David Icke over Monoatomic Gold:
"I just want to pass on some information I have come across which may well explain shapeshifting and much else, too.
I have been chatting today to Brian Desborough, my scientist friend in California, and we have been discussing mono-atomic gold. This comes in the form of a white powder and has a two-dimensional atomic structure (one or two atoms working together) while regular gold has a three-dimensional structure (ten or more atoms working together).
Without going into all the scientific detail, when you consume this mono-atomic gold by mouth or injection, it increases the current carrying capacity of the nervous system by ten thousand times.
This would allow a person to process fantastic amounts of information like a super computer and when enough has been absorbed it would allow them to consciously move through other dimensions and shapeshift because suddenly the brain is activated to open those vast areas that we do not use in today's world. It aligns the brain cells so they all start talking to each other again.
More than that, if you consume enough of this mono-atomic gold your physical body would become luminous, I'm told, so explaining the ancient accounts of the reptilian gods and children of the gods who "shone like the Sun". Mono-atomic gold can be made from regular gold and it can be processed from certain ores, many of which are found in places like Arizona in the United States. This, I suggest, is the true meaning of the references to gold and gold mining in the Sumerian Tablets and not literally mining for normal gold, unless that was done to create the mono-atomic variety.
This substance gave - gives - the reptilians amazing abilities to process information and shapeshift because of the staggering amounts of energy they can hold and process. I am sure the ancient Egyptians, Sumerians, Babylonians, and Phoenicians etc. used this, or more accurately, their ruling elite did, thus giving them a mental potential denied the general population.
The same continues today. This was one of the big secrets held within the Mystery Schools and passed on into the top levels of the modern secret society network. Mono-atomic gold also has unbelievable healing properties in that it aligns the cells to carry phenomenal amounts of light energy, thus dispersing the blockages and imbalances we call disease or illness. "
http://www.davidicke.com/icke/articles/92399icke.html
David Hudson heeft veel onderzoek naar dit wondermiddel gedaan:
Additionally, in one section of his research papers, David Hudson cites fascinating biblical connections to monoatomic gold. He suggests that monoatomic gold is actually "manna" or "shrew bread" of the bible, and he cites a number of fascinating biblical references, and he postulates a number of interesting theories as to the effects of monoatomic gold on the human body. He also postulates a number of theories as to the role monoatomic gold played in ancient "biblical" times. Some conspiracy authors have pointed back to David Hudson's work, saying that monoatomic gold has always been ingested by the Illuminati to "enhance" their abilities, and that ties in with Sitchin saying the Anunnaki (aka Illuminati) originally were mining gold, and that they created humans to do the hard gold mining labor for them.
http://monatomic.earth.com/
Andere nuttige links
http://www.energeticnutrition.com/
http://www.asc-alchemy.com/mono.html
Hier kun je het bestellen.
http://www.spiritsupplements.com/Studies/Full_Report.html
En de Phoeniciërs en Babyloniërs hadden helemaal geen speciale gaven.
Anders zou je na een fles goldstreik bruin met goud poepen.
Maar als je heirin gelooft dan verdien je het om belazerd te worden
MskFt
maar ik proef hier meer de trend om het met een oneliner belachelijk te maken ipv je eens in te lezen in het onderwerp
quote:Heb je kennelijk nooit echt veel goldstrike gedronken
Op woensdag 29 oktober 2003 03:43 schreef Fluffydroid het volgende:Anders zou je na een fles goldstreik bruin met goud poepen.
Dan zitten de bladgoudschilfers toch echt wel tussen je hoop stront.
quote:Goud lost niet op. Het is een edelmetaal en gaat vanwege zijn redoxpotentiaal geen reactie aan met zuur. Ooit wel eens een gecorrodeerde goudstaaf gezien??
Op woensdag 29 oktober 2003 03:43 schreef Fluffydroid het volgende:
Het goud lost gewoon op in je maagzuur hoor!Anders zou je na een fles goldstreik bruin met goud poepen.
Maar als je heirin gelooft dan verdien je het om belazerd te worden
In goldstrike zitten gewoon te weinig goudschilfers om ze terug te vinden in je drol...
Beetje zonde van het goud vind ik
=edit=
Mono-atomair goud zou trouwens prima opgenomen kunnen worden in het lichaam omdat het van die fijne deeltjes zijn. Ik vraag me wel af of het spul echt bestaat en hoe ze het maken. Ook vraag ik me af hoe het zou moeten werken. Misschien versnelling van de prikkelgeleiding in het CZS...
[Dit bericht is gewijzigd door LastYear op 29-10-2003 12:08]
quote:staat een link waar je het kan bestellen:
Op woensdag 29 oktober 2003 12:00 schreef LastYear het volgende:
=edit=
Mono-atomair goud zou trouwens prima opgenomen kunnen worden in het lichaam omdat het van die fijne deeltjes zijn. Ik vraag me wel af of het spul echt bestaat en hoe ze het maken. Ook vraag ik me af hoe het zou moeten werken. Misschien versnelling van de prikkelgeleiding in het CZS...
Iemand ff bestellen en na gebruik meteen hier verslag doen.
Dat lichtgeven van mensen zou dan onder bioluminicentie moeten vallen, maar dat komt puur door de werking van bepaalde enzymen en niet door mineralen in een lichaam.
Is dit type goud eigenlijk niet al bekend in de wetenschappelijke wereld? En zo ja, waar wordt het nu dan voor gebruikt?
quote:Zonder me heel erg te gaan verdiepen in de materie, maar dat experiment op die pagina is natuurlijk volledig kul. Ze meten hersengolven en daaruit maken ze op dat er verbetering van cognitieve eigenschappen optreedt. Het enige wat ze opmerken is een verandering van alpha-golven, maar dat zegt niets over je capaciteiten an sich. Ten tweede, waarom maken ze geen melding van het eigenlijke vermogen om te leren? Je kan redelijk eenvoudig geheugen-tests uitvoeren. Ten derde, ze hebben helemaal geen controle groep gebruikt?
Op woensdag 29 oktober 2003 12:18 schreef Nyrem het volgende:[..]
staat een link waar je het kan bestellen:
Iemand ff bestellen en na gebruik meteen hier verslag doen.
Dit is dus de reden waarom al die kwakzalvers zo'n slechte naam hebben. Als je iets wil bewijzen, doe het dan goed en niet op zo'n TellSell manier
http://www.bbc.co.uk/dna/ww2/A1039088
http://www.subtleenergies.com/ormus/morelink.htm
(veel links over monoatomic gold)
quote:Nuff said.
Op woensdag 29 oktober 2003 02:06 schreef Aurora025 het volgende:
I have been chatting today to Brian Desborough, my scientist friend in California, and we have been discussing mono-atomic gold. This comes in the form of a white powder and has a two-dimensional atomic structure (one or two atoms working together) while regular gold has a three-dimensional structure (ten or more atoms working together).Without going into all the scientific detail, when you consume this mono-atomic gold by mouth or injection, it increases the current carrying capacity of the nervous system by ten thousand times.
quote:Whehehehe,
Op woensdag 29 oktober 2003 16:24 schreef Schorpioen het volgende:[..]
Nuff said.
Als hij serieus genomen wil worden kan hij beter maar wel dieper op de wetenschappelijke details ingaan.
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 15:40 schreef Aurora025 het volgende:
Hier nog een paar interessante links over Monatomic Goldhttp://www.bbc.co.uk/dna/ww2/A1039088
Het witte poeder is het in z'n puurste vorm, als je het koopt/maakt krijg je een soort oplossing ervan (ORMUS). Het lijkt me ook weinig een scam, als je kijkt dat er best veel aanhangers van zijn en je zelf met een middagje praxisen een apparaat kan bouwen waarmee je het kan maken. Op de WhiteGold mailinglist posten mensen vaak hun eigen (veelal positieve) ervaringen met ORMUS en er wordt veel over gediscussieerd (er is trouwens ook een speciale sciene list voor mensen die het (willen) onderzoeken).
In de natuur komt het ook gewoon voor, maar in hele kleine hoeveelheden - Aloe Vera heeft zo'n beetje de hoogste natuurlijke concentratie ervan.
ORMUS wordt trouwens niet alleen met goud gemaakt, ook met platina, rhodium, ruthenium en iridium.
Het schijnt dat er ook een nog krachtigere rode versie van het poeder is maar dat heb ik van de week alleen ergens zien staan en nog niet verder in verdiept.
Zeggen ze
quote:Nou ja, ik kan me er nog wel iets bij voorstellen.
Op woensdag 29 oktober 2003 12:40 schreef freud het volgende:
Ik heb toch redelijk wat kennis van biologie, maar ik kan me echt niet bedenken hoe die deeltjes dan dergelijke verbeterde verbindingen tussen neuronen moet verbeteren. Worden de neurotransmitters veranderd? Lijkt het wat dat betreft op de werking van nicotine?Dat lichtgeven van mensen zou dan onder bioluminicentie moeten vallen, maar dat komt puur door de werking van bepaalde enzymen en niet door mineralen in een lichaam.
Is dit type goud eigenlijk niet al bekend in de wetenschappelijke wereld? En zo ja, waar wordt het nu dan voor gebruikt?
Maar goed, is het meetbaar?
Dus waar heeft die Icke het nou over?
quote:Nee hoor.
Op woensdag 29 oktober 2003 23:27 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ieder mens gebruikt sowieso 100% van zijn hersenen (behalve als je een hersenaandoening hebt).Dus waar heeft die Icke het nou over?
quote:Lekker dan, met mono-atomic gold herrinner je je dus alles wat je je kunt herrinneren. Lijkt me dat je daar ramgek van wordt...
Op donderdag 30 oktober 2003 01:04 schreef Refragmental het volgende:[..]
Nee hoor.
Of weet jij nog alles te herinneren van vroeger?
Het geheugen is een goed voorbeeld van ons "beperkt" vermogen.
Alles wat we ooit hebben gedaan is opgeslagen in de hersenen, alleen kunnen we er niet 1 2 3 bij.
Overigens wordt goud al wel gebruikt in de reguliere geneeskunde, ik ga eens opzoeken waarvoor.
quote:Een mens gebruikt iig geen *percentage* van z'n hersenen. Dat is een mythe: http://www.rense.com/general16/myth10.htm.
Op donderdag 30 oktober 2003 01:04 schreef Refragmental het volgende:[..]
Nee hoor.
Of weet jij nog alles te herinneren van vroeger?
Het geheugen is een goed voorbeeld van ons "beperkt" vermogen.
Alles wat we ooit hebben gedaan is opgeslagen in de hersenen, alleen kunnen we er niet 1 2 3 bij.
Ik vraag me overigens af of het "improven" van "hersenkracht" bijdraagt aan het kunnen herinneren.
quote:Gefonde: tegen reuma
Op donderdag 30 oktober 2003 13:51 schreef Rasing het volgende:[..]
Overigens wordt goud al wel gebruikt in de reguliere geneeskunde, ik ga eens opzoeken waarvoor.
Overigens betreft het hier geen atomair goud, maar goudzouten. Googelen op "atomic gold" levert zo snel geen betrouwbare wetenschappelijke links op, alleen referenties naar David Icke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |