abonnement Unibet Coolblue
pi_180556213
quote:
BRUSSEL - Chauffeurs van de Europese busmaatschappij Flixbus durven hun reizigers ’s nachts niet meer te laten uitstappen op station Brussel-Noord. Ze slaan alarm: criminelen staan de bussen op te wachten om reizigers te beroven en bagage te stelen. „Het is één grote roversbende daar, waar je je leven niet zeker bent”, aldus chauffeur Ron Weerman uit Lelystad.

„Groepen criminelen staan ons al op te wachten om busreizigers te beroven en bagage te jatten. Politie is nauwelijks te zien en Flixbus doet er niks aan”, klaagt Ron Weerman uit Lelystad (28), een van de chauffeurs van Nederlandse bedrijven die worden ingehuurd om de sneldiensten te rijden.

„Meerdere keren per week maak ik daar bedreigende dingen mee: geweld, intimidatie, messentrekkerij, ruzies, diefstal. Het nachtelijke gespuis komt in Brussel-Noord uit alle hoeken en gaten om nietsvermoedende passagiers een poot uit te draaien. Ook wij worden ernstig bedreigd als we willen ingrijpen. Het noodnummer in de bus wordt vaak niet eens beantwoord. Chauffeurs zijn het nu zat en eisen beveiliging”, vertelt hij.

Extra personeel
De Duitse Flixbus-directie erkent de penibele toestand in Brussel-Noord. „We krijgen veel klachten en werken met man en macht aan manieren om de veiligheid op dat station te verbeteren, in samenwerking met de lokale autoriteiten. Zo zetten we extra personeel in en vragen we instappende reizigers om hun ID. Ook doen we een proef met camera’s om de bagageruimte in de bus te bewaken. Open-deuren-procedures zijn aangescherpt”, aldus een woordvoerster.

Flixbus is volgens haar al op zoek naar een andere stop in Brussel voor internationale bussen. „Het moet veilig zijn. Daarom vragen we de Belgische politie om meer fysiek toezicht.”

Migranten
Audrey Dereymaeker, woordvoerster van de politie in Brussel-Noord, zegt op de hoogte te zijn van de problemen met de Flixbussen. „Het is niet de veiligste buurt. Het Maximiliaanpark, waar veel migranten samenscholen, ligt vlakbij. ’s Avonds hangen zij rond in de buurt van het station. We krijgen regelmatig meldingen van diefstal.”

De politie doet volgens haar wat ze kan. „We kennen de aankomst- en vertrekuren van de bussen en proberen onze patrouilles rond die tijden te concentreren. Maar soms lukt dat niet, omdat we ook andere taken hebben. We zijn in gesprek met Flixbus.” Dereymaeker benadrukt dat ook Flixbus een taak heeft om de eigen bussen beter te beveiligen. Steeds meer chauffeurs parkeren hun bus niet meer aan station Noord, maar elders waar ze zich veiliger voelen.
Bron

Filmpje:

StanM3 twitterde op woensdag 18-07-2018 om 03:46:38 France is so greatly enriched the buses don't even have to stop for people to help you with your luggage. Oh wait ... https://t.co/TKHDCMdua5 reageer retweet
Hoeveel signalen moeten er nog komen voordat mensen gaan inzien dat we ze hordes tuig Europa binnen hebben gehaald die niet onze normen en waarden delen en geen toekomst willen opbouwen maar gewoon komen om de crimineel uit te hangen. Hoeveel van dat tuig is illegaal vraag ik mij dan af? Op de huidige voet doorgaan werkt niet, en halfbakken oplossingen werken ook niet. Dat volk vermenigvuldigd zich als konijnen dus wat gebeurd er over 1 a 2 generaties als alle sociale voorzieningen geplunderd zijn en door de automatisering er nog minder banen zijn voor de lagere klassen?

[ Bericht 9% gewijzigd door J.A.R.V.I.S. op 18-07-2018 13:28:26 ]
pi_180556236
België :')

Wat een land :') Die zouden voor hun eigen bestwil onder curatele geplaatst moeten worden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180556252
Vrijstaten, ze komen steeds dichterbij. In Frankrijk heb je de Banlieus, zoals bijvoorbeeld in Marseille en Parijs. In Belgie heet de banlieu Brussel.
Het probleem met dit soort vrijstaten is dat mensen er niet chemisch gecastreerd worden. Die hebben tijd genoeg en fokken er lekker op los. Daardoor krijg je een criminele generatie die opgevolgd wordt door een criminele generatie etc. etc.
En dat spreid zich uit als een olievlek over het land / Europa.
U MAD?
pi_180556257
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
België :')

Wat een land :') Die zouden voor hun eigen bestwil onder curatele geplaatst moeten worden.
Niet alleen België, in Frankrijk was het dit weekend ook weer raak. De eerste berichten over massale aanrandingen druppelen inmiddels alweer binnen.
pi_180556278
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
België Wat een land
Wacht even, dat die illegalen de boel bij elkaar plunderen is de schuld van België?? Ben jij nog wel helemaal lekker in je hoofd?

Als ik te hard rij op de snelweg zonder geflitst te worden dan is dat toch ook niet de schuld van de politie?? 8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_180556313
Dat er rovers in Brussel zitten is niets nieuws. Ik wist alleen niet dat ze na hun uren in de vergaderzalen van de EU nog even gezellig buspassagiers gaan overvallen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_180556326
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dat er rovers in Brussel zitten is niets nieuws. Ik wist alleen niet dat ze na hun uren in de vergaderzalen van de EU nog even gezellig buspassagiers gaan overvallen.
_O-

Ander onderwerp maar wel leuk. :P
pi_180556343
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:51 schreef vosss het volgende:

[..]

Wacht even, dat die illegalen de boel bij elkaar plunderen is de schuld van België?? Ben jij nog wel helemaal lekker in je hoofd?

Als ik te hard rij op de snelweg zonder geflitst te worden dan is dat toch ook niet de schuld van de politie?? 8)7
Belgie is er wel degelijk verantwoordelijk voor dat dat tuig daar elke nacht vrijspel heeft. Als de autoriteiten niet eens meer komen opdraven na een noodmelding van chauffeurs, is er iets behoorlijk mis in dat land.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180556351
Brussel :r
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_180556354
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

Belgie is er wel degelijk verantwoordelijk voor dat dat tuig daar elke nacht vrijspel heeft. Als de autoriteiten niet eens meer komen opdraven na een noodmelding van chauffeurs, is er iets behoorlijk mis in dat land.
Dat kan wel wezen, maar de schuldige zijn hier toch echt die kanslozen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 18 juli 2018 @ 12:55:45 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_180556382
Ik dacht dat het om het EU-parlement ging.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_180556400
quote:
3s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:50 schreef de_boswachter het volgende:
Vrijstaten, ze komen steeds dichterbij. In Frankrijk heb je de Banlieus, zoals bijvoorbeeld in Marseille en Parijs. In Belgie heet de banlieu Brussel.
Het probleem met dit soort vrijstaten is dat mensen er niet chemisch gecastreerd worden. Die hebben tijd genoeg en fokken er lekker op los. Daardoor krijg je een criminele generatie die opgevolgd wordt door een criminele generatie etc. etc.
En dat spreid zich uit als een olievlek over het land / Europa.
Dit ja, iedereen heeft inmiddels wel al een dozijn aan reportages gezien van Zweden tot Frankrijk (ja ook in Nederland) waar bepaald volk continue weer hetzelfde roept "wij zijn hier de baas". Zo worden in Nederland ook al wijken geterroriseerd door dat volk en in andere landen gaat het al een stuk verder waar er complete vrijstaten zijn waar zelfs de politie nog niet durft te komen.

30 jaar pappen en nathouden en vooral de critici verketteren heeft niet geholpen, tijd voor drastische maatregelen, dit volk dient opgepakt te worden in een cel gegooid te worden en na het uitzitten van hun straf terug naar land van herkomst getrapt te worden.
pi_180556527
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dit ja, iedereen heeft inmiddels wel al een dozijn aan reportages gezien van Zweden tot Frankrijk (ja ook in Nederland) waar bepaald volk continue weer hetzelfde roept "wij zijn hier de baas". Zo worden in Nederland ook al wijken geterroriseerd door dat volk en in andere landen gaat het al een stuk verder waar er complete vrijstaten zijn waar zelfs de politie nog niet durft te komen.

30 jaar pappen en nathouden en vooral de critici verketteren heeft niet geholpen, tijd voor drastische maatregelen, dit volk dient opgepakt te worden in een cel gegooid te worden en na het uitzitten van hun straf terug naar land van herkomst getrapt te worden.
:')
pi_180556562
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Migranten
Audrey Dereymaeker, woordvoerster van de politie in Brussel-Noord, zegt op de hoogte te zijn van de problemen met de Flixbussen. „Het is niet de veiligste buurt. Het Maximiliaanpark, waar veel migranten samenscholen, ligt vlakbij. ’s Avonds hangen zij rond in de buurt van het station. We krijgen regelmatig meldingen van diefstal.”
Nou jeetje, wat zou je dan kunnen doen? Heel moeilijk dit.

Oh jaa! Ik weet het: je pakt alle illegalen op en zet ze vast! Nou, wat een bizarre oplossing zeg!
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180556573
quote:
Dereymaeker benadrukt dat ook Flixbus een taak heeft om de eigen bussen beter te beveiligen.
Ik dacht dat de overheid verantwoordelijk was voor openbare orde en veiligheid, en daarom ook het geweldsmonopolie heeft. In België werkt dat blijkbaar anders :')
pi_180556585
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:55 schreef LXIV het volgende:
Ik dacht dat het om het EU-parlement ging.
Zo jammer dat dat wel beveiligd wordt.

Ik zou er heel wat voor over hebben als de hoge heren vd EU eens zelf de gevolgen van hun beleid gaan ondervinden ipv in hun gouden kooitjes te leven.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180556616
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')
Nee dit is constructief :')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180556621
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:51 schreef vosss het volgende:

[..]

Wacht even, dat die illegalen de boel bij elkaar plunderen is de schuld van België?? Ben jij nog wel helemaal lekker in je hoofd?

Als ik te hard rij op de snelweg zonder geflitst te worden dan is dat toch ook niet de schuld van de politie?? 8)7
Als je als land weigert of niet in staat bent op te treden tegen een roversbende die al helemaal niet in Belgie zou mogen zijn ben je daar inderdaad verantwoordelijk voor. Veiligheid en justitie is een primaire overheidstaak. Als je daarin faalt ben je als overheid inderdaad verantwoordelijk.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180556655
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:54 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat kan wel wezen, maar de schuldige zijn hier toch echt die kanslozen.
Klopt. Echter zijn dat niet de verantwoordelijken. Dat zijn de mensen die tegen een dik salaris door de bevolking worden ingehuurd om dit soort zaken te voorkomen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180556673
Schuldig en verantwoordelijk is moeilijk voor sommigen :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_180556679
Dat België er verantwoordelijk voor is klopt, maar ik had het louter over schuldig.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_180556715
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:08 schreef vosss het volgende:
Schuldig en verantwoordelijk is moeilijk voor sommigen :)
Ja hoor, draai je er maar onderuit :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180556749
Hebben jullie dat whatsapp-filmpje vandaag nog niet ontvangen van die Flixibus in Parijs die tijdens het wegrijden leeggeript wordt door 'immigranten'?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180556783
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:05 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nee dit is constructief :')
Ja ok, succes met de circle jerk.
pi_180556876
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:05 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nee dit is constructief :')
Niet op happen. ;)
pi_180556884
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:13 schreef De_Onnoembare het volgende:
Hebben jullie dat whatsapp-filmpje vandaag nog niet ontvangen van die Flixibus in Parijs die tijdens het wegrijden leeggeript wordt door 'immigranten'?
Nee, staat het ergens online?
pi_180556913
quote:
9s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja ok, succes met de circle jerk.
Succes met het zand om je hoofd.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180556916
Moeten die Flixbus buschauffeurs wel hun bagageruim afsluiten hé.

StanM3 twitterde op woensdag 18-07-2018 om 03:46:38 France is so greatly enriched the buses don't even have to stop for people to help you with your luggage. Oh wait ... https://t.co/TKHDCMdua5 reageer retweet
Lokquote

quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nee, staat het ergens online?


[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2018 13:21:40 ]
  woensdag 18 juli 2018 @ 13:21:04 #29
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_180556918
Ik snap niet waarom er niet gewoon wat undercover agenten op die bussen gezet worden..... Blijkbaar heeft het gewoon geen prioriteit.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_180556958
quote:
9s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:15 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja ok, succes met de circle jerk.
Dankjewel. Jij hebt natuurlijk niets inhoudelijks te melden. Begrijpelijk want dit is een groot "I told you so" moment. Hier zullen er de komende jaren er nog vele van volgen. Laat ons lekker circlejerken, ga jij jezelf eens afvragen waarom wij dit aan zagen komen, en jij niet. Daar ben ik serieus in, want als je dit niet kon voorspellen heb je toch wel een stuk of 100 signalen gemist.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180556968
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Moeten die Flixbus buschauffeurs wel hun bagageruim afsluiten hé.

StanM3 twitterde op woensdag 18-07-2018 om 03:46:38 France is so greatly enriched the buses don't even have to stop for people to help you with your luggage. Oh wait ... https://t.co/TKHDCMdua5 reageer retweet
Lokquote

[..]

WTF als een horde hyena's rennen ze op die rijdende bussen af om ze leeg te roven, ongelooflijk dit.

Edit: Heb hem even geleend voor de OP. ^O^

[ Bericht 4% gewijzigd door J.A.R.V.I.S. op 18-07-2018 13:28:50 ]
  woensdag 18 juli 2018 @ 13:24:42 #32
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_180557011
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

WTF als een horde hyena's rennen ze op die rijdende bussen af om ze leeg te roven, ongelooflijk dit.
Ben het niet vaak met je eens, maar dit gaat echt te ver. Ik ben niet het type die meteen zegt doodschieten dan maar maar als de politie hier niets aan doet dan werkt dat de rechtse politiek alleen maar in de hand. Dat moeten ze zelf toch ook wel begrijpen. Voor extreem rechtste partijen is dit filmpje in feite een kant en klare reclamespot lol
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 18 juli 2018 @ 13:24:57 #33
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_180557017
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:55 schreef LXIV het volgende:
Ik dacht dat het om het EU-parlement ging.
Ik ook :D
  woensdag 18 juli 2018 @ 13:26:01 #34
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_180557034
Trouwens je kan er op wachten tot zo'n gast onder een wiel komt en overlijdt. En dan natuurlijk rellen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_180557037
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik snap niet waarom er niet gewoon wat undercover agenten op die bussen gezet worden..... Blijkbaar heeft het gewoon geen prioriteit.
Bezuinigingen en agenten die zich meer bezig moeten houden met zware criminaliteit. Het is toch niet anders in Nederland, diefstal, inbraken enz. worden bijna niet meer behandeld. Ze hebben mijn auto eens vernield op een parkeerplaats waar camera's hangen, na de aangifte had ik diezelfde avond al een mail waarin stond dat ze geen aanknopingspunten hadden om het onderzoek verder te zetten. Criminaliteit wordt gewoon beloond in enkele Europese landen. Behalve als ze de werkende man/vrouw kunnen flitsen.
pi_180557055
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dankjewel. Jij hebt natuurlijk niets inhoudelijks te melden. Begrijpelijk want dit is een groot "I told you so" moment. Hier zullen er de komende jaren er nog vele van volgen. Laat ons lekker circlejerken, ga jij jezelf eens afvragen waarom wij dit aan zagen komen, en jij niet. Daar ben ik serieus in, want als je dit niet kon voorspellen heb je toch wel een stuk of 100 signalen gemist.
Dit.

Maar he, als je dat zegt, dan ben je het alleen maar erger aan het maken of zo. En als je zegt dat we gezellig allemaal thee moeten drinken samen, dan komt het magisch wel goed. Of zo iets.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180557059
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Trouwens je kan er op wachten tot zo'n gast onder een wiel komt en overlijdt. En dan natuurlijk rellen.
Dit ja, waar de buschauffeur dan kan rennen voor zijn leven zoals dit jaar nog in Frankrijk waar een bestuurder achter de dief van zijn motor aanzat die ook omkwam. Uren in een garage moeten schuilen omdat hordes criminelen hem belaagden.
pi_180557069
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Trouwens je kan er op wachten tot zo'n gast onder een wiel komt en overlijdt. En dan natuurlijk rellen.
Uiteraard. Als er 1 onder komt of als de politie ze oppakt en hij overlijd dan is het: RELLEN WANT RACISSSSMEEE!
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 18 juli 2018 @ 13:28:26 #39
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_180557090
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:27 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dit ja, waar de buschauffeur dan kan rennen voor zijn leven zoals dit jaar nog in Frankrijk waar een bestuurder achter de dief van zijn motor aanzat die ook omkwam. Uren in een garage moeten schuilen omdat hordes criminelen hem belaagden.
Heb ik zelf ook een keer meegemaakt een jaar of 10 geleden. Moest ik in een haringkar schuilen die vervolgens door de politie is weggetrokken zodat ik kon ontkomen aan een menigte omdat ik er 1 betrapte op diefstal :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 18 juli 2018 @ 13:28:44 #40
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_180557094
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Moeten die Flixbus buschauffeurs wel hun bagageruim afsluiten hé.

StanM3 twitterde op woensdag 18-07-2018 om 03:46:38 France is so greatly enriched the buses don't even have to stop for people to help you with your luggage. Oh wait ... https://t.co/TKHDCMdua5 reageer retweet
Lokquote

[..]

Ik weiger te geloven dat ik dezelfde soort ben als dit soort ongedierte.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 18 juli 2018 @ 13:32:38 #41
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_180557170
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

Filmpje:

StanM3 twitterde op woensdag 18-07-2018 om 03:46:38 France is so greatly enriched the buses don't even have to stop for people to help you with your luggage. Oh wait ... https://t.co/TKHDCMdua5 reageer retweet
Hoeveel signalen moeten er nog komen voordat mensen gaan inzien dat we ze hordes tuig Europa binnen hebben gehaald die niet onze normen en waarden delen en geen toekomst willen opbouwen maar gewoon komen om de crimineel uit te hangen. Hoeveel van dat tuig is illegaal vraag ik mij dan af? Op de huidige voet doorgaan werkt niet, en halfbakken oplossingen werken ook niet. Dat volk vermenigvuldigd zich als konijnen dus wat gebeurd er over 1 a 2 generaties als alle sociale voorzieningen geplunderd zijn en door de automatisering er nog minder banen zijn voor de lagere klassen?
Dat twitteraccount en kanaal. Alleen maar foxnewsfragmenten en is een paar maand geleden opgezet met alleen maar filmpjes over immigranten in Europa. :') _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 18 juli 2018 @ 13:33:27 #42
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_180557189
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dat twitteraccount en kanaal. Alleen maar foxnewsfragmenten en is een paar maand geleden opgezet met alleen maar filmpjes over immigranten in Europa. :') _O-
Nou ben ik zelf vrij links, maar tenzij je kan bewijzen dat dit in scene is gezet is het toch zorgwekkend...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 18 juli 2018 @ 13:34:56 #43
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_180557216
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:28 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik weiger te geloven dat ik dezelfde soort ben als dit soort ongedierte.
Ah ontmenselijking van een groep mensen en ze vergelijken met ongedierte zijn altijd goede eerste stappen. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 18 juli 2018 @ 13:35:54 #44
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_180557239
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Nou ben ik zelf vrij links, maar tenzij je kan bewijzen dat dit in scene is gezet is het toch zorgwekkend...
Niemand zal ontkennen dat er een probleem is, maar zo'n kanaaltje met als enige doel polariseren is wel typisch. :') De agenda die daar wordt gepusht is nogal duidelijk.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 18 juli 2018 @ 13:36:28 #45
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_180557251
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Niemand zal ontkennen dat er een probleem is, maar zo'n kanaaltje met als enige doel polariseren is wel typisch. :')
True, heb verder niet naar dat account gekeken. Vraag me af of hij de originele poster is of dat het filmpje van iemand anders komt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_180557253
"ja maar zielige bruintjes zijn zo dom en crimineel vanwege sociaal-economische omstandigheden, heb niets met afkomst te maken heur!"

:')

Twee á drie generaties verder zijn ze nog exact zo, zo niet erger.. dat haalt zo'n argument wat mij betreft compleet onderuit.

Importeer je Afrika? Dan krijg je Afrika.
pi_180557265
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dankjewel. Jij hebt natuurlijk niets inhoudelijks te melden. Begrijpelijk want dit is een groot "I told you so" moment. Hier zullen er de komende jaren er nog vele van volgen. Laat ons lekker circlejerken, ga jij jezelf eens afvragen waarom wij dit aan zagen komen, en jij niet. Daar ben ik serieus in, want als je dit niet kon voorspellen heb je toch wel een stuk of 100 signalen gemist.
Natuurlijk kon je zien aankomen dat er met immigranten ook figuren mee komen die niet zo heel goede intenties hebben. Maar dat was het punt dan ook niet.
pi_180557276
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dat twitteraccount en kanaal. Alleen maar foxnewsfragmenten en is een paar maand geleden opgezet met alleen maar filmpjes over immigranten in Europa. :') _O-
Dus? Doet dat iets af aan het filmpje? Is het trucage?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180557297
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Niemand zal ontkennen dat er een probleem is, maar zo'n kanaaltje met als enige doel polariseren is wel typisch. :') De agenda die daar wordt gepusht is nogal duidelijk.
De beelden spreken voor zich.
pi_180557305
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Natuurlijk kon je zien aankomen dat er met immigranten ook figuren mee komen die niet zo heel goede intenties hebben. Maar dat was het punt dan ook niet.
Een samenleving die aan stukken wordt getrokken kan je OOK zien aankomen, daarom is het beleid zo misdadig.

Zelfs Blok zegt nu exact wat ik al tijden zeg: https://zembla.bnnvara.nl(...)or-etnische-opdeling

quote:
Noem mij een voorbeeld, van een multi-etnische of multiculturele samenleving, waar de oorspronkelijke bevolking nog woont. De VS en Australie dus niet want daar is de oorspronkelijke bevolking uitgeroeid. En waar een vreedzaam samenlevingsverband is. Ik ken hem niet."
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180557306
Zo moeilijk is het toch niet allemaal. Je laat een horde armzalige mensen binnen die geen nagel hebben om aan hun reet te krabben en geen inkomen.

Rara hoe gaan die in hun levensbehoeften voorzien?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 18 juli 2018 @ 13:40:31 #52
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_180557320
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:39 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Een samenleving die aan stukken wordt getrokken kan je OOK zien aankomen, daarom is het beleid zo misdadig.

Zelfs Blok zegt nu exact wat ik al tijden zeg: https://zembla.bnnvara.nl(...)or-etnische-opdeling

[..]

Singapore...maarja das een beetje een uitzondering omdat dat een werkstad is eigenlijk.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 18 juli 2018 @ 13:42:05 #53
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_180557343
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

True, heb verder niet naar dat account gekeken. Vraag me af of hij de originele poster is of dat het filmpje van iemand anders komt.
Verzamelaccount van dezelfde filmpjes, kern is: Europa is kut, want immigranten. Typisch dat zo'n nieuw account een specifieke agenda heeft als je in je achterhoofd houdt dat het politieke klimaat in Europese landen actief beïnvloed wordt om polarisatie in de hand te werken.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_180557345
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Singapore...maarja das een beetje een uitzondering omdat dat een werkstad is eigenlijk.
Stadstaat met brute dictatuur die extreem selectief is in toelating.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 18 juli 2018 @ 13:42:49 #55
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_180557364
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet allemaal. Je laat een horde armzalige mensen binnen die geen nagel hebben om aan hun reet te krabben en geen inkomen.

Rara hoe gaan die in hun levensbehoeften voorzien?
Neem aan dat ze gewoon een uitkering of iets krijgen?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 18 juli 2018 @ 13:42:49 #56
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_180557365
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:42 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Stadstaat met brute dictatuur die extreem selectief is in toelating.
Het werkt wel :P Maar idd je kan er alleen gaan wonen als je ergens gaat werken of een miljoen oid meebrengt als investering.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_180557370
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Verzamelaccount van dezelfde filmpjes, kern is: Europa is kut, want immigranten. Typisch dat zo'n nieuw account een specifieke agenda heeft als je in je achterhoofd houdt dat het politieke klimaat in Europese landen actief beïnvloed wordt om polarisatie in de hand te werken.
HET DOET NIETS AF AAN DE FEITEN!

Het enige wat jij nu probeert te doen is de boel downplayen omdat het niet in je straatje past.
Het filmpje staat op meerdere platforms en ik had hem al via whatsapp binnen gekregen dus suck it up.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 18 juli 2018 @ 13:43:15 #58
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_180557373
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Het werkt wel :P
Hangt van je definitie van 'werken' af.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 18 juli 2018 @ 13:43:57 #59
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_180557389
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:43 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

HET DOET NIETS AF AAN DE FEITEN!

Zeg ik toch ook niet dus wat loop je je op te winden? _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_180557410
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:39 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Een samenleving die aan stukken wordt getrokken kan je OOK zien aankomen, daarom is het beleid zo misdadig.

Zelfs Blok zegt nu exact wat ik al tijden zeg: https://zembla.bnnvara.nl(...)or-etnische-opdeling

[..]

Zelfs Blok? De VVD heeft wel vaker PVV-corvee, dat Blok dat nu op zich neemt is niet zo heel verbazingwekkend.
pi_180557446
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Natuurlijk kon je zien aankomen dat er met immigranten ook figuren mee komen die niet zo heel goede intenties hebben. Maar dat was het punt dan ook niet.
Dat is precies het punt juist.

En dit gaat niet om mensen met slechte intenties, dit gaat om mensen zonder geld en zonder inkomen die niet anders in hun onderhoud kunnen voorzien dan door criminaliteit. Dit is wat je krijgt als je iedereen zomaar binnen laat. Oorzaak en gevolg.

In vrijwel ieder ander land word je terug gestuurd als je zonder geld en zonder inkomen aan de poort staat. Dat is niet zonder reden maar omdat 1+1=2. Geen geld + geen inkomen = criminaliteit. In landen waar een verstandige overheid zit wil men dat voorkomen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180557451
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Zeg ik toch ook niet dus wat loop je je op te winden? _O-
Het is nogal sneu wat je probeert te doen.
pi_180557462
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zelfs Blok? De VVD heeft wel vaker PVV-corvee, dat Blok dat nu op zich neemt is niet zo heel verbazingwekkend.
Aha. Joh. Het zal allemaal wel niet waar zijn. Misschien kan jij z'n vraag beantwoorden.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180557491
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat is precies het punt juist.

En dit gaat niet om mensen met slechte intenties, dit gaat om mensen zonder geld en zonder inkomen die niet anders in hun onderhoud kunnen voorzien dan door criminaliteit. Dit is wat je krijgt als je iedereen zomaar binnen laat. Oorzaak en gevolg.
Ah, ze hebben geen slechte intenties maar zijn genoodzaakt zich hiertoe te bewegen omdat ze geen inkomen hebben.
pi_180557499
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Neem aan dat ze gewoon een uitkering of iets krijgen?
Misschien moet je dan jezelf eens verdiepen aan welke criteria je moet voldoen om een uitkering te krijgen voordat je dit soort domme dingen aan gaat nemen.

Overigens komen uitkeringen ook niet uit de lucht vallen, daar mag het werkende deel van de bevolking ook gewoon dagelijks krom voor liggen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180557502
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:48 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Aha. Joh. Het zal allemaal wel niet waar zijn. Misschien kan jij z'n vraag beantwoorden.
Begrijpend lezen is nog steeds niet je ding dus.
pi_180557507
quote:
9s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, ze hebben geen slechte intenties maar zijn genoodzaakt zich hiertoe te bewegen omdat ze geen inkomen hebben.
Dat zeg ik niet. Lees het nog eens rustig terug.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180557512
quote:
9s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is nog steeds niet je ding dus.
Nou. Kan je zijn vraag beantwoorden? We wachten met smart.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180557515
Hoezo gaan die kleppen van die bus zo open, gaan die niet op slot?

En zet bij dat station permanent een groep gewapende militairen neer. Waarom doen ze dat niet?
pi_180557565
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoezo gaan die kleppen van die bus zo open, gaan die niet op slot?

En zet bij dat station permanent een groep gewapende militairen neer. Waarom doen ze dat niet?
Wat dacht je ervan om ze allemaal op te pakken en Europa uit te pleuren zodat we ons straatbeeld niet te hoeven ontsieren met gewapende militairen? Het is hier geen Monrovia.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180557573
quote:
9s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, ze hebben geen slechte intenties maar zijn genoodzaakt zich hiertoe te bewegen omdat ze geen inkomen hebben.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180557609
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:39 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Een samenleving die aan stukken wordt getrokken kan je OOK zien aankomen, daarom is het beleid zo misdadig.

Zelfs Blok zegt nu exact wat ik al tijden zeg: https://zembla.bnnvara.nl(...)or-etnische-opdeling

[..]

Had het al op gs gelezen. Flinke uitspraak maar niet minder waar. In kleine vorm zie je dat ook al in Europa waar complete wijken zijn overgenomen waar blanke Europeanen niet meer kunnen komen. Moet je eens doortrekken naar de toekomst nadat dat volk zich vermenigvuldigd heeft. Kijk alleen al naar het MO daar zijn de joden en christenen ook al verjaagd in veel landen.

De multiculturele droom spat vroeg of laat uit elkaar, en dat ligt niet aan die honderdtal nationaliteiten die al vreedzaam samenwonen, de problemen concentreren zich wereldwijd op één bepaalde cultuur. Alleen hoe langer het duurt voordat we mogen puinruimen hoe drastischer de maatregelen zullen zijn.
pi_180557684
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wat dacht je ervan om ze allemaal op te pakken en Europa uit te pleuren zodat we ons straatbeeld niet te hoeven ontsieren met gewapende militairen? Het is hier geen Monrovia.
Waarom niet? Een zo'n roversbende mag als voorbeeld eens goed aangepakt worden. Misschien dat anderen die dezelfde carrière overwegen dan andere ideeën krijgen.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  woensdag 18 juli 2018 @ 14:11:41 #74
104871 remlof
Europees federalist
pi_180557853
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:53 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

_O-

Ander onderwerp maar wel leuk. :P
Dat krijg je met zo'n ambigue TT.
pi_180558342
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wat dacht je ervan om ze allemaal op te pakken en Europa uit te pleuren zodat we ons straatbeeld niet te hoeven ontsieren met gewapende militairen? Het is hier geen Monrovia.
Dat mag ook van mij, maar voor zolang dat niet is, als acute maatregel. Het helpt wel. In Napels staat tegenwoordig op elk plein en elke belangrijke straathoek een jeep vol militairen. Ook tegen het eigen gespuis (mafia).
  woensdag 18 juli 2018 @ 14:41:01 #76
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_180558562
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:51 schreef bloodymary1 het volgende:

En zet bij dat station permanent een groep gewapende militairen neer. Waarom doen ze dat niet?
Omdat het militairen zijn, geen politieagenten. Denk je dat die lui niks beters te doen hebben?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_180558675
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 14:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Omdat het militairen zijn, geen politieagenten. Denk je dat die lui niks beters te doen hebben?
Eh.. ja.
pi_180559101
Iets te enthousiaste piccolo's.

https://twitter.com/StanM3/status/1019398005043224576

[ Bericht 3% gewijzigd door polderturk op 18-07-2018 15:33:36 ]
pi_180559619
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 14:02 schreef Bloemkool het volgende:

[..]

Waarom niet? Een zo'n roversbende mag als voorbeeld eens goed aangepakt worden. Misschien dat anderen die dezelfde carrière overwegen dan andere ideeën krijgen.
Omdat ze hier in de eerste plaats al niet horen te zijn. Iedere cent die wordt uitgegeven aan die lui waarbij ze niet Europa uit gezet worden is er een te veel.

Waarom kosten maken om symptomen te bestrijden? Pak de bron aan. Het land uit met die lui.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180559658
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 14:30 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat mag ook van mij, maar voor zolang dat niet is, als acute maatregel. Het helpt wel. In Napels staat tegenwoordig op elk plein en elke belangrijke straathoek een jeep vol militairen. Ook tegen het eigen gespuis (mafia).
Gezellig voor het straatbeeld en het kost klauwen met geld.

Als er een inbreker in mijn huis zit mep ik hem er uit. Dan ga ik niet van mijn eigen geld iemand inhuren om op te letten of de inbreker mijn spullen niet jat. Ik pak de bron aan: die inbreker naar buiten en een goed slot op de deur zodat hij niet terugkomt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 18 juli 2018 @ 15:45:56 #81
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180559689
Brussel Noord, ben daar vaak geweest bij Belgacom Proximus. Aan de ene kant voor het spoor daar spiegelglas beton en edelstaal gebouwen, aan de andere kant klein marakesh, derde wereld en eerste wereld gescheiden door een station en een spoorlijn. Was destijds al een “minder prettige buurt”
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator woensdag 18 juli 2018 @ 15:53:56 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180559846
begin die figuren gewoon op te pakken dan :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 18 juli 2018 @ 16:30:45 #84
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_180560701
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ah ontmenselijking van een groep mensen en ze vergelijken met ongedierte zijn altijd goede eerste stappen. :')
Wat moet je hier anders mee dan.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 18 juli 2018 @ 16:32:46 #85
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_180560748
Brussel staat toch nog steeds vol met militairen of is dat ondertussen weer afgebouwd?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 18 juli 2018 @ 16:40:40 #86
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_180560950
quote:
Tsja als je Afrikanen importeert is het niet gek dat ze de lokale cultuur meenemen. Je kunt het die mensen eigenlijk ook niet kwalijk nemen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 18 juli 2018 @ 16:42:02 #87
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_180560978
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 15:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Brussel Noord, ben daar vaak geweest bij Belgacom Proximus. Aan de ene kant voor het spoor daar spiegelglas beton en edelstaal gebouwen, aan de andere kant klein marakesh, derde wereld en eerste wereld gescheiden door een station en een spoorlijn. Was destijds al een “minder prettige buurt”
Dit inderdaad, stap nooit langs de verkeerde kant het station uit :D Daar heb je al het moois dat Noord te bieden heeft, criminelen, hordes immigranten die azen op je bezittingen, vervelende zigeunervrouwen met rotte tanden en een rammelend potje, hoerenbuurt enzovoort. Andere kant allemaal kantoorgebouwen, de Botanique, de mooie kant dus.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  woensdag 18 juli 2018 @ 16:47:14 #88
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180561095
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 16:32 schreef nixxx het volgende:
Brussel staat toch nog steeds vol met militairen of is dat ondertussen weer afgebouwd?
Niet in klein marakesh
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_180562184
quote:
2s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Trouwens je kan er op wachten tot zo'n gast onder een wiel komt en overlijdt. En dan natuurlijk rellen.
Dat is een paar weken geleden al gebeurd, minus de rellen. Een of andere migrant is geplet door het remsysteem van de bus bij Brussel-Noord.
pi_180562232
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juli 2018 16:42 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Dit inderdaad, stap nooit langs de verkeerde kant het station uit :D Daar heb je al het moois dat Noord te bieden heeft, criminelen, hordes immigranten die azen op je bezittingen, vervelende zigeunervrouwen met rotte tanden en een rammelend potje, hoerenbuurt enzovoort. Andere kant allemaal kantoorgebouwen, de Botanique, de mooie kant dus.
Beide kanten zijn verschrikkelijk. Waar de kantoorgebouwen staan ligt ook het Maximiliaanpark en zit het stationsgebouw vol illegalen en ander gespuis, aan de andere kant ligt Schaarbeek waar alleen maar Marokkanen lijken te wonen. Het beste is afstappen bij Brussel-Centraal, want Brussel-Zuid is al niet veel beter :')
pi_180564824
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Niemand zal ontkennen dat er een probleem is, maar zo'n kanaaltje met als enige doel polariseren is wel typisch. :') De agenda die daar wordt gepusht is nogal duidelijk.
Wegkijken. Doorlopen. Heil Merkel! Wir schaffen das.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_180564933
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 15:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Gezellig voor het straatbeeld en het kost klauwen met geld.

Als er een inbreker in mijn huis zit mep ik hem er uit. Dan ga ik niet van mijn eigen geld iemand inhuren om op te letten of de inbreker mijn spullen niet jat. Ik pak de bron aan: die inbreker naar buiten en een goed slot op de deur zodat hij niet terugkomt.
Ik vind een militair gezelliger overkomen (vaak zijn het ook prima jongens trouwens) dan een groep stelend tuig.
pi_180565151
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 19:08 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik vind een militair gezelliger overkomen (vaak zijn het ook prima jongens trouwens) dan een groep stelend tuig.
Eens, ik vond het helemaal niet vervelend om ze in Antwerpen en Brussel te zien. Ja, het zou beter zijn om noch militairen noch groepjes migrantentuig rond te hebben lopen, maar dat is voorlopig een droombeeld.
  woensdag 18 juli 2018 @ 19:22:33 #94
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_180565260
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 17:24 schreef J.B. het volgende:

[..]

Beide kanten zijn verschrikkelijk. Waar de kantoorgebouwen staan ligt ook het Maximiliaanpark en zit het stationsgebouw vol illegalen en ander gespuis, aan de andere kant ligt Schaarbeek waar alleen maar Marokkanen lijken te wonen. Het beste is afstappen bij Brussel-Centraal, want Brussel-Zuid is al niet veel beter :')
Oh ik weet er alles van hoor :P Jarenlang gestudeerd in Brussel, gelukkig meestal eruit in Centraal, soms in Noord bij manifestaties ed als centraal gesloten werd. Daar waan je je in ieder geval niet (meer) in België. Maar wat wil je, Schaarbeek en Sint-Joost-ten-Node kruisen daar elkaar, de twee grootste paupergemeenten van België
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  woensdag 18 juli 2018 @ 19:26:21 #95
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_180565338
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 16:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Niet in klein marakesh
Als het ergens blijkbaar nodig is, is het daar wel.. voelen ze zich ook meteen weer meer thuis, in midden oosten en Noord-Afrika is het niet gek om militairen of militair aandoende politie op straat te zien.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 18 juli 2018 @ 19:35:48 #96
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_180565572
quote:
Audrey Dereymaeker, woordvoerster van de politie in Brussel-Noord, zegt op de hoogte te zijn van de problemen met de Flixbussen. „Het is niet de veiligste buurt. Het Maximiliaanpark, waar veel migranten samenscholen, ligt vlakbij. ’s Avonds hangen zij rond in de buurt van het station. We krijgen regelmatig meldingen van diefstal.”
Stigmatiserende insinuatie dat migranten crimineel zijn, graag aangifte tegen deze racist
pi_180565612
Nog een oh zo mooi voorbeeld van de zeer geslaagde multiculturele samenleving. *O*
  woensdag 18 juli 2018 @ 19:43:28 #98
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_180565783
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

Hoeveel signalen moeten er nog komen voordat mensen gaan inzien dat we ze hordes tuig Europa binnen hebben gehaald die niet onze normen en waarden delen en geen toekomst willen opbouwen maar gewoon komen om de crimineel uit te hangen. Hoeveel van dat tuig is illegaal vraag ik mij dan af? Op de huidige voet doorgaan werkt niet, en halfbakken oplossingen werken ook niet. Dat volk vermenigvuldigd zich als konijnen dus wat gebeurd er over 1 a 2 generaties als alle sociale voorzieningen geplunderd zijn en door de automatisering er nog minder banen zijn voor de lagere klassen?
We gaan richting een Europese oorlog in 50~100 jaar, enerzijds vanwege het huidige tuig dat al binnen is en zich idd vermenigvuldigd zich als konijnen en anderzijds vanwege de miljarden Afrikanen die in eigen land geen toekomst hebben, niets te verliezen hebben en Europa zullen bestormen.
pi_180566091
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 15:53 schreef sp3c het volgende:
begin die figuren gewoon op te pakken dan :')
Dit dus.

Ik snapte dat met die groep We Are Here in Amsterdam ook al niet. Meermaals huisvredebreuk plegen, maar de politie doet niks? :?
pi_180566350
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Dereymaeker benadrukt dat ook Flixbus een taak heeft om de eigen bussen beter te beveiligen
Dit is natuurlijk de wereld op z'n kop.
  woensdag 18 juli 2018 @ 20:06:39 #101
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_180566411
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 19:55 schreef Igen het volgende:

[..]

Dit dus.

Ik snapte dat met die groep We Are Here in Amsterdam ook al niet. Meermaals huisvredebreuk plegen, maar de politie doet niks? :?
De politie mag niks en bestuurders zijn tegenwoordig allemaal als de dood dat ze 'racist' genoemd worden. Zoiets zal het wel weer zijn.

Vijftig jaar geleden ging gewoon meteen de knuppel over dit soort gajes. Hell, twintig jaar geleden zelfs nog.
pi_180566515
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 20:06 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

De politie mag niks en bestuurders zijn tegenwoordig allemaal als de dood dat ze 'racist' genoemd worden. Zoiets zal het wel weer zijn.

Vijftig jaar geleden ging gewoon meteen de knuppel over dit soort gajes. Hell, twintig jaar geleden zelfs nog.
Tegenwoordig heb je toch ook supersnelrecht enzo?

Edit: Ah, in België blijkbaar niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2018 20:14:07 ]
pi_180566655
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
"ja maar zielige bruintjes zijn zo dom en crimineel vanwege sociaal-economische omstandigheden, heb niets met afkomst te maken heur!"

:')

Twee á drie generaties verder zijn ze nog exact zo, zo niet erger.. dat haalt zo'n argument wat mij betreft compleet onderuit.

Importeer je Afrika? Dan krijg je Afrika.
Afrika is best groot.. in de tijd dat ik er was ben ik trouwens nooit overvallen of beroofd. In Nederland wel.. en nee niet door een Afrikaan maar door een Fries
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Moderator woensdag 18 juli 2018 @ 20:17:20 #105
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180566700
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 19:55 schreef Igen het volgende:

[..]

Dit dus.

Ik snapte dat met die groep We Are Here in Amsterdam ook al niet. Meermaals huisvredebreuk plegen, maar de politie doet niks? :?
deze is nog vreemder, je hebt kunt de dienstregeling van de ongeregelden bij de site van flixbus opvragen, je weet waar die figuren zich doorgaans ophouden ... dan kun je toch gewoon een actie plannen?

voor mijn part prop je 1 zo'n bus vol agenten en laat je die daar midden in de nacht aanmeren

kijken wat er gebeurt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180566710
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:43 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

HET DOET NIETS AF AAN DE FEITEN!

Het enige wat jij nu probeert te doen is de boel downplayen omdat het niet in je straatje past.
Het filmpje staat op meerdere platforms en ik had hem al via whatsapp binnen gekregen dus suck it up.
Niemand die het betwist, maar 1 filmpje ?!? Als dit dagelijkse kost zou zijn zouden er wel veel meer zijn
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 18 juli 2018 @ 20:22:49 #107
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_180566858
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 20:17 schreef sp3c het volgende:

[..]

deze is nog vreemder, je hebt kunt de dienstregeling van de ongeregelden bij de site van flixbus opvragen, je weet waar die figuren zich doorgaans ophouden ... dan kun je toch gewoon een actie plannen?

voor mijn part prop je 1 zo'n bus vol agenten en laat je die daar midden in de nacht aanmeren

kijken wat er gebeurt
Kennelijk interesseert het de stadsbestuurders dus geen reet.
  Moderator woensdag 18 juli 2018 @ 20:26:49 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180566984
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 20:22 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Kennelijk interesseert het de stadsbestuurders dus geen reet.
mogelijk

die moffen lossen het zelf maar op met hun kutbussen maar ideaal is het niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_180569781
Die bagageruimtes moeten wel sloten hebben.
pi_180569945
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 22:24 schreef polderturk het volgende:
Die bagageruimtes moeten wel sloten hebben.
Dat zal niet veel helpen. Bij de haltes kan immers iedereen alsnog andermans bagage pakken.

Edit: En het gaat toch ook om de stopplaats in Brussel-Noord? Dat filmpje komt blijkbaar uit Frankrijk.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2018 22:32:12 ]
pi_180570441
Ben er vaak en Brussel Noord is inderdaad een hele nare plek. Mocht je naar Brussel moeten, doe dan jezelf een plezier en stap uit in Centraal.
pi_180570803
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dit ja, iedereen heeft inmiddels wel al een dozijn aan reportages gezien van Zweden tot Frankrijk (ja ook in Nederland) waar bepaald volk continue weer hetzelfde roept "wij zijn hier de baas". Zo worden in Nederland ook al wijken geterroriseerd door dat volk en in andere landen gaat het al een stuk verder waar er complete vrijstaten zijn waar zelfs de politie nog niet durft te komen.

30 jaar pappen en nathouden en vooral de critici verketteren heeft niet geholpen, tijd voor drastische maatregelen, dit volk dient opgepakt te worden in een cel gegooid te worden en na het uitzitten van hun straf terug naar land van herkomst getrapt te worden.
En dat zou de oplossing van het probleem zijn, maar helaas wordt er alleen aan symptoon bestrijding gedaan.
pi_180573164
Naja, geweld is ook kut, maar denk dat dit in een grote stad elders heel anders had kunnen aflopen. Mensen met stokken en zo.
  Eindredactie Games donderdag 19 juli 2018 @ 01:15:19 #114
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_180573356
quote:
waarom zijn die deuren niet op slot en dicht :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 19 juli 2018 @ 01:27:41 #115
117098 Hathor
Effe niet
pi_180573495
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 01:15 schreef Oscar. het volgende:

[..]

waarom zijn die deuren niet op slot en dicht :')
Foutje van de chauffeur, klaag het bedrijf aan en je zit goed.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180574828
Zit je mooi mee te kijken als stad, als je ingrijpt hoeft er niet eens iets mis te gaan of alle auto's in half Brussel staan dezelfde avond nog in de fik, of "zet maar wat tralies op je rotbussen"

Die keuze is gauw gemaakt natuurlijk. Schorem hun gangetje laten gaan :')
pi_180575154
Wtf, waar is de politie? Waar zijn de veiligheidsdiensten? Hoe kan het dat dit soort mensen zomaar crimineel kunnen zijn zonder dat er veiligheidsdiensten achteraan gaan? Natuurlijk gaat de inheemse bevolking kwaad worden en Hitler-achtige gedachtegoed erop nahouden als dit soort taferelen ongestraft keer op keer door blijven gaan.
pi_180575350
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 19:55 schreef Igen het volgende:

[..]

Dit dus.

Ik snapte dat met die groep We Are Here in Amsterdam ook al niet. Meermaals huisvredebreuk plegen, maar de politie doet niks? :?
En dan word je beloond met een verblijfsvergunning ^O^
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_180575766
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 01:15 schreef Oscar. het volgende:

[..]

waarom zijn die deuren niet op slot en dicht :')
De tip dat je bij het rijden altijd de deuren op slot moet hebben lees je doorgaans alleen als het gaat over landen zoals Brazilië of Nigeria.
pi_180575794
Hilarisch (triest) hoe het OV bedrijf en de politie elkaar de schuld toeschuiven en uitwegen zoeken om hier maar niets aan te doen.
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 19 juli 2018 @ 07:56:44 #121
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_180575927
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 07:45 schreef Eenskijken het volgende:
Hilarisch (triest) hoe het OV bedrijf en de politie elkaar de schuld toeschuiven en uitwegen zoeken om hier maar niets aan te doen.
Dan kom je precies op het pijnpunt.
Niemand durft er iets aan te doen. En dit is al decennia zo.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Eindredactie Games donderdag 19 juli 2018 @ 08:01:15 #122
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_180575980
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 07:42 schreef Igen het volgende:

[..]

De tip dat je bij het rijden altijd de deuren op slot moet hebben lees je doorgaans alleen als het gaat over landen zoals Brazilië of Nigeria.
plus Oostblok
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_180576015
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 07:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dan kom je precies op het pijnpunt.
Niemand durft er iets aan te doen. En dit is al decennia zo.
het bevoegd gezag moet ingrijpen, wat als straks heel station brussel een vogelvrij gebied is?
There are only 151 Pokémon.
pi_180577060
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 20:15 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Afrika is best groot.. in de tijd dat ik er was ben ik trouwens nooit overvallen of beroofd. In Nederland wel.. en nee niet door een Afrikaan maar door een Fries
Nou als dat niet bewijst dat dat die friezen klote zijn! (Tjonge, jonge, de drogreden der drogredens) het is net als zeggen, ik heb een huis, DUS er is helemaal geen woningnood!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  donderdag 19 juli 2018 @ 09:39:43 #125
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_180577089
Brussel :')
  donderdag 19 juli 2018 @ 09:42:51 #126
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_180577130
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 01:15 schreef Oscar. het volgende:

[..]

waarom zijn die deuren niet op slot en dicht :')
Waarschijnlijk proberen deze overijverige piccolo’s of de bagagedeuren op slot zijn bij veel bussen. Soms heeft de chauffeur dat blijkbaar vergeten en wordt de bagage snel uitgeladen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 19 juli 2018 @ 09:47:25 #127
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_180577183
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 09:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarschijnlijk proberen deze overijverige piccolo’s of de bagagedeuren op slot zijn bij veel bussen. Soms heeft de chauffeur dat blijkbaar vergeten en wordt de bagage snel uitgeladen.
Denk een schroevendraaier erin rammen en dat hele slot eruit rukken, als ze het op slot draaien.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_180577263
Je zou wat koffers kunnen plaatsen in die Flixbus met verfbommen.
pi_180577271
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 09:37 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Nou als dat niet bewijst dat dat die friezen klote zijn! (Tjonge, jonge, de drogreden der drogredens) het is net als zeggen, ik heb een huis, DUS er is helemaal geen woningnood!
hmm.. nee, het bewijst dat mensen over 1 kam scheren een drogreden is. En ja er is geen woningnood.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_180577507
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 19:08 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik vind een militair gezelliger overkomen (vaak zijn het ook prima jongens trouwens) dan een groep stelend tuig.
Ik vind het gezelliger als het stelend tuig terug wordt geschopt naar Afrika zodat de militairen op de kazerne kunnen blijven.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_180577535
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 20:17 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Niemand die het betwist, maar 1 filmpje ?!? Als dit dagelijkse kost zou zijn zouden er wel veel meer zijn
Het is wel degelijk een probleem.
Ik hoop dat je een beetje Duits kunt volgen.
pi_180577701
Brussel is in sommige wijken net Afrika.
  donderdag 19 juli 2018 @ 10:58:59 #133
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_180578369
Gewoon koffers verbieden, probleem opgelost :|W
There is only one religion
pi_180578538
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:04 schreef Piles het volgende:

[..]

Ik dacht dat de overheid verantwoordelijk was voor openbare orde en veiligheid, en daarom ook het geweldsmonopolie heeft. In België werkt dat blijkbaar anders :')
In dat geval zou ik als Flixbus zijnde het heft in eigen handen nemen, en hun chauffeurs bewapenen met een paar automatische geweren.
Moet toch iets
  Moderator donderdag 19 juli 2018 @ 11:14:42 #135
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180578666
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 09:53 schreef Cherni het volgende:
Je zou wat koffers kunnen plaatsen in die Flixbus met verfbommen.
of een paar pittige ME'ers in die bus ... van een beetje verf af en toe gaat het echt niet ophouden

pak die gasten gewoon op en zet ze op water en brood ergens tot ze uitgezet kunnen worden

quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 10:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik vind het gezelliger als het stelend tuig terug wordt geschopt naar Afrika zodat de militairen op de kazerne kunnen blijven.
moet je ze wel eerst oppakken, als je dan een stuk of 100 infanteristen als force multiplier voor de politie in kunt zetten is dat mooi mee genomen lijkt mij, evt als iedereen bang wordt van zoveel macho's in groene pakken geef je ze allemaal een blauwe overall en een platte pet mee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 19 juli 2018 @ 15:00:37 #136
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_180583584
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 11:14 schreef sp3c het volgende:

[..]

of een paar pittige ME'ers in die bus ... van een beetje verf af en toe gaat het echt niet ophouden

pak die gasten gewoon op en zet ze op water en brood ergens tot ze uitgezet kunnen worden

[..]

moet je ze wel eerst oppakken, als je dan een stuk of 100 infanteristen als force multiplier voor de politie in kunt zetten is dat mooi mee genomen lijkt mij, evt als iedereen bang wordt van zoveel macho's in groene pakken geef je ze allemaal een blauwe overall en een platte pet mee
Hoe zeg je dat als militair? Is dat laag in het geweldsspectrum?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_180583658
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:51 schreef vosss het volgende:

[..]

Wacht even, dat die illegalen de boel bij elkaar plunderen is de schuld van België?? Ben jij nog wel helemaal lekker in je hoofd?

Als ik te hard rij op de snelweg zonder geflitst te worden dan is dat toch ook niet de schuld van de politie?? 8)7
Dat er niks aan gedaan wordt, dat is het probleem. Dat er niet eens meer opgenomen wordt als de chauffeurs voor hulp bellen. :')

दयालु सादर Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator donderdag 19 juli 2018 @ 15:21:16 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180584171
quote:
1s.gif Op donderdag 19 juli 2018 15:00 schreef nixxx het volgende:

[..]

Hoe zeg je dat als militair? Is dat laag in het geweldsspectrum?
politionele actie :D?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 19 juli 2018 @ 15:59:22 #139
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_180593281
Minister Blok heeft die buitenlanders beledigd, logisch dus dat ze gaan roven.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_180594104
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 20:38 schreef Oud_student het volgende:
Minister Blok heeft die buitenlanders beledigd, logisch dus dat ze gaan roven.
De berovingen begonnen vóór de opmerking van Blok.
pi_180594474
quote:
7s.gif Op woensdag 18 juli 2018 12:51 schreef vosss het volgende:

[..]

Wacht even, dat die illegalen de boel bij elkaar plunderen is de schuld van België?? Ben jij nog wel helemaal lekker in je hoofd?

Als ik te hard rij op de snelweg zonder geflitst te worden dan is dat toch ook niet de schuld van de politie?? 8)7
Als er stelselmatig te hard gereden wordt op een bepaalde snelweg en er daardoor keer op keer slachtoffers vallen. En er wordt niks of onvoldoende aangedaan door de politie, dan is het inderdaad de schuld van de politie dat die situatie blijft bestaan.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 19 juli 2018 @ 22:01:55 #143
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_180595520
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 15:21 schreef sp3c het volgende:

[..]

politionele actie :D?
O shit
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 20 juli 2018 @ 06:49:49 #144
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_180601204
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 15:21 schreef sp3c het volgende:

[..]

politionele actie :D?
:D ik heb nog wel een klewang opgeslagen liggen ergens die ik er wel voor uit wil lenen
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator vrijdag 20 juli 2018 @ 08:37:48 #145
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180601864
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2018 06:49 schreef nixxx het volgende:

[..]

:D ik heb nog wel een klewang opgeslagen liggen ergens die ik er wel voor uit wil lenen
ja maar zonder gekkigheid, crowd/riot control moeten ze gewoon kunnen

zet die gewoon in om oom agent te ondersteunen en zorg dat dat peintje volstaat als de bussen aankomen

daarna eens in dat park gaan kijken wat daar allemaal gebeurt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 20 juli 2018 @ 09:14:12 #146
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_180602248
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 06:13 schreef JubaUrbicus het volgende:
Wtf, waar is de politie? Waar zijn de veiligheidsdiensten? Hoe kan het dat dit soort mensen zomaar crimineel kunnen zijn zonder dat er veiligheidsdiensten achteraan gaan? Natuurlijk gaat de inheemse bevolking kwaad worden en Hitler-achtige gedachtegoed erop nahouden als dit soort taferelen ongestraft keer op keer door blijven gaan.
Die vind het blijkbaar de taak van Flixbus om ook buiten de bus voor de veiligheid van passagiers te zorgen.

Vraag je je toch af waarom de politie nog steeds een geweldsmonopolie heeft.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_180602488
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2018 09:53 schreef Cherni het volgende:
Je zou wat koffers kunnen plaatsen in die Flixbus met verfbommen.
Fixed :T
Weggegaan en opgerot
  vrijdag 20 juli 2018 @ 11:57:42 #148
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_180605085
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2018 13:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Verzamelaccount van dezelfde filmpjes, kern is: Europa is kut, want immigranten. Typisch dat zo'n nieuw account een specifieke agenda heeft als je in je achterhoofd houdt dat het politieke klimaat in Europese landen actief beïnvloed wordt om polarisatie in de hand te werken.
En de tegenhanger is de NOS, die alleen maar halleluja-Europa-is-geweldig-materiaal laat zien. Men heeft het volste recht om ook de andere kant te zien en men heeft ook het volste recht zo'n kanaal op poten te zetten.
  Moderator vrijdag 20 juli 2018 @ 12:20:07 #149
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_180605564
dan krijg ik heel andere beelden van de NOS mee _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')