Hartstikke vrolijkquote:Op maandag 21 maart 2016 20:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hanteer de 'bellen als je je zorgen maakt'-richtlijn. Is hij verder gewoon vrolijk?
Razz, het is voor volwassenen vaak al moeilijk om een nieuw evenwicht te vinden, laat staan als je anderhalf bent. Van wat meer TV overkomt haar echt niets..
Ennnnn...
http://s20.photobucket.co(...)zps2gfcrxhu.mp4.html
Wat knap van Iquote:Op maandag 21 maart 2016 20:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Hartstikke vrolijkWe kijken het nog een paar dagen aan.
OMG stapjes!!! Hoe tof! Meteen met extra moeilijkheidsgraad, met iets in de hand!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
+1 (op het over 7 weken na 2 worden na dan)quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:29 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat goed van I![]()
Klinkt als een goede keuze SQ![]()
JMik hoop dat de dagen weg je goed zullen doen.
Crump, klote die rugpijnIn de zwangerschap van W was het toch ook zo naar? Echt k dat er niets aan te doen valt
![]()
Ik kijk net op de kalender, nog 7 weken en F wordt 2![]()
Verder even een![]()
voor wat nu weer in Brussel aan de hand is.Hier op schiphol worden meteen extra controles gedaan. Ik word zo moedeloos van al die ellende overal...
Dat was hier de afgelopen weken ook... eten was een echtequote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:24 schreef geppie het volgende:
Goede zet SQ! Denk om jezelf, je hebt genoeg op je bord denk ik zo!
Een stappende Ihoe gaat het slapen DaD?
JM sterkte! Ik ben ook opnieuw een inzinking nabij nu doorgestuurd door Arbo arts naar een psych ben benieuwd![]()
Voor de rest een beetje van slag door Brussel, werk zelf op Schiphol en het lijkt steeds dichterbij te komen. Je ziet steeds vaker/meer van die marechaussees met van die enorme geweren.
Iemand ervaring met een resoluut brood weigerende dreumes? Soort brood maakt niks uit, beleg maakt niks uit. In het vuistje of in stukjes met de vork maakt niks uit. Er gaat gewoon helemaal niks in. Kdv vroeg ons om tips maar ik weet zelf ook niks meer. Ze eet het alleen als het tosti ham/kaas is maar om dat nou elke dag te geven![]()
Gewone melk wil ze ook al niet en we moesten echt minderen met opvolgmelk van het cb. Maar het lijkt wel of ze steeds meer van dat spul wil. Hysterisch naar de 'Es' (=fles) wijzen.
Het is dat ze voor de rest zo leuk ismaar de nachten
en overdag eten is echt drama.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SQ, heel goede beslissing van je. Eerst voor jezelf zorgen, anders kan je ook niet voor anderen zorgen.
JM![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |