SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2016 15:44 schreef LompeHork het volgende:
Mijn bezoekers zijn mietjes.Het is maar 3%, die er zo over denkt. Ik heb wel het idee dat die looping iets aan de kleine kant is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Hoe doe je makkelijk die hoge 3 (en andere getallen) na een letter, is daar een manier voor buiten alt codes onthouden?quote:Op vrijdag 18 november 2016 14:43 schreef Danny het volgende:
omg, 42 minuten lachen om een zwaar gefrustreerde Nerd3 die de releaseversie van RCTW speelt.
Gameplayreview van Rollercoaster Tycoon World is hilarisch
Waarom zijn reviews van bagger altijd zo leuk?
[ sup ] en [ /sup ]quote:Op vrijdag 18 november 2016 16:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoe doe je makkelijk die hoge 3 (en andere getallen) na een letter, is daar een manier voor buiten alt codes onthouden?
En anti aliasing uitzettenquote:Op vrijdag 18 november 2016 14:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb een i7-4720HQ met 950M en die draait 'm op 1920x1080 vrij soepel. Zodra ie minder soepel loopt zet ik de resolutie omlaag naar 1280x720. Denk dat ik een heel eind kom. En vergeet niet dat je altijd het spel kunt beperken door een max aantal bezoekers in te stellen voor je park.
Je zou 'm iig moeten kunnen draaien gebaseerd op je CPU en GPU.
Maar als Remzz 'm kan draaien op een 840M en core-i5 dan zou het idd geen probleem moeten zijn omdat zowel zijn cpu wat trager is (belangrijk voor de berekening van bv de AI van de bezoekers) als de gpu.
Ja ok maar dat werkt dus niet overal. Dacht dat je een manier wist voor overal. En toen ben ik zelf gaan googlen, en wat blijkt? ctrl+alt+ 2/3 werkt wel overal!quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:05 schreef Danny het volgende:
[..]
[ sup ] en [ /sup ]
Kun je ook zien door bij het quoten in het reageerden te kijken
op zowel IE, chrome als FF doet dat helemaal niets hier?quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja ok maar dat werkt dus niet overal. Dacht dat je een manier wist voor overal. En toen ben ik zelf gaan googlen, en wat blijkt? ctrl+alt+ 2/3 werkt wel overal!
Ok haha hier wel op meerdere computers. Geen idee. Anyway mijn antwoord heb ikquote:Op vrijdag 18 november 2016 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
op zowel IE, chrome als FF doet dat helemaal niets hier?
Sinds de laatste update draait het spel als een zonnetjequote:Op woensdag 2 november 2016 22:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb een complete nieuwe pc gekocht hiervoor maar laatst een compleet park gedownload en mijn fps kelderde naar 15!!
f12quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:11 schreef Morri2 het volgende:
Hoe maak je eigenlijk screenshots? Print Screen lijkt niets te doen?
Dank je. Ik gebruik Steam eigenlijk nooit op die manier. Was even puzzelen, maar ik heb het gevonden.quote:Op zaterdag 19 november 2016 14:14 schreef mschol het volgende:
[..]
f12
vervolgens uploaden naar steam, plaatje online openen, rechtermuisklik op plaatje en kiezen voor copy url
die tussen img tags op forum plaatsen
Leuk!quote:Op zaterdag 19 november 2016 15:33 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Dank je. Ik gebruik Steam eigenlijk nooit op die manier. Was even puzzelen, maar ik heb het gevonden.
Beginnetje van de Entrance is gemaakt. Nog lang niet af, maar:
[ afbeelding ]
En 's nachts ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
Binnen op de begane grond zijn er twee informatiestalletjes:
[ afbeelding ]
En op de eerste verdieping zijn er WCs en een leuk uitzicht. Alles daarboven is voor de sier. Ik ben net begonnen met het gebouw te versieren, van licht te voorzien en op te leuken.
Ik heb nog geen ride gebouwd lol
Ja, ik twijfelde er ook een beetje aan. Gevalletje: "Wat een leuk ding! Die MOET ik ergens neerzetten." En dan past het er eigenlijk nietquote:Op zaterdag 19 november 2016 16:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Leuk!Die ophaalbrug is alleen wel een beetje raar zo
Zou eigenlijk beter in het midden van het gebouw passen.quote:Op zaterdag 19 november 2016 16:32 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ja, ik twijfelde er ook een beetje aan. Gevalletje: "Wat een leuk ding! Die MOET ik ergens neerzetten." En dan past het er eigenlijk niet
vaak vreet het tijd en ziet het er nog niet uit..quote:Op zaterdag 19 november 2016 17:17 schreef Sjouveur het volgende:
Dit spel vreet echt zoveel tijd, ben de hele middag bezig geweest. Het kost veel tijd, maar het resultaat is uiteindelijk wel erg gaaf, ik zal binnenkort weer eens wat screenshots posten
Wat grappig, ik had vanmiddag echt exact hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 19 november 2016 20:54 schreef JochemP het volgende:
Na uren besteed te hebben aan het kijken naar filmpjes van andere mensen die dingen bouwen heb ik nu ook het spel gekocht. Ik vind het alleen echt onwijs lastig om inspiratie te krijgen. Ik heb wel wat ideeen opgedaan maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Als ik een nieuw park start en ik heb een enorme vlakte voor mijn neus met honderden dingen die ik kan bouwen dan verdwijnen al die ideeen ineens en verzuip ik in alle opties. Eigenlijk zoek ik een goeie manier om een park te beginnen. Hoe doen jullie dat?
Dit. Als je verzuipt in de honderden opties, dan laat al die opties dan in eerste instantie voor wat ze zijn. Wat tips die zouden kunnen helpen:quote:Op zaterdag 19 november 2016 21:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat grappig, ik had vanmiddag echt exact hetzelfde probleem. Dus ben ik maar gewoon begonnen met wat ik in RCT altijd deed: een lange main street met wat shops en dan een groot reuzenrad. Verder ook nog weinig scenery maar dat komt nog wel
.
Gewoon maar ergens mee beginnen inderdaad.. Soms wordt het bagger, soms wordt het mooi. Maar het kost inderdaad wel flink wat tijd, al krijg je er na een tijdje wel meer handigheid in.quote:Op zaterdag 19 november 2016 20:54 schreef JochemP het volgende:
Na uren besteed te hebben aan het kijken naar filmpjes van andere mensen die dingen bouwen heb ik nu ook het spel gekocht. Ik vind het alleen echt onwijs lastig om inspiratie te krijgen. Ik heb wel wat ideeen opgedaan maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Als ik een nieuw park start en ik heb een enorme vlakte voor mijn neus met honderden dingen die ik kan bouwen dan verdwijnen al die ideeen ineens en verzuip ik in alle opties. Eigenlijk zoek ik een goeie manier om een park te beginnen. Hoe doen jullie dat?
ziet er mooi uit.quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:07 schreef StevenX het volgende:
[..]
Gewoon maar ergens mee beginnen inderdaad.. Soms wordt het bagger, soms wordt het mooi. Maar het kost inderdaad wel flink wat tijd, al krijg je er na een tijdje wel meer handigheid in.
Ik ben vandaag begonnen met een waardige parkingang:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 november 2016 22:07 schreef StevenX het volgende:
[..]
Gewoon maar ergens mee beginnen inderdaad.. Soms wordt het bagger, soms wordt het mooi. Maar het kost inderdaad wel flink wat tijd, al krijg je er na een tijdje wel meer handigheid in.
Ik ben vandaag begonnen met een waardige parkingang:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |