abonnement Unibet Coolblue
pi_160781234
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P


Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160781372
BE: dank je. We vinden de komende week erg spannend!

Dyre:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160782681
:W
Daar ben ik dan, mijn Q is ook alweer 2 dagen 1 jaar :o ! Van kleine minibaby naar kleine dreumes. Lopen doet ie nog niet aan, maar sinds kort is optrekken tot staan het helemaal! Inclusief veel omvallen natuurlijk en uiteraard ook altijd net op zn hoofd.. En steeds duidelijker karaktertje. Hij kreeg van ons een xylofoonrups. De verpakking was half open, dus hij wilde er meteen mee spelen terwijl ik em eerst uit de verpakking wilde halen. Dat was nogal wat gekloot, dus duurde hem veeel te lang. Dus ging hij boos ernaast zitten en heel hard brullen :') Toen ie eruit was voor zn neus gehouden en het was meteen weer goed :P

Nog even een picspam!
Van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160783089
Q O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160783262
Jaaaa Q. is ook overgevlogen naar de dreumesjes O+
pi_160788670
Poeh, we hadden vanmiddag een verrassingsfeestje van/voor een van onze beste vrienden. J werkt 13-21.30 (dus ik ging alleen met L), uk had na z'n half-goede nacht vanmorgen verder niet meer geslapen (twee pogingen mislukt met Grote Huils) dus ik hield m'n hart vast. Maar hij deed het super, lachte lief naar werkelijk iedereen en schrok niet van de collectieve 'surprise!!' :D

In de auto terug sukkelde hij al bijna in slaap, thuis met als extra duwtje een fopfles in bed gelegd en nu slaapt hij al 1 1/2u *O* En ik zit na wat werkmailtjes nu met koffie en uitzending gemist niks aan m'n huishouden te doen :+

Update: 16.15-18 geslapen _O_ En daarna dit, veeg. Me. Op. *;
ja, ze likt z'n hoofd.. Dat doet ze meestal ipv kopjes geven :X


[ Bericht 22% gewijzigd door JufMariska op 19-03-2016 18:21:34 ]
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160790514
Awwww wat lief!

Hier vandaag overdag ook 0 slaaps, maar wel een gezellig kind. Mafje.
Kwak
pi_160790981
Aww, wat lief! O+. Herkenbare out-of-bedlook. :+.

I heeft vandaag alleen in de auto geslapen, maar hij deed het zo goed, bij vrienden en later familie. Ik ben dan zo ontzettend trots op hem, als hij zo lekker aan het spelen is en met iedereen contact maakt, ongeacht of hij die mensen al kent of niet.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160791004
Q en L O+
pi_160791028
Ach die foto Maris, wat schattig!

Haai gevalletje! Gefeliciteerd met je dreumes! Wat een binkie!

Ik vind het slaappatroon van die kleintjes maar maf. Zo vreemd dan de een af kan met een half uur, en de ander heeft 2+ uur nodig.
Mijnes bijvoorbeeld. Ze sliep vandaag- houd je vast- van 12.40-16.15. En ze ligt er nu al weer in. :?

En ik had toch zooo veel kunnen doen in die 3,5 uur! O-)
pi_160791220
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 19:43 schreef Roomsnoes het volgende:
Ach die foto Maris, wat schattig!

Haai gevalletje! Gefeliciteerd met je dreumes! Wat een binkie!

Ik vind het slaappatroon van die kleintjes maar maf. Zo vreemd dan de een af kan met een half uur, en de ander heeft 2+ uur nodig.
Mijnes bijvoorbeeld. Ze sliep vandaag- houd je vast- van 12.40-16.15. En ze ligt er nu al weer in. :?

En ik had toch zooo veel kunnen doen in die 3,5 uur! O-)
Herkenbaar, normaal slaapt Melba twee keer anderhalf tot twee uur of een keer drie tot vier uur...

Blijkbaar vandaag niet nodig ofzo :? Zodra je denkt ze te snappen :P
Kwak
pi_160792031
Schattig jm!

Ik lig met 38 graden koorts op de bank, gister 39 graden bah.

Waar ik me wat zorgen over maak: R drinkt vandaag haast niet. Normaal rietjesbeker met thee (ong 250 ml) en dan nog een deel water uit een bekertje en bv sochtends en savonds. Best wat dus. Vandaag Max 50 ml uit de rietjesbeker, wel vanmiddag nog borst, vanavond ook, en vanochtend ook. Smoothie aangeboden maar ook niet. Verder geen brood, 1 hap avondeten en geen fruit. Hij zal ook wel niet lekker zijn, maar hoe lang mag zoiets duren? Ik eet ook nauwelijks maar Drink continu.
pi_160792032
Ik kom met 1x 1,5 uur er niet rijkelijk bedeeld uit :D
Maar wel elke dag om 19 in zijn bedje tot 6/7 max
pi_160792249
Hier wisselt het nog vaak. Gemiddeld denk ik 2 uur slaap overdag. 2x 1 uur of 1x 2 uur. Soms iets meer, maar dan slaapt hij 's avonds niet zo makkelijk in. Of pas om 21 uur.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_160792504
Hm, overdag hier geen slaap. Alleen bij moeheid aan de borst op schoot en dan tukt ze max. een uur. Ze gaat om 21:00 naar bed, wordt ergens tussen de 2 tot 4 keer wakker 's nachts en tussen 5 en 6 is de nacht wel weer afgelopen en kan de dag beginnen.
Ze functioneert nog prima *O*
  zaterdag 19 maart 2016 @ 20:34:00 #16
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_160792743
Hilmo zijn de luiers nog goed nat? Geen uraten in de luiers? Dan zou ik het nog een paar dagen aankijken. Anders eventueel een nat washandje oid. geven om mee te spelen, vaak zuigen ze daar op, en dan krijgen ze automatisch vocht binnen.

Piranha slaapt 1x 2 uur ongeveer. Soms maar 1,5 uur en bij uitzondering ook wel eens 3 uur. Hij ligt om 19.00uur in bed en dan tot 7.00uur mits hij minder dan 3x per nacht komt. Maar ik moet de laatste dagen echt afkloppen, het naar-bed-drama is echt bijna over en sinds ik de bv 's avonds vervangen heb door koemelk komt hij 's nachts hooguit nog 2x *afkloppen*.
pi_160792744
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:28 schreef Skittles het volgende:
Hm, overdag hier geen slaap. Alleen bij moeheid aan de borst op schoot en dan tukt ze max. een uur. Ze gaat om 21:00 naar bed, wordt ergens tussen de 2 tot 4 keer wakker 's nachts en tussen 5 en 6 is de nacht wel weer afgelopen en kan de dag beginnen.
Ze functioneert nog prima *O*
Wauw... nooit een middagtuk... bikkeltje Lou!

Hier is t vaak 1.5-2 uur, na max 2.5 haal ik er altijd wel uit, anders is het s'avonds drama.
En tegenwoordig ligt ze dan om 20.00 weer, dan nog een poosje kletsen en de dag na te lopen gok ik, en dan slaapt ze door tot half 8 ongeveer.
S. 2014
J. 2016
pi_160792748
Maar dat is precies wat ik bedoel, skittles. Ze zijn nagenoeg even oud. Mijnes slaapt overigens ook zelden door hoor, dat mag er wel bij gezegd worden. Elke nacht wel een huil, speen, slok water, knuffel enw eer terug. Of soms bij ons er bij. En tegenwoordig kiest ze zelf haar "dyne" (dekbed) :D

Maar functioneer jij nog? Lange dagen zo :*
  zaterdag 19 maart 2016 @ 20:35:59 #19
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_160792833
Godsallejezus Skittles, dat is wel ontzettend zwaar :o.
pi_160792866
Hey NTS, hoe is het met jou en de jouwen? De rust een beetje wedergekeerd? Waren ze nou al geopereerd of niet? /zeef.
pi_160793050
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:34 schreef Roomsnoes het volgende:
Maar dat is precies wat ik bedoel, skittles. Ze zijn nagenoeg even oud. Mijnes slaapt overigens ook zelden door hoor, dat mag er wel bij gezegd worden. Elke nacht wel een huil, speen, slok water, knuffel enw eer terug. Of soms bij ons er bij. En tegenwoordig kiest ze zelf haar "dyne" (dekbed) :D

Maar functioneer jij nog? Lange dagen zo :*
Ja, ze pakken echt wat ze nodig hebben :Y zelf kiezen van haar dyne O+

Ik vind dat ik nog redelijk goed functioneer! :+ of dat werkelijk zo is merk ik in juni als ik begin met de coschappen in het ziekenhuis. Dan moeten de hersenen opeens een stuk meer werken, dus dan kom ik er hoogstwaarschijnlijk wel op terug.

Verder heb ik er geen last van op de dag. Meestal baal ik dat ik m'n warme nest moet verlaten, maar na 10 minuten ben ik wel weer vrolijk. Pre-kind moest je me niet aanspreken voor 10 uur of je kreeg gesnauw terug :D
pi_160793065
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:34 schreef NotTheSame het volgende:
Hilmo zijn de luiers nog goed nat? Geen uraten in de luiers? Dan zou ik het nog een paar dagen aankijken. Anders eventueel een nat washandje oid. geven om mee te spelen, vaak zuigen ze daar op, en dan krijgen ze automatisch vocht binnen.

Piranha slaapt 1x 2 uur ongeveer. Soms maar 1,5 uur en bij uitzondering ook wel eens 3 uur. Hij ligt om 19.00uur in bed en dan tot 7.00uur mits hij minder dan 3x per nacht komt. Maar ik moet de laatste dagen echt afkloppen, het naar-bed-drama is echt bijna over en sinds ik de bv 's avonds vervangen heb door koemelk komt hij 's nachts hooguit nog 2x *afkloppen*.
Luier was vanavond droog maar dat is vaker zo. Morgen maar goed de luier bekijken. Uraten niet gezien.

Hier altijd eigenlijk 1 slaap smiddags van 13.00-15.30 oid. Savonds om 19.30 op bed en dan slaap tot 7 vaak, soms uit slaap op papadagen tot 10 uur :o :')
pi_160793214
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:41 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ja, ze pakken echt wat ze nodig hebben :Y zelf kiezen van haar dyne O+

Ik vind dat ik nog redelijk goed functioneer! :+ of dat werkelijk zo is merk ik in juni als ik begin met de coschappen in het ziekenhuis. Dan moeten de hersenen opeens een stuk meer werken, dus dan kom ik er hoogstwaarschijnlijk wel op terug.

Tof! Wat voor afdeling?

Dat vind ik overigens de grootste uitdaging met weinig slaap en kinderen: concentreren. En het is nu stukken lastiger om mijn bed uit te komen dan toen ik nog voedde. Toch ergens goed voor, die hormonen :P
  zaterdag 19 maart 2016 @ 20:46:35 #24
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_160793287
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:36 schreef Roomsnoes het volgende:
Hey NTS, hoe is het met jou en de jouwen? De rust een beetje wedergekeerd? Waren ze nou al geopereerd of niet? /zeef.
Met mij gaat het wel okee, geloof ik :@. De laatste paar dagen (voor ons doen) veel geslapen maar toch stap je nog in bed met in he achterhoofd dat de rust zo afgelopen kan zijn. Tijd zal het leren of deze aanpak ook op lange termijn blijft werken.

In het ziekenhuis waren ons vergeten bij de Zorgplanning dus ik heb er afgelopen donderdag zelf even werk van gemaakt. 13 april worden ze allebei geopereerd. Aan de ene kan zie ik er gruwelijk tegenop, maar ik weet dat het voor nu de juiste oplossing is om dit te doen.
pi_160793373
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 20:44 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Tof! Wat voor afdeling?

Dat vind ik overigens de grootste uitdaging met weinig slaap en kinderen: concentreren. En het is nu stukken lastiger om mijn bed uit te komen dan toen ik nog voedde. Toch ergens goed voor, die hormonen :P
Eerste 2 maanden Interne, daarna neurologie, psychiatrie, heelkunde etc etc. Uiteindelijk na 3 jaar ben je (bijna) overal wel geweest en mag je jezelf eindelijk basisarts noemen :') O+
pi_160793884
Woah Skittles, wat tof!

En wat een verschillen qua slaap!
Ik denk ook dat je went aan de 'gemiddelde' situatie in jouw leven met uk en andere bezigheden, ik merk dat een week grotendeels met heel weinig slapende Lucas en gebroken nachten voor mij echt vreselijk intensief was :{ (Zo blij dat hij vanmiddag weer wat sliep..) En dan is een eigen bedrijf met thuiswerk ook niet echt ideaal natuurlijk :')
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160795300
Inderdaad tof Skittles! Wilde zelf ooit verpleegkundige worden. Is niet gelukt dus, maar het ziekenhuis en medische dingen blijven me boeien :)

Hier 2x per dag 1,5 uur slaap. Op drukke dagen heeft ie weleens 1 slaapje gedaan, maar dan was het drama S nachts, die 2e slaap heeft hij nog echt nodig. S nachts sliep hij zo'n 12 uur achter elkaar, nu af en toe iets korter. Hij heeft tijden dat hij 3x per nacht wakker wordt, maar af en toe gaat het minder en is hij vaker wakker. Op het moment wil hij weer erg veel melk drinken S nachts.. Vroeg me af wat dat fopflesje is? Een lege fles?

Vandaag verjaardagsfeestje van m'n nichtje gehad. Op een gegeven moment zaten Q en jongste nichtje (9 maanden) tegenover elkaar. Trekt Q haar ineens naar zich toe en geeft haar zo een hapkus op dr mond! Vond het eerst wel schattig, maar hij ging maar door en toen kwam m'n andere nichtje van 2 jaar ouder erbij en die wilde de baby's nadoen, dus Q kreeg van haar ook een hapkus. Daarna weer hij bij de jongste, oudste erbij, hapkus met z'n 3-en! Wist serieus even niet meer waar ik moest kijken en of ik dit nou lief en grappig vond, of toch wat akward omdat hij maar doorging en m'n jongste nichtje het maar over zich heen liet komen..
pi_160795396
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 21:40 schreef Gevalletje het volgende:
Inderdaad tof Skittles! Wilde zelf ooit verpleegkundige worden. Is niet gelukt dus, maar het ziekenhuis en medische dingen blijven me boeien :)

Hier 2x per dag 1,5 uur slaap. Op drukke dagen heeft ie weleens 1 slaapje gedaan, maar dan was het drama S nachts, die 2e slaap heeft hij nog echt nodig. S nachts sliep hij zo'n 12 uur achter elkaar, nu af en toe iets korter. Hij heeft tijden dat hij 3x per nacht wakker wordt, maar af en toe gaat het minder en is hij vaker wakker. Op het moment wil hij weer erg veel melk drinken S nachts.. Vroeg me af wat dat fopflesje is? Een lege fles?

Vandaag verjaardagsfeestje van m'n nichtje gehad. Op een gegeven moment zaten Q en jongste nichtje (9 maanden) tegenover elkaar. Trekt Q haar ineens naar zich toe en geeft haar zo een hapkus op dr mond! Vond het eerst wel schattig, maar hij ging maar door en toen kwam m'n andere nichtje van 2 jaar ouder erbij en die wilde de baby's nadoen, dus Q kreeg van haar ook een hapkus. Daarna weer hij bij de jongste, oudste erbij, hapkus met z'n 3-en! Wist serieus even niet meer waar ik moest kijken en of ik dit nou lief en grappig vond, of toch wat akward omdat hij maar doorging en m'n jongste nichtje het maar over zich heen liet komen..
Fopfles is een een fles met meer water dan voeding... bijv 120/2 ipv 120/4

Saar is ook zo'n actieve kroeler, soms wel wat ongemakkelijk inderdaad en dan grijp ik wel in door haar af te leiden.
S. 2014
J. 2016
  zondag 20 maart 2016 @ 08:20:55 #29
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160802789
Godver ik ben het zo zat... Vrijdag zei de huisarts dat we met het recept voor AB naar de weekendapotheek moesten als Melba vrijdag en zaterdag nog hoge koorts had. Dan was het ws toch een bacterie.

Uiteraard heeft hij na vrijdag geen hoge koorts meer gehad, 'dus' is het nu onze (J's) beslissing om geen AB te halen.

Maar wat voelt dat vreselijk zeg, wurm is helemaal schor van het huilen, gisteravond weer een uur totale paniek met hoofdschudden enzo, en vanmorgen wil hij weer niet eten en alleen maar huilen... Meh...

Vorige keer had hij helemaal niet vier dagen hoge koorts en kreeg hij wel AB die echt binnen een dag al hielp. -O-

Weet echt niet wat ik moet doen, wil hem geen pijn laten lijden, maar vil ook niet onnodig AB geven

Ik vind eigenlijk gewoon dat de arts de beslissing voor ons had moeten nemen. :(
Kwak
  zondag 20 maart 2016 @ 08:27:45 #30
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_160802837
Wat klote Kwak. Helpt paracetamol niet voor de pijn?

Qua wel of geen ab heb ik geen advies. Denk dat ik het zelf met een dag paracetamol nog zou aankijken.

Veel beterschap voor arme M en sterkte voor jou :*
  zondag 20 maart 2016 @ 08:29:58 #31
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160802857
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 08:27 schreef snoenk het volgende:
Wat klote Kwak. Helpt paracetamol niet voor de pijn?

Qua wel of geen ab heb ik geen advies. Denk dat ik het zelf met een dag paracetamol nog zou aankijken.

Veel beterschap voor arme M en sterkte voor jou :*
Hij krijgt al sinds woensdag elke zes uur een zetpil -O-

Wo, do en vrij werkte die maar 4,5 uur en liep daarna de koorts weer hoog op, zaterdag niet meer, de dag ging best goed. De avibd was weer ruk maar de nacht ging ook wel iets beter, hij heeft na dat uur gillen van elf tot twaalf wel tot s ochtends doorgeslapen.

Maar het is zo naar als hij pijn heeft ;( en als ik m dan vanmorgen weer hoor gillen...

[ Bericht 5% gewijzigd door kwakz0r op 20-03-2016 09:03:57 ]
Kwak
pi_160802880
Ik zou inmiddels wel voor de AB gaan... zeker als hij er overduidelijk zo'n pijn aan heeft, oorontsteking kan ook zonder koorts.
S. 2014
J. 2016
pi_160802883
Ach kwak. En hij heeft dit al zo vaak gehad ook, toch? Ik heb geen tips verder, ik zou zoiets ook van de arts af willen laten hangen. Maar mocht je onzeker zijn over de ab, zou ik langs de HP gaan.
  zondag 20 maart 2016 @ 08:33:26 #34
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_160802887
Waarom hem onnodig pijn laten lijden? Overduidelijk van zijn oortjes terwijl J ook weet dat het vorige keer na een dag opknapte.

Lijkt mij dus niet op overbodig ab geven.

My2cts
If you can dream it, you can do it...
pi_160802890
Maar dan haal je het toch gewoon? J ziet toch ook wel dat dit niet fijn is voor hem?

Mijn bijna peuter doet het zo goed nu O+ Hij wordt gruwelijk verwend door het bezoek en hij vindt het heerlijk om samen te kroelen als het allemaal rustig is, maar er zijn nog maar een paar momenten geweest die wat lastig waren voor hem en dat is vooral als hij moe of net wakker is.
pi_160802911
Ik snap je terughoudendheid voor de ab. Maar in dit geval zou ik er denk ik wel voor kiezen.

En er misschien binnenkort eens op aansturen dat er verder gekeken gaat worden om het probleem te achterhalen ipv van 'pleisters plakken', als jr begrijpt wat ik bedoel.
pi_160802939
+1 op Twink
En :* !
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zondag 20 maart 2016 @ 08:53:41 #38
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_160803059
Inderdaad, wat Twinkle zegt, ik geloof dat ik het gisteren of eergisteren ook al geschreven had, als dit de 4e keer ab in een jaar is, probeer dan een doorverwijzing naar de KNO te krijgen.
Bij onze huisarts 3x oorontsteking in 1 seizoen meteen een doorverwijzing waard.
Heel veel sterkte meissie :* !
  zondag 20 maart 2016 @ 09:07:04 #39
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160803176
Nee is pas tweede keer AB. Wel vierde oorontsteking (door de arts gezien althqns, misschien wel vaker).

Maar goed, mijn punt is dat de huisarts vast wel weet of AB zin heeft. Bij een virus (doorgeslagen neusverkoudheid) heeft het idd geen zin. En vaak AB is ook niet wat ik wil. Daarom: ik zou graag willen dat de arts t niet bij ons neerlegt :+ het voelt gewoon rot om t zo te zien.

Het gaat nu alweer beter, dus kan altijd morgen weer terug naar de huisarts. De HAP zit ik ook niet op te wachten :X
Kwak
  zondag 20 maart 2016 @ 09:08:14 #40
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160803192
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 08:33 schreef Dot. het volgende:
Maar dan haal je het toch gewoon? J ziet toch ook wel dat dit niet fijn is voor hem?

Mijn bijna peuter doet het zo goed nu O+ Hij wordt gruwelijk verwend door het bezoek en hij vindt het heerlijk om samen te kroelen als het allemaal rustig is, maar er zijn nog maar een paar momenten geweest die wat lastig waren voor hem en dat is vooral als hij moe of net wakker is.
Wat fijn dat je grote dreumes t zo goed doet.

Volgens mij had ik je nog niet eens gefeliciteerd! Wat een toffe naam trouwens!
Kwak
pi_160803205
+ 1 op de rest Kwak :*

Hebben oorontstekingen ook invloed op het evenwicht :@
Js valt opeens echt heel regelmatig zonder dat er een aanleiding voor is (ook als hij gewoon stil staat en kijkt.
Terwijl hij juist de laatste maand echt stevig stond en niet eens meer omviel als hij een stevige duw van z'n broer kreeg.

Ik heb trouwens nu geen aanwijzing voor een oorontsteking... Behalve snotterig lijkt t allemaal prima te gaan.
  zondag 20 maart 2016 @ 09:14:21 #42
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_160803248
Ik zou morgen dan sowieso naar de ha gaan Kwak en vragen of je een doorverwijzing voor kno arts kan krijgen. 4 oorontstekingen lijkt mij best veel. Nogmaals veel sterkte :*
pi_160803250
Kwak, ik begrijp je terughoudendheid heel goed. Je wil natuurlijk niet dat hij ab krijgt voor een virus terwijl er wel een kans bestaat dat er resistentie optreedt.
In het nhg standaard staat dat orale antimicrobiële behandeling overwogen wordt bij (onder andere) kinderen met acute middenoorontsteking bij wie na 3 dagen pijnstilling in voldoende hoge dosering en frequentie nog geen verbetering is opgetreden.
Als je echt even goed wil overleggen wat te doen zou ik als ik jou was de huisartsenpost bellen om te vragen wat je het beste zou kunnen doen.
pi_160803295
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 09:08 schreef Loj het volgende:
+ 1 op de rest Kwak :*

Hebben oorontstekingen ook invloed op het evenwicht :@
Js valt opeens echt heel regelmatig zonder dat er een aanleiding voor is (ook als hij gewoon stil staat en kijkt.
Terwijl hij juist de laatste maand echt stevig stond en niet eens meer omviel als hij een stevige duw van z'n broer kreeg.

Ik heb trouwens nu geen aanwijzing voor een oorontsteking... Behalve snotterig lijkt t allemaal prima te gaan.
Oorontstekingen kunnen zeker invloed hebben op het evenwicht, ik heb regelmatig oorontsteking gehad en was er ook altijd duizelig bij, en ook een keer flauwgevallen. Het evenwichtsorgaan zit ook in het oor.
S. 2014
J. 2016
  zondag 20 maart 2016 @ 09:30:52 #45
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_160803407
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 09:08 schreef Loj het volgende:
+ 1 op de rest Kwak :*

Hebben oorontstekingen ook invloed op het evenwicht :@
Js valt opeens echt heel regelmatig zonder dat er een aanleiding voor is (ook als hij gewoon stil staat en kijkt.
Terwijl hij juist de laatste maand echt stevig stond en niet eens meer omviel als hij een stevige duw van z'n broer kreeg.

Ik heb trouwens nu geen aanwijzing voor een oorontsteking... Behalve snotterig lijkt t allemaal prima te gaan.
Er zit ook een evenwichtsorgaan in de grote teen (meen ik) Loj.
Ik kan me herinneren dat Js toch een extra teentje heeft oid, misschien dat er een disbalans is, door het ene teentje?

Succes met Melba Kwak, volg je gevoel.

Ik hoor hier nog maar 5 daagjes ... pfoei! ;(
Wat een bijzonder jaar... O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 20 maart 2016 @ 09:37:56 #46
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160803482
Er zit geen orgaan in de grote teen geloof ik hoor :+

De tenen zijn wel heel belangrijk voor balans bewaren, maar als hij al die tijd al stevig stond zou ik idd denken aan
-evenwicht
-plotseling ongemak aan een voetje
-vermoeidheid

Bedankt voor t meeleven allemaal!
Kwak
pi_160803672
Veel snot hebben maakt evenwicht ook een grotere uitdaging volgens mij. Dus dat zou het ook kunnen zijn...
pi_160804593
Kwak wat rot dat Melba nog niet opgeknapt is.
Wij hebben een buurjongetje dat altijd oorontstekingen had. Een jaartje ouder dan R en altijd huilen. Hij is geopereerd een half jaar geleden en het is echt een ander kind. Ze dachten dat hij rustig was van karakter en wat langzaam ontwikkelde maar blijkbaar kwam dat door altijd moe en pijn, zo sneu!
  zondag 20 maart 2016 @ 10:58:59 #49
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160804707
Over de ontwikkeling hoef ik me gelukkig zijn geen zorgen te maken, maar ik ben wel van plan op mijn strepen te staan als hij straks weeeeer een oorontsteking heeft...

We hebben t wellicht over onszelf afgeroepen, zijn twee ooms waarnaar hij vernoemd is hebben ook altijd oorgedoe gehad. Mijn broertje drie keer buisjes en lange tijd een gat in zijn trommelvlies, J's broertje zo vaak oorontsteking dat hij twee jaar geleden een nieuwe hamer en stijgbeugel heeft gekregen (maken ze van eigen kraakbeen geloof ik), want dat was zogezegd weggerot door de vele ontstekingen :')
Kwak
  zondag 20 maart 2016 @ 11:13:22 #50
73386 Fazz
onderweg
pi_160804966
:W we zijn er weer :)

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad samen O+ Met F ging het goed! Slapen was de eerste 1,5 week een uitdaging, opeens weer 2 slaapjes overdag en 's avonds pas om 10 uur naar bed :?
Hij vond het eten lekker, rijst, ei & tofu waren favoriet :9 Z'n rol als lokale celebrity was hij na 100 selfies met hem wel zat, sindsdien kreeg iedereen die te dichtbij kwam een lel gevolgd door AU :+ Lekker assertief dus :D
We hebben super veel leuke dingen gedaan & gezien, een kleine fotospam hieronder O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal bij gelezen ben ik niet, toch een korte poging :+
Welkom nieuwe dreumesen! *O*
Razz, wat fijn dat alles goed is met C O+
SQ, knuffel voor jou :*
Crump, nog een zoon *O*
Room & GM, gefeliciteerd!! *O* ik hoop jullie snel te volgen ;)
Kwak, beterschap voor melba :* klinkt heel zielig die pijn van hem :'(
pi_160805130
Ooh fazz ooh wat een heerlijke foto's! En wat wordt F al groot zeg! Die foto met z'n schatje, haha. Ik heb ook zo'n zin om een grote reis te maken met O & co :) Deze zomer gaan we naar....tromgeroffel... Drenthe! Lekker fietsen :) Volgend jaar misschien iets spannends ondernemen. Japan weer ofzo. Of Australië. Vietnam is wel aan te raden met kinderen dus?
  zondag 20 maart 2016 @ 11:34:15 #52
73386 Fazz
onderweg
pi_160805356
Gewoon doen zo'n grote reis :) Ik vond echt dat we, juist door F, zo veel meer contact kregen met mensen. Hij was echt zo'n verbinder, heel mooi om te zien O+

Vietnam vonden wij goed te doen, maar dat is wel persoonlijk. Wij maken al jaren dit soort reizen dus we konden ook wel enigszins inschatten of we dit wilden en of F dit leuk zou vinden. Maar reken bijv niet op schoon sanitair of op autostoeltjes; die stoeltjes zijn er sowieso niet.
pi_160805470
Welkom terug Fazz. En wat een heerlijk spam! F met een petje O+ denk dat hij best wat aandacht trok met mijn blonde koppie?
S. 2014
J. 2016
pi_160805580
F O+ wat een knulletje
pi_160805853
Haha, doet me denken aan een zweeds-thai stel dat we kennen, dat ging op vakantie naar familie in Thailand. Zij namen dus een autostoeltje mee. Stonden die mensen daar raar op te kijken. Waar dat dan weer voor nodig was _O-
pi_160805907
Grote knul al die F O+
pi_160806492
Fazz, wat een heerlijke pics! O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160807170
Wat gaaf, Fazz. Heel erg tof dat jullie zo'n reis hebben gemaakt samen!!

Kwak, wat ontzettend sneu voor toastje. En ook erg moeilijk om te bedenken wat nu het beste is.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160807745
Wat een geweldige foto's en dito reis, Fazz! Die foto met blote armpjes vind ik echt té lief. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160808009
Fazz wat een mooie foto's!
Ik wil ooook! Maar we houden het op Tsjechië dit jaar, vorig jaar was Schiermonnikoog al best een avontuur. :')
  zondag 20 maart 2016 @ 15:14:44 #61
73386 Fazz
onderweg
pi_160810101
thanks y'all O+ we hebben genoten van alles en van elkaar *;

F is zoveel meer gaan praten, zo fijn dat je steeds meer kunt bespreken met elkaar O+
Gesprekje zojuist:
F: Papa neje
ik: Ja papa is beneden
F: Mama neje
ik: Ja, ik ga ook zo naar beneden. En jij?
F: Telisk ( O+ ) slapen, grote bed :D
pi_160810350
Fazz wat heerlijk! O+

R heeft vanochtend gal gespuugd. Dacht al, dit is wel heel veel snot. Net temperatuur opgenomen en 36,5. Maar voor de zekerheid paracetamol gegeven. Helpt niet echt, hij eet niks, drinken een beetje. Vooral de borst bij mij. En ik zit met 39,2 graden op de bank en man heeft de manflu, dus het is nu echt even behelpen. Wel pittig dan met een kind zeg. :X Morgen maar even naar de huisarts omdat ik al maanden hoest en R voor het weinig drinken. Hopelijk kan man mee, want ik kan zo niet zelf rijden. :{
pi_160810708
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 15:28 schreef Hilmo het volgende:
Fazz wat heerlijk! O+

R heeft vanochtend gal gespuugd. Dacht al, dit is wel heel veel snot. Net temperatuur opgenomen en 36,5. Maar voor de zekerheid paracetamol gegeven. Helpt niet echt, hij eet niks, drinken een beetje. Vooral de borst bij mij. En ik zit met 39,2 graden op de bank en man heeft de manflu, dus het is nu echt even behelpen. Wel pittig dan met een kind zeg. :X Morgen maar even naar de huisarts omdat ik al maanden hoest en R voor het weinig drinken. Hopelijk kan man mee, want ik kan zo niet zelf rijden. :{
Beterschap!
Hier ligt man ziek op de bank, echt ziek hoor maar dat gekreun en gesteun... }:|
En saar is ondeugend en mijn rug ligt in de kreukels... Ben nog aan t wachten op een afspraak met de fysio maar denk dat ik morgen maar een ander bel
S. 2014
J. 2016
pi_160811087
Ja dat zie je dan altijd he, dat ze ondeugend zijn dan. Hier ook. Ik ben hier trouwens schuldig aan gekreun :X voel me beroerd.

Kan me voorstellen van de fysio ja. Dan maar een ander.
  zondag 20 maart 2016 @ 16:11:47 #65
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160811652
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 09:08 schreef Loj het volgende:
+ 1 op de rest Kwak :*

Hebben oorontstekingen ook invloed op het evenwicht :@
Js valt opeens echt heel regelmatig zonder dat er een aanleiding voor is (ook als hij gewoon stil staat en kijkt.
Terwijl hij juist de laatste maand echt stevig stond en niet eens meer omviel als hij een stevige duw van z'n broer kreeg.

Ik heb trouwens nu geen aanwijzing voor een oorontsteking... Behalve snotterig lijkt t allemaal prima te gaan.
Ja dat kan heel goed, lees maar eens hier bij binnenoorontsteking
https://www.gezondheidspl(...)ontsteking/item37662

Kwak wat ontzettend naar van Melba ;( ik zou toch ook voor AB gaan als hij er zoveel last van heeft. Beterschap iig :*

En ik zag allemaal toffe foto's O+ grote Q, wat is hij veranderd! En L. Die kusjes krijgt van poezel O+ En Fazz wat een gave vakantie en foto's! Ben zwaar jaloers :P met Lucas hoeven we aan zo'n vakantie niet te beginnen, dat werd me wel duidelijk in december op vakantie :+ komt wel weer.

Beterschap voor alle zieke kindjes, mama's en zielige ( :+ ) mannen.

En over slapen gesproken. Lucas heeft 3 uur geslapen terwijl we normaal blij en verbaasd zijn als hij 1,5 uur slaapt :o en hij ging helemaal alleen slapen, ook een unicum.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160812944
Ik merk aan onze kat ook aan zijn wankele lopen dat hij weer oorontsteking heeft. Daarna ruik ik het ook.

Ik neem aan dat het bij mensen ook op hun evenwicht kan slaan.
  zondag 20 maart 2016 @ 19:43:26 #67
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_160818362
Ik kom me vandaag officieel melden ;) Vandaag hebben we de verjaardag van N en L gevierd in een bomvol huis. N was ziek, maar heeft zich super gedragen. Af en toe wilde ze gewoon lekker bij ons liggen en dat vonden we prima. Ze zijn vreselijk verwend. Taart vonden ze maar mwah. L heeft er wel lekker mee lopen viezeriken. N had hem al snel op de grond gegooid.


pi_160820087
Welkom N en L *O*

Ik vind dit zo'n leuke leeftijd, Ze is nu 19 maanden en gaat als een trein, steeds meer kletsen, ze begrijpt steeds meer en probeert van alles uit. Tegelijk wil ze ook alles zelfs doen, brood prikken en haar sokken aandoen O+
Bij het naar bed brengen nemen we de dag met haar door, en als we het over de baby hebben prikt ze in mijn vet :') dan zingen we samen nog slaapie slaap (slaap kindje slaap) en dan ga ik naar beneden, en tot halverwege de trap is het over en weer dahag, slaap lekker, love you, dahag.. O+ ik deed dat vroeger ook met mijn moeder.
S. 2014
J. 2016
  zondag 20 maart 2016 @ 21:36:36 #69
344469 Amsel
zonder t
pi_160822476
Ik vind dit ook zo'n heerlijke fase GM, het is zo leuk en gezellig steeds O+

Gisteren naar de dierentuin geweest en daar verloor mevrouw een schoen. Dus 's middags nieuwe schoenen gekocht want we hadden geen reserve in haar maat. Vandaag een telefoontje dat schoen gevonden is. Dus die gaan we woensdag ophalen. Ze heeft het goed voor elkaar: nieuwe schoenen én 2x in 1 week naar de dierentuin :D

Fazz wat zien jullie vakantiefoto's er heerlijk uit O+ En ik vind die pet altijd zo leuk! Waar komt die vandaan? Mijn man draagt er ook altijd zo een, dan moet onze toekomstige zoon ook natuurlijk ;)

We hebben vanavond een oefen-zoon trouwens :o Het zoontje van de buren logeert bij ons. Hij en dreumes zijn zo leuk samen. Al vind ik haar nog wel een beetje jong om haar vriendje bij ons te laten logeren, maargoed ;)
  zondag 20 maart 2016 @ 21:38:23 #70
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160822521
Als ze t maar veilig doet, toch? :+ :'(

Ik vind de pet ook awesome dus ik wacht met spanning af!
Kwak
  zondag 20 maart 2016 @ 21:44:13 #71
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160822726
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 21:38 schreef kwakz0r het volgende:
Als ze t maar veilig doet, toch? :+ :'(

Ik vind de pet ook awesome dus ik wacht met spanning af!
Heb een aantal maanden geleden bij de V&D (rip :'( ) in mijn handen gestaan met zo'n pet. Stond Lucas tof maar hij laat hem toch niet op dus heb hem terug gehangen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160822754
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2016 21:44 schreef Chanty het volgende:

[..]

Heb een aantal maanden geleden bij de V&D (rip :'( ) in mijn handen gestaan met zo'n pet. Stond Lucas tof maar hij laat hem toch niet op dus heb hem terug gehangen.
V&d gaat komende maand nog open voor uitverkoop. :+
S. 2014
J. 2016
  zondag 20 maart 2016 @ 21:46:53 #73
73386 Fazz
onderweg
pi_160822833
Haha, de pet is gewoon van H&M :D
Gelukkig zat ie dit jaar weer in de collectie :+
  zondag 20 maart 2016 @ 22:58:11 #75
344469 Amsel
zonder t
pi_160825342
Tof!

Ik realiseer me nu dat ik alle zieke kindjes, mama's en papa's nog geen beterschap had gewenst, wat onaardig :o Dus nu alsnog ;) :*
  maandag 21 maart 2016 @ 08:14:50 #76
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_160828219
Fazz, mooie foto's O+
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_160828763
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2016 15:14 schreef Fazzoletti het volgende:
thanks y'all O+ we hebben genoten van alles en van elkaar *;

F is zoveel meer gaan praten, zo fijn dat je steeds meer kunt bespreken met elkaar O+
Gesprekje zojuist:
F: Papa neje
ik: Ja papa is beneden
F: Mama neje
ik: Ja, ik ga ook zo naar beneden. En jij?
F: Telisk ( O+ ) slapen, grote bed :D
Gesprekjes O+
Die hebben we hier ook.
Grappige is dat ik ook steeds hoor Papa neejnuh en Sedduh bapuh (F slapen) als ik hem 's avonds voed.
En overdag ook steeds meer benoemen en duidelijk kunnen maken.
Ineens een hele sprong weer.

Net als met Duplo torens bouwen of het houten treinset die hij van mijn broer gekregen heeft bij zij geboorte, dikke hit O+

Ik word steeds verliefder op dat leuke jongetje en geniet er steeds meer van
  maandag 21 maart 2016 @ 09:49:33 #78
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160829001
Fazz, wauw! Wat tof zeg O+

Welkom aan alle nieuwe dreumesjes!

Wat veel zieken, beterschap allemaal!

Ik haak weer eens aan.. Ik heb steeds weinig te vertellen over Suzy, ze ontwikkelt zich prima en slaapt slecht :'). Net bij consultatiebureau geweest, ze groeit netjes. Nu 80 cm en 10,3 kg. Gemiddelde dreumes!

pi_160831154
Gemiddeld Soesje O+

Hier word ik zo blij van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 maart 2016 @ 12:27:42 #80
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160831367
Ik loop een kilometer achter...

Gefeliciteerd Sjaak en Q en N&L! *O*
Die foto's O+

Geweldige foto's Fazz en wat fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad! *O*

En ook nog een *O* voor de piem0l van Crump!

Mooie stats Soesa! ^O^

Blue wat leuk! Lekker spelen O+

Gisteren maakte ik deze foto van ons ventje :o
Echt hij groeit zo snel!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_160831553
Rady :o wat is er met je baby gebeurd :')
Wat een leuk jochie O+
  maandag 21 maart 2016 @ 12:43:34 #82
73386 Fazz
onderweg
pi_160831655
Goede stats Soesa!

Blue O+ zelfde treinbaan hier. We hebben een locomotiefje gekregen (brio) en dat is echt de bom. De batterij gaat behoorlijk lang mee en zo'n zelfrijdende trein maakt het natuurlijk nog leuker ;)

Rady, wat een leukerd is V ook O+ Hij groeit ook al zo hard!
  maandag 21 maart 2016 @ 12:59:00 #83
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_160831919
V lijkt echt lichtjaren ouder dan Frans!!!

Hoezo is julie woonkamer nog zo netjes blue?! Hier zijn minstens 5 kanonnen af gegaan.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_160831980
Hier komt al quaida ook dagelijks op bezoek hoor always :').

V! En treintjes! En fotos van Fazz! O+

Geen puf verder, geen slaap, wel kind en buikbaby, straks naar de dokter. Verdenk mijn schildklier weer -O-
pi_160832698
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 12:59 schreef AwayTL het volgende:
V lijkt echt lichtjaren ouder dan Frans!!!

Hoezo is julie woonkamer nog zo netjes blue?! Hier zijn minstens 5 kanonnen af gegaan.
Dit was om 8.30 :')
  maandag 21 maart 2016 @ 13:50:46 #86
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_160832935
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 13:39 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Dit was om 8.30 :')
Dat veranderd niksaan de vraag hoor ;( .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_160833028
Oh leuk, die treinrails, was juist dit weekend voor I aan het kijken!

Gesprekjes, *; . Ik geniet er ook enorm van.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160833032
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 13:50 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Dat veranderd niksaan de vraag hoor ;( .
Ik ruim 's avonds op voor ik ga slapen, kan helpen ;)
pi_160834255
Fazz O+ hele toffe foto's!
En verder zag ik een watwordtiegrooootV en een F met trein. Mooie mannetjes O+ .
En Soezestats, super! Volgens de kraam die haar even heeft gemeten is A nu 81 cm en 10,7 kg, gaan aardig gelijkop!
FeestN en FeestL *O* leuke meiden!
pi_160834281
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 13:02 schreef Crumpette het volgende:
Hier komt al quaida ook dagelijks op bezoek hoor always :').

V! En treintjes! En fotos van Fazz! O+

Geen puf verder, geen slaap, wel kind en buikbaby, straks naar de dokter. Verdenk mijn schildklier weer -O-
Balen zeg. :( .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160834350
Verder kom ik even niet :@ . Het is even pittig hier. C zit volop in de krampjes. Bij A staan vier tanden op doorkomen. En ze krijgt door dat haar broertje niet weggaat en is bezig te verkennen in hoeverre ze mijn aandacht kan opeisen als ik met hem bezig ben.

Lees: Bovenop mij klimmen tijdens het voeden, de boekenkast leegtrekken als ik C verschoon.. Oftewel al mijn geduld en energie is even nodig om hier doorheen te komen :') . En we knuffelen veel als C slaapt, zodat ze toch aan haar mamatijd toekomt.

En ik zet (iets te..) vaak de TV in als afleiding. Kuch. Of dit.. Ahum..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2016 15:00:44 ]
pi_160834971
Razz, je hebt twee prachtige kindjes. O+ . :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160835189
Lijkt me ook lastig Razz, uitvogelen hoe dat werkt met een nieuwe gezinssamenstelling, voor alle betrokkenen :* Ik spreek niet uit ervaring, maar dit komt goed hoor! En A is vast niet verpest als je dit een paar dagen/weken inzet.

Toitoitoi!!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 21 maart 2016 @ 15:59:52 #94
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_160835657
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 14:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Verder kom ik even niet :@ . Het is even pittig hier. C zit volop in de krampjes. Bij A staan vier tanden op doorkomen. En ze krijgt door dat haar broertje niet weggaat en is bezig te verkennen in hoeverre ze mijn aandacht kan opeisen als ik met hem bezig ben.

Lees: Bovenop mij klimmen tijdens het voeden, de boekenkast leegtrekken als ik C verschoon.. Oftewel al mijn geduld en energie is even nodig om hier doorheen te komen :') . En we knuffelen veel als C slaapt, zodat ze toch aan haar mamatijd toekomt.

En ik zet (iets te..) vaak de TV in als afleiding. Kuch. Of dit.. Ahum..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Razz, helemaal in het begin heb ik een tent gebouwd, omgedoopt tot de speciale tent van V en daar gingen we altijd gezellig samen in zitten tijdens het voeden. Soms had hij zn kleurootloden mee of zn knuffel. Het werkte hier goed.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  maandag 21 maart 2016 @ 16:01:34 #95
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160835696
Razz, je kindjes O+! Ik snap de hectiek heel goed, ik heb geen tips maar de tip van Away klinkt fijn!
pi_160837566
Razz je Pluisjes O+
En ik denk dat ik ook die afweging zou maken hoor, tot de rust en 'gewoonte' er is en alles een plekje heeft een prima oplossing :*
pi_160837721
Als je eenmaal een beetje de slag te pakken hebt met voeden, kan je ook voeden en een boekje lezen tegelijk. Hier vaak de uitkomst. Sterkte, het is echt een tijdje afzien voor iedereen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_160837930
Ach Razz :* Het is ook lastig. Minimuppet had vanmiddag haar eerste echte krampjesaanval en het is al zo hartverscheurend om aan te horen en als je dan ook nog een dreumes hebt die aan komt wandelen met z'n jas, want mama is eindelijk weer beneden en dan kun je buiten spelen samen breekt je hart als hij door heeft dat dat niet gaat gebeuren. En dan is afleiden best lastig vanaf de bank...

Hoe gaat het verder met je? Gaat je herstel goed?
pi_160838012
Ja, dat deed ik ook inderdaad. Boekje lezen tijdens het voeden. Totdat rond de 4 mnd de-door-alles-afgeleid fase begon en borstvoeding ineens een tijdje hogere wiskunde werd. Maar vond het in het begin ook heel pittig. Nu soms nog wel, zo eind van de middag als iedereen eigenlijk al te moe en hongerig is...

Hier heeft dreumes voor het eerst in zijn leven (maar wel 3 nachten achter elkaar) écht doorgeslapen! *O* *O* *O* En dan meteen goed (20.00-22.00-7.45).
Tjee wat word je moe zeg van een hele nacht slapen :O

Heb overigens vannacht gedroomd dat manlief nu L doorsliep maar meteen een 3e kindje wilde. Werd wakker met een gevoel van 8)7 . Maar geloof niet dat we een 3e willen hoewel ik het wel jammer vind om nooit meer te bevallen, vind dat zo'n mooi iets (maar wel vrij pijnlijk en zou op het moment zelf mezelf nu voor gek verklaren natuurlijk)
pi_160840146
Een vraag tussendoor:
Sjaak heeft de afgelopen 3 dagen steeds 1 keer flink overgegeven (projectielbraken, de exorcist is er niets bij). Hij heeft er geen last van, schrikt er alleen van als het eruit komt. Het is niet altijd na het eten, soms met hoesten, soms niet, er zit geen lijn in.
Wanneer ga ik de dokter bellen hiervoor? Sjaak is de afgelopen week ziek geweest met koorts en diarree, de koorts is nu wel over (sinds zaterdag) maar hij heeft nog wel een beetje diarree.
pi_160841771
Ik hanteer de 'bellen als je je zorgen maakt'-richtlijn. Is hij verder gewoon vrolijk?

Razz, het is voor volwassenen vaak al moeilijk om een nieuw evenwicht te vinden, laat staan als je anderhalf bent. Van wat meer TV overkomt haar echt niets. :*.

Ennnnn...

http://s20.photobucket.co(...)zps2gfcrxhu.mp4.html
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160842264
Jaaaa I. aan de wandel *O*
S. 2014
J. 2016
pi_160842389
Ohhh I *O* Met die zomg-dit-is-spannond-armpjes O+ :D
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 21 maart 2016 @ 20:27:14 #104
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160842560
Razz wat een mooie foto.. je kindjes O+
IIiiiiiiii go go go! Lopuh jonguhh!!! *O*

MwCactus wat sneu van het overgeven :{ Wat DaD zegt.. bij zorgen gewoon bellen. Beterschap voor hem :*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_160842651
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 20:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hanteer de 'bellen als je je zorgen maakt'-richtlijn. Is hij verder gewoon vrolijk?

Razz, het is voor volwassenen vaak al moeilijk om een nieuw evenwicht te vinden, laat staan als je anderhalf bent. Van wat meer TV overkomt haar echt niets. :*.

Ennnnn...

http://s20.photobucket.co(...)zps2gfcrxhu.mp4.html
Hartstikke vrolijk :) We kijken het nog een paar dagen aan.

OMG stapjes!!! Hoe tof! Meteen met extra moeilijkheidsgraad, met iets in de hand! *O*
  dinsdag 22 maart 2016 @ 08:16:57 #106
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160849670
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 20:29 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Hartstikke vrolijk :) We kijken het nog een paar dagen aan.

OMG stapjes!!! Hoe tof! Meteen met extra moeilijkheidsgraad, met iets in de hand! *O*
Wat knap van I *O*! Volgens mij voelen ze zich juist zekerder met iets in hun hand toch? E. deed dat ook, bij haar eerste stapjes iig :)

Mijn dreumes moet de afgelopen 2 ochtenden ineens (heeft ze nog nóóit gedaan) heel hard huilen als ik haar bij het kdv afzet ;(, dat voelt toch zo rot he...
pi_160849695
Razz :* komt goed hoor!

Ik heb geslapen O+ godsakkes wat kan ik slecht tegen slaapgebrek -O- met een dikke restepc voor de dagelijkse kost-nonslaapsters.

Nou voel ik me een dikke aansteller want mijn schildklier is ok en ik heb straks controle bij de vk :') die had ik anders volgende week maar soit.
pi_160849699
En stappen voor I! De beer is los!!
  dinsdag 22 maart 2016 @ 08:30:56 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_160849801
Stappen voor I! Wat geweldig! *O*

Verder nog steeds slecht bij. Heb gisteren na de derde hysterische huilbui op kantoor besloten dat ik per direct halve dagen ga werken voorlopig. Emmer is vol, energie is op. Gelukkig veel begrip. Zal wel wennen zijn, ik, de arbeidspromotor, aan de 16-urige hobbybaan :') maar goed, kon ook echt niet anders.
disclaimer
pi_160849857
Goede beslissing lijkt me sq :*

Wij hadden juist weer een ruknacht }:| Wakker met huils en wil-niks tussen 2.15 en 4.30
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160849965
I aan de wandel *O* wat goed!
SQ dat is toch ook heel begrijpelijk nu :* goede beslissing, bijkomen en rust zijn belangrijk.
Buh JM, het klinkt zwaar voor jullie nu. Ik hoop voor je dat er gauw betere tijden aanbreken :* .
pi_160850257
SQ, neem je tijd, werk komt even op de laatste plaats. Heel begrijpelijk :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 22 maart 2016 @ 09:13:11 #113
344469 Amsel
zonder t
pi_160850542
Ik was al benieuwd hoe het nu met je ging SQ. Goede beslissing, je hebt je energie nu nodig voor belangrijkere dingen :*

Crump fijn dat je lekker geslapen hebt!

JM wat rot zo'n zware nacht en moeilijke periode. J klinkt geweldig O+

Tante_Soesa wat moeilijk om haar zo achter te laten. Hier het tegenovergestelde: zodra we een voet over de drempel van het kdv zetten is ze me vergeten. En bedankt hè :')

I loopt :o *O*
  dinsdag 22 maart 2016 @ 09:29:59 #114
73386 Fazz
onderweg
pi_160850958
Wat goed van I *O*

Klinkt als een goede keuze SQ :*

JM :* ik hoop dat de dagen weg je goed zullen doen.

Crump, klote die rugpijn :{ In de zwangerschap van W was het toch ook zo naar? Echt k dat er niets aan te doen valt :*

Ik kijk net op de kalender, nog 7 weken en F wordt 2 :o
Verder even een :{ ;( voor wat nu weer in Brussel aan de hand is.Hier op schiphol worden meteen extra controles gedaan. Ik word zo moedeloos van al die ellende overal...
pi_160851242
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 09:29 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat goed van I *O*

Klinkt als een goede keuze SQ :*

JM :* ik hoop dat de dagen weg je goed zullen doen.

Crump, klote die rugpijn :{ In de zwangerschap van W was het toch ook zo naar? Echt k dat er niets aan te doen valt :*

Ik kijk net op de kalender, nog 7 weken en F wordt 2 :o
Verder even een :{ ;( voor wat nu weer in Brussel aan de hand is.Hier op schiphol worden meteen extra controles gedaan. Ik word zo moedeloos van al die ellende overal...
+1 (op het over 7 weken na 2 worden na dan)
En die aanslagen worden nu doorgetrokken naar metro ook nog -O-
  dinsdag 22 maart 2016 @ 09:41:31 #116
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_160851295
Goed zo I.!!!!

JM :*

SQ, goed dat je deze hebt kunnen maken :*.

Crumpette balen van je rugpijn, maar fijn dat je goed geslapen hebt!

Brussel... Bahbah, het komt inmiddels wel aardig dichtbij zo :'(, het zal wel een vergeldingsactie zijn vanwege afgelopen vrijdag, die lui moeten toch te stoppen zijn :(?
pi_160854162
Goede zet SQ! Denk om jezelf, je hebt genoeg op je bord denk ik zo!

Een stappende I *O* hoe gaat het slapen DaD?

JM sterkte! Ik ben ook opnieuw een inzinking nabij nu doorgestuurd door Arbo arts naar een psych ben benieuwd :{

Voor de rest een beetje van slag door Brussel, werk zelf op Schiphol en het lijkt steeds dichterbij te komen. Je ziet steeds vaker/meer van die marechaussees met van die enorme geweren.

Iemand ervaring met een resoluut brood weigerende dreumes? Soort brood maakt niks uit, beleg maakt niks uit. In het vuistje of in stukjes met de vork maakt niks uit. Er gaat gewoon helemaal niks in. Kdv vroeg ons om tips maar ik weet zelf ook niks meer. Ze eet het alleen als het tosti ham/kaas is maar om dat nou elke dag te geven :')
Gewone melk wil ze ook al niet en we moesten echt minderen met opvolgmelk van het cb. Maar het lijkt wel of ze steeds meer van dat spul wil. Hysterisch naar de 'Es' (=fles) wijzen.
Het is dat ze voor de rest zo leuk is O+ maar de nachten :( en overdag eten is echt drama.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_160854495
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 11:24 schreef geppie het volgende:
Goede zet SQ! Denk om jezelf, je hebt genoeg op je bord denk ik zo!

Een stappende I *O* hoe gaat het slapen DaD?

JM sterkte! Ik ben ook opnieuw een inzinking nabij nu doorgestuurd door Arbo arts naar een psych ben benieuwd :{

Voor de rest een beetje van slag door Brussel, werk zelf op Schiphol en het lijkt steeds dichterbij te komen. Je ziet steeds vaker/meer van die marechaussees met van die enorme geweren.

Iemand ervaring met een resoluut brood weigerende dreumes? Soort brood maakt niks uit, beleg maakt niks uit. In het vuistje of in stukjes met de vork maakt niks uit. Er gaat gewoon helemaal niks in. Kdv vroeg ons om tips maar ik weet zelf ook niks meer. Ze eet het alleen als het tosti ham/kaas is maar om dat nou elke dag te geven :')
Gewone melk wil ze ook al niet en we moesten echt minderen met opvolgmelk van het cb. Maar het lijkt wel of ze steeds meer van dat spul wil. Hysterisch naar de 'Es' (=fles) wijzen.
Het is dat ze voor de rest zo leuk is O+ maar de nachten :( en overdag eten is echt drama.
Dat was hier de afgelopen weken ook... eten was een echte :N
Inmiddels vreet ze weer als een dijkwerker dus ik hou het op een faaaaaase.
S. 2014
J. 2016
pi_160854637
Ja een fase maar dit is onderhand al weken zo niet maanden :{
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  dinsdag 22 maart 2016 @ 11:42:51 #120
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_160854748
Brussel :'(

Geppie ikzelf heb er geen ervaring mee maar ik heb een vriendin waarvan de oudste absoluut geen brood eet. Wel crackers. En hij is ondertussen al 7. Hij wil nu geloof ik wel al een paar hapjes van een croissantje. Het zal de structuur zijn waarschijnlijk. Blijven proberen.
En gewone melk blieven ze hier ook niet. Elin krijgt yoghi die is aangelengd met melk. Dat lust ze gelukkig wel. Onze oudste dronk alleen milk&fruit of optimel (dese laatste is niet echt geschikt als je nog groeit ivm het ontbreken van de vetten)?
En het cb.... die kunnen wel wat willen maar er zal toch iets aan voeding in je kind gaan.
pi_160854754
heb ik extreem veel geklaagd over rugpijn? -O- wel lief allemaal O+ maar mijn rug is redelijk stabiel qua pijn momenteel. Zo lang ik weet wat er mogelijk is is het te doen :Y. Vandaag gaat het al weer een stuk beter gelukkig, net even bij de VK geweest en die waren heel lief. bp en hartslag is weer normaal, en ik kreeg een strenge preek over lief zijn voor mezelf. :@ en mijn kind een uurtje naar oma doen :') tsja. Anyhoo, de zon schijnt dus als hij straks wakker wordt gaan we maar eens lekker naar buiten.

SQ :* een goede beslissing.

JM :* 2 stappen naar voren, 1 terug. Dat is helaas vaak de weg, geef jezelf niet op je kop voor die ene stap he. Hierna volgen er weer 2 naar voren, echt beloofd!
pi_160855806
Geppie hier van een x aantal weken alleen abrikozenjam naar alleen gestampte muisjes (ja mijn kind krijgt 'suiker' op brood) naar bijna 2 maanden alleen kaas en nu zitten we weer in een jamfase vandaag :')

Ik maak me er weinig druk om en als ze alleen tosti ham/kaas wil zou ik haar daarin volgen. Dan weet je tenminste dat er iets ingaat.

Zo gaat bij F standaard 's avonds een banaan er in als toetje ipv een bakje yoghurt/kwark want dat wil hij echt niet.
Gaat ook vanzelf weer over gok ik.
pi_160855886
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SQ, heel goede beslissing van je. Eerst voor jezelf zorgen, anders kan je ook niet voor anderen zorgen.

JM :*
pi_160856063
MevrC sterkte! :*
pi_160856333
Sterkte MwC & MrsC :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 22 maart 2016 @ 12:44:11 #126
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_160856532
Stappende L *O*

Rady wat is V toch een heerlijk ventje O+

Franny wat een prachtige foto's O+

Razz O+

Fijn dat je een goede nacht gehad hebt en geen schildklierproblemen crump

Sq, goede beslissing. Veel sterkte :*

Jm :*

Mevr. Cactus en andere Mevr. Cactus heel veel sterkte! :*
pi_160857303
Ik denk aan jullie mw'en Cactus! Ik duim dat het mee gaat vallen en dat die klotechemo z'n werk goed gaat doen :*
  dinsdag 22 maart 2016 @ 13:18:45 #128
73386 Fazz
onderweg
pi_160857503
Sterkte voor jullie beide Cactus, :*
pi_160857543
Cactus, sterkte vandaag!
pi_160857667
Sterkte mw cactus :*
S. 2014
J. 2016
pi_160857734
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 11:24 schreef geppie het volgende:
Iemand ervaring met een resoluut brood weigerende dreumes? Soort brood maakt niks uit, beleg maakt niks uit. In het vuistje of in stukjes met de vork maakt niks uit. Er gaat gewoon helemaal niks in. Kdv vroeg ons om tips maar ik weet zelf ook niks meer. Ze eet het alleen als het tosti ham/kaas is maar om dat nou elke dag te geven
Gewone melk wil ze ook al niet en we moesten echt minderen met opvolgmelk van het cb. Maar het lijkt wel of ze steeds meer van dat spul wil. Hysterisch naar de 'Es' (=fles) wijzen.
Het is dat ze voor de rest zo leuk is maar de nachten en overdag eten is echt drama.
Geen signalen dat het misschien glutenintolerantie is? zoontje van een vriendin had dat. leek geen klachten te hebben, maar wilde steeds minder eten...
Maar kan net zo goed een fase zijn, dus wil je ook niet ongerust maken..

Sterkte Mw Cactus!
En SQ- goed zo!

[ Bericht 7% gewijzigd door watmoetikkiezen op 22-03-2016 14:15:14 ]
pi_160857910
MwCactus :*

Geppie, lust ze ook niet iets als havermout of Brinta? Eventueel met water aangemaakt als ze de melk vies vindt? Of cornflakes, ook hartstikke tof om mee te hannesen ;) Ze hoeft toch niet perse brood te eten?

SQ, goed dat je aan de bel trekt hoor en dit is echt geen excuusbaantje hoor ;) Dit is gewoon even nodig, want anders ben je straks nog verder van huis. Juist knap dat je deze keus maakt :Y
  dinsdag 22 maart 2016 @ 14:07:25 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_160858871
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 13:27 schreef watmoetikkiezen het volgende:

[..]

Geen signalen dat het misschien glutenintolerantie is? zoontje van een vriendin had dat. leek geen klachten te hebben, maar wilde steeds minder eten...
Maar kan net zo goed een fase zijn, dus wil je ook niet ongerust maken..

Sterkte Mw Cactus!
En SQ- goed zo!
(stiekem was ik altijd een beetje jaloers dat het jou zo goed af leek te gaan om te werken en kind enzo :@ )
dat gaat het ook wel, alleen niet met een stervende moeder er bij... Het feit dat ik nu crash heeft niet direct met werk te maken.
(En je zult het vast niet zo bedoelen, maar door die opmerking voel ik me alsnog een beetje een faalhaas, maar dat zit tussen mijn oren :'))

Ik wil mevrouw cactus even een hart onder de riem steken, wat een zware periode gaan jullie nu in. Sterkte :* :*

En ook een dikke knuffel voor jufmariska, kwak, en alle anderen die er ook doorheen zitten. :*

En voor iedereen trouwens, want iedereen is lief. O+
disclaimer
  dinsdag 22 maart 2016 @ 14:09:36 #134
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_160858936
Wat lees ik nu SQ ;( sterkte! Zowel privé als werk :*
  dinsdag 22 maart 2016 @ 14:19:03 #135
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160859176
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 14:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat gaat het ook wel, alleen niet met een stervende moeder er bij... Het feit dat ik nu crash heeft niet direct met werk te maken.
(En je zult het vast niet zo bedoelen, maar door die opmerking voel ik me alsnog een beetje een faalhaas, maar dat zit tussen mijn oren :'))

Ik wil mevrouw cactus even een hart onder de riem steken, wat een zware periode gaan jullie nu in. Sterkte :* :*

En ook een dikke knuffel voor jufmariska, kwak, en alle anderen die er ook doorheen zitten. :*

En voor iedereen trouwens, want iedereen is lief. O+
Wel heel geen faalhaas ben jij! De helft van jouw 'werk' speelt zich nu elders af, en dat is helemaal niet raar. Heel veel sterkte, en een goeie beslissing denk ik. Ik denk aan je :*

En ook aan Mw en Mrs Cactus :*

En aan de andere mama's die het moeilijk hebben met zichzelf en de wereld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_160859759
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 14:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat gaat het ook wel, alleen niet met een stervende moeder er bij... Het feit dat ik nu crash heeft niet direct met werk te maken.
(En je zult het vast niet zo bedoelen, maar door die opmerking voel ik me alsnog een beetje een faalhaas, maar dat zit tussen mijn oren :'))
Dat bedoel ik inderdaad niet. Heus geen faalhaas!
Maar eerder voelde ik me een beetje een faalhaas omdat het bij mij niet ging en bij jou dus juist heel goed. Bij mij ging het niet door werk wat niet leuk was door reorganisatie en door kind wat max 2 uur achter elkaar sliep (en onbegrip vanuit werk: "dan doe je je kind toch gewoon 4 dagen/week uit logeren!"). Maar soms lijkt het dat anderen alles aankunnen terwijl dat lang niet altijd zo is. Vind het juist heel goed dat je (h)erkent dat het niet gaat en dat dus aangeeft.
Maar het staat er misschien niet zo duidelijk, excuus..
  dinsdag 22 maart 2016 @ 15:59:10 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_160861538
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 14:46 schreef watmoetikkiezen het volgende:

[..]

Dat bedoel ik inderdaad niet. Heus geen faalhaas!
Maar eerder voelde ik me een beetje een faalhaas omdat het bij mij niet ging en bij jou dus juist heel goed. Bij mij ging het niet door werk wat niet leuk was door reorganisatie en door kind wat max 2 uur achter elkaar sliep (en onbegrip vanuit werk: "dan doe je je kind toch gewoon 4 dagen/week uit logeren!"). Maar soms lijkt het dat anderen alles aankunnen terwijl dat lang niet altijd zo is. Vind het juist heel goed dat je (h)erkent dat het niet gaat en dat dus aangeeft.
Maar het staat er misschien niet zo duidelijk, excuus..
Nee, wat ik al zei, da's mijn eigen fucked up gedachtengang ;) en jij bent ook heul geen faalhaas! :* Situaties vergelijken is toch altijd als appels en peren... elk mens is anders, elke situatie is anders. En we zijn allemaal ook maar gewoon mensen uiteindelijk ;)
disclaimer
pi_160862411
SQ, heel wijze beslissing en echt niet meer dan normaal in deze situatie. Veel sterkte. :* .

Hier staat de dag een beetje in het teken van de aanslag in Brussel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160863017
Oh kwak maar dat is ook superleuk, lekker er op uit! Als ik binnen zou blijven met W worden we allebei heel chagerijnig :'). Hij van het binnen zijn, ik van zijn gepiep. Dus gaan we 1 a 2x pd naar buiten, op dit moment meestal naar de speeltuinen in de buurt.

Ik heb een kaartje gekocht voor sealife vandaag, gaan we volgende week wel eens even pinguins kijken denk ik O+. #nukanhetnog :')
  dinsdag 22 maart 2016 @ 17:33:39 #140
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160863595
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 17:06 schreef Crumpette het volgende:
Oh kwak maar dat is ook superleuk, lekker er op uit! Als ik binnen zou blijven met W worden we allebei heel chagerijnig :'). Hij van het binnen zijn, ik van zijn gepiep. Dus gaan we 1 a 2x pd naar buiten, op dit moment meestal naar de speeltuinen in de buurt.

Ik heb een kaartje gekocht voor sealife vandaag, gaan we volgende week wel eens even pinguins kijken denk ik O+. #nukanhetnog :')
Het zou ook zo vanzelfsprekend moeten zijn Crump, maar voor mij is het elke week weer een overwinning, ik deed het dus eerst bijna nooit, terwijl ik er nu wel van geniet op het moment zelf.

Nu was de middag binnen eigenlijk ook te lang, zonder slaaps, maar ik trok nog een keer naar buiten echt niet :@
Kwak
  dinsdag 22 maart 2016 @ 17:35:58 #141
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160863640
Heftig Franny, ik was ook blij toen ik de 'ben veilig' berichtjes op FB zag van drie Brusselse kennissen/vrienden.

Twee vriendinnen zouden vanavond vanaf Zaventem naar Japan vliegen, een van hen woont in Bru en werkt bij de Raad van Europa... Ben heel blij dat ze niet in de metro naar haar werk zat.
Kwak
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:34:53 #142
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_160866967
Mijn lieve N heeft de 6e ziekte. Vlekkie. Hopelijk slaat het L over.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160867014
Aggossie arm meiske. Beterschap lieve N.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 22 maart 2016 @ 19:44:07 #144
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160867328
Oh zo sneu zien ze er dan uit! Beterschap!
Kwak
pi_160867564
O dat ziet er wel heel sneu uit zeg. Beterschap!
pi_160867764
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 17:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Het zou ook zo vanzelfsprekend moeten zijn Crump, maar voor mij is het elke week weer een overwinning, ik deed het dus eerst bijna nooit, terwijl ik er nu wel van geniet op het moment zelf.

Nu was de middag binnen eigenlijk ook te lang, zonder slaaps, maar ik trok nog een keer naar buiten echt niet :@
zo vanzelfsprekend is het hier ook niet altijd hoor, maar nu het weer mooier wordt is de drempel wel veel kleiner. Supergoed dat je het wel gewoon doet nu, want het is zo fijn om ze zo te zien genieten O+ !

Och arme N! beterschap Shop!
pi_160868272
:W ik hoor hier sinds gisteren! Ongelooflijk dat mijn sloopkogel al 1 is!

:* SQ wat een ontzettend sterke beslissing van je!

Lieve Cactussen ik hoop dat vandaag mee is gevallen en dat alles wat hierna komt lichter is ipv zwaarder :*

Beterschap voor N. Ze was al niet zo fit tijdens haar verjaardag toch?
pi_160869866
Ik merk dat Brussel me ook aangrijpt.
Het is voor een groot deel de reden dat ik dichterbij huis wil werken. De dreiging is ook de reden dat ik niet heb gekozen voor een kinderdagverblijf bij mijn werk ook al zou dat me veel tijd schelen.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 20:56:03 #149
335643 faptist
Maakt fouten
pi_160870243
Even inbreken voor SQ
een hele dikke :*
pi_160871429
Yeah mede SloopKogel has arrived :D *O*

Ochjee Shop je meisje, hoop dat het hierbij blijft :*

Sq :*
Luister goed naar de wijze woorden van MevrC!
pi_160871675
Cholula welkom mrt je sloopkogel *O*

Beertje Boaz is stuk ofzo -O-
Altijd een beste slaper geweest.. maar momenteel is er geen land mee te bezeilen lijkt het wel. Vannacht maar in het campingbedje bij ons op de kamer. Misschien dat dat beter gaat omdat ie zich dan veilig voelt ofzo.. kweet hrt anders ook niet :?
pi_160872181
Welkom nieuwe dreumesmama's!
En beterschaps voor N -O-
En nog een :* voor SQ! En voor op-pad-Kwak :*
En toitoitoi Twink!

J was vrij vandaag, dat was fijn! Ik was vanmorgen op de koffie bij LadyBlack en mini O+ En vanmiddag met z'n 3en naar de ballenbak geweest, uk had het naar z'n zin :+ En verder staat mijn tas klaar, want ik ga 2 nachtjes weg, echt!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 22 maart 2016 @ 21:46:55 #153
344469 Amsel
zonder t
pi_160872669
Geniet ervan JM, hopelijk doet het je goed.

CNN zond net een filmpje uit van de metro in Brussel vandaag met geluid, en er huilde een kindje net zoals dreumes doet als ze in paniek is. En toen brak ik en zat ik opeens heel hard te huilen voor de tv. Zullen ook de hormonen zijn, maar jemig jongens, onze kinderen horen op te groeien in een veilige wereld zonder deze ellende :{
pi_160872855
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:46 schreef Amsel het volgende:
Geniet ervan JM, hopelijk doet het je goed.

CNN zond net een filmpje uit van de metro in Brussel vandaag met geluid, en er huilde een kindje net zoals dreumes doet als ze in paniek is. En toen brak ik en zat ik opeens heel hard te huilen voor de tv. Zullen ook de hormonen zijn, maar jemig jongens, onze kinderen horen op te groeien in een veilige wereld zonder deze ellende :{
Daar werd ik ook oprecht misselijk en verdrietig van Amsel. En dat hormoonloos.
Net als dat filmpje van het vliegveld dat je een moeder met beduusd jochie ziet zitten tegen een balie, of een lege buggy en een vader ziet rennen met kind in zijn armen ;(
pi_160872950
Ik kijk zo min mogelijk nieuws... ik lees op internet wel 1x per dag maar verder... het heeft voor mij geen toegevoegde waarde atm... ik raak er alleen maar verdrietig en naar van...
Dus uit zelfbescherming veel netflix. :P
S. 2014
J. 2016
pi_160873944
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:46 schreef Amsel het volgende:
Geniet ervan JM, hopelijk doet het je goed.

CNN zond net een filmpje uit van de metro in Brussel vandaag met geluid, en er huilde een kindje net zoals dreumes doet als ze in paniek is. En toen brak ik en zat ik opeens heel hard te huilen voor de tv. Zullen ook de hormonen zijn, maar jemig jongens, onze kinderen horen op te groeien in een veilige wereld zonder deze ellende :{
Ja, dat filmpje kreeg ik ook mee, en dat is inderdaad een herkenbare huil. Uit zelfbescherming kijk ik verder dan ook geen filmpjes meer en beelden van de gebeurtenissen. Ik lees de krant wel. Ik raak helemaal van mijn padje als ik zulke dingen echt binnen laat komen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160874541
Oh ik dacht al dat het aan mijn hormonen lag dat ik zat te huilen bij het journaal. Het is zo erg. Ik bedacht me ook: als m'n kinderen straks wat ouder zijn en ze vragen wat er is gebeurd.. Wat zeg je dan? Dit valt toch niet uit te leggen :{ .
pi_160879171
Ik zag deze voorbijkomen:

Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160879986
Ik merk ook dat ik het een beetje buiten de deur houd nu. Sowieso wil ik niet dat W iets ziet/hoort over dit soort toestanden, dus het nieuws gaat hier pas aan als hij naar bed is. Verder zoek ik het ook niet op want het sluit zo ontzettend niet aan bij mijn kleine jongetjes wereld momenteel :? -O-..
  woensdag 23 maart 2016 @ 09:21:31 #160
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160880272
Ik kijk en lees ook bewust niet teveel erover. Merk dat ik me dan alleen maar zorgen ga maken in wat voor wereld ik mijn kind(eren) heb neergezet. Zoveel haat... En ik vrees dat dit nog maar het begin is van een lange strijd. Ik ga wel onder mijn steen zitten.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 23 maart 2016 @ 09:27:13 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_160880360
Ik denk dat het toch wel ergens iets hormonaals is want ik weet nog dat die MH17 neer ging en dat ik echt wekenlang compleet van slag was, maar ja, zwanger. Nu vind ik het óók erg, maar ik kan er wel gewoon naar kijken, ik wil me er ook absoluut niet voor verstoppen en ik hou Mauwtje er ook niet van weg ofzo. Dit is nou eenmaal ook een stukje van onze wereld. En daarna gaan we ook weer gewoon NÈHTU (nijntje) kijken.

Cholula, welkom en nog van harte gefeliciteerd met je leuke Frits O+

En de wereld heeft ook nog wel leuke kanten want ik kreeg gewoon zomaar salarisverhoging gisteren :') Dus zo'n faler ben ik niet.
En ik heb het foto-album eindelijk besteld. Ik vond het zo godsonmogelijk duur maar anderszijds, als je vroeger 70 pagina's moest vullen met foto's was je waarschijnlijk hetzelfde bedrag kwijt (aan fotorolletjes, ontwikkelen, afdrukken, album kopen.)
Maar toch had ik in mijn hoofd dat dat goedkoper was. Nu snap ik ook wel waarom ons XXL vinyl trouwalbum 300 euro kostte :')

[ Bericht 37% gewijzigd door SQ op 23-03-2016 09:33:12 ]
disclaimer
  woensdag 23 maart 2016 @ 09:30:52 #162
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160880406
SQ verstandig om even gas terug te nemen, andere dingen zijn echt even belangrijker :*

Cactus heel veel sterkte voor jou en je vrouw :*

I aan de wandel *O*

Beterschap voor shop met vlekjesdreumes ;(
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 23 maart 2016 @ 09:34:28 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_160880446
Oh ja, beterschap aan kleine N van shop. En had ik al gejuicht voor de stapjes van I? In elk geval wel IRL maar misschien nog niet hier ;)

Hoeveel foto's / pagina's stoppen jullie zo gemiddeld in een album?
disclaimer
pi_160880847
300 vind ik nog best goedkoop, of ik koop mijn trouwalbums bij heul dure drukkers :@

En ik ga btw ook niet met L voor het journaal zitten hoor, maar zoals sq ook zegt: als hij er zijdelings iets van meekrijgt dan is dat zo.

Verder heel benieuwd in hoeverre hij merkt dat ik 2 1/2 dag weg ben niet echt vermoed ik :+ :')
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:00:33 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_160880870
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 09:59 schreef JufMariska het volgende:
300 vind ik nog best goedkoop, of ik koop mijn trouwalbums bij heul dure drukkers :@

En ik ga btw ook niet met L voor het journaal zitten hoor, maar zoals sq ook zegt: als hij er zijdelings iets van meekrijgt dan is dat zo.

Verder heel benieuwd in hoeverre hij merkt dat ik 2 1/2 dag weg ben niet echt vermoed ik :+ :')
Ik hoop dat het je goed doet meid! Enne... geen verwachtingen en "moeten" genieten he! :*

(misschien was 300 vanwege de package deal dan. We hadden natuurlijk ook een reportage en een loveshoot enzo)
disclaimer
pi_160880932
Tnx :*

En uhuh, is bij mij ook hoor! Maar dan nog starten de boeken bij 400 :+ Maar inkoop ook al +-250/275, met lager bedrag verdien ik er niks meer op terwijl er wel veel werk in zit.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160881193
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 09:59 schreef JufMariska het volgende:
300 vind ik nog best goedkoop, of ik koop mijn trouwalbums bij heul dure drukkers :@

En ik ga btw ook niet met L voor het journaal zitten hoor, maar zoals sq ook zegt: als hij er zijdelings iets van meekrijgt dan is dat zo.

Verder heel benieuwd in hoeverre hij merkt dat ik 2 1/2 dag weg ben niet echt vermoed ik :+ :')
Ik vind dat bij een dreumes nog wel een ander verhaal. Toen de oudste rond de 2 was, riep hij enthousiast: kijk grasmaaier!! bij het zien van tankwagens in oorlogsgebied. Prima joh. Maar inmiddels wil hij echt goede uitleg als hij eens per ongeluk een foto in de krant ziet van een oorlogsgebied, bebloede mensen, verdronken kinderen. En als ik eerlijk uitleg geef (op zijn niveau, maar ik kom echt niet weg met 'dat kindje wilde even zwemmen', zeg maar) merk ik dat het toch in zijn hoofd blijft zitten, het hem raakt. Daar vind ik hem nog veel te jong voor. Dus ik houd hem redelijk bewust weg van dit soort berichten.

En JM, ik hoop dat je goed kan uitrusten de komende dagen :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_160881194
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 09:59 schreef JufMariska het volgende:

Verder heel benieuwd in hoeverre hij merkt dat ik 2 1/2 dag weg ben niet echt vermoed ik :+ :')
Hoe bedoel je dit nu? Natuurlijk merkt hij dat je er niet bent!? Of heb je dat juist liever niet?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160881246
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:18 schreef Phaidra het volgende:

Ik vind dat bij een dreumes nog wel een ander verhaal. Toen de oudste rond de 2 was, riep hij enthousiast: kijk grasmaaier!! bij het zien van tankwagens in oorlogsgebied. Prima joh. Maar inmiddels wil hij echt goede uitleg als hij eens per ongeluk een foto in de krant ziet van een oorlogsgebied, bebloede mensen, verdronken kinderen. En als ik eerlijk uitleg geef (op zijn niveau, maar ik kom echt niet weg met 'dat kindje wilde even zwemmen', zeg maar) merk ik dat het toch in zijn hoofd blijft zitten, het hem raakt. Daar vind ik hem nog veel te jong voor. Dus ik houd hem redelijk bewust weg van dit soort berichten.
Ja, dat heb ik nu ook, Phaidra. Het begint me steeds meer op te vallen hoeveel I oppikt. Zeker nu ze steeds beter gaat praten. In haar bedje 's ochtends zit ze vaak tegen haar knuffels te praten en dan hoor je allerlei zaken voorbij komen. Soms hoor ik mezelf letterlijk terug of ze is bezig met verwerken van dingen die ze heeft gezien en gedaan. Ik onderschat echt niet meer wat er allemaal in dat hoofdje omgaat en ik vind haar nog te klein om dit soort gebeurtenissen een plekje te geven.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160881349
Goed dat je er een paar dagen tussenuit kan JM...helaas is het wat troosteloos weer hier :+

Fijn SQ dat je in deze ontzettend roerige tijd kunt minderen op je werk. Prioriteiten liggen nu heel anders. Sterkte.

MevrCactus, ik denk aan jullie :*

Kwak, had nog niet gereageerd, maar heel gied dat je een eerste stap gezet hebt. Hoop dat je toch niet heel lang op vervolg hoeft te wachten. Eropuitgaan met Melba op je vrije dag klinkt als een goed plan. Bij mij hielp de structuur van zwemmen met M op m'n vrije dag. Ondertussen wordt m'n vrije dag ingedeeld met haar activiteiten ;) oh ja en zorg voor m'n dreumes.

Ze is zo leuk O+. Wilde net op de stoel van d'r zus zitten met fruit eten en toen ik een boodschappenlijstje ging schrijven wilde ze ook pen en papier :D. Verder bouwt ze heerlijk duplotorens en komt tegenwoordig netjes om 'koekuh' vragen. Hoe ze erbij komt om 'drinken' zo te noemen, geen idee!

Zijn er trouwens nog mama's van kleine dreumesmeisjes op zoek naar kleertjes? Wie weet dat dat me helpt. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En welkom nog voor alle nieuwe dreumessen die afgelopen week hun eerste verjaardag hebben gevierd! *O*
pi_160881490
Woei spannend Kursor *O* ... Vind het knap van je!

Ik was gisteren toevallig vrij en ik heb via internet wel het nieuws gevolgd. Bewust niet de tv aangezet want ik wil mijn kinderen er inderdaad niet mee confronteren, met al dat geluid en die beelden van bloedende mensen enzo.

Nou, Beertje Boaz heeft dus vannacht op onze kamer 'geslapen'. De pieps waren er nog wel, misschien nog wel meer als afgelopen nachten. Verschil was dat ik nu gelijk kon zeggen: 'sssst stil maar mama is bij je', en dat hij vervolgens weer verder tukte. Maar dat gebeurde zo'n beetje ieder uur dus :{ ... Echt geen idee wat er met hem loos is. Het zal wel een faaaaaaaaaaaase zijn :O .. Maar zolang het niet beter gaat laat ik hem mooi bij ons op de kamer, want heb geen zin om iedere keer uit bed te moeten of dat hij de hele tent bij elkaar huilt.
pi_160881793
Ik haak ook weer half aan...

Welkom Cholula! *O* Goed gevierd?
Sterkte SQ! Is je moeder nog thuis momenteel?

Ik kan ook niet zwanger niet meer tegen kinderleed. Het eerste waar ik gisteren dacht was ook of er kinderen bij waren. R snapt er vast nog niks van, maar ik zet het liever even af als zij rondloopt.

Iemand nog tips tegen klimmers? Hadden we zo'n leuk stoeltje en tafeltje gekocht, moet ze er natuurlijk bovenop staan. :(
pi_160881797
Hoop voor je dat het inderdaad een fase is Twinkle. Heeft hij geen fysieke ongemakken?

Wat te doen met het nieuws weet ik ook niet. M'n oudste, bijna 6, krijgt tot nu toe nog erg weinig mee van het nieuws. We kijken nauwelijks journaal als zij wakker is, in huis staat haast nooit de radio aan, alleen in de auto pikt ze soms wat op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:50:47 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_160881839
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:47 schreef ingee het volgende:
Ik haak ook weer half aan...

Welkom Cholula! *O* Goed gevierd?
Sterkte SQ! Is je moeder nog thuis momenteel?

Ik kan ook niet zwanger niet meer tegen kinderleed. Het eerste waar ik gisteren dacht was ook of er kinderen bij waren. R snapt er vast nog niks van, maar ik zet het liever even af als zij rondloopt.

Iemand nog tips tegen klimmers? Hadden we zo'n leuk stoeltje en tafeltje gekocht, moet ze er natuurlijk bovenop staan. :(
vastbinden, of de enkels aan elkaar tapen :)

Mama blijft thuis. Ze gaat alleen nog even weg om geprepareerd te worden tzt. Maar doodgaan en alles wil ze thuis.

Kursor, wat goed van je! En maak je nog niet te druk over dingen die tien stappen verder zijn, eerst de eerstvolgende stap nemen. Je kunt het :*
disclaimer
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:52:00 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_160881859
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:48 schreef Kursor het volgende:
Hoop voor je dat het inderdaad een fase is Twinkle. Heeft hij geen fysieke ongemakken?

Wat te doen met het nieuws weet ik ook niet. M'n oudste, bijna 6, krijgt tot nu toe nog erg weinig mee van het nieuws. We kijken nauwelijks journaal als zij wakker is, in huis staat haast nooit de radio aan, alleen in de auto pikt ze soms wat op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van twee keer taart op een middag oog je natuurlijk niet acuut 15 kilo zwaarder he :')
Maar wel naar, als je dat soort vragen krijgt. Bén je afgevallen?
disclaimer
pi_160881991
Afgelopen negen maanden heb ik m'n gewicht juist stabiel kunnen houden. Helaas is kilo's erbij nog niet gelukt. Mogelijk doordat ik ondertussen wel weer goed kan sporten en m'n oude beweegpatroon dat de verdeling nog ongunstiger uitvalt dan eerder het geval was. M'n net nieuwe broeken zijn eigenlijk ook alleen nog maar oké met riem. Ik denk ook dat in m'n fysiek de vermoeidheid goed af te lezen is en dat dat niet meehelpt.
pi_160882430
Inge Boaz is ook een klimmer :X
En eerlijk? Ik word er soms een beetje moe van. Soms laat ik hem maar gewoon zijn gang gaan want waarschuwen dat ie zich flink kan bezeren helpt gewoon niet. Dus soms denk ik: misschien dat je er gewoon vanzelf achter moet komen dat sommige acties niet zo handig zijn. Heel anders als toentertijd bij grote zus, die deed dat niet.

En kursor nee lichamelijk heb ik hem al een paar keer goed bekeken maar ik kan echt niks ontdekken. En ik wil hem ook niet overstuur laten huilen snachts door erniet naartoe te gaan. Dus voor nu is deze oplossing te doen en dan hoop ik maar dat ie snel weer wat vertrouwen heeft ofzo dat lekker slapen echt fijn is.

Sq wat gaat het hard ineens :* :'(
pi_160882562
Oei Inge! Mijnes klimt uberhaupt nog niet, maar ik denk dat ik er zoveel mogelijk in mee zou gaan. Klimmen is even een hot item (en wees eerlijk, dat is toch ook veel leuker dan gewoon aan tafel zitten?) en als dat ontdekt is, houdt ze er misschien vanzelf weer mee op.

Ik heb een hardleerse dreumes wat betreft contact met de katten. We waarschuwen, halen hem steeds weg en leiden af, maar het is al 3x gebeurd dat we toch te laat waren en hij een haal te pakken had. En toch steeds weer ernaartoe he. :').
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 23 maart 2016 @ 11:31:07 #179
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_160882612
:* voor SQ

R een klimmer, ik ben bang dat L ook zo wordt. Die staat af en toe al op de loopkar. Vorige week op een kartonnen doos geklommen en gaan staan en zitten. Geen idee wat er tegen te doen. Tot nu toe laat ik het maar.

Brussel, daar vliegen sv en vrouw steeds van en naartoe als ze weer naar NL komen. Toch best schrikken dat het dichtbij gebeurd. Tv staat hier niet veel aan, dus L en N krijgen er niet veel van mee. Niet dat ze het al begrijpen.

JufM, L zal vast wel merken dat je weg bent. Dan reageert hij vast heel blij als je er weer bent! Veel plezier alvast.

Lopende I *O*

N slaapt nu al 2,5 uur. Hopelijk knapt ze op!
L kan nu zelf kiekeboe spelen O+
Ze tilde vanmorgen mijn jurk voor haar gezicht en deed hem weer naar beneden en dat een aantal keer. L sliep vannacht ook tussen ons in, want ontroostbaar gisteren avond. Denk een tandje dat door komt. Eigenlijk hebben ze daar nooit zoveel last van, maar ik weet niet wat het anders is. En dit was de 2e avond op rij. Ze lag vannacht overdwars op bed. Met haar hoofd op het kussen van J. O+ wel schattig om te zien. Ook al slaap ik dan veel slechter. En dan dat vrolijke koppie als ze wakker wordt.
pi_160882723
Katten knijpen doet ze ook ja! En draaaama als ze niet binnen 5 sec haar zin krijgt. :'(
Dan staat ze te schreeuwen en wijzen naar 'iets' en maar nee schudden en huilen als ik dan het verkeerde pak.
Verder is ze best leuk hoor!

O ja en slapen. :( Wat zou het makkelijk zijn als ze niet in slaap geknuffeld hoefde te worden.

Maar ik trek de bubbeltjesfolie maar weer tevoorschijn voor mijn klimgeit.
pi_160882850
Phai, hardleers zijn ze allemaal toch? Die van mij moet en zal naar de schommel als er iemand anders in zit. Het liefst gewoon helemaal er onder zodat hij een schommel op zijn hoofd krijgt :') niet weg te branden! Dus ik zit erbij en hou hem vast.

Nieuwe feature hier is dat hij zelf uit de wagen komt, superhendig sjiek :7. Wel is het zelf de trap oplopen nu in staking ofzo want hij wil alleen nog maar de trap áf, en daarmee komen we nooit bij zijn bed. :') ook wil hij niks liever dan de oven aanzetten en heel hard huilen als het niet mag (duh).. x 1000. -O-

Verder vrolijk! Morgen komt R thuis, we hebben het overleefd 8-) .
pi_160883009
quote:
5s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:18 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit nu? Natuurlijk merkt hij dat je er niet bent!? Of heb je dat juist liever niet?
Ik bedoel vooral: hij kan heel sneu zijn als ik wegga, maar zodra ik uit het zicht ben (bij kdv of opa & oma bijv) is er niet zo veel meer aan de hand. Ik vermoed dat hij nog weinig besef van tijd heeft, dus niet echt door heeft of ik een uur, dag of 2 dagen niet in de buurt ben. Hij is ook wel 'gewend' om zo nu en dan uit logeren te gaan, dus heeft me al vaker 1 of 2 nachten niet bij zich gehad, nu is hij thuis met J (en op kdv), ben benieuwd of dat anders is. En hij is vast zeker wel weer blij om me weer te zien, ik krijg denk ik extra veel snotkusjes vrijdag O+

Klimmen: wij proberen 'm wel van de tafel te houden, maar dat vraagt tot nu toe een lange adem ;) En katten: dat gaat wel goed. De ene loopt zelf weg (evt naar boven/zolder, daar kan uk niet heen) en de ander vindt het meeste wel prima O+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160883173
JM, W "mist" zijn papa nu wel hoor. Tis niet een pijnlijk gemis heb ik het idee, maar hij zoekt hem soms wel. Hij zal idd ook nog niet zo'n besef van tijd hebben, maar dat het anders is weet hij wel. Straaalend tijdens papaskype ook O+ inclusief kusjes voor de telefoon - maar de verbinding in zijn hotel is zo slecht dat het daarna niet meer is gelukt. nog 1 nachtje slapen! *;
pi_160884488
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:47 schreef ingee het volgende:
Ik haak ook weer half aan...

Welkom Cholula! *O* Goed gevierd?
Sterkte SQ! Is je moeder nog thuis momenteel?

Ik kan ook niet zwanger niet meer tegen kinderleed. Het eerste waar ik gisteren dacht was ook of er kinderen bij waren. R snapt er vast nog niks van, maar ik zet het liever even af als zij rondloopt.

Iemand nog tips tegen klimmers? Hadden we zo'n leuk stoeltje en tafeltje gekocht, moet ze er natuurlijk bovenop staan. :(
Ja herkenbaar. Wij hadden IKEA stoeltje en tafeltje gekocht en een van de eerste dingen wat hij deed was erop staan. Heb er kussens om heen gelegd, en probeer maar. Wel aangegeven dat hij op knieën moest gaan zitten. 1x geloof ik, Max 2x ervan af gekiept, op de kussens, en het was klaar. Even uitproberen en het is niet meer zo interessant.

Jm veel plezier met je reisje!

Fijn sq van je loon! En heb je je babyboek al af? Ik nog lang niet. Heb 50 foto's per maand, kom denk ik op 180 pagina's uit. Zal euro of 50 gaan kosten.

Wat een nieuws van Brussel. Mijn eerste gedachte was ook, zijn er kindjes bij? Grijpt mij enorm aan maar ik kan er ook tijden naar blijven kijken, verdoofd :'(

Kursor, vervelende opmerkingen kreeg je! Ik krijg soms wel dat ik ielig ben. Als ik naar mijn buik kijk, zie ik een 20 weken oude zwangere buik ongeveer :@ en zonder baby ja. Nou ja, een week niet eten door griep nu helpt mee denk ik, maar dat wordt straks weer bunkeren. Waar al mijn vet blijft, buik en benen zien mensen niet denk ik dan.

Fijn crump dat hij weer thuiskomt! Zal best pittig zijn geweest zo nu en dan lijkt me.

[ Bericht 6% gewijzigd door Hilmo op 23-03-2016 13:15:20 ]
pi_160884544
De telefoon krijgt hier ook kusjes tijdens de weken weg van papaLou O+ :Y

Klimmen: ik laat haar gewoon gaan. Als ze via haar stoel haar tafel op klimt, prima. Ze snapt hoe ze er veilig af kan en doet dat meestal ook.
Meestal.

Tot nu toe nog geen brokken *klopt af*
pi_160884792
Hahahahaha skittles, wat een leuk kind O+ :D en zo herkenbaar. Gillen van de lach bij zo'n val en lekker staan te kletsen boven op de tafel.

Ze leren het zo het beste. Bij ons paar keer flinke smak maar dat viel best mee.
pi_160884814
I had in ieder geval wel door dat Baard er laatst een week niet was. Vooral tijdens het avondeten. Normaal gesproken komt Baard thuis als wij aan tafel zitten, en I wees nu steeds naar de achterdeur. Maar papa kwam niet. ;(. ;). Hoe dan ook, JM, ik hoop dat je veel mooie dingen ziet, hoort en voelt, de komende dagen. Fijne trip!

SQ, wat een dappere en goede beslissing om minder te gaan werken. Wat een ontzettend zware tijd moet dit voor je zijn.

Nieuws kijk ik niet. Ik lees het wel, en ik hoor het op de radio, maar zodra ik er beelden bij zie ga ik janken. In elk kindje zie ik I.

Lou. O+. Wat een lekker ding. Geen tips voor klimgeitjes verder, I is niet zo'n klimmer. Het enige waar hij op klimt, is de schommelstoel. Daar kan ik wel mee leven.

Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 23 maart 2016 @ 13:21:23 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_160884839
180 pagina's voor 50 euro kwak???

Wat doe ik verkeerd :')!!! Ik kom met 70 pagina's aan 100 euro _O-
disclaimer
pi_160884943
Het fotoboek van I's eerste jaar telt 24 pagina's. Flutmoeder. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 23 maart 2016 @ 13:27:47 #190
73386 Fazz
onderweg
pi_160884961
Nog geen fotoboek van F's eerste jaar. Flutmoeder x 2 O+
  woensdag 23 maart 2016 @ 13:29:20 #191
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_160884997
Wij hebben ook een klimmer. Overal moet op gestaan worden en geklommen worden :( Haar bijnaam is nu Evel Knievel. Tot nu toe gaat het meestal wel goed, al was vanochtend een drama dag. Eerst van het bed gevallen en met babyzwemmen loopt ze zo hup van de kant het zwembad in :o :'( ze was er zelf niet echt van onder de indruk.
  woensdag 23 maart 2016 @ 13:32:51 #192
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160885067
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
180 pagina's voor 50 euro kwak???

Wat doe ik verkeerd :')!!! Ik kom met 70 pagina's aan 100 euro _O-
Hilmo ;)

Ik heb foto's los geplakt. Denk ca. 50 euro alleen al aan nabestellingen en dan nog de uren die ik erin stop met plakken... (eh er niet instop met niet plakken bedoel ik :') )

En nog even een dikke (ze zei dikke :') ) kroel voor jou :*
Kwak
  woensdag 23 maart 2016 @ 13:34:35 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_160885105
Haal ik serieus kwak en Hilmo door elkaar ;(
Need a break :@ :')

Springlou O+ eeee teee!
En I in zijn troon O+
disclaimer
pi_160885160
Oh trouwens nog dikke jompels voor stappende I *O* !

Ja "een tweeee" BOEM!

Ik moet nog foto's gaan sorteren, uitzoeken en dan kan er nagedacht worden over een fotoboek :')
  woensdag 23 maart 2016 @ 13:38:17 #195
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_160885172
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 21:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Cholula welkom mrt je sloopkogel *O*

Beertje Boaz is stuk ofzo -O-
Altijd een beste slaper geweest.. maar momenteel is er geen land mee te bezeilen lijkt het wel. Vannacht maar in het campingbedje bij ons op de kamer. Misschien dat dat beter gaat omdat ie zich dan veilig voelt ofzo.. kweet hrt anders ook niet :?
Hier ook een stukke bijna peuter.. :{
Normaal sliep ze aan 1 stuk zo 12 uur door, maar nu wordt ze ergens in de nacht wakker om vervolgens een tijd te gaan liggen spoken. Ze huilepiepst dan wel maar als we gaan 'kijken' wil ze kusje geven en is het 'waf waf', en laat ze der hondje zien. Ook roept ze steeds uit uit of licht aan. Dus ze neemt ons gewoon in het oo-tje.. Ze zit dan zo *) met een dito blik. Ik laat der gewoon in bed liggen, want ze valt uiteindelijk wel weer in slaap. Heerlijk! Ik sta ook al 2 dagen op met hoofdpijn. :{

Hier ook zo'n Stuntpiloot die zich de laatste dagen lekker in de kussens op de bank 'stort' dikke lol maar onze harten gaan op hol..

Nu maar in orde maken voor mijn sollicitatiegesprek straks :X

Beterschap voor alle zieke mupsen en hallo nieuwe dreumesjes :* :W

En succes en sterkte met de kuren Cactusvrouwen :*

[ Bericht 1% gewijzigd door Rijstebuiltje op 23-03-2016 13:43:31 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_160885190
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:29 schreef snoenk het volgende:
Wij hebben ook een klimmer. Overal moet op gestaan worden en geklommen worden :( Haar bijnaam is nu Evel Knievel. Tot nu toe gaat het meestal wel goed, al was vanochtend een drama dag. Eerst van het bed gevallen en met babyzwemmen loopt ze zo hup van de kant het zwembad in :o :'( ze was er zelf niet echt van onder de indruk.
:o wat schrikken! Doet je hart het nog een beetje?
pi_160885453
Fotograaf en nog geen fotoboek van L's eerste jaar :') flutmoeder x3!

En jullie stef stuntpilootjes!! Aargh :)

Tnx y'all, we gaan het zien. We zijn allebei onregelmatig thuis, dus wie weet 'helpt' dat een beetje. Ik zit vooralsnog op brak treinwifi m'n werkmail bij te werken, héérlijk ontspannen :') :D
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  woensdag 23 maart 2016 @ 14:09:34 #198
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_160885759
Jm veel plezier!

Sq :*

Jeej voor thuiskomt R *O* .

Fotoalbum, ik had met een dealtje 100 p voor 20¤ bij v. Daarna gewn boek meer gemaakt. Nu eerst bezig alle foto's in de cloud te krijgen. Als het huis af zou branden heb ik de belangrijkste materiele bezittingen in ieder geval nog.

Frans is ook een klimgeit/brokkenpiloot. Echt gevaarlijke dingen haal ik weg, zoals de opgeklapte ladder in de gang. Of de box om het stapelen van speelgoed en jezelf dan op de boxramd trekken tegen te gaan. En verder ach ja, lekker laten. Hij heeft nu ook een mega ei van de bedrand bij mijn moeder. Mooi paars is niet lelijk .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_160886202
W is nog wel redelijk voorzichtig geloof ik, op zo hard als frans op obstakels afrennen heb ik hem nog niet kunnen betrappen :') #lobbes.

[ Bericht 4% gewijzigd door Crumpette op 23-03-2016 14:43:11 ]
pi_160886364
Veel plezier JM. Hopenlijk kun je even lekker bijkomen. O+

Saar is ook een stef stuntpiloot, al maanden :') en soms gaat dat mis, weet ze dat ook weer. Bij echt gevaarlijke situaties die we niet kunnen weghalen, halen we haar weg.
Wij zijn wel van het ondervinden :P
S. 2014
J. 2016
  woensdag 23 maart 2016 @ 14:45:08 #201
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_160886444
Hier ook een flutmoeder. Vanaf 2011 niets meer bijgewerkt voor 3 kinderen. Onze middelste heeft nog net zijn eerste jaar...
Ben al wel aan het foto's uitzoeken als ik tijd heb.
pi_160886626
Have fun JM :*

S is ook een stunter. Gister nog op t kdv; klom ze in een bak waar speelgoed in had gezeten. Ze ging op de rand zitten waardoor ze achterover kukelde, viel op haar achterhoofd en de rand van de bak zo tegen haar neus aan. Gevolg een bloedneus en bult op haar kop.
En maar blijven lachen he :') gelukkig, mijn kleine bijna peuter O+
pi_160889577
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
180 pagina's voor 50 euro kwak???

Wat doe ik verkeerd :')!!! Ik kom met 70 pagina's aan 100 euro _O-
fotoboek-maken.NL, goedkope broertje van foto fabriek. Kwam prima uit de test en vooral budget geprijst. Wat een geld! Welke aanbieder heb jij dan? De meeste zijn enorm duur viel me op. Ik heb geen hoge eisen.
pi_160891490
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:50 schreef JufMariska het volgende:

[..]

Ik bedoel vooral: hij kan heel sneu zijn als ik wegga, maar zodra ik uit het zicht ben (bij kdv of opa & oma bijv) is er niet zo veel meer aan de hand. Ik vermoed dat hij nog weinig besef van tijd heeft, dus niet echt door heeft of ik een uur, dag of 2 dagen niet in de buurt ben. Hij is ook wel 'gewend' om zo nu en dan uit logeren te gaan, dus heeft me al vaker 1 of 2 nachten niet bij zich gehad, nu is hij thuis met J (en op kdv), ben benieuwd of dat anders is. En hij is vast zeker wel weer blij om me weer te zien, ik krijg denk ik extra veel snotkusjes vrijdag O+

Klimmen: wij proberen 'm wel van de tafel te houden, maar dat vraagt tot nu toe een lange adem ;) En katten: dat gaat wel goed. De ene loopt zelf weg (evt naar boven/zolder, daar kan uk niet heen) en de ander vindt het meeste wel prima O+
Ah, op die manier begrijp ik het heel goed. Ik dacht even dat je vanwege onzekerheid over jezelf dacht dat hij je wel niet zou missen of zo. ;) . Dat leek me geen fijne gedachtegang.

Toen I 16 maanden was, ben ik voor mijn werk tien dagen weggeweest. I had het toen af en toe wel over mama, volgens mijn vriend, maar liet verder niets blijken. Eigenlijk kwam de 'verwerking' of een soort terugslag pas toen ik weer thuis was. Toen moest er echt even tijd ingehaald worden voor haar. En dat was nog best lastig, vond ik, want zo'n reis is voor mij heel vermoeiend en bij thuiskomst werd ik meteen geclaimd. :X .

Maar, geniet van je dagen hier in het westen! O+ . :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  woensdag 23 maart 2016 @ 21:24:21 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_160896594
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 17:30 schreef Hilmo het volgende:

[..]

fotoboek-maken.NL, goedkope broertje van foto fabriek. Kwam prima uit de test en vooral budget geprijst. Wat een geld! Welke aanbieder heb jij dan? De meeste zijn enorm duur viel me op. Ik heb geen hoge eisen.
oh ik wel, dat zal schelen :') ik heb bij albelli besteld, die zijn altijd prachtig!

Deze komt in het 2016 album trouwens:




Mijn lieve zonnige voldemort O+

[ Bericht 23% gewijzigd door SQ op 23-03-2016 21:46:38 ]
disclaimer
  woensdag 23 maart 2016 @ 21:54:15 #206
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160897959
_O- mauwtje O+
Kwak
pi_160898037
Haha Mauw wat een legendarische blik _O-
Ik zou 'm op de kaft laten afdrukken O+
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:03:33 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_160898402
Never wake a sleeping baby :')
disclaimer
pi_160898922
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
Never wake a sleeping baby :')
Weten ze ook eens hoe het voelt :P
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:21:38 #210
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160899082
Hahaha Mauw :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:53:34 #211
73386 Fazz
onderweg
pi_160900210
Haha SQ :D Die mauw O+

Ik zag ook nog Loutje op de bank O+

Ik moest vanochtend zo hard lachen. We zitten erg in de 'MIJN' fase op dit moment.
Vanochtend dus, na het zwemmen stonden we onder de douche. F had z'n zwembroek al uit en naast hem stond een meisje van 2. Die was erg geïnteresseerd in F's piemel >:) Het bleef niet bij kijken, op een gegeven moment raakt ze hem aan met haar hand. F's reactie, echt priceless, 'MIJN PIEMEL', en hij draait zich abrupt om _O-
  woensdag 23 maart 2016 @ 23:11:35 #212
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160900813
Lol :D kijken of hij dat over 18 jaar ook nog roept
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160903337
Fazz :D wat zijn ze toch leuk O+ Behalve die van mij op dit tijdstip :(
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  donderdag 24 maart 2016 @ 05:57:42 #214
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_160903492
Mauwtje O+ geniale foto!!!
  donderdag 24 maart 2016 @ 07:07:51 #215
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_160903587
Mauw :) Heerlijk kind O+
  donderdag 24 maart 2016 @ 07:29:33 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_160903660
Groot gelijk hoor F! :D die is ook van jou!
disclaimer
pi_160903667
Hahaha F :D _O-

Mauw, wat ben je toch een vrolijkerd in de ochtend O+
pi_160903858
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 22:53 schreef Fazzoletti het volgende:
Haha SQ :D Die mauw O+

Ik zag ook nog Loutje op de bank O+

Ik moest vanochtend zo hard lachen. We zitten erg in de 'MIJN' fase op dit moment.
Vanochtend dus, na het zwemmen stonden we onder de douche. F had z'n zwembroek al uit en naast hem stond een meisje van 2. Die was erg geïnteresseerd in F's piemel >:) Het bleef niet bij kijken, op een gegeven moment raakt ze hem aan met haar hand. F's reactie, echt priceless, 'MIJN PIEMEL', en hij draait zich abrupt om _O-

_O- _O- Geweldig!!

En die Mauw... wat een heerlijk lekker ding is het he... het zonnetje in huis O+
pi_160904002
Mauw _O-
En F _O_ }) Geweldig!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  donderdag 24 maart 2016 @ 08:35:46 #220
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_160904155
:D :D :D mauw en f O+
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  donderdag 24 maart 2016 @ 08:45:38 #221
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_160904240
Mauw, lekker ding O+ !

F., geweldig _O-.
pi_160904314
Ik moest me inhouden om niet hardop te lachen om Mauw en F. tijdens mijn surveillance. :'). :D. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160904353
F. _O- _O- O+

En mauwtje! Vrolijke meid :D
S. 2014
J. 2016
  donderdag 24 maart 2016 @ 09:05:13 #224
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_160904372
Mauw en F _O- :)
pi_160906921
Ik kan alleen maar aansluiten bij de rest; _O- O+
  donderdag 24 maart 2016 @ 11:43:35 #226
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160906988
:D

Mijn peuter zei bij het zien van die foto van M: 'mama, die baby kijkt als een monster' O+
pi_160907051
:D mauw en F O+


Heeft hier iemand de gouden truc voor het aanhouden van de laarzen? :')
pi_160907070
Hahahaha die foto van Mauw!
  donderdag 24 maart 2016 @ 11:49:12 #229
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160907122
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 11:45 schreef Crumpette het volgende:
:D mauw en F O+

Heeft hier iemand de gouden truc voor het aanhouden van de laarzen? :')
Duct tape :Y)
  donderdag 24 maart 2016 @ 11:50:11 #230
149959 SQ
snelle trees
pi_160907150
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 11:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
:D

Mijn peuter zei bij het zien van die foto van M: 'mama, die baby kijkt als een monster' O+
:') :'(
disclaimer
pi_160907239
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 11:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
:D

Mijn peuter zei bij het zien van die foto van M: 'mama, die baby kijkt als een monster' O+
:D
  donderdag 24 maart 2016 @ 12:30:44 #232
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160908074
Haha wat een leuk fimpje van bankspringende Lou! O+
I op de stoel.. koning op z'n bontje O+
Moest gnorfen om Ev0l-mauw en piem0l-F :D :P

Fotoboeken..
Het fotoboek van jaar 1 is af.
Ik probeer hem altijd zo vol mogelijk te proppen met foto's (want hoe moet ik nou de leukste uitzoeken? :P ). Ook Albelli.. maarja.. dan wil ik natuurlijk de XXL en platliggend en hoogglans en max 120 pagina's.. en dan istie opeens bijna 200 euro :')
En eigenlijk wil ik de omas en opas ook een boek cadeau doen (dat zijn er 3 extra).
Dus ben nog even aan het sparen om de boeken te laten afdrukken (en tegelijk aan het wachten op de actie van de albelli-bon waarmee ik hoop ze onder de 120 euro te krijgen :P
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  donderdag 24 maart 2016 @ 12:41:46 #233
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_160908267
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:30 schreef Radyhyn het volgende:
Haha wat een leuk fimpje van bankspringende Lou! O+
I op de stoel.. koning op z'n bontje O+
Moest gnorfen om Ev0l-mauw en piem0l-F :D :P

Fotoboeken..
Het fotoboek van jaar 1 is af.
Ik probeer hem altijd zo vol mogelijk te proppen met foto's (want hoe moet ik nou de leukste uitzoeken? :P ). Ook Albelli.. maarja.. dan wil ik natuurlijk de XXL en platliggend en hoogglans en max 120 pagina's.. en dan istie opeens bijna 200 euro :')
En eigenlijk wil ik de omas en opas ook een boek cadeau doen (dat zijn er 3 extra).
Dus ben nog even aan het sparen om de boeken te laten afdrukken (en tegelijk aan het wachten op de actie van de albelli-bon waarmee ik hoop ze onder de 120 euro te krijgen :P
Je kan de opa's en oma's ook een kleiner boekje van de highlights doen?
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_160908719
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 11:49 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Duct tape :Y)
Dit kan ik bevestigen ^O^
  donderdag 24 maart 2016 @ 14:28:19 #235
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160910926
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:41 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Je kan de opa's en oma's ook een kleiner boekje van de highlights doen?
Daar heb ik ook al aan gedacht.. maar ik heb het boekje zo vol gepropt met foto's dat ze bij kleiner formaat niet goed uit zullen komen. En minder pagina's lukt écht niet hoor :')

Maar kom ik er nou van de week tijdens de belastingaangifte achter dat er zoiets bestaat als "Inkomensafhankelijke combinatiekorting" :o ^O^ Free Moneyzzzz! *O*

Je zei trouwens van de week dat je VV(rolijk) er zo veel ouder uit vond zien als Frans.. maar ik had dat juist ook toen ik laatst foto's van Frans zag. Wat worden ze groot he O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_160919077
Saar ligt in bed " slaap kindje slaap" te zingen in haar versie, maar telkens als ik t wil opnemen via de babyfoon is ze stil... :')

Ze heeft ook een nieuw spelletje, "kijken hoever je vingers je keel inkunnen... tranen in dr ogen maar ze vind t geweldig... ik duidelijk minder dus probeer haar maar af te leiden maar iemand een idee hoelang dit spel leuk blijft...
S. 2014
J. 2016
  donderdag 24 maart 2016 @ 20:48:24 #237
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_160919215
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Saar ligt in bed " slaap kindje slaap" te zingen in haar versie, maar telkens als ik t wil opnemen via de babyfoon is ze stil... :')

Ze heeft ook een nieuw spelletje, "kijken hoever je vingers je keel inkunnen... tranen in dr ogen maar ze vind t geweldig... ik duidelijk minder dus probeer haar maar af te leiden maar iemand een idee hoelang dit spel leuk blijft...
Hier nog zo 1 :{ werd in eerste instantie boos op haar, maar dan werd het alleen maar leuker om te doen

Nu doet ze het bij vlagen nog.
En ze heeft nu ook ontdekt dat het met sommige speeltjes ook heel goed lukt :')
pi_160919467
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2016 20:48 schreef snoenk het volgende:

[..]

Hier nog zo 1 :{ werd in eerste instantie boos op haar, maar dan werd het alleen maar leuker om te doen

Nu doet ze het bij vlagen nog.
En ze heeft nu ook ontdekt dat het met sommige speeltjes ook heel goed lukt :')
Ik gaf vanavond ook niet echt een juist signaal af, zij zit te kokken, man kan daar echt niet tegen, bij het idee dat iemand gaat kotsen, gaat hij ook bijna, dus ze zaten om en om te kokhalzen en ik pieste zowat in mn broek vh lachen...
Misschien dat de lol eraf is als ze daadwerkelijk een keer spugen?
S. 2014
J. 2016
  donderdag 24 maart 2016 @ 21:10:23 #239
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_160920160
Lieve mama's,

Er is een tijd van komen, en een tijd van gaan! ;(
Vanavond legde ik voor het laatst een dreumesmeisje in bed en hangen er hier nu slingers en ballonnen en staan haar cadeautjes klaar.. :) morgen is ons meisje dan echt een peutertje! O+

Ik heb de afgelopen tijd weinig van mij/ons laten horen, maar dat is puur, omdat ik nog veel met mijn partner in de weer was/ben. Het gaat goed met hem en het feit dat hij thuis is en morgen de verjaardag van onze dochter meeviert maakt ons tot een bijzonder gelukkig gezinnetje. O+ O+

Ik wil jullie nogmaals bedanken voor jullie steun de laatste maanden.. Tot gauw! :* O+

:W

[ Bericht 4% gewijzigd door Rijstebuiltje op 25-03-2016 12:23:07 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 24 maart 2016 @ 21:21:08 #240
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160920593
Rijst alvast gefeliciteerd!! *O*
Fijn vieren met je hele gezin O+

Gm ze gaat vast door tot ze zeker weet dat dr vinger echt niet verder kan :P
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_160922085
Mauwtje, wat een geweldige blik :D Heerlijk zo'n ochtenhumeur :D

GM, L heeft dat ook heel lang gedaan. En echt met al haar vingers haar keel in, mafketel...Het zal een faaaaaaase zijn ;) Maar moest stiekem wel lachen om het beeld dat S en jouw man samen aan het kokken zijn en jij erbij zit te gniffelen :D

Rijst een peuter O+ O+ Wat goed om te horen dat het herstel voorspoedig gaat en jullie thuis samen een gezinnetje kunnen zijn. Fijne dag morgen!

Ik ben zo trots op mijn grote meid O+ De laatste weken heeft ze zó met ons mee moeten veren (in plaats van andersom) en ze doet het allemaal maar gewoon.
Vandaag controle gehad bij de vk en onverwachts naar het ziekenhuis moeten gaan. Net rond etenstijd natuurlijk en god-weet-hoe-lang-het-duurt, dus eerst snel naar huis gefietst, een bord opgewarmde spaghetti voor naar neus gezet, tegelijkertijd kwam de oppas en ineens gaan mama en papa zomaar weg. Maar ze heeft heerlijk gedanst en gespeeld, en is daarna zonder mopperen braaf gaan slapen. Ik zou haar bijna uit bed trekken om lekker mee te knuffelen :D :P
pi_160922424
Never wake a sleeping dreumes... kijk maar naar mauw :P

Ff serieus, wat superfijn dat ze zo meeveert... grote zus L. O+
S. 2014
J. 2016
pi_160923693
Mehehe Mauw de Grumpqueen! :')

Rijst, gefelicteerd met je groterd alweer! En met je man en zijn herstel.

R gaat zeker weten haar keelholte nog testen, nu is haar neusholte aan de beurt. Zeer charmant zo'n vinger er in en dan aan mij aanbieden met grof geweld om te proeven natuurlijk. Nothanks.

En haar verjaardagshobbelpaard! Dafuq wat kan dat kind hobbelen! Paard slaat bijna om!

O ja ik zag bankspringeeenetweejeLou nog! Dat verschrikte blije snoetje als ze neerkomt. O+
  vrijdag 25 maart 2016 @ 07:26:57 #244
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_160926657
Gefeliciteerd rijst en E *O*.

Anderhalf uur slaap, maar een doorslapende dreumes. Tip van de dag. Begin nooit aan twee kinderen ;( }:| .

Ik ben zooooo blij dat ik vandaag ga winkelen ipv met de jongens ben :@ .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_160926796
Oef Away, dat klinkt zwaar idd :{ Shop- & bijkomze vandaag :*

En gefeliciteerd Rijst!
En oei, dat is ff schakelen Dyre, fijn dat het voor nu weer goed is.

Mijn minivakantie is heeeerlijk O+ En thuis gaat het ook super, krijg fijne berichtjes en foto's, de mannen doen het goed samen!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  vrijdag 25 maart 2016 @ 08:30:17 #246
73386 Fazz
onderweg
pi_160927019
Gefeliciteerd Rijst *O* Een hele fijne dag toegewenst samen met je gezin O+

Dyre, dat is schrikken zo opeens. Gaat alles wel goed met de baby?

Away :* Zware nacht zo :{

Geniet er van JM :*
pi_160927238
Rijstebeeb is 2 *O* gefeliciteerd lieverds, fijne dag vandaag! :*
S. 2014
J. 2016
pi_160927250
Gefeliciteerd peuter van Rijst *O* en lekker vieren met allebei je ouders thuis :*
pi_160927262
Rijst gefeliciteerd met je peutertje O+ *O*
pi_160927416
Rijst gefeliciteerd!

Ingee, hier vooral vingers in mijn neus willen steken :') want dan kan je ook nog zien wat je doet zomg! Hilarisch!

Always :*
pi_160927445
Pas geleden ging het hier over oppas, nog tips waar ik naar moet vragen of op moet letten? Wij zijn in gesprek met een meisje hier uit de buurt, Is DE oppas van het dorp dus dat is op zich positief :P

Nu moet ik nog even leren loslaten... :@
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 25 maart 2016 @ 09:30:32 #252
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_160927616
Rijst gefeliciteerd!
pi_160927656
GM, vooral observeren hoe ze is met Saar. Daar kun je toch eigenlijk het meeste uit aflezen. Of het iemand is die geduldig is, dingen opmerkt. Onze vaste oppas ziet heel veel, en dat had ik bij de eerste ontmoeting ook al snel door. Ze zag meteen hoe I was en ook wat opvallend aan haar is, qua gedrag. Verder vroeg ik een beetje naar concrete situaties zoals: heb je wel eens gehad dat je de ouders ging bellen tijdens het oppassen en wat was dan de aanleiding? Wat doe je als een kind niet naar bed wil, of in bed blijft huilen? Of als een kind niet wil eten? Welke activiteiten vind je leuk om te doen met een kind? En verder ook gewoon beetje kletsen over wie ze is, wat ze verder doet in het leven etc.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160927778
Gefeliciteerd Rijst! En wat fijn dat je man er bij is idd O+
pi_160927914
Gefeliciteerd rijst!
  vrijdag 25 maart 2016 @ 10:13:55 #256
149959 SQ
snelle trees
pi_160928182
Van harte gefeliciteerd rijstebuiltje!!
disclaimer
  vrijdag 25 maart 2016 @ 10:15:49 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_160928204
Dyre, dus toch weer deze shit -O- ik had zo gehoopt dat het je dit keer bespaard zou blijven. Gelukkig houden ze je in de gaten, en ik blijf duimen dat je dit keer een voldragen zevenponder krijgt :*

En een dikke knuffel voor always :*
disclaimer
  vrijdag 25 maart 2016 @ 10:31:04 #258
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_160928435
*O* gefeliciteerd Rijst! Fijne dag met jullie peuter!
pi_160930788
Gefeliciteerd Rijst! *O*
Een heuse peuter, dat is echt nog een ver van mijn bed show O-)
Geniet van vandaag :*

Fijn dat alles goed gaat JM :*
pi_160930974
Gefeliciteerd, Rijst!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 13:21:28 #261
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_160931272
Gefeliciteerd Rijst!!!
pi_160931604
Gefeliciteerd met je peuter, Rijst! *O*
pi_160932527
Pffoooeee iemand nog tips om onze kleine man in zijn eigen bedje te laten slapen, de hele nacht?

Hij gaat prima in zijn eigen bedje slapen, maar wordt ergens in de nacht wel een keer wakker en dan is de enige optie dat hij bij ons verder slaapt. Vaak is dat pas rond 5 uur, half 6 ofzo, soms ook eerder.
Maar in ieder geval, tis geen honger, tis geen dorst, niet te warm of te koud, geen natte luier, ook niet dat hij gewoon genoeg geslapen heeft, want hij slaapt in ons bed nog een paar uur door. We hebben geen idee, anders dan dat hij gewoon bij ons wil zijn.

Als we hem niet bij ons in bed nemen, dan blijft hij krijsen. En echt, we hebben het lang genoeg geprobeerd. Hij geeft gewoon niet op.
We geven er nu steeds makkelijker aan toe, omdat we niks kunnen bedenken dat helpt. En daarmee raken we natuurlijk elke nacht weer verder van huis.

Dus, we willen weer een goede poging gaan wagen om hem in zijn eigen bedje te houden. Maar wie heeft er tips voor?!
pi_160932791
Wij hebben een ledikantje op onze kamer gezet met de zijkant eruit zodat het tegen het bed aan kon staan. Kon ie daar lekker in slapen als hij naar ons wilde, want iets anders wilde hij idd niet. Inmiddels heeft hij een peuterbed en slaapt hij meestal door, maar om 6 uur is de nacht toch echt wel voorbij, dus ik zou zeggen; heerlijk dat hij nog wat uurtjes pakt in jullie bed en zolang jullie dan ook nog wat slapen zou ik niet moeilijk doen. Gaat serieus vanzelf wel weer voorbij. Misschien is een peuterbed de truc als hij daar aan toe is, of een nachtlampje?
pi_160932848
Of je er elke nacht verder mee van huis raakt door de kleine bij je in bed te nemen weet ik niet, maar als je het als een probleem ziet dat je graag op wilt lossen, zou je nog kunnen proberen om steeds even naar hem toe te gaan met steeds langere tussenpozen. Wij doen dat sinds kort ook en het heeft hier echt wonderen gedaan. Als onze zoon 's nachts wakker wordt (en sinds we dit doen is dat nog maar een paar keer voorgekomen) gaat één van ons tweeën eerst even naar hem toe voor een aai over de bol. We zeggen dan fluisterend dat het nog nacht is en dat we allemaal nog wat langer gaan slapen. Dan lopen we weer weg. Als hij na twee minuten nog huilt, herhalen we dit. De keer erna gaan we na vijf minuten weer kijken, en de keer daarna na tien minuten (en lukt het dan nog niet om weer te gaan slapen, komt hij alsnog bij ons). Maar dat laatste is nog maar één keer nodig geweest, alle andere keren sliep hij al voor we de laatste keer weer naar hem toe wilden.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 25 maart 2016 @ 15:44:05 #266
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_160934356
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 12:30 schreef Radyhyn het volgende:
Fotoboeken..
Het fotoboek van jaar 1 is af.
Ik probeer hem altijd zo vol mogelijk te proppen met foto's (want hoe moet ik nou de leukste uitzoeken? :P ). Ook Albelli.. maarja.. dan wil ik natuurlijk de XXL en platliggend en hoogglans en max 120 pagina's.. en dan istie opeens bijna 200 euro :')
En eigenlijk wil ik de omas en opas ook een boek cadeau doen (dat zijn er 3 extra).
Dus ben nog even aan het sparen om de boeken te laten afdrukken (en tegelijk aan het wachten op de actie van de albelli-bon waarmee ik hoop ze onder de 120 euro te krijgen :P
Die actie loopt nu weer! XXL 120p voor ¤75! Ik kreeg vandaag de mail, geldig tot 24/5 *O*
pi_160935143
Wij gingen voor nieuwe pasfoto's.

Augustus 2015 vs vandaag O+

S. 2014
J. 2016
pi_160936259
In de categorie: wat begrijpen ze eigenlijk?

Kind wil niet de trap op
Mama zegt: ga maar naar boven, dan krijg je een koekje! :')
Kind schiet de trap op :o :D :')
  vrijdag 25 maart 2016 @ 17:12:38 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_160936555
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 16:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij gingen voor nieuwe pasfoto's.

Augustus 2015 vs vandaag O+

[ link | afbeelding ]
moest dr rijbewijs verlengd?
disclaimer
pi_160936937
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

moest dr rijbewijs verlengd?
Ja :+

Nee we moeten een ID laten maken maar met die van augustus neemt niemand ons serieus.... :P
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 25 maart 2016 @ 17:39:59 #271
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160937033
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ja :+

Nee we moeten een ID laten maken maar met die van augustus neemt niemand ons serieus.... :P
Mijn 3,5 jarige gaat ook met een id kaart met pasfoto van toen ze 4 maanden was op vakantie hoor :P
pi_160937367
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:39 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Mijn 3,5 jarige gaat ook met een id kaart met pasfoto van toen ze 4 maanden was op vakantie hoor :P
Ja maar toen je t paspoort liet maken leek ze ws wel op de foto. :P
S. 2014
J. 2016
pi_160937472
Waarom heb je de eerste dan laten maken? :D portemonnees van de oma's en opa's?
pi_160937715
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:00 schreef Crumpette het volgende:
In de categorie: wat begrijpen ze eigenlijk?

Kind wil niet de trap op
Mama zegt: ga maar naar boven, dan krijg je een koekje! :')
Kind schiet de trap op :o :D :')
Uhuh. Slimmerd, die W. Echt, ze praten misschien nog amper, maar begrijpen al snel veel. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 25 maart 2016 @ 18:14:13 #275
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160937724
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 17:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ja maar toen je t paspoort liet maken leek ze ws wel op de foto. :P
Saar lijkt toch ook nog wel joh :D! Tis voornamelijk het haar!
pi_160937773
Ik vind vooral ook die blik in de ogen verandert. Ze is geen babysukkel meer. :D . ;) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_160938018
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 18:02 schreef Skittles het volgende:
Waarom heb je de eerste dan laten maken? :D portemonnees van de oma's en opa's?
:Y :+
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 25 maart 2016 @ 18:25:13 #278
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160938023
Rijst gefeliciteerd! O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160938195
Oh sorry Rijst! Vergeet ik helemaal te jompelen voor de verjaardag van je niet-meer-zo-mini *O* *O*
pi_160939275
Heel chill thuiskomen zo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  vrijdag 25 maart 2016 @ 19:28:20 #281
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160939566
Jakkes :{ dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Gelukkig is alles goed met m :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160939660
Ohh JM, buh wat schrikken! :{ :*
pi_160939672
Oh dat is inderdaad schrikken... gelukkig is hij in orde.
S. 2014
J. 2016
pi_160939878
Oooh bah, Maris! We hadden het er vorige week nog over. Rare thuiskomst zo ook voor jou. Heb je fijne dagen gehad?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160940469
Het was heel fijn en goed, en hier is (voor zover ik nu weet ;) ) alles heel erg goed gegaan!
Maar idd, ik schiet wel meteen weer terug in de stress hiervan :+
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  vrijdag 25 maart 2016 @ 20:04:26 #286
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160940559
Jeetje dat is schrikken JufM!

En slimme W wil wel lopen voor een koekje :+

Rijst gefeliciteerd met je meisje!

Dyre wat naar dat je weer in deze molen zit nu...

Ik vind Saar nog wel genoeg lijken voor een paspoort, maaf Melba is op zijn ID idd ook echt zo'n babysukkel nog O+

Hmmm 120 pagina's voor 75 euro? Ik overweeg het, want dat album met al die los ingeplakte foto's weet ik niet wanneer ik dat in godesnaam af ga maken... Pfff... Ook steeds geen zin in. Wat is de kortingscode O-)
Kwak
  vrijdag 25 maart 2016 @ 20:10:04 #287
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160940752
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 15:44 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Die actie loopt nu weer! XXL 120p voor ¤75! Ik kreeg vandaag de mail, geldig tot 24/5 *O*
Jaaaahhhh ik heb net ook de mail gekregen... hoooraiiii!!! *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_160940815
Hahaha die W. Slim bekeken :D

Oh jee, dat is schrikken JM :o.

Dyre, sterkte :*
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 25 maart 2016 @ 20:17:24 #289
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160940993
Kwak : :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is schrikken JM! Gelukkig hebben ze em te pakken en is er niemand gewond geraakt! Maar brrrrr :X

Dyre wat balen van het tripje zh weer. En dat je nu overgedragen bent. Hopelijk nu rustig aan en genieten van een rustig verlof :)

Crump hahaha wijsneusjes zijn het!

Zo anders maar toch zo hetzelfde die foto's GM O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_160941543
Ietsje te laat, maar nog gefeliciteerd Rijst!

Ze lijkt zo wijs zeg GM!

Hopelijk blijft je baby nog lang zitten Dyre!

Bah JM, wat eng :(

En ik moet even melden dat ik het beste vriendje ter wereld heb! Ik had vannacht en vamdaag enorm last van hooikoorts en m'n vriendje is alleen vannacht zonder zeuren 4 uur bezig geweest met onze jongens. Hij wou me niet wakker maken...O+
En vanochtend heeft hij me langer laten liggen en na het shoppen vanochtend mocht ik ook nog ff liggen O+
Maargoed..... Keerzijde van het verhaal... De nachten worden hier steeds extremer :(
  vrijdag 25 maart 2016 @ 20:56:25 #291
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_160942499
Thanks Rady!
Kwak
  vrijdag 25 maart 2016 @ 20:56:59 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_160942517
Kutzooi albelli, ik heb echt nét besteld :')
disclaimer
  vrijdag 25 maart 2016 @ 21:14:57 #293
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160943493
Ja SQ,.. dat bedacht ik me ook :X
Nog te annuleren?

Loj wat goed van je vent! _O_
En wat vervelend van de nachten :(
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  vrijdag 25 maart 2016 @ 21:17:37 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_160943633
Nee, is vandaag verzonden :')

Jm, bah wat een schrik ;(
disclaimer
pi_160943973
Hij komt nu eindelijk naar huis. En neemt McD mee :+

Oh, en Loj! Wat naar dat het niet lekker gaat met de nachten -O- Maar wel lief van je lief!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  vrijdag 25 maart 2016 @ 21:28:59 #296
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160944149
K*t Lucas heeft net alles ondergepoept en koorts. Zei vanavond tijdens het eten al dat ik het idee had dat hij niet lekker is. Moet zeggen dat sinds ik niet echt meer melk aanmaak Lucas veel vaker ziek is ;(
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160944522
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 21:28 schreef Chanty het volgende:
K*t Lucas heeft net alles ondergepoept en koorts. Zei vanavond tijdens het eten al dat ik het idee had dat hij niet lekker is. Moet zeggen dat sinds ik niet echt meer melk aanmaak Lucas veel vaker ziek is ;(
Vermoed dat t laatste stom toeval is... maar niet minder vervelend. Beterschap voor Lucas.
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 25 maart 2016 @ 22:00:47 #298
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160945630
Ach gosss.. beterschap Lucas!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_160946033
Beterschap chanty :* sneu dat 'ie zo vaak ziek is!

fotoboek ga ik voorleggen aan vriend! Mooie actie ^O^

GM :D ze lijkt nog wel hoor, vind ik, maar inderdaad geen baby meer zo :P

JM wat een schrik :* Niet fijn thuis komen, maar gelukkig wel fijne tijd gehad?

Whaha crump, zo eentje heb ik er ook.
Krijger: kom fie, we gaan uit bad
Fie: *schudt hevig NEE, en gaat wat dieper in het water zitten*
Krijger: kom fie, gaan we uit bad en dan als we aangekleed zijn een lekker broodje eten
fie: *weet niet hoe snel ze uit bad moet stappen* :+

Ook nog even hartjes voor de foto van mauw O+ Heerlijk kind hahah!

Ik ben sinds gisteravond echt kotsmisselijk. Wat verkeerds gegeten denk ik, maar heb de hele dag niet kunnen eten, want het kwam er direct weer uit. Deed me een beetje denken aan de eerste 12 weken van m'n zwangerschap :') Nu durf ik voorlopig nog niet aan een tweede want man, wat is het bar om dan ook nog een kind in leven te houden :') het is me vandaag gelukt hoor :+
pi_160947647
Ik heb het echt fijn gehad in 010, veel gelopen, koffie en taartjes enzo, en verder heel weinig :) En heel fijn bijgepraat met vriendin, dat was ook heel goed. Oh, en een stuk gelezen in 'mindful mama', kon ik meteen mooi in praktijk brengen *)

Beterschap voor Lucas Chanty!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_160947656
Oh, dat was 'm alweer :W
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')