abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 woensdag 26 juli 2017 @ 07:17:58 #176
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172682291
read:https://www.theguardian.c(...)ken-eu-trade-deal-us

Die tradedeal met het VK kan voorlopig ook wel bij het grofvuil.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 26 juli 2017 @ 07:20:16 #177
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172682295
http://www.reuters.com/article/us-usa-healthcare-idUSKBN1AA0BQ

Nog even een samenvatting van gisteravond.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172682479
Balletje lijkt te gaan rollen. Komende dagen kunnen wel eens erg leuk gaan worden *O*
pi_172682485
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 07:58 schreef Refragmental het volgende:
Balletje lijkt te gaan rollen. Komende dagen kunnen wel eens erg leuk gaan worden *O*
Dit kan je uiteraard ook wat uitgebreider uitleggen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 26 juli 2017 @ 08:01:18 #180
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_172682502
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 07:58 schreef Refragmental het volgende:
Balletje lijkt te gaan rollen. Komende dagen kunnen wel eens erg leuk gaan worden *O*
Leuk voor wie? Niet voor mogelijk 32 miljoen mensen die hun verzekering gaan verliezen als dit plan doorgaat in ieder geval.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 26 juli 2017 @ 08:04:50 #181
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172682540
Ja goh, wat zal het zijn? Wat speelt er allemaal...

- 'Repeal / replace Obamacare'
- Infighting tussen Sessions en Trump, waarbij Trump Sessions weg zou willen en Sessions niet zelf op gaat stappen naar het schijnt
- Manafort krijgt een subpoena om te verschijnen voor de SJC
- Sancties tegen Rusland / Noord Korea / Iran aangenomen met overweldigende meerderheid in Senaat en Huis waar Trump een veto over zou willen uitspreken
- Tillerson die naar verluid even een break neemt
  woensdag 26 juli 2017 @ 08:04:53 #182
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_172682542
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 07:58 schreef Refragmental het volgende:
Balletje lijkt te gaan rollen. Komende dagen kunnen wel eens erg leuk gaan worden *O*
Inderdaad!

Rip Sessions
Rip Amerikaanse rechtsstaat
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 26 juli 2017 @ 08:05:45 #183
8369 speknek
Another day another slay
pi_172682548
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 06:21 schreef Szura het volgende:
http://mobile.reuters.com/article/amp/idUSKBN1AB06G

U.S. energy secretary duped into fake interview with Russian comedians

Hier te beluisteren:
https://player.vgtrk.com/(...)lse&showZoomBtn=true

Deze regering :')
quote:
"Giving Ukraine more options with some of our technology is, I think, in everyone's best interest with the exception of the Russians, but that's OK," he said.
Nouja dat is dan wel weer positief, zijn ze niet allemaal aangelijnd door Poetin.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_172682560
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 08:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ja goh, wat zal het zijn? Wat speelt er allemaal...

- 'Repeal / replace Obamacare'
- Infighting tussen Sessions en Trump, waarbij Trump Sessions weg zou willen en Sessions niet zelf op gaat stappen naar het schijnt
- Manafort krijgt een subpoena om te verschijnen voor de SJC
- Sancties tegen Rusland / Noord Korea / Iran aangenomen met overweldigende meerderheid in Senaat en Huis waar Trump een veto over zou willen uitspreken
- Tillerson die naar verluid even een break neemt
Aangezien het Refragmental is, gok ik eerder op iets dat de DNC opgerold gaat worden en dat Hillary de bak in gaat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_172682575
quote:
2s.gif Op woensdag 26 juli 2017 07:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit kan je uiteraard ook wat uitgebreider uitleggen.
Refregmental is blij dat het verschrikkelijke Obamacare mogelijk ter ziele gaat. Want dan durft hij zich eindelijk weer eens te laten zien in deze reeks om van de daken te schreeuwen dat zijn held een overwinning heeft behaald.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 26 juli 2017 @ 08:10:24 #186
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172682584
quote:
2s.gif Op woensdag 26 juli 2017 08:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Aangezien het Refragmental is, gok ik eerder op iets dat de DNC opgerold gaat worden en dat Hillary de bak in gaat.
Nee, ik gok op een aantal compliance issues met hoe de NSA om is gegaan met het geheim materiaal... http://thehill.com/policy(...)proper-obama-era-nsa

Overigens zou ik het ermee eens zijn dat dat niet zou moeten, ben zelf een redelijke voorstander van privacy, maar vermoed dat het geframed wordt alsof Obama / de democraten een of ander complot tegen de bevolking zouden uitgevoerd hebben.
pi_172682673
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 08:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Refregmental is blij dat het verschrikkelijke Obamacare mogelijk ter ziele gaat. Want dan durft hij zich eindelijk weer eens te laten zien in deze reeks om van de daken te schreeuwen dat zijn held een overwinning heeft behaald.
Koos zit er maar weer eens gruwelijk naast voor de zoveelste keer. Obamacare kan me echt totaal niet boeien, niet pro niet anti.

Nee, het gaat om dit:
http://www.politico.com/s(...)z-aide-arrest-240960
pi_172682718
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 08:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Koos zit er maar weer eens gruwelijk naast voor de zoveelste keer. Obamacare kan me echt totaal niet boeien, niet pro niet anti.

Nee, het gaat om dit:
http://www.politico.com/s(...)z-aide-arrest-240960
Iemand die als IT'er voor de DNC werkt pleegt een misdaad samen met wat familieleden en probeert het land te verlaten, waarna hij wordt opgepakt.

Ik zou niet weten welk balletje nu zou moeten gaan rollen, behalve dat deze man gewoon veroordeeld gaat worden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 26 juli 2017 @ 08:24:42 #189
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_172682728
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 07:58 schreef Refragmental het volgende:
Balletje lijkt te gaan rollen. Komende dagen kunnen wel eens erg leuk gaan worden *O*
Eindelijk een schandaal zonder aluhoedjes. Eindelijk iets in echte media.
Klinkt wel saai, zijn er nog vage aanknopingspunten met George Soros of de Deep State?
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 26 juli 2017 @ 08:39:41 #190
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_172682913
Sessions planning to announce leak investigations: report

Trump heeft Jeff Sessions aangesproken met deze bewoordingen:
quote:
“to be much tougher on leaks in the intelligence agencies that are leaking like they never have before. . . . You can’t let that happen.’’


[ Bericht 51% gewijzigd door Euribob op 26-07-2017 12:31:55 (Geen BNW-bronnen hier) ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  woensdag 26 juli 2017 @ 08:42:22 #191
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172682951
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juli 2017 08:24 schreef Montov het volgende:

[..]

Eindelijk een schandaal zonder aluhoedjes. Eindelijk iets in echte media.
Klinkt wel saai, zijn er nog vage aanknopingspunten met George Soros of de Deep State?
Nou, hier zie je Wasserman-Schultz Clinton iets toefluisteren:



Hier vertelt Clinton Soros het snode plan:

pi_172682998
Gelukkig kunnen we altijd rekenen op The Gateway Pundit en de Daily Caller om dit nieuws nog smeuïger te maken.

Fijn. TR gemaakt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_172683069
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juli 2017 08:45 schreef Ludachrist het volgende:
Gelukkig kunnen we altijd rekenen op The Gateway Pundit en de Daily Caller om dit nieuws nog smeuïger te maken.

Fijn. TR gemaakt.
Tijd om in de OP een lijst van toegestane nieuwskanalen op te nemen ^O^
Is verrekte handig, vooral wanneer er nieuws komt dat niet bevalt, dan hoor je het tenminste niet.
  Overall beste user 2022 woensdag 26 juli 2017 @ 08:49:34 #194
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172683076
http://www.politico.com/s(...)unts-240959?lo=ap_b1

quote:
Attorney General Jeff Sessions is collecting a flood of support as President Donald Trump amps up his bullying campaign, with even some of Sessions’ fiercest critics offering a simple defense — he’s just doing his job.

Trump has repeatedly attacked Sessions for recusing himself from the FBI’s Russia probe, while his new White House communications director on Tuesday said Sessions is not enough of a “hockey goalie for the president.”

But Democratic and Republican legal luminaries alike say that Sessions had no other option than to step aside from the probe and that it’s not the job of the attorney general to protect the president.
[...]

Trump’s Sessions slams also could undermine his administration’s ability to staff up the DOJ. While Brian Benczkowski, who served as Sessions’ staff director at the Senate Judiciary Committee, had his confirmation hearing to lead the DOJ’s criminal division Tuesday, many more vacancies remain.

“There are a lot of empty seats over there,” said the former Bush official. “If they thought it was hard finding people to take jobs a month ago in key positions or key departments at DOJ, imagine what it’s going to look like when prospective nominees are seeing their potential leader being shown the door.”

The president’s frustration with Sessions also has drawn criticism because it seems to misinterpret the Justice Department’s core mission. Anthony Scaramucci, who this week started as the White House communications director, told conservative radio host Hugh Hewitt on Tuesday that an attorney general should serve as a “hockey goalie for the president” and noted that Trump and Sessions didn’t share that dynamic.
Trump is dus bezig om de DoJ te slopen. En zijn nieuwe consigliere Scaramucci steunt hem in het geschifte idee dat de AG er is om de POTUS te beschermen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 26 juli 2017 @ 08:50:13 #195
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172683087
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juli 2017 08:45 schreef Ludachrist het volgende:
Gelukkig kunnen we altijd rekenen op The Gateway Pundit en de Daily Caller om dit nieuws nog smeuïger te maken.

Fijn. TR gemaakt.
Op reddit in /r/neutralpolitics zijn dit soort bronnen overigens toegestaan, maar goed, dat is wat makkelijker discussieren in threads dan hier. Belangrijke regel aldaar is ook dat alles wat je als feit poneert je moet voorzien van een bron of het wordt verwijderd. Niet dat dat hier zal gaan, maar het principe vind ik wel toe te juichen.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 08:49 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Tijd om in de OP een lijst van toegestane nieuwskanalen op te nemen ^O^
Is verrekte handig, vooral wanneer er nieuws komt dat niet bevalt, dan hoor je het tenminste niet.
The Daily Caller zou je het nog over kunnen hebben, maar The Gateway Pundit is imho echt een fullblown conspiratard site.
pi_172683136
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 08:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Op reddit in /r/neutralpolitics zijn dit soort bronnen overigens toegestaan, maar goed, dat is wat makkelijker discussieren in threads dan hier. Belangrijke regel aldaar is ook dat alles wat je als feit poneert je moet voorzien van een bron of het wordt verwijderd. Niet dat dat hier zal gaan, maar het principe vind ik wel toe te juichen.

[..]

The Daily Caller zou je het nog over kunnen hebben, maar The Gateway Pundit is imho echt een fullblown conspiratard site.
Ik ken ze beiden niet zo goed. Daily Caller zie ik overigens niet op deze pagina. Geen idee waar Luda het dus over heeft :?
  woensdag 26 juli 2017 @ 08:54:19 #197
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172683148
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 08:53 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik ken ze beiden niet zo goed. Daily Caller zie ik overigens niet op deze pagina. Geen idee waar Luda het dus over heeft :?
Is wat eerder al genoemd en dit thegatewaypundit artikel linkt ook door naar dailycaller als hun bron.
  woensdag 26 juli 2017 @ 08:54:37 #198
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_172683152
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juli 2017 08:24 schreef Montov het volgende:
Klinkt wel saai, zijn er nog vage aanknopingspunten met George Soros of de Deep State?
Wat is zijn lievelingspizza?
pi_172683155
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 08:53 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik ken ze beiden niet zo goed. Daily Caller zie ik overigens niet op deze pagina. Geen idee waar Luda het dus over heeft :?
Omdat ik wel gewoon de bronnen lees voor ik ze belachelijk heb ik dat ook hier gedaan, en The Gateway Pundit gebruikt de Daily Caller als bron voor het verhaal.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 26 juli 2017 @ 08:59:05 #200
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172683203
Dailycaller heeft het weer uit een affadavit, althans, als dat de echte is, waarin staat dat de vrouw van deze persoon geld gewired heeft. De headline lijkt daar dus niet mee te matchen en de quote die ze liften uit deze affadavit klopt ook al niet op dit detail.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')