fotoboek-maken.NL, goedkope broertje van foto fabriek. Kwam prima uit de test en vooral budget geprijst. Wat een geld! Welke aanbieder heb jij dan? De meeste zijn enorm duur viel me op. Ik heb geen hoge eisen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
180 pagina's voor 50 euro kwak???
Wat doe ik verkeerd!!! Ik kom met 70 pagina's aan 100 euro
Ah, op die manier begrijp ik het heel goed. Ik dacht even dat je vanwege onzekerheid over jezelf dacht dat hij je wel niet zou missen of zo.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:50 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral: hij kan heel sneu zijn als ik wegga, maar zodra ik uit het zicht ben (bij kdv of opa & oma bijv) is er niet zo veel meer aan de hand. Ik vermoed dat hij nog weinig besef van tijd heeft, dus niet echt door heeft of ik een uur, dag of 2 dagen niet in de buurt ben. Hij is ook wel 'gewend' om zo nu en dan uit logeren te gaan, dus heeft me al vaker 1 of 2 nachten niet bij zich gehad, nu is hij thuis met J (en op kdv), ben benieuwd of dat anders is. En hij is vast zeker wel weer blij om me weer te zien, ik krijg denk ik extra veel snotkusjes vrijdag![]()
Klimmen: wij proberen 'm wel van de tafel te houden, maar dat vraagt tot nu toe een lange ademEn katten: dat gaat wel goed. De ene loopt zelf weg (evt naar boven/zolder, daar kan uk niet heen) en de ander vindt het meeste wel prima
oh ik wel, dat zal schelenquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:30 schreef Hilmo het volgende:
[..]
fotoboek-maken.NL, goedkope broertje van foto fabriek. Kwam prima uit de test en vooral budget geprijst. Wat een geld! Welke aanbieder heb jij dan? De meeste zijn enorm duur viel me op. Ik heb geen hoge eisen.
Weten ze ook eens hoe het voeltquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:53 schreef Fazzoletti het volgende:
Haha SQDie mauw
![]()
Ik zag ook nog Loutje op de bank![]()
Ik moest vanochtend zo hard lachen. We zitten erg in de 'MIJN' fase op dit moment.
Vanochtend dus, na het zwemmen stonden we onder de douche. F had z'n zwembroek al uit en naast hem stond een meisje van 2. Die was erg geïnteresseerd in F's piemelHet bleef niet bij kijken, op een gegeven moment raakt ze hem aan met haar hand. F's reactie, echt priceless, 'MIJN PIEMEL', en hij draait zich abrupt om
![]()
Duct tapequote:Op donderdag 24 maart 2016 11:45 schreef Crumpette het volgende:
mauw en F
![]()
Heeft hier iemand de gouden truc voor het aanhouden van de laarzen?
quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mijn peuter zei bij het zien van die foto van M: 'mama, die baby kijkt als een monster'
quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mijn peuter zei bij het zien van die foto van M: 'mama, die baby kijkt als een monster'
Je kan de opa's en oma's ook een kleiner boekje van de highlights doen?quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:30 schreef Radyhyn het volgende:
Haha wat een leuk fimpje van bankspringende Lou!
I op de stoel.. koning op z'n bontje
Moest gnorfen om Ev0l-mauw en piem0l-F![]()
![]()
Fotoboeken..
Het fotoboek van jaar 1 is af.
Ik probeer hem altijd zo vol mogelijk te proppen met foto's (want hoe moet ik nou de leukste uitzoeken?). Ook Albelli.. maarja.. dan wil ik natuurlijk de XXL en platliggend en hoogglans en max 120 pagina's.. en dan istie opeens bijna 200 euro
![]()
En eigenlijk wil ik de omas en opas ook een boek cadeau doen (dat zijn er 3 extra).
Dus ben nog even aan het sparen om de boeken te laten afdrukken (en tegelijk aan het wachten op de actie van de albelli-bon waarmee ik hoop ze onder de 120 euro te krijgen
Daar heb ik ook al aan gedacht.. maar ik heb het boekje zo vol gepropt met foto's dat ze bij kleiner formaat niet goed uit zullen komen. En minder pagina's lukt écht niet hoorquote:Op donderdag 24 maart 2016 12:41 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Je kan de opa's en oma's ook een kleiner boekje van de highlights doen?
Hier nog zo 1quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Saar ligt in bed " slaap kindje slaap" te zingen in haar versie, maar telkens als ik t wil opnemen via de babyfoon is ze stil...
Ze heeft ook een nieuw spelletje, "kijken hoever je vingers je keel inkunnen... tranen in dr ogen maar ze vind t geweldig... ik duidelijk minder dus probeer haar maar af te leiden maar iemand een idee hoelang dit spel leuk blijft...
Ik gaf vanavond ook niet echt een juist signaal af, zij zit te kokken, man kan daar echt niet tegen, bij het idee dat iemand gaat kotsen, gaat hij ook bijna, dus ze zaten om en om te kokhalzen en ik pieste zowat in mn broek vh lachen...quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:48 schreef snoenk het volgende:
[..]
Hier nog zo 1werd in eerste instantie boos op haar, maar dan werd het alleen maar leuker om te doen
Nu doet ze het bij vlagen nog.
En ze heeft nu ook ontdekt dat het met sommige speeltjes ook heel goed lukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |