abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 augustus 2018 @ 19:43:01 #151
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181061477
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 13:30 schreef MMaRsu het volgende:
Bellen is zoveel beter. Persoonlijk, intonatie, geen misverstanden.
Als je de juiste persoon aan de telefoon krijgt. Als er überhaupt al wordt opgenomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lunatiek op 09-08-2018 19:49:40 ]
pi_181061705
Ik heb ook een hekel aan bellen. Een berichtje sturen is gewoon veel handiger. Langere tijd om na te denken over wat je gaat zeggen, het wordt beter geformuleerd en je kunt het in je eigen tempo doen. Heeft verder niets met belvrees te maken, mijn baan is voornamelijk bellen zelfs.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 augustus 2018 @ 19:49:31 #153
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181061833
quote:
Ik ben de volgende generatie, voor ons is bellen gewoon ouderwets :{w
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 9 augustus 2018 @ 19:53:37 #154
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181062033
quote:
12s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:35 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Maar het is nog altijd beter dan een mailtje sturen. Tenminste, als het om werk gaat. Aan de telefoon kom je al snel achter of de persoon je begrijpt. Zeker als het gaat om complexe verzekeringen. Door de telefoon is het ook makkelijker uit te leggen.
Haha, al die verzekeringsagenten die de ict helpdesk bellen en een uur in het rond lullen terwijl die ict pikkies denken wtf!? Moeten ze een foutmelding voorlezen (screenshot gaat niet per telefoon), beginnen ze toch te stotteren en onbegrijpelijk te doen... mail dan toch! Met plaatjes!
  donderdag 9 augustus 2018 @ 20:01:09 #155
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_181062316
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik ben de volgende generatie, voor ons is bellen gewoon ouderwets :{w
Dat mag je vinden, maar dat maakt natuurlijk niet dat het mailen/appen/etc in alle gevallen efficiënter (lees: beter) is dan bellen. Soms zelfs integendeel.
Krekker is de bom!
  donderdag 9 augustus 2018 @ 20:16:39 #156
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181062911
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:41 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Collega's, mensen met wie je samenwerkt, klanten, etc zitten niet altijd in de buurt.
Ja, ik loop ook niet ff langs bij collega's in Frankfurt of Parijs, maar wel bij die op dezelfde etage. Daarom Skypen we zoveel. En de rest via e-mail.
Bellen niet, want je kunt dan niet zien of je iemand stoort in zijn werkzaamheden.
pi_181063284
Zal wel aan mij liggen, maar in vind texten juist heel onpersoonlijk, woorden zeggen meer dan een stukje tekst.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 20:30:11 #158
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_181063513
quote:
2s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik ben vrij slecht in praten.
Ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen, als je moet beginnen met: "Hallo, met Eyjafjallajoekull" :D
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_181063745
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:16 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ja, ik loop ook niet ff langs bij collega's in Frankfurt of Parijs, maar wel bij die op dezelfde etage. Daarom Skypen we zoveel. En de rest via e-mail.
Bellen niet, want je kunt dan niet zien of je iemand stoort in zijn werkzaamheden.
Collega's die zich op een totaal andere locatie bevinden mail of bel je inderdaad. Dat was in het verleden ook al zo maar ivp mail was het dan de fax die je gebruikte. Maar mij gaat het om algemene vragen van collega,s op dezelfde afdeling of gebouw.
pi_181064036
Bellen. :')

Dat komt ook uit het tijdperk van de religie gekkies is het niet?
It All Goes Back in the Box
pi_181064265
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:53 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Haha, al die verzekeringsagenten die de ict helpdesk bellen en een uur in het rond lullen terwijl die ict pikkies denken wtf!? Moeten ze een foutmelding voorlezen (screenshot gaat niet per telefoon), beginnen ze toch te stotteren en onbegrijpelijk te doen... mail dan toch! Met plaatjes!
Bij veel bedrijven kunnen it-mensen gewoon met je meekijken op het beeldscherm.

Sowieso is met het met collega's anders dan met klanten. Onderling ben je vooral aan het skypen of mailen. Alleen wanneer je een team van een andere vestiging moet hebben is bellen makkelijker.
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 9 augustus 2018 @ 20:50:32 #162
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181064286
Nou nou wat eng zeg. Even praten via een telefoon :')
#KICKOUTZP
pi_181065019
quote:
10s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:46 schreef Infection het volgende:
Ik heb ook een hekel aan bellen. Een berichtje sturen is gewoon veel handiger. Langere tijd om na te denken over wat je gaat zeggen, het wordt beter geformuleerd en je kunt het in je eigen tempo doen. Heeft verder niets met belvrees te maken, mijn baan is voornamelijk bellen zelfs.
Welke communicatie ook. Ik ben van mening dat je dat middel moet gebruiken dat een ander zo weinig mogelijk werk gaat bezorgen. En gaat het om bepaalde afspraken met als voorbeeld meerwerk of scope wijzigingen dan kom je niet onder schriftelijke communicatie uit. Dat is trouwens nooit anders geweest.

Het is gewoon zo dat alleen mailen vaak dubbel werk kost in bepaalde werkzaamheden. Bovendien geeft het veel anderen het gevoel dat je geen vertrouwen hebt in je collega als je alles zwart op wit wil hebben.

Maar goed mogelijk komt dit doordat men bang is fouten te maken dit terwijl het maken van fouten niet meer dan normaal is. Alleen het maken van blunders moet je voorkomen😁.
pi_181065562
Nu realiseer ik mij ook wel dat je in deze tijd elke minuut moet kunnen verantwoorden en dan moet zelfs het verwisselen van een lampje schriftelijk aangevraagd worden waarbij de elektricien daarna een heel verslag in zijn laptop moet maken van zijn werkzaamheden. Zover is het doorgeslagen. Een kruideniers mentaliteit.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 21:31:14 #165
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_181065648
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik ben de volgende generatie, voor ons is bellen gewoon ouderwets :{w
Je bent gewoon one of us (gobble gobble).
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 augustus 2018 @ 21:35:10 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_181065773
quote:
17s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 21:31 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Je bent gewoon one of us (gobble gobble).
Neh, volgens de beschrijving van gen Z ben ik one of them :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_181065858
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 18:36 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

_O-

Tevens mag vuurtoren mijn vorige post wel met een korrel zout nemen. Hengelde eigenlijk naar een sneer betreffende een paar boeken van een andere user hier. :P
heheh :P
pi_181066082
quote:
14s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:29 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Jouw soort mensen gaan bedrijven aan ten onder.
Ik hoef mij niet te verantwoorden op fok. Dat laat ik over aan mijn ex werkgevers en collega's. Inderdaad nu is het zo u vraagt wij draaien. In het verleden was dat niet het geval. Ik was geen meeloper en een dwarsligger. Maar ook die zijn nodig.
pi_181066643
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 19:41 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dat is het dus niet altijd.

Vaak genoeg dat mensen middels de mail/communicators langs elkaar heen blijven praten en er tig mails over-en-weer worden verzonden. Waarbij de issue dan met 1 belletje is opgelost.

Wat betreft het vastleggen van afspraken is mailen inderdaad handig. Wat betreft het oplossen van problemen vaak niet.
Dit idd. Probleem oplossen in een telefoongesprek en bevestigen wat je hebt afgesproken per mail (anders gaan mensen het vergeten en/of ontkennen).
in a crowd you lose humanity
  donderdag 9 augustus 2018 @ 23:43:04 #170
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_181068850
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:36 schreef Cherni het volgende:

[..]

Collega's die zich op een totaal andere locatie bevinden mail of bel je inderdaad. Dat was in het verleden ook al zo maar ivp mail was het dan de fax die je gebruikte. Maar mij gaat het om algemene vragen van collega,s op dezelfde afdeling of gebouw.
In deze context heb ik ook een bloedhekel aan die mail cultuur.
Je zit om de hoek, loop gewoon een keer binnen of pak de telefoon in plaats van een mail van 4 alineas waar je 20 minuten mee kwijt bent geweest. :')

Geldt niet voor iedereen gelukkig.
pi_181069045
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:22 schreef maryen65 het volgende:
Waar is de tijd toch gebleven dat er werd gevochten wie de telefoon op mocht nemen :P
Dit... Gelukkig zijn we bij defensie oer conservatief wat dat betreft... De telefoon rinkelt meer dan dat er mail binnenstroomt... :D
pi_181069057
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 14:27 schreef myShizzle het volgende:
Wij belden altijd de gratis sexlijn en deden dan alsof we meiden waren - als ik me niet vergis was het nummer en de jingle iets van 0800 4994, bel nu!.
06-32032001 Dat is old school.
pi_181069232
De beller is sneller.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 00:03:43 #174
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 00:05:33 #175
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181069285
quote:
7s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:49 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Bij veel bedrijven kunnen it-mensen gewoon met je meekijken op het beeldscherm.
Kan, maar mag niet tijd zomaar ivm AVG. Sowieso altijd eerst zien te achterhalen wat het probleem is. "Wat voor foutmelding is het dan?"
En je wilt die assurantiepersonen de kost niet geven die het niet lukt hun deel van zo'n meekijkverbinding tot stand te brengen O-)
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:35:00 #176
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181072920
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:16 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ja, ik loop ook niet ff langs bij collega's in Frankfurt of Parijs, maar wel bij die op dezelfde etage. Daarom Skypen we zoveel. En de rest via e-mail.
Bellen niet, want je kunt dan niet zien of je iemand stoort in zijn werkzaamheden.
Gelukkig stoort het skyperiedeltje niet of je mailpopup of die teringwhatsapp die heel de dag ligt te jengelen.

Wat een stelletje afgestompte loners zeg. Je zou er mee moeten werken.

' je mag me niet bellen bwant dan stoor je me'

Daar zou ik echt heel gauw klaar mee zijn.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 08:39:07 #177
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_181072966
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 00:05 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Kan, maar mag niet tijd zomaar ivm AVG. Sowieso altijd eerst zien te achterhalen wat het probleem is. "Wat voor foutmelding is het dan?"
En je wilt die assurantiepersonen de kost niet geven die het niet lukt hun deel van zo'n meekijkverbinding tot stand te brengen O-)
wij hebben ook zo’n remote assistence van IT. Mag je nooit accepteren tenzij je de desbetreffende ITer aan de telefoon hebt en hij met zijn login bevestigd dat hij inderdaad die sessie aangezet heeft.
Zou me in mijn bedrijf niet verbazen als ze met goedkeuring van HR gewoon stiekem mee kunnen kijken met alles wat je doet.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_181073025
Wij hebben niet eens telefoon op kantoor (paar collegae uitgezonderd).
Bel zelf ook nooit, zakelijk nooit en privé vrijwel niet als ik 10 minuten haal in de maand is het veel.
Meeste gaat via WhatsApp en anders mail/skype/chat als het zakelijk is.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:08:08 #179
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_181074306
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 20:16 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ja, ik loop ook niet ff langs bij collega's in Frankfurt of Parijs, maar wel bij die op dezelfde etage. Daarom Skypen we zoveel. En de rest via e-mail.
Bellen niet, want je kunt dan niet zien of je iemand stoort in zijn werkzaamheden.
"Bel ik gelegen?"
Krekker is de bom!
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:09:45 #180
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_181074338
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:43 schreef Ceased2Be het volgende:
Wij hebben niet eens telefoon op kantoor (paar collegae uitgezonderd).
Bel zelf ook nooit, zakelijk nooit en privé vrijwel niet als ik 10 minuten haal in de maand is het veel.
Meeste gaat via WhatsApp en anders mail/skype/chat als het zakelijk is.
Skype chat? Video conference? Of voice-skype? Want dat laatste is natuurlijk gewoon practisch hetzelfde als bellen.
Krekker is de bom!
pi_181074357
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:09 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Skype chat? Video conference? Of voice-skype? Want dat laatste is natuurlijk gewoon practisch hetzelfde als bellen.
Skype chat, heel af en toe een video-conference maar dat is remote inbellen bij een vergadering zodat iedereen je thuiswerk-kapsel kan zien :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:13:28 #182
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_181074391
Ik haat het om gebeld te worden met een geheim nummer. Is er iets dan kun je niet terugbellen of moet je dat via een enorme omweg doen. Of het zijn of die superirritante verkopers die je niet kan blokkeren, zoals je oude energiebedrijf van x jaar geleden.

Ook mijn huisarts belt met een geheim nummer. Maar ja, ik ben niet altijd bereikbaar en hij belt de meest vreemdste momenten. Nu doet hij dat niet meer bij mij. Vind ik prima.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_181075429
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:11 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Skype chat, heel af en toe een video-conference maar dat is remote inbellen bij een vergadering zodat iedereen je thuiswerk-kapsel kan zien :')
Je kunt het beeld toch uitzetten? Dat deed ik ook altijd. Net als mijn collega’s.
ROBODEMONS..................|:(
pi_181075470
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 11:11 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Je kunt het beeld toch uitzetten? Dat deed ik ook altijd. Net als mijn collega’s.
o klopt, maar dat is een beetje een running gag geworden.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 17:32:17 #185
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_181083858
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 11:11 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Je kunt het beeld toch uitzetten? Dat deed ik ook altijd. Net als mijn collega’s.
Zeker zodat je met je telefoon kan spelen tijdens nutteloze discussies :D
Krekker is de bom!
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 21:43:21 #186
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181090006
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:35 schreef fathank het volgende:

[..]

Gelukkig stoort het skyperiedeltje niet of je mailpopup of die teringwhatsapp die heel de dag ligt te jengelen.
Nee die storen niet. Skype op de pc op het andere scherm, net als Outlook, en Whatsapp alleen na werktijd op de mobiel. Voor nood is er de telefoon met het vaste nummer. Als je daarin niet georganiseerd bent kom je niet meer aan werken toe.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 21:47:54 #187
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181090156
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:08 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

"Bel ik gelegen?"
Ik neem niet eens op. En toen ik nog de telefonische helpdesk draaide, zat ik gewoon op het volgende telefoongesprek te wachten omdat iets anders tussendoor doen inefficiënt is.
Verder is het in deze flextijden irritant dat een hoop mensen slecht bereikbaar zijn per telefoon, part-timers en na vieren vrij of zo. Mail komt altijd aan.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 21:53:23 #188
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181090330
En dat tweede scherm zet je dan uit ofzo?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:23:48 #189
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181091139
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 08:39 schreef nixxx het volgende:

[..]

wij hebben ook zo’n remote assistence van IT. Mag je nooit accepteren tenzij je de desbetreffende ITer aan de telefoon hebt en hij met zijn login bevestigd dat hij inderdaad die sessie aangezet heeft.
Zou me in mijn bedrijf niet verbazen als ze met goedkeuring van HR gewoon stiekem mee kunnen kijken met alles wat je doet.
In mijn geval gaat het erom dat je als ict-er in principe geen toegang zou mogen hebben tot de gegevens van de klanten van een verzekeringsagent. Tenzij het niet anders kan. Maar dat zouden de uitzonderingsgevallen moeten zijn. Helaas weten die agenten te weinig van gdpr of ict om hun klanten voldoende te beschermen.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:25:15 #190
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181091179
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 21:53 schreef fathank het volgende:
En dat tweede scherm zet je dan uit ofzo?
Daar kijk je niet naar als je op het eerste scherm geconcentreerd aan het werk bent.
Maar ja, concentratie en de jongere generaties gaan niet altijd hand in hand.
  Spellchecker vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:26:55 #191
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_181091219
Ik wou schoenen bestellen maar op de site kon ik geen alternatief bezorgadres invoeren .... ik kon daarvoor mailen maar dan moest ik 2 tot 4 dagen wachten op antwoord .... toch maar gebeld ......
En besteld :D
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 22:27:57 #192
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_181091242
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 22:25 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Daar kijk je niet naar als je op het eerste scherm geconcentreerd aan het werk bent.
Maar ja, concentratie en de jongere generaties gaan niet altijd hand in hand.
Bij oudere generaties ook niet. Die gaan na de lunch eerst een half uurtje met de handen op de buik.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 23:46:23 #193
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181092892
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 22:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Bij oudere generaties ook niet. Die gaan na de lunch eerst een half uurtje met de handen op de buik.
Maar zijn ook daarbij niet gelijk afgeleid door hun mobieltje.
pi_181093377
Ik bel echt prive echt weinig. Een half uurtje per maand denk ik. Maar zakelijk bel ik alleen maar. Even kort contact houden met bestaande relaties of een klant iets goed uitleggen zodat ze ook de kans krijgen meerdere vragen stellen. Zo'n gesprek duurt soms wel 20 minuten. Dat lukt echt niet per mail met zo veel vragen heen en weer.
pi_181093823
quote:
99s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 10:12 schreef Karina het volgende:
Ik vind bellen veel makkelijker, dat heen en weer gemail is maar onhandig. Als je belt kun je beter doorvragen en de toon helpt ook, via mail of iig schriftelijk kunnen sommige dingen verkeerd, meestal wat 'harder' overkomen.
Ik ben het eens met deze oudere mod.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 00:34:53 #196
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_181094072
Ik ben 37 en heb een hekel aan bellen. Maar dat had ik ook al toen berichtjes sturen nog geen optie was. Het moment tussen het intoetsen (of contact kiezen) en dat er wordt opgenomen is zenuwslopend.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 00:36:40 #197
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_181094135
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 10:13 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik haat het om gebeld te worden met een geheim nummer. Is er iets dan kun je niet terugbellen of moet je dat via een enorme omweg doen. Of het zijn of die superirritante verkopers die je niet kan blokkeren, zoals je oude energiebedrijf van x jaar geleden.

Ook mijn huisarts belt met een geheim nummer. Maar ja, ik ben niet altijd bereikbaar en hij belt de meest vreemdste momenten. Nu doet hij dat niet meer bij mij. Vind ik prima.
Ik neem zelden op bij onbekende nummers, laat staan bij een geheim nummer. Dat een huisarts zo'n nummer gebruikt is wel heel gek, vind ik.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 04:49:52 #198
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181096311
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:36 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik neem zelden op bij onbekende nummers, laat staan bij een geheim nummer. Dat een huisarts zo'n nummer gebruikt is wel heel gek, vind ik.
Je ziet het vaak bij mensen die je bellen namens een organisatie, zoals een helpdesk. Als je hun wilt bellen, moet je een algemeen nummer kiezen en niet het directe nummer van de medewerker. Je wilt uiteindelijk niet dat de huisarts tijdens consulten, huisbezoeken of noodsituaties wordt gebeld door mensen met vragen die door de assistent/receptie kunnen worden afgehandeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lunatiek op 11-08-2018 04:58:43 ]
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 04:57:46 #199
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_181096330
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 00:09 schreef terrorsjaak het volgende:
Ik bel echt prive echt weinig. Een half uurtje per maand denk ik. Maar zakelijk bel ik alleen maar. Even kort contact houden met bestaande relaties of een klant iets goed uitleggen zodat ze ook de kans krijgen meerdere vragen stellen. Zo'n gesprek duurt soms wel 20 minuten. Dat lukt echt niet per mail met zo veel vragen heen en weer.
Als wij met klanten gaan bellen, doen we dat doorgaans gepland. Zo heeft de klant tijd voor ons vrijgemaakt en kan zich op het gesprek voorbereiden. Dat werkt ontspannen, omdat je weet dat de klant je verwacht en je niet ongelegen belt.
Dat is dus iets heel anders dan een telefoon die plotseling afgaat en je weet niet wie er belt, of dat je belt en je maar moet afwachten of er wordt opgenomen en de juiste persoon beschikbaar is.

Tegenwoordig wordt er veel te makkelijk opgenomen. Heb het meegemaakt dat ik belde en een klant in de auto zat. Op zich met handsfree geen probleem, maar deze vond het ook geen probleem om tijdens het rijden in de computer te kijken of aantekeningen te maken. Toen toch maar opgelegd - dit was niet de klant die achterin zijn auto werkte terwijl zijn chauffeur hem naar zijn volgende bestemming bracht.
  zaterdag 11 augustus 2018 @ 07:41:48 #200
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_181096687
Fascinerend topic! Ik maak me nu wel zorgen over de toekomst van Nederland als zelf een telefoontje plegen al zoveel angstgevoelens oproept bij zoveel landgenoten.

Ik kan nog wel wat hypothetisch angstigere situaties bedenken zeg maar...
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')