abonnement Unibet Coolblue
pi_174490184
quote:
2s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:26 schreef Abschirmdienst het volgende:
Wilders blijft straks zitten met de ZZM-achterban, zoals we elke dag weer kunnen lezen op FOK!.

Dat weet hij zelf ook, bewijs:

[ afbeelding ]
Slecht voor je huid toch, al dat roken.
  Moderator woensdag 18 oktober 2017 @ 11:28:59 #277
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174490194
quote:
Dank u, ik heb weer gelachen vandaag ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_174490197
quote:
15s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:28 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Slecht voor je huid toch, al dat roken.
Als een schoorsteen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  Moderator woensdag 18 oktober 2017 @ 11:29:37 #279
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174490207
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:24 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat verhaal hoor ik al sinds de oprichting in 2004.

De uitslag van de laatste verkiezingen vertelt echter het eerlijke verhaal. :')
Nope. De partij had in 2010 meer zetels dan nu, ondanks de vluchtelingencrisis, de rechtzaak tegen hem en de zwartepietendiscussie de afgelopen jaren.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 18 oktober 2017 @ 11:29:52 #280
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_174490211
quote:
Trollenzwembad? :D
  Moderator woensdag 18 oktober 2017 @ 11:30:14 #281
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174490220
quote:
:D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_174490229
Als Wilders het toneel verlaat klapt die bende als een lemen hutje tijdens een orkaan.

Gaat weer een mooie kneuzenkermis worden.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  Redactie Games woensdag 18 oktober 2017 @ 11:30:59 #283
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174490231
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Trollenzwembad? :D
Ja, dat zegt-ie veel in het Amerika-topic. Links trollenzwembad reken ik ook goed.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_174490258
quote:
10s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:30 schreef Abschirmdienst het volgende:
Als Wilders het toneel verlaat klapt die bende als een lemen hutje tijdens een orkaan.

Gaat weer een mooie kneuzenkermis worden.
Ik gok dat de GBL nog wel een behoorlijk aantal jaar zal blijven pluchekleven. Want wat moet hij anders?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Redactie Games woensdag 18 oktober 2017 @ 11:33:47 #285
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174490280
quote:
2s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik gok dat de GBL nog wel een behoorlijk aantal jaar zal blijven pluchekleven. Want wat moet hij anders?
Hij kan gaan spreken op extreemrechtse conferenties, net zoals Farage. Ik denk dat er ook wel een TV-zender in Israël of de VS is die hem wil hebben als gast.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_174490282
quote:
2s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik gok dat de GBL nog wel een behoorlijk aantal jaar zal blijven pluchekleven. Want wat moet hij anders?
Jongerenwerker in de Schilderswijk? 😎
pi_174490286
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Trollenzwembad? :D
Leuk om wat creativiteit te promoten. Het houdt een mens bezig. :')

Maar desalniettemin vind ik het een beetje raar wanneer een partij doorgroeit tot de tweede partij van Nederland te spreken over een verlies situatie.

Ik ben ook razend benieuwd naar de komende gemeenteraadsverkiezingen als de PVV in veel gemeenten de grootste dreigt te worden, zoals bijvoorbeeld in Rotterdam waar ze volgend jaar aan meedoen.
  Redactie Games woensdag 18 oktober 2017 @ 11:34:40 #288
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_174490296
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:34 schreef Elzies het volgende:

[..]

Leuk om wat creativiteit te promoten. Het houdt een mens bezig. :')

Maar desalniettemin vind ik het een beetje raar wanneer een partij doorgroeit tot de tweede partij van Nederland te spreken over een verlies situatie.

Ik ben ook razend benieuwd naar de komende gemeenteraadsverkiezingen als de PVV in veel gemeenten de grootste dreigt te worden, zoals bijvoorbeeld Rotterdam waar ze volgend jaar aan meedoen.
Bingo!
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Moderator woensdag 18 oktober 2017 @ 11:35:36 #289
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174490311
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:24 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Baudet is Wilders 1.1. Iets minder leip, maar doet nog steeds af en toe iets geks. Het is wachten op de 2.0 versie. Salonfähig, tikkie rechtser dan VVD/CDA, maar geen randdebielen. Dan kan de gewone man er met goed fatsoen ook op stemmen, en die zal dat m.i. ook zeker doen. Want er is echt wel plek op rechts.
Maar ja, daar stop je de omvolking en de cultuur marxisten niet mee, he?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_174490320
quote:
15s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 10:45 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Deze behendige beestjes dreigen slachtoffer te worden van de milieuhype en het Haagse subsidiegeweld.
Aanvullende subsidie voor een vleermuiskast. Niet van dat benauwde Kowloon.
Mitigeren is overigens ook verplicht als je hun leefgebied sloopt.
pi_174490334
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:34 schreef Elzies het volgende:

[..]

Leuk om wat creativiteit te promoten. Het houdt een mens bezig. :')

Maar desalniettemin vind ik het een beetje raar wanneer een partij doorgroeit tot de tweede partij van Nederland te spreken over een verlies situatie.

Ik ben ook razend benieuwd naar de komende gemeenteraadsverkiezingen als de PVV in veel gemeenten de grootste dreigt te worden, zoals bijvoorbeeld in Rotterdam waar ze volgend jaar aan meedoen.
Ze zijn niet aan het verliezen. Ze zijn alleen net zo belangrijk als pakweg het CDA of D66. Niet belangrijker. Dat ze genegeerd worden overkomt zo ongeveer 40-50% van de Nederlanders na elke verkiezing. Dan komt de partij waarop jij gestemd hebt niet in de coalitie. PVV'ers zijn daarin geen uitzondering. Het is dus hartstikke democratisch.
pi_174490336
quote:
2s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik gok dat de GBL nog wel een behoorlijk aantal jaar zal blijven pluchekleven. Want wat moet hij anders?
Willen en kunnen zijn twee zaken. Zo lang alle touwtjes in handen willen hebben lukt niemand.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174490353
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:37 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Willen en kunnen zijn twee zaken. Zo lang alle touwtjes in handen willen hebben lukt niemand.
Maar mocht het ooit mogelijk worden lid te worden van de PVV, dan meld ik me meteen aan.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_174490380
quote:
6s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:35 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Aanvullende subsidie voor een vleermuiskast. Niet van dat benauwde Kowloon.
Mitigeren is overigens ook verplicht als je hun leefgebied sloopt.
Het is maar de vraag of die vleermuiskasten een goede vervanger zijn:
quote:
De ene vleermuis is de andere niet. Gewone dwergvleermuizen overwinteren massaal in spouwmuren en ook laatvliegers verblijven ’s winters massaal in huis. Zolders zijn belangrijke kraamkamers voor de ingekorven vleermuis en grijze grootoorvleermuis, terwijl onder meer laatvliegers ’s zomers in spouwmuren slapen. De baardvleermuizen zijn achter gevelbetimmeringen te vinden.
En ook:
quote:
“Door spouwmuren vol te spuiten, muren te isoleren door een extra schil om de woning te zetten of zolders te isoleren raak je overwinterings- en kraamgelegenheden kwijt. Die vallen met wat vleermuiskasten niet te compenseren. In die kasten kunnen onmogelijk de – in spouwmuren zo ideale – gebufferde temperatuur en luchtvochtigheid heersen. Er is in elk geval nooit onderzoek naar gedaan.”
Ik zou zelf ook liever in een spouwmuur gaan zitten dan in zo'n onrustige nestkast. Als ik mij indenk hoe het is om vleermuis te zijn althans. Ja, ik type dit nu ondersteboven, hangend aan een stok.
pi_174490421
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar ja, daar stop je de omvolking en de cultuur marxisten niet mee, he?
Tsja, daar kan ik weinig tegenin brengen, ben ik bang.
pi_174490534
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:37 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ze zijn niet aan het verliezen. Ze zijn alleen net zo belangrijk als pakweg het CDA of D66. Niet belangrijker. Dat ze genegeerd worden overkomt zo ongeveer 40-50% van de Nederlanders na elke verkiezing. Dan komt de partij waarop jij gestemd hebt niet in de coalitie. PVV'ers zijn daarin geen uitzondering. Het is dus hartstikke democratisch.
Een opgelegd cordon sanitair is niet democratisch.

Het ondermijnt de democratie en het zal altijd zijn weerslag hebben, zoals we nu ook zien.

Formeren met een toegenomen politieke versplintering zal steeds moeilijker worden en je jaagt de burger naar de buitenste flanken. Dat is wat we nu zien. Niet alleen de PVV maar ook een partij als DENK is hier een uitstekend voorbeeld van.

Het vorige kabinet was een moetje maar had eigenlijk in alle redelijkheid allang moeten vallen. Zeven weggestuurde bewindslieden. Kom op!

Dit kabinet steunt op slechts één zetel meerderheid waarmee het geen lang leven beschoren lijkt. Dat is de nieuwe politieke werkelijkheid wat we overigens niet alleen in Nederland zien.

Oostenrijk liet afgelopen week hun nieuwe koers zien. Brexit is een gegeven feit. De weerstand tegen de hervormingsplannen van Macron groeit gestaag waardoor het Front National weer om de hoek komt kijken. De Duitse AdF als derde rechtse partij in Duitsland. Polen kent een nationalistisch gezinde regering. De PVV staat als tweede partij van Nederland fier overeind en FvD groeit als kool.

Dan is het toch niet realistisch om over een verliessituatie te gaan spreken? Sorry, maar dan spreek je echt over een verstarde kokervisie. Niet in meer in contact met de werkelijke stand van zaken.
pi_174490581
quote:
15s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:40 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Het is maar de vraag of die vleermuiskasten een goede vervanger zijn:

[..]

En ook:

[..]

Ik zou zelf ook liever in een spouwmuur gaan zitten dan in zo'n onrustige nestkast. Als ik mij indenk hoe het is om vleermuis te zijn althans. Ja, ik type dit nu ondersteboven, hangend aan een stok.
:D. Ook daarbuiten zijn er zat opties gelukkig.
pi_174490613
quote:
10s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:53 schreef 99.999 het volgende:

[..]

:D. Ook daarbuiten zijn er zat opties gelukkig.
Hunebedden bijvoorbeeld.
pi_174490627
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:49 schreef Elzies het volgende:

[..]

Een opgelegd cordon sanitair is niet democratisch.
Het staat partijen vrij om andere partijen uit te sluiten. Als Nederland daar een probleem mee had, dan had meer dan de helft wel op de PVV gestemd.

quote:
Oostenrijk liet afgelopen week hun nieuwe koers zien. Brexit is een gegeven feit. De weerstand tegen de hervormingsplannen van Macron groeit gestaag waardoor het Front National weer om de hoek komt kijken. De Duitse AdF als derde rechtse partij in Duitsland. Polen kent een nationalistisch gezinde regering. De PVV staat als tweede partij van Nederland fier overeind en FvD groeit als kool.

Dan is het toch niet realistisch om over een verliessituatie te gaan spreken? Sorry, maar dan spreek je echt over een verstarde kokervisie. Niet in meer in contact met de werkelijke stand van zaken.
Ik spreek dan ook niet over een verliessituatie. Ik spreek over dat op dit moment in Nederland lang niet zoveel steun is voor partijen als PVV en FVD als jij beweert. In peilingen verzamelen ze nu samen hooguit 30 zetels. Dat is 20% van de bevolking. Een mooi aantal, maar 80% wil dus iets anders. Met de PVV gaan ze die samenwerking niet meer vinden. De FVD heeft meer kans om in een coalitie plaats te nemen.
pi_174490683
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:56 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het staat partijen vrij om andere partijen uit te sluiten. Als Nederland daar een probleem mee had, dan had meer dan de helft wel op de PVV gestemd.

Dit snappen kinderen waarmee niemand wil spelen niet. Ze zijn te simpel om te zien dat ze zelf het probleem zijn.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')