Leuk voor haar.quote:
Jammer dat Wright net tekort kwam.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:45 schreef Felagund het volgende:
Noorse sweep met Stroemsheim als winnaar, voor Lagreid en JT Bų. Wright vierdes.
Smullen ditquote:Op maandag 24 februari 2025 21:32 schreef heywoodu het volgende:
Rel in Letland. Ilmars Bricis, oud-biatleet, coach van (volgens mij heel) team Letland en man van Baiba zou Rastorgujevs aangevallen hebben, nadat Rastorgujevs hem beschuldigde van het stelen van een paar ski's.
Rastorgujevs vertelt er niet bij dat hij vol agressie de kamer van Baiba en Ilmars in stormde, waar ook hun jonge zoontje lag, en dat Ilmars een mentaal zeer instabiele en potentieel gevaarlijke Rastorgujevsdaar niet bij in de buurt ging laten komen.
Het is nu afwachten welke zijde het Letse NOC kiest, in de media daar is het nu blijkbaar dé sportrel..
Notoire vreemdganger ook, ach. En dat is niet zo zeer een kwestie van geruchten, hij heeft openlijk een vriendin maar probeert ondertussen iedereen te versieren (inclusief een Braziliaanse waar Bruna en ik heel goed mee bevriend zijn, dus ja, we hebben de berichten van hem gewoon gezienquote:
Nee, vriendin van Bruna heeft via trainerscursussen en dergelijken contact met een Duits-Braziliaanse biatleet (Fabian Wrona), en zijn vader heeft een hotel in Ruhpolding, ongeveer drie huizen bij Dahlmeier vandaan. Dus ja, via via via heeft ze dat geregeld als cadeau voor ons/mijquote:
Het blijft natuurlijk een van de meest toffe biatletes omdat ze durfde te kiezen om te stoppen en 'gewoon' te gaan doen waar ze gelukkig van wordt. Als ik het goed herinner is ze ook vrijwilliger bij de hulpdienst in de Garmische alpenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 09:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, vriendin van Bruna heeft via trainerscursussen en dergelijken contact met een Duits-Braziliaanse biatleet (Fabian Wrona), en zijn vader heeft een hotel in Ruhpolding, ongeveer drie huizen bij Dahlmeier vandaan. Dus ja, via via via heeft ze dat geregeld als cadeau voor ons/mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |