abonnement Unibet Coolblue
pi_162365632
Deel 2
Lees de originele OP in de spoiler even door als je geen idee hebt waar dit over gaat. Reacties als "TS :')" en "maak mij ff 100 euro over" kunnen achterwege worden gelaten.

Inmiddels ben ik erachter gekomen dat het e-mail adres van 'bewindvoerder' Ben een @gmail.com adres is.

Ik heb contact met de directie van BBIB gehad, vanwege privacy kunnen ze niet zeggen of A (de oplichtster) daar als cliënt zit. Wel kon de directie mij vertellen dat er zeker geen Ben werkt.

Vervolgens heb ik het adres van A opgezocht in de telefoongids en het nummer van de huistelefoon gebeld. Er nam een jongeman op en heb ik gevraagd of A thuis was. Hierop kreeg ik haar aan de lijn. Let op: dit is de eerste keer dat wij elkaar spraken, al het contact ging via internet.

Ik heb gezegd dat ik van haar het e-mailadres van Ben heb gekregen/gezien op formulieren/screenshots. Ik heb haar gezegd dat ik e-mailcontact met hem had en hij zich voordeed als bewindvoerder van A. Ik heb gezegd dat ik met BBIB contact heb gehad en dat hun geen medewerker hebben die Ben heet. Ze mailen al helemaal niet vanuit een @gmail.com adres.

Vervolgens confronteerde ik haar met het feit of zij zich niet als Ben voordeed, dit ontkende ze stellig. Vervolgens heb ik gezegd dat ik mijn geld terug wil. Ze zij "natuurlijk krijg je je geld terug". Vervolgens vroeg ik "hoe ga je dat regelen"? Ze zei: "daar ga ik over nadenken". Daar neem ik geen genoegen mee, dus heb ik gezegd dat ze vandaag met een plan moet komen. Ze gaf aan mij daar vandaag nog over te mailen.

Vrijwel direct daarna kreeg ik een Facebook bericht van haar:
"Indien je mij nog 1x via de huis tel belt trek ik mijn handen er vanaf."

Aangezien ik alle bedragen naar hetzelfde Skrill account van haar heb overgemaakt wil ik dat geld terugvorderen. Welke stappen kan ik nu het beste ondernemen?

Een user opperde in het vorige deel dat A een FOK!ster is, dat is correct. De kans bestaat dus dat ze meeleest.

Originele OP
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162365696
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 21:41 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dit was op 10 april al?
Blijkbaar, ik kwam er pas gisteren achter ofzo. Van berichtverzoeken (personen waar je niet mee bevriend bent) krijg je geen meldingen. Pas als je er daadwerkelijk op klikt krijg je ze te zien. Ik keek dus te laat, maar het is wel een overduidelijke 'bekentenis'.
pi_162366229
Je gaat het initiatief toch niet weer van haar laten komen?

Ga naar een advocaat en laat door hem een vordering opstellen met een duidelijke opsomming van haar schulden bij jou en een betaaltermijn. Aangetekend sturen, en als ze niet erop reageren kan je advocaat vast helpen met de volgende stappen.

En stop met die dingen via mail of facebook of telefoon te regelen. Als je dat doet, ok, mar doe dat dan met dingen die je ook aangetekend met hun regelt. Aan dit soort dingen heb je niets.
pi_162366254
Maar je bent nu dus 2000 euro kwijt. De kans is echt 0% dat je met dit slap gedoe je geld terug gaat krijgen.

Zelf zou ik nu een ''zware jongen'' inschakelen, die bijvoorbeeld voor 25% je geld terughaalt. Je weet waar ze woont, zij wil schijnbaar dat je niet meer de huistelefoon belt dus de kans is groot dat het een solo-operatie is en haar familie er niks van weet. Dit is je opening. Stel jij kan met bewijs komen zou je zomaar een gesprek met haar moeder aan kunnen gaan.

Of je moet zelf een zware jongen zijn, dan doe je het zelf. Maar zelfs na alles wat er is gebeurt laat je je aan de telefoon nog afwimpelen.
pi_162366291
Anders lees je de reeks ff. TS heeft afspraak bij de politie volgende week..

Wat me trouwens een stuk verstandiger lijkt tot zelf overgaan op strafbare feiten |:( |:(
pi_162366311
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:03 schreef nikao het volgende:
Anders lees je de reeks ff. TS heeft afspraak bij de politie volgende week..

Wat me trouwens een stuk verstandiger lijkt tot zelf overgaan op strafbare feiten |:( |:(
Hoeven niet gelijk strafbare feiten te zijn. Incassobureaus gebruiken dezelfde technieken.
pi_162366373
Ik vraag mij af (aangezien dat t om een fokker gaat) of zij zich nu kapot lacht om deze topic reeks...
suck my asshole taco bender
pi_162366419
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:06 schreef Remco_h het volgende:
Ik vraag mij af (aangezien dat t om een fokker gaat) of zij zich nu kapot lacht om deze topic reeks...
Ze lijkt het spelletje in ieder geval goed te kennen en tot op dit moment geen angst te hebben voor mogelijk acties die ze verwacht dat TS gaat ondernemen.

TS moet echt even een slimme strategie bedenken
pi_162366494
Het enige wat je aan de politie hebt, is dat je weer vijf weken verder zit voor er iets gebeurt. De politie gaat dat geld niet halen, de politie heeft geen benul van juridisch advies en de politie gaat dit ook niet voor de rechter brengen als er niet betaald wordt.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 22:10:51 #10
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_162366500
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:08 schreef Zolder het volgende:

[..]

Ze lijkt het spelletje in ieder geval goed te kennen en tot op dit moment geen angst te hebben voor mogelijk acties die ze verwacht dat TS gaat ondernemen.

TS moet echt even een slimme strategie bedenken
Of ze realiseert zich nog niet hoe diep ze in de problemen zit. Want ze is verslaafd, een junk. Ze doet er op dit moment alles aan om haar rush te halen.

Eigenlijk kan je hier niet zo zeer van een dader en een slachtoffer spreken, maar meer van 2 daders.

Ik vind het triest voor zowel TS als dat meisje.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_162366557
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:01 schreef jen__ het volgende:
Je gaat het initiatief toch niet weer van haar laten komen?

Ga naar een advocaat en laat door hem een vordering opstellen met een duidelijke opsomming van haar schulden bij jou en een betaaltermijn. Aangetekend sturen, en als ze niet erop reageren kan je advocaat vast helpen met de volgende stappen.

En stop met die dingen via mail of facebook of telefoon te regelen. Als je dat doet, ok, mar doe dat dan met dingen die je ook aangetekend met hun regelt. Aan dit soort dingen heb je niets.
Dit. Echt alsjeblieft doe dit. Zoek desnoods een no cure/no pay advocaat op, maar dit is echt de beste optie.
pi_162366561
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:10 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Of ze realiseert zich nog niet hoe diep ze in de problemen zit. Want ze is verslaafd, een junk. Ze doet er op dit moment alles aan om haar rush te halen.

Eigenlijk kan je hier niet zo zeer van een dader en een slachtoffer spreken, maar meer van 2 daders.

Ik vind het triest voor zowel TS als dat meisje.
Maar zit ze wel diep in de problemen? Ik vraag me af hoeveel de politie kan betekenen.

Wanneer TS ook fotos en gegevens van haar heeft zou een goede compilatie naar dumpert of geenstijl nog meer kunnen uithalen
pi_162366755
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
Eigenlijk kan je hier niet zo zeer van een dader en een slachtoffer spreken, maar meer van 2 daders.
2 daders nog wel!
2 slachtoffers kan ik me in de verte iets bij voorstellen. Maar hoe is TS hier plots dader geworden!?!?
pi_162366785
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:10 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik vind het triest voor zowel TS als dat meisje.
dit!
suck my asshole taco bender
pi_162366790
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:19 schreef Kumerian het volgende:

[..]

2 daders nog wel!
2 slachtoffers kan ik me in de verte iets bij voorstellen. Maar hoe is TS hier plots dader geworden!?!?
Dief van zijn eigen portemonnee ~O>
  vrijdag 20 mei 2016 @ 22:22:43 #16
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_162366840
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:19 schreef Kumerian het volgende:

[..]

2 daders nog wel!
2 slachtoffers kan ik me in de verte iets bij voorstellen. Maar hoe is TS hier plots dader geworden!?!?
Het is vrijdagavond. 2 slachtoffers. :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_162366845
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:10 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Of ze realiseert zich nog niet hoe diep ze in de problemen zit. Want ze is verslaafd, een junk. Ze doet er op dit moment alles aan om haar rush te halen.

Eigenlijk kan je hier niet zo zeer van een dader en een slachtoffer spreken, maar meer van 2 daders.

Ik vind het triest voor zowel TS als dat meisje.
Fool me once, shame on you. Fool me twice,..
pi_162366871
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:19 schreef Kumerian het volgende:

[..]

2 daders nog wel!
2 slachtoffers kan ik me in de verte iets bij voorstellen. Maar hoe is TS hier plots dader geworden!?!?
TS heeft het allemaal voor haar gefinancieërd.

Maar zonder gekheid, wel een absurd verhaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2016 22:24:21 ]
pi_162367276
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 22:24 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

TS heeft het allemaal voor haar gefinancieërd.

Maar zonder gekheid, wel een absurd verhaal.
De hele waarheid staat er natuurlijk niet, Dat chantage verhaal komt ergens vandaan.
De angst om open kaart te spelen met zijn vriendin is ook nogal vaag.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_162368338
TS, waarom bel je niet nogmaals dat huisnr en praat je met die ouders? Die zullen er niet blij van worden en kunnen wellicht zorgen dat jij toch je geld krijgt.
pi_162368563
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 23:15 schreef silliegirl het volgende:
TS, waarom bel je niet nogmaals dat huisnr en praat je met die ouders? Die zullen er niet blij van worden en kunnen wellicht zorgen dat jij toch je geld krijgt.
Volgens mij zijn die al bakken met geld kwijt aan dat kind, dus ze zullen het niet voorschieten ofzo.

Maar ik zou dat inderdaad ook doen.
pi_162368640
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 23:21 schreef Physsic het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die al bakken met geld kwijt aan dat kind, dus ze zullen het niet voorschieten ofzo.

Maar ik zou dat inderdaad ook doen.
Ja nahjah vooruit, misschien niet. Maar dan nog. De vraag is wat de politie ermee doet en links om of rechtsom heeft dat mens hulp nodig en zitten die ouders dicht bij 't vuur, dus die kunnen er wel meer mee dan politie gok ik.
pi_162369700
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 23:24 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ja nahjah vooruit, misschien niet. Maar dan nog. De vraag is wat de politie ermee doet en links om of rechtsom heeft dat mens hulp nodig en zitten die ouders dicht bij 't vuur, dus die kunnen er wel meer mee dan politie gok ik.
Ik denk dat de politie de aangifte opneemt en daarna koffie gaat drinken.
pi_162369850
TS, staat ze nu onder bewind of niet? --> Dat kan je eventueel checken op https://curateleenbewindregister.rechtspraak.nl zou mij niks verbazen als ze echt onder bewind staat, daarom geen toegang heeft tot een normale bankrekening.

Je hebt het over formulieren waarop je het e-mailadres van de (fake) bewindvoerder hebt gezien. Is dat gewoon dit formulier: http://www.bbib.info/images/documenten/onderbewindstellingen.pdf
waarop ze zelf dingen heeft gezet? Of zijn er echt logo's/brieven vervalst van BBIB?


Ik denk dat je het geld sowieso voorlopig kwijt bent (van een kale kip kan je niet plukken).

Wat is trouwens de overeenkomst mbt de lening?

[ Bericht 40% gewijzigd door Bucketlist op 21-05-2016 00:15:44 ]
  vrijdag 20 mei 2016 @ 23:55:01 #25
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_162369997
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 23:47 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik denk dat de politie de aangifte opneemt en daarna koffie gaat drinken.
Wie zegt trouwens dat TS niet alles in scene heeft gezet :o

Net zo makkelijk als dat zij een vals account en email adres van die "Ben" heeft aangemaakt zou TS dat ook met haar gegevens kunnen doen.

Wordt het geen zwaar recherche werk om alle IP adressen na te gaan wie nou eigenlijk welke mails heeft verstuurd? Tot die tijd blijft het zijn woord tegen dat van haar.
pi_162370944
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 23:55 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Wie zegt trouwens dat TS niet alles in scene heeft gezet :o

Net zo makkelijk als dat zij een vals account en email adres van die "Ben" heeft aangemaakt zou TS dat ook met haar gegevens kunnen doen.

Wordt het geen zwaar recherche werk om alle IP adressen na te gaan wie nou eigenlijk welke mails heeft verstuurd? Tot die tijd blijft het zijn woord tegen dat van haar.
Jij zal vast wel een goede vrijdagavond hebben met wat je nu zegt :D
Ik heb niets in scene gezet hoor. Ze heeft zelf al toegegeven als Ben gehandeld te hebben.En de gegevens van A heb ik niet vervalst, ze heeft daadwerkelijk een kopie van haar identificatiebewijs verzonden naar mij.
pi_162371011
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 23:50 schreef Bucketlist het volgende:
TS, staat ze nu onder bewind of niet? --> Dat kan je eventueel checken op https://curateleenbewindregister.rechtspraak.nl zou mij niks verbazen als ze echt onder bewind staat, daarom geen toegang heeft tot een normale bankrekening.

Je hebt het over formulieren waarop je het e-mailadres van de (fake) bewindvoerder hebt gezien. Is dat gewoon dit formulier: http://www.bbib.info/images/documenten/onderbewindstellingen.pdf
waarop ze zelf dingen heeft gezet? Of zijn er echt logo's/brieven vervalst van BBIB?

Ik denk dat je het geld sowieso voorlopig kwijt bent (van een kale kip kan je niet plukken).

Wat is trouwens de overeenkomst mbt de lening?
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 23:50 schreef Bucketlist het volgende:
TS, staat ze nu onder bewind of niet? --> Dat kan je eventueel checken op https://curateleenbewindregister.rechtspraak.nl zou mij niks verbazen als ze echt onder bewind staat, daarom geen toegang heeft tot een normale bankrekening.

Je hebt het over formulieren waarop je het e-mailadres van de (fake) bewindvoerder hebt gezien. Is dat gewoon dit formulier: http://www.bbib.info/images/documenten/onderbewindstellingen.pdf
waarop ze zelf dingen heeft gezet? Of zijn er echt logo's/brieven vervalst van BBIB?

Ik denk dat je het geld sowieso voorlopig kwijt bent (van een kale kip kan je niet plukken).

Wat is trouwens de overeenkomst mbt de lening?
Niet onder curatele. Dat ze me binnen een week terug zou betalen, toen begon het gezeur dat ze geld nodig had om het terug te betalen, de dreigingen en de oplichting.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 00:34:25 #28
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_162371236
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 00:22 schreef thrushhonk het volgende:

[..]

Jij zal vast wel een goede vrijdagavond hebben met wat je nu zegt :D
Ik heb niets in scene gezet hoor. Ze heeft zelf al toegegeven als Ben gehandeld te hebben.En de gegevens van A heb ik niet vervalst, ze heeft daadwerkelijk een kopie van haar identificatiebewijs verzonden naar mij.
Wat mijn vrijdagavond ermee te maken heeft ontgaat me even :?

Heeft ze dat al toegegeven aan de politie? Als zij alles ontkent hoe wil je dan bewijzen dat alle mailtjes van haar hand afkomstig zijn? Je hebt nu zelf gezien hoe makkelijk alles te vervalsen is.
Als je iets duurs op bijv. marktplaats wil kopen kan je ook om een kopie van een identificatiebewijs vragen.
pi_162371677
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 00:22 schreef thrushhonk het volgende:

[..]

Jij zal vast wel een goede vrijdagavond hebben met wat je nu zegt :D
Ik heb niets in scene gezet hoor. Ze heeft zelf al toegegeven als Ben gehandeld te hebben.En de gegevens van A heb ik niet vervalst, ze heeft daadwerkelijk een kopie van haar identificatiebewijs verzonden naar mij.
Mijn identificatiebewijs?
-Dat ben ik kwijtgeraakt (evt zelfs aangifte gedaan daarvan)
-Oh ja, ik heb een keer een foto verzonden naar iemand. Gebruikt diegene die foto om mensen op te lichten? Verschrikkelijk!

Skrill? Dat ken ik niet. Oh is dat volledig anoniem geld overmaken op basis van alleen een e-mailadres? --> Goh, misschien heeft iemand een mailadres geopend onder mijn naam.

Weet je überhaupt zeker dat diegene die jij denkt dat je heeft opgelicht dat ook daadwerkelijk is? Zo ja, hoe? Overigens denk ik dat wel diegene is, en dat het inderdaad gokverslavingsgedrag is.
pi_162373865
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 00:34 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Wat mijn vrijdagavond ermee te maken heeft ontgaat me even :?

Heeft ze dat al toegegeven aan de politie? Als zij alles ontkent hoe wil je dan bewijzen dat alle mailtjes van haar hand afkomstig zijn? Je hebt nu zelf gezien hoe makkelijk alles te vervalsen is.
Als je iets duurs op bijv. marktplaats wil kopen kan je ook om een kopie van een identificatiebewijs vragen.
Ze is zelf nog niet in contact geweest met de politie, komende donderdag ga ik aangifte doen. Als je alles had gelezen had ik je dat niet hoeven zeggen ;)

Ze ontkent het verder niet hè. Ik weet niet waar je dat vandaan hebt, maar de dreigingen gaan juist door.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 04:23:19 #31
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_162373867
Weet je wat ik niet begrijp? Nou ja wel meer, maar dit heb ik niet zo vaak gelezen.

TS is opgelicht door een dame. Hij weet precies wie het is, waar ze is etc etc. En nu wordt hij bedreigt dat zij alles tegen zijn vrienden en familie gaat zeggen. Who fucking cares?

TS heeft alle macht in handen, als hij zich dat maar beseft. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar als mijn paps en mams eracjter komen dat ik een dommerik geweest ben die zich heeft laten oplichten, vinden ze dat een beduidend minder groot probleem als wanneer ze erachter komen dat ik mense voor duizenden euro's oplicht.

Vriend, als jij hiermee bij haar ouders langs de deur gaat of dit bij haar vrienden en familie weglegt, kan je haar leven kapot maken. Andersom is het voor jou hooguit wat ongemakkelijk dat iedereen je een mongool vindt. Criminaliteit blijft 100x langer aan je kleven. Je moet je dus niet zo makkelijk bang laten maken met allerlei dreigementen, want jij kan het haar beduidend lastiger maken dan zij jou.

Ik hoop wel dat ze op zij minst een beetje lekker is en je er wat vieze foto's aan overgehoudem hebt
Laffe huichelaar
pi_162373873
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 00:52 schreef Bucketlist het volgende:

[..]

Mijn identificatiebewijs?
-Dat ben ik kwijtgeraakt (evt zelfs aangifte gedaan daarvan)
-Oh ja, ik heb een keer een foto verzonden naar iemand. Gebruikt diegene die foto om mensen op te lichten? Verschrikkelijk!

Skrill? Dat ken ik niet. Oh is dat volledig anoniem geld overmaken op basis van alleen een e-mailadres? --> Goh, misschien heeft iemand een mailadres geopend onder mijn naam.

Weet je überhaupt zeker dat diegene die jij denkt dat je heeft opgelicht dat ook daadwerkelijk is? Zo ja, hoe? Overigens denk ik dat wel diegene is, en dat het inderdaad gokverslavingsgedrag is.
Leer lezen flippo:
ze heeft daadwerkelijk een kopie van haar identificatiebewijs verzonden naar mij.

Ik heb naar het huisadres naar die persoon gebeld,haar aan de lijn gehad en ze zei dat ik het geld zou krijgen. Vervolgens stuurt ze me een bericht via het account waar ze mee dreigt.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 04:28:43 #33
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_162373876
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 00:52 schreef Bucketlist het volgende:

[..]

Mijn identificatiebewijs?
-Dat ben ik kwijtgeraakt (evt zelfs aangifte gedaan daarvan)
-Oh ja, ik heb een keer een foto verzonden naar iemand. Gebruikt diegene die foto om mensen op te lichten? Verschrikkelijk!

Skrill? Dat ken ik niet. Oh is dat volledig anoniem geld overmaken op basis van alleen een e-mailadres? --> Goh, misschien heeft iemand een mailadres geopend onder mijn naam.

Weet je überhaupt zeker dat diegene die jij denkt dat je heeft opgelicht dat ook daadwerkelijk is? Zo ja, hoe? Overigens denk ik dat wel diegene is, en dat het inderdaad gokverslavingsgedrag is.
Brigadier Bucketlist, ik zie het al. Zullen we deze beoordeling aan de politie overlaten?
Laffe huichelaar
pi_162373878
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 04:23 schreef timmmmm het volgende:
Weet je wat ik niet begrijp? Nou ja wel meer, maar dit heb ik niet zo vaak gelezen.

TS is opgelicht door een dame. Hij weet precies wie het is, waar ze is etc etc. En nu wordt hij bedreigt dat zij alles tegen zijn vrienden en familie gaat zeggen. Who fucking cares?

TS heeft alle macht in handen, als hij zich dat maar beseft. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar als mijn paps en mams eracjter komen dat ik een dommerik geweest ben die zich heeft laten oplichten, vinden ze dat een beduidend minder groot probleem als wanneer ze erachter komen dat ik mense voor duizenden euro's oplicht.

Vriend, als jij hiermee bij haar ouders langs de deur gaat of dit bij haar vrienden en familie weglegt, kan je haar leven kapot maken. Andersom is het voor jou hooguit wat ongemakkelijk dat iedereen je een mongool vindt. Criminaliteit blijft 100x langer aan je kleven. Je moet je dus niet zo makkelijk bang laten maken met allerlei dreigementen, want jij kan het haar beduidend lastiger maken dan zij jou.

Ik hoop wel dat ze op zij minst een beetje lekker is en je er wat vieze foto's aan overgehoudem hebt
Dat is het juist, haar ouders geven er niks om. De hele familie heeft er afstand van gedaan. Dat heb ik vernomen van haar zus.

En ik ga sowieso aangifte tegen haar doen, die meid heeft namelijk echt hulp nodig. En als ze daardoor niet naar de uni kan is dat haar probleem.

En over dat laatste: nee en nee.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 04:56:24 #35
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_162373911
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 04:26 schreef thrushhonk het volgende:

[..]

Leer lezen flippo:
ze heeft daadwerkelijk een kopie van haar identificatiebewijs verzonden naar mij.

Ik heb naar het huisadres naar die persoon gebeld,haar aan de lijn gehad en ze zei dat ik het geld zou krijgen. Vervolgens stuurt ze me een bericht via het account waar ze mee dreigt.
Je snapt het ook echt niet hè _O-

Iedereen kan jou wel een kopie van haar ID gestuurd hebben. Dat jij in het bezit bent daarvan is geen keihard bewijs dat zij jou dat ook daadwerkelijk zelf heeft toegestuurd.
Ik geloof best wel dat alles gegaan is zoals jij hebt geschreven, maar om een goede kans van slagen te hebben zal je toch met iets meer aan moeten komen als "ze heeft het zelf gezegd".
Zeker als zij tegen de politie bij hoog en bij laag volhoudt nergens vanaf te weten.

Om echt sluitend bewijs te hebben moeten ze iets met IP adressen gaan doen, dus de provider gaan verzoeken die gegevens vrij te geven, en het is maar de vraag of ze er meer manuren aan gaan/willen besteden dan die paar centen dan dat het jou gekost heeft.

Zelfs bij mensen die meerdere personen hebben opgelicht via bijv. marktplaats moet er nog heel wat gebeuren willen ze er echt werk van maken.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 06:55:41 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162373979
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 04:30 schreef thrushhonk het volgende:

[..]

Dat is het juist, haar ouders geven er niks om. De hele familie heeft er afstand van gedaan. Dat heb ik vernomen van haar zus.

En ik ga sowieso aangifte tegen haar doen, die meid heeft namelijk echt hulp nodig. En als ze daardoor niet naar de uni kan is dat haar probleem.

En over dat laatste: nee en nee.
Ik zou er niet vanuit gaan dat je daadwerkelijk met haar zus "gesproken" hebt via Facebook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_162373988
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 04:56 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Je snapt het ook echt niet hè _O-

Iedereen kan jou wel een kopie van haar ID gestuurd hebben. Dat jij in het bezit bent daarvan is geen keihard bewijs dat zij jou dat ook daadwerkelijk zelf heeft toegestuurd.
Ik geloof best wel dat alles gegaan is zoals jij hebt geschreven, maar om een goede kans van slagen te hebben zal je toch met iets meer aan moeten komen als "ze heeft het zelf gezegd".
Zeker als zij tegen de politie bij hoog en bij laag volhoudt nergens vanaf te weten.

Om echt sluitend bewijs te hebben moeten ze iets met IP adressen gaan doen, dus de provider gaan verzoeken die gegevens vrij te geven, en het is maar de vraag of ze er meer manuren aan gaan/willen besteden dan die paar centen dan dat het jou gekost heeft.

Zelfs bij mensen die meerdere personen hebben opgelicht via bijv. marktplaats moet er nog heel wat gebeuren willen ze er echt werk van maken.
Ik begrijp je echt niet. Ik heb via het adres van diegene waarvan dat identiteitsbewijs is het huistelefoonnummer opgezocht en opgebeld. Ik kreeg A aan de lijn,ze zei dat ik het geld zou krijgen. Daarna stuurt A mij berichten dat ik niet meer op de huistelefoon moet bellen. Met datzelfde account doet ze ook de dreigingen. Ze heeft ook toegegeven voor Ben te spelen (zie screenshot) en ik heb net nog een bericht ontvangen dat ze dat deed omdat ze niet anders kon.

Daarbij heb ik onafhankelijk van haar contact opgenomen met een gozer die ook door haar is opgelicht (ze stuurde een screenshot met zijn naam geblurd, via zijn profielfoto heb ik zijn Facebook account achterhaald), met hem heb ik gesproken en hij is daadwerkelijk op datzelfde adres langsgeweest om haar te spreken.

Het is echt geen troll en A is ook geen slachtoffer van identiteitsfraude.
  Moderator zaterdag 21 mei 2016 @ 09:13:18 #38
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_162374551
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 23:50 schreef Bucketlist het volgende:
TS, staat ze nu onder bewind of niet? --> Dat kan je eventueel checken op https://curateleenbewindregister.rechtspraak.nl zou mij niks verbazen als ze echt onder bewind staat, daarom geen toegang heeft tot een normale bankrekening

Wat is trouwens de overeenkomst mbt de lening?
Nope. Niet per definitie. Ligt mede aan de reden waarom ze onder bewind staat en sinds wanneer.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_162374736
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 04:30 schreef thrushhonk het volgende:

[..]

Dat is het juist, haar ouders geven er niks om. De hele familie heeft er afstand van gedaan. Dat heb ik vernomen van haar zus.

En ik ga sowieso aangifte tegen haar doen, die meid heeft namelijk echt hulp nodig. En als ze daardoor niet naar de uni kan is dat haar probleem.

En over dat laatste: nee en nee.
Als ze nog bij haar ouders woont geven die er wel om hoor..
pi_162374910
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 07:03 schreef thrushhonk het volgende:

[..]

Ik begrijp je echt niet. Ik heb via het adres van diegene waarvan dat identiteitsbewijs is het huistelefoonnummer opgezocht en opgebeld. Ik kreeg A aan de lijn,ze zei dat ik het geld zou krijgen. Daarna stuurt A mij berichten dat ik niet meer op de huistelefoon moet bellen. Met datzelfde account doet ze ook de dreigingen. Ze heeft ook toegegeven voor Ben te spelen (zie screenshot) en ik heb net nog een bericht ontvangen dat ze dat deed omdat ze niet anders kon.

Daarbij heb ik onafhankelijk van haar contact opgenomen met een gozer die ook door haar is opgelicht (ze stuurde een screenshot met zijn naam geblurd, via zijn profielfoto heb ik zijn Facebook account achterhaald), met hem heb ik gesproken en hij is daadwerkelijk op datzelfde adres langsgeweest om haar te spreken.

Het is echt geen troll en A is ook geen slachtoffer van identiteitsfraude.
het gaat erom wat je hiervan hard kunt maken en wat zij zou kunnen zeggen tegen de politie.
Enige 'echte' harde bewijs lijkt me dat je haar gebeld hebt en ze het dan toegeeft. Maar dat heb je niet opgenomen..
  zaterdag 21 mei 2016 @ 10:17:25 #41
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_162375079
Bel Peter.
pi_162375273
@TS:

Leg je er bij neer dat het geld weg is en 100% zeker niet meer terug komt. Dat zorgt iig voor een snellere acceptatie van je verlies (wat je kan vergelijken met een vorm van rouwverwerking).

Zie het als leergeld: leen nooit geld uit, nooit. Als iemand het bij jou moet lenen moet je je altijd afvragen waarom die persoon het niet gewoon bij een bank kan lenen.

Dat "accepteren" wil overigens niet zeggen dat je niet achter je geld aan moet gaan maar het haalt wel de emoties eruit. Bekijk het zakelijk: zij heeft geld van jou, jij wil het terug.
  zaterdag 21 mei 2016 @ 10:55:05 #43
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_162375594
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 10:17 schreef amaranta het volgende:
Bel Peter. [ afbeelding ]
Alberto > Peter
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_162375710
Hoeveel heeft de originele TS in totaal overgemaakt?
pi_162375745
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 11:03 schreef Peunage het volgende:
Hoeveel heeft de originele TS in totaal overgemaakt?
Rond de ¤2000,- ;)
  zaterdag 21 mei 2016 @ 12:03:54 #46
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_162376482
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 04:26 schreef thrushhonk het volgende:

[..]

Leer lezen flippo:
ze heeft daadwerkelijk een kopie van haar identificatiebewijs verzonden naar mij.

Ik heb naar het huisadres naar die persoon gebeld,haar aan de lijn gehad en ze zei dat ik het geld zou krijgen. Vervolgens stuurt ze me een bericht via het account waar ze mee dreigt.
Weet je hoeveel je daarmee kan (oké niet helemaal netjes hahah).

Ik zou trouwens serieus Peter R de Vries overwegen.
Zeker als zij semi bekend is.
Of alberto.

Je geld heb je er misschien niet zo 1,2,3 mee terug maar wellicht meld er zich iemand na de uitzending die het voor je wil regelen.

Je zal wel met je kop op tv moeten maar gegarandeerd dat ze hier zendtijd voor maken.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_162376561
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 07:03 schreef thrushhonk het volgende:

[..]

Ik begrijp je echt niet. Ik heb via het adres van diegene waarvan dat identiteitsbewijs is het huistelefoonnummer opgezocht en opgebeld. Ik kreeg A aan de lijn,ze zei dat ik het geld zou krijgen. Daarna stuurt A mij berichten dat ik niet meer op de huistelefoon moet bellen. Met datzelfde account doet ze ook de dreigingen. Ze heeft ook toegegeven voor Ben te spelen (zie screenshot) en ik heb net nog een bericht ontvangen dat ze dat deed omdat ze niet anders kon.

Daarbij heb ik onafhankelijk van haar contact opgenomen met een gozer die ook door haar is opgelicht (ze stuurde een screenshot met zijn naam geblurd, via zijn profielfoto heb ik zijn Facebook account achterhaald), met hem heb ik gesproken en hij is daadwerkelijk op datzelfde adres langsgeweest om haar te spreken.

Het is echt geen troll en A is ook geen slachtoffer van identiteitsfraude.
Weet je wat ik nou nog steeds niet snap?

Wat zijn nou precies die bedreigingen? Waar ben je zo bang voor?

Ga je dit nou wél of niet aan je ouders en/of vriendin vertellen?

Als zij dreigt om dit ''openbaar'' te maken dat maai je het gras toch voor haar voeten weg
als jij het al aan je ouders en vriendin vertelt hebt? Je ouders gaan je écht niet zomaar laten vallen
voor dit, je vriendin weet ik niet, maar dan nog, als je een fout hebt gemaakt door te gokken,

(is dat nou eigenlijk zo? komt dit allemaal door gokken?)

maar goed als dat wél zo is, en je hebt je lesje geleerd, dat hoop ik dan maar voor jou, dan
kunnen jullie toch samen aan je probleem werken?

Maar je blijft zo váág.... misschien ligt het aan mij maar ik heb nog steeds nergens gelezen wát
die bedreigingen nou precies inhouden, ja iets openbaar maken, wát openbaar maken?
  zaterdag 21 mei 2016 @ 12:15:15 #48
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_162376609
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 12:03 schreef nils7 het volgende:

[..]

Weet je hoeveel je daarmee kan (oké niet helemaal netjes hahah).

Ik zou trouwens serieus Peter R de Vries overwegen.
Zeker als zij semi bekend is.
Of alberto.

Je geld heb je er misschien niet zo 1,2,3 mee terug maar wellicht meld er zich iemand na de uitzending die het voor je wil regelen.

Je zal wel met je kop op tv moeten maar gegarandeerd dat ze hier zendtijd voor maken.
Nee hoor, genoeg mensen die bij Alberto in het programma onherkenbaar zijn gemaakt :) Bij Peter weet ik dat zo niet.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_162379840
Heb je dit trouwens al gedaan: https://help.skrill.com/e(...)-suspicious-activity

Zal jou niet helpen waarschijnlijk, wel een eventueel volgend slachtoffer.
  Moderator zaterdag 21 mei 2016 @ 15:49:08 #50
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_162380237
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 12:11 schreef FANN het volgende:

[..]

Weet je wat ik nou nog steeds niet snap?

Wat zijn nou precies die bedreigingen? Waar ben je zo bang voor?

Ga je dit nou wél of niet aan je ouders en/of vriendin vertellen?

Als zij dreigt om dit ''openbaar'' te maken dat maai je het gras toch voor haar voeten weg
als jij het al aan je ouders en vriendin vertelt hebt? Je ouders gaan je écht niet zomaar laten vallen
voor dit, je vriendin weet ik niet, maar dan nog, als je een fout hebt gemaakt door te gokken,

(is dat nou eigenlijk zo? komt dit allemaal door gokken?)

maar goed als dat wél zo is, en je hebt je lesje geleerd, dat hoop ik dan maar voor jou, dan
kunnen jullie toch samen aan je probleem werken?

Maar je blijft zo váág.... misschien ligt het aan mij maar ik heb nog steeds nergens gelezen wát
die bedreigingen nou precies inhouden, ja iets openbaar maken, wát openbaar maken?
Ik heb dit ook gezegd, maar er IS geen chantage middel. Het enige is dat hij haar geld heeft over gemaakt en dát is waar hij zich nu mee laat chanteren, want immers, als zij zijn vriendin op de hoogte brengt dan is dat raar en gaat zijn vriendin allerlei dingen denken blablabla.

Ik snap dat ook niet, we moesten vooral niet zoeken naar iets wat er niet was zei TS. naja prima, maar het feit DAT hij geld heeft uitgeleend/gegeven vind ik een 'chantagemiddel' van niks. Behalve dan als hij een beetje een zachtgekookt ei is (en dat is ie) en een vriendin heeft die over hem heen walst.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')