abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 maart 2017 @ 20:26:34 #1
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_169843319
quote:
In 21 Nederlandse attractieparken is het vanaf 1 april verboden om te roken in de wachtrij voor een attractie. Het gaat dan bijvoorbeeld om de Efteling en Walibi Holland.

Originele OP van Chai

De attractieparken willen jonge bezoekers beschermen tegen de schadelijke gevolgen van sigarettenrook. Het gaat om alle 21 leden van de Club van Elf, de vereniging van de grote dagattractiebedrijven.

Het gaat om de volgende attractiebedrijven:

- Apenheul
- Diergaarde Blijdorp
- Koninklijke Burgers’ Zoo
- Stromma (voorheen Canal Company)
- Duinrell|
- Efteling
- GaiaZOO
- Heineken Experience
- Avonturenpark Hellendoorn
- Keukenhof
- Madame Tussauds
- Madurodam
- Nederlands Openluchtmuseum
- Ouwehands Dierenpark Rhenen
- Rijksmuseum
- Het Scheepvaartmuseum
- Attractie & Vakantiepark Slagharen
- Het Spoorwegmuseum
- Toverland
- Walibi Holland
- Wildlands Adventure Zoo Emmen

Het is nu al verboden om te roken in een overdekte wachtrij. Vanaf 1 april wordt het verboden om in iedere wachtrij te roken, ook onoverdekt. Op andere plekken in de attractieparken kan nog wel gerookt worden.

In de attractieparken komen bordjes te staan waarop staat dat het roken in een wachtrij verboden is. Mensen die toch roken, worden aangesproken door medewerkers van het park. De Club van Elf laat weten dat er geen extra mensen komen om toezicht te houden op het rookverbod in de wachtrij.

Het Longfonds laat weten blij te zijn met het initiatief van de Club van Elf.
http://nos.nl/artikel/216(...)ng-straks-taboe.html

Chai: Puur rokertje pesten weer. :r Eerst willen se ons naar buiten en nu mag het daar ook al nie eens meer!!! Het begint echt zielige vormen aan te nemen nu. :N
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
  dinsdag 28 maart 2017 @ 20:29:21 #2
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_169843402
Terechte klacht. Andere mensen vergiftigen met je nicotinedampen is je goed recht.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_169843431
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:29 schreef Janneke141 het volgende:
Terechte klacht. Andere mensen vergiftigen met je nicotinedampen is je goed recht.
en zeker in de buurt van kinderen.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 20:32:51 #4
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_169843519
[url=http://nos.nl/artikel/2165370-niet-meer-roken-in-wachtrijen-waar-je-eigenlijk-geen-kant-op-kunt.html]Niet meer roken in wachtrijen 'waar je eigenlijk geen kant op kunt'[/url

quote:
"Als dit waar is, komen al onze dromen uit" en "wat een pampermaatschappij zijn we aan het worden". De meningen over het rookverbod in wachtrijen van attractieparken zijn verdeeld, zo blijkt uit de reacties op de Facebookpagina van de NOS.

Sommige mensen vinden het betuttelend dat er geen sigaretje meer tijdens het wachten mag worden opgestoken. Anderen zijn blij dat ze nu geen last meer hebben van de rook. "Volgens mij begrijpen veel mensen niet dat het niet alleen gaat om hoe vies het is voor anderen, maar vooral om de gezondheidsproblemen die passief roken met zich meebrengen, zeker bij jeugd", reageert iemand.

En daar is het de pretparken precies om te doen. "Deze maatregel is met name gericht om kinderen, maar ook volwassenen, zo veel mogelijk te beschermen tegen het roken. Het gaat om vaste wachtrijen, waarin mensen dus eigenlijk geen kant op kunnen", zegt Kees Klesman, directeur bij de Club van Elf, de vereniging van 21 attractieparken.
Op 'nette manier' aanspreken

Helemaal verbieden is geen optie, zegt hij in het NOS Radio 1 Journaal. Deels omdat het inrichten van speciale rookplekken niet in ieder attractiepark mogelijk is, maar de parken willen ook ruimte laten voor vaders en moeders om tijdens een dagje uit toch te kunnen roken.

Bij de wachtrijen in de pretparken komen bordjes te staan. Personeel dat mensen toch ziet roken, zal hen "op een nette manier" op het verbod wijzen. Een woordvoerder van de Efteling gaat ervan uit dat dit genoeg zal zijn. "Medewerkers worden niet extra getraind hoe ze bezoekers hierop aanspreken. Over het algemeen hebben mensen sociale controle op elkaar."

Het in-de-rij-rookverbod is de zoveelste maatregel om het roken aan banden te leggen. Bekijk hieronder op welke plekken niet meer gerookt mag worden:
quote:
* Openbare ruimtes:
Er geldt een rookverbod op de werkplek en in openbare gebouwen en ruimtes. Zoals ziekenhuizen, concertzalen en luchthavens.

* Horeca:
Sinds oktober 2014 geldt een rookverbod voor de hele horeca. Op een overkapt horecaterras in de buitenlucht mag wel gerookt worden.

* Voetbalstadions
Sommige voetbalclubs hanteren een rookverbod in de gezinsvakken, zoals Feyenoord en FC Utrecht. De familievakken in de stadions van NEC en De Graafschap zijn vanaf volgend seizoen rookvrij.

* Speeltuinen:
Sommige speeltuinen hanteren een rookverbod. Zoals speeltuin Weerestein in Hillegom.

* Sportverenigingen:
Bij sommige sportclubs mag niet langs de velden gerookt worden. Dat is bijvoorbeeld het geval bij voetbalvereniging RCL in Leiderdorp en bij de Hockey Vereniging Abcoude.

* Schoolpleinen:
De Tweede Kamer heeft besloten dat in 2020 op alle schoolpleinen roken verboden moet zijn. Sommige schoolpleinen zijn al rookvrij.
]
En daar gaan we weer, de antirook maffia is weer flink aan het rokertje pesten.
Maar de vele diesel autos en vervuilende scooters die vergeten we dan maar effe.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_169843598
Geef de rokers gewoon een soort van doorzichtige kubushelm met gaatjes. Dan kunnen ze overal bij zichzelf kanker opwekken, maar blijft de medemens gezond.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 20:36:53 #6
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169843658
Anno 2017 nog roken :')
Fade to Black
  Moderator dinsdag 28 maart 2017 @ 20:37:56 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169843693
welke lul gaat er dan ook in de wachtrij staan paffen :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_169843700
Leuk om te zien hoe de mening over roken zo verandert op fok, jaren geleden was je een ketter als je hier verkondigde hoe smerig rokers wel niet zijn.
De rokers lijken nu echter in de minderheid, allemaal dood gegaan aan kanker zeker?
pindazakje
  dinsdag 28 maart 2017 @ 20:38:45 #9
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169843728
Goed zo, ga maar ergens anders de tokkie uithangen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_169843758
Roken is gewoon smerig en ongezond.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 20:40:43 #11
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_169843812
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:35 schreef Nintex het volgende:
Geef de rokers gewoon een soort van doorzichtige kubushelm met gaatjes. Dan kunnen ze overal bij zichzelf kanker opwekken, maar blijft de medemens gezond.
Er zijn geen bewijzen dat meeroken kanker veroorzaakt of uberhaubt gezondheidsklachten geeft. Het wordt door de anti rook maffia gebruikt als excuus om iets te kunnen verbieden.
Ik rook zelf ook niet maar vind het echt te ver gaan om dit soort verboden in te voeren.
Nog effe en we mogen in de buurt van dikke mensen geen vette hap, ijsjes, snoep, chips etc meer eten om dat dit zou kunnen veroorzaken dat deze mensen nog meer gaan eten en gezondheidsklachten krijgen.

Mensen die roken weten donders goed dat het slecht is voor ze, gewoon ophouden met de geziek en betuttelen.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
  Moderator dinsdag 28 maart 2017 @ 20:40:44 #12
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169843813
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Leuk om te zien hoe de mening over roken zo verandert op fok, jaren geleden was je een ketter als je hier verkondigde hoe smerig rokers wel niet zijn.
De rokers lijken nu echter in de minderheid, allemaal dood gegaan aan kanker zeker?
ligt ook een beetje aan het onderwerp hoor

als iemand zegt dat hij wil roken in het cafe dan zal hij meer medestanders tegenkomen dan wanneer iemand wil roken in de wachtrij
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 20:41:39 #13
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_169843866
Ik steek ook geregeld een sigaretje op, maar kan me helemaal vinden in deze maatregel.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_169843943
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:40 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Er zijn geen bewijzen dat meeroken kanker veroorzaakt of uberhaubt gezondheidsklachten geeft. Het wordt door de anti rook maffia gebruikt als excuus om iets te kunnen verbieden.
Ik rook zelf ook niet maar vind het echt te ver gaan om dit soort verboden in te voeren.
Nog effe en we mogen in de buurt van dikke mensen geen vette hap, ijsjes, snoep, chips etc meer eten om dat dit zou kunnen veroorzaken dat deze mensen nog meer gaan eten en gezondheidsklachten krijgen.

Mensen die roken weten donders goed dat het slecht is voor ze, gewoon ophouden met de geziek en betuttelen.
Heb je daar een bron van?
pi_169843983
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:40 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Er zijn geen bewijzen dat meeroken kanker veroorzaakt of uberhaubt gezondheidsklachten geeft. Het wordt door de anti rook maffia gebruikt als excuus om iets te kunnen verbieden.
Ik rook zelf ook niet maar vind het echt te ver gaan om dit soort verboden in te voeren.
Nog effe en we mogen in de buurt van dikke mensen geen vette hap, ijsjes, snoep, chips etc meer eten om dat dit zou kunnen veroorzaken dat deze mensen nog meer gaan eten en gezondheidsklachten krijgen.

Mensen die roken weten donders goed dat het slecht is voor ze, gewoon ophouden met de geziek en betuttelen.
"mee roken" zorgt wel degelijk voor problemen. Bij de dikkerds is het een kleiner probleem die eten alleen zichzelf dood, daar heb je afgezien van minder uitzicht of minder ruimte in een openbare ruimte or vervoer geen last van.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 20:46:18 #16
256666 leeell
I know you're lonely
pi_169844122
Vond het altijd tering lekker om in t zonnetje in een pretpark peukje op te steken, zeker in een wachtrij. Zeer begrijpelijk is deze maatregel natuurlijk wel. Gelukkig hebben we de foto's nog.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_169844476
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:40 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Er zijn geen bewijzen dat meeroken kanker veroorzaakt of uberhaubt gezondheidsklachten geeft. Het wordt door de anti rook maffia gebruikt als excuus om iets te kunnen verbieden.
Ik rook zelf ook niet maar vind het echt te ver gaan om dit soort verboden in te voeren.
Nog effe en we mogen in de buurt van dikke mensen geen vette hap, ijsjes, snoep, chips etc meer eten om dat dit zou kunnen veroorzaken dat deze mensen nog meer gaan eten en gezondheidsklachten krijgen.

Mensen die roken weten donders goed dat het slecht is voor ze, gewoon ophouden met de geziek en betuttelen.
Gisteren weer lekker op terrasje gezeten met een heerlijk zonnetje, biertje en de ontzettende meurlucht van de vele rokers om mij heen. Jij ziet het als rokertje pesten, ik als het voorkomen van niet-rokertjes pesten.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 21:33:52 #18
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_169846481
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Gisteren weer lekker op terrasje gezeten met een heerlijk zonnetje, biertje en de ontzettende meurlucht van de vele rokers om mij heen. Jij ziet het als rokertje pesten, ik als het voorkomen van niet-rokertjes pesten.
Ik vind dat binnen in een ruimte waar veel mensen zijn, b.v. een restaurant, roken idd niet toegestaan moet zijn. Het veroorzaakt overlast, is smerig is en mensen hebben niet de optie om het te vermijden of er voor weg te lopen.

Op een terras is een ander verhaal, dat is in de buitenlucht en als je er aan stoord, dan ga je toch binnen zitten of je kiest een ander terras.

Ik ben zelf ook een roker en ben, ook gezien de houding van niet-rokers de laatste jaren, van mening dat niemand last van mijn sigaretje hoeft te hebben. Maar zodra ik in de buitenlucht een peuk rook ga ik geen rekening meer houden met mensen die erover zeuren.
pi_169847409
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:33 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Ik vind dat binnen in een ruimte waar veel mensen zijn, b.v. een restaurant, roken idd niet toegestaan moet zijn. Het veroorzaakt overlast, is smerig is en mensen hebben niet de optie om het te vermijden of er voor weg te lopen.

Op een terras is een ander verhaal, dat is in de buitenlucht en als je er aan stoord, dan ga je toch binnen zitten of je kiest een ander terras.

Ik ben zelf ook een roker en ben, ook gezien de houding van niet-rokers de laatste jaren, van mening dat niemand last van mijn sigaretje hoeft te hebben. Maar zodra ik in de buitenlucht een peuk rook ga ik geen rekening meer houden met mensen die erover zeuren.
Gelukkig werkt het in 2017 anders en weren we die smerige rokers steeds vaker :r

Alhoewel het eigenlijk aangemoedigd zou moeten worden. Hoe meer rokers -> hoe eerder ze dood gaan -> hoe meer pensioen en AOW er voor verstandige mensen overblijft.
pi_169847757
De betutteling in dit land zeg :')
Net zo'n wijf op het journaal die zich stoorde aan iemand die achter haar op een bankje een sigaret opstak en toen maar weg liep....
In wat voor zielige tijd zijn we terecht gekomen zeg :r

Dat mensen zich storen aan rokers in bijv. restaurants of wachtrijen kan ik me iets bij voorstellen. Maar gaan we nu ook regeltjes bedenken voor openbare ruimtes in de buitenlucht. Triest.
U MAD?
pi_169847936
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
De betutteling in dit land zeg :')
Net zo'n wijf op het journaal die zich stoorde aan iemand die achter haar op een bankje een sigaret opstak en toen maar weg liep....
In wat voor zielige tijd zijn we terecht gekomen zeg :r

Dat mensen zich storen aan rokers in bijv. restaurants of wachtrijen kan ik me iets bij voorstellen. Maar gaan we nu ook regeltjes bedenken voor openbare ruimtes in de buitenlucht. Triest.
Wat is er mis met afgebakende gebieden waar geen mensen met astma en kinderen hoeven te komen?

Je wil toch zelf allerlei zooi oplopen? Waarom anderen daarmee lastig vallen?

Ik ga toch ook niet spontaan op straat over jouw moeder heen ejaculeren?
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:11:44 #22
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169848034
Het is nog steeds niet helemaal duidelijk wat de gezondheidseffecten zijn van roken. Er is mogelijk een verhoogde kans op bijvoorbeeld longkanker, maar anderzijds is nicotine ook aantoonbaar positief voor het voorkomen van dementie. Ook blijven veel mensen dankzij het roken op een laag gewicht, wat allerlei gewichtsgerelateerde problemen voorkomt. Tot slot biedt roken voor miljoenen mensen dagelijks een of meerdere momenten van ontspanning, zowel geestelijk als lichamelijk. Iets wat in onze jachtige maatschappij steeds belangrijker wordt.

Het laatste woord is dus nog niet gesproken over de vermeende gezondheidsaspecten van roken. Alhoewel een hysterisch anti-rookmaffia voorstanders van het roken (onder wie vele artsen en wetenschapers) de mond snoeren. Deze anti-rookmaffia doet haar best om leraren die kinderen de geneugten van tabak proberen bij te brengen de mond te snoeren en artsen die gezonde cigaretten aanprijzen te verdoemen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169848084
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:09 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Wat is er mis met afgebakende gebieden waar geen mensen met astma en kinderen hoeven te komen?

Je wil toch zelf allerlei zooi oplopen? Waarom anderen daarmee lastig vallen?

Ik ga toch ook niet spontaan op straat over jouw moeder heen ejaculeren?
Haal die laatste zin eens weg uit je post en probeer vervolgens nogmaals een fatsoenlijke discussie te starten, mongool.
U MAD?
pi_169848346
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:33 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Ik vind dat binnen in een ruimte waar veel mensen zijn, b.v. een restaurant, roken idd niet toegestaan moet zijn. Het veroorzaakt overlast, is smerig is en mensen hebben niet de optie om het te vermijden of er voor weg te lopen.

Op een terras is een ander verhaal, dat is in de buitenlucht en als je er aan stoord, dan ga je toch binnen zitten of je kiest een ander terras.

Ik ben zelf ook een roker en ben, ook gezien de houding van niet-rokers de laatste jaren, van mening dat niemand last van mijn sigaretje hoeft te hebben. Maar zodra ik in de buitenlucht een peuk rook ga ik geen rekening meer houden met mensen die erover zeuren.
Als ik met mijn emmer stront naast je kom stinken ga je dan ook niet klagen natuurlijk! Of is dat wel raar? Vast en zeker niet meer als 50% van het terras met een emmer poep zit natuurlijk.
pi_169848462
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:19 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Als ik met mijn emmer stront naast je kom stinken ga je dan ook niet klagen natuurlijk! Of is dat wel raar? Vast en zeker niet meer als 50% van het terras met een emmer poep zit natuurlijk.
Oh, consumeer jij stront? Apart! Wist niet dat ze dat ook bij het tankstation verkochten.
Wat een idiote vergelijkingen toch weer :').!!!!
Trieste bekrompen figuren. Meestal ook de mensen die straks longkanker krijgen terwijl ze nog nooit een sigaret aangeraakt hebben.
U MAD?
pi_169848472
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:36 schreef Achterhoker het volgende:
Anno 2017 nog roken :')
Dit vooropgesteld. Sneller kun je je eigen gezondheid haast niet om zeep helpen.

Verder vind ik elke maatregel die overlast van rokers aan banden legt. Mensen paffen zichzelf maar vrolijk richting longkanker als ze dat niet kunnen laten, maar van hun nicotineverslaving hoeven andere mensen geen last te hebben.
pi_169848512
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:11 schreef LXIV het volgende:
Het is nog steeds niet helemaal duidelijk wat de gezondheidseffecten zijn van roken. Er is mogelijk een verhoogde kans op bijvoorbeeld longkanker, maar anderzijds is nicotine ook aantoonbaar positief voor het voorkomen van dementie. Ook blijven veel mensen dankzij het roken op een laag gewicht, wat allerlei gewichtsgerelateerde problemen voorkomt. Tot slot biedt roken voor miljoenen mensen dagelijks een of meerdere momenten van ontspanning, zowel geestelijk als lichamelijk. Iets wat in onze jachtige maatschappij steeds belangrijker wordt.

Het laatste woord is dus nog niet gesproken over de vermeende gezondheidsaspecten van roken. Alhoewel een hysterisch anti-rookmaffia voorstanders van het roken (onder wie vele artsen en wetenschapers) de mond snoeren. Deze anti-rookmaffia doet haar best om leraren die kinderen de geneugten van tabak proberen bij te brengen de mond te snoeren en artsen die gezonde cigaretten aanprijzen te verdoemen.
Mij boeit het hele kanker aspect niet. Die 2x in de week dat ik een peuk ruik ga ik niet dood aan. Ik vind het alleen asociaal. Je stinkt een uur in de wind en maakt andere mensen benauwd. Jippie wat een mooi recht.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:23:46 #28
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169848593
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:22 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Mij boeit het hele kanker aspect niet. Die 2x in de week dat ik een peuk ruik ga ik niet dood aan. Ik vind het alleen asociaal. Je stinkt een uur in de wind en maakt andere mensen benauwd. Jippie wat een mooi recht.
Stinken is ook relatief. Ik vind tabak (vooral sigaren en pijp) juist wel lekker ruiken. (Ik rook zelf niet). Maar af en toe komt iemand met een wolk parfum binnen die me bijna de adem ontneemt. Daar heb ik een hekel aan.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:24:25 #29
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169848629
Wat ik wel vind stinken is een roker. Dus niet de geur van een cigaret in de buitenlucht, maar hoe een roker ruikt als hij buiten gerookt heeft en weer naar binnen komt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169848676
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Oh, consumeer jij stront? Apart! Wist niet dat ze dat ook bij het tankstation verkochten.
Wat een idiote vergelijkingen toch weer :').!!!!
Trieste bekrompen figuren. Meestal ook de mensen die straks longkanker krijgen terwijl ze nog nooit een sigaret aangeraakt hebben.
De emmer stront is nog niet verkrijgbaar, maar de eeuwenoude stinkbom wel. MIJN RECHT OM ANDERE MENSEN LASTIG TE VALLEN/CONSUMEREN IS HEILIG. HET IS TE KOOP DUS MOET HET KUNNEN IN IEDERE SITUATIE!!! Ben je nou echt zo simpel?
pi_169848926
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:23 schreef LXIV het volgende:

[..]

Stinken is ook relatief. Ik vind tabak (vooral sigaren en pijp) juist wel lekker ruiken. (Ik rook zelf niet). Maar af en toe komt iemand met een wolk parfum binnen die me bijna de adem ontneemt. Daar heb ik een hekel aan.
Mijn moeder was daar fan van in de afgesloten auto.
pi_169848947
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De emmer stront is nog niet verkrijgbaar, maar de eeuwenoude stinkbom wel. MIJN RECHT OM ANDERE MENSEN LASTIG TE VALLEN/CONSUMEREN IS HEILIG. HET IS TE KOOP DUS MOET HET KUNNEN IN IEDERE SITUATIE!!! Ben je nou echt zo simpel?
Je Capslock staat aan.

Nee, jij bent zo bekrompen. Op elke slak maar zout leggen. Je behoort tot een grote generatie zeikers. Zeuren om sigarettenstank, het percentage vet in bakboter, het aantal suikerklontjes in frisdrank etc.
Bah bah bah. Regels, regels en nog eens regels. En het punt is; dit soort azijnzeikers krijgt nog vaak gelijk ook. Zeker een klein pikkie dat je je om dit soort zaken druk moet maken.
Ook een emmer stront als voorbeeld nemen :').!!!! Wat een droeftoeter.
U MAD?
pi_169849090
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:30 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Je Capslock staat aan.

Nee, jij bent zo bekrompen. Op elke slak maar zout leggen. Je behoort tot een grote generatie zeikers. Zeuren om sigarettenstank, het percentage vet in bakboter, het aantal suikerklontjes in frisdrank etc.
Bah bah bah. Regels, regels en nog eens regels. En het punt is; dit soort azijnzeikers krijgt nog vaak gelijk ook. Zeker een klein pikkie dat je je om dit soort zaken druk moet maken.
Ook een emmer stront als voorbeeld nemen :').!!!! Wat een droeftoeter.
Zeiken over mijn capslock in een bericht tegen zeikers. Wie is nou de droeftoeter? Ik mag ook schreeuwen van de Nederlandse wet. Toch ben je een aso als je het doet op het terras. Tijd dat jullie je plek leren. Ergens in een vissenkom.
pi_169849132
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:32 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Zeiken over mijn capslock in een bericht tegen zeikers. Wie is nou de droeftoeter? Ik mag ook schreeuwen van de Nederlandse wet. Toch ben je een aso als je het doet op het terras. Tijd dat jullie je plek leren. Ergens in een vissenkom.
Wie is jullie?
U MAD?
pi_169849385
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:30 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Je Capslock staat aan.

Nee, jij bent zo bekrompen. Op elke slak maar zout leggen. Je behoort tot een grote generatie zeikers. Zeuren om sigarettenstank, het percentage vet in bakboter, het aantal suikerklontjes in frisdrank etc.
Bah bah bah. Regels, regels en nog eens regels. En het punt is; dit soort azijnzeikers krijgt nog vaak gelijk ook. Zeker een klein pikkie dat je je om dit soort zaken druk moet maken.
Ook een emmer stront als voorbeeld nemen :').!!!! Wat een droeftoeter.
Of jij behoort tot een grote generatie egoïsten. Als jij je peuk maar kan opsteken toch? Als ik morgen een snuifje coke neemt op het terras heeft echt niemand er last van, maar toch wordt het niet geacepteerd, of een dikke joint opsteek. Kijk dat jij rookt intresseert me geen reet, doe wat je moet doen. Maar waarom moet ik in jouw stank zitten? Het is jouw verslaving, hou rekening met anderen.

Ik rook zelf niet (had je al geraden denk ik) maar wil soms wel eens een blowtje draaien. Die rook ik altijd binnen, ook in de zomer. Waarom? Omdat ik het niet nodig vind dat de kinderen van mijn buren in de drugslucht moeten zitten. Die ouders stellen dat misschien helemaal niet op prijs. Misschien vinden ze het niet erg, dat kan, Maar ik hou rekening met mijn omgeving, en in deze niet omdat het schadelijk zou zijn maar omdat niet iedereen blowen acceptabel vind, dus ik val ze er niet mee lastig. Kunnen mijn buren zonder die lucht buiten zitten.
pi_169849575
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:36 schreef Achterhoker het volgende:
Anno 2017 nog roken :')
pi_169849702
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:38 schreef alopio het volgende:

[..]

Of jij behoort tot een grote generatie egoïsten. Als jij je peuk maar kan opsteken toch? Als ik morgen een snuifje coke neemt op het terras heeft echt niemand er last van, maar toch wordt het niet geacepteerd, of een dikke joint opsteek. Kijk dat jij rookt intresseert me geen reet, doe wat je moet doen. Maar waarom moet ik in jouw stank zitten? Het is jouw verslaving, hou rekening met anderen.

Ik rook zelf niet (had je al geraden denk ik) maar wil soms wel eens een blowtje draaien. Die rook ik altijd binnen, ook in de zomer. Waarom? Omdat ik het niet nodig vind dat de kinderen van mijn buren in de drugslucht moeten zitten. Die ouders stellen dat misschien helemaal niet op prijs. Misschien vinden ze het niet erg, dat kan, Maar ik hou rekening met mijn omgeving, en in deze niet omdat het schadelijk zou zijn maar omdat niet iedereen blowen acceptabel vind, dus ik val ze er niet mee lastig. Kunnen mijn buren zonder die lucht buiten zitten.
Ik hoef geen peuk op te steken, rook geeneens.
Stoor me vooral aan iedereen die maar bekrompen zijn eigen leefwereldje moet afbakenen en maar naar anderen gaat wijzen wat wel/niet kan en mag.
' Ik wil niet in jouw rook zitten'. Nou ga dan ergens anders zitten zeikert. De openbare ruimte is nog altijd van iedereen. En zolang ze die kankerstaven bij de pompstations en boekenwinkels verkopen is er nog steeds maatschappelijk draagvlak. Bovendien als niemand rookte was je waarschijnlijk weer aan het zeiken dat de VVD de belastingen verhoogde. En zo gaan we door in Nederland, het land van de mierenneukers.

Ook meteen met een vinger wijzen dat ik rook omdat ik me niet stoor aan rokers en daarom dus maar een roker ben _O-
Dat toont dus precies de bekrompen leefwereld aan waarin jij en velen met je zich begeven.
Ik ben een niet roker en haat roken dus zijn alle mensen die roken niet vies vinden rokers. Jaja.... :')
U MAD?
  dinsdag 28 maart 2017 @ 23:14:26 #38
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_169851068
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:40 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Er zijn geen bewijzen dat meeroken kanker veroorzaakt of uberhaubt gezondheidsklachten geeft. Het wordt door de anti rook maffia gebruikt als excuus om iets te kunnen verbieden.
Sterker nog, begin jaren 80 was al bekend dat de effecten van meeroken verwaarloosbaar klein zijn maar volgens Stanton Glantz, één van de grootste anti-rook fanatici op aarde moest het gevecht doorgaan. "We must not relent and drive them into a corner. We must make them social parias." is wat hij letterlijk heeft gezegd tijdens een anti-rook conventie.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_169851893
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:40 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Er zijn geen bewijzen dat meeroken kanker veroorzaakt of uberhaubt gezondheidsklachten geeft.
En in dezelfde posting zeg je:
quote:
Mensen die roken weten donders goed dat het slecht is voor ze,
Heb je wel door van jezelf hoe vreselijk dom je bent?

Of is de rook van een sigaret echt maar aan 1 zijde van de peuk ongezond.

Ik ben een roker, ik vind het prima dat we in die rijen niet roken, sterker nog dat vind ik normaal. Hetgeen waar ik mij het meeste aan stoor zijn rokers met jouw achterlijkheid.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_169851944
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 23:14 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Sterker nog, begin jaren 80 was al bekend dat de effecten van meeroken verwaarloosbaar klein zijn maar volgens Stanton Glantz, één van de grootste anti-rook fanatici op aarde moest het gevecht doorgaan. "We must not relent and drive them into a corner. We must make them social parias." is wat hij letterlijk heeft gezegd tijdens een anti-rook conventie.
Ook voor jou:

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 23:29 schreef hottentot het volgende:
Of is de rook van een sigaret echt maar aan 1 zijde van de peuk ongezond.
Als ik de sigaret omdraai dan krijgt alleen een ander er last van zeker en blijf ik zelf gezond.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_169852077
Ga gewoon lekker je overlastgevende hobby's thuis uitoefenen.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 23:44:12 #42
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_169852394
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:41 schreef static het volgende:
Ik steek ook geregeld een sigaretje op, maar kan me helemaal vinden in deze maatregel.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 29 maart 2017 @ 00:05:58 #43
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_169852908
Prima hoor, waarom moet dat persee in de rij?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_169853003
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:26 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
In 21 Nederlandse attractieparken is het vanaf 1 april
1 april, tabakas op je bil.
pi_169853025
Gewoon aparte rijen voor rokers en niet rokers. Opgelost. :)
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 29 maart 2017 @ 00:13:42 #46
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_169853031
Ik steek voortaan lekker wat wierook aan op het terras, benieuwd hoeveel rokers het daarmee eens zijn.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_169853249
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:43 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik hoef geen peuk op te steken, rook geeneens.
Stoor me vooral aan iedereen die maar bekrompen zijn eigen leefwereldje moet afbakenen en maar naar anderen gaat wijzen wat wel/niet kan en mag.
' Ik wil niet in jouw rook zitten'. Nou ga dan ergens anders zitten zeikert. De openbare ruimte is nog altijd van iedereen. En zolang ze die kankerstaven bij de pompstations en boekenwinkels verkopen is er nog steeds maatschappelijk draagvlak. Bovendien als niemand rookte was je waarschijnlijk weer aan het zeiken dat de VVD de belastingen verhoogde. En zo gaan we door in Nederland, het land van de mierenneukers.

Ook meteen met een vinger wijzen dat ik rook omdat ik me niet stoor aan rokers en daarom dus maar een roker ben _O-
Dat toont dus precies de bekrompen leefwereld aan waarin jij en velen met je zich begeven.
Ik ben een niet roker en haat roken dus zijn alle mensen die roken niet vies vinden rokers. Jaja.... :')
Ik dacht inderdaad dat je een roker was. Heb ik dan meteen een bekrompen leefwereld omdat ik die (verkeerde) conclusie trek? Dan leef jij in diezelfde bekrompen leefwereld omdat jij er gekijk vanuit ga dat ik overal over klaag en een mierenneuker ben. Ik ben heel open minded hoor en ieder moet doen wat ie wil, maar wel rekening houdend met een ander. Dan moet het verder vrij staan om te doen en laten wat je wilt hoor.

En omdat ik niet in iemands rook wil zitten moet ik maar ergens anders zitten omdat het een openbare ruimte is? Dat bedoel ik met egoïsties. Dus ik mag ook met harde muziek op een terras zitten, of een joint roken? De mensen die roken maken die keuze, dus die moeten dus ook zorgen dat een ander geen last van die keuze heeft. Altijd makkelijk om het dan op "leven en laten leven" te gooien. Ik hou ook rekening met mijn omgeving, dat is normaal en sociaal. Vroeger toen je in restaurants mocht roken waren rokers ook zo sociaal als ze een tafel naast je zaten lekker te gaan paffen terwijl jij aan je hoofdgerecht zat, nou wat houden die toch rekening met niet rokers hoor.

En maatschappelijk draagvlak? Ja accijnzen die de staat ervoor krijgt, dat is het draagvlak dat er is en dat het nog wijverspreid te verkrijgen is.
pi_169853271
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:33 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Ik vind dat binnen in een ruimte waar veel mensen zijn, b.v. een restaurant, roken idd niet toegestaan moet zijn. Het veroorzaakt overlast, is smerig is en mensen hebben niet de optie om het te vermijden of er voor weg te lopen.

Op een terras is een ander verhaal, dat is in de buitenlucht en als je er aan stoord, dan ga je toch binnen zitten of je kiest een ander terras.

Ik ben zelf ook een roker en ben, ook gezien de houding van niet-rokers de laatste jaren, van mening dat niemand last van mijn sigaretje hoeft te hebben. Maar zodra ik in de buitenlucht een peuk rook ga ik geen rekening meer houden met mensen die erover zeuren.
Als iemand vlak bij mij op het terras gaat eten, dan steek ik geen sigaret op. Dat vind ik nogal asociaal.
ROBODEMONS..................|:(
pi_169853387
De mensen die het roken willen verbannen beseffen zich totaal niet dat als iedereen zou stoppen je morgen 5¤ voor een liter benzine gaat betalen. Ik hoor ze nu al kankeren genot
pi_169854283
roken terwijl anderen naast je staan... van mij mag je letterlijk dood neervallen.

Geen medelijden met die lui, van mij mogen ze op elke publieke plek roken verbieden.

Roken doe je maar lekker in rookruimtes en in je eigen huis. Tenzij er kinderen bij zijn dan doe je het maar lekker in je achtertuin of balkon
pi_169854310
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:39 schreef JohnShooter het volgende:
Roken is gewoon smerig en ongezond.
Wel lekkere opkikker in je lichaam hoor.
5 Ferrari's op videoband!
pi_169854323
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:40 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Er zijn geen bewijzen dat meeroken kanker veroorzaakt of uberhaubt gezondheidsklachten geeft. Het wordt door de anti rook maffia gebruikt als excuus om iets te kunnen verbieden.
Ik rook zelf ook niet maar vind het echt te ver gaan om dit soort verboden in te voeren.
Nog effe en we mogen in de buurt van dikke mensen geen vette hap, ijsjes, snoep, chips etc meer eten om dat dit zou kunnen veroorzaken dat deze mensen nog meer gaan eten en gezondheidsklachten krijgen.

Mensen die roken weten donders goed dat het slecht is voor ze, gewoon ophouden met de geziek en betuttelen.
Het bewijs daarvoor is er eigenlijk in overvloed. Alleen is er een vrij sterke tabakslobby die ernaar streeft twjfel te zaaien. Ook zijn er veel mensen die daar graag in meegaan, omdat de waarheid ze niet zo lekker zit. Zelfde categorie als "er is helemaal geen bewijs voor MMGW".

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:11 schreef LXIV het volgende:
Het is nog steeds niet helemaal duidelijk wat de gezondheidseffecten zijn van roken. Er is mogelijk een verhoogde kans op bijvoorbeeld longkanker, maar anderzijds is nicotine ook aantoonbaar positief voor het voorkomen van dementie. Ook blijven veel mensen dankzij het roken op een laag gewicht, wat allerlei gewichtsgerelateerde problemen voorkomt. Tot slot biedt roken voor miljoenen mensen dagelijks een of meerdere momenten van ontspanning, zowel geestelijk als lichamelijk. Iets wat in onze jachtige maatschappij steeds belangrijker wordt.

Het laatste woord is dus nog niet gesproken over de vermeende gezondheidsaspecten van roken. Alhoewel een hysterisch anti-rookmaffia voorstanders van het roken (onder wie vele artsen en wetenschapers) de mond snoeren. Deze anti-rookmaffia doet haar best om leraren die kinderen de geneugten van tabak proberen bij te brengen de mond te snoeren en artsen die gezonde cigaretten aanprijzen te verdoemen.
Elk genotsmiddel heeft positieve effecten (zij het dosisafhankelijk in sommige gevallen). Van roken is echter al heel lang bekend dat daar een overweldigende hoeveelheid negatieve effecten tegenover staan.

Dat roken aantoonbaar een preventieve werking heeft tegen dementie betekent niet dat het "nog steeds niet helemaal duidelijk [is] wat de gezondheidseffecten zijn van roken". Die zijn zeer duidelijk ze verhogen de kans op longkanker aanzienlijk (dus niet mogelijk een verhoogde kans, dat is gewoon zeker) net als allerlei andere aandoeningen aan de luchtwegen.

Daarbij is laag gewicht blijven geen gezondheidsvoordeel op zich. Enkel als je risico op overgewricht hebt en het is nogal belangrijk wat de bijwerkingen zijn van een middel dat het veroorzaakt. Eetlustonderdrukkende middelen zijn er namelijk zat. Wat ze verder met je lichaam doen is meestal doorslaggevend in de vraag of ze gezond zijn.

[ Bericht 24% gewijzigd door AnanYaw op 29-03-2017 04:28:20 ]
pi_169854344
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:26 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

http://nos.nl/artikel/216(...)ng-straks-taboe.html

Chai: Puur rokertje pesten weer. :r Eerst willen se ons naar buiten en nu mag het daar ook al nie eens meer!!! Het begint echt zielige vormen aan te nemen nu. :N
Gelukkig ben je niet strijdbaar.
pi_169854346
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 00:41 schreef Poepz0r het volgende:
De mensen die het roken willen verbannen beseffen zich totaal niet dat als iedereen zou stoppen je morgen 5¤ voor een liter benzine gaat betalen. Ik hoor ze nu al kankeren genot
Tegelijkertijd betalen we de uitkeringen voor veel rokers dus uit welke doos komt die virtuele sigaar van je?
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 maart 2017 @ 05:50:56 #55
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169854347
Jammer met een sigaret erbij kan ik net iets beter tegen die drukte van jenglende kinderen en Tokkie ouders om me heen.

Dan maar alleen nog buiten de vakanties naar pretparken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169854348
De kindertjes, we moeten het voor de kindertjes doen. :'(

pi_169854349
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 00:13 schreef Windhapper het volgende:
Gewoon aparte rijen voor rokers en niet rokers. Opgelost. :)
Maak dan meteen 10 rijen.
pi_169854353
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 05:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer met een sigaret erbij kan ik net iets beter tegen die drukte van jenglende kinderen en Tokkie ouders om me heen.
Met een spuit heroine in je reet ook, maar daar hoor je niemand over.
pi_169854358
Roken in een wachtrij.. waar je dicht op elkaar gepakt staat en telkens door moet schuifelen.
Het is eigenlijk te triest voor woorden dat een verbod blijkbaar nodig is ipv dat mensen zelf beseffen dat je dat niet moet doen.
pi_169854395
Ah, het volk mag weer eens zijn frustraties afreageren op de roker! Wordt een beetje strontzat van die discussie elke keer. De roker moet het maar altijd slikken om voor "tokkie", "moordenaar" "vergiftiger" en dergelijke uitgemaakt te worden.

Het gaat om roken in de buitenlucht, die rook stijgt direct op omhoog! Daar heeft amper iemand last van. EN kinderen al helemaal niet aangezien die kleiner zijn dan de volwassene meestal en het roken zich dus voornamelijk boven hun hoofd afspeelt en daarna verder omhoog de lucht in gaat!

Maar er moet weer iets gevonden worden om te zieken natuurlijk! En maar zeiken over die roker. Die roker paft wel een godsvermogen bij elkaar voor de overheid aan accijns!
pi_169854516
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 06:30 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:
Ah, het volk mag weer eens zijn frustraties afreageren op de roker! Wordt een beetje strontzat van die discussie elke keer. De roker moet het maar altijd slikken om voor "tokkie", "moordenaar" "vergiftiger" en dergelijke uitgemaakt te worden.

Het gaat om roken in de buitenlucht, die rook stijgt direct op omhoog! Daar heeft amper iemand last van. EN kinderen al helemaal niet aangezien die kleiner zijn dan de volwassene meestal en het roken zich dus voornamelijk boven hun hoofd afspeelt en daarna verder omhoog de lucht in gaat!

Maar er moet weer iets gevonden worden om te zieken natuurlijk! En maar zeiken over die roker. Die roker paft wel een godsvermogen bij elkaar voor de overheid aan accijns!
Tokkie gespot!

Dat godsvermogen is totaal overdreven. Meeste accijns komt van benzine en ook dat is al heel weinig afgezet tegen de totale inkomsten van de staat.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_169854522
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Tokkie gespot!

Ga met je blokken spelen kleuter!
pi_169854534
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:31 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Ga met je blokken spelen kleuter!
Haha faler... je bent te laf om inhoudelijk te reageren. Doei tokkie!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_169854541
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 05:47 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Tegelijkertijd betalen we de uitkeringen voor veel rokers dus uit welke doos komt die virtuele sigaar van je?
Sjeeezus het wordt ook steeds extremer met die anti-rook nazi's zeg!
pi_169854549
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:36 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Sjeeezus het wordt ook steeds extremer met die anti-rook nazi's zeg!
Haha tokkie mag je niet zeggen maar anti-rook nazi is prima. Fucking jankerd...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_169854552
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Haha faler... je bent te laf om inhoudelijk te reageren. Doei tokkie!
Inhoudelijk? Als je al begint met

quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:27 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Tokkie gespot!

Diskwalificeer je jezelf bij voorbaat al stumper!
pi_169854561
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:38 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Haha tokkie mag je niet zeggen maar anti-rook nazi is prima. Fucking jankerd...
Yep, nazi's waren namelijk ook gek op propaganda en het demoniseren van groepen! Dus anti-rook nazi gaat wel op hier!
  woensdag 29 maart 2017 @ 07:45:23 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169854579
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:41 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

Yep, nazi's waren namelijk ook gek op propaganda en het demoniseren van groepen! Dus anti-rook nazi gaat wel op hier!
Ben je nu woedend shaggies aan het roken?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169854592
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ben je nu woedend shaggies aan het roken?
Ja en aan het 4e blikje ALDI bier, nog ff naar de voedselbank straks en dan een beetje voor de deur hangen. Nou goed? Wil je dat graag lezen? Is je dag nu compleet?

Zit jij nu lekker te opgefokt te knabbelen aan je stronkje sellerie?
  woensdag 29 maart 2017 @ 07:50:58 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169854612
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:48 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

Ja en aan het 4e blikje ALDI bier, nog ff naar de voedselbank straks en dan een beetje voor de deur hangen. Nou goed? Wil je dat graag lezen? Is je dag nu compleet?

Zit jij nu lekker te opgefokt te knabbelen aan je stronkje sellerie?
Lekker overal blijven roken, knul. Dat is je goed recht! En al die kankernazi's moeten gewoon hun bek houden, met hun kutkinderen. Jij spekt de staatskas!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169854617
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 03:05 schreef totalvamp het volgende:
roken terwijl anderen naast je staan... van mij mag je letterlijk dood neervallen.

Geen medelijden met die lui, van mij mogen ze op elke publieke plek roken verbieden.

Roken doe je maar lekker in rookruimtes en in je eigen huis. Tenzij er kinderen bij zijn dan doe je het maar lekker in je achtertuin of balkon
Ja want iemand die in de buitenlucht rookt is veel ergers dan iemand die andere mensen dood wenst...
<hr>
pi_169854624
Ik hoop dat er veel vechtpartijen komen vanwege frustaties bij die arrogante niet-rokers omdat iemand een sigaretje opsteekt :r :')
Van die types die dan zeiken dat iemand rookt maar vervolgens naar de frituur lopen om zich daar een friet mayo te nuttigen om zichzelf de cholestorolspiegel op te krikken. Wat een hypocriet volk. Eigenlijk zou je ze eens een paar dagen moeten volgen met een camera en ze dan bij elke ongezonde overtreding moeten wijzen op hun gedrag.
U MAD?
  woensdag 29 maart 2017 @ 07:54:56 #73
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169854633
Arrogante frustraties ... volgens mij gaat er weer eens iets mis.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169854635
Als er ook ergens te deugen valt duiken altijd gelijk dezelfde types op.
  woensdag 29 maart 2017 @ 07:56:30 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169854639
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Als er ook ergens te deugen valt duiken altijd gelijk dezelfde types op.
Deugnietje!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169854641
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 00:41 schreef Poepz0r het volgende:
De mensen die het roken willen verbannen beseffen zich totaal niet dat als iedereen zou stoppen je morgen 5¤ voor een liter benzine gaat betalen. Ik hoor ze nu al kankeren genot
De hoeveelheid accijns op tabak is weliswaar best hoog, maar lang niet zó hoog. Zo rond de 2,5 miljard.
٩๏̯͡๏)۶
pi_169854643
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:54 schreef Copycat het volgende:
Arrogante frustraties ... volgens mij gaat er weer eens iets mis.
Goed zo, keep the spirit running. Ontelbare kindertjes worden door jou persoonlijk van een zekere dood gered. :Y
pi_169854646
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Als er ook ergens te janken valt duiken altijd gelijk dezelfde types op.
FTFY
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 29 maart 2017 @ 07:57:56 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169854647
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:56 schreef Braindead2000 het volgende:

Goed zo, keep the spirit running. Ontelbare kindertjes worden door jou persoonlijk van een zekere dood gered. :Y
Ik snap dat je tegen me opkijkt, maar een paar posts van me op FOK! zullen dat effect niet sorteren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169854657
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 06:30 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:
Ah, het volk mag weer eens zijn frustraties afreageren op de roker! Wordt een beetje strontzat van die discussie elke keer. De roker moet het maar altijd slikken om voor "tokkie", "moordenaar" "vergiftiger" en dergelijke uitgemaakt te worden.

Het gaat om roken in de buitenlucht, die rook stijgt direct op omhoog! Daar heeft amper iemand last van. EN kinderen al helemaal niet aangezien die kleiner zijn dan de volwassene meestal en het roken zich dus voornamelijk boven hun hoofd afspeelt en daarna verder omhoog de lucht in gaat!

Maar er moet weer iets gevonden worden om te zieken natuurlijk! En maar zeiken over die roker. Die roker paft wel een godsvermogen bij elkaar voor de overheid aan accijns!
Het zijn slechts provincialen welke spelen dat ze last hebben van de rokers. Zijn namelijk bang zonder groep.
pi_169854711
Zijn de rokers hier allemaal nog jong ofzo?
  woensdag 29 maart 2017 @ 08:09:10 #82
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169854715
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 06:30 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

Het gaat om roken in de buitenlucht, die rook stijgt direct op omhoog! Daar heeft amper iemand last van.
Rook gaat gewoon overal heen hoor. Het is zwaarder dan lucht dus als het een beetje afkoelt zakt gewoon naar beneden. De grotere factor is turbulentie dus het gaat letterlijk alle kanten op.

Als niet-roker die 16 jaar lang heeft doorgebracht met een roker kan ik je zeggen dat het wel degelijk ruikbaar is, zelfs op 10 meter afstand, en dat het wel degelijk irriteert. Ik kan er nu letterlijk misselijk van worden.

Ik denk dat een hoop rokers oorzaak en gevolg een beetje door elkaar halen. Niet-rokers zijn niet kritisch omdat ze het gewoon fijn vinden om iemand te pesten. Niet-rokers vinden het gewoon niet prettig om in de rook van iemand te staan en hebben daar dus (ja ook collectief) een mening over.

Daar kan je dan wel van over de zeik gaan en roepen dat ze zich niet zo aan moeten stellen maar zo werkt samenleven natuurlijk niet.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 29 maart 2017 @ 08:14:05 #83
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169854742
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 04:03 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Het bewijs daarvoor is er eigenlijk in overvloed. Alleen is er een vrij sterke tabakslobby die ernaar streeft twjfel te zaaien. Ook zijn er veel mensen die daar graag in meegaan, omdat de waarheid ze niet zo lekker zit. Zelfde categorie als "er is helemaal geen bewijs voor MMGW".

[..]

Elk genotsmiddel heeft positieve effecten (zij het dosisafhankelijk in sommige gevallen). Van roken is echter al heel lang bekend dat daar een overweldigende hoeveelheid negatieve effecten tegenover staan.

Dat roken aantoonbaar een preventieve werking heeft tegen dementie betekent niet dat het "nog steeds niet helemaal duidelijk [is] wat de gezondheidseffecten zijn van roken". Die zijn zeer duidelijk ze verhogen de kans op longkanker aanzienlijk (dus niet mogelijk een verhoogde kans, dat is gewoon zeker) net als allerlei andere aandoeningen aan de luchtwegen.

Daarbij is laag gewicht blijven geen gezondheidsvoordeel op zich. Enkel als je risico op overgewricht hebt en het is nogal belangrijk wat de bijwerkingen zijn van een middel dat het veroorzaakt. Eetlustonderdrukkende middelen zijn er namelijk zat. Wat ze verder met je lichaam doen is meestal doorslaggevend in de vraag of ze gezond zijn.
Ik bedoelde te zeggen dat artsen en wetenschappers het nog steeds niet unaniem eens zijn of roken nu netto positief of negatief is voor de gezondheid. Misschien scheelt het ook per persoon.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169855202
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:52 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Ja want iemand die in de buitenlucht rookt is veel ergers dan iemand die andere mensen dood wenst...
Ja dat is het zeker, in de buitenlucht ok, niet terwijl je naast andere staat in een rij. Of als er mensen in de buurt zijn die er last van kunnen hebben.

Je hebt geen idee hoe erg een roker stinkt voor iemand die niet rookt. Al komt er 1 naast me zitten in de metro ga ik zowat over me nek.
Als ik rook binnenkrijg, heb ik gelijk last van mij keel
pi_169855291
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop dat er veel vechtpartijen komen vanwege frustaties bij die arrogante niet-rokers omdat iemand een sigaretje opsteekt :r :')
Van die types die dan zeiken dat iemand rookt maar vervolgens naar de frituur lopen om zich daar een friet mayo te nuttigen om zichzelf de cholestorolspiegel op te krikken. Wat een hypocriet volk. Eigenlijk zou je ze eens een paar dagen moeten volgen met een camera en ze dan bij elke ongezonde overtreding moeten wijzen op hun gedrag.
het verschil is de mayo eet ik zelf. Jij gaat niet naar mayo stinken als ik het eet, jij gaat niet je longen verpesten omdat ik mayo eet.
pi_169855409
quote:
i0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 08:14 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik bedoelde te zeggen dat artsen en wetenschappers het nog steeds niet unaniem eens zijn of roken nu netto positief of negatief is voor de gezondheid. Misschien scheelt het ook per persoon.
'Unaniem' is dan ook een zeer misleidende term in dit soort gevallen. Er is altijd wel ergens in de krochten van onze maatschappij iemand te vinden met compleet gestoorde theorieën, die een titel heeft om daar autoriteit aan te verbinden.

De wetenschappelijke consensus is echter al heel lang dat de negatieve effecten veel groter zijn dan eventuele positieve effecten. Niet voor niets dat tabaksproducenten al 60 jaar lang niet meer durven om medici hun producten aan te laten prijzen. Toen concludeerde men namelijk al dat, wanneer je de medische aspecten op een rijtje zet, de meest logische keuze is om ver van de sigaretten weg te blijven.

Het is fascinerend om te zien dat 60 jaar nadat de tabaksindustrie zelf concludeerde dat het medisch debat niet te winnen was, er blijkbaar nog steeds genoeg twijfel gezaaid is dat dit soort discussies überhaupt nog gevoerd worden. Leve het informatietijdperk. :')
  woensdag 29 maart 2017 @ 09:40:31 #87
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169855608
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 09:26 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

'Unaniem' is dan ook een zeer misleidende term in dit soort gevallen. Er is altijd wel ergens in de krochten van onze maatschappij iemand te vinden met compleet gestoorde theorieën, die een titel heeft om daar autoriteit aan te verbinden.

De wetenschappelijke consensus is echter al heel lang dat de negatieve effecten veel groter zijn dan eventuele positieve effecten. Niet voor niets dat tabaksproducenten al 60 jaar lang niet meer durven om medici hun producten aan te laten prijzen. Toen concludeerde men namelijk al dat, wanneer je de medische aspecten op een rijtje zet, de meest logische keuze is om ver van de sigaretten weg te blijven.

Het is fascinerend om te zien dat 60 jaar nadat de tabaksindustrie zelf concludeerde dat het medisch debat niet te winnen was, er blijkbaar nog steeds genoeg twijfel gezaaid is dat dit soort discussies überhaupt nog gevoerd worden. Leve het informatietijdperk. :')
Ik wil ook absoluut niet uitsluiten dat roken mogelijk negatieve gevolgen voor de gezondheid zou kunnen hebben!
Maar ondanks dat ik zelf niet rook zal ik er altijd voor blijven strijden om iedereen, jong en oud, het recht te gunnen op hun momentje van ontspanning met een sigaretje op welke plaats ze dan ook willen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169855617
Roken doe je maar waar anderen er geen last van hebben. Ik vind het een prima maatregel. Overigens vind ik de TT wel wat apart: een sigaret in de wachtrij is straks geen taboe, maar gewoon verboden.
  woensdag 29 maart 2017 @ 09:41:22 #89
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169855626
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 09:07 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ja dat is het zeker, in de buitenlucht ok, niet terwijl je naast andere staat in een rij. Of als er mensen in de buurt zijn die er last van kunnen hebben.

Je hebt geen idee hoe erg een roker stinkt voor iemand die niet rookt. Al komt er 1 naast me zitten in de metro ga ik zowat over me nek.
Als ik rook binnenkrijg, heb ik gelijk last van mij keel
Waarschijnlijk ben je psychisch zwak.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 29 maart 2017 @ 09:42:21 #90
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169855639
Het is natuurlijk behoorlijk asociaal om anderen zo ongewenst en ongevraagd op te zadelen met je ongezonde stank.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169855765
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 09:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Roken doe je maar waar anderen er geen last van hebben. Ik vind het een prima maatregel. Overigens vind ik de TT wel wat apart: een sigaret in de wachtrij is straks geen taboe, maar gewoon verboden.
Normaal ben ik niet zo van de betutteling, maar in dit expliciete geval vind ik het ook een prima maatregel. In een pretpark kom je veel jonge kinderen tegen en ik vind dat die zo min mogelijk blootgesteld moeten worden aan sigaretten(rook). Tevens kan je in een wachtrij dus niet zomaar weglopen van iemand die een sigaret op steekt. Ik heb echt geen probleem met rokers, maar ik heb nou niet echt de keuze weg te stappen als iemand die naast me in de wachtrij staat een peuk op steekt. Daar zit imo ook de crux.

De vergelijkingen met zweten en stinkend eten (was het meebrengen van friet e.d. niet al verboden in wachtrijen?) vind ik overigens niet echt goed onderbouwd. Zweten doen we (op een warme dag) allemaal? Zweten is overigens niet te voorkomen, roken wel.

Ik lust zelf ook wel eens een sigaret, maar probeer er nooit anderen direct mee lastig te vallen. In de wachtrij een sigaret opsteken, met kinderen naast je, vind ik ronduit asociaal. Ja, ook buiten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Justinn op 29-03-2017 09:55:56 ]
pi_169855906
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:12 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Haal die laatste zin eens weg uit je post en probeer vervolgens nogmaals een fatsoenlijke discussie te starten, mongool.
Ah, kom ik te dichtbij knul?

Ik vind het een prima vergelijking, beiden zijn in mijn ogen onwenselijk namelijk.
pi_169855941
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 09:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ben je psychisch zwak.
zegt iemand die roken goedpraat :')
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:01:39 #94
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169855978
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 09:59 schreef totalvamp het volgende:

[..]

zegt iemand die roken goedpraat :')
Ik praat het niet goed, ik vind dat iedereen recht heeft op rookgenot waar hij maar wil.

Vroeger werd er gewoon gerookt in klaslokalen, treincoupé's, supermarkten, kraamkamers. En weet je wat? Het was toen een veel gelukkigere maatschappij dan nu!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169856043
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik praat het niet goed, ik vind dat iedereen recht heeft op rookgenot waar hij maar wil.

Vroeger werd er gewoon gerookt in klaslokalen, treincoupé's, supermarkten, kraamkamers. En weet je wat? Het was toen een veel gelukkigere maatschappij dan nu!
Ja hoor, dat geromantiseerde beeld van vroeger weer.... sure gast...sowieso een extreem zwaktebod om een zogenaamd gelukkigere samenleving (dat is al twijfelachtig) enkel te koppelen aan het feit dat je toen overal mocht roken.

Maaruh heeft iedereen dan ook recht op geluidsgenot waar en wanneer hij maar wil? Dus ook om 03:00 's nachts onder jouw slaapkamerraam?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:08:08 #96
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169856096
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik praat het niet goed, ik vind dat iedereen recht heeft op rookgenot waar hij maar wil.

Vroeger werd er gewoon gerookt in klaslokalen, treincoupé's, supermarkten, kraamkamers. En weet je wat? Het was toen een veel gelukkigere maatschappij dan nu!
Het was megaranzig, overal die ongezonde stank. Rokers waren gelukkiger toen, misschien.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:09:10 #97
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169856112
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja hoor, dat geromantiseerde beeld van vroeger weer.... sure gast...

Maaruh heeft iedereen dan ook recht op geluidsgenot waar en wanneer hij maar wil? Dus ook om 03:00 's nachts onder jouw slaapkamerraam?
Ik heb het toch helemaal niet over geluidsoverlast? Ik heb het over roken. Je kunt toch prima een voorstander van roken zijn terwijl je dat niet bent van geluidsoverlast, lichaamsgeur of hondenpoep?

Als mensen om 03:00 onder mijn slaapkamerraam willen gaan roken vind ik dat uitstekend. Als ze lawaai gaan maken niet.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:10:13 #98
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169856126
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:08 schreef Perrin het volgende:

[..]

Het was megaranzig, overal die ongezonde stank. Rokers waren gelukkiger toen, misschien.
Och. Als er maar stevig doorgepaft werd, zodat overal verse rook hing, dan viel het toch wel mee. Rooklucht is vooral vies als er 8 uur lang niet gerookt is. De beste manier op die lucht weg te krigen is juist het opsteken van een nieuwe sigaret.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169856141
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik heb het toch helemaal niet over geluidsoverlast? Ik heb het over roken. Je kunt toch prima een voorstander van roken zijn terwijl je dat niet bent van geluidsoverlast, lichaamsgeur of hondenpoep?

Als mensen om 03:00 onder mijn slaapkamerraam willen gaan roken vind ik dat uitstekend. Als ze lawaai gaan maken niet.
Het geeft allebei overlast.

Maar stankoverlast moet dus overal maar kunnen maar als JIJ ergens last van hebt dan moet het ineens niet meer kunnen... typisch...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_169856184
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:10 schreef LXIV het volgende:

[..]

Och. Als er maar stevig doorgepaft werd, zodat overal verse rook hing, dan viel het toch wel mee. Rooklucht is vooral vies als er 8 uur lang niet gerookt is. De beste manier op die lucht weg te krigen is juist het opsteken van een nieuwe sigaret.
Als ik 24 uur per dag herrie maak onder jouw slaapkamerraam wen je er ook vast aan! Ik zie het probleem niet...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:13:15 #101
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_169856190
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 23:29 schreef hottentot het volgende:

[..]

En in dezelfde posting zeg je:

[..]

Heb je wel door van jezelf hoe vreselijk dom je bent?

Of is de rook van een sigaret echt maar aan 1 zijde van de peuk ongezond.

Ik ben een roker, ik vind het prima dat we in die rijen niet roken, sterker nog dat vind ik normaal. Hetgeen waar ik mij het meeste aan stoor zijn rokers met jouw achterlijkheid.
Roken of mee roken zijn toch echt twee verschillende dingen. In de de rook die uitgeblazen wordt zitten nog amper schadelijke stoffen omdat deze in de longen van de rokende persoon zijn achter gebleven.

En als je goed had gelezen dan had he gelezen dat ik NIET rook. Maar dit terzijde.

Ik heb een hekel aan mensen die alles aangrijpen om iets te kunnen verbieden.
Het zelfde gebeurd in de war on drugs.

Rokers zijn verbannen naar buiten en nu gaan we moeilijk doen over het roken buiten 8)7
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:13:46 #102
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169856199
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:11 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het geeft allebei overlast.

Maar stankoverlast moet dus overal maar kunnen maar als JIJ ergens last van hebt dan moet het ineens niet meer kunnen... typisch...
Jij vind het stinken. Ik niet.
Je kunt toch niet alles maar gaan verbieden als er maar iemand is die er last van denkt te hebben. Een beetje wederzijdse tolerantie heet dat.
Ik heb een hekel aan hondenpoep. Maar ik respecteer mensen die wél voor honden in woongebieden zijn wel om hun mening. Laat iedeeen zijn eigen mening hebben.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169856203
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 09:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik wil ook absoluut niet uitsluiten dat roken mogelijk negatieve gevolgen voor de gezondheid zou kunnen hebben!
Maar ondanks dat ik zelf niet rook zal ik er altijd voor blijven strijden om iedereen, jong en oud, het recht te gunnen op hun momentje van ontspanning met een sigaretje op welke plaats ze dan ook willen.
Niet "dat roken mogelijk negatieve gevolgen voor de gezondheid zou kunnen hebben", het verhoogt de kans op verscheidene kwalen aanzienlijk. Hoe meer mensen roken, hoe meer die kwalen voorkomen, ook onder niet-rokers.

Verder genieten rokers enorme vrijheid in hun pleziertje. Alcohol drinken wordt in de meeste apv's verboden op straat. Het bezit van veruit de meeste bekende genotsmiddelen is compleet illegaal en ook daarvan wordt openbaar gebruik in de meeste apv's verboden.

Roken mag overal op straat. Als het ergens rookvrij wordt gemaakt wordt er eigenlijk altijd wel een alternatieve rookplek geboden, want stel je voor dat het te veel rokertje pesten wordt. Ondertussen hoor je ze het luidste janken van iedereen. Want god, wat heeft de roker het toch zwaar.

Ondertussen vraag ik me af, als er schijnbaar zoveel mensen voor vrijheid zijn, waarom wordt 4-fmp dan verboden met als voornaamste argument dat het gebruikt wordt? Waarom kan je de bak in gaan voor de verkoop van middelen die bewezen minder schadelijk zijn dat tabak?

Ik ben al die mensen - die de hysterie rondom ieder genotsmiddel prima vinden, maar op het moment dat je enigszins probeert om gebruik van de meest geaccepteerde middelen te ontmoedigen, doen alsof dát is waar de vrije samenleving haar doodsteek krijgt - zo ongelooflijk zat.
pi_169856227
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

Jij vind het stinken. Ik niet.
Je kunt toch niet alles maar gaan verbieden als er maar iemand is die er last van denkt te hebben. Een beetje wederzijdse tolerantie heet dat.

Jij vindt het geluidsoverlast, ik niet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:17:52 #105
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169856269
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

Jij vind het stinken. Ik niet.
Je kunt toch niet alles maar gaan verbieden als er maar iemand is die er last van denkt te hebben. Een beetje wederzijdse tolerantie heet dat.
Ik heb een hekel aan hondenpoep. Maar ik respecteer mensen die wél voor honden in woongebieden zijn wel om hun mening. Laat iedeeen zijn eigen mening hebben.
Daarom moeten baasjes de poep van hun hond ook verplicht opruimen. Op de stoep schijten is net zo asociaal als in een rij roken.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:18:23 #106
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169856279
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:13 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Als ik 24 uur per dag herrie maak onder jouw slaapkamerraam wen je er ook vast aan! Ik zie het probleem niet...
Het gaat niet om eraan wennen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169856294
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:13 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Roken of mee roken zijn toch echt twee verschillende dingen. In de de rook die uitgeblazen wordt zitten nog amper schadelijke stoffen omdat deze in de longen van de rokende persoon zijn achter gebleven.

En als je goed had gelezen dan had he gelezen dat ik NIET rook. Maar dit terzijde.

Ik heb een hekel aan mensen die alles aangrijpen om iets te kunnen verbieden.
Het zelfde gebeurd in de war on drugs.

Rokers zijn verbannen naar buiten en nu gaan we moeilijk doen over het roken buiten 8)7
Dat is aantoonbaar onwaar, de hoeveelheid carcinogene stoffen in tweedehands rook is zelfs hoger. Wordt ook benoemd in de link die ik in een eerdere reactie op jou postte.
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:19:55 #108
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169856304
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:13 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Niet "dat roken mogelijk negatieve gevolgen voor de gezondheid zou kunnen hebben", het verhoogt de kans op verscheidene kwalen aanzienlijk. Hoe meer mensen roken, hoe meer die kwalen voorkomen, ook onder niet-rokers.

Verder genieten rokers enorme vrijheid in hun pleziertje. Alcohol drinken wordt in de meeste apv's verboden op straat. Het bezit van veruit de meeste bekende genotsmiddelen is compleet illegaal en ook daarvan wordt openbaar gebruik in de meeste apv's verboden.

Roken mag overal op straat. Als het ergens rookvrij wordt gemaakt wordt er eigenlijk altijd wel een alternatieve rookplek geboden, want stel je voor dat het te veel rokertje pesten wordt. Ondertussen hoor je ze het luidste janken van iedereen. Want god, wat heeft de roker het toch zwaar.

Ondertussen vraag ik me af, als er schijnbaar zoveel mensen voor vrijheid zijn, waarom wordt 4-fmp dan verboden met als voornaamste argument dat het gebruikt wordt? Waarom kan je de bak in gaan voor de verkoop van middelen die bewezen minder schadelijk zijn dat tabak?

Ik ben al die mensen - die de hysterie rondom ieder genotsmiddel prima vinden, maar op het moment dat je enigszins probeert om gebruik van de meest geaccepteerde middelen te ontmoedigen, doen alsof dát is waar de vrije samenleving haar doodsteek krijgt - zo ongelooflijk zat.
De war on drugs is ook complete hysterie en alleen in het voordeel van criminelen. Dat ben ik wel met je eens.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:20:50 #109
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169856328
"Als ik heroïne wil spuiten in de rij van de Python, dan moeten mensen daar maar begrip voor hebben"
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169856341
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:18 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het gaat niet om eraan wennen.
Jawel, dat zeg je net zelf. Blijven doorpaffen, dan ruik je het niet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_169856354
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

De war on drugs is ook complete hysterie en alleen in het voordeel van criminelen. Dat ben ik wel met je eens.
En wat men doet met roken is precies hoe je er wel mee hoort om te gaan. Sterk ontmoedigen, informatie verschaffen over de risico's, maar mensen wel toestaan het te doen. Rokers hebben het dus prima.
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:23:13 #112
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169856364
quote:
9s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:20 schreef Perrin het volgende:
"Als ik heroïne wil spuiten in de rij van de Python, dan moeten mensen daar maar begrip voor hebben"
Tja. Maar het is ook zo dat het soort mensen dat het een doet of het ander verschilt. Bij een roker stel je je toch een brave huisvader uit Brabant voor, geen onruststoker, die hard werkt en met zijn gezin naar de Efteling fijn een pijpje stopt na het sjouwen met de kinderwagen. Morgen weer hard werken op zijn eigen bedrijf.
Een heroïnejunk is een smerig stuk langharig vreten uit Amsterdam, dat op de parkeerplaats van de Efteling nog even je autoruit inslaat en je radio steelt om zijn verslaving te bekostigen.

Niet zo heel raar dus dat men voor de een wat toleranter is (was) dan voor de ander.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:23:57 #113
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169856379
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:21 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Jawel, dat zeg je net zelf. Blijven doorpaffen, dan ruik je het niet.
Ik rook niet hoor! Niemand bij ons thuis. Zelfs van mijn vrienden rookt niemand meer. Alleen in de familie nog wat mensen, en die zijn allemaal 65+.
(en mijn collega's nog wel)
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:25:06 #114
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169856399
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:26:05 #115
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169856410
Zelfs Gandalf rookt!!11! Dus het is prima!!1!

Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169856429
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:23 schreef LXIV het volgende:

[..]

Tja. Maar het is ook zo dat het soort mensen dat het een doet of het ander verschilt. Bij een roker stel je je toch een brave huisvader uit Brabant voor, geen onruststoker, die hard werkt en met zijn gezin naar de Efteling fijn een pijpje stopt na het sjouwen met de kinderwagen. Morgen weer hard werken op zijn eigen bedrijf.
Een heroïnejunk is een smerig stuk langharig vreten uit Amsterdam, dat op de parkeerplaats van de Efteling nog even je autoruit inslaat en je radio steelt om zijn verslaving te bekostigen.

Niet zo heel raar dus dat men voor de een wat toleranter is (was) dan voor de ander.
Ik stel me bij een heroinejunk een brave dokter voor, die niemand lastig valt, omdat hij altijd ontspannen is. Bij een roker stel ik me een hagenese tokkie voor, die mijn broertje een kankerlul noemt, die het "in mijn gezicht moet zeggen, als je soms problemen hebt, dan krijg je een muilpeer", omdat hij moest hoesten van de sigarettenrook.

Zo hebben we allemaal vooroordelen.
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:27:47 #117
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169856444
quote:
15s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:26 schreef Perrin het volgende:
Zelfs Gandalf rookt!!11! Dus het is prima!!1!

[ afbeelding ]
Mensen zijn tegenwoordig zulke angsthazen om alles wat de regering of de 'wetenschap' zegt voor lief aan te nemen en zonder zelf een oordeel te vormen meteen te gehoorzamen. Gewoon eng!
Slaafser als tegenwoordig is de mens nooit geweest.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:31:21 #118
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169856500
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:27 schreef LXIV het volgende:

[..]

Mensen zijn tegenwoordig zulke angsthazen om alles wat de regering of de 'wetenschap' zegt voor lief aan te nemen en zonder zelf een oordeel te vormen meteen te gehoorzamen. Gewoon eng!
Slaafser als tegenwoordig is de mens nooit geweest.
Veel mensen vinden het gewoon superranzig om naast een roker in de rij te staan.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:32:07 #119
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169856513
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:26 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ik stel me bij een heroinejunk een brave dokter voor, die niemand lastig valt, omdat hij altijd ontspannen is. Bij een roker stel ik me een hagenese tokkie voor, die mijn broertje een kankerlul noemt, die het "in mijn gezicht moet zeggen, als hij soms problemen heeft, dan krijg je een muilpeer", omdat hij moest hoesten van de sigarettenrook.

Zo hebben we allemaal vooroordelen.
Moest je broertje echt hoesten van die rook of deed hij maar alsof?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:33:38 #120
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169856534
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:31 schreef Perrin het volgende:

[..]

Veel mensen vinden het gewoon superranzig om naast een roker in de rij te staan.
Sommigen. Andere vinden het weer heerlijk.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:34:26 #121
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169856551
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Sommigen. Andere vinden het weer heerlijk.
1 op de 1000 ofzo misschien. De overige 999 niet.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169856560
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

Moest je broertje echt hoesten van die rook of deed hij maar alsof?
Dat is alleen maar relevant voor Hagenese tokkies. Nette heroinegebruikers vinden zo een reactie ook niet oké, als hij alsof deed. Maar in deze voorstelling moest hij echt hoesten.
  woensdag 29 maart 2017 @ 10:36:45 #123
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169856588
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:34 schreef Perrin het volgende:

[..]

1 op de 1000 ofzo misschien. De overige 999 niet.
Ik denk dat het 750 op de 1000 eigenlijk niet zoveel uitmaakt. De zwijgende meerderheid zeg maar.. Het zijn altijd enkele fanatiekelingen die heel veel kabaal maken en zo de discussie proberen te vormen. Precies hetzelfde als de Zwarte Piet discussie.

Volgens mij zijn veel mensen die tegen roken zijn ook tegen Zwarte Piet. Waar is de mooie tijd gebleven dat Zwarte Piet de kinderschoen nog vulde met een pakje sigaretjes!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169856641
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 10:27 schreef LXIV het volgende:

[..]

Mensen zijn tegenwoordig zulke angsthazen om alles wat de regering of de 'wetenschap' zegt voor lief aan te nemen en zonder zelf een oordeel te vormen meteen te gehoorzamen. Gewoon eng!
Slaafser als tegenwoordig is de mens nooit geweest.
fuck de wetenschap!

Man man, er zijn tijden geweest dAt ik dacht dat jij zinnige posts had....
pi_169856797
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:11 schreef LXIV het volgende:
Het is nog steeds niet helemaal duidelijk wat de gezondheidseffecten zijn van roken. Er is mogelijk een verhoogde kans op bijvoorbeeld longkanker, maar anderzijds is nicotine ook aantoonbaar positief voor het voorkomen van dementie. Ook blijven veel mensen dankzij het roken op een laag gewicht, wat allerlei gewichtsgerelateerde problemen voorkomt. Tot slot biedt roken voor miljoenen mensen dagelijks een of meerdere momenten van ontspanning, zowel geestelijk als lichamelijk. Iets wat in onze jachtige maatschappij steeds belangrijker wordt.

Het laatste woord is dus nog niet gesproken over de vermeende gezondheidsaspecten van roken. Alhoewel een hysterisch anti-rookmaffia voorstanders van het roken (onder wie vele artsen en wetenschapers) de mond snoeren. Deze anti-rookmaffia doet haar best om leraren die kinderen de geneugten van tabak proberen bij te brengen de mond te snoeren en artsen die gezonde cigaretten aanprijzen te verdoemen.
nog nooit zoveel bullshit in een post gelezen. Man man man
pi_169856855
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 09:57 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Ah, kom ik te dichtbij knul?

Ik vind het een prima vergelijking, beiden zijn in mijn ogen onwenselijk namelijk.
Haha dat arrogante toontje, typisch.
U MAD?
pi_169856983
Wat is nu eigenlijk het probleem? Je bent te gast bij een van deze parken en dan moet je je houden aan de regels. Vind je de regels 'stom', dan ga je toch lekker niet?
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:39:59 #128
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_169857562
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 08:14 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik bedoelde te zeggen dat artsen en wetenschappers het nog steeds niet unaniem eens zijn of roken nu netto positief of negatief is voor de gezondheid. Misschien scheelt het ook per persoon.
Er zijn artsen en wetenschappers die beweren dat roken netto positief is voor de gezondheid? :?
pi_169857618
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:11 schreef LXIV het volgende:
Deze anti-rookmaffia doet haar best om leraren die kinderen de geneugten van tabak proberen bij te brengen de mond te snoeren en artsen die gezonde cigaretten aanprijzen te verdoemen.
Wat ? :D
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:43:22 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169857632
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

Wat ? :D
Damn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169857766
quote:
17s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lekker overal blijven roken, knul. Dat is je goed recht! En al die kankernazi's moeten gewoon hun bek houden, met hun kutkinderen. Jij spekt de staatskas!
Gedraag je eens met je walgelijke gescheld!
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:50:14 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169857799
quote:
13s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:49 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

Gedraag je eens met je walgelijke gescheld!
Zit je nu opgefokt te lurken aan je kankerstaafje?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169857956
quote:
7s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik snap dat je tegen me opkijkt, maar een paar posts van me op FOK! zullen dat effect niet sorteren.
Nou echt een lichtend voorbeeld ben je hoor. Vooral uitspraken als:
quote:
17s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

En al die kankernazi's moeten gewoon hun bek houden, met hun kutkinderen.
laten echt zien dat je diepgang hebt he? En blijkbaar is het begrip nieuw voor je, maar googel het woor "sarcasme" eens!
  Moderator woensdag 29 maart 2017 @ 11:57:57 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169858005
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 29 maart 2017 @ 11:58:46 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169858028
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:55 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

Nou echt een lichtend voorbeeld ben je hoor. Vooral uitspraken als:

laten echt zien dat je diepgang hebt he? En blijkbaar is het begrip nieuw voor je, maar googel het woor "sarcasme" eens!
Ik heb zo het idee dat jij meer baat hebt bij die Google-actie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169858038
Zie het probleem eerlijk gezegd niet. De pretparken bepalen hun eigen regels. Wie het daar niet mee eens is, laat de betreffende attractie lekker links liggen.

En dat zeg ik als roker.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator woensdag 29 maart 2017 @ 11:59:25 #137
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169858042
denk dat jullie er beiden van zouden kunnen genieten in dit geval
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 29 maart 2017 @ 12:00:07 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169858064
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
Zie het probleem eerlijk gezegd niet. De pretparken bepalen hun eigen regels. Wie het daar niet mee eens is, laat de betreffende attractie lekker links liggen.

En dat zeg ik als roker.
er is ook niet echt een probleem, die paar tjappies die er moeite mee hebben moet je gewoon negeren
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_169858433
quote:
7s.gif Op woensdag 29 maart 2017 08:09 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Rook gaat gewoon overal heen hoor. Het is zwaarder dan lucht dus als het een beetje afkoelt zakt gewoon naar beneden. De grotere factor is turbulentie dus het gaat letterlijk alle kanten op.
Rook stijgt gewoon op hoor. Als men je wijs heeft gemaakt dat rokers de oorzaak zijn van mistbanken, dan ben je voor de gek gehouden! Over 2 dagen zal je wel weer een prachtige prooi zijn!

quote:
Als niet-roker die 16 jaar lang heeft doorgebracht met een roker kan ik je zeggen dat het wel degelijk ruikbaar is, zelfs op 10 meter afstand, en dat het wel degelijk irriteert. Ik kan er nu letterlijk misselijk van worden.
Tuurlijk, en je zult ook wel heel erg last hebben van mensen met een andere mening. Ook zo vreselijk irritant he? En mensen die een broodje ham eten kunnen je vast ook doodziek maken he? Dat je nog steeds niet dood bent zeg! Het is een wonder met al die verschrikkelijke rokers zeg!

Enne 16 jaar heb je doorgebracht met een roker? Wat een hel moet dat geweest zijn zeg! Voor die roker! Ik had een zeikerd als jij al binnen een week de straat op geschopt! Respect voor degene die het 16 jaar met jou heeft uitgehouden hoor!

quote:
Ik denk dat een hoop rokers oorzaak en gevolg een beetje door elkaar halen. Niet-rokers zijn niet kritisch omdat ze het gewoon fijn vinden om iemand te pesten.
Ja joh, dat is het! En autorijders rijden auto omdat ze ook mensen willen pesten! Fabrikanten produceren expres dingen omdat ze zo lekker de wereld kunnen vervuilen en jou daarmee pesten!

quote:
Niet-rokers vinden het gewoon niet prettig om in de rook van iemand te staan en hebben daar dus (ja ook collectief) een mening over.
Kan me niet voorstellen dat veel mensen het prettig toeven vonden in jouw omgeving! Dus van rokers zal jij wel een last hebben in de buurt. Zodra je binnenkomt gaan die naar buiten een peuk roken denk ik!

quote:
Daar kan je dan wel van over de zeik gaan en roepen dat ze zich niet zo aan moeten stellen maar zo werkt samenleven natuurlijk niet.
Samenleven werkt natuurlijk alleen als iedereen precies doet wat jij zegt he? Iedereen moet maar van jou alles slikken! Ga toch weg man. Zelden zo'n aansteller gezien als jij!
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:22:22 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169858544
Trouwens 28 jaar volop gerookt en die paar vrienden en familieleden die nog roken, mogen dat nog steeds bij mij binnen doen. Mits er geen kinderen rondlopen.
Geen probleem met rokers, wel met asocialen die menen dat ze overal een peuk moeten kunnen opsteken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169858584
quote:
17s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zit je nu opgefokt te lurken aan je kankerstaafje?
Gedraag je eens, wil je? Je lijkt gefrustreerder dan ik hoor. Jij loopt continu te schelden!
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:25:14 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169858601
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:24 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

Gedraag je eens, wil je? Je lijkt gefrustreerder dan ik hoor. Jij loopt continu te schelden!
Schattig dat je niet eens je eigen post erin herkent.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169858618
quote:
17s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb zo het idee dat jij meer baat hebt bij die Google-actie.
Ik weet nu zeker dat je jezelf te serieus neemt.
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:26:49 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169858631
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:26 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

Ik weet nu zeker dat je jezelf te serieus neemt.
Ja, je hebt al bewezen goed te zijn in deductie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169858658
quote:
17s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Schattig dat je niet eens je eigen post erin herkent.
Ik denk dat je toe bent aan medicijnen. Je bent in elk geval flink in de war!
pi_169858681
quote:
17s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, je hebt al bewezen goed te zijn in deductie.
Ik heb je inderdaad al weggecijferd ja! Verder nog iets?
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:29:37 #147
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169858691
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
Zie het probleem eerlijk gezegd niet. De pretparken bepalen hun eigen regels. Wie het daar niet mee eens is, laat de betreffende attractie lekker links liggen.

En dat zeg ik als roker.
Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Pretparken zijn openbare gelegenheden. Daarmee bepalen ze niet gewoon hun eigen regels. Ze mogen bijvoorbeeld ook geen gehandicapen weigeren.

Zeg ik als niet-roker
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:30:53 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169858720
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:29 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

Ik heb je inderdaad al weggecijferd ja! Verder nog iets?
Weet je het zeker? Je blijft maar reageren op me. Ondanks dat ik volgens jou een nazi ben ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169858846
quote:
17s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Weet je het zeker? Je blijft maar reageren op me. Ondanks dat ik volgens jou een nazi ben ...
Fout. Ik heb jou nergens nazi genoemd, aansteller! Ik reageerde op de anti rook propaganda en de debiele "over 1 kam scheer" methodiek van Beathoven! Daar had ik het over "anti-rook nazi's"!

Je toont nu precies aan dat ik je wel terecht een aansteller noemde! Je voelt je aangesproken? Daar kan ik niks aan doen. Blijkbaar ben je een beroepsslachtoffertje!

En ik reageer op je, omdat je mar blijft janken en gefrustreerd blijft lopen doen naar mij toe!
pi_169858852
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Pretparken zijn openbare gelegenheden. Daarmee bepalen ze niet gewoon hun eigen regels. Ze mogen bijvoorbeeld ook geen gehandicapen weigeren.

Zeg ik als niet-roker
Als er bij mij een roker naast sta dan zeg ik er meteen wat van hoor.
Hij/zij kan of die peuk uit maken en weggooien of ik verwijderen hem zelf wel.
Veel mensen durven niks te zeggen tegen rokers en voordringers, maar ik heb daar echt schijt aan.
Van die achterlijke kampers die denken dat voordringen wel ff kan. Per direct erop aanspreken.

De achterlijke gladiool die een peuk opsteekt met kinderen eromheen en lekker de rook uitbaast richting anderen kan eerst een waarschuwing verwachten en ander stomp ik de sigaret wel uit in het gezicht.

Ze leren zich maar lekker gedragen en niet tot last te zijn omdat ze hun belachelijke verslaving niet binnen de perken kunnen houden. Ga maar lekker met z'n allen in een rookhok staan.
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:38:05 #151
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169858858
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:37 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

En ik reageer op je, omdat je mar blijft janken en gefrustreerd blijft lopen doen naar mij toe!
Uhu.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † woensdag 29 maart 2017 @ 12:38:53 #152
137949 Disana
pi_169858881
quote:
17s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Uhu.
Niet zo aangebrand doen, Cc.
pi_169858888
quote:
17s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:22 schreef Copycat het volgende:
Trouwens 28 jaar volop gerookt en die paar vrienden en familieleden die nog roken, mogen dat nog steeds bij mij binnen doen. Mits er geen kinderen rondlopen.
Geen probleem met rokers, wel met asocialen die menen dat ze overal een peuk moeten kunnen opsteken.
Hier niet hoor! Vind het nu echt te smerig voor woorden terwijl ik zeker 20 jaar er vrolijk op los gepaft heb. Dus voor de rokers heb ik een overkapping gebouwd op de plaats, blijven mn gordijnen fris.
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:39:33 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169858900
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:38 schreef Disana het volgende:

Niet zo aangebrand doen, Cc.
Sorry. Sinds ik niet meer rook, heb ik mijn emoties amper in bedwang. En dat lees je.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169858920
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:37 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Als er bij mij een roker naast sta dan zeg ik er meteen wat van hoor.
Hij/zij kan of die peuk uit maken en weggooien of ik verwijderen hem zelf wel.
Veel mensen durven niks te zeggen tegen rokers en voordringers, maar ik heb daar echt schijt aan.
Van die achterlijke kampers die denken dat voordringen wel ff kan. Per direct erop aanspreken.

De achterlijke gladiool die een peuk opsteekt met kinderen eromheen en lekker de rook uitbaast richting anderen kan eerst een waarschuwing verwachten en ander stomp ik de sigaret wel uit in het gezicht.

Ze leren zich maar lekker gedragen en niet tot last te zijn omdat ze hun belachelijke verslaving niet binnen de perken kunnen houden. Ga maar lekker met z'n allen in een rookhok staan.
Kijk eens aan. Rokers uitmaken voor van alles, maar zelf enorm losse handjes hebben? Wie is er nou asociaal?

Dit soort reacties bewijst maar eens waar de werkelijke asocialen zitten!
  † In Memoriam † woensdag 29 maart 2017 @ 12:41:21 #156
137949 Disana
pi_169858934
quote:
9s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sorry. Sinds ik niet meer rook, heb ik mijn emoties amper in bedwang. En dat lees je.
Dat is wat stoppen met je doet, ik weet er alles van. Verdomme.
pi_169858994
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:40 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Kijk eens aan. Rokers uitmaken voor van alles, maar zelf enorm losse handjes hebben? Wie is er nou asociaal?

Dit soort reacties bewijst maar eens waar de werkelijke asocialen zitten!
Ja want rook uitblazen in iemands gezicht is dat niet, rot toch lekker op.

En ik scheer niet alle rokers over 1 kam, er zijn er zat die wel fatsoen hebben en zich van hun verslaving kunnen weerhouden zodat ze geen last zijn tot anderen.
pi_169858996
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:17 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Rook stijgt gewoon op hoor. Als men je wijs heeft gemaakt dat rokers de oorzaak zijn van mistbanken, dan ben je voor de gek gehouden! Over 2 dagen zal je wel weer een prachtige prooi zijn!

[..]

Tuurlijk, en je zult ook wel heel erg last hebben van mensen met een andere mening. Ook zo vreselijk irritant he? En mensen die een broodje ham eten kunnen je vast ook doodziek maken he? Dat je nog steeds niet dood bent zeg! Het is een wonder met al die verschrikkelijke rokers zeg!

Enne 16 jaar heb je doorgebracht met een roker? Wat een hel moet dat geweest zijn zeg! Voor die roker! Ik had een zeikerd als jij al binnen een week de straat op geschopt! Respect voor degene die het 16 jaar met jou heeft uitgehouden hoor!

[..]

Ja joh, dat is het! En autorijders rijden auto omdat ze ook mensen willen pesten! Fabrikanten produceren expres dingen omdat ze zo lekker de wereld kunnen vervuilen en jou daarmee pesten!

[..]

Kan me niet voorstellen dat veel mensen het prettig toeven vonden in jouw omgeving! Dus van rokers zal jij wel een last hebben in de buurt. Zodra je binnenkomt gaan die naar buiten een peuk roken denk ik!

[..]

Samenleven werkt natuurlijk alleen als iedereen precies doet wat jij zegt he? Iedereen moet maar van jou alles slikken! Ga toch weg man. Zelden zo'n aansteller gezien als jij!
Zo vaak de plank misslaan in één post, terwijl je denkt dat je hem eens goed op zijn plaats zet. :')
  † In Memoriam † woensdag 29 maart 2017 @ 12:47:05 #159
137949 Disana
pi_169859068
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:44 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Zo vaak de plank misslaan in één post, terwijl je denkt dat je hem eens goed op zijn plaats zet. :')
Hij zou er goed aan doen maar gewoon te stoppen met roken. Dan is hij in een keer van al die frustratie af.
pi_169859084
Gaan de parken ook een milieuzone bij hun parkeerplaatsen instellen zodat iedereen die met een te vervuilende auto komt aanrijden daar dan ook niet meer mag parkeren? 😀
pi_169859214
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:44 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ja want rook uitblazen in iemands gezicht is dat niet, rot toch lekker op.
Nee, als een roker bij jou in de buurt komt is het volgens jou al terecht om over te gaan tot fysiek geweld! Je schreef:
quote:
Als er bij mij een roker naast sta dan zeg ik er meteen wat van hoor.
Hij/zij kan of die peuk uit maken en weggooien of ik verwijderen hem zelf wel.
Het gaat niet eens over rook in het gezicht blazen. Het gaat enkel om dat er een roker bij je in de buurt is! Je blijft met je poten van een ander af! Hoe dan ook! Wat jij hier verkondigt is asociaal! Je hebt het daar helemaal niet over rook in iemands' gezicht uitblazen!

quote:
En ik scheer niet alle rokers over 1 kam, er zijn er zat die wel fatsoen hebben en zich van hun verslaving kunnen weerhouden zodat ze geen last zijn tot anderen.
Dit is minstens net zo debiel, je zegt:

quote:
Veel mensen durven niks te zeggen tegen rokers en voordringers, maar ik heb daar echt schijt aan.
Van die achterlijke kampers die denken dat voordringen wel ff kan. Per direct erop aanspreken.
rokers zijn ook gelijk maar hetzelfde als voordringers en "kampers"?? En kampers dringen ook altijd voor? Laat je nakijken joh!
pi_169859238
Wat leer je je kinderen eigenlijk wanneer je een uur met ze in de wachtrij gaat staan voor een kermisattractie? Dat als je maar lang genoeg wacht het leven uiteindelijk toch nog leuk wordt?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:54:58 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169859252
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:54 schreef OllieA het volgende:
Wat leer je je kinderen eigenlijk wanneer je een uur met ze in de wachtrij gaat staan voor een kermisattractie? Dat als je maar lang genoeg wacht het leven uiteindelijk toch nog leuk wordt?
Om na een kleine twee minuten weer als een kaartenhuis in te storten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169859275
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:54 schreef OllieA het volgende:
Wat leer je je kinderen eigenlijk wanneer je een uur met ze in de wachtrij gaat staan voor een kermisattractie? Dat als je maar lang genoeg wacht het leven uiteindelijk toch nog leuk wordt?
Dat een uur zonder peuk te lang is :)
pi_169859276
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:47 schreef Basp1 het volgende:
Gaan de parken ook een milieuzone bij hun parkeerplaatsen instellen zodat iedereen die met een te vervuilende auto komt aanrijden daar dan ook niet meer mag parkeren? 😀
Lijkt mij op zichzelf een prima idee, maar is het al in jouw opgekomen dat het er vooral om gaan wat de klant wil?

Nou, die wil niet dat zijn kinderen last hebben van rokers in de rij.
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:55:55 #166
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169859279
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:54 schreef OllieA het volgende:
Wat leer je je kinderen eigenlijk wanneer je een uur met ze in de wachtrij gaat staan voor een kermisattractie? Dat als je maar lang genoeg wacht het leven uiteindelijk toch nog leuk wordt?
Dat sigarettenrook inademen er gewoon bijhoort.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:56:27 #167
321876 Cherna
Fuck the System
pi_169859295
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:37 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Als er bij mij een roker naast sta dan zeg ik er meteen wat van hoor.
Hij/zij kan of die peuk uit maken en weggooien of ik verwijderen hem zelf wel.
Veel mensen durven niks te zeggen tegen rokers en voordringers, maar ik heb daar echt schijt aan.
Van die achterlijke kampers die denken dat voordringen wel ff kan. Per direct erop aanspreken.

De achterlijke gladiool die een peuk opsteekt met kinderen eromheen en lekker de rook uitbaast richting anderen kan eerst een waarschuwing verwachten en ander stomp ik de sigaret wel uit in het gezicht.

Ze leren zich maar lekker gedragen en niet tot last te zijn omdat ze hun belachelijke verslaving niet binnen de perken kunnen houden. Ga maar lekker met z'n allen in een rookhok staan.
Hè maar ik rook niet. Dat was je nog vergeten te melden.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  † In Memoriam † woensdag 29 maart 2017 @ 12:58:24 #168
137949 Disana
pi_169859347
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:57 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Sorry, maar ik neem waar dat de frustratie vooral bij de rokers zit. En het was geen grap: van stoppen met roken word je rustiger.

[ Bericht 23% gewijzigd door Frutsel op 29-03-2017 13:09:12 ]
pi_169859352
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:53 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Nee, als een roker bij jou in de buurt komt is het volgens jou al terecht om over te gaan tot fysiek geweld! Je schreef:

[..]

Het gaat niet eens over rook in het gezicht blazen. Het gaat enkel om dat er een roker bij je in de buurt is! Je blijft met je poten van een ander af! Hoe dan ook! Wat jij hier verkondigt is asociaal! Je hebt het daar helemaal niet over rook in iemands' gezicht uitblazen!

[..]

Dit is minstens net zo debiel, je zegt:

[..]

rokers zijn ook gelijk maar hetzelfde als voordringers en "kampers"?? En kampers dringen ook altijd voor? Laat je nakijken joh!
Jezus wat ben je een mierenneuker zeg.

Rokers in rijen zijn gelijk aan voordringers. En de meeste voordringers zien eruit als kampers.
Godsamme steek er nog 1tje op ofzo :')

We hebben het hier over rijen in pretparken zie je de link daar niet ofzo of is je brein 1 rokerige bende?

Ik hoop maar dat roken in alle openbare ruimtes verbannen wordt, dan kunnen andere mensen van de schonere lucht genieten ipv van vaak in de walm van een roker te lopen.
pi_169859359
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:47 schreef Basp1 het volgende:
Gaan de parken ook een milieuzone bij hun parkeerplaatsen instellen zodat iedereen die met een te vervuilende auto komt aanrijden daar dan ook niet meer mag parkeren? 😀
En het debiele is vervolgens dat die pretparken wel allemaal maar wat graag kinderen overal proberen allerlei ongezonde baggersnoep, Cola en vet vreten proberen aan te smeren!
  woensdag 29 maart 2017 @ 12:58:57 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169859360
quote:
Gelukkig kom je totaal niet gefrustreerd over.

[ Bericht 27% gewijzigd door Frutsel op 29-03-2017 13:09:01 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169859445
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:58 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

En het debiele is vervolgens dat die pretparken wel allemaal maar wat graag kinderen overal proberen allerlei ongezonde baggersnoep, Cola en vet vreten proberen aan te smeren!
Het is helemaal geen volksgezondheidsmaatregel. Het is gewoon een vraag van veel bezoekers dat ze niet meer geconfronteerd te hoeven worden met sigarettenrook in de wachtrij.

Een vraag die op is gekomen omdat er een paar figuren zijn die je moet vertellen dat het asociaal gedrag is.
pi_169859468
quote:
9s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Om na een kleine twee minuten weer als een kaartenhuis in te storten.
De wachtrij in de Efteling als training voor het leven: het is wachten op een kortstondig genot, wen er maar vast aan kind.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:05:04 #174
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_169859500
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 05:43 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Gelukkig ben je niet strijdbaar.
Deze post is niet van mij maar van CHAI.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_169859501
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:58 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Jezus wat ben je een mierenneuker zeg.

Rokers in rijen zijn gelijk aan voordringers. En de meeste voordringers zien eruit als kampers.
Godsamme steek er nog 1tje op ofzo :')

Miereneuker? Jij vind het nomaal om iemand die rookt na 1 waarschuwing in het gezicht te stompen?

Volgens mij is er dan echt een steekje bij je los!

Rokers die een peukje in de rij roken en de ruimte is er zodat niemand er last van heeft is iets volledig anders dan voordringen!

En ze zien er uit als kampers? Heb je "Der ewige kamper" gelezen ofzo?
pi_169859534
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:58 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

En het debiele is vervolgens dat die pretparken wel allemaal maar wat graag kinderen overal proberen allerlei ongezonde baggersnoep, Cola en vet vreten proberen aan te smeren!
Daar hebben kinderen/hun ouders een keuze.
pi_169859570
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is helemaal geen volksgezondheidsmaatregel. Het is gewoon een vraag van veel bezoekers dat ze niet meer geconfronteerd te hoeven worden met sigarettenrook in de wachtrij.

Een vraag die op is gekomen omdat er een paar figuren zijn die je moet vertellen dat het asociaal gedrag is.
Het is ook asociaal om kinderen continu te proberen overhalen allerlei ongezonde shit te vreten! Dus die pretparken zijn gewoon verschrikkelijk hypocriet!
pi_169859616
quote:
17s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je bent echt vermakelijk. Je houdt me wel van mijn werk, maar dat schaar ik maar onder de rookpauzes van weleer.
Tuurlijk. Jij hoeft niet te reageren hoor. Hou het lekker bij je werk. Beetje goedkoop om een ander de schuld daarvan te geven. Maar ja, het past wel erg bij je. Blijkbaar ligt het altijd aan een ander en nooooooooooooit aan jou!
pi_169859625
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:07 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Het is ook asociaal om kinderen continu te proberen overhalen allerlei ongezonde shit te vreten! Dus die pretparken zijn gewoon verschrikkelijk hypocriet!
Tang-varken vergelijking. Je kan niet kiezen of je buurman wel of geen sigaret opsteekt, wel of je een hamburger in je kind stopt.
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:11:38 #180
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169859661
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:09 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

Tuurlijk. Jij hoeft niet te reageren hoor. Hou het lekker bij je werk. Beetje goedkoop om een ander de schuld daarvan te geven. Maar ja, het past wel erg bij je. Blijkbaar ligt het altijd aan een ander en nooooooooooooit aan jou!
Ik kan best goed multitasken en mijn deadline ligt voor vanavond rond zessen. Ik loop op schedule, dus als je het niet erg vindt, blijf ik nog even hangen. Eigen baas enzo.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169859663
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Daar hebben kinderen/hun ouders een keuze.
Nee, dat is niet waar. Het is verleiding tot, en daar is de mens erg vatbaar voor. Dat werkt zo ook bij supernarkten en dergelijke! Die draaien daar juist op!
pi_169859669
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:07 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Het is ook asociaal om kinderen continu te proberen overhalen allerlei ongezonde shit te vreten! Dus die pretparken zijn gewoon verschrikkelijk hypocriet!
De meeste mensen gaan niet dagelijks naar een pretpark.

Maar waarom maak jij je zo enorm druk? Als ik bij jou op bezoek kom moet ik mij ook aan jouw regels houden, toch?
pi_169859706
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:11 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Nee, dat is niet waar. Het is verleiding tot, en daar is de mens erg vatbaar voor. Dat werkt zo ook bij supernarkten en dergelijke! Die draaien daar juist op!
Het schijnt zo te zijn dat je kinderen kan opvoeden.
pi_169859710
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:11 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Nee, dat is niet waar. Het is verleiding tot, en daar is de mens erg vatbaar voor. Dat werkt zo ook bij supernarkten en dergelijke! Die draaien daar juist op!
Probeer je nou te zeggen dat dat fast-food tegen de wil van de ouders/kinderen naar binnen gepropt wordt?
pi_169859713
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Tang-varken vergelijking. Je kan niet kiezen of je buurman wel of geen sigaret opsteekt, wel of je een hamburger in je kind stopt.
Nee, die kinderen worden continu lekker gemaakt. EN als ouder wil je ook niet de hele tijd nee moeten zeggen en een zeurend kind hebben! Het is misbruik maken van andermans zwakte!
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:14:14 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169859730
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:13 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

Nee, die kinderen worden continu lekker gemaakt. EN als ouder wil je ook niet de hele tijd nee moeten zeggen en een zeurend kind hebben! Het is misbruik maken van andermans zwakte!
Je moet je eigen zwakte niet op anderen projecteren. Dat zie ik je constant doen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169859738
quote:
17s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kan best goed multitasken en mijn deadline ligt voor vanavond rond zessen. Ik loop op schedule, dus als je het niet erg vindt, blijf ik nog even hangen. Eigen baas enzo.
Maar je zei dat ik je van je werk afhield! En dat is stuitend voor hoe jij eerst naar een ander kijkt en zijst en niet naar jezelf!
pi_169859756
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:13 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Nee, die kinderen worden continu lekker gemaakt. EN als ouder wil je ook niet de hele tijd nee moeten zeggen en een zeurend kind hebben! Het is misbruik maken van andermans zwakte!
Heb je zelf kinderen?
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:16:18 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169859776
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:14 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

Maar je zei dat ik je van je werk afhield! En dat is stuitend voor hoe jij eerst naar een ander kijkt en zijst en niet naar jezelf!
Zoals ik al zei: af en toe een pauze is goed voor de grijze cellen en ik heb de tijd. Qua planning loop ik voor. Dus maak je daar maar geen zorgen om. Je hebt al genoeg aan je hoofd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169859848
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Pretparken zijn openbare gelegenheden. Daarmee bepalen ze niet gewoon hun eigen regels. Ze mogen bijvoorbeeld ook geen gehandicapen weigeren.

Zeg ik als niet-roker
Gehandicapten weigeren mag dan ook niet. Een rookverbod instellen wel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_169859851
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:13 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Nee, die kinderen worden continu lekker gemaakt. EN als ouder wil je ook niet de hele tijd nee moeten zeggen en een zeurend kind hebben! Het is misbruik maken van andermans zwakte!
Die van mij vinden groente en fruit juist erg lekker. Nogmaals: opvoeding!
pi_169859893
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Pretparken zijn openbare gelegenheden. Daarmee bepalen ze niet gewoon hun eigen regels. Ze mogen bijvoorbeeld ook geen gehandicapen weigeren.

Zeg ik als niet-roker
Ben jij nu echt serieus het weigeren van gehandicapten en verbieden van roken op specifieke plaatsen met elkaar gelijk aan het stellen?
pi_169859897
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De meeste mensen gaan niet dagelijks naar een pretpark.
O, dan hebben ze dus ook maar amper last van iemand die een peukje rookt in de rij aldaar!

quote:
Maar waarom maak jij je zo enorm druk?
Ik vind het nogal walgelijk hoe men blijkbaar meent te moeten spreken over iemand die rookt! Al die vooroordelen hier, het is om misselijk van te worden!

Als iemand rook in iemands' gezicht blaast dan is dat uiteraard fout. Maar er zijn zat rokers die daar wel rekening mee houden. Maar het lijkt er op dat je bij sommigen vogelvrij bent als je roker blijkt te zijn!

Laat die pretparken er liever voor zorgen dat die rijen niet zo verschrikkelijk lang zijn. Geef mensen een tichket dat ze elke atractie eenmalig met voorrang mogen gebruiken en dat zij die een tweede of derde keer willen wel gewoon in de rij moeten wachten of iets dergelijks.

Het probleem zit hem niet in het roken, maar in de enorme wachtrijen!

quote:
Als ik bij jou op bezoek kom moet ik mij ook aan jouw regels houden, toch?
Uiteraard, maar ik reken er geen geld voor, en ik heb geen publieke functie! Een pretpark probeert kinderen naar zich toe te lokken. Ik probeer jou niet hierheen te lokken!
pi_169859918
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het schijnt zo te zijn dat je kinderen kan opvoeden.
Het schijnt dat van de opvoedmethodes in Noord-Korea kinderen niet gelukkiger worden!
pi_169859979
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Probeer je nou te zeggen dat dat fast-food tegen de wil van de ouders/kinderen naar binnen gepropt wordt?
Deels wel. En snoep en dergelijke. Want overal wordt het je aangeboden en zo verleidelijk mogelijk. Die tactiek werkt bij supermarkten ook. Daar doet men dat wat men wil verkopen ook op de hoogte waar het het meest opvalt. Daar doet men ook een lekker geurtje in airco waardoor men onderbewust meer gaat kopen!

Zo werkt dat bij mensen. Het mag hoor, dat hoort er bij. Maar hypocriet doen wat betreft een peukje in de buitenlucht omdat iedereen daar ineens aan dood gaat en ondertussen wel kinderen ongezond vreten en drankjes aan te smeren is wel een beetje heel erg hypocriet!
pi_169860004
quote:
9s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je moet je eigen zwakte niet op anderen projecteren. Dat zie ik je constant doen.
Volgens mij deed jij dat weet je nog wel?

Of zit het je nog steeds dwars dat ik je wees op je :"je houdt me van het werk" onzin!
pi_169860008
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Heb je zelf kinderen?
Want?
pi_169860019
quote:
17s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: af en toe een pauze is goed voor de grijze cellen en ik heb de tijd. Qua planning loop ik voor. Dus maak je daar maar geen zorgen om. Je hebt al genoeg aan je hoofd.
O, dan houdt ik je dus helemaal niet van je werk maar mag je mij wel dankbaar zijn dus!
pi_169860038
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Die van mij vinden groente en fruit juist erg lekker. Nogmaals: opvoeding!
Waarom verkopen pretparken dat dan niet meer? De meeste kinderen zijn dus doller op snoep en patat!
pi_169860070
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:21 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

O, dan hebben ze dus ook maar amper last van iemand die een peukje rookt in de rij aldaar!

[..]

Ik vind het nogal walgelijk hoe men blijkbaar meent te moeten spreken over iemand die rookt! Al die vooroordelen hier, het is om misselijk van te worden!

Als iemand rook in iemands' gezicht blaast dan is dat uiteraard fout. Maar er zijn zat rokers die daar wel rekening mee houden. Maar het lijkt er op dat je bij sommigen vogelvrij bent als je roker blijkt te zijn!

Laat die pretparken er liever voor zorgen dat die rijen niet zo verschrikkelijk lang zijn. Geef mensen een tichket dat ze elke atractie eenmalig met voorrang mogen gebruiken en dat zij die een tweede of derde keer willen wel gewoon in de rij moeten wachten of iets dergelijks.

Het probleem zit hem niet in het roken, maar in de enorme wachtrijen!

[..]

Uiteraard, maar ik reken er geen geld voor, en ik heb geen publieke functie! Een pretpark probeert kinderen naar zich toe te lokken. Ik probeer jou niet hierheen te lokken!
Als ik ergens last van heb, dan heb ik er last van. Ook als het maar 1 keer per jaar is.

De vooroordelen over asociale rokers ben je aardig aan het bevestigen met de toon die je aanslaat.
pi_169860076
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:22 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Het schijnt dat van de opvoedmethodes in Noord-Korea kinderen niet gelukkiger worden!
Dus?
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:32:09 #202
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169860084
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:29 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Waarom verkopen pretparken dat dan niet meer? De meeste kinderen zijn dus doller op snoep en patat!
Inderdaad. Jongens, we gaan fijn naar de Efteling! Geen last meer van rokende mensen in de rij en na afloop allemaal een stronkje brocoli!
PS: We gaan niet in atttracties die harder gaan dan 5 km/hr, want dat is te gevaarlijk en eng. En ook niet meer naar het sprookjesbos, meneer Kannibaal of het carnaval-festival, want dat is racistisch.

Gewoon op de ligfiets naar de Efteling. Daar de Panda-droom in, een stronkje brocoli klagen en dan weer naar huis! En vooral niet uit verveling gaan roken ondertussen!

Nederland 2017....
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169860133
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:29 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Waarom verkopen pretparken dat dan niet meer? De meeste kinderen zijn dus doller op snoep en patat!
Volgens mij kan ik nog steeds fruit kopen in de Efteling.

En dat kinderen snoep lekker vinden is in de meeste gevallen waar. Maar ja, daar ben je dus opvoeder voor. Want wie wil er nu zo'n ongezond zijn? Die kinderen niet. Die hebben alleen nog niet zo'n idee over lange termijn gevolgen.
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:40:36 #204
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169860284
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:28 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

O, dan houdt ik je dus helemaal niet van je werk maar mag je mij wel dankbaar zijn dus!
Je gaat er steeds slechter van spellen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169860363
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 11:04 schreef VEM2012 het volgende:
Wat is nu eigenlijk het probleem? Je bent te gast bij een van deze parken en dan moet je je houden aan de regels. Vind je de regels 'stom', dan ga je toch lekker niet?
Ah, vertel dat aan hen die wilden dat het park de regels ging veranderen! Die konden namelijk ook thuisblijven als ze het niet eens waren met mensen die een peukje opstaken in de rij! Waarom zeg je het niet tegen hun?

O nee. Want die zitten in jouw kampje, dus die mogen er wel iets van zeggen, die hoeven niet thuis te blijven natuurlijk!
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:44:57 #206
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169860377
Rokers zijn de nieuwe Joden.

Feitelijk...
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169860397
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

Inderdaad. Jongens, we gaan fijn naar de Efteling! Geen last meer van rokende mensen in de rij en na afloop allemaal een stronkje brocoli!
PS: We gaan niet in atttracties die harder gaan dan 5 km/hr, want dat is te gevaarlijk en eng. En ook niet meer naar het sprookjesbos, meneer Kannibaal of het carnaval-festival, want dat is racistisch.

Gewoon op de ligfiets naar de Efteling. Daar de Panda-droom in, een stronkje brocoli klagen en dan weer naar huis! En vooral niet uit verveling gaan roken ondertussen!

Nederland 2017....
Precies, en Zwarte Piet schaffen we ook af, kerstbomen mogen ook niet meer want daar storen sommigen zich weer aan.
pi_169860399
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:44 schreef LXIV het volgende:
Rokers zijn de nieuwe Joden.

Feitelijk...
Sodemieter op met je achterlijke vergelijkingen. Je hebt echt geen idee waar je het over hebt.
pi_169860414
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Volgens mij kan ik nog steeds fruit kopen in de Efteling.

En dat kinderen snoep lekker vinden is in de meeste gevallen waar. Maar ja, daar ben je dus opvoeder voor. Want wie wil er nu zo'n ongezond zijn? Die kinderen niet. Die hebben alleen nog niet zo'n idee over lange termijn gevolgen.
Met meer bedoel ik minder snoep en friet en meer voornamelijk gezonde dingen!
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:47:12 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169860424
Ik wacht op de negerzoenen van Buys en voorjaarsbrochure van HEMA.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169860433
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:27 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Want?
Je schetst een erg pessimistisch opvoedkundig beeld waarvan ik vrij zeker weet dat het er bij het allergrootste deel van de ouders zo niet aan toe gaat.
pi_169860436
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je gaat er steeds slechter van spellen.
O jee een typefoutje. BRAND!!!! Je gaat ook steeds zieliger doen jij he?
pi_169860448
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:44 schreef LXIV het volgende:
Rokers zijn de nieuwe Joden.

Feitelijk...
Ja, dat is wel waar het op neerkomt in dit topic ja
pi_169860449
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:26 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Deels wel. En snoep en dergelijke. Want overal wordt het je aangeboden en zo verleidelijk mogelijk. Die tactiek werkt bij supermarkten ook. Daar doet men dat wat men wil verkopen ook op de hoogte waar het het meest opvalt. Daar doet men ook een lekker geurtje in airco waardoor men onderbewust meer gaat kopen!

Zo werkt dat bij mensen. Het mag hoor, dat hoort er bij. Maar hypocriet doen wat betreft een peukje in de buitenlucht omdat iedereen daar ineens aan dood gaat en ondertussen wel kinderen ongezond vreten en drankjes aan te smeren is wel een beetje heel erg hypocriet!
Domheid kent geen grenzen dat bewijs je keer op keer. Het gaat om de bewuste keuze die je maakt. Als jij als ouder niet de bewuste keuze kan maken om je kind al dan niet een hamburger te voeren, omdat je bang bent dat je kind gaat lopen janken dan had je misschien beter je ballen preventief kunnen laten verwijderen.
pi_169860469
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Je schetst een erg pessimistisch opvoedkundig beeld waarvan ik vrij zeker weet dat het er bij het allergrootste deel van de ouders zo niet aan toe gaat.
Leg eens uit wat er niet klopt dan?
pi_169860500
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:48 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Domheid kent geen grenzen dat bewijs je keer op keer. Het gaat om de bewuste keuze die je maakt. Als jij als ouder niet de bewuste keuze kan maken om je kind al dan niet een hamburger te voeren, omdat je bang bent dat je kind gaat lopen janken dan had je misschien beter je ballen preventief kunnen laten verwijderen.
Lul niet. Het is een feit dat de mens erg vatbaar is voor onbewuste suggesties. Dat jij je daar niet van bewust bent moet je niet op mij spiegelen!
pi_169860528
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:49 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Leg eens uit wat er niet klopt dan?
Gezien je gedrag in dit topic denk ik dat dat zinloos is.
pi_169860541
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:50 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Lul niet. Het is een feit dat de mens erg vatbaar is voor onbewuste suggesties. Dat jij je daar niet van bewust bent moet je niet op mij spiegelen!
Ik weet dondersgoed dat er bewust en onbewust op mensen wordt ingespeeld. Het gaat er om of je een ruggengraat hebt of niet om die verleidingen te weerstaan.

Waarschijnlijk weet je zelf ook het antwoord wel op de vraag of je die ruggengraat hebt.
pi_169860545
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Gezien je gedrag in dit topic denk ik dat dat zinloos is.
Ah, daar is de "ik lulde maar wat en moet nu aantonen en moeite doen dus dus ik kom met een goedkope smoes om er onderuit te komen!" argumentatie!
pi_169860573
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:52 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:
argumentatie!
Mn koffie, wat doe je _O-
pi_169860609
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:52 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Ah, daar is de "ik lulde maar wat en moet nu aantonen en moeite doen dus dus ik kom met een goedkope smoes om er onderuit te komen!" argumentatie!
He een recursieve O+ post. Althans eentje die zichzelf beschrijft. Mooi !
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_169860621
Het is ergens al triest te noemen dat je hier een regel voor moet opstellen aangezien er dus mensen zijn die het nodig vinden om in zo'n wachtrij te gaan lopen paffen en niet kunnen bedenken dat anderen daar last van kunnen hebben.

Snap ook niet waarom je als roker hierover zou moeten janken. Hoelang spendeer je jaarlijks nou in de wachtrij van een pretpark? Wat een vrijheidsberoving zeg. :')
pi_169860635
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:52 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ik weet dondersgoed dat er bewust en onbewust op mensen wordt ingespeeld. Het gaat er om of je een ruggengraat hebt of niet om die verleidingen te weerstaan.

Waarschijnlijk weet je zelf ook het antwoord wel op de vraag of je die ruggengraat hebt.
Ah, dus je weet dat dat de zwakte is van de mens, en daar mag een pretpark misbruik van maken? Het is moeilijk voor veel mensen om daar weerstand aan te bieden. Daarom wordt daar ok zo massaal misbruik van gemaakt en is het big bussiness!

En ruggegraat? Jij hoeft niet op me te reageren hoor! heb je geen ruggegraat?

Dus hoe es ff op met je gejank en probeer eens te reageer zondder gelijk in de aanval te gaan, wil je? Heb ik je iets misdaan?
pi_169860653
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:44 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Ah, vertel dat aan hen die wilden dat het park de regels ging veranderen! Die konden namelijk ook thuisblijven als ze het niet eens waren met mensen die een peukje opstaken in de rij! Waarom zeg je het niet tegen hun?

O nee. Want die zitten in jouw kampje, dus die mogen er wel iets van zeggen, die hoeven niet thuis te blijven natuurlijk!
Rokers hoeven ook niet thuis te blijven. Zolang ze maar niet in de rij roken maar op de aangewezen rookplekken.
  woensdag 29 maart 2017 @ 13:57:25 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169860655
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:56 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

Dus hoe es ff op met je gejank en probeer eens te reageer zondder gelijk in de aanval te gaan, wil je? Heb ik je iets misdaan?
Volgens mij moet je weer even een rookpauze nemen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169860660
Ik rook wel maar heb dat ook nooit in zo'n wachtrij gedaan. Dat is best wel aso toch met al die kleine kinderen enzo.
pi_169860694
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:56 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Ah, dus je weet dat dat de zwakte is van de mens, en daar mag een pretpark misbruik van maken? Het is moeilijk voor veel mensen om daar weerstand aan te bieden. Daarom wordt daar ok zo massaal misbruik van gemaakt en is het big bussiness!

En ruggegraat? Jij hoeft niet op me te reageren hoor! heb je geen ruggegraat?

Dus hoe es ff op met je gejank en probeer eens te reageer zondder gelijk in de aanval te gaan, wil je? Heb ik je iets misdaan?
Ach ja, zolang jij blijkbaar denkt dat iedereen zich vergrijpt aan hamburgers zodra ze een hamburgertent zien valt er geen zinnige discussie te voeren.
pi_169860715
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 21:33 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Op een terras is een ander verhaal, dat is in de buitenlucht en als je er aan stoord, dan ga je toch binnen zitten of je kiest een ander terras.

Ik ben zelf ook een roker en ben, ook gezien de houding van niet-rokers de laatste jaren, van mening dat niemand last van mijn sigaretje hoeft te hebben. Maar zodra ik in de buitenlucht een peuk rook ga ik geen rekening meer houden met mensen die erover zeuren.
Het is ook wel een beetje de tegenovergestelde wereld dat een niet-roker ruim baan moet maken voor iemand die zich even niet kan onthouden van zijn verslaving. Ik vind het ook smerig op een terras om naast een roker te zitten, zeker wanneer je aan het eten bent. Maar ik vind echt niet dat ik dan weg moet gaan omdat die persoon in kwestie zo nodig zijn longen moet asfalteren. :')
pi_169860723
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:44 schreef LXIV het volgende:
Rokers zijn de nieuwe Joden.

Feitelijk...
Goed nieuws. In welk concentratiekamp zitten de rokers?
"Rauchen macht frei"
pi_169860743
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:56 schreef Bananenpap het volgende:
Het is ergens al triest te noemen dat je hier een regel voor moet opstellen aangezien er dus mensen zijn die het nodig vinden om in zo'n wachtrij te gaan lopen paffen en niet kunnen bedenken dat anderen daar last van kunnen hebben.

Snap ook niet waarom je als roker hierover zou moeten janken. Hoelang spendeer je jaarlijks nou in de wachtrij van een pretpark? Wat een vrijheidsberoving zeg. :')
Laat men eens wat doen aan die wachtrijen, zodat je niet een uur of meer in de rij hoeft te staan! Daar is iedereen bij gebaat! De roker zal dan geen peuk in de rij opsteken, de ouders zijn minder opgefokt door het wachten, de kids kunnen in meer attracties, etcetera!

Daar is iedereen bij gebaat.

Geef iedereen standaard 1 ticket waarmee je overal 1 keer met voorrang in kunt! Een tweede keer ga je in de lange wachtrij! Doe pre sale met name en hou een maximum bezoekers aantal aan!

Dat soort dingen is iedereen bij gebaat!
pi_169860768
quote:
17s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Volgens mij moet je weer even een rookpauze nemen.
Je hebt niks zinnigs meer te melden ofzo? Ga ff een ander zieken joh!
  woensdag 29 maart 2017 @ 14:03:22 #232
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169860786
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:02 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

Je hebt niks zinnigs meer te melden ofzo? Ga ff een ander zieken joh!
Sorry, je hapt te schattig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169860791
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:59 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ach ja, zolang jij blijkbaar denkt dat iedereen zich vergrijpt aan hamburgers zodra ze een hamburgertent zien valt er geen zinnige discussie te voeren.
Kun je even citeren waar ik DAT beweer? Of komt wat ik zeg je niet goed uit en ga je zelf maar voor mij spreken en daar zelf op reageren?
pi_169860820
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:01 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Laat men eens wat doen aan die wachtrijen, zodat je niet een uur of meer in de rij hoeft te staan! Daar is iedereen bij gebaat! De roker zal dan geen peuk in de rij opsteken, de ouders zijn minder opgefokt door het wachten, de kids kunnen in meer attracties, etcetera!

Aha, we zijn bij de conclusie beland. Dat er in de rij gerookt wordt is de schuld van het pretpark en niet van de roker. :')
pi_169860828
quote:
17s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Sorry, je hapt te schattig.
Je hebt dus echt niks zinnigs te melden?
  woensdag 29 maart 2017 @ 14:06:58 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169860866
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:05 schreef grimselman het volgende:

Aha, we zijn bij de conclusie beland. Dat er in de rij gerookt wordt is de schuld van het pretpark en niet van de roker. :')
Mooi hè?
Nee, ik hoef niet mijn sociale verantwoordelijkheid te nemen, dat pretpark moet die rijen maar verkorten met allerlei extra regeltjes.

Ik rook, dus ik besta!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169860869
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:05 schreef grimselman het volgende:

[..]

Aha, we zijn bij de conclusie beland. Dat er in de rij gerookt wordt is de schuld van het pretpark en niet van de roker. :')
Deels wel ja! Het is ook vaak debet aan frustratie en ruzies in die lange wachtrijen! Mensen komen vaak gestrest en opgefokt uit het pretpark ipv een dagje ontspanning!
  woensdag 29 maart 2017 @ 14:07:33 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169860882
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:07 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

Deels wel ja! Het is ook vaak debet aan frustratie en ruzies in die lange wachtrijen! Mensen komen vaak gestrest en opgefokt uit het pretpark ipv een dagje ontspanning!
Jij leeft echt in een heel rare realiteit. Wat rook je?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169860890
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:01 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Laat men eens wat doen aan die wachtrijen, zodat je niet een uur of meer in de rij hoeft te staan! Daar is iedereen bij gebaat! De roker zal dan geen peuk in de rij opsteken, de ouders zijn minder opgefokt door het wachten, de kids kunnen in meer attracties, etcetera!

Daar is iedereen bij gebaat.

Geef iedereen standaard 1 ticket waarmee je overal 1 keer met voorrang in kunt! Een tweede keer ga je in de lange wachtrij! Doe pre sale met name en hou een maximum bezoekers aantal aan!

Dat soort dingen is iedereen bij gebaat!
Of je rookt gewoon niet in een wachtrij. Lijkt mij de simpelste oplossing waar ook iedereen mee gebaat is. Zelfs de roker in principe.
pi_169860899
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mooi hè?
Nee, ik hoef niet mijn sociale verantwoordelijkheid te nemen, dat pretpark moet die rijen maar verkorten met allerlei extra regeltjes.

Ik rook, dus ik besta!
Dat pretpark heeft ook een sociale verantwoordelijkheid! Het zou ze sieren als ze eens wat deden aan die lange wachtrijen!
pi_169860915
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jij leeft echt in een heel rare realiteit. Wat rook je?
Jij bent echt beroepsjankerd he?
pi_169860941
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:03 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Kun je even citeren waar ik DAT beweer? Of komt wat ik zeg je niet goed uit en ga je zelf maar voor mij spreken en daar zelf op reageren?
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:13 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

Nee, die kinderen worden continu lekker gemaakt. EN als ouder wil je ook niet de hele tijd nee moeten zeggen en een zeurend kind hebben! Het is misbruik maken van andermans zwakte!
Je geeft hier expliciet aan dat mensen geen eigen afweging kunnen maken in het betreden van een snackbar, omdat je kinderen anders de boel op stelten zetten.

Gaat natuurlijk helemaal nergens over, misschien dat je tokkies niet als standaard moet nemen. Al kan ik wel begrijpen dat je dat doet daar jij er zelf ook één bent :N
pi_169860946
Overigens sta ik zelden in zo'n lange wachtrij. Maar ik ben dan ook niet zo'n mongool die in het hoogseizoen gaat en vervolgens gaat janken dat hij maar drie attracties heeft gezien :')
pi_169860954
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:07 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Of je rookt gewoon niet in een wachtrij. Lijkt mij de simpelste oplossing waar ook iedereen mee gebaat is. Zelfs de roker in principe.
Ik denk dat een roker best een half uur of een uur zonder kan meestal. Maar langer niet roken is voor velen best moeilijk! Maar langer dan een uur wachten in de rijen zorgt voor veel meer frustraties en ergerlijk gedrag! En die verantwoordelijkheid ligt ook grotendeels bij het pretpark!
  woensdag 29 maart 2017 @ 14:10:42 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169860955
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:08 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

Jij bent echt beroepsjankerd he?
Ja! Daarom ben ik degene die hier post na post loopt te zeiken op een terecht verbod en die vindt dat de Efteling rokers moet ontzien. Door heel slimme rij-maatregelen te treffen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169861006
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:10 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Ik denk dat een roker best een half uur of een uur zonder kan meestal. Maar langer niet roken is voor velen best moeilijk! Maar langer dan een uur wachten in de rijen zorgt voor veel meer frustraties en ergerlijk gedrag! En die verantwoordelijkheid ligt ook grotendeels bij het pretpark!
Tsjah, moet je maar niet roken toch?
pi_169861028
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:10 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

[..]

Je geeft hier expliciet aan dat mensen geen eigen afweging kunnen maken in het betreden van een snackbar, omdat je kinderen anders de boel op stelten zetten.

Gaat natuurlijk helemaal nergens over, misschien dat je tokkies niet als standaard moet nemen. Al kan ik wel begrijpen dat je dat doet daar jij er zelf ook één bent :N
Maar dat beweerde je niet. Je zei namelijk:

quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:59 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Ach ja, zolang jij blijkbaar denkt dat iedereen zich vergrijpt aan hamburgers zodra ze een hamburgertent zien valt er geen zinnige discussie te voeren.
Ik heb het dus nier over 1 hamburgertent of snoeptent! Ik heb het over het continu aanlopen tegen snoep een vreettenten! Dus niet over 1 keer niet kunnen weerstaan maar het stelselmatig moeten weerstaan!

EN natuurlijk willen kinderen dan een patatje, een suikerspin enzovoorts. Of zijn jouw kinderen zombies?
pi_169861056
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:44 schreef LXIV het volgende:
Rokers zijn de nieuwe Joden.

Feitelijk...
Hoho, het zijn de rokers die anderen vergassen.
in a crowd you lose humanity
  woensdag 29 maart 2017 @ 14:18:22 #249
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169861128
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:15 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hoho, het zijn de rokers die anderen vergassen.
"Rokers zijn de nieuwe nazi's" is dan wat accurater idd.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 29 maart 2017 @ 14:19:39 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169861160
quote:
9s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:18 schreef Perrin het volgende:

"Rokers zijn de nieuwe nazi's" is dan wat accurater idd.
Attractieparkbeulen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169861168
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:10 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Ik denk dat een roker best een half uur of een uur zonder kan meestal. Maar langer niet roken is voor velen best moeilijk! Maar langer dan een uur wachten in de rijen zorgt voor veel meer frustraties en ergerlijk gedrag! En die verantwoordelijkheid ligt ook grotendeels bij het pretpark!
Hoe doen die rokers het dan als ze op vakantie gaan naar Turkije of ergens anders waar ze naar toe vliegen?
in a crowd you lose humanity
  woensdag 29 maart 2017 @ 14:25:06 #252
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_169861267
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:47 schreef Basp1 het volgende:
Gaan de parken ook een milieuzone bij hun parkeerplaatsen instellen zodat iedereen die met een te vervuilende auto komt aanrijden daar dan ook niet meer mag parkeren? 😀
Sterker nog, het is al jáááren verboden om met een ronkende auto in de wachtrij te staan. Het is een regelrechte schande.
pi_169861321
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:20 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hoe doen die rokers het dan als ze op vakantie gaan naar Turkije of ergens anders waar ze naar toe vliegen?
In de wc roken. Daarom zitten er ook asbakken in de wc's, omdat ze weten hoe rokers zijn en het is beter een asbak aan te bieden, dan dat ze rare fratsen uithalen om stiekem hun peukje weg te gooien.
pi_169861346
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:44 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Ah, vertel dat aan hen die wilden dat het park de regels ging veranderen! Die konden namelijk ook thuisblijven als ze het niet eens waren met mensen die een peukje opstaken in de rij! Waarom zeg je het niet tegen hun?

O nee. Want die zitten in jouw kampje, dus die mogen er wel iets van zeggen, die hoeven niet thuis te blijven natuurlijk!
Van mij mag je best een briefje sturen om het weer omgekeerd te krijgen. Als de gemiddelde bezoeker liever wel rokers in de rij heeft, dan gaat dat ook vast wel gebeuren.

Mijn kampje bestaat uit op dagen gaan dat je nauwelijks een rij hebt.
pi_169861347
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:27 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

In de wc roken. Daarom zitten er ook asbakken in de wc's, omdat ze weten hoe rokers zijn en het is beter een asbak aan te bieden, dan dat ze rare fratsen uithalen om stiekem hun peukje weg te gooien.
Volgens mij zitten er geen asbakken in die wc's. Sterker nog: in de vliegtuigen waar ik altijd in zit, wordt omgeroepen dat de wc's uitgerust met rookmelders.
Ook heb ik nooit rooklucht geroken in de wc's en dat zou je echt wel ruiken, als er gerookt wordt.
in a crowd you lose humanity
pi_169861366
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 13:46 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Met meer bedoel ik minder snoep en friet en meer voornamelijk gezonde dingen!
Het lijkt mij dat de afnemers bepalen wat er aangeboden zal worden.
pi_169861426
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:29 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Volgens mij zitten er geen asbakken in die wc's. Sterker nog: in de vliegtuigen waar ik altijd in zit, wordt omgeroepen dat de wc's uitgerust met rookmelders.
Ook heb ik nooit rooklucht geroken in de wc's en dat zou je echt wel ruiken, als er gerookt wordt.
Let er de volgende keer maar op. Roken is er inderdaad al jaren verboden en het wordt ook omgeroepen. Toch zit er in elk vliegtuig nog gewoon een asbak in de wc en dat is om de reden die ik net gaf. Je kunt het ook googlen, het is een veelgestelde vraag.
  FOK!fotograaf woensdag 29 maart 2017 @ 14:39:06 #258
842 Zorro
Z
pi_169861540
Dat er in 2017 nog zo'n grootste 1 april-grap kan worden georganiseerd, hulde _O_
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_169861552
Even los van het feit dat dit voor velen weer een extra gelegenheid is om op rokers af te geven, zich aan te stellen en de meerookleugen te verspreiden, vind ik dit wel een prima maatregel. Wachten en roken gaan wel goed samen, maar meeroken moet een keuze zijn.

Je kunt natuurlijk ook iemand gewoon even een paar meter verderop een sigaret laten roken en dan zijn oude plek in de rij weer laten innemen, maar nu zal ik wel weer teveel beschaving veronderstellen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 29 maart 2017 @ 14:42:06 #260
441440 aquawoman
Bitch please
pi_169861602
Voor mij is het simpel - als je wil roken kun je best even een plekje opzoeken omdat te doen zonder andere mensen (en met name ook jonge kinderen) lastig te vallen en aan bloot te stellen.

Ik ken ook zat rokers die dat keurig doen overigens.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_169862324
Niet express rook in gezichten van niet rokers uitblazen :')
U MAD?
pi_169863827
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 14:33 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Let er de volgende keer maar op. Roken is er inderdaad al jaren verboden en het wordt ook omgeroepen. Toch zit er in elk vliegtuig nog gewoon een asbak in de wc en dat is om de reden die ik net gaf. Je kunt het ook googlen, het is een veelgestelde vraag.
Dat ze er zitten klopt (verplichting), maar de kans dat je betrapt wordt schijnt hoog te zijn.

Je bent ook wel een enorme sneukees als je niet enkele uren zonder te roken kan. En als dat niet lukt, dan moet je het vliegtuig niet in.
pi_169863917
Ik heb ooit is een keer in de rij gepoept bij een attractie in Efteling ik stond al 30 minuten in de rij wilde mijn plek niet afstaan ff snel gedaan niemand deed echt moeilijk er over ^O^
pi_169864119
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat ze er zitten klopt (verplichting), maar de kans dat je betrapt wordt schijnt hoog te zijn.

Je bent ook wel een enorme sneukees als je niet enkele uren zonder te roken kan. En als dat niet lukt, dan moet je het vliegtuig niet in.
Eigenlijk moet je dan gewoon stoppen met leven.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 maart 2017 @ 16:29:36 #265
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169864249
Ik kan best een paar uur zonder roken maar als ik twee tot drie uur in de rij moet staan voor een achtbaan krijg ik juist zin in een sigaret.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 29 maart 2017 @ 16:47:26 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169864518
Sowieso uit vrije wil twee tot drie uur in een rij gaan staan voor een minuutje of anderhalf beleving.
Een halfuurtje, max.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_169864615
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kan best een paar uur zonder roken maar als ik twee tot drie uur in de rij moet staan voor een achtbaan krijg ik juist zin in een sigaret.
Heb je iets om naar uit te kijken als de rit voorbij is.
pi_169866556
Wat een uitermate gezellig topic is dit geworden. :')
´
pi_169867068
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:24 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Eigenlijk moet je dan gewoon stoppen met leven.
Er zijn altijd nog van die heerlijke mensen die er nog een schepje bovenopgooien en anderen aansporen tot zelfmoord!

Nielsch gaat ook staan roepen dat iemand moet springen als iemand het niet meer ziet zitten denk ik..

Nielsch, als je bent waar jij nu bent, hoe ver kun je dan nog zakken? Dan ben je toch al het laagste van laagste, he?
pi_169867913
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 18:56 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

Nielsch, als je bent waar jij nu bent, hoe ver kun je dan nog zakken? Dan ben je toch al het laagste van laagste, he?
Ruim boven jou in ieder geval.
pi_169869949
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 07:41 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Yep, nazi's waren namelijk ook gek op propaganda en het demoniseren van groepen! Dus anti-rook nazi gaat wel op hier!
Je hebt nog gelijk ook ;(



A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169870179
Lekker belangrijk. Als ik in een pretpark ben rook ik toch enkel joints.
pi_169870452
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Gisteren weer lekker op terrasje gezeten met een heerlijk zonnetje, biertje en de ontzettende meurlucht van de vele rokers om mij heen. Jij ziet het als rokertje pesten, ik als het voorkomen van niet-rokertjes pesten.
Maar de niet- rokers zijn degene die problemen willen met rokers. De niet rokers sturen de rokers namelijk of demente ouderen of verstandelijk gehandicapten of schreeuwers. Waarom sturen de niet-rokers dat ongewenst volk niet naar de rijken.? Want de genoemden zijn producten van de niet-rokers of de rijken.
  woensdag 29 maart 2017 @ 20:56:57 #274
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_169870618
Lekker rookvrij in het park. Maar wel in de nieuwste auto's die 10000x (gemiddeld) meer fijnstof uitstoten dan een vrachtwagen uit de jaren 70 (bewezen feit).
De slechte eigenschappen van roken zijn vooral fabels (ook al weet iedereen dat het niet goed voor je is), de slechte eigenschappen van fijnstof zijn feiten.
En toch maar stug met zijn allen in de zomer in de file staan op weg naar een pretpark. Raampje open, en laat de zuivere kanker maar binnen komen. Om dan later een toevallige roker er de schuld van in de schoenen te schuiven _O-
  woensdag 29 maart 2017 @ 20:59:16 #275
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169870690
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:56 schreef TheThirdMark het volgende:
Lekker rookvrij in het park. Maar wel in de nieuwste auto's die 10000x (gemiddeld) meer fijnstof uitstoten dan een vrachtwagen uit de jaren 70 (bewezen feit).
De slechte eigenschappen van roken zijn vooral fabels (ook al weet iedereen dat het niet goed voor je is), de slechte eigenschappen van fijnstof zijn feiten.
En toch maar stug met zijn allen in de zomer in de file staan op weg naar een pretpark. Raampje open, en laat de zuivere kanker maar binnen komen. Om dan later een toevallige roker er de schuld van in de schoenen te schuiven _O-
Roker gespot.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 29 maart 2017 @ 20:59:59 #276
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_169870715
quote:
2s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:59 schreef Perrin het volgende:

[..]

Roker gespot.
Zeker. Ik ben een tevreden roker die het met zo goed als alle regels eens is. Alleen de onderbouwing is altijd hilarisch. Typische groenlinks stemmers.
pi_169871039
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:56 schreef TheThirdMark het volgende:
Lekker rookvrij in het park. Maar wel in de nieuwste auto's die 10000x (gemiddeld) meer fijnstof uitstoten dan een vrachtwagen uit de jaren 70 (bewezen feit).
Daar heb je vast een bron van. Voor zover ik weet zijn personenauto's namelijk wel degelijk schoner geworden, maar blijft het wel achter op de verwachting.
https://www.raivereniging(...)gen-in-praktijk.html
in a crowd you lose humanity
  woensdag 29 maart 2017 @ 21:57:09 #278
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_169872659
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 20:53 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Gisteren weer lekker op terrasje gezeten met een heerlijk zonnetje, biertje en de ontzettende meurlucht van de vele rokers om mij heen. Jij ziet het als rokertje pesten, ik als het voorkomen van niet-rokertjes pesten.
Oke, Even een resumé, we hebben het jaren normaal gevonden dat we overal konden en mochten roken. Op tv, op kantoor, in de trein, in het vliegtuig, in cafés en restaurants, bioscoop,op verjaardagen stonden er glazen met sigaretten en sigaren op tafel en stond de kamer blauw van de rook en iedereen zat erbij. Toen kregen we de lobby tegen het roken en werd het verboden dat je in openbare gelegenheden rookt, prima dan maar naar buiten om een peukje te roken. En nu staan, zitten de rokers buiten zodat de niet rokers binnen geen last van ze hebben en gaan we lopen zeiken dat ze ook niet buiten mogen roken. Hoe krom is dit, ga maar lekker ergens anders zitten ( binnen) als je er last van hebt. 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_169873056
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:57 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Oke, Even een resumé, we hebben het jaren normaal gevonden dat we overal konden en mochten roken. Op tv, op kantoor, in de trein, in het vliegtuig, in cafés en restaurants, bioscoop,op verjaardagen stonden er glazen met sigaretten en sigaren op tafel en stond de kamer blauw van de rook en iedereen zat erbij. Toen kregen we de lobby tegen het roken en werd het verboden dat je in openbare gelegenheden rookt, prima dan maar naar buiten om een peukje te roken. En nu staan, zitten de rokers buiten zodat de niet rokers binnen geen last van ze hebben en gaan we lopen zeiken dat ze ook niet buiten mogen roken. Hoe krom is dit, ga maar lekker ergens anders zitten ( binnen) als je er last van hebt. 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Jij rookt zeker, viezerik :W
pi_169873276
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:57 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Oke, Even een resumé, we hebben het jaren normaal gevonden dat we overal konden en mochten roken. Op tv, op kantoor, in de trein, in het vliegtuig, in cafés en restaurants, bioscoop,op verjaardagen stonden er glazen met sigaretten en sigaren op tafel en stond de kamer blauw van de rook en iedereen zat erbij. Toen kregen we de lobby tegen het roken en werd het verboden dat je in openbare gelegenheden rookt, prima dan maar naar buiten om een peukje te roken. En nu staan, zitten de rokers buiten zodat de niet rokers binnen geen last van ze hebben en gaan we lopen zeiken dat ze ook niet buiten mogen roken. Hoe krom is dit, ga maar lekker ergens anders zitten ( binnen) als je er last van hebt. 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Vroeger deden mensen wel meer gekke dingen die we nu niet meer doen
pi_169874920
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:57 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Oke, Even een resumé, we hebben het jaren normaal gevonden dat we overal konden en mochten roken. Op tv, op kantoor, in de trein, in het vliegtuig, in cafés en restaurants, bioscoop,op verjaardagen stonden er glazen met sigaretten en sigaren op tafel en stond de kamer blauw van de rook en iedereen zat erbij. Toen kregen we de lobby tegen het roken en werd het verboden dat je in openbare gelegenheden rookt, prima dan maar naar buiten om een peukje te roken. En nu staan, zitten de rokers buiten zodat de niet rokers binnen geen last van ze hebben en gaan we lopen zeiken dat ze ook niet buiten mogen roken. Hoe krom is dit, ga maar lekker ergens anders zitten ( binnen) als je er last van hebt. 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Ze mogen juist wel buiten roken. Alleen niet in de wachtrij. Lees anders eerst eens waar het over gaat.
pi_169876371
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:57 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Oke, Even een resumé, we hebben het jaren normaal gevonden dat we overal konden en mochten roken. Op tv, op kantoor, in de trein, in het vliegtuig, in cafés en restaurants, bioscoop,op verjaardagen stonden er glazen met sigaretten en sigaren op tafel en stond de kamer blauw van de rook en iedereen zat erbij. Toen kregen we de lobby tegen het roken en werd het verboden dat je in openbare gelegenheden rookt, prima dan maar naar buiten om een peukje te roken. En nu staan, zitten de rokers buiten zodat de niet rokers binnen geen last van ze hebben en gaan we lopen zeiken dat ze ook niet buiten mogen roken. Hoe krom is dit, ga maar lekker ergens anders zitten ( binnen) als je er last van hebt. 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Hoe krom is het dat andere mensen last moeten hebben van jouw hobby?
pi_169877991
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 19:30 schreef spiritusbus het volgende:
Ruim boven jou in ieder geval.
Zo, da's een scherpe. Doet het goed op het schoolplein bij de kleuterschool zeker!
pi_169878016
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:56 schreef TheThirdMark het volgende:
Lekker rookvrij in het park. Maar wel in de nieuwste auto's die 10000x (gemiddeld) meer fijnstof uitstoten dan een vrachtwagen uit de jaren 70 (bewezen feit).
De slechte eigenschappen van roken zijn vooral fabels (ook al weet iedereen dat het niet goed voor je is), de slechte eigenschappen van fijnstof zijn feiten.
En toch maar stug met zijn allen in de zomer in de file staan op weg naar een pretpark. Raampje open, en laat de zuivere kanker maar binnen komen. Om dan later een toevallige roker er de schuld van in de schoenen te schuiven
Juist
  donderdag 30 maart 2017 @ 08:11:45 #285
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169878863
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 12:17 schreef Rikkert-de-Kikkert het volgende:

[..]

Rook stijgt gewoon op hoor. Als men je wijs heeft gemaakt dat rokers de oorzaak zijn van mistbanken, dan ben je voor de gek gehouden! Over 2 dagen zal je wel weer een prachtige prooi zijn!
Wie had het over mistbanken? Rook gaat alle kanten op. Aspartikels zijn gevoelig voor turbulentie. De enige reden dat het vers van je sigaret opstijgt is omdat de hitte van de rookdeeltjes de lucht om zich heen verwarmt en die lucht het als een kussentje omhoog draagt. Maar zodra die partikels zijn afgekoeld dalen ze weer neer.

quote:
[..]

Tuurlijk, en je zult ook wel heel erg last hebben van mensen met een andere mening. Ook zo vreselijk irritant he?
Meningen heb ik geen last van. Hoe meer, hoe beter.

quote:
En mensen die een broodje ham eten kunnen je vast ook doodziek maken he?
Nee hoor. Heb ik geen last van.

quote:
Dat je nog steeds niet dood bent zeg! Het is een wonder met al die verschrikkelijke rokers zeg!
Ik kan wel wat hebben. Rook in mijn neus word ik wel misselijk van.

quote:
Enne 16 jaar heb je doorgebracht met een roker? Wat een hel moet dat geweest zijn zeg! Voor die roker! Ik had een zeikerd als jij al binnen een week de straat op geschopt! Respect voor degene die het 16 jaar met jou heeft uitgehouden hoor!
Mijn moeder zou me niet op straat gooien denk ik. En ja tijdens die periode was mijn lichaam gewend aan de rook. Maar ik heb zelf dus nooit gerookt en zelfs al een paar jaar nadat mijn moeder gestopt is met roken merkte ik dat ik gewoon letterlijk misselijk werd rond rokers. Kan ik weinig aan doen. Maar jij ziet dat als een reden om mij op straat te schoppen. Tekenend.

quote:
[..]

Ja joh, dat is het! En autorijders rijden auto omdat ze ook mensen willen pesten! Fabrikanten produceren expres dingen omdat ze zo lekker de wereld kunnen vervuilen en jou daarmee pesten!
Rare dingen om te roepen, toch? Dus waarom kalmeer je niet een beetje en besef je je gewoon dat het oprecht een last is voor anderen om in jouw rook te zitten.

quote:
[..]

Kan me niet voorstellen dat veel mensen het prettig toeven vonden in jouw omgeving! Dus van rokers zal jij wel een last hebben in de buurt. Zodra je binnenkomt gaan die naar buiten een peuk roken denk ik!
Muah. Ik ben vrij kalm volgens mij en ik scheld niemand uit. Jij echter... komt over als een opgewonden standje die weinig respect heeft voor de gevoelens van mensen rond je heen. Dus als we een wedstrijdje gaan doen over wie er het beste te vertoeven is...

quote:
[..]

Samenleven werkt natuurlijk alleen als iedereen precies doet wat jij zegt he? Iedereen moet maar van jou alles slikken!
Zegt de persoon die roept dat niet-rokers die rook maar lekker moet slikken. Tsja als je de hypocrisie nu nog niet herkent kan ik je niet helpen :)

quote:
Ga toch weg man. Zelden zo'n aansteller gezien als jij!
Spiegeltje spiegeltje aan de wand.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_169891968
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:56 schreef TheThirdMark het volgende:
Lekker rookvrij in het park. Maar wel in de nieuwste auto's die 10000x (gemiddeld) meer fijnstof uitstoten dan een vrachtwagen uit de jaren 70 (bewezen feit).
De slechte eigenschappen van roken zijn vooral fabels (ook al weet iedereen dat het niet goed voor je is), de slechte eigenschappen van fijnstof zijn feiten.
En toch maar stug met zijn allen in de zomer in de file staan op weg naar een pretpark. Raampje open, en laat de zuivere kanker maar binnen komen. Om dan later een toevallige roker er de schuld van in de schoenen te schuiven _O-
alternatieve feiten...
pi_169892050
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 21:57 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Oke, Even een resumé, we hebben het jaren normaal gevonden dat we overal konden en mochten roken. Op tv, op kantoor, in de trein, in het vliegtuig, in cafés en restaurants, bioscoop,op verjaardagen stonden er glazen met sigaretten en sigaren op tafel en stond de kamer blauw van de rook en iedereen zat erbij. Toen kregen we de lobby tegen het roken en werd het verboden dat je in openbare gelegenheden rookt, prima dan maar naar buiten om een peukje te roken. En nu staan, zitten de rokers buiten zodat de niet rokers binnen geen last van ze hebben en gaan we lopen zeiken dat ze ook niet buiten mogen roken. Hoe krom is dit, ga maar lekker ergens anders zitten ( binnen) als je er last van hebt. 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Haha jij gaat verliezen!!
pi_169892100
quote:
10s.gif Op woensdag 29 maart 2017 16:47 schreef Copycat het volgende:
Sowieso uit vrije wil twee tot drie uur in een rij gaan staan voor een minuutje of anderhalf beleving.
Een halfuurtje, max.
'Pretpark' zou ook niet mijn woordkeuze zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator donderdag 30 maart 2017 @ 20:34:23 #289
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_169892200
uiteindelijk is de beste oplossing het toestaan van rookhollen waar rokers buiten het zicht en de gevoelige neusjes van de niet rokers lekker kunnen paffen zonder dat iemand er last van heeft

soort cafe zeg maar maar dan met een andere naam
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 30 maart 2017 @ 20:34:45 #290
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169892211
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 20:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

'Pretpark' zou ook niet mijn woordkeuze zijn.
Sprookjeskermis *O*
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 30 maart 2017 @ 23:37:17 #291
224960 highender
Travellin' Light
pi_169897804
Prima wat mij betreft, bedrijven moeten, net als particulieren, zelf over hun rookbeleid kunnen beslissen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169900291
quote:
14s.gif Op woensdag 29 maart 2017 20:59 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Zeker. Ik ben een tevreden roker die het met zo goed als alle regels eens is. Alleen de onderbouwing is altijd hilarisch. Typische groenlinks stemmers.
Als er een partij is die zich inzet voor het verlagen van de concentratie fijnstof in de lucht is het wel groenlinks. Maar dan is het weer "de auto als melkkoe" of "lekker de economie om zeep helpen". Dus als een typische groenlinks stemmer ook nog eens voorstander is van roken beperken dan is dat op dit vlak één van de consequentere stemmers.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 20:34 schreef sp3c het volgende:
uiteindelijk is de beste oplossing het toestaan van rookhollen waar rokers buiten het zicht en de gevoelige neusjes van de niet rokers lekker kunnen paffen zonder dat iemand er last van heeft

soort cafe zeg maar maar dan met een andere naam
Zoals de rooklounges die je in elke zichzelf respecterende stad kunt vinden? Goed idee zou dat zijn. :o

[ Bericht 31% gewijzigd door AnanYaw op 31-03-2017 08:57:56 ]
  vrijdag 31 maart 2017 @ 21:24:58 #293
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_169913417
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ze mogen juist wel buiten roken. Alleen niet in de wachtrij. Lees anders eerst eens waar het over gaat.
Dit is een reactie op "glazenmaker" die klaagt over rokers op het terras.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
  vrijdag 31 maart 2017 @ 21:25:55 #294
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_169913457
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 23:42 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Hoe krom is het dat andere mensen last moeten hebben van jouw hobby?
Laat het nou zo zijn dat ik niet rook. :) :) :)
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
  vrijdag 31 maart 2017 @ 21:26:35 #295
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_169913477
quote:
13s.gif Op woensdag 29 maart 2017 22:08 schreef fukforce het volgende:

[..]

Jij rookt zeker, viezerik :W
Nope en nooit gedaan ook. :) :)
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
  vrijdag 31 maart 2017 @ 21:27:40 #296
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_169913523
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2017 20:28 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Haha jij gaat verliezen!!
En waarom?
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_169916508
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 21:25 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:

[..]

Laat het nou zo zijn dat ik niet rook. :) :) :)
Ik bedoel in het algemeen. Als iemand een hobby uitvoert waarmee diegene anderen tot last is. Dan ben jij dus van mening dat anderen zich aan moeten passen aan de hobby ipv dat de degene die de hobby uitoefent rekening houdt met zijn omgeving. Gaat helemaal nergens over.
pi_169921630
quote:
1s.gif Op woensdag 29 maart 2017 23:42 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Hoe krom is het dat andere mensen last moeten hebben van jouw hobby?
Het zijn wel slechts de buitenlandse en provinciaalse rokers en niet de Nederlandse roker waar de niet-rokers last van hebben. Of is dat nog niet opgevallen bij de niet-rokers.?
  zaterdag 1 april 2017 @ 11:06:33 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_169921650
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 11:05 schreef torentje het volgende:

Het zijn wel slechts de buitenlandse en provinciaalse rokers en niet de Nederlandse roker waar de niet-rokers last van hebben. Of is dat nog niet opgevallen bij de niet-rokers.?
Whut?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 1 april 2017 @ 11:08:42 #300
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169921666
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2017 11:05 schreef torentje het volgende:

[..]

Het zijn wel slechts de buitenlandse en provinciaalse rokers en niet de Nederlandse roker waar de niet-rokers last van hebben. Of is dat nog niet opgevallen bij de niet-rokers.?
Als het je bedoeling was iets begrijpelijks te zeggen dan is dat niet helemaal gelukt.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169921867
@ Perrin,
Wat is dan onduidelijk.?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')