pad selecteren -> select grid en vervolgens kan je iets aanvinken waardoor je vierkante paden krijgtquote:Op dinsdag 22 november 2016 23:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe maak je die paden zo vierkant? Of is dat gewoon een 10m breed pad en die trap een smalle?
Staat op mijn to-do lijstje als ik klaar ben met de career mode (al zal er vast iemand zijn die het nog veel mooier gaat maken dan ik ooit zal kunnen).quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:30 schreef delano.888 het volgende:
Ik wacht nog op de eerste die de hele Efteling upload, is vast iemand mee bezig
quote:Op woensdag 23 november 2016 12:48 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Staat op mijn to-do lijstje als ik klaar ben met de career mode (al zal er vast iemand zijn die het nog veel mooier gaat maken dan ik ooit zal kunnen).
Wat de fuck johquote:
wooden logs, wooden pillar en wooden post zo te zien...quote:Op woensdag 23 november 2016 12:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wat de fuck johDit soort dingen speel ik dus nog ff career mode voor, ik wist niet eens dat je dit soort dingen kon doen met... frames denk ik? Of is dit een mod?
SPOILER: WIPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door mschol op 23-11-2016 13:07:19 ]mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
| 1 2 3 4 | #+##+##+# #+++++++# ##++#++## ++++#++++ |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op woensdag 23 november 2016 14:05 schreef mschol het volgende:
ik heb ook een beetje inspiratie nodig..
mijn hoofdingang heeft op de 1ste verdieping de nodige facilities (geen shops, die komen wel in het park)
de begane grond is nog kaal en daar wil ik wat inspiratie
dit is de layout:
[ code verwijderd ]
+ = pad
# = leeg
op de onderste regel gaan de paden omhoog
dit idee is het dan:Misschien kun je hier wat inspiratie op doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://steamcommunity.com(...)rt=trend&p=1&days=90"Ik heb nog met hem gekoerst"
Vorige week nog in gezetenquote:Op woensdag 23 november 2016 18:31 schreef TigerXtrm het volgende:
Als ik dit soort dingen zie dan denk ik meteen bij mezelf 'waarom zou ik het nog proberen'![]()
Dat is wel zo makkelijk, hoef je enkel de blauwdrukken te downlaoden.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Vorige week nog in gezetenHet is dan ook mijn intentie om de efteling helemaal na te gaan maken. Of althans, in het spel. Ik heb geen tijd om alle assets te designen maar zo te zien doen anderen dat al
Ik weet hetquote:Op woensdag 23 november 2016 20:24 schreef mschol het volgende:
[..]
en daarna is het party hard voor die mensen![]()
Boquote:Op woensdag 23 november 2016 20:01 schreef lord_bono het volgende:
Nieuwe live stream, Workshop Wonderland:
quote:Op woensdag 23 november 2016 20:35 schreef mschol het volgende:
oeh, lots of foxy's dus in m'n park stoppen
ik had compleet gemist dat bo daar de "stem" voor had gedaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |