Dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat is als enige foto geen goed idee. Als onderdeel van een leuke mix kan het wel.
Tja, het is niet je linked in profiel. Sowieso zou ik nooit een profiel met een foto "vertrouwen" en al helemaal niet als het dan zo'n stijve, overduidelijke professionele foto is.quote:
Dat had je zelf al kunnen verwachten. Is dat niet ontzettend awkward om in je uppie in een kroeg te hangen?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:30 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Oud-klasgenoten en mensen in de buurt hier
Ja, nu ineens mensen appen die je al tijden niet spreekt. Wachten op de post "niemand reageertquote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:32 schreef Vidura het volgende:
[..]
En nu heb je ineens sociale contacten met je oud-klasgenoten en mensen in de buurt?
Waarom spreek je niet met hen af zonder die meid?
Haha, je hebt gelijk hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, nu ineens mensen appen die je al tijden niet spreekt. Wachten op de post "niemand reageert".
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:17 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik denk dat ik misschien toch wel ga, maar dan meer mezelf even een paar uurtjes eruit te zijn, zien dat het allemaal wel meevalt en de meeste mensen met zichzelf bezig zijn en niet ga met het idee haar te meeten.. Heb net wel wat contacten in de buurt hier geappt of ze toevallig gaan, maar nog geen reacties gehad..
Kon het toch iig proberen? Wie niet waagt.. 1tje heeft er wel gereageerd, die gaat volgende week pas..quote:
Wie niet wint. Wie niet neukt krijgt geen kind. Etc etc. Goed bezigquote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Kon het toch iig proberen? Wie niet waagt..
Hoe is jouw date gegaan eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wie niet wint. Wie niet neukt krijgt geen kind. Etc etc. Goed bezig
Prima, donderdag gelijk een tweede gedaan. Maar ik zit nu weer in Belfast, dus even afwachten of ze hier een keer heen komt. Ze zegt van wel.quote:
Leukquote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Prima, donderdag gelijk een tweede gedaan. Maar ik zit nu weer in Belfast, dus even afwachten of ze hier een keer heen komt. Ze zegt van wel.
Lijkt me wel vreselijk ongemakkelijk. Sta je dan voor je uit te staren ofzo? Ga je met anderen praten?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:47 schreef Toto69 het volgende:
En anders gewoon alleen uitgaan, zovaak gedaan, kom meestal binnen 5 min bekenden tegen en zo niet ook prima, niemand die het iets boeit of je alleen bent
Is als je dat voor het eerst doet wat ongemakkelijk misschien. Ik word snel genoeg aangesproken als ik ergens alleen ben.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Lijkt me wel vreselijk ongemakkelijk. Sta je dan voor je uit te staren ofzo? Ga je met anderen praten?
Als een stel wolven om een gewond hertje.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:07 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Is als je dat voor het eerst doet wat ongemakkelijk misschien. Ik word snel genoeg aangesproken als ik ergens alleen ben.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als een stel wolven om een gewond hertje.
Mja, het ligt inderdaad meer aan mij denk ikquote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:07 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Is als je dat voor het eerst doet wat ongemakkelijk misschien. Ik word snel genoeg aangesproken als ik ergens alleen ben.
Doe nou niet zoquote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als een stel wolven om een gewond hertje.
Hoe maak je normaal gesproken contact met mensen dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mja, het ligt inderdaad meer aan mij denk ik
Ik maak gewoon een praatje met mensen die ook alleen staan, of eventueel in een groep. De mensen hier zijn erg open, misschien scheelt dat ook wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Lijkt me wel vreselijk ongemakkelijk. Sta je dan voor je uit te staren ofzo? Ga je met anderen praten?
Naja, ik ga weleens alleen naar een festival ofzo en dan komen soms weleens mensen bij me zitten/staan. Maar dat is vaak gewoon een kort praatje van een paar minuten. Ben eigenlijk nog nooit alleen naar een bar geweest ofzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:14 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Hoe maak je normaal gesproken contact met mensen dan?
Ik ga verhuizen naar Londen volgende maand, misschien dat dat ook weer verschilt van hier in Amsterdam. In elk geval hier merk ik dat nooit zo (los van toeristen)quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik maak gewoon een praatje met mensen die ook alleen staan, of eventueel in een groep. De mensen hier zijn erg open, misschien scheelt dat ook wel.
Ik weet wel zeker dat dat verschilt jaquote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen naar Londen volgende maand, misschien dat dat ook weer verschilt van hier in Amsterdam. In elk geval hier merk ik dat nooit zo (los van toeristen)
Dan moet ik het daar maar eens proberen. Hier in Amsterdam vind ik het altijd lastig gesprekjes aan te gaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat dat verschilt jawoon zelf in Belfast, en zowel de Noord-Ieren als de Ieren zijn erg open.
Je hoeft alleen maar in de pub in Amsterdam aan de bar te gaan zitten en mensen gaan vanzelf wel tegen je aanpraten?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan moet ik het daar maar eens proberen. Hier in Amsterdam vind ik het altijd lastig gesprekjes aan te gaan.
Zal wel goed komen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan moet ik het daar maar eens proberen. Hier in Amsterdam vind ik het altijd lastig gesprekjes aan te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |