Honda betaald niet aan Alonso, dat is gewoon Mclarenquote:Op zondag 19 november 2017 22:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vraag blijft eigenlijk nog wie hem volgend jaar gaat betalen. Gaat Brown dat uit eigen zak ophoesten?
Honda betaalt geld aan McLaren waar Mclaren weer Alonso mee betaalt.quote:Op zondag 19 november 2017 22:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Honda betaald niet aan Alonso, dat is gewoon Mclaren
dat is altijd zo geweest met sponsors. toch staat er geen honda op zijn loonstrook..quote:Op zondag 19 november 2017 22:53 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Honda betaalt geld aan McLaren waar Mclaren weer Alonso mee betaalt.
Nu valt het Honda-geld weg. En men moet betalen voor de Renault.quote:Op zondag 19 november 2017 22:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is altijd zo geweest met sponsors. toch staat er geen honda op zijn loonstrook..
Andere sponsors en uit eigen zak, als ze het niet kunnen betalen, hadden ze hem geen contract moeten aanbieden en op zoek gaan naar een goedkopere coureur.quote:Op zondag 19 november 2017 23:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nu valt het Honda-geld weg. En men moet betalen voor de Renault.
Dus hoe gaan ze Alonso betalen?
Veel simpeler kan ik het niet maken voor je.
Wel een paar rijke aandeelhouders die de rekening gaan betalen.quote:Op maandag 20 november 2017 00:06 schreef Fir3fly het volgende:
McLaren heeft al jaren nauwelijks sponsors meer.
Het is juist zo groot geworden omdat het een exclusief wereldje was.quote:Op zondag 19 november 2017 15:16 schreef ETA het volgende:
[..]
Een wondere wereld van moodboards, storytelling, visie en missie. Nieuwe logo's worden vaak toegepast als je als bedrijf opnieuw wil "definiëren", hoe moeten zij gezien worden door de markt. Een logo is vaak een onderdeel van het hele corporate identity gebeuren, vaak in combinatie met andere elementen.
F1 wil nu dus een stap vooruit maken, logo verandering is een onderdeel hiervan. Je merkt nu ook dat de hele F1-wereldje meer toegankelijk wordt, bijvoorbeeld door de rijdersbriefings uit te zenden. Elke stap wordt zorgvuldig overwogen om te bepalen of het in het overkoepelende verhaal past, zo ook het logo.
Een paar van die sjeiks toch? Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed waar die Brown allemaal z'n vingers in heeft.quote:Op maandag 20 november 2017 00:50 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Wel een paar rijke aandeelhouders die de rekening gaan betalen.
klopt, maar het veranderen van logo is riskant, een logo is voor directe herkenning. Het kan ook fout uitpakken en dat mensen wegblijvenquote:Op zondag 19 november 2017 15:30 schreef ETA het volgende:
[..]
Tja, F1 is geen filantropische instelling, ze zijn er uiteindelijk om geld te verdienen.
Ja een fonds uit Bahrein en Monsour Ojjeh. Die trekken uiteindelijk aan de touwtjes bij McLaren.quote:Op maandag 20 november 2017 01:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Een paar van die sjeiks toch? Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed waar die Brown allemaal z'n vingers in heeft.
Oooh ja. Ik was de naam van die Ojjeh vergeten dus ik zat gisteren tevergeefs te googlenquote:Op maandag 20 november 2017 01:14 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ja een fonds uit Bahrein en Monsour Ojjeh. Die trekken uiteindelijk aan de touwtjes bij McLaren.
Traditioneel hebben open wheel racewagens een open cockpit. Dit is een breuk daarmee, dus dat is even slikken voor de fans (“het is lelijk!”).quote:Op maandag 20 november 2017 10:38 schreef jogy het volgende:
Wat is het probleem met de halo eigenlijk?.
Wat niet.quote:Op maandag 20 november 2017 10:38 schreef jogy het volgende:
Wat is het probleem met de halo eigenlijk?.
Koop een paar ogen en kijk zelfquote:Op maandag 20 november 2017 10:38 schreef jogy het volgende:
Wat is het probleem met de halo eigenlijk?.
quote:Op maandag 20 november 2017 10:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Traditioneel hebben open wheel racewagens een open cockpit. Dit is een breuk daarmee, dus dat is even slikken voor de fans (“het is lelijk!”).
Daarnaast kun je je afvragen hoe effectief het is. De halo is ontworpen als reactie op het incident met Bianchi en helpt wellicht in die specifieke situatie. Maar het is niet ondenkbaar dat het ook nieuwe problemen met zich meebrengt, omdat het bijvoorbeeld lastiger wordt de cockpit te verlaten na een crash.
Dank! na de vraag ff gegoogled en het is inderdaad een wanstaltig ding op de cockpitquote:Op maandag 20 november 2017 10:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat niet.
Het ziet er niet uit, het is best een duur ding en het voorkomt alleen 'freak accidents'. Het is onzeker of Bianchi ervan had geprofiteerd. Massa sowieso niet en banden mogen niet meer loskomen van de auto. Overdreven maatregel dus.
Ja, het probleem is echter. Het is er, als de FIA dat ding er niet op zet en er is volgend jaar een dodelijk ongeluk dat voorkomen had kunnen worden....quote:Op maandag 20 november 2017 11:13 schreef jogy het volgende:
[..]
[..]
Dank! na de vraag ff gegoogled en het is inderdaad een wanstaltig ding op de cockpit.
Als dat ding er in 2012 al was geweest, denk ik dat die startcrash in België heel anders was afgelopen, en niet in de positieve zinquote:Op maandag 20 november 2017 11:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, het probleem is echter. Het is er, als de FIA dat ding er niet op zet en er is volgend jaar een dodelijk ongeluk dat voorkomen had kunnen worden....
En mocht zoiets in de toekomst gebeuren, acht je het dan mogelijk dat het ding er weer af gaat?quote:Op maandag 20 november 2017 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als dat ding er in 2012 al was geweest, denk ik dat die startcrash in België heel anders was afgelopen, en niet in de positieve zin
Ik denk dat ik het wel begrijp inderdaad. Het is misschien een onnodige maatregel maar als men het niet doet en volgend seizoen krijgt er iemand een afgeschoten moertje in zijn oog dan heb je de poppen aan het dansen. Als denk ik niet dat die Halo een moertje tegenhoudtquote:Op maandag 20 november 2017 11:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, het probleem is echter. Het is er, als de FIA dat ding er niet op zet en er is volgend jaar een dodelijk ongeluk dat voorkomen had kunnen worden....
Absoluut.quote:Op maandag 20 november 2017 11:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En mocht zoiets in de toekomst gebeuren, acht je het dan mogelijk dat het ding er weer af gaat?
Ja tot er volgend jaar iemand sterft omdat hij er niet op tijd uit gehaald kon worden of juist bekneld raakt door de Halo.quote:Op maandag 20 november 2017 11:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, het probleem is echter. Het is er, als de FIA dat ding er niet op zet en er is volgend jaar een dodelijk ongeluk dat voorkomen had kunnen worden....
Wat had Rob Kamplul op vrijdag? Mijn hemel die gozer was weer hemeltergend druk en zelfvoldaan. En dan ook nog die lampelul van Gameren en Tim Coronel erbij. Zouden ze na dit seizoen gaan evalueren en volgend jaar met iets beters komen?quote:
Dit idd, Kamphues kapt iedereen echt snel af en stoorde me er afgelopen vrijdag meer aan dan normaal.quote:Op maandag 20 november 2017 13:43 schreef Marcoss het volgende:
Vind dat F1-café een prima programma om even op de achtergrond aan te hebben, maar heb het idee dat ze zelf nog niet helemaal weten of het als echt een serieus programma bedoeld is of meer als een VI/café-achtig programma waar soms serieus gepraat wordt over de F1, maar het vooral om de lol gaat.. Voor de serieuze onderwerpen heb je heel weinig aan Rob Kamphues als presentator omdat hij dat zo snel mogelijk af wil kappen, terwijl Tim Coronel eigenlijk alleen maar serieus over onderwerpen wil praten en er geen lolletje vanaf kan.. Vind Doornbos, Tom Coronel en ook vd Garde wel prima gasten voor zo'n programma.
(en heb zelf niet zoveel last van die van Gameren, maar kan me voorstellen waarom hij ergernis op kan roepen ja)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |