abonnement Unibet Coolblue
pi_166862573
SPOILER: Kampioen 2010-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2016/2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Nouri
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff


pi_166862610
pi_166862613
Nouri _O_ *O*
Oh.
pi_166862626
Nou ja, zoveel verrassingen zullen er niet zijn. Tenzij Clement mag starten maar die heeft al gespeeld afgelopen maandag met Jong Ajax
pi_166862689
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou ja, zoveel verrassingen zullen er niet zijn. Tenzij Clement mag starten maar die heeft al gespeeld afgelopen maandag met Jong Ajax
Hoe viel hij in zondag eigenlijk? Las dat hij een paar goede loopacties had.
Oh.
pi_166862704
gudelj zou pas een verrassing zijn
pi_166862705
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoe viel hij in zondag eigenlijk? Las dat hij een paar goede loopacties had.
Niet zo heel denderend, was ook wel gespeeld natuurlijk. Ziyech kreeg wel opdracht om gelijk Clement diep te zoeken want hij duikt vaak achter defensie op. Totaal anders dan Younes.

Nouri en VDB kennen hem wel goed van Jong Ajax, dat kan een voordeeltje zijn
pi_166862720
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 00:25 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Niet zo heel denderend, was ook wel gespeeld natuurlijk. Ziyech kreeg wel opdracht om gelijk Clement diep te zoeken want hij duikt vaak achter defensie op. Totaal anders dan Younes.

Nouri en VDB kennen hem wel goed van Jong Ajax, dat kan een voordeeltje zijn
Dat er een buitenspeler is met diepgang lijkt me alleen maar mooi, dat is wel één van mijn ergernissen aan Younes. Geeft Ziyech een goede steekbal in de diepte maar staat Younes stil aan de zijlijn :')
Oh.
pi_166862748
Verweij heeft het weer over KIKKERS.
pi_166862755
MikeVerweij twitterde op donderdag 24-11-2016 om 00:28:05 Morgen inderdaad weer kikkers in #Telesport @Wesley_AFCA ... en de verrassende transfersom van een van die 🐸🐸 reageer retweet
  donderdag 24 november 2016 @ 00:34:38 #11
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166862800
Dat wordt genieten vanavond.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166862815
Mike met zijn kutkikkers :r
Oh.
  donderdag 24 november 2016 @ 00:43:02 #13
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_166862856
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mike met zijn kutkikkers :r
:'(
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_166862857
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 00:43 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

:'(
[ afbeelding ]
pepetrump.jpg
pi_166862873
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 00:43 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

:'(
[ afbeelding ]
Daar vreet die Mike wel een paar zakken van leeg, dikke pad dat hij is.
Oh.
pi_166862916
Maarja, gelijkspel is dus genoeg vanavond waarschijnlijk.

Saai zeg, ben wel benieuwd naar Cassierra vooral.
pi_166862937
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 00:50 schreef Brammess het volgende:
Maarja, gelijkspel is dus genoeg vanavond waarschijnlijk.

Saai zeg, ben wel benieuwd naar Cassierra vooral.
Saai zou ik het niet noemen met al die andere spelers die gaan spelen :+ Daardoor benieuwd hoe ze stand gaan houden.
Oh.
pi_166862941
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Saai zou ik het niet noemen met al die andere spelers die gaan spelen :+ Daardoor benieuwd hoe ze stand gaan houden.
Die hele verdediging gaat wel interessant worden want Heiko gaat 300% spelen lijkt me.
pi_166862948
Tete, De Ligt, Westermann, Dijks, Van de Beek, Schone, Nouri, Cerny, Cassierra, Younes
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_166862954
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 00:55 schreef wieisboos het volgende:
Tete, De Ligt, Westermann, Dijks, Van de Beek, Schone, Nouri, Cerny, Cassierra, Younes
Geen keeper? Verrassend inderdaad
pi_166862961
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2016 00:56 schreef Zocalo het volgende:

[..]

Geen keeper? Verrassend inderdaad
hilarisch
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_166862964
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 00:57 schreef wieisboos het volgende:

[..]

hilarisch
dankje
pi_166862969
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 00:54 schreef Brammess het volgende:

[..]

Die hele verdediging gaat wel interessant worden want Heiko gaat 300% spelen lijkt me.
Dan is het helemaal genot om te bekijken.
Oh.
pi_166862971
Bazoer kijkt over randje kruiwagen
Tribuneplaats vergroot kans op vertrek bij Ajax

Zo ver als de springende kikkers Anwar El Ghazi (door het lint op de training) en Nemanja Gudelj (niet gemotiveerd) ging Riechedly Bazoer niet. De middenvelder van Ajax keek maandag over het randje van de kruiwagen en moet dat bekopen met een boete en met een tribuneplaats tegen Panathinaikos vanavond.

„Bazoer zit niet bij de selectie”, aldus trainer Peter Bosz. „Riech stapte zaterdag geblesseerd van de training, meldde zich zondag ziek, was maandag weer op de club en wilde gewoon met de groep meetrainen. Ja, dat werkt bij mij niet zo. Dan laat je je eerst door de medische staf bekijken, train je apart en dat wilde hij niet. Ik heb vandaag (gisteren, red.) een gesprek met hem gehad. Hij heeft zijn excuses aangeboden en zit vanaf vrijdag weer bij de groep.”
Bazoer koos er maandag voor om naar huis te gaan in plaats van in de gym te trainen. Dat hield volgens aanwezigen verband met het feit dat hij – vijf minuten voor de training, met zijn voetbalschoenen al aan – van de medische staf hoorde dat hij niet welkom was bij de groep.

Dat terwijl hij anderhalf uur daarvoor met Bosz had gesproken en duidelijk had gemaakt graag buiten te willen trainen om in aanmerking te komen voor het Europa League-duel met Panathinaikos. Een check door de medici zou zijn fitheid daarvoor al hebben aangetoond. Het sierde Bazoer dat hij dezelfde middag wel gewoon kwam opdagen bij de kindervoetbalclinic, waarvoor hij was ingeroosterd.

Bosz was echter meedogenloos. „Wij geven gewoon heel duidelijk de kaders aan: je moet je professioneel gedragen. En spelers die dat niet doen – of het er nou één, twee, drie of tien zijn – zitten er niet bij. Al is dit natuurlijk heel wat anders dan de vorige twee gevallen. Maar ik pak hem er ook niet bij”, aldus de coach, die zal incalculeren dat de kans op een vertrek van Bazoer in de winter verder toeneemt. De speler zou al zwart-op-wit hebben dat hij voor een bedrag rond de dertien miljoen euro mag vertrekken.
pi_166862981
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 00:58 schreef Brammess het volgende:
Bazoer kijkt over randje kruiwagen
Tribuneplaats vergroot kans op vertrek bij Ajax
Zo ver als de springende kikkers Anwar El Ghazi (door het lint op de training) en Nemanja Gudelj (niet gemotiveerd) ging Riechedly Bazoer niet. De middenvelder van Ajax keek maandag over het randje van de kruiwagen en moet dat bekopen met een boete en met een tribuneplaats tegen Panathinaikos vanavond.
„Bazoer zit niet bij de selectie”, aldus trainer Peter Bosz. „Riech stapte zaterdag geblesseerd van de training, meldde zich zondag ziek, was maandag weer op de club en wilde gewoon met de groep meetrainen. Ja, dat werkt bij mij niet zo. Dan laat je je eerst door de medische staf bekijken, train je apart en dat wilde hij niet. Ik heb vandaag (gisteren, red.) een gesprek met hem gehad. Hij heeft zijn excuses aangeboden en zit vanaf vrijdag weer bij de groep.”
Bazoer koos er maandag voor om naar huis te gaan in plaats van in de gym te trainen. Dat hield volgens aanwezigen verband met het feit dat hij – vijf minuten voor de training, met zijn voetbalschoenen al aan – van de medische staf hoorde dat hij niet welkom was bij de groep.
Dat terwijl hij anderhalf uur daarvoor met Bosz had gesproken en duidelijk had gemaakt graag buiten te willen trainen om in aanmerking te komen voor het Europa League-duel met Panathinaikos. Een check door de medici zou zijn fitheid daarvoor al hebben aangetoond. Het sierde Bazoer dat hij dezelfde middag wel gewoon kwam opdagen bij de kindervoetbalclinic, waarvoor hij was ingeroosterd.
Bosz was echter meedogenloos. „Wij geven gewoon heel duidelijk de kaders aan: je moet je professioneel gedragen. En spelers die dat niet doen – of het er nou één, twee, drie of tien zijn – zitten er niet bij. Al is dit natuurlijk heel wat anders dan de vorige twee gevallen. Maar ik pak hem er ook niet bij”, aldus de coach, die zal incalculeren dat de kans op een vertrek van Bazoer in de winter verder toeneemt. De speler zou al zwart-op-wit hebben dat hij voor een bedrag rond de dertien miljoen euro mag vertrekken.
Dertien miljoen maar, de tering.

Afgelopen januari nog voor 25 miljoen + bonussen.
Oh.
  donderdag 24 november 2016 @ 01:01:29 #26
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_166862988
Toch jammer hoe het loopt met die jongen, waanzinnig talent. Zonde
pi_166863007
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dertien miljoen maar, de tering.

Afgelopen januari nog voor 25 miljoen + bonussen.
Dat is toch wel extreme kapitaalvernietiging, had wel op min. 20 gehoopt.

Hopen dat we deze winter overleven en dat hij Klaassen op mag volgen in de basis volgend seizoen.
pi_166863013
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 01:03 schreef Brammess het volgende:

[..]

Dat is toch wel extreme kapitaalvernietiging, had wel op min. 20 gehoopt.

Hopen dat we deze winter overleven en dat hij Klaassen op mag volgen in de basis volgend seizoen.
Ja dat is wel erg weinig, zeker met een lang contract. Waarom zou Overmars dat zwart op wit laten vastleggen?
Oh.
pi_166863033
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 01:03 schreef Brammess het volgende:

[..]

Dat is toch wel extreme kapitaalvernietiging, had wel op min. 20 gehoopt.

Hopen dat we deze winter overleven en dat hij Klaassen op mag volgen in de basis volgend seizoen.
Dat hoop ik toch niet zeg. Groot talent maar gaat het met zijn mentaliteit nergens waar maken natuurlijk
Gino ♥
pi_166863073
Dat zijn mentaliteit kut is vind ik een beetje vergezocht. Hij heeft afgelopen winter al Napoli afgewezen omdat hij er nog niet klaar voor was naar zijn mening en hij bij Ajax wilde door ontwikkelen. Zijn 2e seizoenshelft was dramatisch en stond er terecht even naast maar hij krijgt wel erg weinig speeltijd nu. Een eerlijk kans had wel zo netjes geweest.

Al snap ik wel dat never change a winning team gedeelte, de enige speler voor wie ik hem eruit zou halen is Klaassen.

Als het een beetje meezit kan Bazoer gewoon de Europese top halen, al is het via een omweg. Hij heeft vaak genoeg zijn klasse laten zien.

Ik hoop echt absoluut niet dat met Tete hetzelfde gebeurt, of Riedewald. Want die 2 kunnen dan wel nog het meeste eruit halen bij Ajax.
pi_166863082
Westergod morgen _O_
pi_166863085
quote:
15s.gif Op donderdag 24 november 2016 01:16 schreef Brammess het volgende:
Dat zijn mentaliteit kut is vind ik een beetje vergezocht. Hij heeft afgelopen winter al Napoli afgewezen omdat hij er nog niet klaar voor was naar zijn mening en hij bij Ajax wilde door ontwikkelen. Zijn 2e seizoenshelft was dramatisch en stond er terecht even naast maar hij krijgt wel erg weinig speeltijd nu. Een eerlijk kans had wel zo netjes geweest.

Al snap ik wel dat never change a winning team gedeelte, de enige speler voor wie ik hem eruit zou halen is Klaassen.

Als het een beetje meezit kan Bazoer gewoon de Europese top halen, al is het via een omweg. Hij heeft vaak genoeg zijn klasse laten zien.

Ik hoop echt absoluut niet dat met Tete hetzelfde gebeurt, of Riedewald. Want die 2 kunnen dan wel nog het meeste eruit halen bij Ajax.
Ik vind het erg opvallend dat dit bij de tweede club van bazoer gebeurt.
Gino ♥
pi_166863270
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 01:03 schreef Brammess het volgende:

[..]

Dat is toch wel extreme kapitaalvernietiging, had wel op min. 20 gehoopt.
Ja of 30,misschien 40...

Doe normaal man, 't is een bankzitter bij je club, heeft potentie maar kan geen basisplaats afdwingen bij Ajax. Misschien wel iets te veel de hemel ingepraat?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 24 november 2016 @ 08:09:25 #34
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_166863747
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 02:26 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja of 30,misschien 40...

Doe normaal man, 't is een bankzitter bij je club, heeft potentie maar kan geen basisplaats afdwingen bij Ajax. Misschien wel iets te veel de hemel ingepraat?
je maakt een grapje toch? een troll toch?
Bazoer heeft zo vaak al laten zien dat hij over een enorm brede basis beschikt.
Hij heeft een mindere periode achter de rug, waar hij mentaal niet helemaal lekker uit is gekomen. Maar dat draait heus wel weer bij. Echter heeft hij dit seizoen nog te weinig minuten gemaakt om zich te herpakken.
Hopelijk blijft hij en kan hij volgend seizoen de plek van Klaassen overnemen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_166863773
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 08:09 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

je maakt een grapje toch? een troll toch?
Bazoer heeft zo vaak al laten zien dat hij over een enorm brede basis beschikt.
Hij heeft een mindere periode achter de rug, waar hij mentaal niet helemaal lekker uit is gekomen. Maar dat draait heus wel weer bij. Echter heeft hij dit seizoen nog te weinig minuten gemaakt om zich te herpakken.
Hopelijk blijft hij en kan hij volgend seizoen de plek van Klaassen overnemen.
Bazoer, en ook Tete, heb ik al mentaal afscheid van genomen. Die jongens zijn klaar bij Ajax.
wooblabalurg
  donderdag 24 november 2016 @ 08:14:33 #36
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_166863779
Bosz :'). Misschien moeten ze voortaan ook meneer zeggen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_166863804
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 00:50 schreef Brammess het volgende:
Maarja, gelijkspel is dus genoeg vanavond waarschijnlijk.

Saai zeg, ben wel benieuwd naar Cassierra vooral.
Die eerste plaats mogen ze echt niet meer weggeven.
  donderdag 24 november 2016 @ 08:21:38 #38
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_166863830
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 08:14 schreef Smoofie het volgende:
Bosz :'). Misschien moeten ze voortaan ook meneer zeggen.
Bosz valt in mijn ogen weinig te verwijten, heeft gewoon de regel dat je je professioneel opstelt. AKA luisteren naar de trainer.
wat niet meer dan normaal is.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  donderdag 24 november 2016 @ 09:01:20 #39
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_166864170
Vanavond scout van ManCity op de tribune voor Dolberg _O- _O-
lekker op de bank houden die jongen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_166864390
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 09:01 schreef mokkiemok het volgende:
Vanavond scout van ManCity op de tribune voor Dolberg _O- _O-
lekker op de bank houden die jongen.
Ze mogen hem kopen voor 60 miljoen en nog twee jaar aan Ajax verhuren
  donderdag 24 november 2016 @ 09:20:22 #41
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_166864398
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 09:19 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ze mogen hem kopen voor 60 miljoen en nog twee jaar aan Ajax verhuren
dat zou inderdaad een droomscenario zijn.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_166864679
Ik heb Bazoer dit seizoen nog helemaal niet gemist. Als hij zich niet terug wil knokken dan tyft ook hij maar lekker op.
pi_166864706
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 09:43 schreef Shaar12 het volgende:
Ik heb Bazoer dit seizoen nog helemaal niet gemist. Als hij zich niet terug wil knokken dan tyft ook hij maar lekker op.
pi_166864753
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 09:43 schreef Shaar12 het volgende:
Ik heb Bazoer dit seizoen nog helemaal niet gemist. Als hij zich niet terug wil knokken dan tyft ook hij maar lekker op.
Zo is dat. Mensen die die mentaal slappe vaatdoek verdedigen :').
  donderdag 24 november 2016 @ 10:00:42 #45
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_166864886
Bazoer zal het zelf moeten doen, het is geen kleuterschool. Al lijkt het er op dat dit onder de Boer wel zo was. Heb het gevoel dat Bosz gewoon wat strikter is en gewoon stellig zijn (eigen) gestelde regels naleeft. Waar je het bij Frank wel erg bont moest maken wilde je bestraft worden (Boil)
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_166864949
Het is vooral zonde dat Bazoer zo verstandig was niet naar Napoli te gaan voor dat megabod. Al was dat niet zo goed geweest voor de reputatie van Ajax' spelers in Europa.
pi_166864960
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 09:01 schreef mokkiemok het volgende:
Vanavond scout van ManCity op de tribune voor Dolberg _O- _O-
lekker op de bank houden die jongen.
Van de tribune jagen dus, kut engelse :r
pi_166865098
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 09:01 schreef mokkiemok het volgende:
Vanavond scout van ManCity op de tribune voor Dolberg _O- _O-
lekker op de bank houden die jongen.
Ze hebben Dilrosun van ons en wij moesten een vervanger hebben :P . hebben blijkbaar een beter jeugdscouting :P .
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_166865172
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 09:01 schreef mokkiemok het volgende:
Vanavond scout van ManCity op de tribune voor Dolberg _O- _O-
lekker op de bank houden die jongen.
Zegt niet zo veel, United heeft bijvoorbeeld twee scouts in dienst die fulltime met Ajax bezig zijn. Chelsea en Arsenal ook een.
pi_166865409
Bazoer is binnen een aantal jaar gewoon 40+ miljoen waard en nu zou je hem laten lopen voor 13 :')
  donderdag 24 november 2016 @ 10:48:57 #51
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166865498
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 10:43 schreef Syntix het volgende:
Bazoer is binnen een aantal jaar gewoon 40+ miljoen waard en nu zou je hem laten lopen voor 13 :')
Omdat bosz het niet in hem ziet en die er nog wel anderhalf jaar zit.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 24 november 2016 @ 11:04:20 #52
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_166865719
quote:
FC Utrecht gaat in januari opnieuw zakendoen met Ajax. Het is de bedoeling dat Adham El Idrissi gehuurd wordt van de Amsterdammers. Dat melden diverse media deze week.

El Idrissi maakt dit seizoen onderdeel uit van de selectie van Jong Ajax. De negentienjarige aanvaller komt echter weinig aan spelen toe onder trainer Marcel Keizer. Ajax wil El Idrissi daarom graag bij een andere club stallen. Het lijkt Utrecht te worden voor de speler.

Ajax Showtime weet dat El Idrissi inmiddels zelfs is gesignaleerd op het trainingscomplex van FC Utrecht. De formatie uit de Domstad krijgt van Ajax de gelegenheid om het talent van dichtbij te bekijken en daarna te bepalen of er voor El Idrissi een toekomst is weggelegd in stadion Galgenwaard. Onduidelijk is of El Idrissi in beeld is voor het eerste elftal van FC Utrecht óf in aanmerking gaat komen voor Jong Utrecht, dat in de Tweede Divisie speelt. Momenteel wordt Richairo Zivkovic door Ajax ook al verhuurd aan FC Utrecht.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_166867516
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 11:04 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Jong Utrecht speelt gewoon in de Jupiler League hoor :')
Oh.
pi_166867525
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 10:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Zegt niet zo veel, United heeft bijvoorbeeld twee scouts in dienst die fulltime met Ajax bezig zijn. Chelsea en Arsenal ook een.
En toch halen ze hier verrassend weinig spelers vandaan.
Oh.
pi_166867541
quote:
11s.gif Op donderdag 24 november 2016 10:48 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Omdat bosz het niet in hem ziet en die er nog wel anderhalf jaar zit.
Bosz maakt Ajax kapot. Tete kan ook ineens weg en dat allemaal voor een passant.
pi_166867562
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jong Utrecht speelt gewoon in de Jupiler League hoor :')
Verweij zeker. Die dacht gisteren dat Neuer keepte bij Bayern terwijl hij geblesseerd is
pi_166867574
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 12:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Bosz maakt Ajax kapot. Tete kan ook ineens weg en dat allemaal voor een passant.
De spelers maken zichzelf kapot
pi_166867608
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 10:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Zegt niet zo veel, United heeft bijvoorbeeld twee scouts in dienst die fulltime met Ajax bezig zijn. Chelsea en Arsenal ook een.
twee FTE met Ajax bezig? dit is toch niet serieus _O-
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_166867621
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 02:26 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja of 30,misschien 40...

Doe normaal man, 't is een bankzitter bij je club, heeft potentie maar kan geen basisplaats afdwingen bij Ajax. Misschien wel iets te veel de hemel ingepraat?
Ben het hier wel mee eens een beetje. Alhoewel er wel al geruchten gingen dat hij voor 25 miljoen weg kon, dus in dat licht is het weer jammer.
  donderdag 24 november 2016 @ 13:01:50 #60
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_166867660
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 12:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Bosz maakt Ajax kapot. Tete kan ook ineens weg en dat allemaal voor een passant.
Want spelers zijn geen passanten? Drama maak je er weer van, misschien tijd om je kutje weer eens te scheren.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 24 november 2016 @ 13:04:21 #61
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_166867698
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 12:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Bosz maakt Ajax kapot. Tete kan ook ineens weg en dat allemaal voor een passant.
Bosz is misschien wel het beste wat Ajax in de afgelopen jaren is overkomen, of kijk je niet naar wedstrijden?
  donderdag 24 november 2016 @ 13:05:26 #62
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_166867722
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:01 schreef Dven het volgende:

[..]

Want spelers zijn geen passanten? Drama maak je er weer van, misschien tijd om je kutje weer eens te scheren.
ik denk juist dat hij dat net gedaan heeft, die stoppeltjes zijn killing hoor.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_166867723
Volgens mij zijn er users die geindoctrineerd worden door de hetze van de Telegraaf.
Oh.
  donderdag 24 november 2016 @ 13:06:07 #64
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_166867732
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens mij zijn er users die geindoctrineerd worden door de hetze van de Telegraaf.
iets met schaapjes en lammetjes
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_166867778
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:06 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

iets met schaapjes en lammetjes
en kikkers!
pi_166867857
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:08 schreef skysherrif het volgende:

[..]

en kikkers!
Oh.
  donderdag 24 november 2016 @ 13:18:41 #67
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_166868005
quote:
15s.gif Op donderdag 24 november 2016 01:16 schreef Brammess het volgende:
Dat zijn mentaliteit kut is vind ik een beetje vergezocht. Hij heeft afgelopen winter al Napoli afgewezen omdat hij er nog niet klaar voor was naar zijn mening en hij bij Ajax wilde door ontwikkelen. Zijn 2e seizoenshelft was dramatisch en stond er terecht even naast maar hij krijgt wel erg weinig speeltijd nu. Een eerlijk kans had wel zo netjes geweest.

Al snap ik wel dat never change a winning team gedeelte, de enige speler voor wie ik hem eruit zou halen is Klaassen.

Als het een beetje meezit kan Bazoer gewoon de Europese top halen, al is het via een omweg. Hij heeft vaak genoeg zijn klasse laten zien.

Ik hoop echt absoluut niet dat met Tete hetzelfde gebeurt, of Riedewald. Want die 2 kunnen dan wel nog het meeste eruit halen bij Ajax.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 10:43 schreef Syntix het volgende:
Bazoer is binnen een aantal jaar gewoon 40+ miljoen waard en nu zou je hem laten lopen voor 13 :')
Bazoer is gewoon een slapzak zonder ruggengraat en zonder realiteitsbesef. Heb je geen kut aan in een elftal.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_166868061
Bazoer voor Klaassen en dat een wedstrijdje of 5 aanzien.
Kan je hem alsnog verkopen als het niks blijkt te zijn.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_166868070
quote:
14s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:18 schreef fathank het volgende:

[..]


[..]

Bazoer is gewoon een slapzak zonder ruggengraat en zonder realiteitsbesef. Heb je geen kut aan in een elftal.
Over 5 jaar staat ie omhoog met de CL beker.
wooblabalurg
pi_166868128
Ik snap dat gegeil op talenten als Bazoer en Tete ook niet zo. Ja ze deden het een periode prima vorig jaar, maar zaten in hetzelfde team dat in een poule met Molde niet kon overleven en misschien wel het saaiste voetbal sinds tijden lieten zien. Ik kan eindelijk weer echt verheugen op een wedstrijd van Ajax en dat is lang geleden. Neemt niet weg dat ik Tete nog wel een kans wil geven op de plek van Veltman.

Overigens vind ik het woord kapitaalvernieting ontzettend overdreven. Een Sulejmani voor 17 miljoen kopen en vervolgens gratis de deur uit laten lopen dat is kapitaalvernietiging. Bazoer heeft een half jaartje redelijk gepresteerd, dan is 13 miljoen euro gewoon dikke winst.
pi_166868158
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:26 schreef Simmertje het volgende:
Ik snap dat gegeil op talenten als Bazoer en Tete ook niet zo. Ja ze deden het een periode prima vorig jaar, maar zaten in hetzelfde team dat in een poule met Molde niet kon overleven en misschien wel het saaiste voetbal sinds tijden lieten zien. Ik kan eindelijk weer echt verheugen op een wedstrijd van Ajax en dat is lang geleden. Neemt niet weg dat ik Tete nog wel een kans wil geven op de plek van Veltman.

Overigens vind ik het woord kapitaalvernieting ontzettend overdreven. Een Sulejmani voor 17 miljoen kopen en vervolgens gratis de deur uit laten lopen dat is kapitaalvernietiging. Bazoer heeft een half jaartje redelijk gepresteerd, dan is 13 miljoen euro gewoon dikke winst.
Sommige mensen zijn gecharmeerd van Bazoer, andere mensen zijn gecharmeerd van Gudelj. Ieder zn meug toch.
wooblabalurg
pi_166868219
quote:
17s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:28 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn gecharmeerd van Bazoer, andere mensen zijn gecharmeerd van Gudelj. Ieder zn meug toch.
Wie is er gecharmeerd van Gudelj? :D
pi_166868272
quote:
4s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:31 schreef Leonos het volgende:

[..]

Wie is er gecharmeerd van Gudelj? :D
Peter Bosz tot een paar weken terug. :D
wooblabalurg
pi_166868296
quote:
4s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:31 schreef Leonos het volgende:

[..]

Wie is er gecharmeerd van Gudelj? :D
LitmanenAFCA
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_166868320
Gudelj :D :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 24 november 2016 @ 13:39:11 #76
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_166868345
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:22 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Over 5 jaar staat ie omhoog met de CL beker.
Mwah, dat valt nog maar te bezien. Als ie zich zo blijft profileren komt ie niet verder dan Trabzonspor om daarna nog een paar jaar geld te scheppen in de zandbak.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_166868357
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:35 schreef wieisboos het volgende:

[..]

LitmanenAFCA
Die gozer komt klaar van voetballers die niks met een bal kunnen.
Oh.
pi_166868379
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bazoer voor Klaassen en dat een wedstrijdje of 5 aanzien.
Kan je hem alsnog verkopen als het niks blijkt te zijn.
Had leuk geweest, maar je snapt het gewoon niet als speler wanneer je gaat zeiken dat je er naast staat als het team eindelijk lekker loopt (en NEC dit weekend met prima spel oprolde). Dan voel je 'm niet helemaal zeg maar. Dat gedrag hoeft vervolgens niet beloond te worden, en ook Bazoer (waar ik altijd vrij enthousiast over was) kan dan gewoon opbokken. Als het nou al wedstrijden op rij niet loopt en punten aan alle kanten worden gemorst heb je misschien nog een punt. Maar nu... nee, niemand is groter dan de club. Kan je het niet eens opbrengen te trainen dan pleur je maar op naar NAC of VVV, sta je in ieder geval altijd basis.
pi_166868567
quote:
14s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:39 schreef fathank het volgende:

[..]

Mwah, dat valt nog maar te bezien. Als ie zich zo blijft profileren komt ie niet verder dan Trabzonspor om daarna nog een paar jaar geld te scheppen in de zandbak.
Ja leuk verhaal maar deze man heeft kwaliteiten, had een plan gekregen en zag vedette Gudelj en onzichtbare kan niet mee in t hoge tempo maar maak af en toe een belangrijke goal Klaassen op t veld staan ipv hem dus je kan t wel op profileren gooien maar ik vind t vrij logisch dat je dan verder kijkt. En of dat ten nadele van Ajax, Bazoer of beide is moet iedereen voor zichzelf maar bepalen.
wooblabalurg
pi_166868622
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 12:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Bosz maakt Ajax kapot. Tete kan ook ineens weg en dat allemaal voor een passant.
Tete en Bazoer zijn in mijn ogen eerder passanten. Irritante jongetjes met een pauper mentaliteit die het nooit gaan redden aan de top.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_166868644
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:52 schreef franske19 het volgende:

[..]

Tete en Bazoer zijn in mijn ogen eerder passanten. Irritante jongetjes met een pauper mentaliteit die het nooit gaan redden aan de top.
Wat maakt hen irritant en waaruit blijkt een pauper mentaliteit?
wooblabalurg
  donderdag 24 november 2016 @ 14:02:26 #82
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_166868816
quote:
2s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Had leuk geweest, maar je snapt het gewoon niet als speler wanneer je gaat zeiken dat je er naast staat als het team eindelijk lekker loopt (en NEC dit weekend met prima spel oprolde). Dan voel je 'm niet helemaal zeg maar. Dat gedrag hoeft vervolgens niet beloond te worden, en ook Bazoer (waar ik altijd vrij enthousiast over was) kan dan gewoon opbokken. Als het nou al wedstrijden op rij niet loopt en punten aan alle kanten worden gemorst heb je misschien nog een punt. Maar nu... nee, niemand is groter dan de club. Kan je het niet eens opbrengen te trainen dan pleur je maar op naar NAC of VVV, sta je in ieder geval altijd basis.
je hebt een punt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_166868933
quote:
5s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:53 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wat maakt hen irritant en waaruit blijkt een pauper mentaliteit?
Staan er naast en gaan dan zeuren en vedette gedrag vertonen, willen meteen naar een andere club in plaats van zich terug te knokken. Er is kennelijk niemand in hum omgeving die ze eens goed de waarheid durft te zeggen.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  donderdag 24 november 2016 @ 14:13:29 #84
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_166868964
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:10 schreef franske19 het volgende:

[..]

Staan er naast en gaan dan zeuren en vedette gedrag vertonen, willen meteen naar een andere club in plaats van zich terug te knokken. Er is kennelijk niemand in hum omgeving die ze eens goed de waarheid durft te zeggen.
Ik denk dat Frank hier een aandeel in heeft, door ze te veel te pamperen en te vaak fouten liet maken zonder consequenties.
Nogmaals je moest in Frank zijn tijd het echt heel bont maken om kritiek te krijgen of om straf te krijgen. Volgens mij is alleen Boil dat gelukt en in mindere maten El Ham en Kishna.

of als hij de pik op je had als bij Milik, dan kon je gewoon nooit wat goed doen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_166869069
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:22 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Over 5 jaar staat ie omhoog met de CL beker.
:')
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 24 november 2016 @ 14:24:55 #86
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_166869104
quote:
17s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:49 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ja leuk verhaal maar deze man heeft kwaliteiten, had een plan gekregen en zag vedette Gudelj en onzichtbare kan niet mee in t hoge tempo maar maak af en toe een belangrijke goal Klaassen op t veld staan ipv hem dus je kan t wel op profileren gooien maar ik vind t vrij logisch dat je dan verder kijkt. En of dat ten nadele van Ajax, Bazoer of beide is moet iedereen voor zichzelf maar bepalen.
Het is meer dan half jaar geleden dat we überhaupt iets van die kwaliteiten hebben gezien. De beste man loopt al sinds de winterstop als een totaal ongeinteresseerde over het veld. En nu er een beetje concurrentie pist ie em gelijk af. Voor mij part gaat ie weg voor 13 miljoen, even goede vrienden. Heeft Ajax toch weer een aardige duit verdiend die anders bij PSV op de rekening terecht was gekomen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_166869117
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die gozer komt klaar van voetballers die niks met een bal kunnen.
Man man man
pi_166869193
quote:
14s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Het is meer dan half jaar geleden dat we überhaupt iets van die kwaliteiten hebben gezien. De beste man loopt al sinds de winterstop als een totaal ongeinteresseerde over het veld. En nu er een beetje concurrentie pist ie em gelijk af. Voor mij part gaat ie weg voor 13 miljoen, even goede vrienden. Heeft Ajax toch weer een aardige duit verdiend die anders bij PSV op de rekening terecht was gekomen.
Meer dan een half jaar. In de beker tegen Willem II speelde hij een puike partij, maakte zelfs nog een goal. Wel apart dat je hem afschrijft omdat deze jonge jongen een mindere periode heeft gekend. Ik denk ook dat het beter is voor Bazoer om weg te gaan. Ergens anders lekker zijn kans pakken en verder ontwikkelen.
wooblabalurg
pi_166869231
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:22 schreef dimmak het volgende:

[..]

:')
Hier iemand die niet bekend is met de Seedorf-route.
wooblabalurg
  donderdag 24 november 2016 @ 14:34:16 #90
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_166869258
quote:
17s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:32 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Hier iemand die niet bekend is met de Seedorf-route.
Of de Babel-route. Of de Assaidi-route.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 24 november 2016 @ 14:36:29 #91
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_166869302
Maar goed, laten we het over de wedstrijd van vanavond hebben. Die is zonder Bazoer (door z'n eigen achterlijke gedrag)
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_166869307
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 12:59 schreef wieisboos het volgende:

[..]

twee FTE met Ajax bezig? dit is toch niet serieus _O-
Ja, vertelde overmars laatst in interview met Ajax Life. En die lopen dan steeds rond op de Toekomst, beetje talentjes lekker maken :')
pi_166869345
quote:
14s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:34 schreef fathank het volgende:

[..]

Of de Babel-route. Of de Assaidi-route.
Bazoer naar Liverpool ja?
wooblabalurg
pi_166869346
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En toch halen ze hier verrassend weinig spelers vandaan.
Alleen Fosu-Mensah tot nu toe. Had ik er overigens nog graag bij gehad.
pi_166869353
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Alleen Fosu-Mensah tot nu toe. Had ik er overigens nog graag bij gehad.
Eerst hadden ze ook Gyliano Van Velzen toch, die ik het laatst bij Utrecht zag.
wooblabalurg
pi_166869360
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Alleen Fosu-Mensah tot nu toe. Had ik er overigens nog graag bij gehad.
Ik ook, maar die kreeg niet eens een contract van Ajax volgens mij. Dus voelde zich niet gewaardeerd.
Oh.
pi_166869370
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik ook, maar die kreeg niet eens een contract van Ajax volgens mij. Dus voelde zich niet gewaardeerd.
Bizar dat er geen uitzondering gemaakt werd, of een plan besproken.
wooblabalurg
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 24 november 2016 @ 14:41:31 #98
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166869385
De reden van Tete was toch dat hij zelf aangegeven heeft liever even wat rust / minder te spelen vanwege persoonlijke problemen?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_166869392
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:40 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Bizar dat er geen uitzondering gemaakt werd, of een plan besproken.
Ze wilde toen vooral talenten pas een contract aanbieden als ze 18 waren ipv 17, om te kijken of ze echt voor Ajax wilde spelen. Zijn ze wel vanaf gestapt toen veel talenten daardoor weg gingen.
Oh.
pi_166869400
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ze wilde toen vooral talenten pas een contract aanbieden als ze 18 waren ipv 17, om te kijken of ze echt voor Ajax wilde spelen. Zijn ze wel vanaf gestapt toen veel talenten daardoor weg gingen.
Dat heb ik ook meegekregen, dat het beleid was om te wachten tot ze 18 waren.
Wat een idioot beleid was dat. Totaal niet realistisch.
wooblabalurg
pi_166869402
quote:
7s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
De reden van Tete was toch dat hij zelf aangegeven heeft liever even wat rust / minder te spelen vanwege persoonlijke problemen?
Het zal wel met meerdere dingen te maken hebben. Dat Bosz hem aanvallend niet goed genoeg vindt als back, dat hij privéproblemen heeft en dat hij zijn contract niet wil verlengen.
Oh.
  donderdag 24 november 2016 @ 14:43:02 #102
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_166869403
quote:
7s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
De reden van Tete was toch dat hij zelf aangegeven heeft liever even wat rust / minder te spelen vanwege persoonlijke problemen?
klopt, al is dat nu al weer enige tijd geleden. Heeft nu ook aangegeven niet meer om de tafel te willen voor onderhandelingen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_166869413
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:42 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dat heb ik ook meegekregen, dat het beleid was om te wachten tot ze 18 waren.
Wat een idioot beleid was dat. Totaal niet realistisch.
Ja dat was vrij dom allemaal, maar blij dat ze ervan geleerd hebben.
Oh.
pi_166869419
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja dat was vrij dom allemaal, maar blij dat ze ervan geleerd hebben.
Dilrosun ook zo kwijtgeraakt geloof ik.
wooblabalurg
pi_166869434
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:43 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

klopt, al is dat nu al weer enige tijd geleden. Heeft nu ook aangegeven niet meer om de tafel te willen voor onderhandelingen.
Zou die Owusu zich een beetje ontwikkelen bij Excelsior?
wooblabalurg
pi_166869455
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:43 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dilrosun ook zo kwijtgeraakt geloof ik.
Geen idee of dat echt een megatalent was.
Oh.
pi_166869463
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik ook, maar die kreeg niet eens een contract van Ajax volgens mij. Dus voelde zich niet gewaardeerd.
Klopt, destijds gaven ze geen enkele 16-jarige een contract, pas vanaf 17. Je moest vereerd zijn dat je bij Ajax speelde :'). Onbegrijpelijke fout van het kamp Cruijff. (Later gelukkig wel hersteld)
pi_166869464
quote:
5s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:44 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Zou die Owusu zich een beetje ontwikkelen bij Excelsior?
Die speelt zelden volgens mij.
Oh.
pi_166869476
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Klopt, destijds gaven ze geen enkele 16-jarige een contract, pas vanaf 17. Je moest vereerd zijn dat je bij Ajax speelde :'). Onbegrijpelijke fout van het kamp Cruijff. (Later gelukkig wel hersteld)
Net als hoe ze aan onderhandelingen deden met 'take it or leave it' bij clubs. "Wij bepalen hoeveel de speler waard is", leuk idealistisch allemaal maar zo werkt het niet in de praktijk.
Oh.
pi_166869483
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die speelt zelden volgens mij.
Zullen we toch echt een nieuwe rechtsback moeten halen, schaam me elke keer kapot als ik zie dat Veltman er staat.

Ik gok dat Peter van Donny van de Beek een rechtsback gaat maken. :D
wooblabalurg
  donderdag 24 november 2016 @ 14:47:11 #111
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_166869485
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Klopt, destijds gaven ze geen enkele 16-jarige een contract, pas vanaf 17. Je moest vereerd zijn dat je bij Ajax speelde :'). Onbegrijpelijke fout van het kamp Cruijff. (Later gelukkig wel hersteld)
nu is dat niet onwaar
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_166869520
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:47 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Zullen we toch echt een nieuwe rechtsback moeten halen, schaam me elke keer kapot als ik zie dat Veltman er staat.

Ik gok dat Peter van Donny van de Beek een rechtsback gaat maken. :D
Die moeten we ook halen, eentje met aanvallende kwaliteiten.

Afgelopen zomer waren er toch geruchten dat Ajax interesse had in die Roberto Rosales?
Oh.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 24 november 2016 @ 14:51:49 #113
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166869560
Applaus voor Schone trouwens. Dat ging vorig seizoen ook niet altijd even goed, en nu hoor je niemand over 'm. Da's ook best een kwaliteit.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_166869570
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Net als hoe ze aan onderhandelingen deden met 'take it or leave it' bij clubs. "Wij bepalen hoeveel de speler waard is", leuk idealistisch allemaal maar zo werkt het niet in de praktijk.
Dat, in combinatie met een lakse opstelling / niet doorpakken, heeft imo gezorgd voor het mislopen van spelers als Sisto en Bailey. Was Brands niet overkomen, dat moet ik ze nageven daar in Eindhoven.
pi_166869574
quote:
6s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Applaus voor Schone trouwens. Dat ging vorig seizoen ook niet altijd even goed, en nu hoor je niemand over 'm. Da's ook best een kwaliteit.
Eens ik ben hier ook best hard geweest over hem (omdat ik hem echt vreselijk vond als buitenspeler en als 6 onder De Boer) maar hij doet het nu uitstekend.
Oh.
pi_166869599
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die moeten we ook halen, eentje met aanvallende kwaliteiten.

Afgelopen zomer waren er toch geruchten dat Ajax interesse had in die Roberto Rosales?
Als ie maar net zo goed is als Trabelsi of De Jong op rechtsback. :+
wooblabalurg
pi_166869601
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat, in combinatie met een lakse opstelling / niet doorpakken, heeft imo gezorgd voor het mislopen van spelers als Sisto en Bailey. Was Brands niet overkomen, dat moet ik ze nageven daar in Eindhoven.
Volgens mij zijn die zaken wel anders, want Bailey was ten eerste veel te duur voor wat Ajax zou kunnen uitgeven aan één speler en daarbij wilde hij zelf niet meer komen toen Ajax CL misliep.

Sisto was ook vrij duur en toen waren ze ineens onder de indruk geraakt van Younes. Maar dat doorpakken lag er vooral in dat ze totaal geen lijstjes klaar hadden liggen toen spelers vertrokken (remember Zimling :') ) of ze dat de verkeerde keuze maakte (van der Hoorn ipv Van Dijk, een Duarte halen als vervanger van Eriksen)
Oh.
  donderdag 24 november 2016 @ 14:55:03 #118
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_166869604
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat, in combinatie met een lakse opstelling / niet doorpakken, heeft imo gezorgd voor het mislopen van spelers als Sisto en Bailey. Was Brands niet overkomen, dat moet ik ze nageven daar in Eindhoven.
omdat ze daar een uitgerangeerde 30'er hebben die bij toeval eens 2 uitstekende seizoenen gespeeld heeft?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_166869610
quote:
14s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:54 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Als ie maar net zo goed is als Trabelsi of De Jong op rechtsback. :+
Gewoon een leuk backje scouten in Colombia.
Oh.
pi_166869631
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gewoon een leuk backje scouten in Colombia.
Ik zou bijna zeggen, zolang 't Colombiaans is zal het wel goed zitten.
wooblabalurg
pi_166869663
quote:
6s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:57 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik zou bijna zeggen, zolang 't Colombiaans is zal het wel goed zitten.
Koffieplanter vindt dit een leuke post.
Oh.
pi_166869752
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Koffieplanter vindt dit een leuke post.
:D
wooblabalurg
pi_166870138
Misschien dat iemand mij kan helpen: Ik moet vanavond meteen na werk door naar de wedstrijd en nu vroeg ik me af of ik gewoon mijn tas met laptop mee naar binnen kan nemen? Krijg namelijk geen reactie van de fancare.
pi_166870170
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 15:26 schreef koenie95 het volgende:
Misschien dat iemand mij kan helpen: Ik moet vanavond meteen na werk door naar de wedstrijd en nu vroeg ik me af of ik gewoon mijn tas met laptop mee naar binnen kan nemen? Krijg namelijk geen reactie van de fancare.
Ja dat kan. Wellicht dat ze er even naar kijken maar verder geen probleem.
wooblabalurg
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 24 november 2016 @ 15:29:11 #125
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166870174
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 15:26 schreef koenie95 het volgende:
Misschien dat iemand mij kan helpen: Ik moet vanavond meteen na werk door naar de wedstrijd en nu vroeg ik me af of ik gewoon mijn tas met laptop mee naar binnen kan nemen? Krijg namelijk geen reactie van de fancare.
Kan je eventueel ook in een kluisje op het station proppen :Y Never mind staan er niet meer.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_166870276
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 15:26 schreef koenie95 het volgende:
Misschien dat iemand mij kan helpen: Ik moet vanavond meteen na werk door naar de wedstrijd en nu vroeg ik me af of ik gewoon mijn tas met laptop mee naar binnen kan nemen? Krijg namelijk geen reactie van de fancare.
Zolang je geen sites van gokken op wedstrijden open hebt: geen probleem.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_166870358
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 15:34 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Zolang je geen sites van gokken op wedstrijden open hebt: geen probleem.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 15:28 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ja dat kan. Wellicht dat ze er even naar kijken maar verder geen probleem.
quote:
7s.gif Op donderdag 24 november 2016 15:29 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Kan je eventueel ook in een kluisje op het station proppen :Y Never mind staan er niet meer.
Thx voor de snelle reacties! Neem het wel gewoon mee en zie wel wat er gebeurt. ^O^
pi_166870483
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 15:39 schreef koenie95 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Thx voor de snelle reacties! Neem het wel gewoon mee en zie wel wat er gebeurt. ^O^
Als je ook nog een pak aan heb, zal ik het via de hoofdingang proberen, en in je allerbest Engels uitleggen dat je een scout van Manchester City bent. ^O^
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 24 november 2016 @ 16:08:36 #129
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_166870948
Matchday!! wat denken we jongens?

Ik denk dat het 2-0 voor Ajax wordt.

- groetjes whateverwhatever
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_166871048
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:08 schreef mokkiemok het volgende:
Matchday!! wat denken we jongens?

Ik denk dat het 2-0 voor Ajax wordt.

- groetjes whateverwhatever
Ik gok op een 2-1 overwinning.

0-1 foutje door Westergod
1-1 Cassierra
2-1 Cerny
Oh.
  donderdag 24 november 2016 @ 16:16:50 #131
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_166871158
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik gok op een 2-1 overwinning.

0-1 foutje door Westergod
1-1 Cassierra
2-1 Cerny
ik denk dus, nadat ik nog eens de het interview van gisteren heb zitten kijken, dat Bosz gewoon met Dolberg gaat starten, tot het veilig is om hem te wisselen. En dan denk/hoop ik op 2-0 bij rust, Kasper wisselen en de wedstrijd gaat op slot met wellicht nog een westermannetje.

hij zegt dat hij Dolberg rust wil geven waar dat kan. Maar deze wedstrijd wil hij erg graag winnend afsluiten. Waar ik uit concludeer dat hij deze wedstrijd nog te belangrijk vindt om met een "b" team te spelen.
rest van de wissels zijn ook meer vanwege blessures en schorsing.

en hij heeft enkel over Klaassen en Sanchez gemeld rust te geven.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_166871162
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 15:26 schreef koenie95 het volgende:
woon mijn tas met lapto
Kan doe ik ook! :P
pi_166871180
quote:
4s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:17 schreef Leonos het volgende:

[..]

Kan doe ik ook! :P
Kut komma doet het niet meer :(
pi_166871202
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:16 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik denk dus, nadat ik nog eens de het interview van gisteren heb zitten kijken, dat Bosz gewoon met Dolberg gaat starten, tot het veilig is om hem te wisselen. En dan denk/hoop ik op 2-0 bij rust, Kasper wisselen en de wedstrijd gaat op slot met wellicht nog een westermannetje.
Nee joh hij gaat Dolberg wel rust gunnen lijkt me.
Oh.
  donderdag 24 november 2016 @ 16:19:15 #135
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_166871214
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee joh hij gaat Dolberg wel rust gunnen lijkt me.
Het zou mij niet verbazen als hij dat pas na de rust doet.

of als het binnen 20 minuten al 3-0 staat ofzo
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_166871238
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:19 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Het zou mij niet verbazen als hij dat pas na de rust doet.

of als het binnen 20 minuten al 3-0 staat ofzo
Hij heeft het de hele tijd erover dat ze voorzichtig zijn met Dolberg en nu krijgen andere spelers ook rust, dus zal hij het ook wel krijgen.

En ik wil Cassierra wel eens een hele wedstrijd in de spits zien spelen.
Oh.
  donderdag 24 november 2016 @ 16:21:27 #137
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_166871266
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij heeft het de hele tijd erover dat ze voorzichtig zijn met Dolberg en nu krijgen andere spelers ook rust, dus zal hij het ook wel krijgen.

En ik wil Cassierra wel eens een hele wedstrijd in de spits zien spelen.
Aardig talentje wel die Cassierra maar hij heeft natuurlijk enorme pech met Dolberg voor hem :D
  donderdag 24 november 2016 @ 16:21:43 #138
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_166871278
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij heeft het de hele tijd erover dat ze voorzichtig zijn met Dolberg en nu krijgen andere spelers ook rust, dus zal hij het ook wel krijgen.

En ik wil Cassierra wel eens een hele wedstrijd in de spits zien spelen.
persoonlijk zou ik ook Dolberg sparen, maar Ik hecht dan ook weinig waarde nog aan de wedstrijd vaanvond, denk dat we zonder Dolberg ook best wel minimaal gelijk moeten kunnen spelen
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_166871288
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:21 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Aardig talentje wel die Cassierra maar hij heeft natuurlijk enorme pech met Dolberg voor hem :D
Daarom, hij kan best goed voetballen.

Wat een luxe hebben we nu toch, ik kan me nog tijden herinneren dat we alleen Sigthorsson en Bulykin als spitsen hadden :')
Oh.
  donderdag 24 november 2016 @ 16:22:32 #140
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_166871296
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:21 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Aardig talentje wel die Cassierra maar hij heeft natuurlijk enorme pech met Dolberg voor hem :D
of niet, wordt nu rustig gebracht. Kan ook in zijn voordeel werken. Heeft (hopelijk) 2 jaar om zich voor te bereiden op een basisplaats
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_166871301
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:21 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

persoonlijk zou ik ook Dolberg sparen, maar Ik hecht dan ook weinig waarde nog aan de wedstrijd vaanvond, denk dat we zonder Dolberg ook best wel minimaal gelijk moeten kunnen spelen
Door alle reserves ben ik juist benieuwd, al maakt de uitslag verder weinig uit natuurlijk.
Oh.
  donderdag 24 november 2016 @ 16:23:05 #142
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_166871311
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daarom, hij kan best goed voetballen.

Wat een luxe hebben we nu toch, ik kan me nog tijden herinneren dat we alleen Sigthorsson en Bulykin als spitsen hadden :')
ik kan mij herinneren dat we siem de jong hadden als spits
of ghazi
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_166871334
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:23 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik kan mij herinneren dat we siem de jong hadden als spits
Die was nog wel beter dan die andere twee in de spits, als hij maar niet op het middenveld stond vond ik het goed.
Oh.
  donderdag 24 november 2016 @ 16:24:24 #144
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_166871345
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die was nog wel beter dan die andere twee in de spits, als hij maar niet op het middenveld stond vond ik het goed.
zo blij dat hij bij PSV zit, en dat niet Ajax er in gestonken was om hem terug te halen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_166871359
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:24 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

zo blij dat hij bij PSV zit, en dat niet Ajax er in gestonken was om hem terug te halen.
Als De Boer nog een jaar was gebleven had hij zeker De Jong terug gehaald, en hadden we geen Cassierra, Sanchez, Ziyech gehad nu.
Oh.
pi_166871712
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als De Boer nog een jaar was gebleven had hij zeker De Jong terug gehaald, en hadden we geen Cassierra, Sanchez, Ziyech gehad nu.
Als het aan de Boer lag, zaten we nu ook opgescheept met van der Vaart.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_166872208
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die zaken wel anders, want Bailey was ten eerste veel te duur voor wat Ajax zou kunnen uitgeven aan één speler en daarbij wilde hij zelf niet meer komen toen Ajax CL misliep.

Sisto was ook vrij duur en toen waren ze ineens onder de indruk geraakt van Younes. Maar dat doorpakken lag er vooral in dat ze totaal geen lijstjes klaar hadden liggen toen spelers vertrokken (remember Zimling :') ) of ze dat de verkeerde keuze maakte (van der Hoorn ipv Van Dijk, een Duarte halen als vervanger van Eriksen)
Zijn zeker twee verschillende zaken, maar wel exemplarisch. Dat Bailey in derde instantie niet kwam snap ik. Eerste instantie was twijfelachtig of dat Ajax' schuld was, maar in tweede instantie (toen hij naar Genk ging) heeft Ajax het gewoon laten lopen. Ajax heeft meer aanzien dan Genk en hij had nota bene al op de foto gestaan met de directie van Ajax een jaar eerder, dus de wil was er wel.
pi_166873115


Leuke opstelling
pi_166873557
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 17:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Zijn zeker twee verschillende zaken, maar wel exemplarisch. Dat Bailey in derde instantie niet kwam snap ik. Eerste instantie was twijfelachtig of dat Ajax' schuld was, maar in tweede instantie (toen hij naar Genk ging) heeft Ajax het gewoon laten lopen. Ajax heeft meer aanzien dan Genk en hij had nota bene al op de foto gestaan met de directie van Ajax een jaar eerder, dus de wil was er wel.
Toch heb ik het idee dat het beleid wel heel erg reactief is en weinig proactief. Dat in combinatie met het feit dat men vaak nogal valt voor de 'sunken cost fallacy', oftewel 'we hebben nu eenmaal geïnvesteerd in de aankoop van een speler dus we moeten het er maar mee doen'.
Pas als echt niet meer ontkend kan worden dat er een gebrek aan kwaliteit of creativiteit is wordt er een keer overgegaan tot (re)actie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 24 november 2016 @ 18:57:26 #150
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_166874541
Ben benieuwd :)
pi_166874706
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 18:57 schreef Heeinz het volgende:
Ben benieuwd :)
Inderdaad, jong team. Mooi
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  donderdag 24 november 2016 @ 19:16:47 #152
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_166875034
Dat geklungel van Onana soms moet ook wel een keer fout gaan
pi_166875352
Oogt allemaal ook wat onwennig, maar dat is niet zo gek als je de basis op zoveel plekken wijzigt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166875411
Die Westermann, ff serieus. :')
Nope
pi_166875452
Heiko, de schrik van elke keeper.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 24 november 2016 @ 19:30:08 #156
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_166875473
Kut mof
pi_166875666
Je kan wel zien waarom ze 2e keus zijn :'(
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 24 november 2016 @ 19:37:02 #158
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166875669
Tikkie terug Westermann :')
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_166875709
Heikotje mag lekker oprotten naar dit seizoen denk ik. Achilles lijkt me wel wat voor zijn niveau
  donderdag 24 november 2016 @ 19:40:49 #160
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_166875795
Nou hopelijk komt het nu een beetje los, lekker goaltje wel
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 24 november 2016 @ 19:40:51 #161
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166875797
Schone _O_
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_166875807
Lekker keeper. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166875815
Schoon doelpunt
pi_166875843
Maar even contract verlengen Schone
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 24 november 2016 @ 19:43:41 #165
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166875894
Wat is Tete overigens aan het doen ;(
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_166875938
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 19:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat is Tete overigens aan het doen ;(
Vrij matig aan het spelen, maar dat geldt eerlijk gezegd voor het gros van de spelers. Donny doet het nog wel aardig, maar verder is het gros ondermaats.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 24 november 2016 @ 19:45:44 #167
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166875957
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 19:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Vrij matig aan het spelen, maar dat geldt eerlijk gezegd voor het gros van de spelers. Donny doet het nog wel aardig, maar verder is het gros ondermaats.
Hij is zichzelf niet echt lekker terug in de basis aan het spelen nee.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_166876089
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 19:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat is Tete overigens aan het doen ;(
Speelde tegen Kozakken Boys ook al matig.

Als hij dit ook op de trainingen laat zien snap ik de beslissing van Bosz wel.
Oh.
  donderdag 24 november 2016 @ 19:58:12 #169
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_166876338
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 19:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
Maar even contract verlengen Schone
Had vorig jaar al een contract voor het leven aangeboden moeten krijgen. Ultieme moderne Ajaxman, in alle opzichten.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_166876438
quote:
7s.gif Op donderdag 24 november 2016 19:45 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Hij is zichzelf niet echt lekker terug in de basis aan het spelen nee.
Niet bepaald, al is dat ook wel lastig in dit soort wedstrijden waar het over de gehele linie erg matig is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 24 november 2016 @ 20:07:52 #171
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_166876592
JAAAAAAAAAAAAAAAA TETE _O_ O+ O+ O+
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 24 november 2016 @ 20:07:56 #172
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166876597
Tetegod, altijd al gezegd.

:+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_166876624
Het is hem gegund.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166876630
TETEGOD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 24 november 2016 @ 20:09:35 #175
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_166876659
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 20:08 schreef Monolith het volgende:
Het is hem gegund.
Zijn juichen zegt alles O+
pi_166876670
Maarja, mag toch niet in het a team omdat hij de dochter van bos heeft gepakt :+
pi_166876786
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 20:10 schreef Yreal het volgende:
Maarja, mag toch niet in het a team omdat hij de dochter van bos heeft gepakt :+
Met zn grote piemel, haha daar kunnen drie duiven opzitten. - Gijp.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 24 november 2016 @ 20:16:50 #178
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166876898
Fijn om weer eens blije koppies te zien in ieder geval :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 24 november 2016 @ 20:17:50 #179
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_166876927
Koert is wel heel optimistisch hoor, ik merk het toch echt wel dat een Sanchez, Ziyech en Dolberg er niet bij zijn
pi_166876985
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 20:17 schreef Heeinz het volgende:
Koert is wel heel optimistisch hoor, ik merk het toch echt wel dat een Sanchez, Ziyech en Dolberg er niet bij zijn
Natuurlijk, maar Schone is in topvorm.
  Moderator donderdag 24 november 2016 @ 20:20:11 #181
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_166877009
Younes er uit. :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_166877019
Het loopt wel een stuk beter in de tweede helft in ieder geval.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166877064
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 20:20 schreef Monolith het volgende:
Het loopt wel een stuk beter in de tweede helft in ieder geval.
best lekker ja
  donderdag 24 november 2016 @ 20:23:13 #184
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_166877097
Ik heb wel eens EL potjes gezien die een stuk moeizamer verliepen
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 24 november 2016 @ 20:25:26 #185
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166877179
Kinderfeestje *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_166877192
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 20:23 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb wel eens EL potjes gezien die een stuk moeizamer verliepen
Denk dat de voorsprong hier al wel iets groter was geweest met een Ziyech en Dolberg in de basis.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 24 november 2016 @ 20:26:37 #187
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_166877222
Tete O+
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 24 november 2016 @ 20:31:58 #188
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166877399
Gemiddelde leeftijd nu 20.8 jaar bij Ajax :D
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_166877428
Bohhhh dit team nu.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166877463
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 20:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gemiddelde leeftijd nu 20.8 jaar bij Ajax :D
Als Sanchez er had gestaan ipv Westermann dan was het onder de 20 geweest.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166877515
quote:
14s.gif Op donderdag 24 november 2016 20:32 schreef Ludachrist het volgende:
Bohhhh dit team nu.
alleen effe opbokken met heiko
  donderdag 24 november 2016 @ 20:41:00 #192
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_166877715
Genieten hoor de 2e helft.

Dat Panatinaikos heeft echt niks in te brengen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_166877902
Westermann applaus
pi_166877926
Cerny valt tegen
  donderdag 24 november 2016 @ 20:47:35 #195
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_166877940
Achterin voortaan Sinkgraven/Riedewald - De Ligt - Sanchez - Tete plz
pi_166877974
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 20:47 schreef BobW het volgende:
Cerny valt tegen
Niet echt best nee, al zijn de passes als hij diep staat / gaat ook vaak niet denderend.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166878001
Blijft die negert staan als Krul weer kan/mag spelen?
pi_166878027
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 20:41 schreef fathank het volgende:
Genieten hoor de 2e helft.

Dat Panatinaikos heeft echt niks in te brengen.
Stelt ook helemaal niks voor
pi_166878037
Koert is wat overdreven met z'n gegeil maar zeker wat leuke dingen gezien.
pi_166878045
Ajax had het beter kunnen uitspelen.
Oh.
pi_166878095
Winst en veel talentjes speeltijd kunnen geven.

Niks mis mee
pi_166878097
Mooi _O_
pi_166878145
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax had het beter kunnen uitspelen.
Pessimist.
pi_166878151
Maar wel een prima potje opzich.

Dit elftal ook lekker laten spelen tegen Standard.
Oh.
pi_166878171
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 20:53 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Pessimist.
Of juist optimistisch dat zoveel talenten nog best matig speelden en je nog vrij eenvoudig wint.
Oh.
pi_166878179
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 20:50 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Stelt ook helemaal niks voor
ajax psv in el zou wel genot zijn.
pi_166878195
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2016 20:53 schreef Yreal het volgende:

[..]

ajax psv in el zou wel genot zijn.
PSV gaat geen EL spelen dit seizoen.
Oh.
pi_166878209
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar wel een prima potje opzich.

Dit elftal ook lekker laten spelen tegen Standard.
Standard moet iig als de brandweer gaan en een doelsaldo voorsprong op Celta verdedigen om door te kunnen gaan :P.
pi_166878269
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Standard moet iig als de brandweer gaan en een doelsaldo voorsprong op Celta verdedigen om door te kunnen gaan :P.
Is er lekker veel ruimte :)
Oh.
  donderdag 24 november 2016 @ 20:59:30 #210
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_166878381
Bosz sloopt de jeugdopleiding
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 24 november 2016 @ 21:11:11 #211
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_166878862
MikeVerweij twitterde op donderdag 24-11-2016 om 17:51:33 Morgen in de #Telegraaf: #Bosz probeert wanhopig kikkers binnen te houden, #Gudelj mogelijk zondag weer bij de selectie.. Stay tuned reageer retweet
pi_166878885
quote:
13s.gif Op donderdag 24 november 2016 20:59 schreef fathank het volgende:
Bosz sloopt de jeugdopleiding
Door Nouri, Van de Ligt en Cerny te laten spelen, en door Tete de kans te geven waarin hij het gelijk van Bosz bevestigt? :').
pi_166879017
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:11 schreef TruusHenk het volgende:

[..]

Door Nouri, Van de Ligt en Cerny te laten spelen, en door Tete de kans te geven waarin hij het gelijk van Bosz bevestigt? :').
Dit is satire, TruusHenkje.
pi_166879029


Illustreert de matige wedstrijd van Nouri.
pi_166879085
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:11 schreef Heeinz het volgende:
MikeVerweij twitterde op donderdag 24-11-2016 om 17:51:33 Morgen in de #Telegraaf: #Bosz probeert wanhopig kikkers binnen te houden, #Gudelj mogelijk zondag weer bij de selectie.. Stay tuned reageer retweet
KIKKERS
Oh.
pi_166879096
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Illustreert de matige wedstrijd van Nouri.
Was wat zenuwachtig leek het wel, veel ballen die hij normaal goed geeft kwamen totaal niet aan.
Oh.
pi_166879136
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Was wat zenuwachtig leek het wel, veel ballen die hij normaal goed geeft kwamen totaal niet aan.
Die U-passing kan ik me vandaag niet druk over maken gezien Westermann en Dijks als tragedie.

Wel goed dat Schøne en Van de Beek alsnog veel betrokken waren. Da's wel eens anders geweest bij De Boer-passmaps. Ik hoop dat Van de Beek vaker mag invallen.
  donderdag 24 november 2016 @ 21:20:11 #218
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_166879151
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Was wat zenuwachtig leek het wel, veel ballen die hij normaal goed geeft kwamen totaal niet aan.
Was ook lastig spelen tegen dat blok.
pi_166879168
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Was ook lastig spelen tegen dat blok.
Ja, klopt. Niet gek dat er door het centrum nauwelijks vette lijnen zijn. De Ligt moest het meeste werk in zijn eentje verzetten. Westermann was janken.
pi_166879195
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Die U-passing kan ik me vandaag niet druk over maken gezien Westermann en Dijks als tragedie.

Wel goed dat Schøne en Van de Beek alsnog veel betrokken waren. Da's wel eens anders geweest bij De Boer-passmaps. Ik hoop dat Van de Beek vaker mag invallen.
Van de Beek speelde goed ja, mag van mij wel op de plek van Klaassen spelen (gaat niet gebeuren)
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Was ook lastig spelen tegen dat blok.
Dat blok viel wel mee, ik vond dat er genoeg ruimte lag. Werden alleen wat verkeerde keuzes gemaakt en was wat slordig.

Geeft verder niet, kan me voorstellen dat een Nouri wat zenuwachtig was
Oh.
pi_166879197
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ja, klopt. Niet gek dat er door het centrum nauwelijks vette lijnen zijn. De Ligt moest het meeste werk in zijn eentje verzetten. Westermann was janken.
Ik hoop dat hij beseft dat het publiek medelijden met hem had.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_166879201
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:11 schreef Heeinz het volgende:
MikeVerweij twitterde op donderdag 24-11-2016 om 17:51:33 Morgen in de #Telegraaf: #Bosz probeert wanhopig kikkers binnen te houden, #Gudelj mogelijk zondag weer bij de selectie.. Stay tuned reageer retweet
Telegraaf :')
pi_166879207
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:21 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij beseft dat het publiek medelijden met hem had.
Tegen het eind ging het nog wel.
pi_166879216
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:21 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij beseft dat het publiek medelijden met hem had.
Het was net als met Heitinga vorig jaar in een bekerpotje.

Pijnlijk.
Oh.
pi_166879223
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Tegen het eind ging het nog wel.
Toen hadden de Grieken er al geen zin meer in :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_166879270
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:22 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Toen hadden de Grieken er al geen zin meer in :')
Die moesten na de 1-0 wel komen, maar die waren echt triest slecht zeg.

Je vraagt je af hoe het zo slecht tegen ze kon zijn in de wedstrijd in Griekenland.
pi_166879303
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Die moesten na de 1-0 wel komen, maar die waren echt triest slecht zeg.

Je vraagt je af hoe het zo slecht tegen ze kon zijn in de wedstrijd in Griekenland.
Gudelj en Klaassen op het middenveld en Ziyech op de flanken.
Oh.
pi_166879329
quote:
10s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Die moesten na de 1-0 wel komen, maar die waren echt triest slecht zeg.

Je vraagt je af hoe het zo slecht tegen ze kon zijn in de wedstrijd in Griekenland.
Man, op de manier hoe de Grieken voor de dag kwamen, had Almere City hier nog moeiteloos van gewonnen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_166879350
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gudelj en Klaassen op het middenveld en Ziyech op de flanken.
Uiteindelijk snap ik wel waarom Ziyech de eerste wedstrijden op de flanken speelde. Maar wat schitterend dat Ajax met 4-1-0 is in de Europa League. Als ik je dat een jaar geleden zou zeggen, hadden jullie allemaal in een scheur gelegen.
pi_166879429
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Uiteindelijk snap ik wel waarom Ziyech de eerste wedstrijden op de flanken speelde. Maar wat schitterend dat Ajax met 4-1-0 is in de Europa League. Als ik je dat een jaar geleden zou zeggen, hadden jullie allemaal in een scheur gelegen.
Ja hij moest daar wennen, maar toch was ik toen al klaar met Gudelj dat ik hem daar zo snel mogelijk weg wilde.

En Ajax had dit vorig jaar ook moeten presteren in die poule natuurlijk, maar toen hadden we het betonmiddenveld en een Fischer voorin die zich telkens vastliep.
Oh.
  donderdag 24 november 2016 @ 21:37:15 #231
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_166879761
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja hij moest daar wennen, maar toch was ik toen al klaar met Gudelj dat ik hem daar zo snel mogelijk weg wilde.

En Ajax had dit vorig jaar ook moeten presteren in die poule natuurlijk, maar toen hadden we het betonmiddenveld en een Fischer voorin die zich telkens vastliep.
Ik zei het je toch JR over De Ligt _O_
pi_166879763
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:11 schreef Heeinz het volgende:
MikeVerweij twitterde op donderdag 24-11-2016 om 17:51:33 Morgen in de #Telegraaf: #Bosz probeert wanhopig kikkers binnen te houden, #Gudelj mogelijk zondag weer bij de selectie.. Stay tuned reageer retweet
:')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_166879778
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:37 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ik zei het je toch JR over De Ligt _O_
Ik vind hem ook goed hoor, maar niks mis mee om hem rustig te brengen :+
Oh.
pi_166879826
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:11 schreef Heeinz het volgende:
MikeVerweij twitterde op donderdag 24-11-2016 om 17:51:33 Morgen in de #Telegraaf: #Bosz probeert wanhopig kikkers binnen te houden, #Gudelj mogelijk zondag weer bij de selectie.. Stay tuned reageer retweet
Spoilers :r
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 24 november 2016 @ 21:42:10 #235
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_166879949
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik vind hem ook goed hoor, maar niks mis mee om hem rustig te brengen :+
Welnee je ziet het dat hij er meteen staat, verdedigend helemaal niks mis mee en een uitstekende inspeelpass, prima uitstraling, goede kop, en 90 minuten lang de focus en vergelijk dat maar eens met Viergever of vandaag Westermannetje
pi_166880450
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 21:42 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Welnee je ziet het dat hij er meteen staat, verdedigend helemaal niks mis mee en een uitstekende inspeelpass, prima uitstraling, goede kop, en 90 minuten lang de focus en vergelijk dat maar eens met Viergever of vandaag Westermannetje
Ach anders zijn we hem ook meteen weer kwijt, dit seizoen af en toe laten meedoen en dan volgend seizoen vast basisspeler.
Oh.
pi_166880741
De Ligt was fantastisch, verder vielen Van de Beek en De Jong positief op. Nouri viel erg tegen.

HW4 zowaar aan het bazen in de tweede helft :D
pi_166881645
Tete wil niet zeggen dat hij het 'mentaal moeilijk' heeft, omdat hij beseft dat hij bevoorrecht is met zijn beroep. "Iedere jongen droomt hiervan, bijna iedereen op de wereld wil in jouw schoenen staan. Het is eigenlijk een schande als je zegt dat het moeilijk is", vindt hij

Tete snapt het, Gudelj niet. Simpel
  Moderator donderdag 24 november 2016 @ 22:48:35 #239
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_166882095
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tete wil niet zeggen dat hij het 'mentaal moeilijk' heeft, omdat hij beseft dat hij bevoorrecht is met zijn beroep. "Iedere jongen droomt hiervan, bijna iedereen op de wereld wil in jouw schoenen staan. Het is eigenlijk een schande als je zegt dat het moeilijk is", vindt hij

Tete snapt het, Gudelj niet. Simpel
_O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_166882618
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tete wil niet zeggen dat hij het 'mentaal moeilijk' heeft, omdat hij beseft dat hij bevoorrecht is met zijn beroep. "Iedere jongen droomt hiervan, bijna iedereen op de wereld wil in jouw schoenen staan. Het is eigenlijk een schande als je zegt dat het moeilijk is", vindt hij

Tete snapt het, Gudelj niet. Simpel
Jammer dat hij weg gaat.
Oh.
pi_166884067
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tete wil niet zeggen dat hij het 'mentaal moeilijk' heeft, omdat hij beseft dat hij bevoorrecht is met zijn beroep. "Iedere jongen droomt hiervan, bijna iedereen op de wereld wil in jouw schoenen staan. Het is eigenlijk een schande als je zegt dat het moeilijk is", vindt hij

Tete snapt het, Gudelj niet. Simpel
Tete, beter dan Veltman. Kom op Bosz, geef hem een kans.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_166884429
Wat willen we jongens? Standard of Celta meenemen naar de volgende ronde?
pi_166884436
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2016 00:13 schreef Brammess het volgende:
Wat willen we jongens? Standard of Celta meenemen naar de volgende ronde?
Celta.
  vrijdag 25 november 2016 @ 00:19:28 #244
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166884528
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2016 00:13 schreef Brammess het volgende:
Wat willen we jongens? Standard of Celta meenemen naar de volgende ronde?
Celta, zodat we kunnen inlopen op de Belgen op de coëfficientenranglijst.
Oh.
pi_166885777
quote:
De rechtsback vindt dat hij blij moet zijn dat hij bij Ajax zit. 'Ik wil niet zeggen dat het mentaal moeilijk voor me is dat ik niet speel. Het is een droom om bij Ajax te zitten. Bijna iedereen in de wereld wil in jouw schoenen staan. Het is eigenlijk een schande als je zegt dat het mentaal moeilijk is als je niet speelt.'
Tete veegt even de vloer aan met Gudelj _O-.
pi_166885833
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Tete veegt even de vloer aan met Gudelj _O-.
Zie post 238
pi_166885836
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Tete veegt even de vloer aan met Gudelj _O-.
Dit is al gepost, toch bedankt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2016 08:17:44 ]
pi_166885841
Sorry jongens en meisjes ;(.
pi_166885848
Stijn valt in herhaling
pi_166885852
:')!
pi_166885854
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:12 schreef tompsv18 het volgende:
Stijn valt in herhaling
Bedankt voor je bijdrage.
pi_166885862
LEUK JONGENS.



Nu weer serieus aub.
pi_166885863
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Bedankt voor je bijdrage.
Graag gedaan, Hansie
pi_166885868
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:14 schreef Ajacied422 het volgende:
LEUK JONGENS.

[ afbeelding ]

Nu weer serieus aub.
The Rockgod
pi_166885879


Opkikker _O_.
pi_166885883
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:14 schreef JanCees het volgende:

[..]

The Rockgod
Bijna net zo goed als Heikogod
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_166885905
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Opkikker _O_.
banter
pi_166886107
van de Beek heeft wel echt een stap gemaakt moet ik zeggen. Beste man van het veld.
Casierra kon me bovendien ook erg bekoren. Maakte eigenlijk altijd de goede keuzes. Over de Ligt hoeven we het natuurlijk niet eens te hebben.

Cerny lijkt er niks (meer) van te kunnen. Schermt de bal ook altijd slecht af en maakt rare keuzes. Nouri speelde erg vlak, dus dan is hij niet echt toegevoegde waarde. Hij speelt nu op niveau Klaassen, maar moet natuurlijk niveau Ziyech kunnen halen( hopelijk).
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_166886109
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Opkikker _O_.
Ze denken dat ze leuk zijn daar bij de Telegraaf he :')
pi_166886118
Wat een prestatie gister in de tweede helft. Het tweede elftal van Ajax dat compleet domineert een wedstrijd in de Europa League.
pi_166886142
Ajax _O_
Bosz _O_
Elke dag weer blij met de nieuwe trainer.
pi_166886618
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:49 schreef TheJanitor het volgende:
Ajax _O_
Bosz _O_
Elke dag weer blij met de nieuwe trainer.
Eens :Y
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_166886885
  vrijdag 25 november 2016 @ 09:43:25 #264
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_166886911
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Opkikker _O_.
Verweij moeten ze echt doodknuppelen met een opblaashamer. dat gedoe met kikkers komt me echt de strot uit.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_166887079
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:43 schreef Dven het volgende:

[..]

Verweij moeten ze echt doodknuppelen met een opblaashamer. dat gedoe met kikkers komt me echt de strot uit.
pi_166887104
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:41 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Maar 1 Ajacied?

Elftal duidelijk niet samengesteld door Koert. :(
pi_166887473
Laat Cerny maar even lekker in de luwte, pff wat was die slecht.
pi_166887605
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 10:22 schreef Syntix het volgende:
Laat Cerny maar even lekker in de luwte, pff wat was die slecht.
Lijkt me duidelijk dat er een buitenspeler moet komen in de winter. Rest zitten we opzich wel prima, desnoods Haps, maar Sinkgraven wil ik ook wel door zien ontwikkelen daar.
pi_166887865
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:43 schreef Dven het volgende:

[..]

Verweij moeten ze echt doodknuppelen met een opblaashamer. dat gedoe met kikkers komt me echt de strot uit.
Even rustig Hans.
pi_166887886
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 10:31 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk dat er een buitenspeler moet komen in de winter. Rest zitten we opzich wel prima, desnoods Haps, maar Sinkgraven wil ik ook wel door zien ontwikkelen daar.
Haps zou ik zeker aanmoedigen.
  vrijdag 25 november 2016 @ 10:47:57 #271
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_166887915
Ajax zal wel na dit weekend koploper worden in eredivisie
  vrijdag 25 november 2016 @ 10:51:13 #272
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_166887973
Belgen Humor:

pi_166888551
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 09:41 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Die Tielemans is wel een aardige speler. Die moeten we maar eens ff kopen.
  vrijdag 25 november 2016 @ 11:45:14 #274
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_166888871
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 10:51 schreef KingRadler het volgende:
Belgen Humor:

[ [url=https://imgserv2.tcdn.nl/v1/AUCF5gQ_pWpDkKwSi_Lc8JkUPKY=/448x0/http://cdn-kiosk-api.tele(...)275b7.jpg]afbeelding[/url] ]
Schone Tete _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_166889587
Hopelijk winnen we ook bij Luik uit.
Gino ♥
pi_166889722
Wat een triest gedoe weer op de tribune trouwens. :') Voor de zoveelste keer dit seizoen. De overplaatsing van 410 is tot nu toe nog geen succes. Steeds opstootjes en dergelijke. Man man man.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_166890404
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 10:22 schreef Syntix het volgende:
Laat Cerny maar even lekker in de luwte, pff wat was die slecht.
Cerny lijkt ook topsnelheid te missen. Hij is wel behendig, maar bij een bal in de diepte wordt hij er vaak uitgelopen. Zelfde geldt voor Younes, maar die kan beter dribbelen dus kan nog wat beginnen met de bal aan de voet.
pi_166890483
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:48 schreef dimmak het volgende:
Wat een triest gedoe weer op de tribune trouwens. :') Voor de zoveelste keer dit seizoen. De overplaatsing van 410 is tot nu toe nog geen succes. Steeds opstootjes en dergelijke. Man man man.
Ik zou een sta-vak op Noord maken achter de goal, als je zo graag fanatieke aanhang achter de goal wil. Daar kan nieuwere aanwas zich dan ook bij aansluiten (410'ers zullen op een gegeven moment ook wat ouder en minder fanatiek worden). F-side zal nooit weggaan van Zuid en er is te veel verschil met 410 om de combinatie te laten werken.
  vrijdag 25 november 2016 @ 13:42:50 #279
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166890728
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Cerny lijkt ook topsnelheid te missen. Hij is wel behendig, maar bij een bal in de diepte wordt hij er vaak uitgelopen. Zelfde geldt voor Younes, maar die kan beter dribbelen dus kan nog wat beginnen met de bal aan de voet.
Cerny is ook geen toptalent als je dat zo ziet. Hij heeft gerust kwaliteiten, maar mist ook wel echt een actie vaak om er langs te komen of rust in bepaalde situaties.
Oh.
pi_166890820
Ik vind die Clement ook niet overtuigen.
pi_166890826
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik zou een sta-vak op Noord maken achter de goal, als je zo graag fanatieke aanhang achter de goal wil. Daar kan nieuwere aanwas zich dan ook bij aansluiten (410'ers zullen op een gegeven moment ook wat ouder en minder fanatiek worden). F-side zal nooit weggaan van Zuid en er is te veel verschil met 410 om de combinatie te laten werken.
Ja maar Ajax wil het juist bij elkaar hebben.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_166890894
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik vind die Clement ook niet overtuigen.
ik vind hem bij Jong Ajax ook een van de mindere
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_166891460
Wie gaan er vanavond spelen bij Jong Ajax, aangezien ze gisteren al gespeeld hebben?
  vrijdag 25 november 2016 @ 14:38:09 #284
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_166891762
quote:
Ajax contracteert Sebastian Pasquali

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Sebastian Pasquali. De middenvelder tekende in Amsterdam een contract dat ingaat op 1 december 2016, tot en met 30 juni 2018.

Pasquali werd op 7 november 1999 geboren in Wangaratta, Australië. De 17-jarige Australiër die tevens in het bezit is van een Italiaans paspoort, is afkomstig van Melbourne Victory dat uitkomt in de Australische A-League.

Geen moeilijke keuze
,,De beslissing om naar Ajax te komen, was niet moeilijk", aldus Pasquali, die bij Ajax O19 begint. ,,Het is een club die veel grote spelers heeft voortgebracht zoals Johan Cruijff, Marco van Basten en Patrick Kluivert. Jonge spelers krijgen altijd een kans, dat sprak me het meest aan."
  vrijdag 25 november 2016 @ 14:45:15 #285
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166891907
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:38 schreef Heeinz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is Charisteas tegenwoordig makelaar?
Oh.
  vrijdag 25 november 2016 @ 14:47:01 #286
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166891948
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:51 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

ik vind hem bij Jong Ajax ook een van de mindere
Kan een hele grote worden. Een beetje vergelijkbaar met Carrasco.
pi_166892025
Prima wedstrijd van Jong Ajax gister.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 25 november 2016 @ 15:21:47 #288
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166892557
Nog niet zeker of Ziyech mee gaat doen zondag :o
Oh.
pi_166894461
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Is Charisteas tegenwoordig makelaar?
Hij lijkt er wel verdomd veel op inderdaad. Hoop niet dat Pasquali dezelfde kwaliteiten heeft.
Wel weer een middenvelder overigens, daar zitten we goed in voor de komende jaren.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  vrijdag 25 november 2016 @ 17:26:48 #290
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_166894558
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 17:19 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Hij lijkt er wel verdomd veel op inderdaad. Hoop niet dat Pasquali dezelfde kwaliteiten heeft.
Wel weer een middenvelder overigens, daar zitten we goed in voor de komende jaren.
Het is Charisteas :D Dat is de begeleider van Pasquali
pi_166894888
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Het is Charisteas :D Dat is de begeleider van Pasquali
Ah ok. Wist niet dat ie tegenwoordig in de makelaardij zat.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_166895294
Dat de voetballerij in recordtijd verandert, ondervond Marc Overmars bij de transfer van Daley Blind naar Manchester United.
"Vroeger ging er bij zulke grote deals dagenlang onderhandelen aan vooraf. Nu hebben we niet eens met elkaar aan tafel gezeten en ging de hele transfer via de mail. Op het moment dat Manchester wilde betalen wat wij voor ogen hadden (17,5 miljoen, red.), heb ik Jeroen Slop (financieel directeur, red.) en Ivo Trijbits (jurist) gevraagd het papierwerk in orde te maken. Het geeft maar aan dat de grote clubs hun hand niet meer omdraaien voor zulke bedragen.”

In Telesport praat Overmars morgen openhartig over de situatie bij en het (spelers)beleid van Ajax.
  Moderator vrijdag 25 november 2016 @ 19:19:22 #293
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_166896041
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 november 2016 08:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Opkikker _O_.
Overigens wel aardig dat VI al een maand of twee geleden met de KIKKERS OP DE KRUIWAGEN kwam :')
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 25 november 2016 @ 19:50:42 #294
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166896726
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 18:28 schreef Brammess het volgende:
Dat de voetballerij in recordtijd verandert, ondervond Marc Overmars bij de transfer van Daley Blind naar Manchester United.
"Vroeger ging er bij zulke grote deals dagenlang onderhandelen aan vooraf. Nu hebben we niet eens met elkaar aan tafel gezeten en ging de hele transfer via de mail. Op het moment dat Manchester wilde betalen wat wij voor ogen hadden (17,5 miljoen, red.), heb ik Jeroen Slop (financieel directeur, red.) en Ivo Trijbits (jurist) gevraagd het papierwerk in orde te maken. Het geeft maar aan dat de grote clubs hun hand niet meer omdraaien voor zulke bedragen.”

In Telesport praat Overmars morgen openhartig over de situatie bij en het (spelers)beleid van Ajax.
Inb4 gejank dat ze zelfs in het Championship hogere salarissen kunnen betalen.
Oh.
  vrijdag 25 november 2016 @ 19:52:25 #295
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_166896774
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 18:28 schreef Brammess het volgende:
Dat de voetballerij in recordtijd verandert, ondervond Marc Overmars bij de transfer van Daley Blind naar Manchester United.
"Vroeger ging er bij zulke grote deals dagenlang onderhandelen aan vooraf. Nu hebben we niet eens met elkaar aan tafel gezeten en ging de hele transfer via de mail. Op het moment dat Manchester wilde betalen wat wij voor ogen hadden (17,5 miljoen, red.), heb ik Jeroen Slop (financieel directeur, red.) en Ivo Trijbits (jurist) gevraagd het papierwerk in orde te maken. Het geeft maar aan dat de grote clubs hun hand niet meer omdraaien voor zulke bedragen.”

In Telesport praat Overmars morgen openhartig over de situatie bij en het (spelers)beleid van Ajax.
OnderhandelGod _O_

Dwaas.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_166896860
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 19:52 schreef Bugno het volgende:

[..]

OnderhandelGod _O_

Dwaas.
Hoezo dwaas ? Heeft het maximum gekregen voor Blind, net als bij bv Milik.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  vrijdag 25 november 2016 @ 19:56:55 #297
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_166896900
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 19:55 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Hoezo dwaas ? Heeft het maximum gekregen voor Blind, net als bij bv Milik.
Blijkbaar was het niet het maximum, als hij een mail krijgt met een bepaald bedrag. Dat hij dat in zijn hoofd had als een goede prijs wil niet zeggen dat dit het maximale was dat ManU wilde betalen.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  vrijdag 25 november 2016 @ 19:59:01 #298
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166896965
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 19:56 schreef Bugno het volgende:

[..]

Blijkbaar was het niet het maximum, als hij een mail krijgt met een bepaald bedrag. Dat hij dat in zijn hoofd had als een goede prijs wil niet zeggen dat dit het maximale was dat ManU wilde betalen.
Dan lees jij dat stukje tekst anders dan ik.
Oh.
  vrijdag 25 november 2016 @ 20:00:15 #299
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_166896992
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan lees jij dat stukje tekst anders dan ik.
Wellicht. Ik lees dat ManU dermate makkelijk naar het gewenste bedrag toe bewoog dat het per mail wel lekker makkelijk ging. Klinkt nou niet als onderste uit de kan.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  vrijdag 25 november 2016 @ 20:01:22 #300
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166897018
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 20:00 schreef Bugno het volgende:

[..]

Wellicht. Ik lees dat ManU dermate makkelijk naar het gewenste bedrag toe bewoog dat het per mail wel lekker makkelijk ging. Klinkt nou niet als onderste uit de kan.
meer dat ze gewoon gingen onderhandelen en dat ze op een goed bedrag uitkwamen.

Het kwalijke aan die zaak was meer dat er geen goede vervanger voor Blind was, terwijl er al weken geruchten waren dat Blind zou vertrekken.
Oh.
  vrijdag 25 november 2016 @ 20:12:51 #301
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_166897330
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 20:00 schreef Bugno het volgende:

[..]

Wellicht. Ik lees dat ManU dermate makkelijk naar het gewenste bedrag toe bewoog dat het per mail wel lekker makkelijk ging. Klinkt nou niet als onderste uit de kan.
Heel gek idee he maar misschien haddem Blind en Ajax wel een bedrag afgesproken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')