quote:Op zaterdag 21 januari 2017 14:13 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, Horchler doet ook alleen maar mee omdat Podchufarova er vandaag niet bij is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ik kan het niet zien, maar ik gok dat het zoiets is.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:06 schreef heywoodu het volgende:
Filmpje voor wimderon:
https://www.facebook.com/(...)nk/1197081623732541/
Correct.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 18:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien, maar ik gok dat het zoiets is.
[ afbeelding ]
quote:IBU Executive Board decides on further actions regarding McLaren Report
On December 9, 2016 the IBU received the task from WADA to take over the result management responsibility for suspicions found by WADA-appointed Independent Person (IP) McLaren and his team that were reported for Russian athletes in biathlon on a national level, during the period of November 2013 to September 2014.
The task does not concern the samples collected during the period of the Olympic Winter Games in Sochi, for which the IOC was separately asked by WADA to conduct an investigation based on the information shared by McLaren.
The IBU took on this additional responsibility in order to ensure a consistent result management and foster the values of a doping-free sport. This task is normally conducted by a national anti–doping agency for any issues arising from national testing. Since RUSADA was declared incompliant by WADA on Nov. 15, 2015, no result management authority exists in Russia. Anti–Doping testing for Russian athletes has been conducted by the UK Anti–Doping Agency during this time.
On December 12, 2016 the IBU installed a working group, consisting of international legal, medical and anti–doping administration experts to evaluate all documentation provided and advise the IBU Executive Board whether or not any disciplinary measures towards individual athletes or the Russian Biathlon Union should be taken.
Any evaluation was based on the executive summaries provided by WADA. The IBU’s working group, however, does not yet have access to any additional database of RUSADA or the Moscow Anti–Doping Laboratory.
At the Extraordinary Executive Board (EB) Meeting in Munich on December 22, 2016, the IBU suspended two Russian athletes provisionally, for whom the IOC opened investigations. These stay in place; they have not been challenged by the retired athletes.
Regarding the 29 athletes, against which the IBU opened investigation on December, 22, the IBU Extraordinary Executive Board meeting decided today to further investigate in 7 (seven) individual athletes. There is no sufficient evidence for the other athletes for the time being.
Moreover, the EB decided to automatically include all RBU athletes competing in any IBU event in the IBU Registered Testing Pool.
In addition, the IBU will open formal investigation against the RBU. The RBU is to provide the IBU with a detailed and fully documented report with respect to the seven cases under investigation.
The next EB Meeting will take place on February 9th to make further decisions before the WCH. Also the option of an Extraordinary IBU Congress will be discussed.
The proposals from the athletes’ letter, received on January 13th 2017, are appreciated and taken seriously. The proposals are now forwarded to the Legal Committee in order to draft proposals to the Executive Board for future rule amendments to be tabled at the next Congress.
In the light of the ongoing investigations by the IOC, the IBU will address an urgent request to the IOC in order to prioritize the opening and retesting of samples taken during 2014 Olympic Games in Sochi specifically for still active biathletes.
quote:Op zondag 22 januari 2017 10:55 schreef heywoodu het volgende:
We gaan weer biatlonnen
Over een paar minuten starten de mannen aan de massastart.
Nee, degene van wie ik zulke dingen wel eens meekrijg heeft door familieomstandigheden even een Twitterstiltequote:Op zondag 22 januari 2017 10:56 schreef komrad het volgende:
[..]
heb jij enig idee welke 7 Russen aanvullend onderzocht worden?
Dat was wel gifjewaardigquote:Op zondag 22 januari 2017 11:36 schreef komrad het volgende:
JTB is nog niet top na zijn ziekte dus kan spannend worden. sprintje?
Fourcade bergopDaar moest Svendsen serieus harken om bij te blijven
Ik vind het argument van Hönig eigenlijk sterker: voorlopig is het één uitschieter en bovenal is het niet handig om zo kort voor het WK de boel door elkaar te gooien door nu ineens Horchler er in te gaan zetten.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:43 schreef komrad het volgende:
Had horchler vandaag wel willen zien in de estafette. Duitsers hebben luxe probleem maar 20/20 en winst gisteren verdient mi een estafetteplaatsje
ik begrijp het en het is verstandig. Had het haar wel gegundquote:Op zondag 22 januari 2017 14:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het argument van Hönig eigenlijk sterker: voorlopig is het één uitschieter en bovenal is het niet handig om zo kort voor het WK de boel door elkaar te gooien door nu ineens Horchler er in te gaan zetten.
Horchler gaat gewoon voor het EK komende week.
leuk tochquote:Op zondag 22 januari 2017 14:48 schreef heywoodu het volgende:
Elisa Gasparin gaat in de zomer overigens bij/met Bruna in Sćo Carlos trainen. Dit boeit niemand, maar toch even een update zo tussendoor nu ik de naam Gasparin zag.
Topschietbeurtje inderdaad.quote:
mag je verwachten van Doroquote:Op zondag 22 januari 2017 15:54 schreef heywoodu het volgende:
Wierer draait Merkushyna professioneel de nek om
quote:Trainer Wolfgang Pichler was not happy with Sloof and Brorssons performance today saying they gave Sloof an other chance after a bad relay in Rupholding, and now they now where she stands. So guessing that means no Sloof in Hochfilzen relay.
3 missers bij het staand is te veel, hoewel ze het goed corrigeerde bij het naladenquote:
Jammer alleen dat ik er geen bal van snapquote:Op maandag 23 januari 2017 19:55 schreef heywoodu het volgende:
Voor wie het overigens gemist had, de docu over Laura met Peter Schlickenrieder staat ook op YouTube:
lekker accentje hč dat Beiersquote:Op maandag 23 januari 2017 20:52 schreef dedodo het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ik er geen bal van snap
Ik stond in Arber met een Duitser en hij verstond werkelijk waar geen ruk van wat de locals daar allemaal zeiden, terwijl ze toch echt Duits warenquote:
Sergey Bocharnikov vindt dit niet leuk.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 15:05 schreef Columbiafan het volgende:
Die vermaledijde laatste schijf telkens
Ach, ze zijn niet anders gewend in de IBU Cup en bij de dames is het nog erger. 1-2-3-4'tje in de achtervolging in Martell bijvoorbeeld, of een 1-2-3'tje in de individuele in Arber waarbij de eerste twee drie minuten voorsprong hadden.quote:Op woensdag 25 januari 2017 11:28 schreef Columbiafan het volgende:
Lekker voor de IBU, deze uitslag.
Mwah, het is niet zo heel gek dat ze zo'n overmacht hebben op het tweede niveauquote:Op woensdag 25 januari 2017 11:34 schreef komrad het volgende:
Over een paar jaar worden alle uitslagen wel gecorrigeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herrmann op de brommer, al dik 10 seconden op de snelle Gontier na 2.1km.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Heeft ook wel een erg druk programma voor zo'n jonge atlete.quote:Op woensdag 25 januari 2017 13:52 schreef heywoodu het volgende:
Julia Simon helemaal de mist in al bij schietbeurt 1
Die moet nog ff wat rust krijgen ja, dan gaat ze goud harken in Brezno.quote:Op woensdag 25 januari 2017 13:52 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Heeft ook wel een erg druk programma voor zo'n jonge atlete.
Ivo van Haaren die dacht dat we dit bij de vrouwen niet gingen zien. Met Starykh en Virolaynen en Mironova en Nikulina en Iakushova en Sleptsova. Haha.quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:04 schreef Columbiafan het volgende:
Rusinnen gaan dit domineren. Mironova, bizar snel
Netjes zeg!quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:05 schreef heywoodu het volgende:
Bijna sneller dan Simon, sneller dan Tandrevold
[ afbeelding ]
Dat is één.quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:10 schreef Columbiafan het volgende:
Mooi van Horchler, zal wel moeten hopen op falende Rusinnen als ze top 5 wil halen.
Elf dames achter zich bij de eerste schietbeurt op het moment. Mijn lijstje met dames die te verslaan zijn kende maar tien namen en dat was met een topfitte Bruna in gedachten, dus als ze nou nog drie mooie schietbeurten neerlegt...quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:05 schreef heywoodu het volgende:
Bijna sneller dan Simon, sneller dan Tandrevold
[ afbeelding ]
Dit is wel Karolin Horchler hequote:Op woensdag 25 januari 2017 14:21 schreef komrad het volgende:
Kan niet kijken maar wordt horchler hier ingepakt door meerdere ibu cup Russen ?
En go Bruna
Goessner kan er beter mee stoppen en haar focus verleggen naar haar modellenwerkquote:Op woensdag 25 januari 2017 14:28 schreef Columbiafan het volgende:
Goessner op 1.36 gelanglaufd door Herrmann
Dat idee heb ik bij Simon Fourcade ook wel.quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:37 schreef komrad het volgende:
[..]
Goessner kan er beter mee stoppen en haar focus verleggen naar haar modellenwerk
quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:38 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat idee heb ik bij Simon Fourcade ook wel.
dus helemaal niet te zienquote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:52 schreef heywoodu het volgende:
Mannen sprint in Duszniki begint zo live op Eurosport 2 (en de Player). De vrouwen worden op TV niet live uitgezonden, Eurosport verraadt de liefhebbers
Hopelijk wel via de Player of Eurovision..
Eurovision is gewoon gratisquote:
oh hoe laat? en ik bedoelde natuurlijk dat ik geen eurosport player of 2 hebquote:
13.30, Bruna start als 11e dus goede kans dat ze weer vol in beeld is en ondanks haar blessure gaat ze in haar laatste biatlonwedstrijd van het seizoen alles eruit knallen heeft ze beloofdquote:Op vrijdag 27 januari 2017 10:47 schreef komrad het volgende:
[..]
oh hoe laat? en ik bedoelde natuurlijk dat ik geen eurosport player of 2 heb
nu al de laatste wedstrijdquote:Op vrijdag 27 januari 2017 10:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
13.30, Bruna start als 11e dus goede kans dat ze weer vol in beeld is en ondanks haar blessure gaat ze in haar laatste biatlonwedstrijd van het seizoen alles eruit knallen heeft ze beloofd
Dat dacht ik al, maar Eurovision is er dus ook gewoon, min of meer de officiėle streamsite van de IBU
Ik weet het, maar de visumtijd is beperkt en hierna wordt het langlaufenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 11:07 schreef komrad het volgende:
[..]
nu al de laatste wedstrijdhet is januari
quote:29/11/16 – 08/12/16 – Martell (Italy) – IBU IOC Training Camp
08/12/16 – 12/12/16 – Lenzerheide (Switzerland) – Training Camp with the Brazilian Biathlon Team
12/12/16 – 20/12/16 – Hochfilzen (Austria) – Training Camp with the Brazilian Biathlon Team
02/01/17 – 09/01/17 – Martell (Italy) – Training + 2x 7.5km Sprint – IBU Cup 4
09/01/17 – 14/01/17 – Arber (Germany) – Training + 15km Individual – IBU Cup 5
14/01/17 – 20/01/17 – Ramsau am Dachstein (Austria) – Training Camp with the Brazilian Cross Country Team
21 – 22/01/17 – Ramsau am Dachstein (Austria) – 10km C + 7.5km F Pursuit – Austrian National Championships
22/01/17 – 27/01/17 - Duszniki Zdroj (Poland) – Training + 15km Individual + 7.5km Sprint – IBU OECH
27/01 – 08/02/17 – Almaty (Kazakhstan) – 5km C + 5km F Pursuit + SP C + 15km C Mst – Winter Universiade
08/02/17 – 15/02/17 – Ramsau am Dachstein (Austria) – Training Camp with the Brazilian Cross Country Team
15/02/17 – 19/02/17 – Zwiesel (Germany) – SP C + 10km F + 10km C Pursuit – Alpen Cup
19/02/17 – 25/02/17 – Lahti (Finland) – 5km C + SP F - Fis Nordic World Ski Championships
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 13:31 schreef heywoodu het volgende:
En we zijn los, dit keer wél met Nadine Horchler.
Nou ja, je moet het per seizoen bekijken. Ze zit nu met flinke blessure ongeveer op het niveau dat ze vorig seizoen topfit had. Om ooit een min of meer vaste World Cup-deelneemster te worden moet ze nog een paar jaar zulke progressie blijven vasthouden (en daar is zeker nog ruimte voor), dan is dat zeker mogelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 13:59 schreef komrad het volgende:
haar langlauftijden zijn weltbh
Los van een blessure zal ze toch echt veel meer tijd in de sneeuw moeten gaan doorbrengen
Ik zeg niet dat ze geen goede progressie maakt. Dat kun jij veel beter beoordelen. Punt is wel dat om de technische vaardigheid van het langlaufen onder de knie te krijgen ze veel tijd in de sneeuw nodig heeft. Schieten oefenen kan ook prima in Braziliė en de relatieve vermoeidheid daar bij trainen lukt ook. Ze kan zo sterk worden als Dahlmeier maar de techniek gaat het probleem zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, je moet het per seizoen bekijken. Ze zit nu met flinke blessure ongeveer op het niveau dat ze vorig seizoen topfit had. Om ooit een min of meer vaste World Cup-deelneemster te worden moet ze nog een paar jaar zulke progressie blijven vasthouden (en daar is zeker nog ruimte voor), dan is dat zeker mogelijk.
Klopt, maar dan zit je bijvoorbeeld met visumproblemen: ze kunnen maar een beperkte tijd in Europa verblijven. Vorige zomer (of winter op het zuidelijk halfrond) zat het dan ook nog ff tegen dat er in Ushuaia in Argentiniė nauwelijks sneeuw lag, want normaal gesproken zitten ze daar ook minstens een maand in de sneeuw en zijn ze dus daadwerkelijk aan het langlaufen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 14:12 schreef komrad het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze geen goede progressie maakt. Dat kun jij veel beter beoordelen. Punt is wel dat om de technische vaardigheid van het langlaufen onder de knie te krijgen ze veel tijd in de sneeuw nodig heeft. Schieten oefenen kan ook prima in Braziliė en de relatieve vermoeidheid daar bij trainen lukt ook. Ze kan zo sterk worden als Dahlmeier maar de techniek gaat het probleem zijn.
Is Wierer minder sterk dan Dahlmeier? Misschien een klein beetje maar ze heeft zeker een minder goede techniek dan Dahlmeier. Waarmee ik niet wil zeggen dat Wierer's techniek in absolute zin slecht is.
Vijf jongens zelfsquote:Op zaterdag 28 januari 2017 10:27 schreef heywoodu het volgende:
De Belgen hebben vandaag gewoon vier heren op de sprint in de Junior Cup, waarbij Lahaye-Goffart uitstekend met de subtop mee lijkt te kunnen op snelheid. Daar komt zowaar een interessante generatie aan
die doet een Boe´tjequote:
Hopelijk zet Fourcade Loginov flink op zijn nummer.quote:Op woensdag 1 februari 2017 18:34 schreef heywoodu het volgende:
Russische WK-selectie:
Irina Starykh
Svetlana Sleptsova
Daria Virolaynen
Olga Podchufarova
Tatiana Akimova
Ekaterina Glazyrina
Alexander Volkov
Alexander Loginov
Anton Shipulin
Anton Babikov
Maxim Tsvetkov
Matvey Eliseev
Evgeny Garanichev
Dmitry Malyshko
Starykh, Sleptsova en Virolaynen dus gepromoveerd naar het topteam. Terecht (maar irritant) voor Starykh, zeker terecht voor Virolaynen en Sleptsova moet dan weer op het hoogste niveau ipv de IBU Cup presteren dus zal de achtervolging wel mislopen ofzo.
Volkov en Loginov (meh) mogen ook weer een stapje omhoog dus, met name van Loginov zat dat er wel aan te komen.
twijfel je daar aan?quote:Op donderdag 2 februari 2017 06:57 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hopelijk zet Fourcade Loginov flink op zijn nummer.
Morgen start hij in de sprint. #pronowatchtwitter:IBU_CUP twitterde op donderdag 02-02-2017 om 12:55:31Tarjei Boe is back on the track! 😊#IBUCup https://t.co/iaCrkMczHs reageer retweet
Fak is nog steeds kwijt #pronowatchquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:57 schreef heywoodu het volgende:
Morgen start hij in de sprint. #pronowatchtwitter:IBU_CUP twitterde op donderdag 02-02-2017 om 12:55:31Tarjei Boe is back on the track! 😊#IBUCup https://t.co/iaCrkMczHs reageer retweet
Een week geleden nog lekker aan het trainen in zijn thuisplaats. #farytailquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Fak is nog steeds kwijt #pronowatch
Als je hem start denk ik dat er gewoon weer tien man meedoen die dan toch de boel wel ff invullenquote:Op donderdag 2 februari 2017 18:35 schreef komrad het volgende:
Ik twijfel over de wk prono, behalve heywoodu geen reacties ontvangen dat er interesse is.
speciaal voor heywooduquote:Op donderdag 2 februari 2017 18:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je hem start denk ik dat er gewoon weer tien man meedoen die dan toch de boel wel ff invullen
Werd tijd dat Tarjei iets van zich liet horen.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 14:54 schreef heywoodu het volgende:
Tarjei tweede op de achtervolging in Brezno met de snelste langlauftijd van allemaal.
dat is killing voor je prono #pronowatchquote:Op zondag 5 februari 2017 07:51 schreef heywoodu het volgende:
Zowel Kaisa Mäkäräinen als Mari Laukkanen zijn in de Finse selectie voor het WK langlaufen in Lahti opgenomen. Dat is allemaal min of meer gelijk met de World Cup biatlon in Pyeongchang.
Dat is echt een heel groot talent ja. Anna Weidel won dan wel de individuele door als enige foutloos te schietenquote:Op zondag 5 februari 2017 11:43 schreef Columbiafan het volgende:
Marketa Davidova domineert ondertussen het EK junioren. Benieuwd wat ze kan in de wereldbeker.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Fak is nog steeds kwijt #pronowatch
quote:Der fünffache WM-Medaillengewinner Jakov Fak muss die Biathlon-Titelkämpfe in Hochfilzen und den Rest der Weltcup-Saison auslassen. Der 29-jährige Slowene laboriert bereits seit mehreren Monaten an gesundheitlichen Problemen. Am Montag erklärte der Weltmeister von 2012 (Einzel) und 2015 (Massenstart) seine Saison bei der Kaderpräsentation des slowenischen WM-Teams in Ljubljana für beendet.
Flopshow.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:38 schreef heywoodu het volgende:
Ook geen Preuss op het WK, ze is weer ziek
http://www.sport.de/news/(...)llt-fuer-die-wm-aus/
Chevalier boven Braisaz begrijp ik wel. Braisaz toch een terugval de laatste maand. Fillot Maillet is erg wisselvallig dit jaar, misschien was Beatrix een veiliger keuze geweest. Wat denk jij heywoodu?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Frankrijk op de mixed:
Anais Chevalier
Marie Dorin Habert
Quentin Fillion Malliet
Martin Fourcade
Ik denk dat Beatrix wat stabieler is (maar net zo goed een garantie voor een missertje en vermoedelijk ook wel twee), maar op een lager niveau dan wanneer Fillon Maillet gewoon een goede wedstrijd heeft.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:10 schreef komrad het volgende:
[..]
Chevalier boven Braisaz begrijp ik wel. Braisaz toch een terugval de laatste maand. Fillot Maillet is erg wisselvallig dit jaar, misschien was Beatrix een veiliger keuze geweest. Wat denk jij heywoodu?
Duitsland zal wel Laura, Franzi, Arnd, Simon worden zeker?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Frankrijk op de mixed:
Anais Chevalier
Marie Dorin Habert
Quentin Fillion Malliet
Martin Fourcade
Niks over gelezen nog, maar dat lijkt me welquote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:15 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Duitsland zal wel Laura, Franzi, Arnd, Simon worden zeker?
Rusland bij de vrouwen is drie keer niks dit jaar, op af en toe Akimova na. In de IBU Cup skiėn ze alles aan gort en persoonlijk zou ik zeker voor Virolaynen ipv Starykh zijn gegaan (tijdje terug ook een stabiele World Cup-atlete). Die liet vorige week in Brezno nog eens zien dat ze gewoon een plekje had verdiend.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:27 schreef komrad het volgende:
Noorwegen heeft gewoon geen damesteam op het moment, dat is treurnis dit jaar.
De Tsjechen schat ik wat hoger in dan Italiė. Doro heeft het dit jaar ook nog niet
Rusland geen idee, dat is meer jouw terrein
Totdat Starykh een tweede positief plasje inlevertquote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rusland bij de vrouwen is drie keer niks dit jaar, op af en toe Akimova na. In de IBU Cup skiėn ze alles aan gort en persoonlijk zou ik zeker voor Virolaynen ipv Starykh zijn gegaan (tijdje terug ook een stabiele World Cup-atlete). Die liet vorige week in Brezno nog eens zien dat ze gewoon een plekje had verdiend.
Met Shipulin heb je natuurlijk gewoon een wereldtopper en met Tsvetkov is ook niks mis, dus Loginov hebben ze niet nodig. Zet daar Akimova en Starykh naast en je hebt een zeer degelijk, medaillewaardig team.
Prima opstellingquote:Op woensdag 8 februari 2017 12:03 schreef Columbiafan het volgende:
Aufstellung Mixed-Staffel: Vanessa Hinz, Laura Dahlmeier, Arnd Peiffer, Simon Schempp #Biathlon #Hochfilzen2017 #SkiDeutschland
quote:Op woensdag 8 februari 2017 12:41 schreef heywoodu het volgende:
Svendsen heeft zijn verloofde al twee maanden niet gezoend#pronowatch
https://www.nrk.no/sport/(...)o-maneder-1.13366093
Hinz wel verrassend maar niets mis meequote:Op woensdag 8 februari 2017 12:03 schreef Columbiafan het volgende:
Aufstellung Mixed-Staffel: Vanessa Hinz, Laura Dahlmeier, Arnd Peiffer, Simon Schempp #Biathlon #Hochfilzen2017 #SkiDeutschland
Nummer vier is Loginov.quote:Op woensdag 8 februari 2017 12:33 schreef heywoodu het volgende:
Podchufarova en Akimova in de mixed voor Rusland, met Shipulin en de vierde staat er nog niet bij.
https://www.sports.ru/biathlon/1048242167.html
morgen is toch voor de mixed relay nog de board meeting over de Russen? verwachten we daar nog vuurwerk van?quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:42 schreef heywoodu het volgende:
Rusland raakt het WK 2021 (Tyumen) naar alle waarschijnlijkheid kwijt.
Dat is vandaag en die post die je quote is een van de eerste geluiden daaruitquote:Op woensdag 8 februari 2017 15:17 schreef komrad het volgende:
[..]
morgen is toch voor de mixed relay nog de board meeting over de Russen? verwachten we daar nog vuurwerk van?
dagje eerder dus, was aangekondigd voor morgenquote:Op woensdag 8 februari 2017 15:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is vandaag en die post die je quote is een van de eerste geluiden daaruit
Heeft toch geen zin om je sporters kapot te maken?quote:Op woensdag 8 februari 2017 16:50 schreef heywoodu het volgende:
Startlijst
http://ibu.blob.core.wind(...)XRL/BT_C51B2_1.0.pdf
Verrassend dat Kazakhstan het toch maar rustig aan doet met alleen Braun en Kistanova uit de ploeg van de Universiade. Ik had eigenlijk verwacht dat ze ook gewoon Vishnevskaya en de rest in zouden zetten die na de massastarts van gisteren een hele dag + nacht aan reizen achter de rug hebben
Klopt, maar met zo'n schema doe je dat wel een beetje:quote:Op woensdag 8 februari 2017 16:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin om je sporters kapot te maken?
Ik zag je al op de IBU-site jaquote:
Nu wel ja, was jij maar sneller geweest.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2017 18:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu wel ja, was jij maar sneller geweest.
Zelfs in Braziliė gaan ze over een minuutje live met het WK op de grootste sportzenderquote:Op donderdag 9 februari 2017 14:15 schreef DeeBee het volgende:
Doping bij langlaufen / biathlon, dit had ik nooit verwacht.
Jammer genoeg zend beIN nooit biathlon uit, wintersporten doen het niet zo goed in de regio.Want WK is altijd topshow.
Oh dat was jijquote:Op donderdag 9 februari 2017 15:16 schreef Remzz het volgende:
Heywoodu was Herbert Cool voor, maar wel leuk dat hij mijn vraag beantwoord op Eurosport
Nu nog zo ver voorin had ik niet verwacht neequote:
Wel respect voor zijn volhardendheid. Gaat ie dat ook doen wanneer hij wint op individuele afstand?quote:Op donderdag 9 februari 2017 16:39 schreef heywoodu het volgende:
Fourcade ging er vandoor bij de uitreiking zodra Rusland op het podium geroepen werd
[ afbeelding ]
Hij hoopte dat zijn team zou volgen, zo leek het, maar die deden dat niet
Nadat Rusland de bloemen kreeg van Besseberg kwam Fourcade weer terug, en je zag Dorin Habert en Chevalier kijken van: ""
Als hij zo volhardend was zou hij niet na 10 seconden terugkomenquote:Op donderdag 9 februari 2017 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel respect voor zijn volhardendheid. Gaat ie dat ook doen wanneer hij wint op individuele afstand?
Nou ja goed, hij laat tenminste een boodschap achterquote:Op donderdag 9 februari 2017 16:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als hij zo volhardend was zou hij niet na 10 seconden terugkomen
quote:Op donderdag 9 februari 2017 16:39 schreef heywoodu het volgende:
Fourcade ging er vandoor bij de uitreiking zodra Rusland op het podium geroepen werd
[ afbeelding ]
Hij hoopte dat zijn team zou volgen, zo leek het, maar die deden dat niet
Nadat Rusland de bloemen kreeg van Besseberg kwam Fourcade weer terug, en je zag Dorin Habert en Chevalier kijken van: ""
Dat eerste applaus ook.twitter:lachainelequipe twitterde op donderdag 09-02-2017 om 16:25:28Grosse ambiance entre Franēais et Russes sur le podium. Shipulin ne serre pas la main de Fourcade qui quitte la boi… https://t.co/tYojwymRkD reageer retweet
Dat is op zeker geen IBU-jas nee.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:01 schreef showtimer het volgende:
Wie stuurt hem terug dan? Een Fransoos of iemand van IBU?
Lijkt me een Franse jas.
Dopingquote:Op vrijdag 10 februari 2017 13:16 schreef heywoodu het volgende:
Glazyrina 'om tactische redenen' niet aan de start vandaag.
Nou jeetje wat verrassend. Fourcade heeft een punt, Rusland dient geweerd te wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 13:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep, voorlopig geschorst.
http://www.biathlonworld.com/news/detail/ibu-press-release-1
Dahlemeier nu op de ZDF, dat is Beiers en dat is amper Duits te noemenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk voor het eerst dit jaar. Toch maar via ES, want ik kan geen Duits.
Nu al zin in een duel op de achtervolging ofzoquote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een topshow die persconferentie.
ik ga behalve dit niet veel kunnen zien, maar een beetje onderlinge strijd zou zeer mooi zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu al zin in een duel op de achtervolging ofzo
Het was leuker geweest als Dorin Habert eerste was gestart met 101.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:44 schreef heywoodu het volgende:
Wel mooi, Dorin Habert start als eerste met 1, Eckhoff als laatste met 101
Ook nog Koukalova met 96, Laura ergens in de 60...mooie verdeling
Wel een leuke toevoegingquote:
Waarom zou dat niet functioneel zijn?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel een leuke toevoeging
Niet functioneel, dus showtimer vindt dit niet interessant.
Wat maakt het nou uit of een schot 2.6 of 3.1 seconde duurde, je ziet toch vanzelf of ze snel schiet of niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet functioneel zijn?
wat een foutenfestival tntquote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel een leuke toevoeging
Niet functioneel, dus showtimer vindt dit niet interessant.
Gaat toch om de flow? Vast onderdeel van die Duitse nabeschouwingen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of een schot 2.6 of 3.1 seconde duurde, je ziet toch vanzelf of ze snel schiet of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |