abonnement Unibet Coolblue
pi_163500084
Hier op FOK! praten we graag over relaties. We praten er het liefst zoveel mogelijk over.
Er zit echter onderscheid tussen de mensen die over het algemeen moeite hebben met het aangaan van sociale contacten (en het ermee omgaan) en de mensen die zich al wel comfortabel voelen met sociale contacten en nu bezig zijn met daten of de voorbereiding daarvan.

Dit topic dient voor de tweede groep. Ben je er klaar voor te gaan daten maar weet je niet hoe dat aan te pakken? Of heb je een date, maar geen idee wat te gaan doen? Je date was een succes, maar hoe nu verder? Ben je wel klaar met daten, maar heb je toch wat nuttigs bij te dragen? Dan ben je in dit topic aan het juiste adres. Vind hier advies/ervaringen over het daten en alles wat erbij komt kijken. Je kan hier ook terecht om je meest recente ervaringen/overwinningen te posten. Ook voor steun ben je hier meer dan welkom. Tough love zul je hier ook tegenkomen en daar is helemaal niks mis mee. Soms kan een ''schop onder de kont'' je verder brengen. Gaat het je te snel? Geef dat aan en dan kijken we met z'n allen verder.

Er zijn een paar kleine, maar belangrijke regels waarvan wij verwachten dat je je eraan houdt:

Begin je met posten, doe dan ook lekker mee. Reageer op mensen die de moeite nemen advies te geven, geef je advies, doe dit dan op een normale toon. Toon respect voor alle posters, dat is het allerbelangrijkste. Advies mag gegeven worden, duidelijk advies, de zogenaamde schop onder de kont, allemaal prima. Name-calling, flamen, bashen en op de man spelen waarderen we niet, die posts zullen verwijderd worden.

Off-topic posten en slowchatten gaan we hier niet doen. Deze posts zullen dan ook verwijderd worden.

Verder vinden we het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt hier te posten, mits je natuurlijk aan de eisen zoals gesteld in de OP voldoet, het is dan ook niet de bedoeling andere users te weren, weg te sturen of wat dan ook. Is een user vervelend bezig? Ben je van mening dat een user in het verkeerde topic post? Zet een TR of schiet één van de R&P mods aan.

Nog een klein dingetje: Claim het topic niet!

Ben je nog niet toe aan daten? Dan hebben we daar een apart topic voor. Die verhalen kun je hier R&P / Het aangaan van sociale contacten topic #1 kwijt.

Natuurlijk gelden ook in dit topic de regels voor R&P en uiteraard above all, de FOK! Policy

Wij (de mods) houden het topic goed in de gaten. Houd je je niet aan de regels, dan ondernemen we actie. Geven we aanwijzingen, luister daar dan naar. Ben je het ergens niet mee eens? Dan kun je hier terecht.
  zondag 3 juli 2016 @ 23:34:02 #2
416020 K44S
The bearded man
pi_163500396
Ik weet niet of ik hier weer kan posten... maar waarom ook niet.

Vorige week zaterdagnacht het gezellig gehad in de plaatselijke pub met een dame die ik van gezicht al kende. Beetje zitten zoenen. Naar huis gebracht, verder niets gebeurt.

We hadden elkaars nummer al...en zij begon met intensief appen ("goede morgen... lekker aan t werk ? Etc etc).

Ik had eerst het idee van: niet te veel aandacht aan schenken... ik heb mezelf namelijk tijd voor mezelf belooft ( zal je altijd zien :') ).

Toch aandacht aan geschonken en vele uurtjes mee zitten W'appen.

Uiteindelijk gevraagd of ze een keer wat wil drinken en dat "vind ze best ".

Deze week gaat ze weer aan t werk nadat ze op een festival iets met dr knie heeft gedaan (volgens mij kniebanden gescheurd).

Enfin.

Deels heb ik het gevoel te zijn gebruikt als verveling omdat ze thuis zat met dr been omhoog.

Andere kant maakt het me niet zo veel uit en zie ik wel waar het beland.

:)

[ Bericht 1% gewijzigd door K44S op 04-07-2016 11:08:03 ]
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_163500468
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 23:34 schreef K44S het volgende:
Ik weet niet of ik hier weer kan posten... maar waarom ook niet.

Vorige week zaterdagnacht het gezellig gehad in de plaatselijke pub met een dame die ik van gezicht al kende. Beetje zitten zoenen. Naar huis gebracht, verder niets gebeurt.

We hadden elkaars nummer al...en zij begon met intensief appen ("goede morgen... lekker aan t werk ? Etc etc).

Ik had eerst het idee van: niet te veel aandacht aan schenken... ik heb mezelf namelijk tijd voor mezelf belooft ( zal je altijd zien :') ).

Toch aandacht aan geschonken en vele uurtjes mee zitten W'appen.

Uiteindelijk gevraagd of ze een keer wat wil drinken en dat "vind ze best ".

Deze week gaat ze weer aan t werk nadat ze op een festival iets met dr knie heeft gedaan (volgens mij enkelbanden gescheurd).

Enfin.

Deels heb ik het gevoel te zijn gebruikt als verveling omdat ze thuis zat met dr been omhoog.

Andere kant maakt het me niet zo veel uit en zie ik wel waar het beland.

:)
Uitkijken of je alleen op de saaie momenten als opvulling dient. Dit heb ik te vaak meegemaakt, ook dat er geen date komt maar eens in de zoveel tijd een bericht en dan blijkt ze zich dus te vervelen. Eigenwaarde goed in de gaten houden. Als ze je écht leuk vinden weten ze je wel te vinden ook als je niet veel aandacht schenkt aan die standaard app-gesprekjes.
  zondag 3 juli 2016 @ 23:45:34 #4
416020 K44S
The bearded man
pi_163500688
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 23:36 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Uitkijken of je alleen op de saaie momenten als opvulling dient. Dit heb ik te vaak meegemaakt, ook dat er geen date komt maar eens in de zoveel tijd een bericht en dan blijkt ze zich dus te vervelen. Eigenwaarde goed in de gaten houden. Als ze je écht leuk vinden weten ze je wel te vinden ook als je niet veel aandacht schenkt aan die standaard app-gesprekjes.
Ik ga het zeker ook in de gaten houden.

Valt wel op dat ze tot 2 maal toe naar de kroeg kwam op mijn "aanvraag ".


Ill keep you all posted
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_163500692
Geen zin om uit het vorige topic te quoten want zit mobiel maar zeik eens niet zo zeg. Ze is ziek. Jou appen staat nu misschien niet boven aan het lijstje met dingen om te doen met haar spaarzame energie

Of ze leest hier mee en ziet al je negatieve geneuzel en denkt geheel terechtterecht dat je er verder in kunt zakken :')
  maandag 4 juli 2016 @ 00:53:22 #6
416931 yats
(non) Average Joe
pi_163502203
Ben je toevallig de oudere broer van deezertje datisjammurzeg? Jullie lijken qua posts en gedrag nogal op elkaar en dat is ook meteen een verklaring voor de dates die niets worden.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 4 juli 2016 @ 01:30:40 #7
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163502562
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 00:53 schreef yats het volgende:
Ben je toevallig de oudere broer van deezertje datisjammurzeg? Jullie lijken qua posts en gedrag nogal op elkaar en dat is ook meteen een verklaring voor de dates die niets worden.
lijkt mij een kloontje
Oh.
pi_163503411
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 23:45 schreef Allures het volgende:
Geen zin om uit het vorige topic te quoten want zit mobiel maar zeik eens niet zo zeg. Ze is ziek. Jou appen staat nu misschien niet boven aan het lijstje met dingen om te doen met haar spaarzame energie

Of ze leest hier mee en ziet al je negatieve geneuzel en denkt geheel terechtterecht dat je er verder in kunt zakken :')
Je zou je eigen soort toch wel moeten herkennen?

Echt wel dat ze meer appen als ze vanwege omstandigheden zitten te vervelen :{w
pi_163503546
Zoveel drama om iemand die je toch al niet ziet zitten.

Kan een mod geen klooncheck laten doen? Anders krijgen we dit weer het komende half jaar. :{
  maandag 4 juli 2016 @ 08:07:18 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163503766
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 06:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Zoveel drama om iemand die je toch al niet ziet zitten.

Kan een mod geen klooncheck laten doen? Anders krijgen we dit weer het komende half jaar. :{
Hij is niet geband, dus klonen mag. En obvious is het wel, toch?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 4 juli 2016 @ 08:20:40 #11
456432 Kamina
Tenacious!
pi_163503842
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 00:53 schreef yats het volgende:
Ben je toevallig de oudere broer van deezertje datisjammurzeg? Jullie lijken qua posts en gedrag nogal op elkaar en dat is ook meteen een verklaring voor de dates die niets worden.
Gewoon een kloon.
1 + 1 = blauw
  maandag 4 juli 2016 @ 10:40:59 #12
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_163505203
Topic even gekoppeld aan deel 1; was wat onduidelijk dat er al een deel 2 was, dus er bleven nieuwe deel 2 topics komen :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 4 juli 2016 @ 10:42:44 #13
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_163505236
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 23:34 schreef K44S het volgende:
Ik weet niet of ik hier weer kan posten... maar waarom ook niet.

Vorige week zaterdagnacht het gezellig gehad in de plaatselijke pub met een dame die ik van gezicht al kende. Beetje zitten zoenen. Naar huis gebracht, verder niets gebeurt.

We hadden elkaars nummer al...en zij begon met intensief appen ("goede morgen... lekker aan t werk ? Etc etc).

Ik had eerst het idee van: niet te veel aandacht aan schenken... ik heb mezelf namelijk tijd voor mezelf belooft ( zal je altijd zien :') ).

Toch aandacht aan geschonken en vele uurtjes mee zitten W'appen.

Uiteindelijk gevraagd of ze een keer wat wil drinken en dat "vind ze best ".

Deze week gaat ze weer aan t werk nadat ze op een festival iets met dr knie heeft gedaan (volgens mij enkelbanden gescheurd).

Enfin.

Deels heb ik het gevoel te zijn gebruikt als verveling omdat ze thuis zat met dr been omhoog.

Andere kant maakt het me niet zo veel uit en zie ik wel waar het beland.

:)
  maandag 4 juli 2016 @ 11:37:55 #14
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_163506355
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 23:34 schreef K44S het volgende:
Ik weet niet of ik hier weer kan posten... maar waarom ook niet.

Vorige week zaterdagnacht het gezellig gehad in de plaatselijke pub met een dame die ik van gezicht al kende. Beetje zitten zoenen. Naar huis gebracht, verder niets gebeurt.

We hadden elkaars nummer al...en zij begon met intensief appen ("goede morgen... lekker aan t werk ? Etc etc).

Ik had eerst het idee van: niet te veel aandacht aan schenken... ik heb mezelf namelijk tijd voor mezelf belooft ( zal je altijd zien :') ).

Toch aandacht aan geschonken en vele uurtjes mee zitten W'appen.

Uiteindelijk gevraagd of ze een keer wat wil drinken en dat "vind ze best ".

Deze week gaat ze weer aan t werk nadat ze op een festival iets met dr knie heeft gedaan (volgens mij kniebanden gescheurd).

Enfin.

Deels heb ik het gevoel te zijn gebruikt als verveling omdat ze thuis zat met dr been omhoog.

Andere kant maakt het me niet zo veel uit en zie ik wel waar het beland.

:)
Ik snap het probleem niet. Jij bent er nog niet echt aan toe schrijf je, je appt beetje leuk... ze wil afspreken al klinkt het niet enthousiast, net zoals jij klinkt...

Persoonlijk denk ik, aan de hand van je verhaal, dat je wel erg snel conclusies trekt over wat zei denkt of voelt. Wellicht een beetje onzekerheid? Gewoon even wat gaan drinken en dan merk je het snel genoeg. Denk eraan, je bent er zelf ook niet echt klaar voor toch?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 4 juli 2016 @ 11:54:03 #15
416020 K44S
The bearded man
pi_163506698
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:37 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik snap het probleem niet. Jij bent er nog niet echt aan toe schrijf je, je appt beetje leuk... ze wil afspreken al klinkt het niet enthousiast, net zoals jij klinkt...

Persoonlijk denk ik, aan de hand van je verhaal, dat je wel erg snel conclusies trekt over wat zei denkt of voelt. Wellicht een beetje onzekerheid? Gewoon even wat gaan drinken en dan merk je het snel genoeg. Denk eraan, je bent er zelf ook niet echt klaar voor toch?
Ik heb meer het gevoel dat ik als afleiding functioneerde voor haar.

Maar we zullen zien.
En dat ik er "niet klaar" voor ben, betekend niet dat ik stop met daten.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 4 juli 2016 @ 12:07:25 #16
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_163506997
Hier zelf een soort van punt achter de "verkerings" gezet, of in ieder geval voor nu. Hoe leuk we het ook hadden, hij zette niet die stap verder. Het suffe aan alles is dat dat juist tot gevolg had dat hij zich eindelijk wél eens uitte. Geen ruzie of zoiets maar wel erg emotioneel allemaal, ook voor hem.
In ieder geval hebben we goed gepraat en aangegeven wat er fijn was en minder fijn. Maar de negatieve stem in mij zegt dat hij vooral bang is dat wat wel was kwijt te raken, we hadden het namelijk ook heel fijn en hebben veel gedeeld, hadden een fijn seksleven en hebben enorm gelachen samen. Waarom dan een punt/pauze? Omdat ik ondanks dat ik wel geduld heb en de optimist kan uithangen qua verloop niet meer zestien ben, wil toch wel weten welke kant iets opgaat na een aantal maanden.

Of het de tijd en moeite en liefde waard is. En dat weet ik dus niet. Hij kon me niet eens vertellen hoe hij "liefde" eigenlijk ziet. Dat zegt ook wel wat vind ik. In ieder geval dat we niet op dezelfde pagina zitten en in andere fases in ons leven. En ik denk dat hij (zoals veel mensen) heel erg dat WOW gevoel wil en ik heb dat gewoon niet zo (meer). Ik wantrouw zo'n gevoel juist inmiddels en vond het juist zo fijn om vanuit vriendschap iets aan te gaan. Misschien is dat ook het probleem..

Wat we nu hebben afgesproken is even helemaal geen contact meer. Moet het wel zo zijn dan is het over een tijd ook nog wel zo en is dat niet zo dan kom je daar ook achter. Wat ik in ieder geval niet ga doen is op dezelfde voet verder. Niet om iets af te dwingen maar dat hou ik gewoon niet vol, hoe geduldig ik ook blijk te zijn daarin. Wat hem weerhoudt? Daar moet hij zelf achter komen. Misschien voelt hij gewoon niet genoeg, of is het een plaatje in zijn hoofd waar het niet in past. Of het feit dat hij ook wel wat andere dingen aan zijn hoofd heeft. Merkte ook dat ik omdat hij niet zo spontaan was in zijn acties/reacties best wel weer open stond voor andere flirts, al heb ik daar verder niks mee gedaan.

Ik ben wel verdrietig/nu wat gelaten maar ook heel blij dat ik het een kans heb gegeven en heb ook gisteren wel veel fijne dingen gehoord over mezelf en over hoe hij het met me heeft gehad. Ik zie het zeer zeker niet als iets negatiefs. Maar makkelijk is dit nooit.
pi_163507776
Ooow Eef wat kut :(

Kun je concreet aangeven wat je miste bij hem?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 4 juli 2016 @ 12:48:18 #18
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_163508032
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooow Eef wat kut :(

Kun je concreet aangeven wat je miste bij hem?
de stap verder
  maandag 4 juli 2016 @ 13:37:31 #19
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_163509565
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooow Eef wat kut :(

Kun je concreet aangeven wat je miste bij hem?
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:48 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

de stap verder
Dankje..het is niks niet leuk nee.
Wat BoL zegt. En niet eens in conventionele zin qua toekomst ofzo. Je voelt gewoon vaak wel wanneer iemand niet helemaal voor je gaat of kan gaan. Het kan echt wel dat het gewoon iets in hem is (heb ook wel een idee wat) en dat het niks met mij te maken heeft maar dan nog..hoe lang moet je zoiets afwachten.

Ondanks de leuke tijden gaf het ook veel spanning en onzekerheid. Ik denk zelf dat het best goed tussen ons kan komen maar dan moet hij wel écht willen en water bij de wijn doen. Zoals het nu ging kwam dat gewoon veel meer van mij en dat wil ik niet meer. Wel lijkt het me heel erg moeilijk om hem niet meer te zien of te spreken, ook al wordt het weer vriendschappelijk. Dat zou echt een gemis zijn. Hij is echt zoveel leuker dan hij zelf doorheeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door eefje801 op 04-07-2016 13:46:32 ]
  maandag 4 juli 2016 @ 14:57:30 #20
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_163511812
Wie betaalt voor de eerste date.


Blijkbaar zijn er ook capabele coaches voor vrouwen _O_
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 4 juli 2016 @ 15:05:00 #21
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_163511998
Matthew Hussey is wel goed ( :9 ) ja
  maandag 4 juli 2016 @ 15:05:53 #22
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_163512015
quote:
15s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

[..]

Dankje..het is niks niet leuk nee.
Wat BoL zegt. En niet eens in conventionele zin qua toekomst ofzo. Je voelt gewoon vaak wel wanneer iemand niet helemaal voor je gaat of kan gaan. Het kan echt wel dat het gewoon iets in hem is (heb ook wel een idee wat) en dat het niks met mij te maken heeft maar dan nog..hoe lang moet je zoiets afwachten.

Ondanks de leuke tijden gaf het ook veel spanning en onzekerheid. Ik denk zelf dat het best goed tussen ons kan komen maar dan moet hij wel écht willen en water bij de wijn doen. Zoals het nu ging kwam dat gewoon veel meer van mij en dat wil ik niet meer. Wel lijkt het me heel erg moeilijk om hem niet meer te zien of te spreken, ook al wordt het weer vriendschappelijk. Dat zou echt een gemis zijn. Hij is echt zoveel leuker dan hij zelf doorheeft.
kies gewoon een normaal iemand ohne issues. Die moeten daar toch ergens wel een paar lopen?
  maandag 4 juli 2016 @ 15:35:44 #23
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_163512754
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:05 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

kies gewoon een normaal iemand ohne issues. Die moeten daar toch ergens wel een paar lopen?
Het ligt inderdaad ook aan mijn beoordelingsvermogen denk ik. Die zijn er vast wel.
  maandag 4 juli 2016 @ 15:36:36 #24
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_163512776
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:35 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het ligt inderdaad ook aan mijn beoordelingsvermogen denk ik. Die zijn er vast wel.
nee t begon al wel niet wel niet
ja nee wegwezen toch terug
hij is veranderd het is toch leuk
oh nee
  maandag 4 juli 2016 @ 16:00:05 #25
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_163513317
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:36 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee t begon al wel niet wel niet
ja nee wegwezen toch terug
hij is veranderd het is toch leuk
oh nee
Kennelijk doe ik dat, confronterend.
  FOK!fotograaf maandag 4 juli 2016 @ 16:14:55 #26
364681 over_hedge
pi_163513773
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 14:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Wie betaalt voor de eerste date.


Blijkbaar zijn er ook capabele coaches voor vrouwen _O_
2 min 30 geluisterd. tot dat hij zei: Ik behandel altijd mijn partner zoals ik mijn beste vriend zou doen.

Nou dat is echt een kut advies _O- Zou weinig meer daten dan. :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 4 juli 2016 @ 16:32:31 #27
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_163514240
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 16:14 schreef over_hedge het volgende:

[..]

2 min 30 geluisterd. tot dat hij zei: Ik behandel altijd mijn partner zoals ik mijn beste vriend zou doen.

Nou dat is echt een kut advies _O- Zou weinig meer daten dan. :D
Onthoud, het is advies voor vrouwen ;-)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  FOK!fotograaf maandag 4 juli 2016 @ 16:33:52 #28
364681 over_hedge
pi_163514268
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 16:32 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Onthoud, het is advies voor vrouwen ;-)
Ja dat zal best. Maar hij zegt toch echt dat hij dat zo doet. En hij is geen vrouw geloof ik. :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_163515402
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 16:33 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja dat zal best. Maar hij zegt toch echt dat hij dat zo doet. En hij is geen vrouw geloof ik. :)
De strekking van zijn verhaal is meer dat hij niet meer accepteert van een vrouw dan van een goede vriend.
pi_163530712
Ik schijn maandag ook een date te hebben :+ klikt wel leuk via whatsapp, maar dat moeten we in het echt eerst maar eens bekijken denk ik zo. Zit alleen nog even te denken wat we kunnen doen, weet niet wat voor weer het in Nederland is die dag en ik vond m'n oude hometown nou nooit zo heel bruisend :')
  dinsdag 5 juli 2016 @ 15:51:04 #31
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_163536421
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 11:08 schreef Toto69 het volgende:
Ik schijn maandag ook een date te hebben :+ klikt wel leuk via whatsapp, maar dat moeten we in het echt eerst maar eens bekijken denk ik zo. Zit alleen nog even te denken wat we kunnen doen, weet niet wat voor weer het in Nederland is die dag en ik vond m'n oude hometown nou nooit zo heel bruisend :')
Leuk! Nederland kennende zal het wel weer plenzen though :')
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_163536865
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 15:51 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Leuk! Nederland kennende zal het wel weer plenzen though :')
Ja, inderdaad. Zie de voorspelling al staan: regen.
Het regent hier al elke dag, ga ik op vakantie in NL regent het daar ook elke dag ;(
Maar goed, verzin wel wat leuks of zo. Goed gezelschap maakt veel goed.
pi_163538922
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:42 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
pi_163539963
Gisteren nog eens met iemand gedate, en heb ondertussen weer relatie

Dat is al van 2011 geleden dat ik nog een relatie had :o
  dinsdag 5 juli 2016 @ 19:35:35 #35
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_163541271
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 16:14 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Zie de voorspelling al staan: regen.
Het regent hier al elke dag, ga ik op vakantie in NL regent het daar ook elke dag ;(
Maar goed, verzin wel wat leuks of zo. Goed gezelschap maakt veel goed.
Ach, wie weet heb je geluk en kun je gewoon een terrasje doen. We kunnen altijd hopen dat de zomer opeens echt doorbreekt 8-)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 21:24:04 #36
416020 K44S
The bearded man
pi_163543461
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 19:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ach, wie weet heb je geluk en kun je gewoon een terrasje doen. We kunnen altijd hopen dat de zomer opeens echt doorbreekt 8-)
Zaterdag en Zondag :
http://www.nu.nl/weer
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 5 juli 2016 @ 21:25:29 #37
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_163543495
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:24 schreef K44S het volgende:

[..]

Zaterdag en Zondag :
http://www.nu.nl/weer
Kijk, de temperatuur gaat al de goede kant op. Nu nog even die regen weghalen van zondag en dan zit hij golden *O*
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 6 juli 2016 @ 07:18:58 #38
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_163550020
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 11:08 schreef Toto69 het volgende:
Ik schijn maandag ook een date te hebben :+ klikt wel leuk via whatsapp, maar dat moeten we in het echt eerst maar eens bekijken denk ik zo. Zit alleen nog even te denken wat we kunnen doen, weet niet wat voor weer het in Nederland is die dag en ik vond m'n oude hometown nou nooit zo heel bruisend :')
^O^

Met diegene die je altijd tagged op Facebook?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_163550208
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2016 07:18 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

^O^

Met diegene die je altijd tagged op Facebook?
Ligt eraan welke van de twee je bedoelt :'(
  woensdag 6 juli 2016 @ 17:05:12 #40
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_163561294
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2016 07:49 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ligt eraan welke van de twee je bedoelt :'(
Begint met een D.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_163561630
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2016 17:05 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Begint met een D.
Die is 17, dus nee :P wel een lief meisje tho
Nee, m'n date is een Friesje. woont vlakbij LWD.
  woensdag 6 juli 2016 @ 19:57:58 #42
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_163565151
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 17:18 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Die is 17, dus nee :P wel een lief meisje tho
Nee, m'n date is een Friesje. woont vlakbij LWD.
Gewaagd.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_163574533
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:57 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Gewaagd.
Been there, done that, got the t-shirt
  donderdag 7 juli 2016 @ 15:56:29 #44
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_163581971
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gisteren nog eens met iemand gedate, en heb ondertussen weer relatie

Dat is al van 2011 geleden dat ik nog een relatie had :o
Wait whut?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_163611794
Na een tijdje weer eens Tinder account aangemaakt. Nu krijg ik daarnet een notificatie dat ik een super like had ontvangen maar nu ik de app open zie ik er toch geen staan? Bug of u willen lokken om Tinder te gebruiken? Kut Trolls.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 01:51:54 #46
416020 K44S
The bearded man
pi_163615785
Updaten mijn bericht met zoen chick: vanavond gezien met de jongen waar ze "geen relatie in zit " mee zien zoenen.

Prima. Maar dat heeft mijn idee over haar ook weer opgelicht : klaar een doorgaan.

Voor de rest geen dates of nummers.

En ergens vind ik het "jammer" andere kant vind ik het best.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  zondag 10 juli 2016 @ 15:00:33 #47
47102 Elvi
miemkwien
pi_163642029
Hoe kom ik zo snel mogelijk aan een leuke date? Dat je zeg maar echt een leuke tijd hebt maar dat je niet zit opgescheept met iemand die gaat testen of je wel voor je eigen drinken gaat betalen of niet (je kent het type :') )
pi_163642271
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 15:00 schreef Elvi het volgende:
Hoe kom ik zo snel mogelijk aan een leuke date? Dat je zeg maar echt een leuke tijd hebt maar dat je niet zit opgescheept met iemand die gaat testen of je wel voor je eigen drinken gaat betalen of niet (je kent het type :') )
apps en datingsites maar als je echt een leuke wil moet je toch wat tijd investeren om te kunnen selecteren denk ik
  zondag 10 juli 2016 @ 15:11:58 #49
47102 Elvi
miemkwien
pi_163642297
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 15:10 schreef Allures het volgende:

[..]

apps en datingsites maar als je echt een leuke wil moet je toch wat tijd investeren om te kunnen selecteren denk ik
Het hoeft niet meteen de liefde van mn leven te zijn zeg maar. Op dit moment is een fwb ook prima, alleen heb ik geen f om wb aan voor te stellen _O-

-DMgolf in 3...2...1...-
pi_163642361
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 15:11 schreef Elvi het volgende:

[..]

Het hoeft niet meteen de liefde van mn leven te zijn zeg maar. Op dit moment is een fwb ook prima, alleen heb ik geen f om wb aan voor te stellen _O-

-DMgolf in 3...2...1...-
dan zul je toch nog moeten selecteren toch?
Niet iedereen heeft potentie om de f ook in te kunnen vullen

Een date is zo gescoord. Hoe meer 'eisen' hoe lastiger
  FOK!fotograaf zondag 10 juli 2016 @ 15:16:15 #51
364681 over_hedge
pi_163642424
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 15:11 schreef Elvi het volgende:

[..]

Het hoeft niet meteen de liefde van mn leven te zijn zeg maar. Op dit moment is een fwb ook prima, alleen heb ik geen f om wb aan voor te stellen _O-

-DMgolf in 3...2...1...-


Maar voor en fuckbuddy moet je toch gewoon op tinder gaan? Is als vrouw volgens mij vrij makkelijk daar.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 10 juli 2016 @ 15:21:46 #52
47102 Elvi
miemkwien
pi_163642564
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 15:14 schreef Allures het volgende:

[..]

dan zul je toch nog moeten selecteren toch?
Niet iedereen heeft potentie om de f ook in te kunnen vullen

Een date is zo gescoord. Hoe meer 'eisen' hoe lastiger
Ja daar heb je wel een punt. Ik ben niet zo van de ONS, dat zou wel makkelijker geweest zijn :')

quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 15:16 schreef over_hedge het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Maar voor en fuckbuddy moet je toch gewoon op tinder gaan? Is als vrouw volgens mij vrij makkelijk daar.
_O-

Niet als je dik bent ;)
pi_163642614
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 15:21 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja daar heb je wel een punt. Ik ben niet zo van de ONS, dat zou wel makkelijker geweest zijn :')

[..]

_O-

Niet als je dik bent ;)
ik ben ook dik en heb er nooit moeite mee :@
  zondag 10 juli 2016 @ 15:31:01 #54
47102 Elvi
miemkwien
pi_163642841
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 15:23 schreef Allures het volgende:

[..]

ik ben ook dik en heb er nooit moeite mee :@
Serieus? Hoe dik? Obees?
  zondag 10 juli 2016 @ 15:34:44 #55
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_163642946
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 22:22 schreef Belgosome het volgende:
Na een tijdje weer eens Tinder account aangemaakt. Nu krijg ik daarnet een notificatie dat ik een super like had ontvangen maar nu ik de app open zie ik er toch geen staan? Bug of u willen lokken om Tinder te gebruiken? Kut Trolls.
Moet je wat langer scrollen, meestal krijg je eerst een paar gewone waarna je superlike zichtbaar wordt.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_163644102
Hier ook een (ex)dikkerdje dat altijd fuckbuddies heeft (gehad), dus dat is geen obstakel :)

Fok is verre van representatief, veel mannen vallen op dikke(re) vrouwen of hebben er in ieder geval totaal geen moeite mee.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 10 juli 2016 @ 16:19:12 #57
416020 K44S
The bearded man
pi_163644126
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hier ook een (ex)dikkerdje dat altijd fuckbuddies heeft (gehad), dus dat is geen obstakel :)

Fok is verre van representatief, veel mannen vallen op dikke(re) vrouwen of hebben er in ieder geval totaal geen moeite mee.
Niks mis met een dame die hier en daar een vetje heeft :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  zondag 10 juli 2016 @ 16:21:07 #58
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163644173
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hier ook een (ex)dikkerdje dat altijd fuckbuddies heeft (gehad), dus dat is geen obstakel :)

Fok is verre van representatief, veel mannen vallen op dikke(re) vrouwen of hebben er in ieder geval totaal geen moeite mee.
Klopt inderdaad. Zelf weinig problemen gehad met het feit dat ik rond ben :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163644256
Vrouwen kunnen vrijwel altijd makkelijk seks krijgen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_163644339
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:23 schreef habitue het volgende:
Vrouwen kunnen vrijwel altijd makkelijk seks krijgen.
Dat mag je niet zeggen :@
pi_163644473
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat mag je niet zeggen :@
Onee en out of your league bestaat ook niet. :z
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_163644722
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:32 schreef habitue het volgende:

[..]

Onee en out of your league bestaat ook niet. :z
Liefde maakt blind ;(
  zondag 10 juli 2016 @ 16:43:23 #63
47102 Elvi
miemkwien
pi_163644770
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hier ook een (ex)dikkerdje dat altijd fuckbuddies heeft (gehad), dus dat is geen obstakel :)

Fok is verre van representatief, veel mannen vallen op dikke(re) vrouwen of hebben er in ieder geval totaal geen moeite mee.
En ik al die jaren maar denken dat niemand me wilde -O-
Waar haalde je die mannen dan? :P In de koreg, Tinder? Op Paiq wordt ik vaak weggeklikt als ze mn foto zien dus t kan ook zijn dat ik gewoon lelijk ben :')
pi_163644814
quote:
11s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:43 schreef Elvi het volgende:

[..]

En ik al die jaren maar denken dat niemand me wilde -O-
Waar haalde je die mannen dan? :P In de koreg, Tinder? Op Paiq wordt ik vaak weggeklikt als ze mn foto zien dus t kan ook zijn dat ik gewoon lelijk ben :')
Club en paiq :) Het waren er ook geen tientallen, maar die die ik heb/had gingen jaren mee :)

Of je moet eens iemand kritisch naar je foto's laten kijken?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 10 juli 2016 @ 16:46:30 #65
47102 Elvi
miemkwien
pi_163644866
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Club en paiq :) Het waren er ook geen tientallen, maar die die ik heb/had gingen jaren mee :)

Of je moet eens iemand kritisch naar je foto's laten kijken?
Ik heb niet zoveel foto's van mezelf, juist omdat ik mezelf er echt vreselijk uit vind zien :') Dus de foto's die ik heb zijn selfies waar ik zelf tevreden mee ben (en dat duurde even :P )
pi_163644986
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:46 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik heb niet zoveel foto's van mezelf, juist omdat ik mezelf er echt vreselijk uit vind zien :') Dus de foto's die ik heb zijn selfies waar ik zelf tevreden mee ben (en dat duurde even :P )
Kun je niet een vriendin wat leuke foto`s van je laten maken? Leuke kleren aan, beetje optutten. Mannen zijn toch wel heel visueel ingesteld.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_163644988
quote:
11s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:43 schreef Elvi het volgende:

[..]

En ik al die jaren maar denken dat niemand me wilde -O-
Waar haalde je die mannen dan? :P In de koreg, Tinder? Op Paiq wordt ik vaak weggeklikt als ze mn foto zien dus t kan ook zijn dat ik gewoon lelijk ben :')
tinder maar dat vind ik eigenlijk niet zo leuk. OKcupid en veel in het wild :9

Ik wil wel helpen met naar je foto's kijken of zo als je wil?
  zondag 10 juli 2016 @ 16:55:11 #68
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163645156
quote:
11s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:43 schreef Elvi het volgende:

[..]

En ik al die jaren maar denken dat niemand me wilde -O-
Waar haalde je die mannen dan? :P In de koreg, Tinder? Op Paiq wordt ik vaak weggeklikt als ze mn foto zien dus t kan ook zijn dat ik gewoon lelijk ben :')
Ik heb sinds kort Tinder, en dat werkt best goed. Aantal leuke contacten opgedaan :).

Maar de verhalen erover zijn wel heel wisselend.

Anders eens een ander naar je foto's laten kijken? Ik hen vaak gehad dat ik foto's van mezelf echt matig vond, terwijl een ander ze wel mooi vond :Y.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163645247
Ik gebruik paiq tegenwoordig eigenlijk alleen nog om mijn foto's te keuren voor Tinder :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 10 juli 2016 @ 16:58:26 #70
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163645270
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik gebruik paiq tegenwoordig eigenlijk alleen nog om mijn foto's te keuren voor Tinder :@
:D! Goed idee wel _O-.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163645363
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

:D! Goed idee wel _O-.

En ook voor mijn nieuwe FB profielpics :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_163645455
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb sinds kort Tinder, en dat werkt best goed. Aantal leuke contacten opgedaan :).

Maar de verhalen erover zijn wel heel wisselend.

Anders eens een ander naar je foto's laten kijken? Ik hen vaak gehad dat ik foto's van mezelf echt matig vond, terwijl een ander ze wel mooi vond :Y.
Zelfs in die hoek waar jij zit?
  zondag 10 juli 2016 @ 17:06:10 #73
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163645574
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 17:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zelfs in die hoek waar jij zit?
Ja, heb inmiddels 8 matches en met datzelfde aantal ook leuke gesprekken :). Of t wat wordt, geen idee, ook niet zo mee bezig. Misschien daarom.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 10 juli 2016 @ 20:32:31 #74
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_163650669
quote:
11s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:43 schreef Elvi het volgende:

[..]

En ik al die jaren maar denken dat niemand me wilde -O-
Waar haalde je die mannen dan? :P In de koreg, Tinder? Op Paiq wordt ik vaak weggeklikt als ze mn foto zien dus t kan ook zijn dat ik gewoon lelijk ben :')
In de kroeg werkt voor mij het beste. Misschien door de drank, dunno. Maar boeiend :+
  maandag 11 juli 2016 @ 10:22:16 #75
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_163661385
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Klopt inderdaad. Zelf weinig problemen gehad met het feit dat ik rond ben :).
Rond is best fijn ;) en je hebt er een mooi koppie op, dat vind ik zelf veel belangrijker...

Een onderwerp wat wel al vaker aan bod is gekomen, maar waar ik toch wel benieuwd naar ben, want ik lijk het maar niet goed te kunnen aanpakken :{w

Hoe gaan jullie om met meerdere contacten/dates tegelijkertijd? Ik zit nu ineens in de 'luxe'positie dat er meerdere dames willen afspreken. Ik heb een aantal maanden geleden een situatie gehad dat ik een date met dame A had gepland (had ik al enkele weken app contact mee) maar ook nog aan het appen was met dame B, waar ik net enkele dagen mee aan het appen was. Dame B vroeg me wat om te gaan drinken, en toen eerlijk gezegd dat ik het heel leuk zou vinden maar dat ik ook nog een date met A had staan en dat ik eigenlijk wilde kijken waar dat op zou uitlopen.

Enerzijds was ze soort van blij dat ze wist waar ik aan toe was, anderzijds voelde het voor haar ook alsof ze een soort tweede keus was. Natuurlijk uitgelegd dat ik dat niet zo bedoelde, etc. Overigens met A was niets geworden, later met B alsnog afgesproken 2 weken later, ook niets uitgekomen.

Maar goed, terug naar nu. Vrijdag aangesproken op datingsite door dame C, en na kort heen en weer berichten te hebben uitgewisseld, afgesproken op haar initiatief voor afgelopen zondag (record, zo snel voor mij) om een terrasje bij haar in de buurt te pakken. Op zaterdag aangesproken door dame D, die zou maandag 2 weken op vakantie gaan, wat heen en weer geappt, en ik zei dat ik benieuwd was naar haar ervaringen als ze terug was. Haar reactie: 'maar dan wel met een wijntje en biertje erbij?'. Dus spontaan geantwoord dat dat leuk was (want toch ook over twee weken pas). Uiteindelijk vroeg ze wat ik zondag dus gaan doen, dus ik had het over een terrasje elders, en toen bleef ze maar doorvragen met wie. Ik ben nogal een slechte leugenaar en aangezien ik hier wel eens vaker had gelezen is dat de meeste mensen nogal luchtig om gaan met 'een drankje gaan doen', aangezien je elkaar verder toch niets verplicht bent, niet gebonden bent, enz, maar luchtig erover gedaan (sja, we zitten allebei op een datingsite, dus dat kan voorkomen toch??) Nou dat viel dus niet zo in goede aarde, dat ik al iets had staan zondag en dat ik meteen voor iets na de vakantie wilde plannen met haar. Had ze dus gelijk een dubbel gevoel over. Nog wel geprobeerd te redden door te zeggen dat ik gewoon open kaart wilde spelen en het 'maar' een drankje was en dat nog verder niets zegt, en dat ik ook niemand onnodig aan het lijntje wil/ga houden als het anders loopt.

Op zaterdag ook met dame E nog wat berichten uitgewisseld, ik was een beetje brak van de avond er voor en vertelde dat ik een lazy Saturday met series zou doen thuis. Ze nodigde zichzelf praktisch uit, ware het niet dat ze andere verplichtingen had die dag. Na mijn ervaring met A, B en D dacht ik nu, ik ga er even niets over zeggen en had gezegd dat ze van harte welkom was een keertje. Ze stelde voor om het dan maar meteen ook zondag te doen (dat ik dus mijn andere date had). Dus ik zei dat ik niet wist hoe laat ik terug was (nu had ik dus maar eens níet gezegd dat ik een date had staan, dus maar wel gezegd dat ik een vriend op zou zoeken), maar als ik vroeg thuis was (oftewel als de date niets was) dat het wel zou kunnen, en zo niet, dat we iets anders konden plannen.

Nouja lang verhaal kort, date gister was erg leuk, was daar om 2 uur 's middags 's avonds 9 uur weer pas weer weg, oftewel geslaagd. Tweede date gaat er ook komen, maar nu zit ik met die andere (en dan heb ik heb het nog niet gehad over dames F en G waar ik al even mee heb zitten appen, waar een drankje ook nog in het verschiet zit, alleen dat duurt maar voort...).

Ben benieuwd hoe jullie omgaan met meerdere dates tegelijk, wat je daarover precies zegt tegen die afzonderlijke dates, maar ook wanneer je het afkapt of iets on hold zet, en of je daar dan eerlijk over bent over de reden.. ik bedoel, ik kijk uit naar die tweede date maar er is ook geen garantie dat dat wat wordt. Rest op hold zetten, of toch ook maar gewoon gaan? Voor de goede orde, ik ben absoluut geen player, ben serieus op zoek, en wil iedereen met eerlijkheid en respect behandelen. Heb zelf aan de receiving end gezeten van onduidelijkheid/oneerlijkheid en dat wens ik verder niemand toe. Merk nu alleen dat ik het blijkbaar op geen enkele manier goed kan doen, elke wijze levert iemand een kutgevoel op... voor het eerst dat ik meerdere opties open hield omdat ik in het verleden best wel vaak lang met één iemand tegelijk bezig hield en dat dan op niets uitliep en ik dat toch wel steeds weer een bummer vond (je investeert toch veel tijd en moeite in iemand).

Wat hebben de dames op Fok hier liever? gewoon eerlijk, gewoon helemaal vermijden zoveel als mogelijk, is een leugentje om bestwil geoorloofd en als je later het dan toch afkapt, wil je dan gewoon de waarheid horen of ook liever een of andere smoes?

Ik vind daten maar stom eigenlijk :( :P
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  FOK!fotograaf maandag 11 juli 2016 @ 11:08:07 #76
364681 over_hedge
pi_163662115
quote:
Wat hebben de dames op Fok hier liever? gewoon eerlijk, gewoon helemaal vermijden zoveel als mogelijk, is een leugentje om bestwil geoorloofd en als je later het dan toch afkapt, wil je dan gewoon de waarheid horen of ook liever een of andere smoes?
Ik ben geen vrouw maar, waarom zou je tegen je date vertellen dat je ook nog een andere date hebt? mits het om eerste dates gaat dan. Als je een 3e/4e date hebt is het misschien anders. Maar je mond er overhouden is toch het beste? Hoef je er niet eens over te liegen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 11 juli 2016 @ 11:08:36 #77
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_163662124
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 10:22 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Rond is best fijn ;) en je hebt er een mooi koppie op, dat vind ik zelf veel belangrijker...

Een onderwerp wat wel al vaker aan bod is gekomen, maar waar ik toch wel benieuwd naar ben, want ik lijk het maar niet goed te kunnen aanpakken :{w

Hoe gaan jullie om met meerdere contacten/dates tegelijkertijd? Ik zit nu ineens in de 'luxe'positie dat er meerdere dames willen afspreken. Ik heb een aantal maanden geleden een situatie gehad dat ik een date met dame A had gepland (had ik al enkele weken app contact mee) maar ook nog aan het appen was met dame B, waar ik net enkele dagen mee aan het appen was. Dame B vroeg me wat om te gaan drinken, en toen eerlijk gezegd dat ik het heel leuk zou vinden maar dat ik ook nog een date met A had staan en dat ik eigenlijk wilde kijken waar dat op zou uitlopen.

Enerzijds was ze soort van blij dat ze wist waar ik aan toe was, anderzijds voelde het voor haar ook alsof ze een soort tweede keus was. Natuurlijk uitgelegd dat ik dat niet zo bedoelde, etc. Overigens met A was niets geworden, later met B alsnog afgesproken 2 weken later, ook niets uitgekomen.

Maar goed, terug naar nu. Vrijdag aangesproken op datingsite door dame C, en na kort heen en weer berichten te hebben uitgewisseld, afgesproken op haar initiatief voor afgelopen zondag (record, zo snel voor mij) om een terrasje bij haar in de buurt te pakken. Op zaterdag aangesproken door dame D, die zou maandag 2 weken op vakantie gaan, wat heen en weer geappt, en ik zei dat ik benieuwd was naar haar ervaringen als ze terug was. Haar reactie: 'maar dan wel met een wijntje en biertje erbij?'. Dus spontaan geantwoord dat dat leuk was (want toch ook over twee weken pas). Uiteindelijk vroeg ze wat ik zondag dus gaan doen, dus ik had het over een terrasje elders, en toen bleef ze maar doorvragen met wie. Ik ben nogal een slechte leugenaar en aangezien ik hier wel eens vaker had gelezen is dat de meeste mensen nogal luchtig om gaan met 'een drankje gaan doen', aangezien je elkaar verder toch niets verplicht bent, niet gebonden bent, enz, maar luchtig erover gedaan (sja, we zitten allebei op een datingsite, dus dat kan voorkomen toch??) Nou dat viel dus niet zo in goede aarde, dat ik al iets had staan zondag en dat ik meteen voor iets na de vakantie wilde plannen met haar. Had ze dus gelijk een dubbel gevoel over. Nog wel geprobeerd te redden door te zeggen dat ik gewoon open kaart wilde spelen en het 'maar' een drankje was en dat nog verder niets zegt, en dat ik ook niemand onnodig aan het lijntje wil/ga houden als het anders loopt.

Op zaterdag ook met dame E nog wat berichten uitgewisseld, ik was een beetje brak van de avond er voor en vertelde dat ik een lazy Saturday met series zou doen thuis. Ze nodigde zichzelf praktisch uit, ware het niet dat ze andere verplichtingen had die dag. Na mijn ervaring met A, B en D dacht ik nu, ik ga er even niets over zeggen en had gezegd dat ze van harte welkom was een keertje. Ze stelde voor om het dan maar meteen ook zondag te doen (dat ik dus mijn andere date had). Dus ik zei dat ik niet wist hoe laat ik terug was (nu had ik dus maar eens níet gezegd dat ik een date had staan, dus maar wel gezegd dat ik een vriend op zou zoeken), maar als ik vroeg thuis was (oftewel als de date niets was) dat het wel zou kunnen, en zo niet, dat we iets anders konden plannen.

Nouja lang verhaal kort, date gister was erg leuk, was daar om 2 uur 's middags 's avonds 9 uur weer pas weer weg, oftewel geslaagd. Tweede date gaat er ook komen, maar nu zit ik met die andere (en dan heb ik heb het nog niet gehad over dames F en G waar ik al even mee heb zitten appen, waar een drankje ook nog in het verschiet zit, alleen dat duurt maar voort...).

Ben benieuwd hoe jullie omgaan met meerdere dates tegelijk, wat je daarover precies zegt tegen die afzonderlijke dates, maar ook wanneer je het afkapt of iets on hold zet, en of je daar dan eerlijk over bent over de reden.. ik bedoel, ik kijk uit naar die tweede date maar er is ook geen garantie dat dat wat wordt. Rest op hold zetten, of toch ook maar gewoon gaan? Voor de goede orde, ik ben absoluut geen player, ben serieus op zoek, en wil iedereen met eerlijkheid en respect behandelen. Heb zelf aan de receiving end gezeten van onduidelijkheid/oneerlijkheid en dat wens ik verder niemand toe. Merk nu alleen dat ik het blijkbaar op geen enkele manier goed kan doen, elke wijze levert iemand een kutgevoel op... voor het eerst dat ik meerdere opties open hield omdat ik in het verleden best wel vaak lang met één iemand tegelijk bezig hield en dat dan op niets uitliep en ik dat toch wel steeds weer een bummer vond (je investeert toch veel tijd en moeite in iemand).

Wat hebben de dames op Fok hier liever? gewoon eerlijk, gewoon helemaal vermijden zoveel als mogelijk, is een leugentje om bestwil geoorloofd en als je later het dan toch afkapt, wil je dan gewoon de waarheid horen of ook liever een of andere smoes?

Ik vind daten maar stom eigenlijk :( :P
Ik ben dan wel een jongen, maar ik vind het zelf ook niet al te fijn om te daten met iemand die meerdere dingen naast elkaar heeft lopen. Tegenwoordig is dat wel realistisch (helemaal als je ouder wordt), want met meerdere tegelijkertijd daten levert wel het voordeel op dat je misschien sneller de ware tegenkomt zeg maar. Het is alleen niet hoe ik daten voor me zie en ik zoek wel ongeveer dezelfde houding in een date. Ik ben juist van mening dat je een grotere kans maakt een goede relatie te vinden als je elkaar volledig de aandacht geeft. Ik wil wel het gevoel krijgen dat ik op dat moment keuze 1 ben en niet keuze 3 of zo. Gevoelskwestie. In jouw schoenen zou ik me dus ook gewoon focussen op de date waar je het beste gevoel bij hebt. Dat wist ik vroeger in ieder geval altijd wel. Als dat niks wordt is het heel jammer uiteraard, maar dan weet je wel dat je diegene echt je 100% aandacht hebt gegeven. Dat je jezelf de kans geeft om echt verliefd te worden.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 11 juli 2016 @ 11:16:05 #78
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_163662248
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 11:08 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik ben geen vrouw maar, waarom zou je tegen je date vertellen dat je ook nog een andere date hebt? mits het om eerste dates gaat dan. Als je een 3e/4e date hebt is het misschien anders. Maar je mond er overhouden is toch het beste? Hoef je er niet eens over te liegen.
ik vertelde het omdat er naar doorggevraagd werd. Ik begin er sowieso niet uit mezelf over natuurlijk, maar ze vroeg door, en toen kwam ik in de knoop met het gevoel dat ik aan het liegen was. Vandaar mijn vraag: is een leugentje om bestwil in dat geval dan wel geoorloofd. Het is niet dat ik heilig als de Paus ben, maar mijn ervaring is dat als je eenmaal begint met dat soort leugentjes, dat je er in verstrikt blijft; je moet meer onthouden tegen wie je wat hebt gezegd, en stel later dat je dus in de tussentijd iemand hebt gedatet waarmee je verder wil, dan kom je alsnog weer op het kruispunt als je de andere date afzegt met welke reden: opnieuw een leugentje om bestwil of dat je in de tussentijd een andere date hebt gehad (waarmee je aangeeft ook gelogen te hebben).

Wellicht overdenk ik het wel teveel hoor. En moet ik eigenlijk terug naar

quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2016 11:08 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik ben dan wel een jongen, maar ik vind het zelf ook niet al te fijn om te daten met iemand die meerdere dingen naast elkaar heeft lopen. Tegenwoordig is dat wel realistisch (helemaal als je ouder wordt), want met meerdere tegelijkertijd daten levert wel het voordeel op dat je misschien sneller de ware tegenkomt zeg maar. Het is alleen niet hoe ik daten voor me zie en ik zoek wel ongeveer dezelfde houding in een date. Ik ben juist van mening dat je een grotere kans maakt een goede relatie te vinden als je elkaar volledig de aandacht geeft. Ik wil wel het gevoel krijgen dat ik op dat moment keuze 1 ben en niet keuze 3 of zo. Gevoelskwestie. In jouw schoenen zou ik me dus ook gewoon focussen op de date waar je het beste gevoel bij hebt. Dat wist ik vroeger in ieder geval altijd wel. Als dat niks wordt is het heel jammer uiteraard, maar dan weet je wel dat je diegene echt je 100% aandacht hebt gegeven. Dat je jezelf de kans geeft om echt verliefd te worden.
deze aanpak. Dat voelt misschien wel het beste, en dat is dus ook wat ik heel lang zo heb gedaan. Terwijl ik elders hier op Fok juist las dat veel mensen juist hun 'kansen spreiden' en ook omdat het allemaal toch nog zo pril is in het dating proces. Ik merk nu eigenlijk dat me teveel gedoe oplevert, en dat het misschien toch niet zo voor mij is...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  FOK!fotograaf maandag 11 juli 2016 @ 11:18:36 #79
364681 over_hedge
pi_163662279
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 11:16 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

ik vertelde het omdat er naar doorggevraagd werd. Ik begin er sowieso niet uit mezelf over natuurlijk, maar ze vroeg door, en toen kwam ik in de knoop met het gevoel dat ik aan het liegen was. Vandaar mijn vraag: is een leugentje om bestwil in dat geval dan wel geoorloofd. Het is niet dat ik heilig als de Paus ben, maar mijn ervaring is dat als je eenmaal begint met dat soort leugentjes, dat je er in verstrikt blijft; je moet meer onthouden tegen wie je wat hebt gezegd, en stel later dat je dus in de tussentijd iemand hebt gedatet waarmee je verder wil, dan kom je alsnog weer op het kruispunt als je de andere date afzegt met welke reden: opnieuw een leugentje om bestwil of dat je in de tussentijd een andere date hebt gehad (waarmee je aangeeft ook gelogen te hebben).

Wellicht overdenk ik het wel teveel hoor. En moet ik eigenlijk terug naar

[..]

deze aanpak. Dat voelt misschien wel het beste, en dat is dus ook wat ik heel lang zo heb gedaan. Terwijl ik elders hier op Fok juist las dat veel mensen juist hun 'kansen spreiden' en ook omdat het allemaal toch nog zo pril is in het dating proces. Ik merk nu eigenlijk dat me teveel gedoe oplevert, en dat het misschien toch niet zo voor mij is...
Dan zeg je: Ik ga een terrasje pakken met een vriendin. Dan lieg je ook niet. :) Dat het een date is ipv een gewone vriendin voegt van de rest weinig toe. Behalve dat het gezeur om niks kan opleveren.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 11 juli 2016 @ 11:19:25 #80
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_163662288
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 11:18 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dan zeg je: Ik ga een terrasje pakken met een vriendin. Dan lieg je ook niet. :) Dat het een date is ipv een gewone vriendin voegt van de rest weinig toe. Behalve dat het gezeur om niks kan opleveren.
haha de halve waarheid. dat had ik inderdaad beter kunnen doen ja.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  FOK!fotograaf maandag 11 juli 2016 @ 11:20:25 #81
364681 over_hedge
pi_163662312
Grootste probleem van meerdere mensen tegelijk daten vind ik zelf dat ik niet meer weet wat ik nou precies tegen wie gezegd heb. :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 11 juli 2016 @ 11:24:13 #82
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_163662408
eh ja dat is ook wel lastig ja. Moet altijd even de historie terugkijken om geen rare flaters te slaan. Gaat nog wel redelijk goed.

Anyway, ik ga me sowieso maar even focussen op date 2 met de dame van zondag. Dan weet ik even meer en dan zien we wel verder over hoe of wat.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 11 juli 2016 @ 11:47:24 #83
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_163662888
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 11:24 schreef LuNaTiC het volgende:
eh ja dat is ook wel lastig ja. Moet altijd even de historie terugkijken om geen rare flaters te slaan. Gaat nog wel redelijk goed.

Anyway, ik ga me sowieso maar even focussen op date 2 met de dame van zondag. Dan weet ik even meer en dan zien we wel verder over hoe of wat.
Lijkt me een goede aanpak! En alvast veel plezier :Y
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 11 juli 2016 @ 11:59:31 #84
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_163663039
Als je niet hoeft te vertellen dat je aan het daten bent met anderen, zou ik het ook niet doen, aangezien je nooit weet hoe ze reageren. Of je moet dat weer als meetlat gebruiken voor je keuring ;)

Gewoona angeven dat je met een vriend of vriendin afgesproken hebt. Meer hoeft ze toch niet te weten?
pi_163666928
Maar dat is wel een leugen. Een white lie weliswaar, maar ik vind eigenlijk weer dat je dat niet moet doen...

Ik vind het een lastige. Eerlijkheid is belangrijk, maar het kan ook weer zorgen dat de boel er juist op stukloopt. Ik vind het zelf ook prettiger om me op 1 date te focussen en vind het ook prettig wanneer de ander er zo in staat, maar tegelijkertijd vind ik het eigenlijk ridicuul om vanaf het moment dat de afspraak voor een eerste date is gemaakt exclusiviteit te verwachten... Hier heb je dus ook niks aan, sorry :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_163667170
Ik zou dat ook niet doen. Ik vind dat iedereen moet kunnen beslissen over waar ze oke mee zijn. En dat kan alleen als je eerlijke en open info hebt.
Ik vind ook niets mis met 2 eerste dates na elkaar plannen. Je weet toch nog helemaal niet wat het is? Moet je dan stoppen met chatten/praten met anderen vanaf het moment dat je afspreekt om eens te gaan bowlen? Dat vind ik een raar idee

Iemand gaf aan gezegd te hebben dat hij tegen meisje B had gezegd dat hij wilde kijken waar iets heen ging met meisje A en dat meisje B dat zag als 2e keus zijn maar dat ben je dan toch ook gewoon? Hij wil eerst weten hoe het met A gaat. En als dat niet gaat dan wil hij B nog achter de hand hebben.
Als dat is hoe het zit dan verdiend B het om dit te weten
Als dat niet is wat je bedoelde moet je wat doen aan hoe je het brengt

Ik ben er altijd gewoon heel open over. Als het allemaal in de eerste date fase is dan alleen als iemand er direct naar vraagt Als daarna blijkt dat ze allebei boeiend zijn dan zal ik dat eerlijk zeggen
Alleen betekend een eerste date voor mij 'weinig'. Het is gewoon kennis maken. Er komt vaker niets uit dan wel wat.
  FOK!fotograaf maandag 11 juli 2016 @ 15:37:33 #87
364681 over_hedge
pi_163667547
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dat is wel een leugen. Een white lie weliswaar, maar ik vind eigenlijk weer dat je dat niet moet doen...

Ik vind het een lastige. Eerlijkheid is belangrijk, maar het kan ook weer zorgen dat de boel er juist op stukloopt. Ik vind het zelf ook prettiger om me op 1 date te focussen en vind het ook prettig wanneer de ander er zo in staat, maar tegelijkertijd vind ik het eigenlijk ridicuul om vanaf het moment dat de afspraak voor een eerste date is gemaakt exclusiviteit te verwachten... Hier heb je dus ook niks aan, sorry :D
Hoezo is: Ik ga wat drinken met een vriendin liegen? Dat is toch letterlijk wat hij doet, wat drinken met een vriendin. :s)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_163667604
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:37 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Hoezo is: Ik ga wat drinken met een vriendin liegen? Dat is toch letterlijk wat hij doet, wat drinken met een vriendin. :s)
prima moreel kompas dit. Het is een date. Niet kinderachtig verdraaien

En vooral bij een eerste date is het ook nog niet eens een vriendin
  FOK!fotograaf maandag 11 juli 2016 @ 15:42:18 #89
364681 over_hedge
pi_163667631
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:40 schreef Allures het volgende:

[..]

prima moreel kompas dit. Het is een date. Niet kinderachtig verdraaien

En vooral bij een eerste date is het ook nog niet eens een vriendin
Mwa als je al weken heb zitten appen met elkaar kan je al best vrienden zijn.

Maar snap het probleem niet zo. Het vertellen heeft weinig nut, behalve dat er gezeur van kan komen wat eigenlijk helemaal niet nodig is.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_163667874
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:42 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Mwa als je al weken heb zitten appen met elkaar kan je al best vrienden zijn.

Maar snap het probleem niet zo. Het vertellen heeft weinig nut, behalve dat er gezeur van kan komen wat eigenlijk helemaal niet nodig is.
dus ben je maar oneerlijk omdat het voor jou makkelijker is? Goeie basis. Je neemt de ander dus vanaf de eerste date al niet serieus

En ik hoop dat je dat niet meent van die vrienden. Ben benieuwd hoeveel van die meisjes nog wat van je horen na een eerste date waarin ze toch niet was wat je bedacht had

Ze vraagt het omdat ze het wil weten en het dus er toe doet voor haar. Dan ga je toch niet lopen draaien
  FOK!fotograaf maandag 11 juli 2016 @ 15:59:11 #91
364681 over_hedge
pi_163667958
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:54 schreef Allures het volgende:

[..]

dus ben je maar oneerlijk omdat het voor jou makkelijker is? Goeie basis. Je neemt de ander dus vanaf de eerste date al niet serieus

En ik hoop dat je dat niet meent van die vrienden. Ben benieuwd hoeveel van die meisjes nog wat van je horen na een eerste date waarin ze toch niet was wat je bedacht had
Hoezo oneerlijk? Wat is er nou zo oneerlijk aan dat je toevallig 2 dates in de zelfde week hebt.

En ik laat altijd wel weten als een date niks gaat worden hoor. Ben met sommige ook letterlijk bevriend geraakt. ^O^

En als iemand bij eerste date als zo jaloers gaat doen om door te vragen met wie je wat doet dan zou ik er sowieso al weinig zin in hebben. Jaloerse vriendin hebben is niet zo fijn. Been there done that. Maar dat ben ik.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_163667964
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:37 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Hoezo is: Ik ga wat drinken met een vriendin liegen? Dat is toch letterlijk wat hij doet, wat drinken met een vriendin. :s)
Dan hebben jij en ik een andere definitie van vriendin :)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 11 juli 2016 @ 16:01:04 #93
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_163667987
vrouwen....altijd gezeur je ziet het hierboven
pi_163668108
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:59 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Hoezo oneerlijk? Wat is er nou zo oneerlijk aan dat je toevallig 2 dates in de zelfde week hebt.
Dat is ook niet oneerlijk, het verzwijgen of anders voor doen is oneerlijk
quote:
En ik laat altijd wel weten als een date niks gaat worden hoor. Ben met sommige ook letterlijk bevriend geraakt. ^O^
Ja een 'Hey het was leuk maar ik zie er niets meer in. Fijn weekend verder' en dan niets laten horen is vast ook voor gekomen. Dat is niet het zelfde als een vriendin
Sowieso is een paar weken appen niet het zelfde als een vriendschap. Meestal heb je niet eens een correct beeld bij de ander
quote:
En als iemand bij eerste date als zo jaloers gaat doen om door te vragen met wie je wat doet dan zou ik er sowieso al weinig zin in hebben. Jaloerse vriendin hebben is niet zo fijn. Been there done that. Maar dat ben ik.
Waarom is dat meteen jaloezie? Iemand kan ook gewoon willen inschatten hoe het er voor staat. Of zit in het zelfde schuitje en wil weten hoe het vanuit jouw kant zit

Je vult echt veel in. Op een negatieve manier
  FOK!fotograaf maandag 11 juli 2016 @ 16:08:35 #95
364681 over_hedge
pi_163668162
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:06 schreef Allures het volgende:

[..]

Dat is ook niet oneerlijk, het verzwijgen of anders voor doen is oneerlijk

[..]

Ja een 'Hey het was leuk maar ik zie er niets meer in. Fijn weekend verder' en dan niets laten horen is vast ook voor gekomen. Dat is niet het zelfde als een vriendin
Sowieso is een paar weken appen niet het zelfde als een vriendschap. Meestal heb je niet eens een correct beeld bij de ander

[..]

Waarom is dat meteen jaloezie? Iemand kan ook gewoon willen inschatten hoe het er voor staat. Of zit in het zelfde schuitje en wil weten hoe het vanuit jouw kant zit

Je vult echt veel in. Op een negatieve manier
Ah fijn dat je nu voor mij bepaald hoe ik met dates omgegaan ben wat niks geworden is :*
Er klopt echt helemaal niks van ;)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_163668203
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:08 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ah fijn dat je nu voor mij bepaald hoe ik met dates omgegaan ben wat niks geworden is :*
Er klopt echt helemaal niks van ;)
Goeie inhoudelijke reactie op de rest ook ^O^
  FOK!fotograaf maandag 11 juli 2016 @ 16:12:03 #97
364681 over_hedge
pi_163668239
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:10 schreef Allures het volgende:

[..]

Goede inhoudelijke reactie op de rest ook ^O^
En ja als jij dingen gaat verzinnen terwijl je geen idee hebt waar je het over hebt heeft het weinig zin om op de rest in te gaan. :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_163668262
My bad. Ik neem het terug. Je bent vast nog bevriend met iedereen die je ooit een paar keer appte
  FOK!fotograaf maandag 11 juli 2016 @ 16:13:39 #99
364681 over_hedge
pi_163668276
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:12 schreef Allures het volgende:
My bad. Ik neem het terug. Je bent vast nog bevriend met iedereen die je ooit een paar keer appte
En je dan nog afvragen waarom ik niet inhoudelijk op je reageer. ^O^
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 11 juli 2016 @ 16:14:31 #100
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_163668299
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:17 schreef Allures het volgende:
Ik zou dat ook niet doen. Ik vind dat iedereen moet kunnen beslissen over waar ze oke mee zijn. En dat kan alleen als je eerlijke en open info hebt.
Ik vind ook niets mis met 2 eerste dates na elkaar plannen. Je weet toch nog helemaal niet wat het is? Moet je dan stoppen met chatten/praten met anderen vanaf het moment dat je afspreekt om eens te gaan bowlen? Dat vind ik een raar idee

Iemand gaf aan gezegd te hebben dat hij tegen meisje B had gezegd dat hij wilde kijken waar iets heen ging met meisje A en dat meisje B dat zag als 2e keus zijn maar dat ben je dan toch ook gewoon? Hij wil eerst weten hoe het met A gaat. En als dat niet gaat dan wil hij B nog achter de hand hebben.
Als dat is hoe het zit dan verdiend B het om dit te weten
Als dat niet is wat je bedoelde moet je wat doen aan hoe je het brengt

Ik ben er altijd gewoon heel open over. Als het allemaal in de eerste date fase is dan alleen als iemand er direct naar vraagt Als daarna blijkt dat ze allebei boeiend zijn dan zal ik dat eerlijk zeggen
Alleen betekend een eerste date voor mij 'weinig'. Het is gewoon kennis maken. Er komt vaker niets uit dan wel wat.
Hier kan ik me dus wel bij aansluiten. Over dat tweede keus, tsja, dat was meer zoiets van 'ik ken jou pas net, en het lijkt me echt wel leuk om kennis te maken, maar ben dus eigenlijk al best wel een tijdje leuk aan het appen met iemand met potentie etc'. Beetje wie het eerst komt, wie het eerst maalt idee, had ik er toen bij. Zéker niet het idee van 'geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt' zeg maar. Maarja, hoe breng je dat dan tactisch over.

Zo strict zat ik er toen nog wel in. Maar ben ook met je eens (dat blijkt wel uit de dates die ik heb gehad) dat het inderdaad kennis maken is, en dat er vaker niets uit komt dan wel. Dus hoe strict moet je daar dan nog zo in scheiden.

het is inderdaad ook een raar idee om helemaal te stoppen met alle andere conversaties die je had, als je eenmaal een date met iemand plant. Meteen maar radiostilte inlassen? en dan is de date niets, en dan?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_163668361
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:14 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Hier kan ik me dus wel bij aansluiten. Over dat tweede keus, tsja, dat was meer zoiets van 'ik ken jou pas net, en het lijkt me echt wel leuk om kennis te maken, maar ben dus eigenlijk al best wel een tijdje leuk aan het appen met iemand met potentie etc'. Beetje wie het eerst komt, wie het eerst maalt idee, had ik er toen bij. Zéker niet het idee van 'geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt' zeg maar. Maarja, hoe breng je dat dan tactisch over.

Zo strict zat ik er toen nog wel in. Maar ben ook met je eens (dat blijkt wel uit de dates die ik heb gehad) dat het inderdaad kennis maken is, en dat er vaker niets uit komt dan wel. Dus hoe strict moet je daar dan nog zo in scheiden.

het is inderdaad ook een raar idee om helemaal te stoppen met alle andere conversaties die je had, als je eenmaal een date met iemand plant. Meteen maar radiostilte inlassen? en dan is de date niets, en dan?
Waarom niet gewoon op deze manier zeggen zoals je hier doet? Maar dan korter haha
Iets van 'ik spreek heel graag met je af! Ik ben erg benieuwd naar je/het lijkt me leuk om je te leren kennen. Maar eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik toevallig later deze week ook een eerste date met iemand heb staan. Kun je toevallig dinsdag? Dan is het hier discobowlen en dat lijkt me een toffe date haha'

(even vrij ingevuld met het bowlen :P )
Hoe groter je het maakt, hoe groter het lijkt. Denk ik

Maar nogmaals, voor een eerste date zou ik het niet zeggen als het niet vanzelf ter sprake komt. Je kunt het anders ook altijd op de date er in verwerken. Daarna weet je al wat meer over wie leuk was en niet en dan kun je of op 1 focussen of het aan beide aan geven
  maandag 11 juli 2016 @ 16:19:34 #102
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_163668393
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:14 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Hier kan ik me dus wel bij aansluiten. Over dat tweede keus, tsja, dat was meer zoiets van 'ik ken jou pas net, en het lijkt me echt wel leuk om kennis te maken, maar ben dus eigenlijk al best wel een tijdje leuk aan het appen met iemand met potentie etc'. Beetje wie het eerst komt, wie het eerst maalt idee, had ik er toen bij. Zéker niet het idee van 'geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt' zeg maar. Maarja, hoe breng je dat dan tactisch over.

Ik vind dat je het eigenlijk wel duidelijk verwoordt hierboven. Iemand is geen tweede keuze, maar die ander had gewoon het geluk net wat eerder te zijn en je wil dat een eerlijke kans geven.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 11 juli 2016 @ 16:20:17 #103
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_163668407
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:17 schreef Allures het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon op deze manier zeggen zoals je hier doet? Maar dan korter haha
Iets van 'ik spreek heel graag met je af! Ik ben erg benieuwd naar je/het lijkt me leuk om je te leren kennen. Maar eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik toevallig later deze week ook een eerste date met iemand heb staan. Kun je toevallig dinsdag? Dan is het hier discobowlen en dat lijkt me een toffe date haha'

(even vrij ingevuld met het bowlen :P )
Hoe groter je het maakt, hoe groter het lijkt. Denk ik

Maar nogmaals, voor een eerste date zou ik het niet zeggen als het niet vanzelf ter sprake komt. Je kunt het anders ook altijd op de date er in verwerken. Daarna weet je al wat meer over wie leuk was en niet en dan kun je of op 1 focussen of het aan beide aan geven
guess so. :) thanks voor de feedback, aldoende leert men ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 11 juli 2016 @ 18:08:37 #104
416020 K44S
The bearded man
pi_163670704
Persoonlijk zou ik maar 1 persoon tegelijkertijd daten, des te meer je je kan focussen op haar.

Maar als je met meerdere gaat, zou ik dat gewoon zeggen... hoor je vanzelf wel of ze daar van gediend is of niet.

Ook aan de hand dáár van zou je kunnen beslissen wat je er mee doet
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_163703991
Superleuk weekend gehad, naja zaterdagavond tot dinsdagavond dan :+

Altijd leuk als je meid aankomt met een verassing en je vervolgens ergens gaat picnknicken met precies het eten wat ik echt lekker vind, doosje aardbeien en meer :P

Nog naar de film geweest, samen sporten, serie kijken etc.

Merk dat ik d'r steeds leuker ga vinden, maarja dat is ze ook gewoon :P
pi_163746198
Tegen beter weten in toch weer iemand ontmoet via Tinder en eigenlijk vrij snel non stop via de app contact nu 3 dagen. Ze geeft aan mij wel te mogen en we hebben ook veel gemeen. Naar aanleiding van het vorige topic en wat reacties via DM toch maar besloten eerlijk te zijn. Dus toen de vragen kwamen over wat doe je in je vrije tijd / weekenden en over relatieverleden ook eerlijk geantwoord. Daar kwam uit: zij heeft 1 relatie gehad van 6 (!) jaar, nu een jaar uit. Ik dus een half jaar ofzo als je dat een relatie kan noemen, dus ik voel mij al heel erg achter lopen. En ze is heel sociaal, dikke vriendinnengroep enzo en ik eerlijk gezegd dat ik wel van stappen houd maar niet echt iemand om mee te gaan. Dat waren 10 pijnlijke minuten maar uiteindelijk snapte ze het wel... Dus voor nu weet ze precies hoe de vork in de steel zit :) Verrassend genoeg gaat het gesprek ondanks die 2 punten nog vrolijk door.. En bovenstaande dingen spelen natuurlijk altijd wel, of ik moet toevallig een meid ontmoeten als ik straks werk en sociaal ook klik met collega's dan is het niet meer zo akward.
  donderdag 14 juli 2016 @ 23:45:23 #107
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_163746608
Leuk gewoon doorpraten dan. Blijkbaar ben je interessant genoeg om het gesprek voort te zetten. Maak jezelf niet te onderdanig dat je niks voorstelt ofzo.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_163746752
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 23:45 schreef Andromache het volgende:
Leuk gewoon doorpraten dan. Blijkbaar ben je interessant genoeg om het gesprek voort te zetten. Maak jezelf niet te onderdanig dat je niks voorstelt ofzo.
Oh nee, dat van die sociale contacten doe je toch niks aan maar zit meer in over die relatie van 6 jaar. Die uit is, en niet meer aankomt maar toch. Ben dan altijd bang dat zij nu op een andere relatie hoopt, meer vergevorderd ofzo.
pi_163748491
Pro-tip: vergelijk niet en als je al vergelijkt, vergelijk je sociale activiteiten met andere mannen, niet met andere vrouwen. ;)

Klasse dat je eerlijk en open bent geweest!
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  vrijdag 15 juli 2016 @ 07:21:19 #110
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_163751068
Netjes dat je eerlijk bent geweest! En leuk dat het contact wel gewoon blijft lopen. Ik zou me niet teveel bezig houden met haar vorige relatie. Die is ook uitgegaan met een reden. Het maakt haar niks uit dat jij minder ervaring hebt, dus ga er nu vooral niet zelf moeilijk over doen. Dan sabotage je jezelf.

Iemand anders nog leuke dates staan dit weekend?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 07:50:32 #111
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163751279
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 00:46 schreef Koral het volgende:

Klasse dat je eerlijk en open bent geweest!
Dat. Goed gedaan!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 15 juli 2016 @ 08:44:44 #112
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163751933
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 23:32 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Tegen beter weten in toch weer iemand ontmoet via Tinder en eigenlijk vrij snel non stop via de app contact nu 3 dagen. Ze geeft aan mij wel te mogen en we hebben ook veel gemeen. Naar aanleiding van het vorige topic en wat reacties via DM toch maar besloten eerlijk te zijn. Dus toen de vragen kwamen over wat doe je in je vrije tijd / weekenden en over relatieverleden ook eerlijk geantwoord. Daar kwam uit: zij heeft 1 relatie gehad van 6 (!) jaar, nu een jaar uit. Ik dus een half jaar ofzo als je dat een relatie kan noemen, dus ik voel mij al heel erg achter lopen. En ze is heel sociaal, dikke vriendinnengroep enzo en ik eerlijk gezegd dat ik wel van stappen houd maar niet echt iemand om mee te gaan. Dat waren 10 pijnlijke minuten maar uiteindelijk snapte ze het wel... Dus voor nu weet ze precies hoe de vork in de steel zit :) Verrassend genoeg gaat het gesprek ondanks die 2 punten nog vrolijk door.. En bovenstaande dingen spelen natuurlijk altijd wel, of ik moet toevallig een meid ontmoeten als ik straks werk en sociaal ook klik met collega's dan is het niet meer zo akward.
Zo, goed zo :D. Eerlijk zijn is prettig he?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163752985
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 08:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zo, goed zo :D. Eerlijk zijn is prettig he?
Het is vooral jezelf openstellen en hopen op geen afwijzing..
pi_163753194
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:03 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Het is vooral jezelf openstellen en hopen op geen afwijzing..
Hoop doet leven *O*


quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 23:32 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Naar aanleiding van het vorige topic en wat reacties via DM toch maar besloten eerlijk te zijn.
_O_ _O_ _O_
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  vrijdag 15 juli 2016 @ 10:20:47 #115
416020 K44S
The bearded man
pi_163753272
Meneer begint het te leren.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_163753490
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:20 schreef K44S het volgende:
Meneer begint het te leren.
Ik moet ook deels wel. Van die oppervlakkigere 'leuke' meiden van amper 18 die het liefst een vriend willen die een kop groter is en lekker 'stoer' die je tijdens je studie of uitgaan aantreft zien vaak niks in mij, dus ik kom altijd wat uit bij de serieuzere dames oftewel op zelfde denkniveau maar dan voel ik mij dus al snel minderwaardig want die hebben of veel meer ervaring of ook hoge eisen. Maar deze dame is bijvoorbeeld ook zeer slim, is nu al een jaar aan het werk ondanks dat ze een jaar jonger is en dus middenin het 'echte leven'. En ze is ook nog de enige vrijgezel van haar vriendinnengroep :') Stiekem zou ik dus nog wel een vriendin van 18 willen ofzo die ietwat vrolijker in het leven staat, maar dat matcht waarschijnlijk niet. Voor nu verlopen de gesprekken goed dus wellicht zien we elkaar wel heel snel bij de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan is ze waarschijnlijk op stap met haar vriendinnengroep en ik dus 'alleen'.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 10:38:22 #117
416020 K44S
The bearded man
pi_163753550
Ik heb nual spijt dat ik weer eens gereageerd heb.
Tabee en succes D!
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_163753613
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:38 schreef K44S het volgende:
Ik heb nual spijt dat ik weer eens gereageerd heb.
Tabee en succes D!
Ik leg alleen uit dat ik het zelf bij de verkeerde dames probeer... ik kan dus komende week wel op stap gaan en wat flirten met dames na 23:00 uur, maar de kans is groot dat het dan faalt. Ik ben toch meer en type dat eerst gesprekken moet opbouwen via bijvoorbeeld de app of 1 op 1 date.
pi_163754141
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:35 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ik moet ook deels wel. Van die oppervlakkigere 'leuke' meiden van amper 18 die het liefst een vriend willen die een kop groter is en lekker 'stoer' die je tijdens je studie of uitgaan aantreft zien vaak niks in mij,
Goede analyse.

quote:
dus ik kom altijd wat uit bij de serieuzere dames oftewel op zelfde denkniveau maar dan voel ik mij dus al snel minderwaardig want die hebben of veel meer ervaring of ook hoge eisen
Doordat je je open stelt ga je meer ervaren en gaat dat minderwaardige er vroeg of laat wel van af.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:35 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
dan is ze waarschijnlijk op stap met haar vriendinnengroep en ik dus 'alleen'.
Jij hebt vervelende associaties bij alleen zijn. Anderzijds komt het wel over dat je onafhankelijk kan zijn. Je hebt het immers altijd alleen gered. Een eigenschap die veel vrouwen waarderen. Als ze zelf ook enigszins onzeker of jaloers is aangelegd kan het zelfs een pre zijn ;)
Er zijn genoeg mannen, waaronder ikzelf, die weinig tot niet (meer) in groepen gaan stappen en die toch een geweldige vriendin hebben. Blijven hopen jongen, blijven hopen. Ze mag je wel schrijf je toch? ^O^
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_163754219
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:13 schreef Koral het volgende:

[..]

Goede analyse.

[..]

Doordat je je open stelt ga je meer ervaren en gaat dat minderwaardige er vroeg of laat wel van af.

[..]

Jij hebt vervelende associaties bij alleen zijn. Anderzijds komt het wel over dat je onafhankelijk kan zijn. Je hebt het immers altijd alleen gered. Een eigenschap die veel vrouwen waarderen. Als ze zelf ook enigszins onzeker of jaloers is aangelegd kan het zelfs een pre zijn ;)
Er zijn genoeg mannen, waaronder ikzelf, die weinig tot niet (meer) in groepen gaan stappen en die toch een geweldige vriendin hebben. Blijven hopen jongen, blijven hopen. Ze mag je wel schrijf je toch? ^O^
Goed alleen kunnen zijn is wat anders dan alleen zijn. Dat zien ze vaak als 'zielig', zoals gisteren dus ter sprake kwam toen we het over uitgaan e.d. hadden.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:42:51 #121
416931 yats
(non) Average Joe
pi_163754724
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:42 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik leg alleen uit dat ik het zelf bij de verkeerde dames probeer... ik kan dus komende week wel op stap gaan en wat flirten met dames na 23:00 uur, maar de kans is groot dat het dan faalt. Ik ben toch meer en type dat eerst gesprekken moet opbouwen via bijvoorbeeld de app of 1 op 1 date.
Goh, begint het te dagen? Chapeau dat je verder open en eerlijk geweest bent over je huidige situatie. Dat zal ongetwijfeld eng geweest zijn (want misschien weer een afwijzing daardoor) maar je merkt nu dat eerlijkheid meer gewaardeerd word dan je anders voor doen. En ja, ik denk inderdaad dat jij niet/nooit een 18 jarige of desnoods begin 20'er die nog wat meer door het leven fladdert aan de haak zal slaan puur omdat die groep andere eigenschappen in een partner zoekt en vaak wat kortzichtiger is. De vraag is ook of je dat überhaupt moet willen. De reden dat zij net als jou weinig ervaring hebben en oudere vrouwen teveel ervaring hebben is in ieder geval onjuist en onzin. Natuurlijk zal het sommige vrouwen afschrikken dat je nooit echt een serieuze relatie gehad hebt, maar andersom zijn er ook genoeg vrouwen waar dat het geval bij is. Het gaat er uiteindelijk om wat je bij/voor elkaar vorlt en of de juiste klik er is. Gelukkig lijk je dat ook te beseffen.

Overigens mag je me een ding nog uitleggen, waarom ben je zo onzeker als je blijkbaar makkelijk werk vind en ook verbazingwekkend veel matches hebt?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_163754989
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:42 schreef yats het volgende:

[..]

Goh, begint het te dagen? Chapeau dat je verder open en eerlijk geweest bent over je huidige situatie. Dat zal ongetwijfeld eng geweest zijn (want misschien weer een afwijzing daardoor) maar je merkt nu dat eerlijkheid meer gewaardeerd word dan je anders voor doen. En ja, ik denk inderdaad dat jij niet/nooit een 18 jarige of desnoods begin 20'er die nog wat meer door het leven fladdert aan de haak zal slaan puur omdat die groep andere eigenschappen in een partner zoekt en vaak wat kortzichtiger is. De vraag is ook of je dat überhaupt moet willen. De reden dat zij net als jou weinig ervaring hebben en oudere vrouwen teveel ervaring hebben is in ieder geval onjuist en onzin. Natuurlijk zal het sommige vrouwen afschrikken dat je nooit echt een serieuze relatie gehad hebt, maar andersom zijn er ook genoeg vrouwen waar dat het geval bij is. Het gaat er uiteindelijk om wat je bij/voor elkaar vorlt en of de juiste klik er is. Gelukkig lijk je dat ook te beseffen.

Overigens mag je me een ding nog uitleggen, waarom ben je zo onzeker als je blijkbaar makkelijk werk vind en ook verbazingwekkend veel matches hebt?
Dat laatste weet ik ook niet. Ik durf mezelf moeilijk open te stellen of stappen te nemen, dus dan blijft er al sowieso al veel gesloten. Nu ik wat opener ben lijkt het inderdaad allemaal al mee te vallen. Wie weet wat er was als ik het 5 jaar geleden al in gang had gezet, maar was er gewoon niet klaar voor..
  vrijdag 15 juli 2016 @ 11:56:20 #123
416020 K44S
The bearded man
pi_163755017
Het begint indd eindelijk tot je door te dringen, wat dat betreft : bravo.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 15 juli 2016 @ 12:00:08 #124
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163755098
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:56 schreef K44S het volgende:
Het begint indd eindelijk tot je door te dringen, wat dat betreft : bravo.
Je had toch spijt dat je gereageerd had :7?

DatIsJammurZeg, bravo. Flinke stap voorwaarts gezet blijkbaar :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 15 juli 2016 @ 12:00:49 #125
416020 K44S
The bearded man
pi_163755111
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je had toch spijt dat je gereageerd had :7?
Ik had niet goed gelezen.
Gelukkig ben ik ook maar een mens :7
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 15 juli 2016 @ 12:01:19 #126
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163755121
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:00 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik had niet goed gelezen.
Gelukkig ben ik ook maar een mens :7
Ja, anders was je een bot en dus weg :o.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 15 juli 2016 @ 12:02:02 #127
416020 K44S
The bearded man
pi_163755136
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, anders was je een bot en dus weg :o.
Wat een gemis (hihaho)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_163755141
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je had toch spijt dat je gereageerd had :7?

DatIsJammurZeg, bravo. Flinke stap voorwaarts gezet blijkbaar :D.
We hebben elkaar nog niet gezien in het echt, dus het kan ook weer eens een 'app-opleving' zijn zoals de eerste paar dagen vaak het geval is.. maar ze schrikt iig niet helemaal af van mijn beeld :P Mogelijk dus omdat ik diploma heb en zelf nu ook zoek naar wat meer vastigheid in mijn leven.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 12:03:05 #129
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163755156
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:02 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

We hebben elkaar nog niet gezien in het echt, dus het kan ook weer eens een 'app-opleving' zijn zoals de eerste paar dagen vaak het geval is.. maar ze schrikt iig niet helemaal af van mijn beeld :P Mogelijk dus omdat ik diploma heb en zelf nu ook zoek naar wat meer vastigheid in mijn leven.
Of omdat je gewoon eerlijk bent.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163755157
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 11:17 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Goed alleen kunnen zijn is wat anders dan alleen zijn. Dat zien ze vaak als 'zielig', zoals gisteren dus ter sprake kwam toen we het over uitgaan e.d. hadden.
Wat is alleen dan? Je had toch gewoon contact met klasgenoten. Je hebt regelmatig dates? Je hebt die sport activiteit met een aantal mensen een poosje gedaan. Alleen goede vrienden waarmee je met enige regelmaat afspreekt mist misschien. Maar dat maakt het in mijn bescheiden ogen nog niet helemaal zielig alleen.

Ik kan me voorstellen dat je daar zelf niet of minder van overtuigd bent, omdat dat gemis meer overheerst qua gevoel, maar de objectieve feiten zeggen je bent niet alleen? Hopelijk is dat iets waar je je aan vast kunt houden. ^O^
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_163755268
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:03 schreef Koral het volgende:

[..]

Wat is alleen dan? Je had toch gewoon contact met klasgenoten. Je hebt regelmatig dates? Je hebt die sport activiteit met een aantal mensen een poosje gedaan. Alleen goede vrienden waarmee je met enige regelmaat afspreekt mist misschien. Maar dat maakt het in mijn bescheiden ogen nog niet helemaal zielig alleen.

Ik kan me voorstellen dat je daar zelf niet of minder van overtuigd bent, omdat dat gemis meer overheerst qua gevoel, maar de objectieve feiten zeggen je bent niet alleen? Hopelijk is dat iets waar je je aan vast kunt houden. ^O^
Nou ja directe vrienden dus. Als zij op stap gaat met haar vriendinnengroep en ik haak aan, haak ik alleen aan. Sowieso woonden tijdens mijn studie niet veel mensen in de buurt, dus dat snapte ze wel.
pi_163755367
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 23:32 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Naar aanleiding van het vorige topic en wat reacties via DM toch maar besloten eerlijk te zijn.
*O* ^O^

Graag gedaan. :*
  vrijdag 15 juli 2016 @ 12:38:10 #133
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_163755809
Goed bezig!!

Nog meer mensen die leuke dates hebben gehad/dates in het verschiet hebben? O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 12:39:05 #134
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_163755834
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goed bezig!!

Nog meer mensen die leuke dates hebben gehad/dates in het verschiet hebben? O+
ik heb er echt zoveel gehad, leuke
pi_163755886
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goed bezig!!

Nog meer mensen die leuke dates hebben gehad/dates in het verschiet hebben? O+
Ik!

Sinds vorige week Tinder weer gedownload, toen stroomden de matches binnen ( :') ) en met eentje woensdag afgesproken. Blijven slapen, maar meer gaat het niet inzitten voor mij. Heel aardig, maar fysiek niet echt aantrekkelijk (ik bedoel het niet slecht, maar ik voel me niet zo aangetrokken tot mensen die een pondje meer wegen om maar even zo te zeggen :@). Wel een leuke kop, dat wel.
Ach, toch weer een contact erbij in mijn lijst.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 12:43:19 #136
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_163755922
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:41 schreef Vidura het volgende:

[..]

Ik!

Sinds vorige week Tinder weer gedownload, toen stroomden de matches binnen ( :') ) en met eentje woensdag afgesproken. Blijven slapen, maar meer gaat het niet inzitten voor mij. Heel aardig, maar fysiek niet echt aantrekkelijk (ik bedoel het niet slecht, maar ik voel me niet zo aangetrokken tot mensen die een pondje meer wegen om maar even zo te zeggen :@). Wel een leuke kop, dat wel.
Ach, toch weer een contact erbij in mijn lijst.
^O^ Elke ervaring is er een. En tja, iedereen heeft nou eenmaal een type ja. Alleen maar goed dat je daar nu al duidelijk over bent ipv dat je het nog dates gaat rekken :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:39 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik heb er echt zoveel gehad, leuke
*O* *O*
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 12:44:17 #137
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_163755948
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:43 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

^O^ Elke ervaring is er een. En tja, iedereen heeft nou eenmaal een type ja. Alleen maar goed dat je daar nu al duidelijk over bent ipv dat je het nog dates gaat rekken :Y
precies, leuk koppie, blijven slapen, licht uit, niks zien. Kerel plezier, mevrouw huilen en afwachten. huppie
  vrijdag 15 juli 2016 @ 12:46:57 #138
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_163756004
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goed bezig!!

Nog meer mensen die leuke dates hebben gehad/dates in het verschiet hebben? O+
Ik zou het wel weer leuk vinden. Erg druk gehad laatste tijd. Nu ik vakantie heb maar weer eens rondkijken.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 12:47:47 #139
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163756025
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goed bezig!!

Nog meer mensen die leuke dates hebben gehad/dates in het verschiet hebben? O+
Ja, vanavond weer daten :). Woensdag was echt super leuk, dus vanavond dat doorzetten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 15 juli 2016 @ 12:48:45 #140
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_163756045
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, vanavond weer daten :). Woensdag was echt super leuk, dus vanavond dat doorzetten.
O+ Echt heel leuk :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 12:50:34 #141
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163756102
Ja, het klikt ook goed. Allebei besloten gewoon rustig aan te doen en te zien hoe t gaat.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163756108
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, vanavond weer daten :). Woensdag was echt super leuk, dus vanavond dat doorzetten.
Veel plezier!
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  vrijdag 15 juli 2016 @ 12:50:58 #143
416020 K44S
The bearded man
pi_163756114
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goed bezig!!

Nog meer mensen die leuke dates hebben gehad/dates in het verschiet hebben? O+
hahahah grapje zeker _O-
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  vrijdag 15 juli 2016 @ 12:58:30 #144
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_163756286
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goed bezig!!

Nog meer mensen die leuke dates hebben gehad/dates in het verschiet hebben? O+
Ja, dit weekend denk ik. Nu een paar weken heel erg leuk contact mee (tot in de vroege ochtend) maar ook wel spannend. Lang geleden dat ik zo'n klik met iemand heb gehad.
pi_163756371
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:35 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik moet ook deels wel. Van die oppervlakkigere 'leuke' meiden van amper 18 die het liefst een vriend willen die een kop groter is en lekker 'stoer' die je tijdens je studie of uitgaan aantreft zien vaak niks in mij, dus ik kom altijd wat uit bij de serieuzere dames oftewel op zelfde denkniveau maar dan voel ik mij dus al snel minderwaardig want die hebben of veel meer ervaring of ook hoge eisen. Maar deze dame is bijvoorbeeld ook zeer slim, is nu al een jaar aan het werk ondanks dat ze een jaar jonger is en dus middenin het 'echte leven'. En ze is ook nog de enige vrijgezel van haar vriendinnengroep :') Stiekem zou ik dus nog wel een vriendin van 18 willen ofzo die ietwat vrolijker in het leven staat, maar dat matcht waarschijnlijk niet. Voor nu verlopen de gesprekken goed dus wellicht zien we elkaar wel heel snel bij de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dan is ze waarschijnlijk op stap met haar vriendinnengroep en ik dus 'alleen'.
Maar D., als je nu een relatie van 4 jaar had gehad zou je waarschijnlijk ook het gevoel hebben dat je achterloopt. Je moet stoppen met vergelijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Samzz op 15-07-2016 13:01:59 ]
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:12:01 #146
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_163756637
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goed bezig!!

Nog meer mensen die leuke dates hebben gehad/dates in het verschiet hebben? O+
Vanavond dus, met de dame van zondag. Zondag van 14 tot 21u zondag bij haar in de stad op het terras gezeten en aansluitend een hapje gegeten (ik had er eigenlijk niet teveel van verwacht van tevoren, maar zo zie je maar hoe het kan lopen ;)).

Vanavond bij mij thuis uitgenodigd. Ze vertelde wel dat ze dat nog een beetje spannend vindt, normaal doet ze dat dus niet zo snel (haar omgeving was ook een beetje voorzichtig, en alleen maar goed natuurlijk :)).

Maar goed, ga voor haar koken, lekker kletsen, misschien een spelletje en een filmpje. We zien wel waar het eindigt. Eerste date afgesloten met een afscheidszoen, wat ik ook niet doorgaans doe. Maar na zo'n dag durfde ik het wel aan, het hing in de lucht ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:14:55 #147
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_163756711
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:12 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Vanavond dus, met de dame van zondag. Zondag van 14 tot 21u zondag bij haar in de stad op het terras gezeten en aansluitend een hapje gegeten (ik had er eigenlijk niet teveel van verwacht van tevoren, maar zo zie je maar hoe het kan lopen ;)).

Vanavond bij mij thuis uitgenodigd. Ze vertelde wel dat ze dat nog een beetje spannend vindt, normaal doet ze dat dus niet zo snel (haar omgeving was ook een beetje voorzichtig, en alleen maar goed natuurlijk :)).

Maar goed, ga voor haar koken, lekker kletsen, misschien een spelletje en een filmpje. We zien wel waar het eindigt. Eerste date afgesloten met een afscheidszoen, wat ik ook niet doorgaans doe. Maar na zo'n dag durfde ik het wel aan, het hing in de lucht ;)
^O^

Veel plezier alvast vanavond!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:25:46 #148
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_163756937
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:58 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Ja, dit weekend denk ik. Nu een paar weken heel erg leuk contact mee (tot in de vroege ochtend) maar ook wel spannend. Lang geleden dat ik zo'n klik met iemand heb gehad.
Leuk voor je!

Edit: omdat je het zo lief en oprecht vraagt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_163756952
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:12 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

normaal doet ze dat dus niet zo snel

Dit zeggen vrouwen vrijwel altijd, of het nou wel of niet zo is. Maar veel plezier vanavond!
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:28:01 #150
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_163756987
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:26 schreef habitue het volgende:

[..]

Dit zeggen vrouwen vrijwel altijd, of het nou wel of niet zo is. Maar veel plezier vanavond!
echt he, hoe vaak ik dat al gehoord heb
pi_163757028
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:28 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

echt he, hoe vaak ik dat al gehoord heb
Als ze je leuk genoeg vinden doen ze het heus wel. Juist wanneer ze terughoudend zijn weet je genoeg :)
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:30:35 #152
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_163757050
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als ze je leuk genoeg vinden doen ze het heus wel. Juist wanneer ze terughoudend zijn weet je genoeg :)
ah ok, heb je nog andere tips voor me?
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:34:18 #153
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_163757120
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:26 schreef habitue het volgende:

[..]

Dit zeggen vrouwen vrijwel altijd, of het nou wel of niet zo is. Maar veel plezier vanavond!
Maybe :) toevallig hadden we het er zondag al over, ervaringen van eerdere dates. Toen gaf ze al aan dat ze sowieso nooit de eerste date bij iemand thuis of bij haarzelf thuis zou afspreken. Terwijl ik dat al meerdere malen wel had gedaan en die dames daar totaal geen problemen mee hadden. Dus tsja, als ze dat zegt, dan geloof ik dat op zich wel.

Anyway, had ook al als alternatief aangeboden om nu ook nog ergens op een neutrale plek af te spreken, maar ze wilde toch wel graag komen. Dat we lekker knus op de bank een filmpje konden kijken vond ze namelijk ook wel leuk. En ze vroeg al hintend of ik van knuffelen hield :s) Ze moest alleen wel even naar een vriendin appen als ze veilig aan was gekomen etc :+ nouja prima, alles om haar op dr gemak te laten voelen ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:35:31 #154
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_163757140
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:34 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Maybe :) toevallig hadden we het er zondag al over, ervaringen van eerdere dates. Toen gaf ze al aan dat ze sowieso nooit de eerste date bij iemand thuis of bij haarzelf thuis zou afspreken. Terwijl ik dat al meerdere malen wel had gedaan en die dames daar totaal geen problemen mee hadden. Dus tsja, als ze dat zegt, dan geloof ik dat op zich wel.

Anyway, had ook al als alternatief aangeboden om nu ook nog ergens op een neutrale plek af te spreken, maar ze wilde toch wel graag komen. Dat we lekker knus op de bank een filmpje konden kijken vond ze namelijk ook wel leuk. En ze vroeg al hintend of ik van knuffelen hield :s) Ze moest alleen wel even naar een vriendin appen als ze veilig aan was gekomen etc :+ nouja prima, alles om haar op dr gemak te laten voelen ;)
maak effe een selfie voor ons als ie er half inzit ^O^
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:40:01 #155
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_163757240
sorry, knuffelen was hier niet als eufemisme bedoeld ;) gewoon een gezellige avond in de planning, verder kijk ik niet vooruit. Ze is volgens mij ook niet echt het type daarvoor op de tweede date, dus rustig aan. Fine with that :)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:57:40 #156
416931 yats
(non) Average Joe
pi_163757551
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goed bezig!!

Nog meer mensen die leuke dates hebben gehad/dates in het verschiet hebben? O+
Yes, volgende week weer. Ik heb een leuke avond geregeld voor mijn vriendin en mij.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:58:28 #157
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163757569
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:40 schreef LuNaTiC het volgende:
sorry, knuffelen was hier niet als eufemisme bedoeld ;) gewoon een gezellige avond in de planning, verder kijk ik niet vooruit. Ze is volgens mij ook niet echt het type daarvoor op de tweede date, dus rustig aan. Fine with that :)
Gewoon doen wat goed voelt. Heel veel plezier :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 15 juli 2016 @ 14:00:26 #158
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_163757623
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Gewoon doen wat goed voelt. Heel veel plezier :*.
Thanks, jij ook! :)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 14:48:05 #159
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_163758867
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goed bezig!!

Nog meer mensen die leuke dates hebben gehad/dates in het verschiet hebben? O+
Laatste was in Praag twee maanden terug. Sindsdien weinig succes. Nog wel contact met een date, waar ik wel wat in zie, maar ze heeft wat persoonlijke shit waarmee ze moet dealen, dus contact is wat minder dan voorheen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_163760676
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:34 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Maybe :) toevallig hadden we het er zondag al over, ervaringen van eerdere dates. Toen gaf ze al aan dat ze sowieso nooit de eerste date bij iemand thuis of bij haarzelf thuis zou afspreken. Terwijl ik dat al meerdere malen wel had gedaan en die dames daar totaal geen problemen mee hadden. Dus tsja, als ze dat zegt, dan geloof ik dat op zich wel.

Anyway, had ook al als alternatief aangeboden om nu ook nog ergens op een neutrale plek af te spreken, maar ze wilde toch wel graag komen. Dat we lekker knus op de bank een filmpje konden kijken vond ze namelijk ook wel leuk. En ze vroeg al hintend of ik van knuffelen hield :s) Ze moest alleen wel even naar een vriendin appen als ze veilig aan was gekomen etc :+ nouja prima, alles om haar op dr gemak te laten voelen ;)
Ja, waarom zou je dat ook niet geloven dan, en wat maakt het verder ook uit. Gewoon lekker op zn beloop laten, niks forceren, maar voor de zekerheid toch gewoon even je lakens verschonen he. :P
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_163760731
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:28 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

echt he, hoe vaak ik dat al gehoord heb
Afgelopen weekend nog in de taxi, toen zei ik iets van, nee ik ook niet. Begon ze gewoon te lachen. :') _O- Au.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 16:21:50 #162
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_163761055
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 16:04 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja, waarom zou je dat ook niet geloven dan, en wat maakt het verder ook uit. Gewoon lekker op zn beloop laten, niks forceren, maar voor de zekerheid toch gewoon even je lakens verschonen he. :P
Uiteraard is dat allemaal op orde O-)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_163761508
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goed bezig!!

Nog meer mensen die leuke dates hebben gehad/dates in het verschiet hebben? O+
Nee :'(
pi_163763090
Nu de kans groot is dat ik geen studenten meer date, hoe pakken/zien jullie het als normale werkende mensen aan? Als je niet dicht bij elkaar woont of geen puf hebt 's avonds blijven alleen de weekenden over. Die worden vaak al volgepland. Merk het nu ook. ik heb zeeën van tijd en eigenlijk (nog) geen weekendplannen terwijl zij vanavond al twee dingen heeft, morgen een verjaardag en zondag ook. Dat ik geen plannen had kon ze bijna niet geloven. De rest van de week valt overdag dus al af en ik heb nog niet naar haar verdere invulling gevraagd. Misschien omdat ik nog niet zelf werk, maar ik heb nu veel beschikbare tijd. Zij werkt de hele zomer door en gaat in september op vakantie, wanneer ik dus waarschijnlijk wel fulltime werk. Matchende agenda's enz. gaat mocht het straks serieus wat blijken of eigenlijk met iedere toekomstige dame, serieus meespelen bij daten / een relatie. Hoe combineren jullie dat allemaal?

Mocht hoe omgaan met zulke twijfels en struggles in een eigen topic horen, laat het even weten!
pi_163763127
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 18:01 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Nu de kans groot is dat ik geen studenten meer date, hoe pakken/zien jullie het als normale werkende mensen aan? Als je niet dicht bij elkaar woont of geen puf hebt 's avonds blijven alleen de weekenden over. Die worden vaak al volgepland. Merk het nu ook. ik heb zeeën van tijd en eigenlijk (nog) geen weekendplannen terwijl zij vanavond al twee dingen heeft, morgen een verjaardag en zondag ook. Dat ik geen plannen had kon ze bijna niet geloven. Misschien omdat ik nog niet zelf werk, maar ik heb nu veel beschikbare tijd. Zij werkt de hele zomer door en gaat in september op vakantie, wanneer ik dus waarschijnlijk wel fulltime werk. Matchende agenda's enz. gaat mocht het straks serieus wat blijken of eigenlijk met iedere toekomstige dame, serieus meespelen bij daten / een relatie. Hoe combineren jullie dat allemaal?

Mocht hoe omgaan met zulke twijfels en struggles in een eigen topic horen, laat het even weten!
Als je elkaar leuk (genoeg) vindt maak je tijd voor elkaar. Zo simpel is het gewoon.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_163763147
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 18:01 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Nu de kans groot is dat ik geen studenten meer date, hoe pakken/zien jullie het als normale werkende mensen aan? Als je niet dicht bij elkaar woont of geen puf hebt 's avonds blijven alleen de weekenden over. Die worden vaak al volgepland. Merk het nu ook. ik heb zeeën van tijd en eigenlijk (nog) geen weekendplannen terwijl zij vanavond al twee dingen heeft, morgen een verjaardag en zondag ook. Dat ik geen plannen had kon ze bijna niet geloven. De rest van de week valt overdag dus al af en ik heb nog niet naar haar verdere invulling gevraagd. Misschien omdat ik nog niet zelf werk, maar ik heb nu veel beschikbare tijd. Zij werkt de hele zomer door en gaat in september op vakantie, wanneer ik dus waarschijnlijk wel fulltime werk. Matchende agenda's enz. gaat mocht het straks serieus wat blijken of eigenlijk met iedere toekomstige dame, serieus meespelen bij daten / een relatie. Hoe combineren jullie dat allemaal?

Mocht hoe omgaan met zulke twijfels en struggles in een eigen topic horen, laat het even weten!
Date met types die er hetzelfde instaan als jij.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_163763174
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 18:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Date met types die er hetzelfde instaan als jij.
Het is meer dat ik voornamelijk zelfstandig dingen onderneem. Ze heeft al laten doorschemeren morgenavond de stad in te gaan en dat ik haar dan wellicht tegenkom, maar zij is daar dus met vriendinnen en ik alleen en ze gaat pas heel laat de stad in omdat ze daarvoor nog andere dingen heeft. Ik zou het liefst gewoon een 'traditionele' eerste date hebben, ook omdat ik zelf nooit uitga, maar dat kan nog wel even duren voordat ze 1 op 1 tijd heeft.
pi_163763648
Dat wordt em wel!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_163765163
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 18:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat wordt em wel!
Uiteindelijk moet je gewoon tijd voor elkaar maken, maar je leven moet wel op één lijn zitten. Als ik fulltime werk en date met een student die veel tijd heeft moet je ook veel vooraf plannen. Voor nu ook gewoon steeds dat andere mensen wel een rijk sociaal leven hebben en ik niet ,en als ik daar dan geen behoefte aan heb kijken ze je vaak raar of zielig aan. Heb aan 2-3 mensen genoeg, als ik al contacten heb.

[ Bericht 15% gewijzigd door DatIsJammurZeg op 15-07-2016 20:10:14 ]
pi_163765447
Neem het als het komt en probeer ondertussen je leven zo leuk mogelijk te maken met andere dingen ;)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_163766423
Wie weinig verwacht, krijgt veel :)
Hell To The Liars
  vrijdag 15 juli 2016 @ 22:14:06 #172
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163768396
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 20:00 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Uiteindelijk moet je gewoon tijd voor elkaar maken, maar je leven moet wel op één lijn zitten. Als ik fulltime werk en date met een student die veel tijd heeft moet je ook veel vooraf plannen. Voor nu ook gewoon steeds dat andere mensen wel een rijk sociaal leven hebben en ik niet ,en als ik daar dan geen behoefte aan heb kijken ze je vaak raar of zielig aan. Heb aan 2-3 mensen genoeg, als ik al contacten heb.
Niet hier :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 16 juli 2016 @ 01:50:36 #173
456432 Kamina
Tenacious!
pi_163776826
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 18:08 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Het is meer dat ik voornamelijk zelfstandig dingen onderneem. Ze heeft al laten doorschemeren morgenavond de stad in te gaan en dat ik haar dan wellicht tegenkom, maar zij is daar dus met vriendinnen en ik alleen en ze gaat pas heel laat de stad in omdat ze daarvoor nog andere dingen heeft. Ik zou het liefst gewoon een 'traditionele' eerste date hebben, ook omdat ik zelf nooit uitga, maar dat kan nog wel even duren voordat ze 1 op 1 tijd heeft.
Die tijd kan ze prima maken, als ze dat wil.
1 + 1 = blauw
pi_163776883
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 01:50 schreef Kamina het volgende:

[..]

Die tijd kan ze prima maken, als ze dat wil.
Maar de ontmoeting moet niet te lang meer duren.. na 3 dagen hemelen we elkaar al op zodat de verwachtingen weer hooggespannen raken (mijne trouwens wat minder gezien het verleden daarmee)
  zaterdag 16 juli 2016 @ 07:29:39 #175
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_163778643
Ik zou meegaan in haar spontaniteit en deze kans op ontmoeten aangrijpen. Niet te zwaar maken met droombeelden over de eerste date. Even een drankje doen, een kwartiertje babbelen en als het leuk wordt meer. En dan de echte date plannen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 16 juli 2016 @ 08:31:44 #176
416931 yats
(non) Average Joe
pi_163778926
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 01:53 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Maar de ontmoeting moet niet te lang meer duren.. na 3 dagen hemelen we elkaar al op zodat de verwachtingen weer hooggespannen raken (mijne trouwens wat minder gezien het verleden daarmee)
Niet jezelf voor de gek houden nu. Je hebt wel degelijk al bepaalde verwachtingen/ideeën over haar en jullie contact. Misschien heb je dat zelf niet door maar het valt wel uit jouw posts te halen. Probeer gewoon een keer snel kort af te spreken of desnoods alleen even 5 a 10 minuten elkaar te zien (bijvoorbeeld tussen de vierdaagsefeesten door) en kijk dan verder.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_163779343
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 08:31 schreef yats het volgende:

[..]

Niet jezelf voor de gek houden nu. Je hebt wel degelijk al bepaalde verwachtingen/ideeën over haar en jullie contact. Misschien heb je dat zelf niet door maar het valt wel uit jouw posts te halen. Probeer gewoon een keer snel kort af te spreken of desnoods alleen even 5 a 10 minuten elkaar te zien (bijvoorbeeld tussen de vierdaagsefeesten door) en kijk dan verder.
Natuurlijk heb ik ook verwachtingen, maar ik weet inmiddels wel dat een klik op de app ook niet zoveel voorstelt. Daar heb ik inmiddels jaren ervaring mee, dus weet ook precies hoe en wat ik moet zeggen. Als je weken appt en dan eens afspreekt valt het vaak tegen, of geen echte klik of je weet binnen 2 minuten al dat het nooit wat zal worden. Maar goed, misschien vandaag ja :) Anders zijn we zo weer een week verder met alle gevolgen van dien.
pi_163779613
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 01:53 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Maar de ontmoeting moet niet te lang meer duren.. na 3 dagen hemelen we elkaar al op zodat de verwachtingen weer hooggespannen raken (mijne trouwens wat minder gezien het verleden daarmee)
Er moet niks... Als zij niet wilt of geen tijd voor jou wil maken, moet je dat accepteren.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 09:37 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Natuurlijk heb ik ook verwachtingen, maar ik weet inmiddels wel dat een klik op de app ook niet zoveel voorstelt. Daar heb ik inmiddels jaren ervaring mee, dus weet ook precies hoe en wat ik moet zeggen. Als je weken appt en dan eens afspreekt valt het vaak tegen, of geen echte klik of je weet binnen 2 minuten al dat het nooit wat zal worden. Maar goed, misschien vandaag ja :)
Als dat zo was, dan had je nu natuurlijk lang en breed sociale contacten en een vriendin... En hoefde je hier niet te vragen om tips. :)

quote:
Anders zijn we zo weer een week verder met alle gevolgen van dien.
Stel je aan. :')
  zaterdag 16 juli 2016 @ 13:10:08 #179
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163782860
Opgeschoond. De posts zijn ontopic en er wordt netjes gereageerd. Zo lang dat zo blijft, alles zen 8-).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 16 juli 2016 @ 13:11:18 #180
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163782879
Dus, gisteren een superleuke date gehad, het klikt erg goed. Volgende date staat ook weer gepland O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163783048
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 13:11 schreef Samzz het volgende:
Dus, gisteren een superleuke date gehad, het klikt erg goed. Volgende date staat ook weer gepland O+.
Spann0nd!

Hier vertelt ze inmiddels best wel privé info waar ik niet om vraag dus ze lijkt ook haar eventuele zwakheden iig al te willen aftasten..
  zaterdag 16 juli 2016 @ 13:37:18 #182
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_163783424
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 13:11 schreef Samzz het volgende:
Dus, gisteren een superleuke date gehad, het klikt erg goed. Volgende date staat ook weer gepland O+.
Gaaf *O* *O* Gaat lekker zo!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 13:45:42 #183
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163783631
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 13:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Gaaf *O* *O* Gaat lekker zo!
Ja, hij had een cadeautje meegebracht, een paar flesjes van m'n favoriete bier O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 16 juli 2016 @ 13:48:22 #184
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_163783680
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 13:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, hij had een cadeautje meegebracht, een paar flesjes van m'n favoriete bier O+.
Those are the best :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_163786605
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 13:11 schreef Samzz het volgende:
Dus, gisteren een superleuke date gehad, het klikt erg goed. Volgende date staat ook weer gepland O+.
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 13:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, hij had een cadeautje meegebracht, een paar flesjes van m'n favoriete bier O+.
Leuk! *O*
Tails tell tales
pi_163788802
Op verzoek: ze heeft voorgesteld elkaar te meeten tijdens de Vierdaagsefeesten vanavond. Zelf ben ik niet zo van het uitgaan en het feit dat ze daar met haar vriendinnengroep is, voel ik mij niet echt gemakkelijk bij. Wil haar liever face to face ontmoeten als eerste date. Punt is: vanavond dus meeten of pas over een tijdje aangezien ze doordeweeks gewoon druk is..
pi_163788804
Ik heb straks een date met een chick met geile tieten :9~
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_163788865
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 17:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Op verzoek: ze heeft voorgesteld elkaar te meeten tijdens de Vierdaagsefeesten vanavond. Zelf ben ik niet zo van het uitgaan en het feit dat ze daar met haar vriendinnengroep is, voel ik mij niet echt gemakkelijk bij. Wil haar liever face to face ontmoeten als eerste date. Punt is: vanavond dus meeten of pas over een tijdje aangezien ze doordeweeks gewoon druk is..
Denk je goed uit de verf te komen met onbekende vriendinnen, onbekende date in een uitgaan-setting? Lijkt me niet helemaal jouw ding, ten eerste. Ik zou het om die reden niet doen en haar gewoon rustig 1 op 1 leren kennen op een locatie waar je meer op je gemak bent.
pi_163788897
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 17:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Op verzoek: ze heeft voorgesteld elkaar te meeten tijdens de Vierdaagsefeesten vanavond. Zelf ben ik niet zo van het uitgaan en het feit dat ze daar met haar vriendinnengroep is, voel ik mij niet echt gemakkelijk bij. Wil haar liever face to face ontmoeten als eerste date. Punt is: vanavond dus meeten of pas over een tijdje aangezien ze doordeweeks gewoon druk is..
ze wilt er geen druk opleggen dus beetje amicaal babbeltje maken en polsen wat voor vlees je in de kuip hebt.
jij wilt one on one je halve eisenpakket neerleggen en er geforceerd een date van maken.

count your blessings en ga vanavond..voor je het weet vind ze vanavond een andere gast,
Hell To The Liars
pi_163788935
Dan dit dus. Veel plezier vanavond.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 07:29 schreef Andromache het volgende:
Ik zou meegaan in haar spontaniteit en deze kans op ontmoeten aangrijpen. Niet te zwaar maken met droombeelden over de eerste date. Even een drankje doen, een kwartiertje babbelen en als het leuk wordt meer. En dan de echte date plannen.
Ze mag je schreef je eerder, dus toon je waardering een beetje en wees niet te krenterig. Win haar vertrouwen en zorg dat ze trots op je kan zijn bij al haar vriendinnen. Succes en vooral veel plezier. Weer een nieuwe ervaring rijker!
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_163788948
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 17:27 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb straks een date met een chick met geile tieten :9~
Hoe weet je dat? :D veel plezier.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zaterdag 16 juli 2016 @ 17:35:34 #192
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_163788952
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 17:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Op verzoek: ze heeft voorgesteld elkaar te meeten tijdens de Vierdaagsefeesten vanavond. Zelf ben ik niet zo van het uitgaan en het feit dat ze daar met haar vriendinnengroep is, voel ik mij niet echt gemakkelijk bij. Wil haar liever face to face ontmoeten als eerste date. Punt is: vanavond dus meeten of pas over een tijdje aangezien ze doordeweeks gewoon druk is..
Wel een rondje geven, hè!
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 17:35:34 #193
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_163788953
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 17:33 schreef Droopie het volgende:

[..]

ze wilt er geen druk opleggen dus beetje amicaal babbeltje maken en polsen wat voor vlees je in de kuip hebt.
jij wilt one on one je halve eisenpakket neerleggen en er geforceerd een date van maken.

count your blessings en ga vanavond..voor je het weet vind ze vanavond een andere gast,
met alle gevolgen van dien
  zaterdag 16 juli 2016 @ 17:36:11 #194
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_163788968
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 17:27 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb straks een date met een chick met geile tieten :9~
ik vind helemaal goed ik wil hier meer over weten
pi_163789001
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 17:34 schreef Koral het volgende:
Dan dit dus. Veel plezier vanavond.

[..]

Ze mag je schreef je eerder, dus toon je waardering een beetje en wees niet te krenterig. Win haar vertrouwen en zorg dat ze trots op je kan zijn bij al haar vriendinnen. Succes en vooral veel plezier. Weer een nieuwe ervaring rijker!
Uitgaan is niks voor hem. Dat gaat ze merken. Slechte eerste indruk bij haar vriendinnen, waardoor de kans daarna groter is dat ze niet serieus met hem wil daten. Bij een doorsnee persoon zou ik echt zeggen: doen. Gewoon even gezellig kletsen, laagdrempelig. Maar hij moet het niet hebben van een eerste indruk.

Aan de andere kant, als dat niks voor hem is dan passen ze wrs ook niet echt bij elkaar.
pi_163789158
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 17:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Uitgaan is niks voor hem. Dat gaat ze merken. Slechte eerste indruk bij haar vriendinnen, waardoor de kans daarna groter is dat ze niet serieus met hem wil daten. Bij een doorsnee persoon zou ik echt zeggen: doen. Gewoon even gezellig kletsen, laagdrempelig. Maar hij moet het niet hebben van een eerste indruk.

Aan de andere kant, als dat niks voor hem is dan passen ze wrs ook niet echt bij elkaar.
Dit dus.
pi_163789312
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 17:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Uitgaan is niks voor hem. Dat gaat ze merken. Slechte eerste indruk bij haar vriendinnen, waardoor de kans daarna groter is dat ze niet serieus met hem wil daten. Bij een doorsnee persoon zou ik echt zeggen: doen. Gewoon even gezellig kletsen, laagdrempelig. Maar hij moet het niet hebben van een eerste indruk.

Zou ook kunnen. Maar hij twijfelt toch al, gezien zn mogelijke werk en afstand?

Als ze elkaar een beetje op hun gemak stellen en open blijven, wie weet heeft hij dan wel een hele leuke avond en wordt hij gelijk opgenomen in dat groepje.

Heeft hij gelijk meer vriendinnen dan vrienden :D

Heb je gelijk een heel ander verhaal als nieuwe collega's naar z'n privéleven vragen.

Edit:
P. Coelho: "i bear many scars, but i also carry many moments that would not have happened if i had not dared to go beyond my limits." En grenzen is TS toch wel aan het verleggen de laatste tijd.

Ik hoop dat hij, als zn zenuwen opspelen, een beetje terug denkt aan die (voor hem gedurfde) ervaringen die hij onlangs heeft opgedaan. En een beetje trots op zichzelf is. Mag best.

[ Bericht 6% gewijzigd door Hineni op 16-07-2016 18:04:54 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_163789372
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 17:50 schreef Koral het volgende:

[..]

Zou ook kunnen. Maar hij twijfelt toch al, gezien zn mogelijke werk en afstand?

Als ze elkaar een beetje op hun gemak stellen en open blijven, wie weet heeft hij dan wel een hele leuke avond en wordt hij gelijk opgenomen in dat groepje.

Heeft hij gelijk meer vriendinnen dan vrienden :D

Heb je gelijk een heel ander verhaal als nieuwe collega's naar z'n privéleven vragen.
Zeer realistisch scenario.
pi_163789608
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 17:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Uitgaan is niks voor hem. Dat gaat ze merken. Slechte eerste indruk bij haar vriendinnen, waardoor de kans daarna groter is dat ze niet serieus met hem wil daten. Bij een doorsnee persoon zou ik echt zeggen: doen. Gewoon even gezellig kletsen, laagdrempelig. Maar hij moet het niet hebben van een eerste indruk.

Aan de andere kant, als dat niks voor hem is dan passen ze wrs ook niet echt bij elkaar.
Daar ben ik dus ook bang voor. Dat ze sowieso een meer sociaal leven heeft en het liefst heel haar dag volplant met sociale activiteiten, weet ik al. Ze heeft eerst een verjaardag dus duikt waarschijnlijk niet voor 22.30/23 uur de stad in.. en mocht ik gaan ik dus ook niet eerder. Ik kom daar waarschijnlijk voor haar even een paar minuten en dan ga ik weer. Het is gewoon openbaar terrein in de stad dus geen café/club. Ze gaat sowieso, dus als ik niet ga heb je misschien weer de kans dat ze een leukere boy tegenkomt die ze direct in real life ziet en interesse in mij verliest nog voor een eerste ontmoeting. (haar vriendinnen willen haar graag koppelen zegt ze, nog de enige vrijgezel van haar groep).
pi_163789683
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 18:05 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Daar ben ik dus ook bang voor. Dat ze sowieso een meer sociaal leven heeft en het liefst heel haar dag volplant met sociale activiteiten, weet ik al. Ze heeft eerst een verjaardag dus duikt waarschijnlijk niet voor 22.30/23 uur de stad in.. en mocht ik gaan ik dus ook niet eerder. Ik kom daar waarschijnlijk voor haar even een paar minuten en dan ga ik weer. Het is gewoon openbaar terrein in de stad dus geen café/club. Ze gaat sowieso, dus als ik niet ga heb je misschien weer de kans dat ze een leukere boy tegenkomt die ze direct in real life ziet en interesse in mij verliest nog voor een eerste ontmoeting. (haar vriendinnen willen haar graag koppelen zegt ze, nog de enige vrijgezel van haar groep).
Veel mensen vinden het helemaal niks om gekoppeld te worden. Als jij er dus bij bent, hoeft ze iig geen zorgen te maken over welk figuur ze nu weer aan haar willen koppelen!

Ik zeg niet dat je al aan relatie moet denken. Maar je hebt toch al een paar dagen een fijn contact? Ze vertrouwd je notabene al dingen toe.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_163789782
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 18:09 schreef Koral het volgende:

[..]

Veel mensen vinden het helemaal niks om gekoppeld te worden. Als jij er dus bij bent, hoeft ze iig geen zorgen te maken over welk figuur ze nu weer aan haar willen koppelen!

Ik zeg niet dat je al aan relatie moet denken. Maar je hebt toch al een paar dagen een fijn contact? Ze vertrouwd je notabene al dingen toe.
Ik zou het zelf niet doen. Eén op één is het een stuk makkelijker dan wanneer ze onder de kritische blik van haar vriendinnen het eerste contact maken. Onderschat groepsdruk / beoordeling van vrienden niet.
pi_163789838
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 18:05 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Daar ben ik dus ook bang voor. Dat ze sowieso een meer sociaal leven heeft en het liefst heel haar dag volplant met sociale activiteiten, weet ik al. Ze heeft eerst een verjaardag dus duikt waarschijnlijk niet voor 22.30/23 uur de stad in.. en mocht ik gaan ik dus ook niet eerder. Ik kom daar waarschijnlijk voor haar even een paar minuten en dan ga ik weer. Het is gewoon openbaar terrein in de stad dus geen café/club. Ze gaat sowieso, dus als ik niet ga heb je misschien weer de kans dat ze een leukere boy tegenkomt die ze direct in real life ziet en interesse in mij verliest nog voor een eerste ontmoeting. (haar vriendinnen willen haar graag koppelen zegt ze, nog de enige vrijgezel van haar groep).
Bijna iedereen heeft meer sociaal leven dan jij, dus dat moet je niet meenemen in je afweging. Je kunt het ook als leermoment zien, maar ik denk dat de kans op een flater in die setting gewoon vele malen groter is. Niet in de minste plaats omdat je niet houdt van uitgaan.

Ze kunnen haar nog steeds koppelen als je een paar minuten met haar gaat praten en daarna vertrekt.
pi_163789852
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 18:15 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik zou het zelf niet doen. Eén op één is het een stuk makkelijker dan wanneer ze onder de kritische blik van haar vriendinnen het eerste contact maken. Onderschat groepsdruk / beoordeling van vrienden niet.
Dit. Als je zelf niet een beetje vlot bent gaat dat 'm echt niet worden.
pi_163789858
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 18:15 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik zou het zelf niet doen. Eén op één is het een stuk makkelijker dan wanneer ze onder de kritische blik van haar vriendinnen het eerste contact maken. Onderschat groepsdruk / beoordeling van vrienden niet.
Voor wie is het makkelijker, die vriendin vind dit wenselijk.
Hij een op een.

Stel ze zegt vd week dat ze toch niet wilt gaan een op een, dan ga je denken was ik toch maar gegaan
Hell To The Liars
pi_163789906
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 18:19 schreef Droopie het volgende:

[..]

Voor wie is het makkelijker, die vriendin vind dit wenselijk.
Hij een op een.

Stel ze zegt vd week dat ze toch niet wilt gaan een op een, dan ga je denken was ik toch maar gegaan
Ach, hij kan in ieder geval zijn small talk oefenen.
pi_163790108
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 18:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit. Als je zelf niet een beetje vlot bent gaat dat 'm echt niet worden.
Punt is ook dat zij daar met haar vriendinnengroep is en ik... alleen. Toegeven dat ik geen sociale contacten heb naar haar toe was al lastig voor mij, laat staan naar haar vriendengroep toe. Weet ook niet hoe ik me dan moet gedragen binnen zo'n groep als loner. Even 'spontaan' de stad in vanavond gaat hem toch niet worden als ik weet dat ik haar ergens kan tegenkomen, ga dan liever nog een andere dag in mijn uppie als ze er zeker niet is. Volgens mij is ze zo'n type dat never nooit alleen uit zou gaan itt ik. Als ik met een andere maat was had ik het nog wel gedaan.
pi_163790130
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 18:35 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Punt is ook dat zij daar met haar vriendinnengroep is en ik... alleen. Toegeven dat ik geen sociale contacten heb naar haar toe was al lastig voor mij, laat staan naar haar vriendengroep toe. Weet ook niet hoe ik me dan moet gedragen binnen zo'n groep als loner. Even 'spontaan' de stad in vanavond gaat hem toch niet worden als ik weet dat ik haar ergens kan tegenkomen, ga dan liever nog een andere dag in mijn uppie als ze er zeker niet is. Volgens mij is ze zo'n type dat never nooit alleen uit zou gaan itt ik. Als ik met een andere maat was had ik het nog wel gedaan.
Nee, maar dat ga je ook niet leren zonder het te oefenen. Eerlijk gezegd denk ik dat een relatie er voor je toch voorlopig niet in zit, dus dan kan dit wel een mooi leerproces zijn.
pi_163790156
Misschien moet je eens dingen niet allemaal negatief invullen, mensen voelen dat aan.
Alles positief benaderen is ook niet alles, maar het brengt je verder dan dit.

Niet naar de stad gaan omdat je haar kan tegenkomen.
Als je haar tegenkomt zeg je desnoods dat je trek in eten had.
Hell To The Liars
pi_163790198
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 18:38 schreef Droopie het volgende:
Misschien moet je eens dingen niet allemaal negatief invullen, mensen voelen dat aan.
Alles positief benaderen is ook niet alles, maar het brengt je verder dan dit.

Niet naar de stad gaan omdat je haar kan tegenkomen.
Als je haar tegenkomt zeg je desnoods dat je trek in eten had.
Als ze alleen was had ik daar geen problemen mee, maar zoals hierboven: zij is daar vanavond met een grote groep. Ik in mijn uppie, dat is voor mij ook niet relaxed. Kan haar moeilijk een berichtje sturen: daar en daar sta ik en dan verwachten dat ze haar groepje even alleen laat.
pi_163790208
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 18:35 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Punt is ook dat zij daar met haar vriendinnengroep is en ik... alleen. Toegeven dat ik geen sociale contacten heb naar haar toe was al lastig voor mij, laat staan naar haar vriendengroep toe. Weet ook niet hoe ik me dan moet gedragen binnen zo'n groep als loner. Even 'spontaan' de stad in vanavond gaat hem toch niet worden als ik weet dat ik haar ergens kan tegenkomen, ga dan liever nog een andere dag in mijn uppie als ze er zeker niet is. Volgens mij is ze zo'n type dat never nooit alleen uit zou gaan itt ik. Als ik met een andere maat was had ik het nog wel gedaan.
Als (even vragen aan haar?) ze al tegen haar vriendinnen heeft gezegd dat jij misschien komt, ga je haar dan laten zitten? Misschien stelt ze na een paar minuten (als ze je genoeg vertrouwd) wel voor om samen ergens te gaan?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_163790382
Dit gaat em wel worden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_163790402
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 18:40 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als ze alleen was had ik daar geen problemen mee, maar zoals hierboven: zij is daar vanavond met een grote groep. Ik in mijn uppie, dat is voor mij ook niet relaxed. Kan haar moeilijk een berichtje sturen: daar en daar sta ik en dan verwachten dat ze haar groepje even alleen laat.
om dingen te krijgen die je nog nooit heb gehad, moet je soms dingen doen die je nog nooit heb gedaan
Hell To The Liars
pi_163790427
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 18:53 schreef Droopie het volgende:

[..]

om dingen te krijgen die je nog nooit heb gehad, moet je soms dingen doen die je nog nooit heb gedaan
pi_163790442
en als je nu al je bezwaren en tekortkomingen eens allemaal zo niet benadrukt zullen vrouwen ook wel eens kunnen denken hey dat is de aankomende vader van mijn kind in plaats van hey dat is een probleem die met mij wilt neuken

effe zwart/ wit gezegd dan
Hell To The Liars
  zaterdag 16 juli 2016 @ 19:11:54 #215
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_163790810
Is er nu niemand in de buurt van Nijmegen die even wingman kan spelen voor hem? ;) het is dat het niet in de buurt ligt... ;)

Ik zou het zelf niet doen eigenlijk. Dan ben je daar voor een paar minuten, maak je een praatje, en daarna... is het weer klaar en ga je weer weg? Lijkt me niet echt een ideale eerste kennismaking... dat zou alweer anders liggen als je zelf ook met (een) vriend(en) daar ook zou zijn en jullie eigen weg weer gaan. Dan is het meer 'o we zijn er allebei toch'.

En dat komt van iemand die wél van uitgaan houdt, alleen niet zo van uitgaan in z'n eentje. Heb weleens iets soortgelijks gehad dat ik contact met iemand had en dat ze een verjaardagsfeestje met vriendinnen had bij een bepaalde tent, waar ik toevallig met een collega van me in de buurt zou zijn die avond. Toen hebben we wel even casual een kwartiertje gemeet en elkaar gesproken. Pakte goed uit dus, maar we konden ook weer snel allebei onze eigen weg gaan, zij met haar vriendinnen en ik met collega. Had ik wat meer awkward gevonden als ik in mijn eentje was.

Mijn date was gister overigens wel gezellig, maar een beetje 'off'. Gaat hem niet worden. Achteraf een beetje over gehad maar ze voelde het 'toch' niet helemaal. Ze stelde wel een derde date voor om het zeker te weten maar in mijn ervaring gaat dat de derde keer toch niet veranderen (de 'lading' alleen al die het dan krijgt, zint me niet). Ook al zie ik anderen hier zeggen dat het soms moet groeien... laat het nog wel even bezinken, maar denk dat ik het hier bij laat. Contact maar even aangehaald met een dame die ook wilde afspreken (die overigens heel nuchter reageerde) en daar komt denk ik ook wel snel weer een date uit voort.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 19:15:07 #216
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163790905
Is dat off gevoel vanuit jullie beide gekomen? Wel jammer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163790978
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 19:11 schreef LuNaTiC het volgende:
Is er nu niemand in de buurt van Nijmegen die even wingman kan spelen voor hem? ;) het is dat het niet in de buurt ligt... ;)

Ik zou het zelf niet doen eigenlijk. Dan ben je daar voor een paar minuten, maak je een praatje, en daarna... is het weer klaar en ga je weer weg? Lijkt me niet echt een ideale eerste kennismaking... dat zou alweer anders liggen als je zelf ook met (een) vriend(en) daar ook zou zijn en jullie eigen weg weer gaan. Dan is het meer 'o we zijn er allebei toch'.

En dat komt van iemand die wél van uitgaan houdt, alleen niet zo van uitgaan in z'n eentje. Heb weleens iets soortgelijks gehad dat ik contact met iemand had en dat ze een verjaardagsfeestje met vriendinnen had bij een bepaalde tent, waar ik toevallig met een collega van me in de buurt zou zijn die avond. Toen hebben we wel even casual een kwartiertje gemeet en elkaar gesproken. Pakte goed uit dus, maar we konden ook weer snel allebei onze eigen weg gaan, zij met haar vriendinnen en ik met collega. Had ik wat meer awkward gevonden als ik in mijn eentje was.

Mijn date was gister overigens wel gezellig, maar een beetje 'off'. Gaat hem niet worden. Achteraf een beetje over gehad maar ze voelde het 'toch' niet helemaal. Ze stelde wel een derde date voor om het zeker te weten maar in mijn ervaring gaat dat de derde keer toch niet veranderen (de 'lading' alleen al die het dan krijgt, zint me niet). Ook al zie ik anderen hier zeggen dat het soms moet groeien... laat het nog wel even bezinken, maar denk dat ik het hier bij laat. Contact maar even aangehaald met een dame die ook wilde afspreken (die overigens heel nuchter reageerde) en daar komt denk ik ook wel snel weer een date uit voort.
Ik denk dat ik misschien toch wel ga, maar dan meer mezelf even een paar uurtjes eruit te zijn, zien dat het allemaal wel meevalt en de meeste mensen met zichzelf bezig zijn en niet ga met het idee haar te meeten.. Heb net wel wat contacten in de buurt hier geappt of ze toevallig gaan, maar nog geen reacties gehad..
  zaterdag 16 juli 2016 @ 19:19:32 #218
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_163791020
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 19:15 schreef Samzz het volgende:
Is dat off gevoel vanuit jullie beide gekomen? Wel jammer.
Meer vanuit haar dan vanuit mij, helaas ja. Geen awkward gevoel of ongezelligheid, maar ik voelde het al wel een klein beetje.

En niet dat ik al over m'n oren verliefd was ofzo maar had het nog wel verder willen verkennen. That's life, op naar de volgende ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_163791044
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 19:17 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Heb net wel wat contacten in de buurt hier geappt of ze toevallig gaan, maar nog geen reacties gehad..
Aan wie ga je vragen?
  zaterdag 16 juli 2016 @ 19:22:46 #220
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163791113
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 19:19 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Meer vanuit haar dan vanuit mij, helaas ja. Geen awkward gevoel of ongezelligheid, maar ik voelde het al wel een klein beetje.

En niet dat ik al over m'n oren verliefd was ofzo maar had het nog wel verder willen verkennen. That's life, op naar de volgende ;)
Ah jammer. Maar je hebt gelijk. Als het gevoel nu zo is denk ik niet dat een derde date iets verandert eigenlijk. En jij geloof ik ook niet.

Succes met de volgende :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163791232
Wat voor foto's zijn geschikt voor Tinder/happn? Ik heb nu bijv. een foto met alleen m'n schouders en hoofd, genomen door een professionele fotograaf. Best leuk vind ik zelf, maar wel anders dan alle andere foto's die ik tegenkom.
pi_163791323
Dat is als enige foto geen goed idee. Als onderdeel van een leuke mix kan het wel.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_163791330
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 19:20 schreef Vidura het volgende:

[..]

Aan wie ga je vragen?
Oud-klasgenoten en mensen in de buurt hier
pi_163791380
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 19:30 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Oud-klasgenoten en mensen in de buurt hier
En nu heb je ineens sociale contacten met je oud-klasgenoten en mensen in de buurt?
Waarom spreek je niet met hen af zonder die meid?
  zaterdag 16 juli 2016 @ 19:33:23 #225
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163791396
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 19:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat is als enige foto geen goed idee. Als onderdeel van een leuke mix kan het wel.
Waarom niet? Te stijf of zo?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163791439
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 19:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat is als enige foto geen goed idee. Als onderdeel van een leuke mix kan het wel.
Dat dacht ik al. :) Account nu maar ff verwijderd en deze vakantie paar leuke foto's maken. Hoewel een echt leuke foto maken wel lastig is...
pi_163791875
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 19:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waarom niet? Te stijf of zo?
Tja, het is niet je linked in profiel. Sowieso zou ik nooit een profiel met een foto "vertrouwen" en al helemaal niet als het dan zo'n stijve, overduidelijke professionele foto is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_163792280
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 19:30 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Oud-klasgenoten en mensen in de buurt hier
Dat had je zelf al kunnen verwachten. Is dat niet ontzettend awkward om in je uppie in een kroeg te hangen? :')

Veel succes!
pi_163792924
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 19:32 schreef Vidura het volgende:

[..]

En nu heb je ineens sociale contacten met je oud-klasgenoten en mensen in de buurt?
Waarom spreek je niet met hen af zonder die meid?
Ja, nu ineens mensen appen die je al tijden niet spreekt. Wachten op de post "niemand reageert ;(".
pi_163793104
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 20:26 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja, nu ineens mensen appen die je al tijden niet spreekt. Wachten op de post "niemand reageert ;(".
Haha, je hebt gelijk hoor. _O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 19:17 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik denk dat ik misschien toch wel ga, maar dan meer mezelf even een paar uurtjes eruit te zijn, zien dat het allemaal wel meevalt en de meeste mensen met zichzelf bezig zijn en niet ga met het idee haar te meeten.. Heb net wel wat contacten in de buurt hier geappt of ze toevallig gaan, maar nog geen reacties gehad..
pi_163793478
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 20:32 schreef 0906 het volgende:

[..]

Haha, je hebt gelijk hoor. _O-

[..]

Kon het toch iig proberen? Wie niet waagt.. 1tje heeft er wel gereageerd, die gaat volgende week pas..
pi_163793504
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 20:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Kon het toch iig proberen? Wie niet waagt..
Wie niet wint. Wie niet neukt krijgt geen kind. Etc etc. Goed bezig
pi_163793529
En anders gewoon alleen uitgaan, zovaak gedaan, kom meestal binnen 5 min bekenden tegen en zo niet ook prima, niemand die het iets boeit of je alleen bent
  zaterdag 16 juli 2016 @ 20:59:53 #234
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_163793867
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 20:46 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Wie niet wint. Wie niet neukt krijgt geen kind. Etc etc. Goed bezig
Hoe is jouw date gegaan eigenlijk?
pi_163793896
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 20:59 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Hoe is jouw date gegaan eigenlijk?
Prima, donderdag gelijk een tweede gedaan. Maar ik zit nu weer in Belfast, dus even afwachten of ze hier een keer heen komt. Ze zegt van wel.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 21:01:36 #236
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_163793921
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 21:00 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Prima, donderdag gelijk een tweede gedaan. Maar ik zit nu weer in Belfast, dus even afwachten of ze hier een keer heen komt. Ze zegt van wel.
Leuk O+.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 21:06:06 #237
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163794029
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 20:47 schreef Toto69 het volgende:
En anders gewoon alleen uitgaan, zovaak gedaan, kom meestal binnen 5 min bekenden tegen en zo niet ook prima, niemand die het iets boeit of je alleen bent
Lijkt me wel vreselijk ongemakkelijk. Sta je dan voor je uit te staren ofzo? Ga je met anderen praten?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zaterdag 16 juli 2016 @ 21:07:09 #238
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_163794051
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 21:06 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Lijkt me wel vreselijk ongemakkelijk. Sta je dan voor je uit te staren ofzo? Ga je met anderen praten?
Is als je dat voor het eerst doet wat ongemakkelijk misschien. Ik word snel genoeg aangesproken als ik ergens alleen ben.
pi_163794122
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 21:07 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Is als je dat voor het eerst doet wat ongemakkelijk misschien. Ik word snel genoeg aangesproken als ik ergens alleen ben.
Als een stel wolven om een gewond hertje.
pi_163794129
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 21:09 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Als een stel wolven om een gewond hertje.
:@
  zaterdag 16 juli 2016 @ 21:11:09 #241
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163794156
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 21:07 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Is als je dat voor het eerst doet wat ongemakkelijk misschien. Ik word snel genoeg aangesproken als ik ergens alleen ben.
Mja, het ligt inderdaad meer aan mij denk ik :')
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zaterdag 16 juli 2016 @ 21:14:15 #242
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_163794232
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 21:09 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Als een stel wolven om een gewond hertje.
Doe nou niet zo
  zaterdag 16 juli 2016 @ 21:14:35 #243
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_163794241
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 21:11 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Mja, het ligt inderdaad meer aan mij denk ik :')
Hoe maak je normaal gesproken contact met mensen dan?
pi_163794253
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 21:06 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Lijkt me wel vreselijk ongemakkelijk. Sta je dan voor je uit te staren ofzo? Ga je met anderen praten?
Ik maak gewoon een praatje met mensen die ook alleen staan, of eventueel in een groep. De mensen hier zijn erg open, misschien scheelt dat ook wel.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 21:17:56 #245
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163794329
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 21:14 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Hoe maak je normaal gesproken contact met mensen dan?
Naja, ik ga weleens alleen naar een festival ofzo en dan komen soms weleens mensen bij me zitten/staan. Maar dat is vaak gewoon een kort praatje van een paar minuten. Ben eigenlijk nog nooit alleen naar een bar geweest ofzo.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zaterdag 16 juli 2016 @ 21:19:04 #246
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163794363
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 21:15 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik maak gewoon een praatje met mensen die ook alleen staan, of eventueel in een groep. De mensen hier zijn erg open, misschien scheelt dat ook wel.
Ik ga verhuizen naar Londen volgende maand, misschien dat dat ook weer verschilt van hier in Amsterdam. In elk geval hier merk ik dat nooit zo (los van toeristen)
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163794437
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 21:19 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik ga verhuizen naar Londen volgende maand, misschien dat dat ook weer verschilt van hier in Amsterdam. In elk geval hier merk ik dat nooit zo (los van toeristen)
Ik weet wel zeker dat dat verschilt ja :+ woon zelf in Belfast, en zowel de Noord-Ieren als de Ieren zijn erg open.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 21:26:17 #248
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163794498
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 21:23 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat dat verschilt ja :+ woon zelf in Belfast, en zowel de Noord-Ieren als de Ieren zijn erg open.
Dan moet ik het daar maar eens proberen. Hier in Amsterdam vind ik het altijd lastig gesprekjes aan te gaan. :D
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163794561
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 21:26 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Dan moet ik het daar maar eens proberen. Hier in Amsterdam vind ik het altijd lastig gesprekjes aan te gaan. :D
Je hoeft alleen maar in de pub in Amsterdam aan de bar te gaan zitten en mensen gaan vanzelf wel tegen je aanpraten?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_163794589
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 21:26 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Dan moet ik het daar maar eens proberen. Hier in Amsterdam vind ik het altijd lastig gesprekjes aan te gaan. :D
Zal wel goed komen. :Y
  zaterdag 16 juli 2016 @ 21:35:12 #251
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163794687
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 21:29 schreef Koral het volgende:

[..]

Je hoeft alleen maar in de pub in Amsterdam aan de bar te gaan zitten en mensen gaan vanzelf wel tegen je aanpraten?
Naja, misschien ga ik niet zoveel alleen uit. Heel soms in een pub weleens aangesproken, maar dat waren vooral toeristen.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163794775
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 21:29 schreef Koral het volgende:

[..]

Je hoeft alleen maar in de pub in Amsterdam aan de bar te gaan zitten en mensen gaan vanzelf wel tegen je aanpraten?
Ik heb het helaas nog nooit mee mogen maken, meestal wordt je gewoon genegeerd.
pi_163795071
Ik ga gewoon even twee uurtjes de stad in, niet als doel haar tegen te komen maar om er zelf ff uit te zijn.. :) Toepasselijk: een date met mezelf :')
pi_163795164
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 21:48 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ik ga gewoon even twee uurtjes de stad in, niet als doel haar tegen te komen maar om er zelf ff uit te zijn.. :) Toepasselijk: een date met mezelf :')
Veel plezier met het tegenkomen van verliefde stelletjes. :Y
pi_163797671
Dit is niet per se een dating-probleem, maar het is er wel onderdeel van.

Het klinkt ongelofelijk dom en infantiel, maar ik zit er wel een beetje mee, in die zin dat het mij bij het regelen van dates e.d. toch wel belemmert. Op dit moment ben ik over een paar maanden 18, en ik heb nog nooit wat gedaan met een meisje behalve wat knuffelen. Nou ja, op de basisschool wel, maar dat telt wat mij betreft niet mee. Nu zou je zeggen, lekker boeien, waar ik het mee eens ben (rationeel gezien). Echter, soms krijg ik op een feestje de kans om met iemand te zoenen, maar dat weet ik altijd 'onbewust expres' te verkloten, omdat ik dus 0 ervaring heb en 't niet durf. Dus smoesjes voor mezelf verzinnen om het niet te doen.

Hoe kom ik hier van af?
  zaterdag 16 juli 2016 @ 23:27:29 #256
456432 Kamina
Tenacious!
pi_163798182
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 23:12 schreef netchip het volgende:
Dit is niet per se een dating-probleem, maar het is er wel onderdeel van.

Het klinkt ongelofelijk dom en infantiel, maar ik zit er wel een beetje mee, in die zin dat het mij bij het regelen van dates e.d. toch wel belemmert. Op dit moment ben ik over een paar maanden 18, en ik heb nog nooit wat gedaan met een meisje behalve wat knuffelen. Nou ja, op de basisschool wel, maar dat telt wat mij betreft niet mee. Nu zou je zeggen, lekker boeien, waar ik het mee eens ben (rationeel gezien). Echter, soms krijg ik op een feestje de kans om met iemand te zoenen, maar dat weet ik altijd 'onbewust expres' te verkloten, omdat ik dus 0 ervaring heb en 't niet durf. Dus smoesjes voor mezelf verzinnen om het niet te doen.

Hoe kom ik hier van af?
Gewoon met die billen bloot gaan, maar dan niet letterlijk.
1 + 1 = blauw
pi_163799262
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 21:50 schreef 0906 het volgende:

[..]

Veel plezier met het tegenkomen van verliefde stelletjes. :Y
Haha, nou dat was het ook ja. Sowieso ben ik niet van massale drukte.. en de in de bus waren mensen al op de heenweg dronken en aan het zingen enzo, daar moet ik ook al niks van hebben :') in de stad lekker druk en inderdaad heel veel mensen samen als stelletje of vriendengroep. Alleen zal ik misschien overdag gaan, in de avond niet meer... Ben niet zo'n type dat zich aan anderen gaat vastklampen.. Kan dus weer concluderen dat ik niet veel heb met alcohol en die gemaakte gezelligheid. Dame gaat nu pas naar de stad en is niet voor 5u thuis zei ze :')

[ Bericht 2% gewijzigd door DatIsJammurZeg op 17-07-2016 00:12:42 ]
  zondag 17 juli 2016 @ 00:08:16 #258
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_163799297
Geen idee in welk toic t hoort, maar soms best kut als je vriendinnen sjans hebben maar jij niet...
pi_163799382
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 00:08 schreef Cue_ het volgende:
Geen idee in welk toic t hoort, maar soms best kut als je vriendinnen sjans hebben maar jij niet...
Je moet ook niet in een tent uitgaan met louter blinde mannen
  zondag 17 juli 2016 @ 00:14:01 #260
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_163799399
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 00:06 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Haha, nou dat was het ook ja. Sowieso ben ik niet van massale drukte.. en de in de bus waren mensen al op de heenweg dronken en aan het zingen enzo, daar moet ik ook al niks van hebben :') in de stad lekker druk en inderdaad heel veel mensen samen als stelletje of vriendengroep. Alleen zal ik misschien overdag gaan, in de avond niet meer... Ben niet zo'n type dat zich aan anderen gaat vastklampen.. Kan dus weer concluderen dat ik niet veel heb met alcohol en die gemaakte gezelligheid. Dame gaat nu pas naar de stad en is niet voor 5u thuis zei ze :')
Zo is dat even jammer. Dat je haar niet *toevallig* ergens tegen bent gekomen.
pi_163799417
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 00:14 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Zo is dat even jammer. Dat je haar niet *toevallig* ergens tegen bent gekomen.
Oh nee hoor. Dan had ik wel heel duidelijk om een tijdstip en locatie gevraagd. Nu was ik al weg voordat ze er was en ben ook niet om die reden de stad ingeweest. Gewoon een bevestiging dat ik niet van dat massale gedoe houd en al helemaal niet in mijn uppie.
pi_163799444
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 23:12 schreef netchip het volgende:
Dit is niet per se een dating-probleem, maar het is er wel onderdeel van.

Het klinkt ongelofelijk dom en infantiel, maar ik zit er wel een beetje mee, in die zin dat het mij bij het regelen van dates e.d. toch wel belemmert. Op dit moment ben ik over een paar maanden 18, en ik heb nog nooit wat gedaan met een meisje behalve wat knuffelen. Nou ja, op de basisschool wel, maar dat telt wat mij betreft niet mee. Nu zou je zeggen, lekker boeien, waar ik het mee eens ben (rationeel gezien). Echter, soms krijg ik op een feestje de kans om met iemand te zoenen, maar dat weet ik altijd 'onbewust expres' te verkloten, omdat ik dus 0 ervaring heb en 't niet durf. Dus smoesjes voor mezelf verzinnen om het niet te doen.

Hoe kom ik hier van af?
Wachten tot je iemand leuk vind en niet zomaar lebberen op feestje x met meisje x omdat ze teveel op heeft.

Dan is 't een stuk leuker en komt 't vanzelf wel
pi_163799470
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 00:16 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Wachten tot je iemand leuk vindt en niet zomaar lebberen op feestje x met meisje x omdat ze teveel op heeft.

Dan is 't een stuk leuker en komt 't vanzelf wel
Wijze woorden jonkie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2016 00:19:02 ]
pi_163799477
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 00:08 schreef Cue_ het volgende:
Geen idee in welk toic t hoort, maar soms best kut als je vriendinnen sjans hebben maar jij niet...
Dat is naar ja. -O- En kan best in dit topic lijkt me? (Of je zou het in Hoe voel je je nu moeten willen plaatsen.)
quote:
17s.gif Op zondag 17 juli 2016 00:13 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Je moet ook niet in een tent uitgaan met louter blinde mannen
Smooth! :D
  zondag 17 juli 2016 @ 02:18:44 #265
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163801054
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 00:06 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Haha, nou dat was het ook ja. Sowieso ben ik niet van massale drukte.. en de in de bus waren mensen al op de heenweg dronken en aan het zingen enzo, daar moet ik ook al niks van hebben :') in de stad lekker druk en inderdaad heel veel mensen samen als stelletje of vriendengroep. Alleen zal ik misschien overdag gaan, in de avond niet meer... Ben niet zo'n type dat zich aan anderen gaat vastklampen.. Kan dus weer concluderen dat ik niet veel heb met alcohol en die gemaakte gezelligheid. Dame gaat nu pas naar de stad en is niet voor 5u thuis zei ze :')
Wat heb je in de stad gedaan dan? Rondjes gelopen?
Oh.
pi_163801064
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat heb je in de stad gedaan dan? Rondjes gelopen?
Ja en mensen gekeken.
  zondag 17 juli 2016 @ 02:26:22 #267
416931 yats
(non) Average Joe
pi_163801087
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 21:07 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Is als je dat voor het eerst doet wat ongemakkelijk misschien. Ik word snel genoeg aangesproken als ik ergens alleen ben.
Can confirm

Oh en D, ik hoop dat je gewoon gegaan bent. Niet zozeer vanwege die date maar gewoon omdat dit een goede manier is om te leren onder de mensen te zijn en hoe je je kunt gedragen. Ik had best met je mee gewild als een soort wingman, al weet ik uit ervaring dat je daar vast niet op ingegaan was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Samzz op 17-07-2016 08:08:23 ]
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_163801108
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 02:26 schreef yats het volgende:

[..]

Can confirm

Oh en D., ik hoop dat je gewoon gegaan bent. Niet zozeer vanwege die date maar gewoon omdat dit een goede manier is om te leren onder de mensen te zijn en hoe je je kunt gedragen. Ik had best met je mee gewild als een soort wingman, al weet ik uit ervaring dat je daar vast niet op ingegaan was.
Ik ben gegaan maar stelde niks voor eigenlijk. En als je het andere topic volgt lees je dat het alleen maar raarder is geworden.. Eerst bied ze aan naar mij toe te komen en toen ze de nachtbus gemist heeft of ik haar in de middle of nowhere wil ophalen met mijn fietsje (ja ze weet dat ik geen rijbewijs heb anders was ik er meteen naar toe gesjeesd haha). Ze is met een slok op tot alles toe in staat blijkbaar :') Had ik haar maar laten feesten daar en zelf gewoon nu op 1 oor liggen..

[ Bericht 0% gewijzigd door Samzz op 17-07-2016 08:08:43 ]
pi_163801113
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 02:31 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik ben gegaan maar stelde niks voor eigenlijk. En als je het andere topic volgt lees je dat het alleen maar raarder is geworden.. Eerst bied ze aan naar mij toe te komen en toen ze de nachtbus gemist heeft of ik haar in de middle of nowhere wil ophalen met mijn fietsje (ja ze weet dat ik geen rijbewijs heb anders was ik er meteen naar toe gesjeesd haha). Ze is met een slok op tot alles toe in staat blijkbaar :') Had ik haar maar laten feesten daar en zelf gewoon nu op 1 oor liggen..
Ga nou fietsen man :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_163801120
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 02:34 schreef Koral het volgende:

[..]

Ga nou fietsen man :')
En wat als dit achteraf een grote grap is? Sta ik daar midden in de nacht alleen :') En nog eens terugfietsen en bekaf weer in bed en zij lachen.. ik probeer me in haar (dronken) te verplaatsen, maar dat iemand zo spontaan is is mij nog nooit gebeurd. Date meestal rustigere types :')
  zondag 17 juli 2016 @ 02:54:02 #271
416931 yats
(non) Average Joe
pi_163801158
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 02:35 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

En wat als dit achteraf een grote grap is? Sta ik daar midden in de nacht alleen :') En nog eens terugfietsen en bekaf weer in bed en zij lachen.. ik probeer me in haar (dronken) te verplaatsen, maar dat iemand zo spontaan is is mij nog nooit gebeurd. Date meestal rustigere types :')
So what? Of ze staat daar te wachten en het word een leuke nacht. Wat heb je te verliezen? Wees eens spontaan!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_163801173
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 02:54 schreef yats het volgende:

[..]

So what? Of ze staat daar te wachten en het word een leuke nacht. Wat heb je te verliezen? Wees eens spontaan!
Ik vond het al heel wat dat ik gewoon de stad in was straks :') Nu dus maar afwachten op een echte normale date er nog gaat komen, maar ik zou niet verbaasd zijn als ze er geen zin meer in heeft na dit getouwtrek
pi_163801491
Zeurzeurzeur.

Sammz, had jij niet een date van de week? O+ Wat enig!
  zondag 17 juli 2016 @ 08:09:17 #274
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163801501
quote:
3s.gif Op zondag 17 juli 2016 08:06 schreef Vidura het volgende:
Zeurzeurzeur.

Sammz, had jij niet een date van de week? O+ Wat enig!
Ja, klopt O+. Wel twee. Met dezelfde persoon. Drankje doen en uit eten :). Klikt erg goed tot nu toe, dus yay :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163801614
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 02:31 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik ben gegaan maar stelde niks voor eigenlijk. En als je het andere topic volgt lees je dat het alleen maar raarder is geworden.. Eerst bied ze aan naar mij toe te komen en toen ze de nachtbus gemist heeft of ik haar in de middle of nowhere wil ophalen met mijn fietsje (ja ze weet dat ik geen rijbewijs heb anders was ik er meteen naar toe gesjeesd haha). Ze is met een slok op tot alles toe in staat blijkbaar :') Had ik haar maar laten feesten daar en zelf gewoon nu op 1 oor liggen..
Met andere woorden, je hebt de hele avond/nacht op je telefoontje liggen kijken om te zien of je nog een berichtje kreeg van d'r. Misschien is ze wel op zoek naar een afhankelijke puppy. Je weet het nooit.
pi_163802263
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 08:37 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Met andere woorden, je hebt de hele avond/nacht op je telefoontje liggen kijken om te zien of je nog een berichtje kreeg van d'r. Misschien is ze wel op zoek naar een afhankelijke puppy. Je weet het nooit.
Het gesprek loopt nog steeds en ze geeft toe dat alcohol inderdaad een rol speelde vannacht.. als ze de bus gehaald had stond ze echt op de stoep maar nuchter is ze dus niet zo spontaan. Interessant type wel, vereist voor mij ook uit of mijn comfortzone gedrag :P
  zondag 17 juli 2016 @ 10:02:21 #277
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163802302
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 10:00 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

Het gesprek loopt nog steeds en ze geeft toe dat alcohol inderdaad een rol speelde.. als ze de bus gehaald had stond ze echt op de stoep maar nuchter is ze dus niet zo spontaan. Interessant type wel :P
Zijn je ouders nog op vakantie?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163802334
quote:
5s.gif Op zondag 17 juli 2016 10:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zijn je ouders nog op vakantie?
Nee ;( Maar ze was ook wel bereid om gewoon snachts over straat te lopen en te praten enzo. Door de alcohol was ze zeg maar ongeremd en moest en zou ze me zien nog die nacht.
  zondag 17 juli 2016 @ 10:05:41 #279
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163802351
Jammer dat je niet op haar initiële uitnodiging bent ingegaan, had je wellicht een opwindende nacht gehad.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163802358
Hoe moest ie anders thuiskomen? :o
  zondag 17 juli 2016 @ 10:07:10 #281
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163802364
quote:
9s.gif Op zondag 17 juli 2016 10:06 schreef Vidura het volgende:
Hoe moest ie anders thuiskomen? :o
Zoveel opties.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163802371
quote:
9s.gif Op zondag 17 juli 2016 10:05 schreef Copycat het volgende:
Jammer dat je niet op haar initiële uitnodiging bent ingegaan, had je wellicht een opwindende nacht gehad.
Die kans zat er dik in, maar mocht er nog een date komen dan hebben we iig al een verhaal om te lachen. Ze geeft toe dat het ook wel een tikkeltje te spontaan was dankzij de alcohol. :P Zou op zich niet verkeerd voor mij zijn, zo'n type dat gewoon ECHT doet wat ze wilt en niet laat afleiden door alle mogelijke complicaties.
  zondag 17 juli 2016 @ 10:13:16 #283
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_163802439
D, probeer er rekening mee te houden dat er hier nog meer mensen hun verhaal willen doen. Maak er dus geen dagboektopic van, dat is hier niet de bedoeling. Laat anderen ook hun verhaal doen, ok?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_163802461
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 10:07 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Die kans zat er dik in, maar mocht er nog een date komen dan hebben we iig al een verhaal om te lachen. Ze geeft toe dat het ook wel een tikkeltje te spontaan was dankzij de alcohol. :P Zou op zich niet verkeerd voor mij zijn, zo'n type dat gewoon ECHT doet wat ze wilt en niet laat afleiden door alle mogelijke complicaties.
Hier dokter phil weer..
Gaat ze jou laten groeien in je ontwikkeling of ga jij haar afremmen in haar persoonlijke groei.

Je doet nu net voorkomen of ze raar gedrag vertoonde?
Hell To The Liars
pi_163802483
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 10:14 schreef Droopie het volgende:

[..]

Hier dokter phil weer..
Gaat ze jou laten groeien in je ontwikkeling of ga jij haar afremmen in haar persoonlijke groei.

Je doet nu net voorkomen of ze raar gedrag vertoonde?
Voor mij raar of nieuw gedrag, maar als je elkaar dus echt leuk vindt heb je schijt aan de wereld en doe je alsof je de hele wereld aankunt, denk je met je kloppende hart ipv verstand.
pi_163802506
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 10:18 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Voor mij raar of nieuw gedrag, maar als je elkaar dus echt leuk vindt heb je schijt aan de wereld en doe je alsof je de hele wereld aankunt, denk je met je kloppende hart ipv verstand.
En jij schijnbaar niet want je bleeft thuis met je brandend hart.
Maar dit is meer een psychologisch topic aan het worden.

ontopic:
nu wil ik ook snachts gestalkt worden :(
Hell To The Liars
  zondag 17 juli 2016 @ 10:21:16 #287
416020 K44S
The bearded man
pi_163802514
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 10:18 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Voor mij raar of nieuw gedrag, maar als je elkaar dus echt leuk vindt heb je schijt aan de wereld en doe je alsof je de hele wereld aankunt, denk je met je kloppende hart ipv verstand.
Toch blijft het mij verbazen dat je dingen zegt die uit een relatie komen "schikt aan de wereld denk je koppende hart ipv verstand"

Dus hoe het werkt weet je wel in theorie maar praktisch snap je weer absoluut niet hoe het werkt en ben je daar ook niet klaar voor/wil je er niks aan veranderen.

Wat een paradox.

En om het bericht min of meer toch ontopic te houden:
Bij mij is het muis stil en dat is denk ik het beste.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_163802634
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 10:21 schreef K44S het volgende:

[..]

Toch blijft het mij verbazen dat je dingen zegt die uit een relatie komen "schikt aan de wereld denk je koppende hart ipv verstand"

Dus hoe het werkt weet je wel in theorie maar praktisch snap je weer absoluut niet hoe het werkt en ben je daar ook niet klaar voor/wil je er niks aan veranderen.

Wat een paradox.

En om het bericht min of meer toch ontopic te houden:
Bij mij is het muis stil en dat is denk ik het beste.
Ik weet theoretisch allemaal hoe het werkt, tot in den treuren toe :') Maar jullie weten allemaal dat het in de praktijk niet zo is, gezien mijn zelf ook steeds verbazende uitspattingen hier. Het moet er gewoon écht eens van komen in de praktijk, dan kan ik weer relativeren.
pi_163802666
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 10:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik weet theoretisch allemaal hoe het werkt, tot in den treuren toe :') Maar jullie weten allemaal dat het in de praktijk niet zo is, gezien mijn zelf ook steeds verbazende uitspattingen hier. Het moet er gewoon écht eens van komen in de praktijk, dan kan ik weer relativeren.
Mooi om er eens in een ander nieuw topic over te praten of gewoon lekker mee te lezen in dit topic.
Nu lijkt het net alsof daten alleen maar ellende is
Hell To The Liars
  zondag 17 juli 2016 @ 10:51:46 #290
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163802918
En dat is het niet *O*.

Ik ben een beetje aan het nadenken over leuke dates. Als in, wat leuks om te doen. Maar ook met de mogelijkheid elkaar beter te leren kennen. Etentje en drankje doen hebben we al gedaan.

Ik zat te denken aan een dagje dierentuin of zo. Hier any thoughts?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 17 juli 2016 @ 10:51:57 #291
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163802923
Waren er maar eens verbazingwekkende uitspattingen, dan kwam je misschien een keer los van jezelf.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 17 juli 2016 @ 10:55:02 #292
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_163802964
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 10:51 schreef Samzz het volgende:
En dat is het niet *O*.

Ik ben een beetje aan het nadenken over leuke dates. Als in, wat leuks om te doen. Maar ook met de mogelijkheid elkaar beter te leren kennen. Etentje en drankje doen hebben we al gedaan.

Ik zat te denken aan een dagje dierentuin of zo. Hier any thoughts?
Dierentuin is wel leuk! Neem je camera mee, kun je meteen fotograferen daar :P Afsluiten op een leuk strand, zonsondergang bekijken is ook leuk!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_163803003
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 10:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dierentuin is wel leuk! Neem je camera mee, kun je meteen fotograferen daar :P Afsluiten op een leuk strand, zonsondergang bekijken is ook leuk!
Kom je al snel in Rotterdam uit :)
Alleen zijn dierentuinen ontiegelijk druk meestal
Hell To The Liars
  zondag 17 juli 2016 @ 10:59:06 #294
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163803016
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 10:57 schreef Droopie het volgende:

[..]

Kom je al snel in Rotterdam uit :)
Alleen zijn dierentuinen ontiegelijk druk meestal
Nee, hoor. Afsluiten kan gewoon thuis aan het strand. Dus alles staat qua dierentuin in principe open.

Maar ik was wel benieuwd naar meer mogelijke opties.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163803150
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 10:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, hoor. Afsluiten kan gewoon thuis aan het strand. Dus alles staat qua dierentuin in principe open.

Maar ik was wel benieuwd naar meer mogelijke opties.
Oh je woont zelf aan het strand of in de buurt..Nice :)

gisteren naar het strand geweest bij de maasvlakte..helemaal niemand daar

open dag van Feyenoord opper ik ook maar niet.
in Middelburg is een dancefeest en verder weet ik jou of jullie interesses niet
Hell To The Liars
  zondag 17 juli 2016 @ 11:12:41 #296
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163803199
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 11:08 schreef Droopie het volgende:

[..]

Oh je woont zelf aan het strand of in de buurt..Nice :)

gisteren naar het strand geweest bij de maasvlakte..helemaal niemand daar

open dag van Feyenoord opper ik ook maar niet.
in Middelburg is een dancefeest en verder weet ik jou of jullie interesses niet
We wonen beide tien minuten van het strand :).

Ik denk dat ik maar gewoon de dierentuin of een museum voor ga stellen. Dat vinden we beide leuk. En het geeft genoeg mogelijkheden elkaar verder te leren kennen :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 17 juli 2016 @ 11:16:30 #297
416020 K44S
The bearded man
pi_163803254
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 10:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik weet theoretisch allemaal hoe het werkt, tot in den treuren toe :') Maar jullie weten allemaal dat het in de praktijk niet zo is, gezien mijn zelf ook steeds verbazende uitspattingen hier. Het moet er gewoon écht eens van komen in de praktijk, dan kan ik weer relativeren.
Dus daten vind je niet leuk, je ziet het als iets dat 'moet' om er ''bij te kunnen horen''?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_163803283
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 00:16 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Wachten tot je iemand leuk vind en niet zomaar lebberen op feestje x met meisje x omdat ze teveel op heeft.

Dan is 't een stuk leuker en komt 't vanzelf wel
Meestal ben ik het die veel te lam is, en is zij minder bezopen, maar dat terzijde.
Ik heb de afgelopen 5 jaar één keer iemand leuk gevonden. En sindsdien ben ik alleen maar cynischer geworden hierover. Ik vind het goed advies, het gaat alleen niet werken voor mij omdat ik bijna nooit iemand echt leuk vind. ;(
pi_163803317
Afgelopen week super leuke date gehad. Naar het strand geweest en lekker knus in een bank gehangen op een strandpaviljoen. O+ Ook best serieuze gesprekken gehad over de toekomst, zij zit er net zoals ik niet op te wachten om een degelijk leven te leiden waarin je alleen maar werkt en de poepluiers van de koters verwisseld. Eigenlijk nog nooit echt met iemand zo'n openlijk gesprek gehad. Zij weet mij te ontdooien.
  zondag 17 juli 2016 @ 11:21:08 #300
416020 K44S
The bearded man
pi_163803332
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 11:08 schreef Droopie het volgende:

[..]

Oh je woont zelf aan het strand of in de buurt..Nice :)

gisteren naar het strand geweest bij de maasvlakte..helemaal niemand daar

open dag van Feyenoord opper ik ook maar niet.
in Middelburg is een dancefeest en verder weet ik jou of jullie interesses niet
Daar gaat het dan ook gruwelijk mis :P.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_163803337
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 11:16 schreef K44S het volgende:

[..]

Dus daten vind je niet leuk, je ziet het als iets dat 'moet' om er ''bij te kunnen horen''?
Ik vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en flirten op zich. Dat we elkaar nu al dagen bezig houden is lang geleden van alle 'verplichte' op gang houden gesprekjes die ik in het verleden weleens gehad heb. Ik zie het dus wel als toevoeging op mijn leven en voor nu weer iets positiefs.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')