Als hij zo volhardend was zou hij niet na 10 seconden terugkomenquote:Op donderdag 9 februari 2017 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel respect voor zijn volhardendheid. Gaat ie dat ook doen wanneer hij wint op individuele afstand?
Nou ja goed, hij laat tenminste een boodschap achterquote:Op donderdag 9 februari 2017 16:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als hij zo volhardend was zou hij niet na 10 seconden terugkomen
quote:Op donderdag 9 februari 2017 16:39 schreef heywoodu het volgende:
Fourcade ging er vandoor bij de uitreiking zodra Rusland op het podium geroepen werd
[ afbeelding ]
Hij hoopte dat zijn team zou volgen, zo leek het, maar die deden dat niet
Nadat Rusland de bloemen kreeg van Besseberg kwam Fourcade weer terug, en je zag Dorin Habert en Chevalier kijken van: ""
Dat eerste applaus ook.twitter:lachainelequipe twitterde op donderdag 09-02-2017 om 16:25:28Grosse ambiance entre Franais et Russes sur le podium. Shipulin ne serre pas la main de Fourcade qui quitte la boi… https://t.co/tYojwymRkD reageer retweet
Dat is op zeker geen IBU-jas nee.quote:Op donderdag 9 februari 2017 17:01 schreef showtimer het volgende:
Wie stuurt hem terug dan? Een Fransoos of iemand van IBU?
Lijkt me een Franse jas.
Dopingquote:Op vrijdag 10 februari 2017 13:16 schreef heywoodu het volgende:
Glazyrina 'om tactische redenen' niet aan de start vandaag.
Nou jeetje wat verrassend. Fourcade heeft een punt, Rusland dient geweerd te wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 13:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep, voorlopig geschorst.
http://www.biathlonworld.com/news/detail/ibu-press-release-1
Dahlemeier nu op de ZDF, dat is Beiers en dat is amper Duits te noemenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk voor het eerst dit jaar. Toch maar via ES, want ik kan geen Duits.
Nu al zin in een duel op de achtervolging ofzoquote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een topshow die persconferentie.
ik ga behalve dit niet veel kunnen zien, maar een beetje onderlinge strijd zou zeer mooi zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu al zin in een duel op de achtervolging ofzo
Het was leuker geweest als Dorin Habert eerste was gestart met 101.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 14:44 schreef heywoodu het volgende:
Wel mooi, Dorin Habert start als eerste met 1, Eckhoff als laatste met 101
Ook nog Koukalova met 96, Laura ergens in de 60...mooie verdeling
Wel een leuke toevoegingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |