abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 00:59:24 #101
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174463488
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En ik heb je al tig keer verteld dat het daar niet (alleen) om draait (feitelijke samenspanning).

:W Nu echt weg, dus bespaar je de moeite
Het instellen van de Special Counsel is naar aanleiding van het ontslag van James Comey. Maar de Obstruction of Justice gaat toch wel degelijk over zijn onderzoek naar Russian meddling.
Dat Robert Mueller de scoop heeft verbreed doet niets af aan het feit dat de aantijgingen van de DNC en het Trump dossier de basis vormen van het onderzoek.

[ Bericht 0% gewijzigd door dellipder op 17-10-2017 10:39:49 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 01:05:30 #102
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174463507
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 00:56 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat een gelul in de ruimte weer. Waarom altijd zo vaag als iemand je een keer aanvalt op de weinige momenten waarop je concreet bent :??

Je linkje werkt niet.
Als ik zeg dat ik Bernie Sanders een betere kandidaat vond dan Hillary Clinton, lijkt me evident dat hier niet misverstane woorden staan.
Dat jij daarover een andere opvatting hebt vind ik verder geen probleem.

Maar ga niet doen alsof dit raar is. Mensen kunnen nu eenmaal verschillende opvattingen van elkaar erop nahouden.

Linkje werkt weer.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 01:12:02 #103
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_174463520
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 01:05 schreef dellipder het volgende:

[..]

Als ik zeg dat ik Bernie Sanders een betere kandidaat vond dan Hillary Clinton
Dat is niet wat jij zegt. Je zegt dat Bernie niet achter Clinton had moeten gaan staan. Groot verschil.

Link even naar een echte bron.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 01:22:00 #104
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174463545
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 01:12 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat is niet wat jij zegt. Je zegt dat Bernie niet achter Clinton had moeten gaan staan. Groot verschil.

Link even naar een echte bron.
Nu ben je aan het liegen. Dit heb ik wel gezegd.

POL / [AMV] Amerikaanse politiek #400 Lame Schmuck White House

Complete transcript van het verhoor.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 01:24:59 #105
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_174463555
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 01:22 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nu ben je aan het liegen. Dit heb ik wel gezegd.

POL / [AMV] Amerikaanse politiek #400 Lame Schmuck White House
Ja maar dat is niet het punt waar we het over hadden. Je zei niet te begrijpen waarom Bernie achter Clinton ging staan. Dat komt omdat de waarheid je niet aanstaat: hij was door haar verslagen.

En die bron: :O. Kom toch eens met wat fatsoenlijks.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_174463570
quote:
2s.gif Op maandag 16 oktober 2017 23:05 schreef dellipder het volgende:
Fusion GPS weigert mee te werken met de the House Intelligence Committee die om documenten en getuigenissen heeft gevraagd via dagvaardingen.
Volgens de advocaten van Fusion GPS maken de dagvaardingen inbreuk op vrije meningsuiting, de advocaat-cliënt privileges en het zou de opposition research kunnen beperken voor toekomstige presidents-kandidaten.

Het Trump dossier was het explosieve document dat berichtte over vermeende banden tussen het team Donald Trump en Russische officials.
Firm Tied to Trump Dossier Objects to House Panel Subpoenas

De brief van aan de voorzitter van the House Intelligence Committee Devin Nunes.
Dit is ook wel een mooie trouwens. Ze werken inderdaad niet mee met het HIC en het zou me niets verbazen als het gedrag van Nunes daaraan bijgedragen heeft.

quote:
“Based on this Committee’s bad faith interactions with the undersigned counsel and its pattern of unprofessional conduct exhibited during different points throughout this investigation, you have left us with no choice but to advise our clients to assert their privileges in the face of these subpoenas,” Levy wrote.

Dat neemt niet weg dat ze al sinds de zomer met de Senate Intelligence Committee samenwerken, en Glenn Simpson 10 uur lang is ondervraagd door de Senate Judiciary Committee. (bron) Ook Mueller wordt niet geblokkeerd.

Deze post is dus nogal stemmingmakend, door te zeggen dat ze niet meewerken en het verder niet uit te wijden.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 01:40:35 #107
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174463625
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 01:24 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ja maar dat is niet het punt waar we het over hadden. Je zei niet te begrijpen waarom Bernie achter Clinton ging staan. Dat komt omdat de waarheid je niet aanstaat: hij was door haar verslagen.

En die bron: :O. Kom toch eens met wat fatsoenlijks.
Wel even in het geheel mijn statement weergeven, aub! Ik stelde dat ik niet begreep waarom Bernie Sanders de rechtszaak niet ondersteunde van zijn supporters en dat hij na die dolksteek in de rug Clinton ondersteunde.
En ik stelde ook min of meer dat een heleboel Democrats zo'n besluit goed hadden kunnen begrijpen.

De primaries waren gesabotteerd. Daardoor had Hillary Clinton gewonnen.

Dit is bijzonder goed gedocumenteerd. Ben je bekend met de uitspraken hierover van Harry Reid?
Kun je gewoon opzoeken.

In The Motion To Dismiss staat een citaat dat ik even uitlicht.

“In evaluating Plaintiffs’ claims at this stage, the Court assumes their allegations are true—that the DNC and Wasserman Schultz held a palpable bias in favor Clinton and sought to propel her ahead of her Democratic opponent,” -- rechter William Zloch.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 01:48:32 #108
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174463668
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 01:27 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dit is ook wel een mooie trouwens. Ze werken inderdaad niet mee met het HIC en het zou me niets verbazen als het gedrag van Nunes daaraan bijgedragen heeft.

[..]

Dat neemt niet weg dat ze al sinds de zomer met de Senate Intelligence Committee samenwerken, en Glenn Simpson 10 uur lang is ondervraagd door de Senate Judiciary Committee. (bron) Ook Mueller wordt niet geblokkeerd.

Deze post is dus nogal stemmingmakend, door te zeggen dat ze niet meewerken en het verder niet uit te wijden.
Goed punt, inderdaad.

Blijven natuurlijk nogal wat vragen over zoals bijvoorbeeld op wiens instigatie het dossier tot stand is gekomen, wei de donateurs daarvoor waren, waarom Christopher Steele zijn dossier niet voor The House Committee wil verdedigen, welke banden Glenn Simpson had met de Russen etc.
Senatoren Burr en Warner hebben al aangegeven als het over dit dossier gaat nogal op een muur te stuiten.

quote:
Burr said investigators have "hit a wall" in their review of a dossier that contained incendiary allegations about Trump and Russia. The so-called "Steele dossier" was written by a former MI6 agent named Christopher Steele; so far, he has rebuffed requests from the panel for an interview.

Without understanding who paid for the document and who Steele's sources were, Burr said, the committee cannot make a determination about the credibility of allegations it contains that pre-date June of 2016.

"My hope is that Mr. Steele will make a decision to meet with either Mark and I or the committee, so we can hear his side of it versus for us to depict in our findings what his intent or what his actions were," Burr said. "I say that to you, but I also say it to Chris Steele."
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 02:01:21 #109
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_174463712
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 01:40 schreef dellipder het volgende:

[..]

Wel even in het geheel mijn statement weergeven, aub! Ik stelde dat ik niet begreep waarom Bernie Sanders de rechtszaak niet ondersteunde van zijn supporters en dat hij na die dolksteek in de rug Clinton ondersteunde.
Omdat Sanders net zo goed weet als de rest dat er geen sprake was van sabotage.
quote:
De primaries waren gesabotteerd. Daardoor had Hillary Clinton gewonnen.
BNW-geneuzel.

quote:
Dit is bijzonder goed gedocumenteerd.
Kom dan eens met een fatsoenlijke bron?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_174463719
Leuk wel, die discussie hier :)

Maar zoals bekend, is de aandachtsspanne van Oom Donald een stuk korter, dus hij is alweer met het volgende punt bezig.

Trump declines to express confidence in drug czar nominee in wake of Post/‘60 Minutes’ probe

quote:
Trump said he will have a “major announcement, probably next week” about how his administration plans to tackle opioid addiction in the United States, a “massive problem” that he wants to get “absolutely right.”

“This country and, frankly, the world has a drug problem,” he said. “We’re going to do something about it.”

Asked by a reporter whether he would be declaring the epidemic a national emergency, as he first promised in August but has not yet done, Trump said, “We’re going to be doing that next week.”
We gaan de gang-wars nog eens flink opbutsen *O*
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 02:05:18 #111
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174463724
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 02:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Omdat Sanders net zo goed weet als de rest dat er geen sprake was van sabotage.

[..]

BNW-geneuzel.

[..]

Kom dan eens met een fatsoenlijke bron?
Ik heb je zojuist een linkje gegeven naar de uitspraak naar de rechtszaak die Bernie supporters hebben aangespannen tegen de DNC en Debbie Wasserman-Schulz.

Ook heb ik het citaat eruit gelicht waarbij de rechter de aantijgingen van sabotage onderschrijft.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 02:08:18 #112
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174463734
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 02:02 schreef BlackLining het volgende:
Leuk wel, die discussie hier :)

Maar zoals bekend, is de aandachtsspanne van Oom Donald een stuk korter, dus hij is alweer met het volgende punt bezig.

Trump declines to express confidence in drug czar nominee in wake of Post/‘60 Minutes’ probe

[..]

We gaan de gang-wars nog eens flink opbutsen *O*
Opioid deaths zijn echt een groot probleem. Ik heb ergens gelezen dat er jaarlijks bijna 20 per 100.000 mensen hieraan komen te overlijden.
Het neemt jaarlijks ongelooflijk toe.

Geographic Variation in Opioid and Heroin Involved Drug Poisoning Mortality Rates
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174463758
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 02:08 schreef dellipder het volgende:

[..]

Opioid deaths zijn echt een groot probleem. Ik heb ergens gelezen dat er jaarlijks bijna 20 per 100.000 mensen hieraan komen te overlijden.
Het neemt jaarlijks ongelooflijk toe.

Geographic Variation in Opioid and Heroin Involved Drug Poisoning Mortality Rates
Is het ook, zeker.

Maar de War on Drugs werkt niet. Je ziet juist dat in landen die dat doen, de drugscriminaliteit groot is en er veel verslaafden zijn. In progressievere landen gaat dat doorgaans een stuk beter, met minder criminaliteit en minder verslaafden.

Zo'n beetje de hele wereld is er inmiddels achter dat er betere manieren zijn om dat te bestrijden. Trump niet. Die gaat er nog een schepje bovenop gooien in de averechtse aanpak van de VS.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 02:20:04 #114
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174463760
De FBI heeft maandag emails onthult die bevestigen dat James Comey zijn eindverklaring over de Hillary Clinton email onderzoek maanden voor het einde van het onderzoek al op schreef.
Deze onthulling werd al gemaakt door Chuck Grassley en Lindsay Graham in augustus.
De FBI heeft met deze publicatie dit bevestigd.

Comey Drafted Statement Ending Clinton Email Investigation Months Before Interviewing Her, FBI Confirms
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 02:28:18 #115
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174463767
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 02:19 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Is het ook, zeker.

Maar de War on Drugs werkt niet. Je ziet juist dat in landen die dat doen, de drugscriminaliteit groot is en er veel verslaafden zijn. In progressievere landen gaat dat doorgaans een stuk beter, met minder criminaliteit en minder verslaafden.

Zo'n beetje de hele wereld is er inmiddels achter dat er betere manieren zijn om dat te bestrijden. Trump niet. Die gaat er nog een schepje bovenop gooien in de averechtse aanpak van de VS.
The War on Drugs is een speerpunt van Jeff Sessions heb ik begrepen.
Ik heb daarover nog niet veel info tot me genomen, dus ik onthoud nu om hier uitspraken over te doen.
The Opioid epidemic gaat daarentegen vooral over het misbruik van pijnstillers en mensen die hebzucht boven het belang van genezing en herstel zetten.

Toevallig dat ik hierover nu een artikel lees:

The drug industry's triumph over the DEA

[ Bericht 4% gewijzigd door dellipder op 17-10-2017 02:59:09 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_174464148
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 01:48 schreef dellipder het volgende:

[..]

Goed punt, inderdaad.

Blijven natuurlijk nogal wat vragen over zoals bijvoorbeeld op wiens instigatie het dossier tot stand is gekomen, wei de donateurs daarvoor waren, waarom Christopher Steele zijn dossier niet voor The House Committee wil verdedigen, welke banden Glenn Simpson had met de Russen etc.
Senatoren Burr en Warner hebben al aangegeven als het over dit dossier gaat nogal op een muur te stuiten.

[..]

Daarom is het van belang dat Mueller blijft onderzoeken zoals hij doet. Die comités zijn haske leuk, maar niet vrij van partijdigheid, zoals we hebben gezien tijdens de ondervraging van bijvoorbeeld Sessions.

Over mensen die niet meewerken aan House Committees gesproken:

White House declines to provide House investigators information about private email use
(bron)

quote:
The White House declined to provide information to members of the House Committee on Oversight and Government Reform regarding the use of personal email and encrypted messaging apps for government work by White House staff.

"The White House response to both the email investigation and the charter plane investigation has been almost non-existent," Cummings said in a statement to the Washington Examiner. "We asked for documents on a bipartisan basis, and all they sent was rhetoric. The White House response is offensive, and it remains to be seen whether our Committee will do anything about it."
En heb je het linkje met het transcript van Browders getuigenis al gelezen?
  † In Memoriam † dinsdag 17 oktober 2017 @ 07:06:30 #117
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174464187
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 02:28 schreef dellipder het volgende:
Toevallig dat ik hierover nu een artikel lees:

The drug industry's triumph over the DEA
Die superlongread had ik een van de vorige topics ook geplakt. Goeie read, maar je moet er wel even een bakkie koffie bijpakken want het is een lap tekst.

Vanavond maar eens zitten voor de 60-minutes aflevering.

quote:
President Trump said Monday that he will declare a national emergency next week to address the opioid epidemic and declined to express confidence in Rep. Tom Marino (R-Pa.), his nominee for drug czar, in the wake of revelations that the lawmaker helped steer legislation making it harder to act against giant drug companies.

https://www.washingtonpos(...)b0f1e9ffb_story.html
Carpe Libertatem
pi_174464369
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 00:46 schreef Nintex het volgende:

[..]

Jup het gaat om collusion (lees: samenzwering en influence (lees: invloed) op de verkiezing.

Anders kom je in de categorie circumstantial evidence en gaat de zaak geen stand houden in de rechtszaal.
Jij bent geen advocaat, als ik zo eens een gokje zou moeten wagen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174464392
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 07:06 schreef Boze_Appel het volgende:

Vanavond maar eens zitten voor de 60-minutes aflevering.
Hoe kijk je dat?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  † In Memoriam † dinsdag 17 oktober 2017 @ 07:50:12 #120
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174464511
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 07:35 schreef nostra het volgende:

[..]

Hoe kijk je dat?
http://www.cbs.com/shows/(...)leblower-redemption/

Daar kan je de hele aflevering lief legaal kijken. Krijg je natuurlijk wel een shitload aan reclame voor je bakkes.
Carpe Libertatem
  Overall beste user 2022 dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:39:05 #121
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174464908
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:53:55 #122
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_174465058
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:39 schreef Ulx het volgende:
[ afbeelding ]
:')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_174465100
Wie gingen er hier ook alweer altijd zo tekeer over 'Dronebama'?
VS doodt tientallen IS-strijders in Jemenitische trainingskampen
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_174465375
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 08:57 schreef xpompompomx het volgende:
Wie gingen er hier ook alweer altijd zo tekeer over 'Dronebama'?
VS doodt tientallen IS-strijders in Jemenitische trainingskampen
Jamaar warmonger Hillary ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:13:46 #125
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_174466143
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 06:59 schreef clumsy_clown het volgende:

Daarom is het van belang dat Mueller blijft onderzoeken zoals hij doet. Die comités zijn haske leuk, maar niet vrij van partijdigheid, zoals we hebben gezien tijdens de ondervraging van bijvoorbeeld Sessions.
Devin Nunes heeft een onconventionele aanpak erop nagehouden, maar dat laat onverlet dat zowel de House als de Senate Committees niet zomaar vrijblijvende, tijdverdrijvende exercities zijn. Bovendien onderzoeken de drie organen onafhankelijk van elkaar en is er niets door de dagvaardingen van Nunes gecompromitteerd.

Democrats hebben volgens mij voldoende ruimte gekregen om hun vragen te stellen over de meeting van Sessions en de Russische ambassadeur. Ik bedoel dat ik niet precies zie waarin die partijdigheid in het verhoor zit.
In elk geval is morgen het tweede gedeelte, dan zal ik extra op de vermeende partijdigheid letten.

quote:
Over mensen die niet meewerken aan House Committees gesproken:

White House declines to provide House investigators information about private email use
(bron)
Persoonlijk vind ik het alle informatie over het dossier cruciaal, omdat dit document samen met de aantijgingen van de DNC de basis vormen voor de vermeende samenspanning.
Verder is niet onbelangrijk dat Christopher Steele zelf heeft verklaard dat delen uit het dossier uit ruwe en onbevestigde inlichtingen bestaan.
De betrouwbaarheid van het dossier is nog niet vast komen te staan, omdat Steele nog niet voor de comités van het Congres en de Senaat is verschenen en vooralsnog samenwerking ontwijkt.

Tot slot hierover heb ik begrepen dat het moet worden vastgesteld of de dagvaardingen van Nunes valide zijn. Zou dit het geval zijn dan wordt hun weigering om te getuigen zoals wordt gesommeerd de drie (Simpson, Fritsch en Catan) aangerekend.



quote:
En heb je het linkje met het transcript van Browders getuigenis al gelezen?
Ik weet wat de Magnitsky Act is en ik ken het artikel.

Het enige zinnige om af te leiden aan deze referentie is in mijn beleving de valse voorwendselen waarmee Natalia Veselnitskaya de ontmoeting met Trump Jr. en aanhang initieerde.
Ik kan niet meegaan met jouw suggestie dat de betrouwbaarheid van Veselnitskaya een rol speelt in de mate van belangrijkheid die de verschillende onderzoekteams hebben naar de juni 206 Trump Tower meeting.
Er zijn volop berichten verschenen rondom deze ontmoeting als the smoking gun voor de vermeende samenspanning van het Trump team met Russische officials en er is bericht dat Robert Mueller deze ontmoeting onderzoekt.

[ Bericht 0% gewijzigd door dellipder op 17-10-2017 10:22:20 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')