Dat is op zeker geen IBU-jas nee.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:01 schreef showtimer het volgende:
Wie stuurt hem terug dan? Een Fransoos of iemand van IBU?
Lijkt me een Franse jas.
Dopingquote:Op vrijdag 10 februari 2017 13:16 schreef heywoodu het volgende:
Glazyrina 'om tactische redenen' niet aan de start vandaag.
Nou jeetje wat verrassend. Fourcade heeft een punt, Rusland dient geweerd te wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 13:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep, voorlopig geschorst.
http://www.biathlonworld.com/news/detail/ibu-press-release-1
Dahlemeier nu op de ZDF, dat is Beiers en dat is amper Duits te noemenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk voor het eerst dit jaar. Toch maar via ES, want ik kan geen Duits.
Nu al zin in een duel op de achtervolging ofzoquote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een topshow die persconferentie.
ik ga behalve dit niet veel kunnen zien, maar een beetje onderlinge strijd zou zeer mooi zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu al zin in een duel op de achtervolging ofzo
Het was leuker geweest als Dorin Habert eerste was gestart met 101.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:44 schreef heywoodu het volgende:
Wel mooi, Dorin Habert start als eerste met 1, Eckhoff als laatste met 101
Ook nog Koukalova met 96, Laura ergens in de 60...mooie verdeling
Wel een leuke toevoegingquote:
Waarom zou dat niet functioneel zijn?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel een leuke toevoeging
Niet functioneel, dus showtimer vindt dit niet interessant.
Wat maakt het nou uit of een schot 2.6 of 3.1 seconde duurde, je ziet toch vanzelf of ze snel schiet of niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet functioneel zijn?
wat een foutenfestival tntquote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel een leuke toevoeging
Niet functioneel, dus showtimer vindt dit niet interessant.
Gaat toch om de flow? Vast onderdeel van die Duitse nabeschouwingen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of een schot 2.6 of 3.1 seconde duurde, je ziet toch vanzelf of ze snel schiet of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |