abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 08:43:00 #76
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_60845700
Ok heb besloten om het anders aan te pakken.
Aangezien ik toch wil dat ik enig effect hiervan voel, voordat ik enigzins ook nog maar overweeg om een tweede fles te halen, ben ik van plan wat meer dosering te gebruiken.

Er staat op een a4 met informatie dat het niet per se gemixed hoeft te worden, indien gewenst kan het ook per thee lepel genomen worden. 1 thee lepel, meer lees ik er niet over.
Nou vind ik dat nog wat weinig, dus maak ik er een flessendop van.

Ik neem elke dag een flessendop, en zie wel of ik iets merk.

Tot nog toe nog niets. Zit een beetje bij smaakje aan, maar inprincipe lijkt het wel gewoon water.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 08:48:03 #77
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_60845753
Ben benieuwd. Keep up de verslaggeving.
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:50:56 #78
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_60847104
Omg, dit is zo lekker verdienen, een flesje water verkopen voor 30 euro
Ik denk dat ik ook maar eens een site ga beginnen
zzz
pi_60847265
Dat je schokken kunt krijgen van een potje water (zonder daar zelf electriciteit aan toe te voegen) lijkt me een sterk verhaal.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:48:45 #80
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_60848374
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:58 schreef Prst_ het volgende:
Dat je schokken kunt krijgen van een potje water (zonder daar zelf electriciteit aan toe te voegen) lijkt me een sterk verhaal.
Ik snap het ook niet en het jammere is dat het ook niet gebeurde.

Domper.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_60849263
wel stoer dat je het probeert! ben erg benieuwd of je er iets van merkt de komende dagen. Suc6!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 10:35:17 #82
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_60975191
Toch maar even updaten.

Gebruik het dus nu enige tijd, maar ik merk dus totaal niets.

Totaal niets? Nou.. misschien ben ik niet meer zo fucked up elke dag, als ik de avond ervoor lekker zit te blowen met vrienden, maar dat kan ook mijn eigen idee zijn en het feit dat ik veel meer fruit en groente eet dan normaal.

Toch ben ik nog niet helemaal genezen van dit 'wonder middel'.
Op internet kan ik namelijk niks over zptech vinden qua gebruikers ervaring, ik ben dus van plan alsnog een keer een suppliment aan te schaffen alleen dan bij een shop waar mensen met positieve ervaringen komen.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:11:24 #83
31101 _Led_
pi_60976044
Omg, en die gasten vangen nog een keer geld
zzz
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:25:35 #84
75447 sir_Tachyon
pi_60978013
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:35 schreef Ticker het volgende:
Toch maar even updaten.

Gebruik het dus nu enige tijd, maar ik merk dus totaal niets.

Totaal niets? Nou.. misschien ben ik niet meer zo fucked up elke dag, als ik de avond ervoor lekker zit te blowen met vrienden, maar dat kan ook mijn eigen idee zijn en het feit dat ik veel meer fruit en groente eet dan normaal.

Toch ben ik nog niet helemaal genezen van dit 'wonder middel'.
Op internet kan ik namelijk niks over zptech vinden qua gebruikers ervaring, ik ben dus van plan alsnog een keer een suppliment aan te schaffen alleen dan bij een shop waar mensen met positieve ervaringen komen.
Leuk dat je er tijd en geld voor vrij maakt. Ben benieuwd wat voor bevindingen je hebt bij die andere shop.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:36:23 #85
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60989424
Die kick intresseert me enigzinds wel.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  donderdag 21 augustus 2008 @ 09:43:13 #86
31101 _Led_
pi_61001934
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:25 schreef sir_Tachyon het volgende:

[..]

Leuk dat je er tijd en geld voor vrij maakt. Ben benieuwd wat voor bevindingen je hebt bij die andere shop.
Ja nou !
zzz
pi_61004503
Je gaat toch niet nog een keer 30 euro betalen voor een flesje mineraalwater?
  donderdag 21 augustus 2008 @ 11:48:40 #88
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_61004780
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 11:37 schreef Prst_ het volgende:
Je gaat toch niet nog een keer 30 euro betalen voor een flesje mineraalwater?
Je mist het punt.

Mono-Atomic Gold, is iets.
Wat het echt doet, en echt is.. weet ik dus niet.

Wat ik wel weet is dat ik een product hebt aangeschaft, gebaseerd op deze stof, die mij in ieder geval weinig tot geen werking geeft.

Ik geloof zeker dat deze stof potentie heeft, als je op internet wat onderzoek doet kan je genoeg vinden over mensen die handig genoeg zijn om dit allemaal zelf te maken. Deze mensen experimenteren ermee doormiddel van het te sprenkelen over gewassen. De uitkomst zijn tomaten die 5 x zo groot worden, en bomen die sneller en groter groeien.

Ik zeg dus niet dat wat ik heb, hetzelfde spul is, maar dit onderwerp is niet gesloten doordat ik een product heb waarvan ik niet zeker kan zeggen of het 'the real deal' is.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:03:45 #89
31101 _Led_
pi_61005197
Ik zou maar oppassen !

http://www.rumormillnews.(...)/noframes/read/91931
quote:
IS MONO ATOMIC GOLD REALLY AN ILLUMINATI TRICK TO KILL 10 ADDITIONAL DNA STRANDS

Posted By: APHRODITE
Date: Wednesday, 16 August 2006, 9:27 a.m. Readers should be aware that Anna Hayes mentions in her books that taking mono atomic gold is ultimately harmful. She claims that the initial growth of psychic awareness is not permanent, but rather levels off and later declines. Further, she says that the promotion of mono atomic gold is an Illuminati deception. While attracting the public with sugar plums of enhanced psychic clarity and improved health, the ulterior purpose of promoting mono atomic gold is to cause the destruction of the ten additional virtual DNA strands which all humans possess and which are now manifesting into 3D reality as seen with the 3, 4, or even 5 strands of DNA that now show up in the blood of Blue Indigo (Millennium) children.

Monoatomic gold

The destruction of the ten virtual DNA strands (unseen with 3rd dimension microscopes, but nevertheless still

http://www.illuminati-news.com/081506b.htm
zzz
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:33:56 #90
75447 sir_Tachyon
pi_61005921
@L.Denninger, kijk dit is een leuk iets om over te discussieren ipv de standaard "de TS ziet ze vliegen"-posts zonder enige onderbouwing. Daarintegen zijn die andere DNA-strengen ook moeilijk te verklaren wat we maar in een ander topic moeten besprek, maar toch.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:36:44 #91
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_61005991
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:03 schreef L.Denninger het volgende:
Ik zou maar oppassen !

[..]

Heb het gelezen.. zegt me alleen niets.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 13:08:09 #92
75447 sir_Tachyon
pi_61006993
Nouja, die meer dan 2 DNA-strengen theorie heeft denk ik wel te maken met jouw Mono Atomatic Gold verhaal.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 13:42:19 #93
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_61008192
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 12:03 schreef L.Denninger het volgende:
Ik zou maar oppassen !

[..]

Wahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_61062601
anders bestel je em toch op die site die ik hierboven neergezet heb. Dat is vanuit Nederland en je kan dat bedrijf/persoon altijd bellen met wat extra info.
pi_61092782
Ik heb liever Mono Atomic Platinum. 3 strengen meer!
pi_61102052
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 08:43 schreef Ticker het volgende:
Ok heb besloten om het anders aan te pakken.
Aangezien ik toch wil dat ik enig effect hiervan voel, voordat ik enigzins ook nog maar overweeg om een tweede fles te halen, ben ik van plan wat meer dosering te gebruiken.

Er staat op een a4 met informatie dat het niet per se gemixed hoeft te worden, indien gewenst kan het ook per thee lepel genomen worden. 1 thee lepel, meer lees ik er niet over.
Nou vind ik dat nog wat weinig, dus maak ik er een flessendop van.

Ik neem elke dag een flessendop, en zie wel of ik iets merk.

Tot nog toe nog niets. Zit een beetje bij smaakje aan, maar inprincipe lijkt het wel gewoon water.
tip: koop bij zptech een flesje Zynergy! dat werkt bij mij wel!

Het werkt trouwens erg SUBTIEL, veel mensen lijken het effect in eerste instantie niet te merken, maar veel mensen merken van zichzelf bijvoorbeeld al niet eens dat ze in de loop der tijd rustiger zijn geworden, kortom wil je het effect bemerken zul je er bewust mee bezig moeten houden, je ziet dan duidelijke verschillen.

mstate monoatomics worden ook wel ORME of ORMUS genoemd, ORMUS wordt ook weer herkent als GraanCirkelPoeder en ormus, mono atomics, MFZKT, de steen der wijzen, wit poeder goed, het wordt ook duidelijk beschreven in het boek: "het mysterie van de Ark des Verbonds van Laurence Gardner"
hier staat nog een aantal filmpjes daarover http://ormus.punt.nl

[ Bericht 3% gewijzigd door pcd-gebruiker op 25-08-2008 05:00:11 ]
pi_61102065
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:16 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Het wordt moeilijk om vast te stellen of dat daadwerkelijk van dat spulletje komt. Als je er op gaat letten nadat je het hebt genomen, word je vanzelf meer gefocust. Dan is het de suggestie die werkt en niet het middel zelf.

By the way, Red Bull claimt ook goed te zijn voor je alertheid en concentratie. Zelfde geldt voor koffie. Kost wel wat minder.
Bij mij werkte het weldegelijk. Ik heb van zptech de Zynergy geprobeert en die zorgde voor een aanzienlijke verhoging van levensenergie [wist voorheen niet dat iets dergelijks bestond, het voelt namelijk niet als bv een stimulerend middels als koffie, maar een andere vorm van energie dus]. Ik heb echter wel meer genomen dan de aanbevolen dosering.

Ook heb ik een hele poos producten als Etherium Gold en Aulterra [ormus varianten] geprobeerd met aanzienlijk succes.

Van deze twee laatsten zijn trouwens klinische onderzoeken gedaan en aangetoond dat het idd werkt!

Hieronder zie je een voobeeld van de vruchten van een appelboom die is behandeld met en een andere zonder ORMUS:

De belangrijkste informatie is wel te vinden op deze sites:
http://www.subtleenergies.com/ORMUS/tw/pictures.pdf
http://www.subtleenergies.com/ormus/tw/documenting.htm

En een filmpje voor degene die niet willen lezen:

[ Bericht 4% gewijzigd door pcd-gebruiker op 25-08-2008 05:04:42 ]
pi_61102704
Ook in de winkel verkrijgbaar?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 25 augustus 2008 @ 09:34:18 #99
31101 _Led_
pi_61103600
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 04:30 schreef pcd-gebruiker het volgende:

[..]

tip: koop bij zptech een flesje Zynergy! dat werkt bij mij wel!

Het werkt trouwens erg SUBTIEL, veel mensen lijken het effect in eerste instantie niet te merken, maar veel mensen merken van zichzelf bijvoorbeeld al niet eens dat ze in de loop der tijd rustiger zijn geworden, kortom wil je het effect bemerken zul je er bewust mee bezig moeten houden, je ziet dan duidelijke verschillen.
Klinkt meer als "I want to believe"
Als het effect zo subtiel is, waarom dan niet de dosering verhogen ?
Als je 2 liter koffie drinkt stuiter je alle kanten op, wat gebeurt er als je met jouw spul de dosering verhoogt ?
zzz
  woensdag 27 augustus 2008 @ 23:05:00 #100
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_61179817
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 09:34 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Klinkt meer als "I want to believe"
Als het effect zo subtiel is, waarom dan niet de dosering verhogen ?
Als je 2 liter koffie drinkt stuiter je alle kanten op, wat gebeurt er als je met jouw spul de dosering verhoogt ?

.. Ben je platzak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')