abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:25:54 #26
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174640129
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 22:15 schreef dellipder het volgende:
Pentagon en FBI onderzoeken Niger, dus volgens mij is deze klaagzang nutteloos.

Groot verschil met Benghazi is dat deze minister van Buitenlandse zaken geen Amerikanen achterliet en uit politieke overwegingen dit drama uitlegde met een fictieve oorzaak, overigens.
Ja, we kennen de leugens die door geen enkel onderzoek gestaafd werden. Fuck off, troll.

Mischien moet je even kijken wat er fout zat in Niger voordat je blaat over Amerikanen achterlaten want ze lagen 4 dagen op de grond.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:27:46 #27
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174640176
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:20 schreef dellipder het volgende:
Wat een hersengymnastiek en nutteloze exercitie.
Sowieso wat ik zojuist stelde, maar inhoudelijk omdat Benghazi ging over een diplomatieke installatie en een staflid van Buitenlandse Zaken. Erbij toevoegend dat Stevens ontelbare malen om een security upgrade vroeg vanwege militante jihadisten dreiging in de regio en Clinton dit telkens weigerde.
Niger gaat over groene baretten die spijtig genoeg tijdens hun werkzaamheden zijn omgekomen. Gebeurt weleens met militairen, als ze in gevaarlijke gebieden opereren. Dit kan niet een nog meer bezopen vergelijking zijn zelfs als je het keihard probeert.
Sowieso heel verwarrend deze nieuwe bashtrommel, want ik dacht nu juist dat Benghazi geen probleem was en dat er niks negatiefs was ontdekt.
Meer leugens, Stevens WEIGERDE aangeboden militaire bescherming van CENTCOM aan hem persoonlijk aangeboden.

Stop nu maar eens met dat geneuzel en ondanks je verhaaltjes was er niets verwijtbaar aan Clinton maar er werden *7* onderzoeken naar gedaan, dat was het punt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:30:15 #28
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174640229
quote:
Whut?! _O- _O- _O-
Deze niet gecontroleerd (noch reacties op de tweet gelezen) en dan krijg je deze facepalm :|W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:32:37 #29
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174640294
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Meer leugens, Stevens WEIGERDE aangeboden militaire bescherming van CENTCOM aan hem persoonlijk aangeboden.

Stop nu maar eens met dat geneuzel en ondanks je verhaaltjes was er niets verwijtbaar aan Clinton maar er werden *7* onderzoeken naar gedaan, dat was het punt.
Laat gaan, je kent hem inmiddels :*
Snap je reactie hoor, maar het heeft geen zin helaas.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:32:59 #30
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174640304
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, we kennen de leugens die door geen enkel onderzoek gestaafd werden. Fuck off, troll.

Mischien moet je even kijken wat er fout zat in Niger voordat je blaat over Amerikanen achterlaten want ze lagen 4 dagen op de grond.
Dit klopt niet. Binnen het uur was er Franse luchtondersteuning. Drie doden konden meteen geborgen worden. En er was één militair vermist, Johnson.
Die werd een dag later teruggevonden.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:33:10 #31
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174640307
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Laat gaan, je kent hem inmiddels :*
Snap je reactie hoor, maar het heeft geen zin helaas.
Ja, soms vergeet je dat het zinloos is...
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:38:34 #32
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174640416
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, soms vergeet je dat het zinloos is...
Ik vind het overigens verder wel belangrijk dat de feiten verteld blijven worden, dus ga daar aub wel mee door ^O^
Ik leer hier nog elke dag dingen _O_
Nu volg ik eea pas een jaar ofzo intensiever, dus zo opmerkelijk is dat niet. Maar keep up the good work dus.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_174640423
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:32 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit klopt niet. Binnen het uur was er Franse luchtondersteuning. Drie doden konden meteen geborgen worden. En er was één militair vermist, Johnson.
Die werd een dag later teruggevonden.
Na een uur hebben ze pas om luchtsteun gevraagd, die weer een uur later arriveerde en Johnson werd twee dagen later gevonden.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 23:50:37 #34
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174640654
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Na een uur hebben ze pas om luchtsteun gevraagd, die weer een uur later arriveerde en Johnson werd twee dagen later gevonden.
Het eerste uur werd er geen luchtsteun aangevraagd inderdaad. De UAV was er binnen enkele minuten en de Franse jet binnen het uur.
48 later klopt. Initiële bericht ging uit van een dag.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174640677
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 25 oktober 2017 @ 00:01:41 #36
862 Arcee
Look closer
pi_174640822
quote:
President Donald J. Trump...
En dan een werkwoord.

Ik vind het altijd zo sneu als hij op deze manier over zichzelf in de derde persoon spreekt.

Nog los van het feit dat ik hem op geen enkele wijze presidentieel vind.
pi_174640850
Ik vind het altijd sneu als hij spreekt.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 25 oktober 2017 @ 00:07:01 #38
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174640892
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 00:03 schreef OMG het volgende:
Ik vind het altijd sneu als hij spreekt.
Ik kan hem serieus amper meer aanhoren. Echt mentale en fysieke weerzin.
Maar dat had ik eerder al eens gepost o|O
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 25 oktober 2017 @ 00:19:19 #39
862 Arcee
Look closer
pi_174640993
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 00:03 schreef OMG het volgende:
Ik vind het altijd sneu als hij spreekt.
Dat ook, ja. Ik kom onderhand bijvoeglijke naamwoorden te kort om mijn mening over hem te geven.

Ik vind Trump een miezerige, kinderachtige, kortzichtige, rancuneuze, onsportieve, kleinzielige, onpresidentiële oelewapper. Met z'n eindeloze, stomzinnige gezwam en gelieg over Hillary Clinton, de NFL players, de weduwe van David Johnson, iedereen die tegen 'm is, alle fantastische wetten die er nooit doorkomen. Echt schokkend hoe ongeschikt die man is voor deze baan. Dat-ie feitelijk gewoon van veel dingen bar weinig verstand heeft en nauwelijks een paar fatsoenlijke zinnen kan uitspreken.

Tegelijk vind ik ook dat-ie weinig kwaad doet. In de zin van dat we er weinig last van hebben. Wel fijn dat-ie niks voor elkaar krijgt.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 00:43:19 #40
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174641176
quote:
Supreme Court dismisses final case against Trump travel ban

The Supreme Court handed President Trump a victory Tuesday when it tossed out the remaining case challenging his travel ban.

The court issued an order dismissing the lawsuit brought by the state of Hawaii challenging the 90-day travel ban on nationals from six majority-Muslim countries and the 120-day halt on the U.S. refugee resettlement program, claiming the case is now moot.

Because the 90-day ban expired on Sept. 24 and the 120-day ban expired on Tuesday, the court said there is no longer a “live case or controversy.”

The Supreme Court had already largely ruled in Trump’s favor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174641213
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:50 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het eerste uur werd er geen luchtsteun aangevraagd inderdaad. De UAV was er binnen enkele minuten en de Franse jet binnen het uur.
48 later klopt. Initiële bericht ging uit van een dag.
Die (onbewapende) UAV kon binnen enkele minuten 'reassigned' worden omdat hij toevallig in de lucht was. De beelden daarvan moeten nog geanalyseerd worden. De Franse luchtsteun bestond uit helicopters die geen toestemming hadden om IS te bombarderen. Ze hebben hebben alleen maar mensen opgepikt. Johnson werd 48 uur later door locale Nigerianen gevonden, niet door Amerikanen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 25 oktober 2017 @ 01:13:01 #42
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174641319
quote:
3s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 00:49 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Die (onbewapende) UAV kon binnen enkele minuten 'reassigned' worden omdat hij toevallig in de lucht was. De beelden daarvan moeten nog geanalyseerd worden. De Franse luchtsteun bestond uit helicopters die geen toestemming hadden om IS te bombarderen. Ze hebben hebben alleen maar mensen opgepikt. Johnson werd 48 uur later door locale Nigerianen gevonden, niet door Amerikanen.
Je vergeet de response unit van de militaire basis van waaruit deze missie was vertrokken in je verhaal.

De Franse luchtsteun bestond uit Mirage straaljagers en Puma helikopters, vanuit Mali.
quote:
The Mirages did not drop munitions and "I don't know why," Marine Corps Gen. Joe Dunford, chairman of the Joint Chiefs of Staff said. He again speculated that the patrol commander warned against it.
quote:
He said that Sgt. Johnson's body was found two days later by Nigerien troops. Dunford echoed other Defense Department officials in insisting that Johnson was not left behind. He said that U.S., French and Nigerien troops were on the ground searching for him continuously.


[ Bericht 14% gewijzigd door dellipder op 25-10-2017 01:30:55 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174641350
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 00:19 schreef Arcee het volgende:

[..]


Tegelijk vind ik ook dat-ie weinig kwaad doet. In de zin van dat we er weinig last van hebben. Wel fijn dat-ie niks voor elkaar krijgt.
Indirect zorgt hij voor een hoop schade. Bijvoorbeeld met het aanstellen van Pruitt Als hoofd van de EPA.
pi_174641423
quote:
2s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 01:13 schreef dellipder het volgende:

[..]

Je vergeet de response unit van de militaire basis van waaruit deze missie was vertrokken in je verhaal.

De Franse luchtsteun bestond uit Mirage straaljagers en Puma helikopters, vanuit Mali.

[..]

[..]

Ah ja je hebt gelijk. Volgens mij mogen de Fransen niet bombarderen zonder toestemming van de Nigerijnse overheid.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 25 oktober 2017 @ 01:44:37 #45
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_174641426
Clinton campaign, DNC paid for research that led to Russia dossier (Washington Post)

quote:
The Hillary Clinton campaign and the Democratic National Committee helped fund research that resulted in a now-famous dossier containing allegations about President Trump's connections to Russia and possible coordination between his campaign and the Kremlin, people familiar with the matter said.
2019: The Great Awakening
pi_174641692
OMG! :')

Trump asked GOP senators for a show of hands on who he should pick as the next Fed chair

quote:
President Donald Trump needs to pick the next Federal Reserve chair in the coming week. Trump asked GOP senators to raise their hand and vote for their favorite Fed chair candidate. Trump appears to have narrowed the choice down to Janet Yellen, Jerome Powell, and John Taylor.
President Donald Trump wanted a little informal guidance on his next Federal Reserve chair pick during Tuesday’s policy lunch with Republican senators.

Sen. John Cornyn, the second-highest-ranking Republican senator, told reporters that Trump polled the attendees’ support for various Fed chair candidates by asking for a show of hands on each person.

Current chair Janet Yellen’s term is up in February 2018, and Trump has been been mulling a short list of candidates over the past few weeks.

On Friday, Trump told Fox Business that he has narrowed the candidates down to current Yellen, current Fed governor Jerome Powell, and Stanford economist John Taylor.

According to Sen. Tim Scott of South Carolina, Taylor was the apparent winner of the poll. (Then again, this is the judgment of one senator.)

The announcement on the next Fed chair will come before Trump departs for his trip to Asia on November 3, according to the White House. Trump said he expects to make the decision “very, very soon.”
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 25 oktober 2017 @ 07:51:04 #47
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_174642114
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:20 schreef dellipder het volgende:
Wat een hersengymnastiek en nutteloze exercitie.
Sowieso wat ik zojuist stelde, maar inhoudelijk omdat Benghazi ging over een diplomatieke installatie en een staflid van Buitenlandse Zaken. Erbij toevoegend dat Stevens ontelbare malen om een security upgrade vroeg vanwege militante jihadisten dreiging in de regio en Clinton dit telkens weigerde.
Niger gaat over groene baretten die spijtig genoeg tijdens hun werkzaamheden zijn omgekomen. Gebeurt weleens met militairen, als ze in gevaarlijke gebieden opereren. Dit kan niet een nog meer bezopen vergelijking zijn zelfs als je het keihard probeert.
Sowieso heel verwarrend deze nieuwe bashtrommel, want ik dacht nu juist dat Benghazi geen probleem was en dat er niks negatiefs was ontdekt.
De grap is dat de oorzaak voor het gebrek aan beveiliging bij een een intern onderzoek van de Republikeinen duidelijk gelegd werd bij de door diezelfde partij ingevoerde bezuiniging op die dienst.

Maar dat hebben ze natuurlijk wijselijk stil gehouden.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 25 oktober 2017 @ 07:52:22 #48
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_174642120
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 23:50 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het eerste uur werd er geen luchtsteun aangevraagd inderdaad. De UAV was er binnen enkele minuten en de Franse jet binnen het uur.
48 later klopt. Initiële bericht ging uit van een dag.
Er is dus wel een marinier achter gelaten, 2 dagen lang. Dus dat verhaal van jouw van 'er zijn iig geen Amerikanen achtergelaten' is ook rabiate nonsens.

Wat ik mij dus afvraag is of jij puur de talking points van de rechtse media papegaait of dat je ook zelf op onderzoek gaat. Als je dat had gedaan, had je namelijk geweten dat bijna alles wat je hier beweert complete (inmiddels meerdere malen debunkte) onzin is.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 25 oktober 2017 @ 07:53:38 #49
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174642132
quote:
Was dacht ik al bekend? Of was het slechts informeel bekend?

Je vergeet overigens nog twee andere klanten:

- Elias and his law firm, Perkins Coie, retained the company in April 2016 on behalf of the Clinton campaign and the DNC. Before that agreement, Fusion GPS’s research into Trump was funded by an unknown Republican client during the GOP primary. (Meen dat het gerucht is dat dit namens Jeb Bush was.)

- After the election, the FBI agreed to pay Steele to continue gathering intelligence about Trump and Russia, but the bureau pulled out of the arrangement after Steele was publicly identified in news reports.

Zie overigens niet in hoezo het heel relevant zou zijn, oppo research vindt plaats tijdens elke campagne.

Los daarvan weer verder met de orde van de dag, the filling of the swamp:

NBCNews twitterde op woensdag 25-10-2017 om 04:42:37 JUST IN: Senate votes 51-50 to nullify Obama-era rule allowing consumers to join together to sue banks or credit card companies. reageer retweet


[ Bericht 2% gewijzigd door ExtraWaskracht op 25-10-2017 08:08:07 ]
  woensdag 25 oktober 2017 @ 08:34:42 #50
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174642396
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 07:51 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

De grap is dat de oorzaak voor het gebrek aan beveiliging bij een een intern onderzoek van de Republikeinen duidelijk gelegd werd bij de door diezelfde partij ingevoerde bezuiniging op die dienst.

Maar dat hebben ze natuurlijk wijselijk stil gehouden.
Vooral even vasthouden aan het idee dat het vergelijken van Benghazi met dit voorval een beetje dom is.
De ingevoerde bezuiniging, terwijl de Republikeinen destijds een minderheid waren?
Ik ga dit toch nog wel even nazoeken.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')