abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163757028
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:28 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

echt he, hoe vaak ik dat al gehoord heb
Als ze je leuk genoeg vinden doen ze het heus wel. Juist wanneer ze terughoudend zijn weet je genoeg :)
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:30:35 #152
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_163757050
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als ze je leuk genoeg vinden doen ze het heus wel. Juist wanneer ze terughoudend zijn weet je genoeg :)
ah ok, heb je nog andere tips voor me?
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:34:18 #153
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_163757120
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:26 schreef habitue het volgende:

[..]

Dit zeggen vrouwen vrijwel altijd, of het nou wel of niet zo is. Maar veel plezier vanavond!
Maybe :) toevallig hadden we het er zondag al over, ervaringen van eerdere dates. Toen gaf ze al aan dat ze sowieso nooit de eerste date bij iemand thuis of bij haarzelf thuis zou afspreken. Terwijl ik dat al meerdere malen wel had gedaan en die dames daar totaal geen problemen mee hadden. Dus tsja, als ze dat zegt, dan geloof ik dat op zich wel.

Anyway, had ook al als alternatief aangeboden om nu ook nog ergens op een neutrale plek af te spreken, maar ze wilde toch wel graag komen. Dat we lekker knus op de bank een filmpje konden kijken vond ze namelijk ook wel leuk. En ze vroeg al hintend of ik van knuffelen hield :s) Ze moest alleen wel even naar een vriendin appen als ze veilig aan was gekomen etc :+ nouja prima, alles om haar op dr gemak te laten voelen ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:35:31 #154
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_163757140
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:34 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Maybe :) toevallig hadden we het er zondag al over, ervaringen van eerdere dates. Toen gaf ze al aan dat ze sowieso nooit de eerste date bij iemand thuis of bij haarzelf thuis zou afspreken. Terwijl ik dat al meerdere malen wel had gedaan en die dames daar totaal geen problemen mee hadden. Dus tsja, als ze dat zegt, dan geloof ik dat op zich wel.

Anyway, had ook al als alternatief aangeboden om nu ook nog ergens op een neutrale plek af te spreken, maar ze wilde toch wel graag komen. Dat we lekker knus op de bank een filmpje konden kijken vond ze namelijk ook wel leuk. En ze vroeg al hintend of ik van knuffelen hield :s) Ze moest alleen wel even naar een vriendin appen als ze veilig aan was gekomen etc :+ nouja prima, alles om haar op dr gemak te laten voelen ;)
maak effe een selfie voor ons als ie er half inzit ^O^
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:40:01 #155
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_163757240
sorry, knuffelen was hier niet als eufemisme bedoeld ;) gewoon een gezellige avond in de planning, verder kijk ik niet vooruit. Ze is volgens mij ook niet echt het type daarvoor op de tweede date, dus rustig aan. Fine with that :)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:57:40 #156
416931 yats
(non) Average Joe
pi_163757551
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 12:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goed bezig!!

Nog meer mensen die leuke dates hebben gehad/dates in het verschiet hebben? O+
Yes, volgende week weer. Ik heb een leuke avond geregeld voor mijn vriendin en mij.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 15 juli 2016 @ 13:58:28 #157
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163757569
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:40 schreef LuNaTiC het volgende:
sorry, knuffelen was hier niet als eufemisme bedoeld ;) gewoon een gezellige avond in de planning, verder kijk ik niet vooruit. Ze is volgens mij ook niet echt het type daarvoor op de tweede date, dus rustig aan. Fine with that :)
Gewoon doen wat goed voelt. Heel veel plezier :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 15 juli 2016 @ 14:00:26 #158
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_163757623
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Gewoon doen wat goed voelt. Heel veel plezier :*.
Thanks, jij ook! :)
  vrijdag 15 juli 2016 @ 14:48:05 #159
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_163758867
quote:
Goed bezig!!

Laatste was in Praag twee maanden terug. Sindsdien weinig succes. Nog wel contact met een date, waar ik wel wat in zie, maar ze heeft wat persoonlijke shit waarmee ze moet dealen, dus contact is wat minder dan voorheen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_163760676
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:34 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ja, waarom zou je dat ook niet geloven dan, en wat maakt het verder ook uit. Gewoon lekker op zn beloop laten, niks forceren, maar voor de zekerheid toch gewoon even je lakens verschonen he. :P
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_163760731
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:28 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

echt he, hoe vaak ik dat al gehoord heb
Afgelopen weekend nog in de taxi, toen zei ik iets van, nee ik ook niet. Begon ze gewoon te lachen. :') _O- Au.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 16:21:50 #162
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_163761055
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 16:04 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja, waarom zou je dat ook niet geloven dan, en wat maakt het verder ook uit. Gewoon lekker op zn beloop laten, niks forceren, maar voor de zekerheid toch gewoon even je lakens verschonen he. :P
Uiteraard is dat allemaal op orde O-)
pi_163761508
quote:
Goed bezig!!

Nee :'(
pi_163763090
Nu de kans groot is dat ik geen studenten meer date, hoe pakken/zien jullie het als normale werkende mensen aan? Als je niet dicht bij elkaar woont of geen puf hebt 's avonds blijven alleen de weekenden over. Die worden vaak al volgepland. Merk het nu ook. ik heb zeeën van tijd en eigenlijk (nog) geen weekendplannen terwijl zij vanavond al twee dingen heeft, morgen een verjaardag en zondag ook. Dat ik geen plannen had kon ze bijna niet geloven. De rest van de week valt overdag dus al af en ik heb nog niet naar haar verdere invulling gevraagd. Misschien omdat ik nog niet zelf werk, maar ik heb nu veel beschikbare tijd. Zij werkt de hele zomer door en gaat in september op vakantie, wanneer ik dus waarschijnlijk wel fulltime werk. Matchende agenda's enz. gaat mocht het straks serieus wat blijken of eigenlijk met iedere toekomstige dame, serieus meespelen bij daten / een relatie. Hoe combineren jullie dat allemaal?

Mocht hoe omgaan met zulke twijfels en struggles in een eigen topic horen, laat het even weten!
pi_163763127
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 18:01 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Nu de kans groot is dat ik geen studenten meer date, hoe pakken/zien jullie het als normale werkende mensen aan? Als je niet dicht bij elkaar woont of geen puf hebt 's avonds blijven alleen de weekenden over. Die worden vaak al volgepland. Merk het nu ook. ik heb zeeën van tijd en eigenlijk (nog) geen weekendplannen terwijl zij vanavond al twee dingen heeft, morgen een verjaardag en zondag ook. Dat ik geen plannen had kon ze bijna niet geloven. Misschien omdat ik nog niet zelf werk, maar ik heb nu veel beschikbare tijd. Zij werkt de hele zomer door en gaat in september op vakantie, wanneer ik dus waarschijnlijk wel fulltime werk. Matchende agenda's enz. gaat mocht het straks serieus wat blijken of eigenlijk met iedere toekomstige dame, serieus meespelen bij daten / een relatie. Hoe combineren jullie dat allemaal?

Mocht hoe omgaan met zulke twijfels en struggles in een eigen topic horen, laat het even weten!
Als je elkaar leuk (genoeg) vindt maak je tijd voor elkaar. Zo simpel is het gewoon.
pi_163763147
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 18:01 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Nu de kans groot is dat ik geen studenten meer date, hoe pakken/zien jullie het als normale werkende mensen aan? Als je niet dicht bij elkaar woont of geen puf hebt 's avonds blijven alleen de weekenden over. Die worden vaak al volgepland. Merk het nu ook. ik heb zeeën van tijd en eigenlijk (nog) geen weekendplannen terwijl zij vanavond al twee dingen heeft, morgen een verjaardag en zondag ook. Dat ik geen plannen had kon ze bijna niet geloven. De rest van de week valt overdag dus al af en ik heb nog niet naar haar verdere invulling gevraagd. Misschien omdat ik nog niet zelf werk, maar ik heb nu veel beschikbare tijd. Zij werkt de hele zomer door en gaat in september op vakantie, wanneer ik dus waarschijnlijk wel fulltime werk. Matchende agenda's enz. gaat mocht het straks serieus wat blijken of eigenlijk met iedere toekomstige dame, serieus meespelen bij daten / een relatie. Hoe combineren jullie dat allemaal?

Date met types die er hetzelfde instaan als jij.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_163763174
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 18:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Date met types die er hetzelfde instaan als jij.
Het is meer dat ik voornamelijk zelfstandig dingen onderneem. Ze heeft al laten doorschemeren morgenavond de stad in te gaan en dat ik haar dan wellicht tegenkom, maar zij is daar dus met vriendinnen en ik alleen en ze gaat pas heel laat de stad in omdat ze daarvoor nog andere dingen heeft. Ik zou het liefst gewoon een 'traditionele' eerste date hebben, ook omdat ik zelf nooit uitga, maar dat kan nog wel even duren voordat ze 1 op 1 tijd heeft.
pi_163763648
Dat wordt em wel!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_163765163
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 18:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat wordt em wel!
Uiteindelijk moet je gewoon tijd voor elkaar maken, maar je leven moet wel op één lijn zitten. Als ik fulltime werk en date met een student die veel tijd heeft moet je ook veel vooraf plannen. Voor nu ook gewoon steeds dat andere mensen wel een rijk sociaal leven hebben en ik niet ,en als ik daar dan geen behoefte aan heb kijken ze je vaak raar of zielig aan. Heb aan 2-3 mensen genoeg, als ik al contacten heb.

[ Bericht 15% gewijzigd door DatIsJammurZeg op 15-07-2016 20:10:14 ]
pi_163765447
Neem het als het komt en probeer ondertussen je leven zo leuk mogelijk te maken met andere dingen ;)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_163766423
Wie weinig verwacht, krijgt veel :)
Hell To The Liars
  vrijdag 15 juli 2016 @ 22:14:06 #172
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163768396
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 20:00 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Uiteindelijk moet je gewoon tijd voor elkaar maken, maar je leven moet wel op één lijn zitten. Als ik fulltime werk en date met een student die veel tijd heeft moet je ook veel vooraf plannen. Voor nu ook gewoon steeds dat andere mensen wel een rijk sociaal leven hebben en ik niet ,en als ik daar dan geen behoefte aan heb kijken ze je vaak raar of zielig aan. Heb aan 2-3 mensen genoeg, als ik al contacten heb.
Niet hier :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 16 juli 2016 @ 01:50:36 #173
456432 Kamina
Tenacious!
pi_163776826
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 18:08 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Het is meer dat ik voornamelijk zelfstandig dingen onderneem. Ze heeft al laten doorschemeren morgenavond de stad in te gaan en dat ik haar dan wellicht tegenkom, maar zij is daar dus met vriendinnen en ik alleen en ze gaat pas heel laat de stad in omdat ze daarvoor nog andere dingen heeft. Ik zou het liefst gewoon een 'traditionele' eerste date hebben, ook omdat ik zelf nooit uitga, maar dat kan nog wel even duren voordat ze 1 op 1 tijd heeft.
Die tijd kan ze prima maken, als ze dat wil.
1 + 1 = blauw
pi_163776883
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 01:50 schreef Kamina het volgende:

[..]

Die tijd kan ze prima maken, als ze dat wil.
Maar de ontmoeting moet niet te lang meer duren.. na 3 dagen hemelen we elkaar al op zodat de verwachtingen weer hooggespannen raken (mijne trouwens wat minder gezien het verleden daarmee)
  zaterdag 16 juli 2016 @ 07:29:39 #175
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_163778643
Ik zou meegaan in haar spontaniteit en deze kans op ontmoeten aangrijpen. Niet te zwaar maken met droombeelden over de eerste date. Even een drankje doen, een kwartiertje babbelen en als het leuk wordt meer. En dan de echte date plannen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')