abonnement Unibet Coolblue
pi_171867417
De maaltijdrel in de Groningse Vondelflat is volledig ontspoord. De directie van de serviceflat is er helemaal klaar mee dat een groep senioren zelf hun eten wil kiezen en heeft twee bewoners voor de rechter gedaagd. Maar de bewoners trekken zich daar weinig van aan. "Ze doen maar."

De 88-jarige bewoner Jaap Pronk heeft al vier maanden mot met de directie van de serviceflat. Reden? De opwarmmaaltijden die iedere dag worden gebracht.

De serviceflat heeft een vaste bezorgdienst aangesteld voor de warme maaltijd, maar Pronk en andere 'opstandige bewoners' willen lekkerder eten en maken gebruik van een andere, 'illegale' bezorgdienst. Die maaltijden zijn volgens Pronk 'veel lekkerder'.
Dwangsom

De directie vindt dat de bewoners verplicht een maaltijd moeten afnemen van de vaste cateraar, omdat dat in het huurcontract zou staan. Er wordt zelfs gedreigd met een dwangsom van 500 euro per maaltijd die bij andere leveranciers wordt besteld.

Twee bewoners die zich niet aan de afspraken houden, zijn nu voor de rechter gedaagd door de directie. Onder hen is Jaap Pronk. Hij reageert koeltjes op het nieuws: "Ze doen maar wat ze niet kunnen laten. Ze hebben geen poot om op te staan", zegt hij tegen RTL Nieuws. "Wij staan in ons recht." Volgens Pronk bezorgt de cateraar naar zijn keuze veel beter eten. "Echte jus en niet uit zo'n pakje."

De directie ziet dat anders. De flat is een serviceflat, lichtte interim-directeur Berend Lugies eerder al toe. Dat betekent dat de huur, de maaltijdservice, huishoudelijk werk en de receptie aan elkaar gekoppeld zijn. "Als je de maaltijden ergens anders vandaan gaat halen, gaat het hele concept onderuit."
'Onvoorstelbaar'

Ouderenbond ANBO vindt het 'onvoorstelbaar' dat de maaltijdrel zo is geėscaleerd. "Of de directie van de flat afspraken mag maken met bezorgdiensten, is juridisch gezien niet zo simpel te zeggen. Wel is duidelijk dat een dwangsom opleggen niet mag. Dat staat namelijk niet in het contract."

Volgens de Ouderenbond is de zaak in de Vondelflat 'volledig ontspoord'. "Zoveel gedoe rondom het bezorgen van maaltijden, dat hebben we nog nooit gehoord. In Groningen heeft het voor onvoorstelbaar veel onrust geleid." Uniek is het overigens niet. Ook in andere serviceflats leiden maaltijdcontracten weleens tot gedoe. "Maar zoveel onrust is echt uniek. De rel in Groningen is volledig ontspoord."
Politiek

Ook Kamerleden reageren verontwaardigd. "Dan ben je 88 jaar en moet je voor de rechter verschijnen omdat ze zelft wilt beslissen wat je eet. Het moet niet gekker worden", zegt SP-'er Lilian Marijnissen.

Vera Bergkamp van D66 laat weten dat ze staatssecretaris Martin van Rijn heeft gevraagd te bemiddelen in Groningen. "Rechtszaak moet voorkomen worden en keuzevrijheid moet centraal staan."

Bron
pi_171867467
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:39 schreef icloud het volgende:

[..]

Jij wilt niet acepteren dat duizende mensen dit dagelijks eten zonder problemen.
Dat doet er toch niet toe, dat duizenden mensen het "wel" eten? Deze oudjes pruimen dat troepvoer niet. En dat is hun goed recht. Waarom denk jij van niet?
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171867474
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:39 schreef icloud het volgende:

[..]

Jij wilt niet acepteren dat duizende mensen dit dagelijks eten zonder problemen.
Niet interessant.

quote:
Maar in duitsland zal alles vast beter geregeld zijn........
In Denemarken wel...
pi_171867506
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:42 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Dat doet er toch niet toe, dat duizenden mensen het "wel" eten? Deze oudjes pruimen dat troepvoer niet. En dat is hun goed recht. Waarom denk jij van niet?
Je moet eens terug lezen uitgebreid uitgelegd.
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:43 schreef AchJa het volgende:

[..]

Niet interessant.

[..]

In Denemarken wel...
Wel intressant duizende mensen hebben dus geen enkele probleem met wat jullie "rommel " noemen dat maakt het verhaal volledig anders.
pi_171867547
Heb jij die mensen persoonlijk benaderd of neem je aan geen klachten dan zal het wel goed zijn?
  donderdag 22 juni 2017 @ 19:46:58 #6
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171867597
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:44 schreef icloud het volgende:

[..]

Je moet eens terug lezen uitgebreid uitgelegd.

[..]

Wel intressant duizende mensen hebben dus geen enkele probleem met wat jullie "rommel " noemen dat maakt het verhaal volledig anders.
niet relevant, deze mensen willen het niet eten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171867618
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:44 schreef icloud het volgende:

Wel intressant duizende mensen hebben dus geen enkele probleem met wat jullie "rommel " noemen dat maakt het verhaal volledig anders.
Voor iemand die in staat is om water te laten verbranden trek je wel een erg grote broek aan... :')

Maare, duizenden mensen eten ook vegetarisch maar dat wil nog niet zeggen dat ik mij daar aan moet conformeren.
pi_171867630
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

niet relevant, deze mensen willen het niet eten.
Dan moeten ze op andere wijze hun voedsel regel zonder gebruik van enige maaltijdservices, dat is vanmiddag al uitgebreid besproken.

Of verhuizen......
pi_171867631
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

niet relevant, deze mensen willen het niet eten.
Als deze eenmaal eten van jouw gehad hebben, willen die nooit meer iets anders.
pi_171867645
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:47 schreef AchJa het volgende:

[..]

Voor iemand die in staat is om water te laten verbranden trek je wel een erg grote broek aan... :')

Maare, duizenden mensen eten ook vegetarisch maar dat wil nog niet zeggen dat ik mij daar aan moet conformeren.
Nogmaals elke bewoner heeft een zelfstandige keuze.
  donderdag 22 juni 2017 @ 19:49:14 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171867657
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

niet relevant, deze mensen willen het niet eten.
Dit dus, en als ze het zelf betalen zie ik het probleem niet.
Hoewel het ook geen probleem zou moeten zijn als ze eten wilden hebben van een ander bedrijf dat daar normaal levert, maar ik snap dat dat wat lastiger is.

De dwangsom die het tehuis wil opleggen is iig buiten iedere proportie, en ik hoop dat de rechter dat flink afstraft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171867687
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:48 schreef icloud het volgende:

[..]

Nogmaals elke bewoner heeft een zelfstandige keuze.
Nee dat hebben ze niet, of dat of 500 euro boete, die keuze hebben ze ja.

En verhuizen er is nog geen woonruimte zo laat staan voor deze ook nog.
  donderdag 22 juni 2017 @ 19:51:08 #13
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_171867716
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:48 schreef icloud het volgende:

[..]

Dan moeten ze op andere wijze hun voedsel regel zonder gebruik van enige maaltijdservices
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:48 schreef icloud het volgende:

Nogmaals elke bewoner heeft een zelfstandige keuze.
Ergo, je spreekt jezelf tegen.
pi_171867723
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:49 schreef john2406 het volgende:

[..]

Nee dat hebben ze niet, of dat of 500 euro boete, die keuze hebben ze ja.

En verhuizen er is nog geen woonruimte zo laat staan voor deze ook nog.
Pertinente leugen iedere bewoner is vrij om geen masltijdservice af te nemen en haar eten op andere wijze te regelen, mits ze geen gebruik maken een andere maaltijdservice.
  donderdag 22 juni 2017 @ 19:52:11 #15
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_171867750
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:51 schreef icloud het volgende:

[..]

Pertinente leugen iedere bewoner is vrij om geen masltijdservice af te nemen en haar eten op andere wijze te regelen, mits ze geen gebruik maken een andere maaltijdservice.
En dat maken ze terecht lekker zelf uit...
pi_171867757
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:51 schreef icloud het volgende:

[..]

Pertinente leugen iedere bewoner is vrij om geen masltijdservice af te nemen en haar eten op andere wijze te regelen, mits ze geen gebruik maken een andere maaltijdservice.
iedereen wat eten bezorgt is een maaltijdservice, begin je weer te stotteren?

Al dans je de horlepiep of ga je op je hoofd staan van mij krijg jij geen gelijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2017 19:53:33 ]
pi_171867759
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:44 schreef icloud het volgende:

[..]

Je moet eens terug lezen uitgebreid uitgelegd.

Doe even een linkje of een postnummer dan. Bvb dank.

Maar ik vroeg dat al eerder: wat is precies jouw belang om hier de hele dag advocaat van de Duivel te spelen? Het is een zo fanatiek verdedigen van een overduidelijk verloren zaak. En je hebt de publieke opinie niet achter je en je bedient je van drogredenen.

Waarom ??????????
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171867765
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:51 schreef AchJa het volgende:

[..]

[..]

Ergo, je spreekt jezelf tegen.
Iedere bewoner heeft de zelfstandige keuze om wel of niet gebruik te maken service en zo niet dan moet zij dat zelf regelen zonder gebruik van enige maaltijdservice.

Ze hebben dus gewoon de keuze.
pi_171867800
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:52 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Doe even een linkje of een postnummer dan. Bvb dank.

Maar ik vroeg dat al eerder: wat is precies jouw belang om hier de hele dag advocaat van de Duivel te spelen? Het is een zo fanatiek verdedigen van een overduidelijk verloren zaak. En je hebt de publieke opinie niet achter je en je bedient je van drogredenen.

Waarom ??????????
Die zaak is zeker niet verloren, de inhoud van het contract maakt het verschil tussen verlies of winst.
pi_171867819
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:51 schreef icloud het volgende:

[..]

Pertinente leugen iedere bewoner is vrij om geen masltijdservice af te nemen en haar eten op andere wijze te regelen, mits ze geen gebruik maken een andere maaltijdservice.
Waarom is dat eigenlijk? Je zou zeggen dat dat "op andere wijze regelen" best via een maaltijdservice kan. Waarom is dat uitgesloten volgens jou?
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171867835
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:53 schreef icloud het volgende:

[..]

Die zaak is zeker niet verloren, de inhoud van het contract maakt het verschil tussen verlies of winst.
Aha. En hoe weet jij dit?
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171867857
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:53 schreef icloud het volgende:

[..]

Die zaak is zeker niet verloren, de inhoud van het contract maakt het verschil tussen verlies of winst.
En al is die verloren dan is er altijd nog het hogergerechtshof en de EU, echter als het daar terecht komt kan Nederland zich de ogen uit het hoofd schamen.
pi_171867859
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:54 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Waarom is dat eigenlijk? Je zou zeggen dat dat "op andere wijze regelen" best via een maaltijdservice kan. Waarom is dat uitgesloten volgens jou?
Om hun eigen maaltijdservice te berschermen(verplicht aangeboden service volgens contract) en zoveel mogelijk volume inkoop te behouden.
  donderdag 22 juni 2017 @ 19:56:11 #24
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_171867882
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:54 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Aha. En hoe weet jij dit?
Zo gaat het er normaal gesproken in een rechtszaak aan toe Henk. De rechter doet niet mee aan massahysterie.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_171867888
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:55 schreef icloud het volgende:

[..]

Om hun eigen maaltijdservice te berschermen(verplicht aangeboden service volgens contract) en zoveel mogelijk volume inkoop te behouden.
Prijs je rijk.
pi_171867893
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:55 schreef icloud het volgende:

[..]

Om hun eigen maaltijdservice te berschermen(verplicht aangeboden service volgens contract) en zoveel mogelijk volume inkoop te behouden.
En waarom vindt jij het beschermen van hun eigen maaltijdservice een gewenste zaak? Zij vinden het immers vies eten.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 19:56:51 #27
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_171867905
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:55 schreef icloud het volgende:

[..]

Om hun eigen maaltijdservice te berschermen(verplicht aangeboden service volgens contract) en zoveel mogelijk volume inkoop te behouden.
Waar zie jij dat contract dan?
pi_171867918
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:56 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Zo gaat het er normaal gesproken in een rechtszaak aan toe Henk. De rechter doet niet mee aan massahysterie.
Je leest niet goed, Boss from hell.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171867932
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:56 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Zo gaat het er normaal gesproken in een rechtszaak aan toe Henk. De rechter doet niet mee aan massahysterie.
Jammer dat die goede uit Maastricht de handen zijn gebonden, zal ook wel met reden zijn gebeurd trouwens vind ik, anders zag ik wel een zaak voor deze.
pi_171867968
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:56 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

En waarom vindt jij het beschermen van hun eigen maaltijdservice een gewenste zaak?
Omdat het logisch is dat een verplicht aangeboden service niet beconcureert kan worden door commerciele cowboys.

Het kan niet zo zijn dat de instelling een service moet aanbieden die enorm verlieslatend is! Ik heb in een eerdere post uitgelegd waarom het zo belangerijk is om volume inkoop te hebben en dat er een financieel gat, ten laste van de instelling, ontstaat als opeens veel minder mensen hun maaltijden bij de instelling afnemen.
pi_171868010
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:56 schreef Zelva het volgende:

[..]

Waar zie jij dat contract dan?
Beide partijen zijn het er over eens dat de stichting verplicht is om maaltijden te leveren aan bewoners die dat wensen, tegen vergoeding uiteraard.
pi_171868024
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:59 schreef icloud het volgende:

[..]

Omdat het logisch is dat een verplicht aangeboden service niet beconcureert kan worden door commerciele cowboys.

Beconcureren zo te lezen legen ze er nog geld op toe, dus dat is geen concurrentie.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:00:53 #33
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171868039
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:59 schreef icloud het volgende:

[..]

Omdat het logisch is dat een verplicht aangeboden service niet beconcureert kan worden door commerciele cowboys.

Het kan niet zo zijn dat de instelling een service moet aanbieden die enorm verlieslatend is! Ik heb in een eerdere post uitgelegd waarom het zo belangerijk is om volume inkoop te hebben en dat er een financieel gat, ten laste van de instelling, ontstaat als opeens veel minder mensen hun maaltijden bij de instelling afnemen.
Oei oei, de markt bied een betere oplossing, dat moet verboden worden!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171868042
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:59 schreef icloud het volgende:

[..]

Omdat het logisch is dat een verplicht aangeboden service niet beconcureert kan worden door commerciele cowboys.

Het kan niet zo zijn dat de instelling een service moet aanbieden die enorm verlieslatend is! Ik heb in een eerdere post uitgelegd waarom het zo belangerijk is om volume inkoop te hebben en dat er een financieel gat, ten laste van de instelling, ontstaat als opeens veel minder mensen hun maaltijden bij de instelling afnemen.
Maar we zijn het er toch over eens dat deze "verplicht aangeboden seevice" de oudjes opgedrongen is? En die service smaakt dus vies. Lijkt me niet goed.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:00:59 #35
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_171868045
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:00 schreef icloud het volgende:

[..]

Beide partijen zijn het er over eens dat de stichting verplicht is om maaltijden te leveren aan bewoners die dat wensen, tegen vergoeding uiteraard.
Dat is geen antwoord op de vraag.
pi_171868056
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:00 schreef icloud het volgende:

[..]

Beide partijen zijn het er over eens dat de stichting verplicht is om maaltijden te leveren aan bewoners die dat wensen, tegen vergoeding uiteraard.
Beide partijen zijn het er over eens dat de stichting verplicht is om GOEDE maaltijden te leveren aan bewoners die dat wensen, tegen vergoeding uiteraard.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:01:40 #37
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_171868067
quote:
'Ik heb gevraagd om bemiddeling door staatssecretaris Martin van Rijn van Volksgezondheid. Ik vind dat een rechtszaak voorkomen moet worden en dat keuzevrijheid van bewoners centraal moet staan', vertelt Bergkamp.

Een meerderheid van SP, CDA, PvdA, PVV, ChristenUnie, GroenLinks, 50Plus en Partij voor de Dieren is het daarmee eens, meldt de NOS. En dus vraagt de Kamer Van Rijn naar Groningen af te reizen om het conflict op te lossen.
http://www.rtvnoord.nl/ni(...)delflat-op-te-lossen

Opmerkelijk trouwens dat zo veel partijen nu opeens wel hogere zorgkosten willen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_171868077
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Oei oei, de markt bied een betere oplossing, dat moet verboden worden
Of je moet overeen komen dat de stichting geen verplichte maaltijdenservice meer hoeft aan te bieden maar dat vereist een wijziging van contract en dan is de verplichte inkoop van zorg het volgende punt.
pi_171868105
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:01 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

http://www.rtvnoord.nl/ni(...)delflat-op-te-lossen

Opmerkelijk trouwens dat zo veel partijen nu opeens wel hogere zorgkosten willen.
Tja was men maar voor het zorgplan van de PvdA gegaan het kwaad is al geschied.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:02:54 #40
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_171868107
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:59 schreef icloud het volgende:

[..]

Omdat het logisch is dat een verplicht aangeboden service niet beconcureert kan worden door commerciele cowboys.

Het kan niet zo zijn dat de instelling een service moet aanbieden die enorm verlieslatend is! Ik heb in een eerdere post uitgelegd waarom het zo belangerijk is om volume inkoop te hebben en dat er een financieel gat, ten laste van de instelling, ontstaat als opeens veel minder mensen hun maaltijden bij de instelling afnemen.
Dus je moet verplicht afnemen zeg je nu? _O-
pi_171868109
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:00 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Maar we zijn het er toch over eens dat deze "verplicht aangeboden seevice" de oudjes opgedrongen is? En die service smaakt dus vies. Lijkt me niet goed.
De oudjes hebben een keuze.
pi_171868139
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:02 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dus je moet verplicht afnemen zeg je nu? _O-
Lees eens goed ik zeg dat de stichting verplicht moet AANBIEDEN!
pi_171868140
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:02 schreef icloud het volgende:

[..]

Of je moet overeen komen dat de stichting geen verplichte maaltijdenservice meer hoeft aan te bieden maar dat vereist een wijziging van contract en dan is de verplichte inkoop van zorg het volgende punt.
Alles wat jij post getuigt van inside information. Of je hebt dat echt of je leutert maar wat.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:03:53 #44
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_171868143
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:00 schreef icloud het volgende:

[..]

Beide partijen zijn het er over eens dat de stichting verplicht is om maaltijden te leveren aan bewoners die dat wensen, tegen vergoeding uiteraard.
En een aantal wensen dat dus niet en trekken hun eigen plan. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.
pi_171868145
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:02 schreef icloud het volgende:

[..]

De oudjes hebben een keuze.
Vreten of kapot gaan?
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:04:12 #46
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171868151
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:02 schreef icloud het volgende:

[..]

Of je moet overeen komen dat de stichting geen verplichte maaltijdenservice meer hoeft aan te bieden maar dat vereist een wijziging van contract en dan is de verplichte inkoop van zorg het volgende punt.
De stichting kan gewoon net zoveel maaltijden inkopen als er worden afgenomen en als dat er nog maar twee zijn, is dat zo, geen enkele reden mensen te verbieden elders hun eten vandaan te laten komen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171868158
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:02 schreef icloud het volgende:

[..]

De oudjes hebben een keuze.
Maar dat vindt jij niet goed.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171868187
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:03 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Alles wat jij post getuigt van inside information. Of je hebt dat echt of je leutert maar wat.
De directeur stipt in een eerder gelinkte artikel zijn zijn zorg aan dat het vrij laten van de maaltijden er voor zorgt dat de bewoners ook vrije huishoudelijke zorg willen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:05:33 #49
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_171868198
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:03 schreef icloud het volgende:

[..]

Lees eens goed ik zeg dat de stichting verplicht moet AANBIEDEN!
En een aantal weigeren AF TE NEMEN maar dan gaat de boel over de kop volgens jou... :')

Dus moet er verplicht afgenomen worden... Als ze zelf eten gaan koken ipv een bezorgservice regelen nemen ze ook niets af en heeft dat bedrijf net zoveel "verlies" aangezien het om volume gaat (je eigen woorden).
pi_171868215
Mag ik die vergelijking maken?

Ik doe het toch, een kamp in een zorginstelling?

En nu doe ik het voorzichtig.
pi_171868216
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De stichting kan gewoon net zoveel maaltijden inkopen als er worden afgenomen en als dat er nog maar twee zijn, is dat zo, geen enkele reden mensen te verbieden elders hun eten vandaan te laten komen.
Contracten met de leverancier worden altijd van te voren gemaakt, op basis van schattingen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:06:45 #52
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171868240
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:06 schreef icloud het volgende:

[..]

Contracten met de leverancier worden altijd van te voren gemaakt, op basis van schattingen.
Dat is de fout van de stichting, niet van de bewoners.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:06:46 #53
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_171868243
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:05 schreef AchJa het volgende:

[..]

En een aantal weigeren AF TE NEMEN maar dan gaat de boel over de kop volgens jou... :')

Dus moet er verplicht afgenomen worden... Als ze zelf eten gaan koken ipv een bezorgservice regelen nemen ze ook niets af en heeft dat bedrijf net zoveel "verlies" aangezien het om volume gaat (je eigen woorden).
Mensen die weigeren af te nemen is niks mis mee, is legaal en volledig toegestaan.
pi_171868257
Er mag zelfs geen zorg komen via WMO regeling kom op zeg,

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2017 20:08:44 ]
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:07:54 #56
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_171868279
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:06 schreef icloud het volgende:

[..]

Mensen die weigeren af te nemen is niks mis mee, is legaal en volledig toegestaan.
Dus regelen ze het lekker zelf, hoe ze dat doen moeten ze zelf weten. Al beginnen ze een eigen Pizzeria in hun woonkamer.
pi_171868281
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat is de fout van de stichting, niet van de bewoners.
Zo werkt dat nu eenmaal, leveranciers werken niet met dag bestellingen voor dit soort maaltijden.

Daarnaast negeer je het feit dat volume inkoop de prijs laag houdt.
pi_171868301
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:05 schreef icloud het volgende:

[..]

De directeur stipt in een eerder gelinkte artikel zijn zijn zorg aan dat het vrij laten van de maaltijden er voor zorgt dat de bewoners ook vrije huishoudelijke zorg willen.
Aha. Hij is bang voor een glijdende schaal. Steeds meer dingetjes waardoor hij voelt dat ze zijn "authority" niet meer respecten.

Maar zeg nou eens eerlijk: waarom is dat erg?

En waarom zet jij je zo in voor de zaak van deze directeur? Het telt niet op m.i.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:08:38 #59
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_171868305
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:06 schreef icloud het volgende:

[..]

Mensen die weigeren af te nemen is niks mis mee, is legaal en volledig toegestaan.
Kom nou eens met een linkje naar dat contract waar je al je spuisels zogenaamd op baseert.
pi_171868308
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:07 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dus regelen ze het lekker zelf, hoe ze dat doen moeten ze zelf weten. Al beginnen ze een eigen Pizzeria in hun woonkamer.
Dat mag zo lang ze maar geen concurrende maaltijdservice laten komen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:09:36 #61
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_171868337
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:08 schreef icloud het volgende:

[..]

Zo werkt dat nu eenmaal, leveranciers werken niet met dag bestellingen voor dit soort maaltijden.

Daarnaast negeer je het feit dat volume inkoop de prijs laag houdt.
En hoe heeft dit precies te maken met de "cowboy bezorgservice"? Leg mij dat eens uit... volume vs niets afnemen vs eten laten bezorgen. Waar wordt de organieke bezorger benadeeld in dit verhaal?
pi_171868341
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:08 schreef icloud het volgende:

[..]

Daarnaast negeer je het feit dat volume inkoop de prijs laag houdt.
Nog niet laag genoeg daar elders beter eten tegen lagere prijs.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:10:20 #63
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171868366
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:08 schreef icloud het volgende:

[..]

Zo werkt dat nu eenmaal, leveranciers werken niet met dag bestellingen voor dit soort maaltijden.

Daarnaast negeer je het feit dat volume inkoop de prijs laag houdt.
Dat is het probleem van de stichting, niet van de bewoners. Als zij een leverancier hadden uitgezocht die lekker eten had geleverd was er geen probleem geweest.
Verder is het niet afnemen van een maaltijd bij de leverancier niet het probleem, het afnemen van een maaltijd bij een andere leverancier is waar moeilijk over gedaan wordt,
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171868389
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:08 schreef Zelva het volgende:

[..]

Kom nou eens met een linkje naar dat contract waar je al je spuisels zogenaamd op baseert.
Dan komt het nieuwe contract wat nieuwe bewoners aangaan niet het oude wat de meeste zijn aangegaan!
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:11:22 #65
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_171868401
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:08 schreef icloud het volgende:

[..]

Dat mag zo lang ze maar geen concurrende maaltijdservice laten komen.
Nogmaals, waar wordt de maaltijdservice benadeeld?

Als je niets afneemt neem je niets af. Dus is de service een klant kwijt, wat die klant verder doet is niet het probleem van die service natuurlijk.
pi_171868409
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:09 schreef AchJa het volgende:

[..]

En hoe heeft dit precies te maken met de "cowboy bezorgservice"? Leg mij dat eens uit... volume vs niets afnemen vs eten laten bezorgen. Waar wordt de organieke bezorger benadeeld in dit verhaal?
Echt hoor. Deze reaguurder zit tot over haar oren in het complot. Zij heeft een bepaald belang. En dat belang is niet in het voordeel van de oudjes.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171868440
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat is het probleem van de stichting, niet van de bewoners. Als zij een leverancier hadden uitgezocht die lekker eten had geleverd was er geen probleem geweest.
Had die maar ook een cadeautje moeten aanbieden, of deze was eerlijker met de prijs zonder dit cadeau?
Zo werkt het toch of niet?
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:12:40 #68
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_171868444
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:11 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Echt hoor. Deze reaguurder zit tot over haar oren in het complot. Zij heeft een bepaald belang. En dat belang is niet in het voordeel van de oudjes.
Heel bijzonder idd.
pi_171868446
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:09 schreef AchJa het volgende:

[..]

En hoe heeft dit precies te maken met de "cowboy bezorgservice"? Leg mij dat eens uit... volume vs niets afnemen vs eten laten bezorgen. Waar wordt de organieke bezorger benadeeld in dit verhaal?
Ik heb al eerder uitgelegd dat de stichting graag volume inkoop wilt om de prijzen laag te houden, volumeinkoop krijg je alleen als je veel te bieden hebt, de stichting schrijft dus in voor zoveel mogelijk maaltijden(laten we zeggen 90) als er dan feitelijke maar 10 worden afgenomen wilt de leverancier extra geld zien, die de stichting niet kan claimen bij haar bewoners.

Logischerwijs zullen meer mensen via de stichting hun maaltijden bestellen als je de cowboys buiten de deur houd.
pi_171868460
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat is het probleem van de stichting, niet van de bewoners. Als zij een leverancier hadden uitgezocht die lekker eten had geleverd was er geen probleem geweest.
Veel te duur.
pi_171868481
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:12 schreef icloud het volgende:

[..]

Ik heb al eerder uitgelegd dat de stichting graag volume inkoop wilt om de prijzen laag te houden, volumeinkoop krijg je alleen als je veel te bieden hebt, de stichting schrijft dus in voor zoveel mogelijk maaltijden(laten we zeggen 90) als er dan feitelijke maar 10 worden afgenomen wilt de leverancier extra geld zien, die de stichting niet kan claimen bij haar bewoners.

Logischerwijs zullen meer mensen via de stichting hun maaltijden bestellen als je de cowboys buiten de deur houd.
Waarom noem je de concurrent steevast "cowboys"?
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171868492
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:13 schreef icloud het volgende:

[..]

Veel te duur.
Koop ik je af op je blauwe ogen.
pi_171868499
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:13 schreef icloud het volgende:

[..]

Veel te duur.
Duurder dan jij het doet?
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:14:54 #74
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171868527
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:13 schreef icloud het volgende:

[..]

Veel te duur.
Vertel, wat weet jij van de prijzen?
Jij weet geeneens waar je een kroket haalt of wat vet op bouillon is.
Verder het niet afnemen van een maaltijd niet het issue, het issue waar moeilijk over gedaan wordt is het afnemen van een maaltijd bij een andere leverancier.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171868538
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:13 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Waarom noem je de concurrent steevast "cowboys"?
Omdat ik vind dat dit soort bedrijven geld stelen van onze belastingcenten, de stichting zal een financieel gat krijgen wat zij opvult uit haar middelen en die dus niet besteed word aan haar kernactiviteiten.
pi_171868539
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:51 schreef icloud het volgende:

[..]

Pertinente leugen iedere bewoner is vrij om geen masltijdservice af te nemen en haar eten op andere wijze te regelen, mits ze geen gebruik maken een andere maaltijdservice.
Iedereen is vrij om gasten en leveranciers toegang te verschaffen tot de privé woonruimte.

Elk verbod daarop is in strijd met de huurrechten.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:15:39 #77
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_171868547
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:12 schreef icloud het volgende:

[..]

Ik heb al eerder uitgelegd dat de stichting graag volume inkoop wilt om de prijzen laag te houden, volumeinkoop krijg je alleen als je veel te bieden hebt, de stichting schrijft dus in voor zoveel mogelijk maaltijden(laten we zeggen 90) als er dan feitelijke maar 10 worden afgenomen wilt de leverancier extra geld zien, die de stichting niet kan claimen bij haar bewoners.
Dat het management te stom is om een fatsoenlijke schatting te maken en de door hun eigen geklungel gemaakte fout willen afwentelen op de bewoners slaat natuurlijk nergens op. Zelfs jij moet dat kunnen begrijpen.

quote:
Logischerwijs zullen meer mensen via de stichting hun maaltijden bestellen als je de cowboys buiten de deur houd.
Misschien kun je alle afhaalrestaurants in een straal van 50km ook wel verbieden, dat zal ook wel schelen in de bestellingen... :')
pi_171868561
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:15 schreef icloud het volgende:
niet besteed word aan haar kernactiviteiten
Het salaris van de bestuurders bedoel je daarmee?
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171868569
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Verder het niet afnemen van een maaltijd niet het issue, het issue waar moeilijk over gedaan wordt is het afnemen van een maaltijd bij een andere leverancier.
Jaaaaa dat zeg ik nu al 3 topics lang.

De senioren mogen bij wijze van spreken legaal elke dag bij de mc donalds gaan eten zonder enige probleem of boete.
pi_171868573
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:15 schreef icloud het volgende:

[..]

Omdat ik vind dat dit soort bedrijven geld stelen van onze belastingcenten, de stichting zal een financieel gat krijgen wat zij opvult uit haar middelen en die dus niet besteed word aan haar kernactiviteiten.
Uitstapjes met de ouderen?
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:16:33 #81
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171868576
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:15 schreef icloud het volgende:

[..]

Omdat ik vind dat dit soort bedrijven geld stelen van onze belastingcenten, de stichting zal een financieel gat krijgen wat zij opvult uit haar middelen en die dus niet besteed word aan haar kernactiviteiten.
Enig idee wat die totaal incompetente interimdirecteur per dag kost?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:17:28 #82
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_171868597
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:16 schreef icloud het volgende:

[..]

Jaaaaa dat zeg ik nu al 3 topics lang.

De senioren mogen bij wijze van spreken legaal elke dag bij de mc donalds gaan eten zonder enige probleem of boete.
Dus is er geen enkel probleem, of je nou naar de mac gaat of je laat Domino's komen... Wat boeit dat nou, beide keren neem je NIETS af van de organieke club.
pi_171868606
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Enig idee wat die totaal incompetente interimdirecteur per dag kost?
Zo slecht niet eens, immers voor Zinn gekozen.
pi_171868608
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Enig idee wat die totaal incompetente interimdirecteur per dag kost?
Veel te veel naar mijn mening, dat zou eigenlijk voor de algemene middelen gebruikt moeten worden.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:18:04 #85
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171868618
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:16 schreef icloud het volgende:

[..]

Jaaaaa dat zeg ik nu al 3 topics lang.

De senioren mogen bij wijze van spreken legaal elke dag bij de mc donalds gaan eten zonder enige probleem of boete.
waarom doe je dan zo moeilijk als ze dat laten bezorgen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171868635
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:17 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dus is er geen enkel probleem, of je nou naar de mac gaat of je laat Domino's komen... Wat boeit dat nou, beide keren neem je NIETS af van de organieke club.
Met dominos hebben ze geen probleem, ze hebben een probleem met echte maaltijdservices die wekelijks hun bakken met prakjes komen brengen.
pi_171868638
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:15 schreef icloud het volgende:

[..]

Omdat ik vind dat dit soort bedrijven geld stelen van onze belastingcenten, de stichting zal een financieel gat krijgen wat zij opvult uit haar middelen en die dus niet besteed word aan haar kernactiviteiten.
Zij geeft hier wel impliciet toe dat het hier inderdaad om "de concurrent" gaat van haar bedrijf blijkbaar. Alleen zij kunnen het, de "cowboys" niet.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:19:18 #88
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_171868657
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:15 schreef icloud het volgende:

Omdat ik vind dat dit soort bedrijven geld stelen van onze belastingcenten, de stichting zal een financieel gat krijgen wat zij opvult uit haar middelen en die dus niet besteed word aan haar kernactiviteiten.
_O- _O- _O-

Als ze zelf hun eten gaan klaar maken heb je nog steeds hetzelfde "financiele gat", of is dat echt rocket science voor jou?
pi_171868663
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:48 schreef icloud het volgende:

[..]

Dan moeten ze op andere wijze hun voedsel regel zonder gebruik van enige maaltijdservices, dat is vanmiddag al uitgebreid besproken.

Of verhuizen......
Ja, dat verhuizen gaat ook al zo lekker verplicht. Die te dure nieuwe woningen met maar liefst 2 slaapkamers, want ' ze vinden dat het nodig hebben' kunnen ze echt niet [meer] ophoesten. na deze beschamende berovingen!
Degene die dat wel 'verplicht vrijwillig' opgelegd wordt om te verhuizen, laat een woning achter voor alles en iedereen, behalve studenten. Leg dat eens uit.
Waarom moet er ipv nieuwe ouderen kansloos volk in? Zodat de oudjes sneller sterven van ellende?

Die dwangbuis was nog niet zo gek bedacht..
´
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:19:36 #90
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171868668
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:18 schreef icloud het volgende:

[..]

Met dominos hebben ze geen probleem, ze hebben een probleem met echte maaltijdservices die wekelijks hun bakken met prakjes komen brengen.
Jij schijnbaar ook, waarom?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171868673
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

waarom doe je dan zo moeilijk als ze dat laten bezorgen?
Omdat de stichtig terecht er voor kiest om het moeilijk te maken te eten zonder hun maaltijdservices.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:20:30 #92
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_171868690
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:18 schreef icloud het volgende:

[..]

Met dominos hebben ze geen probleem, ze hebben een probleem met echte maaltijdservices die wekelijks hun bakken met prakjes komen brengen.
Bezorgen is bezorgen. Boeit niet wie het doet.
pi_171868695
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:18 schreef icloud het volgende:

[..]

Met dominos hebben ze geen probleem, ze hebben een probleem met echte maaltijdservices die wekelijks hun bakken met prakjes komen brengen.
Het wordt nu echt een beetje psychedelisch. Degenen die het nu doen zijn volgens jou "uitstekend" en de rest niet. Je valt echt door de mand nu.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171868697
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:18 schreef icloud het volgende:

[..]

Met dominos hebben ze geen probleem, ze hebben een probleem met echte maaltijdservices die wekelijks hun bakken met prakjes komen brengen.
Dat was dan ook gestuurd door een bond die opkwam voor deze mensen!
´
pi_171868701
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:15 schreef icloud het volgende:

[..]

Omdat ik vind dat dit soort bedrijven geld stelen van onze belastingcenten, de stichting zal een financieel gat krijgen wat zij opvult uit haar middelen en die dus niet besteed word aan haar kernactiviteiten.
Zelfs die oudere betalen mee aan het belastingsysteem al is het maar met diensten afnemen,al hoewel stichting?
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:21:06 #96
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171868710
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:19 schreef icloud het volgende:

[..]

Omdat de stichtig terecht er voor kiest om het moeilijk te maken te eten zonder hun maaltijdservices.
Dus je wilt gewoon oudjes treiteren
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:21:26 #97
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_171868717
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:16 schreef icloud het volgende:

[..]

Jaaaaa dat zeg ik nu al 3 topics lang.

De senioren mogen bij wijze van spreken legaal elke dag bij de mc donalds gaan eten zonder enige probleem of boete.
Ja, maar als te veel senioren dat doen moet ook dan de stichting er geld bij stoppen en dat gaat ten koste van de belastingcentjes! :( :'(

:') !

Als er naast de deur van de Vondelflat een eetcafeetje gericht op ouderen wordt geopend, is/wordt het zeker ook zwaar verboden voor de bewoners om daar heen te gaan of hun maaltijd op te halen? Want stel je voor dat dat wanstaltige eten niet meer afgenomen wordt en er wat veranderd moet worden. THE HORROR, je moet er niet aan denken!
pi_171868718
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:19 schreef AchJa het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Als ze zelf hun eten gaan klaar maken heb je nog steeds hetzelfde "financiele gat", of is dat echt rocket science voor jou?
Nee maar ik wil best geloven dat er een vast groepje elke dag demonstratief naar de supermarkt marcheert of in de snackbar gaat zitten(die ligt bij volgens iemand in dit topic) maar de grootste groep zal de strijd opgeven en kiezen voor het prakje.
pi_171868722
Wie een kuil graaft voor een ander.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:21:52 #100
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171868733
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:20 schreef AchJa het volgende:

[..]

Bezorgen is bezorgen. Boeit niet wie het doet.
icloud boeit dat blijkbaar wel
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171868749
Prima als deze oudjes andere maaltijden willen, maar ze moeten dan wel betalen voor de maaltijden die geleverd worden en opgenomen zijn in het contract.
pi_171868757
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dus je wilt gewoon oudjes treiteren
Nee de stichting wil haar service kunnen aanbieden op rendabele manier zonder er heel veel geld op toe te leggen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:23:12 #103
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171868759
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:21 schreef icloud het volgende:

[..]

Nee maar ik wil best geloven dat er een vast groepje elke dag demonstratief naar de supermarkt marcheert of in de snackbar gaat zitten(die ligt bij volgens iemand in dit topic) maar de grootste groep zal de strijd opgeven en kiezen voor het prakje.
Heb jij je empathie laten verwijderen of heb je de doos nooit uitgepakt?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:23:17 #104
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_171868763
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:21 schreef icloud het volgende:

[..]

Nee maar ik wil best geloven dat er een vast groepje elke dag demonstratief naar de supermarkt marcheert of in de snackbar gaat zitten(die ligt bij volgens iemand in dit topic) maar de grootste groep zal de strijd opgeven en kiezen voor het prakje.
Dus gewoon pesten, dat is wat je wil.
pi_171868773
Oudjes al gij meelezen doet hier, Roemeniė staat mij iets van bij, houden jullie nog geld over en klantgerichte service.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2017 20:24:13 ]
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:23:57 #106
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171868777
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:23 schreef icloud het volgende:

[..]

Nee de stichting wil haar service kunnen aanbieden op rendabele manier zonder er heel veel geld op toe te leggen.
Dat kan prima, maar dan moet je daar de juiste cateraar voor uitzoeken.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171868782
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:23 schreef icloud het volgende:

[..]

Nee de stichting wil haar service kunnen aanbieden op rendabele manier zonder er heel veel geld op toe te leggen.
Het valt me op dat je de echte gewetensvragen negeert in deze. Verder wel respect voor de lees- en postsnelheid.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:24:10 #108
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_171868783
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:21 schreef icloud het volgende:

[..]

Nee maar ik wil best geloven dat er een vast groepje elke dag demonstratief naar de supermarkt marcheert of in de snackbar gaat zitten(die ligt bij volgens iemand in dit topic) maar de grootste groep zal de strijd opgeven en kiezen voor het prakje.
DWANG, we zullen die oudjes leren! :(

Ja en amen, uit meer woorden bestaat het vocabulaire niet in de Vondelflat en als je een ander woord wilt zeggen, betaal je maar een dwangsom. :{w
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:24:32 #109
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_171868797
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:22 schreef luxerobots het volgende:
Prima als deze oudjes andere maaltijden willen, maar ze moeten dan wel betalen voor de maaltijden die geleverd worden en opgenomen zijn in het contract.
Als ze niet afnemen hoeven ze niet te betalen, dat staat in het contract. Nou, niks mis mee, hup naar thuisbezorgd.nl of wat voor bezorgservice je ook chartert en klaar maar weer.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:24:36 #110
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_171868799
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:22 schreef luxerobots het volgende:
Prima als deze oudjes andere maaltijden willen, maar ze moeten dan wel betalen voor de maaltijden die geleverd worden en opgenomen zijn in het contract.
Die zijn er niet, het is een vrijwillige service.
pi_171868802
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dus je wilt gewoon oudjes treiteren
de bullywanker, bijna dezelfde naam als zijn carnavalsclub waar ie trots op is.
´
pi_171868806
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heb jij je empathie laten verwijderen of heb je de doos nooit uitgepakt?
Dus jij zou het terecht vinden dat de stichting een maaltijdenservice moet open houden met alle kosten van dien voor laten we zeggen 10 mensen? Maaltijden gezellig naar de 15 tot 20 euro per keer.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:26:12 #113
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_171868834
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:24 schreef icloud het volgende:

[..]

Dus jij zou het terecht vinden dat de stichting een maaltijdenservice moet open houden met alle kosten van dien voor laten we zeggen 10 mensen? Maaltijden gezellig naar de 15 tot 20 euro per keer.
Als die oudjes dat te duur vinden, gaan die mensen vanzelf wel naar de ):Oboys. En als ze dat willen betalen en de service komt rond, wat is het probleem dan?
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:26:20 #114
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171868839
Sterker nog, als de stichting helemaal geen maaltijden meer levert maar slechts de mogelijkheid bied, maken ze helemaal geen verlies meer op de maaltijden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:26:43 #115
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_171868848
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:23 schreef icloud het volgende:

[..]

Nee de stichting wil haar service kunnen aanbieden op rendabele manier zonder er heel veel geld op toe te leggen.
En daarbij hebben ze een verkeerde inschatting gemaakt... Helaas, volgende keer beter.

Nee, de stichting wil ze verplicht laten eten om het begrotinsgat te dichten... Volgende week iedereen verplicht 1000 km met de auto en minsten 25km/h te snel rijden omdat het begrotingsgat gedicht moet worden.
pi_171868856
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:24 schreef icloud het volgende:

[..]

Dus jij zou het terecht vinden dat de stichting een maaltijdenservice moet open houden met alle kosten van dien voor laten we zeggen 10 mensen? Maaltijden gezellig naar de 15 tot 20 euro per keer.
Die 10 haken dan ook snel af adie wah!

Jank ma stempele.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:27:01 #117
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171868858
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:24 schreef icloud het volgende:

[..]

Dus jij zou het terecht vinden dat de stichting een maaltijdenservice moet open houden met alle kosten van dien voor laten we zeggen 10 mensen? Maaltijden gezellig naar de 15 tot 20 euro per keer.
Waar haal je deze onzin vandaan?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:27:16 #118
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_171868865
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:24 schreef icloud het volgende:

[..]

Dus jij zou het terecht vinden dat de stichting een maaltijdenservice moet open houden met alle kosten van dien voor laten we zeggen 10 mensen? Maaltijden gezellig naar de 15 tot 20 euro per keer.
Dat is toch het fucking punt niet?
pi_171868869
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Sterker nog, als de stichting helemaal geen maaltijden meer levert maar slechts de mogelijkheid bied, maken ze helemaal geen verlies meer op de maaltijden.
Waar ga je godsnaam dat soort dag maaltijden afnemen?
pi_171868885
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:27 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat is toch het fucking punt niet?
Jawel als je de markt open gooit dan is dit onvermijdelijk het resultaat.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:28:19 #121
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171868888
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:27 schreef icloud het volgende:

[..]

Waar ga je godsnaam dat soort dag maaltijden afnemen?
Bij de bezorgservice waar de rest wil bestellen maar niet mag?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171868889
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:27 schreef icloud het volgende:

[..]

Waar ga je godsnaam dat soort dag maaltijden afnemen?
Patat shoarma pizza en een keer een goede maaltijd 3 dagen geld sparen op de vierde bijleggen.
pi_171868894
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:24 schreef AchJa het volgende:

[..]

Als ze niet afnemen hoeven ze niet te betalen, dat staat in het contract. Nou, niks mis mee, hup naar thuisbezorgd.nl of wat voor bezorgservice je ook chartert en klaar maar weer.
Waar staat dat? Want dan slaat deze hele discussie nergens op. Je kan dan gewoon je maaltijd weigeren, hoeft niet te betalen, en kan iets anders kopen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:28:41 #124
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_171868901
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:27 schreef icloud het volgende:

[..]

Waar ga je godsnaam dat soort dag maaltijden afnemen?
Waar mensen als Jan Pronk lekker van zitten te smikkelen.
pi_171868905
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Bij de bezorgservice waar de rest wil bestellen maar niet mag?
Die op contractbasis werken......
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:28:50 #126
13456 AchJa
Shut up!!!
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:29:09 #127
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171868920
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:28 schreef icloud het volgende:

[..]

Die op contractbasis werken......
Waarom wil je een contract?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:29:14 #128
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_171868922
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:28 schreef icloud het volgende:

[..]

Die op contractbasis werken......
:?
pi_171868923
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:24 schreef icloud het volgende:

[..]

Dus jij zou het terecht vinden dat de stichting een maaltijdenservice moet open houden met alle kosten van dien voor laten we zeggen 10 mensen? Maaltijden gezellig naar de 15 tot 20 euro per keer.
Het waren 18 maaltijden die bezorgd werden door een cateringsbedrijf dat wel te vreten is!
´
pi_171868932
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:28 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Waar staat dat? Want dan slaat deze hele discussie nergens op. Je kan dan gewoon je maaltijd weigeren, hoeft niet te betalen, en kan iets anders kopen.
Klopt zolang het ergens anders kopen maar niet bij een maaltijdservice is.
pi_171868943
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:28 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Waar staat dat? Want dan slaat deze hele discussie nergens op. Je kan dan gewoon je maaltijd weigeren, hoeft niet te betalen, en kan iets anders kopen.
In dat iets anders kopen gaat het fout!
...... is er niets tegen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:30:02 #132
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_171868951
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:29 schreef icloud het volgende:

[..]

Klopt zolang het ergens anders kopen maar niet bij een maaltijdservice is.
En dat bepalen ze lekker zelf, wie ben jij om te bepalen waar iets afgenomen mag worden? De klant ben je toch al kwijt.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:30:34 #133
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171868968
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:29 schreef icloud het volgende:

[..]

Klopt zolang het ergens anders kopen maar niet bij een maaltijdservice is.
Je bent weer terug bij oudjes pesten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171868971
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom wil je een contract?
Anders komen ze er niet in, entree kaartje kopen, anders niet langs start.
pi_171868982
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom wil je een contract?
Leveranciers die aan zorginstellingen leveren werken op contractbasis, jij stelt voor dat de stichting alleen nog maar de mogelijkheid biedt tot maaltijdservice, wat jij dus wilt zijn dagmaaltijden die 24 uur van te voren te bestellen zijn.
  Licht Ontvlambaar donderdag 22 juni 2017 @ 20:31:21 #136
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_171868992
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:59 schreef icloud het volgende:

[..]

Omdat het logisch is dat een verplicht aangeboden service niet beconcureert kan worden door commerciele cowboys.

Het kan niet zo zijn dat de instelling een service moet aanbieden die enorm verlieslatend is! Ik heb in een eerdere post uitgelegd waarom het zo belangerijk is om volume inkoop te hebben en dat er een financieel gat, ten laste van de instelling, ontstaat als opeens veel minder mensen hun maaltijden bij de instelling afnemen.
Het is geen instelling!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:31:44 #137
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171868999
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:30 schreef icloud het volgende:

[..]

Leveranciers die aan zorginstellingen leveren werken op contractbasis, jij stelt voor dat de stichting alleen nog maar de mogelijkheid biedt tot maaltijdservice, wat jij dus wilt zijn dagmaaltijden die 24 uur van te voren te bestellen zijn.
En wat dan nog?
Verder is het geen instelling maar een serviceflat
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171869003
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:30 schreef icloud het volgende:

[..]

Leveranciers die aan zorginstellingen leveren werken op contractbasis, jij stelt voor dat de stichting alleen nog maar de mogelijkheid biedt tot maaltijdservice, wat jij dus wilt zijn dagmaaltijden die 24 uur van te voren te bestellen zijn.
Is het toch niet is toch een flat met uitgebreide diensten, waarvoor men moet betalen.
pi_171869007
quote:
4s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:31 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Het is geen instelling!
Deze stichting is nog altijd een zorg instelling.
pi_171869024
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En wat dan nog?
Welke fabrikant gaat dit soort dag maaltijden leveren? Zover ik weet is dat niet te krijgen.
pi_171869029
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:31 schreef icloud het volgende:

[..]

Deze stichting is nog altijd een zorg instelling.
Rare naam wel voor alles betalen maar wel zorginstelling participatie op zijn best?
pi_171869080
Ik geef het op lul maar verder tegen de muur!

Zolang die fusie met Landgraaf maar niet door gaat!

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2017 20:34:50 ]
pi_171869097
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En wat dan nog?
Verder is het geen instelling maar een serviceflat
De stichting is een zorginstelling die een serviceflat in eigendom en beheer heeft!!
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:36:21 #144
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_171869148
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:31 schreef icloud het volgende:

[..]

Deze stichting is nog altijd een zorg instelling.
https://vondelflat.nl/missie/

quote:
Stichting de Vondel bestaat al sinds 1970. Zij heeft tot doel senioren een optimale woonomgeving aan te bieden. Senioren die veiligheid, gezelligheid en comfort zoeken, maar wel zelfstandig willen blijven wonen.

Om dit doel te realiseren is de Vondelflat gebouwd. Een flat met 160 huurappartementen en een aantal algemene voorzieningen, zoals een recreatiezaal/restaurant, een receptie, maaltijdvoorziening enzovoort.
Waar haal jij hier uit dat het een zorginstelling betreft?
pi_171869251
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:31 schreef icloud het volgende:

[..]

Deze stichting is nog altijd een zorg instelling.
Ja, met recht een zorg, dat kun je zeker wel stellen.

Hoe voelt dat nou, om een hufter en narcist te zijn, TO? Er is duidelijk iets in je opvoeding niet helemaal lekker gegaan..
Het feit dat er ook nog open en bloot, zonder gene en juist vol met trots, hier je zieke geest tentoonstelt, is toch wel heel bijzonder om mee te maken.
Daar kan geen opleiding Psychologie tegenop..dus bedankt voor deze gratis college! ^O^
´
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:40:42 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171869300
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:29 schreef icloud het volgende:

[..]

Klopt zolang het ergens anders kopen maar niet bij een maaltijdservice is.
Dat zou van de zotte zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171869339
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zou van de zotte zijn.
Dat is wel de huidige regel.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:45:09 #148
321876 Cherna
Fuck the System
pi_171869447
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:41 schreef icloud het volgende:

[..]

Dat is wel de huidige regel.
Je wilt die hap wel erg graag slijten aan de oudjes.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_171869492
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:45 schreef Cherna het volgende:

[..]

Je wilt die hap wel erg graag slijten aan de oudjes.
Ik vind er oprecht niks mee en ben graag zuinig op belastingcenten, al word al genoeg over de balk gesmeten.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:46:57 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171869504
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:41 schreef icloud het volgende:

[..]

Dat is wel de huidige regel.
Stelt het tehuis, het is nog maar de vraag of dat wel stand kan houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:48:02 #151
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_171869534
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:46 schreef icloud het volgende:

[..]

Ik vind er oprecht niks mee en ben graag zuinig op belastingcenten, al word al genoeg over de balk gesmeten.
Ga je die vraag van mij een paar posts hierboven nog beantwoorden, of sta je weer in de negeerstand omdat je weer bent uitgeluld?
pi_171869554
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:48 schreef Zelva het volgende:

[..]

Ga je die vraag van mij een paar posts hierboven nog beantwoorden, of sta je weer in de negeerstand omdat je weer bent uitgeluld?
Welke?
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:51:33 #153
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_171869647
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:48 schreef icloud het volgende:

[..]

Welke?
Die van een paar posts hierboven, wat begrijp je niet aan die vier woorden?
pi_171869668
quote:
Op donderdag 22 juni 2017 20:48 schreef icloud het volgende:
Welke?
quote:
Op donderdag 22 juni 2017 20:36 schreef Zelva het volgende:
https://vondelflat.nl/missie/
Waar haal jij hier uit dat het een zorginstelling betreft?
Gok ik zomaar. :@
pi_171869672
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:51 schreef Zelva het volgende:

[..]

Die van een paar posts hierboven, wat begrijp je daar niet aan?
Er staan heel veel post boven mij :') :')
pi_171869701
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:46 schreef icloud het volgende:

[..]

Ik vind er oprecht niks mee en ben graag zuinig op belastingcenten, al word al genoeg over de balk gesmeten.
Het gaat jou zeker en overduidelijk niet om "belastingcenten" in deze. Er speelt een overduidelijk ander belang gezien het fanatisme. Het is jammer dat je jouw belang in bedekte termen moet bespreken hier. Zo wordt het nooit duidelijk. Jij staat blind achter de directie en het "contract". Waar "cowboys" zich niet mee moeten bemoeien. Het is fishy als een bedorven vis.

Waarom ????????. Wees eens eerlijk waar je dit alles om te doen is.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171869715
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:13 schreef icloud het volgende:

[..]

Veel te duur.
En dat is wederom dom gelul, de Jacobijn levert namelijk prima eten af (ja ik ken het.) voor ¤ 8,45 per dag (mits hele week) en dat is nog zonder een eventuele korting op hoeveelheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door hottentot op 22-06-2017 21:42:05 ]
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_171869731
quote:
6s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:52 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

[..]

Gok ik zomaar. :@
Ik zie hier in hun missie de perfecte omschrijving van een senioren zorginstelling die een serviceflat runt met alles wat de moderne senior nodig heeft aan zorg en verzorging.

Niet elke zorginstelling heeft klinieken en gesloten afdelingen.
pi_171869778
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:53 schreef hottentot het volgende:

[..]

En dat is wederom dom geluk, de Jacobijn levert namelijk prima eten af (ja ik ken het.) voor ¤ 8,45 per dag (mits hele week) en dat is nog zonder een eventuele korting op hoeveelheid.
Dan zitten de senioren vast aan een contract en verplicht elke dag jacobijn voer, alsof dat geen strop is.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:55:43 #160
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_171869782
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:54 schreef icloud het volgende:

[..]

Ik zie hier in hun missie de perfecte omschrijving van een senioren zorginstelling die een serviceflat runt met alles wat de moderne senior nodig heeft aan zorg en verzorging.

Niet elke zorginstelling heeft klinieken en gesloten afdelingen.
Deze stichting heeft volgens mij alleen de Vondelflat onder beheer.

Graag bewijs dat het anders is.
pi_171869803
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:54 schreef icloud het volgende:
met alles wat de moderne senior nodig heeft aan zorg en verzorging.
Vies eten wat ze niet willen. Maar wegens belangen van de directie wel moeten. En dat steun jij. Waarom?
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171869832
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:56 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Vies eten wat ze niet willen. Maar wegens belangen van de directie wel moeten. En dat steun jij. Waarom?
Ik heb al gezegd dat iets wat slecht op smaak is gebracht en een neutrale smaak heeft onmogelijk vies kan zijn.
pi_171869860
quote:
Op donderdag 22 juni 2017 20:54 schreef icloud het volgende:
Ik zie hier in hun missie de perfecte omschrijving van een senioren zorginstelling die een serviceflat runt met alles wat de moderne senior nodig heeft aan zorg en verzorging.

Niet elke zorginstelling heeft klinieken en gesloten afdelingen.
Dat ik een T-shirt heb met de opdruk 'Pornstar' maakt nog niet dat ik dat ook daadwerkelijk ben. :)
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:59:18 #164
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_171869888
quote:
6s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:58 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Dat ik een T-shirt heb met de opdruk 'Pornstar' maakt nog niet dat ik dat ook daadwerkelijk ben. :)
Ze hebben zelfs niet eens zo'n t-shirt, want:

quote:
De Vondelflat is geen zorginstelling
https://vondelflat.nl/algemeen-zorg/
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:59:46 #165
321876 Cherna
Fuck the System
pi_171869914
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:53 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Het gaat jou zeker en overduidelijk niet om "belastingcenten" in deze. Er speelt een overduidelijk ander belang gezien het fanatisme. Het is jammer dat je jouw belang in bedekte termen moet bespreken hier. Zo wordt het nooit duidelijk. Jij staat blind achter de directie en het "contract". Waar "cowboys" zich niet mee moeten bemoeien. Het is fishy als een bedorven vis.

Waarom ????????. Wees eens eerlijk waar je dit alles om te doen is.
Dat fanatisme snap ik ook niet. Er zijn talloze mensen die aangeven dat beter eten zelfs goedkoper kan zijn en bovendien gezonder en lekkerder. Maar bovenal gaat het om de keuze. Dit lijkt op winkelnering.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_171869928
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:57 schreef icloud het volgende:

[..]

Ik heb al gezegd dat iets wat slecht op smaak is gebracht en een neutrale smaak heeft onmogelijk vies kan zijn.
Waarom bepaal jij voor mensen die het moeten eten dat ze het niet vies moeten vinden? Het wordt steeds gekker...
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:01:01 #167
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_171869948
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:59 schreef Cherna het volgende:

[..]

Dat fanatisme snap ik ook niet. Er zijn talloze mensen die aangeven dat beter eten zelfs goedkoper kan zijn en bovendien gezonder en lekkerder. Maar bovenal gaat het om de keuze.
Hadden ze daar niet beter over na kunnen denken vóórdat ze een contract voor dit complex tekenden?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_171869955
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:00 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Waarom bepaal jij voor mensen die het moeten eten dat ze het niet vies moeten vinden? Het wordt steeds gekker...
Sinds wanneer kan iets wat heel neutraal smaakt en volgens de bewoners heel weinig smaak heeft vies zijn? Als het vies smaakt dan heeft het ook smaak.
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:02:44 #169
321876 Cherna
Fuck the System
pi_171869999
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:01 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hadden ze daar niet beter over na kunnen denken vóórdat ze een contract voor dit complex tekenden?
Ik lees hier verschillende berichten dat er wijzingen zijn geweest toen de bewoners er al woonde.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_171870005
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:01 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hadden ze daar niet beter over na kunnen denken vóórdat ze een contract voor dit complex tekenden?
Nee. Zo zit het niet in elkaar. Tot voor kort hadden ze een eigen keuken.

Het komt wel weer overduidelijk in jouw straatje "afspraak is afspraak" te pas. Het is best gek hoe jij geilt op "regels".
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:03:15 #171
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_171870022
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:02 schreef Cherna het volgende:

[..]

Ik lees hier verschillende berichten dat er wijzingen zijn geweest toen de bewoners er al woonde.
Ik heb niet de volle drie topics gelezen, maar is dat contract ergens te lezen?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:03:59 #172
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_171870041
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:02 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Nee. Zo zit het niet in elkaar. Tot voor kort hadden ze een eigen keuken.

Het komt wel weer overduidelijk in jouw straatje "afspraak is afspraak" te pas. Het is best gek hoe jij geilt op "regels".
Regels en afspraken zijn totaal verschillende dingen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_171870049
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:01 schreef icloud het volgende:

[..]

Sinds wanneer kan iets wat heel neutraal smaakt en volgens de bewoners heel weinig smaak heeft vies zijn? Als het vies smaakt dan heeft het ook smaak.
Gelul. Iedereen heeft er recht op om iets vies te vinden. En waarschijnlijk hebben zij gelijk. Goedkoop troepvoer. Zij missen gewoon hun eigen kok.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171870064
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:03 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik heb niet de volle drie topics gelezen, maar is dat contract ergens te lezen?
Waarschijnlijk gaat het hier om het oorspronkelijk huurcontract maar om de aanvulling die gemaakt is toen de eigen keuken dicht ging.
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:04:55 #175
321876 Cherna
Fuck the System
pi_171870078
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:03 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik heb niet de volle drie topics gelezen, maar is dat contract ergens te lezen?
Nee. Niet dat ik weet maar ik volg deze draad nu al een tijdje waar ik wel moeite heb met icloud in de zin dat hij hard word aangepakt.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_171870090
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:04 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Gelul. Iedereen heeft er recht op om iets vies te vinden. En waarschijnlijk hebben zij gelijk. Goedkoop troepvoer. Zij missen gewoon hun eigen kok.
Iets zonder smaak kan per definitie niet vies smaken, dat bijt elkaar.
pi_171870125
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:03 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Regels en afspraken zijn totaal verschillende dingen.
Vandaar dus dat volstrekt onnozele bericht in #167. Ga eerst eens lezen wat de zaak precies inhoudt voordat je weer eens "the obvious" denkt te moeten staten.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171870147
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:04 schreef Cherna het volgende:

[..]

Nee. Niet dat ik weet maar ik volg deze draad nu al een tijdje waar ik wel moeite heb met icloud in de zin dat hij hard word aangepakt.
Daar heb ik geen probleem mee, als je iets verdedigd wat niet word toegejuicht door de massahysterie dan gebeurt dat.

Als een rechter beslist dat deze afspraken rechtsgeldig zijn dan is het een verschrikkelijke slechte partijdige rechter, zo werkt dat nu eenmaal.
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:08:18 #179
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_171870213
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:06 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Vandaar dus dat volstrekt onnozele bericht in #167. Ga eerst eens lezen wat de zaak precies inhoudt voordat je weer eens "the obvious" denkt te moeten staten.
Ik ben in ieder geval blij dat je het met me eens bent dat het redelijk obvious is dat je een getekend contract gewoon hebt te respecteren.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_171870244
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:08 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik ben in ieder geval blij dat je het met me eens bent dat het redelijk obvious is dat je een getekend contract gewoon hebt te respecteren.
Onnozel dit. Je zat gewoon mis. Geef dat toe.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:09:30 #181
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_171870260
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:08 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Onnozel dit. Je zat gewoon mis. Geef dat toe.
Ik weet niet of ik mis zit. Geef anders eens een linkje naar dat contract.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_171870264
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:08 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik ben in ieder geval blij dat je het met me eens bent dat het redelijk obvious is dat je een getekend contract gewoon hebt te respecteren.
Tegenwoordig is het modern om eerst het contract te tekenen, woning betrekken en dan afvragen of je contract rechtsgeldig is en beginnen te piepen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:11:41 #183
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_171870354
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:09 schreef icloud het volgende:

[..]

Tegenwoordig is het modern om eerst het contract te tekenen, woning betrekken en dan afvragen of je contract rechtsgeldig is en beginnen te piepen.
Maar dat ligt alleen maar aan de grote boze bedrijven die die contracten maken hoor. De brave burger die het niet wil lezen valt niets te verwijten.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_171870403
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:11 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Maar dat ligt alleen maar aan de grote boze bedrijven die die contracten maken hoor. De brave burger die het niet wil lezen valt niets te verwijten.
:') :') :') Uiteraard valt die arme mensen niks te verwijten, eigen onderzoek bestaat niet meer.
pi_171870456
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:01 schreef icloud het volgende:

[..]

Sinds wanneer kan iets wat heel neutraal smaakt en volgens de bewoners heel weinig smaak heeft vies zijn? Als het vies smaakt dan heeft het ook smaak.
Dus stront vindt jij ook best goed weg te happen, want tsja, óók een vieze smaak is smaak.
Man man man. :X
´
pi_171870490
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:13 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Dus stront vindt jij ook best goed weg te happen, want tsja, óók een vieze smaak is smaak.
Man man man. :X
Nee want dat heeft een duidelijke vieze smaak.

Maar het kan niet tegelijk neutraal/smakeloos smaken en vies smaken.
pi_171870567
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-11227279-a1564213

"Elke dag aardappelpuree, dat viel slecht bij Henk Groen (80). De bewoner van de Vondelflat, een serviceflat in Groningen-Zuid, had er de grootste moeite mee toen er afgelopen oktober een nieuwe cateraar kwam. Eerst was er in zijn flat een eigen keuken die prima warme maaltijden bereidde, nu kwamen er om financiėle redenen opwarmmaaltijden van het bedrijf Zinn. Met dus vooral puree. Groen: „Dat kwam mijn neusgaten uit.”

Een paar maanden later zijn de maaltijden van Zinn landelijk nieuws. De directie van de Vondelflat, zo bleek woensdag, is voornemens twee bewoners voor de rechter te slepen omdat ze weigeren de maaltijden af te nemen. In hun servicecontract zou staan dat ze verplicht zijn de Zinn-gerechten af te nemen, als deel van hun servicepakket. In de praktijk bestellen de twee – net als verschillende andere bewoners – al langere tijd maaltijden bij andere bedrijven omdat ze Zinn niet lekker vinden. Vooral populair is De Jacobijn, een cateraar uit Haren die zijn maaltijden regelmatig op de stoep moet uitdelen omdat ze niet naar binnen mogen.
[..]"
Make my day!
pi_171870579
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:55 schreef icloud het volgende:

[..]

Dan zitten de senioren vast aan een contract en verplicht elke dag jacobijn voer, alsof dat geen strop is.
Ik denk dat veel bewoners die voor de keuze 'verplicht smerig eten' of 'verplicht lekker eten' voor dat laatste zullen gaan, en dat geen strop vinden.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_171870742
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:17 schreef agter het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-11227279-a1564213

"Elke dag aardappelpuree, dat viel slecht bij Henk Groen (80). De bewoner van de Vondelflat, een serviceflat in Groningen-Zuid, had er de grootste moeite mee toen er afgelopen oktober een nieuwe cateraar kwam. Eerst was er in zijn flat een eigen keuken die prima warme maaltijden bereidde, nu kwamen er om financiėle redenen opwarmmaaltijden van het bedrijf Zinn. Met dus vooral puree. Groen: „Dat kwam mijn neusgaten uit.”

Een paar maanden later zijn de maaltijden van Zinn landelijk nieuws. De directie van de Vondelflat, zo bleek woensdag, is voornemens twee bewoners voor de rechter te slepen omdat ze weigeren de maaltijden af te nemen. In hun servicecontract zou staan dat ze verplicht zijn de Zinn-gerechten af te nemen, als deel van hun servicepakket. In de praktijk bestellen de twee – net als verschillende andere bewoners – al langere tijd maaltijden bij andere bedrijven omdat ze Zinn niet lekker vinden. Vooral populair is De Jacobijn, een cateraar uit Haren die zijn maaltijden regelmatig op de stoep moet uitdelen omdat ze niet naar binnen mogen.
[..]"
Ik vind dan wel weer jammer dat de nrc er dingen bij verzint, de zaak draait niet om verplicht afnemen bij de stichting maar om het illegaal bestellen bij een cowboy bedrijf.
pi_171870755
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:09 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik mis zit. Geef anders eens een linkje naar dat contract.
Je ging ervan uit dat er een contract is voor vieze maaltijden sinds hun keuken is opgeheven wegens bezuinigingen. Jij zou het goed vinden als deze oudjes tot hun dood vies eten wegens "contract".

Jouw respect voor: orde, gezag, befehl ist befehl, is stuitend. Nooit naar de omstandigheden kijken hoe het zo gekomen is en wat dat dan impliceert. Voor een juf is dat ongehoord kortzichtig.

En ongelezen aannemen dat ze daarvoor getekend hebben. Dat is gewoon dom.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171870790
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:23 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Je ging ervan uit dat er een contract is voor vieze maaltijden sinds hun keuken is opgeheven wegens bezuinigingen. Jij zou het goed vinden als deze oudjes tot hun dood vies eten wegens "contract".

Jouw respect voor: orde, gezag, befehl ist befehl, is stuitend. Nooit naar de omstandigheden kijken hoe het zo gekomen is en wat dat dan impliceert. Voor een juf is dat ongehoord kortzichtig.
Een juf moet juist aan de kinderen leren wat orde en gezag is, logisch dus.

Zonder aanvulling op hun huurcontract bestaat er geen enkele grond voor deze service, dat is onbestaanbaar en zou nooit leiden tot een rechtszaak.
pi_171870828
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:24 schreef icloud het volgende:

[..]

Een juf moet juist aan de kinderen leren wat orde en gezag is, logisch dus.
Wel respect voor de energie die je er insteekt. Maar jouw overduidelijke belang in deze zaak, daar ben je nog steeds niet eerlijk over.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171870841
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:25 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Wel respect voor de energie die je er insteekt. Maar jouw overduidelijke belang in deze zaak, daar ben je nog steeds niet eerlijk over.
Ik zou zeggen zet de mogelijkheden op een rijtje ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:26:57 #194
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_171870857
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:23 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Je ging ervan uit dat er een contract is voor vieze maaltijden sinds hun keuken is opgeheven wegens bezuinigingen. Jij zou het goed vinden als deze oudjes tot hun dood vies eten wegens "contract".

Jouw respect voor: orde, gezag, befehl ist befehl, is stuitend. Nooit naar de omstandigheden kijken hoe het zo gekomen is en wat dat dan impliceert. Voor een juf is dat ongehoord kortzichtig.
Dat staat er niet. Als je een contract afsluit met een andere partij en je vindt dat die ander zijn contractuele verplichtingen niet nakomt dan is jouw kant van het contract óók niet nakomen niet de manier om dat op te lossen. Daar zijn andere stappen voor.

Alles onder voorbehoud dat het contract en eventuele aanvullingen schijnbaar nergens te vinden zijn. Eenzijdig de contractuele voorwaarden veranderen door de organisatie mag namelijk ook niet. Ook dan geldt 'afspraak is afspraak'.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_171870878
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:26 schreef icloud het volgende:

[..]

Ik zou zeggen zet de mogelijkheden op een rijtje ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
Daar komt de aap uit de mouw. Maar je kiest er dus voor om jouw belang te verzwijgen.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171870900
Dit topic met verbazing gelezen. Regels zijn regels maar er bestaat nog zoiets als redelijkheid en menselijkheid en doordat deze mensen niet zelf mogen beslissen over wat zij in hun mond stoppen gaan deze regels alle redelijkheid en menselijkheid voorbij.
pi_171870915
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:26 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat staat er niet. Als je een contract afsluit met een andere partij en je vindt dat die ander zijn contractuele verplichtingen niet nakomt dan is jouw kant van het contract óók niet nakomen niet de manier om dat op te lossen. Daar zijn andere stappen voor.

Alles onder voorbehoud dat het contract en eventuele aanvullingen schijnbaar nergens te vinden zijn. Eenzijdig de contractuele voorwaarden veranderen door de organisatie mag namelijk ook niet. Ook dan geldt 'afspraak is afspraak'.
Ja, ben ik wel met je eens uiteraard. Maar je ging er blind vanuit dat de oudjes een contract voor dit hebben getekend. En dat weten we niet.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171870922
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:28 schreef Brybry het volgende:
Dit topic met verbazing gelezen. Regels zijn regels maar er bestaat nog zoiets als redelijkheid en menselijkheid en doordat deze mensen niet zelf mogen beslissen over wat zij in hun mond stoppen gaat deze regels alle redelijkheid en menselijkheid voorbij.
Zeer juist.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171870929
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:26 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Eenzijdig de contractuele voorwaarden veranderen door de organisatie mag namelijk ook niet. Ook dan geldt 'afspraak is afspraak'.
Begeven moment is de eigen keuken afgeschaft en daarvoor zijn maatregelen genomen, deze stichting heeft never nooit jarenlang een maaltijdenservice gerunt zonder juridische basis(mondeling is vrij zwak) en gaat al helemaal geen rechtszaak voeren.

Trouwens iedereen leest er overheen dat de voorzitter van de bond inschat dat de directeur wel degelijk een goede kans maakt.
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:30:16 #200
321876 Cherna
Fuck the System
pi_171870941
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:27 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Daar komt de aap uit de mouw. Maar je kiest er dus voor om jouw belang te verzwijgen.
Lig ik lekker in de tuin en volg deze draad op mijn pokke mobiel loopt deze draad compleet uit de hand met al 3 delen.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_171870942
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:29 schreef icloud het volgende:
Trouwens iedereen leest er overheen dat de voorzitter van de bond inschat dat de directeur wel degelijk een goede kans maakt.
En waarom vindt jij dat goed?
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171870954
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:30 schreef Cherna het volgende:

[..]

Lig ik lekker in de tuin en volg deze draad op mijn pokke mobiel loopt deze draad compleet uit de hand met al 3 delen.
Sorry man. ;)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171870972
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:08 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik ben in ieder geval blij dat je het met me eens bent dat het redelijk obvious is dat je een getekend contract gewoon hebt te respecteren.
Dat vind ik ook, maar de AV moeten wel redelijk zijn. Een contract dat je tekent om iemand te vermoorden geldt ook niet.

Hier lijkt het mij dat de AV erg knellend zijn en dat men door wijzigingen tijdens de contractduur, waarschijnlijk vanwege geld, eenzijdig het product heeft aangepast. In negatieve zin. Een wanprestatie zou je dat kunnen noemen, vies vreten.
Whatever...
pi_171870974
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:30 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

En waarom vindt jij dat goed?
Het was een constatering.
pi_171871002
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:31 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dat vind ik ook, maar de AV moeten wel redelijk zijn. Een contract dat je tekent om iemand te vermoorden geldt ook niet.

Hier lijkt het mij dat de AV erg knellend zijn en dat men door wijzigingen tijdens de contractduur, waarschijnlijk vanwege geld, eenzijdig het product heeft aangepast. In negatieve zin. Een wanprestatie zou je dat kunnen noemen, vies vreten.
Eenzijdig kan niet want dan zou er compleet geen juridische grond bestaan voor welke maaltijdservice in welke vorm dan ook, zo gek is zo stichting niet.
pi_171871011
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:22 schreef icloud het volgende:

[..]

Ik vind dan wel weer jammer dat de nrc er dingen bij verzint, de zaak draait niet om verplicht afnemen bij de stichting maar om het illegaal bestellen bij een cowboy bedrijf.
Ik lees in dat artikel ook dat niet iedereen hetzelfde contract heeft?
Make my day!
pi_171871012
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:31 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Dat vind ik ook, maar de AV moeten wel redelijk zijn. Een contract dat je tekent om iemand te vermoorden geldt ook niet.

Hier lijkt het mij dat de AV erg knellend zijn en dat men door wijzigingen tijdens de contractduur, waarschijnlijk vanwege geld, eenzijdig het product heeft aangepast. In negatieve zin. Een wanprestatie zou je dat kunnen noemen, vies vreten.
Ik ga er dan ook vanuit dat dit met een sisser afloopt en dat men gewoon zelf mag beslissen wat en waar ze bestellen en/of er wordt in samenspraak een andere cateraar gezocht o.i.d.
pi_171871020
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:26 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat staat er niet. Als je een contract afsluit met een andere partij en je vindt dat die ander zijn contractuele verplichtingen niet nakomt dan is jouw kant van het contract óók niet nakomen niet de manier om dat op te lossen. Daar zijn andere stappen voor.

Alles onder voorbehoud dat het contract en eventuele aanvullingen schijnbaar nergens te vinden zijn. Eenzijdig de contractuele voorwaarden veranderen door de organisatie mag namelijk ook niet. Ook dan geldt 'afspraak is afspraak'.
Nog even een aanvulling: deze zaak heeft niets te maken met hun contract voor het "complex". Dat is wat jij dacht en dat klopt niet.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:33:04 #209
321876 Cherna
Fuck the System
pi_171871025
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:30 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Sorry man. ;)
Geen nood. Icloud laat het ook gebeuren en schijnt er zelf geen problemen mee te hebben.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_171871056
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:32 schreef agter het volgende:

[..]

Ik lees in dat artikel ook dat niet iedereen hetzelfde contract heeft?
Waarschijnlijk zijn er contracten uit de tijd dat er nog een eigen keuken was, met een contractuele aanvulling en daarnaast zullen er nieuwere contracten zijn.
pi_171871063
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:27 schreef icloud het volgende:

[..]

Waar ga je godsnaam dat soort dag maaltijden afnemen?
Kijk maar eens op uber eats, thuisbezorgd. De bezorgmogelijkheden worden heel snel groter. Niet alleen fastfod, maar ook gezond en lekker, vanalles is er mogelijk. Dat moet die vondel dan ook maar aanbieden.
Whatever...
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:34:40 #212
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_171871076
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:32 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Nog even een aanvulling: deze zaak heeft niets te maken met hun contract voor het "complex". Dat is wat jij dacht en dat klopt niet.
Jij kent het contract?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_171871098
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:32 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Nog even een aanvulling: deze zaak heeft niets te maken met hun contract voor het "complex". Dat is wat jij dacht en dat klopt niet.
In ieder geval bij nieuwere bewoners is er 1 huur en service contract, dus gaat het wel over het complex.
pi_171871104
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:33 schreef icloud het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zijn er contracten uit de tijd dat er nog een eigen keuken was, met een contractuele aanvulling en daarnaast zullen er nieuwere contracten zijn.
En er zijn ook bewoners die zelf wat klaarmaken. En mensen die 21 magnetronmaaltijden kopen eens in de 3 weken.

Ik denk dat het probleem bij Zinn zit.
Make my day!
pi_171871149
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:35 schreef agter het volgende:

[..]

En er zijn ook bewoners die zelf wat klaarmaken. En mensen die 21 magnetronmaaltijden kopen eens in de 3 weken.

Ik denk dat het probleem bij Zinn zit.
Ja dat verhaal van de nrc begrijp ik niet want de stichting geeft duidelijk aan dat het gaat om mensen die bij de verkeerde maaltijdservice bestellen, mensen die zelf koken of 21 maaltijden mee naar huis slepen zijn niet in overtreding.
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:39:10 #216
321876 Cherna
Fuck the System
pi_171871209
Maar ondanks contract. Althans laten we daar eens vanuit gaan. Bij klachten zal er toch gekeken moeten worden of de kwaliteit wel voldoet.

En als mensen zelf de kosten van een andere leverancier bekostigen. Wat is daar mis mee?
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_171871221
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:24 schreef icloud het volgende:

[..]

Dus jij zou het terecht vinden dat de stichting een maaltijdenservice moet open houden met alle kosten van dien voor laten we zeggen 10 mensen? Maaltijden gezellig naar de 15 tot 20 euro per keer.
Bull shit.

8,45 per dag voor een week, en 12,50 voor een enkele dag zonder verdere afname voor 1 enkel persoon.

Lekker overdrijven om je punt te maken, en weer laten blijken dat je niet weet waar je over praat.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_171871233
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:34 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Jij kent het contract?
Je snapt het niet. Die mensen woonden er reeds lang. Ze hadden al een contract. Dat contract impliceerde een eigen keuken. Die is afgeschaft wegens bezuinigen. En al hebben ze een contract getekend voor deze vieze cateraar: als die niet levert wat er verwacht wordt dan moeten zij ervan af kunnen.

Die blinde gezagsgetrouwheid van jou, ik kan er niet goed tegen. Die post #167 deed mij denken aan:

"Wat zeiden ze toen je ze opbelde" en dat soort nutteloze berichten.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:01 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hadden ze daar niet beter over na kunnen denken vóórdat ze een contract voor dit complex tekenden?
Was deze. Echt zwaar het punt missend.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171871236
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:39 schreef Cherna het volgende:

En als mensen zelf de kosten van een andere leverancier bekostigen. Wat is daar mis mee?
Lees maar terug ik heb het 10 keer uitgelegd.
pi_171871256
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:39 schreef hottentot het volgende:

[..]

Bull shit.

8,45 per dag voor een week, en 12,50 voor een enkele dag zonder verdere afname voor 1 enkel persoon.

Lekker overdrijven om je punt te maken, en weer laten blijken dat je niet weet waar je over praat.
Dat kun je nooit aanbieden, dat kosten ze nu al met alle volumevoordeel.
pi_171871307
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:40 schreef icloud het volgende:

[..]

Dat kun je nooit aanbieden, dat kosten ze nu al met alle volumevoordeel.
Je schijnt dat allemaal te weten. Vertel nu eens eerlijk welke rol jij hierin speelt.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171871308
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:37 schreef icloud het volgende:

[..]

Ja dat verhaal van de nrc begrijp ik niet want de stichting geeft duidelijk aan dat het gaat om mensen die bij de verkeerde maaltijdservice bestellen, mensen die zelf koken of 21 maaltijden mee naar huis slepen zijn niet in overtreding.
In principe levert Zinn een wanprestatie.
De bewoners zouden Zinn gewoon in gebreken kunnen stellen en ze 4 weken te tijd geven om wel met goed eten te komen.
Want alle dagen puree gaat hem niet worden.
Make my day!
pi_171871318
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:55 schreef icloud het volgende:

[..]

Dan zitten de senioren vast aan een contract en verplicht elke dag jacobijn voer, alsof dat geen strop is.
Nou nee, want zoals zij zelf zeggen bevalt dat eten hen wel goed.

Opletten is niet je sterkste kant...
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_171871360
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:42 schreef agter het volgende:

[..]

In principe levert Zinn een wanprestatie.
De bewoners zouden Zinn gewoon in gebreken kunnen stellen en ze 4 weken te tijd geven om wel met goed eten te komen.
Want alle dagen puree gaat hem niet worden.
Nee dat kan niet de bewoners zijn geen klant van Zinn, zij hebben dus ook niks met die bewoners te maken.
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:44:27 #225
321876 Cherna
Fuck the System
pi_171871367
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:39 schreef icloud het volgende:

[..]

Lees maar terug ik heb het 10 keer uitgelegd.
Nou ja. Je neemt de hap aan en pleurt het gelijk de kliko in en maak kenbaar dat er geen contract verlenging meer gaat komen.

Maar je hebt het steeds over verplicht die hap naar binnen werken wat ik zo heb meegekregen.
Ik zal nog terug gaan want niet ieder stuk in de drie draden heb ik gelezen.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_171871387
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:39 schreef icloud het volgende:

[..]

Lees maar terug ik heb het 10 keer uitgelegd.
Wat staat er precies in dat contract?
Make my day!
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:45:01 #227
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171871390
Ik heb de topic een beetje gevolgd. Maar ik begrijp oudjes wel waarom ze een veel lekkere maaltijd willen hebben dan de maaltijdservice van ZINN, Ik vind het wel erg schandalig dat deze stichting de verbod van inschakelen van een andere cateraar door de bewoner, echter gaat dit veel te ver! Deze bewoners hebben net als wij recht op keuzevrijheid, hoe dan ze ook andere maaltijd willen hebben is goed hun recht.

Ik denk dat de stichting echt schuldig is als gevolg van mensenrechtenschending van hun eigen huurders. Bezuiniging of financiėle redenen mag nooit de reden zijn dat het gezondere maaltijd die door een professionele kok in een keuken af te schaffen. Daarom doen vele stichtingen wel zodat de managers aanbevelingen op moet volgen van de raad van bestuur, uit meer efficiėntie en kostenbesparingen door te voeren.

Elke bewoner van een servicezorgflat of verzorgingstehuis heeft het recht om te kiezen wat voor een maaltijd die op een dag wil nuttigen.Dus die oudjes zijn niet gek of minderwaardig, maar ze willen gewoon zelf bepalen wat ze graag willen eten.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_171871392
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 20:55 schreef icloud het volgende:
jacobijn voer
Echt hoor. Cowboys zijn het. Het enige goede voer wordt geleverd door de partij waar jij voor werkt. Het is doorzichtig.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171871393
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:44 schreef Cherna het volgende:

[..]

Nou ja. Je neemt de hap aan en pleurt het gelijk de klik in en maak kenbaar dat er geen contract verlenging meer gaat komen.

Maar je hebt het steeds over verplicht die hap naar binnen werken wat ik zo heb meegekregen.
Ik zal nog terug gaan want niet ieder stuk in de drie draden heb ik
gelezen.
Niemand hoeft de hap van de stichting af te nemen of te betalen, totale onzin.
pi_171871412
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:44 schreef icloud het volgende:

[..]

Nee dat kan niet de bewoners zijn geen klant van Zinn, zij hebben dus ook niks met die bewoners te maken.
Ah. Okay. Thanks.
Make my day!
pi_171871423
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:45 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Echt hoor. Cowboys zijn het. Het enige goede voer wordt geleverd door de partij waar jij voor werkt. Het is doorzichtig.
Als limburger werk ik in groningen, lekker elke dag op en neer.
pi_171871490
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:42 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Je schijnt dat allemaal te weten. Vertel nu eens eerlijk welke rol jij hierin speelt.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171871610
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:45 schreef Ven1972 het volgende:
Ik heb de topic een beetje gevolgd. Maar ik begrijp oudjes wel waarom ze een veel lekkere maaltijd willen hebben dan de maaltijdservice van ZINN, Ik vind het wel erg schandalig dat deze stichting de verbod van inschakelen van een andere cateraar door de bewoner, echter gaat dit veel te ver! Deze bewoners hebben net als wij recht op keuzevrijheid, hoe dan ze ook andere maaltijd willen hebben is goed hun recht.

Ik denk dat de stichting echt schuldig is als gevolg van mensenrechtenschending van hun eigen huurders. Bezuiniging of financiėle redenen mag nooit de reden zijn dat het gezondere maaltijd die door een professionele kok in een keuken af te schaffen. Daarom doen vele stichtingen wel zodat de managers aanbevelingen op moet volgen van de raad van bestuur, uit meer efficiėntie en kostenbesparingen door te voeren.

Elke bewoner van een servicezorgflat of verzorgingstehuis heeft het recht om te kiezen wat voor een maaltijd die op een dag wil nuttigen.Dus die oudjes zijn niet gek of minderwaardig, maar ze willen gewoon zelf bepalen wat ze graag willen eten.
Volgens mij mogen ze van een lijstje kiezen wat ze willen eten, dus keuze genoeg.
pi_171871619
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:47 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Geef het op.

Ik heb ook nog een stel vragen openstaan, en verzoeken om bewijs van beschuldigingen naar mij toe, die worden allemaal genegeerd. Als het zichzelf vastlult dan word de mantra weer herhaald en word de rest als niet geschreven beschouwd.

Het is zo vol van zichzelf, dat het aan alle kanten overloopt.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_171871646
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:51 schreef icloud het volgende:

[..]

Volgens mij mogen ze van een lijstje kiezen wat ze willen eten, dus keuze genoeg.
Oh, daarom kregen ze elke dag aardappelpuree die ze niet wilden...

Ga je weer de mist in met je aannames.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_171871693
Ik haat mensen die anderen hun wil opleggen. Ik ben voor de rebellerende oudjes.
standaarddrinker
pi_171871699
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:51 schreef hottentot het volgende:

[..]

Oh, daarom kregen ze elke dag aardappelpuree die ze niet wilden...

Ga je weer de mist in met je aannames.
Ze mogen aan het begin van de week invullen wat ze willen eten met aardappelpurree, boontjes, sla, doperwten. het kan allemaal..
pi_171871732
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:51 schreef hottentot het volgende:

[..]

Oh, daarom kregen ze elke dag aardappelpuree die ze niet wilden...

Ga je weer de mist in met je aannames.
Aardappelpuree met rode kool
Aardappelpuree met doperwten
Aardappelpuree met bonen

Keuze genoeg toch? :+
Make my day!
pi_171871763
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:53 schreef agter het volgende:

[..]

Aardappelpuree met rode kool
Aardappelpuree met doperwten
Aardappelpuree met bonen

Keuze genoeg toch? :+
Aardappelpurree is nu eenmaal goedkoop omdat het van afval word gemaakt, wat verwacht je in een goedkope maaltijd?
pi_171871771
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:51 schreef hottentot het volgende:

[..]

Geef het op.

Ik heb ook nog een stel vragen openstaan, en verzoeken om bewijs van beschuldigingen naar mij toe, die worden allemaal genegeerd. Als het zichzelf vastlult dan word de mantra weer herhaald en word de rest als niet geschreven beschouwd.

Het is zo vol van zichzelf, dat het aan alle kanten overloopt.
Zelden zoveel fanatisme meegemaakt. Wel over religie en politiek. Maar niet over het ontzeggen van rechten van onze ouders. Het geeft wel veel reuring en dynamiek zo'n topic. Maar het komt niet tot een punt. Zij is niet eerlijk over haar belang. Wat een soort religie voor haar is blijkbaar.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:54:59 #241
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_171871789
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:53 schreef agter het volgende:

[..]

Aardappelpuree met rode kool
Aardappelpuree met doperwten
Aardappelpuree met bonen

Keuze genoeg toch? :+
tuurlijk
aardappelpuree met doperwtjes mis ik nog

ik denk dat de directie op iedere maaltijd een 5 euro pakt , leuke dagelijkse bijverdienste

1000 euro per dag extra , netto
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_171871841
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:54 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

tuurlijk
aardappelpuree met doperwtjes mis ik nog
En volgende week draaien we dat om. Dan is het doperwten met aardappelpuree. Smullen.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:56:23 #243
321876 Cherna
Fuck the System
pi_171871848
En vlees?
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_171871861
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:54 schreef icloud het volgende:

[..]

Aardappelpurree is nu eenmaal goedkoop omdat het van afval word gemaakt, wat verwacht je in een goedkope maaltijd?
en het contract staat letterlijk dat ze geen diensten af mogen nemen van een andere 'maaltijdbezorgdienst'?
Make my day!
pi_171871873
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:56 schreef Cherna het volgende:
En vlees?
Dat werd te duur helaas. Wij hopen op uw begrip.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171871875
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:56 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

En volgende week draaien we dat om. Dan is het doperwten met aardappelpuree. Smullen.
Bewoners mogen wekelijks aangeven wat ze willen eten, groente bepaald het vlees.
pi_171871894
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:56 schreef agter het volgende:

[..]

en het contract staat letterlijk dat ze geen diensten af mogen nemen van een andere 'maaltijdbezorgdienst'?
Ja, zoals ook nadrukkelijk vermeld op de website.
pi_171871902
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:56 schreef Cherna het volgende:
En vlees?
Ongetwijfeld ook het goedkoopste van het goedkoopste separatorvlees.
Aan elkaar geplakte stukken.
Want moet goedkoop.
Make my day!
pi_171871918
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:57 schreef agter het volgende:

[..]

Ongetwijfeld ook het goedkoopste van het goedkoooste separatorvlees.
Aan elkaar geplakte stukken.
Want moet goedkoop.
Tuurlijk, goedkoper kan niet.
  donderdag 22 juni 2017 @ 21:58:13 #250
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171871919
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:52 schreef icloud het volgende:

[..]

Ze mogen aan het begin van de week invullen wat ze willen eten met aardappelpurree, boontjes, sla, doperwten. het kan allemaal..
Begrijp ik, maar er zijn ook andere maaltijden mogelijk zoals rijst of spaghetti of macaroni? Zowel ook multicultureel of een buitenlandse maaltijd?
Humor, serieus en vrolijk!
pi_171871943
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:57 schreef icloud het volgende:

[..]

Ja, zoals ook nadrukkelijk vermeld op de website.
Een vermelding op de website maakt het niet rechtsgeldig. Ik denk dat het daar al mis gaat. "Nadrukkelijk" of niet. Jij spreekt de taal van een belanghebbende bij dit soort misleiding.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171871955
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:58 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Begrijp ik, maar er zijn ook andere maaltijden mogelijk zoals rijst of spaghetti of macaroni? Zowel ook multicultureel of een buitenlandse maaltijd?
Geen idee, elke dag aardappelpuree is een kreet van een boze bewoner, niet heel betrouwbaar, volledig keuzelijst ken ik niet.
pi_171871969
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:59 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Een vermelding op de website maakt het niet rechtsgeldig. Ik denk dat het daar al mis gaat.
IK schreef zoals ook!
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:00:01 #254
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171871987
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:56 schreef agter het volgende:

[..]

en het contract staat letterlijk dat ze geen diensten af mogen nemen van een andere 'maaltijdbezorgdienst'?
Dat zou best wettelijk verboden zijn zowel inbreuk op keuzevrijheid van een bewoner. Je mag niemand verbieden om diensten af te nemen van een andere maaltijdbezorgdienst.
Humor, serieus en vrolijk!
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:00:21 #255
321876 Cherna
Fuck the System
pi_171871998
Zou hij trollen. Het is wel leuk dat hij het heeft over prima eten maar later zegt hij het is uit afval gemaakt 😁
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_171872006
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:58 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Begrijp ik, maar er zijn ook andere maaltijden mogelijk zoals rijst of spaghetti of macaroni? Zowel ook multicultureel of een buitenlandse maaltijd?
Ongetwijfeld.
Want goedkope maceroni kost hooguit 5 cent per bewoner.
Make my day!
pi_171872009
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:00 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Dat zou best wettelijk verboden zijn zowel inbreuk op keuzevrijheid van een bewoner. Je mag niemand verbieden om diensten af te nemen van een andere maaltijdbezorgdienst.
De voorzitter van de ouderbond acht de stichting kansrijk, ondanks dat hij opkomt voor de ouderen.
pi_171872015
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:59 schreef icloud het volgende:

[..]

IK schreef zoals ook!
Volgens mij snap je weinig van taal en hoe je dat zelf gebruikt.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171872038
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:00 schreef Cherna het volgende:
Zou hij trollen. Het is wel leuk dat hij het heeft over prima eten maar later zegt hij het is uit afval gemaakt 😁
Lijkt me ook wel logisch als er puur op basis van prijs gekozen is voor Zinn.
Make my day!
pi_171872044
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:00 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Dat zou best wettelijk verboden zijn zowel inbreuk op keuzevrijheid van een bewoner. Je mag niemand verbieden om diensten af te nemen van een andere maaltijdbezorgdienst.
Dat klopt. Althans in Nederland staat men zoiets niet toe.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171872048
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:00 schreef Cherna het volgende:
Zou hij trollen. Het is wel leuk dat hij het heeft over prima eten maar later zegt hij het is uit afval gemaakt 😁
Nooit gezegd, ik heb toegegeven dat het vrij smaakloos is maar het is voedzaam en veilig.

Voedselafval hergebruiken is juist heel hip en goed voor het mileu.
pi_171872062
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:00 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Volgens mij snap je weinig van taal en hoe je dat zelf gebruikt.
Ken jij het woord OOK?
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:03:03 #263
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171872101
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:00 schreef icloud het volgende:

[..]

De voorzitter van de ouderbond acht de stichting kansrijk, ondanks dat hij opkomt voor de ouderen.
Nou en? Maar mag je ouderen echt verbieden om een maaltijd te bestellen bij een andere cateraar??? Not done! Dit is echt te gek voor woorden, want oudjes mogen zelf weten waar ze de maaltijd willen afhalen! :(
Humor, serieus en vrolijk!
pi_171872107
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:02 schreef icloud het volgende:

[..]

Ken jij het woord OOK?
Dat verduidelijkt de uitspraak. Not.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:03:29 #265
321876 Cherna
Fuck the System
pi_171872113
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:01 schreef icloud het volgende:

[..]

Nooit gezegd, ik heb toegegeven dat het vrij smaakloos is maar het is voedzaam en veilig.

Voedselafval hergebruiken is juist heel hip en goed voor het mileu.
😁😁😁
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_171872153
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:03 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Nou en? Maar mag je ouderen echt verbieden om een maaltijd te bestellen bij een andere cateraar??? Not done! Dit is echt te gek voor woorden, want oudjes mogen zelf weten waar ze de maaltijd willen afhalen! :(
Uiteraard zegt dat niks, maar uit het feit dat de ouderbond onderzoek heeft gedaan en moet concluderen dat de stichting kansrijk is kun je opmaken dat geen makkelijke zaak word zoals vele voorspellen.
pi_171872189
Ik taai ook af. Mevrouw Icloud, bedankt. Het wordt me te vermoeiend. Wees eerst een eerlijk waarom je dit allemaal beweert en waarom jouw werkgever in zijn recht staat. Dan praten we Deo volente verder morgen.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:05:45 #268
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_171872198
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:03 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Nou en? Maar mag je ouderen echt verbieden om een maaltijd te bestellen bij een andere cateraar??? Not done! Dit is echt te gek voor woorden, want oudjes mogen zelf weten waar ze de maaltijd willen afhalen! :(
inderdaad, dat zal mij toch niet gebeuren dat er een of andere gek beslist wat ik ga eten


Laten ze die mesjokke directie gauw arrresteren
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:06:31 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171872226
Mogen ze wel chinees, pizza, kapsalon of sushi laten bezorgen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:06:58 #270
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171872242
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:04 schreef icloud het volgende:

[..]

Uiteraard zegt dat niks, maar uit het feit dat de ouderbond onderzoek heeft gedaan en moet concluderen dat de stichting kansrijk is kun je opmaken dat geen makkelijke zaak word zoals vele voorspellen.
Maar de stichting kan niet altijd gelijk hebben hoor, zoals je zegt beweer ik dat het niet echt waar is. De stichting is volgens mij echt niet kansrijk voor dat ze gelijk hebben, want ik veronderstel dat de bewoners meer kansrijk zijn!
Humor, serieus en vrolijk!
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:07:23 #271
13456 AchJa
Shut up!!!
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:08:00 #272
13456 AchJa
Shut up!!!
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:08:08 #273
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_171872289
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:00 schreef Cherna het volgende:
Zou hij trollen. Het is wel leuk dat hij het heeft over prima eten maar later zegt hij het is uit afval gemaakt 😁
Ja het is ook gewoon afval dat door een fastfood knutselaar in elkaar geflanst wordt in een half uurtje, dat kan jij ook ,\\

end at voor 11 euro

de directie pakt er dan 5 euro van per maaltijd

aardappelpuree met een blik erwten en appelmoes uit blik
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:08:26 #274
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_171872297
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:29 schreef icloud het volgende:

Trouwens iedereen leest er overheen dat de voorzitter van de bond inschat dat de directeur wel degelijk een goede kans maakt.
Je begrijpend-lezenskills schieten weer eens zwaar te kort.
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:08:31 #275
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_171872303
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:06 schreef Leandra het volgende:
Mogen ze wel chinees, pizza, kapsalon of sushi laten bezorgen?
nee dat mag dus niet

het is toch mesjokke
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:08:51 #276
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171872317
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:05 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

inderdaad, dat zal mij toch niet gebeuren dat er een of andere gek beslist wat ik ga eten

Laten ze die mesjokke directie gauw arrresteren
Ben ik met jou eens! Het is ook een feit dat hier ook in Nederland Amerikaanse toestanden zijn gekomen tot mede door de hoge heren die hun wil op leggen aan anderen om uit te voeren!
Humor, serieus en vrolijk!
pi_171872320
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:05 schreef Bart2002 het volgende:
waarom jouw werkgever in zijn recht staat. Dan praten we Deo volente verder morgen.
Maak jezelf niet zo belachelijk

  donderdag 22 juni 2017 @ 22:09:00 #278
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_171872326
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:54 schreef icloud het volgende:

[..]

Aardappelpurree is nu eenmaal goedkoop omdat het van afval word gemaakt, wat verwacht je in een goedkope maaltijd?
De "cowboys.." kunnen wel voor dezelfde prijs goed eten leveren waarbij je elke dag kunt kiezen uit meerdere dingen waaronder aardappelen, aardappelpuree, rijst.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:09:43 #280
321876 Cherna
Fuck the System
pi_171872346
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

J ahet is ook gewoon afval dat door een fastfood knutselaar in elkaar geflanst wordt in een half uurtje, dat kan jij ook ,\\

aardappelpuree met een blik erwten en appelmoes uit blik
Dan geef mij maar een stuk rijstevlaai met slagroom en vlokken op mijn oude dag.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:10:21 #281
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_171872366
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:09 schreef Cherna het volgende:

[..]

Dan geef mij maar een stuk rijstevlaai met slagroom en vlokken op mijn oude dag.
nou ik maak zelf wel een bejaardenhuis , GRATIS

enieder kan bestellen wat hij of izij wil
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_171872367
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:08 schreef icloud het volgende:

[..]

Maak jezelf niet zo belachelijk

[ afbeelding ]
Slim hoor, 2x je IP plaatsen en er 1 doorstrepen..

_O- _O-
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_171872380
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:08 schreef icloud het volgende:

[..]

Maak jezelf niet zo belachelijk
:D :( :D :( :D :( :D :( :D :( :D :( :D :( :D :( :D :( :D :(
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171872389
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:06 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Maar de stichting kan niet altijd gelijk hebben hoor, zoals je zegt beweer ik dat het niet echt waar is. De stichting is volgens mij echt niet kansrijk voor dat ze gelijk hebben, want ik veronderstel dat de bewoners meer kansrijk zijn!
Ik concludeer niet dat de stichting gaat winnen, ik concludeer dat dit juridisch gezien zeer moeilijk ligt en dat de iedereen die er zomaar vanuit gaan dat de bewoners winnen nog eens lelijke op hun neus kunnen kijken.
pi_171872419
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:57 schreef icloud het volgende:

[..]

Ja, zoals ook nadrukkelijk vermeld op de website.
Het gaat erom waar die mensen destijds mee akkoord gingen, en aldus is het waardeloos wat er nu op de site staat.

Dit heb ik je ook al eerder verteld, maar nu kom je er toch weer mee.

Houd op met die onzin.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:12:08 #286
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171872425
Bij mij op de woonlocatie hebben we ook elke dag voorverwarmde maaltijden uit keuze van multicultureel tot gewoon Hollandse pot. We moeten als cliėnten 3 weken van te voren de maaltijd bestellen zodat een begeleider de maaltijden gaan bestellen bij een cateraar. We hebben per dag keuze uit 3 maaltijden. Wel goed eetbaar en is wel lekker, veelal is soms zonder smaak aangebracht.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_171872428
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

nee dat mag dus niet

het is toch mesjokke
Zover ik begrepen hebben mogen maaltijdservices niet maar incidentele bezorgers wel.
pi_171872457
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:10 schreef hottentot het volgende:

[..]

Slim hoor, 2x je IP plaatsen en er 1 doorstrepen..

_O- _O-
Dat mag iedereen zien, al was dat niet de bedoeling.
pi_171872478
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:11 schreef hottentot het volgende:

[..]

Het gaat erom waar die mensen destijds mee akkoord gingen, en aldus is het waardeloos wat er nu op de site staat.

Dit heb ik je ook al eerder verteld, maar nu kom je er toch weer mee.

Houd op met die onzin.
Zegt het woord OOK jouw iets?
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:14:40 #290
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171872508
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:13 schreef icloud het volgende:

[..]

Dat mag iedereen zien, al was dat niet de bedoeling.
IP-adressen online blootstellen is schending van privacy! Dus verboden! :(
Humor, serieus en vrolijk!
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:15:06 #291
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_171872522
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 21:51 schreef icloud het volgende:

[..]

Volgens mij mogen ze van een lijstje kiezen wat ze willen eten, dus keuze genoeg.
Ah vandaar dat Henk Groen elke dag aardappelpuree moet eten tot het zijn strot uitkomt. Keuze genoeg!
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:15:37 #292
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_171872539
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:12 schreef icloud het volgende:

[..]

Zover ik begrepen hebben mogen maaltijdservices niet maar incidentele bezorgers wel.
Zover ik begreep, ik denk, waarschijnlijk, misschien... etc etc. En daar basseer jij je stellige "cowboy" mening op? Er is wel wat meer aan de hand hier...
pi_171872544
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:03 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Nou en? Maar mag je ouderen echt verbieden om een maaltijd te bestellen bij een andere cateraar??? Not done! Dit is echt te gek voor woorden, want oudjes mogen zelf weten waar ze de maaltijd willen afhalen! :(
Regels van het huis kunnen het niet zijn, want een deel word als gewone woning verhuurd en die mensen mogen wel bestellen wat zij willen.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_171872563
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:15 schreef Zelva het volgende:

[..]

Ah vandaar dat Henk Groen elke dag aardappelpuree moet eten tot het zijn strot uitkomt. Keuze genoeg!
Dan heb je nog keuze uit sla, erwten, wortelen enz.

Waarbij ik die opmerking over aardapelpuree kwalificeer als niet erg betrouwbaar, gewoon een boze bewoner die zaak wat kracht bijzet met een leuke oneliner.
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:17:05 #295
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_171872592
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:16 schreef icloud het volgende:

[..]

Dan heb je nog keuze uit sla, erwten, wortelen enz.

Waarbij ik die opmerking over aardapelpuree kwalificeer als niet erg betrouwbaar, gewoon een boze bewoner die zaak wat kracht bijzet met een leuke oneliner.
Hoe weet jij dat?
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:17:57 #296
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171872620
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:15 schreef hottentot het volgende:

[..]

Regels van het huis kunnen het niet zijn, want een deel word als gewone woning verhuurd en die mensen mogen wel bestellen wat zij willen.
Is correct, maar je mag andere diensten niet aan een huurcontract koppelen, dat zou wettelijk verboden zijn!
Humor, serieus en vrolijk!
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:18:35 #297
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_171872636
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:16 schreef icloud het volgende:
Waarbij ik die opmerking over aardapelpuree kwalificeer als niet erg betrouwbaar, gewoon een boze bewoner die zaak wat kracht bijzet met een leuke oneliner.
Bron?
pi_171872650
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:16 schreef icloud het volgende:

[..]

Dan heb je nog keuze uit sla, erwten, wortelen enz.

Waarbij ik die opmerking over aardapelpuree kwalificeer als niet erg betrouwbaar, gewoon een boze bewoner die zaak wat kracht bijzet met een leuke oneliner.
Dat jij denkt te weten wat ze in Groningen eten.....

_O-
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_171872659
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:17 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Is correct, maar je mag andere diensten niet aan een huurcontract koppelen, dat zou wettelijk verboden zijn!
Haar werkgever mag dat wel. Speciale ontheffing.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_171872701
Maar slechts wat zeurende "boze bewoners" dus.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:20:45 #301
432997 Ven1972
Man met humor
pi_171872707
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:19 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Haar werkgever mag dat wel. Speciale ontheffing.
Dat is toch belachelijk, misschien omkoping gaande om de werkgever meer macht te geven zoals zij of hij graag wil hebben. :o
Humor, serieus en vrolijk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')