abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183536837
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat aso. Ik zou denk ik dan gewoon in de eerste wagon al vragen 'kunt u uw tas even weghalen'. Dan durft toch niemand nee te zeggen? (ik ga nooit met het OV, dus misschien zit ik er echt heel erg naast :@ )

Heeeeel veel plezier in de thermen! :*
Ik was al gaar en dan ben ik vaak op zo'n moment te schijterig om mensen echt aan te gaan spreken :@ en denk dan gauw 'oh in een volgende wagon is vast wel ergens plek'. Maar goed, uiteindeljk heb ik kunnen zitten. :)

Bedankt! Drie dagen/nachtjes lekker relaxen *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 december 2018 @ 20:40:36 #277
163650 Greys
pi_183538318
JOOP THE MOVIE staat online *O*

Joop, onze ouwe FOK-bingodraaiert en die veel van jullie weleens gezien hebben in onze stamkroeg.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 4 december 2018 @ 20:43:22 #278
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_183538395
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:22 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Was op een gegeven moment wel geneigd dat te doen ja :') Ik lied wel duidelijk merken dat ik wilde gaan zitten; dan zet je toch je tas wel even weg lijkt me.

Anyways, zit nu wel lekker drie nachtjes in de thermen. Zometeen alvast even een saunarondje doen. :)
Ooh heerlijk een paar dagen relaxen! Geniet ervan!

Als het druk is in de trein vraag ik gewoon aan iemand die er niet stinkend of heel dik uitziet en er ligt nog een tas naast: "mag ik hier zitten" en dan halen ze altijd hun tas weg.
Zelf haal ik bij ieder station mijn tas weg van de stoel naast me.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_183538855
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 20:43 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ooh heerlijk een paar dagen relaxen! Geniet ervan!

Als het druk is in de trein vraag ik gewoon aan iemand die er niet stinkend of heel dik uitziet en er ligt nog een tas naast: "mag ik hier zitten" en dan halen ze altijd hun tas weg.
Zelf haal ik bij ieder station mijn tas weg van de stoel naast me.
Ja, bij mij idem. Ik heb ook nog nooit gezien dat dat bij anderen fout ging (al is er natuurlijk wel een bepaald soort mensen waaraan niemand de vraag stelt).
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 4 december 2018 @ 21:19:54 #280
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183539276
https://m.9gag.com/gag/a9Kr2ED?ref=fbp

Om je te bescheuren, ik ben niet helemaal van het Trump bashen, maar dit is mooi. _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_183539317
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2018 20:40 schreef Greys het volgende:
JOOP THE MOVIE staat online *O*

Joop, onze ouwe FOK-bingodraaiert en die veel van jullie weleens gezien hebben in onze stamkroeg.

"Ik liep nog in het park de hond te zoeken, maar die zat al op het terras, de gifmenger!"
dag
  dinsdag 4 december 2018 @ 21:27:12 #282
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183539433
Elke dag twee haringen
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_183540304
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2018 20:40 schreef Greys het volgende:
JOOP THE MOVIE staat online *O*

Joop, onze ouwe FOK-bingodraaiert en die veel van jullie weleens gezien hebben in onze stamkroeg.

Puur goud dit :D _O-

“Dan denk ik: wat een klerelijers” :D

En bij het korfballen gemeng willen douchen en de meiden werden boos. “Ja, dat snap ik ook niet”

“Wat kom je doen?”
“Tennissen”
“We zitten al vol”
“Krijg dan de klere maar.”

“Ik kwam B12 tekort; heb ik een prik in me reet gehad. Nou GOTVERDORREME dat mot dan maar. Maar was wel lekker die prik.”

Fascinerend deze man. :D Hij noemt Henk ook nog even een klerelijer _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 december 2018 @ 22:21:23 #284
163650 Greys
pi_183540510
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 22:10 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Puur goud dit :D _O-

“Dan denk ik: wat een klerelijers” :D

En bij het korfballen gemeng willen douchen en de meiden werden boos. “Ja, dat snap ik ook niet”

“Wat kom je doen?”
“Tennissen”
“We zitten al vol”
“Krijg dan de klere maar.”

“Ik kwam B12 tekort; heb ik een prik in me reet gehad. Nou GOTVERDORREME dat mot dan maar. Maar was wel lekker die prik.”

Fascinerend deze man. :D Hij noemt Henk ook nog even een klerelijer _O-
Joop is echt goud _O- _O_

Hij komt de 20e ook weer even kort langs. O+ Staat al in z'n agenda.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_183540543
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 22:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Joop is echt goud _O- _O_

Hij komt de 20e ook weer even kort langs. O+ Staat al in z'n agenda.
Tof ^O^ Bij de eerste Henkmeet dit jaar ook nog even gezien; toen kwam hij eventjes met de gifmenger langs
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_183541579
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 december 2018 09:16 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ]
:D keep them coming
~The present is all there is~
pi_183541724
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:22 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Was op een gegeven moment wel geneigd dat te doen ja :') Ik lied wel duidelijk merken dat ik wilde gaan zitten; dan zet je toch je tas wel even weg lijkt me.

Anyways, zit nu wel lekker drie nachtjes in de thermen. Zometeen alvast even een saunarondje doen. :)
Irri zeg, je had gewoon bovenop een tas moeten zitten. Ik had er wat van gezegd hoor, kom op. Je hebt gewoon recht op een zitplek, tenzij je zwart rijdt, maar ik denk niet dat jij dat zou doen :P

Veel plezier de komende dagen. Nog nooit geweest, maar lijkt me heerlijk ontspannend.
~The present is all there is~
pi_183541747
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 13:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En dan op het eind ‘nul plus’ want hij kent die smiley natuurlijk niet _O-
Ziet ie er niet uit als een FOK!ker dan?
~The present is all there is~
pi_183541784
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2018 20:40 schreef Greys het volgende:
JOOP THE MOVIE staat online *O*

Joop, onze ouwe FOK-bingodraaiert en die veel van jullie weleens gezien hebben in onze stamkroeg.

Oh leuk, later ff kijken want nu geen tijd voor. Wel ff snel vooruit gekeken, en wat zag ik? Henk's kroeg *O*
~The present is all there is~
  dinsdag 4 december 2018 @ 23:24:09 #290
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183541891
Zo. Net weer thuis. Was bij mijn ouders op bezoek geweest na mijn werk, want mijn vader was vandaag weer thuisgekomen vanuit het ziekenhuis. Hij heeft een prednison kuur gehad en er zat vocht achter zijn longen (wat nu dan weg is), waardoor het nu weer relatief beter gaat. Hij is nu weer veel energieker en kan in rust weer normaal ademhalen. Nu zou het weer kunnen dat hij nog een paar maanden vooruit kan. Maar dat is natuurlijk nog afwachten.

Goed nieuws dus. Al is het van het ene naar het andere uiterste. En vooral heel druk geweest. Waarbij het ook niet helpt dat ik echt met een paar kansloze collega's en leidinggevenden werk :') Al ben ik daar dan wel bijna vanaf.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 4 december 2018 @ 23:27:26 #291
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183541954
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 19:18 schreef Aoibhin het volgende:
Ik stapte een half uur geleden op de trein en moest drie wagons doorlopen, want overal zaten mensen de stoel naast hen bezet te houden met hun tas. Ik vervolgens seinen en duidelijk maken naar iemand dat ik ergens wil zitten; krijg ik gewoon allemaal chagrijnige blikken en zetten ze hun tas alsnog niet even weg :o :(
Zoiets:

Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 4 december 2018 @ 23:28:49 #292
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183541972
Het is bijzonder asociaal om je tas te laten staan als er verder geen zitplaatsen zijn. Mensen moeten gewoon kunnen zitten. Negen van de tien keer zet ik mijn tas preventief op mijn schoot als er weer mensen instappen en er lijken geen zitplaatsen over te zijn.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_183542094
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 december 2018 23:24 schreef Redefine het volgende:
Zo. Net weer thuis. Was bij mijn ouders op bezoek geweest na mijn werk, want mijn vader was vandaag weer thuisgekomen vanuit het ziekenhuis. Hij heeft een prednison kuur gehad en er zat vocht achter zijn longen (wat nu dan weg is), waardoor het nu weer relatief beter gaat. Hij is nu weer veel energieker en kan in rust weer normaal ademhalen. Nu zou het weer kunnen dat hij nog een paar maanden vooruit kan. Maar dat is natuurlijk nog afwachten.

Goed nieuws dus. Al is het van het ene naar het andere uiterste. En vooral heel druk geweest. Waarbij het ook niet helpt dat ik echt met een paar kansloze collega's en leidinggevenden werk :') Al ben ik daar dan wel bijna vanaf.
Sterkte voor je vader! Wel fijn om te horen dat de medicijnen werken, dat hij zich beter voelt en er weer even tegenaan kan.
Collega's en leidinggevenden houden niet veel rekening met je situatie? Wel rot om dat er dan ook nog bij te hebben. :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 4 december 2018 @ 23:37:36 #294
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183542124
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 23:35 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Sterkte voor je vader! Wel fijn om te horen dat de medicijnen werken, dat hij zich beter voelt en er weer even tegenaan kan.
Collega's en leidinggevenden houden niet veel rekening met je situatie? Wel rot om dat er dan ook nog bij te hebben. :{
Dank je :) Nee dat van die collega's en leidinggevenden staat los van die situatie. Die hebben daar juist wel begrip voor. Ik doel er meer op dat ik het nu heel druk heb en je werk er normaal bijkomt (dat is prima), maar dat er zoveel dingen blijven liggen en beter kunnen. Waardoor het werk ook nog chaotischer wordt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 4 december 2018 @ 23:38:17 #295
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183542138
En jij nog veel plezier en ontspanze deze drie dagen :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_183542142
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 december 2018 23:27 schreef Redefine het volgende:

[..]

Zoiets:

[ afbeelding ]
:D

Het was meer van 'wagon met aan weerszijden op elke rij een eenzame reiziger met een tas ernaast; eenzame reizigers zitten wat op de mobiel te klooien, kijken mij even aan met doodse blik, ik gebaar dat ik wil zitten, zij gaan weer naar hun mobiel staren en doen alsof ik niet besta' :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_183542166
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 23:28 schreef Redefine het volgende:
Het is bijzonder asociaal om je tas te laten staan als er verder geen zitplaatsen zijn. Mensen moeten gewoon kunnen zitten. Negen van de tien keer zet ik mijn tas preventief op mijn schoot als er weer mensen instappen en er lijken geen zitplaatsen over te zijn.
Dat doe ik inderdaad ook altijd; soms zet ik hem wel naast me neer, maar als er een station nader zet ik hem automatisch altijd op mijn schoot neer.
Het helpt ook niet heel erg dat die richel boven zo smal en laag is dat je er nauwelijks wat bovenop kan zetten. Ik heb een vrij kleine tas bij me, en zelfs die paste daar niet op.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 4 december 2018 @ 23:41:09 #298
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183542171
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 23:38 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:D

Het was meer van 'wagon met aan weerszijden op elke rij een eenzame reiziger met een tas ernaast; eenzame reizigers zitten wat op de mobiel te klooien, kijken mij even aan met doodse blik, ik gebaar dat ik wil zitten, zij gaan weer naar hun mobiel staren en doen alsof ik niet besta' :{
Ja ik herken het. Dat mensen niet direct hun tas oppakken als je langsloopt kan ik dan nog enigszins begrijpen (zelf doe ik zoals ik al zei dat al anders, maar ik snap nog wel dat je hoopt dat iemand dan ergens anders gaat zitten). Maar als iemand naast jouw bank gaat staan, dan hoor je gewoon je spullen op te pakken en die stoel vrij te maken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_183542214
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 23:37 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dank je :) Nee dat van die collega's en leidinggevenden staat los van die situatie. Die hebben daar juist wel begrip voor. Ik doel er meer op dat ik het nu heel druk heb en je werk er normaal bijkomt (dat is prima), maar dat er zoveel dingen blijven liggen en beter kunnen. Waardoor het werk ook nog chaotischer wordt.
Oh dat is wel fijn dat ze dan toch wel rekening met je situatie houden en er begrip voor hebben. :) Dan gaat het alsnog wel extra ergeren als er van alles beter kan en je dat er ook nog bij krijgt. Sterkte ermee.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_183542219
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 23:38 schreef Redefine het volgende:
En jij nog veel plezier en ontspanze deze drie dagen :)
Bedankt! :) Gaat wel lukken.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')