Als ze je leuk genoeg vinden doen ze het heus wel. Juist wanneer ze terughoudend zijn weet je genoegquote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
echt he, hoe vaak ik dat al gehoord heb
ah ok, heb je nog andere tips voor me?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:29 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Als ze je leuk genoeg vinden doen ze het heus wel. Juist wanneer ze terughoudend zijn weet je genoeg
Maybequote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:26 schreef habitue het volgende:
[..]
Dit zeggen vrouwen vrijwel altijd, of het nou wel of niet zo is. Maar veel plezier vanavond!
maak effe een selfie voor ons als ie er half inzitquote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:34 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Maybetoevallig hadden we het er zondag al over, ervaringen van eerdere dates. Toen gaf ze al aan dat ze sowieso nooit de eerste date bij iemand thuis of bij haarzelf thuis zou afspreken. Terwijl ik dat al meerdere malen wel had gedaan en die dames daar totaal geen problemen mee hadden. Dus tsja, als ze dat zegt, dan geloof ik dat op zich wel.
Anyway, had ook al als alternatief aangeboden om nu ook nog ergens op een neutrale plek af te spreken, maar ze wilde toch wel graag komen. Dat we lekker knus op de bank een filmpje konden kijken vond ze namelijk ook wel leuk. En ze vroeg al hintend of ik van knuffelen hieldZe moest alleen wel even naar een vriendin appen als ze veilig aan was gekomen etc
nouja prima, alles om haar op dr gemak te laten voelen
Yes, volgende week weer. Ik heb een leuke avond geregeld voor mijn vriendin en mij.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goed bezig!!
Nog meer mensen die leuke dates hebben gehad/dates in het verschiet hebben?
Gewoon doen wat goed voelt. Heel veel plezierquote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:40 schreef LuNaTiC het volgende:
sorry, knuffelen was hier niet als eufemisme bedoeldgewoon een gezellige avond in de planning, verder kijk ik niet vooruit. Ze is volgens mij ook niet echt het type daarvoor op de tweede date, dus rustig aan. Fine with that
Thanks, jij ook!quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon doen wat goed voelt. Heel veel plezier.
Laatste was in Praag twee maanden terug. Sindsdien weinig succes. Nog wel contact met een date, waar ik wel wat in zie, maar ze heeft wat persoonlijke shit waarmee ze moet dealen, dus contact is wat minder dan voorheen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goed bezig!!
Ja, waarom zou je dat ook niet geloven dan, en wat maakt het verder ook uit. Gewoon lekker op zn beloop laten, niks forceren, maar voor de zekerheid toch gewoon even je lakens verschonen he.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:34 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Maybetoevallig hadden we het er zondag al over, ervaringen van eerdere dates. Toen gaf ze al aan dat ze sowieso nooit de eerste date bij iemand thuis of bij haarzelf thuis zou afspreken. Terwijl ik dat al meerdere malen wel had gedaan en die dames daar totaal geen problemen mee hadden. Dus tsja, als ze dat zegt, dan geloof ik dat op zich wel.
Anyway, had ook al als alternatief aangeboden om nu ook nog ergens op een neutrale plek af te spreken, maar ze wilde toch wel graag komen. Dat we lekker knus op de bank een filmpje konden kijken vond ze namelijk ook wel leuk. En ze vroeg al hintend of ik van knuffelen hieldZe moest alleen wel even naar een vriendin appen als ze veilig aan was gekomen etc
nouja prima, alles om haar op dr gemak te laten voelen
Afgelopen weekend nog in de taxi, toen zei ik iets van, nee ik ook niet. Begon ze gewoon te lachen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
echt he, hoe vaak ik dat al gehoord heb
Uiteraard is dat allemaal op ordequote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:04 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja, waarom zou je dat ook niet geloven dan, en wat maakt het verder ook uit. Gewoon lekker op zn beloop laten, niks forceren, maar voor de zekerheid toch gewoon even je lakens verschonen he.
Neequote:Op vrijdag 15 juli 2016 12:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goed bezig!!
Als je elkaar leuk (genoeg) vindt maak je tijd voor elkaar. Zo simpel is het gewoon.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:01 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Nu de kans groot is dat ik geen studenten meer date, hoe pakken/zien jullie het als normale werkende mensen aan? Als je niet dicht bij elkaar woont of geen puf hebt 's avonds blijven alleen de weekenden over. Die worden vaak al volgepland. Merk het nu ook. ik heb zeeën van tijd en eigenlijk (nog) geen weekendplannen terwijl zij vanavond al twee dingen heeft, morgen een verjaardag en zondag ook. Dat ik geen plannen had kon ze bijna niet geloven. Misschien omdat ik nog niet zelf werk, maar ik heb nu veel beschikbare tijd. Zij werkt de hele zomer door en gaat in september op vakantie, wanneer ik dus waarschijnlijk wel fulltime werk. Matchende agenda's enz. gaat mocht het straks serieus wat blijken of eigenlijk met iedere toekomstige dame, serieus meespelen bij daten / een relatie. Hoe combineren jullie dat allemaal?
Mocht hoe omgaan met zulke twijfels en struggles in een eigen topic horen, laat het even weten!
Date met types die er hetzelfde instaan als jij.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:01 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Nu de kans groot is dat ik geen studenten meer date, hoe pakken/zien jullie het als normale werkende mensen aan? Als je niet dicht bij elkaar woont of geen puf hebt 's avonds blijven alleen de weekenden over. Die worden vaak al volgepland. Merk het nu ook. ik heb zeeën van tijd en eigenlijk (nog) geen weekendplannen terwijl zij vanavond al twee dingen heeft, morgen een verjaardag en zondag ook. Dat ik geen plannen had kon ze bijna niet geloven. De rest van de week valt overdag dus al af en ik heb nog niet naar haar verdere invulling gevraagd. Misschien omdat ik nog niet zelf werk, maar ik heb nu veel beschikbare tijd. Zij werkt de hele zomer door en gaat in september op vakantie, wanneer ik dus waarschijnlijk wel fulltime werk. Matchende agenda's enz. gaat mocht het straks serieus wat blijken of eigenlijk met iedere toekomstige dame, serieus meespelen bij daten / een relatie. Hoe combineren jullie dat allemaal?
Mocht hoe omgaan met zulke twijfels en struggles in een eigen topic horen, laat het even weten!
Het is meer dat ik voornamelijk zelfstandig dingen onderneem. Ze heeft al laten doorschemeren morgenavond de stad in te gaan en dat ik haar dan wellicht tegenkom, maar zij is daar dus met vriendinnen en ik alleen en ze gaat pas heel laat de stad in omdat ze daarvoor nog andere dingen heeft. Ik zou het liefst gewoon een 'traditionele' eerste date hebben, ook omdat ik zelf nooit uitga, maar dat kan nog wel even duren voordat ze 1 op 1 tijd heeft.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Date met types die er hetzelfde instaan als jij.
Uiteindelijk moet je gewoon tijd voor elkaar maken, maar je leven moet wel op één lijn zitten. Als ik fulltime werk en date met een student die veel tijd heeft moet je ook veel vooraf plannen. Voor nu ook gewoon steeds dat andere mensen wel een rijk sociaal leven hebben en ik niet ,en als ik daar dan geen behoefte aan heb kijken ze je vaak raar of zielig aan. Heb aan 2-3 mensen genoeg, als ik al contacten heb.quote:
Niet hierquote:Op vrijdag 15 juli 2016 20:00 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet je gewoon tijd voor elkaar maken, maar je leven moet wel op één lijn zitten. Als ik fulltime werk en date met een student die veel tijd heeft moet je ook veel vooraf plannen. Voor nu ook gewoon steeds dat andere mensen wel een rijk sociaal leven hebben en ik niet ,en als ik daar dan geen behoefte aan heb kijken ze je vaak raar of zielig aan. Heb aan 2-3 mensen genoeg, als ik al contacten heb.
Die tijd kan ze prima maken, als ze dat wil.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 18:08 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Het is meer dat ik voornamelijk zelfstandig dingen onderneem. Ze heeft al laten doorschemeren morgenavond de stad in te gaan en dat ik haar dan wellicht tegenkom, maar zij is daar dus met vriendinnen en ik alleen en ze gaat pas heel laat de stad in omdat ze daarvoor nog andere dingen heeft. Ik zou het liefst gewoon een 'traditionele' eerste date hebben, ook omdat ik zelf nooit uitga, maar dat kan nog wel even duren voordat ze 1 op 1 tijd heeft.
Maar de ontmoeting moet niet te lang meer duren.. na 3 dagen hemelen we elkaar al op zodat de verwachtingen weer hooggespannen raken (mijne trouwens wat minder gezien het verleden daarmee)quote:Op zaterdag 16 juli 2016 01:50 schreef Kamina het volgende:
[..]
Die tijd kan ze prima maken, als ze dat wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |