abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163500084
Hier op FOK! praten we graag over relaties. We praten er het liefst zoveel mogelijk over.
Er zit echter onderscheid tussen de mensen die over het algemeen moeite hebben met het aangaan van sociale contacten (en het ermee omgaan) en de mensen die zich al wel comfortabel voelen met sociale contacten en nu bezig zijn met daten of de voorbereiding daarvan.

Dit topic dient voor de tweede groep. Ben je er klaar voor te gaan daten maar weet je niet hoe dat aan te pakken? Of heb je een date, maar geen idee wat te gaan doen? Je date was een succes, maar hoe nu verder? Ben je wel klaar met daten, maar heb je toch wat nuttigs bij te dragen? Dan ben je in dit topic aan het juiste adres. Vind hier advies/ervaringen over het daten en alles wat erbij komt kijken. Je kan hier ook terecht om je meest recente ervaringen/overwinningen te posten. Ook voor steun ben je hier meer dan welkom. Tough love zul je hier ook tegenkomen en daar is helemaal niks mis mee. Soms kan een ''schop onder de kont'' je verder brengen. Gaat het je te snel? Geef dat aan en dan kijken we met z'n allen verder.

Er zijn een paar kleine, maar belangrijke regels waarvan wij verwachten dat je je eraan houdt:

Begin je met posten, doe dan ook lekker mee. Reageer op mensen die de moeite nemen advies te geven, geef je advies, doe dit dan op een normale toon. Toon respect voor alle posters, dat is het allerbelangrijkste. Advies mag gegeven worden, duidelijk advies, de zogenaamde schop onder de kont, allemaal prima. Name-calling, flamen, bashen en op de man spelen waarderen we niet, die posts zullen verwijderd worden.

Off-topic posten en slowchatten gaan we hier niet doen. Deze posts zullen dan ook verwijderd worden.

Verder vinden we het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt hier te posten, mits je natuurlijk aan de eisen zoals gesteld in de OP voldoet, het is dan ook niet de bedoeling andere users te weren, weg te sturen of wat dan ook. Is een user vervelend bezig? Ben je van mening dat een user in het verkeerde topic post? Zet een TR of schiet één van de R&P mods aan.

Nog een klein dingetje: Claim het topic niet!

Ben je nog niet toe aan daten? Dan hebben we daar een apart topic voor. Die verhalen kun je hier R&P / Het aangaan van sociale contacten topic #1 kwijt.

Natuurlijk gelden ook in dit topic de regels voor R&P en uiteraard above all, de FOK! Policy

Wij (de mods) houden het topic goed in de gaten. Houd je je niet aan de regels, dan ondernemen we actie. Geven we aanwijzingen, luister daar dan naar. Ben je het ergens niet mee eens? Dan kun je hier terecht.
  zondag 3 juli 2016 @ 23:34:02 #2
416020 K44S
The bearded man
pi_163500396
Ik weet niet of ik hier weer kan posten... maar waarom ook niet.

Vorige week zaterdagnacht het gezellig gehad in de plaatselijke pub met een dame die ik van gezicht al kende. Beetje zitten zoenen. Naar huis gebracht, verder niets gebeurt.

We hadden elkaars nummer al...en zij begon met intensief appen ("goede morgen... lekker aan t werk ? Etc etc).

Ik had eerst het idee van: niet te veel aandacht aan schenken... ik heb mezelf namelijk tijd voor mezelf belooft ( zal je altijd zien :') ).

Toch aandacht aan geschonken en vele uurtjes mee zitten W'appen.

Uiteindelijk gevraagd of ze een keer wat wil drinken en dat "vind ze best ".

Deze week gaat ze weer aan t werk nadat ze op een festival iets met dr knie heeft gedaan (volgens mij kniebanden gescheurd).

Enfin.

Deels heb ik het gevoel te zijn gebruikt als verveling omdat ze thuis zat met dr been omhoog.

Andere kant maakt het me niet zo veel uit en zie ik wel waar het beland.

:)

[ Bericht 1% gewijzigd door K44S op 04-07-2016 11:08:03 ]
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_163500468
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 23:34 schreef K44S het volgende:

Vorige week zaterdagnacht het gezellig gehad in de plaatselijke pub met een dame die ik van gezicht al kende. Beetje zitten zoenen. Naar huis gebracht, verder niets gebeurt.

We hadden elkaars nummer al...en zij begon met intensief appen ("goede morgen... lekker aan t werk ? Etc etc).

Ik had eerst het idee van: niet te veel aandacht aan schenken... ik heb mezelf namelijk tijd voor mezelf belooft ( zal je altijd zien :') ).

Deze week gaat ze weer aan t werk nadat ze op een festival iets met dr knie heeft gedaan (volgens mij enkelbanden gescheurd).

Enfin.

Deels heb ik het gevoel te zijn gebruikt als verveling omdat ze thuis zat met dr been omhoog.

Uitkijken of je alleen op de saaie momenten als opvulling dient. Dit heb ik te vaak meegemaakt, ook dat er geen date komt maar eens in de zoveel tijd een bericht en dan blijkt ze zich dus te vervelen. Eigenwaarde goed in de gaten houden. Als ze je écht leuk vinden weten ze je wel te vinden ook als je niet veel aandacht schenkt aan die standaard app-gesprekjes.
  zondag 3 juli 2016 @ 23:45:34 #4
416020 K44S
The bearded man
pi_163500688
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 23:36 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Uitkijken of je alleen op de saaie momenten als opvulling dient. Dit heb ik te vaak meegemaakt, ook dat er geen date komt maar eens in de zoveel tijd een bericht en dan blijkt ze zich dus te vervelen. Eigenwaarde goed in de gaten houden. Als ze je écht leuk vinden weten ze je wel te vinden ook als je niet veel aandacht schenkt aan die standaard app-gesprekjes.
Ik ga het zeker ook in de gaten houden.

Valt wel op dat ze tot 2 maal toe naar de kroeg kwam op mijn "aanvraag ".

Ill keep you all posted
pi_163500692
Geen zin om uit het vorige topic te quoten want zit mobiel maar zeik eens niet zo zeg. Ze is ziek. Jou appen staat nu misschien niet boven aan het lijstje met dingen om te doen met haar spaarzame energie

Of ze leest hier mee en ziet al je negatieve geneuzel en denkt geheel terechtterecht dat je er verder in kunt zakken :')
  maandag 4 juli 2016 @ 00:53:22 #6
416931 yats
(non) Average Joe
pi_163502203
Ben je toevallig de oudere broer van deezertje datisjammurzeg? Jullie lijken qua posts en gedrag nogal op elkaar en dat is ook meteen een verklaring voor de dates die niets worden.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 4 juli 2016 @ 01:30:40 #7
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_163502562
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 00:53 schreef yats het volgende:
Ben je toevallig de oudere broer van deezertje datisjammurzeg? Jullie lijken qua posts en gedrag nogal op elkaar en dat is ook meteen een verklaring voor de dates die niets worden.
lijkt mij een kloontje
Oh.
pi_163503411
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 23:45 schreef Allures het volgende:
Geen zin om uit het vorige topic te quoten want zit mobiel maar zeik eens niet zo zeg. Ze is ziek. Jou appen staat nu misschien niet boven aan het lijstje met dingen om te doen met haar spaarzame energie

Of ze leest hier mee en ziet al je negatieve geneuzel en denkt geheel terechtterecht dat je er verder in kunt zakken :')
Je zou je eigen soort toch wel moeten herkennen?

Echt wel dat ze meer appen als ze vanwege omstandigheden zitten te vervelen :{w
pi_163503546
Zoveel drama om iemand die je toch al niet ziet zitten.

Kan een mod geen klooncheck laten doen? Anders krijgen we dit weer het komende half jaar. :{
  maandag 4 juli 2016 @ 08:07:18 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163503766
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 06:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Zoveel drama om iemand die je toch al niet ziet zitten.

Kan een mod geen klooncheck laten doen? Anders krijgen we dit weer het komende half jaar. :{
Hij is niet geband, dus klonen mag. En obvious is het wel, toch?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 4 juli 2016 @ 08:20:40 #11
456432 Kamina
Tenacious!
pi_163503842
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 00:53 schreef yats het volgende:
Gewoon een kloon.
1 + 1 = blauw
pi_163505203
Topic even gekoppeld aan deel 1; was wat onduidelijk dat er al een deel 2 was, dus er bleven nieuwe deel 2 topics komen :)
  maandag 4 juli 2016 @ 10:42:44 #13
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_163505236
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 23:34 schreef K44S het volgende:

Deze week gaat ze weer aan t werk nadat ze op een festival iets met dr knie heeft gedaan (volgens mij enkelbanden gescheurd).

Enfin.

maandag 4 juli 2016 @ 11:37:55 #14
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_163506355
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 23:34 schreef K44S het volgende:

Deze week gaat ze weer aan t werk nadat ze op een festival iets met dr knie heeft gedaan (volgens mij kniebanden gescheurd).

Enfin.

Ik snap het probleem niet. Jij bent er nog niet echt aan toe schrijf je, je appt beetje leuk... ze wil afspreken al klinkt het niet enthousiast, net zoals jij klinkt...

Persoonlijk denk ik, aan de hand van je verhaal, dat je wel erg snel conclusies trekt over wat zei denkt of voelt. Wellicht een beetje onzekerheid? Gewoon even wat gaan drinken en dan merk je het snel genoeg. Denk eraan, je bent er zelf ook niet echt klaar voor toch?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 4 juli 2016 @ 11:54:03 #15
416020 K44S
The bearded man
pi_163506698
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:37 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik snap het probleem niet. Jij bent er nog niet echt aan toe schrijf je, je appt beetje leuk... ze wil afspreken al klinkt het niet enthousiast, net zoals jij klinkt...

Persoonlijk denk ik, aan de hand van je verhaal, dat je wel erg snel conclusies trekt over wat zei denkt of voelt. Wellicht een beetje onzekerheid? Gewoon even wat gaan drinken en dan merk je het snel genoeg. Denk eraan, je bent er zelf ook niet echt klaar voor toch?
Ik heb meer het gevoel dat ik als afleiding functioneerde voor haar.

Maar we zullen zien.
En dat ik er "niet klaar" voor ben, betekend niet dat ik stop met daten.
  maandag 4 juli 2016 @ 12:07:25 #16
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_163506997
Hier zelf een soort van punt achter de "verkerings" gezet, of in ieder geval voor nu. Hoe leuk we het ook hadden, hij zette niet die stap verder. Het suffe aan alles is dat dat juist tot gevolg had dat hij zich eindelijk wél eens uitte. Geen ruzie of zoiets maar wel erg emotioneel allemaal, ook voor hem.
In ieder geval hebben we goed gepraat en aangegeven wat er fijn was en minder fijn. Maar de negatieve stem in mij zegt dat hij vooral bang is dat wat wel was kwijt te raken, we hadden het namelijk ook heel fijn en hebben veel gedeeld, hadden een fijn seksleven en hebben enorm gelachen samen. Waarom dan een punt/pauze? Omdat ik ondanks dat ik wel geduld heb en de optimist kan uithangen qua verloop niet meer zestien ben, wil toch wel weten welke kant iets opgaat na een aantal maanden.

Of het de tijd en moeite en liefde waard is. En dat weet ik dus niet. Hij kon me niet eens vertellen hoe hij "liefde" eigenlijk ziet. Dat zegt ook wel wat vind ik. In ieder geval dat we niet op dezelfde pagina zitten en in andere fases in ons leven. En ik denk dat hij (zoals veel mensen) heel erg dat WOW gevoel wil en ik heb dat gewoon niet zo (meer). Ik wantrouw zo'n gevoel juist inmiddels en vond het juist zo fijn om vanuit vriendschap iets aan te gaan. Misschien is dat ook het probleem..

Wat we nu hebben afgesproken is even helemaal geen contact meer. Moet het wel zo zijn dan is het over een tijd ook nog wel zo en is dat niet zo dan kom je daar ook achter. Wat ik in ieder geval niet ga doen is op dezelfde voet verder. Niet om iets af te dwingen maar dat hou ik gewoon niet vol, hoe geduldig ik ook blijk te zijn daarin. Wat hem weerhoudt? Daar moet hij zelf achter komen. Misschien voelt hij gewoon niet genoeg, of is het een plaatje in zijn hoofd waar het niet in past. Of het feit dat hij ook wel wat andere dingen aan zijn hoofd heeft. Merkte ook dat ik omdat hij niet zo spontaan was in zijn acties/reacties best wel weer open stond voor andere flirts, al heb ik daar verder niks mee gedaan.

Ik ben wel verdrietig/nu wat gelaten maar ook heel blij dat ik het een kans heb gegeven en heb ook gisteren wel veel fijne dingen gehoord over mezelf en over hoe hij het met me heeft gehad. Ik zie het zeer zeker niet als iets negatiefs. Maar makkelijk is dit nooit.
pi_163507776
Ooow Eef wat kut :(

Kun je concreet aangeven wat je miste bij hem?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 4 juli 2016 @ 12:48:18 #18
242666 BeamofLight
pi_163508032
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

de stap verder
  maandag 4 juli 2016 @ 13:37:31 #19
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_163509565
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 12:48 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

de stap verder
Dankje..het is niks niet leuk nee.
Wat BoL zegt. En niet eens in conventionele zin qua toekomst ofzo. Je voelt gewoon vaak wel wanneer iemand niet helemaal voor je gaat of kan gaan. Het kan echt wel dat het gewoon iets in hem is (heb ook wel een idee wat) en dat het niks met mij te maken heeft maar dan nog..hoe lang moet je zoiets afwachten.

Ondanks de leuke tijden gaf het ook veel spanning en onzekerheid. Ik denk zelf dat het best goed tussen ons kan komen maar dan moet hij wel écht willen en water bij de wijn doen. Zoals het nu ging kwam dat gewoon veel meer van mij en dat wil ik niet meer. Wel lijkt het me heel erg moeilijk om hem niet meer te zien of te spreken, ook al wordt het weer vriendschappelijk. Dat zou echt een gemis zijn. Hij is echt zoveel leuker dan hij zelf doorheeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door eefje801 op 04-07-2016 13:46:32 ]
  maandag 4 juli 2016 @ 14:57:30 #20
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_163511812
Wie betaalt voor de eerste date.

Blijkbaar zijn er ook capabele coaches voor vrouwen _O_
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 4 juli 2016 @ 15:05:00 #21
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_163511998
Matthew Hussey is wel goed ( :9 ) ja
  maandag 4 juli 2016 @ 15:05:53 #22
242666 BeamofLight
pi_163512015
quote:
15s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

[..]

Dankje..het is niks niet leuk nee.
Wat BoL zegt. En niet eens in conventionele zin qua toekomst ofzo. Je voelt gewoon vaak wel wanneer iemand niet helemaal voor je gaat of kan gaan. Het kan echt wel dat het gewoon iets in hem is (heb ook wel een idee wat) en dat het niks met mij te maken heeft maar dan nog..hoe lang moet je zoiets afwachten.

Ondanks de leuke tijden gaf het ook veel spanning en onzekerheid. Ik denk zelf dat het best goed tussen ons kan komen maar dan moet hij wel écht willen en water bij de wijn doen. Zoals het nu ging kwam dat gewoon veel meer van mij en dat wil ik niet meer. Wel lijkt het me heel erg moeilijk om hem niet meer te zien of te spreken, ook al wordt het weer vriendschappelijk. Dat zou echt een gemis zijn. Hij is echt zoveel leuker dan hij zelf doorheeft.
kies gewoon een normaal iemand ohne issues. Die moeten daar toch ergens wel een paar lopen?
  maandag 4 juli 2016 @ 15:35:44 #23
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_163512754
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:05 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

kies gewoon een normaal iemand ohne issues. Die moeten daar toch ergens wel een paar lopen?
Het ligt inderdaad ook aan mijn beoordelingsvermogen denk ik. Die zijn er vast wel.
  maandag 4 juli 2016 @ 15:36:36 #24
242666 BeamofLight
pi_163512776
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:35 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het ligt inderdaad ook aan mijn beoordelingsvermogen denk ik. Die zijn er vast wel.
nee t begon al wel niet wel niet
ja nee wegwezen toch terug
hij is veranderd het is toch leuk
oh nee
  maandag 4 juli 2016 @ 16:00:05 #25
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_163513317
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:36 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee t begon al wel niet wel niet
ja nee wegwezen toch terug
hij is veranderd het is toch leuk
oh nee
Kennelijk doe ik dat, confronterend.
  FOK!fotograaf maandag 4 juli 2016 @ 16:14:55 #26
364681 over_hedge
pi_163513773
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 14:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Wie betaalt voor de eerste date.

Blijkbaar zijn er ook capabele coaches voor vrouwen _O_
2 min 30 geluisterd. tot dat hij zei: Ik behandel altijd mijn partner zoals ik mijn beste vriend zou doen.

Nou dat is echt een kut advies _O- Zou weinig meer daten dan. :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 4 juli 2016 @ 16:32:31 #27
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_163514240
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 16:14 schreef over_hedge het volgende:

[..]

2 min 30 geluisterd. tot dat hij zei: Ik behandel altijd mijn partner zoals ik mijn beste vriend zou doen.

Nou dat is echt een kut advies _O- Zou weinig meer daten dan. :D
Onthoud, het is advies voor vrouwen ;-)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  FOK!fotograaf maandag 4 juli 2016 @ 16:33:52 #28
364681 over_hedge
pi_163514268
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 16:32 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Onthoud, het is advies voor vrouwen ;-)
Ja dat zal best. Maar hij zegt toch echt dat hij dat zo doet. En hij is geen vrouw geloof ik. :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_163515402
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 16:33 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja dat zal best. Maar hij zegt toch echt dat hij dat zo doet. En hij is geen vrouw geloof ik. :)
De strekking van zijn verhaal is meer dat hij niet meer accepteert van een vrouw dan van een goede vriend.
pi_163530712
Ik schijn maandag ook een date te hebben :+ klikt wel leuk via whatsapp, maar dat moeten we in het echt eerst maar eens bekijken denk ik zo. Zit alleen nog even te denken wat we kunnen doen, weet niet wat voor weer het in Nederland is die dag en ik vond m'n oude hometown nou nooit zo heel bruisend :')
pi_163536421
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 11:08 schreef Toto69 het volgende:
Ik schijn maandag ook een date te hebben :+ klikt wel leuk via whatsapp, maar dat moeten we in het echt eerst maar eens bekijken denk ik zo. Zit alleen nog even te denken wat we kunnen doen, weet niet wat voor weer het in Nederland is die dag en ik vond m'n oude hometown nou nooit zo heel bruisend :')
Leuk! Nederland kennende zal het wel weer plenzen though :')
pi_163536865
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 15:51 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Leuk! Nederland kennende zal het wel weer plenzen though :')
Ja, inderdaad. Zie de voorspelling al staan: regen.
Het regent hier al elke dag, ga ik op vakantie in NL regent het daar ook elke dag ;(
Maar goed, verzin wel wat leuks of zo. Goed gezelschap maakt veel goed.
pi_163538922
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:42 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
  Moderator dinsdag 5 juli 2016 @ 18:33:07 #34
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_163539963
Gisteren nog eens met iemand gedate, en heb ondertussen weer relatie

Dat is al van 2011 geleden dat ik nog een relatie had :o
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_163541271
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 16:14 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Zie de voorspelling al staan: regen.
Het regent hier al elke dag, ga ik op vakantie in NL regent het daar ook elke dag ;(
Maar goed, verzin wel wat leuks of zo. Goed gezelschap maakt veel goed.
Ach, wie weet heb je geluk en kun je gewoon een terrasje doen. We kunnen altijd hopen dat de zomer opeens echt doorbreekt 8-)
  dinsdag 5 juli 2016 @ 21:24:04 #36
416020 K44S
The bearded man
pi_163543461
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 19:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ach, wie weet heb je geluk en kun je gewoon een terrasje doen. We kunnen altijd hopen dat de zomer opeens echt doorbreekt 8-)
Zaterdag en Zondag :
http://www.nu.nl/weer
pi_163543495
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 21:24 schreef K44S het volgende:

[..]

Zaterdag en Zondag :
http://www.nu.nl/weer
Kijk, de temperatuur gaat al de goede kant op. Nu nog even die regen weghalen van zondag en dan zit hij golden *O*
  woensdag 6 juli 2016 @ 07:18:58 #38
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_163550020
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 11:08 schreef Toto69 het volgende:
^O^

Met diegene die je altijd tagged op Facebook?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_163550208
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2016 07:18 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

^O^

Met diegene die je altijd tagged op Facebook?
Ligt eraan welke van de twee je bedoelt :'(
  woensdag 6 juli 2016 @ 17:05:12 #40
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_163561294
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2016 07:49 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ligt eraan welke van de twee je bedoelt :'(
Begint met een D.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_163561630
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2016 17:05 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Begint met een D.
Die is 17, dus nee :P wel een lief meisje tho
Nee, m'n date is een Friesje. woont vlakbij LWD.
  woensdag 6 juli 2016 @ 19:57:58 #42
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_163565151
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 17:18 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Die is 17, dus nee :P wel een lief meisje tho
Nee, m'n date is een Friesje. woont vlakbij LWD.
Gewaagd.
pi_163574533
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2016 19:57 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Gewaagd.
Been there, done that, got the t-shirt
  donderdag 7 juli 2016 @ 15:56:29 #44
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_163581971
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gisteren nog eens met iemand gedate, en heb ondertussen weer relatie

Dat is al van 2011 geleden dat ik nog een relatie had :o
Wait whut?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_163611794
Na een tijdje weer eens Tinder account aangemaakt. Nu krijg ik daarnet een notificatie dat ik een super like had ontvangen maar nu ik de app open zie ik er toch geen staan? Bug of u willen lokken om Tinder te gebruiken? Kut Trolls.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 01:51:54 #46
416020 K44S
The bearded man
pi_163615785
Updaten mijn bericht met zoen chick: vanavond gezien met de jongen waar ze "geen relatie in zit " mee zien zoenen.

Prima. Maar dat heeft mijn idee over haar ook weer opgelicht : klaar een doorgaan.

Voor de rest geen dates of nummers.

En ergens vind ik het "jammer" andere kant vind ik het best.
  zondag 10 juli 2016 @ 15:00:33 #47
47102 Elvi
miemkwien
pi_163642029
Hoe kom ik zo snel mogelijk aan een leuke date? Dat je zeg maar echt een leuke tijd hebt maar dat je niet zit opgescheept met iemand die gaat testen of je wel voor je eigen drinken gaat betalen of niet (je kent het type :') )
pi_163642271
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 15:00 schreef Elvi het volgende:
Hoe kom ik zo snel mogelijk aan een leuke date? Dat je zeg maar echt een leuke tijd hebt maar dat je niet zit opgescheept met iemand die gaat testen of je wel voor je eigen drinken gaat betalen of niet (je kent het type :') )
apps en datingsites maar als je echt een leuke wil moet je toch wat tijd investeren om te kunnen selecteren denk ik
  zondag 10 juli 2016 @ 15:11:58 #49
47102 Elvi
miemkwien
pi_163642297
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 15:10 schreef Allures het volgende:

[..]

apps en datingsites maar als je echt een leuke wil moet je toch wat tijd investeren om te kunnen selecteren denk ik
Het hoeft niet meteen de liefde van mn leven te zijn zeg maar. Op dit moment is een fwb ook prima, alleen heb ik geen f om wb aan voor te stellen _O-

-DMgolf in 3...2...1...-
pi_163642361
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 15:11 schreef Elvi het volgende:

[..]

Het hoeft niet meteen de liefde van mn leven te zijn zeg maar. Op dit moment is een fwb ook prima, alleen heb ik geen f om wb aan voor te stellen _O-

-DMgolf in 3...2...1...-
dan zul je toch nog moeten selecteren toch?
Niet iedereen heeft potentie om de f ook in te kunnen vullen

Een date is zo gescoord. Hoe meer 'eisen' hoe lastiger
  FOK!fotograaf zondag 10 juli 2016 @ 15:16:15 #51
364681 over_hedge
pi_163642424
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 15:11 schreef Elvi het volgende:

[..]

-DMgolf in 3...2...1...-

Maar voor en fuckbuddy moet je toch gewoon op tinder gaan? Is als vrouw volgens mij vrij makkelijk daar.
  zondag 10 juli 2016 @ 15:21:46 #52
47102 Elvi
miemkwien
pi_163642564
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 15:14 schreef Allures het volgende:

[..]

dan zul je toch nog moeten selecteren toch?
Niet iedereen heeft potentie om de f ook in te kunnen vullen

Een date is zo gescoord. Hoe meer 'eisen' hoe lastiger
Ja daar heb je wel een punt. Ik ben niet zo van de ONS, dat zou wel makkelijker geweest zijn :')

quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 15:16 schreef over_hedge het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Maar voor en fuckbuddy moet je toch gewoon op tinder gaan? Is als vrouw volgens mij vrij makkelijk daar.
_O-

Niet als je dik bent ;)
pi_163642614
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 15:21 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja daar heb je wel een punt. Ik ben niet zo van de ONS, dat zou wel makkelijker geweest zijn :')

[..]

_O-

Niet als je dik bent ;)
ik ben ook dik en heb er nooit moeite mee :@
  zondag 10 juli 2016 @ 15:31:01 #54
47102 Elvi
miemkwien
pi_163642841
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 15:23 schreef Allures het volgende:

[..]

ik ben ook dik en heb er nooit moeite mee :@
Serieus? Hoe dik? Obees?
  zondag 10 juli 2016 @ 15:34:44 #55
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_163642946
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 22:22 schreef Belgosome het volgende:
Na een tijdje weer eens Tinder account aangemaakt. Nu krijg ik daarnet een notificatie dat ik een super like had ontvangen maar nu ik de app open zie ik er toch geen staan? Bug of u willen lokken om Tinder te gebruiken? Kut Trolls.
Moet je wat langer scrollen, meestal krijg je eerst een paar gewone waarna je superlike zichtbaar wordt.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_163644102
Hier ook een (ex)dikkerdje dat altijd fuckbuddies heeft (gehad), dus dat is geen obstakel :)

Fok is verre van representatief, veel mannen vallen op dikke(re) vrouwen of hebben er in ieder geval totaal geen moeite mee.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 10 juli 2016 @ 16:19:12 #57
416020 K44S
The bearded man
pi_163644126
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hier ook een (ex)dikkerdje dat altijd fuckbuddies heeft (gehad), dus dat is geen obstakel :)

Fok is verre van representatief, veel mannen vallen op dikke(re) vrouwen of hebben er in ieder geval totaal geen moeite mee.
Niks mis met een dame die hier en daar een vetje heeft :)
  zondag 10 juli 2016 @ 16:21:07 #58
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163644173
quote:

Klopt inderdaad. Zelf weinig problemen gehad met het feit dat ik rond ben :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163644256
Vrouwen kunnen vrijwel altijd makkelijk seks krijgen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_163644339
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:23 schreef habitue het volgende:
Vrouwen kunnen vrijwel altijd makkelijk seks krijgen.
Dat mag je niet zeggen :@
pi_163644473
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat mag je niet zeggen :@
Onee en out of your league bestaat ook niet. :z
pi_163644722
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:32 schreef habitue het volgende:

[..]

Onee en out of your league bestaat ook niet. :z
Liefde maakt blind ;(
  zondag 10 juli 2016 @ 16:43:23 #63
47102 Elvi
miemkwien
pi_163644770
quote:

En ik al die jaren maar denken dat niemand me wilde -O-
Waar haalde je die mannen dan? :P In de koreg, Tinder? Op Paiq wordt ik vaak weggeklikt als ze mn foto zien dus t kan ook zijn dat ik gewoon lelijk ben :')
pi_163644814
quote:
11s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:43 schreef Elvi het volgende:

[..]

Waar haalde je die mannen dan? :P In de koreg, Tinder? Op Paiq wordt ik vaak weggeklikt als ze mn foto zien dus t kan ook zijn dat ik gewoon lelijk ben :')
Club en paiq :) Het waren er ook geen tientallen, maar die die ik heb/had gingen jaren mee :)

Of je moet eens iemand kritisch naar je foto's laten kijken?
  zondag 10 juli 2016 @ 16:46:30 #65
47102 Elvi
miemkwien
pi_163644866
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:44 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Club en paiq :) Het waren er ook geen tientallen, maar die die ik heb/had gingen jaren mee :)

Of je moet eens iemand kritisch naar je foto's laten kijken?
Ik heb niet zoveel foto's van mezelf, juist omdat ik mezelf er echt vreselijk uit vind zien :') Dus de foto's die ik heb zijn selfies waar ik zelf tevreden mee ben (en dat duurde even :P )
pi_163644986
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:46 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik heb niet zoveel foto's van mezelf, juist omdat ik mezelf er echt vreselijk uit vind zien :') Dus de foto's die ik heb zijn selfies waar ik zelf tevreden mee ben (en dat duurde even :P )
Kun je niet een vriendin wat leuke foto`s van je laten maken? Leuke kleren aan, beetje optutten. Mannen zijn toch wel heel visueel ingesteld.
pi_163644988
quote:

[..]

tinder maar dat vind ik eigenlijk niet zo leuk. OKcupid en veel in het wild :9

Ik wil wel helpen met naar je foto's kijken of zo als je wil?
  zondag 10 juli 2016 @ 16:55:11 #68
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163645156
quote:

[..]

Ik heb sinds kort Tinder, en dat werkt best goed. Aantal leuke contacten opgedaan :).

Maar de verhalen erover zijn wel heel wisselend.

Anders eens een ander naar je foto's laten kijken? Ik hen vaak gehad dat ik foto's van mezelf echt matig vond, terwijl een ander ze wel mooi vond :Y.
pi_163645247
Ik gebruik paiq tegenwoordig eigenlijk alleen nog om mijn foto's te keuren voor Tinder :@
  zondag 10 juli 2016 @ 16:58:26 #70
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163645270
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik gebruik paiq tegenwoordig eigenlijk alleen nog om mijn foto's te keuren voor Tinder :@
:D! Goed idee wel _O-.
pi_163645363
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

:D! Goed idee wel _O-.

En ook voor mijn nieuwe FB profielpics :@
pi_163645455
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb sinds kort Tinder, en dat werkt best goed. Aantal leuke contacten opgedaan :).

Maar de verhalen erover zijn wel heel wisselend.

Anders eens een ander naar je foto's laten kijken? Ik hen vaak gehad dat ik foto's van mezelf echt matig vond, terwijl een ander ze wel mooi vond :Y.
Zelfs in die hoek waar jij zit?
  zondag 10 juli 2016 @ 17:06:10 #73
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163645574
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2016 17:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zelfs in die hoek waar jij zit?
Ja, heb inmiddels 8 matches en met datzelfde aantal ook leuke gesprekken :). Of t wat wordt, geen idee, ook niet zo mee bezig. Misschien daarom.
  zondag 10 juli 2016 @ 20:32:31 #74
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_163650669
quote:

[..]

In de kroeg werkt voor mij het beste. Misschien door de drank, dunno. Maar boeiend :+
  maandag 11 juli 2016 @ 10:22:16 #75
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_163661385
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2016 16:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Klopt inderdaad. Zelf weinig problemen gehad met het feit dat ik rond ben :).
Rond is best fijn ;) en je hebt er een mooi koppie op, dat vind ik zelf veel belangrijker...

Een onderwerp wat wel al vaker aan bod is gekomen, maar waar ik toch wel benieuwd naar ben, want ik lijk het maar niet goed te kunnen aanpakken :{w

Hoe gaan jullie om met meerdere contacten/dates tegelijkertijd? Ik zit nu ineens in de 'luxe'positie dat er meerdere dames willen afspreken. Ik heb een aantal maanden geleden een situatie gehad dat ik een date met dame A had gepland (had ik al enkele weken app contact mee) maar ook nog aan het appen was met dame B, waar ik net enkele dagen mee aan het appen was. Dame B vroeg me wat om te gaan drinken, en toen eerlijk gezegd dat ik het heel leuk zou vinden maar dat ik ook nog een date met A had staan en dat ik eigenlijk wilde kijken waar dat op zou uitlopen.

Enerzijds was ze soort van blij dat ze wist waar ik aan toe was, anderzijds voelde het voor haar ook alsof ze een soort tweede keus was. Natuurlijk uitgelegd dat ik dat niet zo bedoelde, etc. Overigens met A was niets geworden, later met B alsnog afgesproken 2 weken later, ook niets uitgekomen.

Maar goed, terug naar nu. Vrijdag aangesproken op datingsite door dame C, en na kort heen en weer berichten te hebben uitgewisseld, afgesproken op haar initiatief voor afgelopen zondag (record, zo snel voor mij) om een terrasje bij haar in de buurt te pakken. Op zaterdag aangesproken door dame D, die zou maandag 2 weken op vakantie gaan, wat heen en weer geappt, en ik zei dat ik benieuwd was naar haar ervaringen als ze terug was. Haar reactie: 'maar dan wel met een wijntje en biertje erbij?'. Dus spontaan geantwoord dat dat leuk was (want toch ook over twee weken pas). Uiteindelijk vroeg ze wat ik zondag dus gaan doen, dus ik had het over een terrasje elders, en toen bleef ze maar doorvragen met wie. Ik ben nogal een slechte leugenaar en aangezien ik hier wel eens vaker had gelezen is dat de meeste mensen nogal luchtig om gaan met 'een drankje gaan doen', aangezien je elkaar verder toch niets verplicht bent, niet gebonden bent, enz, maar luchtig erover gedaan (sja, we zitten allebei op een datingsite, dus dat kan voorkomen toch??) Nou dat viel dus niet zo in goede aarde, dat ik al iets had staan zondag en dat ik meteen voor iets na de vakantie wilde plannen met haar. Had ze dus gelijk een dubbel gevoel over. Nog wel geprobeerd te redden door te zeggen dat ik gewoon open kaart wilde spelen en het 'maar' een drankje was en dat nog verder niets zegt, en dat ik ook niemand onnodig aan het lijntje wil/ga houden als het anders loopt.

Op zaterdag ook met dame E nog wat berichten uitgewisseld, ik was een beetje brak van de avond er voor en vertelde dat ik een lazy Saturday met series zou doen thuis. Ze nodigde zichzelf praktisch uit, ware het niet dat ze andere verplichtingen had die dag. Na mijn ervaring met A, B en D dacht ik nu, ik ga er even niets over zeggen en had gezegd dat ze van harte welkom was een keertje. Ze stelde voor om het dan maar meteen ook zondag te doen (dat ik dus mijn andere date had). Dus ik zei dat ik niet wist hoe laat ik terug was (nu had ik dus maar eens níet gezegd dat ik een date had staan, dus maar wel gezegd dat ik een vriend op zou zoeken), maar als ik vroeg thuis was (oftewel als de date niets was) dat het wel zou kunnen, en zo niet, dat we iets anders konden plannen.

Nouja lang verhaal kort, date gister was erg leuk, was daar om 2 uur 's middags 's avonds 9 uur weer pas weer weg, oftewel geslaagd. Tweede date gaat er ook komen, maar nu zit ik met die andere (en dan heb ik heb het nog niet gehad over dames F en G waar ik al even mee heb zitten appen, waar een drankje ook nog in het verschiet zit, alleen dat duurt maar voort...).

Ben benieuwd hoe jullie omgaan met meerdere dates tegelijk, wat je daarover precies zegt tegen die afzonderlijke dates, maar ook wanneer je het afkapt of iets on hold zet, en of je daar dan eerlijk over bent over de reden.. ik bedoel, ik kijk uit naar die tweede date maar er is ook geen garantie dat dat wat wordt. Rest op hold zetten, of toch ook maar gewoon gaan? Voor de goede orde, ik ben absoluut geen player, ben serieus op zoek, en wil iedereen met eerlijkheid en respect behandelen. Heb zelf aan de receiving end gezeten van onduidelijkheid/oneerlijkheid en dat wens ik verder niemand toe. Merk nu alleen dat ik het blijkbaar op geen enkele manier goed kan doen, elke wijze levert iemand een kutgevoel op... voor het eerst dat ik meerdere opties open hield omdat ik in het verleden best wel vaak lang met één iemand tegelijk bezig hield en dat dan op niets uitliep en ik dat toch wel steeds weer een bummer vond (je investeert toch veel tijd en moeite in iemand).

Wat hebben de dames op Fok hier liever? gewoon eerlijk, gewoon helemaal vermijden zoveel als mogelijk, is een leugentje om bestwil geoorloofd en als je later het dan toch afkapt, wil je dan gewoon de waarheid horen of ook liever een of andere smoes?

Ik vind daten maar stom eigenlijk :( :P
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  FOK!fotograaf maandag 11 juli 2016 @ 11:08:07 #76
364681 over_hedge
pi_163662115
quote:
Wat hebben de dames op Fok hier liever? gewoon eerlijk, gewoon helemaal vermijden zoveel als mogelijk, is een leugentje om bestwil geoorloofd en als je later het dan toch afkapt, wil je dan gewoon de waarheid horen of ook liever een of andere smoes?
Ik ben geen vrouw maar, waarom zou je tegen je date vertellen dat je ook nog een andere date hebt? mits het om eerste dates gaat dan. Als je een 3e/4e date hebt is het misschien anders. Maar je mond er overhouden is toch het beste? Hoef je er niet eens over te liegen.
pi_163662124
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 10:22 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Rond is best fijn ;) en je hebt er een mooi koppie op, dat vind ik zelf veel belangrijker...

Een onderwerp wat wel al vaker aan bod is gekomen, maar waar ik toch wel benieuwd naar ben, want ik lijk het maar niet goed te kunnen aanpakken :{w

Hoe gaan jullie om met meerdere contacten/dates tegelijkertijd? Ik zit nu ineens in de 'luxe'positie dat er meerdere dames willen afspreken. Ik heb een aantal maanden geleden een situatie gehad dat ik een date met dame A had gepland (had ik al enkele weken app contact mee) maar ook nog aan het appen was met dame B, waar ik net enkele dagen mee aan het appen was. Dame B vroeg me wat om te gaan drinken, en toen eerlijk gezegd dat ik het heel leuk zou vinden maar dat ik ook nog een date met A had staan en dat ik eigenlijk wilde kijken waar dat op zou uitlopen.

Enerzijds was ze soort van blij dat ze wist waar ik aan toe was, anderzijds voelde het voor haar ook alsof ze een soort tweede keus was. Natuurlijk uitgelegd dat ik dat niet zo bedoelde, etc. Overigens met A was niets geworden, later met B alsnog afgesproken 2 weken later, ook niets uitgekomen.

Maar goed, terug naar nu. Vrijdag aangesproken op datingsite door dame C, en na kort heen en weer berichten te hebben uitgewisseld, afgesproken op haar initiatief voor afgelopen zondag (record, zo snel voor mij) om een terrasje bij haar in de buurt te pakken. Op zaterdag aangesproken door dame D, die zou maandag 2 weken op vakantie gaan, wat heen en weer geappt, en ik zei dat ik benieuwd was naar haar ervaringen als ze terug was. Haar reactie: 'maar dan wel met een wijntje en biertje erbij?'. Dus spontaan geantwoord dat dat leuk was (want toch ook over twee weken pas). Uiteindelijk vroeg ze wat ik zondag dus gaan doen, dus ik had het over een terrasje elders, en toen bleef ze maar doorvragen met wie. Ik ben nogal een slechte leugenaar en aangezien ik hier wel eens vaker had gelezen is dat de meeste mensen nogal luchtig om gaan met 'een drankje gaan doen', aangezien je elkaar verder toch niets verplicht bent, niet gebonden bent, enz, maar luchtig erover gedaan (sja, we zitten allebei op een datingsite, dus dat kan voorkomen toch??) Nou dat viel dus niet zo in goede aarde, dat ik al iets had staan zondag en dat ik meteen voor iets na de vakantie wilde plannen met haar. Had ze dus gelijk een dubbel gevoel over. Nog wel geprobeerd te redden door te zeggen dat ik gewoon open kaart wilde spelen en het 'maar' een drankje was en dat nog verder niets zegt, en dat ik ook niemand onnodig aan het lijntje wil/ga houden als het anders loopt.

Op zaterdag ook met dame E nog wat berichten uitgewisseld, ik was een beetje brak van de avond er voor en vertelde dat ik een lazy Saturday met series zou doen thuis. Ze nodigde zichzelf praktisch uit, ware het niet dat ze andere verplichtingen had die dag. Na mijn ervaring met A, B en D dacht ik nu, ik ga er even niets over zeggen en had gezegd dat ze van harte welkom was een keertje. Ze stelde voor om het dan maar meteen ook zondag te doen (dat ik dus mijn andere date had). Dus ik zei dat ik niet wist hoe laat ik terug was (nu had ik dus maar eens níet gezegd dat ik een date had staan, dus maar wel gezegd dat ik een vriend op zou zoeken), maar als ik vroeg thuis was (oftewel als de date niets was) dat het wel zou kunnen, en zo niet, dat we iets anders konden plannen.

Nouja lang verhaal kort, date gister was erg leuk, was daar om 2 uur 's middags 's avonds 9 uur weer pas weer weg, oftewel geslaagd. Tweede date gaat er ook komen, maar nu zit ik met die andere (en dan heb ik heb het nog niet gehad over dames F en G waar ik al even mee heb zitten appen, waar een drankje ook nog in het verschiet zit, alleen dat duurt maar voort...).

Ben benieuwd hoe jullie omgaan met meerdere dates tegelijk, wat je daarover precies zegt tegen die afzonderlijke dates, maar ook wanneer je het afkapt of iets on hold zet, en of je daar dan eerlijk over bent over de reden.. ik bedoel, ik kijk uit naar die tweede date maar er is ook geen garantie dat dat wat wordt. Rest op hold zetten, of toch ook maar gewoon gaan? Voor de goede orde, ik ben absoluut geen player, ben serieus op zoek, en wil iedereen met eerlijkheid en respect behandelen. Heb zelf aan de receiving end gezeten van onduidelijkheid/oneerlijkheid en dat wens ik verder niemand toe. Merk nu alleen dat ik het blijkbaar op geen enkele manier goed kan doen, elke wijze levert iemand een kutgevoel op... voor het eerst dat ik meerdere opties open hield omdat ik in het verleden best wel vaak lang met één iemand tegelijk bezig hield en dat dan op niets uitliep en ik dat toch wel steeds weer een bummer vond (je investeert toch veel tijd en moeite in iemand).

Ik vind daten maar stom eigenlijk :( :P
Ik ben dan wel een jongen, maar ik vind het zelf ook niet al te fijn om te daten met iemand die meerdere dingen naast elkaar heeft lopen. Tegenwoordig is dat wel realistisch (helemaal als je ouder wordt), want met meerdere tegelijkertijd daten levert wel het voordeel op dat je misschien sneller de ware tegenkomt zeg maar. Het is alleen niet hoe ik daten voor me zie en ik zoek wel ongeveer dezelfde houding in een date. Ik ben juist van mening dat je een grotere kans maakt een goede relatie te vinden als je elkaar volledig de aandacht geeft. Ik wil wel het gevoel krijgen dat ik op dat moment keuze 1 ben en niet keuze 3 of zo. Gevoelskwestie. In jouw schoenen zou ik me dus ook gewoon focussen op de date waar je het beste gevoel bij hebt. Dat wist ik vroeger in ieder geval altijd wel. Als dat niks wordt is het heel jammer uiteraard, maar dan weet je wel dat je diegene echt je 100% aandacht hebt gegeven. Dat je jezelf de kans geeft om echt verliefd te worden.
  maandag 11 juli 2016 @ 11:16:05 #78
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_163662248
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 11:08 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik ben geen vrouw maar, waarom zou je tegen je date vertellen dat je ook nog een andere date hebt? mits het om eerste dates gaat dan. Als je een 3e/4e date hebt is het misschien anders. Maar je mond er overhouden is toch het beste? Hoef je er niet eens over te liegen.
ik vertelde het omdat er naar doorggevraagd werd. Ik begin er sowieso niet uit mezelf over natuurlijk, maar ze vroeg door, en toen kwam ik in de knoop met het gevoel dat ik aan het liegen was. Vandaar mijn vraag: is een leugentje om bestwil in dat geval dan wel geoorloofd. Het is niet dat ik heilig als de Paus ben, maar mijn ervaring is dat als je eenmaal begint met dat soort leugentjes, dat je er in verstrikt blijft; je moet meer onthouden tegen wie je wat hebt gezegd, en stel later dat je dus in de tussentijd iemand hebt gedatet waarmee je verder wil, dan kom je alsnog weer op het kruispunt als je de andere date afzegt met welke reden: opnieuw een leugentje om bestwil of dat je in de tussentijd een andere date hebt gehad (waarmee je aangeeft ook gelogen te hebben).

Wellicht overdenk ik het wel teveel hoor. En moet ik eigenlijk terug naar

quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2016 11:08 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik ben dan wel een jongen, maar ik vind het zelf ook niet al te fijn om te daten met iemand die meerdere dingen naast elkaar heeft lopen. Tegenwoordig is dat wel realistisch (helemaal als je ouder wordt), want met meerdere tegelijkertijd daten levert wel het voordeel op dat je misschien sneller de ware tegenkomt zeg maar. Het is alleen niet hoe ik daten voor me zie en ik zoek wel ongeveer dezelfde houding in een date. Ik ben juist van mening dat je een grotere kans maakt een goede relatie te vinden als je elkaar volledig de aandacht geeft. Ik wil wel het gevoel krijgen dat ik op dat moment keuze 1 ben en niet keuze 3 of zo. Gevoelskwestie. In jouw schoenen zou ik me dus ook gewoon focussen op de date waar je het beste gevoel bij hebt. Dat wist ik vroeger in ieder geval altijd wel. Als dat niks wordt is het heel jammer uiteraard, maar dan weet je wel dat je diegene echt je 100% aandacht hebt gegeven. Dat je jezelf de kans geeft om echt verliefd te worden.
deze aanpak. Dat voelt misschien wel het beste, en dat is dus ook wat ik heel lang zo heb gedaan. Terwijl ik elders hier op Fok juist las dat veel mensen juist hun 'kansen spreiden' en ook omdat het allemaal toch nog zo pril is in het dating proces. Ik merk nu eigenlijk dat me teveel gedoe oplevert, en dat het misschien toch niet zo voor mij is...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  FOK!fotograaf maandag 11 juli 2016 @ 11:18:36 #79
364681 over_hedge
pi_163662279
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 11:16 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

ik vertelde het omdat er naar doorggevraagd werd. Ik begin er sowieso niet uit mezelf over natuurlijk, maar ze vroeg door, en toen kwam ik in de knoop met het gevoel dat ik aan het liegen was. Vandaar mijn vraag: is een leugentje om bestwil in dat geval dan wel geoorloofd. Het is niet dat ik heilig als de Paus ben, maar mijn ervaring is dat als je eenmaal begint met dat soort leugentjes, dat je er in verstrikt blijft; je moet meer onthouden tegen wie je wat hebt gezegd, en stel later dat je dus in de tussentijd iemand hebt gedatet waarmee je verder wil, dan kom je alsnog weer op het kruispunt als je de andere date afzegt met welke reden: opnieuw een leugentje om bestwil of dat je in de tussentijd een andere date hebt gehad (waarmee je aangeeft ook gelogen te hebben).

Wellicht overdenk ik het wel teveel hoor. En moet ik eigenlijk terug naar

[..]

deze aanpak. Dat voelt misschien wel het beste, en dat is dus ook wat ik heel lang zo heb gedaan. Terwijl ik elders hier op Fok juist las dat veel mensen juist hun 'kansen spreiden' en ook omdat het allemaal toch nog zo pril is in het dating proces. Ik merk nu eigenlijk dat me teveel gedoe oplevert, en dat het misschien toch niet zo voor mij is...
Dan zeg je: Ik ga een terrasje pakken met een vriendin. Dan lieg je ook niet. :) Dat het een date is ipv een gewone vriendin voegt van de rest weinig toe. Behalve dat het gezeur om niks kan opleveren.
  maandag 11 juli 2016 @ 11:19:25 #80
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_163662288
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 11:18 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dan zeg je: Ik ga een terrasje pakken met een vriendin. Dan lieg je ook niet. :) Dat het een date is ipv een gewone vriendin voegt van de rest weinig toe. Behalve dat het gezeur om niks kan opleveren.
haha de halve waarheid. dat had ik inderdaad beter kunnen doen ja.
  FOK!fotograaf maandag 11 juli 2016 @ 11:20:25 #81
364681 over_hedge
pi_163662312
Grootste probleem van meerdere mensen tegelijk daten vind ik zelf dat ik niet meer weet wat ik nou precies tegen wie gezegd heb. :D
  maandag 11 juli 2016 @ 11:24:13 #82
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_163662408
eh ja dat is ook wel lastig ja. Moet altijd even de historie terugkijken om geen rare flaters te slaan. Gaat nog wel redelijk goed.

Anyway, ik ga me sowieso maar even focussen op date 2 met de dame van zondag. Dan weet ik even meer en dan zien we wel verder over hoe of wat.
pi_163662888
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 11:24 schreef LuNaTiC het volgende:
eh ja dat is ook wel lastig ja. Moet altijd even de historie terugkijken om geen rare flaters te slaan. Gaat nog wel redelijk goed.

Anyway, ik ga me sowieso maar even focussen op date 2 met de dame van zondag. Dan weet ik even meer en dan zien we wel verder over hoe of wat.
Lijkt me een goede aanpak! En alvast veel plezier :Y
  maandag 11 juli 2016 @ 11:59:31 #84
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_163663039
Als je niet hoeft te vertellen dat je aan het daten bent met anderen, zou ik het ook niet doen, aangezien je nooit weet hoe ze reageren. Of je moet dat weer als meetlat gebruiken voor je keuring ;)

Gewoona angeven dat je met een vriend of vriendin afgesproken hebt. Meer hoeft ze toch niet te weten?
pi_163666928
Maar dat is wel een leugen. Een white lie weliswaar, maar ik vind eigenlijk weer dat je dat niet moet doen...

Ik vind het een lastige. Eerlijkheid is belangrijk, maar het kan ook weer zorgen dat de boel er juist op stukloopt. Ik vind het zelf ook prettiger om me op 1 date te focussen en vind het ook prettig wanneer de ander er zo in staat, maar tegelijkertijd vind ik het eigenlijk ridicuul om vanaf het moment dat de afspraak voor een eerste date is gemaakt exclusiviteit te verwachten... Hier heb je dus ook niks aan, sorry :D
pi_163667170
Ik zou dat ook niet doen. Ik vind dat iedereen moet kunnen beslissen over waar ze oke mee zijn. En dat kan alleen als je eerlijke en open info hebt.
Ik vind ook niets mis met 2 eerste dates na elkaar plannen. Je weet toch nog helemaal niet wat het is? Moet je dan stoppen met chatten/praten met anderen vanaf het moment dat je afspreekt om eens te gaan bowlen? Dat vind ik een raar idee

Iemand gaf aan gezegd te hebben dat hij tegen meisje B had gezegd dat hij wilde kijken waar iets heen ging met meisje A en dat meisje B dat zag als 2e keus zijn maar dat ben je dan toch ook gewoon? Hij wil eerst weten hoe het met A gaat. En als dat niet gaat dan wil hij B nog achter de hand hebben.
Als dat is hoe het zit dan verdiend B het om dit te weten
Als dat niet is wat je bedoelde moet je wat doen aan hoe je het brengt

Ik ben er altijd gewoon heel open over. Als het allemaal in de eerste date fase is dan alleen als iemand er direct naar vraagt Als daarna blijkt dat ze allebei boeiend zijn dan zal ik dat eerlijk zeggen
Alleen betekend een eerste date voor mij 'weinig'. Het is gewoon kennis maken. Er komt vaker niets uit dan wel wat.
  FOK!fotograaf maandag 11 juli 2016 @ 15:37:33 #87
364681 over_hedge
pi_163667547
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dat is wel een leugen. Een white lie weliswaar, maar ik vind eigenlijk weer dat je dat niet moet doen...

Ik vind het een lastige. Eerlijkheid is belangrijk, maar het kan ook weer zorgen dat de boel er juist op stukloopt. Ik vind het zelf ook prettiger om me op 1 date te focussen en vind het ook prettig wanneer de ander er zo in staat, maar tegelijkertijd vind ik het eigenlijk ridicuul om vanaf het moment dat de afspraak voor een eerste date is gemaakt exclusiviteit te verwachten... Hier heb je dus ook niks aan, sorry :D
Hoezo is: Ik ga wat drinken met een vriendin liegen? Dat is toch letterlijk wat hij doet, wat drinken met een vriendin. :s)
pi_163667604
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:37 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Hoezo is: Ik ga wat drinken met een vriendin liegen? Dat is toch letterlijk wat hij doet, wat drinken met een vriendin. :s)
prima moreel kompas dit. Het is een date. Niet kinderachtig verdraaien

En vooral bij een eerste date is het ook nog niet eens een vriendin
  FOK!fotograaf maandag 11 juli 2016 @ 15:42:18 #89
364681 over_hedge
pi_163667631
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:40 schreef Allures het volgende:

[..]

prima moreel kompas dit. Het is een date. Niet kinderachtig verdraaien

En vooral bij een eerste date is het ook nog niet eens een vriendin
Mwa als je al weken heb zitten appen met elkaar kan je al best vrienden zijn.

Maar snap het probleem niet zo. Het vertellen heeft weinig nut, behalve dat er gezeur van kan komen wat eigenlijk helemaal niet nodig is.
pi_163667874
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:42 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Mwa als je al weken heb zitten appen met elkaar kan je al best vrienden zijn.

Maar snap het probleem niet zo. Het vertellen heeft weinig nut, behalve dat er gezeur van kan komen wat eigenlijk helemaal niet nodig is.
dus ben je maar oneerlijk omdat het voor jou makkelijker is? Goeie basis. Je neemt de ander dus vanaf de eerste date al niet serieus

En ik hoop dat je dat niet meent van die vrienden. Ben benieuwd hoeveel van die meisjes nog wat van je horen na een eerste date waarin ze toch niet was wat je bedacht had

Ze vraagt het omdat ze het wil weten en het dus er toe doet voor haar. Dan ga je toch niet lopen draaien
  FOK!fotograaf maandag 11 juli 2016 @ 15:59:11 #91
364681 over_hedge
pi_163667958
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:54 schreef Allures het volgende:

[..]

dus ben je maar oneerlijk omdat het voor jou makkelijker is? Goeie basis. Je neemt de ander dus vanaf de eerste date al niet serieus

En ik hoop dat je dat niet meent van die vrienden. Ben benieuwd hoeveel van die meisjes nog wat van je horen na een eerste date waarin ze toch niet was wat je bedacht had
Hoezo oneerlijk? Wat is er nou zo oneerlijk aan dat je toevallig 2 dates in de zelfde week hebt.

En ik laat altijd wel weten als een date niks gaat worden hoor. Ben met sommige ook letterlijk bevriend geraakt. ^O^

En als iemand bij eerste date als zo jaloers gaat doen om door te vragen met wie je wat doet dan zou ik er sowieso al weinig zin in hebben. Jaloerse vriendin hebben is niet zo fijn. Been there done that. Maar dat ben ik.
pi_163667964
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:37 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dan hebben jij en ik een andere definitie van vriendin :)
  maandag 11 juli 2016 @ 16:01:04 #93
242666 BeamofLight
pi_163667987
vrouwen....altijd gezeur je ziet het hierboven
pi_163668108
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:59 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Hoezo oneerlijk? Wat is er nou zo oneerlijk aan dat je toevallig 2 dates in de zelfde week hebt.
Dat is ook niet oneerlijk, het verzwijgen of anders voor doen is oneerlijk
quote:
En ik laat altijd wel weten als een date niks gaat worden hoor. Ben met sommige ook letterlijk bevriend geraakt. ^O^
Ja een 'Hey het was leuk maar ik zie er niets meer in. Fijn weekend verder' en dan niets laten horen is vast ook voor gekomen. Dat is niet het zelfde als een vriendin
Sowieso is een paar weken appen niet het zelfde als een vriendschap. Meestal heb je niet eens een correct beeld bij de ander
quote:
En als iemand bij eerste date als zo jaloers gaat doen om door te vragen met wie je wat doet dan zou ik er sowieso al weinig zin in hebben. Jaloerse vriendin hebben is niet zo fijn. Been there done that. Maar dat ben ik.
Waarom is dat meteen jaloezie? Iemand kan ook gewoon willen inschatten hoe het er voor staat. Of zit in het zelfde schuitje en wil weten hoe het vanuit jouw kant zit

Je vult echt veel in. Op een negatieve manier
  FOK!fotograaf maandag 11 juli 2016 @ 16:08:35 #95
364681 over_hedge
pi_163668162
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:06 schreef Allures het volgende:

[..]

Dat is ook niet oneerlijk, het verzwijgen of anders voor doen is oneerlijk

[..]

Ja een 'Hey het was leuk maar ik zie er niets meer in. Fijn weekend verder' en dan niets laten horen is vast ook voor gekomen. Dat is niet het zelfde als een vriendin
Sowieso is een paar weken appen niet het zelfde als een vriendschap. Meestal heb je niet eens een correct beeld bij de ander

[..]

Waarom is dat meteen jaloezie? Iemand kan ook gewoon willen inschatten hoe het er voor staat. Of zit in het zelfde schuitje en wil weten hoe het vanuit jouw kant zit

Je vult echt veel in. Op een negatieve manier
Ah fijn dat je nu voor mij bepaald hoe ik met dates omgegaan ben wat niks geworden is :*
Er klopt echt helemaal niks van ;)
pi_163668203
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:08 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ah fijn dat je nu voor mij bepaald hoe ik met dates omgegaan ben wat niks geworden is :*
Er klopt echt helemaal niks van ;)
Goeie inhoudelijke reactie op de rest ook ^O^
  FOK!fotograaf maandag 11 juli 2016 @ 16:12:03 #97
364681 over_hedge
pi_163668239
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:10 schreef Allures het volgende:

[..]

Goede inhoudelijke reactie op de rest ook ^O^
En ja als jij dingen gaat verzinnen terwijl je geen idee hebt waar je het over hebt heeft het weinig zin om op de rest in te gaan. :)
pi_163668262
My bad. Ik neem het terug. Je bent vast nog bevriend met iedereen die je ooit een paar keer appte
  FOK!fotograaf maandag 11 juli 2016 @ 16:13:39 #99
364681 over_hedge
pi_163668276
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 16:12 schreef Allures het volgende:
My bad. Ik neem het terug. Je bent vast nog bevriend met iedereen die je ooit een paar keer appte
En je dan nog afvragen waarom ik niet inhoudelijk op je reageer. ^O^
  maandag 11 juli 2016 @ 16:14:31 #100
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_163668299
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 15:17 schreef Allures het volgende:
Ik zou dat ook niet doen. Ik vind dat iedereen moet kunnen beslissen over waar ze oke mee zijn. En dat kan alleen als je eerlijke en open info hebt.
Ik vind ook niets mis met 2 eerste dates na elkaar plannen. Je weet toch nog helemaal niet wat het is? Moet je dan stoppen met chatten/praten met anderen vanaf het moment dat je afspreekt om eens te gaan bowlen? Dat vind ik een raar idee

Iemand gaf aan gezegd te hebben dat hij tegen meisje B had gezegd dat hij wilde kijken waar iets heen ging met meisje A en dat meisje B dat zag als 2e keus zijn maar dat ben je dan toch ook gewoon? Hij wil eerst weten hoe het met A gaat. En als dat niet gaat dan wil hij B nog achter de hand hebben.
Als dat is hoe het zit dan verdiend B het om dit te weten
Als dat niet is wat je bedoelde moet je wat doen aan hoe je het brengt

Ik ben er altijd gewoon heel open over. Als het allemaal in de eerste date fase is dan alleen als iemand er direct naar vraagt Als daarna blijkt dat ze allebei boeiend zijn dan zal ik dat eerlijk zeggen
Alleen betekend een eerste date voor mij 'weinig'. Het is gewoon kennis maken. Er komt vaker niets uit dan wel wat.
Hier kan ik me dus wel bij aansluiten. Over dat tweede keus, tsja, dat was meer zoiets van 'ik ken jou pas net, en het lijkt me echt wel leuk om kennis te maken, maar ben dus eigenlijk al best wel een tijdje leuk aan het appen met iemand met potentie etc'. Beetje wie het eerst komt, wie het eerst maalt idee, had ik er toen bij. Zéker niet het idee van 'geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt' zeg maar. Maarja, hoe breng je dat dan tactisch over.

Zo strict zat ik er toen nog wel in. Maar ben ook met je eens (dat blijkt wel uit de dates die ik heb gehad) dat het inderdaad kennis maken is, en dat er vaker niets uit komt dan wel. Dus hoe strict moet je daar dan nog zo in scheiden.

het is inderdaad ook een raar idee om helemaal te stoppen met alle andere conversaties die je had, als je eenmaal een date met iemand plant. Meteen maar radiostilte inlassen? en dan is de date niets, en dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')