*op een langere afdalingquote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is daar eng aan?
En je moet zo min mogelijk remmen eigenlijk. Hoe meer je remt, hoe warmer je velg wordt en hoe eerder je een klapband krijgt. Zeker slepend remmen is gevaarlijk.
True, maar je moet het gewoon nooit doen. Ik zou er niet raar van op staan kijken dat op een langere afdaling in Limburg en zeker Luxenmburg het al problemen kan geven.quote:
Op aluminium velgen komt het in Nederland en België wel goed schat ik. Carbon zou al wel problematisch kunnen worden..quote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
True, maar je moet het gewoon nooit doen. Ik zou er niet raar van op staan kijken dat op een langere afdaling in Limburg en zeker Luxenmburg het al problemen kan geven.
Ja en als er een gat in de weg zit en jij met 60-70 erover knalt kunnen je handen over het stuur schieten als je ze bovenop de remgrepen hebt. Dus als het hard gaat beter onderin de beugels.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:06 schreef cafca het volgende:
Bovendien heb je met je handen in de beugels meer controle over je fiets.
Ernst heeft die bedacht. Prima losrijrondje na LELquote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)_id=1502305960790142
Rondje Markermeer XXL.
Saai rondje eigenlijk ivo. Wie heeft deze bedacht?
Alleen voor de afdalingen eigenlijk. Ook in bochten op het vlakke kan het helpen, maar ik doe het eigenlijk voornamelijk als ik hard wil gaan.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:42 schreef Maraca het volgende:
Is met je handen in de beugel alleen voor het afdalen of ook op rechte stukken (al is het maar om te oefenen met die houding)?
Pwoah, wat een heerlijke foto's ddx!quote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:43 schreef ddx het volgende:
Gisteren even dagje rust ivm onweer/regen.
En vandaag weer lekker ritje gemaakt.
Via Gorges du Nan de Mont Noir opgereden, net geen uurtje lekker afzien en van omgeving genieten.
15,4km 1113m 7%
Vlak voor ik bij de klim was zag ik een ruine tussen de bomen door, dus even kort klimmetje meegepakt om die even beter te bekijken.
Was bij Beauvoir-en-Royans
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En daarna dus lekker klimmen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.strava.com/activities/1125208789
Om te oefenen hoe de houding is het prima. Zelf doe ik het alleen als ik heel hard wat eigenlijk zelden is als ik alleen rijdt of tijdens een wedstrijd en uiteraard ook tijdens afdalen.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:42 schreef Maraca het volgende:
Is met je handen in de beugel alleen voor het afdalen of ook op rechte stukken (al is het maar om te oefenen met die houding)?
Soms thuisfront even jaloers maken hequote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Pwoah, wat een heerlijke foto's ddx!
Hoe ben je heen, in wat voor accommodatie zit je en wat kost datquote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:56 schreef ddx het volgende:
[..]
Soms thuisfront even jaloers maken he
Maar is echt genieten hier.
In de Eifel is het best prima fietsenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 14:27 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dan kan je nooit naar België of West Duitsland dus...
in principe trainen en toeren handen bovenop en koersen of dalen handen onderin. Met je handen in de beugels kan je ook beter aanzetten als je in een groep rijdt en er wordt flink versneld uit de bocht.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:42 schreef Maraca het volgende:
Is met je handen in de beugel alleen voor het afdalen of ook op rechte stukken (al is het maar om te oefenen met die houding)?
Juist wel is mijn ervaring. Twee keer met de club de bergen in geweest, maar op aanraden van iemand anders geleerd om alleen met de voorrem te remmen, tenzij je echt héél flink moet bijremmen.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 18:32 schreef Halcon het volgende:
Nooit alleen met je voorrem remmen of alleen met je achterrrem.
Ik heb vaak genoeg vooraan gestart, ben dan altijd te enthousiast bezig. Laatst koers eerste ronde op kop gereden, gat geslagen, moeten lossen, aansluiten bij de gelostenquote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook vaak gehad. De beste tijd om op te stellen is als er nog niemand staat.
Vooral de voorrem wel, maar alleen de voorrem? Nog nooit geprobeerd, maar lijkt mij persoonlijk niet heel relaxt met hoge snelheden in een afdaling.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Juist wel is mijn ervaring. Twee keer met de club de bergen in geweest, maar op aanraden van iemand anders geleerd om alleen met de voorrem te remmen, tenzij je echt héél flink moet bijremmen.
Werkt perfect.
Probeer eens echt te kijken en op te letten bij wedstrijden op tv. Die mannen doen dat voor hun werk. Wanneer hebben zij handen in beugel, hoe snijden zij bochten aan etc. En uiteraard gewoon beginnen op rechte wegen. Wennen aan houding, aan gevoel, je lichaam ervaren in die houding etc. Oefen op een viaduct en zo steeds iets meer. Je fietst pas net. Gewoon je tijd nemen, komt vanzelf.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:42 schreef Maraca het volgende:
Is met je handen in de beugel alleen voor het afdalen of ook op rechte stukken (al is het maar om te oefenen met die houding)?
Ik geloofde het eerst ook niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vooral de voorrem wel, maar alleen de voorrem? Nog nooit geprobeerd, maar lijkt mij persoonlijk niet heel relaxt met hoge snelheden in een afdaling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn koersdebuut! (in 3e positie)Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:11 schreef La_Tramposa het volgende:Aerobars in een koers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn koersdebuut! (in 3e positie)
Het grensgebied is iig droevige treurnis qua wegen.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:00 schreef Andyy het volgende:
[..]
In de Eifel is het best prima fietsen
Toch maar eens proberen bij 'n niet al te gekke afdeling, laat me graag verrassen. Het klinkt hier nog altijd niet zo alsof ik dat in 'n snelle afdeling moet gaan proberen.quote:
Op een mountainbike wel jaquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, dan vlieg je toch over de kop?
Het was een tijdrit! En ik heb vorig jaar een duathlon gedaan, daarvoor dat stuurtje aangeschaft en sindsdien erop laten zitten, ik vind het wel chill..quote:
Serieus? Dan kan ik me voorstellen dat je het eng vindtquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:14 schreef Maraca het volgende:
Bedankt voor alle tips heb er veel aan! En het ziet er naar uit dat ik maar eens wielrennen moet gaan kijken op tv
En over het remmen tijdens de afdeling. Doe dat nu altijd met alleen voorrem 1x tijdens HvdH voor én achterrem omdat het echt achterlijk steil was
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:11 schreef La_Tramposa het volgende:leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn koersdebuut! (in 3e positie)Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Ah. Even je shirtje dichtritsen, anders maak je de aerogains van je tt bars weer ongedaanquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het was een tijdrit! En ik heb vorig jaar een duathlon gedaan, daarvoor dat stuurtje aangeschaft en sindsdien erop laten zitten, ik vind het wel chill..
Dan was ik vorig jaar een centrifuge geweest.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, dan vlieg je toch over de kop?
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:11 schreef La_Tramposa het volgende:Leuke brilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn koersdebuut! (in 3e positie)
Neuh. Met je handen in de beugels zit je sowieso al lager, dus lastiger om over je voorwiel te gaan.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, dan vlieg je toch over de kop?
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:11 schreef La_Tramposa het volgende:Cool!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn koersdebuut! (in 3e positie)[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Haha goede tip voor de volgende keer, ik had ook geen snelle overschoenen. Maar ik merk dat dat stuurtje voor mij wel heel veel voordelen heeft hoor, ik kan veel meer kracht zetten en je bovenlichaam bespaart energie doordat het stil ligt. Dat is nog los van de aerodynamische winstquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:16 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ah. Even je shirtje dichtritsen, anders maak je de aerogains van je tt bars weer ongedaan
Ssssshtquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:16 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ah. Even je shirtje dichtritsen, anders maak je de aerogains van je tt bars weer ongedaan
maagd zeker?quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:16 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ah. Even je shirtje dichtritsen, anders maak je de aerogains van je tt bars weer ongedaan
Ik rij op trainingen ook wel veel onder in de beugel. Niet het grootste gedeelte maar wel grote stukken. Rij zo probleemloos een uur onderin, maar dat zou ook zo 2 of 3 kunnen zijn. Vooral tegen de wind vind ik dat fijn en is best wel ontspannen om de armen onder in de beugels te steunen.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
in principe trainen en toeren handen bovenop en koersen of dalen handen onderin. Met je handen in de beugels kan je ook beter aanzetten als je in een groep rijdt en er wordt flink versneld uit de bocht.
Cinelli stuurtjes en spinergy wielen.. Vroegahquote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
"Vroegah" mocht het. Zag je zelfs in de sprint renners erop 'liggen'...
ik ga maar fixed rijden geloof ikquote:Op donderdag 10 augustus 2017 08:15 schreef kanovinnie het volgende:
Een wijs man op facebook over schijfremmen vs velgremmen:
"Remt het beter ? Ja, zeer zeker. Is het veiliger ? Nee. Men gaat te veel vertrouwen op een stukje techniek en niet zo zeer op het eigen kunnen, waar je met velgremmen eigenlijk toe gedwongen word door de beperkingen van het materiaal."
Spinergy wielen ja. Zag er wel mooi uit hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 06:19 schreef the_critic het volgende:
[..]
Cinelli stuurtjes en spinergy wielen.. Vroegah
Mwah. De techniek van veel fietsers, waaronder ik zelf ook, is nu niet echt om over naar huis te schrijven.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 08:15 schreef kanovinnie het volgende:
Een wijs man op facebook over schijfremmen vs velgremmen:
"Remt het beter ? Ja, zeer zeker. Is het veiliger ? Nee. Men gaat te veel vertrouwen op een stukje techniek en niet zo zeer op het eigen kunnen, waar je met velgremmen eigenlijk toe gedwongen word door de beperkingen van het materiaal."
https://www.fiets.nl/2017/08/09/afblijven-van-die-bidon/quote:Afblijven van die bidon
Als je slechts een uurtje fanatiek gaat fietsen is het niet nodig om onderweg te drinken. Sterker nog, je presteert minder als je wel een bidon aan je mond zet. Dat stellen Canadese en Australische onderzoekers. Dit is een artikel uit Fiets 8.
Drinken wel belangrijk
Wielrenners die korter dan een uur op hoge intensiteit fietsen, leveren gemiddeld 2,5 procent minder vermogen als ze vocht tot zich nemen. De onderzoekers tasten nog in het duister hoe dit komt. Een mogelijke verklaring is dat de maag minder snel wordt geleegd als je in je hoogste hartslagzone sport. De wetenschappers analyseerden meerdere studies om tot een drinkadvies te komen. Pas als je langer dan een uur op de fiets zit, dan is drinken wel belangrijk.
Bij ritten tot twee uur wordt aanbevolen 9 tot 12 millimeter per kilogram lichaamsgewicht te drinken, zeg maar één bidon. ‘Als renners zich aan dit voorschrift houden, dan kunnen ze een prestatieverbetering verwachten van minstens 2 procent.’
Voor ritten langer dan twee uur wordt per uur 8 tot 16 millimeter per kilogram lichaamsgewicht voorgeschreven. Door goed te drinken, kan bij lange ritten het prestatieniveau met zelfs 3 procent toenemen. De adviezen gelden voor ritten bij temperaturen tussen de 20 en 33 graden.
quote:Op woensdag 9 augustus 2017 22:11 schreef La_Tramposa het volgende:ziet er goed uit la trampolinaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn koersdebuut! (in 3e positie)
Ik ben geen medicus en heb er dus nul de botten verstand van. Maar toch...quote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
https://www.fiets.nl/2017/08/09/afblijven-van-die-bidon/
Dit voor wazig onderzoek
niks wat we allang wistenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
https://www.fiets.nl/2017/08/09/afblijven-van-die-bidon/
Dit voor wazig onderzoek
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:21 schreef ratatat het volgende:
Wiggle heeft momenteel een serieuze sale
tent en fiets achterin de auto en sta op campingquote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe ben je heen, in wat voor accommodatie zit je en wat kost dat
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:21 schreef kaasplankje het volgende:
Die blauwe sokken nouja vooruit ze zijn wel cool maar dat celeste stuurlint op die rode fiets kan natuurlijk niet.
Ik heb ooit een paar tijdritten met een Spinergy voorwiel gereden. Op snelheid maken die dingen echt een tof geluid. Een beetje als een heli.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 08:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Spinergy wielen ja. Zag er wel mooi uit hoor.
Klinkt als kaasquote:Op donderdag 10 augustus 2017 08:15 schreef kanovinnie het volgende:
Een wijs man op facebook over schijfremmen vs velgremmen:
"Remt het beter ? Ja, zeer zeker. Is het veiliger ? Nee. Men gaat te veel vertrouwen op een stukje techniek en niet zo zeer op het eigen kunnen, waar je met velgremmen eigenlijk toe gedwongen word door de beperkingen van het materiaal."
Volgens mij is het Kano zelfquote:
Tuurlijk wel, het is toch een Bianchi?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:21 schreef kaasplankje het volgende:
dat celeste stuurlint op die rode fiets kan natuurlijk niet.
Tja, is dat allemaal niet een beetje inherent aan het rijden van toertochten? Ik hoor dezelfde geluiden bij hardlopers tijdens wedstrijden. Je weet dat je niet de enige bent en dus te maken krijgt met langzamere/niet aan het etiquette houdende mededeelnemers.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:10 schreef Barbewire het volgende:
Met toertochten zijn je mede-fietsers een groter gevaar dan onderuit gaan in een korte afdaling. Ze fietsen dwars over de weg en constant remmen (zelfs op rechte stukken). Nog nooit een toertocht met heuvels meegemaakt waar ik in 1 keer soepel kon afdalen, terwijl dat toch het mooiste is
Toerders die "PAALTJE" roepen en je dan zo afsnijden dat je bijna tegen het paaltje knaltquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:46 schreef Devv het volgende:
[..]
Tja, is dat allemaal niet een beetje inherent aan het rijden van toertochten? Ik hoor dezelfde geluiden bij hardlopers tijdens wedstrijden. Je weet dat je niet de enige bent en dus te maken krijgt met langzamere/niet aan het etiquette houdende mededeelnemers.
Schouder uitsteken om ze te laten zien wie de baas isquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 12:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Toerders die "PAALTJE" roepen en je dan zo afsnijden dat je bijna tegen het paaltje knalt
Weleens in Valkenburg een toertocht met wedstrijdelement gereden. Drama was dat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:46 schreef Devv het volgende:
[..]
Tja, is dat allemaal niet een beetje inherent aan het rijden van toertochten? Ik hoor dezelfde geluiden bij hardlopers tijdens wedstrijden. Je weet dat je niet de enige bent en dus te maken krijgt met langzamere/niet aan het etiquette houdende mededeelnemers.
Cauberg Classic?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 12:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Weleens in Valkenburg een toertocht met wedstrijdelement gereden. Drama was dat.
Trap ze de volgende keer wel van de fiets afquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 12:24 schreef Andyy het volgende:
[..]
Schouder uitsteken om ze te laten zien wie de baas is
Nee, dat is gevaarlijk. Gewoon je stuur goed stevig vasthouden en je elleboog naar buiten drukken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 12:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Trap ze de volgende keer wel van de fiets af
Volgens mij wel. Begin deze eeuw ergens. Eerst stuk geneutraliseerd en daarna vlak voor de Cauberg los en paar rondjes 'wedstrijd'.quote:
Kijk, dit zijn de tips waar ik iets aan hebquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 12:40 schreef ratatat het volgende:
[..]
Nee, dat is gevaarlijk. Gewoon je stuur goed stevig vasthouden en je elleboog naar buiten drukken.
Ja, dat was de Cauberg Classic. Die is ergens rond 2000 een paar keer gehouden. Ik heb ook een keer meegedaan. Een km of 70 geneutraliseerd, rondjes over de Bemelerberg (WK-parkours) en dan nog een of twee ronden los.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 12:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Begin deze eeuw ergens. Eerst stuk geneutraliseerd en daarna vlak voor de Cauberg los en paar rondjes 'wedstrijd'.
Ja, zoiets inderdaad. Als ik het goed heb, deed ik in 2000 mee, maar pin me er niet op vast. Was toen de eerste editie meen ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 12:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat was de Cauberg Classic. Die is ergens rond 2000 een paar keer gehouden. Ik heb ook een keer meegedaan. Een km of 70 geneutraliseerd, rondjes over de Bemelerberg (WK-parkours) en dan nog een of twee ronden los.
Ik heb in 2002 meegedaan.
Ouwe lulquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 12:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dat was de Cauberg Classic. Die is ergens rond 2000 een paar keer gehouden. Ik heb ook een keer meegedaan. Een km of 70 geneutraliseerd, rondjes over de Bemelerberg (WK-parkours) en dan nog een of twee ronden los.
Ik heb in 2002 meegedaan.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 13:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag de Stelvio naar boven.
Misschien fiets ik al wel langer dan dat jij leeftquote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 13:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag de Stelvio naar boven.
heilige grondquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 13:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag de Stelvio naar boven.
Ik reed een tijdje geleden een toertocht waarbij een toerder in een bocht onderdoor wou komen bij mij. Het spreekt voor zich dat hij de berm in gingquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 12:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Toerders die "PAALTJE" roepen en je dan zo afsnijden dat je bijna tegen het paaltje knalt
Ik heb in koers ook altijd ruzie met mongolen die steeds onderdoor willen steken...quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik reed een tijdje geleden een toertocht waarbij een toerder in een bocht onderdoor wou komen bij mij. Het spreekt voor zich dat hij de berm in ging
Dat is dan toch echt tijdstip afhankelijk,ga er maar eens op een donderdagochtend om 0830 omhoog fietsen. Dan ben je de enigste, geen andere fietsers of auto's te zien toen ik dat deed.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 13:01 schreef poiuytr het volgende:
Automobilisten in Limburg zijn ook dwazen, in de twee dagen dat ik daar heb gefietst bijna paar aanrijdingen gehad en gezien. Mensen zullen "ons" ook wel spuugzat zijn. Klim naar drielandenpunt op zaterdag nog nooit zoveel fietsers gezien die aan het fietsen waren, nadeel is dat je ook op dezelfde rijbaan zit.
de meeste mensen fietsen in hun vrije tijd en de meeste mensen hebben donderdag 8.30 geen vrije tijd gok ik zoquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:47 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Dat is dan toch echt tijdstip afhankelijk,ga er maar eens op een donderdagochtend om 0830 omhoog fietsen. Dan ben je de enigste, geen andere fietsers of auto's te zien toen ik dat deed.
Voor DDX is dat gewoon woon-werkverkeer.. beetje om, maar dat is ook de bedoelingquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de meeste mensen fietsen in hun vrije tijd en de meeste mensen hebben donderdag 8.30 geen vrije tijd gok ik zo
Die schaar ik dan ook niet onder de meeste mensenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 09:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor DDX is dat gewoon woon-werkverkeer.. beetje om, maar dat is ook de bedoeling
Jij ook succes met waterfietsen door de Ardennen! Mooie tocht, maar wel slechte omstandigheden vandaag zeg..quote:
in elke bocht? of alleen krapper scherpe bochten?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik heb in koers ook altijd ruzie met mongolen die steeds onderdoor willen steken...
Niet zo blij mee zijn, je wilt ze niet gebruikenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 13:32 schreef Maraca het volgende:
M'n reserve binnenbandjes zijn binnen en m'n pompje! Die had ik nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |