SPOILER: En meer:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay beelden:
Een oudere vergelijking van de 3 pre-release coaster games.
Screenshots van spelers:![]()
SPOILER: Een van de bijzondere dingen van dit spel is dat je elk gebouw, stukje voor stukje, naar je eigen smaak kan bouwen. De eerste spelers vinden dat helemaal geweldig en zijn massaal belachelijke toiletten aan het bouwen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 17-11-2016 18:49:56 ]I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
ik zie zo snel geen nieuws item BEHALVE DATTIE NU OFFICIEEL GERELEASD ISquote:Op donderdag 17 november 2016 17:28 schreef Civilian het volgende:
[..]
Linkje van de update?Is dat nu al de 3e grote update?
je kan ergens aangeven dat je wilt gaan testen, dan gaat er geen ghost karretje rijden, maar een echte...quote:Op donderdag 17 november 2016 18:50 schreef over_hedge het volgende:
Hoe kan je een ghost karretje laten tijden als je een coaster aan het bouwen bent?
Streamen via steam in home streaming. Ik draai 'm op m'n pc in 4k en stream 1080p naar m'n laptop. Is voor je laptop even zwaar als een youtubefilmpje kijken en ik merk echt niets van enige lag.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:56 schreef koningshof111 het volgende:
Lees net de system req. Mijn laptop gaat het niet halenGeen zin om alleen boven te zitten spelen
Er gaat veel tijd in zitten.quote:Op donderdag 17 november 2016 19:08 schreef mschol het volgende:
even een lelijke terrein overgang bedekt (en weer 10 minuten verder...):
[ afbeelding ]
met pijltje rechts kan je em direct laten beginnen?quote:Op donderdag 17 november 2016 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij mij staat de update in de wachtrij.
Oh ja, gelukt. Thanks. En is ook al gelijk klaar.quote:Op donderdag 17 november 2016 19:10 schreef mschol het volgende:
[..]
met pijltje rechts kan je em direct laten beginnen?
Dit lijkt me nou totaal geen game wat je op een console wil spelenquote:Op donderdag 17 november 2016 19:27 schreef Funkel het volgende:
Ik wil dit op de PS4! Iemand een idee of dat oooit gaat gebeuren?
Kan nog aangevuld worden natuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2016 18:56 schreef mschol het volgende:
de blueprints zijn wat karig die meegeleverd worden, ik had gehoopt dat het wat voller werd.. daar hebben we de workshop voor dan
dat was mij nog niet opgevallen, geen bins e.d. op slopes?
10%korting is niet jou ding?quote:Op donderdag 17 november 2016 19:29 schreef LompeHork het volgende:
Cool, ook maar aangeschaft nu hij officieel is gereleased
quote:Op donderdag 17 november 2016 19:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, die selecteerde ik maar toen werd de Store net vernieuwd
wat meer scenery en vermoedelijk wordt dan de excitement iets meer, maar prima coasterquote:Op donderdag 17 november 2016 20:08 schreef over_hedge het volgende:
Mijn eerste achtbaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja scenery komt er nog aanquote:Op donderdag 17 november 2016 20:22 schreef mschol het volgende:
[..]
wat meer scenery en vermoedelijk wordt dan de excitement iets meer, maar prima coaster
Ziet er mooi compact uitquote:Op donderdag 17 november 2016 20:08 schreef over_hedge het volgende:
Mijn eerste achtbaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zekerquote:Op donderdag 17 november 2016 20:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja scenery komt er nog aanGing me nu puur om de achtbaan. Vind hem er wel tof uitzien
scenario'squote:Op donderdag 17 november 2016 21:08 schreef delano.888 het volgende:
Al nieuwe dingen ontdekt die niet in de bèta zaten?
Tot nu toe valt het nog tegen.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:08 schreef delano.888 het volgende:
Al nieuwe dingen ontdekt die niet in de bèta zaten?
Type Invicible gebruiken en dan zoiets:quote:Op donderdag 17 november 2016 21:20 schreef mschol het volgende:
ik probeer in sandbox een coaster 200mph te laten gaan, maar dat is nog best lastig
dat vind mijn pc niet leukquote:Op donderdag 17 november 2016 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Type Invicible gebruiken en dan zoiets:
[ afbeelding ]
Drivetrain ook nog net over de rand laten gaan en je bent er
zit trouwens met een giga te prutsen, helemaal omhoog en mijn fps stort in elkaarquote:Op donderdag 17 november 2016 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ohdan kan ik er verder niets aan doen
Damn, dat is wel heel drastischquote:Op donderdag 17 november 2016 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
zit trouwens met een giga te prutsen, helemaal omhoog en mijn fps stort in elkaar(normaal ~60) met die heuvel: <30
het zijn de supports i.c.m. editting..quote:Op donderdag 17 november 2016 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Damn, dat is wel heel drastisch
Ah, dat verklaard wel het één en ander ja... hopelijk gaan ze de boel in de loop der dagen nog optimaliseren, kan me niet voorstellen dat ze het zo laten.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
het zijn de supports i.c.m. editting..
minder supports -> minder fps loss..
Ze hebben deze week al 2 patches uitgebracht waar ze het spel flink mee hebben geoptimaliseerd. De parken zijn 2,5x zo groot geworden.quote:Op donderdag 17 november 2016 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, dat verklaard wel het één en ander ja... hopelijk gaan ze de boel in de loop der dagen nog optimaliseren, kan me niet voorstellen dat ze het zo laten.
Ah, daar was ik niet van op de hoogte.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ze hebben deze week al 2 patches uitgebracht waar ze het spel flink mee hebben geoptimaliseerd. De parken zijn 2,5x zo groot geworden.
Heb je misschien dinsdag de nieuwste Nvidia driver geinstalleerd? Die is namelijk compleet ruk en haalt de performance van alle games naar beneden
ik had een specifieke situatie wat mijn pc niet leuk vond, heb een amd kaart, geen nvidiaquote:Op donderdag 17 november 2016 22:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ze hebben deze week al 2 patches uitgebracht waar ze het spel flink mee hebben geoptimaliseerd. De parken zijn 2,5x zo groot geworden.
Heb je misschien dinsdag de nieuwste Nvidia driver geinstalleerd? Die is namelijk compleet ruk en haalt de performance van alle games naar beneden
*tikt aan*quote:Op donderdag 17 november 2016 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had een specifieke situatie wat mijn pc niet leuk vond, heb een amd kaart, geen nvidia
quote:Op donderdag 17 november 2016 22:30 schreef lord_bono het volgende:
Wat zie ik nuRCT:W heeft de prijs verlaagd op Steam
ook andere webshops hebben de prijs aangepast (van ¤45,- naar ¤30 - ¤37)
quote:Op donderdag 17 november 2016 22:42 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Tof man, triggers!
(minder voor de klanten)
Ik hoop dat Atari meer pijn gaat voelen.quote:Op donderdag 17 november 2016 22:30 schreef lord_bono het volgende:
Wat zie ik nuRCT:W heeft de prijs verlaagd op Steam
ook andere webshops hebben de prijs aangepast (van ¤45,- naar ¤30 - ¤37)
Wowquote:Op donderdag 17 november 2016 22:42 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Tof man, triggers!
(minder voor de klanten)
Dat is niet "je kan nat worden", maar "je zal nat worden".quote:Op donderdag 17 november 2016 22:42 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Tof man, triggers!
(minder voor de klanten)
Ja een poncho heeft niet echt zin denk ik.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is niet "je kan nat worden", maar "je zal nat worden".
Nee, denk ik ook niet. Gewoon in je zwembroek/badpak.quote:Op donderdag 17 november 2016 23:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja een poncho heeft niet echt zin denk ik.
de items zijn gebaseerd op een 4x4 grid als ik mij niet vergis, je kan wel een 2x2 grid instellen waardoor je iets meer speling krijgtquote:Op donderdag 17 november 2016 23:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is het mogelijk om muurtjes en dergelijke te verkorten of zijn ze altijd per definitie 1 rasterdinges lang?
modden kan , wat ik begrepen heb, nog niet maar zou op ten duur wel komen..quote:Op donderdag 17 november 2016 23:58 schreef 0108daniel het volgende:
Oei ik ben net thuis van m'n werk en natuurlijk gelijk gespeeld.
Wat mij opvalt is dat er vrij weinig is bijgekomen.
Ook vallen de attracties erg tegen, volgens mij is er bij de flatrides niets bijgekomen.
Ik moet nog een deel van de livestream terugkijken of ze het over custom scenery hebben zodat het mogelijk is om zelf objecten te maken of dat er 'mods' verschijnen.
Niks ten nadelen van het spel want het is erg leuk, alleen had nu het spel dus uitgekomen is er wel wat meer van verwacht
Daar zit dus ook de limiet van het spel.quote:Op vrijdag 18 november 2016 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
modden kan , wat ik begrepen heb, nog niet maar zou op ten duur wel komen..
entja te weinig scenery items.. als ik zie dat er met het huidige spul complete nieuwe thema's uit de grond worden gestampt...
imho kan je er nu nog helemaal niets van zeggen:quote:Op vrijdag 18 november 2016 02:09 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Daar zit dus ook de limiet van het spel.
Het is leuk dat met de bestaande objecten iets kan maken en kan delen, maar dit gaat denk ik na een tijdje vervelen omdat je uiteindelijk toch veel dezelfde objecten terug blijft zien komen.
Er missen namelijk nog behoorlijk veel objecten die anders door de community gemaakt had kunnen worden.
Het zijn mede de makers van RCT3 en daar was custom scenery al wel mogelijk.
Ik snap dat het nu complexer in elkaar zit, maar met de techniek van tegenwoordig en de software zou dit toch wel mogelijk moeten zijn.
Maar we wachten af!
Daar was ik al een beetje bang voor... Best lastig om dan niet rechthoekige huisjes te maken dus...quote:Op donderdag 17 november 2016 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
de items zijn gebaseerd op een 4x4 grid als ik mij niet vergis, je kan wel een 2x2 grid instellen waardoor je iets meer speling krijgt
Als je via steam koopt kan je altijd 2 uur uitproberen en als het niet goed werkt een refund aanvragen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:19 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Hoe bevalt het spel? Zit echt heel erg te twijfelen of ik het ga kopen. Eerst maar eens kijken of mijn laptop het trekt denk ik....is er een demo ofzo? Kan ik uitporberen hoe het draait?
er zitten ook diversen in de eerste missie met die houten achtbaan wordt mooi getoond hoe je toxh een rond gebouw neer kan zetten,,feitelijk zijn het een heleboel losse gebouwen die in elkaar overlopen terwijl ze net een iets andere hoek hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2016 08:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daar was ik al een beetje bang voor... Best lastig om dan niet rechthoekige huisjes te maken dus...
wat zijn je specificaties?quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:19 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Hoe bevalt het spel? Zit echt heel erg te twijfelen of ik het ga kopen. Eerst maar eens kijken of mijn laptop het trekt denk ik....is er een demo ofzo? Kan ik uitporberen hoe het draait?
Okay, dat klinkt wel goed...quote:Op vrijdag 18 november 2016 08:27 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je via steam koopt kan je altijd 2 uur uitproberen en als het niet goed werkt een refund aanvragen.
Intel Core i7-5700HQ 2,7GHzquote:
Ik draai hem nu hierop:quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:17 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Intel Core i7-5700HQ 2,7GHz
GeForce GTX 950M
8GB
https://tweakers.net/pric(...)239nl/specificaties/
Deze dus. Is dat voldoende?
Dus dat zou betekenen dat alles op het laagste wel moet lukken, aangezien het bij mij net een tikkie nieuwer is? Als ik het goed zie.quote:Op vrijdag 18 november 2016 12:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik draai hem nu hierop:
https://tweakers.net/pric(...)440nl/specificaties/
Lukt prima alles op het laagst maar dan is die gewoon erg goed te spelen
Ik heb een i7-4720HQ met 950M en die draait 'm op 1920x1080 vrij soepel. Zodra ie minder soepel loopt zet ik de resolutie omlaag naar 1280x720. Denk dat ik een heel eind kom. En vergeet niet dat je altijd het spel kunt beperken door een max aantal bezoekers in te stellen voor je park.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:09 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Dus dat zou betekenen dat alles op het laagste wel moet lukken, aangezien het bij mij net een tikkie nieuwer is? Als ik het goed zie.
Thanksquote:Op vrijdag 18 november 2016 14:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb een i7-4720HQ met 950M en die draait 'm op 1920x1080 vrij soepel. Zodra ie minder soepel loopt zet ik de resolutie omlaag naar 1280x720. Denk dat ik een heel eind kom. En vergeet niet dat je altijd het spel kunt beperken door een max aantal bezoekers in te stellen voor je park.
Je zou 'm iig moeten kunnen draaien gebaseerd op je CPU en GPU.
Maar als Remzz 'm kan draaien op een 840M en core-i5 dan zou het idd geen probleem moeten zijn omdat zowel zijn cpu wat trager is (belangrijk voor de berekening van bv de AI van de bezoekers) als de gpu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:44 schreef LompeHork het volgende:
Mijn bezoekers zijn mietjes.Het is maar 3%, die er zo over denkt. Ik heb wel het idee dat die looping iets aan de kleine kant is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Hoe doe je makkelijk die hoge 3 (en andere getallen) na een letter, is daar een manier voor buiten alt codes onthouden?quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:43 schreef Danny het volgende:
omg, 42 minuten lachen om een zwaar gefrustreerde Nerd3 die de releaseversie van RCTW speelt.
Gameplayreview van Rollercoaster Tycoon World is hilarisch
Waarom zijn reviews van bagger altijd zo leuk?
[ sup ] en [ /sup ]quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe doe je makkelijk die hoge 3 (en andere getallen) na een letter, is daar een manier voor buiten alt codes onthouden?
En anti aliasing uitzettenquote:Op vrijdag 18 november 2016 14:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb een i7-4720HQ met 950M en die draait 'm op 1920x1080 vrij soepel. Zodra ie minder soepel loopt zet ik de resolutie omlaag naar 1280x720. Denk dat ik een heel eind kom. En vergeet niet dat je altijd het spel kunt beperken door een max aantal bezoekers in te stellen voor je park.
Je zou 'm iig moeten kunnen draaien gebaseerd op je CPU en GPU.
Maar als Remzz 'm kan draaien op een 840M en core-i5 dan zou het idd geen probleem moeten zijn omdat zowel zijn cpu wat trager is (belangrijk voor de berekening van bv de AI van de bezoekers) als de gpu.
Ja ok maar dat werkt dus niet overal. Dacht dat je een manier wist voor overal. En toen ben ik zelf gaan googlen, en wat blijkt? ctrl+alt+ 2/3 werkt wel overal!quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:05 schreef Danny het volgende:
[..]
[ sup ] en [ /sup ]
Kun je ook zien door bij het quoten in het reageerden te kijken
op zowel IE, chrome als FF doet dat helemaal niets hier?quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja ok maar dat werkt dus niet overal. Dacht dat je een manier wist voor overal. En toen ben ik zelf gaan googlen, en wat blijkt? ctrl+alt+ 2/3 werkt wel overal!
Ok haha hier wel op meerdere computers. Geen idee. Anyway mijn antwoord heb ikquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
op zowel IE, chrome als FF doet dat helemaal niets hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |