SPOILER: En meer:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay beelden:
Een oudere vergelijking van de 3 pre-release coaster games.
Screenshots van spelers:
SPOILER: Een van de bijzondere dingen van dit spel is dat je elk gebouw, stukje voor stukje, naar je eigen smaak kan bouwen. De eerste spelers vinden dat helemaal geweldig en zijn massaal belachelijke toiletten aan het bouwen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 17-11-2016 18:49:56 ]I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
ik zie zo snel geen nieuws item BEHALVE DATTIE NU OFFICIEEL GERELEASD ISquote:Op donderdag 17 november 2016 17:28 schreef Civilian het volgende:
[..]
Linkje van de update? Is dat nu al de 3e grote update?
je kan ergens aangeven dat je wilt gaan testen, dan gaat er geen ghost karretje rijden, maar een echte...quote:Op donderdag 17 november 2016 18:50 schreef over_hedge het volgende:
Hoe kan je een ghost karretje laten tijden als je een coaster aan het bouwen bent?
Streamen via steam in home streaming. Ik draai 'm op m'n pc in 4k en stream 1080p naar m'n laptop. Is voor je laptop even zwaar als een youtubefilmpje kijken en ik merk echt niets van enige lag.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:56 schreef koningshof111 het volgende:
Lees net de system req. Mijn laptop gaat het niet halen Geen zin om alleen boven te zitten spelen
Er gaat veel tijd in zitten.quote:Op donderdag 17 november 2016 19:08 schreef mschol het volgende:
even een lelijke terrein overgang bedekt (en weer 10 minuten verder...):
[ afbeelding ]
met pijltje rechts kan je em direct laten beginnen?quote:Op donderdag 17 november 2016 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij mij staat de update in de wachtrij.
Oh ja, gelukt. Thanks. En is ook al gelijk klaar.quote:Op donderdag 17 november 2016 19:10 schreef mschol het volgende:
[..]
met pijltje rechts kan je em direct laten beginnen?
Dit lijkt me nou totaal geen game wat je op een console wil spelenquote:Op donderdag 17 november 2016 19:27 schreef Funkel het volgende:
Ik wil dit op de PS4! Iemand een idee of dat oooit gaat gebeuren?
Kan nog aangevuld worden natuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2016 18:56 schreef mschol het volgende:
de blueprints zijn wat karig die meegeleverd worden, ik had gehoopt dat het wat voller werd.. daar hebben we de workshop voor dan
dat was mij nog niet opgevallen, geen bins e.d. op slopes?
10%korting is niet jou ding?quote:Op donderdag 17 november 2016 19:29 schreef LompeHork het volgende:
Cool, ook maar aangeschaft nu hij officieel is gereleased
quote:Op donderdag 17 november 2016 19:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, die selecteerde ik maar toen werd de Store net vernieuwd
bijnaquote:
We zijn begonnen. Boquote:
quote:
wat meer scenery en vermoedelijk wordt dan de excitement iets meer, maar prima coasterquote:Op donderdag 17 november 2016 20:08 schreef over_hedge het volgende:
Mijn eerste achtbaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja scenery komt er nog aan Ging me nu puur om de achtbaan. Vind hem er wel tof uitzienquote:Op donderdag 17 november 2016 20:22 schreef mschol het volgende:
[..]
wat meer scenery en vermoedelijk wordt dan de excitement iets meer, maar prima coaster
Ziet er mooi compact uitquote:Op donderdag 17 november 2016 20:08 schreef over_hedge het volgende:
Mijn eerste achtbaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zekerquote:Op donderdag 17 november 2016 20:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja scenery komt er nog aan Ging me nu puur om de achtbaan. Vind hem er wel tof uitzien
scenario'squote:Op donderdag 17 november 2016 21:08 schreef delano.888 het volgende:
Al nieuwe dingen ontdekt die niet in de bèta zaten?
Tot nu toe valt het nog tegen.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:08 schreef delano.888 het volgende:
Al nieuwe dingen ontdekt die niet in de bèta zaten?
Type Invicible gebruiken en dan zoiets:quote:Op donderdag 17 november 2016 21:20 schreef mschol het volgende:
ik probeer in sandbox een coaster 200mph te laten gaan, maar dat is nog best lastig
dat vind mijn pc niet leukquote:Op donderdag 17 november 2016 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Type Invicible gebruiken en dan zoiets:
[ afbeelding ]
Drivetrain ook nog net over de rand laten gaan en je bent er
zit trouwens met een giga te prutsen, helemaal omhoog en mijn fps stort in elkaar (normaal ~60) met die heuvel: <30quote:Op donderdag 17 november 2016 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dan kan ik er verder niets aan doen
Damn, dat is wel heel drastischquote:Op donderdag 17 november 2016 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
zit trouwens met een giga te prutsen, helemaal omhoog en mijn fps stort in elkaar (normaal ~60) met die heuvel: <30
het zijn de supports i.c.m. editting..quote:Op donderdag 17 november 2016 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Damn, dat is wel heel drastisch
Ah, dat verklaard wel het één en ander ja... hopelijk gaan ze de boel in de loop der dagen nog optimaliseren, kan me niet voorstellen dat ze het zo laten.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
het zijn de supports i.c.m. editting..
minder supports -> minder fps loss..
Ze hebben deze week al 2 patches uitgebracht waar ze het spel flink mee hebben geoptimaliseerd. De parken zijn 2,5x zo groot geworden.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard wel het één en ander ja... hopelijk gaan ze de boel in de loop der dagen nog optimaliseren, kan me niet voorstellen dat ze het zo laten.
Ah, daar was ik niet van op de hoogte.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ze hebben deze week al 2 patches uitgebracht waar ze het spel flink mee hebben geoptimaliseerd. De parken zijn 2,5x zo groot geworden.
Heb je misschien dinsdag de nieuwste Nvidia driver geinstalleerd? Die is namelijk compleet ruk en haalt de performance van alle games naar beneden
ik had een specifieke situatie wat mijn pc niet leuk vond, heb een amd kaart, geen nvidiaquote:Op donderdag 17 november 2016 22:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ze hebben deze week al 2 patches uitgebracht waar ze het spel flink mee hebben geoptimaliseerd. De parken zijn 2,5x zo groot geworden.
Heb je misschien dinsdag de nieuwste Nvidia driver geinstalleerd? Die is namelijk compleet ruk en haalt de performance van alle games naar beneden
*tikt aan*quote:Op donderdag 17 november 2016 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had een specifieke situatie wat mijn pc niet leuk vond, heb een amd kaart, geen nvidia
quote:Op donderdag 17 november 2016 22:30 schreef lord_bono het volgende:
Wat zie ik nu RCT:W heeft de prijs verlaagd op Steam ook andere webshops hebben de prijs aangepast (van ¤45,- naar ¤30 - ¤37)
quote:Op donderdag 17 november 2016 22:42 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Tof man, triggers!
(minder voor de klanten)
Ik hoop dat Atari meer pijn gaat voelen.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:30 schreef lord_bono het volgende:
Wat zie ik nu RCT:W heeft de prijs verlaagd op Steam ook andere webshops hebben de prijs aangepast (van ¤45,- naar ¤30 - ¤37)
Wowquote:Op donderdag 17 november 2016 22:42 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Tof man, triggers!
(minder voor de klanten)
Dat is niet "je kan nat worden", maar "je zal nat worden".quote:Op donderdag 17 november 2016 22:42 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Tof man, triggers!
(minder voor de klanten)
Ja een poncho heeft niet echt zin denk ik.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is niet "je kan nat worden", maar "je zal nat worden".
Nee, denk ik ook niet. Gewoon in je zwembroek/badpak.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja een poncho heeft niet echt zin denk ik.
de items zijn gebaseerd op een 4x4 grid als ik mij niet vergis, je kan wel een 2x2 grid instellen waardoor je iets meer speling krijgtquote:Op donderdag 17 november 2016 23:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is het mogelijk om muurtjes en dergelijke te verkorten of zijn ze altijd per definitie 1 rasterdinges lang?
modden kan , wat ik begrepen heb, nog niet maar zou op ten duur wel komen..quote:Op donderdag 17 november 2016 23:58 schreef 0108daniel het volgende:
Oei ik ben net thuis van m'n werk en natuurlijk gelijk gespeeld.
Wat mij opvalt is dat er vrij weinig is bijgekomen.
Ook vallen de attracties erg tegen, volgens mij is er bij de flatrides niets bijgekomen.
Ik moet nog een deel van de livestream terugkijken of ze het over custom scenery hebben zodat het mogelijk is om zelf objecten te maken of dat er 'mods' verschijnen.
Niks ten nadelen van het spel want het is erg leuk, alleen had nu het spel dus uitgekomen is er wel wat meer van verwacht
Daar zit dus ook de limiet van het spel.quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
modden kan , wat ik begrepen heb, nog niet maar zou op ten duur wel komen..
entja te weinig scenery items.. als ik zie dat er met het huidige spul complete nieuwe thema's uit de grond worden gestampt...
imho kan je er nu nog helemaal niets van zeggen:quote:Op vrijdag 18 november 2016 02:09 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Daar zit dus ook de limiet van het spel.
Het is leuk dat met de bestaande objecten iets kan maken en kan delen, maar dit gaat denk ik na een tijdje vervelen omdat je uiteindelijk toch veel dezelfde objecten terug blijft zien komen.
Er missen namelijk nog behoorlijk veel objecten die anders door de community gemaakt had kunnen worden.
Het zijn mede de makers van RCT3 en daar was custom scenery al wel mogelijk.
Ik snap dat het nu complexer in elkaar zit, maar met de techniek van tegenwoordig en de software zou dit toch wel mogelijk moeten zijn.
Maar we wachten af!
Daar was ik al een beetje bang voor... Best lastig om dan niet rechthoekige huisjes te maken dus...quote:Op donderdag 17 november 2016 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
de items zijn gebaseerd op een 4x4 grid als ik mij niet vergis, je kan wel een 2x2 grid instellen waardoor je iets meer speling krijgt
Als je via steam koopt kan je altijd 2 uur uitproberen en als het niet goed werkt een refund aanvragen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:19 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Hoe bevalt het spel? Zit echt heel erg te twijfelen of ik het ga kopen. Eerst maar eens kijken of mijn laptop het trekt denk ik....is er een demo ofzo? Kan ik uitporberen hoe het draait?
er zitten ook diversen in de eerste missie met die houten achtbaan wordt mooi getoond hoe je toxh een rond gebouw neer kan zetten,,feitelijk zijn het een heleboel losse gebouwen die in elkaar overlopen terwijl ze net een iets andere hoek hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daar was ik al een beetje bang voor... Best lastig om dan niet rechthoekige huisjes te maken dus...
wat zijn je specificaties?quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:19 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Hoe bevalt het spel? Zit echt heel erg te twijfelen of ik het ga kopen. Eerst maar eens kijken of mijn laptop het trekt denk ik....is er een demo ofzo? Kan ik uitporberen hoe het draait?
Okay, dat klinkt wel goed...quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je via steam koopt kan je altijd 2 uur uitproberen en als het niet goed werkt een refund aanvragen.
Intel Core i7-5700HQ 2,7GHzquote:
Ik draai hem nu hierop:quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:17 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Intel Core i7-5700HQ 2,7GHz
GeForce GTX 950M
8GB
https://tweakers.net/pric(...)239nl/specificaties/
Deze dus. Is dat voldoende?
Dus dat zou betekenen dat alles op het laagste wel moet lukken, aangezien het bij mij net een tikkie nieuwer is? Als ik het goed zie.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik draai hem nu hierop:
https://tweakers.net/pric(...)440nl/specificaties/
Lukt prima alles op het laagst maar dan is die gewoon erg goed te spelen
Ik heb een i7-4720HQ met 950M en die draait 'm op 1920x1080 vrij soepel. Zodra ie minder soepel loopt zet ik de resolutie omlaag naar 1280x720. Denk dat ik een heel eind kom. En vergeet niet dat je altijd het spel kunt beperken door een max aantal bezoekers in te stellen voor je park.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Dus dat zou betekenen dat alles op het laagste wel moet lukken, aangezien het bij mij net een tikkie nieuwer is? Als ik het goed zie.
Thanksquote:Op vrijdag 18 november 2016 14:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb een i7-4720HQ met 950M en die draait 'm op 1920x1080 vrij soepel. Zodra ie minder soepel loopt zet ik de resolutie omlaag naar 1280x720. Denk dat ik een heel eind kom. En vergeet niet dat je altijd het spel kunt beperken door een max aantal bezoekers in te stellen voor je park.
Je zou 'm iig moeten kunnen draaien gebaseerd op je CPU en GPU.
Maar als Remzz 'm kan draaien op een 840M en core-i5 dan zou het idd geen probleem moeten zijn omdat zowel zijn cpu wat trager is (belangrijk voor de berekening van bv de AI van de bezoekers) als de gpu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:44 schreef LompeHork het volgende:
Mijn bezoekers zijn mietjes.Het is maar 3%, die er zo over denkt. Ik heb wel het idee dat die looping iets aan de kleine kant is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
Hoe doe je makkelijk die hoge 3 (en andere getallen) na een letter, is daar een manier voor buiten alt codes onthouden?quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:43 schreef Danny het volgende:
omg, 42 minuten lachen om een zwaar gefrustreerde Nerd3 die de releaseversie van RCTW speelt.
Gameplayreview van Rollercoaster Tycoon World is hilarisch
Waarom zijn reviews van bagger altijd zo leuk?
[ sup ] en [ /sup ]quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe doe je makkelijk die hoge 3 (en andere getallen) na een letter, is daar een manier voor buiten alt codes onthouden?
En anti aliasing uitzettenquote:Op vrijdag 18 november 2016 14:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb een i7-4720HQ met 950M en die draait 'm op 1920x1080 vrij soepel. Zodra ie minder soepel loopt zet ik de resolutie omlaag naar 1280x720. Denk dat ik een heel eind kom. En vergeet niet dat je altijd het spel kunt beperken door een max aantal bezoekers in te stellen voor je park.
Je zou 'm iig moeten kunnen draaien gebaseerd op je CPU en GPU.
Maar als Remzz 'm kan draaien op een 840M en core-i5 dan zou het idd geen probleem moeten zijn omdat zowel zijn cpu wat trager is (belangrijk voor de berekening van bv de AI van de bezoekers) als de gpu.
Ja ok maar dat werkt dus niet overal. Dacht dat je een manier wist voor overal. En toen ben ik zelf gaan googlen, en wat blijkt? ctrl+alt+ 2/3 werkt wel overal!quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:05 schreef Danny het volgende:
[..]
[ sup ] en [ /sup ]
Kun je ook zien door bij het quoten in het reageerden te kijken
op zowel IE, chrome als FF doet dat helemaal niets hier?quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja ok maar dat werkt dus niet overal. Dacht dat je een manier wist voor overal. En toen ben ik zelf gaan googlen, en wat blijkt? ctrl+alt+ 2/3 werkt wel overal!
Ok haha hier wel op meerdere computers. Geen idee. Anyway mijn antwoord heb ikquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
op zowel IE, chrome als FF doet dat helemaal niets hier?
Sinds de laatste update draait het spel als een zonnetjequote:Op woensdag 2 november 2016 22:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb een complete nieuwe pc gekocht hiervoor maar laatst een compleet park gedownload en mijn fps kelderde naar 15 !!
f12quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:11 schreef Morri2 het volgende:
Hoe maak je eigenlijk screenshots? Print Screen lijkt niets te doen?
Dank je. Ik gebruik Steam eigenlijk nooit op die manier. Was even puzzelen, maar ik heb het gevonden.quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:14 schreef mschol het volgende:
[..]
f12
vervolgens uploaden naar steam, plaatje online openen, rechtermuisklik op plaatje en kiezen voor copy url
die tussen img tags op forum plaatsen
Leuk! Die ophaalbrug is alleen wel een beetje raar zoquote:Op zaterdag 19 november 2016 15:33 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Dank je. Ik gebruik Steam eigenlijk nooit op die manier. Was even puzzelen, maar ik heb het gevonden.
Beginnetje van de Entrance is gemaakt. Nog lang niet af, maar:
[ afbeelding ]
En 's nachts ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
Binnen op de begane grond zijn er twee informatiestalletjes:
[ afbeelding ]
En op de eerste verdieping zijn er WCs en een leuk uitzicht. Alles daarboven is voor de sier. Ik ben net begonnen met het gebouw te versieren, van licht te voorzien en op te leuken.
Ik heb nog geen ride gebouwd lol
Ja, ik twijfelde er ook een beetje aan. Gevalletje: "Wat een leuk ding! Die MOET ik ergens neerzetten." En dan past het er eigenlijk nietquote:Op zaterdag 19 november 2016 16:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Leuk! Die ophaalbrug is alleen wel een beetje raar zo
Zou eigenlijk beter in het midden van het gebouw passen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 16:32 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ja, ik twijfelde er ook een beetje aan. Gevalletje: "Wat een leuk ding! Die MOET ik ergens neerzetten." En dan past het er eigenlijk niet
vaak vreet het tijd en ziet het er nog niet uit..quote:Op zaterdag 19 november 2016 17:17 schreef Sjouveur het volgende:
Dit spel vreet echt zoveel tijd, ben de hele middag bezig geweest. Het kost veel tijd, maar het resultaat is uiteindelijk wel erg gaaf, ik zal binnenkort weer eens wat screenshots posten
Wat grappig, ik had vanmiddag echt exact hetzelfde probleem . Dus ben ik maar gewoon begonnen met wat ik in RCT altijd deed: een lange main street met wat shops en dan een groot reuzenrad. Verder ook nog weinig scenery maar dat komt nog wel .quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:54 schreef JochemP het volgende:
Na uren besteed te hebben aan het kijken naar filmpjes van andere mensen die dingen bouwen heb ik nu ook het spel gekocht. Ik vind het alleen echt onwijs lastig om inspiratie te krijgen. Ik heb wel wat ideeen opgedaan maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Als ik een nieuw park start en ik heb een enorme vlakte voor mijn neus met honderden dingen die ik kan bouwen dan verdwijnen al die ideeen ineens en verzuip ik in alle opties. Eigenlijk zoek ik een goeie manier om een park te beginnen. Hoe doen jullie dat?
Dit. Als je verzuipt in de honderden opties, dan laat al die opties dan in eerste instantie voor wat ze zijn. Wat tips die zouden kunnen helpen:quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat grappig, ik had vanmiddag echt exact hetzelfde probleem . Dus ben ik maar gewoon begonnen met wat ik in RCT altijd deed: een lange main street met wat shops en dan een groot reuzenrad. Verder ook nog weinig scenery maar dat komt nog wel .
Gewoon maar ergens mee beginnen inderdaad.. Soms wordt het bagger, soms wordt het mooi. Maar het kost inderdaad wel flink wat tijd, al krijg je er na een tijdje wel meer handigheid in.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:54 schreef JochemP het volgende:
Na uren besteed te hebben aan het kijken naar filmpjes van andere mensen die dingen bouwen heb ik nu ook het spel gekocht. Ik vind het alleen echt onwijs lastig om inspiratie te krijgen. Ik heb wel wat ideeen opgedaan maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Als ik een nieuw park start en ik heb een enorme vlakte voor mijn neus met honderden dingen die ik kan bouwen dan verdwijnen al die ideeen ineens en verzuip ik in alle opties. Eigenlijk zoek ik een goeie manier om een park te beginnen. Hoe doen jullie dat?
ziet er mooi uit.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:07 schreef StevenX het volgende:
[..]
Gewoon maar ergens mee beginnen inderdaad.. Soms wordt het bagger, soms wordt het mooi. Maar het kost inderdaad wel flink wat tijd, al krijg je er na een tijdje wel meer handigheid in.
Ik ben vandaag begonnen met een waardige parkingang:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:07 schreef StevenX het volgende:
[..]
Gewoon maar ergens mee beginnen inderdaad.. Soms wordt het bagger, soms wordt het mooi. Maar het kost inderdaad wel flink wat tijd, al krijg je er na een tijdje wel meer handigheid in.
Ik ben vandaag begonnen met een waardige parkingang:
[ afbeelding ]
Deze? Zijn Iron Box lampjes.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe heb je die lampjes boven de poorten gedaan (close up plaatje?)
die inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2016 23:08 schreef StevenX het volgende:
[..]
Deze? Zijn Iron Box lampjes.
[ afbeelding ]
Damn .quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:07 schreef StevenX het volgende:
[..]
Gewoon maar ergens mee beginnen inderdaad.. Soms wordt het bagger, soms wordt het mooi. Maar het kost inderdaad wel flink wat tijd, al krijg je er na een tijdje wel meer handigheid in.
Ik ben vandaag begonnen met een waardige parkingang:
[ afbeelding ]
Beter dan die van mij Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:07 schreef StevenX het volgende:
[..]
Gewoon maar ergens mee beginnen inderdaad.. Soms wordt het bagger, soms wordt het mooi. Maar het kost inderdaad wel flink wat tijd, al krijg je er na een tijdje wel meer handigheid in.
Ik ben vandaag begonnen met een waardige parkingang:
[ afbeelding ]
ik bouw dan meestal gewoon de muuen verplaats daarna de ingang en exitquote:Op zondag 20 november 2016 03:50 schreef Civilian het volgende:
Wat ik wel een beetje mis (bij het bouwen van een mooi station) is muren van een half blokje breed.
Wanneer ik een station heb met aan de ene kant de ingang en de andere kant de uitgang, dan is de kant van de uitgang dus 1,5 blokje breed.
Daar kan ik dus geen hol mee
klopt, ik merk wel dat ik nu sneller hele ruime bochten maak, en dat scheelt enorm in de fear en nauseaquote:Op zondag 20 november 2016 00:08 schreef jogy het volgende:
Ik ben eerst maar even begonnen met carrière om door te krijgen hoe het moet. .
Een goede achtbaan bouwen is trouwens nog best moeilijk
Wat je kan doen is een muurdeel van een blokje breed plaatsen en vervolgens deze muur een half blokje doorschuiven. Als het goed is, gaan deze twee muurdeeltjes dan in elkaar over en heb je 1,5 blokjes breed. Moet je wel de autostack uitzetten en een tip: als je een elementje in je grid plaatst wat wel 0,5 blokje breed is, dan wordt je grid verkleind en kan je bovenstaande muurtje ook precies een half blokje opschuiven .quote:Op zondag 20 november 2016 03:50 schreef Civilian het volgende:
Wat ik wel een beetje mis (bij het bouwen van een mooi station) is muren van een half blokje breed.
Wanneer ik een station heb met aan de ene kant de ingang en de andere kant de uitgang, dan is de kant van de uitgang dus 1,5 blokje breed.
Daar kan ik dus geen hol mee
Heb je een mac?quote:Op zondag 20 november 2016 13:54 schreef StampertjeX het volgende:
Ik heb het spel net gekocht en steam geinstaleerd. Maar nu wil ik het spelen en dan staat er in beeld' Planet coaster is niet beschikbaar op je huidige platform'. erg balen aangezien ik er wel voor betaald heb =( kan iemand van hier mij hiermee helpen ? alvast bedankt
Hier spreekt iemand over dat het prima werkt en geen probleem is. Ik zou eens kunnen proberen mijn drivers te updaten.quote:Hello! Don't listen to these idiots that clearly have no idea what they're talking about. [oops] the "minimum requirements", you and me are team 2015 MacBook Pro - I got bootcamp running, my MacBook doesn't reach "minimum requirements" and it runs beautifully smooth no lag at all on medium settings. I say go ahead and download it!
Blokje/meter.. Mn probleem is dat de muurtjes allemaal 2m breed zijn en ik juist iets van 1,5m moet hebben.quote:Op zondag 20 november 2016 11:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Wat je kan doen is een muurdeel van een blokje breed plaatsen en vervolgens deze muur een half blokje doorschuiven. Als het goed is, gaan deze twee muurdeeltjes dan in elkaar over en heb je 1,5 blokjes breed. Moet je wel de autostack uitzetten en een tip: als je een elementje in je grid plaatst wat wel 0,5 blokje breed is, dan wordt je grid verkleind en kan je bovenstaande muurtje ook precies een half blokje opschuiven .
Sinds gisteren dit spel gekocht en mijn hemel, ik ben verliefd!! heerlijk spel om mijn Burn out door te komen.
Wat draai je wel dan?quote:Op zondag 20 november 2016 14:31 schreef StampertjeX het volgende:
Ik heb geen mac, hoe draai ik hem op bootcamp dan ?
ik ben echt een computernerd
Dan blijft over dat je Linux draait.quote:Op zondag 20 november 2016 14:31 schreef StampertjeX het volgende:
Ik heb geen mac, hoe draai ik hem op bootcamp dan ?
ik ben echt een computernerd
Like i said.. Als je linux draait mag je er wel een beetje vanuit gaan dat hij weet hoe hij met Linux om moet gaan (zo niet, waarom dan op Linux zitten?).quote:Op zondag 20 november 2016 14:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dan blijft over dat je Linux draait.
In dat geval moet je dual booten, dus windows naast linux draaien.
Zo niet, wat draai je inderdaad dan wel? (SteamOS is ook linux bijvoorbeeld)
(Of steam via wine/playonlinux draaien, en dan hopen dat Planet Coaster werkt. Maar dit wordt op zeker grote ellende voordat je dat aan de praat hebt. [als het al lukt])
Ubuntu is tegenwoordig zo geïnstalleerd natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2016 14:45 schreef Civilian het volgende:
[..]
Like i said.. Als je linux draait mag je er wel een beetje vanuit gaan dat hij weet hoe hij met Linux om moet gaan (zo niet, waarom dan op Linux zitten?).
Dus dat had hij dan ook wel geweten denk ik
Uiteraard. Maar als je niet weet waar je mee bezig bent is Windows net zo veilig als Ubuntu Dus dan ben ik alsnog nieuwsgierig waarom Linuxquote:Op zondag 20 november 2016 14:46 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ubuntu is tegenwoordig zo geïnstalleerd natuurlijk
32 of 64 bit?quote:
helaas wordt er nog steeds 32bit geinstalleerd op systemen die makkelijk 64 kunnen gebruiken..quote:Op zondag 20 november 2016 14:51 schreef Civilian het volgende:
[..]
32 of 64 bit?
32 bit wordt niet ondersteund namelijk
Mocht je op 32 bit draaien dan trekt jouw PC het spel sowieso al niet denk ik, want dan zal 't een vrij oud beestje zijn.
Dat is wel domquote:Op zondag 20 november 2016 14:56 schreef mschol het volgende:
[..]
helaas wordt er nog steeds 32bit geinstalleerd op systemen die makkelijk 64 kunnen gebruiken..
Nicequote:Op zondag 20 november 2016 15:06 schreef Morri2 het volgende:
Nog wat uurtjes aan besteed. Vandaag even bezig gegaan met een main street.
Overdag:
[ afbeelding ]
Bij nacht:
[ afbeelding ]
Meteen ook de losse shopjes in de workshop gezet.
Het weekend gaat wel heel snel voorbij met dit spel
duik eens in je eventlog om te kijken waarop hij crasht?quote:Op zondag 20 november 2016 18:40 schreef Bananenpap het volgende:
Al enorm veel spijt van mijn aankoop. Spel crasht om de haverklap.
Ik zou de drivers even updaten. Ik heb nog geen enkele crash ondervonden, ook nog niet op een oudere laptop.quote:Op zondag 20 november 2016 18:40 schreef Bananenpap het volgende:
Al enorm veel spijt van mijn aankoop. Spel crasht om de haverklap.
Moet jouw systeem dat wel ondersteunenquote:Op zondag 20 november 2016 19:59 schreef StampertjeX het volgende:
Het ligt mogelijk aan mijn computer het is wel windows 7 maar het is 32 bit. Morgen nieuw besturingssysteem erop zetten wat sowieso geen overbodige luxe was
waar heb je dat vandaan?quote:Op zondag 20 november 2016 20:27 schreef Civilian het volgende:
[..]
En als je wel Windows 10 gaat kopen en kan installeren, wees er dan zeker van dat je wel een SSD hebt. Windows 10 is geschreven voor SSD's en zal dan ook compleet ruk/vast lopen op een normale HDD
als de wereldbol net verschijnt? dat had ik als hij "connecting" was.. inmiddels is dat verleden tijd en werkt hij gewoon direct (al duurt het even voordat ik de andere spelers zie)quote:Op zondag 20 november 2016 20:30 schreef Fylax het volgende:
Als jullie het spel starten, doet ie dan ook eventjes niets?
En nu wil ik de steam workshop in-game openen en doet ie ook gewoon niets
dan kan k mn muis niet meer brwegen enzo
Heel bijzonder statement inderdaad wat een kul.quote:Op zondag 20 november 2016 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
waar heb je dat vandaan?
ik heb een bedrijfje geupgrade naar 10 en zelfde de oudste bakken met IDE schijf (zuinig dit dat, dont ask) zijn sneller t.o.v. W8.1 die ze hadden
Je moet voor de grap eens internet afstruinen voor hoeveel issues er zijn met normale HDD's.quote:Op zondag 20 november 2016 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heel bijzonder statement inderdaad wat een kul.
@Fylax: Geen last van hier, alleen wat mschol had, heb ik nog steeds (dat "connecting"), verder is het gewoon functioneel hier.
quote:Op zondag 20 november 2016 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend is alweer voorbij en ik heb Planet Coaster weer niet gespeeld.
Dat hoef je mij niet te vertellen na 13 jaar in de IT. Windows 10 is echter efficiënter dan z'n voorgangers wat betreft resources. Dat er op een HDD meer activiteit plaats vind kun je ook afschuiven op achterhaalde hardwarequote:Op zondag 20 november 2016 21:55 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je moet voor de grap eens internet afstruinen voor hoeveel issues er zijn met normale HDD's.
Regelmatig dat er 100% diskusage is.
Windows 10 heeft nou eenmaal veel diskactiviteit waardoor het toch vele malen beter werkt op een ssd dan hdd.
40k bezoekers?quote:Op maandag 21 november 2016 07:31 schreef Lastpost het volgende:
Draait hier gelukkig ook nog steeds prima met een shitload aan workshop items en 40k bezoekers. Heerlijke game, slurpt alleen teveel uren op.
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 21 november 2016 07:31 schreef Lastpost het volgende:
Draait hier gelukkig ook nog steeds prima met een shitload aan workshop items en 40k bezoekers. Heerlijke game, slurpt alleen teveel uren op.
ze moeten het paden aanleggen icm naar boven/beneden gaan aanpassen, desnoods zoals achtbanen werkenquote:Op maandag 21 november 2016 12:39 schreef Basp1 het volgende:
Ook een weekendje gespeeld, zit wel leuk in elkaar. Achtbanen maken werkt erg soepel en ook het achteraf editten met de handles eraan werkt erg goed. Het leggen van voetpaden vind ik alleen soms niet fijn werken. (understatement)
Het zelf opleuken van scenery en winkels hoeft van mij niet zo, ik ben blij dat ik de meeste versierde gebouwtjes zo uit de bleuprints kan halen.
Mijn neefjes waren nog langs geweest en die hebben achtbanen van maximale hoogtes gebouwd waardoor die daarvoor een paar steam presaties voor mij gehaald hebben, en ze nu ook weten wat ze voor sinterklaas willen hebben.
de Challenge zal ik dan de meeste tijd aan besteden. Ik wil een winstgevend park gaan maken waarbij ik enkel om binnen te komen geld vraag en voor het eten, drinken en de souvenirs natuurlijk, maar niet voor de attracties.quote:Op maandag 21 november 2016 11:53 schreef jogy het volgende:
Ik was een beetje teleurgesteld dat je niet met een budget een park kon starten maar alleen carriere of sandbox had en dan ook nog challenge die vast kut was.
Challenge is dus precies wat ik bedoelde . maar ik zie wel dat ik eigenlijk gewoon geen geduld heb voor dit soort spellen als ik opeens eigen huisjes moet gaan bouwen omdat er geen blueprints zijn.
Ja eens, dat wil ik ook. Nu is het gewoon een kermis en geen pretpark. Maar de challenge is wel lekker simpel in elkaar geprakt. gewoon alle soorten omgevingen en voor elk kan je easy/medium/hard spelen. En de consequenties zijn dan startgeld, bezoeker tevredenheid en hoe vaak je attracties kapot gaan.quote:Op maandag 21 november 2016 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de Challenge zal ik dan de meeste tijd aan besteden. Ik wil een winstgevend park gaan maken waarbij ik enkel om binnen te komen geld vraag en voor het eten, drinken en de souvenirs natuurlijk, maar niet voor de attracties.
Hoe wil je dat dan gaan doen met de voorkruiprij?quote:Op maandag 21 november 2016 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de Challenge zal ik dan de meeste tijd aan besteden. Ik wil een winstgevend park gaan maken waarbij ik enkel om binnen te komen geld vraag en voor het eten, drinken en de souvenirs natuurlijk, maar niet voor de attracties.
Dan kost het je een euro. Zoiets?quote:Op maandag 21 november 2016 15:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoe wil je dat dan gaan doen met de voorkruiprij?
Dit zijn de aanbevolen systeemeisen.quote:Op maandag 21 november 2016 15:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoeveel zou het kosten om een beetje PC samen te stellen die Planet Coaster goed kan runnen?
Dat kost in het echt ook geld, dus daar reken ik dan wel iets voor.quote:Op maandag 21 november 2016 15:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoe wil je dat dan gaan doen met de voorkruiprij?
12 gb ram joh?quote:Op maandag 21 november 2016 16:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Dit zijn de aanbevolen systeemeisen.
Processor Intel Core i7-4770 / AMD FX 8350
RAM 12GB
Videokaart DirectX 11 videokaart met 4GB video RAM (Nvidia GTX 980, AMD Radeon R9 380)
Harde schijf 8GB
Besturingssysteem Windows 7, 8.1, 10 64-bit
Heb je een pc die je nog een beetje kan upgraden of begin je echt helemaal vanaf 0?
Tja aanbevolen is dat hè, en aangezien je blijkbaar parken met 40k gasten kunt krijgen..quote:
Ik heb er 8 in zitten en dat gaat tot nu toe prima het bij mij eerder me cpu die hem soms nekt boven de 4000 gasten met een gemiddeld parkquote:
Eigenlijk voldoe ik enkel aan Windows 10 64-bit.quote:Op maandag 21 november 2016 16:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Dit zijn de aanbevolen systeemeisen.
Processor Intel Core i7-4770 / AMD FX 8350
RAM 12GB
Videokaart DirectX 11 videokaart met 4GB video RAM (Nvidia GTX 980, AMD Radeon R9 380)
Harde schijf 8GB
Besturingssysteem Windows 7, 8.1, 10 64-bit
Heb je een pc die je nog een beetje kan upgraden of begin je echt helemaal vanaf 0?
Ik krijg dat niet voor elkaar, ze zijn of te saai of te eng. En dat laatste komt dan door 2 niet erg speciale bochten.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:16 schreef jogy het volgende:
Nou, de challenge is ook niet echt een challenge . Maar wel voor het eerst met maar weinig gekloot een goede achtbaan in elkaar geflanst, alles in het groen, dan zie je wel dat achtbanen met alles in het groen erg populair zijn .
Maar ik ben nog steeds kut met het vormgeven .
oook volgens de heatmaps?quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik krijg dat niet voor elkaar, ze zijn of te saai of te eng. En dat laatste komt dan door 2 niet erg speciale bochten.
De heatmaps wijzen 2 bochten aan als eng maar als ik eerlijk ben snap ik daar niets van, ze zijn gebanked en niet erg scherp.quote:
Ik ben bang dat het bij mij ook niet veel meer dan geluk was hoor . Maar twee keer een ketting om de bakjes omhoog te trekken, niet te veel loopings (max 3 speciale stunts) en wijde bochten zou redelijk moeten werken. Je kent de 'heatmaps' bij het maken van de achtbaan?quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik krijg dat niet voor elkaar, ze zijn of te saai of te eng. En dat laatste komt dan door 2 niet erg speciale bochten.
Zoiets wil ik ook kunnen maken.quote:
het ligt erg aan de soort coaster die je bouwt, ik ga juist altijd hoger in het begin om lager te eindigen met net eff wat meer snelheidquote:Op dinsdag 22 november 2016 10:45 schreef hiddit het volgende:
Coasters zijn vind ik niet echt moeilijk om te maken. Niet al te hoog beginnen paar bochtjes er in beetje op en neer misschien iets speciaals er in moet over het allemaal genoeg zijn.
Het heeft ook wel te maken met wat voor mensen er in je park lopen en de rest van de attracties van je park.
Als er net boven een andere stuk baan loopt draagt dat ook bij aan angst.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
De heatmaps wijzen 2 bochten aan als eng maar als ik eerlijk ben snap ik daar niets van, ze zijn gebanked en niet erg scherp.
En een ondergrondse looping is ook een leuke als je boven de 10 wil eindigen met fear .quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als er net boven een andere stuk baan loopt draagt dat ook bij aan angst.
Ik ben nog niet ondergronds gegaan met mijn banen maar geloof het meteen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:48 schreef jogy het volgende:
[..]
En een ondergrondse looping is ook een leuke als je boven de 10 wil eindigen met fear .
Ik mis nog de splash bij water.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:12 schreef mschol het volgende:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=799191794
hij klopt niet helemaal maar toch: nice
hijs niet van mijquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik mis nog de splash bij water.
Verder mooi gemaakt. Hoe heb je voor elkaar dat niet steeds dezelfde wint?
Oh, dat dacht ik.quote:
Zou wel mooi zijn als het wel zou kunnen.quote:ev volgens mij wint telkens dezelfde.
echt duelling kan volgens mij niet namelijk
hehe, dat kan ik niet hoorquote:
ik hoop dat ze het wel nog inbouwen, zou wel cool zijnquote:[..]
Zou wel mooi zijn als het wel zou kunnen.
Ik ga eerst nog maar eens wat oefen met een goede achtbaan maken alvorens ik me ga storten op de aankleding en de challenge modus.quote:Op dinsdag 22 november 2016 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
hehe, dat kan ik niet hoor
[..]
ik hoop dat ze het wel nog inbouwen, zou wel cool zijn
Sizz(l)er is de oude twisterquote:Op dinsdag 22 november 2016 21:38 schreef mschol het volgende:
schaamteloze kopie van tweakers topic:
Planet Coaster holiday update incoming!
Planet Coaster is net uitgebracht en binnenkort worden we getrakteerd op een gratis content update. Met deze content update krijgen we verschillende leuke dingen die later bekend worden gemaakt. Wij, fans van Planet Coaster, mogen beslissen welke flatride we zullen krijgen in deze holiday update (lees de onderstaande flatrides goed door).
Classic Ferris Wheel - a theme park trademark, standing 30m tall and holding 20 gondolas.
Sizzer - Spinning, suspended grasscutter ride that whips you in every direction!
Trihorse - A three-armed, rotating, swinging, and suspended vintage ride, raising its arms up to an angle of 40 degrees.
Collider - Retro sci-fi ride with 20 swinging gondolas on a horizontal Ferris Wheel that rises to an angle of 87 degrees.
Stemmen kan via https://forums.planetcoas(...)aster-Holiday-Update
Collider (soort Enterprise)
[ afbeelding ]
Trihorse
[ afbeelding ]
Sizzer
[ afbeelding ]
pad selecteren -> select grid en vervolgens kan je iets aanvinken waardoor je vierkante paden krijgtquote:Op dinsdag 22 november 2016 23:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe maak je die paden zo vierkant? Of is dat gewoon een 10m breed pad en die trap een smalle?
Staat op mijn to-do lijstje als ik klaar ben met de career mode (al zal er vast iemand zijn die het nog veel mooier gaat maken dan ik ooit zal kunnen).quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:30 schreef delano.888 het volgende:
Ik wacht nog op de eerste die de hele Efteling upload, is vast iemand mee bezig
quote:Op woensdag 23 november 2016 12:48 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Staat op mijn to-do lijstje als ik klaar ben met de career mode (al zal er vast iemand zijn die het nog veel mooier gaat maken dan ik ooit zal kunnen).
Wat de fuck joh Dit soort dingen speel ik dus nog ff career mode voor, ik wist niet eens dat je dit soort dingen kon doen met... frames denk ik? Of is dit een mod?quote:
wooden logs, wooden pillar en wooden post zo te zien...quote:Op woensdag 23 november 2016 12:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wat de fuck joh Dit soort dingen speel ik dus nog ff career mode voor, ik wist niet eens dat je dit soort dingen kon doen met... frames denk ik? Of is dit een mod?
SPOILER: WIPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door mschol op 23-11-2016 13:07:19 ]
1 2 3 4 | #+##+##+# #+++++++# ##++#++## ++++#++++ |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 november 2016 14:05 schreef mschol het volgende:
ik heb ook een beetje inspiratie nodig..
mijn hoofdingang heeft op de 1ste verdieping de nodige facilities (geen shops, die komen wel in het park)
de begane grond is nog kaal en daar wil ik wat inspiratie
dit is de layout:
[ code verwijderd ]
+ = pad
# = leeg
op de onderste regel gaan de paden omhoog
dit idee is het dan:Misschien kun je hier wat inspiratie op doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://steamcommunity.com(...)rt=trend&p=1&days=90"Ik heb nog met hem gekoerst"
Vorige week nog in gezeten Het is dan ook mijn intentie om de efteling helemaal na te gaan maken. Of althans, in het spel. Ik heb geen tijd om alle assets te designen maar zo te zien doen anderen dat alquote:Op woensdag 23 november 2016 18:31 schreef TigerXtrm het volgende:
Als ik dit soort dingen zie dan denk ik meteen bij mezelf 'waarom zou ik het nog proberen'
Dat is wel zo makkelijk, hoef je enkel de blauwdrukken te downlaoden.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Vorige week nog in gezeten Het is dan ook mijn intentie om de efteling helemaal na te gaan maken. Of althans, in het spel. Ik heb geen tijd om alle assets te designen maar zo te zien doen anderen dat al
Ik weet het (toevallig vanmiddag voor de gein maar even gehaald)quote:Op woensdag 23 november 2016 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
en daarna is het party hard voor die mensen
Boquote:Op woensdag 23 november 2016 20:01 schreef lord_bono het volgende:
Nieuwe live stream, Workshop Wonderland:
Dat wist ik ook niet.quote:Op woensdag 23 november 2016 20:35 schreef mschol het volgende:
oeh, lots of foxy's dus in m'n park stoppen
ik had compleet gemist dat bo daar de "stem" voor had gedaan..
GMTAquote:
Je kan met "T" tussen 2 verschillende camera modi kiezen. De ene modus blijft focussen op het punt waar je mee bezig bent, de andere is helemaal vrij.quote:Op woensdag 23 november 2016 20:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik af en toe wel heb dat de cam gek loopt te doen (als in: blijft gefocussed op 1 punt), ben ik de enige? (kan zijn dat het m'n toetsenbord is hoor, soms blijft er wat hangen hier )
Welke coaster heb je gebruikt? Ik ben er maar mee gestopt uiteindelijk .quote:Op donderdag 24 november 2016 09:45 schreef Fluppert het volgende:
Huuuugh waarom gaat er in deze game zoveel tijd zitten.
Ik ben maar begonnen met de career mode, gisteren "the great tree" gedaan.
Heb ruim een uur zitten klooien voordat ik een coaster had met 5s airtime, die niet te eng en te misselijkmakend was.
Toen ik de missie af had was het alweer half 12, en ik was om half 7 begonnen..
quote:Op donderdag 24 november 2016 09:45 schreef Fluppert het volgende:
Huuuugh waarom gaat er in deze game zoveel tijd zitten.
Ik ben maar begonnen met de career mode, gisteren "the great tree" gedaan.
Heb ruim een uur zitten klooien voordat ik een coaster had met 5s airtime, die niet te eng en te misselijkmakend was.
Toen ik de missie af had was het alweer half 12, en ik was om half 7 begonnen..
Letterlijk zieke coaster krijg ik wel gemaaktquote:Op donderdag 24 november 2016 09:52 schreef mschol het volgende:
[..]
die was nog makkelijk, als je de king coaster scenario's krijgt moet je voor de gein eens kijken bij de laatste.. daar moet je pas zieke coasters maken
denk aan: minimaal 1000m, min 8 excitement, max 5 fear en max 4 nausea met een minimaal 15m/s gemiddede snelheid ofzoquote:Op donderdag 24 november 2016 09:55 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Letterlijk zieke coaster krijg ik wel gemaakt
Ik denk dat je er vooral rekening mee moet houden dat je nu geen enorm extreme achtbanen meer kan maken zoals in voorgaande games, in het begin kreeg ik het ook voor elkaar om houten achtbanen te extreem te maken.
Als je het omdraait, lukt het me wel, min 8 fear, max 5 excitement.quote:Op donderdag 24 november 2016 10:11 schreef mschol het volgende:
[..]
denk aan: minimaal 1000m, min 8 excitement, max 5 fear en max 4 nausea met een minimaal 15m/s gemiddede snelheid ofzo
dat is gewoon haast niet leuk meer, dat soort achtbanen bouwen
de fear en de nausea weet ik redelijk onder controle te houden gelukkig, excitement is wel een issue vaak..quote:Op donderdag 24 november 2016 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je het omdraait, lukt het me wel, min 8 fear, max 5 excitement.
Ik had in mijn achtbaan een stuk met excitement van 8, maar ook een fear van 10.quote:Op donderdag 24 november 2016 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
de fear en de nausea weet ik redelijk onder controle te houden gelukkig, excitement is wel een issue vaak..
een stukje is overigens niet erg.. vervelender is continue...quote:Op donderdag 24 november 2016 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had in mijn achtbaan een stuk met excitement van 8, maar ook een fear van 10.
Hoezo is dat engquote:Op donderdag 24 november 2016 10:19 schreef mschol het volgende:
[..]
een stukje is overigens niet erg.. vervelender is continue...
[ afbeelding ]
alleen dat stuk he (in de schuine bocht met hoge snelheid)quote:
daar heb ik er zelf 1 gebouwd, bij king coaster ga ik er wel 1 van de workshop halen ben ik bangquote:Op donderdag 24 november 2016 10:40 schreef hiddit het volgende:
Bij the great tree had Ik uit eindelijk maar 1 van de workshop gehaald
De houten achtbaan, niet dat treintje dus.quote:Op donderdag 24 november 2016 09:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Welke coaster heb je gebruikt? Ik ben er maar mee gestopt uiteindelijk .
Thanks . Vanavond nog maar een keer een poging wagen .quote:Op donderdag 24 november 2016 10:44 schreef Fluppert het volgende:
[..]
De houten achtbaan, niet dat treintje dus.
Heb m een paar keer omhoog en flink naar beneden laten gaan, is blijkbaar niet zo erg voor nausea.
Had een excitement van 6 en nausea van 4.8 en een airtime van 6s, dus was krap maar wel gehaald
Ja, maar dan nog, wat is er eng aan de bocht met hoge snelheid.quote:Op donderdag 24 november 2016 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen dat stuk he (in de schuine bocht met hoge snelheid)
je gaat met 104km/h door die bocht heen he? dus je wordt zowat uit je karretje geduwd door de g krachten..quote:Op donderdag 24 november 2016 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog, wat is er eng aan de bocht met hoge snelheid.
Het zijn toch geen angsthazen.
oh ja, ok, ik had even niet naar de snelheid gekeken. Dus idee om een remmetje ervoor te zetten.quote:Op donderdag 24 november 2016 11:07 schreef mschol het volgende:
[..]
je gaat met 104km/h door die bocht heen he? dus je wordt zowat uit je karretje geduwd door de g krachten..
dat ervaart men als eng..
ik compenseer het door daarna lange stukken te hebben waar hij uiteindelijk uitrolt, en zo is het gemiddelde (dat is wat telt) goedquote:Op donderdag 24 november 2016 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ja, ok, ik had even niet naar de snelheid gekeken. Dus idee om een remmetje ervoor te zetten.
Dat wist ik, maar bedankt voor het aanwijzen, bleek dat m'n t-toets inderdaad zo nu en dan bleef hangen nu maar even de toets opnieuw geplaatst en werkt het weer soepeltjes!quote:Op donderdag 24 november 2016 08:00 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Je kan met "T" tussen 2 verschillende camera modi kiezen. De ene modus blijft focussen op het punt waar je mee bezig bent, de andere is helemaal vrij.
Kan de excitement niet omhoog gaan bij veel versieringen rond de baan?quote:Op donderdag 24 november 2016 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
de fear en de nausea weet ik redelijk onder controle te houden gelukkig, excitement is wel een issue vaak..
Ik zou niet met remmen midden op de baan werken, dan nog eerder de bocht een stuk omhoog leggen.quote:Op donderdag 24 november 2016 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ja, ok, ik had even niet naar de snelheid gekeken. Dus idee om een remmetje ervoor te zetten.
Dat is sowieso wel verstandig eigenlijk.quote:Op donderdag 24 november 2016 12:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik zou niet met remmen midden op de baan werken, dan nog eerder de bocht een stuk omhoog leggen.
Wat is dat voor vulva?quote:Op donderdag 24 november 2016 10:19 schreef mschol het volgende:
[..]
een stukje is overigens niet erg.. vervelender is continue...
[ afbeelding ]
dat helpt bij achtbanen volgens mij maar een beetjequote:Op donderdag 24 november 2016 12:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kan de excitement niet omhoog gaan bij veel versieringen rond de baan?
ik vind het jammer dat je een trigger over je hele baan moet slepen en niet gewoon kan aangeven waar je er 1 wilt hebben, zeker met langere rides is dat rottig, voor de restquote:Op donderdag 24 november 2016 13:54 schreef jogy het volgende:
Die triggers voor de rollercoasters zijn overigens wel tof en redelijk intuïtief in elkaar gezet .
Oh, ja, dat wel .quote:Op donderdag 24 november 2016 13:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat je een trigger over je hele baan moet slepen en niet gewoon kan aangeven waar je er 1 wilt hebben, zeker met langere rides is dat rottig, voor de rest
Daar kan ik ook eens iets mee uitproberen.quote:Op donderdag 24 november 2016 13:54 schreef jogy het volgende:
Die triggers voor de rollercoasters zijn overigens wel tof en redelijk intuïtief in elkaar gezet .
Ik doelde eigenlijk op die schaamlippen op de achtergrond.quote:Op donderdag 24 november 2016 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
een achtbaan die aan allerlei voorwaarden voor het scenario voldoet
Qua management simulation is het wel (erg) simpel. Maar het is nog wel een redelijke uitdaging om een goede achtbaan in elkaar te flansen, je moet alleen wel erg je best doen om failliet te gaan of te falen bij 'Challenge' en 'Career', misschien dat career op 'hard' nog een uitdaging kan zijn. Dan worden je loonslaven sneller ontevreden, je parkbezoekers sneller verveeld en gaan je attracties sneller kapot.quote:Op donderdag 24 november 2016 15:34 schreef 44rdbei het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik hem zal halen. Mijn pc zou het wel aan moeten kunnen al zal ik niet alles op max kunnen zetten.
Ik lees dat het spel veelste simpel is en er dus weinig uitdaging in zit op het gebied van management . Wat is jullie ervaring hiermee?
Op zich wel jammer, maar als het gecompenseerd word met creatieve mogelijkheden dan is het misschien toch het geld wel waard. Wat ik nu voorbij zie komen op youtube kan je echt geweldige parken maken.quote:Op donderdag 24 november 2016 16:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Qua management simulation is het wel (erg) simpel. Maar het is nog wel een redelijke uitdaging om een goede achtbaan in elkaar te flansen, je moet alleen wel erg je best doen om failliet te gaan of te falen bij 'Challenge' en 'Career', misschien dat career op 'hard' nog een uitdaging kan zijn. Dan worden je loonslaven sneller ontevreden, je parkbezoekers sneller verveeld en gaan je attracties sneller kapot.
Maar je kan wel merken dat de focus ligt op de creatieve kant van het maken van een pretpark en niet de management kant.
de challenge is wel grappig hoor verder. Je moet een winstgevend park maken en houden (niet zo lastig) en daarbij krijg je om de zoveel tijd een extra uitdaging om een roller coaster te maken met bepaalde voorwaarden of je park rating omhoog te krikken, dat soort dingen. En de crativiteit die je erin kwijt kan is gewoon belachelijk, gisteren nog ergens een real life Bowser (mario) standbeeld voorbij zien komen die ook gewoon echt er op leek.quote:Op donderdag 24 november 2016 16:57 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Op zich wel jammer, maar als het gecompenseerd word met creatieve mogelijkheden dan is het misschien toch het geld wel waard. Wat ik nu voorbij zie komen op youtube kan je echt geweldige parken maken.
Die bowser heb ik ook langs zien komen. Maar ik dacht dat die via extern programma was gemaakt. via 3Dmax/blender ofzo?quote:Op donderdag 24 november 2016 17:04 schreef jogy het volgende:
[..]
de challenge is wel grappig hoor verder. Je moet een winstgevend park maken en houden (niet zo lastig) en daarbij krijg je om de zoveel tijd een extra uitdaging om een roller coaster te maken met bepaalde voorwaarden of je park rating omhoog te krikken, dat soort dingen. En de crativiteit die je erin kwijt kan is gewoon belachelijk, gisteren nog ergens een real life Bowser (mario) standbeeld voorbij zien komen die ook gewoon echt er op leek.
Ja die! daarom, je kan het zo gek wel bedenken en het toch kunnen maken, dat is gewoon tof.quote:Op donderdag 24 november 2016 17:21 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Die bowser heb ik ook langs zien komen. Maar ik dacht dat die via extern programma was gemaakt. via 3Dmax/blender ofzo?
Edit:
http://imgur.com/a/TU8OI
blijkbaar toch ingame gemaakt.
hij is aan het downloaden, ik ken mezelf als ik hem nu niet haal dan haal ik hem straks met kerst alsnog.quote:Op donderdag 24 november 2016 17:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja die! daarom, je kan het zo gek wel bedenken en het toch kunnen maken, dat is gewoon tof.
In de update notes van de update vandaag:quote:Op donderdag 24 november 2016 16:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Qua management simulation is het wel (erg) simpel.
das king coaster (die mascotte) uitgehakt in het landquote:Op donderdag 24 november 2016 15:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk op die schaamlippen op de achtergrond.
Wat een pleuriswerk, na veel gepiel eindelijk een achtbaan die aan alle eisen voldeed (en er uiteindelijk best goed uitzag)quote:Op donderdag 24 november 2016 10:40 schreef hiddit het volgende:
Bij the great tree had Ik uit eindelijk maar 1 van de workshop gehaald
Jaaa, meteen een zooi ontworpen ingangen erbij . Voor de creatief beperkten zoals ik .quote:Op donderdag 24 november 2016 19:35 schreef Morri2 het volgende:
[..]
In de update notes van de update vandaag:
- Added a "harder" challenge mode
En nog een hoop meer.
Jij accepteert het tenminste nog.quote:Op vrijdag 25 november 2016 10:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Jaaa, meteen een zooi ontworpen ingangen erbij . Voor de creatief beperkten zoals ik .
ik word onderhand wel steeds handiger met achtbanen maar gebouwtjes (winkeltjes etc) maken is gewoon kansloos bij me. Meestal kom ik niet verder dan 4 muren en een torentje of 'prop' en een uithangbord. Nu ben ik wel bezig met het maken van een ingang in een sandbox pretpark, kijken of het iets moois kan worden.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
Jij accepteert het tenminste nog.
Ik ben ook behoorlijk creatief beperkt, maar ik ben ook eigenwijs en wil dus alles zelf bouwen terwijl ik 't niet kan en er ook nooit tevreden over ben
Sinds ik het spel heb, heb ik nog maar 3 rides gebouwd ofzo. De rest allemaal kutten met gebouwtjes
Ja, daar ben ik ook mee bezigquote:Op vrijdag 25 november 2016 12:28 schreef jogy het volgende:
[..]
ik word onderhand wel steeds handiger met achtbanen maar gebouwtjes (winkeltjes etc) maken is gewoon kansloos bij me. Meestal kom ik niet verder dan 4 muren en een torentje of 'prop' en een uithangbord. Nu ben ik wel bezig met het maken van een ingang in een sandbox pretpark, kijken of het iets moois kan worden.
We maken er gewoon een wedstrijdje van, over een week laten we beide ons best gelukte ingang zien .quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:02 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook mee bezig
Al 3x
Oh boy is goedquote:Op vrijdag 25 november 2016 13:19 schreef jogy het volgende:
[..]
We maken er gewoon een wedstrijdje van, over een week laten we beide ons best gelukte ingang zien .
Maar dan wel helemaal zelf maken en niets downloaden.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:19 schreef jogy het volgende:
[..]
We maken er gewoon een wedstrijdje van, over een week laten we beide ons best gelukte ingang zien .
Is wel de bedoeling ja .quote:Op vrijdag 25 november 2016 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan wel helemaal zelf maken en niets downloaden.
Sommige objecten kan je niet vrij neerzetten volgens mij. maar je hebt een grid vinkje bij het bouwen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:32 schreef renwan het volgende:
Misschien ben ik wel scheel maar hoe krijg ik bij het maken van een gebouw de grid weg? Alles maar in vierkanten bouwen vind ik irritant.
Een half uur voor je avatar, jij bent volgens mij gewoon reddeloos verloren als je alle onderdeeltjes ziet straks. .quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:48 schreef 44rdbei het volgende:
Ik had gisteren maar een half uurtje om te spelen, ik heb alleen maar een avatar gemaakt. Dit weekend lekker bouwen
Avatars / characters maken doe ik meestal wel lang over, gelukkig waren er niet zo heel veel opties. Maar ik heb dat filmpje even gekeken en inderdaad, kan alle kanten op.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Een half uur voor je avatar, jij bent volgens mij gewoon reddeloos verloren als je alle onderdeeltjes ziet straks. .
Je hebt de Steam workshop in ieder geval alvast .quote:Op vrijdag 25 november 2016 16:46 schreef Komakie het volgende:
Zijn er ook dingen te downloaden ofzo?
Je hebt super veel opties, maar niet echt veel standaard dingen die je kunt neerzetten.
Ik bedoel dan huisjes enzo.
Hey dat is cool.quote:Op vrijdag 25 november 2016 16:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Je hebt de Steam workshop in ieder geval alvast .
Bijvoorbeeld: http://steamcommunity.com(...)uiredtags[]=Building
meer dan 18000 gebouwtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |