abonnement Unibet Coolblue
pi_180056274
ROTTERDAM - Er moet een onderzoek komen naar de racistische motieven van allochtone overvallers in Rotterdam, die voornamelijk blanke ouderen beroven.

Dat eist Leefbaar Rotterdam middels schriftelijke vragen die raadslid Tanya Hoogwerf vandaag indient. De slachtoffers van woning- en roofovervallen zijn voornamelijk ’witte ouderen’ en de daders hebben ’vrijwel zonder uitzondering een niet-Nederlandse afkomst’, constateert Hoogwerf.

Het zou voornamelijk om Marokkanen, Turken en Antillianen gaan die blanke ouderen beroven. „Puur kijkend naar de misdaadcijfers zijn vooral blanke autochtone ouderen het slachtoffer van jongeren van allochtone afkomst’’, legt Hoogwerf uit.

Ze baseert zich op rapporten van het Wetenschappelijk Onderzoek- en Documentatiecentrum van het ministerie van Justitie en Veiligheid en het Centraal Bureau voor de Statistiek.

„We hebben hier gewoon een vijfde colonne. Van mensen die het land naar de verdommenis willen helpen. Marokkaanse jongens, Turkse jongens, die geen Turken en geen Marokkanen beroven maar blanke oude vrouwtjes.’’

En dat is discriminatie, zo vindt ze. „We staan op onze achterste benen met zijn allen als een arbeidsbureau discrimineert, er wordt veel over gesproken in de gemeenteraad maar hier hoor je niemand meer over.’’

Ook RADAR, het bureau voor gelijke behandeling en tegen discriminatie, negeert in Rotterdam volgens Hoogwerf de problematiek. „RADAR heeft in haar aanbevelingen richting de gemeente nergens aandacht voor de positie van autochtone senioren in overwegend gekleurde wijken.’’

Terwijl de blanke oudere in Rotterdam wel degelijk het minder naar zijn zin heeft. „Het Sociaal Platform Rotterdam constateert dat ’witte ouderen’ zich niet meer thuis voelen in de wijk’’, stelt Hoogwerf.

Daarom moet de gemeente onderzoek doen naar de situatie. „Er is nooit goed gekeken naar racistische motieven bij de daders van berovingen en overvallen op autochtone senioren. Het specifiek op zoek gaan naar weerloze slachtoffers buiten de eigen etnische groep getuigt mijns inziens van een zeer verwerpelijk soort racisme.’’

Waarom allochtone jongeren vooral mikken op autochtone ouderen is voor Leefbaar Rotterdam een raadsel.

„Willen ze hun eigen nest niet bevuilen? Maar we moeten niet in geijkte slachtofferpatronen blijven hangen en hier de oorzaak van zien te achterhalen.’’

Ze wil de ’aard en omvang van racistische motieven bij woningovervallen en straatroof van autochtone ouderen’ in kaart gebracht hebben. Met als doel ’deze vorm van discriminatie en racisme voortaan mee te nemen in rapportages over discriminatie en met kracht te bestrijden’.

------------------------------

Zo wat zegt extreem links hiervan op FOK! ?

Bron; https://www.telegraaf.nl/(...)udere-doelwit-rovers
pi_180056298
Rare artikel maar goed leefbaar Rotterdam :')
pi_180056326
De bron ontbreekt. Verder is je TS lastig leesbaar. Jammer, want de achterliggende boodschap is beslist nieuwswaardig, voor zover je van nieuws kunt spreken.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 12:56:07 #4
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180056342
quote:
Waarom allochtone jongeren vooral mikken op autochtone ouderen is voor Leefbaar Rotterdam een raadsel.
Is toch helemaal geen raadsel? Ze haten Nederlanders.

Goed dat dit wordt besproken, en ook wordt onderzocht.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_180056343
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 12:55 schreef Oostwoud het volgende:
De bron ontbreekt. Verder is je TS lastig leesbaar. Jammer, want de achterliggende boodschap is beslist nieuwswaardig, voor zover je van nieuws kunt spreken.
Bron toegevoegd.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 12:56:48 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_180056349
Tja.. Ze hebben wel een puntje als het waar is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_180056358
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 12:56 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

Bron toegevoegd.
Dank. Wat een inhoudelijke reactie betreft mag dit niemand verbazen die een beetje oplet. Het is al een natuurwet dan de zwakkeren en de zieken, wat niet zelden gelijk is aan senioren, eerder gepakt zullen worden dan iemand die in de kracht van z'n leven is.

Tel daarbij op de haat van kleurlingen tegen blanken en je krijgt dit soort 'nieuws'.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_180056407
Hebben ze in Rotterdam ook al ontdekt dat water nat is?
With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.
pi_180056447
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 12:57 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dank. Wat een inhoudelijke reactie betreft mag dit niemand verbazen die een beetje oplet. Het is al een natuurwet dan de zwakkeren en de zieken, wat niet zelden gelijk is aan senioren, eerder gepakt zullen worden dan iemand die in de kracht van z'n leven is.

Tel daarbij op de haat van kleurlingen tegen blanken en je krijgt dit soort 'nieuws'.
De vraag is waarom een groot gedeelte van de pers en vooral de politiek dit nooit bespreekt.

Waarom niet vraag ik mij af? is het omdat het bespreken van discriminatie tegen autochtonen niet gewenst is vanwege de weg met ons mentaliteit in de politiek?

Of kan er gewoon geen racisme tegen blanke mensen plaatsvinden in de ogen van de politiek?
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:04:53 #10
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180056489
Tsja. Als boeven tijdens een woningroof bijna arbo-dienst-achtige beschermingen mogen genieten mbt geweld van de bewoner of zelfs scherpe obstakels in huis dan is het ook fair als de overheid eist dat ze maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen door hun leveranciersbestand met quota divers houden.

Tijd voor een boevenvakbond.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:05:23 #11
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180056498
Is dit racisme of is men er inmiddels mee bekend dat er bij blanke oudjes vaak meer buit te roven valt dan bij allochtone oudjes (die er ook nog eens in veel mindere mate zijn).

Etnisch profileren werd door de grafjes en girafjes enorm toegejuicht maar nu is het schijnbaar kwalijk en racisme?

Vreemd. Heel vreemd.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180056516
Ik zie dat Telegraaf doorgaat met verantwoordelijke journalistiek. We maakten ons al zorgen.
Met extra vezels!
pi_180056530
Wen er maar aan _O- :'(
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_180056542
Tja ze moeten gewoon harder optreden tegen criminelen.
Als ik dit echter lees zal dat wel nooit gebeuren: https://www.elsevierweekb(...)ngsfraudeurs-589661/
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_180056546
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:05 schreef Dven het volgende:
Is dit racisme of is men er inmiddels mee bekend dat er bij blanke oudjes vaak meer buit te roven valt dan bij allochtone oudjes (die er ook nog eens in veel mindere mate zijn).

Etnisch profileren werd door de grafjes en girafjes enorm toegejuicht maar nu is het schijnbaar kwalijk en racisme?

Vreemd. Heel vreemd.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_180056549
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:05 schreef Dven het volgende:
Is dit racisme of is men er inmiddels mee bekend dat er bij blanke oudjes vaak meer buit te roven valt dan bij allochtone oudjes (die er ook nog eens in veel mindere mate zijn)

Inderdaad, daarnaast ga je natuurlijk de kans op herkenning verkleinen dus buiten je eigen wijk.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_180056567
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:04 schreef SpecialK het volgende:
Tsja. Als boeven tijdens een woningroof bijna arbo-dienst-achtige beschermingen mogen genieten mbt geweld van de bewoner of zelfs scherpe obstakels in huis dan is het ook fair als de overheid eist dat ze maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen door hun leveranciersbestand met quota divers houden.

Tijd voor een boevenvakbond.
Wat een gebrek aan realiteitszin en zelfhaat weer. Bevalt de slachtofferrol je weer goed?
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:08:58 #18
117098 Hathor
Effe niet
pi_180056580
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:05 schreef Dven het volgende:
Is dit racisme of is men er inmiddels mee bekend dat er bij blanke oudjes vaak meer buit te roven valt dan bij allochtone oudjes (die er ook nog eens in veel mindere mate zijn).

Etnisch profileren werd door de grafjes en girafjes enorm toegejuicht maar nu is het schijnbaar kwalijk en racisme?

Vreemd. Heel vreemd.
Veel ouderen hebben hun spaarcentjes gewoon thuis in de kast liggen, ze bewaren het in de spreekwoordelijke sok, en dat maakt ze een makkelijk en aantrekkelijk doelwit.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:09:15 #19
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180056586
'Diamantrovers beroven vaker joden. Racisme?'
'Politie houdt meer allochtonen als verdachte aan. Racisme?'
'Labradors meest vertegenwoordigd in bijtincidenten met mensen. Racisme?'
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180056600
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:07 schreef Bloemkool het volgende:
Tja ze moeten gewoon harder optreden tegen criminelen.
Als ik dit echter lees zal dat wel nooit gebeuren: https://www.elsevierweekb(...)ngsfraudeurs-589661/
Ja rechtspraak die krom is is zo gewoon in Nederland.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:10:25 #21
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180056615
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Veel ouderen hebben hun spaarcentjes gewoon thuis in de kast liggen, ze bewaren het in de spreekwoordelijke sok, en dat maakt ze een makkelijk en aantrekkelijk doelwit.
Waaruit we dus voorzichtig kunnen concluderen dat dit na wat logisch redeneren mogelijk toch iets minder met racisme te maken heeft dan uit het artikel of een x-aantal reacties hierop zou blijken?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180056633
quote:
Waarom allochtone jongeren vooral mikken op autochtone ouderen is voor Leefbaar Rotterdam een raadsel.
Omdat autochtone ouderen het land hebben leeggeroofd en de rijkste groep zijn misschien :?

geen racisme maar etnisch profileren noemen ze dat toch
pi_180056651
leefbaar rotterdam aanbidt de blanke rovers die de wereld zijn rondgegaan en hebben leeggeplunderd, voc-mentaliteit noemen ze dat
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:13:00 #24
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180056658
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat een gebrek aan realiteitszin en zelfhaat weer. Bevalt de slachtofferrol je weer goed?
Jij snapt het verschil tussen cynisme en zelfhaat niet? Ik meen me te herinneren dat dit een symptoom was van hersenbeschadiging. Laat je nakijken (kusjes verder, hea :* )
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:13:01 #25
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180056659
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:09 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

Ja rechtspraak die krom is is zo gewoon in Nederland.
Ik vind het inderdaad ook wel wat vreemd dat men zich specifiek op de Turken richt ipv een globaal onderzoek te doen aangezien ik enkel in Bulgarije al weet heb van een tiental mensen die uitkeringsfraude plegen. En nee, daar zit geen Turk tussen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:14:30 #26
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_180056685
Het komt op mij allemaal over alsof door LR gevraagd wordt: "Toe jongens, beroof ook eens een allochtone bejaarde".
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:15:57 #27
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180056706
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:10 schreef Dven het volgende:

[..]

Waaruit we dus voorzichtig kunnen concluderen dat dit na wat logisch redeneren mogelijk toch iets minder met racisme te maken heeft dan uit het artikel of een x-aantal reacties hierop zou blijken?
Hoofddoekvrouwtjes hebben hun spaarcentjes voor hun vakanties naar Turkije of Marokko ook vaak onder hun kussen liggen, want banken iesjjjjj haram.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:17:23 #28
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_180056725
Leefbaar Rotterdam. :')

Discriminatie tegen blanken bestaat trouwens niet.
Het is altijd eenrichtingsverkeer.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_180056729
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:10 schreef Dven het volgende:

[..]

Waaruit we dus voorzichtig kunnen concluderen dat dit na wat logisch redeneren mogelijk toch iets minder met racisme te maken heeft dan uit het artikel of een x-aantal reacties hierop zou blijken?
Ah het aloude wegkijken.

Ik dacht al waar blijft het.
pi_180056740
Het mag toch wel logisch heten dat woningovervallers en inbrekers gewoon soft targets uitkiezen? Dit is geen racisme, dit is gewoon pragmatisme van die criminelen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:19:04 #31
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180056751
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:18 schreef Barbusse het volgende:
Het mag toch wel logisch heten dat woningovervallers en inbrekers gewoon soft targets uitkiezen? Dit is geen racisme, dit is gewoon pragmatisme van die criminelen.
Ik neem aan dat allochtone ouderen ook gewoon soft-targets zijn.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_180056799
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:19 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik neem aan dat allochtone ouderen ook gewoon soft-targets zijn.
Minder soft, want vaker familie die regelmatig langs komt, ergo; grotere sociale controle. Wat de kans op herkenning ook groter maakt. Individualisme daarintegen maakt je gewoon kwetsbaar voor dit soort tragische shit. En individualisme is gewoon een noord-Europees ding.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_180056812
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 12:55 schreef Oostwoud het volgende:
Verder is je TS lastig leesbaar.
Je bedoelt OP, hoewel de naam van TS ook niet makkelijk leesbaar is.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:24:54 #34
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180056828
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Minder soft, want vaker familie die regelmatig langs komt, ergo; grotere sociale controle. Wat de kans op herkenning ook groter maakt. Individualisme daarintegen maakt je gewoon kwetsbaar voor dit soort tragische shit. En individualisme is gewoon een noord-Europees ding.
Goede punten maar niet echt vernietigend voor een eventuele discriminerende factor. Hoe groot of klein die ook is.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_180056840
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:23 schreef LCMS het volgende:

[..]

Je bedoelt OP, hoewel de naam van TS ook niet makkelijk leesbaar is.
Ik bedoel inderdaad OP.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:25:43 #36
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180056844
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:15 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Hoofddoekvrouwtjes hebben hun spaarcentjes voor hun vakanties naar Turkije of Marokko ook vaak onder hun kussen liggen, want banken iesjjjjj haram.
Daarom kan je islamitisch bankieren. Je argument is dus niet correct en zoals altijd weer doordrenkt in stupide vreemdelinghatend gebagger.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:25:57 #37
117098 Hathor
Effe niet
pi_180056845
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:10 schreef Dven het volgende:

[..]

Waaruit we dus voorzichtig kunnen concluderen dat dit na wat logisch redeneren mogelijk toch iets minder met racisme te maken heeft dan uit het artikel of een x-aantal reacties hierop zou blijken?
Is volgens mij ook geen racisme, ze zijn gewoon slachtoffer van hun eigen wantrouwen in de banken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:26:17 #38
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180056850
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:17 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

Ah het aloude wegkijken.

Ik dacht al waar blijft het.
Ik ben aan het redeneren. Wegkijken is iets anders dus misschien even je begrippenlijstje weer eens openslaan om te zien of je gespam inhoudelijk nog wel correct is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:26:29 #39
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180056857
Ik denk trouwens dat het helemaal geen nut heeft om hate-crime achtige regels te hebben in Nederland. Of dat nou van alloch naar autoch gaat of andersom.

Dieven zijn geen bedrijven en doen dus lekker wat ze willen. Motivaties kan je alleen maar naar gissen maar het is lastig om hier niet cynisch over te zijn.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:27:29 #40
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180056874
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:26 schreef SpecialK het volgende:
Ik denk trouwens dat het helemaal geen nut heeft om hate-crime achtige regels te hebben in Nederland. Of dat nou van alloch naar autoch gaat of andersom.

Dieven zijn geen bedrijven en doen dus lekker wat ze willen. Motivaties kan je alleen maar naar gissen maar het is lastig om hier niet cynisch over te zijn.
Ik denk dat je je hier nog behoorlijk in kan vergissen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180056882
En niemand heeft het hier over leeftijdsdiscriminatie, alsof dat niet ernstig is. >:)
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:28:59 #42
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_180056899
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:04 schreef SpecialK het volgende:

Tijd voor een boevenvakbond.
http://bondvanwetsovertreders.nl/
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:29:31 #43
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180056910
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik denk dat je je hier nog behoorlijk in kan vergissen.
Geen bedrijven in de zin dat ze geen verantwoording afleggen aan de overheid. En daar gaat het om... als echt wil weten of iemand steevast onnodig blanke mensen slachtoffert dan zal je een administratie moeten afdwingen en eventueel met quota winsten afromen als straf. Dat slaat natuurlijk nergens op met boeven.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:30:35 #44
117098 Hathor
Effe niet
pi_180056933
Een beetje dief gaat gewoon voor de easy way out, het is veel makkelijker om een tasje te roven van een bejaard vrouwtje dan van een vent van middelbare leeftijd, die zou zich nog wel eens kunnen verzetten, bij oude vrouwtjes is die kans minimaal. En zo is het ook stukken makkelijker om de spaarcentjes van een omaatje uit haar kussensloop te stelen dan een bank te beroven. Is geen racisme, is vanuit het standpunt van de dief gewoon de meest logische keuze.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:31:05 #45
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180056939
quote:
"Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruiksgemak te vergroten."

Zou ze nou juist sieren als ze die hele cookie bullshit gewoon zouden negeren.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_180056940
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:13 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jij snapt het verschil tussen cynisme en zelfhaat niet?
Oh, je vindt dus niet dat criminelen teveel beschermd worden. Helder.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:31:18 #47
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180056942
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:29 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Geen bedrijven in de zin dat ze geen verantwoording afleggen aan de overheid. En daar gaat het om... als echt wil weten of iemand steevast onnodig blanke mensen slachtoffert dan zal je een administratie moeten afdwingen en eventueel met quota winsten afromen als straf. Dat slaat natuurlijk nergens op met boeven.
Misschien is de aangiftebereidheid onder blanke ouderen inderdaad wel vele malen hoger dan onder allochtone ouderen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:31:40 #48
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180056952
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Oh, je vindt dus niet dat criminelen teveel beschermd worden. Helder.
Je snapt het verschil tussen cynisme en sarcasme niet? Mooi gesprek dit.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:32:04 #49
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_180056958
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

"Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruiksgemak te vergroten."

Zou ze nou juist sieren als ze die hele cookie bullshit gewoon zouden negeren.
Handig om te bepalen wanneer je op je werkcomputer zit, weten ze wanneer ze je huis leeg moeten roven.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:32:33 #50
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180056967
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Misschien is de aangiftebereidheid onder blanke ouderen inderdaad wel vele malen hoger dan onder allochtone ouderen.
Dat zou kunnen daarom moeten boeven zelf netjes administratie bijhouden.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:34:13 #51
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180056994
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:32 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat zou kunnen daarom moeten boeven zelf netjes administratie bijhouden.
Buiten dat heb ik geleerd dat het allemaal inteelt is en je berooft toch eerder aan ander z'n dan je eigen oma.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:34:18 #52
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180056996
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:30 schreef Hathor het volgende:
Een beetje dief gaat gewoon voor de easy way out, het is veel makkelijker om een tasje te roven van een bejaard vrouwtje dan van een vent van middelbare leeftijd, die zou zich nog wel eens kunnen verzetten, bij oude vrouwtjes is die kans minimaal. En zo is het ook stukken makkelijker om de spaarcentjes van een omaatje uit haar kussensloop te stelen dan een bank te beroven. Is geen racisme, is vanuit het standpunt van de dief gewoon de meest logische keuze.
Maar oude vrouwtjes met hoofddoek die worden nauwelijks beroofd. Dus dan is het toch goed dat het wordt onderzocht of het om racisme gaat.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_180057000
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:10 schreef Dven het volgende:

[..]

Waaruit we dus voorzichtig kunnen concluderen dat dit na wat logisch redeneren mogelijk toch iets minder met racisme te maken heeft dan uit het artikel of een x-aantal reacties hierop zou blijken?
Niet echt. Dat zou dan gewoon een aanname zijn. Zonder gedegen onderzoek valt er niets te concluderen.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:34:43 #54
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180057003
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik ben aan het redeneren. Wegkijken is iets anders dus misschien even je begrippenlijstje weer eens openslaan om te zien of je gespam inhoudelijk nog wel correct is.
Je bent voornamelijk aan het schelden.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_180057020
Ik hoor LR niet klagen dat de topcriminelen haast alleen maar allochtonen liquideren. oO/
pi_180057021
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je snapt het verschil tussen cynisme en sarcasme niet? Mooi gesprek dit.
Cynisch neerkijken op het rechtssysteem vind ik wel onder zelfhaat vallen eigenlijk. Zeker gezien de belachelijke voorbeelden die je gebruikt, die etaleren ook nog eens mooi dat je geen flauw idee hebt.

Maar doe eens een vonnis waarvan je dacht "nou ja, dit had gewoon onder noodweerexces moeten vallen, vuige D66-rechter ook!".
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:35:34 #57
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180057022
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:34 schreef probeer het volgende:

[..]

Niet echt. Dat zou dan gewoon een aanname zijn. Zonder gedegen onderzoek valt er niets te concluderen.
Zeg dat ook eventjes tegen alle racismeroepers hier :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:35:48 #58
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180057026
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:34 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Je bent voornamelijk aan het schelden.
Uiteraard.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:36:31 #59
117098 Hathor
Effe niet
pi_180057037
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:34 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Maar oude vrouwtjes met hoofddoek die worden nauwelijks beroofd. Dus dan is het toch goed dat het wordt onderzocht of het om racisme gaat.
Dan is de meest logische gedachte dat bejaarde blanke vrouwtjes gewoon meer spaarcentjes hebben dan het oude vrouwtje met hoofddoek. Ik kan me vergissen hoor, ik probeer me gewoon in de denkwijze van de dief te verplaatsen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180057073
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:34 schreef Dven het volgende:

[..]

Buiten dat heb ik geleerd dat het allemaal inteelt is en je berooft toch eerder aan ander z'n dan je eigen oma.
opgelost.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:40:39 #61
117098 Hathor
Effe niet
pi_180057134
Mijn opa was ook zo'n eigenwijze kerel, die had altijd pak em beet 10.000 gulden in een ouwe schoenendoos op zijn slaapkamer, en die vertikte het ook om dat geld op een bankrekening te zetten. Als toevallig de verkeerde daar lucht van zou hebben, komen ze je vroeg of laat een bezoekje brengen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:41:04 #62
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180057143
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan is de meest logische gedachte dat bejaarde blanke vrouwtjes gewoon meer spaarcentjes hebben dan het oude vrouwtje met hoofddoek. Ik kan me vergissen hoor, ik probeer me gewoon in de denkwijze van de dief te verplaatsen.
Al die vadertjes in zo'n Turks koffiehuis zitten toch op een berg AOW samen he, en die vrouwtjes ontvangen die ook gewoon.... Maar toch worden ze nauwelijks beroofd.
En oude blanke vrouwtjes met veel spaargeld? Het gaat hier om de oude wijken in Rotterdam, niet om Aerdenhout ofzo. Dus zelfde omstandigheden, zelfde ouderen, maar de blanken worden altijd beroofd, de gekleurden niet. Dan mag er best onderzoek gedaan worden of het hier om racisme gaat. Andersom: als er grote groepen blanke jongeren elke keer vrouwtjes met hoofddoeken zouden beroven dan zou je toch veel eerder openstaan voor het argument 'racisme'? Maar nu niet..
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:42:21 #63
117098 Hathor
Effe niet
pi_180057154
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:41 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Al die vadertjes in zo'n Turks koffiehuis zitten toch op een berg AOW samen he, en die vrouwtjes ontvangen die ook gewoon.... Maar toch worden ze nauwelijks beroofd.
En oude blanke vrouwtjes met veel spaargeld? Het gaat hier om de oude wijken in Rotterdam, niet om Aerdenhout ofzo. Dus zelfde omstandigheden, zelfde ouderen, maar de blanken worden altijd beroofd, de gekleurden niet. Dan mag er best onderzoek gedaan worden of het hier om racisme gaat. Andersom: als er grote groepen blanke jongeren elke keer vrouwtjes met hoofddoeken zouden beroven dan zou je toch veel eerder openstaan voor het argument 'racisme'? Maar nu niet..
Ik beweer dan ook nergens dat alle dieven hoogbegaafde denkers zijn he.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180057156
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:35 schreef Dven het volgende:

[..]

Zeg dat ook eventjes tegen alle racismeroepers hier :)
Volgens mij doe ik dat vaak zat. Word er momenteel in een ander topic zelfs NSB-er om genoemd.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:46:37 #65
471419 Otger
Reconquista
pi_180057205
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:12 schreef Rihanna_777 het volgende:
leefbaar rotterdam aanbidt de blanke rovers die de wereld zijn rondgegaan en hebben leeggeplunderd, voc-mentaliteit noemen ze dat
Keep preaching sister!!!!

#woke
pi_180057284
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:23 schreef LCMS het volgende:

[..]

Je bedoelt OP, hoewel de naam van TS ook niet makkelijk leesbaar is.
:D
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:51:18 #67
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_180057303
Blanke babyboomers zijn met afstand de rijkste demografische groep in Nederland. Die zou ik ook beroven als ik berover was, veel buit weinig weerstand.
pi_180057325
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik ben aan het redeneren. Wegkijken is iets anders dus misschien even je begrippenlijstje weer eens openslaan om te zien of je gespam inhoudelijk nog wel correct is.
Bagatelliseren dan indien je dat meer aanstaat.
pi_180057333
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:27 schreef Klepper272 het volgende:
En niemand heeft het hier over leeftijdsdiscriminatie, alsof dat niet ernstig is. >:)
Goed punt!
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:54:43 #70
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180057364
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:51 schreef Twiitch het volgende:
Blanke babyboomers zijn met afstand de rijkste demografische groep in Nederland. Die zou ik ook beroven als ik berover was, veel buit weinig weerstand.
Rijke babyboomers in achterstandswijken in Rotterdam :')
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_180057367
dit heeft gewoon te maken dat ze niet van hun eigen soort willen stelen. Ja het is discriminatie en het is ook logisch aangezien de politie toch weinig doet ermee
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:55:42 #72
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_180057380
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:54 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Rijke babyboomers in achterstandswijken in Rotterdam :')
Oh ja, ik was vergeten dat louter oudjes in krachtwijken worden overvallen. :')
pi_180057387
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:24 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Goede punten maar niet echt vernietigend voor een eventuele discriminerende factor. Hoe groot of klein die ook is.
Misschien. Racisme komt overal voor. Maar ik zie geen enkel argument dat racisme een doorslaggevende motivatie is.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_180057391
Blanken discrimineren, getinte mensen niet, daar staan ze boven.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:58:01 #75
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180057413
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:55 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Oh ja, ik was vergeten dat louter oudjes in krachtwijken worden overvallen. :')
Wanneer extreemlinks geen argumenten meer heeft, beginnen ze met schelden :')

Het hele bericht gaat juist over blanke oudjes die door allochtonen worden beroofd, en het gaat hier om Rotterdam.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  dinsdag 26 juni 2018 @ 13:59:09 #76
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180057423
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Cynisch neerkijken op het rechtssysteem vind ik wel onder zelfhaat vallen eigenlijk.
Waarom eigenlijk? Ik ben toch niet het rechtssysteem? Alsof het rechtssysteem zaligmakend is. Er zullen zat wetten regels en verplichtingen zijn waar jij niks van moet hebben. Ben jij ook een slachtoffer? Een zelfhater dan?

Oh.

quote:
Zeker gezien de belachelijke voorbeelden die je gebruikt, die etaleren ook nog eens mooi dat je geen flauw idee hebt.
Ik heb mij toevallig vrij goed ingelezen in het gerechtelijke landschap omtrent zelfverdediging tijdens huisvredebreuk.

Wat ik zeg is niet uit de lucht gegrepen. Het is juist grappig omdat het waar is.

quote:
Maar doe eens een vonnis waarvan je dacht "nou ja, dit had gewoon onder noodweerexces moeten vallen, vuige D66-rechter ook!".
Haha ja ik ga dan uren lang artikelen zoeken en documenten lezen zodat jij gewoon kan zeggen "nja... was toch wel een beetje te ruw van die man".

Jouw insteek is puur subjectief en vooral ge-ent om je eigen wereldbeeld te beschermen dus wat is de kans dat ik hier een link ga posten waarbij jij ineens gewoon helemaal omslaat? Als die kans 0,0 is waarom zou ik daar energie in steken?

Ik heb vaak genoeg bronnen en artikelen voor je opgespit waarna je er 0,0 erkenning aan geeft dus stik er lekker in (even goede 'stik-er-lekker-in' vrienden natuurlijk).
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_180057425
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:54 schreef totalvamp het volgende:
dit heeft gewoon te maken dat ze niet van hun eigen soort willen stelen. Ja het is discriminatie en het is ook logisch aangezien de politie toch weinig doet ermee
Allochtone drugs criminelen stelen ook van elkaar, en schieten elkaar daarna overhoop.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 14:04:04 #78
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180057477
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:54 schreef totalvamp het volgende:
dit heeft gewoon te maken dat ze niet van hun eigen soort willen stelen. Ja het is discriminatie en het is ook logisch aangezien de politie toch weinig doet ermee
De enige juiste verklaring naar mijn idee.

Met uitzondering van drugscriminelen enzo, denk aan ripdeals, maar dan heb je het over echt zware criminaliteit en echt grote bedragen.
pi_180057483
Maargoed .. Het lijkt me het onderzoeken waard of dit voornamelijk uit racistische motieven gedaan wordt, of dat er voornamelijk bv sociaal-economische factoren achter zitten (relatief meer 'alleen-wonende' ouderen, meer vermogen ..)

Aan de andere kant geloof ik niet zo in het zwaarder straffen van zogenaamde hate-crimes. Zoals South Park ooit al zei .. alle misdrijven tegen andere mensen zijn hate-crimes.

[ Bericht 0% gewijzigd door probeer op 26-06-2018 14:13:52 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_180057501
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 14:04 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

De enige juiste verklaring naar mijn idee.

Met uitzondering van drugscriminelen enzo, denk aan ripdeals, maar dan heb je het over echt zware criminaliteit en echt grote bedragen.
Lijkt mij niet.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_180057513
Racisme naar blanken bestaat niet!!
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 14:07:05 #82
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180057521
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 14:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Lijkt mij niet.
Lijkt mij juist wel. Dergelijke boefjes beroven echt niet dr geloofsgenoten hoor. Iets met een grote kliek enzo.
pi_180057592
Oud nieuws. Het is al jaren bekend dat moslim-daders zich niet op de eigen gemeenschap richten. Dat zou ze namelijk veel meer problemen opleveren. Blanken/autochtonen beroven, mishandelen of verkrachten (zoals de islamitische seksbendes in Engeland deden) is veelal zonder consequenties.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 14:21:24 #84
117098 Hathor
Effe niet
pi_180057725
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Misschien. Racisme komt overal voor. Maar ik zie geen enkel argument dat racisme een doorslaggevende motivatie is.
De doorslaggevende motivatie is natuurlijk geld, in alle gevallen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_180057751
Op een gegeven moment zijn wij de oudjes op straat, en aangezien dat nog zo'n 20-40 jaar duurt moet je eens afvragen hoe erg het dan wel niet zal zijn gezien sommigen zich ook nog met factor 5 vermenigvuldigen.
pi_180057762
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 14:07 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Lijkt mij juist wel. Dergelijke boefjes beroven echt niet dr geloofsgenoten hoor. Iets met een grote kliek enzo.
Ik heb in een vorige post al uitgelegd dat het gewoon pragmatisme is in mijn ogen. Waar je het natuurlijk mee oneens mag zijn. Maar die laag opgeleide intellectueel arme kutcrimineeltjes een politiek en religieus gemotiveerde strategie toedichten geeft ze echt teveel krediet.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 14:28:39 #87
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180057812
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 14:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Op een gegeven moment zijn wij de oudjes op straat, en aangezien dat nog zo'n 20-40 jaar duurt moet je eens afvragen hoe erg het dan wel niet zal zijn gezien sommigen zich ook nog met factor 5 vermenigvuldigen.
Factor 5, ja? :)

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180057870
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 14:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik heb in een vorige post al uitgelegd dat het gewoon pragmatisme is in mijn ogen. Waar je het natuurlijk mee oneens mag zijn. Maar die laag opgeleide intellectueel arme kutcrimineeltjes een politiek en religieus gemotiveerde strategie toedichten geeft ze echt teveel krediet.
Daar valt wel wat tegenin te brengen:
https://www.volkskrant.nl(...)or-europa-~b94ae6be/
https://theoldcontinent.eu/gangster-islam/

"What seems to stand out is that Islamists only very rarely address or condemn the subversive behaviour of their not-so-pious youths. One might wonder why. After all, they put the Muslim population as a whole in a bad light.

But actually, it seems to make perfect sense.

While Islamists subvert their societies in a religiously inspired manner, Muslim street youths do so in a more earthly fashion. The latter is highly advantageous to Islamists because, in the end, it is the subversion of non-Muslim societies by people who primarily identify as Muslim."

De strategie komt misschien niet val de 'straatboefjes', maar een alomvattende jihad heeft ook nuttige idioten nodig.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_180057940
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 14:33 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Daar valt wel wat tegenin te brengen:
https://www.volkskrant.nl(...)or-europa-~b94ae6be/
https://theoldcontinent.eu/gangster-islam/

"What seems to stand out is that Islamists only very rarely address or condemn the subversive behaviour of their not-so-pious youths. One might wonder why. After all, they put the Muslim population as a whole in a bad light.

But actually, it seems to make perfect sense.

While Islamists subvert their societies in a religiously inspired manner, Muslim street youths do so in a more earthly fashion. The latter is highly advantageous to Islamists because, in the end, it is the subversion of non-Muslim societies by people who primarily identify as Muslim."

De strategie komt misschien niet val de 'straatboefjes', maar een alomvattende jihad heeft ook nuttige idioten nodig.
Dit is een opiniestuk van een bijzonder dubieuze site. Ik ga dit niet eens overwegen als een valide argument in een topic over laffe kutcrimineeltjes.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_180057960
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 14:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit is een opiniestuk van een bijzonder dubieuze site. Ik ga dit niet eens overwegen als een valide argument in een topic over laffe kutcrimineeltjes.
Je doelt op The Old Continent, maar een gelijksoortig beeld komt naar voren in de Volkskrant.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_180057975
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 14:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Op een gegeven moment zijn wij de oudjes op straat, en aangezien dat nog zo'n 20-40 jaar duurt moet je eens afvragen hoe erg het dan wel niet zal zijn gezien sommigen zich ook nog met factor 5 vermenigvuldigen.
Zullen we dan samen naar de bridge-club en de bingo wandelen? *;
"Pools are perfect for holding water"
pi_180058000
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:05 schreef Dven het volgende:
Is dit racisme of is men er inmiddels mee bekend dat er bij blanke oudjes vaak meer buit te roven valt dan bij allochtone oudjes (die er ook nog eens in veel mindere mate zijn).

Etnisch profileren werd door de grafjes en girafjes enorm toegejuicht maar nu is het schijnbaar kwalijk en racisme?

Vreemd. Heel vreemd.
Schud elkaar de hand zou ik zeggen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180058057
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 14:38 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Je doelt op The Old Continent, maar een gelijksoortig beeld komt naar voren in de Volkskrant.
Jouw link stuurt slechts door naar old continent.

En dan nog; het hele idee van een soort van wereldwijde strijd van moslims tegen niet-moslims die alle facetten van de maatschappij aanraakt is gewoon absurd.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_180058121
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:05 schreef Dven het volgende:
Is dit racisme of is men er inmiddels mee bekend dat er bij blanke oudjes vaak meer buit te roven valt dan bij allochtone oudjes (die er ook nog eens in veel mindere mate zijn).
In welk jaar leef jij? Allochtoon is al lang in de meerderheid in R'dam.
Diversiteit! Zo prachtig!
quote:
Etnisch profileren werd door de grafjes en girafjes enorm toegejuicht maar nu is het schijnbaar kwalijk en racisme?

Vreemd. Heel vreemd.
Politieonderzoek vergelijken met roofovervallen _O_

Zo kennen we je weer _O_
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180058131
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:12 schreef Rihanna_777 het volgende:
leefbaar rotterdam aanbidt de blanke rovers die de wereld zijn rondgegaan en hebben leeggeplunderd, voc-mentaliteit noemen ze dat
Ah er leven nog mensen uit de VOC-tijd in R'dam begrijp ik?

Echte keiharde bikkels waren dat he.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180058142
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 14:38 schreef probeer het volgende:

[..]

Zullen we dan samen naar de bridge-club en de bingo wandelen? *;
Wel zo gezellig. :P
pi_180058169
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 14:48 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Wel zo gezellig. :P
Precies ^O^ .

Moeten we wellicht wel even leren wat 'bingo' in het Turks is.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 26 juni 2018 @ 14:54:16 #98
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180058207
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 14:47 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

In welk jaar leef jij? Allochtoon is al lang in de meerderheid in R'dam.
Diversiteit! Zo prachtig!

Lezen is niet al te gemakkelijk voor je, is het? Ja, allochtonen zijn in de absolute meerderheid in Rotterdam. Edoch, het aandeel ouderen is verwaarloosbaar. In Nederland is nog geen 4% van alle ouderen allochtoon. Ben je een beetje bekend met bevolkingspiramides? Zoek die de leeftijdsopbouw van allochtonen eens op. Misschien steek je nog eens wat op.

quote:
Politieonderzoek vergelijken met roofovervallen _O_

Zo kennen we je weer _O_
Punt blijft of het racistische kenmerk nu wel of niet aanwezig is. Of het nu in alle legaliteit of niet gebeurt is daar namelijk niet relevant voor.

Maar die denkfout vergeef ik je, gezien je knulligheden eerder dit topic, in het andere topic zojuist en wat we de afgelopen dagen van je voorbij hebben zien komen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180058304
Die ouwe weduwevrouwtjes zijn ook vaak behangen met goud en zwemmen in het geld die hun overleden mannetje zijn hele leven bij elkaar heeft geknuppelt, over discriminatie gesproken ik moet de eerste vrouw nog tegen komen die 45 jaar 38 uur in de week gewerkt heeft.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_180058318
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 14:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jouw link stuurt slechts door naar old continent.

En dan nog; het hele idee van een soort van wereldwijde strijd van moslims tegen niet-moslims die alle facetten van de maatschappij aanraakt is gewoon absurd.
Er staan echt twee linkjes boven elkaar, die van VK boven. Waarom is het idee van een wereldwijde strijd vanuit de oemma richting ongelovigen, ook wel jihad, absurd? Het staat nu eenmaal in de Koran.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_180058391
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:59 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk? Ik ben toch niet het rechtssysteem? Alsof het rechtssysteem zaligmakend is. Er zullen zat wetten regels en verplichtingen zijn waar jij niks van moet hebben. Ben jij ook een slachtoffer? Een zelfhater dan?

Oh.

[..]

Ik heb mij toevallig vrij goed ingelezen in het gerechtelijke landschap omtrent zelfverdediging tijdens huisvredebreuk.

Wat ik zeg is niet uit de lucht gegrepen. Het is juist grappig omdat het waar is.

[..]

Haha ja ik ga dan uren lang artikelen zoeken en documenten lezen zodat jij gewoon kan zeggen "nja... was toch wel een beetje te ruw van die man".

Jouw insteek is puur subjectief en vooral ge-ent om je eigen wereldbeeld te beschermen dus wat is de kans dat ik hier een link ga posten waarbij jij ineens gewoon helemaal omslaat? Als die kans 0,0 is waarom zou ik daar energie in steken?

Ik heb vaak genoeg bronnen en artikelen voor je opgespit waarna je er 0,0 erkenning aan geeft dus stik er lekker in (even goede 'stik-er-lekker-in' vrienden natuurlijk).
Ik kan me zomaar een zaak herinneren waarin een juwelier werd beroofd en de vrouw zich verdedigde met een wapen. Die werd daar niet om veroordeeld, integendeel.

Er is wel een zaak geweest waarin wiettelers iemand hebben vermoord op wraakzuchtige wijze. Dat is wel veroordeeld.

Je hoeft geen uren te zoeken natuurlijk, noem gewoon een of 2 zaken die je opvallend vond en aansluiten bij je eerdere claim.
pi_180058843
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 14:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Op een gegeven moment zijn wij de oudjes op straat, en aangezien dat nog zo'n 20-40 jaar duurt moet je eens afvragen hoe erg het dan wel niet zal zijn gezien sommigen zich ook nog met factor 5 vermenigvuldigen.
Daarom: ga op een schietvereniging en regel je vergunning.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  dinsdag 26 juni 2018 @ 15:46:49 #103
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180058894
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 15:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik kan me zomaar een zaak herinneren waarin een juwelier werd beroofd en de vrouw zich verdedigde met een wapen. Die werd daar niet om veroordeeld, integendeel.

Prachtig voorbeeld inderdaad. En ze had ook de 2 Marokkaanse overvallers ook nog eens doodgeschoten ook *O* Puur toeval dat het Marokkanen waren, is voor de rest heel erg netjes volk. Vandaar dat vrienden van de daders ook ging protesteren toen de vrouw vrij werd gelaten. Is natuurlijk ook heel verschrikkelijk allemaal dat juist hun lieve matties als daders van een overval doodgeschoten werden bij in plaats van de juwelier.

In diezelfde zaak is haar man -van wie het vuurwapen was- wel veroordeeld wegens verboden wapenbezit tot een taakstraf en een voorwaardelijke celstraf.

Zouden de overvallers de juwelieszaak ook hebben overvallen als deze werd uitgebaat door een Marokkaans echtpaar? Ik denk het niet..

[ Bericht 5% gewijzigd door Kamelenteen op 26-06-2018 15:51:59 ]
pi_180059088
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 15:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik kan me zomaar een zaak herinneren waarin een juwelier werd beroofd en de vrouw zich verdedigde met een wapen. Die werd daar niet om veroordeeld, integendeel.

Wel voor verboden wapenbezit trouwens, maar dat terzijde.

Waarna de nabestaanden van het tuig alsnog strafvervolging wilde afdwingen :')
quote:
De nabestaanden van een van de doodgeschoten overvallers overwegen een procedure om alsnog strafvervolging van Marina te bewerkstelligen. Zij en hun advocate Bénédicte Ficq noemden de beslissing van het OM "betreurenswaardig''.
En de usual suspects gingen demonstreren TEGEN die vrouw. Echt wat een walgelijke figuren toch ook.... :r

Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  dinsdag 26 juni 2018 @ 16:23:05 #105
168739 Red_85
'echt wel'
pi_180059735
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:01 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Hebben ze in Rotterdam ook al ontdekt dat water nat is?
Water mag je immers niet 'nat' noemen van een bepaald deel van de bevolking. Dat stigmatiseert het water namelijk heel erg.

Als je begrijpt wat ik bedoel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 26 juni 2018 @ 16:25:50 #106
168739 Red_85
'echt wel'
pi_180059817
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:54 schreef totalvamp het volgende:
dit heeft gewoon te maken dat ze niet van hun eigen soort willen stelen. Ja het is discriminatie en het is ook logisch aangezien de politie toch weinig doet ermee
Tuurlijk niet van eigen soort stelen. Maar wel van de kuffar. Daar mag je immers van stelen, want het is niet je broeder en mag het van allah en mo de pedo...

Dus ja, laat er maar onderzoek naar komen met het resultaat wat we allemaal eigenlijk al weten. Dan hoeven we ook niet meer te discussiëren over het motief van de mocrostraatwezens.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 26 juni 2018 @ 16:32:56 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180060021
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:09 schreef Dven het volgende:
'Diamantrovers beroven vaker joden. Racisme?'
'Politie houdt meer allochtonen als verdachte aan. Racisme?'
'Labradors meest vertegenwoordigd in bijtincidenten met mensen. Racisme?'
Dat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180060361
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 16:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat.
Maar maar... etnisch profileren was toch racisme? Wat is het nou?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  dinsdag 26 juni 2018 @ 16:55:49 #109
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180060636
quote:
We hebben hier gewoon een vijfde colonne. Van mensen die het land naar de verdommenis willen helpen. Marokkaanse jongens, Turkse jongens, die geen Turken en geen Marokkanen beroven maar blanke oude vrouwtjes.
Neuh, gewoon paupertjes die denken dat ze hun leven kunnen verbeteren door te stelen. De rest kan ze gestolen worden.

Dat het vooral blanken zijn, lijkt me te maken hebben met dat ze denken dat daar meer te halen valt dan bij anderen.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 16:55:51 #110
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180060639
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 15:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik kan me zomaar een zaak herinneren waarin een juwelier werd beroofd en de vrouw zich verdedigde met een wapen. Die werd daar niet om veroordeeld, integendeel.

Er is wel een zaak geweest waarin wiettelers iemand hebben vermoord op wraakzuchtige wijze. Dat is wel veroordeeld.

Je hoeft geen uren te zoeken natuurlijk, noem gewoon een of 2 zaken die je opvallend vond en aansluiten bij je eerdere claim.
Laten we het eens proberen. Kijken of je je nu beter gedraagt dan voorheen

https://www.omroepwest.nl(...)r-maar-niet-vervolgd

(feit dat iets strafbaar is is wat mij betreft stuitend. Dat je bij gratie van de rechter niet wordt vervolgd is prettig maar wat mij betreft geen goed signaal mbt de situatie)

En dan deze natuurlijk

https://www.hartvannederl(...)en-komt-zelf-de-cel/
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 26 juni 2018 @ 16:59:42 #111
168739 Red_85
'echt wel'
pi_180060731
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 16:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Neuh, gewoon paupertjes die denken dat ze hun leven kunnen verbeteren door te stelen. De rest kan ze gestolen worden.

Dat het vooral blanken zijn, lijkt me te maken hebben met dat ze denken dat daar meer te halen valt dan bij anderen.
Hmm... dus toch etnisch profileren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 26 juni 2018 @ 17:00:09 #112
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180060744
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 16:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hmm... dus toch etnisch profileren.
Als je het zo wilt noemen.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 17:00:26 #113
168739 Red_85
'echt wel'
pi_180060750
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:00 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Als je het zo wilt noemen.
Terwijl ze dan zelf 'racisme!' staan te schreeuwen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 26 juni 2018 @ 17:07:09 #114
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180060916
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Terwijl ze dan zelf 'racisme!' staan te schreeuwen.
Nou en? Dat ze hypocriet zijn, betekent niet dat etnisch profileren wel oké is.

Bovendien zijn er ook veel gewone mensen die 'racisme!' schreeuwen als er etnisch geprofileerd wordt.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 17:10:17 #115
168739 Red_85
'echt wel'
pi_180061012
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nou en? Dat ze hypocriet zijn, betekent niet dat etnisch profileren wel oké is.

(bullshit)
Ah, top. Goed dat je het eindelijk erkent.
Liever etnisch profileren dan standaard oudjes uit racistisch oogpunt berooft zien worden. Maar dat zie jij dus blijkbaar heel anders.

Als het moslimmocrotuig maar niks overkomt he, serretje? Net als xa1pt neem je het verdacht vaak stelling tegen alles wat blank is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_180061014
Zoveel getinte bejaarden zie ik ook niet in het dagelijks leven, to be honest...
  dinsdag 26 juni 2018 @ 17:11:25 #117
168739 Red_85
'echt wel'
pi_180061053
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:10 schreef Cockwhale het volgende:
Zoveel getinte bejaarden zie ik ook niet in het dagelijks leven, to be honest...
Genoeg. Loop eens door de weeks een supermarkt in.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_180061089
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 12:56 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Is toch helemaal geen raadsel? Ze haten Nederlanders.

Goed dat dit wordt besproken, en ook wordt onderzocht.
TS vraagt naar de mening van extreem links, ben jij extreem links?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 26 juni 2018 @ 17:16:41 #119
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180061192
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ah, tuurlijk. Gaat ie weer. Spreekt iemand je een keer aan op je gedrag, krijgt ie direct dit soort termen over het hoofd heen.
Alsof ze gelijk hebben.
Neuh, dat was niet om aan te geven dat ik gelijk heb. Dat was om aan te geven dat je post zo dom is dat ie geen normaal antwoord waard is.
pi_180061317
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:05 schreef Dven het volgende:
Is dit racisme of is men er inmiddels mee bekend dat er bij blanke oudjes vaak meer buit te roven valt dan bij allochtone oudjes (die er ook nog eens in veel mindere mate zijn).

Etnisch profileren werd door de grafjes en girafjes enorm toegejuicht maar nu is het schijnbaar kwalijk en racisme?

Vreemd. Heel vreemd.
mensen die dit niet zien leven in een hele dikke bubbel
  dinsdag 26 juni 2018 @ 17:22:50 #121
168739 Red_85
'echt wel'
pi_180061339
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Neuh, dat was niet om aan te geven dat ik gelijk heb. Dat was om aan te geven dat je post zo dom is dat ie geen normaal antwoord waard is.
Je vindt het minder erg dat blanke oudjes beroofd worden door mocrotuig, dan dat dat mocrotuig etnisch geprofileerd wordt.

Daarbij spreek ik je aan op je opvallende gedrag wat continu als een rode draad door je posts gemengd zit. En dan noem je mij een 'mongool'.

Vraag me af wat er nu dom is dan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 26 juni 2018 @ 17:26:20 #122
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180061434
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:22 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je vindt het minder erg dat blanke oudjes beroofd worden door mocrotuig, dan dat dat mocrotuig etnisch geprofileerd wordt.

Daarbij spreek ik je aan op je opvallende gedrag wat continu als een rode draad door je posts gemengd zit. En dan noem je mij een 'mongool'.

Vraag me af wat er nu dom is dan.
quote:
Je vindt het minder erg dat blanke oudjes beroofd worden door mocrotuig, dan dat dat mocrotuig etnisch geprofileerd wordt.
Die uitspraak is dom.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 17:27:35 #123
168739 Red_85
'echt wel'
pi_180061473
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

[..]

Die uitspraak is dom.
Weerleg hem dan. Tot nu toe staat ie en is het geen 'dom'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 26 juni 2018 @ 17:36:45 #124
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180061710
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 16:45 schreef De_Onnoembare het volgende:

Maar maar... etnisch profileren was toch racisme? Wat is het nou?
Kosten en batenanalyse. Niks meer, niks minder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 26 juni 2018 @ 17:42:13 #125
168739 Red_85
'echt wel'
pi_180061811
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kosten en batenanalyse. Niks meer, niks minder.
Precies hetzelfde dus wat de politie doet dus. Efficiënt werken = kosten en batenanalyse. En hey, het werkt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 26 juni 2018 @ 17:42:44 #126
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180061823
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:42 schreef Red_85 het volgende:

Precies hetzelfde dus wat de politie doet dus. Efficiënt werken = kosten en batenanalyse. En hey, het werkt.
Uhm. Nee.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 26 juni 2018 @ 17:44:41 #127
168739 Red_85
'echt wel'
pi_180061866
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Uhm. Nee.
Euhm ja.
Zij willen ook zo'n groot mogelijke 'buit' maken bij een politiefuik. Dus doen ze profileren op 'doelgroepertjes' bij waar ze het meeste kans hebben.
Ze gaan namelijk geen oudjes in cuore's aan de kant zetten als er achter een popy mocro in zn bmw m5 aankomt sjezen met z'n open uitlaat en boembox.

Wie zou jij kiezen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 26 juni 2018 @ 17:47:01 #128
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_180061909
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:05 schreef Dven het volgende:
Is dit racisme of is men er inmiddels mee bekend dat er bij blanke oudjes vaak meer buit te roven valt dan bij allochtone oudjes (die er ook nog eens in veel mindere mate zijn).

Etnisch profileren werd door de grafjes en girafjes enorm toegejuicht maar nu is het schijnbaar kwalijk en racisme?

Vreemd. Heel vreemd.
En we hebben de eerste goedprater :-)
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 17:47:29 #129
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180061918
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:47 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

En we hebben de eerste goedprater :-)
:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 26 juni 2018 @ 17:51:03 #130
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180061990
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Euhm ja.
Zij willen ook zo'n groot mogelijke 'buit' maken bij een politiefuik. Dus doen ze profileren op 'doelgroepertjes' bij waar ze het meeste kans hebben.
Ze gaan namelijk geen popy blanke die in zn bmw m5 aankomt sjezen met z'n open uitlaat en boembox aan de kant zetten als er achter een popy mocro in zn bmw m5 aankomt sjezen met z'n open uitlaat en boembox.

Wie zou jij kiezen?
FTFY
  dinsdag 26 juni 2018 @ 17:53:37 #131
168739 Red_85
'echt wel'
pi_180062060
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

FTFY
Inderdaad. Volgens de statistieken nog steeds een grotere kans dat die mocro niet geheel legaal aan die boembox bmw m5 komt.

Maarja, jij draait toch alles zo dat het racisme is door blanken. Dus kommaarrop met je volgende post.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 26 juni 2018 @ 17:56:30 #132
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180062134
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Inderdaad. Volgens de statistieken nog steeds een grotere kans dat die mocro niet geheel legaal aan die boembox bmw m5 komt.
Ja, of je houdt ze allebei staande. Dat kan ook.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 18:00:15 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180062208
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

Ja, of je houdt ze allebei staande. Dat kan ook.
Ja maar! Die Marokkaanse overvaller berooft toch ook niet en een oud vrouwtje en een viriele vent?

Nou dan!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180062284
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, of je houdt ze allebei staande. Dat kan ook.
Tja, dan moet die allochtone overvaller ook allochtone oude vrouwen gaan overvallen. Dat kan ook ;)

Misschien nog beter als ie helemaal stopt met oververvallen. :7
  dinsdag 26 juni 2018 @ 18:09:12 #135
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180062333
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 18:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja maar! Die Marokkaanse overvaller berooft toch ook niet en een oud vrouwtje en een viriele vent?

Nou dan!
Jij hebt dus liever dat illegale IS-terroristische rapefugees onschuldige blanke besjes doodgangbangen dan dat de politie duidelijk schuldige Marokkaanse drugrunners aan de kant zet in plaats van een compleet onschuldig Nederlands meisje van twee?! (of zoiets, ik weet niet of ik het goed doe)
pi_180062339
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Genoeg. Loop eens door de weeks een supermarkt in.
Misschien in het westen, hier niet, op Indonesiërs en Molukkers na.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 18:10:05 #137
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180062344
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 18:05 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Tja, dan moet die allochtone overvaller ook allochtone oude vrouwen gaan overvallen. Dat kan ook ;)

Misschien nog beter als ie helemaal stopt met oververvallen. :7
Ik heb liever niet dat we onze politie laten handelen naar het voorbeeld van criminelen.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 18:10:35 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180062354
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 18:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Jij hebt dus liever dat illegale IS-terroristische rapefugees onschuldige blanke besjes doodgangbangen dan dat de politie duidelijk schuldige Marokkaanse drugrunners aan de kant zet in plaats van een compleet onschuldig Nederlands meisje van twee?! (of zoiets, ik weet niet of ik het goed doe)
Ja, ik geloof het wel. Denk ik. Vermoed ik. Donkerbruin, uiteraard.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180062380
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 13:05 schreef Dven het volgende:
Is dit racisme of is men er inmiddels mee bekend dat er bij blanke oudjes vaak meer buit te roven valt dan bij allochtone oudjes (die er ook nog eens in veel mindere mate zijn).

Etnisch profileren werd door de grafjes en girafjes enorm toegejuicht maar nu is het schijnbaar kwalijk en racisme?

Vreemd. Heel vreemd.
Ah Dven weer. Een van de grootste goedprater van dit forum. Maar wel alleen als het om zielige moslims gaat natuurlijk.

De andere kant van het verhaal ontgaat jou altijd volledig. Namelijk dat racisme ook kan bestaan tégen blanken en vooral ongelovigen.
pi_180062392
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 18:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik heb liever niet dat we onze politie laten handelen naar het voorbeeld van criminelen.
Ik heb liever dat de criminelen handelen naar het voorbeeld van onze politie.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 18:15:51 #141
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_180062443
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 18:12 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Ik heb liever dat de criminelen handelen naar het voorbeeld van onze politie.
Diep hoor.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 18:44:19 #142
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180062881
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 18:12 schreef matigeuser het volgende:
De andere kant van het verhaal ontgaat jou altijd volledig. Namelijk dat racisme ook kan bestaan tégen blanken en vooral ongelovigen.
Dan heet het geen racisme, want racisme is een wit iets.
Ofzo, aldus al die jankende "Boehoe, ik ben zo zielig'-SJW'ers.
pi_180063057
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 12:56 schreef jogy het volgende:
Tja.. Ze hebben wel een puntje als het waar is.
het nog in twijfel trekken ook. Dat wegkijken moet toch haast wel blijvend letsel in de nek geven?
pi_180063094
Ik snap niet wat dit met het profileren van de politie van doen heeft, zolang het maar niet over de OP gaat of zo? :?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 26 juni 2018 @ 19:05:14 #145
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180063251
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 18:12 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ah Dven weer. Een van de grootste goedprater van dit forum. Maar wel alleen als het om zielige moslims gaat natuurlijk.

De andere kant van het verhaal ontgaat jou altijd volledig. Namelijk dat racisme ook kan bestaan tégen blanken en vooral ongelovigen.
Je hoeft absoluut niet te doen voorkomen alsof ik stel dat dit niet bestaat. Maar hey, ik zit hier op fok! waar enkel het anti-islamtuig komt dus inderdaad zal je daar het meest over horen :*
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180063493
quote:
4s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 12:51 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Er moet een onderzoek komen naar de racistische motieven van allochtone overvallers in Rotterdam
Heeft weinig met racisme te maken. :')

Lijkt me gewoon kwestie van risico-kosten/baten afweging. Minder weerstand, dus effectiever.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 20:06:35 #147
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180064722
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 19:18 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Heeft weinig met racisme te maken. :')

Lijkt me gewoon kwestie van risico-kosten/baten afweging. Minder weerstand, dus effectiever.
Want oude moslimvrouwtjes van 75 kunnen beter vechten dan blanke oude vrouwtjes?
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  dinsdag 26 juni 2018 @ 20:08:38 #148
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180064780
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:06 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Want oude moslimvrouwtjes van 75 kunnen beter vechten dan blanke oude vrouwtjes?
Dat zijn geloofsgenoten, dus die beroven ze bij voorkeur niet.
pi_180064838
quote:
4s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 12:51 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
„We hebben hier gewoon een vijfde colonne. Van mensen die het land naar de verdommenis willen helpen. Marokkaanse jongens, Turkse jongens, die geen Turken en geen Marokkanen beroven maar blanke oude vrouwtjes.’’
:')

Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  dinsdag 26 juni 2018 @ 20:24:45 #150
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180065252
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:08 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Dat zijn geloofsgenoten, dus die beroven ze bij voorkeur niet.
Maar oude Surinaamse vrouwtjes worden ook niet beroofd, dus kunnen die dan wel beter vechten?
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  dinsdag 26 juni 2018 @ 20:25:40 #151
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180065271
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:24 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Maar oude Surinaamse vrouwtjes worden ook niet beroofd, dus kunnen die dan wel beter vechten?
Dat zijn kleurgenoten, dus die beroven ze ook bij voorkeur niet.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 20:27:26 #152
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180065310
quote:
Best wel :') dat Fortuyn's woorden van februari 2002 nu 16 jaar later nog steeds waar zijn.

:') x 1000 dat er maar niks aan wordt gedaan.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  dinsdag 26 juni 2018 @ 20:28:07 #153
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180065332
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:25 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Dat zijn kleurgenoten, dus die beroven ze ook bij voorkeur niet.
Goed dus dat het racistische component wellicht onderzocht gaat worden.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  dinsdag 26 juni 2018 @ 20:28:45 #154
168739 Red_85
'echt wel'
pi_180065352
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 17:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, of je houdt ze allebei staande. Dat kan ook.
Als je zou moeten kiezen tussen die 2, op basis van de kennis uit statistiek, kun je maar beter voor die mocro gaan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 26 juni 2018 @ 20:29:23 #155
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180065374
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:27 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Best wel :') dat Fortuyn's woorden van februari 2002 nu 16 jaar later nog steeds waar zijn.

:') x 1000 dat er maar niks aan wordt gedaan.
Nog eventjes geduld nog en dan zijn we het niet zat meer, want dan heeft het importvolk de meerderheid :)
  dinsdag 26 juni 2018 @ 20:30:16 #156
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180065403
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:28 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Goed dus dat het racistische component wellicht onderzocht gaat worden.
Hoeft niet onderzocht te worden, is alleen maar zonde van het geld.
Of verwacht je dat een rechter zo'n kansloos figuur een hogere straf geeft vanwege 'racisme' bij het uitzoeken van zn slachtoffers?
  dinsdag 26 juni 2018 @ 20:30:30 #157
478753 DeGobineau
Miskend topdiplomaat en auteur
pi_180065406
Vanuit blanken is er maar zelden een vergeldingsactie wanneer iemand uit de familie beroofd wordt. Dit is bij vreemdelingen wel anders. Vreemdelingen lossen het buiten de rechtstaat op als het nodig is, blanken hebben nog steeds ontzag voor de rechtstaat.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 20:30:31 #158
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180065407
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:29 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Nog eventjes geduld nog en dan zijn we het niet zat meer, want dan heeft het importvolk de meerderheid :)
In Den Haag, Rotterdam en Amsterdam sowieso al.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  dinsdag 26 juni 2018 @ 20:33:25 #159
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180065497
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:30 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Hoeft niet onderzocht te worden, is alleen maar zonde van het geld.
Of verwacht je dat een rechter zo'n kansloos figuur een hogere straf geeft vanwege 'racisme' bij het uitzoeken van zn slachtoffers?
Achja, wat ik persoonlijk verwacht van de D66-rechters in dit land..... Maargoed, ik wil nog weleens hoopvol zijn. En dat er nu over het racisme van deze medelanders wordt gesproken... tsja.. Wel triest om te zien hoe de linkse lui in dit topic alleen al zo agressief worden van alleen het idee van een onderzoek. Ze willen dus niet eens weten hoe het zit. :')
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  dinsdag 26 juni 2018 @ 20:34:13 #160
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180065525
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:30 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

In Den Haag, Rotterdam en Amsterdam sowieso al.
Ik ben blij dat ik in Rotterdam ben opgegroeid in een wijk en vooral buurt met uitsluitend koophuizen. Nog steeds zijn het aantal buitenlanders daar op een paar handen te tellen. En degene die er dus wel wonen, zijn allemaal keurig nette mensen want die moeten werken om dr hypotheek te kunnen betalen.

Maar de sociale woningen eromheen. Brrrrrrrrrrrrr, dat is niet meer wat het geweest is en daar hoor je echt de bewoners die er al jaren zitten over klagen wat voor tokkies daar af en toe geplaatst worden.
pi_180065540
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:27 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Best wel :') dat Fortuyn's woorden van februari 2002 nu 16 jaar later nog steeds waar zijn.

:') x 1000 dat er maar niks aan wordt gedaan.
Gelukkig maar dat er nu een Onderzoek is aangevraagd!
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_180065569
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:06 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Want oude moslimvrouwtjes van 75 kunnen beter vechten dan blanke oude vrouwtjes?
Nee, maar die zijn in een minderheid.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 20:35:56 #163
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_180065589
De wereld zou pas echt op z'n kop staan als het andersom was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 26 juni 2018 @ 20:36:37 #164
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180065604
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:34 schreef nostra het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat er nu een Onderzoek komt!
Ja, dat zal ze leren!

Misschien moeten de kerken en moskeeen eens wat meer gaan preken dat de jeugd eens wat vaker aan dr eigen volk moet denken. Ook bij overvallen, berovingen, diefstallen, enz. IK vind het belachelijk dat die mensen die het al moeilijk hebben, ook als het om dat soort zaken steeds maar weer genegeerd worden door de laffe honden ;(
  dinsdag 26 juni 2018 @ 20:37:23 #165
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180065625
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:35 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Nee, maar die zijn in een minderheid.
en daarbij lopen de daders de kans dat ze het slachoffer tegenkomen in de moskee..
  dinsdag 26 juni 2018 @ 20:40:51 #166
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180065714
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:34 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik in Rotterdam ben opgegroeid in een wijk en vooral buurt met uitsluitend koophuizen. Nog steeds zijn het aantal buitenlanders daar op een paar handen te tellen. En degene die er dus wel wonen, zijn allemaal keurig nette mensen want die moeten werken om dr hypotheek te kunnen betalen.

Maar de sociale woningen eromheen. Brrrrrrrrrrrrr, dat is niet meer wat het geweest is en daar hoor je echt de bewoners die er al jaren zitten over klagen wat voor tokkies daar af en toe geplaatst worden.
Ik ben opgegroeid in een arbeiderswijk in Den Haag, ben er onlangs eens terug geweest en het was om te huilen. Ik zie in die buurten trouwens nooit die GL-typjes die dit topic bevolken. En woon nu in een wijk waar ook langzaam maar zeker weer de Turken (en Bulgaren, Polen en Marokkanen) het overnemen. Op een gegeven moment is er geen plek meer om naartoe te vluchten. Behalve mijn geliefde Den Haag verlaten voor een plek ergens in het oosten/noorden/zuiden van t land.
Nooit is mij duidelijk geworden wat nou het positieve punt is van de massaimmigratie/multiculturele samenleving. Als je het een quinoa-kauwer vraagt dan is het zoiets van 'oh zo leuk die winkeltjes, overal hebben ze olijven'.... veel verder dan dat gaat het niet.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  dinsdag 26 juni 2018 @ 20:42:20 #167
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180065761
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:34 schreef nostra het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat er nu een Onderzoek is aangevraagd!
Fortuyn vermoorden heeft in ieder geval al helemaal niks geholpen he, linksgekkies?
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  dinsdag 26 juni 2018 @ 20:50:00 #168
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_180065983
quote:
4s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 12:51 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

Waarom allochtone jongeren vooral mikken op autochtone ouderen is voor Leefbaar Rotterdam een raadsel.
Leefbaar Rotterdam is niet zo slim, blijkbaar. Omdat 'autochtone ouderen' geld hebben. Duh!
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 26 juni 2018 @ 20:50:06 #169
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180065989
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:40 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Ik ben opgegroeid in een arbeiderswijk in Den Haag, ben er onlangs eens terug geweest en het was om te huilen. Ik zie in die buurten trouwens nooit die GL-typjes die dit topic bevolken. En woon nu in een wijk waar ook langzaam maar zeker weer de Turken (en Bulgaren, Polen en Marokkanen) het overnemen. Op een gegeven moment is er geen plek meer om naartoe te vluchten. Behalve mijn geliefde Den Haag verlaten voor een plek ergens in het oosten/noorden/zuiden van t land.
Nooit is mij duidelijk geworden wat nou het positieve punt is van de massaimmigratie/multiculturele samenleving. Als je het een quinoa-kauwer vraagt dan is het zoiets van 'oh zo leuk die winkeltjes, overal hebben ze olijven'.... veel verder dan dat gaat het niet.
Dr is ook geen positief punt aan massa-immigratie. Het kost klauwen met geld, levert problemen op tussen de mensen van de diverse culturen en afkomsten en uiteindelijk wordt het een grote bende.

Maar ja, mag je allemaal niet zeggen. Je moet ze welkom heten en doodknuffelen. Want pas dan ben je een echt gutmensch.
pi_180065993
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:35 schreef LXIV het volgende:
De wereld zou pas echt op z'n kop staan als het andersom was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ik moest lachen. Ik zag al Benidorm-bastards-achtige praktijken voor me. :D
  dinsdag 26 juni 2018 @ 20:53:04 #171
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180066076
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:50 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Haha, ik moest lachen. Ik zag al Benidorm-bastards-achtige praktijken voor me. :D
:D :D :D

Wel leuk idee.. benieuwd hoe die lui dan reageren. Zullen ze die oudjes dan in elkaar rossen, of zullen ze netjes blijven?
pi_180069905
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 16:55 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Laten we het eens proberen. Kijken of je je nu beter gedraagt dan voorheen

https://www.omroepwest.nl(...)r-maar-niet-vervolgd

(feit dat iets strafbaar is is wat mij betreft stuitend. Dat je bij gratie van de rechter niet wordt vervolgd is prettig maar wat mij betreft geen goed signaal mbt de situatie)

En dan deze natuurlijk

https://www.hartvannederl(...)en-komt-zelf-de-cel/
Je snapt er dus echt helemaal niets van. In plaats van een beetje cynisch te doen zou je je misschien ook een beetje kunnen verdiepen in het rechtssysteem. Is maar een idee.

Ik vraag je naar een voorbeeld van een zaak waarin een crimineel werd beschermd of iemand die huis en haard verdedigde zwaar werd bestraft en je komt vervolgens met een of ander suf voorbeeld aan van een man die even mee werd genomen naar bureau waar de OvJ de zaak moest bekijken en besloot de man naar huis te sturen.

Kom op man.

Of vind je het gegeven dat een OvJ daar naar moet kijken en een oordeel moet vellen al te ver gaan? :D Stel dat iemand verwond raakt, geen probleem, wacht thuis maar verder schriftelijk bericht af van de OvJ of je een dagvaarding kan verwachten.

En als dan blijkt dat diegene de dag erna zijn handjes niet thuis kon houden sta je weer vooraan om je cynisme over het rechtssysteem de boventoon te laten voeren. Man man man.
pi_180069984
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:40 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Ik ben opgegroeid in een arbeiderswijk in Den Haag, ben er onlangs eens terug geweest en het was om te huilen. Ik zie in die buurten trouwens nooit die GL-typjes die dit topic bevolken. En woon nu in een wijk waar ook langzaam maar zeker weer de Turken (en Bulgaren, Polen en Marokkanen) het overnemen. Op een gegeven moment is er geen plek meer om naartoe te vluchten. Behalve mijn geliefde Den Haag verlaten voor een plek ergens in het oosten/noorden/zuiden van t land.
Nooit is mij duidelijk geworden wat nou het positieve punt is van de massaimmigratie/multiculturele samenleving. Als je het een quinoa-kauwer vraagt dan is het zoiets van 'oh zo leuk die winkeltjes, overal hebben ze olijven'.... veel verder dan dat gaat het niet.
Vluchten nog wel.... :') Jij ziet jezelf als een of andere bedreigde diersoort?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_180070024
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:40 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Ik ben opgegroeid in een arbeiderswijk in Den Haag, ben er onlangs eens terug geweest en het was om te huilen. Ik zie in die buurten trouwens nooit die GL-typjes die dit topic bevolken. En woon nu in een wijk waar ook langzaam maar zeker weer de Turken (en Bulgaren, Polen en Marokkanen) het overnemen. Op een gegeven moment is er geen plek meer om naartoe te vluchten. Behalve mijn geliefde Den Haag verlaten voor een plek ergens in het oosten/noorden/zuiden van t land.
Nooit is mij duidelijk geworden wat nou het positieve punt is van de massaimmigratie/multiculturele samenleving. Als je het een quinoa-kauwer vraagt dan is het zoiets van 'oh zo leuk die winkeltjes, overal hebben ze olijven'.... veel verder dan dat gaat het niet.
Ik kom dagelijks op de Paul Krugerlaan, woon er strikt gezien net buiten. Sorry.
pi_180070063
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 15:57 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Wel voor verboden wapenbezit trouwens, maar dat terzijde.
Heeft verder geen fuck met de initiële stelling van SpecialK te maken.
pi_180070225
al die niet-westerse racistjes in stafkampen zetten en laten werken tot ze er bij neervallen. Al hun geld afpakken en bejaardetehuizen van bouwen.
Tevens de oudere slachtoffers vrijstelling geven om in zo'n geval dodelijk geweld te gebruiken omdat ze ouder en zwakker zijn.
pi_180070624
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:40 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Ik ben opgegroeid in een arbeiderswijk in Den Haag, ben er onlangs eens terug geweest en het was om te huilen. Ik zie in die buurten trouwens nooit die GL-typjes die dit topic bevolken. En woon nu in een wijk waar ook langzaam maar zeker weer de Turken (en Bulgaren, Polen en Marokkanen) het overnemen. Op een gegeven moment is er geen plek meer om naartoe te vluchten. Behalve mijn geliefde Den Haag verlaten voor een plek ergens in het oosten/noorden/zuiden van t land.
Nooit is mij duidelijk geworden wat nou het positieve punt is van de massaimmigratie/multiculturele samenleving. Als je het een quinoa-kauwer vraagt dan is het zoiets van 'oh zo leuk die winkeltjes, overal hebben ze olijven'.... veel verder dan dat gaat het niet.
Erg he hoe vroeger gezellige volkswijken als Laakkwartier, Morgenstond, Leyenburg etc nu zijn?
Heeft niets met NL meer te maken maar het schijnt prachtig te zijn en een enorme verrijking volgens de d66 heren....
Zelf wonen ze er uiteraard niet noch gaan hun kinderen er naar school...
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180070651
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:35 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Nee, maar die zijn in een minderheid.
Niet te zien op straat anders. Daar zijn ze toch echt in de meerderheid. Hoofddoek na hoofddoek na hoofddoek. Allemaal met lange zwarte overjassen aan, ook met dit weer....
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180070665
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 22:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik kom dagelijks op de Paul Krugerlaan, woon er strikt gezien net buiten. Sorry.
En jij vindt dat ook maar iets met NL te maken te hebben?

Test: wiens naam komt heel vaak voor op de winkelpuien in de Paul Krugerlaan?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180070823
Als het straatbeeld op meer n meer plekken van overwegend blank naar overwegend bruin gaat, mag je gerust spreken dat er iets flink mis is in een van oudsher blank land.. en zelfs dat mag je niet benoemen alsof het een soort zonde is.
pi_180071195
Wat een compassie plots voor die rijke babyboomer.
pi_180072247
Ouderen zouden ook wat meer moeten opletten met wie ze binnenlaten. Veel in de schoonmaak´-thuiszorg zijn van een bepaalde afkomst, die dan 1 keer per week de boel komen soppen en bij de ouderen alles bekijken en hun gangen na kunnen gaan. Leer je ouders om selectief te zijn en bepaalde lui niet bij ze te laten schoonmaken.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  woensdag 27 juni 2018 @ 01:20:15 #183
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180072552
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 00:57 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Ouderen zouden ook wat meer moeten opletten met wie ze binnenlaten. Veel in de schoonmaak´-thuiszorg zijn van een bepaalde afkomst, die dan 1 keer per week de boel komen soppen en bij de ouderen alles bekijken en hun gangen na kunnen gaan. Leer je ouders om selectief te zijn en bepaalde lui niet bij ze te laten schoonmaken.
Genoeg blanke thuiszorgmedewerkers die ook de boel bij elkaar jatten.
Kun je beter in overleg met je ouwelui camera's in huis plaatsen die alles streamen naar een hardeschijf, dat mochten er vreemde dingen gebeuren je een en ander kan nakjken.

Of je ouwelui bij een nieuwe medewerker een test laten doen, door bijv. 50 euro los in een kast te leggen die zo voor het grijpen ligt voor ze.
  woensdag 27 juni 2018 @ 01:35:29 #184
168739 Red_85
'echt wel'
pi_180072772
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 00:08 schreef Cherni het volgende:
Wat een compassie plots voor die rijke babyboomer.
Rijk of arm. Van omatjes blijf je af.

Of heb je geen eer?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_180072793
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 01:20 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Genoeg blanke thuiszorgmedewerkers die ook de boel bij elkaar jatten.
Kun je beter in overleg met je ouwelui camera's in huis plaatsen die alles streamen naar een hardeschijf, dat mochten er vreemde dingen gebeuren je een en ander kan nakjken.

Of je ouwelui bij een nieuwe medewerker een test laten doen, door bijv. 50 euro los in een kast te leggen die zo voor het grijpen ligt voor ze.
Het gaat mij geeneens om het jatten maar ze kunnen wel merken wanneer oudjes wel of geen bezoek krijgen.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  woensdag 27 juni 2018 @ 01:41:26 #186
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180072805
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 01:39 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Het gaat mij geeneens om het jatten maar ze kunnen wel merken wanneer oudjes wel of geen bezoek krijgen.
Van dat ene halfuurtje dat ze langskomen per week?

Dan kun je je ouwelui beter instrueren en hen laten vertellen over dr kleinkinderen en dat die nog weleens spontaan langs komen, enz. Of dat ze uitsluitend mensen van de thuiszorg binnen laten na afspraak.
  woensdag 27 juni 2018 @ 04:26:22 #187
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180073387
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:35 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Nee, maar die zijn in een minderheid.
Nee die zijn juist in de meerderheid in Rotterdam.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  woensdag 27 juni 2018 @ 04:46:40 #188
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180073409
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 22:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je snapt er dus echt helemaal niets van. In plaats van een beetje cynisch te doen zou je je misschien ook een beetje kunnen verdiepen in het rechtssysteem. Is maar een idee.
Ik weet er meer van dan jij dat is vrij duidelijk.

quote:
Ik vraag je naar een voorbeeld van een zaak waarin een crimineel werd beschermd of iemand die huis en haard verdedigde zwaar werd bestraft en je komt vervolgens met een of ander suf voorbeeld aan van een man die even mee werd genomen naar bureau waar de OvJ de zaak moest bekijken en besloot de man naar huis te sturen.

Kom op man.

Jij vind slachtoffers in de cel smijten niet een vorm van "beschermen van crimineel gedrag". Snap je wat chilling effects zijn?

quote:
Of vind je het gegeven dat een OvJ daar naar moet kijken en een oordeel moet vellen al te ver gaan? :D Stel dat iemand verwond raakt, geen probleem, wacht thuis maar verder schriftelijk bericht af van de OvJ of je een dagvaarding kan verwachten.

En als dan blijkt dat diegene de dag erna zijn handjes niet thuis kon houden sta je weer vooraan om je cynisme over het rechtssysteem de boventoon te laten voeren. Man man man.
Inbreker krijgt forse schadevergoeding

ahuh ahuh.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 27 juni 2018 @ 04:57:45 #189
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180073428
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juni 2018 04:46 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik weet er meer van dan jij dat is vrij duidelijk.

[..]

Jij vind slachtoffers in de cel smijten niet een vorm van "beschermen van crimineel gedrag". Snap je wat chilling effects zijn?

[..]

Inbreker krijgt forse schadevergoeding

ahuh ahuh.

Of is dat te blank? :')
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_180073467
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:40 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]
Ik ben opgegroeid in een arbeiderswijk in Den Haag
:')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_180074664
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juni 2018 04:46 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik weet er meer van dan jij dat is vrij duidelijk.

[..]

Jij vind slachtoffers in de cel smijten niet een vorm van "beschermen van crimineel gedrag". Snap je wat chilling effects zijn?
De situatie moest beoordeeld worden door een OvJ en die heeft besloten dat de man gewoon naar huis kon. Stel je niet zo ontzettend aan. :')

Als je dat "in de cel gooien" noemt...

quote:
Heb je het betreffende vonnis ook gelezen? Nee he?
  woensdag 27 juni 2018 @ 09:17:34 #192
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_180075030
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 23:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als het straatbeeld op meer n meer plekken van overwegend blank naar overwegend bruin gaat, mag je gerust spreken dat er iets flink mis is in een van oudsher blank land.. en zelfs dat mag je niet benoemen alsof het een soort zonde is.
Het rare is dat het taboe is geworden om er zelfs maar over te spreken. Zelfs de term die hiervoor geld
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is in de ban.
Het wordt ook hardnekkig ontkend dat het gebeurt. Behalve als het gaat om bijvoorbeeld allochtonen op televisie, dan zijn die altijd ondervertegenwoordigd tov de bevolking.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 27 juni 2018 @ 09:18:07 #193
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180075037
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 05:29 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

:')
Jij zeker in Aerdenhout, vandaar je nick :')
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_180075612
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juni 2018 04:46 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik weet er meer van dan jij dat is vrij duidelijk.

[..]

Jij vind slachtoffers in de cel smijten niet een vorm van "beschermen van crimineel gedrag". Snap je wat chilling effects zijn?

[..]

Inbreker krijgt forse schadevergoeding

ahuh ahuh.
En een zaak van 15 jaar geleden. :')

Goed verhaal weer.
pi_180085185
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 23:36 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Niet te zien op straat anders. Daar zijn ze toch echt in de meerderheid. Hoofddoek na hoofddoek na hoofddoek. Allemaal met lange zwarte overjassen aan, ook met dit weer....
75+-ers? Je liegt.
pi_180085415
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 18:43 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

75+-ers? Je liegt.
Zien jullie 50-jarige vrouwen er dan al zo snel zo oud uit?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180085437
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juni 2018 10:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En een zaak van 15 jaar geleden. :')

Goed verhaal weer.
Vraagt om praktijkvoorbeeld.
Krijgt het.
Gaat janken over de tijd....

:')

Ik wacht trouwens nog steeds op je antwoord over de Paul Krugerlaan....
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180092476
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 18:57 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Vraagt om praktijkvoorbeeld.
Krijgt het.
Gaat janken over de tijd....

:')

Ik wacht trouwens nog steeds op je antwoord over de Paul Krugerlaan....
Geen idee waar je op doelt wat dat betreft.
pi_180095652
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juni 2018 23:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Geen idee waar je op doelt wat dat betreft.
Jij claimt dagelijks op de Paul Krugerlaan te komen. Er is 1 lokale ondernemer al decennia prominent aanwezig daar. Als je daar om de hoek woont moet je dat weten. Wie is dat?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180096474
Het zijn gewoon laffe 'uitwassen' en dan zeg ik het nog netjes.
De straffen als ze al gepakt worden zijn bedroevend laag, met 2 paspoorten zou zo'n pareltje direct de Nederlandse moeten worden ontnomen en worden uitgezet op welke manier dan ook, met uiteraard geen enkele geldelijke uitkering meer: Dit geldt ook voor vrouw en kinderen: Dan gaat de rest zich gedragen!
Bij een 2de keer (voor de 'Nederlander') minimaal 3 jaar strafkamp, en dan ook 'echt' 3 jaar.
Als het daarna nogmaals de fout ingaat: Levenslang, wederom 'echt' levenslang:
Ik wil geen Volkert meer (wil ik eigenlijk niet aan denken deze rechterlijke dwaling).
pi_180099759
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2018 06:24 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Jij claimt dagelijks op de Paul Krugerlaan te komen. Er is 1 lokale ondernemer al decennia prominent aanwezig daar. Als je daar om de hoek woont moet je dat weten. Wie is dat?
Oh, je denkt dat ik dat uit de duim zuig en doet nu een test. Alsof mij het iets interesseert dat een random dude op internet me niet gelooft.
pi_180099808
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juni 2018 12:16 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Oh, je denkt dat ik dat uit de duim zuig en doet nu een test. Alsof mij het iets interesseert dat een random dude op internet me niet gelooft.
Duidelijk. Je lult dus maar wat vanuit Emmen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180099862
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juni 2018 12:18 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Duidelijk. Je lult dus maar wat vanuit Emmen.
Kom vechten dan. Paul Krugerlaan donderdag om 14.00 volgende week? Waar 12 stopt.
pi_180099911
quote:
8s.gif Op donderdag 28 juni 2018 12:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Kom vechten dan. Paul Krugerlaan donderdag om 14.00 volgende week? Waar 12 stopt.
Kan ook nu!
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180100031
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juni 2018 12:24 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Kan ook nu!
Ik zit nu in Emmen, sorry.
  donderdag 28 juni 2018 @ 13:36:52 #206
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180101098
quote:
9s.gif Op donderdag 28 juni 2018 12:32 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik zit nu in Emmen, sorry.
Ik zit in bangkok. Neutraal gebied. Komen jullie hier vechten. Daarna lekker stukje zwemmen in mijn condo. Daarna cocktails in Sukumvit ergens.

Bluf.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_180101666
quote:
8s.gif Op donderdag 28 juni 2018 13:36 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik zit in bangkok. Neutraal gebied. Komen jullie hier vechten. Daarna lekker stukje zwemmen in mijn condo. Daarna cocktails in Sukumvit ergens.

Bluf.
Veel te benauwd daar. Koh Lanta dan liever.
pi_180101792
quote:
8s.gif Op donderdag 28 juni 2018 13:36 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik zit in bangkok. Neutraal gebied. Komen jullie hier vechten. Daarna lekker stukje zwemmen in mijn condo. Daarna cocktails in Sukumvit ergens.

Bluf.
Is Bangkok wel divers en inclusief genoeg of zijn er alleen maar Aziaten aan de macht en op tv en zo?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  donderdag 28 juni 2018 @ 18:44:18 #209
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_180106526
quote:
8s.gif Op donderdag 28 juni 2018 14:29 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Is Bangkok wel divers en inclusief genoeg of zijn er alleen maar Aziaten aan de macht en op tv en zo?
Ik loop al jaren hier te demonstreren voor meer witte mensen in de regering... GOVERNMENT SO YELLOW
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 29 juni 2018 @ 20:57:41 #210
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_180128801
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 20:25 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Dat zijn kleurgenoten, dus die beroven ze ook bij voorkeur niet.
Ja want Turken/Marokkanen hebben een hechte band band met Surinamers :')

Echt de wereldvreemdheid bij sommige fokkertjes :'(

Och ja al die butenlanders komen allemaal voor elkaar op! :7
Krekker is de bom!
  zaterdag 30 juni 2018 @ 00:16:27 #211
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180131994
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 20:57 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ja want Turken/Marokkanen hebben een hechte band band met Surinamers :')

Echt de wereldvreemdheid bij sommige fokkertjes :'(

Och ja al die butenlanders komen allemaal voor elkaar op! :7
Wat snap je niet aan 'bij voorkeur"?

Natuurlijk beroven die elkaar onderling ook weleens, maar dan heb je het denk ik voornamelijk als criminelen onder elkaar.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 08:09:46 #212
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_180134479
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 00:16 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan 'bij voorkeur"?

Natuurlijk beroven die elkaar onderling ook weleens, maar dan heb je het denk ik voornamelijk als criminelen onder elkaar.
Waarom zou een Turk of Marokkaan meer hebben met een Surinamer dan met een autochtone Nederlander? Dat hele "kleurgenoten" van je slaat al nergens op. Ze hebben vaak niet eens dezelfde huidskleur.

Heb je wel eens gehoord hoe sommige Marokkanen en Turken over bijvoorbeeld negers (groot deel Surinaamse bevolking) praten?
Krekker is de bom!
  zaterdag 30 juni 2018 @ 10:42:29 #213
471419 Otger
Reconquista
pi_180136447
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 08:09 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Waarom zou een Turk of Marokkaan meer hebben met een Surinamer dan met een autochtone Nederlander? Dat hele "kleurgenoten" van je slaat al nergens op. Ze hebben vaak niet eens dezelfde huidskleur.

Heb je wel eens gehoord hoe sommige Marokkanen en Turken over bijvoorbeeld negers (groot deel Surinaamse bevolking) praten?
Vaak delen ze een afgunst tegenover de Blankmensch maar dat is niet genoeg om interne conflicten te vermijden.

Dat zie je ook bij Sylvana die niet kon aarden bij DENK.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 10:44:21 #214
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_180136482
Oh my.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_180136537
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 12:56 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Is toch helemaal geen raadsel? Ze haten Nederlanders.

Goed dat dit wordt besproken, en ook wordt onderzocht.
Nou nee ze weten dat daar gewoon geld te halen valt. Uitschot als deze gasten maakt het echt geen ruk uit als ze maar weer hun behoefte kunnen bevredigen.

Vind het des te schandaliger dat een politieke partij deze ouderen nogmaals ongegeneerd misbruikt voor eigen gewin.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 10:50:47 #216
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180136582
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 10:47 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nou nee ze weten dat daar gewoon geld te halen valt. Uitschot als deze gasten maakt het echt geen ruk uit als ze maar weer hun behoefte kunnen bevredigen.

Vind het des te schandaliger dat een politieke partij deze ouderen nogmaals ongegeneerd misbruikt voor eigen gewin.
Maar uit de cijfers blijkt dat oude allochtone vrouwtjes helemaal niet worden beroofd. Dus het is een onderzoek waard. Het feit dat mensen dit niet eens onderzocht willen hebben betekent dat ze bang zijn voor de uitkomst.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_180136628
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 10:50 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Maar uit de cijfers blijkt dat oude allochtone vrouwtjes helemaal niet worden beroofd. Dus het is een onderzoek waard. Het feit dat mensen dit niet eens onderzocht willen hebben betekent dat ze bang zijn voor de uitkomst.
Iets met een kale kip en plekken. Hoewel er ongetwijfeld een raciale component zal zijn. Als een overvaller zou zijn, richtte ik mij ook niet op mensen die mij aan m'n ouders doen denken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_180136766
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 10:50 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Maar uit de cijfers blijkt dat oude allochtone vrouwtjes helemaal niet worden beroofd. Dus het is een onderzoek waard. Het feit dat mensen dit niet eens onderzocht willen hebben betekent dat ze bang zijn voor de uitkomst.
Ik betwijfel of dat zo is. Een dief kijkt gewoon waar hij meer kans op slagen heeft en zo min mogelijk risico loopt.
Misschien speelt sociale controle en rol waardoor het te riskant is voor dat uitschot.

Mijn moeder woont alleen maar we hebben een huis in dezelfde straat gekocht. En er is altijd iemand die langs komt. Ze is zelden alleen.

Maar mocht ze overvallen worden dan is het meest waardevolle wat je daar kan halen de 5 jaar oude televisie. Dat weten die rakkers dondersgoed.

Ze is wel een paar keer gerold op de markt maar dan was de buit maximaal 100 euro of zo.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 11:07:53 #219
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180136843
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 11:03 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik betwijfel of dat zo is. Een dief kijkt gewoon waar hij meer kans op slagen heeft en zo min mogelijk risico loopt.
Misschien speelt sociale controle en rol waardoor het te riskant is voor dat uitschot.

Mijn moeder woont alleen maar we hebben een huis in dezelfde straat gekocht. En er is altijd iemand die langs komt. Ze is zelden alleen.

Maar mocht ze overvallen worden dan is het meest waardevolle wat je daar kan halen de 5 jaar oude televisie. Dat weten die rakkers dondersgoed.

Ze is wel een paar keer gerold op de markt maar dan was de buit maximaal 100 euro of zo.
Vrouwtjes van 70 met hoofd hebben ook gewoon geld he? En die kunnen ook niet zo goed terugvechten he gezien hun leeftijd? Een onderzoek is dus op zn plaats.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_180137051
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 11:07 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Vrouwtjes van 70 met hoofd hebben ook gewoon geld he? En die kunnen ook niet zo goed terugvechten he gezien hun leeftijd? Een onderzoek is dus op zn plaats.
Het zal best hoor. Ik denk alleen dat dieven geen onderscheid maken. Omdat ze ook gewoon jatten van allochtone vrouwtjes als ze de kans krijgen.
pi_180137233
Wat een achterlijke vrouw is dat toch.
  zaterdag 30 juni 2018 @ 11:44:12 #222
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_180137380
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 11:18 schreef Chadi het volgende:

[..]

Het zal best hoor. Ik denk alleen dat dieven geen onderscheid maken. Omdat ze ook gewoon jatten van allochtone vrouwtjes als ze de kans krijgen.
Nou dan zul je dus blij zijn als er een onderzoek komt, dan kunnen we daadwerkelijk zien of dit zo is :W
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  zaterdag 30 juni 2018 @ 12:04:50 #223
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_180137745
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 14:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik heb in een vorige post al uitgelegd dat het gewoon pragmatisme is in mijn ogen. Waar je het natuurlijk mee oneens mag zijn. Maar die laag opgeleide intellectueel arme kutcrimineeltjes een politiek en religieus gemotiveerde strategie toedichten geeft ze echt teveel krediet.
Dat lijkt me voor het uitzoeken van de slachtoffers sowieso wel de belangrijkste factor ja.

Maar om te denken dat die lui niet kijken naar tot welke groep hun doelwit behoren lijkt me niet, straatcriminelen hebben doorgaans weinig respect voor mensen die niet tot hun demografische club horen en zijn daar best vocaal over. Ik denk dat die groep een dikke overlap heeft met de groep die inbreekt (en misschien ook wel die babbeltrucs gebruiken) en als dat in kaart brengen de pakkans verhoogt zou dat wel mooi zijn.
pi_180137782
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 11:44 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Nou dan zul je dus blij zijn als er een onderzoek komt, dan kunnen we daadwerkelijk zien of dit zo is :W
Ik word daar niet koud of warm van. Denk dat zo'n onderzoek weinig toevoegt. Er zullen weinig mensen zijn die zo'n onderzoek willen financieren.
pi_180137915
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 08:09 schreef KreKkeR het volgende:
Waarom zou een Turk of Marokkaan meer hebben met een Surinamer dan met een autochtone Nederlander? Dat hele "kleurgenoten" van je slaat al nergens op. Ze hebben vaak niet eens dezelfde huidskleur.
Ze worden beiden gediscrimineerd/uitgesloten, misschien schept dat een band?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2018 12:19:23 ]
pi_180139979
Heeft Sylvana Simons al gereageerd?
  zaterdag 30 juni 2018 @ 18:30:41 #227
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_180145309
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 08:09 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Waarom zou een Turk of Marokkaan meer hebben met een Surinamer dan met een autochtone Nederlander? Dat hele "kleurgenoten" van je slaat al nergens op. Ze hebben vaak niet eens dezelfde huidskleur.

Heb je wel eens gehoord hoe sommige Marokkanen en Turken over bijvoorbeeld negers (groot deel Surinaamse bevolking) praten?
Zie de reacties van Otger en Hamzoef.

Maar ik had in plaats van kleurgenoten, beter 'people of colour' moeten zeggen, want dat gebruiken sjw'ers en Sylvana-adepten maar wat graag. Of, misschien wit vs. niet-wit.
pi_180152581
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 12:18 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ze worden beiden gediscrimineerd/uitgesloten, misschien schept dat een band?
Gezamenlijke vijand.. Als die is uitgeroeid gaan ze elkaar te lijf.
Racist
pi_180158179
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juni 2018 23:41 schreef Toga het volgende:

[..]

Gezamenlijke vijand.. Als die is uitgeroeid gaan ze elkaar te lijf.
Vijand? Nee. Doe eens niet zo gek.
pi_180159680
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 10:23 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Vijand? Nee. Doe eens niet zo gek.
Echt wel. De Nederlander-haat is virulent aanwezig onder die groepen. Je weet toch die kk-kazen wollah.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_180159686
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:54 schreef De_Onnoembare het volgende:
Je weet toch die kk-kazen wollah.
Jij. :')
pi_180159975
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:54 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Echt wel. De Nederlander-haat is virulent aanwezig onder die groepen. Je weet toch die kk-kazen wollah.
Ik snap wel waar die haat vandaan komt als je dagelijks figuren als een niet nader te noemen iemand tegenkomt.
pi_180160099
quote:
9s.gif Op zondag 1 juli 2018 12:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik snap wel waar die haat vandaan komt als je dagelijks figuren als een niet nader te noemen iemand tegenkomt.
Oh dan is racisme in 1 keer wel te begrijpen?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  zondag 1 juli 2018 @ 12:27:26 #234
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_180160214
quote:
0s.gif Op zondag 1 juli 2018 12:07 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Dit. ^O^

En verder om wie het gaat: al die ouderen die wel 's avonds helemaal alleen in hun bed zitten te bibberen omdat ze of al (meerdere keren) beroofd zijn, of wanneer het al vaker in de buurt is gebeurd. En dan heb je van die linkse wegkijkers op fora die het dan allemaal heel grappig vinden.... 8)7
Grappig dat ouderen worden beroofd? Wtf mens waar heb je het over en waar haal je dat nou weer vandaan??? |:(
Krekker is de bom!
  zondag 1 juli 2018 @ 12:38:03 #235
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_180160350
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 11:54 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Echt wel. De Nederlander-haat is virulent aanwezig onder die groepen. Je weet toch die kk-kazen wollah.
Jaja ze spannen allemaal samen tegen ons en ze haten ons allemaal! Want De_Onnoembare hoort Marokkanen op straat "kk-kazen, wollah" roepen en (deze) Marokkanen zijn natuurlijk representatief voor al deze groepen :'(
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')