abonnement Unibet Coolblue
pi_168489209
Google roept staff op reis in het buitenland terug naar de VS, bang dat ze niet meer binnen zouden raken.. Mensen met green cards worden geweigerd voor vluchten naar de VS...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_168489321
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 12:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Plus, het belangrijkste misschien wel waarom je Trump geen racist kan noemen, moslims zijn geen ras.
Is hij dan gewoon extreemrechts? Gezellig willen discrimineren op geloof...
pi_168489492
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 12:40 schreef Belabor het volgende:

[..]

Dan bekeren die kwaadwillige moslims zich nog even snel tot christen voordat ze richting de VS trekken. Christenen worden immers wel toegelaten.

Echt, de kortzichtigheid van dit decreet is te belachelijk voor woorden. Het enige wat bevorderd wordt is illegale immigratie, het aantal mensen waar hierdoor geweigerd wordt zal bijna volledig bestaan uit eerlijke, ongevaarlijke en welwillende moslims die daadwerkelijk op de vlucht zijn voor geweld en oorlog.

De terroristen vinden wel een omweg. Het is politiek van de laagste plank waar alleen mensen die snel onder de indruk zijn voor juichen.
Bovendien geef je IS en andere terroristische organisaties weer een extra 'recruiting tool'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_168489929
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 12:40 schreef Belabor het volgende:

[..]

Dan bekeren die kwaadwillige moslims zich nog even snel tot christen voordat ze richting de VS trekken. Christenen worden immers wel toegelaten.
Dit illustreert goed hoe slecht veel mensen de islam en moslims begrijpen. Je bekeren tot het Christendom is een doodzonde, iets waarvoor je dood moet volgens een bizar groot deel van de islamitische wereld. En dan ook nog eens om naar Amerika te reizen, dé vijand naast Israël?

quote:
Echt, de kortzichtigheid van dit decreet is te belachelijk voor woorden. Het enige wat bevorderd wordt is illegale immigratie,
Illegale immigratie vanuit Syrië? Ik denk niet dat de boten zo sterk zijn en de Amerikanen opereren vooralsnog geen veerdienst.

quote:
het aantal mensen waar hierdoor geweigerd wordt zal bijna volledig bestaan uit eerlijke, ongevaarlijke en welwillende moslims die daadwerkelijk op de vlucht zijn voor geweld en oorlog.
Bron? De mensen die geweigerd worden komen uit dezelfde regio's waar men ideeën heeft als deze:



quote:
De terroristen vinden wel een omweg.
Dit is een beetje de logica van: ''het is niet een waterdicht plan, dus je moet maar iedereen blijven toelaten''. Er bestaat geen middenweg? Het maakt de kans niet kleiner dat terrorisme plaatsvindt in Amerika?

quote:
Het is politiek van de laagste plank waar alleen mensen die snel onder de indruk zijn voor juichen.
Het is een zeer goed plan dat goed is voor Amerikanen, inclusief Amerikaanse moslims.
pi_168490001
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 12:54 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Is hij dan gewoon extreemrechts? Gezellig willen discrimineren op geloof...
Geen idee wat je hier probeert te zeggen.

Wat echter een feit is, is dat het uitsluiten van moslims Trump niet een racist maakt.
Moslim is geen ras en per de definitie van het woord racist, moet er onderscheid worden gemaakt op ras. Heel simpel. Je kunt Trump voor van alles en nog wat uitschelden, maar gebruik dan wel de correcte termen.

Of mag ik, bijvoorbeeld, jou hier zomaar pedofiel noemen? Want je valt op mensen met een leeftijd.
pi_168490011
Eigenlijk kan je dit topic wel sluiten aangezien elke nieuwsuitzending/website altijd nieuws over Trump heeft _O-

Kan me dat bij Obama niet herinneren
pi_168490092
Ik begrijp overigens de obsessie en fascinatie niet van links om de islam zo erg te willen beschermen.
Het fascistische islamitische gedachtegoed staat vaak haaks op die van links. Waarom dan toch die drang om de islam constant te verdedigen?

Meest recente voorbeeld vond ik nog die organisator van de womens march, op willen komen voor de rechten van vrouwen, maar tegelijk ook de sharia willen invoeren, een wet waarbij een vrouw nog minder waard is dan een vuile vaatdoek.
En jawel hoor, ieder links figuur springt op de bres om dat mens en de sharia te verdedigen.

Ik kan dat niet rijmen.
pi_168490106
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:25 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Geen idee wat je hier probeert te zeggen.

Wat echter een feit is, is dat het uitsluiten van moslims Trump niet een racist maakt.
Moslim is geen ras en per de definitie van het woord racist, moet er onderscheid worden gemaakt op ras. Heel simpel. Je kunt Trump voor van alles en nog wat uitschelden, maar gebruik dan wel de correcte termen.

Of mag ik, bijvoorbeeld, jou hier zomaar pedofiel noemen? Want je valt op mensen met een leeftijd.
Joden zijn ook geen ras, maar dat er met religie en ras vrij flexibel omgesprongen kan worden heeft WO2 wel bewezen.
pi_168490130
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:29 schreef Refragmental het volgende:
Ik begrijp overigens de obsessie en fascinatie niet van links om de islam zo erg te willen beschermen.
Het fascistische islamitische gedachtegoed staat vaak haaks op die van links. Waarom dan toch die drang om de islam constant te verdedigen?

Meest recente voorbeeld vond ik nog die organisator van de womens march, op willen komen voor de rechten van vrouwen, maar tegelijk ook de sharia willen invoeren, een wet waarbij een vrouw nog minder waard is dan een vuile vaatdoek.
En jawel hoor, ieder links figuur springt op de bres om dat mens en de sharia te verdedigen.

Ik kan dat niet rijmen.
Dus geen voorstander zijn van een verkapt moslimverbod staat volgens jou gelijk aan het 'beschermen' van de islam?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 28 januari 2017 @ 13:31:26 #285
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_168490133
Het meest zorgelijk is hoe Ryan en Pence als een Von Papen en Hindenburg zijn gedraaid.

Laat dat een les voor Europa zijn. Vertrouw vooral de belofte om niet met PVV te regeren niet.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_168490362
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:29 schreef Refragmental het volgende:
Ik begrijp overigens de obsessie en fascinatie niet van links om de islam zo erg te willen beschermen.
Het fascistische islamitische gedachtegoed staat vaak haaks op die van links. Waarom dan toch die drang om de islam constant te verdedigen?

Meest recente voorbeeld vond ik nog die organisator van de womens march, op willen komen voor de rechten van vrouwen, maar tegelijk ook de sharia willen invoeren, een wet waarbij een vrouw nog minder waard is dan een vuile vaatdoek.
En jawel hoor, ieder links figuur springt op de bres om dat mens en de sharia te verdedigen.

Ik kan dat niet rijmen.
linkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinks
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168490385
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

linkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinkslinks
Het is wat, 3 keer het woordje links. Inderdaad reden voor jou om helemaal uit je stekker te gaan. Poehee.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_168490405
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:25 schreef Doublepain het volgende:
Eigenlijk kan je dit topic wel sluiten aangezien elke nieuwsuitzending/website altijd nieuws over Trump heeft _O-

Kan me dat bij Obama niet herinneren
SJW en linksgekkies die Trump willen pootjehaken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 28 januari 2017 @ 13:44:24 #289
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_168490424
Ook zo lekker abstract he, om het te hebben over "links", alsof het een homogene amorfe blob mensen is die het overal altijd over eens zijn. Het helpt natuurlijk als je als lemmingen achter de rechtse leider moeten aanlopen om een of andere abstract vijandsbeeld te creeeren. Net als het gelul over "de kogel kwam van links". Nee, de kogel kwam van Volkert van der Graaf.
pi_168490426
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:31 schreef Klopkoek het volgende:
Het meest zorgelijk is hoe Ryan en Pence als een Von Papen en Hindenburg zijn gedraaid.

Laat dat een les voor Europa zijn. Vertrouw vooral de belofte om niet met PVV te regeren niet.
Het meest zorgelijke is hoe mensen Trump steeds met Hitler vergelijken. Trump lijkt in de verste verte niet op Hitler. Je kunt de competitie niet aangaan met Trump als je vecht tegen een waanbeeld van hem, zoals zijn tegenstanders nu doen.
pi_168490432
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:25 schreef Doublepain het volgende:
Eigenlijk kan je dit topic wel sluiten aangezien elke nieuwsuitzending/website altijd nieuws over Trump heeft _O-

Kan me dat bij Obama niet herinneren
Hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168490505
Mij was verteld dat Trump eigenlijk helemaal geen president wilde worden en dag 1 zou afzien van regeren. :s)

pi_168490524
Trump beweert voor een wat veiligere SC nominatie te gaan, wat niet gunstig lijkt voor de kansen van Bill Pryor:
http://www.politico.com/b(...)inee-approval-234287
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168490527
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:44 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het meest zorgelijke is hoe mensen Trump steeds met Hitler vergelijken. Trump lijkt in de verste verte niet op Hitler. Je kunt de competitie niet aangaan met Trump als je vecht tegen een waanbeeld van hem, zoals zijn tegenstanders nu doen.
Ik zie die vergelijking eerlijk gezegd zelden voorbijkomen. Noch hier noch in de media.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_168490534
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Het is wat, 3 keer het woordje links. Inderdaad reden voor jou om helemaal uit je stekker te gaan. Poehee.
Aardappel heeft nog nooit wat zinnigs toegevoegd aan dit topic behalve wat getrol.
Je moet wat he?
pi_168490537
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik zie die vergelijking eerlijk gezegd zelden voorbijkomen. Noch hier noch in de media.
Nintex is vooral heel goed in vechten tegen imaginaire tegenstanders.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_168490540
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus geen voorstander zijn van een verkapt moslimverbod staat volgens jou gelijk aan het 'beschermen' van de islam?
Is dat wat ik zeg?
pi_168490557
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:44 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het meest zorgelijke is hoe mensen Trump steeds met Hitler vergelijken. Trump lijkt in de verste verte niet op Hitler. Je kunt de competitie niet aangaan met Trump als je vecht tegen een waanbeeld van hem, zoals zijn tegenstanders nu doen.
Ik zie dat zelden eigenlijk. Al is er wel een overeenkomst tussen beide heren dat ze snappen dat het aanwijzen van een minderheid als schuldige van niet bestaande problemen, altijd goed werkt bij een niet onaanzienlijk deel van het 'volk'.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168490560
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:50 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Is dat wat ik zeg?
In dit topic gaat het over het verkapte moslimverbod. Dat was voor jou blijkbaar aanleiding om op te merken dat links de islam 'beschermt'.

Tsja.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_168490571
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 13:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In dit topic gaat het over het verkapte moslimverbod. Dat was voor jou blijkbaar aanleiding om op te merken dat links de islam 'beschermt'.

Tsja.
Geen antwoord op mijn vraag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')