abonnement Unibet Coolblue
pi_167337971

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>>Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

>>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2016 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door McTwente op 20-12-2016 09:46:49 ]
  donderdag 15 december 2016 @ 08:59:32 #2
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_167338319
Ik heb bijna een omgekeerde decemberchallenge :X
Heb al bijna 2 weken niet gelopen... en zaterdag een wedstrijd gepland... gewoon gaan en zien waar het schip strandt...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_167338648
De inschrijving voor de loting van UTMB OCC gaat vandaag open *O* . En gezien het geluk wat ik dit jaar bij andere lotingen gehad heb, denk ik dat de kansen gunstig zijn :P .

[ Bericht 0% gewijzigd door Devv op 15-12-2016 12:16:26 ]
pi_167339208
Na mijn onverwacht goede Bruggenloop van afgelopen zondag wil ik nu gericht gaan trainen richting mijn eerst halve marathon op de CPC. Bruggenloop ging in 4:30/km. Ik wil graag ditzelfde tempo aan gaan houden in maart, zodat ik net onder de 1:35 uitkom.

Idee is om 3x per week te gaan trainen (1x langezame duurloop, 1x tempoloop en 1x intervaltraining). Nu vraag of ik mij wat de juiste afstanden/tempo's zijn.

Langzame duurloop wil ik langzaam uitbreiden tot 18-19 kilometer. De tempoloop wil ik afwisselend rond de 8/10/12 kilometer doen. Loop ik die dan in HM-tempo, ietsje sneller, of ietsje langzamer.

Wat zijn lekkere intervals voor de halve marathon of is het handig om daarin ook af te wisselen? 200/400/800/1000tjes, en wat voor tempo's moet ik dan aan denken?
pi_167339798
@Mctwente, wil je mij bij de cpc 10
km zetten, bij de zandvoort circuitrun 5km en bij rotterdam de 10,5 km. Thanksss alvast :)
pi_167341034
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 10:59 schreef xMissi het volgende:
@Mctwente, wil je mij bij de cpc 10
km zetten, bij de zandvoort circuitrun 5km en bij rotterdam de 10,5 km. Thanksss alvast :)
Done! :Y

Ik heb ook meteen de WLWW aangepast op inconsequenties (datumnotatie, afstanden die niet overeenkomen enzovoorts). :@
pi_167341278
http://www.hagueroadrunne(...)ving-duindigt-cross/

De cross die 24 jaar weg is geweest en in de laatste edities gekenmerkt werd door deelname van iconen als Marti ten Kate, Tonnie Dirks en Klaas Lok, is terug. Op een paardenrenbaan! Weest present!

[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 15-12-2016 12:34:05 ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167341389
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:13 schreef McTwente het volgende:

[..]

Done! :Y

Ik heb ook meteen de WLWW aangepast op inconsequenties (datumnotatie, afstanden die niet overeenkomen enzovoorts). :@
Kan je deze erbij zetten :) ?

1
2
[b]12 februari 2017 - [url=http://edreamsmitjabarcelona.com/]Barcelona Half Marathon (Barcelona)[/url][/b]
[*]Devv - HM

1
2
[b]23 april 2017 - [url=https://www.virginmoneylondonmarathon.com/en-gb/]London Marathon (Londen)[/url][/b]
[*]Devv - Marathon

1
2
[b]24 september 2017 - [url=http://www.bmw-berlin-marathon.com/en/]BMW BERLIN-MARATHON (Berlijn)[/url][/b]
[*]Devv - Marathon

1
2
[b]8 oktober 2017 - [url=https://www.chicagomarathon.com/]Bank of America Chicago Marathon (Chicago)[/url][/b]
[*]Devv - Marathon
pi_167341645
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:35 schreef Devv het volgende:

[..]

Kan je deze erbij zetten :) ?
[ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]

[ code verwijderd ]

Ga je echt beide marathons lopen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167342493
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:49 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ga je echt beide marathons lopen?
Ik kijk nog wel even hoe ik er tegen die tijd voorsta. Berlijn is dus nog niet zeker. Ik ga wel zeker naar Berlijn dus dan kan ik zelfs de dag ervoor nog beslissen of ik ga lopen.
  donderdag 15 december 2016 @ 14:00:50 #11
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_167343290
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:28 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.hagueroadrunne(...)ving-duindigt-cross/

De cross die 24 jaar weg is geweest en in de laatste edities gekenmerkt werd door deelname van iconen als Marti ten Kate, Tonnie Dirks en Klaas Lok, is terug. Op een paardenrenbaan! Weest present!
👍 Staat in de agenda !
pi_167343825
Ik kom net bij de sportarts vandaan. Voorlopig kan ik niet meer hardlopen -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 15 december 2016 @ 14:40:33 #13
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_167344134
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik kom net bij de sportarts vandaan. Voorlopig kan ik niet meer hardlopen -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balen man! Wat is het plan nu?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_167344206
Eind van de maand naar de orthopeed, daarna weet ik of en hoe het behandelbaar is en wat de gevolgen zijn voor mijn looptoekomst.
pi_167344369
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:35 schreef Devv het volgende:

[..]

Kan je deze erbij zetten :) ?

Ze staan er allemaal in.
pi_167344379
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik kom net bij de sportarts vandaan. Voorlopig kan ik niet meer hardlopen -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balen Strip! Hopelijk valt het uiteindelijk nog mee en kun je (op termijn) weer hardlopen.
pi_167344504
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Eind van de maand naar de orthopeed, daarna weet ik of en hoe het behandelbaar is en wat de gevolgen zijn voor mijn looptoekomst.
Oh nee! Ik duim mee!
pi_167344516
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:51 schreef McTwente het volgende:

[..]

Ze staan er allemaal in.
Wil je mij bij de marathon van Rotterdam zetten? Thanks
pi_167346406
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik kom net bij de sportarts vandaan. Voorlopig kan ik niet meer hardlopen -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balen zeg! Je hebt nog sneller de uitslag dan ik.. (ik had 2 weken geleden de mri en volgende week pas uitslag,werd met spoed ingepland opeens gister..) Jij zit ook bij sintmaartenskliniek toch? Wie heb/had je als sportarts? Hopelijk valt het mee met je rencarriere.. :* Bij mij dachten ze ook misschien iets met meniscus/kraakbeen maar ook de binnenste knieband.. Dus ben benieuwd.. :{
  donderdag 15 december 2016 @ 16:42:17 #20
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_167346606
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:13 schreef McTwente het volgende:

[..]

Done! :Y

Ik heb ook meteen de WLWW aangepast op inconsequenties (datumnotatie, afstanden die niet overeenkomen enzovoorts). :@
Mag ik nog bij de CPC 5 km? Dank :s)
pi_167347076
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:59 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Wil je mij bij de marathon van Rotterdam zetten? Thanks
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:42 schreef Quoi het volgende:

[..]

Mag ik nog bij de CPC 5 km? Dank :s)
Jullie staan er ook bij.
pi_167348378
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:13 schreef McTwente het volgende:

[..]

Done! :Y

Ik heb ook meteen de WLWW aangepast op inconsequenties (datumnotatie, afstanden die niet overeenkomen enzovoorts). :@
_O_

Stipstreep, wat ontzettend klote -O-
pi_167348786
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 16:35 schreef xMissi het volgende:

[..]

Balen zeg! Je hebt nog sneller de uitslag dan ik.. (ik had 2 weken geleden de mri en volgende week pas uitslag,werd met spoed ingepland opeens gister..) Jij zit ook bij sintmaartenskliniek toch? Wie heb/had je als sportarts? Hopelijk valt het mee met je rencarriere.. :* Bij mij dachten ze ook misschien iets met meniscus/kraakbeen maar ook de binnenste knieband.. Dus ben benieuwd.. :{
SintMaartenskliniek/Sportmedisch centrum Papendal.
pi_167349788
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 18:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

SintMaartenskliniek/Sportmedisch centrum Papendal.
Balen zeg! Hopelijk krijg je straks wat beter nieuws...
pi_167352445
Wat enorm, maar dan ook echt enorm kut stipstipstreepstipstreepstreepstreepstreepstreepstreepstreepstreepstreepstipstreepstreep.

Nu hopen dat het geen einde verhaal is :(
pi_167353470
Ik heb echt geluk gehad dat de verkoudheid from hell pas ná de bruggenloop opgedoken is. Ik was toen al niet topfit en de benen liepen al vol op de Erasmusbrug na een iets te snelle start, maar liep wel bijna 3,5 minuut van mijn PR af. Net genoeg om Murmeli voor te blijven.

Maar nog even, een paar dagen later, wat een leuke loop is die bruggenloop toch. Natuurlijk, er zijn te weinig startgolven en het is druk in de eerste kilometers, maar ik kon gewoon doorlopen. Makkelijk bereikbaar per auto en geen uren wachten voordat je eindelijk mag starten.

Ik prefereer 'm toch boven de 7HL, al is dat voor de meesten heiligschennis.
pi_167354711
Wat balen stipstreep! Dat klinkt ernstig :(

@Zwabberhark ik vond de 7^^ nu twee keer kut gaan dus ga volgend jaar ook maar eens wat anders proberen, wie weet de Bruggenloop, of toch de Montferlandrun.

Verder blijf ik het verbazingwekkend vinden hoe makkelijk ik mijn intervallen loop, op veel hogere tempo's dan ik gewend was, maar dat ik ondertussen wel bij alle trainingen een veel te hoge hartslag heb en dat ik al 2 maanden stijve spieren heb. Vandaag 7x1000m in 4.10, voelde echt soepel.
Enfin, hopelijk zondag bij het Asics Running lab meer duidelijkheid.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Forum Admin donderdag 15 december 2016 @ 21:52:50 #28
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_167355738
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 20:58 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb echt geluk gehad dat de verkoudheid from hell pas ná de bruggenloop opgedoken is. Ik was toen al niet topfit en de benen liepen al vol op de Erasmusbrug na een iets te snelle start, maar liep wel bijna 3,5 minuut van mijn PR af. Net genoeg om Murmeli voor te blijven.

Maar nog even, een paar dagen later, wat een leuke loop is die bruggenloop toch. Natuurlijk, er zijn te weinig startgolven en het is druk in de eerste kilometers, maar ik kon gewoon doorlopen. Makkelijk bereikbaar per auto en geen uren wachten voordat je eindelijk mag starten.

Ik prefereer 'm toch boven de 7HL, al is dat voor de meesten heiligschennis.
Hier is de hel ook uitgebarsten na de bruggenloop. Wat ik vooraf nog af deed als smoesje had toch doorgezet. Morgen maar eens de eerste stapjes zetten om alles eruit te lopen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_167356783
Hier vieren verkoudheid en spierpijn hoogtij. Sinds afgelopen zaterdag ben ik niet op pad geweest. Heel misschien dat ik morgen een heel kort langzaam rondje poog.
pi_167357930
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 20:58 schreef Zwabberhark het volgende:
Makkelijk bereikbaar per auto en geen uren wachten voordat je eindelijk mag starten.
In principe hoef je bij de 7H ook geen uren te wachten aangezien er zoveel startvakken zijn.
Ik was 15-20 min voor mijn start pas uit huis gegaan. 8-)
Wat betreft de auto kan ik geen uitspraak doen, dat is mijn luxe.

Ik vind het parcours van de Bruggenloop wel interessanter dan de 7H, maar ik houd dan ook wel van de moderne architectuur. Al hebben die heuvels hier ook wel wat. Maar het is vooral de sfeer en het publiek wat de 7H mooi maakt.

Qua herfstlandschap zijn de Montferlandrun en de Diepe Hel pareltjes.
pi_167358165
McT, ik ken de Exo-L, maar met drie paar schoenen waarvan twee nog geen jaar meegaan wordt dat een erg duur geintje. En het gaat niet alleen om de hardloopschoenen, ook als ik gewoon wandel of de fiets van de standaard af til verzwik ik mijn enkel al. |:(
pi_167358504
Zondag weer tijd voor mijn persoonlijke klassieker, de Mescherbergloop. Met het alom gevreesde 'trappenpad' en de modderafdaling door het plukbos, waar een gemiddelde FIS wereldbeker afdaling jaloers op zou zijn, ieder jaar weer een waar 'buitenspelen voor volwassenen' festijn *O*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_167359318
Ik heb dit jaar vor t eerst de 7H gelopen en bruggenloop voor 2e keer. Vind qua uitzicht en omgeving de 7H echt fantastisch, bergjes en mooie natuur. Bij de Bruggenloop snapte ik niet waarom ze die eerste 2 kilometer ineens achter het Albeda en parallel aan de Laan op Zuid hebben gelegd. Nu werd het een smal stuk wat tijd kost.

Zou het sowieso wel tof vinden als ze een circuit bedenken waar ook De Hef en/of de Willemsbrug in zouden zitten O+
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_167362499
Kalenji heeft nieuwe schoenen! Nieuwe versie van de Kiprun, en hele nieuwe Run Active schoenen.
  vrijdag 16 december 2016 @ 06:37:11 #35
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_167363164
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 23:20 schreef kalinhos het volgende:
Ik heb dit jaar vor t eerst de 7H gelopen en bruggenloop voor 2e keer. Vind qua uitzicht en omgeving de 7H echt fantastisch, bergjes en mooie natuur. Bij de Bruggenloop snapte ik niet waarom ze die eerste 2 kilometer ineens achter het Albeda en parallel aan de Laan op Zuid hebben gelegd. Nu werd het een smal stuk wat tijd kost.

Zou het sowieso wel tof vinden als ze een circuit bedenken waar ook De Hef en/of de Willemsbrug in zouden zitten O+
De Hef O+ Mooiste brug in R'dam. Alleen best een uitdaging om overheen te lopen.
pi_167363179
Stipstreep -O-

Q gewoon weer de CPC lopen *O*

Ik heb spierpijn van kracht woensdag, ga vanavond boulderen en heb zondag een wedstrijd. Wordt genieten.
  vrijdag 16 december 2016 @ 07:40:56 #37
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_167363324
Hier ook een beetje in de lappenmand... doel rond de gluteus max zit moervast en irriteert.
Lopen gaat wel maar niet meer dan zo'n 60km per week wat op dit moment te weinig is.
Soortmassage moet wat verlichting brengen.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  vrijdag 16 december 2016 @ 08:26:41 #38
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167363545
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 07:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
Hier ook een beetje in de lappenmand... doel rond de gluteus max zit moervast en irriteert.
Lopen gaat wel maar niet meer dan zo'n 60km per week wat op dit moment te weinig is.
Soortmassage moet wat verlichting brengen.
Niet meer dan 60 per week klinkt voor normale mensen alsof er nix aan de hand is :D

Stipstreep...ik hoop dat je er snel vanaf bent man!
F means you're fucked
  vrijdag 16 december 2016 @ 08:27:31 #39
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167363551
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 23:00 schreef Guard het volgende:
Zondag weer tijd voor mijn persoonlijke klassieker, de Mescherbergloop. Met het alom gevreesde 'trappenpad' en de modderafdaling door het plukbos, waar een gemiddelde FIS wereldbeker afdaling jaloers op zou zijn, ieder jaar weer een waar 'buitenspelen voor volwassenen' festijn *O*
Het is sowieso een weekend met persoonlijke klassiekers...Meeuwen en Makrelenloop O+
F means you're fucked
pi_167365356
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 08:27 schreef YUR het volgende:

[..]

Het is sowieso een weekend met persoonlijke klassiekers...Meeuwen en Makrelenloop O+
Winter Step One Loop O+
pi_167366156
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 23:20 schreef kalinhos het volgende:
Zou het sowieso wel tof vinden als ze een circuit bedenken waar ook De Hef en/of de Willemsbrug in zouden zitten O+
Is niet mogelijk denk ik. Sowieso wordt het dan langer dan 15 km.
pi_167367262
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 11:22 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Is niet mogelijk denk ik. Sowieso wordt het dan langer dan 15 km.
Een halve van Rotterdam! Zou best leuk zijn.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167368160
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 00:54 schreef wyccie het volgende:

[..]

Nog meer enkelspieren trainen, en misschien van de sportarts horen welke specifieke oefeningen dat zijn. Evt. kan ik een brace proberen. Misschien toch opereren. Ik weet het niet.
En anders amputeren. Ga ik gewoon op een blade verder. Maar ja, daar kun je niet mee trailen. Dat is jammer.
https://www.veiligheid.nl(...)nsten/apps/enkel-app

Is het in jouw geval niet verstandiger om wat gas terug te nemen, of loop je juist nu zoveel mogelijk omdat je denkt dat je binnenkort nooit meer kunt lopen?
pi_167368176
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 12:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Een halve van Rotterdam! Zou best leuk zijn.
Het succes van de BGL schijnt 'm te zitten in het feit dat er weinig grote 15 km-wedstrijden zijn. 15 km is voor velen nét ver genoeg.
  vrijdag 16 december 2016 @ 15:32:33 #45
3878 Vork
Manisch creatief
pi_167371090
15km is voor mij voorlopig nog even te ver, maar ik ben wel weer goed opweg. Ik zag dat ik ook zojuist mijn doel van 666 km dit jaar al heb gehaald. Het was geen serieus doel, maar toch mooi, Ondanks de blessure. :s)
pi_167375773
Ik heb nog 78 km te gaan voor mijn jaardoel (1900km). Nog even doorlopen dus, maar zonder griep of andere ellende moet het wel gaan lukken. En dan heb ik gemiddeld ongeveer een km per dag meer gelopen dan afgelopen jaar.

Het doel voor volgend jaar is 2017 km.
pi_167376750
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:14 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

https://www.veiligheid.nl(...)nsten/apps/enkel-app

Is het in jouw geval niet verstandiger om wat gas terug te nemen, of loop je juist nu zoveel mogelijk omdat je denkt dat je binnenkort nooit meer kunt lopen?
Thanks, ik zal de app weer installeren. Wat laks geweest.

En ja, lopen zolang het nog kan. Ooit ben ik oud en kreupel of gewoon dood.

Maar nu toch wat rustiger aan doen, ná de Meeuwen Makrelenloop. Als dat al gaat. Dat zie ik morgen wel als ik daar ben.
pi_167377431
Ik doe niet meer aan km doelen voor het jaar, dat heeft het afgelopen jaar me wel geleerd..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 16 december 2016 @ 19:52:50 #49
3878 Vork
Manisch creatief
pi_167377637
Een totale afstand is volgend jaar ook geen doel, ik heb wel een verwachting van het aantal kilometers wat ik het komende jaar ga lopen om aan de andere doelen te kunnen voldoen, maar dat ligt, uitgaande van geen noemenswaardige blessures, geheel in de opbouwende lijn der verwachting op basis van de voorgaande jaren.
  Redactie Sport vrijdag 16 december 2016 @ 20:46:08 #50
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_167379417
Morgen hier op Ameland de HM lopen. Wordt zwaar denk ik, als ik de omgeving zo zie. Lekker lopen en afzien dus :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_167379480
Ha leuk, Ameland (ik heb er nog nooit een wedstrijdje gedaan, paar keer een weekendje weg). Succes morgen DeLuna!
pi_167381126
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 23:20 schreef kalinhos het volgende:


Zou het sowieso wel tof vinden als ze een circuit bedenken waar ook De Hef en/of de Willemsbrug in zouden zitten O+
Je kan een leuk rondje maken van precies 5km: vanaf de noordkant van de Erasmusbrug over de boompjes, willemsbrug, aan het eind twee keer rechts, langs het sportveld het noordereiland oversteken, linksaf langs het water het hele eiland om, de koninginnebrug over, stieltjesstraat en dan de Erasmusbrug over om weer op je beginpunt te komen. Fijne van dit rondje: weinig tot helemaal geen stoplichten of oversteekplaatsen dus lekker doorlopen. Al heb ik wel eens een keer voor twee open bruggen moeten wachten...
pi_167383176
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 09:28 schreef Devv het volgende:
De inschrijving voor de loting van UTMB OCC gaat vandaag open *O* . En gezien het geluk wat ik dit jaar bij andere lotingen gehad heb, denk ik dat de kansen gunstig zijn :P .
Stuur wat van je lotinggeluk mijn kant op. Zojuist ook ingeschreven :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_167385625
is er eigenlijk ergens een makkelijke lijst te vinden van kwalifikatiewedstrijden voor de UTMB te vinden?
pi_167385937
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 23:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
is er eigenlijk ergens een makkelijke lijst te vinden van kwalifikatiewedstrijden voor de UTMB te vinden?
http://utmbmontblanc.com/(...)ficatives_liste.html

http://marathons.ahotu.com/calendar/utmb-qualifier
pi_167386126
Oh en nu ik toch aan het linkdumpen ben:
http://safari-joggen.nl
quote:
Wat is Safari Joggen?
Safari-Joggen is de meest avontuurlijke hardloopactiviteit van Nederland en combineert op een unieke manier hardlopen met het spotten van Wild. Onder leiding van een hardlopende gids gaan kleine groepjes hardlopers bij zonsopgang of zonsondergang de natuur op zoek naar (grof)wild. De gids kent het terrein en de omgeving door en door en heeft een ontwikkeld oog voor het spotten van wild. Hierdoor is de kans op een ontmoeting met een damhert, wilde zwijnen, das, vos of de koning van de Veluwe: Het Edelhert groot. Om de kans op het zien van wild zo groot mogelijk te maken vertrekken we ’s ochtends vroeg bij zonsopgang of ’s avonds tegen de schemering.
Mooi initiatief
O+
pi_167386459
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 december 2016 20:46 schreef DeLuna het volgende:
Morgen hier op Ameland de HM lopen. Wordt zwaar denk ik, als ik de omgeving zo zie. Lekker lopen en afzien dus :)
Veel plezier! En succes! Klinkt leuk.

Ik doe morgen denk ik mee met een lokale cross van 10km.
pi_167386482
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 23:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
is er eigenlijk ergens een makkelijke lijst te vinden van kwalifikatiewedstrijden voor de UTMB te vinden?
En hier kun je checken wat je al aan punten bij elkaar hebt gelopen:
http://www.i-tra.org/community/
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_167387955
Dat is niet mooi Stipstreep -O-

Hier ook geen goed nieuws. Ik heb al een week of 6 niet gelopen en zelfs gewoon lopen in het dagelijks leven gaat niet goed: fasciitis plantaris, oftewel peesplaatontsteking. Ik zit aan de ontstekingsremmers en ben naar de podotherapeut geweest. Die constateerde een beenlengteverschil wat de oorzaak zou kunnen zijn en ook de oorzaak van de aanhoudende lage rugklachten rechts. Nu is het wachten tot de zooltjes klaar zijn. Doel is om eerst geen pijn meer in het dagelijks leven te hebben en daarna kan ik pas weer aan hardlopen denken, maar dat is nog heel ver weg :{
pi_167388041
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 23:34 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

^O^ vooral die tweede is wat ik zocht.
De eerste vind ik makkelijker, want dan kan je eenvoudig op punten filteren. En het is de enige lijst met wedstrijden die ook echt zijn bevestigd.
pi_167388053
He bah. Hopelijk helpen de zooltjes, Angel-A.
In 2017 maar weer rustig opbouwen.
pi_167388137
Sterkte iedereen!

Heb zelf ook eindelijk wat leuks gevonden om hardlopen te vervangen. Ik mag het immers niet meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mountainbiken it is :). Heb eerst wielrennen geprobeerd, maar nee niet echt wat voor mij. Mountainbiken wel. Vind het alleen lastiger om echt iets van doelen te hebben, immers de 'wedstrijden' die er zijn, dan heb je vaak mensen met dure fietsen die 5x per week trainen. Terwijl mij een rit van 50km door de bossen ook wel tof lijkt..

Bij hardlopen had ik gewoon doelen
5, 10, 16km, was bezig met HM tot het noodlot toesloeg.

En dat van echte doelen met een doeltijd mis ik wel ;(
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_167389568
Succes vandaag DeLuna en gefeliciteerd Angel-A (met je verjaardag uiteraard, niet met je blessure).
pi_167390312
Gefeliciteerd met je verjaardag Angel-A! *O* Maar ontzettend klote met die peesplaatontsteking -O-. Hopelijk gaat het herstel en wennen aan de zooltjes snel.

GL, ook mooi klote.. Hopelijk vindt je ergens wel de mogelijkheid om met doeltijden te mountainbiken. Succes met trainen iig!
pi_167390320
Succes DeLuna en MML-lopers! *O*
  zaterdag 17 december 2016 @ 11:51:23 #67
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_167390684
MML gaat 'm hier voor de loper en twee van team aanmoediging niet worden wegens snotterdesnotter. Succes!

Het zou toch leuk zijn als je dit jaar eens een meeuw mee kreeg :P
pi_167390770
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:51 schreef Quoi het volgende:
MML gaat 'm hier voor de loper en twee van team aanmoediging niet worden wegens snotterdesnotter. Succes!

Het zou toch leuk zijn als je dit jaar eens een meeuw mee kreeg :P
Ja :D Beterschap voor de snotteraars!

Ik kreeg net een berichtje van Yur:
Staan hier twee kerels die niet wisten dat het parcours over het strand gaat 😂😂
pi_167393590
Hi,

Iemand toevallig een idee waar je een enigszins voordelige reflector / lichtband kunt kopen voor het hardlopen 's avonds?

De sportzaak hier in de buurt heeft alleen exemplaren van 20 euro, maar dat gaat me toch wat ver.
pi_167393680
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:56 schreef Dorpspastoor het volgende:
Hi,

Iemand toevallig een idee waar je een enigszins voordelige reflector / lichtband kunt kopen voor het hardlopen 's avonds?

De sportzaak hier in de buurt heeft alleen exemplaren van 20 euro, maar dat gaat me toch wat ver.
Online.
  Moderator zaterdag 17 december 2016 @ 15:04:26 #71
155227 crew  Guppy
dus
pi_167393705
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:56 schreef Dorpspastoor het volgende:
Hi,

Iemand toevallig een idee waar je een enigszins voordelige reflector / lichtband kunt kopen voor het hardlopen 's avonds?

De sportzaak hier in de buurt heeft alleen exemplaren van 20 euro, maar dat gaat me toch wat ver.
Action. Kruitvat.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_167393722
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:56 schreef Dorpspastoor het volgende:
Hi,

Iemand toevallig een idee waar je een enigszins voordelige reflector / lichtband kunt kopen voor het hardlopen 's avonds?

De sportzaak hier in de buurt heeft alleen exemplaren van 20 euro, maar dat gaat me toch wat ver.
Ebay *O*
Ja doei.
pi_167393756
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 15:02 schreef GotC het volgende:

[..]

Online.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 15:04 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Action. Kruitvat.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 15:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ebay *O*
Maar ik wil vanavond al gaan lopen :9

Desalniettemin: bedankt, op naar de/het kruidvat..
  Moderator zaterdag 17 december 2016 @ 15:10:02 #74
155227 crew  Guppy
dus
pi_167393796
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 15:08 schreef Dorpspastoor het volgende:

[..]

[..]

[..]

Maar ik wil vanavond al gaan lopen :9

Desalniettemin: bedankt, op naar de/het kruidvat..
Je moet soms even zoeken en ze hebben het niet altijd. Maar daar heb ik ze laatst nog gezien.

Oh en dan nog iets. Doe ook een hesje aan. Auto's zien die LED-armbandjes niet, maar reflectiehesjes wel.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_167393875
De Aldi had ze ook een tijdje geleden geloof ik, weet niet of in NL ook, maar die hadden van die knipperarmbandjes enzo, onze halve club loopt er mee :)
Ja doei.
pi_167393924
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 15:08 schreef Dorpspastoor het volgende:

[..]

[..]

[..]

Maar ik wil vanavond al gaan lopen :9

Desalniettemin: bedankt, op naar de/het kruidvat..
Dan koop je een paar van die Hema fietslampjes met elastiekjes en maak je die aan je pet of een ritssluiting vast..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Forum Admin zaterdag 17 december 2016 @ 15:27:01 #77
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_167394057
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
De Aldi had ze ook een tijdje geleden geloof ik, weet niet of in NL ook, maar die hadden van die knipperarmbandjes enzo, onze halve club loopt er mee :)
Ik heb ze van de lidl ofzo geloof ik. Maar ik weiger de knipperstand.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Forum Admin zaterdag 17 december 2016 @ 15:31:19 #78
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_167394124
Ik ben benieuwd naar de verhalen van dit weekend. Succes, voor zover nog van toepassing.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_167394232
Wel gek, ik zie nu dat ik ongeveer rond dezelfde tijd op dezelfde plek als de meeuwen makrelen loop heb gelopen maar ik heb niets/niemand gezien :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167394282
Ik rende vanochtend een cross country. Het was heerlijk, tot m'n knieën in de modder gestaan O+

Was twee rondjes voor ons. Ging voor het eerste rondje, en daarna even kijken hoe m'n rug voelde, en heb uiteindelijk 2 rondes gedaan (in total 7.5km ofzo), de eerste 'echt', de tweede stuk rustiger. Oh, wat vind ik dat soort loopjes heerlijk O+

Zelfs met m'n rustige hobbel nog 14e van de 22 dames geworden. Ik ben wat beter in modder dan mensen die normaal sneller zijn dan ik 8-)
Ja doei.
pi_167394750
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 15:10 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Je moet soms even zoeken en ze hebben het niet altijd. Maar daar heb ik ze laatst nog gezien.

Oh en dan nog iets. Doe ook een hesje aan. Auto's zien die LED-armbandjes niet, maar reflectiehesjes wel.
Doe ik zeker!

Uiteindelijk gehaald bij de HEMA trouwens. 4 euro nog wat... :)
  Moderator zaterdag 17 december 2016 @ 16:06:23 #82
155227 crew  Guppy
dus
pi_167394761
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:06 schreef Dorpspastoor het volgende:

[..]

Doe ik zeker!

Uiteindelijk gehaald bij de HEMA trouwens. 4 euro nog wat... :)
Goed bezig! Ren ze ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_167395078
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2016 15:31 schreef Pharkus het volgende:
Ik ben benieuwd naar de verhalen van dit weekend. Succes, voor zover nog van toepassing.
Voor mij nog ruim op tijd, ik hoef morgen pas. Dus dankjewel!
  zaterdag 17 december 2016 @ 16:33:55 #84
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_167395216
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 december 2016 01:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
Sterkte iedereen!

Heb zelf ook eindelijk wat leuks gevonden om hardlopen te vervangen. Ik mag het immers niet meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mountainbiken it is :). Heb eerst wielrennen geprobeerd, maar nee niet echt wat voor mij. Mountainbiken wel. Vind het alleen lastiger om echt iets van doelen te hebben, immers de 'wedstrijden' die er zijn, dan heb je vaak mensen met dure fietsen die 5x per week trainen. Terwijl mij een rit van 50km door de bossen ook wel tof lijkt..

Bij hardlopen had ik gewoon doelen
5, 10, 16km, was bezig met HM tot het noodlot toesloeg.

En dat van echte doelen met een doeltijd mis ik wel ;(
Hoi, ik heb ook Ledderhose en was gestopt
Ik wordt nu behandeld met Shockwave therapie en dat helpt goed.
Ik mag weer gaan opbouwen en loop nu weer met Evy
pi_167396365
Lokaal crossloopje was leuk!!

Officiële afstand 9,93km :? . Niet veel deelnemers, maar wel flink wat sterke lopers, ook al omdat het deel uitmaakt van een crosscircuit in de regio.

Dit was mijn eerste crossloop, lijkt me een goede traningsimpuls om sterker te worden. Het was best nog een pittig parcours over 2 ronden met halverwege een klein stukje over de baan, hier en daar een kort pittig klimmetje. Weinig blubber, maar wat ik lastig vond was de dikke laag bladeren, waardoor je soms niet goed kon zien waar het "harde" deel van het pas was.

Veel te snel weg, maar daarna het tempo een tikje omlaag gebracht en maar gekeken hoe lang ik het kon volhouden. Dat viel niet tegen, uiteindelijk met 43:44 zelfs als 3e in mijn categorie geëindigd. Eerste podiumplek in mijn carrière! *) Als er al een huldiging was heb ik die wel gemist, want ik zag het pas toen ik thuis was...
pi_167396436
Feli!
Ja doei.
  zaterdag 17 december 2016 @ 17:37:16 #87
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167396437
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:51 schreef Quoi het volgende:
MML gaat 'm hier voor de loper en twee van team aanmoediging niet worden wegens snotterdesnotter. Succes!

Het zou toch leuk zijn als je dit jaar eens een meeuw mee kreeg :P
Ik hoorde het ja...balen -O- Beterschap!
F means you're fucked
pi_167396577
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2016 17:37 schreef motorbloempje het volgende:
Feli!
Dank je!

Jouw rug heeft het blubberfeestje goed verteerd?
pi_167396586
M'n rug voelt verbazingwekkend goed nu, beter dan de rest van de week tot nu toe :') dus misschien is modder wel de remedie ;)
Ja doei.
  Redactie Sport zaterdag 17 december 2016 @ 17:49:08 #90
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_167396720
Boh wat een mooi loopje! 21,1km genoten van het strand en de dorpjes waar het heel gezellig was en waar veel aangemoedigd werd. Mooie run en hij komt echt op 1 bij mij O+

Ik liep 2:08:43, langzaamste van de vier HM's maar opzich niet gek met het strand en de wind erbij. _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_167396960
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 17:33 schreef indepoeier het volgende:
Lokaal crossloopje was leuk!!

Officiële afstand 9,93km :? . Niet veel deelnemers, maar wel flink wat sterke lopers, ook al omdat het deel uitmaakt van een crosscircuit in de regio.

Dit was mijn eerste crossloop, lijkt me een goede traningsimpuls om sterker te worden. Het was best nog een pittig parcours over 2 ronden met halverwege een klein stukje over de baan, hier en daar een kort pittig klimmetje. Weinig blubber, maar wat ik lastig vond was de dikke laag bladeren, waardoor je soms niet goed kon zien waar het "harde" deel van het pas was.

Veel te snel weg, maar daarna het tempo een tikje omlaag gebracht en maar gekeken hoe lang ik het kon volhouden. Dat viel niet tegen, uiteindelijk met 43:44 zelfs als 3e in mijn categorie geëindigd. Eerste podiumplek in mijn carrière! *) Als er al een huldiging was heb ik die wel gemist, want ik zag het pas toen ik thuis was...
Een cross heeft nooit een 'officiele afstand' ;) Maar knap gelopen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167397148
En gefeliciteerd Angel-A en tegelijkertijd balen van die pijn :(
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167398455
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 18:00 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Een cross heeft nooit een 'officiele afstand' ;) Maar knap gelopen!
Weer wat geleerd. Die afstand stond op uitslagen.nl, vandaar.

En bedankt.
pi_167398486
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 18:59 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Weer wat geleerd. Die afstand stond op uitslagen.nl, vandaar.

En bedankt.
Ja meestal hangen ze er een afstand aan, maar die afstanden zijn nooit gecertificeerd gemeten en de omstandigheden van het bos of wat dan ook kunnen er ook zomaar toe leiden dat ze een bochtje net wat anders leggen ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167399277
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:33 schreef Fa-tum het volgende:

[..]

Hoi, ik heb ook Ledderhose en was gestopt
Ik wordt nu behandeld met Shockwave therapie en dat helpt goed.
Ik mag weer gaan opbouwen en loop nu weer met Evy
Hmm. K heb informatie gevraagd over shockwave, maar dat zou alleen pijn verlichten.. de bult zal alleen maar groter worden begreep ik..

Bepaalde schoenen kan ik ook niet meer aan, dus dat is ook behelpen..

Maar werkt shockwave bij jou ook tegen het formaat van de bulten? En de pijn bij opstaan?
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  zaterdag 17 december 2016 @ 20:32:59 #96
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_167401239
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 19:37 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Hmm. K heb informatie gevraagd over shockwave, maar dat zou alleen pijn verlichten.. de bult zal alleen maar groter worden begreep ik..

Bepaalde schoenen kan ik ook niet meer aan, dus dat is ook behelpen..

Maar werkt shockwave bij jou ook tegen het formaat van de bulten? En de pijn bij opstaan?
DE pijn is veel minder, de bulten kleiner tot bijna weg
pi_167403408
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:56 schreef GotC het volgende:
Ik kreeg net een berichtje van Yur:
Staan hier twee kerels die niet wisten dat het parcours over het strand gaat 😂😂
Oh hell! :D
Ik wist het, vond het vorig jaar al kut en ook dit jaar vervloekte ik mezelf en het strand weer.
Wat drinken Hagenezen zodat ze over het mulle zand kunnen lopen ipv erin wegglijden zoals ik?

Trouwens, volgens mij is de supercompensatie nu echt voorbij, want ik werd na 10k moe en mijn tempo zakte enorm.
pi_167403529
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:28 schreef wyccie het volgende:

[..]

Oh hell! :D
Ik wist het, vond het vorig jaar al kut en ook dit jaar vervloekte ik mezelf en het strand weer.
Wat drinken Hagenezen zodat ze over het mulle zand kunnen lopen ipv erin wegglijden zoals ik?

Trouwens, volgens mij is de supercompensatie nu echt voorbij, want ik werd na 10k moe en mijn tempo zakte enorm.
Haha :P Misschien omdat het drinkwater hier uit het duinreservoir komt dat dat onbekende voordelen biedt! En misschien is het ook dat als je hier traint je ongemerkt bijna elke training wel wat onverhard en hoogtemeters meepakt. Ik heb vandaag dus ook 5km strand over grotendeels hetzelfde stuk gedaan en ik kon mijn hartslag ook wel goed laag houden. Strand was ook best lekker hard. Alleen ik zat op een gegeven moment ook gevangen achter een binnenzeetje, las dat de MMlopers daar ook last van hadden..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 17 december 2016 @ 21:33:26 #99
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167403555
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:28 schreef wyccie het volgende:

[..]

Oh hell! :D
Ik wist het, vond het vorig jaar al kut en ook dit jaar vervloekte ik mezelf en het strand weer.
Wat drinken Hagenezen zodat ze over het mulle zand kunnen lopen ipv erin wegglijden zoals ik?

Trouwens, volgens mij is de supercompensatie nu echt voorbij, want ik werd na 10k moe en mijn tempo zakte enorm.
Ik heb je niet gezien ;(
F means you're fucked
  zaterdag 17 december 2016 @ 21:41:40 #100
3878 Vork
Manisch creatief
pi_167403794
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:28 schreef wyccie het volgende:
wyccie! Jij kent alle kneuterloopjes in en rond Nijmegen hè. Die nieuwjaarsloop daar bij Heumersoord, is dat wat?
pi_167403834
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:51 schreef Quoi het volgende:
MML gaat 'm hier voor de loper en twee van team aanmoediging niet worden wegens snotterdesnotter. Succes!
Slappe hap zeg.

Zelf ben ik al sinds woensdag een homp vlees vol snot. Ik hoest zo veel dat mijn longen inmiddels uitwendig hangen.
pi_167403951
Ah, de volgende keer eerst een hap zeewater nemen dus.
En lekker in alle plassen gestampt hoor, stiekem toch een trailhart.

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:33 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik heb je niet gezien ;(
Ik was ook niet lang gebleven. Zelfs geen lekkerbekje gehad.
Met mijn stinkzweet naar de Decathlon geweest. :P

Volgens mij zag ik Mr. B op het strand, hij liep toen op de tweede plek.

[ Bericht 2% gewijzigd door wyccie op 17-12-2016 21:53:56 ]
pi_167404158
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:41 schreef Vork het volgende:

[..]

wyccie! Jij kent alle kneuterloopjes in en rond Nijmegen hè. Die nieuwjaarsloop daar bij Heumersoord, is dat wat?
Ja, die heb ik vorig jaar gedaan! Wordt georganiseerd door Cifla. Leuk parcours door het bos, en met een kort, erg pittig heuveltje erin.
Je kunt ook de combi doen: eerst de 5 en dan de 10. Vorig jaar was ik derde vrouw in de combi. Van de 5. :+

Let wel op dat je ruim op tijd aanwezig bent, want de start is een eindje verderop. Ik had dat niet door en was een kilometer lang aan het 'inlopen', was nét op tijd en rende de eerste ronde met nog een startnummer in mijn hand.

Ik baal wel dat ik 'm dit jaar moet overslaan, want het valt tegelijk met Egmond. ;(
  zaterdag 17 december 2016 @ 21:59:19 #104
3878 Vork
Manisch creatief
pi_167404411
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:52 schreef wyccie het volgende:
Ja, die heb ik vorig jaar gedaan! Wordt georganiseerd door Cifla. Leuk parcours door het bos, en met een kort, erg pittig heuveltje erin.
Je kunt ook de combi doen: eerst de 5 en dan de 10. Vorig jaar was ik derde vrouw in de combi. Van de 5. :+

Let wel op dat je ruim op tijd aanwezig bent, want de start is een eindje verderop. Ik had dat niet door en was een kilometer lang aan het 'inlopen', was nét op tijd en rende de eerste ronde met nog een startnummer in mijn hand.
Ik was van plan om alleen 5km te lopen, anders loop ik toch 2 (of 3) keer het zelfde rondje. Goed om te weten van die afstand, dat wordt dus evengoed nog vroeg van huis vertrekken. :+

Waar ergens zit dat heuveltje in parcours? Toch niet helemaal op het einde hè?
pi_167405432
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:59 schreef Vork het volgende:

Waar ergens zit dat heuveltje in parcours? Toch niet helemaal op het einde hè?
Oei, zo goed is mijn geheugen niet. :@
pi_167408247
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 20:32 schreef Fa-tum het volgende:

[..]

DE pijn is veel minder, de bulten kleiner tot bijna weg
Interessant.. Arts in zkh heb ik zelf eigenlijk te weinig gevraagd, maar fysio zei dat het niet helpt tegen het formaat van de bult.

Ik heb er maar 1, ter grootte van een knikker of zo echt zo'n beetje midden op de voetboog.
Oorzaak is vermoed ik andere schoenen icm opvoeren intensiteit..

Maar dit laat me meer denken dat mensen niet in shockwave geloven, of voldoende resultaten hebben gezien.. waar ben je in behandeling? Want voor goede resultaten heb ik gewoon iemand nodig die er echt in gelooft en weet hoe het toe passen.

Hoe vaak moet je heen? Is het bv na 6 behandelingen klaar, of?
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  zaterdag 17 december 2016 @ 23:56:07 #107
3878 Vork
Manisch creatief
pi_167408773
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:27 schreef wyccie het volgende:

[..]

Oei, zo goed is mijn geheugen niet. :@
Geeft niet, ik denk wel dat ik 'm gewoon ga lopen. Ik zie wel wat ik tegen ga komen. Loop jij daar ook dan?
  zondag 18 december 2016 @ 07:16:32 #108
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167411578
Vandaag eerste training met de marathongroep *O*

Om 9 uur gaan we 18 km hobbelen en daarna taart eten :9 De homp vlees met snot en ik hebben appeltaart en chocomuffins gebakken dus ik hoop dat de homp vlees zelf inmiddels fit genoeg is om mee te lopen. (anders heb ik meer taart :6 )
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_167411590
Vandaag kneuterwedstrijdje! Ben benieuwd of ik weer wat meer snelheid terug heb.

Het lijkt uitstekend weer te gaan worden, allen geen idee wat ik aan moet :P kort-kort, kort-lang of lang-kort. Voor lang-lang lijkt het te warm te worden.
  zondag 18 december 2016 @ 07:55:49 #110
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167411624
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 07:23 schreef hatsaflats het volgende:
Vandaag kneuterwedstrijdje! Ben benieuwd of ik weer wat meer snelheid terug heb.

Het lijkt uitstekend weer te gaan worden, allen geen idee wat ik aan moet :P kort-kort, kort-lang of lang-kort. Voor lang-lang lijkt het te warm te worden.
Is het in de middag en een korte afstand? Dan kort kort en dan iets warms bij start/finish neerleggen?
Succes vast ^O^
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_167411668
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 07:55 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Is het in de middag en een korte afstand? Dan kort kort en dan iets warms bij start/finish neerleggen?
Succes vast ^O^
Natuurlijk is het een korte afstand, ik ben niet zo'n gekkie ;) Het is in de ochtend, maar ga maar gewoon in kort-kort. In het ergste geval moet ik iets harder lopen :P
pi_167411721
Ik haat hardnekkige hoestjes met een lichaam vol slijm. Ik mis alvast de eerste marathontraining. Ik wil wel, maar 18 km duurlopen ga ik niet trekken.
Dit is schurftig irritant.
pi_167411744
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 08:32 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik haat hardnekkige hoestjes met een lichaam vol slijm. Ik mis alvast de eerste marathontraining. Ik wil wel, maar 18 km duurlopen ga ik niet trekken.
Dit is schurftig irritant.
Ik lees niet zo vaak meer. Maar gaat het nu toch echt gebeuren? "D
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_167411800
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:46 schreef wyccie het volgende:

Volgens mij zag ik Mr. B op het strand, hij liep toen op de tweede plek.
dat klopt en ben ook als tweede geëindigd, ongeveer 20 seconden achter nr 1.
Het was een relatief makkelijke editie dit jaar: niet zoveel wind, veelal hard strand. Nog wel een paar honderd meter omgelopen omdat we door het water ingesloten raakten. Maar heerlijk gelopen, met daarna lekker soep en gebakken vis.
pi_167411884
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 08:32 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik haat hardnekkige hoestjes met een lichaam vol slijm. Ik mis alvast de eerste marathontraining. Ik wil wel, maar 18 km duurlopen ga ik niet trekken.
Dit is schurftig irritant.
Niet miepen...
pi_167411893
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 08:32 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik haat hardnekkige hoestjes met een lichaam vol slijm. Ik mis alvast de eerste marathontraining. Ik wil wel, maar 18 km duurlopen ga ik niet trekken.
Dit is schurftig irritant.
Komt wel goed! Het hangt niet van één training af, accepteren en beter worden.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167412004
Ik twijfel of ik dit jaar misschien eens mee zal doen aan de korte kerstcross..hmm..
Ik haat die zandkuil alleen heel erg :').
pi_167412125
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 08:32 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik haat hardnekkige hoestjes met een lichaam vol slijm. Ik mis alvast de eerste marathontraining. Ik wil wel, maar 18 km duurlopen ga ik niet trekken.
Dit is schurftig irritant.
RIP
Ja doei.
pi_167412141
Zwabber is nu al begonnen met zijn indek-strategie ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167412167
Ik heb gewoon een kater na avondje uit met de hardloopclub. Gelukkig rende ik gisteren!
Ja doei.
pi_167413415
quote:
99s.gif Op zondag 18 december 2016 08:37 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik lees niet zo vaak meer. Maar gaat het nu toch echt gebeuren? "D
Dat is de bedoeling. Maar het begin is alvast nog niet eens begonnen.

quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 09:11 schreef McTwente het volgende:

[..]

Niet miepen...
Kom even naar het westen van het land, dan hoest ik een paar keer. Kun je na besmet te zijn aantonen dat jij wel gewoon kunt trainen.

quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 09:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Komt wel goed! Het hangt niet van één training af, accepteren en beter worden.
Ja, dat klopt. De basis was al 25 km, dus dat is het probleem niet. Maar het frustreert.
pi_167413451
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 09:27 schreef GotC het volgende:
Ik twijfel of ik dit jaar misschien eens mee zal doen aan de korte kerstcross..hmm..
Ik haat die zandkuil alleen heel erg :').
details van de cross? *)
Ja doei.
  zondag 18 december 2016 @ 11:40:54 #123
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167413596
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 11:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

details van de cross? *)
http://www.haagatletiek.nl/web/kerstcross-2/
F means you're fucked
pi_167413750
quote:
leuk! Jammer dat het 2e kerstdag is ;( want dan zijn we al om 10uur op weg naar het oosten ;(
Ja doei.
pi_167413819
2e vrouw, keurig in 5:00/km
pi_167414567
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 11:54 schreef hatsaflats het volgende:
2e vrouw, keurig in 5:00/km
Goed gedaan dame! Toch niet op de 15 km hoop ik?
  zondag 18 december 2016 @ 12:55:08 #127
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167414799
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 11:54 schreef hatsaflats het volgende:
2e vrouw, keurig in 5:00/km
Hoppa! Gefeliciteerd!!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 18 december 2016 @ 12:59:34 #128
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_167414869
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 07:23 schreef hatsaflats het volgende:
Vandaag kneuterwedstrijdje! Ben benieuwd of ik weer wat meer snelheid terug heb.

Het lijkt uitstekend weer te gaan worden, allen geen idee wat ik aan moet :P kort-kort, kort-lang of lang-kort. Voor lang-lang lijkt het te warm te worden.
Tis nog echt wel lang-lang weer hoor. Als ik nu mensen in kort-kort zie lopen denk ik echt dat ze niet goed wijs zijn: "Het is geen Aruba hoor!!".
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zondag 18 december 2016 @ 13:02:21 #129
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167414917
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 09:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Zwabber is nu al begonnen met zijn indek-strategie ;)
_O-
@Zwab: :*

De training was leuk. Ik vond het erg zwaar, 18 km op 6.30. Heb wel bewust erop gelet om de pasfrequentie gelijk te houden aan die bij iets hogere tempo's, om niet te gaan slepen en nog meer energie te verliezen.

Best veel geouwehoerd onderweg. Leuk om wat mensen te leren kennen. een hoop lopen er ook in onze groep op woensdagavond, maar dan Is het donker, dus dan heb ik geen idee met wie ik loop.

Training afgesloten met koffie/thee en door een aantal van ons (waaronder Z en ik) zelfgemaakt appelgebak. Smaakte voortreffelijk. Het 2e stuk ook :P :@

Nu 2 uur na de training voel ik me wel weer prima, dus qua belasting denk ik dat dit een prima tempo is voor mij.

2e kerstdag volgende duurloop.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_167415145
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 12:59 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Tis nog echt wel lang-lang weer hoor. Als ik nu mensen in kort-kort zie lopen denk ik echt dat ze niet goed wijs zijn: "Het is geen Aruba hoor!!".
ah joh stel je niet aan, vandaag perfect weer voor de korte broek/T-shirt combo.
Al schijn ik wel in de minderheid te zijn in Z-limburg met die gedachte....
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_167415474
Het eerste stuk had ik wel een lange broek aan gewild. Met tegenwind was het toch nog wel wat fris. Terug was kort-kort prima.

quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 12:42 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Goed gedaan dame! Toch niet op de 15 km hoop ik?
Nee, 10,5. De 15 is nog ver weg.
pi_167415756
Ik sta nog niet in de OP.

CPCloop 10 km 12 maart.
Children of the night. What music they make.
pi_167415984
Vandaag 5km loop als testloop. Veel te hard gestart in 4:35, 2e km in 4:47.
Toen kreeg ik het erg zwaar en tempo wat teruggenomen. Voor mijn gevoel naar erg langzaam, maar viel nog mee met 5:05 in km 3 en 4.
Laatste km toch weer een 4:46 er uit weten te persen.

Zo mijn PR toch aardig verbeterd van 24:56 naar 24:11.

Volgende keer toch maar iets behoudender starten :)
pi_167416265
Gefeliciteerd mrB en hats!

En murmeli, het lijkt erop dat je straks een supporter extra langs de kant hebt staan in Rotterdam :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Sport zondag 18 december 2016 @ 14:23:26 #135
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_167416522
Ik liep in kort-lang op Ameland, ging prima
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_167417404
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 13:31 schreef hatsaflats het volgende:
Nee, 10,5. De 15 is nog ver weg.
Ok, dan kan ik nog iets langer genieten van het hebben van een sneller PR op de 15.
  Forum Admin zondag 18 december 2016 @ 15:04:24 #137
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_167417405
Gefeliciteerd mr.B en hatseflats!
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_167417564
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 11:54 schreef hatsaflats het volgende:
2e vrouw, keurig in 5:00/km
^O^
Ja doei.
pi_167417795
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 13:02 schreef Murmeli het volgende:

[..]

_O-
@Zwab: :*

De training was leuk. Ik vond het erg zwaar, 18 km op 6.30. Heb wel bewust erop gelet om de pasfrequentie gelijk te houden aan die bij iets hogere tempo's, om niet te gaan slepen en nog meer energie te verliezen.

Best veel geouwehoerd onderweg. Leuk om wat mensen te leren kennen. een hoop lopen er ook in onze groep op woensdagavond, maar dan Is het donker, dus dan heb ik geen idee met wie ik loop.

Training afgesloten met koffie/thee en door een aantal van ons (waaronder Z en ik) zelfgemaakt appelgebak. Smaakte voortreffelijk. Het 2e stuk ook :P :@

Nu 2 uur na de training voel ik me wel weer prima, dus qua belasting denk ik dat dit een prima tempo is voor mij.

2e kerstdag volgende duurloop.
Alles wat ik over vanochtend lees vind ik leuk en doet tegelijkertijd pijn.

quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 08:58 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

dat klopt en ben ook als tweede geëindigd, ongeveer 20 seconden achter nr 1.
Het was een relatief makkelijke editie dit jaar: niet zoveel wind, veelal hard strand. Nog wel een paar honderd meter omgelopen omdat we door het water ingesloten raakten. Maar heerlijk gelopen, met daarna lekker soep en gebakken vis.
Toch wel heel netjes. Het lijkt me echt een afschuwelijke wedstrijd. Ik las het verslag net van de winnaar, een bekende regiotopper (net als jij trouwens).

quote:
12s.gif Op zondag 18 december 2016 13:55 schreef BlueT het volgende:
Vandaag 5km loop als testloop. Veel te hard gestart in 4:35, 2e km in 4:47.
Toen kreeg ik het erg zwaar en tempo wat teruggenomen. Voor mijn gevoel naar erg langzaam, maar viel nog mee met 5:05 in km 3 en 4.
Laatste km toch weer een 4:46 er uit weten te persen.

Zo mijn PR toch aardig verbeterd van 24:56 naar 24:11.

Volgende keer toch maar iets behoudender starten :)
De drieplassenloop gok ik? Nette tijd! Op de 5 moet je gewoon zo hard mogelijk weg, dood ga je toch wel. Dus goed gedaan.
pi_167419093
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 15:20 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

De drieplassenloop gok ik? Nette tijd! Op de 5 moet je gewoon zo hard mogelijk weg, dood ga je toch wel. Dus goed gedaan.
3PL inderdaad. Vind het toch lastig om zo hard mogelijk, maar niet te hard, te vertrekken.
Nu waren km 3 en 4 zo zwaar dat ik bijna aan even joggen begon te denken, dus toch iets te hard.
Nou ja, goede les voor de volgende keer.
pi_167421574
Zo dat was het qua wedstrijden/evenementen dit jaar.
Traditiegetrouw als laatste wedstrijd de Mescherbergloop, het mooiste 15 km loopje in NL (imo).
Dacht dat ik een beetje snelheid miste, doordat ik eigenlijk nauwelijks nog het echte snelheidswerk had gedaan sinds de halve van Eindhoven, maar dat bleek niet zo te zijn *)
1:14:24 (handgeklokt). Dik 4 minuten van mijn beste parcourstijd afgelopen (en dat was nog uit de tijd dat het parcours echt 15 km was en geen 15,6 km zoals de laatste 2 jaar het geval is). Omstandigheden waren vanmiddag ook wel ideaal te noemen, heeft zeker mee geholpen aan deze prachttijd
Beetje te optimistisch in het startvak om op de tweede startrij te gaan staan, dus in de eerste kilometer kwamen er nogal veel mensen langszij.
Vervolgens heerlijk gelopen, redelijk vlak kunnen lopen, zover je van vlak lopen kunt spreken op zo'n geaccidenteerd parcours.
De afdaling door het plukbos was weer genieten, vol gas door de modder naar beneden knallen, lekker slalommend door de achterhoede van de 10 km.

Bring on 2017 *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 18-12-2016 18:13:33 ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 18 december 2016 @ 18:00:36 #142
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167422605
Mooie verhalen vandaag weer _O_

Vandaag is mijn decemberchallenge ten einde gekomen door een keelpleurisje. Nix ernstigs, maar ik had van tevoren met mezelf afgesproken dat ik niet koste wat het kost door zou gaan. Dus...Bij deze! ^O^
F means you're fucked
  Moderator zondag 18 december 2016 @ 18:06:57 #143
155227 crew  Guppy
dus
pi_167422827
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 18:00 schreef YUR het volgende:
Mooie verhalen vandaag weer _O_

Vandaag is mijn decemberchallenge ten einde gekomen door een keelpleurisje. Nix ernstigs, maar ik had van tevoren met mezelf afgesproken dat ik niet koste wat het kost door zou gaan. Dus...Bij deze! ^O^
Was dit al driemaal-is-scheepsrecht?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 18 december 2016 @ 18:11:08 #144
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167423013
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 18:06 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Was dit al driemaal-is-scheepsrecht?
Ja :D
F means you're fucked
pi_167423118
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 15:20 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Alles wat ik over vanochtend lees vind ik leuk en doet tegelijkertijd pijn.
Ik heb de foto's voorbij zien komen op facebook en het zag er verschrikkelijk uit. Er is niets erger dan met een groep van 30 man (of meer) je lange duurlopen te moeten doen, lijkt mij.

De taart na afloop zag er wel goed uit.
pi_167423369
Zo dat was leuk en interessant bij het asics Running Lab! Mijn vraag waarom ik mijn hartslag niet onder de 160 krijg tijdens duurlopen is ook weer beantwoord: omdat mijn duurzone helemaal niet tot 165 loopt maar tot ruim boven de 180. Ik moet mijn duurlopen dus flink sneller gaan lopen, of, zoals die bewegingswetenschapper zei: 13 is het nieuwe 11 (km/u). En ik heb asics toch weer een kans gegeven, bleek dat ik toch weer wat was gaan overproneren, dus heb nu een licht corrigerende schoen gekocht maar wel één die heel licht is dus ook als wedstrijdschoen kan, Asics Gel DS 21.
Misschien later nog een uitgebreider verslag als ik het testrapport heb.

Maar wat ook heel leuk is, bij dat Running Lab kun je ook 5 euro betalen en dan kun je je daar omkleden met kluisjes en handdoeken en superfijne douches! Dus als je een keer een rondje wil gaan lopen in centrum Amsterdam maar daar niet woont is dat best een leuk idee!

[ Bericht 2% gewijzigd door La_Tramposa op 18-12-2016 18:39:41 ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167423401
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 18:00 schreef YUR het volgende:
Mooie verhalen vandaag weer _O_

Vandaag is mijn decemberchallenge ten einde gekomen door een keelpleurisje. Nix ernstigs, maar ik had van tevoren met mezelf afgesproken dat ik niet koste wat het kost door zou gaan. Dus...Bij deze! ^O^
Aaww je ging zo lekker! Misschien toch een keer in de zomer proberen :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167423546
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2016 15:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

^O^
Thanks :) Blij dat ik weer wat beter loop, en weer richting m'n PR aan het gaan ben. Ik hoopte vandaag op 5:00 te kunnen lopen, maar twijfelde of dat wel zou gaan lukken. Best tevreden dus :D

Nog wel even geprobeerd bij de nr. 1 aan te haken, want die liep niet gek veel harder, maar voor nu nog net even een beetje te hard. Uiteindelijk 25 seconden na haar gefinished, toch jammer.
  Moderator zondag 18 december 2016 @ 18:28:12 #149
155227 crew  Guppy
dus
pi_167423562
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 18:11 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja :D
Hmpf... Die mythe dus ook meteen busted
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Sport zondag 18 december 2016 @ 18:28:48 #150
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_167423580
Na dit weekend heb ik weer zo'n zin om te lopen :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 18 december 2016 @ 19:20:59 #151
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_167425448
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 18:28 schreef DeLuna het volgende:
Na dit weekend heb ik weer zo'n zin om te lopen :D
ik heb zaterdag een lange loop met wat vrienden voor de boeg... tijd voor wat trainingskilometers!
Ik kan niet wachten totdat de week om is!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 18 december 2016 @ 19:25:27 #152
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167425661
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 16:11 schreef BlueT het volgende:

[..]

3PL inderdaad. Vind het toch lastig om zo hard mogelijk, maar niet te hard, te vertrekken.
Nu waren km 3 en 4 zo zwaar dat ik bijna aan even joggen begon te denken, dus toch iets te hard.
Nou ja, goede les voor de volgende keer.
Had je tegenwind? Ik ging daar ook dood op km 3 en 4. Teveel wind toen. Blehhh!

@YUR: jammer

@pijll ik vond het wel leuk. De taart was ook leuk :P

@steffelonio: hihihi :X
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 18 december 2016 @ 19:26:18 #153
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167425702
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 18:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo dat was leuk en interessant bij het asics Running Lab! Mijn vraag waarom ik mijn hartslag niet onder de 160 krijg tijdens duurlopen is ook weer beantwoord: omdat mijn duurzone helemaal niet tot 165 loopt maar tot ruim boven de 180. Ik moet mijn duurlopen dus flink sneller gaan lopen, of, zoals die bewegingswetenschapper zei: 13 is het nieuwe 11 (km/u). En ik heb asics toch weer een kans gegeven, bleek dat ik toch weer wat was gaan overproneren, dus heb nu een licht corrigerende schoen gekocht maar wel één die heel licht is dus ook als wedstrijdschoen kan, Asics Gel DS 21.
Misschien later nog een uitgebreider verslag als ik het testrapport heb.

Maar wat ook heel leuk is, bij dat Running Lab kun je ook 5 euro betalen en dan kun je je daar omkleden met kluisjes en handdoeken en superfijne douches! Dus als je een keer een rondje wil gaan lopen in centrum Amsterdam maar daar niet woont is dat best een leuk idee!
Nog harder aan de bak :o
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_167427209
Toch nog maar last-minute ingeschreven voor de kwart in Egmond. De loop ligt me totaal niet, maar er zijn tot eind februari amper loopjes in de buurt. En ik mag zonder licentie om de een of andere reden toch in het wedstrijdvak starten, dat scheelt ook wel.
  Moderator zondag 18 december 2016 @ 20:07:32 #155
155227 crew  Guppy
dus
pi_167427379
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 20:03 schreef hatsaflats het volgende:
Toch nog maar last-minute ingeschreven voor de kwart in Egmond. De loop ligt me totaal niet, maar er zijn tot eind februari amper loopjes in de buurt. En ik mag zonder licentie om de een of andere reden toch in het wedstrijdvak starten, dat scheelt ook wel.
Op basis van eerder behaalde resultaten?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_167427553
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 20:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Op basis van eerder behaalde resultaten?
Ik heb nog nooit goed gelopen in Egmond. Ik weet niet of elk lid van een AV in het wedstrijdvak mag starten, of alleen van een select groepje AV's. Kijkend naar de uitslagen van afgelopen jaren pas ik er ook wel prima tussen. Als recreant loop ik iig geen loopjes van Le Champion meer, slalommen om kuddes businessrunners recreëert niet.
pi_167428406
Ik dacht eraan me in te schrijven voor de halve van Egmond, maar blijkbaar is inschrijving vandaag vol.

Vanochtend voor het eerst dit jaar 5km wedstrijd gelopen. Door het parcours met 2x een viaduct zat een pr er helaas niet in.
  zondag 18 december 2016 @ 20:49:54 #158
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_167429153
Ik heb gisteren mijn Meijendelshirt getest in wedstrijdverband!
Een 5 EM gelopen op een eiland, maar een paar weken niet trainen en ziek zijn, dat is geen recept voor snelle tijden helaas... Maar wel weer motivatie gevonden om echt weer lekker te gaan trainen :)

Voor mensen die van de langere versie houden: https://allergenenhardlop(...)p-5-em-middelharnis/
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_167431667
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 19:26 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Nog harder aan de bak :o
Nou de intervaltrainingen hoeven niet harder hoor. En de duurlopen hoeven ook niet geforceerd hard, maar nu was ik me steeds aan het inhouden en dat hoeft dus ook niet meer. Ik was mijn aerobe zone eerder aan het ondertrainen.. Heb net 10km in een pace van 4.46 gelopen en het voelde echt lekker, minder stijve liezen dan de vorige paar duurlopen die langzamer gingen. En zelfs 2 zweetdruppels op mijn voorhoofd, normaal moet ik altijd 10 lagen aan om niet te bevriezen bij duurlopen :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167432059
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 21:57 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nou de intervaltrainingen hoeven niet harder hoor. En de duurlopen hoeven ook niet geforceerd hard, maar nu was ik me steeds aan het inhouden en dat hoeft dus ook niet meer. Ik was mijn aerobe zone eerder aan het ondertrainen.. Heb net 10km in een pace van 4.46 gelopen en het voelde echt lekker, minder stijve liezen dan de vorige paar duurlopen die langzamer gingen. En zelfs 2 zweetdruppels op mijn voorhoofd, normaal moet ik altijd 10 lagen aan om niet te bevriezen bij duurlopen :P
Interessant dat asics lab! Is dat vergelijkbaar met het Energy lab in Eindhoven?
pi_167432482
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 22:07 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Interessant dat asics lab! Is dat vergelijkbaar met het Energy lab in Eindhoven?
Deels, het is wel een andere insteek. Energy Lab doet lactaat meting, hier gaat het met een zuurstofmasker, VO2max meting. Bij beiden krijg je een meting van de lichaamssamenstelling, vetpercentage en zo maar wel met andere apparatuur, die van Eindhoven schijnt iets nauwkeuriger te zijn. Maar in Amsterdam kijken ze weer heel uitgebreid naar bewegingsuitslag en lenigheid van alle gewrichten, maximale kracht in verschillende beenspieren en krachtverschillen daartussen, en maken ze filmpjes om te kijken hoe je loopt en dus die voetanalyse. Je bent niet verplicht om een schoen aan te schaffen maar je krijgt wel advies.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167433500
Het lijkt me best interessant (al heb ik al eens een sportmedische keuring gehad). Hoeveel kost zoiets?

Vork, ik loop Egmond ipv de Nieuwjaarsloop. Uiteraard had ik graag beide willen lopen, maar dat red ik nét niet. ;(
pi_167433862
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 22:19 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Deels, het is wel een andere insteek. Energy Lab doet lactaat meting, hier gaat het met een zuurstofmasker, VO2max meting. Bij beiden krijg je een meting van de lichaamssamenstelling, vetpercentage en zo maar wel met andere apparatuur, die van Eindhoven schijnt iets nauwkeuriger te zijn. Maar in Amsterdam kijken ze weer heel uitgebreid naar bewegingsuitslag en lenigheid van alle gewrichten, maximale kracht in verschillende beenspieren en krachtverschillen daartussen, en maken ze filmpjes om te kijken hoe je loopt en dus die voetanalyse. Je bent niet verplicht om een schoen aan te schaffen maar je krijgt wel advies.
Bedankt voor de info! Duidelijk uitgelegd.
  zondag 18 december 2016 @ 23:21:37 #164
3878 Vork
Manisch creatief
pi_167434387
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 22:50 schreef wyccie het volgende:

Vork, ik loop Egmond ipv de Nieuwjaarsloop. Uiteraard had ik graag beide willen lopen, maar dat red ik nét niet. ;(
Ja jammer, is wel een hoop gedoe. Voor mij geen hoop zand, maar wel een bosloopje om het jaar mee in te luiden. Doe je nog mee aan de derdekerstdagloop?
pi_167438669
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 20:31 schreef Voccar het volgende:
Ik dacht eraan me in te schrijven voor de halve van Egmond, maar blijkbaar is inschrijving vandaag vol.

Vanochtend voor het eerst dit jaar 5km wedstrijd gelopen. Door het parcours met 2x een viaduct zat een pr er helaas niet in.
Jammer dat ik je niet heb gezien. Het 5 km parcours was niet echt spannend, je hebt wel een goede tijd gelopen zie ik.
pi_167438756
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 18:13 schreef pijll het volgende:

[..]

Ik heb de foto's voorbij zien komen op facebook en het zag er verschrikkelijk uit. Er is niets erger dan met een groep van 30 man (of meer) je lange duurlopen te moeten doen, lijkt mij.
Probeer het eens uit :)
pi_167438785
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 18:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo dat was leuk en interessant bij het asics Running Lab! Mijn vraag waarom ik mijn hartslag niet onder de 160 krijg tijdens duurlopen is ook weer beantwoord: omdat mijn duurzone helemaal niet tot 165 loopt maar tot ruim boven de 180. Ik moet mijn duurlopen dus flink sneller gaan lopen, of, zoals die bewegingswetenschapper zei: 13 is het nieuwe 11 (km/u). En ik heb asics toch weer een kans gegeven, bleek dat ik toch weer wat was gaan overproneren, dus heb nu een licht corrigerende schoen gekocht maar wel één die heel licht is dus ook als wedstrijdschoen kan, Asics Gel DS 21.
Misschien later nog een uitgebreider verslag als ik het testrapport heb.

Maar wat ook heel leuk is, bij dat Running Lab kun je ook 5 euro betalen en dan kun je je daar omkleden met kluisjes en handdoeken en superfijne douches! Dus als je een keer een rondje wil gaan lopen in centrum Amsterdam maar daar niet woont is dat best een leuk idee!
Dus je hebt je weken lang onterecht zorgen gemaakt?
pi_167438920
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 10:24 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dus je hebt je weken lang onterecht zorgen gemaakt?
Nou, mijn gevoel is ook nog wel wat waard. Het feit dat ik de afgelopen weken zulke pijnlijke benen had steeds en voor mijn gevoel slecht herstelde. Dat heeft deels natuurlijk ook te maken met de aanpassing, alles is veranderd in mijn leven, maar ook een andere trainingsmethode met meer harde tempo's en meer hoogtemeters..
Maar ik merk wel dat de mindset ook veel uitmaakt, nu ik er vertrouwen in heb dat ik weer op de weg omhoog ben en ik kan accepteren dat ik van op een hogere hartslag lopen ook beter word, voelt op 4.45 lopen ineens heel relaxt..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 19 december 2016 @ 10:45:55 #169
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167439156
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 10:23 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Probeer het eens uit :)
Er is geen groep die 7.30/km loopt. Dus hij kan t niet uitproberen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 19 december 2016 @ 10:46:55 #170
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167439172
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 10:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nou, mijn gevoel is ook nog wel wat waard. Het feit dat ik de afgelopen weken zulke pijnlijke benen had steeds en voor mijn gevoel slecht herstelde. Dat heeft deels natuurlijk ook te maken met de aanpassing, alles is veranderd in mijn leven, maar ook een andere trainingsmethode met meer harde tempo's en meer hoogtemeters..
Maar ik merk wel dat de mindset ook veel uitmaakt, nu ik er vertrouwen in heb dat ik weer op de weg omhoog ben en ik kan accepteren dat ik van op een hogere hartslag lopen ook beter word, voelt op 4.45 lopen ineens heel relaxt..
Grappig dat dat mentale dan zoveel impact heeft he. Wel fijn dat je t nu weet en weer verder kan gaan waar je gebleven was.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 19 december 2016 @ 11:04:13 #171
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167439451
Hardlopen is 80% mentaal. De rest zit in je hoofd
F means you're fucked
pi_167439465
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 10:16 schreef McTwente het volgende:

[..]

Jammer dat ik je niet heb gezien. Het 5 km parcours was niet echt spannend, je hebt wel een goede tijd gelopen zie ik.
Ik heb jou helaas ook niet gezien. Wist al wel hoe het parcours liep. Wel redelijke tijd ja, denk dat er op vlak parcours wel pr had ingezeten. Hoe ging het bij jou?
pi_167439589
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 11:04 schreef YUR het volgende:
Hardlopen is 80% mentaal. De rest zit in je hoofd
Die man liet gisteren een grafiekje zien dat het ongeveer 20% mentaal, 20% looptechniek en 60% anaeroob vermogen is :P Maar ik denk wel dat het mentale je misschien niet veel kan helpen om beter te worden dan je basisniveau, maar dat het wel zeker je niveau naar beneden kan brengen als je er niet in gelooft of je niet lekker in je vel zit.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167439626
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 13:43 schreef DeHovenier het volgende:
Ik sta nog niet in de OP.

CPCloop 10 km 12 maart.
Nu sta je er wel bij.
pi_167439685
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 11:05 schreef Voccar het volgende:

[..]

Ik heb jou helaas ook niet gezien. Wist al wel hoe het parcours liep. Wel redelijke tijd ja, denk dat er op vlak parcours wel pr had ingezeten. Hoe ging het bij jou?
Ik ben net een verslagje aan het typen, dus ik zal nog niet alles verklappen. Maar ik heb een tijd gelopen waarvan ik op voorhand al wist dat ik dat kon lopen. En het was wel zwaar de laatste kilometers.

De 5 km was wel sterk bezet zeg, met 15 mannen (van de 61) onder de 20 minuten.
  maandag 19 december 2016 @ 11:27:38 #176
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167439781
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 11:13 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Die man liet gisteren een grafiekje zien dat het ongeveer 20% mentaal, 20% looptechniek en 60% anaeroob vermogen is :P Maar ik denk wel dat het mentale je misschien niet veel kan helpen om beter te worden dan je basisniveau, maar dat het wel zeker je niveau naar beneden kan brengen als je er niet in gelooft of je niet lekker in je vel zit.
Ja, het mentale heb je nodig om je basisniveau ook daadwerkelijk te kunnen halen.
Dus eigenlijk kan ik veel sneller ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_167439960
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 10:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nou, mijn gevoel is ook nog wel wat waard. Het feit dat ik de afgelopen weken zulke pijnlijke benen had steeds en voor mijn gevoel slecht herstelde. Dat heeft deels natuurlijk ook te maken met de aanpassing, alles is veranderd in mijn leven, maar ook een andere trainingsmethode met meer harde tempo's en meer hoogtemeters..
Maar ik merk wel dat de mindset ook veel uitmaakt, nu ik er vertrouwen in heb dat ik weer op de weg omhoog ben en ik kan accepteren dat ik van op een hogere hartslag lopen ook beter word, voelt op 4.45 lopen ineens heel relaxt..
Dat klinkt allemaal volkomen logisch & menselijk. Tof dat je nu weer wat vrijer kunt lopen. Ik ben benieuwd waar dat allemaal nog toe gaat leiden.
pi_167440162
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 11:27 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ja, het mentale heb je nodig om je basisniveau ook daadwerkelijk te kunnen halen.
Dus eigenlijk kan ik veel sneller ;)
Moet je ook eens zo'n test doen, dan weet je wat je zou kunnen en dan moet je wel ;) al heb je voor die test zelf ook wel veel wilskracht nodig, in zo'n lab met een benauwend masker op je hoofd is de neiging om op te geven wel iets groter dan in een wedstrijd. En op zich maakt het voor de uitkomst van de test ook niet heel veel uit tot welk tempo je nog maximaal doorgaat, je drempels zijn dan al bepaald. Wel leuk om te zien welke hartslag je dan haalt maar dat hoeft niet hetzelfde te zijn als wat je buiten kon halen.
Ik kon vrij goed doorlopen met verzuring dus ik zou ook eens wat meer 1500 en 3000 moeten proberen blijkbaar. En ik had een absurd hoge adem frequentie..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167440302
Omdat ik gisteren de WSOL (Winter Step One Loop) heb gelopen, hieronder een verslagje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TL;DR: HM gelopen, de eerste helft ging prima en de tweede helft was ruk. Uiteindelijk niet echt ontevreden met 1.57.15.
pi_167440460
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 10:23 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Probeer het eens uit :)
Goed punt, ik moet eigenlijk niet zo negatief doen over iets dat ik nog niet zelf geprobeerd hebt.

Kan ik een keertje meelopen met zo'n ldl? Als jij dan een keertje alleen op weg gaat voor een 30+-loopje; ik zet wel een mooie route voor je uit :)
pi_167440834
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 12:09 schreef pijll het volgende:

[..]

Goed punt, ik moet eigenlijk niet zo negatief doen over iets dat ik nog niet zelf geprobeerd hebt.
Nou, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Ik heb dat ook wel eens. Zo ben ik zelf best negatief over genocide, terwijl ik dat nog nooit gepleegd heb.

quote:
Kan ik een keertje meelopen met zo'n ldl?
Niet-leden kunnen inderdaad aansluiten, maar het kost dan 40 euro. Maar niet getreurd, er worden in de provincie volgens mij meerdere trainingslopen georganiseerd richting de marathon van Rotterdam waar dat wél bij kan.

quote:
Als jij dan een keertje alleen op weg gaat voor een 30+-loopje; ik zet wel een mooie route voor je uit :)
Van 30+ weet ik niet wat het is, maar 25 km heb ik al wel een paar keer alleen gedaan.
pi_167440916
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 11:04 schreef YUR het volgende:
Hardlopen is 80% mentaal. De rest zit in je hoofd
Deze komt op mijn grafsteen.
pi_167443579
Lunchpauzerondjes in de zon O+
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167444142
Ik vond het voor mijn eerste marathon trouwens best fijn, met van die grote trainingslopen meedoen. Het gaat dan mentaal een stuk sneller als je steeds weer met een nieuw iemand kan praten, en we hadden elke 7km verzorgingsposten. Nu met meer ervaring vind ik het toch een stuk fijner om mijn eigen tempo te lopen.

Mijn truc is trouwens om de trein ergens heen te nemen en dan terug te lopen. Dan kan je jezelf niet ompraten om toch korter te gaan, je loopt een nieuwe route en je komt met elke stap dichterbij je huis. Maakt het mentaal een stuk makkelijker!

[ Bericht 14% gewijzigd door La_Tramposa op 19-12-2016 15:19:53 ]
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167444395
ik vind het echt helemaal niks om met een groep te lopen waar iedereen een ander LDL tempo heeft.
Sommigen lopen (al dan niet onbewust) te hard, anderen lopen te langzaam, weer anderen moeten af en toe wachten.
Als iedereen hetzelfde tempo heeft wat goed gehandhaafd wordt (door een pacer) is er niks aan de hand.
Maar ja een marathon loop je uiteindelijk ook alleen (ondanks dat je hem met 40.000 man tegelijkertijd kan lopen), dus kan je je duurlopen ook alleen doen...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_167445709
Ik hou niet van praten met andere mensen tijdens het lopen. Dus heb zo'n flauw vermoeden dat ik 30km lopen met een groep mensen ook niet zal waarderen.
pi_167445757
Ik vind het juist fijn om echt lange duurlopen in een groep te doen. Ik hou mij toch nooit vast aan een tempo en in een groep kan je daar een beetje mee spelen. En als je geen zin hebt om te praten dan ga je gewoon lekker achteraan lopen.
  maandag 19 december 2016 @ 16:27:25 #188
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167446433
Ik vond het gisteren ook prettig om in de groep te lopen. Geen idee hoe dat met 30+ loopjes zal zijn. Ik houd ook wel van de eenzaamheid als ik loop, maar zou me voor kunnen stellen dat ik daar na 25 km wel klaar mee ben.

Vanavond weer lopen *O* zin in!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_167447273
Ik mag van Zwabber vast niet zeggen dat het persoonlijk is. Maar het is blijkbaar heel persoonlijk allemaal :)
  Forum Admin maandag 19 december 2016 @ 17:35:22 #190
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_167448075
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 15:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vond het voor mijn eerste marathon trouwens best fijn, met van die grote trainingslopen meedoen. Het gaat dan mentaal een stuk sneller als je steeds weer met een nieuw iemand kan praten, en we hadden elke 7km verzorgingsposten. Nu met meer ervaring vind ik het toch een stuk fijner om mijn eigen tempo te lopen.

Mijn truc is trouwens om de trein ergens heen te nemen en dan terug te lopen. Dan kan je jezelf niet ompraten om toch korter te gaan, je loopt een nieuwe route en je komt met elke stap dichterbij je huis. Maakt het mentaal een stuk makkelijker!
Wel herkenbaar om soms een kortere afslag te nemen in een rondje
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_167448235
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 16:27 schreef Murmeli het volgende:
Ik vond het gisteren ook prettig om in de groep te lopen. Geen idee hoe dat met 30+ loopjes zal zijn. Ik houd ook wel van de eenzaamheid als ik loop, maar zou me voor kunnen stellen dat ik daar na 25 km wel klaar mee ben.

Vanavond weer lopen *O* zin in!
Ik vond mijn >30km heerlijk alleen, en de marathon zelf ook eigenlijk, lekker rustig O+

Ging zaterdag door m'n enkel, leek net zo erg, gewoon doorgerend, inmiddels doet het wat meer pijn :')_! Gelukkig heeft Zwabber me ook nog eens digitaal aangestoken (ok, ok, het is wrsch Wolve geweest..) :') -O- en ik wilde rennen -O- ;( hopelijk morgen weer wat minder pijnlijk. Het is ook altijd het één of het ander, ik ben gedoemd :')
Ja doei.
pi_167448298
quote:
11s.gif Op maandag 19 december 2016 17:35 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Wel herkenbaar om soms een kortere afslag te nemen in een rondje
Nouja, ik doe het nooit, maar het feit dat je die strijd moet voeren in je hoofd is vermoeiend ;) De kortste weg naar huis lopen kan nooit een slecht idee zijn. Alhoewel je soms nog wel eens verdwaald, daardoor was mijn langste marathontraining ruim 37km..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167448377
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 17:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nouja, ik doe het nooit, maar het feit dat je die strijd moet voeren in je hoofd is vermoeiend ;) De kortste weg naar huis lopen kan nooit een slecht idee zijn. Alhoewel je soms nog wel eens verdwaald, daardoor was mijn langste marathontraining ruim 37km..
Daarom liet ik me door Wolve 32km verderop dumpen waarbij de korste weg naar huis die 32km was 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 19-12-2016 18:02:23 (MET SCHANDALIGE FOUT!) ]
Ja doei.
  maandag 19 december 2016 @ 17:46:44 #194
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167448440
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 17:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Daarom liet ik me door Wolve 32km verderop dumpen waarbij de korste weg naar huis die 32km was 8-)
Herkenbaar :)

GotC heeft me ooit afgezet in Noordwijk. Hoefde ik alleen maar de mooie paden langs Katwijk, Meijendel, Scheveningen en Kijkduin naar huis te volgen. Was een schitterende loop met als extra uitdaging de hele weg wind tegen :D
F means you're fucked
  maandag 19 december 2016 @ 17:50:07 #195
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167448530
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 17:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik vond mijn >30km heerlijk alleen, en de marathon zelf ook eigenlijk, lekker rustig O+

Ging zaterdag door m'n enkel, leek net zo erg, gewoon doorgerend, inmiddels doet het wat meer pijn :')_! Gelukkig heeft Zwabber me ook nog eens digitaal aangestoken (ok, ok, het is wrsch Wolve geweest..) :') -O- en ik wilde rennen -O- ;( hopelijk morgen weer wat minder pijnlijk. Het is ook altijd het één of het ander, ik ben gedoemd :')
Ik ga het waarschijnlijk wel n keer proberen in mn eentje :Y

Shit moblo! Hou daar eens mee op zeg! Zwabber is niet besmettelijk denk ik. Hij heeft mij ook (nog) niet aangestoken *O*
* Murmeli klopt af
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 19 december 2016 @ 17:50:37 #196
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167448546
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 17:46 schreef YUR het volgende:

[..]

Herkenbaar :)

GotC heeft me ooit afgezet in Noordwijk. Hoefde ik alleen maar de mooie paden langs Katwijk, Meijendel, Scheveningen en Kijkduin naar huis te volgen. Was een schitterende loop met als extra uitdaging de hele weg wind tegen :D
O+ meijendel O+

@pijll _O-
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_167448669
Oei, pijnlijke spelfout is gequote..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167448846
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 11:49 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Moet je ook eens zo'n test doen, dan weet je wat je zou kunnen en dan moet je wel ;) al heb je voor die test zelf ook wel veel wilskracht nodig, in zo'n lab met een benauwend masker op je hoofd is de neiging om op te geven wel iets groter dan in een wedstrijd. En op zich maakt het voor de uitkomst van de test ook niet heel veel uit tot welk tempo je nog maximaal doorgaat, je drempels zijn dan al bepaald. Wel leuk om te zien welke hartslag je dan haalt maar dat hoeft niet hetzelfde te zijn als wat je buiten kon halen.
Ik kon vrij goed doorlopen met verzuring dus ik zou ook eens wat meer 1500 en 3000 moeten proberen blijkbaar. En ik had een absurd hoge adem frequentie..
Klinkt wel interessant! Als ik weer vertrouwen heb dat ik echt goed op de weg terug ben wil ik ook wel eens zo'n test doen. Ben wel benieuwd.
pi_167448888
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 17:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Oei, pijnlijke spelfout is gequote..
>:)
Ja doei.
  maandag 19 december 2016 @ 18:25:16 #200
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167449586
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 17:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Oei, pijnlijke spelfout is gequote..
_O-
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 19 december 2016 @ 18:35:04 #201
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_167449861
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 17:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Oei, pijnlijke spelfout is gequote..
The interwebz will never be the same!

Maar niet getreurd L_T, ik kwam gister al scrollend hier een post tegen waarin een drogisterij opeens een heel explosieve zaak werd
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator maandag 19 december 2016 @ 19:43:17 #202
155227 crew  Guppy
dus
pi_167452013
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 18:35 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

The interwebz will never be the same!

Maar niet getreurd L_T, ik kwam gister al scrollend hier een post tegen waarin een drogisterij opeens een heel explosieve zaak werd
:6

Het was gewoon een link met de actualiteit!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_167452651
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 20:31 schreef Voccar het volgende:
Ik dacht eraan me in te schrijven voor de halve van Egmond, maar blijkbaar is inschrijving vandaag vol.

Vanochtend voor het eerst dit jaar 5km wedstrijd gelopen. Door het parcours met 2x een viaduct zat een pr er helaas niet in.
Inschrijven voor de halve lijkt weer open te staan. Kan alleen vanavond nog.
pi_167460624
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 20:01 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Inschrijven voor de halve lijkt weer open te staan. Kan alleen vanavond nog.
Bedankt! Heb me ingeschreven, dus mag ik in de OP met hm bij Egmond halve marathon?
  maandag 19 december 2016 @ 23:17:59 #205
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_167461594
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 19:43 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

:6

Het was gewoon een link met de actualiteit!
:D
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_167467328
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 22:51 schreef Voccar het volgende:

[..]

Bedankt! Heb me ingeschreven, dus mag ik in de OP met hm bij Egmond halve marathon?
Done!
pi_167469523
In groepjes lopen achter pacers bij marathons moet je ook mee uitkijken. Vooral bij pacers bij de spijkenisse marathon.

Zondag weer eens Spijkenisse gelopen. Slechte voorbereiding maar we zouden wel zien hoe het zou gaan. Relatief vlak na de start kwam ik de pacer voor 3:30 tegen. Huh? Ze zouden sneller moeten lopen dan ik op dat moment liep. Blijkbaar kwam hij daar ook achter toen ik er vlak achter liep en versnelde iets. Goed 3:30 zat er vandaag niet in dat was wel duidelijk dus laat maar lopen. Langzaam liep die pacer bij mij weg.

Niet gek lang daarna werd ik ingehaald door de pacer van 3:45 met een groepje van 10 man. Kijkend op mijn klokje zag ik een gemiddeld tempo van 5:10. De pacer groep van 3:30 liep nog ruim in het zichtveld en niet veel daarvoor, veel te snel voor 3:45. Er liep een aardig groepje achter die de pacer rschijnlijk vakkundig aan het slopen was. Ik was niet de enige die het opviel, iemand in mijn omgeving wist te vertellen dat de pacer vorig jaar in 3:39 was binnen gekomen.

Inmiddels had ik wel door dat het bij mij totaal niet lekker liep. En dat al voor het halve marathon afsplitsings punt. Hier nog even getwijfeld om er een halve van te maken. Alle tijdsdoelen zover die er waren laten varen en als enig doel gehad om niet te wandelen. En jawel hoor voor de 20 kilometer haalde ik met mijn gezwoeg iemand in die achter de 3:45 pacer had gelopen. Ik liep niet hard meer voor mijn gevoel maar hij nog veel minder.

Bij 25 km werd ik ingehaald door de tweede 3:45 pacer welke wat logischere tempo voor een 3:45 eindtijd. Hier liep helemaal niemand achter.

Voor mijn gevoel ging het steeds beroerder en zo zag het er blijkbaar ook uit, diverse keren de vraag gehad hoe het ging door mensen die mij inhaalden. In ieder geval uiteindelijk de finish gehaald zonder te wandelen. De wandeling naar de auto waserg pijnlijk voor mijn kuiten. Uiteindelijke tijd 3:54 ongeveer.

Al met al leuk zo'n pacergroep waarbij de 1 iets te langzaam de andere veel te hard loopt.
  dinsdag 20 december 2016 @ 13:22:33 #208
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167471515
3.30. Da's ook mijn doel. Ik geef me er bijna anderhalf jaar de tijd voor
F means you're fucked
pi_167473272
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 13:22 schreef YUR het volgende:
3.30. Da's ook mijn doel. Ik geef me er bijna anderhalf jaar de tijd voor
Rotterdam 2018? Of ergens in het Britse?
Volgens corniel.nl/runs moet jouw 1:39 op de halve al kunnen leiden tot 3:26/3:27 op de hele.
  dinsdag 20 december 2016 @ 14:29:24 #210
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167473329
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 14:28 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Rotterdam 2018? Of ergens in het Britse?
Volgens corniel.nl/runs moet jouw 1:39 op de halve al kunnen leiden tot 3:26/3:27 op de hele.
Waarschijnlijk Rotterdam 2018 ja. Heb er nog twee appeltjes mee te schillen :')

En in die 1.39 vorm moet ik eerst nog maar zien te komen!
F means you're fucked
pi_167473355
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 13:22 schreef YUR het volgende:
3.30. Da's ook mijn doel. Ik geef me er bijna anderhalf jaar de tijd voor
Maar wordt het echt een doel, als in, je gaat er dan specifiek voor trainen en er voor taperen en zo, of wordt het één van de 6 doelen in dat jaar met een paar weken ervoor en erna nog een ultra? ;)
Ik denk sowieso dat het haalbaar is voor jou, maar het kan wel van de aanpak afhangen wanneer.. Aan de andere kant, als je genoeg ultra's loopt wordt een marathon in 3.30 op een gegeven moment vast ook een eitje..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 20 december 2016 @ 14:31:44 #212
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167473407
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 14:30 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar wordt het echt een doel, als in, je gaat er dan specifiek voor trainen en er voor taperen en zo, of wordt het één van de 6 doelen in dat jaar met een paar weken ervoor en erna nog een ultra? ;)
Ik denk sowieso dat het haalbaar is voor jou, maar het kan wel van de aanpak afhangen wanneer.. Aan de andere kant, als je genoeg ultra's loopt wordt een marathon in 3.30 op een gegeven moment vast ook een eitje..
Het is mijn enige doel, en voorlopig voor mij even geen ultraloperij meer.

Eens in de zoveel tijd is het tijd voor afwisseling :Y
F means you're fucked
pi_167473514
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 14:31 schreef YUR het volgende:

[..]

Het is mijn enige doel, en voorlopig voor mij even geen ultraloperij meer.

Eens in de zoveel tijd is het tijd voor afwisseling :Y
Ah dat is wel heel gaaf dan, dat je dat nu al weet en anderhalf jaar aan de snelheid en uithouding en kracht etc. kunt werken! Misschien wil Nike je wel opnemen in hun project :P #Breaking3.30
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 20 december 2016 @ 14:36:24 #214
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167473551
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 14:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ah dat is wel heel gaaf dan, dat je dat nu al weet en anderhalf jaar aan de snelheid en uithouding en kracht etc. kunt werken! Misschien wil Nike je wel opnemen in hun project :P #Breaking3.30
Ze hadden me al gebeld voor die sub2, maar ik wilde die andere 3 gasten ook een kans geven
F means you're fucked
pi_167473766
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 14:29 schreef YUR het volgende:

[..]

Waarschijnlijk Rotterdam 2018 ja. Heb er nog twee appeltjes mee te schillen :')

En in die 1.39 vorm moet ik eerst nog maar zien te komen!
Waarschijnlijk ben je er minder ver van die vorm verwijderd dan je denkt, gezien je resultaten bij de cross en de Makrelenloop. Jouw lichaam is goed tot rust gekomen na een periode waarin je misschien toch een beetje roofbouw gepleegd had, dus wordt nu snel sterker.

Ik denk zelfs dat je de volgende keer *bewust* een 1:39 kunt lopen, i.p.v. per ongeluk. Hoe vet is dat.
  dinsdag 20 december 2016 @ 14:44:54 #216
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167473788
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 14:44 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ben je er minder ver van die vorm verwijderd dan je denkt, gezien je resultaten bij de cross en de Makrelenloop. Jouw lichaam is goed tot rust gekomen na een periode waarin je misschien toch een beetje roofbouw gepleegd had, dus wordt nu snel sterker.

Ik denk zelfs dat je de volgende keer *bewust* een 1:39 kunt lopen, i.p.v. per ongeluk. Hoe vet is dat.
Ik ben wel benieuwd hoe dat voelt eigenlijk :D
F means you're fucked
pi_167473823
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 14:44 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd hoe dat voelt eigenlijk :D
Wij nieuwsgieren gezamenlijk met jou mee. Dus zodra het zover is moet je er maar een uitgebreid verhaal over schrijven voor op je blog.
  dinsdag 20 december 2016 @ 14:47:21 #218
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167473848
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 14:46 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Wij nieuwsgieren gezamenlijk met jou mee. Dus zodra het zover is moet je er maar een uitgebreid verhaal over schrijven voor op je blog.
Man, ik blijf verhalen schrijven voor dat ding. Ik heb er bijna geen vingerafdrukken meer van
F means you're fucked
pi_167473861
Ik heb vanmiddag in mijn lunchpauze trouwens op schandalige wijze getraild bij mij in het bos. Ik had een paadje nog niet (na al die jaren) en wilde dat hebben. Paadje niet gevonden, wel een ander modderpaadje met takken. Dat heb ik nu wel en wist niet dat het bestond.

Verder heb ik vooral kokhalzend en hoestend gelopen. Zo irritant dat dat zo hardnekkig kan zijn.
pi_167473867
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 14:47 schreef YUR het volgende:

[..]

Man, ik blijf verhalen schrijven voor dat ding. Ik heb er bijna geen vingerafdrukken meer van
Ik heb inmiddels glazen ogen van het lezen.
  dinsdag 20 december 2016 @ 14:54:43 #221
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167474026
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 14:48 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels glazen ogen van het lezen.
Mijn excuses
F means you're fucked
  dinsdag 20 december 2016 @ 18:17:27 #222
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_167478707
Straks parcourverkenning voor de petzl night trail.
Ik ben benieuwd hoe en of het bevalt in het donker.
  dinsdag 20 december 2016 @ 18:19:28 #223
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167478743
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 18:17 schreef foetre het volgende:
Straks parcourverkenning voor de petzl night trail.
Ik ben benieuwd hoe en of het bevalt in het donker.
Veel plezier, het is leuk daar ^O^
F means you're fucked
  dinsdag 20 december 2016 @ 18:32:23 #224
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_167479051
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 14:31 schreef YUR het volgende:

[..]

Het is mijn enige doel, en voorlopig voor mij even geen ultraloperij meer.

Judas!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  dinsdag 20 december 2016 @ 18:34:19 #225
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167479100
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 18:32 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Judas!
Komt wel weer goed schatje :*
F means you're fucked
pi_167480432
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 18:32 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Judas!
Op de schaal van het heelal is er geen verschil tussen een 100 miler en een 100 meter.
  Moderator dinsdag 20 december 2016 @ 19:41:34 #227
155227 crew  Guppy
dus
pi_167481146
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 14:29 schreef YUR het volgende:

[..]

Waarschijnlijk Rotterdam 2018 ja. Heb er nog twee appeltjes mee te schillen :')

En in die 1.39 vorm moet ik eerst nog maar zien te komen!
Kan ik weer komen juichen? *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 20 december 2016 @ 19:42:27 #228
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167481173
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:41 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Kan ik weer komen juichen? *O*
Anders kom ik niet!
F means you're fucked
  Moderator dinsdag 20 december 2016 @ 19:44:53 #229
155227 crew  Guppy
dus
pi_167481263
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:42 schreef YUR het volgende:

[..]

Anders kom ik niet!
Ik ga m'n pompoms vast opzoeken *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 20 december 2016 @ 19:46:36 #230
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167481319
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:44 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik ga m'n pompoms vast opzoeken *O*
Je hebt bijna anderhalf jaar om ze te vinden :s)
F means you're fucked
  Moderator dinsdag 20 december 2016 @ 19:48:23 #231
155227 crew  Guppy
dus
pi_167481369
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 19:46 schreef YUR het volgende:

[..]

Je hebt bijna anderhalf jaar om ze te vinden :s)
Top! Ik heb geen idéé waar ze liggen :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_167482672
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 13:22 schreef YUR het volgende:
3.30. Da's ook mijn doel. Ik geef me er bijna anderhalf jaar de tijd voor
Ik heb de 3:30 inmiddels al geslecht. Viel best mee!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Forum Admin dinsdag 20 december 2016 @ 21:03:33 #233
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_167484083
Ik zit ook nog te dubben of ik me ga richten op rotterdam 2018, dan moet ik 2017 soort van serieus gaan lopen ipv een eindje rennen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 20 december 2016 @ 21:11:02 #234
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167484374
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:03 schreef Pharkus het volgende:
Ik zit ook nog te dubben of ik me ga richten op rotterdam 2018, dan moet ik 2017 soort van serieus gaan lopen ipv een eindje rennen.
Dat zou wel de verstandige keuze zijn dan ja :Y
F means you're fucked
pi_167485031
4e dag achter elkaar trainen en dan zo ontspannen de intervallen van 3 minuten op 3.55/km lopen :o Ik snap er echt niks meer van! Maar fijn, voelt alsof er nu echt een punt is gezet achter het geemmer van de laatste tijd. Wel jammer dat de baan te glad was, maar ja dan maar heen en weer sjezen op straat.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 20 december 2016 @ 21:32:37 #236
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167485117
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:30 schreef La_Tramposa het volgende:
4e dag achter elkaar trainen en dan zo ontspannen de intervallen van 3 minuten op 3.55/km lopen :o Ik snap er echt niks meer van! Maar fijn, voelt alsof er nu echt een punt is gezet achter het geemmer van de laatste tijd. Wel jammer dat de baan te glad was, maar ja dan maar heen en weer sjezen op straat.
Klinkt dat ff goed zeg :Y Vasthouden dan gevoel!
F means you're fucked
pi_167485666
Lekker bezig LT! ^O^ Wat Yur zegt, vasthouden dat gevoel!

En er worden hier al plannen gesmeed voor 2018 lees ik! Tof, ben erg benieuwd!

Ik heb weer m'n wekelijkse ren-zwem-ren gedaan :Y)
  dinsdag 20 december 2016 @ 21:46:05 #238
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_167485690
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 18:19 schreef YUR het volgende:

[..]

Veel plezier, het is leuk daar ^O^
Het was zeker leuk en zwaar.
Mn spieren moeten er wel aan wennen en dan vooral mn kuiten.
Ik denk dat 25 km nog iets teveel van het goede is begin februari dus dan de 15.
Maar daar denk ik nog even over na.
Voorlopig was dit mn eerste trailervaring en dat was top!

https://www.strava.com/activities/807329971
  Forum Admin dinsdag 20 december 2016 @ 21:57:30 #239
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_167486125
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:11 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat zou wel de verstandige keuze zijn dan ja :Y
Daar ga ik me de kerstdagen eens over bezinnen, anders wordt het 2019. Dat is weer zo ver.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 20 december 2016 @ 21:58:54 #240
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167486172
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:57 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Daar ga ik me de kerstdagen eens over bezinnen, anders wordt het 2019. Dat is weer zo ver.
Doe gezellig met me mee! ^O^
F means you're fucked
  Forum Admin dinsdag 20 december 2016 @ 22:06:43 #241
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_167486466
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:58 schreef YUR het volgende:

[..]

Doe gezellig met me mee! ^O^
Jij hebt een veel hoger trainings&wedstrijdregime dan ik.

Ik moet mijn eerste hm nog lopen.

Eigenlijk wilde ik me in 2017 in het najaar op een snelle hm richten. Wellicht toch maar 2019 in de agenda zetten.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_167486970
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:06 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Jij hebt een veel hoger trainings&wedstrijdregime dan ik.

Ik moet mijn eerste hm nog lopen.

Eigenlijk wilde ik me in 2017 in het najaar op een snelle hm richten. Wellicht toch maar 2019 in de agenda zetten.
Je hoeft toch niet definitief nu te beslissen? Ga gewoon lekker serieus trainen voor die HM en kijk eind 2017 hoe je ervoor staat..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167487438
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 21:30 schreef La_Tramposa het volgende:
4e dag achter elkaar trainen en dan zo ontspannen de intervallen van 3 minuten op 3.55/km lopen :o Ik snap er echt niks meer van! Maar fijn, voelt alsof er nu echt een punt is gezet achter het geemmer van de laatste tijd. Wel jammer dat de baan te glad was, maar ja dan maar heen en weer sjezen op straat.
*G*
She's back!
pi_167487888
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:30 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

*G*
She's back!
Jeej :P Al is dat volgens jouw theorie geen goed teken!
Ik heb ook het testrapport binnen van Asics. Met speciale aandacht voor het zwabberbeen. En helaas geen voorspelde sub3 op de marathon, maar alsnog wel tijden waar ik prima blij mee zou zijn. Zeker gezien de fitheid van dit weekend en de verbetering die ik denk dat er nog wel mogelijk is in een paar maanden.. Maar goed, niet te hard van stapel lopen, vooral heel blijven en verstandig en consistent trainen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167488762
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 11:49 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
In ieder geval uiteindelijk de finish gehaald zonder te wandelen.
Mooi dat je telkens je doelen bij kon stellen en door kon gaan. Uitlopen zonder wandelen is voor mij altijd een minimaal doel.
Was je Spijkenisse al van plan en is er door omstandigheden weinig van goed trainen terechtgekomen of was het een last minute beslissing?
pi_167489274
Vanavond intervallen gelopen, en het ging echt heel prima. Mijn benen bewogen soepeltjes, kan me niet herinneren dat het ooit beter voelde. Misschien dat ik toch weer een stapje verder ben. Omdat het zo lekker ging deed ik de eerste tempo's wat te snel, de latere tempo's gingen dus iets langzamer, en ook wandelde ik steeds meer tijdens de pauzes. Maar goed gevoel aan overgehouden.
  dinsdag 20 december 2016 @ 23:23:07 #247
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167489443
Fijn LT!!

YUR :o dat is een leuk doel! En leuk om elke X tijd een heel andere insteek te kiezen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_167489811
Nooit te snel beginnen, maar ik betrap mezelf er ook wel eens op te enthousiast te zijn omdat het goed gaat.

Gisteren waren mijn eerste intervallen juist zwaar omdat de lucht te koud was. Mijn luchtwegen knepen een beetje. Mijn benen deden het wel, dus gewoon doorgegaan. Toen de longen opgewarmd waren gingen de laatste intervallen iets beter en haalde ik snelle mensen in. Ik liep opeens maar iets achter de snelsten.
Mijn hartslag is de laatste tijd ook best hoog, dus toen moest ik aan het verhaal van LT denken. :D
pi_167490309
Ik loop bijna nooit meer met hartslagmeter. Bevalt me prima.
  woensdag 21 december 2016 @ 08:25:31 #250
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_167492080
Hier juist gisteren echt een zware intervaltraining gelopen, waar de tempo's juist niet om over naar huis te schrijven waren... Voelt vooral conditioneel zwaar, dus vandaag maar op de fiets naar het werk gegaan. (Met in het achterhoofd een artikel over alternatieve training uit de Losse Veter, die ik van het weekend gelezen heb ;) )
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_167493652
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2016 23:01 schreef wyccie het volgende:

[..]

Mooi dat je telkens je doelen bij kon stellen en door kon gaan. Uitlopen zonder wandelen is voor mij altijd een minimaal doel.
Was je Spijkenisse al van plan en is er door omstandigheden weinig van goed trainen terechtgekomen of was het een last minute beslissing?
Spijkenisse was ik al van plan, maar ook met het enige doel uitlopen ik had nog geen medaille dit jaar gehaald. Mooiste zou zijn onder de 3:45. In de korte loopjes die ik deed liep ik vrij gemakkelijk het tempo voor 3:30. Lange duurlopen had ik de motivatie niet voor. Dus we beginnen op dat tempo en laten het halverwege wel afzakken naar een relaxed tempo. Die 3:30 zou ik dan eigenlijk in Rotterdam willen lopen, als ik daar dan nog zin in heb. Mijzelf pushen tot het uiterste zijn nou niet de leukste dingen van het hardlopen voor mij.
  woensdag 21 december 2016 @ 11:54:48 #252
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_167494946
Het lappenmandtopic 8-) .

Ik heb samen met hoe-die-nie Spijkenisse geskipt, de donderdag ervoor is het in mijn rug geschoten van pas vandaag kan ik weer een beetje normaal lopen. Mezelf zelf aankleden zonder hulp vanmorgen was een overwinning :') . Blijkbaar heeft mijn onderrug een flinke spier verrekt.
7 januari beginnen we alweer met halve marathontraining :D
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_167495745
Mijn hartslag is sowieso erg hoog tijdens hardlopen :+. Al merkte ik toen ik in HMtraining was dat het wel een stuk omlaag ging. Even doorlopen dus :P.
pi_167495747
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2016 11:54 schreef SEMTEX het volgende:
Het lappenmandtopic 8-) .

Ik heb samen met hoe-die-nie Spijkenisse geskipt, de donderdag ervoor is het in mijn rug geschoten van pas vandaag kan ik weer een beetje normaal lopen. Mezelf zelf aankleden zonder hulp vanmorgen was een overwinning :') . Blijkbaar heeft mijn onderrug een flinke spier verrekt.
7 januari beginnen we alweer met halve marathontraining :D
Nu even (gedwongen) rustig aan doen dus.
Welke HM heb je op het oog?
  Forum Admin woensdag 21 december 2016 @ 12:32:06 #255
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_167495857
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2016 22:19 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je hoeft toch niet definitief nu te beslissen? Ga gewoon lekker serieus trainen voor die HM en kijk eind 2017 hoe je ervoor staat..
Dat is sowieso het plan, maar ik weet niet of ik in de herfst 2017 van HM naar M kan trainen in een half jaar. Aan de andere kant moet ik misschien gewoon maar doen wat ik al deed, doorlopen en alvast wat langere duurloopjes doen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_167495947
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2016 11:54 schreef SEMTEX het volgende:
Het lappenmandtopic 8-) .

Ik heb samen met hoe-die-nie Spijkenisse geskipt, de donderdag ervoor is het in mijn rug geschoten van pas vandaag kan ik weer een beetje normaal lopen. Mezelf zelf aankleden zonder hulp vanmorgen was een overwinning :') . Blijkbaar heeft mijn onderrug een flinke spier verrekt.
7 januari beginnen we alweer met halve marathontraining :D
Jullie waten denk ik zeker nirt de enige, het was redelijk rustig in spijkenisse vergeleken met voorgaande jaren. Vlak voor de start stond er niet eens een rij voor de wc. Startvak leek ook een stuk minder vol.
pi_167495984
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 12:32 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Dat is sowieso het plan, maar ik weet niet of ik in de herfst 2017 van HM naar M kan trainen in een half jaar. Aan de andere kant moet ik misschien gewoon maar doen wat ik al deed, doorlopen en alvast wat langere duurloopjes doen.
Waar zit je nu op dan? Toch ook al best aardige afstanden? Je kan toch ook al in het voorjaar en de zomer een of twee HM of 10EM wedstrijden doen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 21 december 2016 @ 12:46:18 #258
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_167496124
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 12:26 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Nu even (gedwongen) rustig aan doen dus.
Welke HM heb je op het oog?
o.a. de Venloop in maart. Wordt mijn 21e geloof ik.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 21 december 2016 @ 13:40:29 #259
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167497024
Nog 5,5 km voor mijn jaardoel *O*
Had niet verwacht dat ik die 1500 km zou halen, maar lijkt toch te gaan lukken.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_167497140
5,5 km nog, dat moet wel lukken.
Iedere dag 500 meter sprinten, en dan ben je er!
  woensdag 21 december 2016 @ 13:51:17 #261
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167497202
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 13:47 schreef steffelonio het volgende:
5,5 km nog, dat moet wel lukken.
Iedere dag 500 meter sprinten, en dan ben je er!
*O*
Vanavond training. Dan lopen we altijd meer dan 10 km, dus als er niks geks gebeurt ben ik dan binnen!
Nu doorgaan met heel blijven
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_167497705
Ik ga 1500 kilometer dit jaar "net" niet redden maar dat vind ik helemaal niet erg. De stappenteller blijft op 1412 kilometer staan en dat is ruim 500 kilometer meer dan vorig jaar.
pi_167498118
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:20 schreef Devv het volgende:
Ik ga 1500 kilometer dit jaar "net" niet redden maar dat vind ik helemaal niet erg. De stappenteller blijft op 1412 kilometer staan en dat is ruim 500 kilometer meer dan vorig jaar.
Ik blijf me verbazen dat je met zo (betrekkelijk) weinig trainingsomvang zulke goede resultaten boekt. Of doe je nog tig andere sporten ernaast?
pi_167499604
Ik kom op ergens tussen 1900 en 2000 dit jaar. 500 minder dan vorig jaar, maarja geen marathon en 3 maanden blessureleed dus dat verklaart ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167499723
Hier nu 222km dit jaar. Vorig jaar 500. Meh.
pi_167500820
Ik zit nu op 665, vergeleken met 518 van vorig jaar. Maar dit jaar heb ik wel veel grotere spierballen gekweekt :P
  woensdag 21 december 2016 @ 17:01:37 #267
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167501397
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 15:53 schreef GotC het volgende:
Hier nu 222km dit jaar. Vorig jaar 500. Meh.
Mehh inderdaad!

LT: nog best veel!

Hats: gaat vooruit!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  Redactie Sport woensdag 21 december 2016 @ 17:04:57 #268
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_167501458
Ik kom tussen de 1100 en 1200. Lukt me toch niet om structureel het hele jaar door "veel" te lopen, iets wat ik wel zou willen eigenlijk
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_167501518
Rond de 600. Niet slecht voor een kreupele en niet verder dan 10km in één keer rennen. O+ Ben al lang blij dat ik 'zo ver' heb kunnen rennen!
Ja doei.
pi_167502434
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 17:01 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Mehh inderdaad!

LT: nog best veel!

Hats: gaat vooruit!
Tsja :X:


  woensdag 21 december 2016 @ 17:56:50 #271
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167502556
Ik tik net de 1800 aan, ondanks een waardeloze periode. Kan slechter, kan beter.
Volgend jaar meer kwaliteit ^O^
F means you're fucked
pi_167502677
Ik heb sowieso nooit een km-doel. Volgend jaar gewoon de progressie van de afgelopen maanden voortzetten en sneller worden.
pi_167505089
Mijn doel is ruim behaald: 15 km *O*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_167507181
Ik moet er nog 45 om mijn bijgestelde doel te halen. Was 1.000, nu 1,400.

Zo nog even door de miezer om er alvast 10 te pakken.

Na zaterdag vrij intensief te hebben gecrosst (tegen de 170 hartslag gemiddeld) heb ik de fout gemaakt zondag alweer te gaan lopen. Ik was duidelijk nog niet hersteld, dus deze week maar even rustig aan gedaan.
pi_167508495
2e kerstdag korte cross is definitief! *O*
pi_167509498
Mijn doel was eerst 1700, in de loop van het jaar heb ik het bijgesteld naar 1900. Nog 40km te gaan.
Vorig jaar 1508 km gelopen.

Maar ja, zo'n jaardoel is niet echt iets waar ik rekening mee houd gedurende het jaar. Het is bij mij meer een inschatting van wat ik denk te kunnen lopen in het komend jaar. En dan is het achteraf leuk als je het haalt. En voor nu in december is het een goede stok achter de deur om toch nog de deur uit te komen.
pi_167509543
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 20:57 schreef GotC het volgende:
2e kerstdag korte cross is definitief! *O*
Leuk! Veel plezier!
  woensdag 21 december 2016 @ 21:36:54 #278
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_167510400
doelen gesteld, bijgesteld en nieuwe doelen gesteld.... dit was zo'n beetje mijn loopjaar 2016
But the road continues!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  woensdag 21 december 2016 @ 21:51:39 #279
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167511084
1507 *O*
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 21 december 2016 @ 22:03:50 #280
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_167511785
1507 Murmel, dat klinkt bijna als de au de cologne van mijn oma :P

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 20:57 schreef GotC het volgende:
2e kerstdag korte cross is definitief! *O*
Cool!! Hij is zo leuk :)
En die zandkuil is heeeeeel goed voor je.

Als alles het toelaat kom ik nog ff kijken. En volgend jaar natuurlijk gewoon weer meedoen.
  woensdag 21 december 2016 @ 22:08:05 #281
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_167512014
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:03 schreef Quoi het volgende:
1507 Murmel, dat klinkt bijna als de au de cologne van mijn oma :P

[..]

Cool!! Hij is zo leuk :)
En die zandkuil is heeeeeel goed voor je.

Als alles het toelaat kom ik nog ff kijken. En volgend jaar natuurlijk gewoon weer meedoen.
Ieuwwwwwww!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 21 december 2016 @ 22:09:16 #282
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_167512071
Bijna weer tijd voor jaartotalen. Al is die denk ik niet veel hoger dan vorig jaar, en ook veel synchronisatie en uitzoekwerk omdat een groot deel bij garmin staat en de rest bij movescount
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_167512235
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 17:04 schreef DeLuna het volgende:
Ik kom tussen de 1100 en 1200. Lukt me toch niet om structureel het hele jaar door "veel" te lopen, iets wat ik wel zou willen eigenlijk
Dit..
pi_167513361
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 20:57 schreef GotC het volgende:
2e kerstdag korte cross is definitief! *O*
Leuk! Ben dit jaar 2e kerstdag eens in Den Haag, dus ik denk dat ik hem ook ga doen. De lange versie dan wel
  woensdag 21 december 2016 @ 22:41:59 #285
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167513391
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:41 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Leuk! Ben dit jaar 2e kerstdag eens in Den Haag, dus ik denk dat ik hem ook ga doen. De lange versie dan wel
Shit...Weer geen kans voor mij -O-
F means you're fucked
  woensdag 21 december 2016 @ 22:59:49 #286
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_167514179
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:41 schreef YUR het volgende:

[..]

Shit...Weer geen kans voor mij -O-
one more reason not to give up ultras....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  woensdag 21 december 2016 @ 23:01:55 #287
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167514266
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

one more reason not to give up ultras....
Ik geef niets op, ik neem even een pauze :s)
F means you're fucked
  woensdag 21 december 2016 @ 23:02:33 #288
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_167514298
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 23:01 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik geef niets op, ik neem even een pauze :s)
approved!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_167515116
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:41 schreef YUR het volgende:

[..]

Shit...Weer geen kans voor mij -O-
er is een gebrek aan parcourwachters dus ik zou ook zomaar verkeerd kunnen lopen
  woensdag 21 december 2016 @ 23:26:11 #290
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167515178
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 23:02 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

approved!!
Kom ik ff goed weg....

quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 23:24 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

er is een gebrek aan parcourwachters dus ik zou ook zomaar verkeerd kunnen lopen
Dan zijn er ook geen parcourswachters die je per ongeluk de verkeerde kant op sturen
F means you're fucked
pi_167519453
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 14:42 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Ik blijf me verbazen dat je met zo (betrekkelijk) weinig trainingsomvang zulke goede resultaten boekt. Of doe je nog tig andere sporten ernaast?
Dat met die goede resultaten valt wel mee hoor maar efficiënt was het jaar zeker wel ;) . Ik had gewoon steeds geluk dat ik net op tijd weer fit genoeg was.
pi_167524877
Ik start dit jaar in het vrouwen senioren vak in Egmond, vóór de eerste mannen dus. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik ingehaald word :P Wel gaaf!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167526807
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 17:04 schreef DeLuna het volgende:
Ik kom tussen de 1100 en 1200. Lukt me toch niet om structureel het hele jaar door "veel" te lopen, iets wat ik wel zou willen eigenlijk
Weet je ook waarom het dan niet lukt?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167527157
Vandaag voor het eerst gaan rennen sinds de Trail anderhalve week terug. Ging voor geen meter. Nou ben ik wel best ziek geweest, maar ik hoopte wel op iets meer medewerking van mijn lichaam.

Ik hoop dat ik nog die 200km badge kan halen.
  Redactie Sport donderdag 22 december 2016 @ 16:00:49 #295
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_167527454
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 15:30 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Weet je ook waarom het dan niet lukt?
Zal vast iets te maken hebben met de overgang van 'werkloos de hele dag de tijd hebben' naar 'een baan + opleiding die weer 40 uur per week van je vragen' :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_167527494
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:00 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Zal vast iets te maken hebben met de overgang van 'werkloos de hele dag de tijd hebben' naar 'een baan + opleiding die weer 40 uur per week van je vragen' :P
Nog 122 uren over dan ;) Gewoon weer even je draai vinden, komt goed. Duurde bij mij ook 3 maanden voor ik weer lekker aan het trainen was na de overgang van PhD naar deze baan.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_167528948
Bij mij 2 jaar :+ En dan lukt het nog steeds niet om 3x per week te lopen.
  donderdag 22 december 2016 @ 17:24:40 #298
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167529252
Daarom ben ik maar ambtenaar geworden
F means you're fucked
pi_167529368
Ik ben ook ambtenaar :(
  donderdag 22 december 2016 @ 17:31:54 #300
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_167529391
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 17:30 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben ook ambtenaar :(
Blijkbaar geen echte eckte
F means you're fucked
pi_167532682
Ik ben ook ambtenaar en werk gewoon hard. Flikker op met die stigma's uit de commerciële hoek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')