abonnement Unibet Coolblue
pi_212737986


Transfers 2023/2024
Uit: Jurrien Timber (Arsenal), Edson Álvarez (West Ham United), Calvin Bassey (Fulham), Mohamed Daramy (Stade Reims), Youri Regeer (Twente), Florian Grillitsch (TSG Hoffenheim), Dusan Tadic (Fenerbahce), Kik Pierie (Excelsior), Naci Ünüvar (Twente, verhuur), Youri Baas (NEC, verhuur), Maarten Stekelenburg (einde carrière), Lorenzo Lucca (Pisa, einde verhuur)

In: Josip Sutalo (Dinamo Zagreb), Carlos Forbs (Machester City), Chuba Akpom (Middlesbrough), Benjamin Tahirovic (AS Roma), Diant Ramaj (Eintracht Frankfurt), Anton Gaaei (Viborg FF), Jakov Medic (FC St. Pauli), Branco van den Boomen (Toulouse), Gaston Avila (Antwerp), Borna Sosa (Stuttgart), Sivert Mannsverk (Molde FK) Jordan Henderson (Al-Ettifaq)

Selectie 2023/2024
Keepers: Gerónimo Rulli, Jay Gorter, Diant Ramaj, Remko Pasveer

Verdedigers: Josip Sutalo, Jorrel Hato, Ahmetcan Kaplan, Jakov Medic, Anass Salah-Eddine, Devyne Rensch, Anton Gaaei, Gaston Avila, Borna Sosa, Ar'Jany Martha

Middenvelders: Silvano Vos, Kenneth Taylor, Branco van den Boomen, Benjamin Tahirovic, Steven Berghuis, Kristian Hlynsson, Sivert Mannsverk, Jordan Henderson

Aanvallers: Steven Bergwijn, Carlos Forbs, Amourricho van Axel Dongen, Brian Brobbey, Chuba Akpom, Mika Godts, Georges Mikautadze

SPOILER: Wedstrijdschema Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_212738141
Was een zeer verrassend goede pot gister. En fijn om opeens toch nog weer een Overmars-aankoop erbij te krijgen met Kaplan :).

Leuke sfeer ook in de Arena.
pi_212738631
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 09:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Was een zeer verrassend goede pot gister. En fijn om opeens toch nog weer een Overmars-aankoop erbij te krijgen met Kaplan :).

Leuke sfeer ook in de Arena.
Zal wel op lijstjes hebben gestaan maar dat was toch een aankoop van het dynamische duo?
  vrijdag 8 maart 2024 @ 10:37:04 #4
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212738677
Fortuna ga je simpel pakken zondag. Is nu toch wel duidelijk meer stabiliteit in het team.
pi_212738718
Mannsverk en Kaplan geven je ook de mogelijkheid om weer naar een 4-3-3 opstelling te werken. Alleen die linksbackpositie blijft een zwak punt met vriend Sosa in die tactiek
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_212738838
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 09:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Was een zeer verrassend goede pot gister. En fijn om opeens toch nog weer een Overmars-aankoop erbij te krijgen met Kaplan :).

Leuke sfeer ook in de Arena.
Overmars vertrok begin februari 2022 en vanaf die maand kwam Kaplan pas vast in de basis bij Trabzonspor. Dus hij heeft hem niet gekocht en denk ook niet de persoon geweest die al met hem heeft gepraat.
Verder helemaal eens. Mooi dat die jongen zijn indrukwekkende optredens in jong Ajax gewoon doodleuk doorzet op een hoger niveau.
pi_212738886
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 09:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Was een zeer verrassend goede pot gister. En fijn om opeens toch nog weer een Overmars-aankoop erbij te krijgen met Kaplan :).

Leuke sfeer ook in de Arena.
Ik vind dat vooral treurig de sfeer dan. Net alsof je daar uit geen klop gaat krijgen haha.
Gino ♥
  vrijdag 8 maart 2024 @ 11:00:29 #8
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212738889
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 10:40 schreef TheVulture het volgende:
Mannsverk en Kaplan geven je ook de mogelijkheid om weer naar een 4-3-3 opstelling te werken. Alleen die linksbackpositie blijft een zwak punt met vriend Sosa in die tactiek
Klopt, dan kom je eigenlijk weer bij Hato uit op die positie.
pi_212738931
Driekwart in Europa speelt inmiddels met 3 achterop. Ben niet zo rouwig da 433 de deur uitgaat. aanvallend attractief voetbal zit niet in de formatie maar de intentie.
pi_212739009
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 11:00 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik vind dat vooral treurig de sfeer dan. Net alsof je daar uit geen klop gaat krijgen haha.
Wat?!?!?!!??
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  vrijdag 8 maart 2024 @ 11:18:27 #11
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_212739080
Kaplan is mijn favoriete Toeterturk vanaf nu.
pi_212739172
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 11:11 schreef Omega het volgende:

[..]
Wat?!?!?!!??
Ja. Je bek houden als het slecht gaat, maar 0-0 tegen Aston Fucking Villa en los gaan alsof je de CL wint. :{
Gino ♥
pi_212739658
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
Kaplan is mijn favoriete Toeterturk vanaf nu.
In het land der blinden..
  vrijdag 8 maart 2024 @ 12:26:23 #14
504895 Bofjijff
Fijne dag he
pi_212739798
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 11:28 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ja. Je bek houden als het slecht gaat, maar 0-0 tegen Aston Fucking Villa en los gaan alsof je de CL wint. :{
:') mensen hebben een spannende pot gezien, zijn totaal niet weggespeeld, hebben wat drankjes op en zijn tevreden. Lekker boeien.
Hoi
  vrijdag 8 maart 2024 @ 12:50:16 #15
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_212739993
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 12:26 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
:') mensen hebben een spannende pot gezien, zijn totaal niet weggespeeld, hebben wat drankjes op en zijn tevreden. Lekker boeien.
In een seizoen vol duisternis was gisteren toch gewoon een leuk lichtpuntje. Maar je hebt altijd van die zeikerds ertussen zitten helaas.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 8 maart 2024 @ 13:17:33 #16
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212740291
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
Kaplan is mijn favoriete Toeterturk vanaf nu.
Ik heb het niet gezien maar hij schijnt nauwelijks Engels te spreken, dat vind ik dan wel jammer als je al zo lang in het buitenland zit, al weet ik niet waar hij gerevalideerd heeft.
  vrijdag 8 maart 2024 @ 13:42:47 #17
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_212740595
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 13:17 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik heb het niet gezien maar hij schijnt nauwelijks Engels te spreken, dat vind ik dan wel jammer als je al zo lang in het buitenland zit, al weet ik niet waar hij gerevalideerd heeft.
Tja, hij speelt nu iets van anderhalf jaar in het buitenland (Nederland), en inderdaad lange blessure. Wellicht dat hij toen weer in Turkije heeft gezeten. Dus op zich nog niet zo heel lang, maar ik zou absoluut ook minimaal 2x per week privé les engels nemen, als ik hem was.
  vrijdag 8 maart 2024 @ 13:50:31 #18
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_212740701
Een prima pot van Ajax. Uiteindelijk bleek Aston Villa dan toch niet zo goed als sommigen vooraf pretendeerden. Iets wat we ook zagen met Brighton, die trouwens gisteren met 4-0 verloren bij Roma en waar de score nog hoger had kunnen uitvallen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_212740849
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 12:26 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
:') mensen hebben een spannende pot gezien, zijn totaal niet weggespeeld, hebben wat drankjes op en zijn tevreden. Lekker boeien.
In het land vol blinden, is eenoog ...
Gino ♥
  vrijdag 8 maart 2024 @ 15:46:42 #20
80382 manny
30 is best veel
pi_212741855
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 14:08 schreef Tjacka het volgende:

[..]
In het land vol blinden, is eenoog ...
Eens, Beter is het om niet achter je ploeg gaan staan als ze in een ongelooflijk kut seizoen een zware tegenstander loten en dan met veel strijd een 0-0 eruit halen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 8 maart 2024 @ 17:15:39 #21
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_212743065
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 13:50 schreef HowardRoark het volgende:
Een prima pot van Ajax. Uiteindelijk bleek Aston Villa dan toch niet zo goed als sommigen vooraf pretendeerden. Iets wat we ook zagen met Brighton, die trouwens gisteren met 4-0 verloren bij Roma en waar de score nog hoger had kunnen uitvallen.
Of wij zijn gewoon beter dan we denken.
pi_212743390
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 11:28 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ja. Je bek houden als het slecht gaat, maar 0-0 tegen Aston Fucking Villa en los gaan alsof je de CL wint. :{
Is ook wel ander (positiever, actiever) publiek bij Europese wedstrijden over het algemeen toch. En dat je tegen Bodo glimt stil blijft snap ik wel weer een beetje, dat was er echt over.
pi_212743416
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 10:53 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Overmars vertrok begin februari 2022 en vanaf die maand kwam Kaplan pas vast in de basis bij Trabzonspor. Dus hij heeft hem niet gekocht en denk ook niet de persoon geweest die al met hem heeft gepraat.
Verder helemaal eens. Mooi dat die jongen zijn indrukwekkende optredens in jong Ajax gewoon doodleuk doorzet op een hoger niveau.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 10:30 schreef Wotte het volgende:

[..]
Zal wel op lijstjes hebben gestaan maar dat was toch een aankoop van het dynamische duo?
Freek J. gaat nog even uitzoeken of hij onder Overmars al op de lijst stond :). Maar aankoop van H2 inderdaad.
pi_212744962
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 11:04 schreef Wotte het volgende:
Driekwart in Europa speelt inmiddels met 3 achterop. Ben niet zo rouwig da 433 de deur uitgaat. aanvallend attractief voetbal zit niet in de formatie maar de intentie.
Deze boy
Hallo
pi_212745354
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 23:18 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Tja, dat is altijd makkelijk zeggen als iemand gewaagde voorspellingen doet, die dan af en toe (uiteraard0 niet uitkomen.
Bijzonder, ik zei direct dat het niks zou worden.
pi_212745440
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 13:50 schreef HowardRoark het volgende:
Een prima pot van Ajax. Uiteindelijk bleek Aston Villa dan toch niet zo goed als sommigen vooraf pretendeerden. Iets wat we ook zagen met Brighton, die trouwens gisteren met 4-0 verloren bij Roma en waar de score nog hoger had kunnen uitvallen.
En straks met 4-0 op de broek?
  zaterdag 9 maart 2024 @ 09:53:11 #27
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_212751498
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 17:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Of wij zijn gewoon beter dan we denken.
Het lijkt er vooral op dat de Engelse clubs niet zo goed zijn als sommigen denken. Mensen laten zich te veel leiden door het spektakel in de EPL, en als men dan eens een middenmotor of subtopper ziet winnen van een topclub, dan wordt meteen de conclusie getrokken dat dit wel wereldelftallen moeten zijn. Maar dat is niet zo. Go Ahead of NEC zijn ook niet ineens van CL niveau als ze een keer van een club uit de traditionele top drie winnen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 19:39 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
En straks met 4-0 op de broek?
Dat zou kunnen, maar als Ajax speelt zoals eergisteren is dat helemaal niet nodig.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 9 maart 2024 @ 10:25:50 #28
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_212751917
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 09:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het lijkt er vooral op dat de Engelse clubs niet zo goed zijn als sommigen denken. Mensen laten zich te veel leiden door het spektakel in de EPL, en als men dan eens een middenmotor of subtopper ziet winnen van een topclub, dan wordt meteen de conclusie getrokken dat dit wel wereldelftallen moeten zijn. Maar dat is niet zo. Go Ahead of NEC zijn ook niet ineens van CL niveau als ze een keer van een club uit de traditionele top drie winnen.
[..]
Dat zou kunnen, maar als Ajax speelt zoals eergisteren is dat helemaal niet nodig.
Aston Villa staat 4de in de PL.
pi_212751959
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 09:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het lijkt er vooral op dat de Engelse clubs niet zo goed zijn als sommigen denken. Mensen laten zich te veel leiden door het spektakel in de EPL, en als men dan eens een middenmotor of subtopper ziet winnen van een topclub, dan wordt meteen de conclusie getrokken dat dit wel wereldelftallen moeten zijn. Maar dat is niet zo. Go Ahead of NEC zijn ook niet ineens van CL niveau als ze een keer van een club uit de traditionele top drie winnen.
[..]
Dat zou kunnen, maar als Ajax speelt zoals eergisteren is dat helemaal niet nodig.
Aston Villa speelde Manchester City nog maar twee maanden geleden helemaal zoek anders.
  zaterdag 9 maart 2024 @ 10:47:57 #30
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_212752181
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 10:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Aston Villa staat 4de in de PL.
En wat zou dit moeten zeggen dan? Gaan ze daar ook eindigen? Dat is een betere vraag. Aston Villa moet nog uit naar City en Arsenal en krijgen thuis nog Tottenham, Chelsea en Liverpool op bezoek. Waarbij Tottenham, dat nu vijfde staat, ook nog een wedstrijd minder heeft gespeeld.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 10:27 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Aston Villa speelde Manchester City nog maar twee maanden geleden helemaal zoek anders.
Je bedoelt dat ze daar met 1-0 verloren. Dat zou ik niet willen omschrijven als 'zoek worden gespeeld'. City verloor ook uit bij Wolves dit jaar. Zelfs topclubs verliezen wedstrijden, dat is toch niets nieuws. Barça of Real verliezen ook wel eens van Getafe of Osasuna. Of kijk naar Bayern dit seizoen, die hebben ook al meermaals verloren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 9 maart 2024 @ 10:53:44 #31
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_212752326
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 10:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En wat zou dit moeten zeggen dan? Gaan ze daar ook eindigen? Dat is een betere vraag. Aston Villa moet nog uit naar City en Arsenal en krijgen thuis nog Tottenham, Chelsea en Liverpool op bezoek. Waarbij Tottenham, dat nu vijfde staat, ook nog een wedstrijd minder heeft gespeeld.
[..]
Je bedoelt dat ze daar met 1-0 verloren. Dat zou ik niet willen omschrijven als 'zoek worden gespeeld'. City verloor ook uit bij Wolves dit jaar. Zelfs topclubs verliezen wedstrijden, dat is toch niets nieuws. Barça of Real verliezen ook wel eens van Getafe of Osasuna. Of kijk naar Bayern dit seizoen, die hebben ook al meermaals verloren.
Okay jij je zin, de nummer 4 van de beste competitie ter wereld kan er geen kut van. Het is een schande als de nummer 5 van de Mickey Mouse league daarvan verliest.
pi_212752365
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 10:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En wat zou dit moeten zeggen dan? Gaan ze daar ook eindigen? Dat is een betere vraag. Aston Villa moet nog uit naar City en Arsenal en krijgen thuis nog Tottenham, Chelsea en Liverpool op bezoek. Waarbij Tottenham, dat nu vijfde staat, ook nog een wedstrijd minder heeft gespeeld.
[..]
Je bedoelt dat ze daar met 1-0 verloren. Dat zou ik niet willen omschrijven als 'zoek worden gespeeld'. City verloor ook uit bij Wolves dit jaar. Zelfs topclubs verliezen wedstrijden, dat is toch niets nieuws. Barça of Real verliezen ook wel eens van Getafe of Osasuna. Of kijk naar Bayern dit seizoen, die hebben ook al meermaals verloren.
Kijk de wedstrijd maar terug. Manchester City kwam er totaal niet aan te pas, kreeg nauwelijks een kans en werd zoek gespeeld. Dat het slechts 1 - 0 bleef was een wonder.

  zaterdag 9 maart 2024 @ 11:15:38 #33
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_212752730
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 10:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Okay jij je zin, de nummer 4 van de beste competitie ter wereld kan er geen kut van. Het is een schande als de nummer 5 van de Mickey Mouse league daarvan verliest.
Dat heb ik helemaal niet gezegd. Ik heb alleen aangegeven dat Aston Villa tot op heden niet zo goed blijkt als sommigen van te voren hier pretendeerden. En dat dit een trend is die we vaker zien als het om Engelse ploegen gaat. Zo waren er dezelfde verhalen over Brighton, eerder dit seizoen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 9 maart 2024 @ 11:20:40 #34
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212752820
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 11:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat heb ik helemaal niet gezegd. Ik heb alleen aangegeven dat Aston Villa tot op heden niet zo goed blijkt als sommigen van te voren hier pretendeerden. En dat dit een trend is die we vaker zien als het om Engelse ploegen gaat. Zo waren er dezelfde verhalen over Brighton, eerder dit seizoen.
Ajax was twee keer compleet kansloos tegen Brighton, dat geen neuk gaf.
We have always been at war with Eastasia.
  zaterdag 9 maart 2024 @ 11:44:32 #35
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_212753181
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 11:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat heb ik helemaal niet gezegd. Ik heb alleen aangegeven dat Aston Villa tot op heden niet zo goed blijkt als sommigen van te voren hier pretendeerden.
Op basis van deze ene wedstrijd?

Ze staan 4e in de beste competitie ter wereld, dat is niet zomaar. Die kunnen er echt wel wat van.
  zaterdag 9 maart 2024 @ 11:49:27 #36
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_212753246
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 11:20 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ajax was twee keer compleet kansloos tegen Brighton, dat geen neuk gaf.
Op basis waarvan baseer je dat laatste? Ik vond namelijk wel dat Brighton er voor ging. Maar uiteindelijk bleken die simpelweg niet zo goed als van te voren werd verwacht. Ze verloren thuis zelfs van AEK en gingen er afgelopen week flink af bij Roma.

Natuurlijk kan het huidige Ajax van zulke ploegen verliezen, maar wat ik aangeef is de mate waarin teams als Bright en Aston Villa worden afgeschilderd voorafgaand aan een confrontatie gewoon overdreven en onnodig is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_212753296
Benieuwd wat van 't Schip morgen gaat doen. Sutalo op de plek van Rensch en eventueel Berghuis voor Hlynsson? Zou in ieder geval het seizoen lekker afmaken met deze opstelling. Niemand verwacht meer tiki taka voetbal, resultaat telt nu.
  zaterdag 9 maart 2024 @ 11:58:04 #38
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212753348
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 11:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat heb ik helemaal niet gezegd. Ik heb alleen aangegeven dat Aston Villa tot op heden niet zo goed blijkt als sommigen van te voren hier pretendeerden. En dat dit een trend is die we vaker zien als het om Engelse ploegen gaat. Zo waren er dezelfde verhalen over Brighton, eerder dit seizoen.
Tot op heden? Ze doen het juist heel goed, dat ze tegen Ajax niet op hun best waren is wat anders en Ajax was als je dit seizoen een beetje bekijkt wel op hun best en dan kan je een keer gelijk spelen.

Verder niet teveel conclusies aan verbinden, het is voor het Ajax van dit seizoen niet verkeerd en wie weet helpt het in het zelfvertrouwen in de nabije toekomst.
  zaterdag 9 maart 2024 @ 12:17:19 #39
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_212753482
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 11:58 schreef Tarado het volgende:

[..]
Tot op heden? Ze doen het juist heel goed, dat ze tegen Ajax niet op hun best waren is wat anders en Ajax was als je dit seizoen een beetje bekijkt wel op hun best en dan kan je een keer gelijk spelen.

Verder niet teveel conclusies aan verbinden, het is voor het Ajax van dit seizoen niet verkeerd en wie weet helpt het in het zelfvertrouwen in de nabije toekomst.
Ja, ik heb het hier namelijk alleen over de wedstrijd van afgelopen donderdag. Op basis daarvan kun je gerust concluderen dat Aston Villa tot op heden in het tweeluik nog niet aan de verwachtingen heeft voldaan. Er werd hier dit topic na de loting gesteld dat dit over twee wedstrijden wel dubbele cijfers zouden worden, Ajax kansloos was en er hard af zou gaan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 9 maart 2024 @ 12:23:36 #40
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212753527
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 12:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ja, ik heb het hier namelijk alleen over de wedstrijd van afgelopen donderdag. Op basis daarvan kun je gerust concluderen dat Aston Villa tot op heden in het tweeluik nog niet aan de verwachtingen heeft voldaan. Er werd hier dit topic na de loting gesteld dat dit over twee wedstrijden wel dubbele cijfers zouden worden, Ajax kansloos was en er hard af zou gaan.
Dat blijft altijd moeilijk met voetbal, toen Ajax nog goed was had je ook van die wedstrijden tegen mindere goden dat ze net niet genoeg thuis gaven maar dat maakt je ploeg natuurlijk niet meteen een slechte ploeg.
Maar voor echte conclusies kunnen we misschien beter de uitwedstrijd afwachten, ik vind het al leuk dat het nog ergens om gaat.
  zaterdag 9 maart 2024 @ 12:44:06 #41
504895 Bofjijff
Fijne dag he
pi_212753663
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 11:52 schreef Simmertje het volgende:
Benieuwd wat van 't Schip morgen gaat doen. Sutalo op de plek van Rensch en eventueel Berghuis voor Hlynsson? Zou in ieder geval het seizoen lekker afmaken met deze opstelling. Niemand verwacht meer tiki taka voetbal, resultaat telt nu.
ja sutalo daar zal het wel worden. Berghuis is twijfel dacht ik dus ben benieuwd. In dit systeem ueb je weinig aan hlynsson. Dan kan je daar beter een berghuis of akpom neerzetten zondag
Hoi
  zaterdag 9 maart 2024 @ 12:46:48 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212753679
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 12:44 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
ja sutalo daar zal het wel worden. Berghuis is twijfel dacht ik dus ben benieuwd. In dit systeem ueb je weinig aan hlynsson. Dan kan je daar beter een berghuis of akpom neerzetten zondag
Hlynsson zit een beetje in een dip, is ook best wel zwaar voor hem dit seizoen, dus of het systeem is of vorm denk ik toch eerder aan dat laatste.
  zaterdag 9 maart 2024 @ 12:49:56 #43
504895 Bofjijff
Fijne dag he
pi_212753702
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 12:46 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hlynsson zit een beetje in een dip, is ook best wel zwaar voor hem dit seizoen, dus of het systeem is of vorm denk ik toch eerder aan dat laatste.
mja kan ook hoor een vormdip. Eilandje brub is wel groot en hlynsson is daar in de buurt nu nauwelijks van waarde
Hoi
  zaterdag 9 maart 2024 @ 14:16:11 #44
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212754756
twitter


Betaalmuur, maar best een aardig stukje.
  zaterdag 9 maart 2024 @ 14:48:26 #45
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_212755079
Af en toe lees ik wat gezeik hier over Kale en Kokkie van bepaalde users, ik zal ze hier niet noemen want het zijn altijd wel de usual suspects. Afin, Kale en Kokkie hebben toch wel gelijk gehad over Kaplan. Mag toch wel weer gezegd worden.
  zaterdag 9 maart 2024 @ 14:51:03 #46
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_212755095
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 14:16 schreef Tarado het volgende:
[ x ]

Betaalmuur, maar best een aardig stukje.
als iemand dit helemaal wil lezen, DM mij.
  zaterdag 9 maart 2024 @ 17:10:05 #47
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212756433
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 11:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Op basis waarvan baseer je dat laatste? Ik vond namelijk wel dat Brighton er voor ging. Maar uiteindelijk bleken die simpelweg niet zo goed als van te voren werd verwacht. Ze verloren thuis zelfs van AEK en gingen er afgelopen week flink af bij Roma.

Natuurlijk kan het huidige Ajax van zulke ploegen verliezen, maar wat ik aangeef is de mate waarin teams als Bright en Aston Villa worden afgeschilderd voorafgaand aan een confrontatie gewoon overdreven en onnodig is.
Nee joh, voor Engelsen is de Premier League het belangrijkst, dan de Champions League, dan de FA cup en dan samen met de League Cup komen de andere Europese toernooien. Als die willen kunnen ze op zo'n hoog tempo spelen ze Ajax compleet aan gort spelen en dat geldt voor alle ploegen die bovenin de PL spelen. Het is nog kansrijker tegen Real dan tegen een Engelse topclub.
We have always been at war with Eastasia.
  zaterdag 9 maart 2024 @ 17:24:39 #48
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_212756570
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 14:16 schreef Tarado het volgende:
[ x ]

Betaalmuur, maar best een aardig stukje.
archive.ph
  zaterdag 9 maart 2024 @ 18:01:42 #49
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_212757019
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 17:10 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Nee joh, voor Engelsen is de Premier League het belangrijkst, dan de Champions League, dan de FA cup en dan samen met de League Cup komen de andere Europese toernooien. Als die willen kunnen ze op zo'n hoog tempo spelen ze Ajax compleet aan gort spelen en dat geldt voor alle ploegen die bovenin de PL spelen. Het is nog kansrijker tegen Real dan tegen een Engelse topclub.
Hmm, tja, zo wordt het natuurlijk wel een kwestie die niet-falsifieerbaar is. Engelse ploegen zijn dus hartstikke goed, maar als ze het in Europa minder goed doen, dan komt dat gewoon omdat ze de Europese toernooien niet zo serieus nemen.

En wat schaar je allemaal onder de noemer 'Engelse topclub', want je denkt toch niet dat Ajax serieus meer kans zou hebben tegen Real dan tegen Aston Villa?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 9 maart 2024 @ 18:32:04 #50
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_212757721
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 18:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, tja, zo wordt het natuurlijk wel een kwestie die niet-falsifieerbaar is. Engelse ploegen zijn dus hartstikke goed, maar als ze het in Europa minder goed doen, dan komt dat gewoon omdat ze de Europese toernooien niet zo serieus nemen.

En wat schaar je allemaal onder de noemer 'Engelse topclub', want je denkt toch niet dat Ajax serieus meer kans zou hebben tegen Real dan tegen Aston Villa?
Sommige zijn echt delulu
  zaterdag 9 maart 2024 @ 20:21:01 #51
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212759993
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 18:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, tja, zo wordt het natuurlijk wel een kwestie die niet-falsifieerbaar is. Engelse ploegen zijn dus hartstikke goed, maar als ze het in Europa minder goed doen, dan komt dat gewoon omdat ze de Europese toernooien niet zo serieus nemen.

En wat schaar je allemaal onder de noemer 'Engelse topclub', want je denkt toch niet dat Ajax serieus meer kans zou hebben tegen Real dan tegen Aston Villa?
Engelse topclubs zijn natuurlijk vooral Arsenal, Man City, Liverpool en Tottenham maar dat continue hoge tempo kunnen Nederlandse ploegen uberhaupt slecht mee omgaan, daarom mislukken Nederlanders doorgaans ook in de Premier League. Dan kun je dus beter tegen iets betere teams uit Spanje, Italie of Duitsland spelen en inderdaad zul je het tegen Real niet makkelijker hebben dan tegen Aston Villa, maar pakweg Inter Milan acht ik wel beter te doen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_212765561
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 11:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Op basis waarvan baseer je dat laatste? Ik vond namelijk wel dat Brighton er voor ging. Maar uiteindelijk bleken die simpelweg niet zo goed als van te voren werd verwacht. Ze verloren thuis zelfs van AEK en gingen er afgelopen week flink af bij Roma.

Natuurlijk kan het huidige Ajax van zulke ploegen verliezen, maar wat ik aangeef is de mate waarin teams als Bright en Aston Villa worden afgeschilderd voorafgaand aan een confrontatie gewoon overdreven en onnodig is.
Overdreven is het zeker. Brighton is helemaal niet zo goed. Die zouden er zelfs kansloos afgaan tegen AZ of Twente. Ja ze wonnen twee keer van Ajax, dat in die periode ook verloor van FC Utrecht en gelijk speelde tegen Almere.

Als je dit seizoen twee keer van Ajax kan winnen betekent het niet dat je een goede ploeg bent, het zegt vooral iets over hoe slecht Ajax is.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 10 maart 2024 @ 08:37:32 #53
80382 manny
30 is best veel
pi_212766443
Matchday! Op naar glorie!
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 10 maart 2024 @ 08:45:41 #54
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212766506
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 08:37 schreef manny het volgende:
Matchday! Op naar glorie!
Easy win. Fortuna buiten Sittard is doorgaans hopeloos.
  zondag 10 maart 2024 @ 09:48:03 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212767185
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 20:21 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Engelse topclubs zijn natuurlijk vooral Arsenal, Man City, Liverpool en Tottenham maar dat continue hoge tempo kunnen Nederlandse ploegen uberhaupt slecht mee omgaan, daarom mislukken Nederlanders doorgaans ook in de Premier League. Dan kun je dus beter tegen iets betere teams uit Spanje, Italie of Duitsland spelen en inderdaad zul je het tegen Real niet makkelijker hebben dan tegen Aston Villa, maar pakweg Inter Milan acht ik wel beter te doen.
Tottenham?
  zondag 10 maart 2024 @ 10:04:38 #56
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212767405
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 09:48 schreef Tarado het volgende:

[..]
Tottenham?
Tottenham top premier league noemen was inderdaad wat te optimistisch van me, komt waarschijnlijk omdat ik de spelers beter ken dan die van pakweg Aston Villa of Brighton.
We have always been at war with Eastasia.
  zondag 10 maart 2024 @ 10:11:46 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212767483
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 10:04 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Tottenham top premier league noemen was inderdaad wat te optimistisch van me, komt waarschijnlijk omdat ik de spelers beter ken dan die van pakweg Aston Villa of Brighton.
Tottenham is een beetje het Twente/AZ van de PL maar door het veranderde voetballandschap kan je inmiddels wel stellen dat de top 10 van de PL kampioen van NL zou worden.
  zondag 10 maart 2024 @ 10:16:18 #58
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212767535
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 10:11 schreef Tarado het volgende:

[..]
Tottenham is een beetje het Twente/AZ van de PL maar door het veranderde voetballandschap kan je inmiddels wel stellen dat de top 10 van de PL kampioen van NL zou worden.
Dat denk ik ook wel inderdaad. Denk dat zelfs Everton een goede kans zou maken.
We have always been at war with Eastasia.
  zondag 10 maart 2024 @ 13:18:25 #59
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_212769725
Geen Brobbey, Akpom basis

Dit wordt janken
  zondag 10 maart 2024 @ 13:21:08 #60
504895 Bofjijff
Fijne dag he
pi_212769759
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 13:18 schreef Heeinz het volgende:
Geen Brobbey, Akpom basis

Dit wordt janken
niet helemaal fit of sparen voor donderdag (niet dat we in de positie zijn :') )? Ben wel benieuwd
Hoi
pi_212770013
Chuba Chuba hop hop als enige aanvaller. Dat wordt genieten.
pi_212770041
Geef Rijkhoff dan gewoon een kans. Het is Fortuna en van Akpom weten we al dat hij er geen zak van kan.
pi_212770490
Ik zit klaar voor de onvermijdelijke 0-0.
pi_212770530
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 13:48 schreef byah het volgende:
Geef Rijkhoff dan gewoon een kans. Het is Fortuna en van Akpom weten we al dat hij er geen zak van kan.
Akpom is ook van de zomer weg, Rijkhoff is de toekomst
Hallo
pi_212770615
Ah, Ajax speelt met Gooijer, Mannsverk, Sosa en Taylor. Dit wordt dus 0-1 Fortuna.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 10 maart 2024 @ 14:38:39 #66
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_212770631
Mannsverk is echt wel een slimme speler, had ik niet gedacht na zijn fiasco van een debuut
  zondag 10 maart 2024 @ 14:40:04 #67
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_212770644
Klasse goaltje hoor
  zondag 10 maart 2024 @ 14:40:44 #68
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_212770653
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:36 schreef Shreyas het volgende:
Ah, Ajax speelt met Gooijer, Mannsverk, Sosa en Taylor. Dit wordt dus 0-1 Fortuna.
oei
pi_212770657
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:40 schreef Heeinz het volgende:
Klasse goaltje hoor
Begint weer een beetje de Taylor van rond zijn debuut te worden..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zondag 10 maart 2024 @ 14:42:37 #70
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_212770680
Goed afgerond door Taylor. Alleen moet daar wel bij vermeld worden dat de Fortunezen hem rustig zijn zondagswandelingetje lieten maken..
  zondag 10 maart 2024 @ 14:42:52 #71
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_212770684
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:38 schreef Heeinz het volgende:
Mannsverk is echt wel een slimme speler, had ik niet gedacht na zijn fiasco van een debuut
Das wel een heel naar ajax dingetje,
jonge spelers op basis van 1 debuut wedstrijd volledig afschrijven en waar mogelijk ook nog de grond in trappen

(algemeen iets, niet perse gericht op jou)
stupidity has become as common as common sense was before
  zondag 10 maart 2024 @ 14:43:43 #72
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_212770691
Gooijer kapt zichzelf weer eens uit. Man man man. Wat een gebrek aan talent.
  zondag 10 maart 2024 @ 14:57:28 #73
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_212770962
Leuk dat het verdedigend nu wat beter staat maar aanvallend is het echt niks
  zondag 10 maart 2024 @ 14:57:37 #74
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_212770963
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:43 schreef Wertha het volgende:
Gooijer kapt zichzelf weer eens uit. Man man man. Wat een gebrek aan talent.
Sutalo zit er ook niet lekker in
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  zondag 10 maart 2024 @ 14:58:16 #75
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_212770977
Jezus Sutalo
  zondag 10 maart 2024 @ 14:58:37 #76
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_212770990
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:57 schreef XDo het volgende:

[..]
Sutalo zit er ook niet lekker in
Dit is echt zo pijnlijk. Wat doet die vent toch allemaal.
  zondag 10 maart 2024 @ 14:59:29 #77
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_212771004
Elke voorzet van die nicht komt niet aan.
RED ONS HENNIEGOD
pi_212771089
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 14:57 schreef Heeinz het volgende:
Leuk dat het verdedigend nu wat beter staat maar aanvallend is het echt niks
Niet zo gek natuurlijk als je hele basis aanval niet speelt.
No bitch to me
  zondag 10 maart 2024 @ 15:09:33 #79
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_212771174
Jezus wat een poging :')
pi_212771187
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 15:09 schreef Heeinz het volgende:
Jezus wat een poging :')
Lekker balletje onder de voet door, ja toch.
  zondag 10 maart 2024 @ 15:10:18 #81
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_212771194
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 15:04 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Niet zo gek natuurlijk als je hele basis aanval niet speelt.
Is ook weer zo
  zondag 10 maart 2024 @ 15:17:16 #82
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_212771348
A Villa zal wel gezopen hebben of ze nemen het totaal niet serieus.
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 10 maart 2024 @ 15:37:50 #83
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_212771759
Ik ben geschokt
  zondag 10 maart 2024 @ 15:38:04 #84
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_212771763
|:(
pi_212771803
Sutalo kost je gewoon meerdere punten per jaar
pi_212771848
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 15:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Sutalo kost je gewoon meerdere punten per jaar
40-45 zeker.
  zondag 10 maart 2024 @ 15:43:50 #87
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_212771881
Het begint ook steeds vermoeiender te worden om naar Gooijer te kijken
  zondag 10 maart 2024 @ 15:45:04 #88
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_212771903
Onder druk tegen Fortunagenot.
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 10 maart 2024 @ 15:45:15 #89
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_212771909
Wat zou het toch fijn zijn om weer backs te hebben die iets kunnen
  zondag 10 maart 2024 @ 15:46:44 #90
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_212771930
quote:
9s.gif Op zondag 10 maart 2024 15:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Onder druk tegen Fortunagenot.
Moet je hun doelpunten voor stats checken

Lachwekkend
  zondag 10 maart 2024 @ 15:51:23 #91
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_212772013
Ze hadden de weg omhoog gevonden toch
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 10 maart 2024 @ 15:55:17 #92
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_212772075
:r
  zondag 10 maart 2024 @ 15:55:32 #93
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_212772080
Ach jongens
  zondag 10 maart 2024 @ 15:56:27 #94
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_212772100
Lekker opgebouwd Brancovic.
pi_212772103
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 15:45 schreef Heeinz het volgende:
Wat zou het toch fijn zijn om weer backs te hebben die iets kunnen
:')
  Moderator zondag 10 maart 2024 @ 15:57:40 #96
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_212772118
Hoe kan dit nou toch?
What can change the nature of a man?
  zondag 10 maart 2024 @ 15:58:27 #97
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_212772138
Hef maar op die club
Ik ben inmiddels overleden
pi_212772142
Lol ik kijk ook weer eens een keer hoor :')

Ik kijk dit seizoen alleen nog maar als ik echt helemaal niks anders te doen heb.
No bitch to me
  zondag 10 maart 2024 @ 15:58:57 #99
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_212772146
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 15:57 schreef Coco het volgende:
Hoe kan dit nou toch?
Kutselectie met kuttrainer
  zondag 10 maart 2024 @ 15:59:23 #100
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_212772162
1-2 alweer? :o

Villa thuis met 0-4 achter.

Het lek
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_212772189
Gooijer _O-
  zondag 10 maart 2024 @ 16:00:34 #102
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_212772191
Gooijer nooit meer opstellen
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  zondag 10 maart 2024 @ 16:00:55 #103
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_212772202
Gooijer is toch een geweldige dribbelaar. Kapt zichzelf weer finaal uit de wedstrijd.
pi_212772232
Lekker bezig jongens. :')
  zondag 10 maart 2024 @ 16:08:31 #105
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_212772409
Dit bestaat toch ook niet
  zondag 10 maart 2024 @ 16:09:41 #106
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_212772450
Forbs valt echt dramatisch in zeg
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_212772487
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 16:09 schreef XDo het volgende:
Forbs valt echt dramatisch in zeg
Dat verwacht je toch ook niet.
pi_212772539
Kunnen we dit seizoen niet schriftelijk afdoen verder?
  zondag 10 maart 2024 @ 16:13:22 #109
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_212772565
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 16:09 schreef XDo het volgende:
Forbs valt echt dramatisch in zeg
Iemand die het echt alleen moet hebben van z'n snelheid inbrengen als er geen ruimte meer ligt

Logica van een kuttrainer
  zondag 10 maart 2024 @ 16:14:30 #110
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_212772590
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 16:12 schreef Urquhart het volgende:
Kunnen we dit seizoen niet schriftelijk afdoen verder?
Ik ben er ook wel helemaal klaar mee
pi_212772715
Het is toch te triest voor woorden dit
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_212772723
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 16:18 schreef Black-Death het volgende:
Het is toch te triest voor woorden dit
Het kan nog prima.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zondag 10 maart 2024 @ 16:18:58 #113
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_212772736
Strak op goal geschoten van Sutalo wel. :')
  zondag 10 maart 2024 @ 16:19:16 #114
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_212772746
10 min ET?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_212772772
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 16:19 schreef Parafernalia het volgende:
10 min ET?
5
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zondag 10 maart 2024 @ 16:21:16 #116
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_212772785
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 16:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
5
KNAB :(
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_212772816
Het lek is nog niet helemaal boven
pi_212772851
Zo dat was weer een verdienstelijk puntje mannen. :)
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  Moderator zondag 10 maart 2024 @ 16:25:53 #119
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_212772858
Belangrijk punt is binnen!

Henderson effect.
What can change the nature of a man?
pi_212772860
Toch een puntje uitgelopen op Go Ahead
  zondag 10 maart 2024 @ 16:26:11 #121
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_212772866
Jammer jongens.

Volgende week weer een kans.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
  zondag 10 maart 2024 @ 16:26:12 #122
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_212772867
Kan niet wachten tot dit seizoen erop zit, wat een drama man
  Moderator zondag 10 maart 2024 @ 16:26:17 #123
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_212772868
Een puntje tegen Fortuna. Gefeliciteerd jongens!!
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_212772870
Die 0 houden ging lekker vandaag.
pi_212772874
We pakken hier toch mooi een punt, waar ik, gezien de opstelling, totaal niet op had gerekend vandaag :s)
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 10 maart 2024 @ 16:26:56 #126
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_212772878
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 16:26 schreef Scrummie het volgende:
Jammer jongens.

Volgende week weer een kans.
Klopt omdat wij wel Europees spelen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 10 maart 2024 @ 16:29:51 #127
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_212772911
Ajax kan nu geen kampioen meer worden
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 10 maart 2024 @ 16:30:12 #128
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_212772914
Het is wellicht al opgemerkt maar Ajax heeft nu zelfs geen theoretische kans meer om dit seizoen kampioen te worden.

(Parafermilia was mij voor.)
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_212772919
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2024 16:30 schreef kasper het volgende:
Het is wellicht al opgemerkt maar Ajax heeft nu zelfs geen theoretische kans meer om dit seizoen kampioen te worden.
Al besproken.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_212772937
Wat een knakenelftal, echt een legendarisch seizoen zo. _O-
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zondag 10 maart 2024 @ 16:33:14 #131
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212772942
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 16:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat een knakenelftal, echt een legendarisch seizoen zo. _O-
Het zijn puur de goals van Brobbey waardoor het nog wat lijkt. Verder hopeloos.
pi_212772946
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 16:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat een knakenelftal, echt een legendarisch seizoen zo. _O-
Die strijd om plaats 5 lijken we wel te winnen *O* .

Eindigen we dus wellicht toch nog hoger dan in het seizoen 1998/1999.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_212772951
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 16:33 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Die strijd om plaats 5 lijken we wel te winnen *O* .

Eindigen we dus wellicht toch nog hoger dan in het seizoen 1998/1999.
Qua gemiddeld puntenaantal zit je in ieder geval aanzienlijk lager dan toen. ;) Dat zegt mij meer dan de stand op de ranglijst.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_212772968
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 16:33 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Het zijn puur de goals van Brobbey waardoor het nog wat lijkt. Verder hopeloos.
Die heeft in ieder geval het talent om de balletjes er op de doellijn in te pissen inderdaad, verder moet je dat ook niet overdrijven als je ziet hoeveel kansen hij nog om zeep helpt.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_212773006
Jammer dat het nog gelijk werd anders had NEC er voorbij kunnen gaan
pi_212773017
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 16:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Qua gemiddeld puntenaantal zit je in ieder geval aanzienlijk lager dan toen. ;) Dat zegt mij meer dan de stand op de ranglijst.
Mij niet. Het boeit namelijk ook geen moer of je met 88 punten kampioen wordt of met 73 punten. Kampioen is kampioen. Het betekent gewoon dat je van alle 18 clubs de beste bent.

Net zoals wanneer je vijfde staat het betekent dat je beter hebt gepresteerd dan 13 andere clubs en minder dan 4 andere clubs.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 10 maart 2024 @ 16:43:35 #137
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_212773042
Henderson vindt Hans niet leuk
pi_212773066
Toch met het nodige geluk nog een vol punt uitgelopen op de Eagles, lekker hoor ^O^
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zondag 10 maart 2024 @ 16:48:43 #139
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_212773119
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 16:45 schreef De_Pel het volgende:
Toch met het nodige geluk nog een vol punt uitgelopen op de Eagles, lekker hoor ^O^
Ha wat een leuke, die was nog niet gemaakt
  zondag 10 maart 2024 @ 17:07:11 #140
504895 Bofjijff
Fijne dag he
pi_212773396
Wat een hoerentiefusseizoen
Hoi
  zondag 10 maart 2024 @ 17:08:21 #141
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_212773413
Niks van gezien maar het was dus weer drama?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_212773441
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 17:08 schreef Scorpie het volgende:
Niks van gezien maar het was dus weer drama?
Het was zo ongeveer wat je kan verwachten als je met Gooijer, Sutalo, Sosa, Mannsverk, Hlynnson en Taylor een wedstrijd begint.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 10 maart 2024 @ 17:09:57 #143
504895 Bofjijff
Fijne dag he
pi_212773444
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 17:08 schreef Scorpie het volgende:
Niks van gezien maar het was dus weer drama?
ja
Hoi
  zondag 10 maart 2024 @ 17:10:22 #144
504895 Bofjijff
Fijne dag he
pi_212773452
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 17:09 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Het was zo ongeveer wat je kan verwachten als je met Gooijer, Sutalo, Sosa, Mannsverk, Hlynnson en Taylor een wedstrijd begint.
Mannsverk in dit rijtje noemen :')
Hoi
pi_212773463
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 17:10 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Mannsverk in dit rijtje noemen :')
Zou het leuk doen bij Heerenveen of FC Utrecht, maar heeft niets te zoeken bij Ajax. Komt op alle vlakken kwaliteit tekort.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 10 maart 2024 @ 17:12:21 #146
504895 Bofjijff
Fijne dag he
pi_212773471
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 17:11 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Zou het leuk doen bij Heerenveen of FC Utrecht, maar heeft niets te zoeken bij Ajax. Komt op alle vlakken kwaliteit tekort.
jij komt op alle vlakken tekort
Hoi
pi_212773481
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 17:12 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
jij komt op alle vlakken tekort
Ik speel dan ook niet bij Ajax. Maar van Ajax-spelers mag je wel iets verwachten, we blijven de grootste club van Nederland namelijk, ondanks dit matige seizoen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 10 maart 2024 @ 17:14:18 #148
504895 Bofjijff
Fijne dag he
pi_212773486
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 17:13 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Ik speel dan ook niet bij Ajax. Maar van Ajax-spelers mag je wel iets verwachten, we blijven de grootste club van Nederland namelijk, ondanks dit matige seizoen.
Joh.
Hoi
pi_212773496
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 17:14 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Joh.
Inderdaad, dus daarom dat ik Mannsverk in dat rijtje noemde. Snap je het nu?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 10 maart 2024 @ 17:15:31 #150
504895 Bofjijff
Fijne dag he
pi_212773499
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 17:14 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Inderdaad, dus daarom dat ik Mannsverk in dat rijtje noemde. Snap je het nu?
er valt weinig te snappen want hij hoort niet in het rijtje thuis.
Hoi
pi_212773530
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 17:15 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
er valt weinig te snappen want hij hoort niet in het rijtje thuis.
Die mening mag je hebben uiteraard, maar ik denk daar anders over. We moeten de lat nu niet lager gaan leggen omdat er nu toevallig ook enkele spelers bij Ajax rondlopen die nog net iets minder kwaliteit hebben.

Alle spelers van Ajax moeten de kwaliteiten hebben om mee te kunnen doen om het kampioenschap. Mannsverk heeft die kwaliteiten gewoon niet. Berghuis, Brobbey, Bergwijn, Ramaj, Hato wel. We moeten alleen verder gaan met spelers van dat kaliber. Spelers met minder kwaliteiten hebben niets te zoeken bij Ajax. Dat mag je dan ook best benoemen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_212774194
Het rendement van Bergwijn en Berghuis is inderdaad geweldig.
Zijn hun geld dik waard.
pi_212775136
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 16:25 schreef Coco het volgende:
Belangrijk punt is binnen!

Henderson effect.
Inmiddels ook wel een hele dure waterdrager gebleken _O-
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_212775154
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 08:45 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Easy win. Fortuna buiten Sittard is doorgaans hopeloos.
:') :') :') :')
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_212775233
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 00:51 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Overdreven is het zeker. Brighton is helemaal niet zo goed. Die zouden er zelfs kansloos afgaan tegen AZ of Twente. Ja ze wonnen twee keer van Ajax, dat in die periode ook verloor van FC Utrecht en gelijk speelde tegen Almere.

Als je dit seizoen twee keer van Ajax kan winnen betekent het niet dat je een goede ploeg bent, het zegt vooral iets over hoe slecht Ajax is.
face it dat dit gewoon het nieuwe Ajax is ipv dat je met stoere babbels komt. Almere city of Fortuna is echt niet slechter dan dit Ajax. Doet Ajax het nou zo slecht of doen zij het nou zo goed? Ertussenin dus :W
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  zondag 10 maart 2024 @ 19:27:30 #156
504895 Bofjijff
Fijne dag he
pi_212775239
Dit topic :')
Hoi
  zondag 10 maart 2024 @ 19:34:43 #157
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_212775301
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 19:26 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
face it dat dit gewoon het nieuwe Ajax is ipv dat je met stoere babbels komt. Almere city of Fortuna is echt niet slechter dan dit Ajax. Doet Ajax het nou zo slecht of doen zij het nou zo goed? Ertussenin dus :W
Het nieuwe Ajax?
Dit, dus.
pi_212775640
quote:
14s.gif Op zondag 10 maart 2024 19:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Het nieuwe Ajax?
Ja, het nieuwe Ajax. Dat is even wennen voor het gros van de (succes)supporters, maar dit Ajax speelt dit jaar en de komende twee jaar niet mee om de titel. 4 tussenjaren op een rij minimaal, door wanbeleid. Verkeerd geïnvesteerd, een hele matige selectie en een hele matige jeugd zijn hét recept voor wanprestaties.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  zondag 10 maart 2024 @ 19:58:58 #159
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_212775710
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 19:27 schreef Bofjijff het volgende:
Dit topic :')
Beweegt keurig mee met de prestaties van het lijdend voorwerp.
pi_212775775
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 19:55 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Ja, het nieuwe Ajax. Dat is even wennen voor het gros van de (succes)supporters, maar dit Ajax speelt dit jaar en de komende twee jaar niet mee om de titel. 4 tussenjaren op een rij minimaal, door wanbeleid. Verkeerd geïnvesteerd, een hele matige selectie en een hele matige jeugd zijn hét recept voor wanprestaties.
Vier tussenjaren nogal liefst, ik zou maar brilletje van een andere club aan gaan schaffen dan!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_212775834
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 20:03 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Vier tussenjaren nogal liefst, ik zou maar brilletje van een andere club aan gaan schaffen dan!
Afgelopen jaar was ruk. Dit jaar is ruk. En als jij denkt met deze selectie de komende 2 jaar kampioen te worden dan moet je zelf maar eens een brilletje aan gaan schaffen! Maar goed, het past wel goed bij die grote bek. Roepen dat je de beste bent maar het al een lange tijd niet kunnen bewijzen.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_212775844
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 20:06 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Afgelopen jaar was ruk. Dit jaar is ruk. En als jij denkt met deze selectie de komende 2 jaar kampioen te worden dan moet je zelf maar eens een brilletje aan gaan schaffen!
Wie heeft het nou weer over de komende twee jaar kampioen worden :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_212775869
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 20:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Wie heeft het nou weer over de komende twee jaar kampioen worden :').
Tussenjaren dus. Of denk je met deze selectie makkelijk tweede te kunnen worden?
:')
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  zondag 10 maart 2024 @ 20:10:05 #164
504895 Bofjijff
Fijne dag he
pi_212775894
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 19:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Beweegt keurig mee met de prestaties van het lijdend voorwerp.
de kwaliteit is idd niet altijd even hoog. Wat een bullshit lees ik soms toch
Hoi
pi_212775919
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 20:09 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Tussenjaren dus. Of denk je met deze selectie makkelijk tweede te kunnen worden?
:')
Dus als we geen 2 keer achter elkaar kampioen worden hebben we 4 tussenjaren.

:T
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 10 maart 2024 @ 20:11:55 #166
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_212775930
Gezellig hier :)
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 10 maart 2024 @ 20:13:31 #167
504895 Bofjijff
Fijne dag he
pi_212775950
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 20:09 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Tussenjaren dus. Of denk je met deze selectie makkelijk tweede te kunnen worden?
:')
gaan we dan verder met deze selectie? Gaat er niks veranderen denk je?
Hoi
pi_212775964
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 17:15 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
er valt weinig te snappen want hij hoort niet in het rijtje thuis.
Kan er niks van
pi_212775992
Ik ga de quotes niet zoeken maar 100% dat er hier een paar waren die riepen dat Ajax eind februari 3e zou staan :') :')

Je mag al blij zijn als je 6e gaat worden. Maar 5 clubs voor je met meer tegengoals. Bijna 240 miljoen uitgegeven binnen 2 jaar. :') :') :')
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_212776031
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 20:13 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
gaan we dan verder met deze selectie? Gaat er niks veranderen denk je?
Denk je dat er geld vrij komt als je retedure spelers koopt die je zonder winst door mag verkopen?
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_212776067
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 20:15 schreef KlapMongeaul het volgende:
Ik ga de quotes niet zoeken maar 100% dat er hier een paar waren die riepen dat Ajax eind februari 3e zou staan :') :')

Je mag al blij zijn als je 6e gaat worden. Maar 5 clubs voor je met meer tegengoals. Bijna 240 miljoen uitgegeven binnen 2 jaar. :') :') :')
Ik denk zelfs tien tussenjaren nu je het zo zegt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 10 maart 2024 @ 20:22:05 #172
504895 Bofjijff
Fijne dag he
pi_212776125
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 20:17 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Denk je dat er geld vrij komt als je retedure spelers koopt die je zonder winst door mag verkopen?
dat noemen ze nou een grote schoonmaak zure, ook hogerop en niet alleen in de spelersselectie dus
Hoi
pi_212777584
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 20:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ik denk zelfs tien tussenjaren nu je het zo zegt.
Jochie is de zooi in Rotterdam gewend. Daar zijn tien tussen jaren meer dan normaal.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_212779252
Henderson oprotten?
Gino ♥
pi_212779349
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 20:15 schreef KlapMongeaul het volgende:
Ik ga de quotes niet zoeken maar 100% dat er hier een paar waren die riepen dat Ajax eind februari 3e zou staan :') :')

Je mag al blij zijn als je 6e gaat worden. Maar 5 clubs voor je met meer tegengoals. Bijna 240 miljoen uitgegeven binnen 2 jaar. :') :') :')
Ik wist het 100 % zeker idd. We hadden dan ook heel even een paar wedstrijden de flow. Op de tribune krijg je nu weer dat het aan de INZET ligt. Omdat het tegen Villa wel allemaal kon.

Helaas ben ik geen ECHTE AJACIED aangezien ik niet zo hard juichte om de 0-0.
Gino ♥
  zondag 10 maart 2024 @ 22:18:13 #176
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212779857
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Fortuna mag zondag trouwens geen probleem zijn thuis.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 10:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Fortuna ga je simpel pakken zondag. Is nu toch wel duidelijk meer stabiliteit in het team.
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 08:45 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Easy win. Fortuna buiten Sittard is doorgaans hopeloos.
Oei. User @WheeledWarrior heeft morgen een dramaandag @Coco
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 10 maart 2024 @ 22:27:57 #177
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_212780015
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 22:18 schreef Caland het volgende:

[..]
[..]
[..]
Oei. User @:wheeledwarrior heeft morgen een dramaandag @:coco
Oof..
What can change the nature of a man?
  zondag 10 maart 2024 @ 22:46:03 #178
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212780191
Dit was weer niks, niet te veel conclusies trekken als het er 1 wedstrijd een beetje op lijkt, daar is echt wel een serie voor nodig, ook in wedstrijden dat je de underdog niet bent, al zie ik dat dit seizoen niet meer gebeuren.

Het puntjes schrapen zal wat beter gaan met Berghuis en Bergwijn er weer bij maar zo kan je dit seizoen het best omschrijven denk ik, af en toe wat puntjes schrapen want op voetbal lijkt het zelden.
pi_212780649
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 22:46 schreef Tarado het volgende:
Dit was weer niks, niet te veel conclusies trekken als het er 1 wedstrijd een beetje op lijkt, daar is echt wel een serie voor nodig, ook in wedstrijden dat je de underdog niet bent, al zie ik dat dit seizoen niet meer gebeuren.

Het puntjes schrapen zal wat beter gaan met Berghuis en Bergwijn er weer bij maar zo kan je dit seizoen het best omschrijven denk ik, af en toe wat puntjes schrapen want op voetbal lijkt het zelden.
Jammer dat je zo negatief bent aangezien we een geweldige prestatie hebben gezet tegen Aston Villa.
Gino ♥
pi_212780653
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 22:18 schreef Caland het volgende:

[..]
[..]
[..]
Oei. User @:wheeledwarrior heeft morgen een dramaandag @:coco
Die jongen snapt er sowieso helemaal niets van.
Gino ♥
  maandag 11 maart 2024 @ 00:33:42 #181
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_212780849
Sparta volgende week moet toch te doen zijn!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 11 maart 2024 @ 00:42:47 #182
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_212780901
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 00:33 schreef Parafernalia het volgende:
Sparta volgende week moet toch te doen zijn!
Alle wedstrijden zijn te doen,
MAAR

Dit seizoen mag je er max 1 op de 5 uitkiezen die ook lukken :X
;(
stupidity has become as common as common sense was before
pi_212780961
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 00:33 schreef Parafernalia het volgende:
Sparta volgende week moet toch te doen zijn!
De plee offs moeten toch te doen zijn!
Gino ♥
pi_212781033
Het begint ondertussen wel reeel te lijken dat je zomaar eens helemaal naast Europees voetbal kan grijpen. Dat zou wel een tikkie kunnen zijn richting de transferplannen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_212781773
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 21:56 schreef Tjacka het volgende:
Henderson oprotten?
Laat die voorlopig maar blijven met zijn bakken ervaring. Die lost meer op dan dat we denken. Het is niet de topper die wedstrijden kan beslissen (dan moet je Messi heten) maar kan echt wel belangrijk worden als we volgend seizoen beter ingekocht hebben.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_212781874
Grootste probleem zat gisteren toch vooral in het feit dat onze beiden wingsback 0,0 inbreng hadden. Die kregen echt genoeg ruimte. Dat kun je Sosa echt wel kwalijk nemen. Gooijer ook wel, maar die heeft het gewoon niet. Vond ik al enkele jaren een hele sterke indruk maken in de voorbereiding. Maar lijkt me meer een back die sterk is in een verdedigende rol en niet als wingback.
  maandag 11 maart 2024 @ 08:17:21 #187
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212782005
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 20:09 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Tussenjaren dus. Of denk je met deze selectie makkelijk tweede te kunnen worden?
:')
De komende jaren zullen inderdaad tussenjaren worden, maar ook die kunnen interessant zijn. Het jammere is alleen vooral dat er in de jeugd niets zit om naar uit te kijken.
We have always been at war with Eastasia.
  maandag 11 maart 2024 @ 08:28:01 #188
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212782129
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2024 22:18 schreef Caland het volgende:

[..]
[..]
[..]
Oei. User @:wheeledwarrior heeft morgen een dramaandag @:coco
Ben ik er toch weer ingetuind.
  maandag 11 maart 2024 @ 08:29:18 #189
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212782138
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2024 23:37 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Die jongen snapt er sowieso helemaal niets van.
Zo dan, koekoek.
pi_212782340
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 00:33 schreef Parafernalia het volgende:
Sparta volgende week moet toch te doen zijn!
Volgens mij komen er nu 5 billenknijpers op rij aan in de eredivisie.
  maandag 11 maart 2024 @ 08:55:53 #191
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212782344
twitter


Als Steijn zoiets had geroepen was hij volledig afgemaakt vermoed ik (en terecht) _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 11 maart 2024 @ 09:01:36 #192
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212782384
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 08:55 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Als Steijn zoiets had geroepen was hij volledig afgemaakt vermoed ik (en terecht) _O-
Ach, zelfs de president van de VS vergeet hier en daar nog wel eens wat.
We have always been at war with Eastasia.
pi_212783128
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 08:55 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Als Steijn zoiets had geroepen was hij volledig afgemaakt vermoed ik (en terecht) _O-
Schip wordt ook al een tijdje helemaal afgemaakt. Verschil is dat we weten dat Schip een tussenpaus is en een vervanging nu een beetje laat is in het seizoen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 11 maart 2024 @ 10:22:04 #194
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_212783161
We zijn allemaal weer lekker aan het overreageren over een wedstrijd waarin onze volledige eerste voorhoede ontbrak voor een groot deel van de wedstrijd en Gooijer en Sosa in de basis stonden waarvan we al weten dat ze vervangen moeten worden van de zomer.
pi_212783199
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 10:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
We zijn allemaal weer lekker aan het overreageren over een wedstrijd waarin onze volledige eerste voorhoede ontbrak voor een groot deel van de wedstrijd en Gooijer en Sosa in de basis stonden waarvan we al weten dat ze vervangen moeten worden van de zomer.
Gino ♥
  maandag 11 maart 2024 @ 10:31:22 #196
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212783269
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 10:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
We zijn allemaal weer lekker aan het overreageren over een wedstrijd waarin onze volledige eerste voorhoede ontbrak voor een groot deel van de wedstrijd en Gooijer en Sosa in de basis stonden waarvan we al weten dat ze vervangen moeten worden van de zomer.
Plus Mannsverk, Kaplan en Henderson die na tijden van weinig volume nu midweeks een Europese wedstijd hebben gespeeld.
We have always been at war with Eastasia.
  maandag 11 maart 2024 @ 10:32:45 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212783282
Vreemd dat de Turkse kruising tussen Beckenbauer en Rijkaard twee potjes in de week niet trekt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 11 maart 2024 @ 10:36:35 #198
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212783322
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 10:32 schreef Caland het volgende:
Vreemd dat de Turkse kruising tussen Beckenbauer en Rijkaard twee potjes in de week niet trekt.
Die was bepaald niet de slechtste maar dat iemand na er zo lang uitgeweest te zijn misschien niet all out kan gaan in 2 wedstrijden binnen een paar dagen is normaal.
We have always been at war with Eastasia.
pi_212783465
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 08:55 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Als Steijn zoiets had geroepen was hij volledig afgemaakt vermoed ik (en terecht) _O-
"Voor zijn doen". Oef. Hoe je een enorme klap voor de kaak vermomt als compliment.
  maandag 11 maart 2024 @ 11:00:35 #200
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212783558
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 10:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
We zijn allemaal weer lekker aan het overreageren over een wedstrijd waarin onze volledige eerste voorhoede ontbrak voor een groot deel van de wedstrijd en Gooijer en Sosa in de basis stonden waarvan we al weten dat ze vervangen moeten worden van de zomer.
Iedereen is gewoon al zo murw gebeukt door dit seizoen dat zelfs een benauwde 2-2 thuis tegen Fortuna Sittard al weinig emoties meer oproept.
  maandag 11 maart 2024 @ 11:04:20 #201
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_212783637
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 11:00 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Iedereen is gewoon al zo murw gebeukt door dit seizoen dat zelfs een benauwde 2-2 thuis tegen Fortuna Sittard al weinig emoties meer oproept.
Dat is een deel, maar net doen alsof we in de goede jaren een wedstrijd zonder 4 basisspelers altijd wel altijd makkelijk wonnen is gewoon onzin.
  maandag 11 maart 2024 @ 11:34:44 #202
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212783996
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 10:32 schreef Caland het volgende:
Vreemd dat de Turkse kruising tussen Beckenbauer en Rijkaard twee potjes in de week niet trekt.
Niet zo heel vreemd als je er zo lang uit bent hè.
  maandag 11 maart 2024 @ 11:35:58 #203
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212784010
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 11:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dat is een deel, maar net doen alsof we in de goede jaren een wedstrijd zonder 4 basisspelers altijd wel altijd makkelijk wonnen is gewoon onzin.
Dit soort zeperds heb je altijd gehad, alleen een keer of 2 per seizoen, niet 15 keer.
pi_212784204
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 10:32 schreef Caland het volgende:
Vreemd dat de Turkse kruising tussen Beckenbauer en Rijkaard twee potjes in de week niet trekt.
Heel vreemd ja.

:').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 11 maart 2024 @ 12:44:22 #205
504895 Bofjijff
Fijne dag he
pi_212784592
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 10:32 schreef Caland het volgende:
Vreemd dat de Turkse kruising tussen Beckenbauer en Rijkaard twee potjes in de week niet trekt.
fijn dat je zijn kwaliteiten niet in twijfel trekt :)
Hoi
pi_212785151
Is het al bekend waar jullie de Play-offs gaan spelen? Almere? Volendam?
  maandag 11 maart 2024 @ 13:54:45 #207
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212785409
Vrijdag komt de verlosser en wordt er gewoon weer ieder weekend gewonnen.
pi_212785540
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 13:33 schreef AmenhotepIV het volgende:
Is het al bekend waar jullie de Play-offs gaan spelen? Almere? Volendam?
De Kuip.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_212785824
Voor iedereen die de Kaplan-trein heeft gemist: jammer dan, hij is alweer vertrokken.
pi_212787402

Weer keihard gelachen

je zal maar zulke supporters hebben

grootste draaikonten van nederland
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 11 maart 2024 @ 17:47:55 #211
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212788035
twitter
pi_212788151
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
De Kuip.
Op de Toekomst zal wel iets tijdelijks neergezet worden, neem ik aan?
Anders zoekt het Gelredome tegen die tijd nog wel een bespeler...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 11 maart 2024 @ 18:03:57 #213
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_212788268
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 17:47 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
De Lang en Lenderink zijn de bronnen van de T?
  maandag 11 maart 2024 @ 18:26:43 #214
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_212788505
Zet Kokkie in de technische staf want hij heeft elke keer gewoon gelijk. Laatst ook nog met brobbey dat hij een blessure zou krijgen. Volgende wedstrijd en ja hoor.
  maandag 11 maart 2024 @ 18:42:32 #215
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_212788647
Verkeerd
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 11 maart 2024 @ 18:44:05 #216
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_212788678
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 08:55 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Als Steijn zoiets had geroepen was hij volledig afgemaakt vermoed ik (en terecht) _O-
_O-
quote:
_O- 1s.gif Op maandag 11 maart 2024 08:55 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Als Steijn zoiets had geroepen was hij volledig afgemaakt vermoed ik (en terecht) _O-
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 11 maart 2024 @ 18:45:45 #217
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_212788701
quote:
6s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:26 schreef KingRoland het volgende:
Zet Kokkie in de technische staf want hij heeft elke keer gewoon gelijk. Laatst ook nog met brobbey dat hij een blessure zou krijgen. Volgende wedstrijd en ja hoor.
Wel oppassen voor zondaar Hedwiges die wijven van Almere op de hoogte brengt van het reilen en zeilen in de armoedige selectie/staf.
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 11 maart 2024 @ 18:58:17 #218
504895 Bofjijff
Fijne dag he
pi_212788855
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 17:47 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Erg mooi
Hoi
  maandag 11 maart 2024 @ 19:04:58 #219
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212788948
quote:
9s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:45 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Wel oppassen voor zondaar Hedwiges die wijven van Almere op de hoogte brengt van het reilen en zeilen in de armoedige selectie/staf.
Met Hedwiges zit er in ieder geval AJAX DNA in de staf

Vandaar dat men nu ook met 1 aanvaller speelt
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 11 maart 2024 @ 19:12:59 #220
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_212789023
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 19:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Met Hedwiges zit er in ieder geval AJAX DNA in de staf

Vandaar dat men nu ook met 1 aanvaller speelt
Zelfs Adriaanse maakte het nooit zo bont toen die zwaar in het nauw zat.
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 11 maart 2024 @ 19:56:48 #221
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212789719
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 17:02 schreef klaasweetalles het volgende:

Weer keihard gelachen

je zal maar zulke supporters hebben

grootste draaikonten van nederland
Die ene wordt elke week roder. MAD.
pi_212790347
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 14:36 schreef Solispolar het volgende:
Voor iedereen die de Kaplan-trein heeft gemist: jammer dan, hij is alweer vertrokken.
https://www.soccernews.nl(...)porters-fascinerend/
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  maandag 11 maart 2024 @ 20:41:57 #223
504895 Bofjijff
Fijne dag he
pi_212790690
quote:
wat een onzin staat er allemaal in dit artikel :')
Hoi
  maandag 11 maart 2024 @ 20:43:08 #224
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212790714
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
De Lang en Lenderink zijn de bronnen van de T?
Wel grappig dat Lenderink opeens een compliment krijgt, niet dat ik persoonlijk dacht dat zij veel aan die slechte aankopen kon doen maar ze werd door de T wel vaak genoemd.
pi_212791673
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 17:47 schreef Tarado het volgende:
[ x ]
Deze speler heeft totaal geen ambities blijkbaar maar kiest voor het geld

waarschijnlijk gaat hij 5 miljoen per jaar verdienen in een kansloos elftal de komende jaren
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 11 maart 2024 @ 22:05:38 #226
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_212792066
quote:
Werkelijk niemand heeft zoiets gezegd over Kaplan. Wel dat hij sterk speelde dat is weer heel iets anders.
  dinsdag 12 maart 2024 @ 10:16:56 #227
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_212798589
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 22:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Werkelijk niemand heeft zoiets gezegd over Kaplan. Wel dat hij sterk speelde dat is weer heel iets anders.
Tsjah. In het land der blinden is eenoog koning. Zo heel sterk speelde die Turkse jongen natuurlijk niet, maar in het licht van wat er naast hem stond leek het alsnog heel wat.
  dinsdag 12 maart 2024 @ 15:37:55 #229
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212799029
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 14:52 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Tsjah. In het land der blinden is eenoog koning. Zo heel sterk speelde die Turkse jongen natuurlijk niet, maar in het licht van wat er naast hem stond leek het alsnog heel wat.
Bedankt Hans maar daar ging het niet om.
  dinsdag 12 maart 2024 @ 16:03:09 #230
504895 Bofjijff
Fijne dag he
pi_212799365
Hato officieel nu. Medio 2028. Erg mooi
Hoi
  dinsdag 12 maart 2024 @ 16:07:21 #231
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_212799422
Benitez beschikbaar
  dinsdag 12 maart 2024 @ 16:14:06 #232
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212799505
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 16:03 schreef Bofjijff het volgende:
Hato officieel nu. Medio 2028. Erg mooi
Verstandige jongen die ver gaat komen, hopelijk hebben ze hem toezeggingen gedaan over versterkingen.
pi_212802784
Gelukkig ziet de rest van Nederland nu ook dat Halalsema een totale debiel is. Iets wat wij en onze uitsupporters al een tijdje wisten
Gino ♥
  Moderator dinsdag 12 maart 2024 @ 21:05:01 #234
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_212803253
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 20:28 schreef Tjacka het volgende:
Gelukkig ziet de rest van Nederland nu ook dat Halalsema een totale debiel is. Iets wat wij en onze uitsupporters al een tijdje wisten
Link
What can change the nature of a man?
pi_212803631
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:05 schreef Coco het volgende:

[..]
Link
Waar naar toe
Gino ♥
  Moderator dinsdag 12 maart 2024 @ 21:31:08 #236
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_212803670
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:29 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Waar naar toe
Halsema
What can change the nature of a man?
pi_212803762
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:31 schreef Coco het volgende:

[..]
Halsema
Waarschijnlijk komt dit nieuws wat later aan in Brabant. Morgen ben ik voor je beschikbaar vriend. :)
Gino ♥
pi_212804341
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 14:52 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Tsjah. In het land der blinden is eenoog koning. Zo heel sterk speelde die Turkse jongen natuurlijk niet, maar in het licht van wat er naast hem stond leek het alsnog heel wat.
Een kinderhand is snel gevuld.

San Marco kraakte ook een kritische noot, al zal dat natuurlijk weer totaal niet waar zijn volgens de kenners hier :')

https://www.voetbalprimeu(...)ewoon-oerslecht.html
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_212804350
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 21:05 schreef Coco het volgende:

[..]
Link
Hans was niet onder de indruk.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_212805390
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 08:55 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Als Steijn zoiets had geroepen was hij volledig afgemaakt vermoed ik (en terecht) _O-
Kan me niet herinneren dat ik óóit medelijden heb gehad met een Ajax-speler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 13 maart 2024 @ 09:31:42 #241
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212806890
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 00:40 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Kan me niet herinneren dat ik óóit medelijden heb gehad met een Ajax-speler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe zit het met jouw hekel, gemiddeld of bovengemiddeld? Met het calimerogehalte in je bloed zit het wel goed.
  woensdag 13 maart 2024 @ 10:23:10 #242
504895 Bofjijff
Fijne dag he
pi_212807396
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 09:31 schreef Tarado het volgende:

[..]
En hoe zit het met jouw hekel, gemiddeld of bovengemiddeld? Met het calimerogehalte in je bloed zit het wel goed.
haat groter dan de liefde voor de eigen club. Gras is groen.

Wel schattig :)
Hoi
  woensdag 13 maart 2024 @ 11:09:46 #243
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212807999
twitter


Nog geen Berghuis, jammer.
  woensdag 13 maart 2024 @ 11:28:42 #244
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_212808272
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 22:13 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Een kinderhand is snel gevuld.

San Marco kraakte ook een kritische noot, al zal dat natuurlijk weer totaal niet waar zijn volgens de kenners hier :')

https://www.voetbalprimeu(...)ewoon-oerslecht.html
Wij roepen hier al bijna 2 jaar dat een groot deel van het probleem de verwaarlozing van de toekomst is onder Overmars.
  woensdag 13 maart 2024 @ 11:33:58 #245
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_212808312
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 11:09 schreef Tarado het volgende:
[ x ]

Nog geen Berghuis, jammer.
Godts weer aangehaakt.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_212808510
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 22:13 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Een kinderhand is snel gevuld.

San Marco kraakte ook een kritische noot, al zal dat natuurlijk weer totaal niet waar zijn volgens de kenners hier :')

https://www.voetbalprimeu(...)ewoon-oerslecht.html
Toch maar eens een leesbrilletje aanschaffen dan, toch aardig vaak kritiek in dit topic op onder andere de Toekomst.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 13 maart 2024 @ 12:33:40 #247
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212808994
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Toch maar eens een leesbrilletje aanschaffen dan, toch aardig vaak kritiek in dit topic op onder andere de Toekomst.
Wij hebben kritiek maar van hem verwacht ik toch wel iets meer onderbouwing dan; vroeger was alles beter.
  woensdag 13 maart 2024 @ 12:54:24 #248
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212809186
Ze werken met laptops is ook wel de ultieme boomerinvalshoek
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 13 maart 2024 @ 14:58:29 #249
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212810511
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2024 22:13 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Een kinderhand is snel gevuld.

San Marco kraakte ook een kritische noot, al zal dat natuurlijk weer totaal niet waar zijn volgens de kenners hier :')

https://www.voetbalprimeu(...)ewoon-oerslecht.html
Als je daar nu nog mee komt als analist ben je wel rijkelijk laat. Iedereen die een beetje oplette zag dit jaren geleden al.
We have always been at war with Eastasia.
  woensdag 13 maart 2024 @ 16:49:12 #250
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212811554
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 14:58 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Als je daar nu nog mee komt als analist ben je wel rijkelijk laat. Iedereen die een beetje oplette zag dit jaren geleden al.
Er wordt van alles geroepen, persoonlijk ben ik wel wat bang voor al die AZ mensen op cruciale posities, daar zeggen ze van dat de opleiding goed is maar uiteindelijk is dat dus niet zo.
pi_212811617
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 16:49 schreef Tarado het volgende:

[..]
Er wordt van alles geroepen, persoonlijk ben ik wel wat bang voor al die AZ mensen op cruciale posities, daar zeggen ze van dat de opleiding goed is maar uiteindelijk is dat dus niet zo.
je moet ajax mensen hebben

maar die hebben ze allemaal weggestuurd of waren klaar met van der sar en co

ze hebben nu personeel met laptopjes want daar krijgt een 12 jarige een betere techniek van.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 13 maart 2024 @ 16:58:41 #252
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212811694
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 16:49 schreef Tarado het volgende:

[..]
Er wordt van alles geroepen, persoonlijk ben ik wel wat bang voor al die AZ mensen op cruciale posities, daar zeggen ze van dat de opleiding goed is maar uiteindelijk is dat dus niet zo.
Die is goed voor het niveau dat AZ nastreeft, voor Ajax-standaarden is dat te laag. Nu is het natuurlijk wel zo dat er bij Ajax (ook financieel) meer mogelijk is dus iemand die voor AZ-begrippen iets fatsoenlijks heeft neergezet zou bij Ajax iets voor Ajax-begrippen fatsoenlijks neer kunnen zetten, zolang hij zijn folklorismen en calimerohoed maar in Alkmaar laat.
We have always been at war with Eastasia.
  woensdag 13 maart 2024 @ 16:59:18 #253
504895 Bofjijff
Fijne dag he
pi_212811707
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 16:53 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
je moet ajax mensen hebben

maar die hebben ze allemaal weggestuurd of waren klaar met van der sar en co

ze hebben nu personeel met laptopjes want daar krijgt een 12 jarige een betere techniek van.....
Je moet vakbekwame mensen hebben. Of ze een Ajax verleden hebben boeit mij dan niet zo veel
Hoi
  woensdag 13 maart 2024 @ 17:00:31 #254
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_212811727
Je hebt mensen nodig die het gras opvreten, desnoods de modder.
pi_212811746
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 17:00 schreef fetX het volgende:
Je hebt mensen nodig die het gras opvreten, desnoods de modder.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 13 maart 2024 @ 17:45:51 #256
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212812284
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 16:58 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Die is goed voor het niveau dat AZ nastreeft, voor Ajax-standaarden is dat te laag. Nu is het natuurlijk wel zo dat er bij Ajax (ook financieel) meer mogelijk is dus iemand die voor AZ-begrippen iets fatsoenlijks heeft neergezet zou bij Ajax iets voor Ajax-begrippen fatsoenlijks neer kunnen zetten, zolang hij zijn folklorismen en calimerohoed maar in Alkmaar laat.
Ook voor AZ is het niet goed want er breekt amper een speler door, maar daar ligt de nadruk op team terwijl het bij Ajax van oorsprong op individu lag/ligt.
  woensdag 13 maart 2024 @ 18:04:50 #257
504895 Bofjijff
Fijne dag he
pi_212812497
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 17:02 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
varkenoorded
Hoi
  donderdag 14 maart 2024 @ 06:08:33 #260
80382 manny
30 is best veel
pi_212818840
Matchday! Op naar glorie!
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  donderdag 14 maart 2024 @ 08:12:41 #261
504895 Bofjijff
Fijne dag he
pi_212819278
quote:
Coca-Cola Europacific Partners en Ajax hebben hun partnership-overeenkomst verlengd tot en met 2027. Coca-Cola en Ajax hebben sinds 2021 een partnership.
https://www.ajax.nl/artik(...)lengen-samenwerking/

Menno Geelen ^O^
Hoi
  donderdag 14 maart 2024 @ 09:46:45 #262
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212820153
quote:
19s.gif Op donderdag 14 maart 2024 06:08 schreef manny het volgende:
Matchday! Op naar glorie!
Ik vrees het ergste...
  donderdag 14 maart 2024 @ 09:48:52 #263
80382 manny
30 is best veel
pi_212820182
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 09:46 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ik vrees het ergste...
Idem. Idem.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_212820584
Ik verwacht helemaal niets, dus dat kijkt wel relaxed. Ik schat de kans op 5%.
  donderdag 14 maart 2024 @ 10:51:32 #265
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_212821050
Er wint vanavond in ieder geval 1 Ajax-ploeg.
  donderdag 14 maart 2024 @ 11:32:50 #266
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212821609
Met Brobbeast beginnen, die haal je er af na een hattrick in het eerste kwartier en dan gewoon die 0-3 consolideren.
pi_212821633
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 11:32 schreef Tarado het volgende:
Met Brobbeast beginnen, die haal je er af na een hattrick in het eerste kwartier en dan gewoon die 0-3 consolideren.
Krijgt sowieso goals om de oren, vraag is hoeveel
  donderdag 14 maart 2024 @ 11:34:56 #268
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212821647
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 11:34 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Krijgt sowieso goals om de oren, vraag is hoeveel
Waarschijnlijk teveel.
  donderdag 14 maart 2024 @ 11:39:33 #269
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212821737
quote:
Sven Mislintat heeft na afloop van de zomerse transferperiode een diner en borrel georganiseerd voor medewerkers van Ajax. Dit meldt De Telegraaf donderdagochtend. De toenmalig directeur voetbalzaken van Ajax wilde - zoals hij volgens aanwezigen zelf gezegd zou hebben - 'de goede afloop' van de transferperiode vieren. Zodoende organiseerde hij op zaterdag 2 september in De Republiek op het strand van Bloemendaal voor zo'n twintig Ajax-medewerkers een diner en borrel.
Wat een legend _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 14 maart 2024 @ 12:16:05 #270
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212822229
Over legend gesproken, morgen begint de verlosser.
  donderdag 14 maart 2024 @ 12:41:59 #271
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_212822590
Laat me graag verrassen maar vrees het ergste.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_212822663
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 12:41 schreef Scorpie het volgende:
Laat me graag verrassen maar vrees het ergste.
Emery verslaan in knock-out, met John van 't Schip, zou de knapste prestatie sinds de CL2019 zijn.
pi_212822664
Wat… jullie hebben een jeugdspeelster die Dode Turk heet _O-
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_212822680
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 12:47 schreef De_Pel het volgende:
Wat… jullie hebben een jeugdspeelster die Dode Turk heet _O-
Wat
  donderdag 14 maart 2024 @ 13:05:29 #275
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_212822831
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 12:49 schreef Oriente het volgende:

[..]
Wat
Deau den Turk
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 14 maart 2024 @ 13:06:45 #276
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_212822851
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 12:47 schreef De_Pel het volgende:
Wat… jullie hebben een jeugdspeelster die Dode Turk heet _O-
Het is me wat meid
  donderdag 14 maart 2024 @ 14:28:17 #277
504895 Bofjijff
Fijne dag he
pi_212823895
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 12:47 schreef De_Pel het volgende:
Wat… jullie hebben een jeugdspeelster die Dode Turk heet _O-
tering hoe oud ben je :')
Hoi
  donderdag 14 maart 2024 @ 14:42:51 #278
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_212824105
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 14:28 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
tering hoe oud ben je :')
Eerder tering wat voor laag IQ heb je.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 14 maart 2024 @ 14:49:39 #279
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_212824195
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 12:41 schreef Scorpie het volgende:
Laat me graag verrassen maar vrees het ergste.
Als die lui vanaf minuut 1 met het publiek erachter vol druk zetten word je gewoon omver geblazen. Zorgen dat je niet meer dan 1 goal achterkomt voordat die storm gaat liggen. Zal pittig worden, ja.
  donderdag 14 maart 2024 @ 14:54:26 #280
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_212824246
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 14:49 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Als die lui vanaf minuut 1 met het publiek erachter vol druk zetten word je gewoon omver geblazen. Zorgen dat je niet meer dan 1 goal achterkomt voordat die storm gaat liggen. Zal pittig worden, ja.
Je zag hetzelfde gisteren bij PSV gebeuren.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 14 maart 2024 @ 15:16:33 #281
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_212824474
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 14:49 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Als die lui vanaf minuut 1 met het publiek erachter vol druk zetten word je gewoon omver geblazen. Zorgen dat je niet meer dan 1 goal achterkomt voordat die storm gaat liggen. Zal pittig worden, ja.
Aston Villa is verre van een Dortmund qua publiek.
  Moderator donderdag 14 maart 2024 @ 16:22:01 #282
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_212825213
Hoe is het geloof hier?

Ajax moet het nu gaan doen namens Nederland!
What can change the nature of a man?
  Moderator donderdag 14 maart 2024 @ 16:22:51 #283
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_212825227
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 12:49 schreef Oriente het volgende:

[..]
Wat
U wat m8?
What can change the nature of a man?
pi_212825236
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:22 schreef Coco het volgende:

[..]
U wat m8?
Wotte*
  Moderator donderdag 14 maart 2024 @ 16:24:42 #285
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_212825252
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:23 schreef Oriente het volgende:

[..]
Wotte*
What can change the nature of a man?
  donderdag 14 maart 2024 @ 16:26:39 #286
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212825282
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:22 schreef Coco het volgende:
Hoe is het geloof hier?

Ajax moet het nu gaan doen namens Nederland!
Ik vrees dat we na deze ronde allemaal neutrale toeschouwers zijn.
  donderdag 14 maart 2024 @ 16:54:37 #287
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_212825572
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:22 schreef Coco het volgende:
Hoe is het geloof hier?

Ajax moet het nu gaan doen namens Nederland!
Lastig zonder de Bergen zagen we de afgelopen weken. Je moet je hoop vestigen op een halfgeblesseerde Brobbey en fucking Taylor qua aanval.
  donderdag 14 maart 2024 @ 16:57:28 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212825597
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Lastig zonder de Bergen zagen we de afgelopen weken. Je moet je hoop vestigen op een halfgeblesseerde Brobbey en fucking Taylor.
Met ging het inderdaad best lekker
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 14 maart 2024 @ 16:59:06 #289
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_212825613
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Met ging het inderdaad best lekker
Beter dan zonder in ieder geval, iedere blinde die niet enkel naar het resultaat kijkt (daarvoor is de n überhaupt te klein om daar statistisch iets zinnigs uit te halen) ziet dat we aanvallend grote problemen hebben de laatste weken toevalligerwijs in de periode dat we Bergwijnhuis kwijt zijn.
pi_212825626
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:26 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik vrees dat we na deze ronde allemaal neutrale toeschouwers zijn.
Jammer
Ik had wel zin in een docu genaamd Road to Athens
  donderdag 14 maart 2024 @ 17:00:34 #291
504895 Bofjijff
Fijne dag he
pi_212825627
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 16:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Lastig zonder de Bergen zagen we de afgelopen weken. Je moet je hoop vestigen op een halfgeblesseerde Brobbey en fucking Taylor qua aanval.
rijkhoff naast brub. Hlynsson in dit systeem heb je niks aan.
Hoi
  donderdag 14 maart 2024 @ 17:23:58 #292
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_212825881
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 17:00 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
rijkhoff naast brub. Hlynsson in dit systeem heb je niks aan.
Rijkhoff is een jochie die helemaal niet gehaald is voor Ajax-1 op de korte termijn, dat niveau heeft die totaal nog niet. Dus dan moet je gewoon Akpom ernaast zetten als je met 2 aanvallers wilt.
  donderdag 14 maart 2024 @ 18:07:07 #293
504895 Bofjijff
Fijne dag he
pi_212826215
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2024 17:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Rijkhoff is een jochie die helemaal niet gehaald is voor Ajax-1 op de korte termijn, dat niveau heeft die totaal nog niet. Dus dan moet je gewoon Akpom ernaast zetten als je met 2 aanvallers wilt.
ja dat kan ook, maar die presteert echt niks.
Hoi
pi_212828562
Let's go
  donderdag 14 maart 2024 @ 21:15:24 #295
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_212828977
Mannsverk is de nieuwe Álvarez
  donderdag 14 maart 2024 @ 21:15:50 #296
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_212828992
Dit gaat niet met 11 voor Ajax eindigen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 14 maart 2024 @ 21:19:45 #297
504895 Bofjijff
Fijne dag he
pi_212829099
quote:
10s.gif Op donderdag 14 maart 2024 21:15 schreef Heeinz het volgende:
Mannsverk is de nieuwe Álvarez
sivertgod
Hoi
pi_212829198
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2024 21:19 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
sivertgod
Zie eerder wat gelijkenissen met Frenkie dan met Alvarez. Zou je zeggen.
  donderdag 14 maart 2024 @ 21:25:57 #299
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_212829241
Kut, dan toch.
  donderdag 14 maart 2024 @ 21:26:03 #300
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_212829243
Klaar met dit boerenkool elftal
RED ONS HENNIEGOD
pi_212829248
ontsnapt
niet meer ontsnapt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')