abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:29:32 #76
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173201865
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:28 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dat werd in Nederland ook gesteld bij de opkomst van Fortuyn en later bij Wilders.
Ik denk dat de bangmakerij daarover groter is dan de aanwas zou kunnen zijn.
Dat gezegd hebbende is Alt Right wel meer bon ton geworden door persoonlijkheden zoals Milo, maar de gemiddelde Amerikaan kent het verschil tussen right en wrong.
De KKK is echt een marginaal clubje. Hoef je echt niet meer van te maken,in mijn opinie.
KKK misschien, maar alt right heeft iemand in het Witte Huis. Iets met Bannon, die al een tijd fake news brengt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:32:05 #77
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173201899
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:27 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Prima vergelijking inderdaad. Een protest tegen 'policy brutality' tegenover een neonazimars.
quote:
7s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:27 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Prima vergelijking inderdaad. Een protest tegen 'policy brutality' tegenover een neonazimars.
Ik maakte geen vergelijking, maar naar aanleiding van het stuk in The Washington Post bracht ik het in het verband met een gevaarlijke ontwikkeling.
Er wordt juist de boel op de spits gedreven, terwijl er geëscaleerd moet worden.

Eigenlijk zou er net zo genuanceerd moeten worden als na een islamitische terroristische aanslag.
Benoemen is goed, Dat moet.Maar zoals Don Lemon stelde dat iedereen die een rode baseball pet op heeft bij dezelfde groep als Fields hoort vind ik verachtelijk.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:32:13 #78
8369 speknek
Another day another slay
pi_173201903
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 00:56 schreef Nintex het volgende:

[..]

Trump gaat Zuckerberg helemaal kapot maken. Iedere echte kanshebber laat 2020 links liggen, door de fuckery die de 2e Trump campagne gaat zijn. :')
Haha goed punt. Moet je Trump voorstellen terwijl hij qua imago helemaal niets meer te verliezen heeft. My god.

quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 01:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gaat Zuck serieus een kans maken? Ik bedoel, ik gebruik Facebook ja, maar dat betekend niet dat het een goede president zal zijn.... Vind het een beetje een eng idee eerlijk gezegd.
Tuurlijk. Maandag verdiende Zuckerberg 1 miljard dollar. 1 Miljard, in een dag!

Die lost vlak voor de verkiezingen een probleem op, zeg $100,000 dollar tuition bonus voor iedereen die gaat studeren, doe nog een miljard in een of andere veterans charity erbij, en laat alle posts die zijn plan ophemelen bovenaan iedereens facebook timeline zetten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_173201916
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:15 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

op gegeven moment gaan dit soort users steeds een stapje verder en gaan ze hier openlijk de Holocaust ontkennen. Let maar op, langzaam sluipt dit er in.. Ik merk al een tijdje een soort van extreemrechtse invasie op de FP, en daar wordt vooralsnog weinig openlijk tegen gedaan door de FA..
Het is natuurlijk iets wat eigenlijk al vele jaren speelt. Er hebben hier heel wat Holocaust-ontkenners rondgelopen maar meestal werden die redelijk snel verwijderd (al dan niet tijdelijk, heel wat lopen hier nu weer rond). Maar nu komt het meer vanuit een hoek die wat meer geaccepteerd (en deels gewaardeerd) wordt. Als je als site zelf allerlei gekkigheid faciliteert, dan is het later lastig optreden. Ben benieuwd hoe dit zicht ontwikkeld...
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:33:06 #80
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173201921
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:29 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Nogmaals ik zei dat die gasten een doel hebben. Waar je nu niet mee eens bent, zul je op gegeven moment tot je eigen schande moeten toegeven.

Dit gegeven is niet nieuw; jaren geleden gaf een experiment van de geschiedenis docent Ron Jones op Cubberly High School in Palo Alto (V.S.) in 1967 aan hoe makkelijk mensen zijn te manipuleren met denkbeelden die niet te rijmen zijn met welke normen dan ook. Daar is later in 2008 een film over gemaakt: "Die Welle". De beïnvloeding van mensen op social media is subtieler dan we willen toegeven. En op het moment hebben ze een groter platform dan ooit. LET OP!!
Ik vind de enige schande hier dat jij mijn mening associeert met Holocaustontkenning.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:33:47 #81
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173201934
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:32 schreef speknek het volgende:

[..]

Haha goed punt. Moet je Trump voorstellen terwijl hij qua imago helemaal niets meer te verliezen heeft. My god.

[..]

Tuurlijk. Maandag verdiende Zuckerberg 1 miljard dollar. 1 Miljard, in een dag!

Die lost vlak voor de verkiezingen een probleem op, zeg $100,000 dollar tuition bonus voor iedereen die gaat studeren, doe nog een miljard in een of andere veterans charity erbij, en laat alle posts die zijn plan ophemelen bovenaan iedereens facebook timeline zetten.
Hm, beter dan Trump ja... maar wil je een president die in feite toegang heeft tot de gegevens van de halve wereld bevolking?

Wordt wel een interessante campagne. Gewoon een dikke popup als je naar Facebook gaat met Vote Zuckerberg 2020 :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:35:50 #82
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173201969
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:29 schreef Sloggi het volgende:

[..]

[..]

Precies!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 donderdag 17 augustus 2017 @ 09:35:52 #83
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173201970
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Hm, beter dan Trump ja... maar wil je een president die in feite toegang heeft tot de gegevens van de halve wereld bevolking?

Wordt wel een interessante campagne. Gewoon een dikke popup als je naar Facebook gaat met Vote Zuckerberg 2020 :D
Ik wil gewoon politici zien die weten waar ze mee bezig zijn, in plaats van omhooggevallen miljardairs met asperger of andere syndromen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173202059
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:15 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik neem ze niet serieus. Die gasten hebben wel vaker last van gekke gedachtekronkels.
Dat lijkt mij onverstandig. Alt right is bezig aan een opmars. Steeds meer jongeren (met name Amerikanen) voelen zich aangetrokken tot deze stroming, die doorspekt is van vrouwenhaat en antisemitisme. Het is iets om goed in de gaten te houden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:41:04 #85
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173202064
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:32 schreef dellipder het volgende:

[..]

[..]

Ik maakte geen vergelijking, maar naar aanleiding van het stuk in The Washington Post bracht ik het in het verband met een gevaarlijke ontwikkeling.
Er wordt juist de boel op de spits gedreven, terwijl er geëscaleerd moet worden.

Eigenlijk zou er net zo genuanceerd moeten worden als na een islamitische terroristische aanslag.
Benoemen is goed, Dat moet.Maar zoals Don Lemon stelde dat iedereen die een rode baseball pet op heeft bij dezelfde groep als Fields hoort vind ik verachtelijk.
Als jij ergens staat te demonstreren tegen iets en er komen honderden gasten met fakkels aan die leuzen tegen Joden roepen, dan wil je daar toch al niets meer mee te maken hebben en ga je weg. De dag daarna precies hetzelfde. De vergunning voor het protesteren...aangevraagd door een Nazi. Dus het is niet zo dat die Nazi's ineens erbij kwamen staan. Die hebben het georganiseerd.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:42:40 #86
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173202097
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:22 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ze hebben in de Verenigde Staten nauwelijks de macht en middelen. Echt een marginaal zielig clubje.
Alt Right al helemaal. Wordt net gedaan alsof dit een breed georganiseerde is, maar het zijn een bende ongeorganiseerde internethelden die zo af en toe van de zolderkamer komen.
Met social media heb je geen kostbare middelen nodig om de publieke opinie te beïnvloeden, het enige wat je nodig hebt is een pc. waar vroeger in de schemering met nazipamfletjes werd gezeuld in de buurt, met de kans dat ze weggejaagd werden, kunnen ze nu direct op een beeldscherm inbreken en daar hun opvattingen etaleren, zonder al te veel risico. Ze zijn in tegenstelling tot wat je denkt breder georganiseerd dan je denkt. Je moet ze niet zien als een groep maar als een opvatting, vergelijkbaar met de islam. Je kunt een leger makkelijker bestrijden dan een revolutionair idee.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:43:21 #87
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_173202108
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:35 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik wil gewoon politici zien die weten waar ze mee bezig zijn, in plaats van omhooggevallen miljardairs met asperger of andere syndromen.
Daarom is het presidenten systeem ook gewoon kut.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:44:36 #88
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173202133
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:33 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik vind de enige schande hier dat jij mijn mening associeert met Holocaustontkenning.
nog niet.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:56:16 #89
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173202388
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Hm, beter dan Trump ja... maar wil je een president die in feite toegang heeft tot de gegevens van de halve wereld bevolking?

lijkt me behoorlijk eng, inderdaad.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 17 augustus 2017 @ 09:58:18 #90
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173202459
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:56 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

lijkt me behoorlijk eng, inderdaad.
Op zich moet hij zijn belangen opgeven. Maar ja, dat doet de huidige POTUS ook niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:59:24 #91
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173202492
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:58 schreef Ulx het volgende:

[..]

Op zich moet hij zijn belangen opgeven. Maar ja, dat doet de huidige POTUS ook niet.
dat is inderdaad het enge hieraan. NOG zo'n idioot in het witte huis kan de democratie niet aan, vrees ik.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:02:40 #92
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173202566
quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Daarom is het presidenten systeem ook gewoon kut.
Met die presidenten is eigenlijk niks mis, maar ze moeten wel de constitutionele regels kennen en navolgen. Trump óf kent ze niet, of negeert die opzettelijk.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:06:55 #93
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173202651
http://www.nbcnews.com/ne(...)ville-racism-n793376

Als zelfs die openlijk tegen de president ingaan, zijn rapen écht gaar.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 17 augustus 2017 @ 10:16:12 #94
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173202894
https://www.washingtonpos(...)f2d808496_story.html

Ook de lokale politici hebben geen zin om Charlottesville 2.0 te worden.

quote:
In Birmingham, Ala., city officials covered a Confederate monument in a city park with plywood and tarps while lawyers studied the city’s options, as Alabama state law penalizes cities with a $25,000 fine if they violate a prohibition against removing monuments.
Mayor William Bell (D) said the city has been looking into removing the monument for two years. The Unite the Right rally in Charlottesville made him worry, he said, that the monument would be “a lightning rod for organizations and individuals preaching hatred.” But the city is facing legal action from Alabama Attorney General Steve Marshall, who said that hiding the statue from public view“altered” or “otherwise disturbed” the memorial “in violation of the letter and spirit” of the law, leaving him no choice but to sue.
quote:
Colleges have been resisting attempts to have rallies on their campuses, and in the days after the Charlottesville violence, schools including Texas A&M and the University of Florida canceled events tied to white nationalist groups that were scheduled for the week of Sept. 11. In Gainesville, officials were alarmed about the possible alt-right rally, which has been referenced on social media: “The Next Battlefield is in Florida.”

University of Florida President W. Kent Fuchs cited safety concerns in canceling the event. On Facebook, he wrote that the university remains dedicated to free speech and public discourse but added, “the First Amendment does not require a public institution to risk imminent violence to students and others.”
quote:
Cities are worried that they could become flash points for public actions they have taken on behalf of their citizens. A working group of the Lexington-Fayette Urban County Council in Kentucky voted unanimously on Tuesday to move Confederate statues from their locations at the old county courthouse. The full council will vote on the measure Thursday, where it is expected to pass, Mayor Jim Gray said. If it does, the city will have to seek approval of the state Military Heritage Commission.
etc..
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:28:54 #95
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173203218
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:16 schreef Ulx het volgende:
https://www.washingtonpos(...)f2d808496_story.html

Ook de lokale politici hebben geen zin om Charlottesville 2.0 te worden.

[..]

[..]

[..]

etc..
Allemaal links tuig natuurlijk.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_173203239
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:06 schreef klappernootopreis het volgende:
http://www.nbcnews.com/ne(...)ville-racism-n793376

Als zelfs die openlijk tegen de president ingaan, zijn rapen écht gaar.
Trump wordt straks alleen nog gesteund door nazi's.

Dit toch al krankzinnige presidentschap wordt steeds gestoorder.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 10:30:40 #97
54278 crew  Tijger_m
42
pi_173203268
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:15 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik neem ze niet serieus. Die gasten hebben wel vaker last van gekke gedachtekronkels.
Zegt de persoon die het over "marxistische Soros Antifas" heeft.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_173203288
quote:
Some of America’s top CEOs were preparing to issue a statement criticizing the president — so he effectively fired them from a White House council first.

Bron
Man man man. Wat een zooitje.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:33:33 #99
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_173203361
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump wordt straks alleen nog gesteund door nazi's.

Dit toch al krankzinnige presidentschap wordt steeds gestoorder.
Het meest krankzinnige is het feit dat hij het oog om oog, tand om tand beleid hanteert. Ga je tegen hem in, dan kun je er gif op in nemen dat hij terugslaat. Op dit moment is Trump een gewond dier en zal dan ook net zo reageren.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 17 augustus 2017 @ 10:35:05 #100
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173203409
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:33 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het meest krankzinnige is het feit dat hij het oog om oog, tand om tand beleid hanteert. Ga je tegen hem in, dan kun je er gif op in nemen dat hij terugslaat. Op dit moment is Trump een gewond dier en zal dan ook net zo reageren.
Daarom is het nog steeds zo link met Noord-Korea. Die hebben de bal gewoon teruggekaatst. Gaat Trump nog een keer uit zijn dak, kunnen de rapen nog wel eens gaar worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')