Die actie loopt nu weer! XXL 120p voor ¤75! Ik kreeg vandaag de mail, geldig tot 24/5quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:30 schreef Radyhyn het volgende:
Fotoboeken..
Het fotoboek van jaar 1 is af.
Ik probeer hem altijd zo vol mogelijk te proppen met foto's (want hoe moet ik nou de leukste uitzoeken?). Ook Albelli.. maarja.. dan wil ik natuurlijk de XXL en platliggend en hoogglans en max 120 pagina's.. en dan istie opeens bijna 200 euro
![]()
En eigenlijk wil ik de omas en opas ook een boek cadeau doen (dat zijn er 3 extra).
Dus ben nog even aan het sparen om de boeken te laten afdrukken (en tegelijk aan het wachten op de actie van de albelli-bon waarmee ik hoop ze onder de 120 euro te krijgen
moest dr rijbewijs verlengd?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wij gingen voor nieuwe pasfoto's.
Augustus 2015 vs vandaag![]()
[ link | afbeelding ]
Jaquote:
Mijn 3,5 jarige gaat ook met een id kaart met pasfoto van toen ze 4 maanden was op vakantie hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja
Nee we moeten een ID laten maken maar met die van augustus neemt niemand ons serieus....
Ja maar toen je t paspoort liet maken leek ze ws wel op de foto.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:39 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Mijn 3,5 jarige gaat ook met een id kaart met pasfoto van toen ze 4 maanden was op vakantie hoor
Uhuh. Slimmerd, die W. Echt, ze praten misschien nog amper, maar begrijpen al snel veel.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:00 schreef Crumpette het volgende:
In de categorie: wat begrijpen ze eigenlijk?
Kind wil niet de trap op
Mama zegt: ga maar naar boven, dan krijg je een koekje!![]()
Kind schiet de trap op![]()
![]()
Saar lijkt toch ook nog wel johquote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja maar toen je t paspoort liet maken leek ze ws wel op de foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |