Het is al het pre-olympisch seizoenquote:Op donderdag 2 februari 2017 21:37 schreef Knutknuttsson het volgende:
Is het alweer tijd voor het wk
Als jij een extra handicap wilt om je superieure kennis van Biatlon te tonen, mag jij het zonder Martin Fourcade doenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 10:52 schreef showtimer het volgende:
Gaan we het inclusief of exclusief Martin Fourcade doen?
Waarom kunnen ze die wedstrijden nou niet 's avonds houden?quote:Op donderdag 2 februari 2017 21:10 schreef komrad het volgende:
9 februari 14:45 Mixed relax (2d,2h) 2x6 km + 2x7,5 km
10 februari 14:45 7,5 km sprint dames
11 februari 14:45 10 km sprint heren
12 februari 10:30 10 km achtervolging dames
12 februari 14:45 12,5 km achtervolging heren
15 februari 14:30 15km individuele afstand dames
16 februari 14:30 20km individuele afstand heren
17 februari 14:45 4x6km estafette dames
18 februari 14:45 4x7,5km estafette heren
19 februari 11:30 12,5km massastart dames
19 februari 14:45 15km heren massastart
Met bonuspunten?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 11:10 schreef komrad het volgende:
[..]
Als jij een extra handicap wilt om je superieure kennis van Biatlon te tonen, mag jij het zonder Martin Fourcade doen
Helaas, ik mag het van heywoodu niet te ingewikkeld makenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoi, doe mee dan.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
En jullie ook, omdat het kan.quote:
je zorgt maar dat je 10 deelnemers hebtquote:Op dinsdag 7 februari 2017 20:03 schreef heywoodu het volgende:
Oh, een aantal hadden zich al gemeld hier, excuus.
Prognose hier openlijk plaatsen of via pm naar jou sturen?quote:
openlijk plaatsen, zelfde als de wielrenpronoquote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Prognose hier openlijk plaatsen of via pm naar jou sturen?
Ome Klaas kijkt nooit wielrennen en doet toch mee aan de tourpoule, die hij dan wint ook. Zelfs als je niet weet of er lucht of zand in een geweer gaat kun je toch gewoon meedoenquote:Op woensdag 8 februari 2017 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even denken of ik mee ga doen, heb dit seizoen helemaal niets gevolgd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop