Denk sowieso niet dat Kubica volgend jaar rijdt. Denk eerder Wehrlein of Kvyat (Palmer misschien )quote:Op vrijdag 17 november 2017 18:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Als die lamme competitief is stop ik met kijken. Dan is de F1 echt kapot.
Daniël de Jong zijn telefoon ging daarnet over....quote:Op vrijdag 17 november 2017 19:45 schreef ShaoliN het volgende:
Het is natuurlijk een lastige opgave om iemand te vinden die slechter is dan Stroll
Zeker iemand die ook nog over een superlicentie beschiktquote:Op vrijdag 17 november 2017 19:45 schreef ShaoliN het volgende:
Het is natuurlijk een lastige opgave om iemand te vinden die slechter is dan Stroll
*fixedquote:Op vrijdag 17 november 2017 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker iemand die ook nog over een superlicentie beschikt heeft gekocht
ze kunnen toch christijan albers er naast zettenquote:Op vrijdag 17 november 2017 19:45 schreef ShaoliN het volgende:
Het is natuurlijk een lastige opgave om iemand te vinden die slechter is dan Stroll
mja, bijtanken is voorlopig niet aan de ordequote:Op vrijdag 17 november 2017 20:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze kunnen toch christijan albers er naast zetten
Ik mag het hopen. Als een halve gehandicapte kan meedraaien geeft dat wel te denken imho. Dan is topsport geen topsport meer.quote:Op vrijdag 17 november 2017 19:11 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Denk sowieso niet dat Kubica volgend jaar rijdt. Denk eerder Wehrlein of Kvyat (Palmer misschien )
Jah seizoen 2018 is bijna afgelopen, waar was jij al die tijd?quote:Op zaterdag 18 november 2017 01:10 schreef Geralt het volgende:
Die TT; heb ik iets gemist? Of is dit gewoon een mening?
Meningquote:Op zaterdag 18 november 2017 01:10 schreef Geralt het volgende:
Die TT; heb ik iets gemist? Of is dit gewoon een mening?
Ik hoop dat zij het kampioenschap verliezen door een gridstrafquote:Op zaterdag 18 november 2017 10:51 schreef SnowOokami het volgende:
Klote Ferrari:
https://www.motorsport.co(...)nes-per-year-979708/
Rare sprong weer van Ferrari. Ook zij hebben er baat bij wanneer meer motoren strafvrij ingezet kunnen worden. Dan heb je gedurende het jaar meer mogelijkheden om motorverbeteringen door te voeren. Met 3 motoren zijn er slechts 2 momenten dat je dit kunt doen zonder straf.quote:Op zaterdag 18 november 2017 10:51 schreef SnowOokami het volgende:
Klote Ferrari:
https://www.motorsport.co(...)nes-per-year-979708/
Ja, het huidige geluid komt met je nickname overeen.quote:
Nou inderdaad, als je zag hoeveel auto's Montoya inhaalde in dat rondje!quote:Op zaterdag 18 november 2017 11:24 schreef Tinos85 het volgende:
Max reed ook wel echt in niemandsland daar.
Yep, hoe durven ze het nog te vergelijken eigenlijk he? Een Montoya die 6 achterblijvers voorbij moest, in tegenstelling tot een Max die het hele circuit vrij had. Schandalig wel...quote:Op zaterdag 18 november 2017 11:24 schreef Tinos85 het volgende:
Max reed ook wel echt in niemandsland daar.
Max Verstappenquote:Op zaterdag 18 november 2017 13:25 schreef wdn het volgende:
Ik zit al de hele dag F1 te kijken D:
Nog iemand zo gek?
Ze zijn bang dat Red Bull daardoor aan hen voorbij gaat. Ze verwachten zelf misschien in het begin betrouwbaarder of sterker te zijn. En hopen dus dat Red Bull meer motoren nodig heeft.quote:Op zaterdag 18 november 2017 11:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Rare sprong weer van Ferrari. Ook zij hebben er baat bij wanneer meer motoren strafvrij ingezet kunnen worden. Dan heb je gedurende het jaar meer mogelijkheden om motorverbeteringen door te voeren. Met 3 motoren zijn er slechts 2 momenten dat je dit kunt doen zonder straf.
Karma!!quote:Op zaterdag 18 november 2017 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij het kampioenschap verliezen door een gridstraf
Ze gokken erop dat zij zo'n goede motor hebben en de rest niet...quote:Op zaterdag 18 november 2017 11:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Rare sprong weer van Ferrari. Ook zij hebben er baat bij wanneer meer motoren strafvrij ingezet kunnen worden. Dan heb je gedurende het jaar meer mogelijkheden om motorverbeteringen door te voeren. Met 3 motoren zijn er slechts 2 momenten dat je dit kunt doen zonder straf.
Komt vooral omdat men de motor zelf ook wil aanpassen, er zou een goedkopere turbo op komen en bepaalde onderdelen zouden universeel moeten worden zodat je in principe bij elk team reserve onderdelen zou kunnen kopen als dat nodig zou zijn (zoals nu bij Renault het geval is, die komen onderdelen tekort).quote:Op zaterdag 18 november 2017 10:51 schreef SnowOokami het volgende:
Klote Ferrari:
https://www.motorsport.co(...)nes-per-year-979708/
Bij onboards bij de Formule 1 auto's van vandaag de dag hoor je de hele tijd bottommen zodat het lijkt alsof het gewoon een rammelbak is.quote:
Dat vooral, als we niet kijken naar superlicenties kan ik talloze coureurs opnoemen die slechter zijn dan Stroll.quote:Op vrijdag 17 november 2017 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker iemand die ook nog over een superlicentie beschikt
ook wel met dank aan pa, zodat Stroll in de simulators zich de blubber kon trainen om een auto onder de knie te krijgen en een grote voorsprong op te bouwen op de concurrentie.quote:Op zaterdag 18 november 2017 18:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat vooral, als we niet kijken naar superlicenties kan ik talloze coureurs opnoemen die slechter zijn dan Stroll.
Sowieso is Stroll zo slecht nog niet, als je kijkt hoe snel hij zijn superlicentie bij elkaar heeft gespaard, dan zijn er een hoop F1 coureurs die daar aanzienlijk langer over gedaan hebben.
Ze hebben wel een punt he?quote:Op zaterdag 18 november 2017 10:51 schreef SnowOokami het volgende:
Klote Ferrari:
https://www.motorsport.co(...)nes-per-year-979708/
Wazari schreef laatst dit:quote:Op zaterdag 18 november 2017 19:22 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ze hebben wel een punt he?
Om die motoren betrouwbaar genoeg te maken voor volgend seizoen hebben ze al flink wat geld en tijd in gestoken. En om dan opeens af te zien van deze maatregel is een beetje zuur. Een goede voorbereiding is ook een deel van het spel. Waarom zouden ze nu toegeven, dan maken ze het zichzelf komend seizoen alleen maar moeilijker. Je wilt je tegenstander toch niet een handje helpen?
Ben benieuwd hoe STR dit gaat doen met Honda. Als het ze vergaat zoals dit jaar zullen ze door die 3 motoren zo heen zijn.
Geen idee wat ik daar van moet denken, dat kan goed gaan of niet. Maar Wazari zei vorige maand dat er Spec 4 waren gebouwd voor de testbank en daarna is het stil gebleven al denk ik dat, dat deels komt omdat ze McLaren geen inzicht meer geven in de ontwikkeling.quote:They are quite different and I will go into greater detail after the season is over. I will say this, the current Spec 3.XXX series PU is a mish-mash of HRD, McLaren (MAT), outside consultants and internal consultants. IMO this will never work. Too many cooks in the kitchen. The "Spec 4" PU is more of the "Honda way" which all the "experts" think is doomed for failure. The Spec 4 PU has a different block, internals, MGU-H, etc. The Spec 4 heads will mate to the current PU.
Volgens WTF1 helpen simulators vooral met het leren kennen van de tracks. (Zelf geen ervaring mee )quote:Op zaterdag 18 november 2017 19:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ook wel met dank aan pa, zodat Stroll in de simulators zich de blubber kon trainen om een auto onder de knie te krijgen en een grote voorsprong op te bouwen op de concurrentie.
Die truc werkt in de Formule 1 alleen niet.
De families van Kimi en Lewis hadden het niet breed vroeger. Die zijn puur op talent verder gekomen.quote:Op zaterdag 18 november 2017 22:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Volgens WTF1 helpen simulators vooral met het leren kennen van de tracks. (Zelf geen ervaring mee )
Maar dat het geld van z'n pa helpt zal zeker. Sowieso zijn er weinig F1 coureurs uit arme kringen.
Dat lees ik nu pas. Leuk nieuws.quote:Op zaterdag 18 november 2017 16:16 schreef Fir3fly het volgende:
En Alonso gaat morgen de Toyota LMP1 uitproberen, alvast voor Le Mans volgend jaar.
Doet die ook wat voor zijn volk? Senna gaf royaal geld weg voor goede doelen en aan kinderen.quote:Op zaterdag 18 november 2017 23:48 schreef SnowOokami het volgende:
Massa komt letterlijk uit een sloppenwijk.
Dan heeft WTF1 (geen idee wie of wat dat is) het danig fout. De tracks kennen die jongens allemaal.quote:Op zaterdag 18 november 2017 22:38 schreef BaasBanaan het volgende:
Volgens WTF1 helpen simulators vooral met het leren kennen van de tracks. (Zelf geen ervaring mee )
Hij heeft jarenlang een grote kartwedstrijd georganiseerd waar vele (ex-)coureurs uit de f1 en Indy meededen. De opbrengst was voor een goed doel.quote:Op zondag 19 november 2017 01:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Doet die ook wat voor zijn volk? Senna gaf royaal geld weg voor goede doelen en aan kinderen.
Doet Massa iets van dat? Die zal inmiddels ook wel een paar miljoen bij elkaar geraced hebben lijkt me
Hoe kom je daar bij?quote:Op zaterdag 18 november 2017 23:48 schreef SnowOokami het volgende:
Massa komt letterlijk uit een sloppenwijk.
Jammer dat je mijn bron afkraakt, maar niet met een betere bron komt. WTF1 is een Youtubekanaal over Formule 1. Het was overigens niet WTF1 zelf die dat zei, maar iemand die door hem geinterviewt werd die simulators bouwt.quote:Op zondag 19 november 2017 01:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan heeft WTF1 (geen idee wie of wat dat is) het danig fout. De tracks kennen die jongens allemaal.
Simulatoren zijn er om dingen uit te proberen qua setups en gewoon om te oefenen.
Die dingen zijn behoorlijk geavanceerd. Als sims in de F1 vooral gebruikt zouden worden om de circuits te leren kennen dan hadden ze genoeg aan een console of simpel pc'tje.
De simulatoren die de F1 teams gebruiken zijn een beetje heel erg veel te veel (en dan druk ik mij bijzonder voorzichtig uit!) geavanceerd om "vooral met het leren kennen van de tracks" te gebruiken.
In de sims kun je elke afstelling die in het echt gedaan kan worden ook doen en die heeft (als het goed is) exact hetzelfde effect als in het echt.
Vaak worden de simulatoren door de teams gebruikt om alvast een basis voor de setup voor het raceweekend neer te leggen. Dat kan er dan wel eens een beetje naast zitten om uiteenlopende redenen, maar roepen dat ze de sims vooral gebruiken om de circuits te leren kennen slaat compleet nergens op. Zoals ik al zei, als het dat zou zijn, dan zouden ze wel tegen de coureurs zeggen: "komende week flink oefenen thuis op je console he!"
Dus, wie of wat is WTF1, want met dergelijke uitspraken neem ik hij/zij/ze/het alvast totaal niet serieus.
In elke beroepsgroep zijn mensen actief die hopeloos achterlopen.quote:Op zondag 19 november 2017 09:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn bron afkraakt, maar niet met een betere bron komt. WTF1 is een Youtubekanaal over Formule 1. Het was overigens niet WTF1 zelf die dat zei, maar iemand die door hem geinterviewt werd die simulators bouwt.
Ik zeg ook niet dat dat het enige is wat men doet in een sim.quote:Op zondag 19 november 2017 09:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In elke beroepsgroep zijn mensen actief die hopeloos achterlopen.
De man die dit zegt ziet zijn sims als veredelde Playstations. Dat is echt niet meer van deze tijd.
Denk je echt dat Max Verstappen gedurende de zomer 4 uur per dag in een simulator zit om 'de baan te leren kennen'?
Maar wel 'vooral'. En dat is net zo'n kolder.quote:Op zondag 19 november 2017 10:00 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dat het enige is wat men doet in een sim.
Als je een beetje op de hoogte bent van wat de F1 teams naast de baan doen, weet je dat de simulator die ze zelf bouwen veel geavanceerder is dan de sims die je van een 3e partij kan kopen. Helemaal over de top is RedBull dat samen met AVL een schaalmodel auto heeft gebouwd die op een soort transportband (rolling road) rijdt en bediend wordt door de courreur in de simulator.quote:Op zondag 19 november 2017 09:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn bron afkraakt, maar niet met een betere bron komt. WTF1 is een Youtubekanaal over Formule 1. Het was overigens niet WTF1 zelf die dat zei, maar iemand die door hem geinterviewt werd die simulators bouwt.
Ik denk dat BaasBanaan nu zijn Playstation 2 met Stuurtje heeft aangezwengeld en aan het trainen is voor LeMans.quote:Op zondag 19 november 2017 10:23 schreef Fer het volgende:
[..]
Als je een beetje op de hoogte bent van wat de F1 teams naast de baan doen, weet je dat de simulator die ze zelf bouwen veel geavanceerder is dan de sims die je van een 3e partij kan kopen. Helemaal over de top is RedBull dat samen met AVL een schaalmodel auto heeft gebouwd die op een soort transportband (rolling road) rijdt en bediend wordt door de courreur in de simulator.
Dit alles om settings te testen en zelfs ontwikkelingen van de ontwerpers simuleren, voordat ze het echt gaan bouwen.
Dan die onderste maar. Maar van mij hoeft het uberhaupt niet.quote:Op zondag 19 november 2017 13:22 schreef ETA het volgende:
Er komt een nieuw F1 logo voor komend jaar, volgens verschillende websites wordt het een van deze 3 logo's op basis van trademark registraties, wat vinden we ervan?
[ afbeelding ]
Intern is de keuze al gemaakt en wordt hard gewerkt de nieuwe logo overal in te verwerken. Helaas mag ik er niks over zeggen totdat het publiekelijk is gemaakt. Voorlopig is dit het enige publieke info.quote:Op zondag 19 november 2017 13:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan die onderste maar. Maar van mij hoeft het uberhaupt niet.
quote:Op zondag 19 november 2017 13:26 schreef ETA het volgende:
[..]
Helaas mag ik er niks over zeggen totdat het publiekelijk is gemaakt.
die onderste wordt hetquote:Op zondag 19 november 2017 13:22 schreef ETA het volgende:
Er komt een nieuw F1 logo voor komend jaar, volgens verschillende websites wordt het een van deze 3 logo's op basis van trademark registraties, wat vinden we ervan?
[ afbeelding ]
Gastquote:Op zondag 19 november 2017 13:26 schreef ETA het volgende:
[..]
Helaas mag ik er niks over zeggen totdat het publiekelijk is gemaakt.
Ik gok op de links boven, lekker vlot.quote:
Ik vind het huidige logo meer dan prima en zie de noodzaak voor veranderen niet.quote:
En dat.quote:
De onderste is primaquote:Op zondag 19 november 2017 13:22 schreef ETA het volgende:
Er komt een nieuw F1 logo voor komend jaar, volgens verschillende websites wordt het een van deze 3 logo's op basis van trademark registraties, wat vinden we ervan?
[ afbeelding ]
Huidige logo is niet altijd even handig, de uitlopers aan de rechterkant zijn moeilijk netjes te drukken op bijvoorbeeld textiel. Nieuwe logo's zijn allemaal stuk handiger in gebruik.quote:Op zondag 19 november 2017 14:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vind het huidige logo meer dan prima en zie de noodzaak voor veranderen niet.
Doe dan deze maar weer:quote:Op zondag 19 november 2017 14:04 schreef ETA het volgende:
[..]
Huidige logo is niet altijd even handig, de uitlopers aan de rechterkant zijn moeilijk netjes te drukken op bijvoorbeeld textiel. Nieuwe logo's zijn allemaal stuk handiger in gebruik.
quote:Op zondag 19 november 2017 13:26 schreef ETA het volgende:
[..]
Helaas mag ik er niks over zeggen totdat het publiekelijk is gemaakt.
zeker weer een geval waar de stagiaire gemaakt heeft en waar de firma is kwestie, top designer prijs rekent.quote:Op zondag 19 november 2017 14:04 schreef ETA het volgende:
[..]
Huidige logo is niet altijd even handig, de uitlopers aan de rechterkant zijn moeilijk netjes te drukken op bijvoorbeeld textiel. Nieuwe logo's zijn allemaal stuk handiger in gebruik.
Ik denk dat de kans op deze oude logo niet zo groot is, alles van Bernie moet de deur uit van Liberty Mediaquote:Op zondag 19 november 2017 14:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Doe dan deze maar weer:
[ afbeelding ]
daar hebben ze het geld niet voor.quote:Op zondag 19 november 2017 14:10 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans op deze oude logo niet zo groot is, alles van Bernie moet de deur uit van Liberty Media
Er gaat een lang proces vooraf voordat men de keuze maakt, logo wordt tig keer aangepast voordat men een uiteindelijk logo heeft. In die continue aanpassingen zit het geld. Het kan zijn dat een stagair die lijnen op papier heeft gezet, maar dat de top designer het mooie verhaal erachter heeft geschreven.quote:Op zondag 19 november 2017 14:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zeker weer een geval waar de stagiaire gemaakt heeft en waar de firma is kwestie, top designer prijs rekent.
... maar, je mag niks zeggen...quote:Op zondag 19 november 2017 14:10 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans op deze oude logo niet zo groot is, alles van Bernie moet de deur uit van Liberty Media
Welk verhaal precies? Het is een fucking logo.quote:Op zondag 19 november 2017 14:14 schreef ETA het volgende:
Het kan zijn dat een stagair die lijnen op papier heeft gezet, maar dat de top designer het mooie verhaal erachter heeft geschreven.
Een wondere wereld van moodboards, storytelling, visie en missie. Nieuwe logo's worden vaak toegepast als je als bedrijf opnieuw wil "definiëren", hoe moeten zij gezien worden door de markt. Een logo is vaak een onderdeel van het hele corporate identity gebeuren, vaak in combinatie met andere elementen.quote:Op zondag 19 november 2017 14:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Welk verhaal precies? Het is een fucking logo.
Money, man $$$$$$quote:Op zondag 19 november 2017 14:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Welk verhaal precies? Het is een fucking logo.
maar dat kost veel geld, wat weer verhaalt wordt op toegangsprijzen voor de fans. dus ik ben er gewoon tegen.quote:Op zondag 19 november 2017 15:16 schreef ETA het volgende:
[..]
Een wondere wereld van moodboards, storytelling, visie en missie. Nieuwe logo's worden vaak toegepast als je als bedrijf opnieuw wil "definiëren", hoe moeten zij gezien worden door de markt. Een logo is vaak een onderdeel van het hele corporate identity gebeuren, vaak in combinatie met andere elementen.
F1 wil nu dus een stap vooruit maken, logo verandering is een onderdeel hiervan. Je merkt nu ook dat de hele F1-wereldje meer toegankelijk wordt, bijvoorbeeld door de rijdersbriefings uit te zenden. Elke stap wordt zorgvuldig overwogen om te bepalen of het in het overkoepelende verhaal past, zo ook het logo.
Tja, F1 is geen filantropische instelling, ze zijn er uiteindelijk om geld te verdienen.quote:Op zondag 19 november 2017 15:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar dat kost veel geld, wat weer verhaalt wordt op toegangsprijzen voor de fans. dus ik ben er gewoon tegen.
Omschrijft mijn ervaring met werken met designers behoorlijk accuraat .quote:Op zondag 19 november 2017 15:16 schreef ETA het volgende:
[..]
Een wondere wereld van moodboards, storytelling, visie en missie. Nieuwe logo's worden vaak toegepast als je als bedrijf opnieuw wil "definiëren", hoe moeten zij gezien worden door de markt. Een logo is vaak een onderdeel van het hele corporate identity gebeuren, vaak in combinatie met andere elementen.
quote:Op zondag 19 november 2017 10:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar wel 'vooral'. En dat is net zo'n kolder.
Goede manier van discussie voeren hoor. Natuurlijk kan ik ook een keer ongelijk hebben. Moet je dan zo reageren? Sneu, maar ik zal het onthouden dat ik niet weer met je in discussie ga. Ik houd van discussies die zinvol en leerzaam zijn, ik hoef niet zo nodig te kijken wie het verst kan pissen.quote:Op zondag 19 november 2017 10:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat BaasBanaan nu zijn Playstation 2 met Stuurtje heeft aangezwengeld en aan het trainen is voor LeMans.
Punt is dat mensen die nogal hoog van de toren blazen, ook iets terug kunnen verwachten.quote:Op zondag 19 november 2017 18:57 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[..]
Goede manier van discussie voeren hoor. Natuurlijk kan ik ook een keer ongelijk hebben. Moet je dan zo reageren? Sneu, maar ik zal het onthouden dat ik niet weer met je in discussie ga. Ik houd van discussies die zinvol en leerzaam zijn, ik hoef niet zo nodig te kijken wie het verst kan pissen.
ik sla je op je bek?? dat staat nl onder je username.....quote:Op zondag 19 november 2017 20:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Punt is dat mensen die nogal hoog van de toren blazen, ook iets terug kunnen verwachten.
Dat is cabaret.quote:Op zondag 19 november 2017 22:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik sla je op je bek?? dat staat nl onder je username.....
goed dat je het zegt, want het zou kunnen dat mensen je minder serieus nemen.quote:
Vraag blijft eigenlijk nog wie hem volgend jaar gaat betalen. Gaat Brown dat uit eigen zak ophoesten?quote:Op zondag 19 november 2017 18:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Gezien het feit dat Honda zijn salaris ophoest denk ik dat hij blij mag zijn dat hij überhaupt toestemming gekregen heeft om deze test te doen.
Zou je denken, met zo'n username enzo?quote:Op zondag 19 november 2017 22:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, want het zou kunnen dat mensen je minder serieus nemen.
Honda betaald niet aan Alonso, dat is gewoon Mclarenquote:Op zondag 19 november 2017 22:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vraag blijft eigenlijk nog wie hem volgend jaar gaat betalen. Gaat Brown dat uit eigen zak ophoesten?
Honda betaalt geld aan McLaren waar Mclaren weer Alonso mee betaalt.quote:Op zondag 19 november 2017 22:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Honda betaald niet aan Alonso, dat is gewoon Mclaren
dat is altijd zo geweest met sponsors. toch staat er geen honda op zijn loonstrook..quote:Op zondag 19 november 2017 22:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Honda betaalt geld aan McLaren waar Mclaren weer Alonso mee betaalt.
Nu valt het Honda-geld weg. En men moet betalen voor de Renault.quote:Op zondag 19 november 2017 22:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is altijd zo geweest met sponsors. toch staat er geen honda op zijn loonstrook..
Andere sponsors en uit eigen zak, als ze het niet kunnen betalen, hadden ze hem geen contract moeten aanbieden en op zoek gaan naar een goedkopere coureur.quote:Op zondag 19 november 2017 23:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nu valt het Honda-geld weg. En men moet betalen voor de Renault.
Dus hoe gaan ze Alonso betalen?
Veel simpeler kan ik het niet maken voor je.
Wel een paar rijke aandeelhouders die de rekening gaan betalen.quote:Op maandag 20 november 2017 00:06 schreef Fir3fly het volgende:
McLaren heeft al jaren nauwelijks sponsors meer.
Het is juist zo groot geworden omdat het een exclusief wereldje was.quote:Op zondag 19 november 2017 15:16 schreef ETA het volgende:
[..]
Een wondere wereld van moodboards, storytelling, visie en missie. Nieuwe logo's worden vaak toegepast als je als bedrijf opnieuw wil "definiëren", hoe moeten zij gezien worden door de markt. Een logo is vaak een onderdeel van het hele corporate identity gebeuren, vaak in combinatie met andere elementen.
F1 wil nu dus een stap vooruit maken, logo verandering is een onderdeel hiervan. Je merkt nu ook dat de hele F1-wereldje meer toegankelijk wordt, bijvoorbeeld door de rijdersbriefings uit te zenden. Elke stap wordt zorgvuldig overwogen om te bepalen of het in het overkoepelende verhaal past, zo ook het logo.
Een paar van die sjeiks toch? Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed waar die Brown allemaal z'n vingers in heeft.quote:Op maandag 20 november 2017 00:50 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Wel een paar rijke aandeelhouders die de rekening gaan betalen.
klopt, maar het veranderen van logo is riskant, een logo is voor directe herkenning. Het kan ook fout uitpakken en dat mensen wegblijvenquote:Op zondag 19 november 2017 15:30 schreef ETA het volgende:
[..]
Tja, F1 is geen filantropische instelling, ze zijn er uiteindelijk om geld te verdienen.
Ja een fonds uit Bahrein en Monsour Ojjeh. Die trekken uiteindelijk aan de touwtjes bij McLaren.quote:Op maandag 20 november 2017 01:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een paar van die sjeiks toch? Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed waar die Brown allemaal z'n vingers in heeft.
Oooh ja. Ik was de naam van die Ojjeh vergeten dus ik zat gisteren tevergeefs te googlen .quote:Op maandag 20 november 2017 01:14 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ja een fonds uit Bahrein en Monsour Ojjeh. Die trekken uiteindelijk aan de touwtjes bij McLaren.
Traditioneel hebben open wheel racewagens een open cockpit. Dit is een breuk daarmee, dus dat is even slikken voor de fans (“het is lelijk!”).quote:Op maandag 20 november 2017 10:38 schreef jogy het volgende:
Wat is het probleem met de halo eigenlijk? .
Wat niet.quote:Op maandag 20 november 2017 10:38 schreef jogy het volgende:
Wat is het probleem met de halo eigenlijk? .
Koop een paar ogen en kijk zelfquote:Op maandag 20 november 2017 10:38 schreef jogy het volgende:
Wat is het probleem met de halo eigenlijk? .
quote:Op maandag 20 november 2017 10:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Traditioneel hebben open wheel racewagens een open cockpit. Dit is een breuk daarmee, dus dat is even slikken voor de fans (“het is lelijk!”).
Daarnaast kun je je afvragen hoe effectief het is. De halo is ontworpen als reactie op het incident met Bianchi en helpt wellicht in die specifieke situatie. Maar het is niet ondenkbaar dat het ook nieuwe problemen met zich meebrengt, omdat het bijvoorbeeld lastiger wordt de cockpit te verlaten na een crash.
Dank! na de vraag ff gegoogled en het is inderdaad een wanstaltig ding op de cockpit .quote:Op maandag 20 november 2017 10:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat niet.
Het ziet er niet uit, het is best een duur ding en het voorkomt alleen 'freak accidents'. Het is onzeker of Bianchi ervan had geprofiteerd. Massa sowieso niet en banden mogen niet meer loskomen van de auto. Overdreven maatregel dus.
Ja, het probleem is echter. Het is er, als de FIA dat ding er niet op zet en er is volgend jaar een dodelijk ongeluk dat voorkomen had kunnen worden....quote:Op maandag 20 november 2017 11:13 schreef jogy het volgende:
[..]
[..]
Dank! na de vraag ff gegoogled en het is inderdaad een wanstaltig ding op de cockpit .
Als dat ding er in 2012 al was geweest, denk ik dat die startcrash in België heel anders was afgelopen, en niet in de positieve zinquote:Op maandag 20 november 2017 11:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, het probleem is echter. Het is er, als de FIA dat ding er niet op zet en er is volgend jaar een dodelijk ongeluk dat voorkomen had kunnen worden....
En mocht zoiets in de toekomst gebeuren, acht je het dan mogelijk dat het ding er weer af gaat?quote:Op maandag 20 november 2017 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dat ding er in 2012 al was geweest, denk ik dat die startcrash in België heel anders was afgelopen, en niet in de positieve zin
Ik denk dat ik het wel begrijp inderdaad. Het is misschien een onnodige maatregel maar als men het niet doet en volgend seizoen krijgt er iemand een afgeschoten moertje in zijn oog dan heb je de poppen aan het dansen. Als denk ik niet dat die Halo een moertje tegenhoudt .quote:Op maandag 20 november 2017 11:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, het probleem is echter. Het is er, als de FIA dat ding er niet op zet en er is volgend jaar een dodelijk ongeluk dat voorkomen had kunnen worden....
Absoluut.quote:Op maandag 20 november 2017 11:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En mocht zoiets in de toekomst gebeuren, acht je het dan mogelijk dat het ding er weer af gaat?
Stiekem hoop ik dat.quote:
Ja tot er volgend jaar iemand sterft omdat hij er niet op tijd uit gehaald kon worden of juist bekneld raakt door de Halo.quote:Op maandag 20 november 2017 11:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, het probleem is echter. Het is er, als de FIA dat ding er niet op zet en er is volgend jaar een dodelijk ongeluk dat voorkomen had kunnen worden....
Wat had Rob Kamplul op vrijdag? Mijn hemel die gozer was weer hemeltergend druk en zelfvoldaan. En dan ook nog die lampelul van Gameren en Tim Coronel erbij. Zouden ze na dit seizoen gaan evalueren en volgend jaar met iets beters komen?quote:
Dit idd, Kamphues kapt iedereen echt snel af en stoorde me er afgelopen vrijdag meer aan dan normaal.quote:Op maandag 20 november 2017 13:43 schreef Marcoss het volgende:
Vind dat F1-café een prima programma om even op de achtergrond aan te hebben, maar heb het idee dat ze zelf nog niet helemaal weten of het als echt een serieus programma bedoeld is of meer als een VI/café-achtig programma waar soms serieus gepraat wordt over de F1, maar het vooral om de lol gaat.. Voor de serieuze onderwerpen heb je heel weinig aan Rob Kamphues als presentator omdat hij dat zo snel mogelijk af wil kappen, terwijl Tim Coronel eigenlijk alleen maar serieus over onderwerpen wil praten en er geen lolletje vanaf kan.. Vind Doornbos, Tom Coronel en ook vd Garde wel prima gasten voor zo'n programma.
(en heb zelf niet zoveel last van die van Gameren, maar kan me voorstellen waarom hij ergernis op kan roepen ja)
quote:Robert Kubica zal in 2018 gaan rijden voor het Formule 1–team van Williams. Bronnen dichtbij de Pool hebben aan RTL GP laten weten dat de coureur een tweejarig contract heeft getekend bij de Britse renstal. Zo is maandag bekendgemaakt in RTL GP's online autosportprogramma Slipstream.
Kubica was van 2007 tot en met 2010 al actief in de Formule 1 en gold als een van de grootste talenten in de koningsklasse, totdat hij begin 2011 zwaargewond raakte bij een rallyongeval. De Pool liep blijvende verwondingen op aan zijn rechterarm, waardoor hij noodgedwongen een punt moest zetten achter zijn F1-loopbaan.
Na de crash bleef Kubica actief in de autosport en nam hij onder andere deel aan een aantal rally’s. Nadat hij vorig jaar al z’n rentree maakte op de circuits, kwam er dit jaar opeens weer een kans op een F1-rentree van de Pool. De enkelvoudige Grand Prix-winnaar mocht een dag testen voor het F1-team van Renault, waar hij zoveel indruk wist te maken dat hij in Hongarije ook met een 2017-bolide mocht testen.
Een deal met Renault ketste door de komst van Carlos Sainz uiteindelijk af, maar de Pool kwam vervolgens in beeld bij het team van Williams als opvolger van Felipe Massa, die na dit seizoen afscheid neemt van de Formule 1. Na twee succesvolle testdagen met de Williams FW36 gold Kubica samen met reserverijder Paul di Resta als één van de grote kandidaten voor een Williams-racezitje in 2018. RTL GP kan melden dat het team de voorkeur heeft gegeven aan Kubica, en dat de coureur inmiddels een tweejarig contract heeft getekend bij het team uit Grove. Zo lieten Allard Kalff en Kees van de Grint maandag weten in RTL GP’s online autosportprogramma Slipstream.
De 32-jarige Kubica zal volgend jaar een team gaan vormen met Lance Stroll, de jonge Canadees die dit jaar debuteerde in de Formule 1. Hoogstwaarschijnlijk zal Kubica volgende week al in actie komen voor het team van Williams tijdens de eindejaarstest in Abu Dhabi.
Dit... geen bedreging voor Stroll zo.quote:Op maandag 20 november 2017 17:37 schreef Wuwwa het volgende:
Papa Stroll zet er uiteraard een gehandicapte publiekslieveling in, zodat hij Lance kan bombarderen tot reuzendoder en grootste talent aller tijden.
Vooralsnog levert alleen RTLGP dit nieuws, dus verlopig is het nog #fakenews onder voorbehoud.
Stroll zou op handen zijn om Williams tezijnertijd over te nemen, dat doet ie alleen maar als zijn zoontje meedoet en niet tot blubber wordt gereden door zijn teammaat. Een Kvyat, Wehrlein of andere beschikbare trekt het team echt niet terug de subtop in, (helemaal niet als Renault/Mclaren stappen gaan maken). Dan maar even een flinke geldschieter paaien en hopen dat Stroll stappen maakt.quote:Op maandag 20 november 2017 17:47 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dit... geen bedreging voor Stroll zo.
Wel voor Williams hun toekomst.
Zou wel wat zijn als Lance om zn toeter wordt gereden.
Massa draaide ook letterlijk rondjes om hem.
Niemand neemt het ook over. Oftewel 1 bron is geen bron.quote:Op maandag 20 november 2017 17:24 schreef Wuwwa het volgende:
http://www.rtlgp.nl/item/(...)rentree_bij_williams
[..]
Zie jij dat gebeuren?quote:Op maandag 20 november 2017 17:51 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Stroll zou op handen zijn om Williams tezijnertijd over te nemen, dat doet ie alleen maar als zijn zoontje meedoet en niet tot blubber wordt gereden door zijn teammaat. Een Kvyat, Wehrlein of andere beschikbare trekt het team echt niet terug de subtop in, (helemaal niet als Renault/Mclaren stappen gaan maken). Dan maar even een flinke geldschieter paaien en hopen dat Stroll stappen maakt.
Stroll stappen maken, ja hoor. Hij had echt beter een jaartje F2 ofzo kunnen doen, wennen aan de snelheid, maar ik zie progressie en in de regen lijkt hij er echt bij te zitten.quote:
Exact, Williams gaat nog geen potten breken met dat duo.quote:Op maandag 20 november 2017 19:23 schreef Marcoss het volgende:
Voor het verhaal is het fantastisch als Kubica terug zou komen, maar kan me niet voorstellen dat hij het fysiek gezien een heel seizoen volhoudt, zeker niet op banen die voor andere coureurs al slopend zijn
Die gast heeft al een seizoen lang laten zien dat hij het gewoon niet in zich heeft. Moet je zijn onboards eens kijken hoe krampachtig hij met dat stuur worstelt. Sainz,Ocon,Verstappen.... die zullen over een paar jaar de mannen vooraan zijn.quote:Op maandag 20 november 2017 17:51 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Stroll zou op handen zijn om Williams tezijnertijd over te nemen, dat doet ie alleen maar als zijn zoontje meedoet en niet tot blubber wordt gereden door zijn teammaat. Een Kvyat, Wehrlein of andere beschikbare trekt het team echt niet terug de subtop in, (helemaal niet als Renault/Mclaren stappen gaan maken). Dan maar even een flinke geldschieter paaien en hopen dat Stroll stappen maakt.
Mja, voor je het weet rijdt ie tegen het verkeer in ...quote:Op maandag 20 november 2017 19:46 schreef franklop het volgende:
Logisch natuurlijk om een Pool aan te nemen om een drankproducent te paaien
Tering, ligt het aan mij of hebbe ze de microfoon op 6km afstand gezet. Ik versta er bijna niks van. Alonso versta ik nog redelijk, maar de vrouw, die versta ik echt amper en alleen ook nog eens links. (Wat dan wel mijn slechtere oor is)quote:Op maandag 20 november 2017 19:33 schreef aesop het volgende:
Alonso over zijn concurrenten volgend jaar:
http://www.skysports.com/(...)-championship-rivals
Te vroegquote:Op maandag 20 november 2017 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, voor je het weet rijdt ie tegen het verkeer in ...
Die test zou hij gewoon gehaald hebben staat mij bij hoor...quote:Op maandag 20 november 2017 20:23 schreef JayHovah het volgende:
Kubica zou toch serieuze problemen hebben met de halo en de verplichte escape test?
Dan maar een schietstoel voor hem?
Maar die naam wordt flink kapot gemaakt door dit soort waardeloze rijders zoals Stroll.quote:Op maandag 20 november 2017 21:07 schreef Funzel het volgende:
Zolang de Stroll's er zitten zal Williams tenminste wel het hoofd boven water houden. Vind dat belangrijker dan welke coureur er in die wagen zit. Williams is een grotere naam dan alle namen die waren genoemd voor dat stoeltje.
Dat is helaas waar ja. Moet wel toegeven dat ik vanavond die docu 'Williams' heb gezien dus ik ben ook ietwat in een sentimentele bui over het team.quote:Op maandag 20 november 2017 21:16 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maar die naam wordt flink kapot gemaakt door dit soort waardeloze rijders zoals Stroll.
Mja, ik zie toch wel wat vooruitgang en Monza was toch een mooie prestatie (en Baku met een hoop geluk, maar je moet 'm toch heel houden).quote:Op maandag 20 november 2017 19:40 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Die gast heeft al een seizoen lang laten zien dat hij het gewoon niet in zich heeft. Moet je zijn onboards eens kijken hoe krampachtig hij met dat stuur worstelt. Sainz,Ocon,Verstappen.... die zullen over een paar jaar de mannen vooraan zijn.
Dit. Heeft hij al een paar keer gedaan dit jaar. Zowel in Paul Ricard als Hongarije.quote:Op maandag 20 november 2017 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die test zou hij gewoon gehaald hebben staat mij bij hoor...
Hij zou 8 miljoen aan sponsorgeld meenemen.quote:Op maandag 20 november 2017 19:46 schreef franklop het volgende:
Logisch natuurlijk om een Pool aan te nemen om een drankproducent te paaien
whahha, Nattekat kom er maar in!!!quote:Op maandag 20 november 2017 17:24 schreef Wuwwa het volgende:
http://www.rtlgp.nl/item/(...)rentree_bij_williams
[..]
Met alle tests die hij erbij doet heeft ie zowat al voor 3 seizoenen aan kilometers gemaakt. Hij heeft enkele goede momenten gehad ja maar daar tegenover staat dat ie ook regelmatig op een seconde wordt gereden door Massa en vaak eerder of extra moet stoppen omdat hij zijn banden vierkant rijd. Zijn rijstijl is ook gewoon om te janken als je een onboard van hem bekijkt. Nee, ik denk dat Stroll mag hopen dat hij ooit het niveau van een Hulkenberg of Perez kan bereiken, laat staan de echte top. Vooralsnog zit hij er mijlenver vanaf en al het geld in de wereld kan dat niet verbloemen.quote:Op maandag 20 november 2017 21:39 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Mja, ik zie toch wel wat vooruitgang en Monza was toch een mooie prestatie (en Baku met een hoop geluk, maar je moet 'm toch heel houden).
Dus als hij zich zo doorontwikkeld en z'n pa geld blijft pompen, kan hij echt nog wel ergens komen.
Vergeet niet dat hij pas 19 is. Als hij elk jaar op hetzelfde niveau blijft groeien, kan hij met een paar jaar prima meedraaien als subtopper met soms een graai naar de prijzen. Dat hij kampioen wordt, nee dat zie ik niet gebeuren. Hooguit een Massa 2008 achtige situatie als alles zijn kant op valt (behalve de laatste race) .
Maar het feit blijft altijd nog gewoon dat hij veel te vroeg in die auto is gestopt en gewoon nog een paar jaar F3/F2 had moeten rijden. De plek waar je dingen kan leren die hij nog moet leren, want dat is niet de F1.
En daarom hoort hij niet in de F1 thuis. Dat Max het wel kan, dat betekent niet dat je met wat geld dezelfde situatie kan creëren
Het is een gerucht dat hij gaat testen na de GP van Abu Dhabi. Er is voor zover ik weet niets officieel bevestigd.quote:Op dinsdag 21 november 2017 07:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Overigens: Kubica zou toch nog een keer testen na de volgende GP? Of was dat slechts een gerucht?
In die topteams gaat al zo achterlijk veel geld om, dat het mij vrij lastig lijkt daar een stoeltje te kopen.quote:Op dinsdag 21 november 2017 09:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Tijdens onboards zie je inderdaad dat Stroll compleet talentloos is. Doet me een beetje denken aan de rijstijl van Piquet Junior. Hij lijkt niet volledig in controle te zijn. De auto rijdt met hem in plaats van andersom. De lijnen die hij door sommige bochten neemt zijn compleet onbegrijpelijk. Kids op de PlayStation hebben een beter besef van waar de ideale lijn ligt dan Lance. Het is dat een raceauto besturen geen hogere wiskunde is dus met keihard werken en heel veel testen heeft hij een acceptabel niveau bereikt maar het gaat nooit echt wat worden met deze jongen. Maar in deze zieke wereld waarin het alleen om geld draait zie ik hem ooit nog wel een tweede stoeltje bij een topteam bemachtigen als zijn vader yolo gaat. Een Vettel of Lil' Lewis vinden het ook allang best zolang ze geen last van die jongen hebben.
Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik zie het wel gebeuren. Sowieso focussen topteams zich op een duidelijke eerste rijder dus als zo'n Stroll iets stabieler wordt en wat meer in controle lijkt dan gedogen ze hem misschien wel als papa yolo gaat. Het constructeurskampioenschap leeft toch niet echt bij het grote publiek.quote:Op dinsdag 21 november 2017 09:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
In die topteams gaat al zo achterlijk veel geld om, dat het mij vrij lastig lijkt daar een stoeltje te kopen.
Het constructeurskampioenschap is juist hetgene dat geld oplevert. Dat is voor de teams belangrijker dan het rijderskampioenschap.quote:Op dinsdag 21 november 2017 09:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik zie het wel gebeuren. Sowieso focussen topteams zich op een duidelijke eerste rijder dus als zo'n Stroll iets stabieler wordt en wat meer in controle lijkt dan gedogen ze hem misschien wel als papa yolo gaat. Het constructeurskampioenschap leeft toch niet echt bij het grote publiek.
Williams ontkent dat er al een deal is en dat het in Abu Dhabi bekend gemaakt wordt.quote:Op maandag 20 november 2017 17:24 schreef Wuwwa het volgende:
http://www.rtlgp.nl/item/(...)rentree_bij_williams
[..]
Natuurlijk maar Lance zou heus wel zijn puntjes bijeensprokkelen in een tweede Ferrari of Mercedes. Aan het eind van de dag is het allemaal geen hogere wiskunde natuurlijk. Maar goed we gaan zien wat de toekomst brengt.quote:Op dinsdag 21 november 2017 09:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het constructeurskampioenschap is juist hetgene dat geld oplevert. Dat is voor de teams belangrijker dan het rijderskampioenschap.
Een nummer twee rijder moet dus wel wat kunnen.
Dit. Dat hoorde je toch ook op zijn boordradio de laatste race. Zijn engineer totaal niet onder de indruk toen hij klaagde over de banden, gewoon "k." Oftewel die engineer had het ook even gehad met hoe hij die dingen verslijt. Kijk zijn onboards in bochten eens, Stroll zit zo te melken aan zijn stuur.quote:Op dinsdag 21 november 2017 07:30 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Met alle tests die hij erbij doet heeft ie zowat al voor 3 seizoenen aan kilometers gemaakt. Hij heeft enkele goede momenten gehad ja maar daar tegenover staat dat ie ook regelmatig op een seconde wordt gereden door Massa en vaak eerder of extra moet stoppen omdat hij zijn banden vierkant rijd. Zijn rijstijl is ook gewoon om te janken als je een onboard van hem bekijkt. Nee, ik denk dat Stroll mag hopen dat hij ooit het niveau van een Hulkenberg of Perez kan bereiken, laat staan de echte top. Vooralsnog zit hij er mijlenver vanaf en al het geld in de wereld kan dat niet verbloemen.
zat sites die er melding van makenquote:Op dinsdag 21 november 2017 06:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Nou, hendig leesgenot
Daarbij, RTLgp is de enige die er melding van maakt. Alles behalve bevestigd dus. Waarom dat dat "whahaha!!!" is.....
Nee. Dat is allemaal “RTL schrijft”quote:Op dinsdag 21 november 2017 17:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zat sites die er melding van maken
https://racingnews365.nl/(...)ontract-bij-williamsquote:Op dinsdag 21 november 2017 17:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Dat is allemaal “RTL schrijft”
Allemaal ongeloofwaardige sites. De enige geloofwaardige was Autosport.com maar die hebben snel hun bericht weer teruggetrokken zover ik weet.quote:Op dinsdag 21 november 2017 17:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
https://racingnews365.nl/(...)ontract-bij-williams
https://www.f1today.net/n(...)r-tweejarig-contract
https://sportowefakty.wp.(...)nie-maja-watpliwosci
https://thejudge13.com/20(...)ms-2018-2-year-deal/
https://www.sportvideos.t(...)-2018-with-williams/
Die Poolse kan ik niet checken, spreek geen Pools. Maar de rest is RTL schrijft dat...quote:Op dinsdag 21 november 2017 17:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
https://racingnews365.nl/(...)ontract-bij-williams
https://www.f1today.net/n(...)r-tweejarig-contract
https://sportowefakty.wp.(...)nie-maja-watpliwosci
https://thejudge13.com/20(...)ms-2018-2-year-deal/
https://www.sportvideos.t(...)-2018-with-williams/
Daarvan heb ik alleen de ontkenning gezien.quote:Op dinsdag 21 november 2017 18:00 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Allemaal ongeloofwaardige sites. De enige geloofwaardige was Autosport.com maar die hebben snel hun bericht weer teruggetrokken zover ik weet.
quote:RUDY VAN BUREN WINS WORLD’S FASTEST GAMER TO BECOME OFFICIAL McLAREN SIMULATOR DRIVER
Karting champion lost to motorsport gets second shot through McLaren esports competition
Rudy van Buren, a 25-year-old sales manager from Lelystad in the Netherlands, has beaten more than 30,000 contestants to be crowned the World’s Fastest Gamer – the McLaren Formula 1 team’s ground-breaking esports competition that aims to find the best virtual racing driver on the planet.
In the final round of the contest, an exacting four-hour assessment using McLaren’s state-of-the-art Formula 1 simulator, van Buren beat countryman Freek Schothorst, a 20-year-old science, business and innovation student from Amsterdam.
Van Buren now claims the greatest job in esports – becoming one of the F1 team’s official simulator drivers for the 2018 season.
Van Buren began racing karts aged eight, ultimately winning the Dutch Karting Championship in 2003. However, like many budding talents, he was forced to quit at the age of 16 due to lacking the financial backing needed to progress further.
However, World’s Fastest Gamer, which identifies racing talent through esports, has given van Buren a second chance at his motorsports career.
On quitting racing, van Buren said:
“You search for a replacement because you’ve still got that racing feeling inside you. You want to go on but there’s no option or route available. That burn inside to win, doing a lap quicker and quicker, lap after lap, it’s a feeling that you can’t express.
"Every boy that starts karting dreams about F1, and at a certain point that dream just vanishes. Now by winning World’s Fastest Gamer, I can relive that dream.”
On winning World’s Fastest Gamer, van Buren said:
“This has been the most incredible experience and words can’t describe how I feel right now. To think that I came to the McLaren Technology Centre for the very first time last week but am leaving here today as McLaren’s newest employee is mind blowing.
“I can’t thank everyone enough for giving me this amazing opportunity; just being here, meeting the team and competing with some amazing people has been an unforgettable experience. It really has been the toughest job interview I’ve ever faced, but with such an incredible reward at the end of it. Now I can’t wait to get started!”
Zak Brown, Executive Director, McLaren Technology Group:
“First, my congratulations to Rudy – he really showed the mettle, determination and ability to succeed.
"This was an outstandingly tough contest, one where we went to great lengths to stretch our contestants beyond their limits, and he’ll be a real asset to the organisation as we develop and refine our 2018 car throughout the next season.”
Nice ja, waren geloof ik nog 3 Nederlanders bij de laatste 6 finalisten. Bono Huis en Freek Schothorst zaten er ook ook nog bij. Freek heb ik zelf weleens tegen geraced in iRacing, die man is ook erg snel.quote:Op dinsdag 21 november 2017 18:58 schreef franklop het volgende:
Een Nederlander gaat sim-werk doen voor McLaren. Mooi verhaal wel, want had eerst niet genoeg geld om als coureur verder te kunnen.
[..]
Sterker nog, er zaten 3 Nederlanders bij de laatste 3. De finale ging tussen Rudy en Freek.quote:Op dinsdag 21 november 2017 19:38 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nice ja, waren geloof ik nog 3 Nederlanders bij de laatste 6 finalisten. Bono Huis en Freek Schothorst zaten er ook ook nog bij. Freek heb ik zelf weleens tegen geraced in iRacing, die man is ook erg snel.
Ben wel een beetje jaloers, lijkt me ook wel wat zo'n baantje bij McLaren
Niels Heusinkveld bouwt zo beetje de beste sim apparatuur die er verkrijgbaar is. Ik denk dat veel van de echte toppers met zijn spul rijden. Atze Kerkhof is ook een grote naam met een 2e plaats in de iRacing WCS, volgens mij geeft hij nu training in de sim aan coureurs die willen verbeteren. Bono Huis won 225.000 dollar in de Vegas E race. En Rudy van Buren nu dus de world's fastest gamer contest.quote:Op dinsdag 21 november 2017 20:11 schreef Re het volgende:
is er iets speciaal aan nederlanders dat ze zo goed zijn in sim?
nee, dat klopt nietquote:Op dinsdag 21 november 2017 18:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die Poolse kan ik niet checken, spreek geen Pools. Maar de rest is RTL schrijft dat...
Alleen de laatste link die je gaf heeft niets in hun tekst staan dat naar het bericht van RTL verwijst..quote:
doet kubica nog mee voor die test?quote:Op dinsdag 21 november 2017 21:40 schreef SnowOokami het volgende:
Het wordt gewoon Sirotkin:
https://www.motorsport.co(...)bi-tyre-test-981207/
Plottwist
Niet iedereen doet aan bronvermeldingquote:Op dinsdag 21 november 2017 22:30 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Alleen de laatste link die je gaf heeft niets in hun tekst staan dat naar het bericht van RTL verwijst..
Ja, Kubica doet mee aan die test. Staat gewoon in het artikel.quote:Op dinsdag 21 november 2017 22:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
doet kubica nog mee voor die test?
misschien wordt sorotkin 3de rijder?
Tis een misopvatting dat ze perse een ouder iemand willen en die 25 jaar is ook maar een apart getal, meeste landen is het 18 t/m 21. Dus als ze iemand van 21 vinden is het ook goedquote:Op dinsdag 21 november 2017 22:39 schreef Gezicht het volgende:
Is Sirotkin niet te jong voor Martini?
Ik dacht dat ze bij Martini per se een 25+ rijder wilden, maar in dat geval zou Sirotkin idd ook een optie zijn.quote:Op woensdag 22 november 2017 08:51 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Tis een misopvatting dat ze perse een ouder iemand willen en die 25 jaar is ook maar een apart getal, meeste landen is het 18 t/m 21. Dus als ze iemand van 21 vinden is het ook goed
twitter:C4F1 twitterde op woensdag 22-11-2017 om 10:13:51 One step closer to 2018? 😮Williams confirm Kubica for Abu Dhabi test https://t.co/82KJY8XK09 reageer retweet
Nee. 25 jaar is een algemene afspraak tussen de teams voor zover ik weet. Daaronder mogen ze geen reclame maken voor alcohol omdat dit in een aantal landen waar ze rijden niet mag.quote:Op woensdag 22 november 2017 08:51 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Tis een misopvatting dat ze perse een ouder iemand willen en die 25 jaar is ook maar een apart getal, meeste landen is het 18 t/m 21. Dus als ze iemand van 21 vinden is het ook goed
Geen goed idee om een rookie naast Stroll te zetten. Dan nog liever Kvyat of Wehrlein die ik beide hoger inschat.quote:Op woensdag 22 november 2017 10:13 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bij Martini per se een 25+ rijder wilden, maar in dat geval zou Sirotkin idd ook een optie zijn.
Ja en neequote:Op woensdag 22 november 2017 15:28 schreef Mani89 het volgende:
Is dit een goed circuit voor Max? En heeft hij weer de beschikking over zijn volledige motor?
Ja maar als Red Bull de software knijpt ( of Renault) dan kan zelfs Max niet veel.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Serieus? Hij ging toch all-in, klapt ie dan klapt ie maar?
Dat bepaalt Max niet dat is aan Renault.quote:Op woensdag 22 november 2017 16:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Serieus? Hij ging toch all-in, klapt ie dan klapt ie maar?
die geven alleen het advies meen ikquote:Op woensdag 22 november 2017 17:03 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat bepaalt Max niet dat is aan Renault.
Nee de leveranciers regelen alles met betrekking tot de motor. Welke software er gedraaid wordt, welke modes er beschikbaar zijn, alles. Uiteraard zal het een en ander overlegt worden maar uiteindelijk zit Renault aan de knoppen. Dit geld bij alle klanten teams. Vandaar ook dat Renault in Interlagos gewoon alle motoren kon knijpen zonder wat te melden. En vandaar ook dat een klanten team nooit meer kampioen zal worden als het fabrieks team ook mee doet voor het WK.quote:Op woensdag 22 november 2017 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
die geven alleen het advies meen ik
Jammer.quote:
Bizar....quote:Op woensdag 22 november 2017 17:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nee de leveranciers regelen alles met betrekking tot de motor. Welke software er gedraaid wordt, welke modes er beschikbaar zijn, alles. Uiteraard zal het een en ander overlegt worden maar uiteindelijk zit Renault aan de knoppen. Dit geld bij alle klanten teams. Vandaar ook dat Renault in Interlagos gewoon alle motoren kon knijpen zonder wat te melden. En vandaar ook dat een klanten team nooit meer kampioen zal worden als het fabrieks team ook mee doet voor het WK.
Mooi voorbeeld is het podium van Grosjean in de Lotus op Spa 2015. Toen Mercedes door kreeg dat ze Vettel van het podium konden houden als Grosjean iets meer snelheid zou hebben gaven ze Grosjean een 'geheime' engine mode waardoor die Lotus ineens een stuk sneller kon en hij Vettel voor kon blijven. Naderhand gaf Grosjean bij zijn team aan dat zijn wagen nog nooit zo goed en hard had gereden en het team vroeg uiteraard Mercedes om die mode voor elke race vrij te geven, maar mercedes gaf geen gehoor.
straks ff doenquote:Op woensdag 22 november 2017 15:23 schreef flipsen het volgende:
Niet om het één of ander, maar ik heb pas 1 voorspelling binnen... En het is al woensdag
Competitievervalsing toch? Liberty zou niet blij worden van dit soort verhalen.quote:Op woensdag 22 november 2017 17:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nee de leveranciers regelen alles met betrekking tot de motor. Welke software er gedraaid wordt, welke modes er beschikbaar zijn, alles. Uiteraard zal het een en ander overlegt worden maar uiteindelijk zit Renault aan de knoppen. Dit geld bij alle klanten teams. Vandaar ook dat Renault in Interlagos gewoon alle motoren kon knijpen zonder wat te melden. En vandaar ook dat een klanten team nooit meer kampioen zal worden als het fabrieks team ook mee doet voor het WK.
Mooi voorbeeld is het podium van Grosjean in de Lotus op Spa 2015. Toen Mercedes door kreeg dat ze Vettel van het podium konden houden als Grosjean iets meer snelheid zou hebben gaven ze Grosjean een 'geheime' engine mode waardoor die Lotus ineens een stuk sneller kon en hij Vettel voor kon blijven. Naderhand gaf Grosjean bij zijn team aan dat zijn wagen nog nooit zo goed en hard had gereden en het team vroeg uiteraard Mercedes om die mode voor elke race vrij te geven, maar mercedes gaf geen gehoor.
Ik kan me ook nauwelijks herinneren dat een klantenmotor kampioen is geworden als het fabrieksteam meedeed.quote:Op woensdag 22 november 2017 17:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nee de leveranciers regelen alles met betrekking tot de motor. Welke software er gedraaid wordt, welke modes er beschikbaar zijn, alles. Uiteraard zal het een en ander overlegt worden maar uiteindelijk zit Renault aan de knoppen. Dit geld bij alle klanten teams. Vandaar ook dat Renault in Interlagos gewoon alle motoren kon knijpen zonder wat te melden. En vandaar ook dat een klanten team nooit meer kampioen zal worden als het fabrieks team ook mee doet voor het WK.
Mooi voorbeeld is het podium van Grosjean in de Lotus op Spa 2015. Toen Mercedes door kreeg dat ze Vettel van het podium konden houden als Grosjean iets meer snelheid zou hebben gaven ze Grosjean een 'geheime' engine mode waardoor die Lotus ineens een stuk sneller kon en hij Vettel voor kon blijven. Naderhand gaf Grosjean bij zijn team aan dat zijn wagen nog nooit zo goed en hard had gereden en het team vroeg uiteraard Mercedes om die mode voor elke race vrij te geven, maar mercedes gaf geen gehoor.
Wat ga je straks doen? Mij in het juiste topic quoten?quote:
2010 vergeten? RBR/Vettel WK. Renault met Kubica en Petrov als fabrieksrijders.quote:Op woensdag 22 november 2017 19:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik kan me ook nauwelijks herinneren dat een klantenmotor kampioen is geworden als het fabrieksteam meedeed.
Misschien Brawn in 2009 als je McLaren als fabrieksteam van Mercedes telt in dat jaar.
Blijkbaar. Ik had het idee dat Red Bull toen al het fabrieksteam wasquote:Op woensdag 22 november 2017 21:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
2010 vergeten? RBR/Vettel WK. Renault met Kubica en Petrov als fabrieksrijders.
En 2011, maar toen was de regeling er al dat Renault verkocht was aan Lotus als ik me niet vergis.....
Ligt aan de definitie....quote:Op woensdag 22 november 2017 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon het fabrieksteam?
quote:For 1988 McLaren had secured use of the 1.5L V6 Honda turbo engines which since late in the 1985 season had been the best engine in Formula One. With the engines coming at the expense of Williams (who had won the previous two Constructors' Championships from McLaren), a strong 1988 was possible. Team boss Ron Dennis had previously tried to secure Honda engines for his Formula 2 team and welcomed the Japanese company after four successful years with the TAG engines.
In 94 won Benneton met een slechtere motor (Ford), maar het beste chassis en courreur.quote:Op woensdag 22 november 2017 22:19 schreef Nattekat het volgende:
In de jaren 90 had je Benetton en Williams met Renault. Telt dat ook?
Williams was het fabrieksteam in 1987 en McLaren nam die status over in 1988. Enige verschil was dat Lotus in 87 een jaer oudere Honda had dan Williams en in 88 dezelfde als McLaren.quote:Op woensdag 22 november 2017 22:23 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ligt aan de definitie....
[..]
Mercedes gebruikte die mode zelf ook alleen maar als het om een overwinning ging Voor Lotus stond er toen een podiumplek op het spel. En lijkt me vrij logisch dat ze die info niet vrijgeven anders kan het nog wel eens ploffende motoren opleveren.quote:Op woensdag 22 november 2017 17:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Nee de leveranciers regelen alles met betrekking tot de motor. Welke software er gedraaid wordt, welke modes er beschikbaar zijn, alles. Uiteraard zal het een en ander overlegt worden maar uiteindelijk zit Renault aan de knoppen. Dit geld bij alle klanten teams. Vandaar ook dat Renault in Interlagos gewoon alle motoren kon knijpen zonder wat te melden. En vandaar ook dat een klanten team nooit meer kampioen zal worden als het fabrieks team ook mee doet voor het WK.
Mooi voorbeeld is het podium van Grosjean in de Lotus op Spa 2015. Toen Mercedes door kreeg dat ze Vettel van het podium konden houden als Grosjean iets meer snelheid zou hebben gaven ze Grosjean een 'geheime' engine mode waardoor die Lotus ineens een stuk sneller kon en hij Vettel voor kon blijven. Naderhand gaf Grosjean bij zijn team aan dat zijn wagen nog nooit zo goed en hard had gereden en het team vroeg uiteraard Mercedes om die mode voor elke race vrij te geven, maar mercedes gaf geen gehoor.
Via Google kom je er ookquote:Op woensdag 22 november 2017 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max naar de MotoGP? https://www.motorsport.co(...)cing-motogp-981539/j
Edit: excuus, is een prime artikel.
quote:Q: "This is the final chapter of McLaren Honda, but you had positives, what is your best memory of the last 3 years?"
Alonso: "Ermmm, it is difficult to pick out one race as the performance was never there."
quote:Op donderdag 23 november 2017 13:13 schreef Wuwwa het volgende:
VET: "You (Lewis) didn't have to pass many people this year"
HAM: "I passed you a couple of times..."
[ afbeelding ]
Dat bashen was vorig seizoen al niet meer leuk, valt me toch wel tegen van Alonso.quote:
quote:Op donderdag 23 november 2017 13:13 schreef Wuwwa het volgende:
VET: "You (Lewis) didn't have to pass many people this year"
HAM: "I passed you a couple of times..."
[ afbeelding ]
Blauw voor hardquote:Op donderdag 23 november 2017 14:11 schreef Wuwwa het volgende:
[ afbeelding ]
De bandjes voor volgend jaar
Word er superhard van.
Dat dus. Zonder bijtanken verlies je relatief weinig met een pitsstop en ga je dus geen harde banden gebruiken. Waarom ze erbij zitten is mij een raadsel. En die naamgeving is ook al belachelijk. Pak dan gewoon de 3 zachtste soorten en noem ze hard/medium/softquote:Op donderdag 23 november 2017 14:24 schreef Gezicht het volgende:
Superhard, hard en medium worden toch niet gebruikt. Lekker boeiend dus.
Feiten zijn uit.quote:Op donderdag 23 november 2017 13:56 schreef opreis het volgende:
Kan me weinig inhaalacties van Ham op Vettel herinneren eerlijk gezegd
Ik neem aan dat ze de benaming doorgeschoven hebben en dat de onderlinge verschillen iets kleiner zijnquote:Op donderdag 23 november 2017 14:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat dus. Zonder bijtanken verlies je relatief weinig met een pitsstop en ga je dus geen harde banden gebruiken. Waarom ze erbij zitten is mij een raadsel. En die naamgeving is ook al belachelijk. Pak dan gewoon de 3 zachtste soorten en noem ze hard/medium/soft
Er zijn nu twee compounds met precies dezelfde kleur blauw.quote:Op donderdag 23 november 2017 14:20 schreef Degodvader het volgende:
Zijn jullie collectief kleurenblind ofzo?
Het enige waar ik aan kan denken.quote:Op donderdag 23 november 2017 14:11 schreef Wuwwa het volgende:
[ afbeelding ]
De bandjes voor volgend jaar
Word er superhard van.
Mexico ging Hamilton ook voorbij aan Vettel. Alleen prikte Vettel toen nog zijn banden lek.quote:
twitter:tgruener twitterde op donderdag 23-11-2017 om 15:23:19 Just watched @ValtteriBottas trying to get out of his Halo fitted car as quickly as possible while Jo Bauer (FIA) w… https://t.co/7iOAYoqnwy reageer retweet
Heb sinds vorige week UltraGrip Performance G1 van Goodyear erop liggen die namen ook altijdquote:Op donderdag 23 november 2017 17:01 schreef Fer het volgende:
Superhard kun je straks bij kwikfit op je Megane RS monteren. Kijk mij eens met ekte F1 banden op mijn waggie. Op circuit hebben ze weinig nut.
Alleen al daarom zouden ze met een beter doordacht plan moeten komenquote:Op donderdag 23 november 2017 16:48 schreef Wuwwa het volgende:twitter:tgruener twitterde op donderdag 23-11-2017 om 15:23:19 Just watched @ValtteriBottas trying to get out of his Halo fitted car as quickly as possible while Jo Bauer (FIA) w… https://t.co/7iOAYoqnwy reageer retweet
Dacht dat dit soort tests wel standaard bij het evaluatie/implementatie-onderzoek zouden zijn gedaan, het niet snel genoeg kunnen uitstappen in geval van nood is gevaar nummer 1 bij de Halo. Maar kennelijk komen ze daar nu pas achter.quote:Op donderdag 23 november 2017 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Alleen al daarom zouden ze met een beter doordacht plan moeten komen
UltraGrip? Wat heb je daar nou weer aan op de openbare wegquote:Op donderdag 23 november 2017 17:02 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Heb sinds vorige week UltraGrip Performance G1 van Goodyear erop liggen die namen ook altijd
Die testen hebben ze al gedaan en het was iets langzamer dan met de huidige wagens, maar niet dramatisch, vandaar dat de FIA de maximumtijd iets verhoogd heeft. Dit zegt meer over Bottas dan de Halo.quote:Op donderdag 23 november 2017 19:26 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Dacht dat dit soort tests wel standaard bij het evaluatie/implementatie-onderzoek zouden zijn gedaan, het niet snel genoeg kunnen uitstappen in geval van nood is gevaar nummer 1 bij de Halo. Maar kennelijk komen ze daar nu pas achter.
Overigens zijn er ook nog altijd klachten dat coureurs lichten langs de baan niet konden zien, bijv. de pitstraatlichten
M'n zomersloffen zijn 235x35x19 ContiSport banden... dat zijn halve slicks met 3 langsgroeven en een paar miniscule zijgroeven voor eventuele regen. Nagenoeg geen grip met dit type weer... dus laatst maar 17" inch set aangeschaft met winterbanden:quote:Op donderdag 23 november 2017 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
UltraGrip? Wat heb je daar nou weer aan op de openbare weg
Winterbanden zijn overrated.quote:Op donderdag 23 november 2017 20:06 schreef BadderHaring het volgende:
Opel en dan ook nog grijs .
Ik zou er deze winter gewoon slicks opleggen en all-risk verzekeren.
Ik ga nu m'n derde winter in sinds m'n eerste auto, nooit wintersloffen gehad. Ook nooit gecrasht.quote:Op donderdag 23 november 2017 20:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bij grijze Opels is dat in elk geval zo.
Ja dat dacht ik ook, tot ik vorig jaar 200 meter verder gleed toen ik 35km/u reed, zelfs de ABS had geen invloed.quote:
Tja, dat kan. In de jaren dat ik nog 60.000/80.000km per jaar reed, vond ik het toch wel echt noodzaak.quote:Op donderdag 23 november 2017 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga nu m'n derde winter in sinds m'n eerste auto, nooit wintersloffen gehad. Ook nooit gecrasht.
Al geef je hem 100 afkortingen mee, het blijft een Opel. Een grijze.quote:Op donderdag 23 november 2017 20:10 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, tot ik vorig jaar 200 meter verder gleed toen ik 35km/u reed, zelfs de ABS had geen invloed.
@BadderHaring;
Geen idee wat ik met jou reactie moet? Je ziet de kleur toch niet als je rijdt. Tis een OPC met ids+, daar ging het mij om.
Het heeft ook al 3 jaar niet echt dusdanig gesneeuwd dat strooien niet werkte... die keer dat het wel gebeurt pak ik de fiets wel.quote:Op donderdag 23 november 2017 20:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, dat kan. In de jaren dat ik nog 60.000/80.000km per jaar reed, vond ik het toch wel echt noodzaak.
Je merkt dat wel degelijk onder de 4 graden, zeker met vocht op de grond.
De 'topcoureurs' die dat ontkennen komen zichzelf nog wel een keer tegen.
Ja, de fiets pakken als je op één dag van Eindhoven naar Utrecht, naar Enschede en weer naar Eindhoven moet. Dat is gewoon klote ver fietsen.quote:Op donderdag 23 november 2017 20:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft ook al 3 jaar niet echt dusdanig gesneeuwd dat strooien niet werkte... die keer dat het wel gebeurt pak ik de fiets wel.
/////offtopic
Eindhoven - Utrecht met de auto kansloos.quote:Op donderdag 23 november 2017 20:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, de fiets pakken als je op één dag van Eindhoven naar Utrecht, naar Enschede en weer naar Eindhoven moet. Dat is gewoon klote ver fietsen.
Is ook helemaal niks mis mee, maar is tof om te roepen hè.quote:Op donderdag 23 november 2017 20:17 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Eindhoven - Utrecht met de auto kansloos.
Overigens geen idee wat er mis is met Opel? Heb een BMW gehad, maar die stond meer op de vluchtstrook dan dat hij daadwerkelijk reed.
Nou ja, omgeving Eindhoven en Utrecht. Gaat prima hoor, buiten de spits. Zeker in die tijd.quote:Op donderdag 23 november 2017 20:17 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Eindhoven - Utrecht met de auto kansloos.
Overigens geen idee wat er mis is met Opel? Heb een BMW gehad, maar die stond meer op de vluchtstrook dan dat hij daadwerkelijk reed.
Ik heb helemaal niks tegen grijze opels maar deze reacties maken mij toch aan het gniffelenquote:Op donderdag 23 november 2017 20:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Al geef je hem 100 afkortingen mee, het blijft een Opel. Een grijze.
Onzin, in tal van landen zijn winterbanden verplicht.quote:
Ja precies smaken verschillen Heb serieus getwijfeld over wat voor een (sport) auto ik wilde... Ford, Nissan, Mazda etc...quote:Op donderdag 23 november 2017 20:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, omgeving Eindhoven en Utrecht. Gaat prima hoor, buiten de spits. Zeker in die tijd.
En over Opel, nou ja, smaken verschillen. Ik vind Formule 1 fan zijn toch iets zeggen over passie voor auto's. Mensen die zich druk maken over een Halo op een racewagen, maar zelf Opel rijden. Dat kan toch gewoon niet?
Totaal passie- en fantasieloos merk.
En als dat wel gebeurt dan is dat niet zo erg als je een rijdende koektrommel hebt.quote:Op donderdag 23 november 2017 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga nu m'n derde winter in sinds m'n eerste auto, nooit wintersloffen gehad. Ook nooit gecrasht.
Zegquote:Op donderdag 23 november 2017 20:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En als dat wel gebeurt dan is dat niet zo erg als je een rijdende koektrommel hebt.
ook een koektrommel toch?quote:Op donderdag 23 november 2017 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg
Ik heb hem in het voorjaar ingeruild voor een nieuwe vierwieler.
Audi 100?quote:Op donderdag 23 november 2017 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg
Ik heb hem in het voorjaar ingeruild voor een nieuwe vierwieler.
Sinds wanneer kunnen koektrommels rijden?quote:Op donderdag 23 november 2017 20:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ook een koektrommel toch?
dat vraag ik me ook af als je sommige auto's ziet (of wat er voor door moet gaan)quote:Op donderdag 23 november 2017 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen koektrommels rijden?
Fiets elke dag 2x door Kanaleneiland en Transwijk, dan zie je genoeg koekblikkenquote:Op donderdag 23 november 2017 20:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook af als je sommige auto's ziet (of wat er voor door moet gaan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2017 21:27:26 ]
Wat kost zo'n grijze rij afkortingen nou eigenlijk?quote:Op donderdag 23 november 2017 20:40 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja precies smaken verschillen Heb serieus getwijfeld over wat voor een (sport) auto ik wilde... Ford, Nissan, Mazda etc...
Had hiervoor een gewone Astra H GTC dus had enig idee hoe de OPC zou zijn... Was eerst op zoek naar een Arden blauwe OPC en nog wat andere merken... maar stond niks "normaals" te koop (meeste sport auto's zijn afgetrapt) maar toen kwam ik deze bij een dealer tegen en na een proefrit meteen gekocht... je komt zelden goed onderhouden en behandelde auto's tegen.
Heb serieus nog getwijfeld om een E46 M3 te kopen, maar sinds ik 35x in de garage heb gestaan binnen 4 maanden met de E46 kom je er wel achter dat BMW echt een achterlijk kut merk is, als er iets niet betrouwbaar is: is het BMW. Bij die specialist stonden de duurste BMW's met echt achterlijke betrouwbaarheidsproblemen
Als je een foto plaatst van je auto, dan wil je er schijnbaar reacties op. Anders zou ik niet weten waarom je überhaupt een foto van je auto post.quote:Op donderdag 23 november 2017 20:17 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Overigens geen idee wat er mis is met Opel? Heb een BMW gehad, maar die stond meer op de vluchtstrook dan dat hij daadwerkelijk reed.
quote:Op vrijdag 24 november 2017 08:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Hup, schopje --> PTA voor jullie allemaal met dat gelul over winterbanden en auto's....
Daarvoor hoef ik niet thuis te werkenquote:Op vrijdag 24 november 2017 09:04 schreef franklop het volgende:
Thuiswerken vandaag. Kan ik de vrije trainingen eens opzetten
Daar ben ik ook een beetje bang voor.quote:Op vrijdag 24 november 2017 09:33 schreef ShaoliN het volgende:
Ben bang dat we weinig spektakel zullen zien van de Red Bulls in de vrije trainingen. Een plof en het weekend is voorbij.
Zit nog een oude motor in in de FP volgens Sky, maar veel kilometers zitten daar idd niet meer in.quote:Op vrijdag 24 november 2017 09:33 schreef ShaoliN het volgende:
Ben bang dat we weinig spektakel zullen zien van de Red Bulls in de vrije trainingen. Een plof en het weekend is voorbij.
bij hun is alles oudquote:Op vrijdag 24 november 2017 10:15 schreef aesop het volgende:
[..]
Zit nog een oude motor in in de FP volgens Sky, maar veel kilometers zitten daar idd niet meer in.
in Abu Dhabi welquote:Op vrijdag 24 november 2017 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg. Mijn calender zegt dat de FP pas vermiddag is?
FP2?quote:Op vrijdag 24 november 2017 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg. Mijn calender zegt dat de FP pas vermiddag is?
Nope, FP2 zou volgens m'n calendar om 5 uur zijnquote:
Straks blaast ie z'n motor nog op, is niet de bedoeling natuurlijkquote:Op vrijdag 24 november 2017 10:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goedemorgen
Gaat nog niet lekker bij Max geloof ik
Daar doelde ik niet op, ik doelde op wat hij zelf als feedback gafquote:Op vrijdag 24 november 2017 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Straks blaast ie z'n motor nog op, is niet de bedoeling natuurlijk
Ja gaat niet lekker zei die maar daarna meteen de 3e tijd rijden met oude bandenquote:Op vrijdag 24 november 2017 10:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op, ik doelde op wat hij zelf als feedback gaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |