abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2017 @ 11:48:05 #1
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172185503
President

Donald Trump - New York

Vice President

Mike Pence - Indiana

*Cabinet members:

Rex Tillerson - Secretary of State
Steven Mnuchin - Secretary of Treasury
General Jim 'Mad Dog' Mattis - Secretary of Defense
Jeff Sessions - Attorney General
Ryan Zinke - Secretary of the Interior
Sonny Perdue - Secretary of Agriculture
Wilbur Ross - Secretary of Commerce
Alexander Acosta - Secretary of Labor
Tom Price - Secretary of Health and Human Services
Ben Carson - Secretary of Housing & Urban Development
Elaine Chao - Secretary of Transportation
Rick Perry - Secretary of Energy
Betsy DeVos - Secretary of Education
Steve Shulkin - Secretary of Veterans Affairs
John F. Kelly - Secretary of Homeland Security

*Cabinet-level officials:

Reince Priebus - White House Chief of Staff
Robert Lighthizer - United States Trade Reprensentative
Dan Coats - Director of National Intelligence
Nikki Haley - US Ambassador to the UN
Mick Mulvaney - Director of the Office of Management & Budget
Mike Pompeo - CIA Director
Scott Pruitt - EPA Administrator
Linda McMahon - Administrator SBA

White House Office:

Stephen Bannon - Chief Strategist
Stephen Miller - Senior Adviser Policy
Jared Kushner - Senior Adviser Strategic Planning
Herbert Raymond McMaster - National Security Adviser
Thomas Bossart - Homeland Security Adviser
Kellyanne Conway- Counselor
Carl Icahn - Regulatory Czar
Donald McGahn - White House Counsel
Peter Navarro - Trade Czar
Sean Spicer - Press Secretary

* Meerderheid Senaat vereist

Cabinet of Donald Trump
List of executive actions by Donald Trump
List of presidential trips made by Donald Trump

Carpe Libertatem
  † In Memoriam † woensdag 5 juli 2017 @ 11:48:57 #2
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172185517
Excuses voor het laat openen van het nieuwe deel, was mij er niet van bewust dat ik de LAPO had.
Carpe Libertatem
  woensdag 5 juli 2017 @ 11:53:32 #3
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172185593
Nog een dingetje ... deze gebruiker heeft niet alleen als grap dat filmpje geplaatst, dit is bv. ook van zijn hand:

  Redactie Games woensdag 5 juli 2017 @ 11:54:50 #4
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_172185613
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nog een dingetje ... deze gebruiker heeft niet alleen als grap dat filmpje geplaatst, dit is bv. ook van zijn hand:

[ afbeelding ]
He leuk, neonazis.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Redactie Games woensdag 5 juli 2017 @ 11:59:02 #5
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_172185680
Overigens, over die excuses:
quote:
Schrödinger’s asshole: A person who says something offensive, then waits to see the reaction it gets before deciding whether to claim it was a joke.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Overall beste user 2022 woensdag 5 juli 2017 @ 11:59:13 #6
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172185686
Oh, vandaar dat ageren tegen CNN.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172185717
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:44 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

NK blijft een onmogelijk vraagstuk. Damned if you, damned if you don't.

De onderhandelingsoptie lijkt mij voorbaat gedoemd om te falen en die preemtive strikes zal Kim batshit gaan op ZK en zal gewoon dikke oorlog betekenen.

Het lijkt mij verder ook niet dat er iets van spionnen daar zullen zitten die intern iets kunnen uitvoeren.

Pfff ...
Nee, dat je feitelijk weinig kunt doen aan de situatie in Noord-Korea zonder enorme escalatie tot gevolg had iedereen met enige kennis van Aziatische geopolitiek je ook wel kunnen vertellen. (Digitale) sabotage lijkt eigenlijk nog de enige optie om wat te kunnen doen aan enerzijds de snelheid waarmee Noord-Korea zaken verkrijgt en anderzijds wellicht het preventief verhinderen van een daadwerkelijke aanval.
Al heeft Noord-Korea zoals ook in het stuk staat geen enkel belang bij het starten van een nucleaire oorlog.
Het is ook wel bijzonder dat een reactie in de trant van 'zoek het lekker zelf uit met je Azië' een prima voorbeeld zou zijn van een 'America first'-beleid, maar Trump juist het tegenovergestelde doet. De dreiging vanuit Noord-Korea jegens de VS is minimaal. Escalatie in Azië is een andere kwestie, maar feitelijk niet 'het probleem van de VS' met een naïeve isolationistische bril op. Het is feitelijk analoog aan de situatie in Irak die tot een invasie leidde. Die oorlog die zo'n vreselijke vergissing was.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_172185720
Valt me sowieso op hoe extreem antisemitisch die Alt Right-figuren zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Redactie Games woensdag 5 juli 2017 @ 12:02:24 #9
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_172185744
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
Valt me sowieso op hoe extreem antisemitisch die Alt Right-figuren zijn.
Ik zeg niet dat alle Alt-righters neonazis zijn, maar alle neonazis noemen zich wel alt-right...
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Overall beste user 2022 woensdag 5 juli 2017 @ 12:08:30 #10
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172185852
Trump is de president die het liet gebeuren dat Noord Korea een ICBM kreeg. Een mooie erfenis.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 5 juli 2017 @ 12:12:38 #11
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_172185910
BNW / Trouble in America

Het probleem van bepaalde groepen die oververtegenwoordigd zijn bij de leiding van CNN mag hier verder besproken worden.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_172185927
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:08 schreef Ulx het volgende:
Trump is de president die het liet gebeuren dat Noord Korea een ICBM kreeg. Een mooie erfenis.
Hoe heeft Trump dit "laten gebeuren", en hoe denk je dat Obama dit had kunnen tegenhouden?
pi_172186012
Extrawaskracht is niet diegene die de reputatie van die jongen kapot maakt :D
Dat is toch echt die jongen zelf met zijn racistische onzin.
pi_172186042
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:18 schreef Refragmental het volgende:
Extrawaskracht is niet diegene die de reputatie van die jongen kapot maakt :D
Dat is toch echt die jongen zelf met zijn racistische onzin.
KFILE twitterde op woensdag 05-07-2017 om 11:35:15 Correcting misinformation. HanAssholeSolo is an adult and not 15 which people have spread. https://t.co/BQ2QCDwZ0L reageer retweet
Welke jongen? Is gewoon een volwassen vent van minimaal 37 jaar oud.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 woensdag 5 juli 2017 @ 12:20:58 #15
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172186043
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:13 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hoe heeft Trump dit "laten gebeuren", en hoe denk je dat Obama dit had kunnen tegenhouden?
Is Obama nu president? Nee! Is Trump het? Ja!

Trump heeft het laten gebeuren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172186061
quote:
11s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

KFILE twitterde op woensdag 05-07-2017 om 11:35:15 Correcting misinformation. HanAssholeSolo is an adult and not 15 which people have spread. https://t.co/BQ2QCDwZ0L reageer retweet
Welke jongen? Is gewoon een volwassen vent van minimaal 37 jaar oud.
Punt blijft staan, vervang jongen met man. ;)
pi_172186086
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:20 schreef Ulx het volgende:

[..]

Is Obama nu president? Nee! Is Trump het? Ja!

Trump heeft het laten gebeuren.
Juist, ik wil graag inhoudelijk met je in discussie gaan, maar dat lukt op deze manier natuurlijk niet.
Nogmaals de vraag, hoe heeft Trump dit laten gebeuren? En was dit onder een andere president, bijvoorbeeld Obama, niet gebeurd?
  woensdag 5 juli 2017 @ 12:24:07 #18
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172186092
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:18 schreef Refragmental het volgende:
Extrawaskracht is niet diegene die de reputatie van die jongen kapot maakt :D
Dat is toch echt die jongen zelf met zijn racistische onzin.
Eens.
  woensdag 5 juli 2017 @ 12:24:29 #19
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_172186101
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die oorlog die zo'n vreselijke vergissing was.
Dat is niet waar. De terugtrekking was een vreselijke vergissing.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_172186138
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, dat je feitelijk weinig kunt doen aan de situatie in Noord-Korea zonder enorme escalatie tot gevolg had iedereen met enige kennis van Aziatische geopolitiek je ook wel kunnen vertellen. (Digitale) sabotage lijkt eigenlijk nog de enige optie om wat te kunnen doen aan enerzijds de snelheid waarmee Noord-Korea zaken verkrijgt en anderzijds wellicht het preventief verhinderen van een daadwerkelijke aanval.
Al heeft Noord-Korea zoals ook in het stuk staat geen enkel belang bij het starten van een nucleaire oorlog.
Het is ook wel bijzonder dat een reactie in de trant van 'zoek het lekker zelf uit met je Azië' een prima voorbeeld zou zijn van een 'America first'-beleid, maar Trump juist het tegenovergestelde doet. De dreiging vanuit Noord-Korea jegens de VS is minimaal. Escalatie in Azië is een andere kwestie, maar feitelijk niet 'het probleem van de VS' met een naïeve isolationistische bril op. Het is feitelijk analoog aan de situatie in Irak die tot een invasie leidde. Die oorlog die zo'n vreselijke vergissing was.
Die isolationistische praat van Trump blijkt slechts dat te zijn: isolationistische praat. De Amerikaanse inbreng in Syrie is inmiddels ook geintensiveerd. Trump is echter zo onvoorspelbaar dat je geen idee hebt wat hij gaat doen mbt Noord Korea. Onvoorspelbaarheid is nou niet echt een goede karaktereigenschap in dit soort netelige internationale kwesties.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_172186183
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:23 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Juist, ik wil graag inhoudelijk met je in discussie gaan, maar dat lukt op deze manier natuurlijk niet.
Nogmaals de vraag, hoe heeft Trump dit laten gebeuren? En was dit onder een andere president, bijvoorbeeld Obama, niet gebeurd?
Ik denk dat het onder Obama ook was gebeurd.
Ik vermoed daarnaast dat Ulx cynisch is en Trump nadoet die alle successen van Obama claimt.

Maar als je er serieus naar kijkt dan denk ik dat het gewoon een ontzettend complexe kwestie is die zich ook zo had ontwikkeld als Obama er nog zat.
Ingrijpen in Noord-Korea is lastig omdat je niet het hele leger in 1 keer plat kan leggen, dat is een enorm risico voor Zuid-Korea. Daarnaast heeft druk met sancties ook niet gewerkt.
Iemand relevante informatie over hoe dit conflict volgens deskundigen aangepakt kan worden?

Edit: Had Monolith's post gemist, dat verwoord de situatie en de (on)mogelijkheden naar mijn mening helder.
pi_172186245
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:18 schreef Refragmental het volgende:
Extrawaskracht is niet diegene die de reputatie van die jongen kapot maakt :D
Dat is toch echt die jongen zelf met zijn racistische onzin.
Je post niet iets met:

''Dit heeft deze persoon ook gedaan...''

met de insinuatie dat de persoon iets verkeerds heeft gedaan, als je niet zijn reputatie wilt beschadigen. Vervolgens heeft ExtraWaskracht niet de ballen om aan te geven wat er fout aan is.

Wat deze persoon voor de rest gedaan heeft is niet relevant voor de vraag of wat de persoon in een bepaald geval gedaan heeft correct of incorrect is.

Overigens zie ik dat Euribob mijn reactie verkeerd blijft interpreteren. Ik zie het niet als een probleem. Ik applaudiseer succesvolle culturen/mensen (Joden, mannen). Ik vraag enkel of de pro-vrouwen quota mensen (veel overlap met Clinton supporters) ook in dit geval de lijn willen doortrekken, zo niet, waarom niet?
pi_172186278
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:31 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Je post niet iets met:

''Dit heeft deze persoon ook gedaan...''

met de insinuatie dat de persoon iets verkeerds heeft gedaan, als je niet zijn reputatie wilt beschadigen. Vervolgens heeft ExtraWaskracht niet de ballen om aan te geven wat er fout aan is.
Want dat moest jou voorgekauwd worden?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator woensdag 5 juli 2017 @ 12:33:32 #24
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172186284
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
Valt me sowieso op hoe extreem antisemitisch die Alt Right-figuren zijn.
Dat verbaast je van neo-nazi's?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator woensdag 5 juli 2017 @ 12:37:06 #25
54278 crew  Tijger_m
42
pi_172186364
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 12:31 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Je post niet iets met:

''Dit heeft deze persoon ook gedaan...''

met de insinuatie dat de persoon iets verkeerds heeft gedaan, als je niet zijn reputatie wilt beschadigen. Vervolgens heeft ExtraWaskracht niet de ballen om aan te geven wat er fout aan is.

Wat deze persoon voor de rest gedaan heeft is niet relevant voor de vraag of wat de persoon in een bepaald geval gedaan heeft correct of incorrect is.

Overigens zie ik dat Euribob mijn reactie verkeerd blijft interpreteren. Ik zie het niet als een probleem. Ik applaudiseer succesvolle culturen/mensen (Joden, mannen). Ik vraag enkel of de pro-vrouwen quota mensen (veel overlap met Clinton supporters) ook in dit geval de lijn willen doortrekken, zo niet, waarom niet?
Ja, CNN zou net zoveel vrouwen als mannen in leidinggevende posities moeten hebben. Net als FOX, net als de NY Times, de WaPo of zelfs Breitbart.

Hoe is dat relevant, overigens en waarom zou dat een Clinton supporter issue zijn, of zeg je nu dat oude witte mannetjes inherent beter zijn dan vrouwen en dat zo hoort bij alles wat geen Clinton supporter is?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')