Engelse topclubs zijn natuurlijk vooral Arsenal, Man City, Liverpool en Tottenham maar dat continue hoge tempo kunnen Nederlandse ploegen uberhaupt slecht mee omgaan, daarom mislukken Nederlanders doorgaans ook in de Premier League. Dan kun je dus beter tegen iets betere teams uit Spanje, Italie of Duitsland spelen en inderdaad zul je het tegen Real niet makkelijker hebben dan tegen Aston Villa, maar pakweg Inter Milan acht ik wel beter te doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:01 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, tja, zo wordt het natuurlijk wel een kwestie die niet-falsifieerbaar is. Engelse ploegen zijn dus hartstikke goed, maar als ze het in Europa minder goed doen, dan komt dat gewoon omdat ze de Europese toernooien niet zo serieus nemen.
En wat schaar je allemaal onder de noemer 'Engelse topclub', want je denkt toch niet dat Ajax serieus meer kans zou hebben tegen Real dan tegen Aston Villa?
Overdreven is het zeker. Brighton is helemaal niet zo goed. Die zouden er zelfs kansloos afgaan tegen AZ of Twente. Ja ze wonnen twee keer van Ajax, dat in die periode ook verloor van FC Utrecht en gelijk speelde tegen Almere.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Op basis waarvan baseer je dat laatste? Ik vond namelijk wel dat Brighton er voor ging. Maar uiteindelijk bleken die simpelweg niet zo goed als van te voren werd verwacht. Ze verloren thuis zelfs van AEK en gingen er afgelopen week flink af bij Roma.
Natuurlijk kan het huidige Ajax van zulke ploegen verliezen, maar wat ik aangeef is de mate waarin teams als Bright en Aston Villa worden afgeschilderd voorafgaand aan een confrontatie gewoon overdreven en onnodig is.
Tottenham?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Engelse topclubs zijn natuurlijk vooral Arsenal, Man City, Liverpool en Tottenham maar dat continue hoge tempo kunnen Nederlandse ploegen uberhaupt slecht mee omgaan, daarom mislukken Nederlanders doorgaans ook in de Premier League. Dan kun je dus beter tegen iets betere teams uit Spanje, Italie of Duitsland spelen en inderdaad zul je het tegen Real niet makkelijker hebben dan tegen Aston Villa, maar pakweg Inter Milan acht ik wel beter te doen.
Tottenham top premier league noemen was inderdaad wat te optimistisch van me, komt waarschijnlijk omdat ik de spelers beter ken dan die van pakweg Aston Villa of Brighton.quote:
Tottenham is een beetje het Twente/AZ van de PL maar door het veranderde voetballandschap kan je inmiddels wel stellen dat de top 10 van de PL kampioen van NL zou worden.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Tottenham top premier league noemen was inderdaad wat te optimistisch van me, komt waarschijnlijk omdat ik de spelers beter ken dan die van pakweg Aston Villa of Brighton.
Dat denk ik ook wel inderdaad. Denk dat zelfs Everton een goede kans zou maken.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tottenham is een beetje het Twente/AZ van de PL maar door het veranderde voetballandschap kan je inmiddels wel stellen dat de top 10 van de PL kampioen van NL zou worden.
niet helemaal fit of sparen voor donderdag (niet dat we in de positie zijnquote:
Akpom is ook van de zomer weg, Rijkhoff is de toekomstquote:Op zondag 10 maart 2024 13:48 schreef byah het volgende:
Geef Rijkhoff dan gewoon een kans. Het is Fortuna en van Akpom weten we al dat hij er geen zak van kan.
oeiquote:Op zondag 10 maart 2024 14:36 schreef Shreyas het volgende:
Ah, Ajax speelt met Gooijer, Mannsverk, Sosa en Taylor. Dit wordt dus 0-1 Fortuna.
Begint weer een beetje de Taylor van rond zijn debuut te worden..quote:
Das wel een heel naar ajax dingetje,quote:Op zondag 10 maart 2024 14:38 schreef Heeinz het volgende:
Mannsverk is echt wel een slimme speler, had ik niet gedacht na zijn fiasco van een debuut
Sutalo zit er ook niet lekker inquote:Op zondag 10 maart 2024 14:43 schreef Wertha het volgende:
Gooijer kapt zichzelf weer eens uit. Man man man. Wat een gebrek aan talent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |