abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 mei 2018 @ 08:19:45 #1
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_179057233
Kopstukken

President - Donald Trump

Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Mike Pompeo
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Alex Azar
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Ronny Jackson???
Secretary of Homeland Security - Kirstjen Nielsen

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Representative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Gina Haspel (beoogd)
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), John Bolton (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Hope Hicks (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney), Stephen Bannon (Chief Strategist), Tom Price (Secretary of Health and Human Services), Rob Porter (White House Staff Secretary), Gary Cohn (Assistant to the President for Economic Policy and Director of the National Economic Council), Rex Tillerson (Secretary of State), John McEntee (Personal Assistent), Andrew McCabe (Deputy Director FBI), Herbert McMaster (National Security Adviser), David Shulkin (Secretary Veterans Affairs)
pi_179057306
Gina Haspel did a spectacular job today. There is nobody even close to run the CIA!

https://twitter.com/realD(...)401394441453569?s=20

.... :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_179057361
John McCain kan zich niet vinden in Haspels nominatie:

https://www.huffingtonpos(...)4b09bb419e4bbfd?r6fc
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_179057403
Het Midden-Oosten was altijd al een kruitvat maar daar heeft Trump nu dus een lucifer ingegooid.
pi_179057493
"Drain the swamp" :') _O-

quote:
Inside Michael Cohen's aggressive pitch promising access to Trump

(...)

On November 8, 2016, Cohen's stock suddenly soared: He was now the personal attorney to the President-elect of the United States, with unique understanding of a man that everyone was scrambling to get access to.

Cohen quickly got to work. According to multiple people familiar with Cohen's conduct following the election, he aggressively pitched himself to potential clients, reminding them of his proximity to the most powerful man in the world. Those efforts landed Cohen lucrative consulting deals. New reporting this week revealed that in the months following the 2016 election, Cohen received hundreds of thousands of dollars from powerful entities based in and outside of the United States.

"I don't know who's been representing you, but you should fire them all. I'm the guy you should hire. I'm closest to the President. I'm his personal lawyer," was how one GOP strategist described Cohen's sales pitch.

One company that Cohen immediately sought out was pharmaceutical giant Novartis. "He was shopping himself around," a source familiar told CNN.

(...)

https://amp.cnn.com/cnn/2(...)tter_impression=true
Betekent wel nog meer juridische problemen voor Cohen, aangezien hij zich niet registreerde als lobbyist en dat een overtreding van de Lobbying Disclosure Act is.

[ Bericht 11% gewijzigd door westwoodblvd op 10-05-2018 08:47:38 ]
pi_179058057
...don't call him "moron" or "idiot;" call him what he is:...

.https://edition.cnn.com/2(...)ot-begala/index.html
pi_179058175
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 09:32 schreef AnneX het volgende:
...don't call him "moron" or "idiot;" call him what he is:...

.https://edition.cnn.com/2(...)ot-begala/index.html
Dit soort figuren blijven ook steeds opduiken in de politiek. Denk aan Berlusconi, Duterte, Erdogan.
pi_179059886
An Open Letter From Hunters About Gun Reform
quote:
We are Republican, Democratic and independent. We come from the East, South, Midwest and West. We are conservative, progressive and liberal. We are men and women. We include eight members of the Circle of Chiefs, the highest conservation honor of the Outdoor Writers Association of America. We are all different in many ways, but we have important commonalities. We are Americans; we are gun owners; we are hunters; and we support responsible firearm regulation.

Yes, the Second Amendment conveys a right to “keep and bear” firearms. But rights come with responsibilities, and we all have a moral responsibility to address America’s crisis of gun violence.

We avoid the term ”common sense,” understanding the wisdom in Voltaire’s words ― “Common sense is not so common.”

We are at a turning point. There are now 265 million guns in private ownership — more than at any time in our nation’s history, and owned by a smaller proportion of the population than ever. Only about 30 percent of Americans own guns, and about 60 percent live in gun-free households. The long-term trend away from gun ownership will continue. As people who own and use guns respectfully, we feel an urgency to speak up for a simple, sensible approach.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
"We do not need AR-15s or any assault-style weapon to hunt game."
pi_179061262
"Only the best p-p-p-" (Yes, I've practiced. Got to the P, even! :Y )

Sudden Departure Of White House Global Health Security Head Has Experts Worried (HuffPo)
quote:
Rear Adm. Tim Ziemer, the head of global health security on the White House’s National Security Council, left the Trump administration on Tuesday. The news was announced one day after an Ebola outbreak was declared in the Democratic Republic of the Congo.

The departure comes amid a reshuffling of the NSC under newly named national security adviser John Bolton, which includes a change in organizational structure that eliminates the office Ziemer led. Ziemer’s staff has been placed under other NSC departments.

Ziemer, who had been described as “one of the most quietly effective leaders in public health,” was widely lauded in the global health community for his work on the President’s Malaria Initiative, which helped save 6 million lives, before joining this administration.

“Admiral Ziemer’s departure is deeply alarming, especially when the administration is actively working to cut funds that addressed past pandemics like Ebola,” Rep. Ami Bera (D-Calif.), the vice ranking member of the foreign affairs committee, told HuffPost in a statement. “Expertise like his is critical in avoiding large outbreaks.”
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en let vooral op deze:
quote:
"It is unclear in his absence who at the White House would be in charge of a pandemic."
Dus of alle wereldwijde epidemieėn alsjeblieft de VS tijdelijk willen overslaan of please even willen wachten met uitbreken tot er in 2021 weer een deskundige voorhanden is? :{ (En ja, 't is inderdaad een buitenkansje voor terroristen om wat ziektekiemen rond te stooien.)

[ Bericht 0% gewijzigd door brokjespoes op 10-05-2018 16:53:46 ]
pi_179063751
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 donderdag 10 mei 2018 @ 15:18:13 #11
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179063998
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 08:41 schreef westwoodblvd het volgende:
"Drain the swamp" :') _O-

[..]

Betekent wel nog meer juridische problemen voor Cohen, aangezien hij zich niet registreerde als lobbyist en dat een overtreding van de Lobbying Disclosure Act is.
Iets met Pay to Play was het toch?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 10 mei 2018 @ 15:20:29 #12
104871 remlof
Europees federalist
pi_179064149
Rudy Giuliani and Donald Trump: This Will End Badly. And Probably Soon.
https://www.thedailybeast(...)obably-soon?ref=wrap

"Like a bloated, portly fake billionaire rolling off a hooker after a hot 45 seconds of passionate sex, Donald Trump’s ardor for Rudy Giuliani seems to have cooled.

If the White House leaks are any barometer, it sounds more and more as if Donald wants Rudy to get his money off the nightstand and the hell out of his room at the No-Tell-Motel. This is what happens when you work for Trump, and Rudy is old enough, crafty enough, and knows Trump well enough to have known better."

Ik geef Giuliani nog 5 dagen.
  Overall beste user 2022 donderdag 10 mei 2018 @ 15:38:21 #14
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179064390
Dat Novartis 1,2 miljoen betaalde voor iets dat na zeer korte tijd een nothingburger bleek te zijn baart me zorgen. Een gigant als Notaris geeft niet zomaar geld weg. Novartis heeft genoeg advocaten.

Dus waarmee dreigde Cohen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179064418
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:38 schreef Ulx het volgende:
Dat Novartis 1,2 miljoen betaalde voor iets dat na zeer korte tijd een nothingburger bleek te zijn baart me zorgen. Een gigant als Notaris geeft niet zomaar geld weg. Novartis heeft genoeg advocaten.

Dus waarmee dreigde Cohen?
Verplichte prijsverlaging natuurlijk, de industrie verdient miljarden op medicijnen met een veel te hoge winstmarge om goed te zijn voor de volksgezondheid of verzekerings industrie.
pi_179064426
Kandidaat in de Democratische primaries voor gouverneur van Maryland overlijdt plotseling:
https://politi.co/2KLCUKd
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 donderdag 10 mei 2018 @ 15:48:21 #17
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179064525
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:40 schreef Monolith het volgende:
Kandidaat in de Democratische primaries voor gouverneur van Maryland overlijdt plotseling:
https://politi.co/2KLCUKd
Daar moet Hillary achter hebben gezeten. Of Soros!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 10 mei 2018 @ 15:57:30 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179064642
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:40 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

Verplichte prijsverlaging natuurlijk, de industrie verdient miljarden op medicijnen met een veel te hoge winstmarge om goed te zijn voor de volksgezondheid of verzekerings industrie.
Dat zou wel wat zijn natuurlijk. Helemaal als ze bewijs van dreigementen aan Mueller geven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 10 mei 2018 @ 16:05:09 #19
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179064759
https://twitter.com/Micha(...)568990264619008?s=20

quote:
On April 9, the FBI raided Mr. Cohen’s home, office and hotel room. Within 48 hours, Mr. Cohen sent the below email to Mr. Davidson. Why? They had no ongoing legal matter at the time. Was it part of an attempt by Mr. Cohen to obstruct justice or worse? #basta
Inderdaad. Waarom wilde Cohen ineens praten met Stormy Daniels' eerste advocaat? En waarom werd the Mooch genoemd?

Volgens mij trekt Avenatti nu de hele swamp leeg.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 10 mei 2018 @ 16:17:40 #20
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179064928
Avenatti _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 10 mei 2018 @ 16:23:15 #21
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179065039
Hoe komt Avenatti aan die mail??
  Overall beste user 2022 donderdag 10 mei 2018 @ 16:27:28 #22
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179065111
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoe komt Avenatti aan die mail??
Wikileaks
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 10 mei 2018 @ 16:32:25 #23
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179065219
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:27 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wikileaks
Nah, ik zie niet echt in hoe de Russen hier baat bij hebben. :P

Maar stel dat iemand binnen de DOJ/de FBI zit te lekken naar Avenatti, zou dat dan geen invloed hebben op eventuele strafvervolging van Cohen?
pi_179065334
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoe komt Avenatti aan die mail??
Misschien uit de in beslag genomen administratie van Cohen gelekt?

Edit: was in de war door de rare manier van dateren die Amerikanen gebruiken. Deze is van na de raid.
  Overall beste user 2022 donderdag 10 mei 2018 @ 16:39:36 #25
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179065390
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nah, ik zie niet echt in hoe de Russen hier baat bij hebben. :P

Maar stel dat iemand binnen de DOJ/de FBI zit te lekken naar Avenatti, zou dat dan geen invloed hebben op eventuele strafvervolging van Cohen?
Ik betwijfel het. Misschien krijgt Cohen een jaartje of twee minder, maar dan moet hij alsnog 28 jaar de cel in.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 10 mei 2018 @ 16:41:51 #26
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179065448
Maar wat is die Trumpkliek een allejezus zwaar corrupt zooitje tuig zeg. Godskolere.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 10 mei 2018 @ 16:50:07 #27
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179065645
De vrijgegeven 3500 facebook advertenties: https://democrats-intelli(...)a-advertisements.htm

Zoals wel eerder bekend: pro/anti-Trump, pro/anti-Clinton, pro/anti-Bernie, pro/anti-BLM, pro/anti-Islam, pro/anti-buitenlanders, etc... kortom, pro-verdeeldheid

Edit: oja, ook wat LGTBQ-ads.

[ Bericht 4% gewijzigd door ExtraWaskracht op 10-05-2018 17:05:36 ]
  Overall beste user 2022 donderdag 10 mei 2018 @ 16:57:21 #28
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179065824
https://www.newyorker.com(...)und-for-donald-trump


quote:
This returns to the basic who-is-paying-whom question. Trump, at one point, said that he did not know where the money that Cohen used to pay Clifford came from. Perhaps he just let other people take care of the getting-it-back-to-Michael part; using other people’s money is a prime Trump business directive. But, again, Cohen took care of Trump’s problems—Trump’s expenses. That’s what he was being paid back for, and that is the transaction that the companies that paid him risk being drawn into.

This all starts to sound pretty much like the textbook definition of a slush fund. The amounts, by Trump standards, might not be so high—what's two hundred thousand dollars to either him or A.T. & T.?—but, at least from Trump’s perspective, it is hard to calculate the premium on the availability of funds for the discreet payment of expenses of a “personal nature.” One reason that the Reagan Administration diverted money to the Contras was that it was hard, otherwise, to think of an inconspicuous place to put the cash. Money laundering, like influence peddling, can take many strange forms. Perhaps economists should get to work calculating the hush-fund multiplier effect—or perhaps prosecutors already are.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179066602
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:41 schreef Ulx het volgende:
Maar wat is die Trumpkliek een allejezus zwaar corrupt zooitje tuig zeg. Godskolere.
https://en.wikipedia.org/wiki/Legal_affairs_of_Donald_Trump

Het geeft de burger moed dat zulke figuren uiteindelijk toch nog potus kunnen worden.
Ik doe het ff rustig aan.
  Overall beste user 2022 donderdag 10 mei 2018 @ 17:30:14 #30
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179066771
https://twitter.com/Micha(...)582727776227328?s=20

quote:
Mr. Giuliani claims that Mr. Cohen is no longer Mr. Trump's lawyer. As of when? Because as of April 11, 2018 this year, he was still his lawyer as evidenced by the email I just posted (see also Mr. Trump's comments on AF1 that same month). #basta
Het is onverstandig om Trollmeister Avenatti te bullshitten. Ik begrijp niet dat men het blijft proberen. Wat is die kerel episch bezig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 10 mei 2018 @ 17:38:39 #31
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179066909
Holy shit. Giuliani is opgestapt bij het bedrijf waar hij voor werkte.

https://twitter.com/kylegriffin1/status/994601789109538816?s=20


Ik denk dat het op verzoek van de directie is geweest, en dat hij blij mag zijn dat hij zo'n verklaring meekreeg. Na zijn geblunder op TV denk ik niet dat hij nog veel uurtje-factuurtje werk kon doen.

[ Bericht 19% gewijzigd door Ulx op 10-05-2018 17:43:59 ]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179066962
8-)



Kim Jun Un: Trump is supreme leader of the US

annafifield twitterde op donderdag 10-05-2018 om 00:27:17 Did Kim Jong Un just call Trump the "supreme leader" of the U.S.? Yes he did."He exchanged with Mike Pompeo the appraisal and view on the acute situation of the Korean peninsula... and the stance and opinions of the supreme leaderships of the DPRK and the U.S. on their summit." https://t.co/ZzVjFPv7Cx reageer retweet
GEOTUS _O_
  Overall beste user 2022 donderdag 10 mei 2018 @ 17:47:43 #33
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179067119
Kim weet wel hoe hij Trump moet bespelen. Ik ben benieuwd wanneer Trump hem complimentjes gaat geven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 10 mei 2018 @ 18:02:07 #34
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179067422
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 17:47 schreef Ulx het volgende:
Kim weet wel hoe hij Trump moet bespelen. Ik ben benieuwd wanneer Trump hem complimentjes gaat geven.
Nou, Supreme Leader of the U.S. is wel een complimentje voor deze would-be despoot en voer voor lui die graag achter een sterke leider aan marcheren.
pi_179067514
ISIS leiders opgepakt

FoxNews twitterde op donderdag 10-05-2018 om 14:57:00 .@nytimes: 5 top ISIS officials captured. https://t.co/GJugYdbl84 reageer retweet
Can't Stump the Trump :7


De score kaart na minder dan 2 jaar

charliekirk11 twitterde op donderdag 10-05-2018 om 16:39:57 3.9% unemploymentKorean War is overLargest tax cut everISIS destroyedUS energy independent 3 million + jobs created99 stock market record highsApproval rating over 50%Black male approval doubledSounds like a President who will be re-elected convincingly reageer retweet
  donderdag 10 mei 2018 @ 18:07:34 #36
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179067549
Weer een Trump nonimee stapt op:

LACaldwellDC twitterde op donderdag 10-05-2018 om 18:05:41 NEWS: A Trump Treasury nominee, Adam Lerrick, with controversial ties to Argentina's sovereign debt crisis withdraws. But he is still expected to be a senior adviser to Mnuchin, per a Finance Committee Democratic aide. reageer retweet
pi_179067638
NBCNews twitterde op woensdag 09-05-2018 om 11:30:31 Iranian lawmakers set fire to the U.S. flag inside the country's parliament following President Trump's decision to withdraw from the Iran nuclear agreement. https://t.co/z3vo5f3oLq https://t.co/aYLPdYMpgG reageer retweet
_O- _O- _O- _O- _O-
  donderdag 10 mei 2018 @ 18:12:55 #38
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179067653
quote:
De score kaart na minder dan 2 jaar

charliekirk11 twitterde op donderdag 10-05-2018 om 16:39:57 3.9% unemploymentKorean War is overLargest tax cut everISIS destroyedUS energy independent 3 million + jobs created99 stock market record highsApproval rating over 50%Black male approval doubledSounds like a President who will be re-elected convincingly reageer retweet
Geloof je dit nou echt? Dat is ook weer moeilijk te geloven...

- De oorlog tussen de Korea's is nog niet over, slechts de intentie is uitgesproken.
- Het was niet de grootste tax cut ooit.
- ISIS is niet kapot
- US is niet energie onafhankelijk
- markt stagneerde in 2018, maar het eerste jaar was wel aardig ja... hoewel niet zo goed als Obama, maar da's ook lastig te verbeteren.
- approval nogsteeds zo rond de 40%
- onder zwarten is het niet verdubbeld

Waarom post je deze onzin nou elke keer, terwijl je weet dat het onzin is?
pi_179067665
Voor gerrymandering geldt ook de leus "resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst":

https://www.politico.com/(...)s-house-seats-579890
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179067678
Waarom trollt een troll lijkt me een beetje een onzinnige vraag.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 10 mei 2018 @ 18:14:59 #41
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179067686
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:14 schreef Monolith het volgende:
Waarom trollt een troll lijkt me een beetje een onzinnige vraag.
Misschien is dan de vraag beter gericht aan de mods waarom een troll hier mag trollen.
pi_179067722
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Misschien is dan de vraag beter gericht aan de mods waarom een troll hier mag trollen.
Het antwoord daarop is mij ook nooit duidelijk geworden. Als je alleen maar komt zieken en niet bereid bent om serieus te discussiėren, dan moet je gewoon lekker naar ONZ gaan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179067746
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Geloof je dit nou echt? Dat is ook weer moeilijk te geloven...

- De oorlog tussen de Korea's is nog niet over, slechts de intentie is uitgesproken.
Ze zijn per direct gestopt met schieten en hebben zelfs de propaganda luidsprekers weggehaald. Noord Korea en Zuid Korea vliegen elkaar voorlopig niet meer in de haren. Grootste vraagteken is de economische sancties / toekomst van het land. Kim en Moon waren het al prima eens.
  donderdag 10 mei 2018 @ 18:19:41 #44
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179067774
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:17 schreef Nintex het volgende:

[..]

Ze zijn per direct gestopt met schieten en hebben zelfs de propaganda luidsprekers weggehaald. Noord Korea en Zuid Korea vliegen elkaar voorlopig niet meer in de haren. Grootste vraagteken is de economische sancties / toekomst van het land. Kim en Moon waren het al prima eens.
Dat is een iets wat voor de mogelijke vrede uitgaat, maar formeel is er nog geen vrede. Doen alsof dat er is lijkt me niet alleen technisch fout oid, maar ook behoorlijk voorbarig.
pi_179067808
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 17:47 schreef Ulx het volgende:
Kim weet wel hoe hij Trump moet bespelen. Ik ben benieuwd wanneer Trump hem complimentjes gaat geven.
Is al gebeurd

  donderdag 10 mei 2018 @ 18:23:38 #46
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179067852
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:06 schreef Nintex het volgende:
ISIS leiders opgepakt

FoxNews twitterde op donderdag 10-05-2018 om 14:57:00 .@nytimes: 5 top ISIS officials captured. https://t.co/GJugYdbl84 reageer retweet
Can't Stump the Trump :7

Irak _O_
Abadi _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_179068123
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_179068628
quote:
Goddomme, leeft die fossiele oorlogsmisdadiger nog? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_179068641
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Goddomme, leeft die fossiele oorlogsmisdadiger nog? :')
Misschien heeft Trump nog een plekje voor hem. Bolton is al binnen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 donderdag 10 mei 2018 @ 19:01:08 #50
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179068671
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:21 schreef Nintex het volgende:

[..]

Is al gebeurd

[ afbeelding ]
Dus Kim neemt een paar gijzelaars, en als hij die een jaartje later vrijlaat is hij een toffe peer? Mmmkaaaayyyyy....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 10 mei 2018 @ 19:03:39 #51
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179068732
quote:
Als Mueller die dan ook in mag zetten ben ik voor.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179069110
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:01 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dus Kim neemt een paar gijzelaars, en als hij die een jaartje later vrijlaat is hij een toffe peer? Mmmkaaaayyyyy....
Ai ai, wat speelt die Kim het spelletje slim. Vrijlaten van die gevangenen kost Noord-Korea niks, maar levert hem bakken goodwill op. Zelfs een bedankje van de 'leider van de vrije wereld'. Ondertussen Trump nog even 'supreme leader' noemen, wat natuurlijk een twijfelachtig compliment is, maar wel als zodanig wordt opgevat door Trump.

Het wordt straks verdomd lastig voor Trump om met de vuist op tafel te slaan en weg te lopen van een mogelijke deal. Kim heeft zich immers van zijn beste kant laten zien.

Intussen wisselt Kim nog even van gedachten met Xi, die waarschijnlijk precies op de hoogte is van de Noord-Koreaanse strategie.

En de Trump-administratie blijft maar meespelen omdat de 'supreme leader' hunkert naar complimenten en niets liever wil dan worden gezien als de president die vrede bracht op het Koreaanse schiereiland.

Wat een heerlijke uitgangspositie voor Kim.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 donderdag 10 mei 2018 @ 19:26:50 #53
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179069223
En het opzeggen van de Iran-deal is natuurlijk helemaal een cadeautje voor Kim. Die heeft daarmee een heel goed argument om de wapens niet op te geven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 10 mei 2018 @ 20:04:16 #54
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179070097
https://www.motherjones.c(...)igarch-records-show/

Waarom kreeg Cohen 500.000 van de Russen?


Wat Avenatti gedaan heeft in de afgelopen week is van Russiagate en de affaire Daniels één groot schandaal te maken. Pay-to-Play op grote schaal.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179072619
Despite Freedom For 3 Americans, Trump Has Made Things More Complicated For Others (HuffPo, reding time 5:33)
quote:
President Donald Trump warmly received three Americans back from North Korean imprisonment early Thursday, calling their release a vindication of his aggressive foreign policy strategy. But many Americans jailed by other repressive regimes around the world appear to have gained little from Trump’s ad-hoc and often confrontational international approach, their advocates say, and in several cases the president may have actually made it harder for them to come home.

After tweets promoting the event and White House emails inviting camera crews, Trump posed at Joint Base Andrews in Maryland with Kim Hak-song, Tony Kim and Kim Dong-chul, whom the North Koreans released to show goodwill ahead of a summit between the U.S. commander in chief and North Korean ruler Kim Jong Un.

Elsewhere, American families remained separated from their loved ones. Consider the Americans trapped in Iran. At least six are known to be there: Robert Levinson, Xiyue Wang, Karan Vafadari, Morad Tahbaz and father and son Baquer and Siamak Namazi. Some U.S. green card holders are also detained.

Trump’s decision this week to withdraw the U.S. from a groundbreaking international agreement over Iran’s nuclear program dramatically escalated tensions between the two countries and torpedoed the main dialogue between American and Iranian officials.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
"If Trump decides to leave the deal, he will effectively be abandoning American citizens -- the very same ones he has vowed to save."
  Overall beste user 2022 donderdag 10 mei 2018 @ 21:40:56 #56
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179073718
Elk voordeel hep zijn nadeel
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 10 mei 2018 @ 22:11:02 #57
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179075438
En ja hoor.....Giuliani is er volgens mij gewoon uitgezet bij zijn firma.

https://mobile.nytimes.co(...)eenberg-traurig.html


quote:
Firm partners had chafed over Mr. Giuliani’s public comments about payments that another of Mr. Trump’s lawyers, Michael D. Cohen, made to secure the silence of a pornographic film actress who said she had an affair with Mr. Trump. The president has denied her allegations.

Mr. Giuliani suggested that such payments were common at his firm, even without the knowledge of the clients. “That was money that was paid by his lawyer, the way I would do, out of his law firm funds,” he said on Fox News. He added, “Michael would take care of things like this like I take care of this with my clients.”

The New York Times asked Greenberg Traurig about those remarks early this week. Shortly after Mr. Giuliani’s resignation was announced, the firm responded.

“We cannot speak for Mr. Giuliani with respect to what was intended by his remarks,” said a spokeswoman, Jill Perry. “Speaking for ourselves, we would not condone payments of the nature alleged to have been made or otherwise without the knowledge and direction of a client.”
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 10 mei 2018 @ 22:16:22 #58
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179075706
Republicans Fill Court Seat They Denied To Obama For 6 Years

Mitch McConnell. Wat een walgelijk figuur... echt de persoon die de senaat kapot gemaakt heeft waar zijn tegenhangers in het Huis met de majority of the majority "regel" het daar kapot hebben gemaakt. :r :r Uiteraard hebben de republikeinen daar dan weer voor gestemd in de betreffende fracties... dus die schuld ligt wel breder... en nee de democrats zijn niet volledig onschuldig, maar je kunt niet volledig op je rug gaan liggen als de ander alleen maar power politics speelt.

[ Bericht 9% gewijzigd door ExtraWaskracht op 10-05-2018 22:28:42 ]
  donderdag 10 mei 2018 @ 23:04:12 #59
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179078176
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 22:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Republicans Fill Court Seat They Denied To Obama For 6 Years

Mitch McConnell. Wat een walgelijk figuur... echt de persoon die de senaat kapot gemaakt heeft waar zijn tegenhangers in het Huis met de majority of the majority "regel" het daar kapot hebben gemaakt. :r :r Uiteraard hebben de republikeinen daar dan weer voor gestemd in de betreffende fracties... dus die schuld ligt wel breder... en nee de democrats zijn niet volledig onschuldig, maar je kunt niet volledig op je rug gaan liggen als de ander alleen maar power politics speelt.
Ik begrijp nooit waarom McConnell vanuit de Republikeinse achterban zoveel kritiek krijgt. Arguably de meest effectieve Senate Majority Leader in jaren.
  donderdag 10 mei 2018 @ 23:44:30 #61
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_179079230
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 22:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Republicans Fill Court Seat They Denied To Obama For 6 Years

Mitch McConnell. Wat een walgelijk figuur... echt de persoon die de senaat kapot gemaakt heeft waar zijn tegenhangers in het Huis met de majority of the majority "regel" het daar kapot hebben gemaakt. :r :r Uiteraard hebben de republikeinen daar dan weer voor gestemd in de betreffende fracties... dus die schuld ligt wel breder... en nee de democrats zijn niet volledig onschuldig, maar je kunt niet volledig op je rug gaan liggen als de ander alleen maar power politics speelt.
Ik zie zó ontzettend graag dat Mitch in november wordt gedegradeerd tot minority leader.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_179079787
quote:
Cohen’s $600,000 deal with AT&T specified he would advise on Time Warner merger, internal company records show

Three days after President Trump was sworn into office, the telecom giant AT&T turned to his personal attorney Michael Cohen for help on a wide portfolio of issues pending before the federal government — including the company’s proposed merger with Time Warner, according to documents obtained by The Washington Post.

The internal documents reveal for the first time that Cohen’s $600,000 deal with AT&T specified that he would provide advice on the $85 billion merger, which required the approval of federal antitrust regulators.
Was dit al bekend? Ik hou alle corruptie niet meer bij.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 00:13:20 #63
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179079937
Nee joh, de corruptie telt alleen maar als je toevallig kijkt als blanke.
pi_179080640
quote:
Nog afgezien van het feit dat het een vrij onsmakelijke opmerking is, laat der situatie van McCain prima zien waar marteling geschikt voor is, namelijk ongemeende en onjuiste bekentenissen afdwingen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179081249
aidnmclaughlin twitterde op vrijdag 11-05-2018 om 01:54:37 TRUMP ON PHONE CALLS: "I go bum bum bum baba baba ba" https://t.co/Q0xlOnG6B6 reageer retweet
_O-
  vrijdag 11 mei 2018 @ 04:07:34 #66
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_179081594
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 17:41 schreef Nintex het volgende:
8-)

[ afbeelding ]

Kim Jun Un: Trump is supreme leader of the US

annafifield twitterde op donderdag 10-05-2018 om 00:27:17 Did Kim Jong Un just call Trump the "supreme leader" of the U.S.? Yes he did."He exchanged with Mike Pompeo the appraisal and view on the acute situation of the Korean peninsula... and the stance and opinions of the supreme leaderships of the DPRK and the U.S. on their summit." https://t.co/ZzVjFPv7Cx reageer retweet
GEOTUS _O_
Blijkbaar geef je geen fuck om wat de familie Kim de mensheid allemaal aangedaan heeft.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 11 mei 2018 @ 04:12:41 #67
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_179081703
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:01 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dus Kim neemt een paar gijzelaars, en als hij die een jaartje later vrijlaat is hij een toffe peer? Mmmkaaaayyyyy....
ja niet zo heel lang geleden was er ook al een jonge Amerikaan vrijgelaten. Die was niet helemaal meer zoals voor hij naar NK ging.

Toffe peer wel, die Kim.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 mei 2018 @ 05:40:14 #68
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179082453
https://www.nbcnews.com/news/amp/ncna873256

quote:
A top White House communications aide made fun of Sen. John McCain's brain cancer diagnosis on Thursday, sources with direct knowledge said — comments that enraged the senator's wife.

The comments, which were first reported by The Hill, a Washington political newspaper, came during a meeting a day after McCain, R-Ariz., announced that he was opposing the nomination of Gina Haspel to be permanent director of the CIA.


"He's dying anyway," said Kelly Sadler the White House's director of surrogate and coalitions outreach, according to three sources with direct knowledge of the meeting.
De tering, wat een kutvolk heeft Trump om zich heen weten te verzamelen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 mei 2018 @ 07:18:21 #69
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179082633
Bolton pushing to eliminate White House cyber job

quote:
President Donald Trump’s national security team is weighing the elimination of the top White House cybersecurity job, multiple sources told POLITICO — a move that would come as the nation faces growing digital threats from adversaries such as Russia and Iran.

John Bolton, Trump’s hawkish new national security adviser, is leading the push to abolish the role of special assistant to the president and cybersecurity coordinator, currently held by the departing Rob Joyce, according to one current and two former U.S. officials with direct knowledge of the discussions.

The sources spoke on condition of anonymity because of the sensitive nature of deliberations about internal White House operations.

Cybersecurity experts and former National Security Council officials expressed alarm at the idea of eliminating the job, saying it would undo much of the progress the U.S. has made on cyber efforts and send the wrong message about U.S. priorities in the digital domain. The coordinator — a post created at the beginning of the Obama administration — leads a team of NSC staffers who manage federal cyber strategy on everything from election security to encryption policies to digital warfare.

Bolton’s deputy, Mira Ricardel, supports the idea of eliminating the coordinator role, according to two of the sources. “She’s thinking about whether to simply pick up the [cyber] function on her own,” said one of the former U.S. officials, who added that the odds were “60-40” that the White House would eliminate the job.
Ach ja, waarom ook niet? Met de dreiging van een afgang in November moet je natuurlijk wel iets doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 mei 2018 @ 07:19:19 #70
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179082644
RepAdamSchiff twitterde op vrijdag 11-05-2018 om 03:23:57 Trump Administration holds up merger involving parent company of CNN, whose coverage Trump hates, while Trump’s lawyer secretly takes $600,000 to “advise” on the same merger.Swamp level today: Overflowing. https://t.co/T3jXkDCPkn reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 mei 2018 @ 07:32:09 #71
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179082745
SethAbramson twitterde op vrijdag 11-05-2018 om 02:58:01 In case you were wondering no this is not what good lawyering looks like https://t.co/laTp4vu8C2 reageer retweet
Om eens iemand te citeren:

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 02:20 schreef Nintex het volgende:

_O-
De dumpsterfire breidt zich goed uit. En Giuliani maar doen alsof alles normaal is.

quote:
Novartis, for example, acknowledged paying $1.2 million to Cohen’s company, Essential Consultants LLC. In an email to employees on Thursday, Novartis CEO Vasant Narasimhan wrote, “We made a mistake entering into this engagement.”

Adding to the intrigue, the payments were made to the same shell company, Essential Consulting LLC, that Cohen used to make a $130,000 payment to Daniels.

Cohen denies any wrongdoing.

Since the allegations came to light, Trump critics including Avenatti have insisted that the cloud of suspicion hovers over the president, too.

Avenatti told The Hill in a phone interview on Wednesday that the allegations “appear to reflect a pattern and practice by Michael Cohen of accepting money in return for access to the president.”

Avenatti added: “It’s beyond that it doesn’t look good. This is the right-hand attorney of the president. If that attorney is selling access to the president without the requisite disclosures, that is a serious problem.”

A CNN report on Thursday morning quoted an unnamed GOP strategist describing Cohen’s pitch to potential clients after Trump’s election in November 2016.

"I don't know who's been representing you, but you should fire them all. I'm the guy you should hire. I'm closest to the President. I'm his personal lawyer,” CNN quoted the strategist, apparently paraphrasing Cohen.

Giuliani pushed back against the coverage, saying Cohen’s consulting work did not touch the president at all.

“There is a sort of media frenzy about it. They ought to calm down. It doesn’t have any connection” to Trump, Giuliani said. “The main thing is, we are not involved.”

Asked if he had spoken to Trump about the latest twists and turns in the Cohen saga, Giuliani said, “I haven’t in a few days. He’s been very busy.”
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179082895
Heeft er ergens al een analyse van de mogelijk gepleegde strafbare feiten van Cohen gestaan, met een strafmaat?
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 mei 2018 @ 08:08:51 #73
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179082995
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 07:48 schreef Klaphark het volgende:
Heeft er ergens al een analyse van de mogelijk gepleegde strafbare feiten van Cohen gestaan, met een strafmaat?
Aangezien Novartis een Zwitsers bedrijf is, en hij tegen betaling voor ze ging lobbyen, had Cohen zich moeten registreren. Dat deed hij niet en kan hem vijf jaar cel opleveren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179083264
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 07:48 schreef Klaphark het volgende:
Heeft er ergens al een analyse van de mogelijk gepleegde strafbare feiten van Cohen gestaan, met een strafmaat?
Cohen heeft bij het openen van de bankrekening voor Essential Consultants gezegd dat hij real estate advies zou gaan geven met zijn nieuwe bedrijfje. Daar klopt natuurlijk geen reet van. Met andere woorden, dat is bank fraud.
pi_179083306
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 08:50 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Cohen heeft bij het openen van de bankrekening voor Essential Consultants gezegd dat hij real estate advies zou gaan geven met zijn nieuwe bedrijfje. Daar klopt natuurlijk geen reet van. Met andere woorden, dat is bank fraud.
Dat is natuurlijk niet het echte probleem. Het echte probleem is dat als je maar betaalt je toegang kan krijgen tot de president.

Al is dat geen nieuws, Trump is immers ook de grootste attractie van Mar-a-Lago. Hij laat zichzelf daar geregeld zien en zodoende is daar de prijslijst gewoon verdubbeld.

Ze moeten Cohen laten zingen. Dan krijg je waarschijnlijk de rotzooi waarmee Trump tenonder zal gaan.
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 mei 2018 @ 09:06:35 #76
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179083387
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 08:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet het echte probleem. Het echte probleem is dat als je maar betaalt je toegang kan krijgen tot de president.

Zelfs dat is geen probleem. Zolang je je maar registreert als lobbyist. Helemaal als je voor buitenlandse bedrijven gaat werken.

Dat daarmee de swamp door de gangen van het Witte Huis blubbert is een ander verhaal.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 mei 2018 @ 09:17:55 #77
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179083506
tedlieu twitterde op vrijdag 11-05-2018 om 08:26:39 I think @EPAScottPruitt would like this. It would really separate him from coach class passengers. https://t.co/x8epA496Xy reageer retweet
businessinsider twitterde op vrijdag 11-05-2018 om 08:20:00 This aircraft was inspired by Mercedes-Benz and features six first-class private suites https://t.co/Y5Bt3E3efZ reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179083598
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:06 schreef Ulx het volgende:

[..]

Zelfs dat is geen probleem. Zolang je je maar registreert als lobbyist. Helemaal als je voor buitenlandse bedrijven gaat werken.

Dat daarmee de swamp door de gangen van het Witte Huis blubbert is een ander verhaal.
Wel als dat een verdienmodel is van de president.
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 mei 2018 @ 09:30:45 #79
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179083642
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wel als dat een verdienmodel is van de president.
Ja. Het is te hopen voor Trump dat er geen bewijs gevonden wordt dat hij wist van dit handeltje.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 09:36:37 #80
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179083692
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:30 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja. Het is te hopen voor Trump dat er geen bewijs gevonden wordt dat hij wist van dit handeltje.
Hoezo dat dan? Het maakt zijn volgelingen ogenschijnlijk geen reet uit wat de man allemaal uitspookt.
pi_179083716
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hoezo dat dan? Het maakt zijn volgelingen ogenschijnlijk geen reet uit wat de man allemaal uitspookt.
Ik hoop dat gauw uitlekt waar zijn online volgers uit worden betaald en dat daar maar ook even word ingevallen.
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 mei 2018 @ 09:44:46 #82
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179083801
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hoezo dat dan? Het maakt zijn volgelingen ogenschijnlijk geen reet uit wat de man allemaal uitspookt.
It depends. Het zou zomaar kunnen dat zijn volgers het menen als ze "Drain the Swamp" scanderen. Die mensen zullen dit niet waarderen. En als Trump besluit Cohen gratie te geven heeft elke Democraat genoeg munitie om de GOP te blijven aanvallen en af te schilderen als graaiend hypocriet tuig. Zonder dat ze antwoord hebben.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator vrijdag 11 mei 2018 @ 09:45:13 #83
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_179083806
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hoezo dat dan? Het maakt zijn volgelingen ogenschijnlijk geen reet uit wat de man allemaal uitspookt.
Inderdaad. Toen deze week de pay to play verhalen naar buiten kwamen, zag je overal reacties online als 'oh, zo deden Obama en Clinton dat toch ook?'.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 09:47:15 #84
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179083836
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:45 schreef Mike het volgende:

[..]

Inderdaad. Toen deze week de pay to play verhalen naar buiten kwamen, zag je overal reacties online als 'oh, zo deden Obama en Clinton dat toch ook?'.
Dit is denk ik op zich ook wel deel van het probleem. De democrats zijn over het geheel genomen zeker niet schoon ofzo en kennelijk leeft bij velen daardoor het idee dat beide kanten even verrot zijn... en dat is gewoonweg niet waar in mijn beleving.
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 mei 2018 @ 09:49:40 #85
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179083862
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:45 schreef Mike het volgende:

[..]

Inderdaad. Toen deze week de pay to play verhalen naar buiten kwamen, zag je overal reacties online als 'oh, zo deden Obama en Clinton dat toch ook?'.
Ik vond het meevallen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 mei 2018 @ 09:50:49 #86
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179083888
Daily Mail, niet gelezen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 mei 2018 @ 09:58:56 #88
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179083968
De NY Post meldt het ook.

:P
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179084100
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:52 schreef Ludachrist het volgende:
Daily Mail, niet gelezen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:10:13 #90
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179084135
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:58 schreef Ulx het volgende:
De NY Post meldt het ook.

:P
En ehm alternet... en theblaze en allhiphop. Vaag verhaal wel.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:11:17 #91
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_179084152
Ergens wel jammer dat tabloids als de Daily Mail (of Express, Bild) er in NL niet zijn
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_179084164
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Ergens wel jammer dat tabloids als de Daily Mail (of Express, Bild) er in NL niet zijn
Waarom zou dat jammer zijn?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:14:02 #93
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_179084184
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom zou dat jammer zijn?
een verrijking van het medialandschap, net zo goed als dat er op het FD na geen kwaliteitskranten zijn in NL
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_179084251
Goed stokpaardje weer Piet. Niet relevant voor de Amerikaanse politiek verder.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179084309
Suske en wiske is relevanter als nieuws Piet.
pi_179084313
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

een verrijking van het medialandschap, net zo goed als dat er op het FD na geen kwaliteitskranten zijn in NL
FD is geen kwaliteitskrant. Op het gebied van financiėle thema's wellicht, maar een krant moet breder georiėnteerd zijn. En met andere onderwerpen onderscheidt het FD zich niet van andere media.

Neemt niet weg dat FD goed is in wat het doet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179084338
Excuus. Moet inderdaad niet reageren op Piet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179084849
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 08:35 schreef westwoodblvd het volgende:
Het Midden-Oosten was altijd al een kruitvat maar daar heeft Trump nu dus een lucifer ingegooid.
De escalaties van conflicten waar Iran in betrokken was begonnen vooral pas na de Iran Deal.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:55:26 #99
262 Re
Kiss & Swallow
pi_179084903
https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US

welja joh.... dictator trump incoming...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_179084975
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:55 schreef Re het volgende:
https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US

welja joh.... dictator trump incoming...
Net of hij over acht jaar leeft, met z'n cholesterolpens.

Vond het overigens kwalijker dat hij deze week dreigde die accreditaties van bepaalde media in te trekken omdat ze 'fake news' brengen (lees: artikelen die Trump onwelgevallig zijn).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 11 mei 2018 @ 11:16:19 #101
474869 Trumpinator
Ik Wil Zomer
pi_179085193
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:38 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

Ik hoop dat gauw uitlekt waar zijn online volgers uit worden betaald en dat daar maar ook even word ingevallen.
De FBI mag meteen bij mij thuis langskomen hoor. Wellicht lusten ze wel Grolsch of Jupiler
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 mei 2018 @ 11:19:14 #102
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179085229
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 11:16 schreef Trumpinator het volgende:

[..]

De FBI mag meteen bij mij thuis langskomen hoor. Wellicht lusten ze wel Grolsch of Jupiler
Wel nadat Miss Marteltuig hoofd is van de CIA, hč? Zonder dat ze je waterboarden levert een bezoekje natuurlijk niets op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179085240
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:30 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja. Het is te hopen voor Trump dat er geen bewijs gevonden wordt dat hij wist van dit handeltje.
Als Cohen gaat zingen vermoed ik dat hij een groot probleem heeft.

En de kans daarop wordt groter en groter.
pi_179085254
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hoezo dat dan? Het maakt zijn volgelingen ogenschijnlijk geen reet uit wat de man allemaal uitspookt.
Hij kan er de bak voor indraaien. Ongeacht of dat na zijn presidentschap gebeurt of lopende de periode, lijkt mij dat voor hem niet fijn.
pi_179085299
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:55 schreef Re het volgende:
https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US

welja joh.... dictator trump incoming...
Dit is toch al vanaf het begin duidelijk? Trump voldoet werkelijk aan alle kenmerken van een dictator. Ok, behoudens rond gaan lopen in militair uniform. Maar we zijn pas ruim een jaar onderweg.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 11:26:55 #106
474869 Trumpinator
Ik Wil Zomer
pi_179085334
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:55 schreef Re het volgende:
https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US

welja joh.... dictator trump incoming...
Oh? Dus als Obama een beetje speculleert over een third term is hij dan ook stiekem dictatoriaal?

pi_179085375
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 11:26 schreef Trumpinator het volgende:

[..]

Oh? Dus als Obama een beetje speculleert over een third term is hij dan ook stiekem dictatoriaal?

Eh.

quote:
Trump went on a Twitter tirade against The New York Times and other media outlets on Wednesday, and suggested taking away some of their press credentials.
pi_179085391
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 11:26 schreef Trumpinator het volgende:

[..]

Oh? Dus als Obama een beetje speculleert over een third term is hij dan ook stiekem dictatoriaal?

Hij zegt in dat stuk slechts een keer of vijf dat het volgens de wet niet mag, dat de wet de wet is, dat het onwenselijk is dat de president daar boven zou staan en dat een president niet aan die wet moet tornen.

Maar inderdaad, verder identiek. Goed punt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 11:32:20 #109
474869 Trumpinator
Ik Wil Zomer
pi_179085407
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 11:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Net of hij over acht jaar leeft, met z'n cholesterolpens.

  vrijdag 11 mei 2018 @ 11:33:02 #110
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_179085414
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 11:26 schreef Trumpinator het volgende:

[..]

Oh? Dus als Obama een beetje speculleert over een third term is hij dan ook stiekem dictatoriaal?

Leuk filmpje hoor. Als je geen autist bent, begrijp je dat dit in een losse setting met humor plaats vond en dat Obama een derde termijn niet serieus kan overwegen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_179085425
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 11 mei 2018 @ 11:34:18 #112
474869 Trumpinator
Ik Wil Zomer
pi_179085432
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 11:33 schreef Falco het volgende:

[..]

Leuk filmpje hoor. Als je geen autist bent, begrijp je dat dit in een losse setting met humor plaats vond en dat Obama een derde termijn niet serieus kan overwegen.
OH, Trump mag niet in een losse sessie met wat humor over een third term spreken, maar Obama wel. Duidelijk
  Redactie Games vrijdag 11 mei 2018 @ 11:37:34 #113
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_179085474
Maar Obama! :')
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_179085476
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 11:33 schreef Falco het volgende:

[..]

Leuk filmpje hoor. Als je geen autist bent, begrijp je dat dit in een losse setting met humor plaats vond en dat Obama een derde termijn niet serieus kan overwegen.
Niet echt een losse setting, zijn punt van dat verhaal is alleen dat het goed is dat hij niet meer verkiesbaar is na zijn tweede termijn. Transcript onder de spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder wel weer genoeg aandacht besteed aan iemand die zich 'Trumpinator' noemt en filmpjes over Obama post, natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179085495
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 11:34 schreef Trumpinator het volgende:

[..]

OH, Trump mag niet in een losse sessie met wat humor over een third term spreken, maar Obama wel. Duidelijk
Kun je anders niet eens wat leuks over de immer relevante Clinton roepen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 mei 2018 @ 11:44:51 #116
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179085607
Trump just thanked Kim Jong Un for being “excellent” to US captives

quote:
(....) But his description of Kim as being “excellent” to the prisoners didn’t seem to match up with their experiences. When asked by a reporter about how he was treated, Kim Dong-chul replied, after a long pause, “We were treated in many different ways. For me, I had to do a lot of labor. But when I got sick, I was also treated by them.”

North Korean authorities arrested Kim in October 2015 and later sentenced him to 10 years of hard labor for espionage and subversion.

Tony Kim, one of the other captives, spent a month last year teaching at the Pyongyang University of Science and Technology. But as he boarded a plane in April 2017 to leave North Korea, authorities arrested him on unknown charges.

The third captive, Kim Hak-song, also worked at the Pyongyang University of Science and Technology. North Korean authorities arrested him in early May, two weeks after detaining Tony Kim, for committing what the North Korean state media described as “hostile acts.”

The status of their health is unclear, but they certainly seem to be in better shape than Warmbier, who returned to the US in a vegetative state and showed signs of extensive brain damage. Human rights watchdogs have documented systematic torture, starvation, and forced labor in North Korean prisons for many years.

As the US and North Korea head toward a historic summit to discuss a solution to their impasse over North Korea’s nuclear program, calmer rhetoric is to be expected. But what’s concerning is that Trump could swing too hard in the opposite direction at a time when he needs to stay disciplined for negotiations.
Die lui moeten niet zo zeuren over een beetje werk! Trump zegt dat Kim een toffe gozer is, dus is Kim een toffe gozer!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 11:46:11 #117
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_179085625
De nabestaanden van Wambier kunnen het best waarderen dat Trump nu Kim Jong-Un een fantastische leider vindt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 mei 2018 @ 11:49:41 #118
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179085671
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 11:46 schreef Falco het volgende:
De nabestaanden van Wambier kunnen het best waarderen dat Trump nu Kim Jong-Un een fantastische leider vindt.
Negativelingen blijf je houden, hč?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179085673
Kim is gewoon een vriendelijke man die uitstekend voor zijn gevangenen zorgt. Heel normaal regime, straks nog even een handje geven op de ontmoeting en een persbericht uitgeven dat ze 'voornemens zijn de voorbereidingen te gaan treffen om te zijner tijd het kernwapenarsenaal in meer of mindere mate af te gaan bouwen' en Kim kan lekker als gelegitimeerde dictator blijven zitten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 mei 2018 @ 11:53:39 #120
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179085730
Michael Avenatti Warns Michael Cohen: I Still Have More Documents To Release

:9

quote:
Michael Avenatti has a warning for Michael Cohen, the embattled personal attorney to President Donald Trump: There’s more.

“We haven’t even scratched the surface with this email today and the information that we released earlier in the week,” Avenatti said on CNN on Thursday. “We’ve got emails, we’ve got text messages, we’ve got other financial information, and people better be very careful in the representations that they make.”

Avenatti earlier this week released a trove of documents linking Cohen’s consulting firm to numerous payments, including $500,000 from a company tied to a Russian oligarch.

Cohen used that same consulting firm to pay $130,000 to Avenatti’s client Stormy Daniels as part of a nondisclosure agreement just before the 2016 presidential election.

Daniels, a porn actress whose real name is Stephanie Clifford, is suing to get out of the deal so she can talk about an alleged 2006 affair with Trump.

“I’m speaking to you, Michael Cohen,” Avenatti warned on Thursday. “You’d better be really careful in the representations you make in court filings and to the American people because we’re going to prove you wrong if the need be, period.”

See his full exchange with CNN’s Wolf Blitzer above.
_O- _O_ _O- _O_ _O-
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179085799
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 11:44 schreef Ulx het volgende:
Trump just thanked Kim Jong Un for being “excellent” to US captives

[..]

Die lui moeten niet zo zeuren over een beetje werk! Trump zegt dat Kim een toffe gozer is, dus is Kim een toffe gozer!
Have a good time!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179085830
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 11:49 schreef Ludachrist het volgende:
Kim is gewoon een vriendelijke man die uitstekend voor zijn gevangenen zorgt. Heel normaal regime, straks nog even een handje geven op de ontmoeting en een persbericht uitgeven dat ze 'voornemens zijn de voorbereidingen te gaan treffen om te zijner tijd het kernwapenarsenaal in meer of mindere mate af te gaan bouwen' en Kim kan lekker als gelegitimeerde dictator blijven zitten.
Keiharde onderhandelaar, die Trump. Je tegenstrever overladen met lofzang en op voorhand al de overwinning claimen, laat zien dat we met een vakman hebben te maken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 mei 2018 @ 12:03:30 #123
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179085858
Trump Just Launched The War On Christmas In May And People Are So Not Having It

IamConiglio twitterde op vrijdag 11-05-2018 om 06:12:35 If people are saying merry Christmas right now then they should be sent to Gitmo. It's May. https://t.co/F6J1af1wkn reageer retweet
PaulNiemeyer1 twitterde op vrijdag 11-05-2018 om 06:13:39 Trump said today that stores are now wishing you Merry Christmas. Does he know it’s May? reageer retweet
vicschleich twitterde op vrijdag 11-05-2018 om 06:07:52 It’s May and @realDonaldTrump is talking about saying “Merry Christmas” in stores....and I thought I had a hard time staying on topic. reageer retweet
RVAwonk twitterde op vrijdag 11-05-2018 om 02:46:52 May, 10, 2018: Trump celebrates victory in the non-existent war on Christmas, telling a crowd in Elkhart, Indiana: "Now they're saying Merry Christmas, again." reageer retweet
:D

Seniele gek.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 mei 2018 @ 12:53:25 #124
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179086741
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 11-05-2018 om 12:50:00 Today is the one year anniversary of Trump's interview with Lester Holt.To my knowledge, that was the last formal TV interview with a non-friendly news outlet. reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 13:07:49 #125
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_179087034
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:52 schreef DeParo het volgende:

[..]

De escalaties van conflicten waar Iran in betrokken was begonnen vooral pas na de Iran Deal.
Lees “de joodse oorlog” eens, een 2000 jaar oud boek. Een feest van herkenning
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/De_Joodse_oorlog

[ Bericht 10% gewijzigd door Pietverdriet op 11-05-2018 13:24:52 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_179087369
Trump Administration Axes Funding For NASA System That Monitors Greenhouse Gases (HuffPo)
quote:
The Trump administration has quietly eliminated funding for NASA’s research program that tracks greenhouse gases around the world.

According to Science, the Carbon Monitoring System (CMS) tracks the world’s flow of carbon dioxide from space. Such a system is critical to monitoring any improvements — or failures — in attempts to cut the pollution linked to climate change.

NASA spokesman Steve Cole told the magazine that the program was canceled due to ”budget constraints and higher priorities within the science budget.” Usually, Congress battles such cuts, but this time, there was simply no mention of the program’s $10 million annual budget in the White House budget.

Although existing grants will finish, Cole said, no new projects will be undertaken. NASA’s budget report for fiscal year 2019 assumes the “termination” of CMS.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179088172
Kirstjen Nielsen, Chief of Homeland Security, Almost Resigned After Trump Tirade (NYTimes)
quote:
Kirstjen Nielsen, the homeland security secretary, told colleagues she was close to resigning after President Trump berated her on Wednesday in front of the entire cabinet for what he said was her failure to adequately secure the nation’s borders, according to several current and former officials familiar with the episode.

Ms. Nielsen, who is a protégée of John F. Kelly, the White House chief of staff, has drafted a resignation letter but has not submitted it, according to two of the people. As the head of the Department of Homeland Security, Ms. Nielsen is in charge of the 20,000 employees who work for Immigration and Customs Enforcement.

Mr. Trump’s anger toward Ms. Nielsen, who was sitting several seats to his left at the meeting, was part of a lengthy tirade in which the president railed at his cabinet about what he said was its lack of progress toward sealing the country’s borders against illegal immigrants, according to one person who was present at the meeting.

Asked about the heated exchange at the meeting, Sarah Huckabee Sanders, the White House press secretary, said Thursday that “the president is committed to fixing our broken immigration system and our porous borders.”
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 mei 2018 @ 14:14:44 #128
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179088300


MichaelAvenatti twitterde op vrijdag 11-05-2018 om 14:03:38 Knowing what we know now, no wonder Mr. Cohen was doing everything he could to interfere with Ms. Daniels' efforts to get new counsel. He was desperate to avoid the cover-up from surfacing and was afraid that competent counsel would expose him and Mr. Trump. #MoreToCome #Basta https://t.co/FCzzFwcEsP reageer retweet
MichaelAvenatti twitterde op vrijdag 11-05-2018 om 14:08:27 And BTW, look at the subject line Mr. Cohen drafted. He has claimed in the case that DD was never a party to the NDA. But he specifically described it as the "PP vs DD NDA" in this email (his words). reageer retweet
}>

Whooooooops!


Michael
Avenatti
Great
Attorney
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179088813
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 14:14 schreef Ulx het volgende:
[ afbeelding ]

MichaelAvenatti twitterde op vrijdag 11-05-2018 om 14:03:38 Knowing what we know now, no wonder Mr. Cohen was doing everything he could to interfere with Ms. Daniels' efforts to get new counsel. He was desperate to avoid the cover-up from surfacing and was afraid that competent counsel would expose him and Mr. Trump. #MoreToCome #Basta https://t.co/FCzzFwcEsP reageer retweet
MichaelAvenatti twitterde op vrijdag 11-05-2018 om 14:08:27 And BTW, look at the subject line Mr. Cohen drafted. He has claimed in the case that DD was never a party to the NDA. But he specifically described it as the "PP vs DD NDA" in this email (his words). reageer retweet
}>

Whooooooops!


Michael
Avenatti
Great
Attorney
Deze is ook goud:

quote:
You know you are crushing them when surrogates like @tuckercarlson resort to name calling and claim your “eyes are too close together." What are you, 6 yrs old? And you expect to be taken seriously as a journalist? When you have that mop hair? #So1980s #pathetic #basta
Ben dol op deze man.
pi_179088958
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 13:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Lees “de joodse oorlog” eens, een 2000 jaar oud boek. Een feest van herkenning
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/De_Joodse_oorlog
Ik heb dat lang geleden eens op de UvA-Boekenmarkt gekocht bij Oudemanhuispoort, hoe dan ook, wat voor herkenning bedoel je dan precies?
pi_179089093
Goed stuk over die advocaat van Stormy die niet door Stormy wordt betaald, Michael Avenatti.

http://thehill.com/opinio(...)ing-michael-avenatti

quote:
The more you peel back the onion, the more Cohen and Avenatti seem alike. Both are fixers who bend every rule they can get away with. Fairly or unfairly, Cohen is being put under the microscope and we can rest assured that every payment in or out will be fully scrutinized by law enforcement. But Avenatti can’t be given a pass on these issues. Americans are entitled to know just who this guy is, who is writing his checks and whether he legally obtained his information.
Hij kan flink in de problemen komen door zijn acties.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 15:09:41 #132
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179089130
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 15:06 schreef Refragmental het volgende:
Goed stuk over die advocaat van Stormy die niet door Stormy wordt betaald, Michael Avenatti.

http://thehill.com/opinio(...)ing-michael-avenatti

[..]

Hij kan flink in de problemen komen door zijn acties.
Alleen is dat stuk volgens Avenatti bij elkaar gelogen. Hij geeft continue aan betaald te worden door Daniels en crowdfunding.

MichaelAvenatti twitterde op donderdag 10-05-2018 om 17:55:41 Too bad @Mark_Penn didn't do any basic research for his ridiculous piece in The Hill. Had he merely bothered to review google or this feed, he would know exactly who is paying me. And we did nothing wrong re the release of the financial info. #basta reageer retweet
MichaelAvenatti twitterde op donderdag 10-05-2018 om 19:22:57 Who is paying my legal bills? Yet again, here is the answer (in Dropbox). The next time you see a "journalist" ask this same question, please join me in mocking them for their inability to do basic research. #bastahttps://t.co/3KmODQxb69 reageer retweet
https://www.dropbox.com/s(...)egal%20Fees.pdf?dl=0
pi_179089145
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 15:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Alleen is dat stuk volgens Avenatti bij elkaar gelogen. Hij geeft continue aan betaald te worden door Daniels en crowdfunding.
Daniels heeft zelf al aangegeven niet te betalen voor haar advocaat.
pi_179089164
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 15:06 schreef Refragmental het volgende:
Goed stuk over die advocaat van Stormy die niet door Stormy wordt betaald, Michael Avenatti.

http://thehill.com/opinio(...)ing-michael-avenatti

[..]

Hij kan flink in de problemen komen door zijn acties.
https://www.crowdjustice.com/case/stormy/

https://www.dropbox.com/s(...)egal%20Fees.pdf?dl=0
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179089173
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 15:10 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Daniels heeft zelf al aangegeven niet te betalen voor haar advocaat.
Heb je de eerste post op zo'n twitteraccount gezien? Daar legt hij uit hoe het allemaal doet met de centen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_179089178
Verder gebruikt hij dit volgens mij als springplank de politiek in, dus ik sluit niet uit dat hij er zelf ook wat bijlegt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 15:14:13 #137
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_179089197
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 14:57 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik heb dat lang geleden eens op de UvA-Boekenmarkt gekocht bij Oudemanhuispoort, hoe dan ook, wat voor herkenning bedoel je dan precies?
Dat er 2000 jaar geleden dezelfde ellende was
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 mei 2018 @ 15:14:26 #138
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179089201
Ik zie Avenatti in tegenstelling tot de raadslieden van Trump niet snel in de problemen komen. Hij weet precies wat hij wel en niet kan maken. Team Trump heeft er iets meer moeite mee.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179089232
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 15:14 schreef Ulx het volgende:
Ik zie Avenatti in tegenstelling tot de raadslieden van Trump niet snel in de problemen komen. Hij weet precies wat hij wel en niet kan maken. Team Trump heeft er iets meer moeite mee.
Beetje wensdenken dit natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179089250
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 15:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat er 2000 jaar geleden dezelfde ellende was
Als je bedoelt dat het gebied al vele jaren onder meer het strijdtoneel is van verschillende volkeren, waar onder meer zowel Perzen als Joden bij betrokken waren, dan klopt dat. Maar het overduidelijke logische verband met dit conflict mis ik toch even?
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 mei 2018 @ 15:20:01 #141
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179089265
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 15:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Beetje wensdenken dit natuurlijk.
Ik constateer gewoon feiten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179089324
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 15:20 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik constateer gewoon feiten.
Je kan natuurlijk niet weten of Avenatti brandschoon is, simpelweg omdat je niet weet wat hij mogelijk misdaan heeft tot dat naar buiten wordt gebracht.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179089360
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 15:06 schreef Refragmental het volgende:
Goed stuk over die advocaat van Stormy die niet door Stormy wordt betaald, Michael Avenatti.

http://thehill.com/opinio(...)ing-michael-avenatti

[..]

Hij kan flink in de problemen komen door zijn acties.
Welke problemen precies? Ik vind het allemaal nogal sensationalistisch wat hij doet, maar strafbaar lijkt het verder vooralsnog niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 11 mei 2018 @ 15:27:41 #144
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179089378
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 15:10 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Daniels heeft zelf al aangegeven niet te betalen voor haar advocaat.
Dat kan bij wijze van spreken bedoeld zijn... $1 om hem in te huren en de rest gecrowdsourced bv, waar hij wat nauwkeuriger is in zijn statements. Ik zie verder ook geen feiten opgeschreven in dat opiniestuk, terwijl we wel weten dat er een crowdfunding pagina is waar een paar ton gestort is... waar met geen woord over gerept wordt in dat artikeltje.

[ Bericht 3% gewijzigd door ExtraWaskracht op 11-05-2018 15:49:20 ]
  vrijdag 11 mei 2018 @ 15:40:31 #145
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179089567
Ach het is altijd hetzelfde. Iemand werkt tegen Trump of voor Clinton dus komen er halfslachtige pogingen tot karaktermoord. Ze gaan nu zelfs al zachtjes aan de aanval openen op Rosenstein.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Overall beste user 2022 vrijdag 11 mei 2018 @ 15:56:58 #146
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179089792
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 15:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk niet weten of Avenatti brandschoon is, simpelweg omdat je niet weet wat hij mogelijk misdaan heeft tot dat naar buiten wordt gebracht.
Na meer dan een miljard aan gewonnen schadevergoedingen en schikkingen zou het bekend zijn als er echt wat mis met hem was.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179090789
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 11:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Have a good time!
Godver, die was ik alweer vergeten. _O-
pi_179091377
of was het nou "have a good one"? ...in ieder geval deze dus: ;)
  vrijdag 11 mei 2018 @ 17:50:18 #149
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179091701
Ooh goody

https://mobile.twitter.co(...)s/994967698739286017

Let this serve as formal notice - there is significantly more evidence and facts to come relating to Mr. Cohen's dealings and Mr. Trump's knowledge and involvement. You can come clean now or wait to be outed. Your choice. We have only just begun...#Basta



[ Bericht 9% gewijzigd door ExtraWaskracht op 11-05-2018 17:55:22 ]
  vrijdag 11 mei 2018 @ 18:24:16 #150
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_179092155
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 17:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ooh goody

https://mobile.twitter.co(...)s/994967698739286017

Let this serve as formal notice - there is significantly more evidence and facts to come relating to Mr. Cohen's dealings and Mr. Trump's knowledge and involvement. You can come clean now or wait to be outed. Your choice. We have only just begun...#Basta

[ afbeelding ]
In die Twitter thread wordt Eric Schneidermann genoemd in relatie met Cohen. De voorspellende tweet van Trump een paar jaar geleden over Schneiderman krijgt daarmee weer een nieuwe dimensie...
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 11 mei 2018 @ 18:28:23 #151
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179092200
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 18:24 schreef Montov het volgende:

[..]

In die Twitter thread wordt Eric Schneidermann genoemd in relatie met Cohen. De voorspellende tweet van Trump een paar jaar geleden over Schneiderman krijgt daarmee weer een nieuwe dimensie...
Ja, ook wel bijzonder ... bv: Trump Was Told of Schneiderman Assaults Years Ago, Lawyer Says (Bloomberg)
pi_179092651
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 18:48 schreef Nintex het volgende:

[..]

Wat kwalificeert voor jou dan als een goede president?

Wie beschouw je als goed en wie slecht?
Persoonlijk kan ik geen besluit van deze administratie noemen dat mijn goedkeuring kan dragen. Van de exit uit de Iran-deal tot het schrappen van talloze milieuregels. En van de waanzinnige tax cuts tot zijn beslissing om het Klimaatakkoord eenzijdig op te zeggen.

Dan is er nog zijn lofzang voor dictators, z'n protectionisme, z'n oorlog tegen de media, z'n ronduit nare persoonlijkheid waar hij dagelijks blijk van geeft, z'n gebrek aan respect voor democratie en de rechtsstaat, z'n stuitende domheid en natuurlijk het feit dat hij gewoon een achterlijke kutkop heeft.

Nee, ik kan werkelijk geen enkele reden bedenken waarom hij een goede president zou zijn. Dat Noord-Korea drie gevangenen vrijlaat is natuurlijk hartstikke mooi, maar ten eerste is dat gewoon onderdeel van het spel dat Kim speelt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179092947
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 09:32 schreef AnneX het volgende:
...don't call him "moron" or "idiot;" call him what he is:...

.https://edition.cnn.com/2(...)ot-begala/index.html
Koos ...don't call him "moron" or "idiot;" call him what he is:... :{w

Goed detective bureau heeft Avenatti achter de hand. ^O^
Of hoe komt hij aan al die info.
Mueller en consorten zullen niet lekken, naar ik aanneem.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 19:46:01 #154
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179093457
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 18:24 schreef Montov het volgende:

[..]

In die Twitter thread wordt Eric Schneidermann genoemd in relatie met Cohen. De voorspellende tweet van Trump een paar jaar geleden over Schneiderman krijgt daarmee weer een nieuwe dimensie...
Nog een plottwistje... kennelijk nogal een opvallend personage...
NYHammond twitterde op vrijdag 11-05-2018 om 19:37:46 Lawyer inserting himself in Schneiderman-Trump craziness once tried to buy Elvis’s house with Uri Geller. Another master stroke from the author of the satiric novel we’re all trapped in. https://t.co/y7vKX2BTEv reageer retweet
  vrijdag 11 mei 2018 @ 19:50:07 #155
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179093513
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 19:19 schreef AnneX het volgende:

[..]

Goed detective bureau heeft Avenatti achter de hand. ^O^
Of hoe komt hij aan al die info.
Mueller en consorten zullen niet lekken, naar ik aanneem.
Thinkprogress had er een artikeltje over.

In het kort, waarschijnlijk overgedragen gekregen van Davidson:

quote:
[...]

As a matter of practice, lawyers maintain case files for the benefit of their clients. If the client decides to seek new representation, the information in the case file is generally deemed to belong to the client, and it’s then forwarded to the new attorney. In this case, it appears that Davidson turned over these communications to Avenatti as part of Daniels’ case file.

Avenatti hinted as much during a hearing in New York in late April in which he sought to intervene in a dispute about how the materials seized in the raid of Michael Cohen’s office would be handled. Avenatti argued that Davidson and Cohen were continuing to discuss his client’s case and that those communications were part of her case file, which belongs to her.

"Of course, those communications, whether they be by email, text messages, or otherwise, would technically belong to my client because it would be part of her attorney-client file."

[...]
Althans, dat gaat over de mails, hoe hij gekomen is aan de financiele gegevens is nog een ander vraagstuk wat me niet helder is...
pi_179093625
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 19:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Thinkprogress had er een artikeltje over.

In het kort, waarschijnlijk overgedragen gekregen van Davidson:

[..]

Althans, dat gaat over de mails, hoe hij gekomen is aan de financiele gegevens is nog een ander vraagstuk wat me niet helder is...
Thx.

Tja, dan kom je al een eindje op weg met info, die “bij de client hoort.”
pi_179093734
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 18:57 schreef Nintex het volgende:


Trump werkt met de Russen
Trump heeft geld gekregen van de Russen
Trump heeft zaken gedaan met de Russen
Trump heeft pornosterren omgekocht

Trump heeft een grote handtekening
Wel frappant dat alle dingen die je hier doorstreept inmiddels gewoon bewezen zijn. Je moet wel een beetje op de hoogte blijven Nintex! Anders sla je een modderfiguur.
pi_179093927
Mueller gains credibility among swing voters/independents
https://www.axios.com/new(...).html?chunk=5#story5

(in 4 swing states FL, OH, WI, PA)
pi_179094989
‘Fox & Friends’ Mocks NY Times’ ISIS Coverage. But Then... (HuffPo)
quote:
“Fox & Friends” host Pete Hegseth trashed the “failing New York Times” on Friday for supposedly not reporting on the recent capture of five ISIS leaders.

“I looked for the five ISIS leaders captured in the failing New York Times,” Hegseth said, flipping through the newspaper. “And in the print edition today, I have not seen it yet.”

Hegseth didn’t find the story in Friday’s New York Times because the paper covered it on Wednesday. (Hegseth’s own station, Fox News, reported on the Times’ coverage a day later, on Thursday.)

more (& with Trumptweets): https://www.huffingtonpos(...)cb60e4b032b10bfa59e9
:D :D :D
pi_179097325
quote:
White House: AT&T's Cohen payment shows Trump can't be bought

The White House pushed back on concerns regarding newly-discovered payments to President Trump's lawyer Michael Cohen from corporations looking to lobby the White House, arguing that the episode proves Trump will not cater to “special interests.”

Cohen has been at the center of a legal storm for weeks since federal agents raided his office following a referral from special counsel Robert Mueller.

This week, reports surfaced that corporate clients including AT&T and Novartis paid Cohen hundreds of thousands of dollars after the 2016 election after he promised access to the new administration.

White House press secretary Sarah Huckabee Sanders told reporters Friday that the revelations prove that Trump can't be bought by companies looking to change his mind, pointing to the fact that the Justice Department came out against AT&T's merger with Time Warner.

"This further proves the president is not going to be influenced by special interests. This is actually the definition of 'draining the swamp,'" she said, directing other questions to the president's outside counsel.
http://thehill.com/homene(...)trump-cant-be-bought

Wat impliceert dat Trump op de hoogte was van de betalingen...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  vrijdag 11 mei 2018 @ 23:51:06 #161
323401 Kijkertje
met filter
pi_179097720
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 11-05-2018 om 23:10:14 Rudy Giuliani says he won't debate Michael Avenatti because he doesn't "get involved with pimps."https://t.co/h7rHf0rEEX reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 11 mei 2018 @ 23:52:28 #162
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179097747
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 23:51 schreef Kijkertje het volgende:
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 11-05-2018 om 23:10:14 Rudy Giuliani says he won't debate Michael Avenatti because he doesn't "get involved with pimps."https://t.co/h7rHf0rEEX reageer retweet
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 23:52:34 #163
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_179097749
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 20:18 schreef westwoodblvd het volgende:
Mueller gains credibility among swing voters/independents
https://www.axios.com/new(...).html?chunk=5#story5

(in 4 swing states FL, OH, WI, PA)
't Meest schokkende is dat kennelijk zelfs nog 15 procent van de Democraten Trump betrouwbaarder vinden :{
  vrijdag 11 mei 2018 @ 23:54:19 #164
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179097768
Kushner kan echt helemaal niks he

https://www.politico.com/(...)tating-review-535847
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 23:54:43 #165
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179097774
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 23:52 schreef Zelva het volgende:

[..]

't Meest schokkende is dat kennelijk zelfs nog 15 procent van de Democraten Trump betrouwbaarder vinden :{
Het is een publicatie van een republikeinse pollster. Zou er geen waarde aan hechten... die lekken of publicaties zijn 9 van de 10 keer met een agenda.
pi_179097805
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 23:51 schreef Kijkertje het volgende:
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 11-05-2018 om 23:10:14 Rudy Giuliani says he won't debate Michael Avenatti because he doesn't "get involved with pimps."https://t.co/h7rHf0rEEX reageer retweet
Dat deze man burgemeester van New York is geweest, is nog altijd iets waar je broek van afzakt.
pi_179098236
quote:
According to European diplomats and Israeli officials the French and other member states wanted to publish the statement today as a statement by the EU foreign policy chief Federica Mogherini supported by all 28 EU members.

But earlier today, Hungary, the Czech Republic and Romania announced they object to the statement and made it impossible to reach the consensus needed to publish it.
A senior European diplomat told me with a lot of frustration: "The Hungarians didn’t want to poke Trump in the eye and the Czechs and the Romanians are considering to move their embassies to Jerusalem against the EU position. This is the state of the EU these days".
Gaat helemaal goed komen met die Europese vuist tegen Trump. _O- :')
pi_179098438
Deze post staat ook in polcafé, maar is hier misschien meer op zijn plek.

Iedereen is natuurlijk bekend met de hoeveelheid racisme waarmee de zwarte gemeenschap in Amerika te maken krijgt/zou krijgen. Door democraten wordt gezegd dat zij een slachtoffer zijn van racisme, republikeinen zeggen dat het aan henzelf ligt.

Zwarte kinderen zitten vast in een cultuur waar zij zelf voor verantwoordelijk zijn. De democraten houden ze natuurlijk maar wat graag als slachtoffer, want dan is het eenvoudiger hun stemmen te ronselen. Zonder de black vote zullen ze nooit meer de macht kunnen pakken. Een steeds groter deel van de zwarten wordt nu echter republican. Ik zal niet ontkennen dat ze daar niet door genaaid worden, maar de republikeinen naaien iedereen ter wille van het grote geld. Ik denk dat verantwoordelijkheid nemen een veel betere uitwerking zal hebben dan de slachtofferrol die de democrats ze aanpraten.

Een keiharde, maar op een of andere manier ook goede uitspraak van Trump, is deze:

Ik denk dat Trump hier gigantisch gelijk in heeft. Ook de black community realiseert zich dit meer en meer. Onder zwarten was de populariteit van (support voor moet ik zeggen) trump (uit mijn hoofd) van 11 naar 20% gestegen. Ik gun het hen van harte dat de republikeinen hun stem nu als een mogelijkheid gaan zien, en ze dus ook met beleid zullen paaien. Een ding moet je Trump namelijk nageven: in de politiek zal weinig na zijn presidentsperiode nog hetzelfde zijn. Dat betekent dus ook dat de zwakten die sinds jaar en dag in beide partijen zitten zullen verschuiven.
  Moderator zaterdag 12 mei 2018 @ 01:51:50 #169
54278 crew  Tijger_m
42
pi_179099094
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 23:26 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

http://thehill.com/homene(...)trump-cant-be-bought

Wat impliceert dat Trump op de hoogte was van de betalingen...
Ze vergeet dat Pai van de FCC Net Neutraliteit heeft geschrapt. Zeer ten voordele van AT&T en andere grote ISP's
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator zaterdag 12 mei 2018 @ 01:55:43 #170
54278 crew  Tijger_m
42
pi_179099130
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 00:44 schreef Mr.Major het volgende:
Deze post staat ook in polcafé, maar is hier misschien meer op zijn plek.

Iedereen is natuurlijk bekend met de hoeveelheid racisme waarmee de zwarte gemeenschap in Amerika te maken krijgt/zou krijgen. Door democraten wordt gezegd dat zij een slachtoffer zijn van racisme, republikeinen zeggen dat het aan henzelf ligt.

Zwarte kinderen zitten vast in een cultuur waar zij zelf voor verantwoordelijk zijn. De democraten houden ze natuurlijk maar wat graag als slachtoffer, want dan is het eenvoudiger hun stemmen te ronselen. Zonder de black vote zullen ze nooit meer de macht kunnen pakken. Een steeds groter deel van de zwarten wordt nu echter republican. Ik zal niet ontkennen dat ze daar niet door genaaid worden, maar de republikeinen naaien iedereen ter wille van het grote geld. Ik denk dat verantwoordelijkheid nemen een veel betere uitwerking zal hebben dan de slachtofferrol die de democrats ze aanpraten.

Een keiharde, maar op een of andere manier ook goede uitspraak van Trump, is deze:

Ik denk dat Trump hier gigantisch gelijk in heeft. Ook de black community realiseert zich dit meer en meer. Onder zwarten was de populariteit van (support voor moet ik zeggen) trump (uit mijn hoofd) van 11 naar 20% gestegen. Ik gun het hen van harte dat de republikeinen hun stem nu als een mogelijkheid gaan zien, en ze dus ook met beleid zullen paaien. Een ding moet je Trump namelijk nageven: in de politiek zal weinig na zijn presidentsperiode nog hetzelfde zijn. Dat betekent dus ook dat de zwakten die sinds jaar en dag in beide partijen zitten zullen verschuiven.
Mooi verhaaltje, maar probeer het eens met feiten en niet met verzinsels:

https://www.factcheck.org/2016/02/trump-and-the-black-vote/
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_179099316
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 01:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mooi verhaaltje, maar probeer het eens met feiten en niet met verzinsels:

https://www.factcheck.org/2016/02/trump-and-the-black-vote/
Ach, voor zover polls uberhaupt kloppen valt er altijd iets aan af te dingen inderdaad. Die pol geeft toch alsnog aan dat er wel degelijk een stijging zit in support. Voornamelijk onder zwarte mannen, maar ook onder vrouwen. Daarnaast stijgt sws de support voor Trump, dat dat voor zwarte mensen ook geldt is dus niet zo vreemd, en hoeft inderdaad niet veel met hun deelbelangen te maken te hebben. Verder is er wel degelijk "iets" aan de hand, met bijv. hashtags als the awakening en kanye en anderen die zich uitspreken.

Of de black community de mening van Trump nou deelt of niet, het betoog dat ik houd is niet minder valide als zwarte mensen zich dit niet en masse realiseren. Dit soort cherrypicking in mijn betogen vind ik altijd wat teleurstellend.

[ Bericht 15% gewijzigd door Mr.Major op 12-05-2018 03:12:01 ]
pi_179099379
De support onder die groep is nog steeds bedroevend. En ik gok dat dat altijd wel zal blijven. Met je betoog.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_179099725
Reuters Poll stelde ook dat support voor Trump twee keer zo hoog was onder zwarte Amerikaanse mannen na uitspraken Kanye West, nog steeds laag, maar een significante groei.
pi_179099773
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 00:28 schreef Nintex het volgende:

[..]

Gaat helemaal goed komen met die Europese vuist tegen Trump. _O- :')
Probeer je nu iets van weken geleden voor te stellen als nieuws?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 12 mei 2018 @ 07:44:37 #175
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_179099902
quote:
Trump: Other nations extort drug-makers

US President Donald Trump has accused foreign governments of extorting "unreasonably low prices" from pharmaceutical firms.

Speaking in Washington on Friday, he said he had directed his top trade negotiator to make the issue a priority in trade talks.

"It is time to end the global freeloading once and for all," he said.

The president is under pressure to deliver on campaign promises to reduce the high costs of prescription drugs.

In his speech, the president pinned the problem in part on price controls in other countries that he said "extort unreasonably low prices" from drug-makers, forcing Americans to pay more to "subsidise the enormous costs of research and development".

"That is unacceptable," he said.

However, experts say foreign pricing is not a major influence on US costs and changing it will not help Americans.

Paul Ginsburg, a professor of health policy at USC and the director of the USC-Brookings Schaeffer Initiative for Health Policy, said firms set prices to maximise profits and already have ample incentives to innovate.

"The notion that if other countries pay more for drugs that US consumers will pay less, that's just not true," said

"If they are able to get other countries to pay more, I don't believe it will have any effect on prices in the United States," he added. "It will only raise drug company profits."

Shares of health care companies jumped after the president's speech.

http://www.bbc.com/news/business-44087735
Trumps zero-sum wereldbeeld in actie. En eindelijk krijgt Novartis de play waar ze voor betaald hebben.

Hoeveel meer zou Nintex bereid zijn te betalen voor zijn pillen hier om Trump te steunen? :+
Géén kloon van tvlxd!
pi_179099924
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 07:44 schreef Montov het volgende:

[..]

Trumps zero-sum wereldbeeld in actie. En eindelijk krijgt Novartis de play waar ze voor betaald hebben.

Hoeveel meer zou Nintex bereid zijn te betalen voor zijn pillen hier om Trump te steunen? :+
Goedkopere pillen, dat zal de opioid crisis ten goede komen!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_179100041
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_179101217
Ik ben op dit moment in Amerika en ik verbaas me erover hoe populair Trump hier is en hoe impopulair Clinton. Zelfs in de linkse staten bemerk ik een sympathie voor Trump bij een doelgroep als millenials die ik zeker niet verwacht had.

Begrijpen doe ik het niet. Ik had zelf graag Clinton als president gezien.
  zaterdag 12 mei 2018 @ 09:44:24 #179
8369 speknek
Another day another slay
pi_179101364
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 12 mei 2018 @ 09:49:58 #180
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_179101477
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 09:35 schreef Beatific het volgende:
Ik ben op dit moment in Amerika en ik verbaas me erover hoe populair Trump hier is en hoe impopulair Clinton. Zelfs in de linkse staten bemerk ik een sympathie voor Trump bij een doelgroep als millenials die ik zeker niet verwacht had.

Begrijpen doe ik het niet. Ik had zelf graag Clinton als president gezien.
Zolang de economie nog lekker draait, is er voor de meeste mensen ook weinig te klagen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_179101789
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 09:49 schreef Falco het volgende:

[..]

Zolang de economie nog lekker draait, is er voor de meeste mensen ook weinig te klagen.
Mwoah, dat je één of meer banen hebt betekent nog niet dat er niets te klagen valt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179102185
De regering komt met een "plan" om wat te doen aan de hoge medicijnprijzen:
https://politi.co/2KVfIcz
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179102395
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 10:45 schreef Monolith het volgende:
De regering komt met een "plan" om wat te doen aan de hoge medicijnprijzen:
https://politi.co/2KVfIcz
Novartis heeft die 1,2 miljoen echt niet voor niks betaald.
pi_179102666
En nog een aardig stuk uit FP over de aanpak in Korea versus die in het Midden-Oosten:
https://buff.ly/2KTM6wb
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179102709
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 09:35 schreef Beatific het volgende:
Ik ben op dit moment in Amerika en ik verbaas me erover hoe populair Trump hier is en hoe impopulair Clinton. Zelfs in de linkse staten bemerk ik een sympathie voor Trump bij een doelgroep als millenials die ik zeker niet verwacht had.
Het is erg vervelend. Trump is een crimineel.
pi_179103043
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 09:35 schreef Beatific het volgende:
Ik ben op dit moment in Amerika en ik verbaas me erover hoe populair Trump hier is en hoe impopulair Clinton. Zelfs in de linkse staten bemerk ik een sympathie voor Trump bij een doelgroep als millenials die ik zeker niet verwacht had.

Begrijpen doe ik het niet. Ik had zelf graag Clinton als president gezien.
Obama is nog steeds een heel stuk populairder:
https://fivethirtyeight.c(...)h-better-than-trump/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179103543
quote:
Ik vond de monoloog ook wel raak: Trump is zo obsessief met ongedaan maken van wat Obama heeft bereikt dat hij Bin Laden terug zou brengen als hij dat kon.
  zaterdag 12 mei 2018 @ 13:02:41 #188
262 Re
Kiss & Swallow
pi_179104130
Ik denk dat Trump keihard bakzeil haalt met zijn drug pricing :D
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_179104328
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 13:02 schreef Re het volgende:
Ik denk dat Trump keihard bakzeil haalt met zijn drug pricing :D
Nou ja, er staan vrijwel geen concrete plannen in dus. Azar is ook niet echt een "swampdrainer" natuurlijk. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_179104360
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 09:35 schreef Beatific het volgende:
Ik ben op dit moment in Amerika en ik verbaas me erover hoe populair Trump hier is en hoe impopulair Clinton. Zelfs in de linkse staten bemerk ik een sympathie voor Trump bij een doelgroep als millenials die ik zeker niet verwacht had.

Begrijpen doe ik het niet. Ik had zelf graag Clinton als president gezien.
Ik vind het pas onbegrijpelijk dat het nog zó veel over Clinton gaat, inmiddels 550 (!) dagen na de verkiezingen. Echt gestoord.
pi_179104391
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 07:44 schreef Montov het volgende:

[..]

Trumps zero-sum wereldbeeld in actie. En eindelijk krijgt Novartis de play waar ze voor betaald hebben.

Hoeveel meer zou Nintex bereid zijn te betalen voor zijn pillen hier om Trump te steunen? :+
Nintex is off his meds. Hij is met fluoride gehersenspoeld.
Pay to play is de enige manier om Trump te bereiken. Het is nu toch wel heel erg overduidelijk dat hij betaald krijgt om dingen voor elkaar te krijgen. Trump korea tower en Trump tower tel aviv.

Ik denk dat behalve google en facebook geen enkele sector zo makkelijk geld verdiend als de grote farma jongens. Altijd het gejank we besteden zo veel aan ontwikkelkosten....
Veel van de medicijnen die op de markt komen zijn niet door hun zelf ontwikkeld maar opgekocht van een universiteit. En zolang het patent loopt schrijven ze kosten met een hark.
https://ycharts.com/companies/NVS/gross_profit_margin
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 mei 2018 @ 14:28:30 #192
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179105138
https://twitter.com/Micha(...)080945622507520?s=20

quote:
In 2017-18 - Why was Mr. Cohen paying Demeter Direct Inc. in Los Angeles large sums of money from his Essential Consultants LLC account? Keep attacking me Mr. Giuliani and @foxnews. Please. #Basta
Wauw....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 12 mei 2018 @ 14:29:21 #193
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_179105143
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 mei 2018 @ 14:33:38 #194
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179105192
https://twitter.com/Micha(...)967698739286017?s=20

quote:
Let this serve as formal notice - there is significantly more evidence and facts to come relating to Mr. Cohen's dealings and Mr. Trump's knowledge and involvement. You can come clean now or wait to be outed. Your choice. We have only just begun...#Basta
Ik ben benieuwd welke andere bedrijven meededen aan het Pay-to-Play feestje van Trump en Cohen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179105204
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 07:44 schreef Montov het volgende:

[..]

Trumps zero-sum wereldbeeld in actie. En eindelijk krijgt Novartis de play waar ze voor betaald hebben.

Trump's standaard verklaring voor alle problemen: de schuld van buitenlanders (of politieke tegenstanders).
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 12 mei 2018 @ 14:54:21 #196
323401 Kijkertje
met filter
pi_179105498
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_179105782
Stop de persen! Trump heeft... gejokt?!? :o :o :o
quote:
This Wednesday, Trump boasted that he was responsible for getting members of the military a pay raise for the first time in a decade. In fact, service members have gotten raises every year for more than four decades. (HuffPo)
Lock him up! Lock him up! (Jokkende presidenten kunnen we niet hebben hoor! :( )
  Moderator zaterdag 12 mei 2018 @ 15:24:59 #198
54278 crew  Tijger_m
42
pi_179106134
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 15:07 schreef brokjespoes het volgende:
Stop de persen! Trump heeft... gejokt?!? :o :o :o

[..]

Lock him up! Lock him up! (Jokkende presidenten kunnen we niet hebben hoor! :( )
Hij is de 3000 leugens al ruim gepasseerd...
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 mei 2018 @ 15:26:00 #199
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179106159
Er gaan nu trouwens geruchten in het rond dat Broidy niet de vader van het geaborteerde kind van dat playboy model was. Maar dat hij slechts een fall guy was.


Ik hecht er niet heel veel waarde aan, maar het is iets om in de gaten te houden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179106513
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 00:28 schreef Nintex het volgende:

[..]

Gaat helemaal goed komen met die Europese vuist tegen Trump. _O- :')
Er zitten nog wel meer landen in Europa dan alleen die drie, simpele ziel. :')
  zaterdag 12 mei 2018 @ 15:45:17 #201
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_179106573
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 15:07 schreef brokjespoes het volgende:
Stop de persen! Trump heeft... gejokt?!? :o :o :o

[..]

Lock him up! Lock him up! (Jokkende presidenten kunnen we niet hebben hoor! :( )
Fake News!
Trump is al 40 jaar verantwoordelijk voor salarisverhogingen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_179106695
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 15:24 schreef Tijger_m het volgende:
Hij is de 3000 leugens al ruim gepasseerd..
Méén je dat nou? :o ;) * brokjespoes gooit vertrouwen in de wereld meteen in de rode bak * :o

O ja, we waren hier:

Trump Tirade Is Culmination of Immigration Frustration (NYTimes; reading time 5:35)
quote:
Eleven days before President Trump erupted in anger at his homeland security secretary in a cabinet meeting on Wednesday, he complained at a rally in Michigan about what he called “the dumbest immigration laws anywhere on earth.”

Six days later, he told the National Rifle Association about “deadly immigration loopholes,” “horrible killer gang members” and “laws that were written by people that truly could not love our country.” And hours after berating his secretary of homeland security, Kirstjen Nielsen, for failing to secure the border, Mr. Trump headed to Indiana, where he vented that Democrats have given the country “the worst immigration laws in the history of mankind.”

Mr. Trump’s fury at Ms. Nielsen was a long time coming, White House officials said. They described it as part of the president’s longstanding desire to close the United States’ borders and part of his increasing belief that his administration is moving too slowly to make good on the central promise of his 2016 presidential campaign.

The courts and Congress have resisted his demands, and even his own staff keeps telling him no. As a result, the president brings up the issue constantly, in private and public, as if the power of persuasion can change the reality on the ground.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179106750
Huh, waarom wordt het spannender nu richting de mid terms


Oh :+
  zaterdag 12 mei 2018 @ 16:51:10 #204
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_179107627
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 00:44 schreef Mr.Major het volgende:


De democraten houden ze natuurlijk maar wat graag als slachtoffer, want dan is het eenvoudiger hun stemmen te ronselen.

ja dit is natuurlijk de grootste onzin. Het is zelfs pure racisme.

Maar dat zal je wel niet begrijpen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 mei 2018 @ 17:00:20 #205
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179107778
Het is trouwens Trump die zich steeds als slachtoffer opstelt.

De gemene pers/democraten/antifa/etc. Noem maar op. Hij jammert er steeds over.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 12 mei 2018 @ 17:01:34 #206
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179107806
Haha, die Giuliani maakt er echt zo’n enorme puinhoop van in slechts enkele Mooches. Onvoorstelbaar...

https://mobile.twitter.com/SchneiderCNN/status/995298296334897152

Rudy Giuliani clarifying comments on AT&T merger to @DanaBashCNN, after telling @HuffPost Trump "denied the merger." Giuliani now says Trump "didn't interfere." The White House maintains DOJ denied the deal, not @POTUS himself. An effective walkback? Still seems curious to me...
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 mei 2018 @ 17:13:08 #207
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179108114
Geen wonder dat Giuliani's werkgever hem vroeg te vertrekken. Je zal maar met zo'n klapjosti worden geassocieerd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 12 mei 2018 @ 17:24:35 #208
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_179108329
Al dat gekuch... Geef die renners maar weer Salbumatol
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 12 mei 2018 @ 17:29:36 #209
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179108424
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 17:24 schreef Falco het volgende:
Al dat gekuch... Geef die renners maar weer Salbumatol
:?
Verkeerde topic?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 12 mei 2018 @ 18:40:18 #210
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_179109560
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 17:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Haha, die Giuliani maakt er echt zo’n enorme puinhoop van in slechts enkele Mooches. Onvoorstelbaar...

https://mobile.twitter.com/SchneiderCNN/status/995298296334897152

Rudy Giuliani clarifying comments on AT&T merger to @DanaBashCNN, after telling @HuffPost Trump "denied the merger." Giuliani now says Trump "didn't interfere." The White House maintains DOJ denied the deal, not @POTUS himself. An effective walkback? Still seems curious to me...
Het is toch HuckaSanders die de puinhoop in dit geval maakte, met haar opmerking dat Trump "denied the merger" als onderdeel van Drain The Swamp?
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 12 mei 2018 @ 18:51:20 #211
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179109755
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 18:40 schreef Montov het volgende:

[..]

Het is toch HuckaSanders die de puinhoop in dit geval maakte, met haar opmerking dat Trump "denied the merger" als onderdeel van Drain The Swamp?
Zij zei het dacht ik anders... zoals in een artikeltje van CNBC staat:

quote:
[...]

"I think this further proves that the president is not going to be influenced by special interests," Sanders said. "This is actually the definition of draining the swamp, something the president talked about repeatedly during the campaign."

[...]

"I think it's pretty clear that the Department of Justice opposed the merger, and so certainly the president has not been influenced by any, or his administration influenced by any outside special interests," Sanders said.

[...]

https://www.cnbc.com/2018(...)ining-the-swamp.html
Mischien dat ze het op een ander moment ook anders zei, dat weet ik niet. Hoe dan ook had Giuliani een interview met HuffPo waarin hij het zei:

quote:
[...]

“Whatever lobbying was done didn’t reach the president,” Giuliani said, offering as proof the fact that AT&T’s proposed merger with Time-Warner has not gone through. “He did drain the swamp ... The president denied the merger. They didn’t get the result they wanted.”

[...]

https://www.huffingtonpos(...)06e6e4b0e57cd9f979c7
Volgens mij zat de controverse bij Sanders' statements er meer in dat ze daarmee impliciet toegaf dat Trump hiervan op de hoogte was... net als Giuliani trouwens doet/deed.

[ Bericht 3% gewijzigd door ExtraWaskracht op 12-05-2018 19:00:03 ]
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 mei 2018 @ 19:45:50 #212
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179110867
https://twitter.com/Micha(...)322698900402177?s=20

quote:
Squire Patton Boggs hiring/working with Mr. Cohen makes no sense. That firm usually only hires and works with the most highly educated, competent lawyers. We know of money flowing between EC, LLC & the law firm. They need to come clean & release ALL of the details re: Mr. Cohen.
SPB was ook de advocaat van Cambridge Analytica. Het kan toeval zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 mei 2018 @ 21:00:55 #213
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179112327
https://theintercept.com/2018/05/12/oliver-north-nra-iran-contra/
quote:
Oliver North worked with cocaine traffickers to arm terrorists. Now he’ll be president of the NRA.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179112621
Wat kan een mens afzakken in dit leven he? :')
  zaterdag 12 mei 2018 @ 21:35:51 #215
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_179113826
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 09:35 schreef Beatific het volgende:
Ik ben op dit moment in Amerika en ik verbaas me erover hoe populair Trump hier is en hoe impopulair Clinton. Zelfs in de linkse staten bemerk ik een sympathie voor Trump bij een doelgroep als millenials die ik zeker niet verwacht had.

Begrijpen doe ik het niet. Ik had zelf graag Clinton als president gezien.
Oh je bent een weekje weg en dan zie je dat zo even?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 12 mei 2018 @ 22:16:00 #216
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_179115643
Hier moet men verplicht Fox News kijken. Wie zou nou met zo'n soort beslissing komen?

Hint: Het is wss een man met verschrikkelijk goede genen...


https://www.cbsnews.com/n(...)nd-cant-be-switched/


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
CBS said:
CBS News has confirmed an email was sent to researchers at the FDA's Center for Biologics Evaluation and Research responding to apparent efforts to change the channel on internal television screens.
FDA Response said:
"There was no directive or memorandum from the Administration that went out to employees about broadcast news channels displaying on monitors in common areas throughout the FDA's White Oak campus."
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 12 mei 2018 @ 22:18:36 #217
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_179115795
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 21:35 schreef popolon het volgende:

[..]

Oh je bent een weekje weg en dan zie je dat zo even?
Amerika is dan ook niet zo'n groot land inderdaad. :)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 12 mei 2018 @ 22:22:02 #218
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179115971
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 22:16 schreef Vis1980 het volgende:
Hier moet men verplicht Fox News kijken. Wie zou nou met zo'n soort beslissing komen?

Hint: Het is wss een man met verschrikkelijk goede genen...

https://www.cbsnews.com/n(...)nd-cant-be-switched/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Is van 5 mei 2017 ... is inmiddels rechtgezet:

quote:
[...]
Friday morning, after an image of the email explaining the shift to Fox News was tweeted, monitors were switched back so that some displayed CNN and some Fox News, FDA doctors said.
[...]

https://www.snopes.com/news/2017/05/05/fda-tv-monitors-fox-news/
Althans, Fox News zou wmb totaal geen plek hebben op een tv waar nieuws op zou horen te komen, maar vooruit...
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 mei 2018 @ 22:50:33 #219
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179117522
https://www.npr.org/2018/(...)n-payment-allegation

quote:
The FBI warned four years ago that a foundation controlled by the Russian oligarch who allegedly reimbursed Donald Trump's personal lawyer might have been acting on behalf of Russia's intelligence services.

FBI Assistant Special Agent in Charge Lucia Ziobro wrote an unusual column in the Boston Business Journal in April of 2014 to warn that a foundation controlled by Russian energy baron Viktor Vekselberg might be part of a Moscow spying campaign that sought to siphon up American science and technology.

"The foundation may be a means for the Russian government to access our nation's sensitive or classified research, development facilities and dual-use technologies with military and commercial applications," Ziobro wrote. "This analysis is supported by reports coming out of Russia itself."

Fast forward to this week: Vekselberg's name has been in U.S. headlines because of allegations about his involvement with payments to Trump's longtime lawyer, Michael Cohen.

A lawyer suing Trump and Cohen, Michael Avenatti, released a document on Tuesday charging that Vekselberg might have reimbursed Cohen for the payment he made to Avenatti's client, porn actress Stormy Daniels. Avenatti's document has not been fully verified but important aspects of it have been confirmed.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 12 mei 2018 @ 23:40:33 #220
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_179119806
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 22:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Is van 5 mei 2017 ... is inmiddels rechtgezet:

[..]

Althans, Fox News zou wmb totaal geen plek hebben op een tv waar nieuws op zou horen te komen, maar vooruit...
ben ik een jaar te laat. Scherp van jou op de zaterdagavond! :)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 12 mei 2018 @ 23:45:43 #221
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179119995
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 23:40 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

ben ik een jaar te laat. Scherp van jou op de zaterdagavond! :)
Nou, toevallig kwam dit nieuwsbericht ergens anders bij me ook al gister of eergister ofzo voorbij, waarbij iemand anders dat ook al opmerkte... uds niet heel scherp van me persoonlijk ;)
  Overall beste user 2022 zondag 13 mei 2018 @ 00:29:11 #222
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179122353
https://www.independent.c(...)ong-un-a8346836.html

De testsite die Kim gaat sluiten is veel zwaarder beschadigd dan tot nu toe werd gedacht. Trump laat zich blij maken met een dode mus.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179122663
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 00:29 schreef Ulx het volgende:
https://www.independent.c(...)ong-un-a8346836.html

De testsite die Kim gaat sluiten is veel zwaarder beschadigd dan tot nu toe werd gedacht. Trump laat zich blij maken met een dode mus.
Volgens alt-media bronnen was de test site door de Amerikanen gesloopt met een nieuw type wapen. Er is nooit een verklaring gekomen waarom er 200 slachtoffers waren toen de hele boel plofte.
pi_179123295
Goede bron.

Ulx > Nintex.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_179124402
Gemist in alle heisa

De overheid in de VS heeft in april 200 miljard winst gedraaid

AP_Politics twitterde op donderdag 10-05-2018 om 20:46:27 The federal government swung to a surplus of $214.3 billion in April, primarily reflecting the revenue from that month's annual tax filing deadline: https://t.co/raYM4njrh3 reageer retweet
pi_179124426
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 21:35 schreef popolon het volgende:

[..]

Oh je bent een weekje weg en dan zie je dat zo even?
Het is mijn derde maand hier.
  zondag 13 mei 2018 @ 01:13:14 #227
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179124592
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 01:07 schreef Beatific het volgende:

[..]

Het is mijn derde maand hier.
Het betekent geen reet in ieder geval. Kunnen we het daar over eens zijn?
pi_179124612
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 01:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het betekent geen reet in ieder geval. Kunnen we het daar over eens zijn?
Jonge, waar ben je op IRC :7
Lambo of Rekt
  zondag 13 mei 2018 @ 01:15:20 #229
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179124654
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 01:06 schreef Nintex het volgende:
Gemist in alle heisa

De overheid in de VS heeft in april 200 miljard winst gedraaid

AP_Politics twitterde op donderdag 10-05-2018 om 20:46:27 The federal government swung to a surplus of $214.3 billion in April, primarily reflecting the revenue from that month's annual tax filing deadline: https://t.co/raYM4njrh3 reageer retweet
Is niet zo gek. De overheid geeft extreem veel meer geld uit dan binnenkomt, dus dan komt er op een bepaald moment ook eventjes meer geld binnen dan eruitgaat ... waar was je in maart en waar ga je zijn in mei en juni?
  zondag 13 mei 2018 @ 01:16:06 #230
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179124677
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 01:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jonge, waar ben je op IRC :7
Wie ben je?
pi_179124691
quote:
11s.gif Op zondag 13 mei 2018 01:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wie ben je?
:7
Lambo of Rekt
  zondag 13 mei 2018 @ 01:20:12 #232
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179124787
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 01:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

:7
De X?
pi_179124817
chaticon.png/pm.png

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2018 01:22:40 ]
pi_179124822
quote:
6s.gif Op zondag 13 mei 2018 01:21 schreef Treinhomo het volgende:
[ afbeelding ]
Lambo of Rekt
pi_179125308
Raman_Ghavami twitterde op dinsdag 08-05-2018 om 21:16:39 H.J.Ansari Zarif’s senior advisor: “If Europeans stop trading with Iran and don’t put pressure on US then we will reveal which western politicians and how much money they had received during nuclear negotiations to make #IranDeal happen.”That would be interesting.#JCPOA reageer retweet
Oei. Meer dreigingen uit Iran. :7
pi_179125505
https://mobile.twitter.co(...)?ref_src=twsrc%5Etfw[/tweet]

Is deze al langsgekomen? Trump noemt het sluiten van de nuclear testsites een gesture; "gebaar". Slechts een gebaar... Hij lijkt dus wel vrij hard de onderhandelingen in te willen gaan. Ben ik blij mee, want ik zag the dealmaker er wel voor aan om terug te komen met "ja ze stoppen met kernwapens, great winning" (wat eigenlijk niets anders is dan de situatie een jaar geleden, hoewel toch een belangrijke aanpassing)

En zou iemand nog even kunnen uitleggen hoe je een post met een tweet moet opstellen? Bvd.

[ Bericht 24% gewijzigd door Mr.Major op 13-05-2018 02:28:19 ]
pi_179125571
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 16:51 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

ja dit is natuurlijk de grootste onzin. Het is zelfs pure racisme.

Maar dat zal je wel niet begrijpen.
Hoe de fuck is dit racisme :') :{w wat een onzin, graag uitleggen ipv "dat begrijp je toch niet".
  zondag 13 mei 2018 @ 02:14:32 #238
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179125732
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 01:55 schreef Mr.Major het volgende:
[tweet]https://mobile.twitter.co(...)?ref_src=twsrc%5Etfw[/tweet]

Is deze al langsgekomen? Trump noemt het sluiten van de nuclear testsites een gesture; "gebaar". Slechts een gebaar... Hij lijkt dus wel vrij hard de onderhandelingen in te willen gaan. Ben ik blij mee, want ik zag the dealmaker er wel voor aan om terug te komen met "ja ze stoppen met kernwapens, great winning" (wat eigenlijk niets anders is dan de situatie een jaar geleden, hoewel toch een belangrijke aanpassing)

En zou iemand nog even kunnen uitleggen hoe je een post met een tweet moet opstellen? Bvd.
Een post met een tweet opstellen is volgens mij voorbehouden aan de desktop site... en ook dat is niet ideaal... zo worden enters bv niet mee genomen. Je hebt er daar een knopje voor.

Verder natuurlijk allemaal schattig dat je denkt dat Trump er streng in wil gaan, maar voor een eerlijke assessment is het mss handig als je voor jezelf schetst wat acceptabel is en wat in je verwachting ligt... Noord Korea heeft bijvoorbeeld immers onder andere de eis dat de VS verdwijnen van het schiereiland.

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 13-05-2018 02:21:12 ]
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 13 mei 2018 @ 02:18:14 #239
408813 crew  trein2000
pi_179125772
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 00:34 schreef Nintex het volgende:

[..]

Volgens alt-media bronnen was de test site door de Amerikanen gesloopt met een nieuw type wapen. Er is nooit een verklaring gekomen waarom er 200 slachtoffers waren toen de hele boel plofte.
Hoeveel betaald zo’n baantje als troll?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_179125824
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 02:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Een post met een tweet opstellen is volgens mij voorbehouden aan de desktop site... en ook dat is niet ideaal... zo worden enters bv niet mee genomen. Je hebt er daar een knopje voor.

Verder natuurlijk allemaal schattig dat je denkt dat Trump er streng in wil gaan, maar voor een eerlijke assessment is het mss handig als je voor jezelf schetst wat acceptabel is en wat in je verwachting ligt... Noord Korea heeft bijvoorbeeld immers onder andere de eis dat de VS verdwijnen van het schiereiland.
Je kan wel de formulering van de codetaal exact overnemen. Dan maakt de fok website er wel een goede post van; maar het is een wat ingewikkelder proces dan iets als [i ][/i]

Een eerlijk assesment van wat er uit die onderhandelingen gaat komen is volgens mij "weinig". Maar het doel van mijn schrijven was dat Trump toch wel meer verwacht of hoopt of wil bereiken dan enkel: kernwapen testen over. Als je het weghalen van testsites slechts een gebaar noemt, lijkt hij dus meer te willen dan dat.
  zondag 13 mei 2018 @ 02:30:19 #241
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179125866
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 02:24 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Je kan wel de formulering van de codetaal exact overnemen. Dan maakt de fok website er wel een goede post van; maar het is een wat ingewikkelder proces dan iets als [i ][/i]
Ja, de desktop knop gooit er wat magie overheen... weet ook niet.


quote:
Een eerlijk assesment van wat er uit die onderhandelingen gaat komen is volgens mij "weinig". Maar het doel van mijn schrijven was dat Trump toch wel meer verwacht of hoopt of wil bereiken dan enkel: kernwapen testen over. Als je het weghalen van testsites slechts een gebaar noemt, lijkt hij dus meer te willen dan dat.
Die indruk heb ik ook. Er wordt nota bene gedaan alsof Trump zelf (al) vrede gebracht zou hebben. Niks van dat alles natuurlijk, maar maak dat zijn aanhang maar eens wijs.
pi_179125935
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 02:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, de desktop knop gooit er wat magie overheen... weet ook niet.

[..]

Die indruk heb ik ook. Er wordt nota bene gedaan alsof Trump zelf (al) vrede gebracht zou hebben. Niks van dat alles natuurlijk, maar maak dat zijn aanhang maar eens wijs.
Tsja... ieder ander had het niet veel beter gedaan waarschijnlijk. Dat is de andere kant. Uiteindelijk is het gewoon NK die bepaald wat er wel en wat er niet gaat gebeuren en veranderen, en welke prijs zij daarvoor gaan betalen.
pi_179125937
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 02:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, de desktop knop gooit er wat magie overheen... weet ook niet.

[..]

Die indruk heb ik ook. Er wordt nota bene gedaan alsof Trump zelf (al) vrede gebracht zou hebben. Niks van dat alles natuurlijk, maar maak dat zijn aanhang maar eens wijs.
Tsja... ieder ander had het niet veel beter gedaan waarschijnlijk. Dat is de andere kant. Uiteindelijk is het gewoon NK dat bepaalt wat er wel en wat er niet gaat gebeuren en veranderen, en welke prijs zij daarvoor gaan betalen. In ieder geval is het spannend.
pi_179126141
Problemen met Pakistan. Amerikanen stuurden een C130 om een diplomaat op te halen die iemand doodgereden heeft, maar de Pakistanen laten hem niet vertrekken. Travel restrictions opgelegd aan alle diplomatic staff, nadat de VS hetzelfde deed (toestemming nodig om verder dan 25 mijl buiten Washington te reizen).

quote:
A United States military aircraft flown in to bring home Col. Joseph Emanuel Hall, a U.S. military attaché, had to leave without him, the intelligence official said.

Pakistan’s Interior Ministry said Mr. Joseph is on a “blacklist” and is not allowed to leave because of the criminal case pending against him.

Colonel Hall is accused of involvement in a road accident in which his car ran a red light and killed a motorcyclist named Ateeq Baig in the capital, Islamabad, on April 7. Pakistan officials have demanded the United States waive his diplomatic immunity so that he can face a criminal trial, but American officials have refused.

On Friday, Islamabad’s High Court, noting that Colonel Hall did not have full diplomatic immunity, left it up to the government to decide whether to add his name to a travel ban list. Also on Friday, Pakistan placed travel restrictions on United States diplomats based in the country, the latest in a series of retaliatory measures that threaten to plunge already strained relations to their worst level in years.

The restrictions in Pakistan were imposed on the same day that the United States barred diplomats working at the Pakistan Embassy in Washington from traveling outside a 25-mile radius around the city without approval.

The United States has long complained that the police and security officials in Pakistan frequently harass American diplomats and their staff with traffic stops and citations that require considerable time and effort to resolve. Six weeks ago, the State Department threatened to impose a travel restriction on Pakistan’s Washington diplomatic corps if the harassment did not end by Friday.

U.S.-Pakistan relations have worsened since January, when the Trump administration announced it had suspended nearly all of the $1.3 billion in annual security aid given to Pakistan. That came days after President Trump complained on Twitter that Pakistan had “given us nothing but lies & deceit” and accused it of providing “safe haven to the terrorists we hunt in Afghanistan.”

The Trump administration has also sought to strengthen ties with India, Pakistan’s bitter rival.

“This is a development that could well develop into a full-blown crisis for relations if it’s not resolved soon,” said Michael Kugelman, a South Asia specialist at the Woodrow Wilson Center in Washington. “Since Joseph is understood to have diplomatic immunity, Pakistan’s refusal to let him leave the country will be seen by Washington as a wholly unjustifiable and illegal act.”
https://www.nytimes.com/2(...)ph-emanuel-hall.html
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 zondag 13 mei 2018 @ 08:14:55 #245
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179126574
quote:
BREAKING: Pompeo: US to assist North Korea with its economy if it gets rid of nuclear weapons
https://twitter.com/AP/status/995020899014373376?s=20

Net zoals Obama deed bij de deal met Iran. Whooptiedoo.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 13 mei 2018 @ 09:05:46 #246
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179126856
Kleine toevoeging:

Iran kreeg hun eigen geld terug. Hulp aan Noord-Korea zal wel uit de portemonnee van de hardwerkende belastingbetaler komen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 13 mei 2018 @ 09:50:01 #247
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_179127302
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 02:00 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Hoe de fuck is dit racisme :') :{w wat een onzin, graag uitleggen ipv "dat begrijp je toch niet".
ik zei toch dat je het niet zou begrijpen?

Dat klopt dus. Uitleggen gaat je ook niet helpen.


Even nog waar het om ging:

quote:
Iedereen is natuurlijk bekend met de hoeveelheid racisme waarmee de zwarte gemeenschap in Amerika te maken krijgt/zou krijgen. Door democraten wordt gezegd dat zij een slachtoffer zijn van racisme, republikeinen zeggen dat het aan henzelf ligt.

Zwarte kinderen zitten vast in een cultuur waar zij zelf voor verantwoordelijk zijn. De democraten houden ze natuurlijk maar wat graag als slachtoffer, want dan is het eenvoudiger hun stemmen te ronselen.
Het zit vol met aannames en racisme. Dat is vrij duidelijk en is geen uitleg voor nodig.

[ Bericht 29% gewijzigd door Vis1980 op 13-05-2018 09:57:57 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 13 mei 2018 @ 09:52:00 #248
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_179127330
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 08:14 schreef Ulx het volgende:

[..]

https://twitter.com/AP/status/995020899014373376?s=20

Net zoals Obama deed bij de deal met Iran. Whooptiedoo.
Dus de VS gaat geld pompen in een regime dat vrijwel alle mensenrechten aan de laars lapt? Of denkt deze administratie dat Noord-Korea na deze deal plots een normaal land is en dat er een punt wordt gezet achter het onderdrukken van de eigen bevolking?

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 13-05-2018 10:02:38 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 zondag 13 mei 2018 @ 09:59:06 #249
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179127425
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus de VS gaat geld pompen in een regime dat vrijwel alle mensenrechten aan de laars lapt? Of denkt deze administratie dat Noord-Korea na deze deal plots een normaal land en dat er een punt wordt gezet achter het onderdrukken van de eigen bevolking?
Ik denk het. De bekende Trumpanzees zullen wel duiding komen brengen. Ik wacht daar maar op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 13 mei 2018 @ 10:05:08 #250
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179127513
http://thehill.com/busine(...)h-russian-company-to

quote:
A former aide to President Trump's campaign and transition team is helping a Russian company owned by a sanctioned oligarch strike a deal to lift penalties against the firm, CNN reports.

The aide, Bryan Lanza, is reportedly lobbying on behalf of former British energy minister Lord Gregory Barker, the chairman of EN+ Group, an energy and aluminum firm controlled by Oleg Deripaska.

Deripaska, a billionaire close to Russian President Vladimir Putin, was among 13 Russian nationals hit with U.S. sanctions in April in response to what the Trump administration said were Moscow's broad "destabilizing activities."

Deripaska currently owns a majority stake in EN+. But according to CNN, Lanza is lobbying on behalf of the firm as it seeks to reduce Deripaska's ownership enough to shed the U.S. sanctions.
Was Trump er niet tegen dat mensen uit de politiek gingen lobbyen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 13 mei 2018 @ 10:14:25 #251
63302 rockstah
New World Disorder
pi_179127643
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus de VS gaat geld pompen in een regime dat vrijwel alle mensenrechten aan de laars lapt? Of denkt deze administratie dat Noord-Korea na deze deal plots een normaal land is en dat er een punt wordt gezet achter het onderdrukken van de eigen bevolking?
Je moet ergens beginnen, en nu er weer gepraat kan worden kunnen er ook voorwaarden aan gesteld worden. Dat regime gaat niet zomaar weg ondanks dat de VS het land al 50+ jaar aan het "bevrijden" is. Daarnaast geven ze al jaar en dag voedselhulp omdat ook gewone Koreanen daar wat aan hebben, wat economische hulp erbij zou ze er minder afhankelijk van kunnen maken. Denk ook aan wat er gebeurde toen ze daar plotseling mee stopten in de jaren 90.
Socialism always fails, but for some reason every single time it requires US sanctions, economic warfare, ‘freedom fighters’ or an outright invasion to fail.
pi_179128878
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:50 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

ik zei toch dat je het niet zou begrijpen?

Dat klopt dus. Uitleggen gaat je ook niet helpen.


Even nog waar het om ging:

[..]

Het zit vol met aannames en racisme. Dat is vrij duidelijk en is geen uitleg voor nodig.

Noem dan wat er racistisch aan is. Het is namelijk zeer minderhedenvriendelijk, dat begrijp je toch niet; maar ik wil het je graag uitleggen. Iets stellen maar daarna weigeren het uit te leggen (kan je dat uberhaupt?) is namelijk een enorm zwaktebod.
  zondag 13 mei 2018 @ 11:59:14 #253
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_179129597
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:14 schreef rockstah het volgende:

[..]

Je moet ergens beginnen, en nu er weer gepraat kan worden kunnen er ook voorwaarden aan gesteld worden. Dat regime gaat niet zomaar weg ondanks dat de VS het land al 50+ jaar aan het "bevrijden" is. Daarnaast geven ze al jaar en dag voedselhulp omdat ook gewone Iraniėrs daar wat aan hebben, wat economische hulp erbij zou ze er minder afhankelijk van kunnen maken. Denk ook aan wat er gebeurde toen ze daar plotseling mee stopten in de jaren 90.
En lees hem nu nog eens.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 13 mei 2018 @ 12:24:00 #254
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_179130044
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 09:52 schreef KoosVogels het volgende:
Dus de VS gaat geld pompen in een regime dat vrijwel alle mensenrechten aan de laars lapt? Of denkt deze administratie dat Noord-Korea na deze deal plots een normaal land is en dat er een punt wordt gezet achter het onderdrukken van de eigen bevolking?
Een van de expliciete voorwaarden van Noord-Korea is dat de mensenrechtensituatie aldaar géén onderdeel van de onderhandelingen worden, aldus Remko Beuker een week of twee geleden bij Pauw. Maar goed, dat mensenrechten voor de VS niet de hoogste prioriteit hebben mag geen verrassing heten.
  zondag 13 mei 2018 @ 12:31:25 #255
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_179130136
quote:
3s.gif Op zondag 13 mei 2018 12:24 schreef chibibo het volgende:

[..]

Een van de expliciete voorwaarden van Noord-Korea is dat de mensenrechtensituatie aldaar géén onderdeel van de onderhandelingen worden, aldus Remko Beuker een week of twee geleden bij Pauw. Maar goed, dat mensenrechten voor de VS niet de hoogste prioriteit hebben mag geen verrassing heten.
Waarin schuilt dan straks de winst? Op z'n hoogst doet Kim een vage belofte over het op termijn ontmantelen van zijn kernwapens. Ondertussen kan hij rustig blijven zitten en heeft hij nog eens erkenning op zak van de leider van de vrije wereld.

Niet slecht voor Kim.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179130226
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 11:22 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Noem dan wat er racistisch aan is. Het is namelijk zeer minderhedenvriendelijk, dat begrijp je toch niet; maar ik wil het je graag uitleggen. Iets stellen maar daarna weigeren het uit te leggen (kan je dat uberhaupt?) is namelijk een enorm zwaktebod.
Hoe is het minderhedenvriendelijk door te beweren dat ‘zwarte kinderen’ zelf verantwoordelijk zijn voor de cultuur waarin ze vast zitten? Dat betekent impliciet dat het ze niet lukt om uit die situatie te komen en dat dat hun eigen schuld is.
Dat een bepaalde bevolkingsgroep minder kansen krijgt komt echt niet alleen omdat deze groep zijn verantwoordelijkheid niet zou nemen. Voor een groot deel ligt het aan de ongelijkheid in Amerika waardoor sommige bevolkingsgroepen minder kans krijgen zich te ontwikkelen en daarmee de ongelijkheid in stand wordt gehouden. Een deel van de Amerikanen vindt dat wel prima.
  zondag 13 mei 2018 @ 13:40:17 #257
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_179131071
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_179131335
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 12:37 schreef archito het volgende:

[..]

Hoe is het minderhedenvriendelijk door te beweren dat ‘zwarte kinderen’ zelf verantwoordelijk zijn voor de cultuur waarin ze vast zitten? Dat betekent impliciet dat het ze niet lukt om uit die situatie te komen en dat dat hun eigen schuld is.
Dat een bepaalde bevolkingsgroep minder kansen krijgt komt echt niet alleen omdat deze groep zijn verantwoordelijkheid niet zou nemen. Voor een groot deel ligt het aan de ongelijkheid in Amerika waardoor sommige bevolkingsgroepen minder kans krijgen zich te ontwikkelen en daarmee de ongelijkheid in stand wordt gehouden. Een deel van de Amerikanen vindt dat wel prima.
'Zwarten' is ook wel een mooi woord overigens.

En dat praatje van Trump sluit natuurlijk goed aan op domrechts. Alles is een keuze dus falen of ongeluk kun je afschuiven op het individu zodat je als samenleving niet meer verder na hoeft te denken.
  zondag 13 mei 2018 @ 14:26:30 #259
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_179131833
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 13:40 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
:D
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 13 mei 2018 @ 15:01:41 #260
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_179132713
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
Waarin schuilt dan straks de winst? Op z'n hoogst doet Kim een vage belofte over het op termijn ontmantelen van zijn kernwapens. Ondertussen kan hij rustig blijven zitten en heeft hij nog eens erkenning op zak van de leider van de vrije wereld.

Niet slecht voor Kim.
Voor Kim is de winst inderdaad duidelijk: die heeft straks kernwapens, voedselhulp én financiėle steun. Welke voordelen het de VS brengt zie ik ook niet. Misschien dat ze een deel van hun troepenmacht naar huis kunnen sturen? Dat zal het thuis voor de bühne wellicht goed doen, maar ze verliezen dan wel invloed in Zuid-Oost Aziė.

Heeft Trump toch gelijk dat internationale politiek een zero-sum game is.
pi_179133014
quote:
5s.gif Op zondag 13 mei 2018 15:01 schreef chibibo het volgende:

[..]

Voor Kim is de winst inderdaad duidelijk: die heeft straks kernwapens, voedselhulp én financiėle steun. Welke voordelen het de VS brengt zie ik ook niet. Misschien dat ze een deel van hun troepenmacht naar huis kunnen sturen? Dat zal het thuis voor de bühne wellicht goed doen, maar ze verliezen dan wel invloed in Zuid-Oost Aziė.

Heeft Trump toch gelijk dat internationale politiek een zero-sum game is.
De NYT betoogd dat juist Trump's ervaring met de mobsters en andere louche figuren hem handig maakt in het onderhandelen met andere criminele regimes (Noord Korea / Iran) https://www.nytimes.com/2018/05/10/opinion/donald-trumps-lizard-wisdom.html

Hij ziet dingen die anderen missen of kan zich beter inleven in wat de motivaties zijn.
  zondag 13 mei 2018 @ 15:34:40 #262
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_179133707
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 15:12 schreef Nintex het volgende:

[..]

De NYT betoogd dat juist Trump's ervaring met de mobsters en andere louche figuren hem handig maakt in het onderhandelen met andere criminele regimes (Noord Korea / Iran) https://www.nytimes.com/2018/05/10/opinion/donald-trumps-lizard-wisdom.html

Hij ziet dingen die anderen missen of kan zich beter inleven in wat de motivaties zijn.
Trump is zelf een wannabe though guy.

En leer het verschil tussen wat de NYT betoogt en een opiniestuk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_179134182
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 15:12 schreef Nintex het volgende:

[..]

De NYT betoogd dat juist Trump's ervaring met de mobsters en andere louche figuren hem handig maakt in het onderhandelen met andere criminele regimes (Noord Korea / Iran) https://www.nytimes.com/2018/05/10/opinion/donald-trumps-lizard-wisdom.html

Hij ziet dingen die anderen missen of kan zich beter inleven in wat de motivaties zijn.
'NYT betoogd' :'( :'(
  Overall beste user 2022 zondag 13 mei 2018 @ 16:30:41 #264
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179135156
http://amp.kentucky.com/n(...)rticle210676214.html

quote:
Eddie Devine voted for President Donald Trump because he thought he would be good for American business. Now, he says, the Trump administration’s restrictions on seasonal foreign labor may put him out of business.

“I feel like I’ve been tricked by the devil,” said Devine, owner of Harrodsburg-based Devine Creations Landscaping. “I feel so stupid.”

Devine says it has been years since he could find enough dependable, drug-free American workers for his $12-an-hour jobs mowing and tending landscapes for cemeteries, shopping centers and apartment complexes across Central Kentucky.

So for years he has hired 20 seasonal workers, mostly from Guatemala, through the U.S. Labor Department’s H2-B “guest worker” program. Importing these workers for a few months cost him an additional $18,000 in fees and expenses beyond their wages, which must be the same as he pays American workers. But that’s the only way he could serve his customers.(...)
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 13 mei 2018 @ 18:01:37 #265
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179137213
MichaelAvenatti twitterde op zondag 13-05-2018 om 17:49:34 Warning ignored. So here it goes.December 12, 2016 - Trump Tower. Details to follow... https://t.co/aEuuhRHB4a reageer retweet




Ik weet niet goed wat hij bedoelt? Ik herken iig Flynn en Cohen, maar verder? ... in de comments staat dat het plaatje van Flynn van deze video is:

pi_179137338
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 18:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
MichaelAvenatti twitterde op zondag 13-05-2018 om 17:49:34 Warning ignored. So here it goes.December 12, 2016 - Trump Tower. Details to follow... https://t.co/aEuuhRHB4a reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik weet niet goed wat hij bedoelt? Ik herken iig Flynn en Cohen, maar verder? ... in de comments staat dat het plaatje van Flynn van deze video is:

Stills van een YouTube video. Kan onmogelijk een scoop zijn als het op YouTube stond. Avenatti probeert gewoon het vuurtje brandend te blijven.
  zondag 13 mei 2018 @ 18:10:23 #267
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_179137389
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 11:22 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Noem dan wat er racistisch aan is. Het is namelijk zeer minderhedenvriendelijk, dat begrijp je toch niet; maar ik wil het je graag uitleggen. Iets stellen maar daarna weigeren het uit te leggen (kan je dat uberhaupt?) is namelijk een enorm zwaktebod.
Ja, je hebt helemaal gelijk. Dat zwarte kinderen er zelf voor kiezen om 'vast te zitten in hun eigen cultuur' is ontzettend minderhedenvriendelijk.

Dat is ook precies de reden dat uitleggen aan jou wat daar nu zo racistisch aan is onbegonnen werk is. Daarvoor zit je te vast in je eigen cultuur.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_179137693
realDonaldTrump twitterde op zondag 13-05-2018 om 17:01:00 President Xi of China, and I, are working together to give massive Chinese phone company, ZTE, a way to get back into business, fast. Too many jobs in China lost. Commerce Department has been instructed to get it done! reageer retweet
Benieuwd welke dreigementen de Chinezen geuit hebben...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zondag 13 mei 2018 @ 18:45:41 #269
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179137993
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 18:07 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Stills van een YouTube video. Kan onmogelijk een scoop zijn als het op YouTube stond. Avenatti probeert gewoon het vuurtje brandend te blijven.
De rest van de plaatjes zijn volgens mij niet van dit filmpje, toch?
  zondag 13 mei 2018 @ 19:38:52 #270
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_179138805
Wie wil lachen moet Trumps moederdag-verklaring kijken (vind je in z'n tweets). Hij leest duidelijk voor en oh boy, dat gaat hem slecht af. Lijkt alsof hij willekeurige woorden roept.

Man man man, wat een debiel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179138890
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 18:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
MichaelAvenatti twitterde op zondag 13-05-2018 om 17:49:34 Warning ignored. So here it goes.December 12, 2016 - Trump Tower. Details to follow... https://t.co/aEuuhRHB4a reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik weet niet goed wat hij bedoelt? Ik herken iig Flynn en Cohen, maar verder? ... in de comments staat dat het plaatje van Flynn van deze video is:

Misschien dat het ook gaat om die andere thugs op die foto's, maar dat is een gokje mijnerzijds.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 13 mei 2018 @ 19:47:58 #272
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179138938
quote:
2s.gif Op zondag 13 mei 2018 19:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Misschien dat het ook gaat om die andere thugs op die foto's, maar dat is een gokje mijnerzijds.
Dat lijkt me vrij evident toch? Of bedoel je nog andere mensen dan die boos kijkende man met de baard en die andere kale man met baard?
  zondag 13 mei 2018 @ 19:55:00 #273
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179139074
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 18:27 schreef crystal_meth het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 13-05-2018 om 17:01:00 President Xi of China, and I, are working together to give massive Chinese phone company, ZTE, a way to get back into business, fast. Too many jobs in China lost. Commerce Department has been instructed to get it done! reageer retweet
Benieuwd welke dreigementen de Chinezen geuit hebben...
Misschien dat het te maken heeft met Noord Korea? Wel saillant dat dit Chinese bedrijf vorig jaar een boete heeft gekregen van $1.2 miljard omdat ze sancties tegen Iran hadden genegeerd en dat dit bedrijf een grote cyberthreat is volgens hun intelligence agencies...
  Overall beste user 2022 zondag 13 mei 2018 @ 19:55:40 #274
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179139085
Is dat de bedreiger van Daniels' dochtertje?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179140069
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 19:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Misschien dat het te maken heeft met Noord Korea? Wel saillant dat dit Chinese bedrijf vorig jaar een boete heeft gekregen van $1.2 miljard omdat ze sancties tegen Iran hadden genegeerd en dat dit bedrijf een grote cyberthreat is volgens hun intelligence agencies...
Het is Amerikaanse bedrijven nu verboden om chips aan ZTE te leveren, waardoor ZTE niet meer kan produceren. Als je een Chinees bedrijf met een jaaromzet van 17 miljard dollar en 74000 werknemers uitschakelt kan je verwachten dat China terugslaat. China heeft een quasi monopolie op zeldzame aarden, eeen verbod op levering aan specifieke Amerikaanse bedrijven zou hetzelfde effect kunnen hebben.

Trump heeft bovendien een gevaarlijk precedent gecreėerd toen hij national security inriep om de tarieven op staal te rechtvaardigen. Daarmee heeft hij de lat zo laag gelegd dat China heel wat maatregelen kan rechtvaardigen met hetzelfde "national security" excuus. Ze zouden bvb de door NSA gebruikte exploits van MS Windows kunnen aanvoeren om het gebruik van MS software te beperken.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zondag 13 mei 2018 @ 21:08:50 #276
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_179140814
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 18:27 schreef crystal_meth het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 13-05-2018 om 17:01:00 President Xi of China, and I, are working together to give massive Chinese phone company, ZTE, a way to get back into business, fast. Too many jobs in China lost. Commerce Department has been instructed to get it done! reageer retweet
Benieuwd welke dreigementen de Chinezen geuit hebben...
China First?
Of komt Trump er eindelijk achter hoe internationale betrekkingen invloed hebben op handel?
Géén kloon van tvlxd!
  Overall beste user 2022 zondag 13 mei 2018 @ 22:04:24 #277
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179142530
Misschien beloofde China wel een Trump Tower in Beijing.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179143173
Tweet van Brennan van CBS:

quote:
.@SecPompeo says sanctions relief dependent on North Korea getting rid of its chemical biological weapons program (CBW), & no longer holding America at risk via its “nuclear weapons arsenal” & missiles @FaceTheNation
De doelpalen worden al verschoven. Pompeo is blijkbaar al tevreden met een deal die inhoudt dat NK haar nukes gewoon mag houden. Alles om van de meeting het succes te maken dat Trump nodig heeft.
  zondag 13 mei 2018 @ 22:37:35 #279
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_179143479
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:26 schreef westwoodblvd het volgende:
Tweet van Brennan van CBS:

[..]

De doelpalen worden al verschoven. Pompeo is blijkbaar al tevreden met een deal die inhoudt dat NK haar nukes gewoon mag houden. Alles om van de meeting het succes te maken dat Trump nodig heeft.
Klinkt als een very-bad-deal.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_179143536
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:26 schreef westwoodblvd het volgende:
Tweet van Brennan van CBS:

[..]

De doelpalen worden al verschoven. Pompeo is blijkbaar al tevreden met een deal die inhoudt dat NK haar nukes gewoon mag houden. Alles om van de meeting het succes te maken dat Trump nodig heeft.
Betwijfel of hij dat bedoelde, Bolton noemde dat ook, maar als bijkomende voorwaarden.
http://thehill.com/homene(...)le-and-that-includes
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_179144073
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 22:40 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Betwijfel of hij dat bedoelde, Bolton noemde dat ook, maar als bijkomende voorwaarden.
http://thehill.com/homene(...)le-and-that-includes
"No longer holding America at risk with" is niet hetzelfde als "getting rid of". Met andere woorden, als NK haar langeafstandsraketten afgeeft en daardoor alleen nog maar doelen dichtbij kan raken, zijn de VS blijkbaar tevreden.
  Overall beste user 2022 zondag 13 mei 2018 @ 23:00:41 #282
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179144081
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 18:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
MichaelAvenatti twitterde op zondag 13-05-2018 om 17:49:34 Warning ignored. So here it goes.December 12, 2016 - Trump Tower. Details to follow... https://t.co/aEuuhRHB4a reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik weet niet goed wat hij bedoelt? Ik herken iig Flynn en Cohen, maar verder? ... in de comments staat dat het plaatje van Flynn van deze video is:

Ahmed Al-Rumaihi wordt genoemd als zijnde de kale.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zondag 13 mei 2018 @ 23:01:37 #283
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179144105
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 23:00 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

"No longer holding America at risk with" is niet hetzelfde als "getting rid of". Met andere woorden, als NK haar langeafstandsraketten afgeeft en daardoor alleen nog maar doelen dichtbij kan raken, zijn de VS blijkbaar tevreden.
En in ruil daarvoor US troepen weg uit Zuid-Korea en Japan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179144236
realDonaldTrump twitterde op zondag 13-05-2018 om 21:22:03 China and the United States are working well together on trade, but past negotiations have been so one sided in favor of China, for so many years, that it is hard for them to make a deal that benefits both countries. But be cool, it will all work out! reageer retweet
Lol, hij lijkt weinig zin in een handelsoorlog te hebben. Ik denk dat Trump beseft dat de economie (lage werkloosheidscijfers) de GOP meer stemmen en hem een hogere approval rating kan opleveren dan een verlaging van het handelstekort.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_179144261
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 23:08 schreef crystal_meth het volgende:
realDonaldTrump twitterde op zondag 13-05-2018 om 21:22:03 China and the United States are working well together on trade, but past negotiations have been so one sided in favor of China, for so many years, that it is hard for them to make a deal that benefits both countries. But be cool, it will all work out! reageer retweet
Lol, hij lijkt weinig zin in een handelsoorlog te hebben. Ik denk dat Trump beseft dat de economie (lage werkloosheidscijfers) de GOP meer stemmen en hem een hogere approval rating kan opleveren dan een verlaging van het handelstekort.
De boeren in de Red States & swing States (WI, MI, MN) beginnen ook al te morren, die vangen nu de klappen op.
pi_179144797
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 21:08 schreef Montov het volgende:

[..]

China First?
Of komt Trump er eindelijk achter hoe internationale betrekkingen invloed hebben op handel?
Maar dit was een beslissing van het Commerce Department, in overleg met de Treasury. Dat een president dan tussenkomt is hoogst ongebruikelijk.
quote:
Now the crisis for ZTE may be nearing an end, a development that stunned trade and national security experts. The Treasury Department and the Commerce Department had been strongly aligned against ZTE as recently as several days ago.

A high-level Chinese delegation was in Washington on Friday and raised the issue of whether the Trump administration could relax its stance on ZTE, but Trump’s announcement on Sunday in the Twitter post caught many of his advisers flat-footed as there had not been a broad agreement to change the administration's approach, according to U.S. officials who spoke on the condition of anonymity because of the sensitivity of the matter.

It’s highly unusual for a president to personally intervene in a regulatory matter, which could undercut the leverage of Treasury and Commerce officials seeking to enforce sanctions and trade rules. It could send the signal to foreign leaders that anything can be put on the bargaining table as Trump seeks to cut trade deals, trade analysts said.

“It seems to cut across the concern about tech competition with China, supplying Iran, and jobs in China, so it all seems pretty confusing,” Adam Segal, the director of the Digital and Cyberspace Policy Program at the Council on Foreign Relations, said of Trump's tweet. “That’s why everybody’s so flabbergasted by it. We’ve had from the beginning of this administration an increased drumbeat of warnings about ZTE and Huawei and the threat to U.S. security by having any of their products in the United States or U.S. supply chains.”

ZTE's business in the United States has long raised concerns among national security officials. Shortly after Trump's tweet, Rep. Adam B. Schiff (D-Calif.) said, “Our intelligence agencies have warned that ZTE technology and phones pose a major cyber security threat. You should care more about our national security than Chinese jobs.
Al was de maatregel zwaar overdreven, imo:
quote:
As part of the settlement, ZTE also was required to punish employees involved in the matter and tighten its internal monitoring.

But U.S. officials said this year that ZTE didn’t discipline all the employees involved in the violations.
Blijkbaar hadden enkele medewerkers opslag gekregen. Niet meteen een reden om een bedrijf met 74000 werknemers failliet te maken.
quote:
“It was clear to me that there was a range of options between a handslap and ‘I destroy you as a company’ and Secretary Ross decided to go with ‘I destroy you as a company,’” said Chris Johnson, a former CIA analyst and a senior adviser at the Center for Strategic and International Studies.
https://www.washingtonpos(...)m_term=.b9094c95988b
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  maandag 14 mei 2018 @ 00:04:42 #287
323401 Kijkertje
met filter
pi_179144946
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 23:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ahmed Al-Rumaihi wordt genoemd als zijnde de kale.
MichaelAvenatti twitterde op zondag 13-05-2018 om 23:41:24 Why was Ahmed Al-Rumaihi meeting with Michael Cohen and Michael Flynn in December 2016 and why did Mr. Al-Rumaihi later brag about bribing administration officials according to a sworn declaration filed in court? reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 14 mei 2018 @ 00:12:01 #288
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179145020


[ Bericht 100% gewijzigd door ExtraWaskracht op 14-05-2018 00:12:50 ]
  maandag 14 mei 2018 @ 00:20:17 #289
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_179145089
quote:
6s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

MichaelAvenatti twitterde op zondag 13-05-2018 om 23:41:24 Why was Ahmed Al-Rumaihi meeting with Michael Cohen and Michael Flynn in December 2016 and why did Mr. Al-Rumaihi later brag about bribing administration officials according to a sworn declaration filed in court? reageer retweet
De verklaring onder ede:


De case: https://www.documentcloud(...)cv-03466-DMG-SK.html

Verder ook een kennelijke opvallendheid dat zo’n 19% stake van Rosneft waarover gesproken is in het Steele dossier, wat bestemd zou zijn voor Trump, gekocht is door het Qatarese fonds onder zijn beheer...

Qatar steps in to rescue Rosneft's troubled stake sale to China (Reuters)

[ Bericht 3% gewijzigd door ExtraWaskracht op 14-05-2018 00:47:14 ]
pi_179145280


[ Bericht 50% gewijzigd door Euribob op 14-05-2018 00:57:32 (Probeer het eens in ONZ) ]
pi_179145694
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:38 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Het is Amerikaanse bedrijven nu verboden om chips aan ZTE te leveren, waardoor ZTE niet meer kan produceren. Als je een Chinees bedrijf met een jaaromzet van 17 miljard dollar en 74000 werknemers uitschakelt kan je verwachten dat China terugslaat. China heeft een quasi monopolie op zeldzame aarden, eeen verbod op levering aan specifieke Amerikaanse bedrijven zou hetzelfde effect kunnen hebben.

Trump heeft bovendien een gevaarlijk precedent gecreėerd toen hij national security inriep om de tarieven op staal te rechtvaardigen. Daarmee heeft hij de lat zo laag gelegd dat China heel wat maatregelen kan rechtvaardigen met hetzelfde "national security" excuus. Ze zouden bvb de door NSA gebruikte exploits van MS Windows kunnen aanvoeren om het gebruik van MS software te beperken.
Op dit moment is het zo dat de zeldzame aardmetalen in Amerika zelf niet worden gebruikt, er is genoeg maar het ligt meestal direct naast licht radiactief thorium. De EPA maakt het te duur om dat te scheiden op dit moment.
Jarenlang exporteerde China de aardmetalen op een prijspunt dat alle amerikaanse mijnen sloten, met alle regels en de hogere arbeidskosten waren ze niet rendabel.
En op een gegeven moment zei china goh je mag best onze aardmetalen gebruiken maar dan wel hier in China, we exporteren geen bulk metalen meer. De amerikaanse tech bedrijven konden niet anders als daar hun fabrieken opzetten en de gunstige arbeidslonen stimuleerden de aandeelhouders om meer productie naar China te verhuizen.En nu is er voor van alles wat in china word geproduceerd wel een Chinese kopie te vinden voor de helft van de prijs.
  Overall beste user 2022 maandag 14 mei 2018 @ 05:37:10 #292
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179146687
Het Steele dossier klopt behoorlijk.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 14 mei 2018 @ 06:11:14 #293
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179147002
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 00:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

De verklaring onder ede:
[ afbeelding ]

De case: https://www.documentcloud(...)cv-03466-DMG-SK.html

Verder ook een kennelijke opvallendheid dat zo’n 19% stake van Rosneft waarover gesproken is in het Steele dossier, wat bestemd zou zijn voor Trump, gekocht is door het Qatarese fonds onder zijn beheer...

Qatar steps in to rescue Rosneft's troubled stake sale to China (Reuters)
Een half procent zou naar Trump gegaan kunnen zijn volgens Seth Abramson. Zo'n 280 miljoen.

Ik ben benieuwd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 14 mei 2018 @ 08:29:47 #294
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179147638
LucasFoxNews twitterde op zondag 13-05-2018 om 16:19:36 Pompeo: “I think Chairman Kim [Jong Un] shares the objectives with the American people, I am convinced of that,” secretary of state says on @FoxNewsSunday reageer retweet
jimsciutto twitterde op zondag 13-05-2018 om 18:29:18 This is an odd conviction to hold about a leader who starves his people, assassinates relatives, holds thousands in prison labor camps & has cheated on every previous nuclear treaty. https://t.co/T35T4ZwWfY reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 14 mei 2018 @ 08:33:02 #295
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179147668
jaketapper twitterde op zondag 13-05-2018 om 17:59:41 A source familiar with the phone call tells me that after @kellysadler45 apologized to @MeghanMcCain for the “joke” about @SenJohnMcCain dying of brain cancer, Meghan told her she needed to apologize publicly and asked her if she would do so. Sadler said she would. She has not. reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 14 mei 2018 @ 08:36:10 #296
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179147697
foxandfriends twitterde op zondag 13-05-2018 om 13:25:00 List of President Trump’s accomplishments keeps growing https://t.co/rhe7ISzjyu reageer retweet


Indrukwekkende lijst! Twee punten zijn rabiate nonsens (Approval stijgt, whoepie! En wat Trump met de rechters te maken heeft is me niet helemaal duidelijk) en de vier andere zijn discutabel als "accomplishments".
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 14 mei 2018 @ 08:41:31 #297
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179147741
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 08:29 schreef Ulx het volgende:
LucasFoxNews twitterde op zondag 13-05-2018 om 16:19:36 Pompeo: “I think Chairman Kim [Jong Un] shares the objectives with the American people, I am convinced of that,” secretary of state says on @FoxNewsSunday reageer retweet
jimsciutto twitterde op zondag 13-05-2018 om 18:29:18 This is an odd conviction to hold about a leader who starves his people, assassinates relatives, holds thousands in prison labor camps & has cheated on every previous nuclear treaty. https://t.co/T35T4ZwWfY reageer retweet
Knap van Pompeo dat hij inmiddels z’n naam kent en hem niet meer ‘chairman Un’ noemt.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 14 mei 2018 @ 08:42:03 #298
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_179147751
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 12:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarin schuilt dan straks de winst? Op z'n hoogst doet Kim een vage belofte over het op termijn ontmantelen van zijn kernwapens. Ondertussen kan hij rustig blijven zitten en heeft hij nog eens erkenning op zak van de leider van de vrije wereld.

Niet slecht voor Kim.
Het valt mij op dat de ECHTE onderhandelingen NIET tussen Trump en Kim worden gedaan maar tussen diplomaten in Noord- en Zuid Korea onder de "vlag" van China. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze Trump gaan trollen, en hij straks voor spek en bonen besprekingen gaat voeren met Kim.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_179147764
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 08:42 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het valt mij op dat de ECHTE onderhandelingen NIET tussen Trump en Kim worden gedaan maar tussen diplomaten in Noord- en Zuid Korea onder de "vlag" van China. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze Trump gaan trollen, en hij straks voor spek en bonen besprekingen gaat voeren met Kim.
Zo gaat het toch “altijd” op het politieke toneel? B-)
Jammer, dat US weinig diplomaten, laat staan ambassadeurs meer heeft hier en daar...
  Overall beste user 2022 maandag 14 mei 2018 @ 08:51:26 #300
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179147824
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 08:42 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het valt mij op dat de ECHTE onderhandelingen NIET tussen Trump en Kim worden gedaan maar tussen diplomaten in Noord- en Zuid Korea onder de "vlag" van China. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze Trump gaan trollen, en hij straks voor spek en bonen besprekingen gaat voeren met Kim.
Dat denk ik ook. En Trump heeft ze genoeg gegeven om zoiets heel makkelijk te kunnen doen. Als Kim kan zorgen dat de VS optieft uit Zuid-Korea en Japan in ruil voor het opgeven van ICBM's zal Xi hem erg erkentelijk zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 14 mei 2018 @ 09:08:08 #301
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179148011
Boeh
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')