SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door McTwente op 20-12-2016 09:46:49 ]![]()
Ik heb bijna een omgekeerde decemberchallenge
Heb al bijna 2 weken niet gelopen... en zaterdag een wedstrijd gepland... gewoon gaan en zien waar het schip strandt...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
De inschrijving voor de loting van UTMB OCC gaat vandaag open. En gezien het geluk wat ik dit jaar bij andere lotingen gehad heb, denk ik dat de kansen gunstig zijn
.
[ Bericht 0% gewijzigd door Devv op 15-12-2016 12:16:26 ]![]()
Na mijn onverwacht goede Bruggenloop van afgelopen zondag wil ik nu gericht gaan trainen richting mijn eerst halve marathon op de CPC. Bruggenloop ging in 4:30/km. Ik wil graag ditzelfde tempo aan gaan houden in maart, zodat ik net onder de 1:35 uitkom.
Idee is om 3x per week te gaan trainen (1x langezame duurloop, 1x tempoloop en 1x intervaltraining). Nu vraag of ik mij wat de juiste afstanden/tempo's zijn.
Langzame duurloop wil ik langzaam uitbreiden tot 18-19 kilometer. De tempoloop wil ik afwisselend rond de 8/10/12 kilometer doen. Loop ik die dan in HM-tempo, ietsje sneller, of ietsje langzamer.
Wat zijn lekkere intervals voor de halve marathon of is het handig om daarin ook af te wisselen? 200/400/800/1000tjes, en wat voor tempo's moet ik dan aan denken?![]()
@Mctwente, wil je mij bij de cpc 10
km zetten, bij de zandvoort circuitrun 5km en bij rotterdam de 10,5 km. Thanksss alvast![]()
![]()
Done!quote:Op donderdag 15 december 2016 10:59 schreef xMissi het volgende:
@Mctwente, wil je mij bij de cpc 10
km zetten, bij de zandvoort circuitrun 5km en bij rotterdam de 10,5 km. Thanksss alvast![]()
Ik heb ook meteen de WLWW aangepast op inconsequenties (datumnotatie, afstanden die niet overeenkomen enzovoorts).![]()
![]()
http://www.hagueroadrunne(...)ving-duindigt-cross/
De cross die 24 jaar weg is geweest en in de laatste edities gekenmerkt werd door deelname van iconen als Marti ten Kate, Tonnie Dirks en Klaas Lok, is terug. Op een paardenrenbaan! Weest present!
[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 15-12-2016 12:34:05 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Kan je deze erbij zettenquote:Op donderdag 15 december 2016 12:13 schreef McTwente het volgende:
[..]
Done!![]()
Ik heb ook meteen de WLWW aangepast op inconsequenties (datumnotatie, afstanden die niet overeenkomen enzovoorts).?
1
2[b]12 februari 2017 - [url=http://edreamsmitjabarcelona.com/]Barcelona Half Marathon (Barcelona)[/url][/b]
[*]Devv - HM
1
2[b]23 april 2017 - [url=https://www.virginmoneylondonmarathon.com/en-gb/]London Marathon (Londen)[/url][/b]
[*]Devv - Marathon
1
2[b]24 september 2017 - [url=http://www.bmw-berlin-marathon.com/en/]BMW BERLIN-MARATHON (Berlijn)[/url][/b]
[*]Devv - Marathon
1
2[b]8 oktober 2017 - [url=https://www.chicagomarathon.com/]Bank of America Chicago Marathon (Chicago)[/url][/b]
[*]Devv - Marathon![]()
Ga je echt beide marathons lopen?quote:Op donderdag 15 december 2016 12:35 schreef Devv het volgende:
[..]
Kan je deze erbij zetten?
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik kijk nog wel even hoe ik er tegen die tijd voorsta. Berlijn is dus nog niet zeker. Ik ga wel zeker naar Berlijn dus dan kan ik zelfs de dag ervoor nog beslissen of ik ga lopen.quote:Op donderdag 15 december 2016 12:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ga je echt beide marathons lopen?![]()
👍 Staat in de agenda !quote:Op donderdag 15 december 2016 12:28 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.hagueroadrunne(...)ving-duindigt-cross/
De cross die 24 jaar weg is geweest en in de laatste edities gekenmerkt werd door deelname van iconen als Marti ten Kate, Tonnie Dirks en Klaas Lok, is terug. Op een paardenrenbaan! Weest present!![]()
Ik kom net bij de sportarts vandaan. Voorlopig kan ik niet meer hardlopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 15 december 2016 14:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Balen man! Wat is het plan nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Eind van de maand naar de orthopeed, daarna weet ik of en hoe het behandelbaar is en wat de gevolgen zijn voor mijn looptoekomst.![]()
Balen Strip! Hopelijk valt het uiteindelijk nog mee en kun je (op termijn) weer hardlopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh nee! Ik duim mee!quote:Op donderdag 15 december 2016 14:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Eind van de maand naar de orthopeed, daarna weet ik of en hoe het behandelbaar is en wat de gevolgen zijn voor mijn looptoekomst.![]()
Balen zeg! Je hebt nog sneller de uitslag dan ik.. (ik had 2 weken geleden de mri en volgende week pas uitslag,werd met spoed ingepland opeens gister..) Jij zit ook bij sintmaartenskliniek toch? Wie heb/had je als sportarts? Hopelijk valt het mee met je rencarriere..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij mij dachten ze ook misschien iets met meniscus/kraakbeen maar ook de binnenste knieband.. Dus ben benieuwd..
![]()
![]()
Mag ik nog bij de CPC 5 km? Dankquote:Op donderdag 15 december 2016 12:13 schreef McTwente het volgende:
[..]
Done!![]()
Ik heb ook meteen de WLWW aangepast op inconsequenties (datumnotatie, afstanden die niet overeenkomen enzovoorts).![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2016 14:59 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Wil je mij bij de marathon van Rotterdam zetten? ThanksJullie staan er ook bij.quote:![]()
quote:Op donderdag 15 december 2016 12:13 schreef McTwente het volgende:
[..]
Done!![]()
Ik heb ook meteen de WLWW aangepast op inconsequenties (datumnotatie, afstanden die niet overeenkomen enzovoorts).
Stipstreep, wat ontzettend klote![]()
![]()
SintMaartenskliniek/Sportmedisch centrum Papendal.quote:Op donderdag 15 december 2016 16:35 schreef xMissi het volgende:
[..]
Balen zeg! Je hebt nog sneller de uitslag dan ik.. (ik had 2 weken geleden de mri en volgende week pas uitslag,werd met spoed ingepland opeens gister..) Jij zit ook bij sintmaartenskliniek toch? Wie heb/had je als sportarts? Hopelijk valt het mee met je rencarriere..Bij mij dachten ze ook misschien iets met meniscus/kraakbeen maar ook de binnenste knieband.. Dus ben benieuwd..
![]()
Balen zeg! Hopelijk krijg je straks wat beter nieuws...quote:Op donderdag 15 december 2016 18:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
SintMaartenskliniek/Sportmedisch centrum Papendal.![]()
Wat enorm, maar dan ook echt enorm kut stipstipstreepstipstreepstreepstreepstreepstreepstreepstreepstreepstreepstipstreepstreep.
Nu hopen dat het geen einde verhaal is![]()
![]()
Ik heb echt geluk gehad dat de verkoudheid from hell pas ná de bruggenloop opgedoken is. Ik was toen al niet topfit en de benen liepen al vol op de Erasmusbrug na een iets te snelle start, maar liep wel bijna 3,5 minuut van mijn PR af. Net genoeg om Murmeli voor te blijven.
Maar nog even, een paar dagen later, wat een leuke loop is die bruggenloop toch. Natuurlijk, er zijn te weinig startgolven en het is druk in de eerste kilometers, maar ik kon gewoon doorlopen. Makkelijk bereikbaar per auto en geen uren wachten voordat je eindelijk mag starten.
Ik prefereer 'm toch boven de 7HL, al is dat voor de meesten heiligschennis.![]()
Wat balen stipstreep! Dat klinkt ernstig
@Zwabberhark ik vond de 7^^ nu twee keer kut gaan dus ga volgend jaar ook maar eens wat anders proberen, wie weet de Bruggenloop, of toch de Montferlandrun.
Verder blijf ik het verbazingwekkend vinden hoe makkelijk ik mijn intervallen loop, op veel hogere tempo's dan ik gewend was, maar dat ik ondertussen wel bij alle trainingen een veel te hoge hartslag heb en dat ik al 2 maanden stijve spieren heb. Vandaag 7x1000m in 4.10, voelde echt soepel.
Enfin, hopelijk zondag bij het Asics Running lab meer duidelijkheid.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hier is de hel ook uitgebarsten na de bruggenloop. Wat ik vooraf nog af deed als smoesje had toch doorgezet. Morgen maar eens de eerste stapjes zetten om alles eruit te lopen.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:58 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb echt geluk gehad dat de verkoudheid from hell pas ná de bruggenloop opgedoken is. Ik was toen al niet topfit en de benen liepen al vol op de Erasmusbrug na een iets te snelle start, maar liep wel bijna 3,5 minuut van mijn PR af. Net genoeg om Murmeli voor te blijven.
Maar nog even, een paar dagen later, wat een leuke loop is die bruggenloop toch. Natuurlijk, er zijn te weinig startgolven en het is druk in de eerste kilometers, maar ik kon gewoon doorlopen. Makkelijk bereikbaar per auto en geen uren wachten voordat je eindelijk mag starten.
Ik prefereer 'm toch boven de 7HL, al is dat voor de meesten heiligschennis.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.![]()
Hier vieren verkoudheid en spierpijn hoogtij. Sinds afgelopen zaterdag ben ik niet op pad geweest. Heel misschien dat ik morgen een heel kort langzaam rondje poog.![]()
In principe hoef je bij de 7H ook geen uren te wachten aangezien er zoveel startvakken zijn.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:58 schreef Zwabberhark het volgende:
Makkelijk bereikbaar per auto en geen uren wachten voordat je eindelijk mag starten.
Ik was 15-20 min voor mijn start pas uit huis gegaan.![]()
Wat betreft de auto kan ik geen uitspraak doen, dat is mijn luxe.
Ik vind het parcours van de Bruggenloop wel interessanter dan de 7H, maar ik houd dan ook wel van de moderne architectuur. Al hebben die heuvels hier ook wel wat. Maar het is vooral de sfeer en het publiek wat de 7H mooi maakt.
Qua herfstlandschap zijn de Montferlandrun en de Diepe Hel pareltjes.![]()
McT, ik ken de Exo-L, maar met drie paar schoenen waarvan twee nog geen jaar meegaan wordt dat een erg duur geintje. En het gaat niet alleen om de hardloopschoenen, ook als ik gewoon wandel of de fiets van de standaard af til verzwik ik mijn enkel al.![]()
![]()
Zondag weer tijd voor mijn persoonlijke klassieker, de Mescherbergloop. Met het alom gevreesde 'trappenpad' en de modderafdaling door het plukbos, waar een gemiddelde FIS wereldbeker afdaling jaloers op zou zijn, ieder jaar weer een waar 'buitenspelen voor volwassenen' festijn
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb dit jaar vor t eerst de 7H gelopen en bruggenloop voor 2e keer. Vind qua uitzicht en omgeving de 7H echt fantastisch, bergjes en mooie natuur. Bij de Bruggenloop snapte ik niet waarom ze die eerste 2 kilometer ineens achter het Albeda en parallel aan de Laan op Zuid hebben gelegd. Nu werd het een smal stuk wat tijd kost.
Zou het sowieso wel tof vinden als ze een circuit bedenken waar ook De Hef en/of de Willemsbrug in zouden zitten
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
De Hefquote:Op donderdag 15 december 2016 23:20 schreef kalinhos het volgende:
Ik heb dit jaar vor t eerst de 7H gelopen en bruggenloop voor 2e keer. Vind qua uitzicht en omgeving de 7H echt fantastisch, bergjes en mooie natuur. Bij de Bruggenloop snapte ik niet waarom ze die eerste 2 kilometer ineens achter het Albeda en parallel aan de Laan op Zuid hebben gelegd. Nu werd het een smal stuk wat tijd kost.
Zou het sowieso wel tof vinden als ze een circuit bedenken waar ook De Hef en/of de Willemsbrug in zouden zittenMooiste brug in R'dam. Alleen best een uitdaging om overheen te lopen.
![]()
Stipstreep![]()
Q gewoon weer de CPC lopen![]()
Ik heb spierpijn van kracht woensdag, ga vanavond boulderen en heb zondag een wedstrijd. Wordt genieten.![]()
Hier ook een beetje in de lappenmand... doel rond de gluteus max zit moervast en irriteert.
Lopen gaat wel maar niet meer dan zo'n 60km per week wat op dit moment te weinig is.
Soortmassage moet wat verlichting brengen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Niet meer dan 60 per week klinkt voor normale mensen alsof er nix aan de hand isquote:Op vrijdag 16 december 2016 07:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
Hier ook een beetje in de lappenmand... doel rond de gluteus max zit moervast en irriteert.
Lopen gaat wel maar niet meer dan zo'n 60km per week wat op dit moment te weinig is.
Soortmassage moet wat verlichting brengen.
Stipstreep...ik hoop dat je er snel vanaf bent man!F means you're fucked![]()
Het is sowieso een weekend met persoonlijke klassiekers...Meeuwen en Makrelenloopquote:Op donderdag 15 december 2016 23:00 schreef Guard het volgende:
Zondag weer tijd voor mijn persoonlijke klassieker, de Mescherbergloop. Met het alom gevreesde 'trappenpad' en de modderafdaling door het plukbos, waar een gemiddelde FIS wereldbeker afdaling jaloers op zou zijn, ieder jaar weer een waar 'buitenspelen voor volwassenen' festijn
F means you're fucked![]()
Winter Step One Loopquote:Op vrijdag 16 december 2016 08:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is sowieso een weekend met persoonlijke klassiekers...Meeuwen en Makrelenloop![]()
![]()
Is niet mogelijk denk ik. Sowieso wordt het dan langer dan 15 km.quote:Op donderdag 15 december 2016 23:20 schreef kalinhos het volgende:
Zou het sowieso wel tof vinden als ze een circuit bedenken waar ook De Hef en/of de Willemsbrug in zouden zitten![]()
Een halve van Rotterdam! Zou best leuk zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:22 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Is niet mogelijk denk ik. Sowieso wordt het dan langer dan 15 km.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
https://www.veiligheid.nl(...)nsten/apps/enkel-appquote:Op donderdag 15 december 2016 00:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog meer enkelspieren trainen, en misschien van de sportarts horen welke specifieke oefeningen dat zijn. Evt. kan ik een brace proberen. Misschien toch opereren. Ik weet het niet.
En anders amputeren. Ga ik gewoon op een blade verder. Maar ja, daar kun je niet mee trailen. Dat is jammer.
Is het in jouw geval niet verstandiger om wat gas terug te nemen, of loop je juist nu zoveel mogelijk omdat je denkt dat je binnenkort nooit meer kunt lopen?![]()
Het succes van de BGL schijnt 'm te zitten in het feit dat er weinig grote 15 km-wedstrijden zijn. 15 km is voor velen nét ver genoeg.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Een halve van Rotterdam! Zou best leuk zijn.![]()
15km is voor mij voorlopig nog even te ver, maar ik ben wel weer goed opweg. Ik zag dat ik ook zojuist mijn doel van 666 km dit jaar al heb gehaald. Het was geen serieus doel, maar toch mooi, Ondanks de blessure.![]()
![]()
Ik heb nog 78 km te gaan voor mijn jaardoel (1900km). Nog even doorlopen dus, maar zonder griep of andere ellende moet het wel gaan lukken. En dan heb ik gemiddeld ongeveer een km per dag meer gelopen dan afgelopen jaar.
Het doel voor volgend jaar is 2017 km.![]()
Thanks, ik zal de app weer installeren. Wat laks geweest.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:14 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
https://www.veiligheid.nl(...)nsten/apps/enkel-app
Is het in jouw geval niet verstandiger om wat gas terug te nemen, of loop je juist nu zoveel mogelijk omdat je denkt dat je binnenkort nooit meer kunt lopen?
En ja, lopen zolang het nog kan. Ooit ben ik oud en kreupel of gewoon dood.
Maar nu toch wat rustiger aan doen, ná de Meeuwen Makrelenloop. Als dat al gaat. Dat zie ik morgen wel als ik daar ben.![]()
Ik doe niet meer aan km doelen voor het jaar, dat heeft het afgelopen jaar me wel geleerd..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Een totale afstand is volgend jaar ook geen doel, ik heb wel een verwachting van het aantal kilometers wat ik het komende jaar ga lopen om aan de andere doelen te kunnen voldoen, maar dat ligt, uitgaande van geen noemenswaardige blessures, geheel in de opbouwende lijn der verwachting op basis van de voorgaande jaren.![]()
Morgen hier op Ameland de HM lopen. Wordt zwaar denk ik, als ik de omgeving zo zie. Lekker lopen en afzien dus
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ha leuk, Ameland (ik heb er nog nooit een wedstrijdje gedaan, paar keer een weekendje weg). Succes morgen DeLuna!![]()
Je kan een leuk rondje maken van precies 5km: vanaf de noordkant van de Erasmusbrug over de boompjes, willemsbrug, aan het eind twee keer rechts, langs het sportveld het noordereiland oversteken, linksaf langs het water het hele eiland om, de koninginnebrug over, stieltjesstraat en dan de Erasmusbrug over om weer op je beginpunt te komen. Fijne van dit rondje: weinig tot helemaal geen stoplichten of oversteekplaatsen dus lekker doorlopen. Al heb ik wel eens een keer voor twee open bruggen moeten wachten...quote:Op donderdag 15 december 2016 23:20 schreef kalinhos het volgende:
Zou het sowieso wel tof vinden als ze een circuit bedenken waar ook De Hef en/of de Willemsbrug in zouden zitten![]()
Stuur wat van je lotinggeluk mijn kant op. Zojuist ook ingeschrevenquote:Op donderdag 15 december 2016 09:28 schreef Devv het volgende:
De inschrijving voor de loting van UTMB OCC gaat vandaag open. En gezien het geluk wat ik dit jaar bij andere lotingen gehad heb, denk ik dat de kansen gunstig zijn
.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
is er eigenlijk ergens een makkelijke lijst te vinden van kwalifikatiewedstrijden voor de UTMB te vinden?![]()
http://utmbmontblanc.com/(...)ficatives_liste.htmlquote:Op vrijdag 16 december 2016 23:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
is er eigenlijk ergens een makkelijke lijst te vinden van kwalifikatiewedstrijden voor de UTMB te vinden?
http://marathons.ahotu.com/calendar/utmb-qualifier![]()
Oh en nu ik toch aan het linkdumpen ben:
http://safari-joggen.nlMooi initiatiefquote:Wat is Safari Joggen?
Safari-Joggen is de meest avontuurlijke hardloopactiviteit van Nederland en combineert op een unieke manier hardlopen met het spotten van Wild. Onder leiding van een hardlopende gids gaan kleine groepjes hardlopers bij zonsopgang of zonsondergang de natuur op zoek naar (grof)wild. De gids kent het terrein en de omgeving door en door en heeft een ontwikkeld oog voor het spotten van wild. Hierdoor is de kans op een ontmoeting met een damhert, wilde zwijnen, das, vos of de koning van de Veluwe: Het Edelhert groot. Om de kans op het zien van wild zo groot mogelijk te maken vertrekken we ’s ochtends vroeg bij zonsopgang of ’s avonds tegen de schemering.![]()
![]()
Veel plezier! En succes! Klinkt leuk.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:46 schreef DeLuna het volgende:
Morgen hier op Ameland de HM lopen. Wordt zwaar denk ik, als ik de omgeving zo zie. Lekker lopen en afzien dus
Ik doe morgen denk ik mee met een lokale cross van 10km.![]()
En hier kun je checken wat je al aan punten bij elkaar hebt gelopen:quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
is er eigenlijk ergens een makkelijke lijst te vinden van kwalifikatiewedstrijden voor de UTMB te vinden?
http://www.i-tra.org/community/Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat is niet mooi Stipstreep![]()
Hier ook geen goed nieuws. Ik heb al een week of 6 niet gelopen en zelfs gewoon lopen in het dagelijks leven gaat niet goed: fasciitis plantaris, oftewel peesplaatontsteking. Ik zit aan de ontstekingsremmers en ben naar de podotherapeut geweest. Die constateerde een beenlengteverschil wat de oorzaak zou kunnen zijn en ook de oorzaak van de aanhoudende lage rugklachten rechts. Nu is het wachten tot de zooltjes klaar zijn. Doel is om eerst geen pijn meer in het dagelijks leven te hebben en daarna kan ik pas weer aan hardlopen denken, maar dat is nog heel ver weg![]()
![]()
De eerste vind ik makkelijker, want dan kan je eenvoudig op punten filteren. En het is de enige lijst met wedstrijden die ook echt zijn bevestigd.quote:Op vrijdag 16 december 2016 23:34 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]vooral die tweede is wat ik zocht.
![]()
Sterkte iedereen!
Heb zelf ook eindelijk wat leuks gevonden om hardlopen te vervangen. Ik mag het immers niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mountainbiken it is. Heb eerst wielrennen geprobeerd, maar nee niet echt wat voor mij. Mountainbiken wel. Vind het alleen lastiger om echt iets van doelen te hebben, immers de 'wedstrijden' die er zijn, dan heb je vaak mensen met dure fietsen die 5x per week trainen. Terwijl mij een rit van 50km door de bossen ook wel tof lijkt..
Bij hardlopen had ik gewoon doelen
5, 10, 16km, was bezig met HM tot het noodlot toesloeg.
En dat van echte doelen met een doeltijd mis ik wel
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag Angel-A!Maar ontzettend klote met die peesplaatontsteking
. Hopelijk gaat het herstel en wennen aan de zooltjes snel.
GL, ook mooi klote.. Hopelijk vindt je ergens wel de mogelijkheid om met doeltijden te mountainbiken. Succes met trainen iig!![]()
MML gaat 'm hier voor de loper en twee van team aanmoediging niet worden wegens snotterdesnotter. Succes!
Het zou toch leuk zijn als je dit jaar eens een meeuw mee kreeg![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 17 december 2016 11:51 schreef Quoi het volgende:
MML gaat 'm hier voor de loper en twee van team aanmoediging niet worden wegens snotterdesnotter. Succes!
Het zou toch leuk zijn als je dit jaar eens een meeuw mee kreegBeterschap voor de snotteraars!
Ik kreeg net een berichtje van Yur:
Staan hier twee kerels die niet wisten dat het parcours over het strand gaat 😂😂![]()
Hi,
Iemand toevallig een idee waar je een enigszins voordelige reflector / lichtband kunt kopen voor het hardlopen 's avonds?
De sportzaak hier in de buurt heeft alleen exemplaren van 20 euro, maar dat gaat me toch wat ver.![]()
Online.quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:56 schreef Dorpspastoor het volgende:
Hi,
Iemand toevallig een idee waar je een enigszins voordelige reflector / lichtband kunt kopen voor het hardlopen 's avonds?
De sportzaak hier in de buurt heeft alleen exemplaren van 20 euro, maar dat gaat me toch wat ver.![]()
Action. Kruitvat.quote:Op zaterdag 17 december 2016 14:56 schreef Dorpspastoor het volgende:
Hi,
De sportzaak hier in de buurt heeft alleen exemplaren van 20 euro, maar dat gaat me toch wat ver.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ebayquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:56 schreef Dorpspastoor het volgende:
Hi,
De sportzaak hier in de buurt heeft alleen exemplaren van 20 euro, maar dat gaat me toch wat ver.
Ja doei.![]()
quote:quote:Maar ik wil vanavond al gaan lopenquote:![]()
Desalniettemin: bedankt, op naar de/het kruidvat..![]()
Je moet soms even zoeken en ze hebben het niet altijd. Maar daar heb ik ze laatst nog gezien.quote:Op zaterdag 17 december 2016 15:08 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar ik wil vanavond al gaan lopen![]()
Desalniettemin: bedankt, op naar de/het kruidvat..
Oh en dan nog iets. Doe ook een hesje aan. Auto's zien die LED-armbandjes niet, maar reflectiehesjes wel.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: