abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 augustus 2018 @ 15:56:55 #1
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181205711


Jaja, het is zo ver. We hebben besloten toch eens te gaan kijken of een slowchat een toevoegende waarde kan hebben voor ons mooie gezellige subforum CRE. Onder voorbehoud, welteverstaan, want het mag niet ten koste gaan van de activiteit in de andere topics.
Dat is ook de reden dat CRE tot op de dag van vandaag geen SC heeft gehad. We hebben niet zo zeer behoefte aan 'offtopic geneuzel', maar creatieve topics en ontopic geneuzel dáár. Het is dan ook niet de bedoeling dat creatief werk hier inhoudelijk besproken wordt, wel mag er hier eventueel een link geplaatst worden naar het betreffende topic waar je je werk hebt gepost om mensen daar naartoe te verwijzen.
Daarnaast leek het ons gewoon leuk om iedereen uit alle hoekjes van CRE de kans te geven samen te babbelen over het leven, het weer, je dagelijkse bezigheden, en waar je dan ook maar zin in hebt om over te kletsen.
Verder gelden uiteraard de normale regels. Wees lief voor elkaar, anders krijg je een boze Samzz aan je broek.
Deze OP zal in de loop der tijd vast ook wel wat opgeknapt worden, maar voor nu: brand los*O*
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181205728
Ik zie geen zonnetje :( ;) (heerlijk weer)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181205782
Intake ging goed, half september beginnen ^O^
(24 weken op maandagmiddag en woensdagochtend)

Ik houd ook van bordspellen, maar nu als single speel ik ook amper. Maar ga eind deze maand kijken bij een spelletjesclub hier in het wijkcentrum ^O^
pi_181205817
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:59 schreef _Hestia_ het volgende:
Intake ging goed, half september beginnen ^O^


Fijn!


Hier weinig zon maar wel gewoon warm

Zometeen met mijn man uit eten *O*
pi_181205860
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Fijn!


Hier weinig zon maar wel gewoon warm

Zometeen met mijn man uit eten *O*
Ja idd, kan ik toch al wat doen tot onderzoek afgerond is.
Hier ook geen zon te bekennen.
Lekker! Wat voor restaurant? En wat te vieren of gewoon zomaar? Eet smakelijk!
pi_181206070
We gaan sushi eten
Zouden we eigenlijk in de vakantie doen maar toen was het te warm
pi_181206075
Kinderen waren even naar een speelveldje in de buurt. Is de oudste gebeten door een kat -O-
Huisarts maar ff gebeld of zijn vaccinaties nog afdoende zijn. Bij geen bericht hoef ik niet te komen. Assistente en ik dachten beide dat het waarschijnlijk wel afdoende is gezien de laatste 2 jaar geleden is geweest. Maar de officiële laatste is pas met 9 jaar dus ik ga er vanuit dat deze tot 9 bescherming bied
pi_181206166
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:08 schreef Goitske het volgende:
Kinderen waren even naar een speelveldje in de buurt. Is de oudste gebeten door een kat -O-
Huisarts maar ff gebeld of zijn vaccinaties nog afdoende zijn. Bij geen bericht hoef ik niet te komen. Assistente en ik dachten beide dat het waarschijnlijk wel afdoende is gezien de laatste 2 jaar geleden is geweest. Maar de officiële laatste is pas met 9 jaar dus ik ga er vanuit dat deze tot 9 bescherming bied
Gebeten dat hoor je niet vaak (meestal krabben)

En nog even afwachten dan?
pi_181206417
@Sarabi Ah oke ja dat kan ik me voorstellen. Geniet ervan!

@Goitske Oh jee dat hoor je idd niet vaak. Ik duim mee dat hij geen Tetanus-prik hoeft. Je zou idd denken dat die vaccinaties dan idd tm zn 9e moeten werken.
pi_181206522
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gebeten dat hoor je niet vaak (meestal krabben)

En nog even afwachten dan?
heeft echt een paar tanden er in staan. Uitgespoeld met water, desinfectie doekje er over heen en hopen dat het niet gaat ontsteken
Niks gehoord nog zal wel goed zijn. Anders moest ik nog naar de praktijk dus dat doen ze niet vlak voor sluitingstijd
pi_181206564
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:22 schreef Goitske het volgende:

[..]

heeft echt een paar tanden er in staan. Uitgespoeld met water, desinfectie doekje er over heen en hopen dat het niet gaat ontsteken
Niks gehoord nog zal wel goed zijn. Anders moest ik nog naar de praktijk dus dat doen ze niet vlak voor sluitingstijd
En dat deed die kat gewoon vanuit het niets of? Ik hoop met je mee dat het niet gaat ontsteken. Heeft hij er veel last van?
pi_181206751
Dag 4 alweer 'plat'. Vanmorgen begon wel goed verder, beetje met brommer bezig geweest. Nu weer aan de kalmeringszooi.

Kreeg m'n laatste haakpakket binnen. Dat is blijkbaar een gevuld iets om in de kerstboom te hangen...
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181208292
* ChildoftheStars kijkt zichzelf streng aan de stickerboekjes zijn voor in mijn bujo van december (ik start mijn nieuwe bujo in december, want ik dan de afsluiting en het begin van een nieuw jaar, wat in elkaar overloopt voor mij, in 1 bujo)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181208523
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:31 schreef dedodo het volgende:
Dag 4 alweer 'plat'. Vanmorgen begon wel goed verder, beetje met brommer bezig geweest. Nu weer aan de kalmeringszooi.

Kreeg m'n laatste haakpakket binnen. Dat is blijkbaar een gevuld iets om in de kerstboom te hangen...
Sterkte! En dan ben je daar mooi op tijd mee klaar :D Of je laat hem nog even liggen ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
* ChildoftheStars kijkt zichzelf streng aan de stickerboekjes zijn voor in mijn bujo van december (ik start mijn nieuwe bujo in december, want ik dan de afsluiting en het begin van een nieuw jaar, wat in elkaar overloopt voor mij, in 1 bujo)
Knap als je dat kunt hoor! Ik begin elk jaar een nieuwe bujo. Vind ik wel zo overzichtelijk.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 18:01:57 #15
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181208542
Veel te druk op werk.....doe thuis geen fuck....en dan die pokkemuggen als ze niet zoemen word ik wel wakker van de jeuk. -O-
pi_181208915
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:00 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Sterkte! En dan ben je daar mooi op tijd mee klaar :D Of je laat hem nog even liggen ;)

Dankje, morgen dus ff stevig gesprek met behandelaar hoop ik.

Nee joh die wordt voor die swap, dat red ik makkelijk, 45x68 stitches (geen idee of dat veel is). Zal wel voor m'n moeder worden, maar welk jaar weet ik niet. Het is 18CT en 'Rosace floss' zegt iemand dat wat? Zo ja, is dat wat?
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181209160
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:24 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

En dat deed die kat gewoon vanuit het niets of? Ik hoop met je mee dat het niet gaat ontsteken. Heeft hij er veel last van?
assistente belde om half 5 dat ik antibiotica kon halen recept lag al bij de apotheek. Laat ik nou de apotheek in het ziekenhuis hebben dus hop jongens in de bakfiets naar de apotheek ... 6 uur weer thuis, eten aan gezet.

Ik mag geloof ik niet haken -O-
pi_181209215
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:31 schreef dedodo het volgende:
Dag 4 alweer 'plat'. Vanmorgen begon wel goed verder, beetje met brommer bezig geweest. Nu weer aan de kalmeringszooi.

Kreeg m'n laatste haakpakket binnen. Dat is blijkbaar een gevuld iets om in de kerstboom te hangen...
oh leuk!
Ik heb ooit het hersenspinsel gehad om kerst ballen te breien. Het is bij de aanschaf van het boek
en breinaalden gebleven, wel een poging gedaan maar werd er helemaal nerveus van.
pi_181209654
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:34 schreef Goitske het volgende:

[..]

assistente belde om half 5 dat ik antibiotica kon halen recept lag al bij de apotheek. Laat ik nou de apotheek in het ziekenhuis hebben dus hop jongens in de bakfiets naar de apotheek ... 6 uur weer thuis, eten aan gezet.

Ik mag geloof ik niet haken -O-
Oh balen dat hij toch nog aan de AB moet. En wat een gedoe met de apotheek is dat dan. Wel een handige plek als je aan het werk bent, maar niet op je vrije dag.
Maar deed die kat dat vanuit het niets of was er wat gebeurd ofzo dat hij begon te bijten?
Hopelijk kun je nog wat haken als ze op bed liggen.
pi_181210691
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:36 schreef Goitske het volgende:

[..]

oh leuk!
Ik heb ooit het hersenspinsel gehad om kerst ballen te breien. Het is bij de aanschaf van het boek
en breinaalden gebleven, wel een poging gedaan maar werd er helemaal nerveus van.
Gaaf idee :)
pi_181212005
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 18:54 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Oh balen dat hij toch nog aan de AB moet. En wat een gedoe met de apotheek is dat dan. Wel een handige plek als je aan het werk bent, maar niet op je vrije dag.
Maar deed die kat dat vanuit het niets of was er wat gebeurd ofzo dat hij begon te bijten?
Hopelijk kun je nog wat haken als ze op bed liggen.
ik was er niet bij. Hij zegt de kat kwam naar mij toe had al een paar x geaaid en opeens beet hij

Ach de keren dat ik er plotseling naar toe moet is echt de afgelopen jaren op 1 hand te tellen. Vanaf de huisarts (dokzuid) ben je er ook zo en voordeel betere voorraden dan de andere apotheken in Apeldoorn
pi_181212952
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 20:17 schreef Goitske het volgende:

[..]

ik was er niet bij. Hij zegt de kat kwam naar mij toe had al een paar x geaaid en opeens beet hij

Ach de keren dat ik er plotseling naar toe moet is echt de afgelopen jaren op 1 hand te tellen. Vanaf de huisarts (dokzuid) ben je er ook zo en voordeel betere voorraden dan de andere apotheken in Apeldoorn
Hmm vreemd hoor en dat is waar idd. Ik heb zowel huisarts als apotheek bij dokzuid zitten, lekker makkelijk bij elkaar.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 20:58:10 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181213409
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:22 schreef Goitske het volgende:

[..]

heeft echt een paar tanden er in staan. Uitgespoeld met water, desinfectie doekje er over heen en hopen dat het niet gaat ontsteken
Niks gehoord nog zal wel goed zijn. Anders moest ik nog naar de praktijk dus dat doen ze niet vlak voor sluitingstijd
Oei. Tetanus nog up to date?

Meestal moet je na een beet binnenkomen voor een boost. Beetwonden zijn naar. Sterkte!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181213447
Twee NL-alerts gehad. Schrok me rot van mijn mobiel. Blijkt vlakbij een grote brand te zijn. De lucht is helemaal zwart getrokken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181214947
Tetanus "verloopt" volgens de huidige inzichten toch niet meer? In ieder geval niet als je de complete vaccinatie gehad hebt, ik ben even kwijt hoe die precies zat. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 15 augustus 2018 @ 21:46:59 #26
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181215119
Oh geen flauw idee. De laatste keer dat ik ben gebeten was in 2012.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181215153
Beterschap voor de kattenbeet.

Hoe was het festival?

Vroeg op bed. Koes lekker :z
pi_181215375
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 20:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oei. Tetanus nog up to date?

Meestal moet je na een beet binnenkomen voor een boost. Beetwonden zijn naar. Sterkte!
laatste was 2 jaar geleden hij is bijna 6 dus zit nog in het vaccinatieprogramma daarom wist ik ook niet of dit voldoende was maar de huisarts zei van wel. Nu antibiotica naar binnen zien te krijgen :X
pi_181215429
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:46 schreef Samzz het volgende:
Oh geen flauw idee. De laatste keer dat ik ben gebeten was in 2012.
Ik hoorde het ergens in de afgelopen paar maanden langskomen, dus zal wel redelijk recent zijn, die bevinding. :Y Geldt voor een aantal ook, ik dacht sowieso voor een paar van de hepatitis'en ook.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181215455
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:48 schreef -sabine- het volgende:
Beterschap voor de kattenbeet.

Hoe was het festival?

Vroeg op bed. Koes lekker :z
Het festival was echt supertof! O+

Slaap lekker!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181222721
Goedemorgen allemaal :W
pi_181222948
Mogguh.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 16 augustus 2018 @ 09:31:36 #33
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181223229
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik hoorde het ergens in de afgelopen paar maanden langskomen, dus zal wel redelijk recent zijn, die bevinding. :Y Geldt voor een aantal ook, ik dacht sowieso voor een paar van de hepatitis'en ook.
Zou best kunnen idd :Y. Alleen maar mooi.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 16 augustus 2018 @ 09:32:51 #34
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181223248


Ik had mijn nieuwe schoenen nog niet laten zien *O*. Cadeautje van mezelf aan mezelf :') O+
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181223367
Ze blijven gaan. Zitten ze eigenlijk ook een beetje lekker?
  donderdag 16 augustus 2018 @ 09:45:15 #36
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181223467
Ja zit een fijn voetbed in. Maar ik ben gewend om op hakken te lopen dus dat zal wel schelen :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181223539
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:45 schreef Samzz het volgende:
Ja zit een fijn voetbed in. Maar ik ben gewend om op hakken te lopen dus dat zal wel schelen :D.
Beide dingen helpen :Y

Nou weer tijd om weekboodschappen te doen.....
:W
  donderdag 16 augustus 2018 @ 09:51:23 #38
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181223561
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Beide dingen helpen :Y

Nou weer tijd om weekboodschappen te doen.....
:W
Weer tijd om te werken :{.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181223638
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:32 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had mijn nieuwe schoenen nog niet laten zien *O*. Cadeautje van mezelf aan mezelf :') O+
Pretty. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181224884
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Tetanus "verloopt" volgens de huidige inzichten toch niet meer? In ieder geval niet als je de complete vaccinatie gehad hebt, ik ben even kwijt hoe die precies zat. :+
Als je ze alledrie gehad hebt ben je veilig voor x jaar, daarna heb je er maar 1 nodig indien nodig. Een kennis moest er laatst een nadat hij in iets roestigs was gaan staan.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181225018
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:01 schreef dedodo het volgende:

[..]

Als je ze alledrie gehad hebt ben je veilig voor x jaar, daarna heb je er maar 1 nodig indien nodig. Een kennis moest er laatst een nadat hij in iets roestigs was gaan staan.
Mja, ik kan er ook niets over terugvinden nu. Zal wel een klok/klepel-verhaal van mijn kant zijn dan. :Y Of het is nog sterk uiteenlopend per praktijk wat ze adviseren, dat kan ook. Niet iedereen neemt nieuwe inzichten even snel over natuurlijk.

Enniewee, gewoon luisteren naar de professional die je vertrouwen heeft dus. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181236356
Zo weekend!
pi_181236364
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 09:32 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had mijn nieuwe schoenen nog niet laten zien *O*. Cadeautje van mezelf aan mezelf :') O+
heeeel gaaf! Ik zou acuut m'n nek breken op dat soort schoenen ddww
pi_181236632
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 19:28 schreef Goitske het volgende:
Zo weekend!
Geniet er van *O*
pi_181248344
Goedemorgen
Wat is het rustig de afgelopen dagen
pi_181248372
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 19:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Geniet er van *O*
ben kinderkamers aan het opruimen
Wat een bende :o
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:16:51 #47
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181248446
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 19:29 schreef Goitske het volgende:

[..]

heeeel gaaf! Ik zou acuut m'n nek breken op dat soort schoenen ddww
Haha oefenen :D. Ik loop er al vanaf m'n 16e mee. Dus gelukkig geen problemen.

En geen rare vervormde voeten, want ik loop ook genoeg op platte schoenen en bootvoets.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181248574
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 10:11 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Wat is het rustig de afgelopen dagen
Het is eindelijk weer weer om dingen te ondernemen. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:30:57 #49
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181248743
Ik heb het echt kakdruk op t werk :{.

Gelukkig is t seizoen bijna 'voorbij'. Weekje rust. En dan weer volle bak tot en met oktober :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181248770
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het is eindelijk weer weer om dingen te ondernemen. _O-
Dat is wel waar :Y zo fijn
pi_181248777
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 10:30 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het echt kakdruk op t werk :{.

Gelukkig is t seizoen bijna 'voorbij'. Weekje rust. En dan weer volle bak tot en met oktober :').
Hopelijk kan je een beetje bij komen in die week
pi_181248788
Op het werk valt het nu nog wel mee, maar mensen zijn wel duidelijk terug aan het komen van vakantie. Hopelijk schieten ze op de fabriek daar ook een beetje mee op, de onderbezetting daar is te duidelijk. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181248790
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 10:13 schreef Goitske het volgende:

[..]

ben kinderkamers aan het opruimen
Wat een bende :o
Kom je nog vreemde dingen tegen? :D
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:33:18 #54
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181248795
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 10:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hopelijk kan je een beetje bij komen in die week
Doubt it... We hebben in september een open dag en raad eens wie die mag organiseren ;(.

Maar komt goed, leuke dingetjes gepland.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181249024
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 10:33 schreef Samzz het volgende:

[..]


Maar komt goed, leuke dingetjes gepland.
Gelukkig :)
pi_181250539
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 10:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kom je nog vreemde dingen tegen? :D
gelukkig niet! Ook geen vieze beesten of geplette dingen enzo brrrr
Moet nog wel even een paar bakken door maar dan zonder hun :@
pi_181250598
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:03 schreef Goitske het volgende:

[..]

gelukkig niet! Ook geen vieze beesten of geplette dingen enzo brrrr
Moet nog wel even een paar bakken door maar dan zonder hun :@
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181250606
Ik zou willen dat ik een moeder had die even mijn kamer deed * ChildoftheStars kijkt schuldbewust om zich heen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181250755
Weer wat opgeknapt CotS?

En opruimen. Tsja. Ik heb nog steeds bakken in de woonkamer staan die ik verder op moet bergen/een plek moet geven. :')

De planning was binnen het jaar opgeborgen, maar toen werd het schroeiheet. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181250809
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zou willen dat ik een moeder had die even mijn kamer deed * ChildoftheStars kijkt schuldbewust om zich heen
je mis wel het eea als ik het doe kan ik je vertellen :@
pi_181250814
Nachtje ziekenhuis gedaan, ze hebben daar iets (ik weet niet wat) in een infuus gedonderd en nu voel ik me stukken beter. Eerder richting een gewone griep
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181250836
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:16 schreef Goitske het volgende:

[..]

je mis wel het eea als ik het doe kan ik je vertellen :@
Als ik het zelf doe ook ;) Als ik weer beter ben rous ik er zelf me een vuilniszak doorheen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181250859
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nachtje ziekenhuis gedaan, ze hebben daar iets (ik weet niet wat) in een infuus gedonderd en nu voel ik me stukken beter. Eerder richting een gewone griep
Oh, heftig wel! Hopelijk is het paardenmiddel genoeg om de infectie op te laten hoepelen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181250876
Ik heb net een vuilniszak vol weg gemikt.
Gaat iets op marktplaats
Gaat een deel naar een vriendin die ene kleine heeft van 4 maanden. Dingen die herrie maken :o heb het gevraagd vond ze leuk nou succes er mee! Zand watertafel nog uitspuiten en als de jongens weer op school zitten alles in de bakfiets en naar haar toe
pi_181251017
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Als ik het zelf doe ook ;) Als ik weer beter ben rous ik er zelf me een vuilniszak doorheen
op mijn werk ook opruiming gehouden laatst.
Collega zei ja ik ben van het bewaren dus heb op jou gewacht tot je terug kwam van vakantie _O-
Jij mikt alles weg zonder problemen! Zij heeft alles voor mij qua tilwerk gedaan omdat ik met mijn schouder zat.
Halve kast is nu leeg _O-
pi_181251045
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nachtje ziekenhuis gedaan, ze hebben daar iets (ik weet niet wat) in een infuus gedonderd en nu voel ik me stukken beter. Eerder richting een gewone griep
wat fijn dat je wat beter voelt.
pi_181251124
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:24 schreef Goitske het volgende:

[..]

op mijn werk ook opruiming gehouden laatst.
Collega zei ja ik ben van het bewaren dus heb op jou gewacht tot je terug kwam van vakantie _O-
Jij mikt alles weg zonder problemen! Zij heeft alles voor mij qua tilwerk gedaan omdat ik met mijn schouder zat.
Halve kast is nu leeg _O-
Goed team wel :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181251187
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Goed team wel :D
ik heb 2 collega's waar ik mee opruim. En dan is het echt puinruimen doen we 1-2x per jaar als het rustig is in de vakanties. Heb nog een berghok waar ik door heen wil binnenkort
pi_181254565
CotS, heftig dat je een nachtje in het zkh moest blijven. Maar wel fijn dat je je nu wat beter voelt. Maar doe nog maar ff rustig aan hoor :*

Goitske, lekkee bezig met opruimen hoor ^O^ Zoiets kun je idd beter niet doen waar de kinderen bij zijn.

Samzz, balen dat het zo druk is op het werk. Wat voor leuke dingetjes heb je gepland? :)
pi_181254996
Hestia je merkt als je weer meer thuis bent zoals in een vakantie hoeveel zooi er is in een huis. Dus de bezem er door en als je eenmaal begint zie je van alles :|W
En Jan zijn kamer moest ik echt over de zooi heen stappen :o
Hij is nu op zijn kamer aan het spelen, ben benieuwd hoe erg de bende straks weer is -O-
pi_181255525
Nadeel van sommige verschillende hobbies, ik was net brommer sleutelen en kan dan niet even mijn spierwitte borduurwerkje pakken :P
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181257258
Ik heb heb mijn huis ingedeeld in verschillende clusters die ik ga opruimen. Over twee weken begint stage :o (oh mijn god) en dan is mijn huis aan kant
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 17:20:46 #73
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181257557
Ja.... vakantie! Ik stuur altijd een bericht naar mijn contacten dat ik er niet ben, wie mij vervangt en wat er niet wordt gedaan. Krijg ik meteen een reply met nog een spoedopdracht. -O-

Dus toch nog ff snel gedaan. Ben ik eindelijk thuis en wil ik mijn werkmobiel uitzetten, word ik gebeld....weer een spoedje over een evenement dat vandaag afloopt.
Wat denken ze dat ik nu nog ga doen dan????? Het is over vijven, iedereen is naar huis. 8)7
pi_181266527
Ik voel me weer beter! (naja, beter, niet goed, maar de koorts is weg. Alleen nog wel ziek). Zo blij dat ik weer wat energie heb!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181269998
Mogguh. Welkom in het blauwe uur.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181270138
En welkom in het gouden uur.

Geen idee waar ik het over heb? Het makkelijkste is om naar de reflectie te kijken op ramen. Die kleur is eerst blauw en wordt daarna geliger. 's Avonds heb je dat btw ook. :)
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 08:40:12 #77
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181270434
Goodmorning :D.

Straks een bezichtiging en ik twijfel tussen twee jurken :') #firstworldproblems.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181270580
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 08:40 schreef Samzz het volgende:
Goodmorning :D.

Straks een bezichtiging en ik twijfel tussen twee jurken :') #firstworldproblems.
Ik denk niet dat het uitmaakt, dus doe maar de meest linkse in de kast. :P
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 09:14:27 #79
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181270664
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 09:04 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het uitmaakt, dus doe maar de meest linkse in de kast. :P
Zal ook niet idd :P. Ga voor de paarse :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181270739
Ik ben het ermee eens. Als er keuze is tussen een paarse en een andere, altijd de paarse. *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_181271417
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 09:22 schreef Nanuke het volgende:
Ik ben het ermee eens. Als er keuze is tussen een paarse en een andere, altijd de paarse. *O*
Helemaal mee eens *O*
Samzz, succes met je bezichtiging!
CotS, fijn dat je je weer beter voelt!

Ik voel me juist beroerd, zelfs een nachtje in het zkh gelegen vannacht omdat ik na het eten van Chinees een torenhoge bloedsuiker had en moest overgeven. Bleek ik ketonen te hebben (nooit eerder gehad). Bijspuiten met pen werkte niet, dus aan het infuus. Dat werkte gelukkig wel en nu weer thuis. Maar een rustig weekendje houden nu en bijkomen. En ik eet geen Chinees meer.
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 11:15:07 #82
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181272344
Tjee, sterkte Hestia
pi_181272982
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 10:22 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Helemaal mee eens *O*
Samzz, succes met je bezichtiging!
CotS, fijn dat je je weer beter voelt!

Ik voel me juist beroerd, zelfs een nachtje in het zkh gelegen vannacht omdat ik na het eten van Chinees een torenhoge bloedsuiker had en moest overgeven. Bleek ik ketonen te hebben (nooit eerder gehad). Bijspuiten met pen werkte niet, dus aan het infuus. Dat werkte gelukkig wel en nu weer thuis. Maar een rustig weekendje houden nu en bijkomen. En ik eet geen Chinees meer.
Beterschap *; jeetje zeg wat een gedoe gelukkig was je nog helder genoeg om te zorgen dat je in het ziekenhuis kwam
pi_181273483
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 11:15 schreef Patapon het volgende:
Tjee, sterkte Hestia
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 11:56 schreef Goitske het volgende:

[..]

Beterschap *; jeetje zeg wat een gedoe gelukkig was je nog helder genoeg om te zorgen dat je in het ziekenhuis kwam
Dankjulliewel :*
Nouja het was 1 uur 's nachts en alle buren sliepen al en durfde niet wakker te maken :@
Dus ik ben toch maar gaan fietsen, maar was wel zo helder om niet door het stukje bos (Egerlaan) te gaan maar iets om te fietsen langs de rondweg. In het zkh vonden ze het toch niet echt verantwoord ;)
Maar dan is het idd wel lastig als je alleen woont. Dat geeft me idd wel angst, wat als ik een keer zo'n erge hypo heb dat ik zelf niet helder genoeg meer ben.
pi_181274242
Beterschap Hestia en dan is het wel vervelend om alleen te wonen
pi_181274435
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 13:05 schreef Sarabi het volgende:
Beterschap Hestia en dan is het wel vervelend om alleen te wonen
Dankjewel! En idd. Toen ik net verhuisd was had ik die angst ook wel sterk, want nog nooit alleen gewoond met diabetes. Maar na 1.5 jaar was dat wel minder geworden. Alleen als er dan zoiets als vannacht gebeurd wakkert dat het wel weer aan. Besefte me ook dat bijvoorbeeld niemand een reservesleutel heeft nog. Dus ook maar even aan een buurvrouw die veel thuis is geven.
pi_181275077
Heftig Hestia! Ben je weer een beetje beter?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 14:22:02 #88
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_181275162
Ben ik weer.

Het is hier best goed weer.

Shoppen.

Geen Big 5 want het luipaard verstopte zich verdorie goed.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_181275244
Jammer van dat luipaard!

vandaag maar eens mijn verwaarloosde huis opknappen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 14:35:35 #90
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181275298
Zo dan, als je een workout zoekt, ga dan je huis schoonmaken :'). Alle meubels aan de kant geschoven, gezogen, gedweild, teruggezet, uitgeklopt, afgestoft, ik ben kapot _O-.

@Hestia, wat schrikken zeg :o. Fijn dat je je beter voelt nu.

Dat soort dingen zijn vervelend, maar als je alleen woont al helemaal. Ik heb hetzelfde en op het moment dat je afhankelijk wordt door ziekte of zo, merk je weer even hoe alleen je dan bent :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181275319
Dat van dat alleen zijn merk ik ook... Toen mijn koorts zo hoog was (40.9) was het best eng alleen thuis. Maar ik heb het overleefd (weliswaar een nachtje in het zkh). De enige reden waarom ik soms een partner mis
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181275329
Stonden net bijna een groep meiden in onze achtertuin (poort was gelukkig dicht)
Hadden een vossenjacht en kennelijk zagen wij er verdacht uit door de heg :D
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 14:46:51 #93
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181275421
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat van dat alleen zijn merk ik ook... Toen mijn koorts zo hoog was (40.9) was het best eng alleen thuis. Maar ik heb het overleefd (weliswaar een nachtje in het zkh). De enige reden waarom ik soms een partner mis
Ja herkenbaar. Alleen is dan maar alleen.

Maar het weegt niet op tegen de pro's van single zijn :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181275428
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja herkenbaar. Alleen is dan maar alleen.

Maar het weegt niet op tegen de pro's van single zijn :D.
Ik ben toch vaker gezond en ik hoef met niemand rekening te houden, dat is heel erg fijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181275454
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar het weegt niet op tegen de pro's van single zijn :D.
Niet op zoek naar een vriend?
Ik ken maar weinig mensen die bewust single zijn.
pi_181275458
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Niet op zoek naar een vriend?
Ik ken maar weinig mensen die bewust single zijn.
Hier is er nog 1!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181275472
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hier is er nog 1!
Maar jij was pas wel verliefd
Maar dan liever ieder in zijn eigen huis blijven wonen?
pi_181275487
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar jij was pas wel verliefd
Maar dan liever ieder in zijn eigen huis blijven wonen?
Ik ben wel eens verliefd, maar het loopt nooit ergens op uit. Al was het maar dat ik te eigengereid ben. Maar zij is ook erg op zichzelf, dus daarom viel ik voor haar, maar we houden het op een hele goede vriendschap
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:06:20 #99
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181275660
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 14:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Niet op zoek naar een vriend?
Ik ken maar weinig mensen die bewust single zijn.
Nee, niet op zoek. Ik zou het wel leuk vinden, dus als t komt dan komt het. En wanneer niet dan niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:07:09 #100
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181275671
Het is overigens niet dat ik nooit relaties heb gehad, hoor.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181275791
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, niet op zoek. Ik zou het wel leuk vinden, dus als t komt dan komt het. En wanneer niet dan niet.
Klinkt als een gezonde instelling :)
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:46:06 #102
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_181276254
Dinsdag kom ik weer terug naar Belgie.

Boohoo :'(

Heel lang geen wifi gehad en mijn mobiele gegevens zijn op.

Ik ben nu bij mijn tante in Roodepoort.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_181276474
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 12:22 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]


[..]

Dankjulliewel :*
Nouja het was 1 uur 's nachts en alle buren sliepen al en durfde niet wakker te maken :@
Dus ik ben toch maar gaan fietsen, maar was wel zo helder om niet door het stukje bos (Egerlaan) te gaan maar iets om te fietsen langs de rondweg. In het zkh vonden ze het toch niet echt verantwoord ;)
Maar dan is het idd wel lastig als je alleen woont. Dat geeft me idd wel angst, wat als ik een keer zo'n erge hypo heb dat ik zelf niet helder genoeg meer ben.
dat is zeker het nadeel van alleen wonen en de volgende x bel je wel bij je buren aan! Of laat een ambulance komen
pi_181276548
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 15:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, niet op zoek. Ik zou het wel leuk vinden, dus als t komt dan komt het. En wanneer niet dan niet.
dat is de goede instelling! Een partner mits goede relatie is fijn maar je moet alles uit je leven halen met of zonder partner
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 16:07:59 #105
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181276612
Ja precies. Een relatie moet een toevoeging zijn, geen uitgangspunt.

Of zo. Tegeltjeswijsheid :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181276727
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:07 schreef Samzz het volgende:
Ja precies. Een relatie moet een toevoeging zijn, geen uitgangspunt.

Of zo. Tegeltjeswijsheid :').
Helemaal mee eens!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181276816
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 16:07 schreef Samzz het volgende:
Ja precies. Een relatie moet een toevoeging zijn, geen uitgangspunt.

Of zo. Tegeltjeswijsheid :').
:D
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:13:46 #108
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181277796
Goh, ik ben echt helemaal zen met een brandschone woonkamer O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181277803
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 17:13 schreef Samzz het volgende:
Goh, ik ben echt helemaal zen met een brandschone woonkamer O+.
Lekker is dat! ik leef met je mee
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:15:34 #110
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181277829
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 17:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Lekker is dat! ik leef met je mee
Heerlijk idd! Morgen alleen mijn dekentjes nog even wassen O+.

En de sierkussens van m'n leesstoel.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181277945
Hier precies andersom :D vandaag de dekentjes en kussens gewassen maar de rest is nog een rotzooi
pi_181277963
Het opruimen moet nog gebeuren, maar schoon is het wel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 17:26:29 #113
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181278009
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 17:22 schreef Sarabi het volgende:
Hier precies andersom :D vandaag de dekentjes en kussens gewassen maar de rest is nog een rotzooi
Ik heb vandaag mijn kleding gewassen en daarna de dekentjes van de honden :P. Toen had ik geen zin meer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181278912
Ik ging borduren in plaats van opruimen. :9

Uiteraard een nieuw projectje, want ik had nog niet genoeg. _O-

En mijn plakplaatje is bijgewerkt. Nu mist octopus geen stukje tentakel meer. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:39:20 #115
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181279225
Ik zou wel eens willen haken. Maar ik weet niet goed wat. En hoe te beginnen.

En dan heb ik geen zin meer :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181279317
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 18:39 schreef Samzz het volgende:
Ik zou wel eens willen haken. Maar ik weet niet goed wat. En hoe te beginnen.

En dan heb ik geen zin meer :').
begin je met een simpele Granny square en die kun je zo groot maken als je wil of meerdere aan elkaar maken

https://nicollie.wordpres(...)granny-square-haken/
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 18:50:21 #117
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181279418
Nah, haken kan ik wel. Maar ik verlies steeds de zin te beginnen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181280284
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 18:39 schreef Samzz het volgende:
Ik zou wel eens willen haken. Maar ik weet niet goed wat. En hoe te beginnen.

En dan heb ik geen zin meer :').
Daarom heb ik alleen maar kleine knuffeltjes. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:24:52 #119
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181280300
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 19:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Daarom heb ik alleen maar kleine knuffeltjes. _O-
Ik heb hele leuke mandjes gezien. Maar ik ken mezelf. Ik maak dat en gebruik t nooit :+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181280369
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 19:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb hele leuke mandjes gezien. Maar ik ken mezelf. Ik maak dat en gebruik t nooit :+.
Ik "moest" wat decoratie in een mannenhuis, dus het werden haaksels. Nu zou ik het niet weten wat te haken. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:30:00 #121
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181280469
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 19:26 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik "moest" wat decoratie in een mannenhuis, dus het werden haaksels. Nu zou ik het niet weten wat te haken. :')
Dat snap ik :D.

Ik wilde kussenslopen haken. Maar met twee honden is zo'n kussensloop zo kapot.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181285401
Bedankt nog voor jullie reacties :*
Goitske, buurvrouw met auto had mn bericht op FB gezien en idd gezegd dat ik haar in noodgevallen echt wel wakker mag maken.
Het gaat weer helemaal prima en ik heb mezelf maar even verwend met een middagje/avondje sauna O+

Qua relaties sta ik er precies als jullie in. Ik zou het wel weer fijn vinden, maar ben niet actief op zoek en zie wel wat er op mijn pad komt.
pi_181285426
Vanavond even craquants gemaakt. Recept van Rutger uit de nieuwe Koekjesbijbel. Er stond een flinke eetlepel nou ik raad max een halve eetlepel aan want nu is het meer wil iemand thee bij z'n koekje ipv koekje bij de thee _O-



De kleinere zijn een halve eetlepel en nog groot! Ze lopen erg uit!
Hij heeft het recept openbaar gemaakt op een facebookgroep waar ik medebeheerder ben

https://m.facebook.com/gr(...)k&id=455079928291614
pi_181285480
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:33 schreef Goitske het volgende:
Vanavond even craquants gemaakt. Recept van Rutger uit de nieuwe Koekjesbijbel. Er stond een flinke eetlepel nou ik raad max een halve eetlepel aan want nu is het meer wil iemand thee bij z'n koekje ipv koekje bij de thee _O-
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De kleinere zijn een halve eetlepel en nog groot! Ze lopen erg uit!
Hij heeft het recept openbaar gemaakt op een facebookgroep waar ik medebeheerder ben

https://m.facebook.com/gr(...)k&id=455079928291614
Haha ze zijn echt reuze ja :D
Ze zien er wel heerlijk uit. Maarja dat zien al jouw baksels :9
pi_181285983
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 22:35 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Haha ze zijn echt reuze ja :D
Ze zien er wel heerlijk uit. Maarja dat zien al jouw baksels :9
thanks
Als ik ze ooit weer ga maken flinke theelepel ofzo als maat dat gaat beter
pi_181292958
Zijn ze wel lekker? :)
pi_181297435
Goedemiddag :W
Gisteren mn combivoordeel van Telfort maar veranderd in gratis Fox Sport ipv 2x zoveel data/minuten, want heb voor de rest van mn leven genoeg opgespaard inmiddels :s)

Mocht van een vriend alleen niet de hele dag voetbal kijken, moest ook ff naar buiten. Dus wilde bij de inloop even thee drinken, was er ook brunch (is 1x in de maand). Dus gezellig meegegeten :)
Dus maar goed dat hij me die schop onder mn kont gaf. En dan kan ik nu rustig voetbal kijken :+

Jullie nog leuke plannen voor vandaag? :)
pi_181297787
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 09:56 schreef Sarabi het volgende:
Zijn ze wel lekker? :)
ja maar zo'n grote helemaal op eten is wel veel. Het hoort dus wel zo groot :@
pi_181299865
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 13:54 schreef _Hestia_ het volgende:

Jullie nog leuke plannen voor vandaag? :)
Kleine boswandeling gemaakt vanmorgen.
Daarna tijdschriften zitten lezen in de tuin en nu net Agricola gespeeld.

Best een goede zondag zo :D

Oja nu nog even wielrennen kijken
  zondag 19 augustus 2018 @ 15:40:34 #130
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_181299880
Mobiele gegevens zijn nog niet op maar wel grote telefoonrekening.

Lekker weer hier.

Ik zit met mijn arm in een verband.

Zonnige groeten vanuit Gold Reef City :* O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_181300081
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 15:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kleine boswandeling gemaakt vanmorgen.
Daarna tijdschriften zitten lezen in de tuin en nu net Agricola gespeeld.

Best een goede zondag zo :D

Oja nu nog even wielrennen kijken
Dat klinkt idd als een goede zondag O+
Huh wat voor wielrennen is er vandaag dan? Dacht dat Vuelta volgende week pas begon?

quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 15:40 schreef sararaats het volgende:
Mobiele gegevens zijn nog niet op maar wel grote telefoonrekening.

Lekker weer hier.

Ik zit met mijn arm in een verband.

Zonnige groeten vanuit Gold Reef City :* O+
Waarom zit je arm in het verband? Veel plezier nog daar!
pi_181300169
Binckbank tour. Enige ronde die gedeeltelijk door NL gaat.
Vandaag is de laatste dag :)
pi_181300237
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2018 15:57 schreef Sarabi het volgende:
Binckbank tour. Enige ronde die gedeeltelijk door NL gaat.
Vandaag is de laatste dag :)
Oh dat was eerst de Eneco Tour toch? Weinig van meegekregen, druk met andere dingen geweest afgelopen week. Had echt elke dag een afspraak.
pi_181300300
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 16:00 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Oh dat was eerst de Eneco Tour toch? Weinig van meegekregen, druk met andere dingen geweest afgelopen week. Had echt elke dag een afspraak.
Yes klopt :)

En verder inderdaad aftellen naar de Vuelta *O*
  zondag 19 augustus 2018 @ 16:26:51 #135
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_181300708
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 15:52 schreef _Hestia_ het volgende:

Waarom zit je arm in het verband? Veel plezier nog daar!
Wederom met een pijnlijke arm opgestaan.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 19 augustus 2018 @ 17:46:02 #136
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181302772
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 15:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kleine boswandeling gemaakt vanmorgen.
Daarna tijdschriften zitten lezen in de tuin en nu net Agricola gespeeld.

Best een goede zondag zo :D

Oja nu nog even wielrennen kijken
Agricola. O+ Binnenkort weer eens opgraven, da's echt té lang geleden. (En dan te bedenken dat ik de releaseversie met meeples heb _O- )

Nu in de bios. Enorme zeebeestenfilm. O+ (The Meg)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181315205
Goedemorgen! Zo eerst naar de psych, dan alles opruimen en dan boodschappen en dan komt er een vriendin
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181316604
Net een gesprek met mijn psych gehad en ik krijg drie maanden thuiszorg, als alles goed is (elke dag een psychiatrisch verpleegkundige over de vloer om me te helpen met dingen). Dat is best wel een opluchting.

Nu ben ik moe en series aan het kijken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181316613
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2018 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Agricola. O+ Binnenkort weer eens opgraven, da's echt té lang geleden. (En dan te bedenken dat ik de releaseversie met meeples heb _O- )

Nu in de bios. Enorme zeebeestenfilm. O+ (The Meg)
Wij hadden het zo lang niet gespeeld dat we ook echt niet meer wisten wat we nou moesten doen

Maar dat is weer goed gekomen:)

Hoe was de film?
pi_181316627
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net een gesprek met mijn psych gehad en ik krijg drie maanden thuiszorg, als alles goed is (elke dag een psychiatrisch verpleegkundige over de vloer om me te helpen met dingen). Dat is best wel een opluchting.

Nu ben ik moe en series aan het kijken
Hoe lang komt ze elke dag?
Wel fijn
pi_181316633
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe lang komt ze elke dag?
Wel fijn
Uurtje ongeveer
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 20 augustus 2018 @ 10:54:25 #142
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181317387
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net een gesprek met mijn psych gehad en ik krijg drie maanden thuiszorg, als alles goed is (elke dag een psychiatrisch verpleegkundige over de vloer om me te helpen met dingen). Dat is best wel een opluchting.

Nu ben ik moe en series aan het kijken
Fijn. :) En lekker relaxen inderdaad, dat soort gesprekken lijken me echt energie vreten.

quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wij hadden het zo lang niet gespeeld dat we ook echt niet meer wisten wat we nou moesten doen

Maar dat is weer goed gekomen:)

Hoe was de film?
Film was lollig! Geen hoogvlieger (want diepzeeduiken, hihaho), maar op sommige momenten echt enorm grappig. :D

De regels moet ik er ook echt even bijhouden vrees ik. Ik weet nog wel dat er aardig wat speelopties zijn, misschien vanavond eens een solospeelbeurt proberen. (Of toch mijn nieuwe borduurprojectje. Of Octopath Traveler. Keuzes. _O- )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181317777
Goedemorgen :W

quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net een gesprek met mijn psych gehad en ik krijg drie maanden thuiszorg, als alles goed is (elke dag een psychiatrisch verpleegkundige over de vloer om me te helpen met dingen). Dat is best wel een opluchting.

Nu ben ik moe en series aan het kijken
Dat is fijn, zeker als je straks met stage begint kun je wel wat extra ondersteuning gebruiken.

Ik ga zo naar de haptonoom voor de 1e echte afspraak, ben benieuwd.
pi_181317821
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Uurtje ongeveer
Hopelijk ga je snel weer wat beter in je vel zitten :)
Is stage niet wat te veel gevraagd?
pi_181317828
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

(Of toch mijn nieuwe borduurprojectje. Of Octopath Traveler. Keuzes. _O- )
Herkenbaar :D
  maandag 20 augustus 2018 @ 13:41:24 #146
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181320441
Eerste dag van de vakantie en de hele keuken uitgesopt. 8)7

Morgen de rest van het huis. Nu eerst de uitdampen en dan een kaartje knutselen.
  maandag 20 augustus 2018 @ 13:43:44 #147
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181320496
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 11:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Herkenbaar :D
Hehehe, manlief zei gister: er zijn al wat meer interessante spellen voor de Switch.

Dus dat gaat niet lang meer duren totdat we er eentje aanschaffen. Eindelijk Zelda spelen. *O*
pi_181321906
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:43 schreef Patapon het volgende:

[..]

Hehehe, manlief zei gister: er zijn al wat meer interessante spellen voor de Switch.

Dus dat gaat niet lang meer duren totdat we er eentje aanschaffen. Eindelijk Zelda spelen. *O*
Cool *O* ben benieuwd wat je er van gaat vinden
  maandag 20 augustus 2018 @ 14:43:57 #149
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181322082
Switch O+

Maar die aankondiging van Diablo gaat denk ik wel een hoop "nieuwe" geïnteresseerden trekken, niet persé vanwege die game wellicht, maar wel wat het impliceert voor de technische mogelijkheden. :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181322744
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2018 13:41 schreef Patapon het volgende:
Eerste dag van de vakantie en de hele keuken uitgesopt. 8)7

Morgen de rest van het huis. Nu eerst de uitdampen en dan een kaartje knutselen.
Eerste dag van het nieuwe schooljaar!!
Mijn kinderen zijn vandaag weer naar school gegaan, dus de maandagen zijn weer me-time O+
Vanochtend heerlijk zitten borduren O+ Mijn uiltjes zijn bijna af... :'(
pi_181327482
Vanavond beginnen de danstrainingen ook weer *O*

Vanmorgen ook voor het eerst in lange tijd weer gewoon gesport dus zal morgen wel spierpijn hebben
pi_181340791
Goedemorgen!
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 08:21:06 #153
370431 drakin
vurig typje
pi_181340800
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
goeiemorgen, mijn nieuwe t-shirts online zetten en heel veel pakjes klaarmaken

Administratie en voorbereiden festival van komend weekend
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 08:29:51 #154
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181340862
Goedemorgen. Vandaag de rest van het huis opruimen. Daarna lekker borduren en vanavond receptjes uitzoeken voor de tapas voor vrijdag. Misschien nog even gamen. (Want hoe sneller ik mijn games uitgespeeld heb, hoe sneller ik de Switch ga kopen).
pi_181340867
Allemaal druk dus :)

Hier is het een kwestie van opruimen, lezen en knutselen. Als het lukt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 08:33:20 #156
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181340889
Hier straks werk en vanavond pilates. Daarna (of daarvoor, want tijd zat voor) denk ik mijn borduurwerkje afmaken. :9 (in ieder geval het borduurgedeelte, het inlijsten doe ik denk ik van het weekend pas. :+)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 08:37:19 #157
370431 drakin
vurig typje
pi_181340919
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 08:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Allemaal druk dus :)

Hier is het een kwestie van opruimen, lezen en knutselen. Als het lukt
deze week wel heel erg, tussen 2 festivals in.

Heb me gister ook opgegeven voor een heksenswap, iets knutselen voor elkaar en dan met halloween uitpakken
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 08:43:10 #158
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181340971
Oh, ik bedenk me net dat ik de koppels voor de Swap nog moet doen. Ga ik na het opruimen doen!
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 08:47:03 #159
370431 drakin
vurig typje
pi_181341001
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 08:43 schreef Patapon het volgende:
Oh, ik bedenk me net dat ik de koppels voor de Swap nog moet doen. Ga ik na het opruimen doen!
wat voor swap?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 08:59:00 #160
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181341823
Voor mij is de werkweek weer begonnen (part-time dag op maandag... ik doe niet aan maandagen) dus vandaag gewoon op kantoor. Vanavond waarschijnlijk weer een paar uurtjes borduren aan mijn uiltjes...
Ze zijn bijna af, dus ik zit in zo'n paradoxaal gevoel van 'snel afmaken om te zien hoe het eindresultaat wordt' vs. 'balen dat het bijna af is want het is zo'n leuk werkje om te doen'...
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:15:10 #162
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181342065
Ze zijn ook wel echt superleuk die uiltjes. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181342470
Goedemorgen :W
Werd net pas wakker. Zal het wel nodig hebben gehad, voelde me de laatste dagen meh.
Vandaag veel in het huishouden doen.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:47:04 #164
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181342528
Oh ja, huishouden. Vanmiddag even kijken hoeveel ruimte er is op de wasrekken, want ik wil een was draaien, maar d'n vent wilde ook nog wassen geloof ik. (We wassen onze kleding apart, dat scheelt een hoop gesodemieter. _O- )
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181342825
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, huishouden. Vanmiddag even kijken hoeveel ruimte er is op de wasrekken, want ik wil een was draaien, maar d'n vent wilde ook nog wassen geloof ik. (We wassen onze kleding apart, dat scheelt een hoop gesodemieter. _O- )
Goede regeling :D
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:11:08 #166
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181342943
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Goede regeling :D
Vooral kledingbehoud, hij wast een aantal dingen een stuk heter (want gebruikt als sportkleding/fietskleding en hij zweet veel meer dan ik, dus het is wel nodig ook) en ik vertrouw 'm niet met mijn spul. :') Daarbij wilde 'ie pertinent niet dat ik de "huishoudelijke hulp" zou worden, dus dan zo maar. :+ De niet-kleding is dan weer net hoe het uitkomt, hij heeft er nogal een handje van om de was in de machine te vergeten, dus hang ik het dan op, dat idee. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181342997
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Vooral kledingbehoud, hij wast een aantal dingen een stuk heter (want gebruikt als sportkleding/fietskleding en hij zweet veel meer dan ik, dus het is wel nodig ook) en ik vertrouw 'm niet met mijn spul. :') Daarbij wilde 'ie pertinent niet dat ik de "huishoudelijke hulp" zou worden, dus dan zo maar. :+ De niet-kleding is dan weer net hoe het uitkomt, hij heeft er nogal een handje van om de was in de machine te vergeten, dus hang ik het dan op, dat idee. :Y
Ik doe eigenlijk 90% van het huishouden (wel logisch omdat ik niet werk)
Maar soms helpt ie met de was en vergeet het dan ook inderdaad.....dan heb ik eigenlijk dat ie het liever helemaal niet doet hahaha
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:16:41 #168
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181343049
Manlief doet eigenlijk alles....ik doe de kattenkamers, de was en kook bijna dagelijks. Als hij de was zou doen, heb ik roze poppenkleertjes.

De echt grote poetsbeurten doen we samen.

We werk en beide fulltime dus zondag is hier poetsdag.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:20:04 #169
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181343116
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik doe eigenlijk 90% van het huishouden (wel logisch omdat ik niet werk)
Maar soms helpt ie met de was en vergeet het dan ook inderdaad.....dan heb ik eigenlijk dat ie het liever helemaal niet doet hahaha
Dat je er dan de volgende dag achter komt dat er nog een lading in zat. :X

Hier is het verschil in werktijd nu een dag ofzo, dus dan is het voor de hand liggend dat we de boel gewoon verdelen. :Y Ik ben alleen een klap eerder thuis, dus doordeweeks kook ik eigenlijk standaard. En ik heb andere 'schoon' eisen aan een aantal dingen, dus ik sop de keuken en badkamer wat vaker dan hij doet. _O-

Doet me eraan denken dat 'ie de stofzuiger wel weer even boven mag zetten, hoog tijd daarvoor. :') (Ik til niets de trap op en af, want trappenhaat)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181343321
Het is zo echt wel een beetje een wijvenverhaal met het schoonmaken
Al vind ik het heerlijk om te doen, alles ruikt dan zo lekker
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 11:52:11 #171
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181343847
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is zo echt wel een beetje een wijvenverhaal met het schoonmaken
Al vind ik het heerlijk om te doen, alles ruikt dan zo lekker
Het doen niet, maar het gedaan hebben. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181344926
Alleen nog even stofzuigen en dan is het wel weer goed voor vandaag

Dan nog moed verzamelen voor een workout. Terwijl ik nog zoveel spierpijn heb van gisteren :D
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 16:52:33 #173
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_181350488
In de Duty Free een fles rode wijn gekocht.

Reis zit erop. Vandaag lange terugreis.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_181350512
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:52 schreef sararaats het volgende:
In de Duty Free een fles rode wijn gekocht.

Reis zit erop. Vandaag lange terugreis.
Veilige reis gewenst :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 17:14:07 #175
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_181350908
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 16:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Veilige reis gewenst :*
Eerst 9 uur naar Istanbul en dan 4 naar Brussel.

Ik heb vooral genoten van de dieren en natuur.


Leeuw op de weg tijdens onze nachtsafari.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_181352070
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 17:14 schreef sararaats het volgende:

[..]

Eerst 9 uur naar Istanbul en dan 4 naar Brussel.

Ik heb vooral genoten van de dieren en natuur.

[ afbeelding ]
Leeuw op de weg tijdens onze nachtsafari.
wauw
pi_181352096
Nu ff eten, kinderen in bed, omkleden en zwemmen. Vind het zwaar om s'avonds nog weer weg te moeten voor sporten maar wel een stok achter de deur door een vriendin
Alleen m'n man belde al dat het files rijden was dus later thuis.
pi_181352866
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 18:16 schreef Goitske het volgende:
Nu ff eten, kinderen in bed, omkleden en zwemmen. Vind het zwaar om s'avonds nog weer weg te moeten voor sporten maar wel een stok achter de deur door een vriendin
Alleen m'n man belde al dat het files rijden was dus later thuis.
Goed dat je toch tijd voor jezelf maakt en gaat *O*
pi_181358077
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 18:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Goed dat je toch tijd voor jezelf maakt en gaat *O*
ik heb besloten dat ik in beweging moet komen (niet dat ik veel op m'n kont zit maar toch)
Dus vriendin weer lopen porren en we hebben beiden zoiets van er hebben afgesproken dus we gaan hoe erg we ook denken pffff

Nu het tempo hoger en weer 5 min langer banen trekken, elke week 5 minuten erbij en tempo van doorzwemmen zo hoog mogelijk doel is zeker een uur zaten nu op 45 min
pi_181360130
Ze hebben me weer opgenomen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181361731
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze hebben me weer opgenomen
:'( beterschap! En pas naar huis komen als het echt beter gaat hè ~O>
pi_181363670
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze hebben me weer opgenomen
Beterschap!
  woensdag 22 augustus 2018 @ 04:58:02 #183
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_181364188
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze hebben me weer opgenomen
Sterkte :*

Ik zit te wachten op de vlucht naar Brussel.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_181364399
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze hebben me weer opgenomen
beterschap 😘
pi_181365431
Dank jullie wel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 22 augustus 2018 @ 09:11:42 #186
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_181365466
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze hebben me weer opgenomen
Dat lijkt me heel verstandig! Succes.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_181365467
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 23:46 schreef Shandaly het volgende:

[..]

:'( beterschap! En pas naar huis komen als het echt beter gaat hè ~O>
Dit dus :) rustig aan CotS
Je zit nu op een goede plek waar ze voor je kunnen zorgen
pi_181365664
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze hebben me weer opgenomen
Beterschap :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 22 augustus 2018 @ 13:19:09 #189
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_181370800
Veilig thuis.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 13:20:40 #190
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181370878
Dank jullie wel

Heeft iemand misschien een hersenloos knutselidee? Ik kan momenteel zelf niks verzinnen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181370961
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel

Heeft iemand misschien een hersenloos knutselidee? Ik kan momenteel zelf niks verzinnen
Slapen, schaapjes tellen, herstellen...
pi_181371267
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:24 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Slapen, schaapjes tellen, herstellen...
+1

Of voor mijn part een sliert haken als je je handen bezig wilt houden. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181371339
Mijn hoofd is ziek hé, niet mijn lijf ;)
Straks een gesprek en bezoek en daarna netflix denk ik
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 22 augustus 2018 @ 13:50:49 #195
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181371594
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel

Heeft iemand misschien een hersenloos knutselidee? Ik kan momenteel zelf niks verzinnen
Geen hersenloos knutselidee, wel een vraag. Wil jij soms het pakket wat bij het schaapjespatroon hoort? Er zit 14 count Aida bij en ik maak het op 18 count of linnen. En dmc heb ik genoeg.
pi_181371713
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:50 schreef Patapon het volgende:

[..]

Geen hersenloos knutselidee, wel een vraag. Wil jij soms het pakket wat bij het schaapjespatroon hoort? Er zit 14 count Aida bij en ik maak het op 18 count of linnen. En dmc heb ik genoeg.
Ooooh heel erg graag... Als ik mijn adres stuur, stuur jij dan het bedrag en je bankrekeningnummer?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 22 augustus 2018 @ 13:56:45 #197
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181371738
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ooooh heel erg graag... Als ik mijn adres stuur, stuur jij dan het bedrag en je bankrekeningnummer?
Pm je adres maar,ik hoef er niks voor. Ja....heel veel foto's van je voortgang. :D
pi_181371767
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:56 schreef Patapon het volgende:

[..]

Pm je adres maar,ik hoef er niks voor. Ja....heel veel foto's van je voortgang. :D
Zal ik doen. Echt super dank je wel. IRL had je nu een dikke knuffel te pakken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 22 augustus 2018 @ 14:01:48 #199
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181371827
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Zal ik doen. Echt super dank je wel. IRL had je nu een dikke knuffel te pakken
Top, ik zal het van de week verzenden.
pi_181371888
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 14:01 schreef Patapon het volgende:

[..]

Top, ik zal het van de week verzenden.
*O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181372050
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 22:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze hebben me weer opgenomen
hebben ze ook een indicatie gegeven hoelang je nu blijft?
En zou je het leuk vinden om kaartjes te krijgen?
pi_181372064
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 14:15 schreef Goitske het volgende:

[..]

hebben ze ook een indicatie gegeven hoelang je nu blijft?
En zou je het leuk vinden om kaartjes te krijgen?
Geen flauw idee nog, ik heb dadelijk een gesprek

En stiekem wel ja :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181372110
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Geen flauw idee nog, ik heb dadelijk een gesprek

En stiekem wel ja :@
Nou ik zou zeggen geef je gegevens even dan krijg je post
Misschien wel een gekocht kaartje of ik moet nog zo wat in elkaar weten te freubelen :)
Maar met even veel liefde verstuurd
pi_181373149
Ik moet een week blijven
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181373414
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 15:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik moet een week blijven
houden ze je in elk geval even goed in de gaten 😘
pi_181373520
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 15:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik moet een week blijven
Even alles op een rijtje zetten in je hoofd :)
pi_181373553
Vanavond trouwens 2 uur trainen *O*
Laatste uur is bij de beginners, altijd leuk om nieuwe gezichten te zien. Voor sommige is het ook hun allereerste les.
Weet nog hoe nerveus ik was 10 jaar geleden.
pi_181374749
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 15:29 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond trouwens 2 uur trainen *O*
Laatste uur is bij de beginners, altijd leuk om nieuwe gezichten te zien. Voor sommige is het ook hun allereerste les.
Weet nog hoe nerveus ik was 10 jaar geleden.
Wat voor sport? Sorry dat ben ik vergeten :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181374785
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 16:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Wat voor sport? Sorry dat ben ik vergeten :@
Buikdansen :)
Op woensdag train ik zelf maar assisteer ik ook groepen.
Op maandag train ik bij een demo/showgroep.
pi_181374799
1 kind voor achter het behang in de aanbieding.. die heeft alleen maar rare fratsen vandaag
pi_181374819
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 16:15 schreef Goitske het volgende:
1 kind voor achter het behang in de aanbieding.. die heeft alleen maar rare fratsen vandaag
Sorry geen behoefte aan kinderen maar wil wel helpen met behang plakken ;)
pi_181374957
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 16:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Sorry geen behoefte aan kinderen maar wil wel helpen met behang plakken ;)
oh graag! Ducktape is ook goed hoor *O*
pi_181375038
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 16:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Buikdansen :)
Op woensdag train ik zelf maar assisteer ik ook groepen.
Op maandag train ik bij een demo/showgroep.
Dat wist ik! Helemaal vergeten, sorry. Wat gaaf! Knap dat je dat kan het ziet er zo moeilijk uit
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181375150
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 16:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat wist ik! Helemaal vergeten, sorry. Wat gaaf! Knap dat je dat kan het ziet er zo moeilijk uit
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor :)

En als jij 10 jaar zou oefenen kan je het ook ;)
pi_181375854
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 16:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor :)

En als jij 10 jaar zou oefenen kan je het ook ;)
Eens dansles gevolgd en de docent zei letterlijk dat ik kansloos was. Dus je verwachtingen van mij zijn wat te hoog ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181376031
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 17:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Eens dansles gevolgd en de docent zei letterlijk dat ik kansloos was. Dus je verwachtingen van mij zijn wat te hoog ;)
Eerder een heel vreemde dansdocent
Zoiets zeg je niet, al helemaal niet na 1 les
pi_181376057
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 17:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Eerder een heel vreemde dansdocent
Zoiets zeg je niet, al helemaal niet na 1 les
Ik ben nooit meer terug gekomen, terwijl het wel leuk was om te doen. Misschien voor in de toekomst
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181376135
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 17:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Eens dansles gevolgd en de docent zei letterlijk dat ik kansloos was. Dus je verwachtingen van mij zijn wat te hoog ;)
:o
Oké ik ben gewoon motorisch gestoord en vergis me nog wel eens met links en rechts _O-
pi_181376394
Links en rechts blijft ook moeilijk :D Dat zie je heel vaak
pi_181376481
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 17:30 schreef Goitske het volgende:

[..]

:o
Oké ik ben gewoon motorisch gestoord en vergis me nog wel eens met links en rechts _O-
Zelfde hier. :') Ik mag ook niet meer zeggen welke kant we opmoeten in de auto. _O-

En dat klinkt inderdaad als een vreemde instructeur CotS, zelfs al zou het er qua talent niet inzitten, het blijft een rotopmerking. Ook als iemand het er raar uit vindt zien, als je er plezier uithaalt is dat prima. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181376894
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 17:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zelfde hier. :') Ik mag ook niet meer zeggen welke kant we opmoeten in de auto. _O-

En dat klinkt inderdaad als een vreemde instructeur CotS, zelfs al zou het er qua talent niet inzitten, het blijft een rotopmerking. Ook als iemand het er raar uit vindt zien, als je er plezier uithaalt is dat prima. :Y
nou idd als iemand lol heeft is het toch prima! Ja je zult dan geen prijzen winnen lekker boeiend!
pi_181376971
Ach jaren geleden en het was gewoon geen fijne school. En ik had de leeftijd dat ik me dat aantrok
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181376989
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach jaren geleden en het was gewoon geen fijne school. En ik had de leeftijd dat ik me dat aantrok
tegenwoordig denk je ook ga de boom in. Ik ben ook niet het type van harte sporten, ik moet er gewoon lol in hebben. Aquazumba ik lach me rot, hoe goed ik m'n best doe ik doe het fout maar heb lol en voel me lekker
pi_181377129
Echt heel jammer CotS. Ik ben ook geen danstalent maar doe zowel aan stijldansen als salsa. Ik ben niet de soepelste in de heupen, maar ik heb er zoveel plezier in. Ik zou echt nóg verdrietig worden als iemand me zou vertellen dat ik niet door hoefde te gaan omdat er geen hoop zou zijn. :@
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_181381621
Zoooo mijn frustratie van vandaag maar in de keuken verwerkt tot roze koeken. Ik ben weer zen O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181381863
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 21:01 schreef Goitske het volgende:
Zoooo mijn frustratie van vandaag maar in de keuken verwerkt tot roze koeken. Ik ben weer zen O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:9
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181382774
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 21:01 schreef Goitske het volgende:
Zoooo mijn frustratie van vandaag maar in de keuken verwerkt tot roze koeken. Ik ben weer zen O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181382920
Die zien er echt goed uit Goitske! :o
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 21:34:52 #229
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181382937
Wauw, die zien er goed uit!

Eindelijk Lost Sphear uitgespeeld, drie eindes maar nu echt klaar.

*O*
pi_181383337
Mijn benen zijn op. :')

Snel douchen maar, kan ik daarna met mijn bak ijs op de bank. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181383433
Stomme is ik wil ze zelf niet eten. Ben weer goed aan het opletten. Niet zwaar op dieet maar wel ff het snaaien beperken _O-
pi_181383448
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn benen zijn op. :')

Snel douchen maar, kan ik daarna met mijn bak ijs op de bank. :9
:9~ ik ga slapen denk ik maar
pi_181383497
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 21:46 schreef Goitske het volgende:

[..]

:9~ ik ga slapen denk ik maar
Flink gesport en de bak past in mijn planning. _O-

Al is slaap ook O+

Maar eerst haar droog-ish. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181391215
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 21:46 schreef Goitske het volgende:
Stomme is ik wil ze zelf niet eten. Ben weer goed aan het opletten. Niet zwaar op dieet maar wel ff het snaaien beperken _O-
Je mag ze komen brengen hoor. Geen enkel probleem. :9
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_181391268
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 21:46 schreef Goitske het volgende:
Stomme is ik wil ze zelf niet eten. Ben weer goed aan het opletten. Niet zwaar op dieet maar wel ff het snaaien beperken _O-
Je hebt mijn tijdelijke adres ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181391601
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 07:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Je hebt mijn tijdelijke adres ;)
het is dat ik niet meer in die buurt woon anders was ik ze komen brengen *;
pi_181391798
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 15:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik moet een week blijven
Ken je daar een verpleger (m/v) goed? Of je behandelaar. Iemand die voor je op kan komen. Ze sturen je graag zo snel mogelijk weg is mijn ervaring.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181391851
Om iets na zessen op de brommer. Sta voor mn huis. Voel wat in mouw.. en prik auw. En geen van de wakkere buren had zo'n gifsetje.
Waarschijnlijk een bij, omdat de angel er nog uitstak. Had nog wel een beetje zooi eruit geknepen, maar beetje laat.
Het is ook niet alsof ik zo vaak gestoken word dat ik aan van die dingen als uitzuigen denk.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181391919
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:55 schreef dedodo het volgende:

[..]

Ken je daar een verpleger (m/v) goed? Of je behandelaar. Iemand die voor je op kan komen. Ze sturen je graag zo snel mogelijk weg is mijn ervaring.
Ik ken ze allemaal goed en ik mag zelf de opnameduur bepalen.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181391929
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 08:28 schreef Goitske het volgende:

[..]

het is dat ik niet meer in die buurt woon anders was ik ze komen brengen *;
Goed voor mijn lijn dat je ver weg bent dan ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181392270
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 21:01 schreef Goitske het volgende:
Zoooo mijn frustratie van vandaag maar in de keuken verwerkt tot roze koeken. Ik ben weer zen O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zien er echt heerlijk uit :9
pi_181392312
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Flink gesport en de bak past in mijn planning. _O-

Al is slaap ook O+

Maar eerst haar droog-ish. :+
Dat had ik gisteren na de training ook nog wel willen eten :9

Niemand mag trouwens meer zeggen dat buikdansen geen sport is.
In 2 uur ruim 1000kcal verbrand. De helft van de tijd dat mijn hartslag boven de 100 en de andere helft zelfs boven de 140.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 09:38:37 #243
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_181392428
Veel gewandeld en gevreet en mijn gewicht zit nog onder de 60 *O*

Weer thuis en teveel lawaai op straat hihi.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_181393525
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 09:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat had ik gisteren na de training ook nog wel willen eten :9

Niemand mag trouwens meer zeggen dat buikdansen geen sport is.
In 2 uur ruim 1000kcal verbrand. De helft van de tijd dat mijn hartslag boven de 100 en de andere helft zelfs boven de 140.
Wel een goeie voor de vetverbranding. :Y Volgens m'n fitbit zit ik met m'n woensdaguurtje zo tussen de 117 en 204, maar da's vooral explosiviteit trainen. _O- (Maar mijn hartslag is heel snel hoog, zelfs bij simpel fietsen zit ik zo op 130. Grappig genoeg is 'ie 's ochtends hoger dan 's middags bij hetzelfde stukje.)

quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ken ze allemaal goed en ik mag zelf de opnameduur bepalen.
Dat is fijn. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Spellchecker donderdag 23 augustus 2018 @ 13:29:54 #245
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181397151
Hoi, iemand hier die macrameet? :) Of is er een macrame-topic?
pi_181404451
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ken ze allemaal goed en ik mag zelf de opnameduur bepalen.
Mij herkenden een aantal ook nog, waarschijnlijk vanwege achternaam.
Zou best wel weer even teruggaan. Aardig lekker en gezond eten daar en een gesprek wanneer je wil.
// Ik heb 1 lievelingsverpleegkundige, die is er helaas niet zo vaak, die doet de opname's, dus ik zie d'r altijd wel een keer :P Maar ga daarmee een rondje wandelen. Komt altijd met goede ideeën enzo. En daarna komt de marokkaan, Die is echt heel rustig en weet veel en indien nodig zorgt hij ook eerst voor jou ipv 100% de regels volgen.
Eentje zit ertussen waarvan je je afvraagt wat hij er überhaupt doet :P Een is heel streng, jemig. En een die is echt de kalmheid zelve, die geeft ook van die ontspanningsdingen als je het activiteitenrooster volgt. Aan hem heb ik een keer ook écht wel wat gehad.
Medepatiënten is alleen niet altijd alles.
Leuk verhaal: Ik leerde iemand kennen (een man) eerste opname. Beetje technisch kunstenarig.
Laatste opname was op nieuwe locatie wat ik doodeng vond. Hij kwam die avond en bracht ook wat spullen die ik niet mee had (ik moest voor een bepaalde tijd daar zijn). Heel lief dus, met mij meegelopen naar pinautomaat voor de borg. Gekletst etc. En hij is nog wat keren langsgekomen.
Máár toen ik daar zat een vrouw leren kennen. Niet mijn leeftijd oid, maar konden het heel goed met elkaar vinden.
Ik heb ze aan elkaar voorgesteld. Nu spreek ik hem noch haar nog -O- .
Vooral dat ik hem niet meer spreek is vrij pijnlijk. Ze spreken elkaar nog wel, hij heeft zelfs een van haar zoons op FB. Ik heb z'n slippers en verlengsnoer nog wel, verlengsnoer gebruik ik elke dag en slippers kwamen afgelopen tijd goed van pas :7

En om wat meer in SC stemming te gaan: Die bijensteek is nog aardig gevoelig, moest m'n fitnesshorloge een gaatje groter zetten :p
Oh en kaneelpastilles zijn helemaal niet zo lekker. En aan m'n manueel therapeut kreeg ik er maar 1 kwijt. Maar zo'n mooi doosje. O+

//
Misschien niet zo SC, maar anderzijds misschien interessant om te lezen hoe het eraan toe kan gaan in zo'n omgeving :P
En het is geen zware stof die er staat.

[ Bericht 10% gewijzigd door dedodo op 23-08-2018 18:38:59 ]
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181404725
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 09:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Goed voor mijn lijn dat je ver weg bent dan ;)
ik ben tot mijn 19de veel in Groningen geweest. Kon er nu nog zo nu en dan als ik bij mijn zus ben. Die woont in Winsum
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 07:59:27 #248
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181416807
Hieperdepiep hoera, ik ben jarig vandaag. *O*
pi_181416855
Gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van.
pi_181417062
Gefeliciteerd :)

Oooo zo m'n tijd aan het verdoen met No Man's Sky :{
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 08:41:15 #251
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181417160
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:29 schreef dedodo het volgende:
Gefeliciteerd :)

Oooo zo m'n tijd aan het verdoen met No Man's Sky :{

Ontspanning is geen tijd verdoen. ;)
pi_181417307
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 07:59 schreef Patapon het volgende:
Hieperdepiep hoera, ik ben jarig vandaag. *O*
Gefeliciteerd *O*
Ga je het nog vieren vandaag?
pi_181417395
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 07:59 schreef Patapon het volgende:
Hieperdepiep hoera, ik ben jarig vandaag. *O*
Hiep hiep hoera!
Gefeliciteerd en een fijne dag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:07:35 #254
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181417400
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 08:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gefeliciteerd *O*
Ga je het nog vieren vandaag?
Mijn schoonmoeder zou een paar dagen blijven maar die voelde zich vanochtend niet goed. Dus manlief brengt haar nu naar huis terwijl ik op de taart wacht....vanavond komt dochterlief met vriend en maak ik tapas. Ik heb maar een kleine familie en vriendenkring.
pi_181417553
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 09:07 schreef Patapon het volgende:

[..]

Mijn schoonmoeder zou een paar dagen blijven maar die voelde zich vanochtend niet goed. Dus manlief brengt haar nu naar huis terwijl ik op de taart wacht....vanavond komt dochterlief met vriend en maak ik tapas. Ik heb maar een kleine familie en vriendenkring.
Gezellig toch :) het vieren met je gezin + aanhang
pi_181417820
Gefeliciteerd Patapon en veel plezier *O*
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:50:06 #257
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181417969
Gefeliciteerd Patapon!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181419942
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 07:59 schreef Patapon het volgende:
Hieperdepiep hoera, ik ben jarig vandaag. *O*
gefeliciteerd 🎉🎊🍰🌞🍹
pi_181419969
Even een vraagje... Verkoopt de action geen fotolijm meer? Kocht die altijd voor kaarten maken maar kan het niet meer vinden -O-
pi_181420164
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:18 schreef Goitske het volgende:
Even een vraagje... Verkoopt de action geen fotolijm meer? Kocht die altijd voor kaarten maken maar kan het niet meer vinden -O-
Volgens mij wel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181421297
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 07:59 schreef Patapon het volgende:
Hieperdepiep hoera, ik ben jarig vandaag. *O*
Yay!!! Gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:18:06 #262
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_181421365
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 11:18 schreef Goitske het volgende:
Even een vraagje... Verkoopt de action geen fotolijm meer? Kocht die altijd voor kaarten maken maar kan het niet meer vinden -O-
Het is me wel vaker opgevallen daar dat dingen of opeens verdwijnen of een enorm vage plek gekregen hebben. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_181421446
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het is me wel vaker opgevallen daar dat dingen of opeens verdwijnen of een enorm vage plek gekregen hebben. :+
soms begrijp ik de indeling echt niet. Nu wel super leuke klembordjes gekocht en mini knijpertjes met egeltjes er op voor het rek in de speelhoek *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Goitske op 24-08-2018 12:30:21 ]
pi_181423474
Ohja en hele leuke enveloppen gekocht

https://www.action.com/nl-nl/nl/kantoor--hobby/papierwaren/

Ik heb 5 verschillende prints, helaas die blauwe niet gezien
  vrijdag 24 augustus 2018 @ 14:38:11 #265
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_181424106
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 07:59 schreef Patapon het volgende:
Hieperdepiep hoera, ik ben jarig vandaag. *O*
Gefeliciteerd.

Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_181425310
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het is me wel vaker opgevallen daar dat dingen of opeens verdwijnen of een enorm vage plek gekregen hebben. :+
Zo kocht ik eens een 'weckpot', ik wilde er later nog meer, nergens te vinden.

Vanavond naar baby van beste vriend :o

[ Bericht 0% gewijzigd door dedodo op 24-08-2018 16:16:06 (Verkeerde smiley :P) ]
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181427687
Ooh leuk kraambezoek O+
pi_181428668
Vrijdagavond *O*
Zometeen een hapje en drankje doen bij mijn ouders
pi_181428677
Gaat toch niet door denk ik, mijzelf teveel gesloopt met gamen. |:( :N
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181428877
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 17:58 schreef dedodo het volgende:
Gaat toch niet door denk ik, mijzelf teveel gesloopt met gamen. |:( :N
-O-
pi_181429542
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 17:58 schreef dedodo het volgende:
Gaat toch niet door denk ik, mijzelf teveel gesloopt met gamen. |:( :N
Komende dagen nog tijd om langs te gaan?
pi_181434614
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2018 18:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Komende dagen nog tijd om langs te gaan?
Zal vast wel.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181439337
Bij mij zijn de dagen vrijwel hezelfde, op de openingstijden van winkels na, maar slaap lekker nog iedereen dan. :*
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181441097
Goedemorgen :W
Dedodo, jammer dat je geen puf meer had voor het kraambezoek.
Goitske, leuke spulletjes gehaald! Ik was gisteren bij de Action in Nieuwegein, maar ook daar geen bujo stickers helaas. De moeder van CotS heeft echt geluk gehad denk ik.
Sarabi, hoe was je borrelavondje?

Ik was gisteren dus gezellig bij vriendin in Nieuwegein. Bijgekletst, naar het winkelcentrum geweest en hebben lekker daar gegeten :9
's Avonds alleen met haar nog naar de HAP geweest (uiteindelijk niks ernstigs) dus dat liep ff anders. Was nu pas laat weer thuis.

Dus vind het niet zo erg dat de plannen weer gewijzigd zijn en we morgen toch naar de Apenheul gaan ipv vandaag naar Monkeytown. Kan ik vandaag even bijkomen en rustig aan doen. Vanaf morgen een week lang elke dag wel een afspraak/sociaal iets :o
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 10:40:03 #275
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_181441663
:W :O vermoeide duif meldt zich.

Ik mis Zuid Afrika :'( ;)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_181442884
Straks bakken met een vriendin. Even op verlof
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 25 augustus 2018 @ 11:43:20 #277
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_181442926
Gisteravond een gezellige avond gehad, nu gaar op de bank met taart....
pi_181443014
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 11:43 schreef Patapon het volgende:
Gisteravond een gezellige avond gehad, nu gaar op de bank met taart....
Klinkt perfect...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181444342
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 10:10 schreef _Hestia_ het volgende:
Goedemorgen :W
Dedodo, jammer dat je geen puf meer had voor het kraambezoek.
Goitske, leuke spulletjes gehaald! Ik was gisteren bij de Action in Nieuwegein, maar ook daar geen bujo stickers helaas. De moeder van CotS heeft echt geluk gehad denk ik.
Sarabi, hoe was je borrelavondje?

Ik was gisteren dus gezellig bij vriendin in Nieuwegein. Bijgekletst, naar het winkelcentrum geweest en hebben lekker daar gegeten :9
's Avonds alleen met haar nog naar de HAP geweest (uiteindelijk niks ernstigs) dus dat liep ff anders. Was nu pas laat weer thuis.

Dus vind het niet zo erg dat de plannen weer gewijzigd zijn en we morgen toch naar de Apenheul gaan ipv vandaag naar Monkeytown. Kan ik vandaag even bijkomen en rustig aan doen. Vanaf morgen een week lang elke dag wel een afspraak/sociaal iets :o
de vrachtwagen optocht is vandaag dus wij staan er op te wachten. Alleen verwachten ze stortbuien :o
pi_181444515
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 12:53 schreef Goitske het volgende:

[..]

de vrachtwagen optocht is vandaag dus wij staan er op te wachten. Alleen verwachten ze stortbuien :o
Ja die zijn inmiddels al begonnen, wat een regen opeens :o
Oja had daar idd wat van in de krant gelezen.
pi_181444911
:W

Gisterenavond was fijn.
Vandaag weer een dagje bier brouwen.
pi_181445295
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 12:53 schreef Goitske het volgende:

[..]

de vrachtwagen optocht is vandaag dus wij staan er op te wachten. Alleen verwachten ze stortbuien :o
Haha nou ik hoor ze hoor :D
Wel echt een mooi initiatief vind ik het altijd, en die herrie moet je maar even voor lief nemen dan :+
pi_181445859
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 13:50 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Haha nou ik hoor ze hoor :D
Wel echt een mooi initiatief vind ik het altijd, en die herrie moet je maar even voor lief nemen dan :+
nou Teun is er nog met Spock, opa en oma en ik met Jan naar huis. Die kon niet tegen het geluid helemaal overstuur -O-
pi_181445908
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:23 schreef Goitske het volgende:

[..]

nou Teun is er nog met Spock, opa en oma en ik met Jan naar huis. Die kon niet tegen het geluid helemaal overstuur -O-
Oh dat is wel zielig -O- Maarja snap ook wel dat hij er overprikkeld van raakt.
pi_181446507
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:23 schreef Goitske het volgende:

[..]

nou Teun is er nog met Spock, opa en oma en ik met Jan naar huis. Die kon niet tegen het geluid helemaal overstuur -O-
Volgende keer met oordoppen? Dirk is met onze plaatselijke optocht ook wezen kijken met oordopppen en daar had hij geen last van. Met de Gamma Racing Days vorig weekend hetzelfde. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_181447642
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 14:57 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Volgende keer met oordoppen? Dirk is met onze plaatselijke optocht ook wezen kijken met oordopppen en daar had hij geen last van. Met de Gamma Racing Days vorig weekend hetzelfde. :)
ja die kon ik niet vinden vandaag dus even nieuwe kopen
pi_181453804
Zó'n jeuk nog van bijensteek, ook een beetje uitslag nog.
M'n Xiaomi band kan ik iig niet dragen.

Ik heb een andersom pincet!
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181457789
Alle planten weer nieuwe potgrond en deels weer gestekt hele huis staat nu vol met stekjes _O-
pi_181457843
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 22:24 schreef Goitske het volgende:
Alle planten weer nieuwe potgrond en deels weer gestekt hele huis staat nu vol met stekjes _O-
Oeh waar heb je stekjes van? Als je er nog wat kwijt wilt? O-)
pi_181464418
Planten vermeerderen is leuk. Maar sowieso uit zaad is leuk.
Ik heb nu plantjes die uit 'afgevallen' bladeren groeien.

Mijn spiderplantstekken (Chlorophytum comosum) niet zo super, maar hij leeft tenminste voort bij m'n broer en moeder.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_181464653
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2018 22:25 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Oeh waar heb je stekjes van? Als je er nog wat kwijt wilt? O-)
goede vraag

Eentje is een sanseveria maar die heb ik nu in 3en dus dat valt wel mee. De anderen weet ik dus niet meer hoe ze heten maar ik begon een jaar geleden elk met 1 plantje in een pot. De ene zaten nu 5 in en de andere 4.
Verder ben ik bezig met de "Varkensboom" of ik daar 4 stekjes van kan krijgen dus die staan nu in de vensterbank in de hoop dat het goed gaat.
Verder krijg ik zodra de plant zo ver is een stekje van de pannenkoekenplant

Een van mijn gestekte planten heb ik gekregen als stekje en die heeft nu 3 nakomelingen geregeld en eentje daarvan gaat weer terug want de moederplant heeft het zwaar dus dan heeft ze sowieso weer eentje waarmee ze verder kan
pi_181465738
Planten. O+ Als we ooit verhuizen hoop ik ook op planten in huis. Ik vind dat echt wel iets gezelligs.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_181466317
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 08:40 schreef Goitske het volgende:

[..]

goede vraag

Eentje is een sanseveria maar die heb ik nu in 3en dus dat valt wel mee. De anderen weet ik dus niet meer hoe ze heten maar ik begon een jaar geleden elk met 1 plantje in een pot. De ene zaten nu 5 in en de andere 4.
Verder ben ik bezig met de "Varkensboom" of ik daar 4 stekjes van kan krijgen dus die staan nu in de vensterbank in de hoop dat het goed gaat.
Verder krijg ik zodra de plant zo ver is een stekje van de pannenkoekenplant

Een van mijn gestekte planten heb ik gekregen als stekje en die heeft nu 3 nakomelingen geregeld en eentje daarvan gaat weer terug want de moederplant heeft het zwaar dus dan heeft ze sowieso weer eentje waarmee ze verder kan
Zo dat zijn aardig wat stekjes ja O+
Ik heb pas sinds een paar maanden planten in dit huis, dus nog niet echt wat om te stekken. In de krant stond pas een berichtje dat iemand gratis heel veel stekjes had, maar toen ik belde was alles al weg ;(

quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 10:13 schreef Nanuke het volgende:
Planten. O+ Als we ooit verhuizen hoop ik ook op planten in huis. Ik vind dat echt wel iets gezelligs.
Waarom pas als je verhuisd bent? Het heeft hier een jaar geduurd voordat ik planten had, maar nu ben ik verslaafd haha :@
(In vorige huis gewoon 3 planten in de vensterbank en dat was het)

Vandaag met moeder, broertje, zusje en neefje naar de Apenheul. Gelukkig is het een stuk beter weer dan gisteren :D Want eigenlijk zouden we dan gaan.
pi_181466577
De enige vensterbank waar planten zouden kunnen staan heeft de gordijnen altijd naar beneden vanwege een flat in de achtertuin en zo'n die continu dan reflecteert. Ons huis is dus vrij donker, en sowieso vooral geschikt om planten te drogen (serieus, dat werkt een partij goed hier). Dat plus klein, plus katten, plus baby maken het niet erg geschikt. Met een ander huis en andere inrichting is al een boel te winnen en dan gaan we het gewoon weer proberen.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_181466787
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 10:53 schreef Nanuke het volgende:
De enige vensterbank waar planten zouden kunnen staan heeft de gordijnen altijd naar beneden vanwege een flat in de achtertuin en zo'n die continu dan reflecteert. Ons huis is dus vrij donker, en sowieso vooral geschikt om planten te drogen (serieus, dat werkt een partij goed hier). Dat plus klein, plus katten, plus baby maken het niet erg geschikt. Met een ander huis en andere inrichting is al een boel te winnen en dan gaan we het gewoon weer proberen.
Ah oke. Planten hoeven natuurlijk niet alleen op de vensterbank, maar al die andere dingen maken het idd wel een stuk lastiger ook ja.
pi_181467580
Zo, even een paar uur met verlof thuis
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181467858
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, even een paar uur met verlof thuis
Fijn! Hoe ga je het invullen? :)
pi_181467895
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2018 11:55 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Fijn! Hoe ga je het invullen? :)
Opgeruimd, schoongemaakt, wasje draaien en lekker rustig een serie kijken. Gewoon genieten van het huis zijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_181467954
Wij hebben in de woonkamer 1 brede vensterbank maar die zit achter de bank dus ja... Staat wel het eea hoor.
Verder vooral smalle kleine vensterbankjes maar daar lukt het ook wel mee en een raam die vrij hoog begint dus vensterbank is op iets van 1.80 hoog ofzo.
Ik heb een tafeltje staan heb ik nu onze tabaksplant op staan en op de grond staat ook een plant. Op het tv meubel zo'n dichte glazenpot met planten er in (heb je ook geen groene vingers voor nodig
pi_181467983
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Opgeruimd, schoongemaakt, wasje draaien en lekker rustig een serie kijken. Gewoon genieten van het huis zijn
Ah oke, geniet ervan dan :*
pi_181468041
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2018 11:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Opgeruimd, schoongemaakt, wasje draaien en lekker rustig een serie kijken. Gewoon genieten van het huis zijn
even lekker rustig. Hoe voel je je? Heeft het wat rust gegeven afgelopen dagen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')