Monoatomic Gold:

"I just want to pass on some information I have come across which may well explain shapeshifting and much else, too.

I have been chatting today to Brian Desborough, my scientist friend in California, and we have been discussing mono-atomic gold. This comes in the form of a white powder and has a two-dimensional atomic structure (one or two atoms working together) while regular gold has a three-dimensional structure (ten or more atoms working together).

Without going into all the scientific detail, when you consume this mono-atomic gold by mouth or injection, it increases the current carrying capacity of the nervous system by ten thousand times.

This would allow a person to process fantastic amounts of information like a super computer and when enough has been absorbed it would allow them to consciously move through other dimensions and shapeshift because suddenly the brain is activated to open those vast areas that we do not use in today's world. It aligns the brain cells so they all start talking to each other again.

More than that, if you consume enough of this mono-atomic gold your physical body would become luminous, I'm told, so explaining the ancient accounts of the reptilian gods and children of the gods who "shone like the Sun". Mono-atomic gold can be made from regular gold and it can be processed from certain ores, many of which are found in places like Arizona in the United States. This, I suggest, is the true meaning of the references to gold and gold mining in the Sumerian Tablets and not literally mining for normal gold, unless that was done to create the mono-atomic variety.

This substance gave - gives - the reptilians amazing abilities to process information and shapeshift because of the staggering amounts of energy they can hold and process. I am sure the ancient Egyptians, Sumerians, Babylonians, and Phoenicians etc. used this, or more accurately, their ruling elite did, thus giving them a mental potential denied the general population.

The same continues today. This was one of the big secrets held within the Mystery Schools and passed on into the top levels of the modern secret society network. Mono-atomic gold also has unbelievable healing properties in that it aligns the cells to carry phenomenal amounts of light energy, thus dispersing the blockages and imbalances we call disease or illness. "
http://www.davidicke.com/icke/articles/92399icke.html


David Hudson heeft veel onderzoek naar dit wondermiddel gedaan:

Additionally, in one section of his research papers, David Hudson cites fascinating biblical connections to monoatomic gold. He suggests that monoatomic gold is actually "manna" or "shrew bread" of the bible, and he cites a number of fascinating biblical references, and he postulates a number of interesting theories as to the effects of monoatomic gold on the human body. He also postulates a number of theories as to the role monoatomic gold played in ancient "biblical" times. Some conspiracy authors have pointed back to David Hudson's work, saying that monoatomic gold has always been ingested by the Illuminati to "enhance" their abilities, and that ties in with Sitchin saying the Anunnaki (aka Illuminati) originally were mining gold, and that they created humans to do the hard gold mining labor for them.
http://monatomic.earth.com/

Andere nuttige links
http://www.energeticnutrition.com/
http://www.asc-alchemy.com/mono.html

Hier kun je het bestellen.
http://www.spiritsupplements.com/Studies/Full_Report.html

The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  woensdag 29 oktober 2003 @ 02:56:54 #2
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_14213072
Als je goud eet poep je dat weer uit.


En de Phoeniciėrs en Babyloniėrs hadden helemaal geen speciale gaven.

Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
  woensdag 29 oktober 2003 @ 03:43:41 #3
39925 Fluffydroid
Do you wanne be fluffed?
pi_14213107
Het goud lost gewoon op in je maagzuur hoor!

Anders zou je na een fles goldstreik bruin met goud poepen.

Maar als je heirin gelooft dan verdien je het om belazerd te worden

pi_14213634
Het zou me niet verbazen alst Icke toevallig een handeltje heeft in 'mono atomic gold'
pi_14213693
weet je wat hij zou moeten doen? even langs de kamer van koophandel gaan!
  woensdag 29 oktober 2003 @ 11:14:42 #6
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_14217014
Ik zou zeggen lees het laatste boek van Lauwrence Gardner maar eens voor een betere Uitleg van ORME's met betrekking tot Mythologie

MskFt

maar ik proef hier meer de trend om het met een oneliner belachelijk te maken ipv je eens in te lezen in het onderwerp

pi_14218110
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 03:43 schreef Fluffydroid het volgende:

Anders zou je na een fles goldstreik bruin met goud poepen.


Heb je kennelijk nooit echt veel goldstrike gedronken

Dan zitten de bladgoudschilfers toch echt wel tussen je hoop stront.

  woensdag 29 oktober 2003 @ 12:00:49 #8
43296 LastYear
Geen plaatje??
pi_14218195
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 03:43 schreef Fluffydroid het volgende:
Het goud lost gewoon op in je maagzuur hoor!

Anders zou je na een fles goldstreik bruin met goud poepen.

Maar als je heirin gelooft dan verdien je het om belazerd te worden


Goud lost niet op. Het is een edelmetaal en gaat vanwege zijn redoxpotentiaal geen reactie aan met zuur. Ooit wel eens een gecorrodeerde goudstaaf gezien??

In goldstrike zitten gewoon te weinig goudschilfers om ze terug te vinden in je drol...

Beetje zonde van het goud vind ik

=edit=
Mono-atomair goud zou trouwens prima opgenomen kunnen worden in het lichaam omdat het van die fijne deeltjes zijn. Ik vraag me wel af of het spul echt bestaat en hoe ze het maken. Ook vraag ik me af hoe het zou moeten werken. Misschien versnelling van de prikkelgeleiding in het CZS...

[Dit bericht is gewijzigd door LastYear op 29-10-2003 12:08]

Meten = weten
  woensdag 29 oktober 2003 @ 12:03:02 #9
24330 TTiSoB
ben ff smurfen
pi_14218243
uhu...waarom wil ik gloeien en door dimensies heen scrollen?
Wat is jullie grootste wens?
Smurfin smurfen maar dat snapt geen mens!
  woensdag 29 oktober 2003 @ 12:18:41 #10
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_14218623
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 12:00 schreef LastYear het volgende:


=edit=
Mono-atomair goud zou trouwens prima opgenomen kunnen worden in het lichaam omdat het van die fijne deeltjes zijn. Ik vraag me wel af of het spul echt bestaat en hoe ze het maken. Ook vraag ik me af hoe het zou moeten werken. Misschien versnelling van de prikkelgeleiding in het CZS...


staat een link waar je het kan bestellen:

http://www.spiritsupplements.com/Studies/Full_Report.html

Iemand ff bestellen en na gebruik meteen hier verslag doen.

  FOK!fotograaf woensdag 29 oktober 2003 @ 12:40:13 #11
18921 freud
Who's John Galt?
pi_14219121
Ik heb toch redelijk wat kennis van biologie, maar ik kan me echt niet bedenken hoe die deeltjes dan dergelijke verbeterde verbindingen tussen neuronen moet verbeteren. Worden de neurotransmitters veranderd? Lijkt het wat dat betreft op de werking van nicotine?

Dat lichtgeven van mensen zou dan onder bioluminicentie moeten vallen, maar dat komt puur door de werking van bepaalde enzymen en niet door mineralen in een lichaam.

Is dit type goud eigenlijk niet al bekend in de wetenschappelijke wereld? En zo ja, waar wordt het nu dan voor gebruikt?

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_14219603
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 12:18 schreef Nyrem het volgende:

[..]

staat een link waar je het kan bestellen:

http://www.spiritsupplements.com/Studies/Full_Report.html

Iemand ff bestellen en na gebruik meteen hier verslag doen.


Zonder me heel erg te gaan verdiepen in de materie, maar dat experiment op die pagina is natuurlijk volledig kul. Ze meten hersengolven en daaruit maken ze op dat er verbetering van cognitieve eigenschappen optreedt. Het enige wat ze opmerken is een verandering van alpha-golven, maar dat zegt niets over je capaciteiten an sich. Ten tweede, waarom maken ze geen melding van het eigenlijke vermogen om te leren? Je kan redelijk eenvoudig geheugen-tests uitvoeren. Ten derde, ze hebben helemaal geen controle groep gebruikt?

Dit is dus de reden waarom al die kwakzalvers zo'n slechte naam hebben. Als je iets wil bewijzen, doe het dan goed en niet op zo'n TellSell manier

  woensdag 29 oktober 2003 @ 15:40:31 #13
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_14224508
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_14225884
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 02:06 schreef Aurora025 het volgende:
I have been chatting today to Brian Desborough, my scientist friend in California, and we have been discussing mono-atomic gold. This comes in the form of a white powder and has a two-dimensional atomic structure (one or two atoms working together) while regular gold has a three-dimensional structure (ten or more atoms working together).

Without going into all the scientific detail, when you consume this mono-atomic gold by mouth or injection, it increases the current carrying capacity of the nervous system by ten thousand times.


Nuff said.
Als hij serieus genomen wil worden kan hij beter maar wel dieper op de wetenschappelijke details ingaan.
Unox, the worst operating system.
  FOK!fotograaf woensdag 29 oktober 2003 @ 17:29:08 #15
18921 freud
Who's John Galt?
pi_14227717
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 16:24 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Nuff said.
Als hij serieus genomen wil worden kan hij beter maar wel dieper op de wetenschappelijke details ingaan.


Whehehehe,
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_14228030
Ik hou me lekker bij m'n Ginseng en Genko
Werkt perfect en is ook bewezen
  woensdag 29 oktober 2003 @ 17:53:44 #17
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_14228321
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 15:40 schreef Aurora025 het volgende:
Hier nog een paar interessante links over Monatomic Gold

http://www.bbc.co.uk/dna/ww2/A1039088


Daar wordt die Hudson flink afgezeken als ultra rechtse conservatieve boer.
  woensdag 29 oktober 2003 @ 18:02:56 #18
38316 BoomSmurf
Avatar Plagiaat Pleger
pi_14228490
Goeie site hierover (hij is al voorbij gekomen) is SubtleEnergies, effe googlen op ORMUS, ORME, barry carter, david hudson levert je wel een paar goeie op :-)

Het witte poeder is het in z'n puurste vorm, als je het koopt/maakt krijg je een soort oplossing ervan (ORMUS). Het lijkt me ook weinig een scam, als je kijkt dat er best veel aanhangers van zijn en je zelf met een middagje praxisen een apparaat kan bouwen waarmee je het kan maken. Op de WhiteGold mailinglist posten mensen vaak hun eigen (veelal positieve) ervaringen met ORMUS en er wordt veel over gediscussieerd (er is trouwens ook een speciale sciene list voor mensen die het (willen) onderzoeken).

In de natuur komt het ook gewoon voor, maar in hele kleine hoeveelheden - Aloe Vera heeft zo'n beetje de hoogste natuurlijke concentratie ervan.

ORMUS wordt trouwens niet alleen met goud gemaakt, ook met platina, rhodium, ruthenium en iridium.

Het schijnt dat er ook een nog krachtigere rode versie van het poeder is maar dat heb ik van de week alleen ergens zien staan en nog niet verder in verdiept.

Zeggen ze

Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
  woensdag 29 oktober 2003 @ 19:35:39 #19
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_14230868
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 12:40 schreef freud het volgende:
Ik heb toch redelijk wat kennis van biologie, maar ik kan me echt niet bedenken hoe die deeltjes dan dergelijke verbeterde verbindingen tussen neuronen moet verbeteren. Worden de neurotransmitters veranderd? Lijkt het wat dat betreft op de werking van nicotine?

Dat lichtgeven van mensen zou dan onder bioluminicentie moeten vallen, maar dat komt puur door de werking van bepaalde enzymen en niet door mineralen in een lichaam.

Is dit type goud eigenlijk niet al bekend in de wetenschappelijke wereld? En zo ja, waar wordt het nu dan voor gebruikt?


Nou ja, ik kan me er nog wel iets bij voorstellen.
Je moet het meer zien in vergelijking met pepmiddelen (cocaļne bijv.).
Je bent veel alerter. Neemt veel meer informatie tot je dan.

Maar goed, is het meetbaar?

pi_14237719
Ieder mens gebruikt sowieso 100% van zijn hersenen (behalve als je een hersenaandoening hebt).

Dus waar heeft die Icke het nou over?

pi_14238447
Is het effect blijvend of moet je van dat spul blijven gebruiken???
En zijn er ook nederlandse onderzoeken, gebruikerservaringen???
pi_14239545
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 23:27 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ieder mens gebruikt sowieso 100% van zijn hersenen (behalve als je een hersenaandoening hebt).

Dus waar heeft die Icke het nou over?


Nee hoor.
Of weet jij nog alles te herinneren van vroeger?
Het geheugen is een goed voorbeeld van ons "beperkt" vermogen.
Alles wat we ooit hebben gedaan is opgeslagen in de hersenen, alleen kunnen we er niet 1 2 3 bij.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 13:51:05 #23
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_14247994
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 01:04 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee hoor.
Of weet jij nog alles te herinneren van vroeger?
Het geheugen is een goed voorbeeld van ons "beperkt" vermogen.
Alles wat we ooit hebben gedaan is opgeslagen in de hersenen, alleen kunnen we er niet 1 2 3 bij.


Lekker dan, met mono-atomic gold herrinner je je dus alles wat je je kunt herrinneren. Lijkt me dat je daar ramgek van wordt...

Overigens wordt goud al wel gebruikt in de reguliere geneeskunde, ik ga eens opzoeken waarvoor.

Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_14248395
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 01:04 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee hoor.
Of weet jij nog alles te herinneren van vroeger?
Het geheugen is een goed voorbeeld van ons "beperkt" vermogen.
Alles wat we ooit hebben gedaan is opgeslagen in de hersenen, alleen kunnen we er niet 1 2 3 bij.


Een mens gebruikt iig geen *percentage* van z'n hersenen. Dat is een mythe: http://www.rense.com/general16/myth10.htm.

Ik vraag me overigens af of het "improven" van "hersenkracht" bijdraagt aan het kunnen herinneren.

  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:21:19 #25
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_14250614
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 13:51 schreef Rasing het volgende:

[..]
Overigens wordt goud al wel gebruikt in de reguliere geneeskunde, ik ga eens opzoeken waarvoor.


Gefonde: tegen reuma
ook een hoop kwakzalverij helaas

Overigens betreft het hier geen atomair goud, maar goudzouten. Googelen op "atomic gold" levert zo snel geen betrouwbare wetenschappelijke links op, alleen referenties naar David Icke.

Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 15:31:29 #26
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_14250891
*openingspost leest
quote:
More than that, if you consume enough of this mono-atomic gold your physical body would become luminous...
Licht geven? Van een beetje goud??
quote:
...and when enough has been absorbed it would allow them to consciously move through other dimensions and shapeshift...
quote:
This substance gave - gives - the reptilians amazing abilities to process information and shapeshift because of the staggering amounts of energy they can hold and process. I am sure the ancient Egyptians, Sumerians, Babylonians, and Phoenicians etc. used this, or more accurately, their ruling elite did, thus giving them a mental potential denied the general population.
Dat ik dit serieus genomen heb
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_14254859
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:31 schreef Rasing het volgende:
*openingspost leest
[..]

Licht geven? Van een beetje goud??
[..]


[..]

Dat ik dit serieus genomen heb


Wat gebeurd er dan volgens jou, als een persoon verpoederd goud inneemt dat een "two-dimensional atomic structure" heeft en het je zenuwstelsel zo veranderd dat het " the current carrying capacity by ten thousand times" verhoogd?

hmm?

  donderdag 30 oktober 2003 @ 21:48:38 #28
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_14261354
Allereerst weet ik niet wat ik mij voor moet stellen bij een zenuwstelsel dat zo verandert dat het "the current carrying capacity by ten thousand times" verhoogt. Wat gebeurt er dan? En laat dat eerst maar eens zien.

Allertweedst is dat gelul over 'two-dimensional structure' complete bullshit, pseudo-wetenschappelijk gezwam om interessant te lijken. Wat is het verschil met driedimensionaal gerangschikt goud? 1 of 2 goudatomen kunnen alleen maar tweedimensionaal gerangschikt zijn. Duh.

Conclusie: als iemand puur atomair goud inneemt gebeurt er mijns inziens bijzonder weinig. Hij gaat in ieder geval geen licht geven, hij is geen tl-buis.

[Dit bericht is gewijzigd door Rasing op 30-10-2003 21:50]

Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 14:20:48 #29
64352 Anti-Dajjal
Die..Anti-Christ! Die!
pi_14275480
Is het ergens in Nederland te verkrijgen? Ik neem aan dat het het proberen wel waard is, of niet?

Of het moet schadelijk zijn voor de gezondheid...laat dan maar zitten.

Is hier overigens ook Nederlandse info over te vinden?

"Novus Ordo Seclorum" ?
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 14:59:29 #30
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_14276608
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 15:31 schreef Rasing het volgende:
*openingspost leest
[..]

Licht geven? Van een beetje goud??
[..]


[..]

Dat ik dit serieus genomen heb


Dus een levend wezen dat 'lichtgevend' is, kan volgens jou niet?
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 15:35:23 #31
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_14277593
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 14:59 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Dus een levend wezen dat 'lichtgevend' is, kan volgens jou niet?


Nee, iedereen weet dat er dieren zijn die inderdaad licht geven, hij/zij zegt alleen maar dat je geen licht gaat geven door het innemen van een stof zoals 'mono-atomic goud'...
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 15:57:45 #32
64352 Anti-Dajjal
Die..Anti-Christ! Die!
pi_14278350
FF wezen zoeken op het web en toen vond ik dit:

zptech.net

Je kan het dus gewoon kopen (moet je wel een creditcard hebben).
Dus als er iemand zin heeft om het te proberen, vertel de uitkomst hier even.

"Novus Ordo Seclorum" ?
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 16:01:04 #33
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_14278479
hier een paaar interesante links die ik met de tijd heb verzameld !

http://www.nexusmagazine.com/LostArk.html

voor de mythologische kijk

quote:
Specific Gravity
Because monatomic atoms are not held in place by a rigid lattice structure, the coulomb forces cause the atoms to distribute themselves much further apart than their metallic counterparts. Thus, the physical material appears as a fluffy powder. For example, the specific gravity of metallic iridium is about 22 whereas the specific gravity of monatomic iridium is about 3 - a difference of greater than 7 times. One way to view this phenomena is to examine popcorn. In the unpopped state, popcorn is a rather dense material. However, if you were to heat the kernels, the kernels dramatically change shape and texture to that of popped popcorn which has a much lower density than the original kernels.

It has been experimentally observed that monatomic atoms distribute themselves in a very orderly manner in a wave pattern, similar to that of a lattice pattern except at greater distances. This would imply that these atoms have a wave-form of energy associated with them and they arrange themselves in a very definite pattern determined by that energy. Because it has not been previously observed that the coulomb force has wave characteristics, this discovery might suggest that there is yet a third force, as yet unidentified, within the nucleus. Either that or the nature of the coulomb force will have to be redefined to fit the new evidence. As you might observe, these discoveries are on the cutting edge of nuclear physics.

It is truly amazing that nature can offer two identical atoms (identical number of protons, electrons, and neutrons) with such different physical characteristics. The only difference between the two is the manner in which groups of atoms are bonded together. Perhaps the popcorn analogy is quite appropriate. Popped corn and kernel corn are chemically identical yet they have quite different physical characteristics. Much more will be discovered about this in the near future as the physicists continue to pursue these mysteries.


http://monatomic.earth.com/contributed/white-powder-primer.html

voor een meer technische benadering

hier nog een grappige lijst met producten waar het natuurlijk in voor komt

quote:
Materials Rich in Monatomic Elements: Rhodium & Iridium
Source Sample
Size Monatomic
Rhodium* Iridium*
Total
Calf and Pig Brain - 2.5% 2.5% 5.0%
Grape Juice Seneca, frozen (1:3)*** 113 g 158 mg 239 mg 397 mg
Carrot Juice (AZ 7-1-95) 113 g 139 mg 184 mg 223 mg
Ourco Nigel, Maritime Pine Bark
(Pycnogenol), ginco extract 3.4 g (3 tabs) 105 mg 70 mg 175 mg
Acemannan [hi-purity aloe] 10 mg 9 mg - 9 mg
R-Pure Aloe (mucopolysaccharides) 28 g 60 mg 10 mg 70 mg
Ultimate Aloe 28 g 48 mg ** **
Ultimate Aloe, flash dried 1 g 22 mg ** **
Man-aloe (freeze dried aloe) 1 g (2 caps) 21 mg ** **
Emprise Plus/Mexican Wild Yam
(dioscorea) plus man-aloe 3.5 g (3 tabs) 17 mg ** **
Vitali-Tea (six herbs) 56 g 17 mg 53 mg 70 mg
Blood Root 1 g 6 mg 22 mg 28 mg
Aloe Leaf 10 g 17 mg 7 mg 24 mg
Blue-green Algae 1.3 g (5 caps) 13 mg 7 mg 20 mg
Shark Cartilage 5.5 g (8 caps) 13 mg 2 mg 15 mg
St. Johns Wort 1 g 8 mg 6 mg 14 mg
Essiac Tea (four herbs) 56 g 6 mg 6 mg 12 mg
Prickly Pear Fruit Syrup 1 tbsp 3 mg 6 mg 9 mg
Bilberry Juice 56 g 4 mg 3 mg 7 mg

* Results given are as the oxides of the elements.

** High amounts of calcium interfered with iridium determination. Since these elements, in their monatomic state, do not respond to instrumental analysis a chemical separation must be carried out and the amount of each is weighed (gravimetric analysis). A quick, short-cut test, as done here, takes up to three days and gives a fair approximation. A more accurate determination takes up to two weeks to run.

*** Hudson says that any benefits the grape juice has, are cancelled out by the high amount of sugars.

white powder gold

laat de grappen over het laatste plaatje beginnen ( Cut me a line Osirius ! )

[Dit bericht is gewijzigd door merlin693 op 31-10-2003 16:02]

  vrijdag 31 oktober 2003 @ 16:13:40 #34
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_14278929
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 15:35 schreef ChOas het volgende:

[..]

Nee, iedereen weet dat er dieren zijn die inderdaad licht geven, hij/zij zegt alleen maar dat je geen licht gaat geven door het innemen van een stof zoals 'mono-atomic goud'...


Hoe kan hij/zij er over oordelen zonder te weten welke uitwerking dit heeft?
Wetende dat er 'lichtgevende' dieren/organismen bestaan? (wat verder niets te maken heeft met dit mono-atomic gold).
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 16:16:38 #35
64352 Anti-Dajjal
Die..Anti-Christ! Die!
pi_14279067
Staat monoatomic gold niet beter bekent als "Starfire"?
Of is dat weer totaal iets anders?
Zou "The Holy Grail" niet zo "holy" zijn, maar gewoon een misinterpretatie van de bijbel?
Holy Grail = monoatomic gold? (of een ander/combinatie zijn van een monoatomic element?)

Starfire

Zelf maken kan ook: M-A-Gold Patent

[Dit bericht is gewijzigd door Anti-Dajjal op 31-10-2003 16:33]

"Novus Ordo Seclorum" ?
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 16:34:36 #36
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_14279695
Yep...zie de mythologische link die ik een paar posts terug heb geplaats

'mfkzt' voor de Egyptenaren

'shem-an-na' (highward fire-stone) voor de mesopotaniers

ik geloof dat er in het Sanskriet als "Red mercurie" bekend stond

quote:
The 17th-century philosopher, Eirenaeus Philalethes (revered by Isaac Newton, Robert Boyle, Elias Ashmole and other Royal Society colleagues of his era), produced a work in 1667 entitled 'Secrets Revealed'. In this treatise he discussed the nature of the Philosophers' Stone, which was commonly thought to transmute base metal into gold.

Setting the record straight, Philalethes made the point that the Stone was itself made from gold, and that the philosopher's art was in perfecting this process. He stated: "Our Stone is nothing but gold digested to the highest degree of purity and subtle fixation. It is called a stone by virtue of its fixed nature; it resists the action of fire as successfully as any stone. In species it is gold, more pure than the purest; it is fixed and incombustible like a stone, but its appearance is that of a very fine powder".

Some time earlier, in 1416, the noted French chemist Nicolas Flamel wrote that when the noble metal was perfectly prepared, it made a fine 'powder of gold', which is the Philosophers' Stone.


[Dit bericht is gewijzigd door merlin693 op 31-10-2003 16:46]

  vrijdag 31 oktober 2003 @ 16:50:51 #37
64352 Anti-Dajjal
Die..Anti-Christ! Die!
pi_14280253
Dus de Philosophers' Stone IS mono-atomair goud oftewel het witte poeder goud?

Ik moet me er wat meer in gaan verdiepen want ik zit met vrij veel vragen hierover, die ik tot nog toe onbeantwoord heb.

"Novus Ordo Seclorum" ?
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 17:11:00 #38
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_14280849
ok ik kon je deze info ff niet onthouden
quote:
Modern Science Meets Ancient Alchemy

Reverting to where we began, we can now take another look at ORMEs in relation to their regular ingestion by the Egyptian pharaohs and Babylonian kings, to see precisely how these monatomic elements were used to feed their light bodies, with some astonishing results.

In the May 1995 issue of Scientific American, the effect of the platinum group metal ruthenium was discussed in relation to human DNA. It was pointed out that when single ruthenium atoms are placed at each end of a short strand of DNA, the strand becomes 10,000 times more conductive. It becomes, in effect, a superconductor. For some time, chemists had suspected that the double helix might create a highly conductive path along the axis of the molecule, and here was confirmation of the fact.

Similarly, the Platinum Metals Review has featured regular articles concerning the use of platinum, iridium and ruthenium in the treatment of cancers (which are caused through the abnormal and uncontrolled division of body cells). When a DNA state is altered (as in the case of a cancer), the application of a platinum compound will resonate with the deformed cell, causing the DNA to relax and become corrected. Such treatment involves no surgery; it does not destroy surrounding tissue with radiation nor kill the immune system, as does radiotherapy or chemotherapy.

The medical profession entered the high-spin arena when the biomedical research division of the pharmaceutical company Bristol-Myers Squibb announced that ruthenium atoms interact with DNA, correcting the malformation in cancer cells. (Monatomic gold and platinum metals are in effect "stealth atoms", and it has now been ascertained that body cells communicate with each other by way of stealth atoms through a system of light waves.) What the new science determines is that monatomic ruthenium resonates with the DNA, dismantles the short-length helix and rebuilds it correctly--just as one might dismantle and resurrect a dilapidated building.

It is known that both iridium and rhodium have anti-ageing properties, while ruthenium and platinum compounds interact with the DNA and the cellular body. It is also known that gold and the platinum metals, in their monatomic high-spin state, can activate the endocrinal glandular system in a way that heightens awareness, perception and aptitude to extraordinary levels. In this regard, it is considered that the high-spin powder of gold has a distinct effect upon the pineal gland, increasing melatonin production. Likewise, the monatomic powder of iridium has a similar effect on the serotonin production of the pituitary gland, and would appear to reactivate the body's "junk DNA" along with the under-used and unused parts of the brain.

It is of particular significance that, irrespective of all today's costly and extensive research in these areas, the secrets of the highward fire-stones were known to our ancestors many thousands of years ago. They knew that there were superconductors inherent in the human body: they were the elements of individual consciousness which they called the "light body" (the ka). They knew that both the physical body and the light body had to be fed to increase hormonal production, and the ultimate food for the latter was called shem-an-na by the Babylonians, mfkzt by the Egyptians and manna by the Israelites.

The magical powder of projection was manufactured by the priestly Master Craftsmen of the temples (the Guardians of the House of Gold) for the express purpose of deifying the kings ... and it re-emerges today as the primary new substance in fields ranging from cancer treatment to stealth aircraft, and will provide the essential "exotic matter" required for warp-drive space travel in hitherto insurmountable dimensions of space-time.

In Lost Secrets of the Sacred Ark, the story of monatomic mfkzt is told in detail from the earliest times to the present day, with specific reference to the importance of the biblical Ark of the Covenant. There are many mysteries associated with this enigmatic coffer--not the least of which is the manner of its original creation at Mount Horeb.

The book of Exodus explains that, when Moses destroyed the Israelites' golden calf, God issued a specific directive forbidding the manufacture of graven images which represented any living creature on Earth or in Heaven. But then, immediately after this, God seemingly instructed the craftsman Bezaleel to construct the Ark of the Covenant, specifying (in complete contradiction of the directive) that two golden cherubs should surmount its lid. What then (if not angels, as commonly thought) were the arcane cherubim? How did they have the power to produce the devastating Ark-light of the presence, which wreaked such havoc on the subsequent battlefields?

Through our present understanding of high-spin elements, it becomes apparent that the biblical Ark (along with similar devices in Egypt and Babylonia) was directly responsible for the scientific manufacture of the monatomic fire-stone (the shem-an-na), while also providing its own storage facility for the substance--hence the Ark's levitational and superconductive powers.

From the time of Moses, the Ark's history can be followed to the Temple of Jerusalem. There, as described in the Septuagint, King Solomon used its powers to "provide bread for the household of the King of Tyre", who in return supplied ships, horses and chariots for the Royal House of Judah.

Subsequently (despite what many have written to the contrary), the Ark can be tracked for another 2,000 years to its astonishing role in the history of the Knights Templars in Europe. Its last historical record comes from the early 14th century and, from this, its final resting place is determined ... a resting place which could never have been understood until this present era of quantum physics and the superconductor research of high-spin monatomic elements.

About the Author:
Laurence Gardner, a Fellow of the Society of Antiquaries, is a constitutional historian, lecturer and broadcaster. Distinguished as the Chevalier de St Germain, he is attached to the European Council of Princes as the Jacobite Historiographer Royal. In the artistic domain, he has been Conservation Consultant to the Fine Art Trade Guild, while in the world of music his libretto compositions have been performed at London's Royal Opera House, Covent Garden. A Knight Templar of St Anthony and Prior of the Sacred Kindred of St Columba, Laurence is an internationally bestselling author, with national press serialisation and acclaimed works in many languages. His new book, Lost Secrets of the Sacred Ark, is to be published by Element/HarperCollins in February 2003 (ISBN 0-00-714295-1). (See his related series of articles, "Star Fire: Gold of the Gods" in NEXUS 5/06, 6/01, 6/02.)

Laurence Gardner can be contacted by mail at PO Box 4, Ottery St Mary EX11 1YR, United Kingdom, by email at laurence58@btopenworld.com, or via his website at http://Graal.co.uk.
en bij de weg je kunt Laurence e-mailen met vragen...hij mailt terug
  maandag 10 november 2003 @ 16:43:49 #39
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_14528649
Als die oude beschavingen dit spul gebruikten en het is echt zo geweldig, waar zijn die nu dan?

Juist, die zijn dood.

Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
  maandag 10 november 2003 @ 17:53:58 #40
41684 wadgem
Vvvbwleargh.
pi_14530530
quote:
Mono-atomic gold can be made from regular gold

Dus, stuur al jullie goud naar Dhr. Gardner, je krijgt er turbogoud voor terug. Echt. Nee, écht!

Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
pi_40401822
tvp
pi_40413209
Geloof het niet, het is allemaal een duister plan van de illuminati om je tot slaaf te maken:

http://educate-yourself.o(...)nktwice15aug05.shtml
quote:
While attracting the public with sugar plums of enhanced psychic clarity and improved health, the ulterior purpose of promoting mono atomic gold is to cause the destruction of the ten additional virtual DNA strands which all humans possess and which are now manifesting into 3D reality as seen with the 3, 4, or even 5 strands of DNA that now show up in the blood of Blue Indigo (Millennium) children.

The destruction of the ten virtual DNA strands (unseen with 3rd dimension microscopes, but nevertheless still there in the higher 4th dimensional vibratory plane) prevents a human from activating these higher dimensional DNA strands and prevents access to higher spiritual awareness and telepathic abilities
quote:
Thus, being confined to the 3rd dimension, the Illuminati wishes to keep their human slaves with them and not lose them to the joy, peace, and freedom of a higher dimensional Earth. When you consider that Sir Laurence Gardner, a high Illuminati insider (and full blooded Reptilian) has been continuously touting the glories of mono atomic gold in every radio interview show he's appeared on for the past few years (along with William Henry), you have to ask yourself, "should I embrace the recommendations of a satanist and high Illuminati front man or should I be running in the opposite direction as fast as I can?"]
Ik zou nog eens goed naar de heer Icke kijken, misschien is hij niet zo zuiver als hij zich voordoet...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_40422241
wie gaat het gebruiken , ben zeer benieuwd

kan je het ook snuiven?
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
pi_40423806
Volgens deze site is het meeste "monatomic gold" dat verkocht wordt giftig of iets dergelijks.
http://www.purestcolloids.com/ionic-gold.htm
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:22:06 #45
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_40576084
tvp
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:36:53 #46
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_40576615
Dus als ik het goed begrijp kan ik op http://www.spiritsupplements.com/Studies/Full_Report.html spul bestellen dat me basicly in een lichtgevende God verandert ?

Nou, laat ik het maar snel als eerste bestellen dan, want ik heb nog geen lichtgevende superslimme mensen zien rondlopen hier !

-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_40576724
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 16:36 schreef Kiteless het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kan ik op http://www.spiritsupplements.com/Studies/Full_Report.html spul bestellen dat me basicly in een lichtgevende God verandert ?

Nou, laat ik het maar snel als eerste bestellen dan, want ik heb nog geen lichtgevende superslimme mensen zien rondlopen hier !

Het gaat om 24 karaats goud, heel zuiver spul. Het lijkt mij niet normaal om voor een flesje met een paar honderd gram omgezet goud een bedrag van 30 euro neer te tellen. Dan kan het geen echt goud zijn, want dat is duurder.
pi_60618480
In de loop van David Hudsons onderzoek naar ORMUS tegen het einde van de jaren negentig van de vorige eeuw kreeg de medische wereld grote interesse voor de mogelijke toepassing van ORMUS bij de behandeling van kanker. De eerste research op dat gebied werd uitgevoerd door het Roswell Park Cancer Insitute, het National Cancer Institute, Merck & Co, Rutgers University, de University of Illinois, Wayne State University, de University of Wisconsin-Madison en het institute of Biotechnology.

Tijdschriften als Platinum Metals Review en Scientific American hadden gemeld hoe mono-atomaire platinagroepelementen kunnen resoneren met misvormde lichaamsdelen, waardoor het DNA zich ontspant en herstelt. In plaats van weefsel te vernietigen met straling of immuunsysteem aan te tasten met chemotherapie was hier een mogelijke remedie die de woekerende cellen weer repareerde. Het was niet zo zeer anti kanker, als wel pro life.....

Het National Institue of Health voerde een aantal tests uit op onafhankelijke cellen van allerlei typen kanker. Uit zo'n 58 voorlopige studies bleek dat de ORMUS behandeling de kankercellen spectaculair terugdrong of zelfs genas. Andere onderzoekscentra vermelde vergelijkbare resultaten.
De onderzoekers stonden versteld, zoals blijkt uit het volgende citaat uit de Newsletter van de Science of the Spirit Foundation van maart/april 1996: 'Ze kenden wel materiaal dat de kankercellen doodde.... maar ze hadden nog nooit een stof meegemaakt die letterlijk het karakter van de kankercellen wijzigt, waardoor ze zich weer normaal gaan gedragen.'

Na een aantal geslaagde proeven op vrijwilligers die door artsen als terminaal waren opgegeven, begon men ik enkele andere klinieken met een specifieke ORMUS behandeling voor leukemie, aids en kanker. In New York State namen dertig patienten aan het experiment deel. De behandelend arts bracht rechtsteeks verslag uit aan het National Institute of Health (NIH). Een vergelijkbaar programma werd uitgevoerd bij 10 patienten in Portland, Oregon, terwijl artsen in het naburige Ashland deelnamen aan de registratie van hersengolven, in een verwante test.
In North Carolina werd een protocol voor de controle van het immuunsysteem en de lichaamsweefsels opgesteld en er kwam een laboratorium voor celmanipulatie dat de effecten van de monatomische stoffen op het DNA nauwgezet zou volgen.

Terwijl dit onderzoek bezig was en zich uitbreide tot klinische researchcentra in verschillende delen van het land, drongen bepaalde conclusies zich steeds duidelijker op. Om te beginnen was er geen twijfel dat dit de ultieme behandeling van kanker moest zijn - niet de kankercellen doden, maar de aangetaste cellen juist herstellen. Alleen was het geen concreet 'medicijn'

De ORMUS elementen zijn edelmetalen in monatomische vorm en kunnen niet langer als metaal worden geclassificeerd. Wetenschappelijk gezien had Hal Puthoff ze al 'exotische materie' genoemd terwijl Hudson vanwege hun heilzame werking over 'sacramentele materie' sprak. Helaas heeft de FDA geen afdeling voor sacramentele materie. Ook is er geen overheidsinstantie die toezicht houdt op exotische stoffen. Dus had de farmaceutische wereld een dilemma. Chemotherapie-producten vormen een belangrijke bron van inkomsten voor de medicijnenindustrie...[...]

Bron:
Het Mysterie van de Ark des Verbonds
isbn 9043906824

[ Bericht 4% gewijzigd door pcd-gebruiker op 07-08-2008 07:17:04 (vetmaken) ]
  donderdag 7 augustus 2008 @ 08:00:10 #49
8372 Bastard
Persona non grata
pi_60618683
Goeie topickick, precies na 2 jaar
The truth was in here.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 10:16:20 #50
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_60620679
Toch wel een vaag verhaal.

Ben serieus benieuwd hier naar.
30 dollar is niet veel..
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:25:14 #51
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_60622336
Heb Aquagold besteld via zptech.net.

Ging toch via PayPal, dus 30 euro (incl. verzendkosten) wil ik wel bekostigen om dit eens te proberen.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:45:30 #52
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_60622828
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 11:56 schreef Nyrem het volgende:

Dan zitten de bladgoudschilfers toch echt wel tussen je hoop stront.
Hoeveel flessen moet je dan drinken? Ik zet het even op de booschappenlijst. Heel veel mais vreten en goldstrike drinken
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_60622992
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:25 schreef Ticker het volgende:
Heb Aquagold besteld via zptech.net.

Ging toch via PayPal, dus 30 euro (incl. verzendkosten) wil ik wel bekostigen om dit eens te proberen.
Laat even weten of je straks zonder nachtlampje kunt lezen.

30 euro zou ik toch een beetje 'zonde geld' vinden voor een potje snake oil
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:57:59 #54
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_60623171
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:51 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Laat even weten of je straks zonder nachtlampje kunt lezen.

30 euro zou ik toch een beetje 'zonde geld' vinden voor een potje snake oil
Volgens mij moet ik het een beetje beschouwen als verhoogde concentratie.

Dus alerter, en misschien wat sneller qua denken...

Ben benieuwd.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:09:02 #55
8372 Bastard
Persona non grata
pi_60623400
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:25 schreef Ticker het volgende:
Heb Aquagold besteld via zptech.net.

Ging toch via PayPal, dus 30 euro (incl. verzendkosten) wil ik wel bekostigen om dit eens te proberen.
Ah cool proefjes

Hou ons op de hoogte he!!
The truth was in here.
pi_60623556
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:57 schreef Ticker het volgende:

[..]

Volgens mij moet ik het een beetje beschouwen als verhoogde concentratie.

Dus alerter, en misschien wat sneller qua denken...

Ben benieuwd.
Het wordt moeilijk om vast te stellen of dat daadwerkelijk van dat spulletje komt. Als je er op gaat letten nadat je het hebt genomen, word je vanzelf meer gefocust. Dan is het de suggestie die werkt en niet het middel zelf.

By the way, Red Bull claimt ook goed te zijn voor je alertheid en concentratie. Zelfde geldt voor koffie. Kost wel wat minder.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:18:28 #57
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_60623613
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:16 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Het wordt moeilijk om vast te stellen of dat daadwerkelijk van dat spulletje komt. Als je er op gaat letten nadat je het hebt genomen, word je vanzelf meer gefocust. Dan is het de suggestie die werkt en niet het middel zelf.

By the way, Red Bull claimt ook goed te zijn voor je alertheid en concentratie. Zelfde geldt voor koffie. Kost wel wat minder.
Ga je nou op voorhand al ervan uit dat wat ik merk, niet daarvan kan komen?

Ik zal het gewoon testen, en ik mer het vanzelf wel.
Als het een soort drug is, merk je het net als bij elke drug echt wel.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_60623854
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:18 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ga je nou op voorhand al ervan uit dat wat ik merk, niet daarvan kan komen?

Ik zal het gewoon testen, en ik mer het vanzelf wel.
Als het een soort drug is, merk je het net als bij elke drug echt wel.
Ik zeg dat je dat moeilijk vast kunt stellen. Suggestie doet een boel.

Persoonlijk ben ik altijd op mijn hoede als er weer eens 'geluk' of 'beter functioneren' kant en klaar in een potje/boekje/kettinkje/armbandje/etc wordt aangeboden. Vooral als er een dik prijskaartje aan hangt.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:31:05 #59
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_60623934
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:27 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Ik zeg dat je dat moeilijk vast kunt stellen. Suggestie doet een boel.

Persoonlijk ben ik altijd op mijn hoede als er weer eens 'geluk' of 'beter functioneren' kant en klaar in een potje/boekje/kettinkje/armbandje/etc wordt aangeboden. Vooral als er een dik prijskaartje aan hangt.
We zien wel, ben nog nooit in kwakzalverij getrapt.
Ben benieuwd of dit het gaat worden.

Misschien is het wel gewoon drugs.
Ik bedoel als ik ineens 3 dagen vol energie rond loop. Terwijl ik normaal alles relaxer doe en het liefst voor het trainen nog even slaap, is dat voor mij in ieder geval een notitie waard.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_60624165
Ik vermoed eerder dat je 30 euro hebt betaald voor een flesje mineraalwater. Maar doe vooral verslag van je bevindingen.
pi_60640693
Interresant, maar ik zie niet wat "meditatie" hier niet ook kan doen?
  donderdag 7 augustus 2008 @ 23:56:38 #62
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_60641264
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:31 schreef Bjorn89 het volgende:
Interresant, maar ik zie niet wat "meditatie" hier niet ook kan doen?
Ben benieuwd.

Als dat inderdaad hetgeen is, wat je met meditatie bereikt, is het doormiddel van 1 drankje, makkelijk stellen voor jezelf of je het uren mediteren waard vindt.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:12:30 #64
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_60647480
Ik hoop dat hetgeen wat ik bestel, net zo drastisch is als wat er via die link staat.

Heb zelf dus nu AquaGold, maar via die link kan je echt het WhitePowderGold bestellen.

De keuzes!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:21:09 #65
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_60647653
En voor de huis tuin en keuken doe-het-zelfer:



Zo, wie heeft er wat acid voor me?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_60725318
en heb je het middel al gebruikt? wat zijn je bevindingen hiervan? ben benieuwd of het effect op je heeft gehad!
  maandag 11 augustus 2008 @ 15:19:26 #67
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_60733970
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:57 schreef Ticker het volgende:

[..]

Volgens mij moet ik het een beetje beschouwen als verhoogde concentratie.

Dus alerter, en misschien wat sneller qua denken...

Ben benieuwd.
Aha, net als koffie en cocaine dus ?
zzz
  maandag 11 augustus 2008 @ 16:25:16 #68
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_60735792
Leuk dat je die 2 in 1 zin noemt.
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
  maandag 11 augustus 2008 @ 16:34:44 #69
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_60736024
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 18:02 schreef BoomSmurf het volgende:
Het lijkt me ook weinig een scam, als je kijkt dat er best veel aanhangers van zijn
Wat een ontzettend kutargument
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_60745812
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 11:56 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Heb je kennelijk nooit echt veel goldstrike gedronken

Dan zitten de bladgoudschilfers toch echt wel tussen je hoop stront.
En als je er te veel van drinkt, dan krijg je een vergulde anus.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 08:34:14 #71
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_60753503
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 22:10 schreef DemonRage het volgende:

[..]

En als je er te veel van drinkt, dan krijg je een vergulde anus.
quote:
My friend bought like an Oz bottle of stuff and drank the whole stuff [He is a crazy bastard] Then for 3 days he wouldn't be quiet and was telling everyone there deepest secrets, he was speaking to Chris and telling him all the things his Grandad had told him and told him not tell anyone.

So if you want 3 days of something good, down an ounce bottle of the stuff.
http://www.davidicke.com/forum/showpost.php?p=346867&postcount=252



[ Bericht 4% gewijzigd door Ticker op 12-08-2008 10:10:52 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:48:15 #72
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_60754656
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 08:34 schreef Ticker het volgende:

[..]

[ [url=My friend bought like an Oz bottle of stuff and drank the whole stuff [He is a crazy bastard] Then for 3 days he wouldn't be quiet and was telling everyone there deepest secrets, he was speaking to Chris and telling him all the things his Grandad had told him and told him not tell anyone.

So if you want 3 days of something good, down an ounce bottle of the stuff.]afbeelding[/url] ]

http://www.davidicke.com/forum/showpost.php?p=346867&postcount=252

Ja, welkom op internet, er zijn een hoop mensen die onzin verkondigen
zzz
pi_60772504
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 16:01 schreef merlin693 het volgende:

[ afbeelding ]
white powder gold
pi_60777674
T - V - P

Enzo.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 18:04:13 #75
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_60830907
Heb het flesje binnen gehad.

Het is een 8 oz flesje, wat volgens mij neer komt op 33 cl.

Op het etiquette staat dat het flesje gemixed moet worden met '1 gallon of water'.
Dat komt dus neer op 3,785 liter..

Beetje onhandig dus ik zit even uit te vogelen hoe het beste te mengen.
Ik denk dat ik gewoon een lege 1,5 ltr fles pak, de helft van het flesje erin flikker, de rest water.

Nog even leuk om te weten, er staat tevens een waarschuwing op dat het water elektrische geladen is en schokken kan veroorzaken.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 08:43:00 #76
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_60845700
Ok heb besloten om het anders aan te pakken.
Aangezien ik toch wil dat ik enig effect hiervan voel, voordat ik enigzins ook nog maar overweeg om een tweede fles te halen, ben ik van plan wat meer dosering te gebruiken.

Er staat op een a4 met informatie dat het niet per se gemixed hoeft te worden, indien gewenst kan het ook per thee lepel genomen worden. 1 thee lepel, meer lees ik er niet over.
Nou vind ik dat nog wat weinig, dus maak ik er een flessendop van.

Ik neem elke dag een flessendop, en zie wel of ik iets merk.

Tot nog toe nog niets. Zit een beetje bij smaakje aan, maar inprincipe lijkt het wel gewoon water.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 08:48:03 #77
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_60845753
Ben benieuwd. Keep up de verslaggeving.
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:50:56 #78
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_60847104
Omg, dit is zo lekker verdienen, een flesje water verkopen voor 30 euro
Ik denk dat ik ook maar eens een site ga beginnen
zzz
pi_60847265
Dat je schokken kunt krijgen van een potje water (zonder daar zelf electriciteit aan toe te voegen) lijkt me een sterk verhaal.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:48:45 #80
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_60848374
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:58 schreef Prst_ het volgende:
Dat je schokken kunt krijgen van een potje water (zonder daar zelf electriciteit aan toe te voegen) lijkt me een sterk verhaal.
Ik snap het ook niet en het jammere is dat het ook niet gebeurde.

Domper.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_60849263
wel stoer dat je het probeert! ben erg benieuwd of je er iets van merkt de komende dagen. Suc6!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 10:35:17 #82
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_60975191
Toch maar even updaten.

Gebruik het dus nu enige tijd, maar ik merk dus totaal niets.

Totaal niets? Nou.. misschien ben ik niet meer zo fucked up elke dag, als ik de avond ervoor lekker zit te blowen met vrienden, maar dat kan ook mijn eigen idee zijn en het feit dat ik veel meer fruit en groente eet dan normaal.

Toch ben ik nog niet helemaal genezen van dit 'wonder middel'.
Op internet kan ik namelijk niks over zptech vinden qua gebruikers ervaring, ik ben dus van plan alsnog een keer een suppliment aan te schaffen alleen dan bij een shop waar mensen met positieve ervaringen komen.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:11:24 #83
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_60976044
Omg, en die gasten vangen nog een keer geld
zzz
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:25:35 #84
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_60978013
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:35 schreef Ticker het volgende:
Toch maar even updaten.

Gebruik het dus nu enige tijd, maar ik merk dus totaal niets.

Totaal niets? Nou.. misschien ben ik niet meer zo fucked up elke dag, als ik de avond ervoor lekker zit te blowen met vrienden, maar dat kan ook mijn eigen idee zijn en het feit dat ik veel meer fruit en groente eet dan normaal.

Toch ben ik nog niet helemaal genezen van dit 'wonder middel'.
Op internet kan ik namelijk niks over zptech vinden qua gebruikers ervaring, ik ben dus van plan alsnog een keer een suppliment aan te schaffen alleen dan bij een shop waar mensen met positieve ervaringen komen.
Leuk dat je er tijd en geld voor vrij maakt. Ben benieuwd wat voor bevindingen je hebt bij die andere shop.
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:36:23 #85
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60989424
Die kick intresseert me enigzinds wel.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  donderdag 21 augustus 2008 @ 09:43:13 #86
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_61001934
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:25 schreef sir_Tachyon het volgende:

[..]

Leuk dat je er tijd en geld voor vrij maakt. Ben benieuwd wat voor bevindingen je hebt bij die andere shop.
Ja nou !
zzz
pi_61004503
Je gaat toch niet nog een keer 30 euro betalen voor een flesje mineraalwater?
  donderdag 21 augustus 2008 @ 11:48:40 #88
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_61004780
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:37 schreef Prst_ het volgende:
Je gaat toch niet nog een keer 30 euro betalen voor een flesje mineraalwater?
Je mist het punt.

Mono-Atomic Gold, is iets.
Wat het echt doet, en echt is.. weet ik dus niet.

Wat ik wel weet is dat ik een product hebt aangeschaft, gebaseerd op deze stof, die mij in ieder geval weinig tot geen werking geeft.

Ik geloof zeker dat deze stof potentie heeft, als je op internet wat onderzoek doet kan je genoeg vinden over mensen die handig genoeg zijn om dit allemaal zelf te maken. Deze mensen experimenteren ermee doormiddel van het te sprenkelen over gewassen. De uitkomst zijn tomaten die 5 x zo groot worden, en bomen die sneller en groter groeien.

Ik zeg dus niet dat wat ik heb, hetzelfde spul is, maar dit onderwerp is niet gesloten doordat ik een product heb waarvan ik niet zeker kan zeggen of het 'the real deal' is.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:03:45 #89
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_61005197
Ik zou maar oppassen !

http://www.rumormillnews.(...)/noframes/read/91931
quote:
IS MONO ATOMIC GOLD REALLY AN ILLUMINATI TRICK TO KILL 10 ADDITIONAL DNA STRANDS

Posted By: APHRODITE
Date: Wednesday, 16 August 2006, 9:27 a.m. Readers should be aware that Anna Hayes mentions in her books that taking mono atomic gold is ultimately harmful. She claims that the initial growth of psychic awareness is not permanent, but rather levels off and later declines. Further, she says that the promotion of mono atomic gold is an Illuminati deception. While attracting the public with sugar plums of enhanced psychic clarity and improved health, the ulterior purpose of promoting mono atomic gold is to cause the destruction of the ten additional virtual DNA strands which all humans possess and which are now manifesting into 3D reality as seen with the 3, 4, or even 5 strands of DNA that now show up in the blood of Blue Indigo (Millennium) children.

Monoatomic gold

The destruction of the ten virtual DNA strands (unseen with 3rd dimension microscopes, but nevertheless still

http://www.illuminati-news.com/081506b.htm
zzz
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:33:56 #90
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_61005921
@L.Denninger, kijk dit is een leuk iets om over te discussieren ipv de standaard "de TS ziet ze vliegen"-posts zonder enige onderbouwing. Daarintegen zijn die andere DNA-strengen ook moeilijk te verklaren wat we maar in een ander topic moeten besprek, maar toch.
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:36:44 #91
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_61005991
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:03 schreef L.Denninger het volgende:
Ik zou maar oppassen !

http://www.rumormillnews.(...)/noframes/read/91931
[..]


Heb het gelezen.. zegt me alleen niets.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 21 augustus 2008 @ 13:08:09 #92
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_61006993
Nouja, die meer dan 2 DNA-strengen theorie heeft denk ik wel te maken met jouw Mono Atomatic Gold verhaal.
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
  donderdag 21 augustus 2008 @ 13:42:19 #93
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_61008192
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:03 schreef L.Denninger het volgende:
Ik zou maar oppassen !

http://www.rumormillnews.(...)/noframes/read/91931
[..]

Wahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_61062601
anders bestel je em toch op die site die ik hierboven neergezet heb. Dat is vanuit Nederland en je kan dat bedrijf/persoon altijd bellen met wat extra info.
pi_61092782
Ik heb liever Mono Atomic Platinum. 3 strengen meer!
pi_61102052
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 08:43 schreef Ticker het volgende:
Ok heb besloten om het anders aan te pakken.
Aangezien ik toch wil dat ik enig effect hiervan voel, voordat ik enigzins ook nog maar overweeg om een tweede fles te halen, ben ik van plan wat meer dosering te gebruiken.

Er staat op een a4 met informatie dat het niet per se gemixed hoeft te worden, indien gewenst kan het ook per thee lepel genomen worden. 1 thee lepel, meer lees ik er niet over.
Nou vind ik dat nog wat weinig, dus maak ik er een flessendop van.

Ik neem elke dag een flessendop, en zie wel of ik iets merk.

Tot nog toe nog niets. Zit een beetje bij smaakje aan, maar inprincipe lijkt het wel gewoon water.
tip: koop bij zptech een flesje Zynergy! dat werkt bij mij wel!

Het werkt trouwens erg SUBTIEL, veel mensen lijken het effect in eerste instantie niet te merken, maar veel mensen merken van zichzelf bijvoorbeeld al niet eens dat ze in de loop der tijd rustiger zijn geworden, kortom wil je het effect bemerken zul je er bewust mee bezig moeten houden, je ziet dan duidelijke verschillen.

mstate monoatomics worden ook wel ORME of ORMUS genoemd, ORMUS wordt ook weer herkent als GraanCirkelPoeder en ormus, mono atomics, MFZKT, de steen der wijzen, wit poeder goed, het wordt ook duidelijk beschreven in het boek: "het mysterie van de Ark des Verbonds van Laurence Gardner"
hier staat nog een aantal filmpjes daarover http://ormus.punt.nl

[ Bericht 3% gewijzigd door pcd-gebruiker op 25-08-2008 05:00:11 ]
pi_61102065
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:16 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Het wordt moeilijk om vast te stellen of dat daadwerkelijk van dat spulletje komt. Als je er op gaat letten nadat je het hebt genomen, word je vanzelf meer gefocust. Dan is het de suggestie die werkt en niet het middel zelf.

By the way, Red Bull claimt ook goed te zijn voor je alertheid en concentratie. Zelfde geldt voor koffie. Kost wel wat minder.
Bij mij werkte het weldegelijk. Ik heb van zptech de Zynergy geprobeert en die zorgde voor een aanzienlijke verhoging van levensenergie [wist voorheen niet dat iets dergelijks bestond, het voelt namelijk niet als bv een stimulerend middels als koffie, maar een andere vorm van energie dus]. Ik heb echter wel meer genomen dan de aanbevolen dosering.

Ook heb ik een hele poos producten als Etherium Gold en Aulterra [ormus varianten] geprobeerd met aanzienlijk succes.

Van deze twee laatsten zijn trouwens klinische onderzoeken gedaan en aangetoond dat het idd werkt!

Hieronder zie je een voobeeld van de vruchten van een appelboom die is behandeld met en een andere zonder ORMUS:


De belangrijkste informatie is wel te vinden op deze sites:
http://www.subtleenergies.com/ORMUS/tw/pictures.pdf
http://www.subtleenergies.com/ormus/tw/documenting.htm

En een filmpje voor degene die niet willen lezen:


[ Bericht 4% gewijzigd door pcd-gebruiker op 25-08-2008 05:04:42 ]
pi_61102704
Ook in de winkel verkrijgbaar?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 25 augustus 2008 @ 09:34:18 #99
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_61103600
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 04:30 schreef pcd-gebruiker het volgende:

[..]

tip: koop bij zptech een flesje Zynergy! dat werkt bij mij wel!

Het werkt trouwens erg SUBTIEL, veel mensen lijken het effect in eerste instantie niet te merken, maar veel mensen merken van zichzelf bijvoorbeeld al niet eens dat ze in de loop der tijd rustiger zijn geworden, kortom wil je het effect bemerken zul je er bewust mee bezig moeten houden, je ziet dan duidelijke verschillen.
Klinkt meer als "I want to believe"
Als het effect zo subtiel is, waarom dan niet de dosering verhogen ?
Als je 2 liter koffie drinkt stuiter je alle kanten op, wat gebeurt er als je met jouw spul de dosering verhoogt ?
zzz
  woensdag 27 augustus 2008 @ 23:05:00 #100
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_61179817
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:34 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Klinkt meer als "I want to believe"
Als het effect zo subtiel is, waarom dan niet de dosering verhogen ?
Als je 2 liter koffie drinkt stuiter je alle kanten op, wat gebeurt er als je met jouw spul de dosering verhoogt ?

.. Ben je platzak!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 28 augustus 2008 @ 09:51:36 #101
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_61185689
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:05 schreef Ticker het volgende:

[..]

.. Ben je platzak!


M'n koffie schoot m'n neus uit
zzz
pi_61190178
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 09:51 schreef L.Denninger het volgende:

[..]



M'n koffie schoot m'n neus uit
Dat hadden dus ook gouddruppels kunnen zijn!
  donderdag 28 augustus 2008 @ 13:53:42 #103
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_61191534
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 04:38 schreef pcd-gebruiker het volgende:

Hieronder zie je een voobeeld van de vruchten van een appelboom die is behandeld met en een andere zonder ORMUS:
Okay dus links is met ormus en rechts zonder, ik ga voor rechts
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  donderdag 28 augustus 2008 @ 16:53:12 #104
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_61196639
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 04:38 schreef pcd-gebruiker het volgende:

[..]

Bij mij werkte het weldegelijk. Ik heb van zptech de Zynergy geprobeert en die zorgde voor een aanzienlijke verhoging van levensenergie [wist voorheen niet dat iets dergelijks bestond, het voelt namelijk niet als bv een stimulerend middels als koffie, maar een andere vorm van energie dus]. Ik heb echter wel meer genomen dan de aanbevolen dosering.

Ook heb ik een hele poos producten als Etherium Gold en Aulterra [ormus varianten] geprobeerd met aanzienlijk succes.

Van deze twee laatsten zijn trouwens klinische onderzoeken gedaan en aangetoond dat het idd werkt!

Hieronder zie je een voobeeld van de vruchten van een appelboom die is behandeld met en een andere zonder ORMUS:
[ afbeelding ]

De belangrijkste informatie is wel te vinden op deze sites:
http://www.subtleenergies.com/ORMUS/tw/pictures.pdf
http://www.subtleenergies.com/ormus/tw/documenting.htm

En een filmpje voor degene die niet willen lezen:

Wat was de dosering die je nam?

En wat gebruik jij nu nog? En wat merk jij hier direct aan?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_61688424
en merk je nu wel wat??
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:25:11 #106
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_61688797
Nee, heb er totaaaaaal niets van gemerkt.

Ga binnenkort maar eens een klacht sturen naar de website.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_61694405
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:25 schreef Ticker het volgende:
Nee, heb er totaaaaaal niets van gemerkt.

Ga binnenkort maar eens een klacht sturen naar de website.
Maar stel je eens voor hoe slecht je je zou zoelen als je het niet ingenomen zou hebben?

You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 17 september 2008 @ 09:19:27 #108
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_61695485
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:25 schreef Ticker het volgende:
Nee, heb er totaaaaaal niets van gemerkt.

Ga binnenkort maar eens een klacht sturen naar de website.
Dan krijg je natuurlijk te horen dat je te weinig gebruikt, waarop jij uiteraard direkt weer geld naar ze overmaakt om meer van dat spul te kopen
zzz
  woensdag 17 september 2008 @ 19:41:47 #109
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_61710414
Kankerherstellend dus?
  woensdag 17 september 2008 @ 21:33:23 #110
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_61714551
Dear Zeropoint Technologies,

About 2 months ago, I've bought the AquaGold product from you.
Since I started reading and learning about mono-atomic Gold on the internet, I got very interested.
I searched some websites wich sold the product, and your site seemed safe since you use PayPal.

Because I wanted to know if this stuff really worked, I did not even mix the bottle (8oz) with water. Every day I put some in the lid of the bottle and after one week not noticing even the slightest bitt, I doubled the dosis, to 2 lids every day.

Since more then a week the bottle is empty.
And I have felt absolutely nothing. I'm starting to get the feeling I've been framed into buying water with some weird taste to it! And expensing water it is!

I'm really not a happy customer and this product has made me change my mind about mono-atomic gold. Like the skeptics told me, if it's too good to be true, it is. And it really was!
By the way, nice one, adding the warning about an electric charge from water on the bottle.
Is that even possible for real?

I wouldn't recommend anyone buying these absurd priced product that don't even do the slightest thing with you, on the internet!

Yours truly,

one very disappointed customer - Ticker
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_61723424
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:33 schreef Ticker het volgende:
Dear Zeropoint Technologies,

About 2 months ago, I've bought the AquaGold product from you.
Since I started reading and learning about mono-atomic Gold on the internet, I got very interested.
I searched some websites wich sold the product, and your site seemed safe since you use PayPal.

Because I wanted to know if this stuff really worked, I did not even mix the bottle (8oz) with water. Every day I put some in the lid of the bottle and after one week not noticing even the slightest bitt, I doubled the dosis, to 2 lids every day.

Since more then a week the bottle is empty.
And I have felt absolutely nothing. I'm starting to get the feeling I've been framed into buying water with some weird taste to it! And expensing water it is!

I'm really not a happy customer and this product has made me change my mind about mono-atomic gold. Like the skeptics told me, if it's too good to be true, it is. And it really was!
By the way, nice one, adding the warning about an electric charge from water on the bottle.
Is that even possible for real?

I wouldn't recommend anyone buying these absurd priced product that don't even do the slightest thing with you, on the internet!

Yours truly,

one very disappointed customer - Ticker
Ben benieuwd of je nog een nuttig antwoord krijgt, maar wederom moet ik skeptisch zijn
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 18 september 2008 @ 08:35:26 #112
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_61723583
Kijk ik hoop natuurlijk op een:

We are very sorry that this product did not work for you.
To compensate, and show the real benefit of the mono-atomic products we are willing to send you a new product.


Niet alleen geloof ik dan een stuk meer in het feit dat het echt iets zou moeten doen. Maar ook twijfel ik dan of dit bedrijf er echt alleen is om je te belazeren.
Kreeg namelijk gister een mail waarin te lezen was dat je vanaf heden ook een affiliation kon aangaan.. oftewel: make money now, sell our products.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 18 september 2008 @ 10:06:45 #113
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_61725195
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:33 schreef Ticker het volgende:
Dear Zeropoint Technologies,

About 2 months ago, I've bought the AquaGold product from you.
Since I started reading and learning about mono-atomic Gold on the internet, I got very interested.
I searched some websites wich sold the product, and your site seemed safe since you use PayPal.

Because I wanted to know if this stuff really worked, I did not even mix the bottle (8oz) with water. Every day I put some in the lid of the bottle and after one week not noticing even the slightest bitt, I doubled the dosis, to 2 lids every day.

Since more then a week the bottle is empty.
And I have felt absolutely nothing. I'm starting to get the feeling I've been framed into buying water with some weird taste to it! And expensing water it is!

I'm really not a happy customer and this product has made me change my mind about mono-atomic gold. Like the skeptics told me, if it's too good to be true, it is. And it really was!
By the way, nice one, adding the warning about an electric charge from water on the bottle.
Is that even possible for real?

I wouldn't recommend anyone buying these absurd priced product that don't even do the slightest thing with you, on the internet!

Yours truly,

one very disappointed customer - Ticker

Nu komen zij vast weer aan met "Ja dan had je het maar met water moeten vermengen, je hebt je niet an de handleiding gehouden !" enzo.
Verder is het een beetje een open deur inschoppen, "Ja ik heb voor 200 euro deze magneetarmband gekocht maar na 4 maanden ben ik nog steeds werkeloos!"

Oh en ticker, je geld is beter besteed aan een cursus engels, ook al zijn die 'expensing'

[ Bericht 0% gewijzigd door _Led_ op 18-09-2008 10:14:02 ]
zzz
  donderdag 18 september 2008 @ 11:06:48 #114
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_61726538
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:06 schreef L.Denninger het volgende:

[..]


Nu komen zij vast weer aan met "Ja dan had je het maar met water moeten vermengen, je hebt je niet an de handleiding gehouden !" enzo.
Verder is het een beetje een open deur inschoppen, "Ja ik heb voor 200 euro deze magneetarmband gekocht maar na 4 maanden ben ik nog steeds werkeloos!"

Oh en ticker, je geld is beter besteed aan een cursus engels, ook al zijn die 'expensing'
O wat een geweldige post weer van je, precies op de manier zoals je van Denninger gewend bent.

btw, je bemoeien met dingen waar je niets van af weet is niet je sterkste punt, aangezien je de dosis niet per se met water hoefde te mengen. Maar dit zorgde er alleen voor dat je het product langer kon gebruiken.

En nog iets, die 3 spel fouten, which, bit en doses, dat je je daar op die manier voor moet uiten.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_61866128
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 02:06 schreef Aurora025 het volgende:
Ik las vandaag een artikel van David Icke waar hij het over Monoatomic Gold had. Deze substantie zorgt ervoor dat de capaciteit van de hersencellen enorm verhoogt wordt en dat het een grote genesende werking heeft. Het zorgt er tevens voor dat er een groter deel van de hersens gebruikt wordt.
Is er iemand die dit spul al eens genomen heeft?

David Icke over Monoatomic Gold:

"I just want to pass on some information I have come across which may well explain shapeshifting and much else, too.

I have been chatting today to Brian Desborough, my scientist friend in California, and we have been discussing mono-atomic gold. This comes in the form of a white powder and has a two-dimensional atomic structure (one or two atoms working together) while regular gold has a three-dimensional structure (ten or more atoms working together).

Without going into all the scientific detail, when you consume this mono-atomic gold by mouth or injection, it increases the current carrying capacity of the nervous system by ten thousand times.

This would allow a person to process fantastic amounts of information like a super computer and when enough has been absorbed it would allow them to consciously move through other dimensions and shapeshift because suddenly the brain is activated to open those vast areas that we do not use in today's world. It aligns the brain cells so they all start talking to each other again.

More than that, if you consume enough of this mono-atomic gold your physical body would become luminous, I'm told, so explaining the ancient accounts of the reptilian gods and children of the gods who "shone like the Sun". Mono-atomic gold can be made from regular gold and it can be processed from certain ores, many of which are found in places like Arizona in the United States. This, I suggest, is the true meaning of the references to gold and gold mining in the Sumerian Tablets and not literally mining for normal gold, unless that was done to create the mono-atomic variety.

This substance gave - gives - the reptilians amazing abilities to process information and shapeshift because of the staggering amounts of energy they can hold and process. I am sure the ancient Egyptians, Sumerians, Babylonians, and Phoenicians etc. used this, or more accurately, their ruling elite did, thus giving them a mental potential denied the general population.

The same continues today. This was one of the big secrets held within the Mystery Schools and passed on into the top levels of the modern secret society network. Mono-atomic gold also has unbelievable healing properties in that it aligns the cells to carry phenomenal amounts of light energy, thus dispersing the blockages and imbalances we call disease or illness. "
http://www.davidicke.com/icke/articles/92399icke.html


David Hudson heeft veel onderzoek naar dit wondermiddel gedaan:

Additionally, in one section of his research papers, David Hudson cites fascinating biblical connections to monoatomic gold. He suggests that monoatomic gold is actually "manna" or "shrew bread" of the bible, and he cites a number of fascinating biblical references, and he postulates a number of interesting theories as to the effects of monoatomic gold on the human body. He also postulates a number of theories as to the role monoatomic gold played in ancient "biblical" times. Some conspiracy authors have pointed back to David Hudson's work, saying that monoatomic gold has always been ingested by the Illuminati to "enhance" their abilities, and that ties in with Sitchin saying the Anunnaki (aka Illuminati) originally were mining gold, and that they created humans to do the hard gold mining labor for them.
http://monatomic.earth.com/

Andere nuttige links
http://www.energeticnutrition.com/
http://www.asc-alchemy.com/mono.html

Hier kun je het bestellen.
http://www.spiritsupplements.com/Studies/Full_Report.html

Het is inderdaad bijbels, maar dit alleen mag de Christus ons geven, de Zoon van God. Want dit is het water dat ons eeuwig leven geeft maar er zijn reeds dieven eerder geweest in de wereld, gevallen engelen en die namen deze wijsheid mee uit de hemel. Ze heben de wijsheid gestolen en willen ons eeuwig leven geven hiermee maar het was de mensheid was daar nog niet aan toe.

1 Petrus 1
12 Er werd hun geopenbaard dat deze boodschap niet voor henzelf bestemd was maar voor u, en nu is deze boodschap u verkondigd door hen die u het evangelie hebben gebracht, gedreven door de heilige Geest die vanuit de hemel werd gezonden. Het zijn geheimen waarin zelfs engelen graag zouden doordringen.

Zie je het zijn zelfs engelen die de geheimen van God graag door willen dringen en dat deden ze toen ook en God liet hun gang gaan in de tijd van Noah en daardoor is er ook een oordeel gekomen over de aarde, de aarde was verdorven door toedoen van de engelen met als gevolg daarvan kwam er een zondvloed over de aarde.

En God vertrouwt niet alle engelen in de hemel zie de wijsheid van Job.

Job 15
15 Zelfs in zijn engelen stelt God geen vertrouwen,
ook de hemel is niet zuiver in zijn ogen
.

Binnekort wanneer de Christus komt zal hij ons alles uitleggen, alleen Hij is de weg waarheid en het leven. Het water dat hij geeft is eeuwig leven, hij zal ons leiden naar het water dat eeuwig leven geeft. Een ieder die een ander deur binnengaat is een dief en een rover en inderdaad allen die voor Jezus gekomen waren zijn dieven! Maar de schapen hebben niet hen geluisterd.

Openbaring 22
1 Hij liet me een rivier zien met water dat leven geeft. De rivier was helder als kristal en ontsprong aan de troon van God en van het lam. 2 In het midden van het plein van de stad en aan weerskanten van de rivier stond een levensboom, die twaalf vruchten gaf, elke maand zijn eigen vrucht. De bladeren van de boom brachten de volken genezing.

[ Bericht 4% gewijzigd door Menelikboy op 23-09-2008 23:43:29 ]
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:01:34 #116
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_62240984
Even onderaan beginnen, heb de correspondentie even neer gekwakt.


Ticker,

I'm not sure what you were expecting. This is simply gold suspended in water. That's all.
I guess if you want to look at ithis as expensive water, your right. Most people mix it with their drinking water, I just drink it right out of the bottle. And yes...sometimes the first shot will give your tongue a little shock. That's just residual current from the process.

There is no high involved or psychedelic experience, although people report some incredible experiences taking high spin gold. It's very subtle and takes tuning it to. Everyone has their own unique experience taking different supplements and minerals. The body reacts differently with everyone. It's recommended that you build the foundations in your body for a couple of weeks straight, and keep the levels in your body high and constant. Fruits and vegetables are high in monoatomics. It's like drinking fresh fruit and vegetable juice twice a day for a month, as opposed to drinking a glass or two here and there. The high and constant levels are the important factor.

This is a mineral supplement that is good for the immune system and in the right frame of mind through out history, people have experienced powerful breakthroughs and special experiences taking these. You cant take, for example a vitamin, and say it didn't do anything for me. I cant guarantee what's it's going to do for you. I can tell you that while you were taking it, you had a quality flow of electrical current running through your body and you gave the body minerals and nutrients that it likes.


Erik




On Sat, 4 Oct 2008 18:23:42 +0200, Ticker wrote:
> Erik,
>
> I'll have to type it again.
>
> Some time ago I bought the product AquaGold from your website.
> After doing some research about the mono-atomic gold phenomenon.
> Reading about it I learned that it should give the user a certain new
> experience, either spiritual or in the mind and body.
>
> So for 30 dollars I bought this 'potion' not really expecting much
> that it would do all these claimed aspects that you can see on the
> internet, but after taking this stuff for a couple of weeks I didn't
> even notice anything! I'm getting the idea that I bought some really
> expensing water, with some weird taste added to it.
> The label says you should mix it with water or spoon in directly.
> Because I wanted to be sure that I at least notice anything a doubled
> the dose and did not mix it with water.
> I spooned myself with this twice a day. No electric reaction or
> anything came from it. Is that warning serious? Nothing happened. I
> did not feel anything in the whole month I took this, and I did not
> notice anything when the bottle was empty.
>
> This either tells me a couple of things.
> This whole mono-atomic story is a fraud.
> This bottle I got was nothing more than weird tasting water, and I got
> framed.
>The bottle I got was a mistake.
>
> Seeing that you do reply to my complaint now, I feel a little more
> comfortable and I hope you can come with a resolution..
>
> -----Oorspronkelijk bericht-----
> Van: Erik Johnston [mailto:erikj@zptech.net]
> Verzonden: zaterdag 4 oktober 2008 3:51
> Onderwerp: Re: ZPTECH INFO
>
>Ticker,
>
> Sorry, I'm not sure what your referring to.
>
> Erik
>
>

>

>> ------------------------------------------------------------------
>> -- --------------------------------
>>
>> Firstname: Ticker
>> Message: A couple of weeks ago I've sent a complaint about one of
>> your products. Until this day I haven't seen any notice that anyone
>> either read or took the mail serious.
>>
>> You post all these so called people who admire your product, but when
>> I, at first a serious interested customer, complains, I get not
>> response at all.
>>
>> What is a miss here.. I smell a scam.
>> ------------------------------------------------------------------
>> -- --------------------------------
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 18 november 2008 @ 23:08:41 #117
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_63332207
Blijkbaar kan dit onderwerp mij niet loslaten.. aangezien ik via via op de naam Laurence Gardner kwam, en zo op video google wat interessante video's begon te kijken.. komen het onderwerp monatomic gold en ik weer op een pad..

Spreekt deze man volledige de waarheid, en is zijn lezing niet een in elkaar gezet doel om men te misleiden? Het kan.. op internet lees ik dat hij een pion is.. mogelijk.. bekijk toch maar eens zijn wetenschappelijke uitleg over dit goedje.

http://video.google.nl/videosearch?q=Laurence+Gardner&emb=0&aq=f#
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  woensdag 19 november 2008 @ 10:38:49 #118
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_63339215
Misschien moet je nog eens zo'n potje kopen, misschien dat het pas na 250 euro werkt !
zzz
  woensdag 19 november 2008 @ 11:32:33 #119
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_63340710
quote:
Op woensdag 19 november 2008 10:38 schreef L.Denninger het volgende:
Misschien moet je nog eens zo'n potje kopen, misschien dat het pas na 250 euro werkt !
Ik wil het zelf maken..
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_63686268
White Powder Gold - The Mono Atomic Destruction of Mankind

By Sherry Shriner



Alchemy is the foundation of the New Age Movement coming to the forefront as the Age of Aquarius.

I have found through my research that Gold, Frankincense, and Myrrh, the gifts given to the Son of God, Yahushua when He was born in Bethlehem some 2000 years ago are being imitated and manipulated as building blocks and bribes of the coming New Age Messiah "Sananda - Jesus" or a variety of names he refers to himself as such as Immanuel and Esu.

The Bible depicts two particular beasts in the book of Revelation chapter 13 that would arrive in the last days to conquer, subdue, and deceive mankind; the Antichrist and the False Prophet. I believe this "Jesus" that is coming, complete with a Hollywood production in the skies of a mockery of the Second Coming of Christ, also referred to as the Blue Beam Project, is this prophesied False Prophet, the second beast.

This white powder gold, monoatomic gold, is an alchemic recreation of the Biblical myrrh. According to Hebrew Masoretic text Myrrh is a pale yellow gum which grows from a shrub in Somalia, Ethiopia, and Arabia, which was used as a spice, medicine and making of the holy oil of the tabernacle. This myrrh can be crushed into a white powder form, or even liquefied to be used in "life water" and energy drinks. And "Jesus" will be a huge supporter of it. In fact, it will be mandatory to drink the Kool-Aid if you want to survive in the coming 'kingdom' of the Age of Aquarius on earth. Drink it and die, don't drink it and die. Here's a real choice, lock and load. Defend yourselves, your families, and your property from these coming barbarians.

There are even some of those who refer to this white gold as Manna. They claim it's the same Manna God fed the Israelites with when they roamed the desert after their exodus from Egypt. A two-second look at Scripture reveals this isn't so and it's just another lie from the New Age.

Manna used in the wilderness was a non-leavened "Matzo" type cracker/bread. It was collected in the mornings and if not eaten would spoil. On the other hand, the New Age Manna offers immortality and longevity of life, is a powder as opposed to a bread or cracker, and if it was capable of spoiling it certainly couldn't offer longevity as an appeal to the masses.



The Elixir of Life or Just a Lie?

Coming to earth as an extraterrestrial being and trying to masquerade as a celestial being, these terrestrials who cohabitate not only in space, but on earth and under the earth in various places, have alchemically found a way to formulate myrrh and sell it to the public as the fountain of youth promising immortality, longevity of life, and a newer, better, healthier, body.

Those already brainwashed by these buzzwords from the New Age camp should ask themselves, where's the proof? Since this is an alleged ancient technology and herbal medicine formulated into a powder or drink, where are the humans on earth who are 200, 500, or even 1,000 years old who are living examples of the wonders of mono atomic gold?

According to my research in the Bible Codes this alchemy has its base in Hindu dominated Delhi, India. The land of many, many gods and a poverty stricken one at that. If this alchemy worked why it isn't helping the Indians and curing them of their diseases and giving them longevity of life? After all, it's being promoted as the 'cure all' for health problems and diseases. If the Indians aren't fooled by white powder gold, then why are so many Americans being deceived by it?

Frankincense is said to be a sweet sense given when the resin of a frankincense tree is burned. In the Bible codes it is referred to as a perfume. There's no doubt that these terrestrial beings probably have a very bad odor to them and disguise it with this perfume. Many people who have for one reason or another been in contact with "aliens" or demonic beings have reported the smell of sulfur associated with these beings. Brimstone, the fires of Hell, are sulfuric.

They come with bribes...I come to you with the truth of what they really bring. Damnation to those who follow them.



The Real Intention of Mono Atomic Gold

Israel will be mesmerized by the coming panoramic satellite in the sky review of the history of mankind. They will embrace this terrestrial Jesus as the Yahushua/Jesus of the Bible. The Son of God. Those with their eyes opened should flee the state at that time, for their destruction is right around the corner.

This Jesus will align with other false prophets offering gold, frankincense and myrrh...money, perfume, and voodoo Kool-Aid to bribe mankind into changing their carbon based DNA into a crystalline DNA causing a cellular permutation, a mimicry and mockery of a resurrected and glorified body.

The typical human DNA has 2 strands. According to New Age teachings it is believed that before the fall of man in the Garden of Eden that we were created with 12 strands of DNA and after the fall that 10 of them were closed or shut off. It is the intention of Satan and his terrestrial beings to turn back the clock and undo what God did at the Garden of Eden and turn back on all 12 strands of DNA. This is an abomination and mockery of God's judgment on mankind.

They have found that by tweaking human DNA they can cause humans to appear divine like, even 'godlike.' The New Agers call it 'ascension' or obtaining a 'light body' and refer to their earth based soldiers as lightworkers.

I analyzed several Bible Codes on Mono Atomic Gold with a skip distance of 1 and even 5 spaces or less. That's about a tight of a code you can do on anyone or anything. That is the way I do all of my codes. Each code, if done correctly, tells a story. It's not just a term here or there or a sentence or a phrase as depicted by most amateur decoders online. To properly analyze a code I'll study all 50,000 words or however many is associated with it and analyze the entire code in it's entirety to get a proper understanding of what the code is revealing. I don't know of anyone else who properly analyzes a code in this way.

What I found in regards to this white gold wasn't just particular to one code. I repeatedly found and find the same terms and descriptions and story about this white powder gold in many, many different types of codes. It comes up in various and almost all codes because it is a dominant current event and a future one as well.

Some of the terms and their groupings together that I have found in Genesis 7:16 and other passages are:

Ashtar-underworld-master-guru-ghoulish

market-energy-drink-supplement-poison

sublimity-sycophant

abuse-ambusher-arrival-cleansing-poison

dilute-encoded-pattern-gender-process-death (the continual consumption of this voodoo juice will eventually lead to your death, not longevity).

president-permutation (a complete change or transformation)

bribe-immortality

snort-myrrh

cleansing-myrrh-necrosis

Babylon-pact-cleansing-myrrh (Babylon is a term referred to as the United States, the USA will make a treaty enforcing the consumption of this myrrh either known or unknown to the general public.)

myrrh-disaster-devastation-holocaust-annihilation-treaty-pact

myrrh-fraudulent-swindler-cheat-deception-phony-fake

destroyer-leader-king-mobster-myrrh-emerging

snorter-Obama

Bush-devil-incarnated

Obama-Lizard

If you've noticed the energy drinks being promoted on television they contain many of the myrrh, white mono atomic gold buzzwords such as rejuvenation, longevity, life water, even vitamin water, and feature lizards.

They want to change your DNA! They want to dilute it so that mankind becomes androgynous. In other words, effeminate. Neither solely male or female. Like they are. These fallen angels, masquerading as angelic beings are effeminate, homosexuals, and bi-sexuals. This terrestrial coming masquerading as "Jesus" is an effeminate, womanly being. Talk about nauseating...and he and they aren't going to change, so they plan to change the DNA of humans on earth to pollute and dilute God's creation of mankind.

According to the dictionary:

an·drog·y·nous Pronunciation[an-droj-uh-nuhs]
–adjective 1. being both male and female; hermaphroditic.
2. having both masculine and feminine characteristics.
3. having an ambiguous (non-specific) sexual identity.
4. neither clearly masculine nor clearly feminine in appearance

Women who consume mono atomic gold will have their DNA changed to where they give birth to androgynous children. And men will become more like women. Those born from these women, the children, will be hermaphrodites with both male and female genitalia.

This is Satan's plan to ultimately defile and try to defeat God's creation on earth of man and woman.

It has nothing to do with anything more than it does destroying God's original creation. Satan hates mankind, and this is one of his plans of destroying it.

So how do they sell it to the masses? Bribe them with immortality and tell them they can become like "gods."

The Bible codes reveal a worldwide holocaust, disaster, death and destruction for those who consume it.

Don't drink the voodoo hocus pocus Kool-aid! And certainly don't snort it!

It's being put into various energy drinks and bottled water now. There are even medicines online devoted to mono atomic, white powder gold as a cure all for various health problems.

The more one drinks, snorts, or consumes this white powder gold they will develop a glowing aura about them. They will look like they are glowing, this is what they mean by "illuminated."

This mocks a glorified, resurrected, angelic, glow that one would receive after passing from this life and going on into heaven.

Satan doesn't have his own light so he, along with his cohorts from the Ashtar Command and other aliens in space and under the earth fake it so they can deceive mankind into thinking they are legitimate angelic beings from heaven, or even gods and Ascended Masters.

They refer to it as "Bringing Heaven to Earth" and will attempt to establish a heavenly kingdom on earth based on what Satan has seen from the real heaven he's trying to imitate and copy. These beings aren't from heaven folks they were kicked out and can't even get back there! Their only goal is establish a facade on earth so they can destroy God's creation through "light and love" and all the other voodoo terminology they use that sounds good to the brainwashed and deceived.

It's a charade folks. It's a lie. All they can do is mimic, imitate, and copy the Most High God as they attempt to deceive mankind any way they can so they can conquer, control, and destroy the earth.

Don't fall for it!

You've been warned!

http://www.sherrytalkradio.com/sherry/white-gold.htm
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:23:45 #121
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_63688863
Het linkje alleen was ook voldoende geweest hoor
zzz
pi_63772679
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:23 schreef L.Denninger het volgende:
Het linkje alleen was ook voldoende geweest hoor
Oke maarre vind je het interresant?

Ik heb een docu gezien op National Geographic Channel dat de Oude Egyptenaren dit spul gebruikten om zichzelf en hun lichaam te verlichten .
  vrijdag 5 december 2008 @ 01:13:37 #123
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_63772816
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 01:04 schreef Menelikboy het volgende:

[..]

Oke maarre vind je het interresant?

Ik heb een docu gezien op National Geographic Channel dat de Oude Egyptenaren dit spul gebruikten om zichzelf en hun lichaam te verlichten .
...En kijk hoeveel goed het die oude egyptenaren heeft gedaan !
zzz
pi_63772959
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 01:13 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

...En kijk hoeveel goed het die oude egyptenaren heeft gedaan !
Nou wat heeft het hun goed gedaan dan? Enigste verschil tussen de Pharaos en "ons mensen" is dat hun lange hoofden hadden en wij niet. DNA changing, en God vond ons al perfect toen hij ons schiep in het begin dus vind niet echt dat er verandering bij moet komen in onze DNA structuur of lichaamsbouw.
  vrijdag 5 december 2008 @ 01:30:18 #125
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_63772995
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 01:26 schreef Menelikboy het volgende:

[..]

Nou wat heeft het hun goed gedaan dan? Enigste verschil tussen de Pharaos en "ons mensen" is dat hun lange hoofden hadden en wij niet. DNA changing, en God vond ons al perfect toen hij ons schiep in het begin dus vind niet echt dat er verandering bij moet komen in onze DNA structuur of lichaamsbouw.
'cynisme' is je vreemd he..?

En tussen neus en lippen door, onze lichaamsbouw is behoorlijk veranderd de afgelopen eeuwen / millenia.
Check voor de gein even de gemiddelde lengte 400 jaar geleden en nu
En dat zonder 'mono-atomic gold' !
zzz
pi_63773131
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 01:30 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

'cynisme' is je vreemd he..?

En tussen neus en lippen door, onze lichaamsbouw is behoorlijk veranderd de afgelopen eeuwen / millenia.
Check voor de gein even de gemiddelde lengte 400 jaar geleden en nu
En dat zonder 'mono-atomic gold' !
\

Zijn wij langer geworden? Nou ik merk er niks van ik ben klein vergeleken met de Nederlanders. Ben zelf allochtoons. Maar zeg dan wat heeft het hun goed gedaan? Ik wil niet dat dat drankje drinken over mijn lijk.
  vrijdag 5 december 2008 @ 01:48:49 #127
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_63773158
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 01:45 schreef Menelikboy het volgende:

[..]

\

Zijn wij langer geworden? Nou ik merk er niks van ik ben klein vergeleken met de Nederlanders. Ben zelf allochtoons. Maar zeg dan wat heeft het hun goed gedaan? Ik wil niet dat dat drankje drinken over mijn lijk.
Je bent niet 'allochtoons', allochtonie is geen land. Je bent allochtoon
En ja, mensen zijn gemiddeld meer dan 20cm langer geworden in de afgelopen 200 jaar
(Voor de statistisch-uitgedaagden, dat wil niet zeggen dat er nu geen kleine mensen zijn )
zzz
  vrijdag 5 december 2008 @ 08:28:16 #128
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_63775080
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 01:48 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Je bent niet 'allochtoons', allochtonie is geen land. Je bent allochtoon
En ja, mensen zijn gemiddeld meer dan 20cm langer geworden in de afgelopen 200 jaar
(Voor de statistisch-uitgedaagden, dat wil niet zeggen dat er nu geen kleine mensen zijn )
Even beetje afwijkend, versta jij hieronder dat dit 'evolutie' is?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 5 december 2008 @ 09:00:12 #129
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_63775601
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 08:28 schreef Ticker het volgende:

[..]

Even beetje afwijkend, versta jij hieronder dat dit 'evolutie' is?
Ik zie in ieder geval dat we veranderen.
Of grotere lengte een gevolg is van evolutie weet ik niet, ik denk eerder dat het een gevolg is van verandering van eetpatroon en leefpatroon.
zzz
  maandag 16 februari 2009 @ 15:54:33 #130
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_66122460
Zeg Ticker, heb je nou al nog meer van dat spul gekocht ?
En ben je nu al een onsterfelijke god met speciale krachten ?
zzz
  dinsdag 17 februari 2009 @ 08:58:03 #131
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_66148381
Nee niet nu ik erachter ben dat het gestimuleerd is door de illuminati

- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 17 februari 2009 @ 09:25:03 #132
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_66149005
Ja, je moet natuurlijk wel bijblijven met het volgen van alle internet-crackpot-conspiracy-theories, anders gaan ze conflicteren !
(Wacht maar tot je weer ergens leest dat de Illuminati een afleidingsmanouevre zijn voor de reptilians.... En dat die eigenlijk in opdracht van Paul McCartney werken)
zzz
pi_66157033
He, tenminste heeft hij het ook daadwerkelijk met "open mind" geprobeerd. En uiteindelijk is het best "knap" dat een persoon die er toch vrij open voor staat, sterker nog, vrij snel in dit soort dingen gelooft (voor zover ik uit zijn talloze posts kan opmaken) na die proef toch tot de conclusie komt dat het niets voorstelt en geen flauwe excuses verzint om er toch nog een positieve draai aan te geven...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 17 februari 2009 @ 15:34:32 #134
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_66161925
Heb ooit een lezing van Laurence Gardner over "the Field of Mfkzt" oftwel Mono Atomic Gold ( Philosophers' Stone ) op een nexus conferentie bijgewoond....interesante verhalen

Heb de bewuste lezing teruggevonden op googlevideo

Veel kijk en luisterplezier

http://video.google.nl/videoplay?docid=2129165010048711403&ei=l8maSca_IIW0iAL9hqTICw&q=lawrence+gardner

de homepage van hem\

http://graal.co.uk/
quote:
In the field of quantum mechanics, NASA scientists have recently confirmed that matter can indeed be in two places at once. It is now an established fact that, through quantum entanglement, particles millions of light-years apart can be connected without physical contact. Space-time can now be manipulated; teleportation is becoming a reality; gravity-resistant material is now heralded for air transport, and virtual science has led to a greater understanding of hyper-dimensional existence. In Lost Secrets of the Sacred Ark, Laurence Gardner reveals that the keys to all this are: (a) Mfkzt - referred to by the Institute of Advanced Studies as 'exotic monatomic matter', and (b) the amazing technology of Superconductivity - acclaimed by the Center for Advanced Study as 'the most remarkable physical property in the universe'.

It is clear however, from the documentary evidence of ancient times, that the attributes of superconductors and gravity defiance were known, even if not understood, in a distant world of priestly levitation, godly communication and the phenomenal power of the Electrikus.
http://graal.co.uk/lostsecrets.html

[ Bericht 17% gewijzigd door merlin693 op 17-02-2009 15:39:55 ]
  dinsdag 17 februari 2009 @ 15:47:42 #135
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_66162415
Hoera, er wordt weer met kwantum-flapdoodle gesmeten !
zzz
pi_66206956
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 23:52 schreef vinniel83 het volgende:
Is het effect blijvend of moet je van dat spul blijven gebruiken???
En zijn er ook nederlandse onderzoeken, gebruikerservaringen???
Als het echt bestond en werkte waren die er zonder twijfel geweest. De complete medische wereld zou erop springen, er zou een enorme commercie omheen gebouwd worden en de politiek zou zich er direct mee gaan bemoeien. Dat dat niet het geval is is op zich al genoeg bewijs tegen de werking en het waarschijnlijk het bestaan van de stof. Helemaal niet zo moeilijk.
  woensdag 18 februari 2009 @ 20:05:33 #137
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_66210637
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 15:34 schreef merlin693 het volgende:
Heb ooit een lezing van Laurence Gardner over "the Field of Mfkzt" oftwel Mono Atomic Gold ( Philosophers' Stone ) op een nexus conferentie bijgewoond....interesante verhalen

Heb de bewuste lezing teruggevonden op googlevideo

Veel kijk en luisterplezier

http://video.google.nl/videoplay?docid=2129165010048711403&ei=l8maSca_IIW0iAL9hqTICw&q=lawrence+gardner

de homepage van hem\

http://graal.co.uk/
[..]

http://graal.co.uk/lostsecrets.html
Juist door Gardner ben ik gaan twijfelen aan de oprechtheid van dit goedje.

Inplaats van te denken dat ik een of andere water drankje naar binnen slok, vraag ik me eerder af, what the fuck zit hier nou echt in.
Op internet wordt juist Gardner naar voren gebracht als een mis-info specialist En jawel ik ga voor de overige posters die mee lezen even het enge woord 'illuminati' frontman, gebruiken.
Juist Gardner is een van de enige personen die diep op de atomic gold informatie en wetenschap ingaat en die voornamelijk als bron fungeert, ook voor overige sites die al te graag zijn informatie als 'bewijs' aantonen.

Hoewel hij juist iemand is die mensen op het goede spoor lijkt te zetten, ook met zijn grail, twijfel ik gedeeltelijk aan zijn oprechtheid. T'is net alsof hij met veel dingen expres de halve waarheid verteld.

Misschien heb ik het helemaal mis, maar je weet toch maar nooit.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 19 februari 2009 @ 10:09:27 #138
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_66227333
Zal ik je eens wat zeggen ?

Er is helemaal niks aan de hand met "monoatomic gold".
De mensen die zeggen dat je het moet gebruiken ? Dat zijn internet-conspiracy-crackpots.
De mensen die zeggen dat je het NIET moet gebruiken ? Dat zijn ook internet-conspiracy-crackpots !

Zinnige mensen houden zich niet met dit soort onzin bezig
zzz
  donderdag 19 februari 2009 @ 14:41:30 #139
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_66238142
quote:
Hoewel hij juist iemand is die mensen op het goede spoor lijkt te zetten, ook met zijn grail, twijfel ik gedeeltelijk aan zijn oprechtheid. T'is net alsof hij met veel dingen expres de halve waarheid verteld.

Misschien heb ik het helemaal mis, maar je weet toch maar nooit.
Hij begeeft zich dan ook in hele geheime kringen dus hij roept het ook een beetje over zichzelf af
pi_66310107
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 08:58 schreef Ticker het volgende:
Nee niet nu ik erachter ben dat het gestimuleerd is door de illuminati


Denk aan red Bull of Energy Drinks, Monster Drinks, etc etc...

denk dat die dingen niet goed zijn voor je lichaam..

Taurine is niet goed...

Ze proberen onze DNA te veranderen..

Hier zie je reclame van nieuw Product life water..

The 3D HD SoBe Lizard Lake Game Day Commercial


Zie je eerst een groep mannen als manwijven dansen waar we nu vooral in in bevinden in deze tijd waar mannen langzamer hand als vrouwen zich te gedragen en andersom weer ook. Daarna zie je ze later in het filmpje het drankje drinken waardoor ze shapeshiften en in vriendelijke reptilians veranderen.
pi_66314583
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:25 schreef Menelikboy het volgende:

[..]

Denk aan red Bull of Energy Drinks, Monster Drinks, etc etc...

denk dat die dingen niet goed zijn voor je lichaam..

Taurine is niet goed...

Ze proberen onze DNA te veranderen..

Hier zie je reclame van nieuw Product life water..

The 3D HD SoBe Lizard Lake Game Day Commercial


Zie je eerst een groep mannen als manwijven dansen waar we nu vooral in in bevinden in deze tijd waar mannen langzamer hand als vrouwen zich te gedragen en andersom weer ook. Daarna zie je ze later in het filmpje het drankje drinken waardoor ze shapeshiften en in vriendelijke reptilians veranderen.
Dat pakken ze niet echt goed aan he. Als ze stiekem,via frisdrankjes, ons DNA willen aanpassen om ons te veranderen in reptielen,dan ishet wel erg dom omdat zo pontificaal letterlijk te laten zien in een reclamefilmpje.

En dan rijst nog de vraaag hoe frisdrankjes ons DNA kunnen veranderen en wat dan het nut is van het veranderen van ons DNA.
  maandag 23 februari 2009 @ 10:09:39 #142
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_66365682
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:25 schreef Menelikboy het volgende:

[..]

Denk aan red Bull of Energy Drinks, Monster Drinks, etc etc...

denk dat die dingen niet goed zijn voor je lichaam..

Taurine is niet goed...

Ze proberen onze DNA te veranderen..

Hier zie je reclame van nieuw Product life water..

The 3D HD SoBe Lizard Lake Game Day Commercial


Zie je eerst een groep mannen als manwijven dansen waar we nu vooral in in bevinden in deze tijd waar mannen langzamer hand als vrouwen zich te gedragen en andersom weer ook. Daarna zie je ze later in het filmpje het drankje drinken waardoor ze shapeshiften en in vriendelijke reptilians veranderen.
zzz
pi_68153957
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 23:08 schreef Ticker het volgende:
Blijkbaar kan dit onderwerp mij niet loslaten.. aangezien ik via via op de naam Laurence Gardner kwam, en zo op video google wat interessante video's begon te kijken.. komen het onderwerp monatomic gold en ik weer op een pad..

Spreekt deze man volledige de waarheid, en is zijn lezing niet een in elkaar gezet doel om men te misleiden? Het kan.. op internet lees ik dat hij een pion is.. mogelijk.. bekijk toch maar eens zijn wetenschappelijke uitleg over dit goedje.

http://video.google.nl/videosearch?q=Laurence+Gardner&emb=0&aq=f#
Zijn er nog gebruikers ?

Mij lijkt de vraag simpel, zijn er meetbare effecten ? Deze bron meent van wel.
quote:
Analysis of the products by gel electrophoresis and atomic force microscopy (AFM) showed the gold particles bound to the DNA.
http://educate-yourself.o(...)nktwice15aug05.shtml
Maar wat daar dan weer de gevolgen van zijn ?
quote:
While attracting the public with sugar plums of enhanced psychic clarity and improved health, the ulterior purpose of promoting mono atomic gold is to cause the destruction of the ten additional virtual DNA strands which all humans possess and which are now manifesting into 3D reality as seen with the 3, 4, or even 5 strands of DNA that now show up in the blood of Blue Indigo (Millennium) children.
Weet hier te weinig van om te kunnen zeggen of het misleidende onzin is.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 19 april 2009 @ 14:30:00 #144
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_68168528
quote:
Zinnige mensen houden zich niet met dit soort onzin bezig
Zinnige mensen slaan jouw onzinnige comentaar ook over
  maandag 20 april 2009 @ 21:43:08 #145
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_68218234
Wat een topic zeg

Deze past hier wel volgens mij :
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:12:47 #146
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_68249545
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 20:05 schreef Ticker het volgende:
Inplaats van te denken dat ik een of andere water drankje naar binnen slok, vraag ik me eerder af, what the fuck zit hier nou echt in.
Laat ik er maar eens wat tijd insteken dan...

Niemand, zelfs de producent weet volgens mij wat er precies inzit. Er wordt bij de productie van dit natuurwet-tartende en niet aantoonbare mono-atomische goud zoveel stappen doorlopen dat het uiteindelijke goedje van alles kan zijn. Uiteindelijk heeft men dan een wit poeder, het is elke keer anders (andere hoeveelheid, ander soortelijk gewicht, etc.) maar dit wordt toegeschreven aan het feit dat mono-atomisch goud voor ons eigenlijk niet goed meetbaar is en het ook geen stabiel soortelijk gewicht heeft...

Bij het productieproces wordt (naar wat ik zo snel vinden kan na een paar minuten googlen) een enorm aantal stappen doorlopen. men begint met goud en behandelt dit vervolgensafwisselend met aqua regia, zuren en basen en voegt ook nog andere zooi toe, tussentijds wordt steeds ingedampt en bij elke stap reageert er van alles met elkaar.

Als je zo ontzettend veel stapen doorloopt kan het eindproduct van alles zijn. het witte spul lijkt me een zout, maar aangezien er in de zuren altijd wel wat verontreinigingen zitten kan het aan het einde van de hele serie zo ongeveer ieder zout zijn. Al je geluk hebt zit er nog iets van goud in (waarschijnlijk in zoutvorm dus NaAuCl4). Waarschijnlijk is het voornamelijk heel andere meuk, na zoveel concentratiestappen kun je uit de altijd aanwezige verontreinigingen vrijwel ieder zout hebben gevormd.

Het is in ieder geval erg stom om het te drinken, je speelt echt met je gezondheid.

De producenten van dit moderne wonderdrankje zijn echt pure criminelen want A: houden ze mensen weg bij de reguliere geneeskunde als ze het wel degelijk nodig hebben en B: weten ze bij god niet wat voor gevolgen het drinken van hun rotzooi op de langere termijn op hun slachtoffers heeft.

Als je producent wat luier is dan wat ik bij google tegenkwam dan is het overigens ook nog mogelijk dat je gewoon water met Goudchloride zit te drinken, simpel te maken en een weinig schadelijk. Als je nog wat over hebt dan kan je er misschien wat Zilvernitraat-oplossing bij gooien. Mocht er dan iets neervlokken dan heb je bewezen dat er chloride in je oplossing zat.

Was sowieso wel verstandig geweest om wat van het spul droog te koken om te kijken of er uberhaupt wel iets in het water zat en zo ja van wat voor structuur. Kies volgende keer in ieder geval voor wat onderzoek en niet voor mailtjes naar de criminele producent en drink geen rotzooi waarvan je de oorsprong niet kent. Je nomineert je op die manier echt voor een Darwin-award en moet hopen dat hij uiteindelijk niet uitgereikt wordt.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_68252409
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 20:12 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Laat ik er maar eens wat tijd insteken dan...


Maak je je vaker zorgen om wat er in produkten zit ?

Komt 'n man bij de dokter...
Ik heb last van 'n verslapt energieveld met de natuur..

http://www.energeticnutrition.com/hi/hi.html

Ze weten i.d.d. niet precies wat erin zit.
quote:
This very sacred powder is from a trace mineral deposit caused by a meteorite implosion
http://www.energeticnutrition.com/hi/gold.html
Maar staan je wel met raad en daad bij..
quote:
3. Make tracings of the feet and hands. Some people have reported that their fingers and toes have gotten longer.

4. Measure your height. This should be done immediately after rising from bed in the morning as this is the time of maximum height during the day. Some people may get as much as 1.5 inches shorter over the course of the day. Several people have reported ORMUS related changes in their height. One woman has gotten 3.5 inches taller at the age of 53.

5. Check the pH of your saliva and urine first thing in the morning and last thing at night for a week before starting with a new ORMUS product.
http://www.subtleenergies.com/ormus/faq.htm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  woensdag 22 april 2009 @ 06:44:07 #148
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_68259904
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:31 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Maak je je vaker zorgen om wat er in produkten zit ? .... Ze weten i.d.d. niet precies wat erin zit.
In dit geval wel aangezien de producent zelf niet eens weet wat er in zit maar wel vrolijk met allerlei zuren speelt. Eén ding weet ik wel, er zit geen mono-atomisch metaal in, mono-atomisch metaal kan helemaal niet in vaste vorm bestaan. Het is in strijd met fundamentale natuurwetten.

Als je wel weet wat het niet is maar niet wat het wel is dan ben je werkelijk gestoord om het te gaan innemen.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  woensdag 22 april 2009 @ 14:37:38 #149
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_68271077
quote:
Bij de gebruiksaanwijzing staat:
quote:
Grondingsoefening
Het eerste dat je daaraan kunt doen is: jezelf gronden. Hoe? Door intentie en attentie. Breng je aandacht naar je Aardester, een handlengte onder je voeten en zeg:“Activeer Aardester”.
Herhaal deze woorden 3 maal.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 28 mei 2010 @ 17:20:51 #150
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82029054
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 01:30 schreef _Led_ het volgende:
Check voor de gein even de gemiddelde lengte 400 jaar geleden en nu
Ik ben een tijdreizigster !

En ook dit:
quote:
Er is al 400 dagen niet in dit topic gepost!
kan geen toeval zijn .

Maar serieus en ontopic: Zijn er nog mensen die het gebruiken? Ik ben zeer benieuwd .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 17:46:58 #151
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_82030090
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:37 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Bij de gebruiksaanwijzing staat:
[..]

"By the power of Grayskull !"
zzz
pi_82093716
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:37 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Bij de gebruiksaanwijzing staat:
[..]


Je hebt het niet nodig, want ze geven zelf de oplossing al !

"WPG is een middel, net als andere methoden en meditaties, die zijn ontworpen om je op pad te helpen op de weg van zelf-realisatie. Totdat je op het punt komt dat je ontdekt dat je niets nodig hebt ..... omdat je alles bent. Boeddha ontving verlichting op het moment dat hij ophield met zoeken; hij zat onder een boom en keek naar binnen."

Dus, je koopt het niet en je gaat lekker onder een boompje na zitten denken en beseffen dat je dit wondermiddel toch niet nodig hebt( omdat je zelf al een wonder bent) en vervolgens ga je ff lekker balen dat er weer geld uit je zak geklopt is


De enige verlichting was dus de verlichting van je portemonnee.
pi_85170205
Hallo Tucker,

Ivm 'Ormus' vind je tal van informatie op de site van subtleenergies.

Indien je meer te weten wilt komen over ervaringen van anderen met specifieke ormusproducten, raad ik
je aan je in te schrijven in een ormuswerkgroep bij Yahoo.

Je kunt het ook zelf maken. Ik neem zowel het gekochte poeder en ik produceer zelf natte ormus. Om het spul zelf te maken, zie site subtleenergies.

Condities waarbij ormus minder effectief zou zijn:
zure lichaamsconditie (vooral te wijten aan foute voeding, koffie, roken, alcohol...)

hoewel ormus stevig kan helpen in het wijzigen van voedings-, rook- en alchoholgewoonten.

Soit, hopelijk helpt je dit verder....de site 'subtleenergies' echt de moeite en naar mijn aanvoelen objectief.
Vooral de interviews met Barry Carter duiden ormus zonder te vervallen in het verhaaltje van hét wondermiddel.

lanneau
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:03:16 #154
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_85174773
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 02:02 schreef lanneau het volgende:
Hallo Tucker,

Ivm 'Ormus' vind je tal van informatie op de site van subtleenergies.

Indien je meer te weten wilt komen over ervaringen van anderen met specifieke ormusproducten, raad ik
je aan je in te schrijven in een ormuswerkgroep bij Yahoo.

Je kunt het ook zelf maken. Ik neem zowel het gekochte poeder en ik produceer zelf natte ormus. Om het spul zelf te maken, zie site subtleenergies.

Condities waarbij ormus minder effectief zou zijn:
zure lichaamsconditie (vooral te wijten aan foute voeding, koffie, roken, alcohol...)

hoewel ormus stevig kan helpen in het wijzigen van voedings-, rook- en alchoholgewoonten.

Soit, hopelijk helpt je dit verder....de site 'subtleenergies' echt de moeite en naar mijn aanvoelen objectief.
Vooral de interviews met Barry Carter duiden ormus zonder te vervallen in het verhaaltje van hét wondermiddel.

lanneau
Leuk dat je jezelf hebt aangemeld om hier op terug te komen! ;) :D
Maar heb jij het idee dat je profijt hebt bij dit goedje? Ik kon me namelijk, op het idee dat ik frisser wakker werd na dan, niet overtuigen dat ik iets anders dan water met smaak zat te drinken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ticker op 12-08-2010 09:31:18 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:19:34 #155
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_85175109
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 02:02 schreef lanneau het volgende:
Hallo Tucker,
Whahahaha 'Tucker' :D!

quote:
ik produceer zelf natte ormus.
Iew :{, de meeste mannen produceren sperma.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:40:39 #156
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_85175621
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 02:02 schreef lanneau het volgende:
Hallo Tucker,

Ivm 'Ormus' vind je tal van informatie op de site van subtleenergies.

Indien je meer te weten wilt komen over ervaringen van anderen met specifieke ormusproducten, raad ik
je aan je in te schrijven in een ormuswerkgroep bij Yahoo.

Je kunt het ook zelf maken. Ik neem zowel het gekochte poeder en ik produceer zelf natte ormus. Om het spul zelf te maken, zie site subtleenergies.

Condities waarbij ormus minder effectief zou zijn:
zure lichaamsconditie (vooral te wijten aan foute voeding, koffie, roken, alcohol...)

hoewel ormus stevig kan helpen in het wijzigen van voedings-, rook- en alchoholgewoonten.

Soit, hopelijk helpt je dit verder....de site 'subtleenergies' echt de moeite en naar mijn aanvoelen objectief.
Vooral de interviews met Barry Carter duiden ormus zonder te vervallen in het verhaaltje van hét wondermiddel.

lanneau
* _Led_ checkt posthistory...

Hoera, we hebben hier zo'n oplichter te pakken die even z'n "leidingwater voor 50 euro per milliliter" komt aanbevelen :')
zzz
  donderdag 12 augustus 2010 @ 09:48:16 #157
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_85175776
Gatverdamme, natte ormus... klinkt als vochtig oorsmeer :r
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_86162171
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 18:23 schreef blOrfje het volgende:

[..]

Als het echt bestond en werkte waren die er zonder twijfel geweest. De complete medische wereld zou erop springen, er zou een enorme commercie omheen gebouwd worden en de politiek zou zich er direct mee gaan bemoeien. Dat dat niet het geval is is op zich al genoeg bewijs tegen de werking en het waarschijnlijk het bestaan van de stof. Helemaal niet zo moeilijk.
Zou ik niet te hard roepen. Laurence Garder schreef er het volgende over;

quote:
In de loop van David Hudsons onderzoek naar ORMUS tegen het einde van de jaren negentig van de vorige eeuw kreeg de medische wereld grote interesse voor de mogelijke toepassing van ORMUS bij de behandeling van kanker. De eerste research op dat gebied werd uitgevoerd door het Roswell Park Cancer Insitute, het National Cancer Institute, Merck & Co, Rutgers University, de University of Illinois, Wayne State University, de University of Wisconsin-Madison en het institute of Biotechnology.

Tijdschriften als Platinum Metals Review en Scientific American hadden gemeld hoe mono-atomaire platinagroepelementen kunnen resoneren met misvormde lichaamsdelen, waardoor het DNA zich ontspant en herstelt. In plaats van weefsel te vernietigen met straling of immuunsysteem aan te tasten met chemotherapie was hier een mogelijke remedie die de woekerende cellen weer repareerde. Het was niet zo zeer anti kanker, als wel pro life...

Het National Institue of Health voerde een aantal tests uit op onafhankelijke cellen van allerlei typen kanker. Uit zo'n 58 voorlopige studies bleek dat de ORMUS behandeling de kankercellen spectaculair terugdrong of zelfs genas. Andere onderzoekscentra vermelde vergelijkbare resultaten.
De onderzoekers stonden versteld, zoals blijkt uit het volgende citaat uit de Newsletter van de Science of the Spirit Foundation van maart/april 1996: 'Ze kenden wel materiaal dat de kankercellen doodde.... maar ze hadden nog nooit een stof meegemaakt die letterlijk het karakter van de kankercellen wijzigt, waardoor ze zich weer normaal gaan gedragen.'

Na een aantal geslaagde proeven op vrijwilligers die door artsen als terminaal waren opgegeven, begon men ik enkele andere klinieken met een specifieke ORMUS behandeling voor leukemie, aids en kanker. In New York State namen dertig patienten aan het experiment deel. De behandelend arts bracht rechtsteeks verslag uit aan het National Institute of Health (NIH). Een vergelijkbaar programma werd uitgevoerd bij 10 patienten in Portland, Oregon, terwijl artsen in het naburige Ashland deelnamen aan de registratie van hersengolven, in een verwante test.
In North Carolina werd een protocol voor de controle van het immuunsysteem en de lichaamsweefsels opgesteld en er kwam een laboratorium voor celmanipulatie dat de effecten van de monatomische stoffen op het DNA nauwgezet zou volgen.

Terwijl dit onderzoek bezig was en zich uitbreide tot klinische researchcentra in verschillende delen van het land, drongen bepaalde conclusies zich steeds duidelijker op. Om te beginnen was er geen twijfel dat dit de ultieme behandeling van kanker moest zijn - niet de kankercellen doden, maar de aangetaste cellen juist herstellen. Alleen was het geen concreet 'medicijn'

De ORMUS elementen zijn edelmetalen in monatomische vorm en kunnen niet langer als metaal worden geclassificeerd. Wetenschappelijk gezien had Hal Puthoff ze al 'exotische materie' genoemd terwijl Hudson vanwege hun heilzame werking over 'sacramentele materie' sprak. Helaas heeft de FDA geen afdeling voor sacramentele materie. Ook is er geen overheidsinstantie die toezicht houdt op exotische stoffen. Dus had de farmaceutische wereld een dilemma. Chemotherapie-producten vormen een belangrijke bron van inkomsten voor de medicijnenindustrie...[...]
Goed werk op dit gebied doen ZeroPointTechnologies ; http://zptech.eu
"We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter."
~Max Planck
  donderdag 9 september 2010 @ 11:20:54 #159
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_86235591
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 13:38 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

Zou ik niet te hard roepen. Laurence Garder schreef er het volgende over;
[..]

En dat is complete onzin :)

quote:
Goed werk op dit gebied doen ZeroPointTechnologies ; http://zptech.eu
Goede zaken doen door water te verkopen als wondermiddel is wat anders dan goed werk doen :')
zzz
pi_86251590
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:20 schreef _Led_ het volgende:

[..]

En dat is complete onzin :)
[..]

Goede zaken doen door water te verkopen als wondermiddel is wat anders dan goed werk doen :')
Ik heb het topic gelezen en ook de ervaringen van Ticker.
Heb zelf diverse poeders geprobeerd bij zptech, in tegenstelling tot Ticker merkte ik het wel. Maar Ticker kocht ook een of ander waterig goedje, geen powders.
En niet alleen subtiel! Voor het eerst constateerde ik een energie die ik nog nooit eerder had gevoeld.
Daarnaast maakt het me alerter, verhoogde concentratie, meer energie.

Ik raad ook aan te experimenteren met Etherium Black, als je dronken bent of andere vorm van drugs op hebt en je schud 4 capsules leeg onder je tong ben je na 20 minuten zo goed als nuchter!

Het is vaak subtiel zoals de website van Barry Carter doet vermoeden, echter wanneer je gevoelig bent merk je het natuurlijk veel beter. Maar het is geen regel dus, soms is het relatief sterk, uiteraard is het niet te vergelijken met lsd of 2cb om maar eens wat minder subtiele stofjes op te sommen.

Veel mensen leven dusdanig dat ze bijvoorbeeld niet eens merken dat ze door de jaren heen rustiger zijn geworden, nou dat soort mensen zal niks merken van dergelijke preparaten. Mensen die gejaagd of gehaast leven idem. Die lopen zichzelf gewoon voorbij dus vanzelf dat je van subtiele producten ook niets merkt. Google maar eens op de Etherium soorten bijvoorbeeld. Het is wel jammer dat het vaak zo duur is. Dat is het enige wat jammer is overigens.
"We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter."
~Max Planck
  donderdag 9 september 2010 @ 19:21:11 #161
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86251911
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:11 schreef holysmoke777 het volgende:
Ik raad ook aan te experimenteren met Etherium Black, als je dronken bent of andere vorm van drugs op hebt en je schud 4 capsules leeg onder je tong ben je na 20 minuten zo goed als nuchter!
Wauw! Dat is goed nieuws! Dus iedereen kan nu lekker een avondje stappen en zuipen en gewoon weer met de auto naar huis :D!

Ik ga het morgen meteen doen, bedankt voor de tip *O*
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_86252413
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:21 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Wauw! Dat is goed nieuws! Dus iedereen kan nu lekker een avondje stappen en zuipen en gewoon weer met de auto naar huis :D!

Ik ga het morgen meteen doen, bedankt voor de tip *O*
Ik niet, wil eerst weleens weten wat dat voor spul is.
Lijkt me sowieso niet verstandig om dit soort dingen op een forum te propageren.
  donderdag 9 september 2010 @ 19:41:43 #163
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86252595
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:35 schreef Lavenderr het volgende:
Ik niet, wil eerst weleens weten wat dat voor spul is.
Lijkt me sowieso niet verstandig om dit soort dingen op een forum te propageren.
Ik ben het helemaal met je eens hoor.

Als je alcohol drinkt ben je dan ook pas nuchter na een x aantal uren en niet als je na de alcohol, cocaine of koffie neemt, wat helaas zoveel mensen nog steeds schijnen te denken. En dus natuurlijk ook niet als je Etherium Black neemt.

Alcohol en autorijden vind ik echt een grote :N!
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_86252714
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:41 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens.

Als je alcohol drinkt ben je dan ook pas nuchter na een x aantal uren en niet als je na de alcohol, cocaine of koffie neemt, wat helaas zoveel mensen nog steeds schijnen te denken. En dus natuurlijk ook niet als je Etherium Black neemt.

Alcohol en autorijden vind ik echt een grote :N!
Ik ook, en ja, je hebt gelijk dat het lichaam een x aantal uren nodig heeft om o.a. alcohol weer uit het bloed te krijgen, there are no short-cuts.
  donderdag 9 september 2010 @ 20:46:54 #165
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86255251
Was het maar waar :')
The truth was in here.
pi_86257321
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]


Ik niet, wil eerst weleens weten wat dat voor spul is.
Lijkt me sowieso niet verstandig om dit soort dingen op een forum te propageren.
Er is veel onderzoek naar gedaan. Het is veilig.

Op E.E.G. is z.g.a. direct na inname duidelijk dat het je hersenhelften synchroniseert. Soort van zelfde effect als je krijgt na langdurig T.M. toepassen. Tevens produceer je hierdoor meer alfa golven wat er voor zorgt dat je hersenen beter functioneren. Waardoor je beter kunt leren [dat is aangetoond]. Verhoogd je creativiteit, en het reduceert stress en rusteloosheid. Het is klinisch getest.
"We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter."
~Max Planck
pi_86257720
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:41 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens hoor.

Als je alcohol drinkt ben je dan ook pas nuchter na een x aantal uren en niet als je na de alcohol, cocaine of koffie neemt, wat helaas zoveel mensen nog steeds schijnen te denken. En dus natuurlijk ook niet als je Etherium Black neemt.

Alcohol en autorijden vind ik echt een grote :N!
Vind ik ook. Alcohol en verkeer gaan niet samen. Ik adviseer ook niet om auto te gaan rijden onder invloed van alcohol! Pertinent niet! Ook niet nadat je de voorgeschreven dosering Etherium Black consumeert, immers de alcohol zit nog wel gewoon in je bloed. Echter de E.B. werkt op de energetic fields rondom je lichaam.

Of je het wel of niet vaag vind klinken is niet belangrijk. Belangrijk is dat het werkt. Hier komt de quote.

quote:
Etherium Black consists of diamagnetic and paramagnetic elements that have a detoxifying effect on the body and a purifying effect on the spirit.

Etherium Black seems to remove anything that is not in harmony with the higher good of the individual, both spiritually and physically.

Etherium Black is naturally occurring trace minerals from the Etherium deposit. It is the antithesis of Etherium Gold. Black is "unmanifest" and "uncreation", whereas Gold is "manifest" and "creation".

Etherium Black is a second favorite to Etherium Gold with customers. Black and Gold potentize each other because they come from opposite focal points and work in opposite ways to create the same effect. Basically they come together to create even more powerful effects than if taken individually. One example of how this works is in the area of creativity and focus. Etherium Black works by clearing away inteferring thoughts. Etherium Gold works by harmonizing brain waves. The effect of these two together is awesome!

Mentally and spiritually, it calms mind and spirit. Relieves stressful feelings and brings feelings of peace and serenity. It can be the perfect compliment to Etherium Gold in meditation. While Etherium Gold can assist in reaching deep states, often mental clatter still interferes with 100% pure focus. Etherium Black can remove the clatter making meditations more profound.

Etherium Black has the ability to bring emotions into balance in a matter of minutes. Should you find yourself emotionally upset; be it anger, sadness, fear, Etherium Black will clear the inharmonious energies and assist you to find your center. It is truly amazing how quickly and effectively it works. Etherium Black with Etherium Gold is a combination that many find especially beneficial for this purpose.

Physically many experience immediate relief from allergenic attacks. Etherium Black removes drunkenness. Four capsules, or 1 teaspoon mixed in water will bring sobriety in approximately 20 minutes in most situations. While the biomechanical pathways are not known, it appears that the energy of Etherium Black neutralizes these poisons rather that removes them from the body through a detoxifying action.

Experientially, it expands awareness and clarity; and heightens sensory perceptions:

I was truly moved - particularly by the sensorial clarity. Colors and contrasts were greatly enhanced. I felt like I was in a museum where everything was in it's right place.

Etherium Black has completely taken off in the European rock and celebrity world. The Homeopathic Spray "cocktail" of three squirts Black, and three squirts Gold is pure heaven!

It is known as a powerful purifier and detoxifier. Earth (Etherium Black), water (drink), air (breath), and fire (the reversal are all the same energy expressing itself in different forms. Taking Etherium Black with water and deep breathing immediately pulls chaos or toxins from within a system:

"My 3-year-old was suffering from an allergic reaction. I gave him a few grains of Black. Within 3 minutes he suddenly sat up, stopped crying, and calmly asked for more Black and a drink of water. His bright red face and intestional irritation were completely gone."

"I gave some Black to an acquaintance who was very drunk. Within 20 minutes he was sober. What a detoxifier!"

Vanuit de praktijk kan ik zeggen dat het werkt. Je kan er van alles over zeggen of denken maar er is uiteindelijk maar 1 manier om erachter te komen: proberen! -klik-
"We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter."
~Max Planck
  donderdag 9 september 2010 @ 21:47:35 #168
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86258089
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:32 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

Er is veel onderzoek naar gedaan. Het is veilig.

Op E.E.G. is z.g.a. direct na inname duidelijk dat het je hersenhelften synchroniseert. Soort van zelfde effect als je krijgt na langdurig T.M. toepassen. Tevens produceer je hierdoor meer alfa golven wat er voor zorgt dat je hersenen beter functioneren. Waardoor je beter kunt leren [dat is aangetoond]. Verhoogd je creativiteit, en het reduceert stress en rusteloosheid. Het is klinisch getest.
Kom eens met bronnen :)
The truth was in here.
pi_86258728
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:47 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kom eens met bronnen :)
Use Google!
"We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter."
~Max Planck
  donderdag 9 september 2010 @ 21:59:59 #170
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86258836
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:57 schreef holysmoke777 het volgende:
Use Google!
Wat een sadistische opmerking :D! Bastard heeft namelijk helemaal geen Google :D _O-!

En eeh, we zitten hier in een discussieforum. Anders kun je bij elke vraag wel zeggen 'use Google' en dit forum sluiten.

[ Bericht 7% gewijzigd door JoepiePoepie op 09-09-2010 22:05:04 ]
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_86262378
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:59 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Wat een sadistische opmerking :D! Bastard heeft namelijk helemaal geen Google :D _O-!

En eeh, we zitten hier in een discussieforum. Anders kun je bij elke vraag wel zeggen 'use Google' en dit forum sluiten.
Gelukkig kan het ook met Yahoo ;-)
"We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter."
~Max Planck
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 9 september 2010 @ 23:42:10 #172
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_86262796
Ik vraag me af, hoeveel heb je ervan nodig voor je enig effect ziet en is dat effect dan ook blijvend?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 10 september 2010 @ 06:22:03 #173
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86267283
quote:
Op donderdag 9 september 2010 23:29 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

Gelukkig kan het ook met Yahoo ;-)
Dat werkt nu ook niet bij mij :') .. I know.. :')
The truth was in here.
pi_86267332
quote:
Op donderdag 9 september 2010 23:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik vraag me af, hoeveel heb je ervan nodig voor je enig effect ziet en is dat effect dan ook blijvend?
Misschien kan je het het beste vergelijken met vitamine / mineralen. Zolang je dat regelmatig blijft gebruiken heeft dat een positief effect op je algehele gesteldheid. Wanneer je daar minder van gaan nemen blijf je in de meeste gevallen nog wel gewoon functioneren, maar wel minder optimaal.


quote:
Op vrijdag 10 september 2010 06:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat werkt nu ook niet bij mij :') .. I know.. :')
Ah ja, je moet morgen ook nog wat te doen houden ;-)
"We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter."
~Max Planck
  vrijdag 10 september 2010 @ 09:54:43 #175
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_86269501
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:32 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

Er is veel onderzoek naar gedaan. Het is veilig.

Op E.E.G. is z.g.a. direct na inname duidelijk dat het je hersenhelften synchroniseert. Soort van zelfde effect als je krijgt na langdurig T.M. toepassen. Tevens produceer je hierdoor meer alfa golven wat er voor zorgt dat je hersenen beter functioneren. Waardoor je beter kunt leren [dat is aangetoond]. Verhoogd je creativiteit, en het reduceert stress en rusteloosheid. Het is klinisch getest.
Welk instituut heeft het getest en waar zijn de resultaten gepubliceerd ?

En waarom ligt dat spul dan niet in de supermarkt als het alle ongelukken mbt dronken rijden zou kunnen voorkomen ?
zzz
pi_86276383
Menelikboy, goede bron miss die je gebruikte over alchemy, alleen heb ik daar wel twijfels over aangezien ik wat dieper onderzoek heb gedaan vanwege mijn interesse in de Philosopher's stone (ofwel heilige graal etc etc).

De ormu/ormes die ze verkopen zijn naar mijn mening halve onzin, in de zin van dat er waarheid in zit alleen er mee geknoeid word, echte philosopher's stone is ook geen witte poeder, zoals iemand eerder al aangaf moet het een rode vloeistof zijn. Verder zit holysmoke777 er niet veel naast, qua spirituele/lichamelijke werking. Alleen zou ik zelf het nooit kopen maar zelf proberen te maken.

En van wat ik hier in dit topic las over manieren om orme te maken vanuit goud en zuren, dat is helemaal niet nodig om mee te beginnen, in ieder geval niet voor de philosopher's stone. Ik ga geen bronnen geven omdat dit niet meer is als persoonlijke ervaring voor mij. Of je het nu af doet als hoax of niet maakt mij niet uit, ik geef info en wat je er mee doet moet je zelf weten.
Ticker misschien is er weer een beetje hoop voor je! :P
Maar ORME/ORMUS is in mijn ogen onzin en het echte waar je naar moet zoeken is de philosopher's stone, dat rode goedje ;)
  vrijdag 10 september 2010 @ 13:51:46 #177
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86276731
Wat bedoel je precies, Qeh? Philosopher's stones zijn namelijk een hallucinerend middel. Ik vind het niet zo slim om dat zomaar aan iemand aan te raden.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_86277763
Ik doel niet op de paddo/truffel variant, daar gaat dit topic ook niet over. Eigenlijk is het een vraag waarvan je denkt, ben je er zelf wel helemaal bij? Je vraag kan van alles betekenen, maar wel een beetje off topic aangezien we niet zo dom zijn he ;)
pi_86277981
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat bedoel je precies, Qeh? Philosopher's stones zijn namelijk een hallucinerend middel. Ik vind het niet zo slim om dat zomaar aan iemand aan te raden.
Philosopher Stones zijn strikt gezien geen hallucinerende middelen, want het middel zelf hallucineert er niet van, maar de persoon in kwestie die ze op heeft gegeten. Maar die paddestoelen worden er niet mee bedoelt, wat er mee bedoelt is "de Steen der Wijzen" hangt samen met alchemy, je kan er hier over leren;

http://www.youtube.com/view_play_list?p=8211E765ADA5FA46
"We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter."
~Max Planck
  vrijdag 10 september 2010 @ 14:33:31 #180
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86278283
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:19 schreef Qeh het volgende:
Ik doel niet op de paddo/truffel variant, daar gaat dit topic ook niet over.
Daarom vraag ik toch ook:

quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat bedoel je precies, Qeh?
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:19 schreef Qeh het volgende:
Je vraag kan van alles betekenen, maar wel een beetje off topic aangezien we niet zo dom zijn he ;)
Eeeh nou, genoeg domme mensen op internet die iets lezen en dat direct als 'waar' aannemen en zich verder niet verdiepen, maar meteen gaan zitten experimenteren. Dus als jij het over Philosopher's stones hebt en je geeft er verder geen uitleg/bron bij met wat je precies bedoelt, tja...

Als ik hier ga zitten posten: Ik neem elke dag coke! En een ander denkt aan cocaine, maar ik bedoel cola, dan is die ander dom?
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  vrijdag 10 september 2010 @ 14:36:50 #181
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86278417
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:25 schreef holysmoke777 het volgende:
Philosopher Stones zijn strikt gezien geen hallucinerende middelen, want het middel zelf hallucineert er niet van, maar de persoon in kwestie die ze op heeft gegeten. Maar die paddestoelen worden er niet mee bedoelt, wat er mee bedoelt is "de Steen der Wijzen" hangt samen met alchemy, je kan er hier over leren;

http://www.youtube.com/view_play_list?p=8211E765ADA5FA46
Poepoe, 'hallucinogene' dan :{.

Oh, en 'bedoelt' is met een 'd' en je zin vanaf 'wat er mee' loopt niet helemaal lekker. Als we toch anderen op pietluttigheden gaan wijzen...
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_86278784
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:36 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Poepoe, 'hallucinogene' dan :{.

Oh, en 'bedoelt' is met een 'd' en je zin vanaf 'wat er mee' loopt niet helemaal lekker. Als we toch anderen op pietluttigheden gaan wijzen...
Als je zoekt zul je er nog wel meer vinden ook ;-) Maar dat boeit me niet zo hoor.

Hier nog een linkje voor je;
http://www.occultopedia.com/p/philosophers_stone.htm
"We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter."
~Max Planck
pi_86279416
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:42 schreef Qeh het volgende:

Menelikboy, goede bron miss die je gebruikte over alchemy, alleen heb ik daar wel twijfels over aangezien ik wat dieper onderzoek heb gedaan vanwege mijn interesse in de Philosopher's stone (ofwel heilige graal etc etc).

De ormu/ormes die ze verkopen zijn naar mijn mening halve onzin, in de zin van dat er waarheid in zit alleen er mee geknoeid word, echte philosopher's stone is ook geen witte poeder, zoals iemand eerder al aangaf moet het een rode vloeistof zijn.
In dat geval zou ik me er nog maar eens opnieuw in verdiepen. Onderschat ook het werk van L. Gardner op dit gebied niet. http://video.google.com/v(...)lSM_VFY-CjALU0qnhCw#

Misschien heb je hier nog wat aan;
http://www.crucible.org/monatomic_elements.htm

http://www.naturalnews.com/Author211.html

http://www.subtleenergies.com/ormus/research/research.htm
"We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter."
~Max Planck
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:43:44 #184
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_86280793
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:25 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

Philosopher Stones zijn strikt gezien geen hallucinerende middelen, want het middel zelf hallucineert er niet van, maar de persoon in kwestie die ze op heeft gegeten. Maar die paddestoelen worden er niet mee bedoelt, wat er mee bedoelt is "de Steen der Wijzen" hangt samen met alchemy, je kan er hier over leren;

http://www.youtube.com/view_play_list?p=8211E765ADA5FA46
Tevens is het natuurlijk gewoon een verhaaltje waarvan iedereen die de middelbare school heeft gedaan snapt dat het onzin is ^O^
zzz
  vrijdag 10 september 2010 @ 15:44:35 #185
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_86280822
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:04 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

In dat geval zou ik me er nog maar eens opnieuw in verdiepen. Onderschat ook het werk van L. Gardner op dit gebied niet. http://video.google.com/v(...)lSM_VFY-CjALU0qnhCw#

Misschien heb je hier nog wat aan;
http://www.crucible.org/monatomic_elements.htm

http://www.naturalnews.com/Author211.html

http://www.subtleenergies.com/ormus/research/research.htm
Dus die mensen zouden het niet erg vinden om een flinke teug asbest in te ademen omdat ze met zo'n busje water of wat poeder toch zo weer genezen van hun kanker ?
En jij, hoe zeker ben jij van je zaak ?
zzz
pi_86281223
<knip>

[ Bericht 60% gewijzigd door holysmoke777 op 10-09-2010 16:23:40 ]
"We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter."
~Max Planck
  vrijdag 10 september 2010 @ 16:12:25 #187
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_86281889
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:55 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

Ken jij mensen die voor honderd euro asbest opsnuiven omdat je er met een chemokuurtje toch zo weer vanaf bent dan?
Nee, met name omdat ik geen dwazen ken die beweren dat je er met een chemokuurtje zo weer vanaf bent vermoed ik :)
zzz
pi_86282309
Nope Joepie, dan is de ander een beetje aan het trollen. Nu ken ik je naam en heb ik je bij meerdere topics bij langs zien komen. En dom ben je niet. ;) Ik beoordeel nu alleen ff jou, niet iemand anders, dus ik weet ongeveer hoe je post ;)
En holy ik haal mijn kennis meer uit oudere bronnen, boeken/manuscripten van vroegere alchemisten.
Je kan de rol van alchemy vroeger best serieus nemen want het is de voorganger van scheikunde/natuurkunde zoals we het nu kennen, onder het mom van experimenteren met alchemy is er vrij veel ontdekt zoals (synthetische) verf etc.
pi_86282317
<plak>
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:44 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dus die mensen zouden het niet erg vinden om een flinke teug asbest in te ademen omdat ze met zo'n busje water of wat poeder toch zo weer genezen van hun kanker ?
En jij, hoe zeker ben jij van je zaak ?
Maar als ik kanker zou hebben dan zou ik zeker een bepaalde formule ala Hudson innemen ja. Daarnaast zou ik me een kuur van www.Rumex.nl nemen en kijken wat dat me brengt, eerder dan dat ik mezelf zou laten bestralen. Maar dat terzijde.
"We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter."
~Max Planck
  vrijdag 10 september 2010 @ 16:25:41 #190
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_86282375
MIRACLE supplements, nou dan zit het wel snor he ! :D

Wat er in zit ? Chloorkalk, ook wel gebruikt om zwembaden mee te reinigen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Calciumhypochloriet

Jij liever dan ik :)
zzz
pi_86282446
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:25 schreef _Led_ het volgende:
MIRACLE supplements, nou dan zit het wel snor he ! :D
Ik weet dat jij alleen maar reageert VOOR de ervaring, of VOOR het kijken van een filmpje.

Dus van daaruit vind ik je reacties minder boeiend, enkel dan het voordeel van het omhoog bumpen van mijn postings. ^O^
"We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter."
~Max Planck
  vrijdag 10 september 2010 @ 16:35:07 #192
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_86282745
Tip :

Deze is ongeveer 5x zo goedkoop :
http://www.boomlab.nl/Web(...)5Bcategoryid%5D=0201

Have fun :)
zzz
pi_86283162
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:23 schreef holysmoke777 het volgende:
<plak>
[..]

Maar als ik kanker zou hebben dan zou ik zeker een bepaalde formule ala Hudson innemen ja. Daarnaast zou ik me een kuur van www.Rumex.nl nemen en kijken wat dat me brengt, eerder dan dat ik mezelf zou laten bestralen. Maar dat terzijde.
Nou dat vind ik nogal een advies.
Hoop dat mensen naar hun arts luisteren ipv zomaar aan te nemen van iemand op een forum dat ze zich niet moeten laten bestralen maar eerst een wondermiddel te gebruiken.
  vrijdag 10 september 2010 @ 16:57:45 #194
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_86283537
"Nee, luister niet naar je dokter, idioot ! Hier, eet wat zwembadreiniger !"

...
zzz
  vrijdag 10 september 2010 @ 17:00:35 #195
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86283634
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:57 schreef _Led_ het volgende:
"Nee, luister niet naar je dokter, idioot ! Hier, eet wat zwembadreiniger !"

...
Ken jij een zwembad met kanker dan? Nee he?! Zie je nou, het werkt dus echt!
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  vrijdag 10 september 2010 @ 17:06:35 #196
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_86283823
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:00 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ken jij een zwembad met kanker dan? Nee he?! Zie je nou, het werkt dus echt!
Zou 't ook werken bij kachels ?
http://wiki.fok.nl/index.php/Kankerkachel
zzz
  vrijdag 10 september 2010 @ 17:12:57 #197
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86284031
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  vrijdag 10 september 2010 @ 17:16:51 #198
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_86284186
Ik vind eigenlijk dat sommige personen wel een naamsvermelding verdienen in de TRU-wiki :P
zzz
  vrijdag 10 september 2010 @ 17:18:39 #199
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86284259
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:16 schreef _Led_ het volgende:
Ik vind eigenlijk dat sommige personen wel een naamsvermelding verdienen in de TRU-wiki :P
Dat kun je toch zelf erin zetten? Daar is het een Wiki voor :)!
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_86303856
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]


Nou dat vind ik nogal een advies.
Hoop dat mensen naar hun arts luisteren ipv zomaar aan te nemen van iemand op een forum dat ze zich niet moeten laten bestralen maar eerst een wondermiddel te gebruiken.
Ik hoop dat mensen met hun arts overleggen om alternatieve manieren toe te staan om de kanker te lijf te gaan. Ik hoop dat mensen die kanker hebben verder kijken dan wat de farmaceutische industrie heeft te bieden. Gelukkig ook dat steeds meer mensen die mogelijkheid serieus overwegen.

Naast www.Rumex.nl de goedkoopste bron die ik vinden kon voor wat betreft het poeder in een capsule. Die capsule of in ieder geval een omhulsel is wel belangrijk immers.Anders sites die daartoe waardevol zijn, zijn; www.mms1.nl & www.mms2.nl

Wat betreft het oorspronkelijke onderwerp drijven we nu wel een beetje af.
"We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter."
~Max Planck
  Grootste baggeraar 2022 zaterdag 11 september 2010 @ 12:52:04 #201
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_86310178
quote:
Op woensdag 22 april 2009 14:37 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Bij de gebruiksaanwijzing staat:
[..]

8)7
Hoe weet jij wat je allemaal kunt doen om te aarden? Wat werkt en wat niet werkt? Ben jij een specialist? Onder je voeten bevindt zich op die plaats namelijk wel een heel krachtig chakra.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator zaterdag 11 september 2010 @ 14:50:43 #202
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_86313815
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:37 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

Ik hoop dat mensen met hun arts overleggen om alternatieve manieren toe te staan om de kanker te lijf te gaan. Ik hoop dat mensen die kanker hebben verder kijken dan wat de farmaceutische industrie heeft te bieden. Gelukkig ook dat steeds meer mensen die mogelijkheid serieus overwegen.

Naast www.Rumex.nl de goedkoopste bron die ik vinden kon voor wat betreft het poeder in een capsule. Die capsule of in ieder geval een omhulsel is wel belangrijk immers.Anders sites die daartoe waardevol zijn, zijn; www.mms1.nl & www.mms2.nl

Wat betreft het oorspronkelijke onderwerp drijven we nu wel een beetje af.
Ik vind eigenlijk dat dat linkje inmiddels al meer dan genoeg is gepost hier hoor, we weten nu zo ook wel wat je bedoeld. Ik ga hem vanaf nu weghalen als hij weer gepost word want het begint nu erg veel op spam te lijken.

Ik vind dit altijd erg enge onderwerpen vooral omdat het mensen die erg kwetsbaar of wanhopig zijn makkelijk op een verkeerd been zet.

[ Bericht 2% gewijzigd door senesta op 11-09-2010 15:03:33 ]
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 11 september 2010 @ 23:46:02 #203
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_86329169
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:11 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

En niet alleen subtiel! Voor het eerst constateerde ik een energie die ik nog nooit eerder had gevoeld.
Daarnaast maakt het me alerter, verhoogde concentratie, meer energie.

Ik raad ook aan te experimenteren met Etherium Black, als je dronken bent of andere vorm van drugs op hebt en je schud 4 capsules leeg onder je tong ben je na 20 minuten zo goed als nuchter!
[..]
Klinkt alsof ze er speed o.i.d. doorheen gooien.
pi_86333864
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 23:46 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Klinkt alsof ze er speed o.i.d. doorheen gooien.
Jij leest: energie
En denkt: speed

Hmmzzz
"We must assume behind this force the existense of a conscious and intelligent mind. This mind is the matrix of all matter."
~Max Planck
  zondag 12 september 2010 @ 11:26:27 #205
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_86337098
quote:
Op zondag 12 september 2010 03:06 schreef holysmoke777 het volgende:

[..]

Jij leest: energie
En denkt: speed

Hmmzzz
'o.i.d.'. Ik lees ook 'dronken zijn en na inname snel weer nuchter voelen'.

Overigens heeft amfetamine precies hetzelfde effect als wat jij beschrijft. Misschien helpt drugs ook wel tegen kanker. :{w

Als je als oplichter zijnde water voor heel veel geld wil verkopen kan het voor de oplichter interessant zijn om er een lage dosering van een bepaalde drugs in te doen zodat kopers van dat water ook daadwerkelijk iets voelen en het nog een keer gaan kopen.

Zo bestaan er bijvoorbeeld ook afslankpillen waar speed in zit (zonder dat de gebruiker dit weet). Dus zo vreemd is het niet dat producenten van bepaalde 'medicijnen' en wondermiddelen drugs als ingredient gebruiken.

[ Bericht 21% gewijzigd door Dlocks op 12-09-2010 11:34:49 ]
  zondag 12 september 2010 @ 16:08:11 #206
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_86346060
Het volgende staat op meerdere spamsites waar MMS verkocht wordt:

quote:
De verkoper is geen gecertificeerde arts of gezondheidswerker en dient dan ook niet als zodanig gezien of benaderd te worden. Ziekte- of ziekenzorgverklaringen worden niet door de verkoper afgegeven, gezien dit illegaal is. De Miracle Mineral Solution is een waterreinigend product en is niet een erkend gezondheidszorg Solution, en is daarom ook niet bedoeld voor persoonlijke consumptie. Alle voorziene informatie is enkel voor wetenschappelijke doeleinden en NIET voor diagnose, voorschrijven, genezing of behandeling van welke ziekte dan ook, of ter vervanging van de raad en het advies van een gecertificeerd gezondheidswerker. Uitspraken of aanbevelingen op deze website of gegeven links zijn individuele gevallen en garanderen niet dat u dezelfde resultaten zult verkrijgen. U stemt in met het feit dat niemand, geen persoon of entiteit, verantwoordelijk of aansprakelijk kan worden gesteld voor enige vorm van verlies, schade of verwonding, veroorzaakt of beweerd te zijn veroorzaakt, direct of indirect, door de informatie op deze site. Wanneer u een ernstige medische aandoening heeft, raadpleegt u dan een gecertificeerd gezondheidswerker.
Wat wordt er bedoeld met:

quote:
...en is daarom ook niet bedoeld voor persoonlijke consumptie...
:?

De FDA schrijft er trouwens het volgende over:

Miracle Mineral Solution (MMS): Product as consumed produces a potent bleach

Maar dat ligt natuurlijk aan Big Pharma he :)!

Ook schijn je ervan te gaan braken, maar volgens de pro-MMS-sites is dat alleen maar goed, want dan wordt je lichaam gereinigd :).

Ik heb altijd begrepen dat braken juist zeer slecht is voor de gezondheid en je tanden :{.

Het is trouwens ook heel goed voor dieren:

quote:
Wij geven onze hond als onderhoud 3 druppels per dag en wanneer zij de chloorlucht begint te ruiken, staat ze vol verwachting, al kwispelend te wachten tot haar drankje klaar is.
Had ik dat geweten. Een van mijn hamsters is niet zo lang geleden overleden aan kanker... ;(
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  Admin zondag 12 september 2010 @ 19:16:45 #207
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_86352527
Euhm, nee, dicht.
Ik ga nieteens uitleggen waarom.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')