abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166736551
Mijn bezoekers zijn mietjes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 18 november 2016 @ 15:50:05 #92
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166736671
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:44 schreef LompeHork het volgende:
Mijn bezoekers zijn mietjes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar 3%, die er zo over denkt. Ik heb wel het idee dat die looping iets aan de kleine kant is.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_166737732
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 november 2016 14:43 schreef Danny het volgende:
omg, 42 minuten lachen om een zwaar gefrustreerde Nerd3 die de releaseversie van RCTW speelt.
Gameplayreview van Rollercoaster Tycoon World is hilarisch

Waarom zijn reviews van bagger altijd zo leuk?
Hoe doe je makkelijk die hoge 3 (en andere getallen) na een letter, is daar een manier voor buiten alt codes onthouden?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_166738441
De hoeveelheid creative vrijheid in dit spel is echt bizar :D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_166739635

wat een fijn simpel nummer is het toch :@
  Admin vrijdag 18 november 2016 @ 19:05:21 #96
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_166740185
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 16:50 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Hoe doe je makkelijk die hoge 3 (en andere getallen) na een letter, is daar een manier voor buiten alt codes onthouden?
[ sup ] en [ /sup ]

Kun je ook zien door bij het quoten in het reageerden te kijken ;)
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_166740249
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 14:42 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik heb een i7-4720HQ met 950M en die draait 'm op 1920x1080 vrij soepel. Zodra ie minder soepel loopt zet ik de resolutie omlaag naar 1280x720. Denk dat ik een heel eind kom. En vergeet niet dat je altijd het spel kunt beperken door een max aantal bezoekers in te stellen voor je park.
Je zou 'm iig moeten kunnen draaien gebaseerd op je CPU en GPU.
Maar als Remzz 'm kan draaien op een 840M en core-i5 dan zou het idd geen probleem moeten zijn omdat zowel zijn cpu wat trager is (belangrijk voor de berekening van bv de AI van de bezoekers) als de gpu.
En anti aliasing uitzetten
pi_166740638
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:05 schreef Danny het volgende:

[..]

[ sup ] en [ /sup ]

Kun je ook zien door bij het quoten in het reageerden te kijken ;)
Ja ok maar dat werkt dus niet overal. Dacht dat je een manier wist voor overal. En toen ben ik zelf gaan googlen, en wat blijkt? ctrl+alt+ 2/3 werkt wel overal!
pi_166741365
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:23 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ja ok maar dat werkt dus niet overal. Dacht dat je een manier wist voor overal. En toen ben ik zelf gaan googlen, en wat blijkt? ctrl+alt+ 2/3 werkt wel overal!
op zowel IE, chrome als FF doet dat helemaal niets hier?
pi_166741448
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:52 schreef mschol het volgende:

[..]

op zowel IE, chrome als FF doet dat helemaal niets hier?
Ok haha hier wel op meerdere computers. Geen idee. Anyway mijn antwoord heb ik :P
  vrijdag 18 november 2016 @ 20:03:11 #101
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_166741603
Net gekocht. Kan niet wachten om te spelen :9.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_166741645
ik merk nu pas het knopje: "test activation on triggered objects" op :')
pi_166748187
Ook maar gehaald :D draait erg lekker.
Nostalgisch gevoel naar vroeger door Rollercoaster :D !
Net dat piratenlevel uitgespeeld op 3 sterren, morgen maar even verder kijken :)

Wat een opties zeg, zelfs of je augurken op je serveren op de hamburgers die je verkoopt :')_
pi_166749294

ben nog niet tevreden, maar het lijkt ergens op..
pi_166749594
Even mezelf quoten:

quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:29 schreef renwan het volgende:

[..]

Ik heb een complete nieuwe pc gekocht hiervoor maar laatst een compleet park gedownload en mijn fps kelderde naar 15 :')!!
Sinds de laatste update draait het spel als een zonnetje _O_ _O_
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_166750222
hmm.. eerste deel achtbaan is best leuk om bestaande scenery heen verwerkt..
nu nog het 2de en derde deel (elk heeft een block brake zodat ik 3 of 4 karretjes in kan gaan zetten)
pi_166755931
Hoe maak je eigenlijk screenshots? Print Screen lijkt niets te doen?
pi_166755976
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 14:11 schreef Morri2 het volgende:
Hoe maak je eigenlijk screenshots? Print Screen lijkt niets te doen?
f12
vervolgens uploaden naar steam, plaatje online openen, rechtermuisklik op plaatje en kiezen voor copy url

die tussen img tags op forum plaatsen
pi_166757117
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 14:14 schreef mschol het volgende:

[..]

f12
vervolgens uploaden naar steam, plaatje online openen, rechtermuisklik op plaatje en kiezen voor copy url

die tussen img tags op forum plaatsen
Dank je. Ik gebruik Steam eigenlijk nooit op die manier. Was even puzzelen, maar ik heb het gevonden.

Beginnetje van de Entrance is gemaakt. Nog lang niet af, maar:

En 's nachts ziet het er zo uit:

Binnen op de begane grond zijn er twee informatiestalletjes:

En op de eerste verdieping zijn er WCs en een leuk uitzicht. Alles daarboven is voor de sier. Ik ben net begonnen met het gebouw te versieren, van licht te voorzien en op te leuken.

Ik heb nog geen ride gebouwd lol
pi_166757919
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 15:33 schreef Morri2 het volgende:

[..]

Dank je. Ik gebruik Steam eigenlijk nooit op die manier. Was even puzzelen, maar ik heb het gevonden.

Beginnetje van de Entrance is gemaakt. Nog lang niet af, maar:

[ afbeelding ]

En 's nachts ziet het er zo uit:

[ afbeelding ]

Binnen op de begane grond zijn er twee informatiestalletjes:

[ afbeelding ]

En op de eerste verdieping zijn er WCs en een leuk uitzicht. Alles daarboven is voor de sier. Ik ben net begonnen met het gebouw te versieren, van licht te voorzien en op te leuken.

Ik heb nog geen ride gebouwd lol
Leuk! :) Die ophaalbrug is alleen wel een beetje raar zo :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_166757958
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 16:29 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Leuk! :) Die ophaalbrug is alleen wel een beetje raar zo :P
Ja, ik twijfelde er ook een beetje aan. Gevalletje: "Wat een leuk ding! Die MOET ik ergens neerzetten." En dan past het er eigenlijk niet :N
  zaterdag 19 november 2016 @ 17:07:02 #112
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166758493
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 16:32 schreef Morri2 het volgende:

[..]

Ja, ik twijfelde er ook een beetje aan. Gevalletje: "Wat een leuk ding! Die MOET ik ergens neerzetten." En dan past het er eigenlijk niet :N
Zou eigenlijk beter in het midden van het gebouw passen.
Fuck the EBU.
pi_166758665
Dit spel vreet echt zoveel tijd, ben de hele middag bezig geweest. Het kost veel tijd, maar het resultaat is uiteindelijk wel erg gaaf, ik zal binnenkort weer eens wat screenshots posten :)
pi_166758705
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 17:17 schreef Sjouveur het volgende:
Dit spel vreet echt zoveel tijd, ben de hele middag bezig geweest. Het kost veel tijd, maar het resultaat is uiteindelijk wel erg gaaf, ik zal binnenkort weer eens wat screenshots posten :)
vaak vreet het tijd en ziet het er nog niet uit.. ;(
  zaterdag 19 november 2016 @ 20:54:49 #115
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_166763085
Na uren besteed te hebben aan het kijken naar filmpjes van andere mensen die dingen bouwen heb ik nu ook het spel gekocht. Ik vind het alleen echt onwijs lastig om inspiratie te krijgen. Ik heb wel wat ideeen opgedaan maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Als ik een nieuw park start en ik heb een enorme vlakte voor mijn neus met honderden dingen die ik kan bouwen dan verdwijnen al die ideeen ineens en verzuip ik in alle opties. Eigenlijk zoek ik een goeie manier om een park te beginnen. Hoe doen jullie dat?
  zaterdag 19 november 2016 @ 21:05:15 #116
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_166763407
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 20:54 schreef JochemP het volgende:
Na uren besteed te hebben aan het kijken naar filmpjes van andere mensen die dingen bouwen heb ik nu ook het spel gekocht. Ik vind het alleen echt onwijs lastig om inspiratie te krijgen. Ik heb wel wat ideeen opgedaan maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Als ik een nieuw park start en ik heb een enorme vlakte voor mijn neus met honderden dingen die ik kan bouwen dan verdwijnen al die ideeen ineens en verzuip ik in alle opties. Eigenlijk zoek ik een goeie manier om een park te beginnen. Hoe doen jullie dat?
Wat grappig, ik had vanmiddag echt exact hetzelfde probleem :D. Dus ben ik maar gewoon begonnen met wat ik in RCT altijd deed: een lange main street met wat shops en dan een groot reuzenrad. Verder ook nog weinig scenery maar dat komt nog wel :+.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_166764052
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 november 2016 21:05 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat grappig, ik had vanmiddag echt exact hetzelfde probleem :D. Dus ben ik maar gewoon begonnen met wat ik in RCT altijd deed: een lange main street met wat shops en dan een groot reuzenrad. Verder ook nog weinig scenery maar dat komt nog wel :+.
Dit. Als je verzuipt in de honderden opties, dan laat al die opties dan in eerste instantie voor wat ze zijn. Wat tips die zouden kunnen helpen:

Maak een algemeen plan voor het park. Wil je het park opdelen in verschillende thema's? Wil je transport rides die je alvast kunt inplannen? Wil je een main street? Wil je bergen en/of water? Zo ja, waar ongeveer? Kortom: hoe ga je in grote lijnen die enorme vlakte indelen? Start dus vanaf het grote idee erachter, en ga het grote plan stukje bij beetje invullen.

Begin dan bijvoorbeeld met, heel simpel, de ingang. Of een shopje. Begin met een eenvoudig huisje in een bepaalde stijl. Speel eerst eens alleen met muren en deuropeningen in een bepaalde stijl, en ga pas daarna aan de slag met ramen en deuren, licht, props, etc.

Vaak krijg je al doende nieuwe ideeen. Maar daarvoor moet je dus wel eerst begonnen zijn :D
pi_166765140
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 20:54 schreef JochemP het volgende:
Gewoon maar ergens mee beginnen inderdaad.. Soms wordt het bagger, soms wordt het mooi. Maar het kost inderdaad wel flink wat tijd, al krijg je er na een tijdje wel meer handigheid in.

Ik ben vandaag begonnen met een waardige parkingang:

zaterdag 19 november 2016 @ 22:10:24 #119
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166765213
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 22:07 schreef StevenX het volgende:

[..]

Gewoon maar ergens mee beginnen inderdaad.. Soms wordt het bagger, soms wordt het mooi. Maar het kost inderdaad wel flink wat tijd, al krijg je er na een tijdje wel meer handigheid in.

[ afbeelding ]
ziet er mooi uit.
Fuck the EBU.
pi_166766500
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 22:07 schreef StevenX het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
^O^

hoe heb je die lampjes boven de poorten gedaan (close up plaatje?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')