abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160841771
Ik hanteer de 'bellen als je je zorgen maakt'-richtlijn. Is hij verder gewoon vrolijk?

Razz, het is voor volwassenen vaak al moeilijk om een nieuw evenwicht te vinden, laat staan als je anderhalf bent. Van wat meer TV overkomt haar echt niets. :*.

Ennnnn...

http://s20.photobucket.co(...)zps2gfcrxhu.mp4.html
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_160842264
Jaaaa I. aan de wandel *O*
S. 2014
J. 2016
pi_160842389
Ohhh I *O* Met die zomg-dit-is-spannond-armpjes O+ :D
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 21 maart 2016 @ 20:27:14 #104
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160842560
Razz wat een mooie foto.. je kindjes O+
IIiiiiiiii go go go! Lopuh jonguhh!!! *O*

MwCactus wat sneu van het overgeven :{ Wat DaD zegt.. bij zorgen gewoon bellen. Beterschap voor hem :*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_160842651
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 20:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hanteer de 'bellen als je je zorgen maakt'-richtlijn. Is hij verder gewoon vrolijk?

Razz, het is voor volwassenen vaak al moeilijk om een nieuw evenwicht te vinden, laat staan als je anderhalf bent. Van wat meer TV overkomt haar echt niets. :*.

Ennnnn...

http://s20.photobucket.co(...)zps2gfcrxhu.mp4.html
Hartstikke vrolijk :) We kijken het nog een paar dagen aan.

OMG stapjes!!! Hoe tof! Meteen met extra moeilijkheidsgraad, met iets in de hand! *O*
  dinsdag 22 maart 2016 @ 08:16:57 #106
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160849670
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2016 20:29 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Hartstikke vrolijk :) We kijken het nog een paar dagen aan.

OMG stapjes!!! Hoe tof! Meteen met extra moeilijkheidsgraad, met iets in de hand! *O*
Wat knap van I *O*! Volgens mij voelen ze zich juist zekerder met iets in hun hand toch? E. deed dat ook, bij haar eerste stapjes iig :)

Mijn dreumes moet de afgelopen 2 ochtenden ineens (heeft ze nog nóóit gedaan) heel hard huilen als ik haar bij het kdv afzet ;(, dat voelt toch zo rot he...
pi_160849695
Razz :* komt goed hoor!

Ik heb geslapen O+ godsakkes wat kan ik slecht tegen slaapgebrek -O- met een dikke restepc voor de dagelijkse kost-nonslaapsters.

Nou voel ik me een dikke aansteller want mijn schildklier is ok en ik heb straks controle bij de vk :') die had ik anders volgende week maar soit.
pi_160849699
En stappen voor I! De beer is los!!
  dinsdag 22 maart 2016 @ 08:30:56 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_160849801
Stappen voor I! Wat geweldig! *O*

Verder nog steeds slecht bij. Heb gisteren na de derde hysterische huilbui op kantoor besloten dat ik per direct halve dagen ga werken voorlopig. Emmer is vol, energie is op. Gelukkig veel begrip. Zal wel wennen zijn, ik, de arbeidspromotor, aan de 16-urige hobbybaan :') maar goed, kon ook echt niet anders.
disclaimer
pi_160849857
Goede beslissing lijkt me sq :*

Wij hadden juist weer een ruknacht }:| Wakker met huils en wil-niks tussen 2.15 en 4.30
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160849965
I aan de wandel *O* wat goed!
SQ dat is toch ook heel begrijpelijk nu :* goede beslissing, bijkomen en rust zijn belangrijk.
Buh JM, het klinkt zwaar voor jullie nu. Ik hoop voor je dat er gauw betere tijden aanbreken :* .
pi_160850257
SQ, neem je tijd, werk komt even op de laatste plaats. Heel begrijpelijk :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 22 maart 2016 @ 09:13:11 #113
344469 Amsel
zonder t
pi_160850542
Ik was al benieuwd hoe het nu met je ging SQ. Goede beslissing, je hebt je energie nu nodig voor belangrijkere dingen :*

Crump fijn dat je lekker geslapen hebt!

JM wat rot zo'n zware nacht en moeilijke periode. J klinkt geweldig O+

Tante_Soesa wat moeilijk om haar zo achter te laten. Hier het tegenovergestelde: zodra we een voet over de drempel van het kdv zetten is ze me vergeten. En bedankt hè :')

I loopt :o *O*
  dinsdag 22 maart 2016 @ 09:29:59 #114
73386 Fazz
onderweg
pi_160850958
Wat goed van I *O*

Klinkt als een goede keuze SQ :*

JM :* ik hoop dat de dagen weg je goed zullen doen.

Crump, klote die rugpijn :{ In de zwangerschap van W was het toch ook zo naar? Echt k dat er niets aan te doen valt :*

Ik kijk net op de kalender, nog 7 weken en F wordt 2 :o
Verder even een :{ ;( voor wat nu weer in Brussel aan de hand is.Hier op schiphol worden meteen extra controles gedaan. Ik word zo moedeloos van al die ellende overal...
pi_160851242
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 09:29 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat goed van I *O*

Klinkt als een goede keuze SQ :*

JM :* ik hoop dat de dagen weg je goed zullen doen.

Crump, klote die rugpijn :{ In de zwangerschap van W was het toch ook zo naar? Echt k dat er niets aan te doen valt :*

Ik kijk net op de kalender, nog 7 weken en F wordt 2 :o
Verder even een :{ ;( voor wat nu weer in Brussel aan de hand is.Hier op schiphol worden meteen extra controles gedaan. Ik word zo moedeloos van al die ellende overal...
+1 (op het over 7 weken na 2 worden na dan)
En die aanslagen worden nu doorgetrokken naar metro ook nog -O-
  dinsdag 22 maart 2016 @ 09:41:31 #116
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_160851295
Goed zo I.!!!!

JM :*

SQ, goed dat je deze hebt kunnen maken :*.

Crumpette balen van je rugpijn, maar fijn dat je goed geslapen hebt!

Brussel... Bahbah, het komt inmiddels wel aardig dichtbij zo :'(, het zal wel een vergeldingsactie zijn vanwege afgelopen vrijdag, die lui moeten toch te stoppen zijn :(?
pi_160854162
Goede zet SQ! Denk om jezelf, je hebt genoeg op je bord denk ik zo!

Een stappende I *O* hoe gaat het slapen DaD?

JM sterkte! Ik ben ook opnieuw een inzinking nabij nu doorgestuurd door Arbo arts naar een psych ben benieuwd :{

Voor de rest een beetje van slag door Brussel, werk zelf op Schiphol en het lijkt steeds dichterbij te komen. Je ziet steeds vaker/meer van die marechaussees met van die enorme geweren.

Iemand ervaring met een resoluut brood weigerende dreumes? Soort brood maakt niks uit, beleg maakt niks uit. In het vuistje of in stukjes met de vork maakt niks uit. Er gaat gewoon helemaal niks in. Kdv vroeg ons om tips maar ik weet zelf ook niks meer. Ze eet het alleen als het tosti ham/kaas is maar om dat nou elke dag te geven :')
Gewone melk wil ze ook al niet en we moesten echt minderen met opvolgmelk van het cb. Maar het lijkt wel of ze steeds meer van dat spul wil. Hysterisch naar de 'Es' (=fles) wijzen.
Het is dat ze voor de rest zo leuk is O+ maar de nachten :( en overdag eten is echt drama.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_160854495
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 11:24 schreef geppie het volgende:
Goede zet SQ! Denk om jezelf, je hebt genoeg op je bord denk ik zo!

Een stappende I *O* hoe gaat het slapen DaD?

JM sterkte! Ik ben ook opnieuw een inzinking nabij nu doorgestuurd door Arbo arts naar een psych ben benieuwd :{

Voor de rest een beetje van slag door Brussel, werk zelf op Schiphol en het lijkt steeds dichterbij te komen. Je ziet steeds vaker/meer van die marechaussees met van die enorme geweren.

Iemand ervaring met een resoluut brood weigerende dreumes? Soort brood maakt niks uit, beleg maakt niks uit. In het vuistje of in stukjes met de vork maakt niks uit. Er gaat gewoon helemaal niks in. Kdv vroeg ons om tips maar ik weet zelf ook niks meer. Ze eet het alleen als het tosti ham/kaas is maar om dat nou elke dag te geven :')
Gewone melk wil ze ook al niet en we moesten echt minderen met opvolgmelk van het cb. Maar het lijkt wel of ze steeds meer van dat spul wil. Hysterisch naar de 'Es' (=fles) wijzen.
Het is dat ze voor de rest zo leuk is O+ maar de nachten :( en overdag eten is echt drama.
Dat was hier de afgelopen weken ook... eten was een echte :N
Inmiddels vreet ze weer als een dijkwerker dus ik hou het op een faaaaaase.
S. 2014
J. 2016
pi_160854637
Ja een fase maar dit is onderhand al weken zo niet maanden :{
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  dinsdag 22 maart 2016 @ 11:42:51 #120
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_160854748
Brussel :'(

Geppie ikzelf heb er geen ervaring mee maar ik heb een vriendin waarvan de oudste absoluut geen brood eet. Wel crackers. En hij is ondertussen al 7. Hij wil nu geloof ik wel al een paar hapjes van een croissantje. Het zal de structuur zijn waarschijnlijk. Blijven proberen.
En gewone melk blieven ze hier ook niet. Elin krijgt yoghi die is aangelengd met melk. Dat lust ze gelukkig wel. Onze oudste dronk alleen milk&fruit of optimel (dese laatste is niet echt geschikt als je nog groeit ivm het ontbreken van de vetten)?
En het cb.... die kunnen wel wat willen maar er zal toch iets aan voeding in je kind gaan.
pi_160854754
heb ik extreem veel geklaagd over rugpijn? -O- wel lief allemaal O+ maar mijn rug is redelijk stabiel qua pijn momenteel. Zo lang ik weet wat er mogelijk is is het te doen :Y. Vandaag gaat het al weer een stuk beter gelukkig, net even bij de VK geweest en die waren heel lief. bp en hartslag is weer normaal, en ik kreeg een strenge preek over lief zijn voor mezelf. :@ en mijn kind een uurtje naar oma doen :') tsja. Anyhoo, de zon schijnt dus als hij straks wakker wordt gaan we maar eens lekker naar buiten.

SQ :* een goede beslissing.

JM :* 2 stappen naar voren, 1 terug. Dat is helaas vaak de weg, geef jezelf niet op je kop voor die ene stap he. Hierna volgen er weer 2 naar voren, echt beloofd!
pi_160855806
Geppie hier van een x aantal weken alleen abrikozenjam naar alleen gestampte muisjes (ja mijn kind krijgt 'suiker' op brood) naar bijna 2 maanden alleen kaas en nu zitten we weer in een jamfase vandaag :')

Ik maak me er weinig druk om en als ze alleen tosti ham/kaas wil zou ik haar daarin volgen. Dan weet je tenminste dat er iets ingaat.

Zo gaat bij F standaard 's avonds een banaan er in als toetje ipv een bakje yoghurt/kwark want dat wil hij echt niet.
Gaat ook vanzelf weer over gok ik.
pi_160855886
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SQ, heel goede beslissing van je. Eerst voor jezelf zorgen, anders kan je ook niet voor anderen zorgen.

JM :*
pi_160856063
MevrC sterkte! :*
pi_160856333
Sterkte MwC & MrsC :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')