abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 augustus 2016 @ 11:59:53 #51
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164196089
Dat probleem ken ik. Niet dat ik ooit een PT gehad heb, maar ik merk wel dat als ik alleen moet gaan sporten 't allemaal veel minder vanzelfsprekend is dat ik ook echt ga als ik dat gepland heb.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_164196117
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 11:59 schreef MutedFaith het volgende:
Dat probleem ken ik. Niet dat ik ooit een PT gehad heb, maar ik merk wel dat als ik alleen moet gaan sporten 't allemaal veel minder vanzelfsprekend is dat ik ook echt ga als ik dat gepland heb.
Ja ik plan nu al 3 dagen, en dan is het; oh het regent, ga morgen wel.

Maar moet gewoon de draad oppakken en niet zo slap zijn.
pi_164196158
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 11:59 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ik heb het ooit gemixt met goldstrike, daarna een jaar geen energydrank gelust.
Had ik dat maar volgehouden haha. Nu heel soms een red bull sugar free.
En drink je het dan omdat je het nodig hebt (wakker worden), of gewoon omdat je het lekker vindt?

Sporten heb ik ingebouwd in m'n agenda, dus ik ga standard op ma, wo, do, za. Niet gaan is in principe geen optie. Óf ik moet het heel druk hebben of verrot moe zijn, zoals een maand terug.
pi_164196304
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 12:03 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

En drink je het dan omdat je het nodig hebt (wakker worden), of gewoon omdat je het lekker vindt?

Sporten heb ik ingebouwd in m'n agenda, dus ik ga standard op ma, wo, do, za. Niet gaan is in principe geen optie. Óf ik moet het heel druk hebben of verrot moe zijn, zoals een maand terug.
Eerst omdat ik het nodig had, had toen ook pillen uit de smartshop omdat ik zo moe was.
Maar dat is nu gelukkig niet meer, dus nu gewoon omdat ik het lekker vind, wel ijskoud haha.

Ja dat moet ik ook doen, maar toch heb ik nog niet de discipline er me dan aan te houden. Eerst was m'n zus ook lid en gingen we samen, maar die is verhuist dus gaat niet meer mee.
pi_164196314
Had stacker 4 volgens mij uit de smartshop. Niet voor gewichtsverlies, waar ze voor zijn, maar puur voor energie, maar hielp ook niet echt, troep gewoon.
pi_164196485
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 11:58 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Nee nog 2 weken, maar hij is nu 2 weken op vakantie.

Merk dat ik nu ik het alleen moet doen veel minder motivatie heb, dus maar even oproepje geplaatst.
Wat voor mij altijd helpt, niet wachten tot je motivatie hebt maar het gewoon een gewoonte maken. 's Ochtends al je sportkleren klaarleggen, als je thuis bent meteen aantrekken, en jezelf de voordeur uitzetten zonder nadenken. Als dat eenmaal gelukt is voelt het al stom om niet meer te gaan sporten ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164196546
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 12:16 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wat voor mij altijd helpt, niet wachten tot je motivatie hebt maar het gewoon een gewoonte maken. 's Ochtends al je sportkleren klaarleggen, als je thuis bent meteen aantrekken, en jezelf de voordeur uitzetten zonder nadenken. Als dat eenmaal gelukt is voelt het al stom om niet meer te gaan sporten ;)
Daar moet ik nog even aan werken, had ze net al aan, toen weer omgekleed naar gewone kleren en alleen even naar de sportschool gereden om te wegen, echt heel dom eigenlijk. :')
pi_164196565
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 12:19 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Daar moet ik nog even aan werken, had ze net al aan, toen weer omgekleed naar gewone kleren en alleen even naar de sportschool gereden om te wegen, echt heel dom eigenlijk. :')
Wow, dan moet je wel echt een hekel hebben aan sporten?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164196608
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 12:20 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wow, dan moet je wel echt een hekel hebben aan sporten?
Ja ik schaam me gewoon om het te zeggen, het is wel echt heel erg, ik bedoel, het regende, en ik was er al, maar ik ging alleen even wegen :@ :@
pi_164196648
Je hoeft niet te sporten. Er zijn in deze reeks mensen heel veel afgevallen zonder te sporten, maar dan kun je je niet de regelmatige uitschieters die jij hebt veroorloven.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_164196666
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 12:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je hoeft niet te sporten. Er zijn in deze reeks mensen heel veel afgevallen zonder te sporten, maar dan kun je je niet de regelmatige uitschieters die jij hebt veroorloven.
Nee dat klopt, teveel uitschieters de laatste tijd, dan denk ik ; ach een keer kan wel. Maar het wordt gewoon te vaak. Nu dus weer strak aan m'n schema houden. En toch weer sporten.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 12:26:38 #62
319308 Tink89
To live is to dance
pi_164196699
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 12:25 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Nee dat klopt, teveel uitschieters de laatste tijd, dan denk ik ; ach een keer kan wel. Maar het wordt gewoon te vaak. Nu dus weer strak aan m'n schema houden. En toch weer sporten.
Is er geen sport die je wel leuk vindt? Ik heb een hekel aan de sportschool, maar laat me stijldansen, paardrijden, klassiek ballet doen of uren op het strand vliegeren bijvoorbeeld, en ik ben gelukkig.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_164196722
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 12:26 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Is er geen sport die je wel leuk vindt? Ik heb een hekel aan de sportschool, maar laat me stijldansen, paardrijden, klassiek ballet doen of uren op het strand vliegeren bijvoorbeeld, en ik ben gelukkig.
Mwah niet echt, sowieso alles met verplichting vind ik al niet leuk. Dus bijvoorbeeld basketbal vind ik wel leuk, maar de verplichte trainingen en wedstrijden vind ik niks.

In de sportschool probeer ik al zoveel mogelijk te doen wat ik wel redelijk leuk vind.
pi_164196796
Ik heb aardig wat trays red bull light gedronken, totaal niet omdat ik het nodig had om wakker te blijven (heeft geen effect op mij) maar gewoon omdat ik het lekker vond :@

Afgelopen vakantie ook weer twee blikjes gedronken. Maar vind het nu vooral zonde van het geld.
pi_164196821
Ik denk dat je veel verder komt door je eetpatroon zo aan te passen dat je het goed vol kunt houden. Beetje jammer dat die PT dat dus helemaal niet heeft gedaan.
pi_164196824
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 12:31 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb aardig wat trays red bull light gedronken, totaal niet omdat ik het nodig had om wakker te blijven (heeft geen effect op mij) maar gewoon omdat ik het lekker vond :@

Afgelopen vakantie ook weer twee blikjes gedronken. Maar vind het nu vooral zonde van het geld.
Ja tikt qua geld aardig aan, 1,25 per blikje red bull hier. Maarja, vind hem wel lekkerder dan bijvoorbeeld een goedkoop merk.
pi_164196830
En gewoon wandelen PP? Niet echt sport maar bewegen is ook al erg belangrijk.
pi_164196845
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 12:32 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dat je veel verder komt door je eetpatroon zo aan te passen dat je het goed vol kunt houden. Beetje jammer dat die PT dat dus helemaal niet heeft gedaan.
Ja opzich, maar heb 23 augustus weer een afspraak met dietiste, dan met haar maar een schema maken wat wat makkelijker vol te houden is.
pi_164196851
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 12:33 schreef Sarabi het volgende:
En gewoon wandelen PP? Niet echt sport maar bewegen is ook al erg belangrijk.
Ja, moet 15.000 stappen per dag, de afgelopen 4 dagen haalde ik net de 5000. Echt beschamend eigenlijk. Dus dadelijk aan mijn begeleiding vragen (ik woon begeleid) of ze een stukje mee gaat wandelen ook al regent het.
pi_164196852
Qua energie oppeppers zonder calorieen is espresso voor mij top :P En een koude cola light.

Laatst in de spa heb ik ook iets heel lekkers gedronken: Verse muntthee met een stokje kaneel en 3 kleine rode chilipepertjes erin. Daar word je ook wel wakker van (vereist wel een beetje honing allicht dus dan niet helemaal kcal-vrij)..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_164196863
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 12:19 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Daar moet ik nog even aan werken, had ze net al aan, toen weer omgekleed naar gewone kleren en alleen even naar de sportschool gereden om te wegen, echt heel dom eigenlijk. :')
Gereden zelfs :D

Pak liever de fiets, heb ik er iig weer ruim 3km enkele reis opzitten.

Maar wat al eerder is gezegd- misschien moet je je minder focussen op het sporten en meer kijken naar wat je binnenkrijgt. SQ is een mooi voorbeeld- volgens mij wandelde ze alleen maar, maar met haar eetpatroon van ong. 1600 kcal/dag is ze hartstikke veel afgevallen!

quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 12:34 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ja, moet 15.000 stappen per dag, de afgelopen 4 dagen haalde ik net de 5000. Echt beschamend eigenlijk. Dus dadelijk aan mijn begeleiding vragen (ik woon begeleid) of ze een stukje mee gaat wandelen ook al regent het.
Gister haalde ik ook krap aan de 5100 hoor. 's Middags was ik vrij en heb ik tot 23:00 Gilmore Girls zitten kijken op Netflix :')
pi_164196881
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 12:34 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Gereden zelfs :D

Pak liever de fiets, heb ik er iig weer ruim 3km enkele reis opzitten.

Maar wat al eerder is gezegd- misschien moet je je minder focussen op het sporten en meer kijken naar wat je binnenkrijgt. SQ is een mooi voorbeeld- volgens mij wandelde ze alleen maar, maar met haar eetpatroon van ong. 1600 kcal/dag is ze hartstikke veel afgevallen!
Ja erg he, het is 10 minuutjes fietsen :')
Maar heb toch de scooter gepakt.

Ja, meer focussen op eten denk ik en minder op het sporten.
pi_164196899
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 12:34 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ja, moet 15.000 stappen per dag, de afgelopen 4 dagen haalde ik net de 5000. Echt beschamend eigenlijk. Dus dadelijk aan mijn begeleiding vragen (ik woon begeleid) of ze een stukje mee gaat wandelen ook al regent het.
Ik lees vooral dat je veel dingen moet, en dat het vervolgens niet lukt.
Is het niet slimmer om met kleinere doelen te beginnen?
Als je steeds faalt is het ook niet gek dat je niet gemotiveerd bent (niet jouw schuld maar wel van die 'professionals')
pi_164196900
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 12:34 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Gereden zelfs :D

Pak liever de fiets, heb ik er iig weer ruim 3km enkele reis opzitten.

Maar wat al eerder is gezegd- misschien moet je je minder focussen op het sporten en meer kijken naar wat je binnenkrijgt. SQ is een mooi voorbeeld- volgens mij wandelde ze alleen maar, maar met haar eetpatroon van ong. 1600 kcal/dag is ze hartstikke veel afgevallen!
Onderschat wandelen ook niet he! Als je dat regelmatig doet is het supereffectief!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 3 augustus 2016 @ 12:37:01 #75
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164196911
Espresso ^O^
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')