abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 13 maart 2016 @ 13:09:59 #1
375570 crew  Cyan9
pi_160633566


Op dinsdag 10 mei zal Douwe Bob op het Eurovisie Songfestival in de eerste halve finale aantreden met het nummer Slow Down, een protest tegen de snelheid en prestatiedrang in de huidige maatschappij. Hij denkt dat het lied, hoewel het een up-tempo nummer is, een rustmoment zal zijn in de chaos op het songfestival. "Daar gaan we wel voor zorgen."
"Hoe chaotischer het is op het songfestival, hoe meer power mijn nummer krijgt", zegt hij. "Daar win je denk ik heel veel mee qua gevoel. Ik denk dat dat werkt."

quote:
Als je het niet tof vindt, ben je behoorlijk de lul want het gaat de komende tijd wel heel veel door de speakers pompen.

- Singer-songwriter Douwe Bob
Het nummer beluister je hier:


Als je benieuwd bent naar reacties van YouTube, buitenlandse ESF forums etc dan kan je die hier vinden: ESF / Verzameltopic reacties op inzending Douwe Bob

Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_160642307
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 12:49 schreef Toposcoupe het volgende:
Dus enerzijds wil je een nationaal songfestival, maar anderzijds zeg je dat de Nederlandse stemmers een verrotte smaak hebben en dat we 'niet gefixeerd zijn op muzikale kwaliteit'. Buiten dat ik dit een wel erg sombere benadering vind en het er ook niet mee eens ben, maakt dat een nationaal songfestival wel erg lastig uitvoerbaar. Immers, we kiezen toch niet voor de juiste kandidaat. De macht in handen van een Carlo Boszhard, Ali B of Afrojack leggen lijkt me ook niet echt een aanrader :X

Je bent enerzijds duidelijk liefhebber van de Zweedse muziek, waar ik zelf werkelijk niets mee heb (ik vind het te bedacht, overgeproduceerd, amorf en voel er niets bij). Een lied geproduceerd door een dj klinkt allesbehalve als een recept dat leidt tot een baanbrekende, gedurfde bijdrage dat eruit knalt, immers een of twee dozijn landen kiezen ieder jaar wel voor een lied in dat genre.

Iets zegt me dat je niet zo tevreden bent met de goede resultaten van The Common Linnets en Anouk, inzendingen met wat je een retro-sound zou kunnen noemen en die weliswaar niet in de categorie hedendaagse pop vielen, maar op het songfestival wel degelijk eruit knalden. De kansen dat Nederland jouw muzieksmaak zal vertegenwoordigen lijken daarmee geslonken. The Common Linnets waren baanbrekend, dat bewijst het vele aantal duo's op het Eurovisie songfestival 2015: geen act heeft zo'n grote stempel op die editie gedrukt als onze bijdrage uit 2014.

Zeker, ik hoop dat Nederland met wat voor opzet dan ook kiest voor hoogwaardige, diverse bijdrages. Niet allemaal mannen en vrouwen met gitaren en "ambachtelijke" bijdrages, maar ook "moderne" pop geproduceerd door een dj, poprock zoals Dotan en Kensington of symphonic metal, waar Nederland ook zo sterk in is. Het Eurovisie Songfestival is immers noch een popfestival, noch een singer-songwriter open podium; het is een liedjesfestijn dat niet divers genoeg kan zijn.
Ik wil sowieso een groots opgezet Nationaal Songfestival, dat staat buiten kijf. Maar het probleem zit dieper dan dat. Het raakt onze volledige muziekcultuur. Die is namelijk verrot. We zijn het in dit land normaal gaan vinden dat artiesten één minuutje van hun nieuwe nummer mogen laten horen bij DWDD. Verder zie je vrijwel nergens structureel aandacht voor (pop)muziek op tv, op de Nederlandstalige meuk van de TROS na. De NPO schiet op dit punt zeer ernstig tekort, met slechts incidentele aandacht voor muziek, via festivals als Pinkpop (wat ook maar een deel van de totale muziekscene bestrijkt).

Het Songfestival draait in essentie om popmuziek. Dat is een ontzettend breed begrip, waar je met een beetje goede wil zowel Douwe Bob als Dustin the Turkey onder kunt scharen. Je kunt zeggen wat je wilt en het hoeft je persoonlijke smaak niet te zijn, maar de Zweden zijn hier erg goed in. Er komt veel goede popmuziek uit Zweden, het barst daar van dan de goede producers. Dat is allemaal niet van vandaag op morgen zo ineens gebeurd. In Zweden neemt muziek gewoon een veel belangrijker plaats in dan bij ons. Melodifestivalen is een voorbeeld waaruit dat duidelijk blijkt.

Ik hoef trouwens niet persé een nummer dat door een bekende DJ is geproduceerd. Ik wees er slechts op dat we laatste jaren nogal vaak nummers sturen die weinig vooruitstrevend en modern zijn. We tappen te vaak uit hetzelfde vaatje en dat wordt kennelijk bekonkeld door een paar mensen, zonder dat anderen daar verder nog invloed op hebben. Het ontbreekt ons aan lef. Alhoewel.... Birds van Anouk was wel een eigenzinnig nummer. Mooi nummer ook, trouwens. Anouk schreef en produceerde het samen met.... twee Zweden.

Maar serieus... een nummer zoals België vorig jaar stuurde, zul je Nederland niet zien sturen. Wat Noorwegen dit jaar stuurt (of wat ze in 2013 stuurden) stuurt Nederland vast ook niet. The Common Linnets waren niet baanbrekend. The Common Linnets waren een geslaagde toevalstreffer en verder vooral ontzettend ouderwets.

De aanpak van Zweden - een groots opgezet NSF met voorrondes en een finale - heeft zonder meer mijn voorkeur. Ik zou daar zeker ook de stem van buitenlandse juryleden in betrekken, zoals ze in Zweden ook doen. En ook al zou de stem van de bevolking slechts voor 1 procent meetellen, dan is dat nog steeds 1 procent meer dan bij de afgelopen vier edities.

(NB: Als de stem van het Zweedse volk niet was meegewogen, had Zweden "Human" naar het Songfestival gestuurd. Nog steeds een ijzersterk nummer)
pi_160644972
Als Nederland een NSF krijgt, wil ik juist geen internationale jury of vakjury, gewoon 100% Nederlandse volk. Het moet wel iets blijven wat van ons is. Ook moet het systeem zo zijn, dat we niet taferelen krijgen waarbij twee of meer favorieten strijden om de winst, maar er een derde juist daardoor met de prijs naar huis gaat. En dat wil alleen maar goed als het NSF alleen maar bestaat uit battles tussen 2 acts, en alleen de winnende act gaat door naar de volgende battle.

Maar goed, dat is dan mijn idee.
  Moderator zondag 13 maart 2016 @ 20:41:25 #4
375570 crew  Cyan9
pi_160645659
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 20:19 schreef CarloV het volgende:
Als Nederland een NSF krijgt, wil ik juist geen internationale jury of vakjury, gewoon 100% Nederlandse volk. Het moet wel iets blijven wat van ons is. Ook moet het systeem zo zijn, dat we niet taferelen krijgen waarbij twee of meer favorieten strijden om de winst, maar er een derde juist daardoor met de prijs naar huis gaat. En dat wil alleen maar goed als het NSF alleen maar bestaat uit battles tussen 2 acts, en alleen de winnende act gaat door naar de volgende battle.

Maar goed, dat is dan mijn idee.
Met battles heb je juist het risico dat de twee beste acts voor de uiteindelijke finale tegen elkaar moeten.

Ik weet niet zo goed of ik wel een NSF wil, maar als het er komt hoop ik op een opzet zoals je in Noorwegen/Denemarken ziet. Geen halve finales, maar gewoon tien nummers die het tegen elkaar opnemen. Eventueel kun je dan nog een superfinale opzetten tussen de drie best gewaardeerde nummers (door een jury). Dan kun je de televoting alleen daar laten gelden, wat me wel zo veilig lijkt met oog op de Nederlandse keuzes in het verleden. Een professionele internationale jury lijkt me ook prima. :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_160646433
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 20:41 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Met battles heb je juist het risico dat de twee beste acts voor de uiteindelijke finale tegen elkaar moeten.
Dat is waar, maar je kunt, als organisatie, de volgorde van de battles daar op aanpassen naarmate de rondes verstrijken, het hoeft namelijk geen vast patroon te hebben zoals het bij voetbal wel heeft. Bij elke nieuwe ronde van battles wordt een nieuwe samenstelling gemaakt door de organisatie of een jury, en dan beslist uiteindelijk het volk alsnog wat het beste is, en heb je meer kans dat uiteindelijk die twee favorieten in de finale staan.

Het idee van de superfinale dat je aandraagt vind ik trouwens ook goed, waarbij alleen in de superfinale het Nederlandse publiek stemt.
pi_160651025
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 20:41 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Met battles heb je juist het risico dat de twee beste acts voor de uiteindelijke finale tegen elkaar moeten.

Ik weet niet zo goed of ik wel een NSF wil, maar als het er komt hoop ik op een opzet zoals je in Noorwegen/Denemarken ziet. Geen halve finales, maar gewoon tien nummers die het tegen elkaar opnemen. Eventueel kun je dan nog een superfinale opzetten tussen de drie best gewaardeerde nummers (door een jury). Dan kun je de televoting alleen daar laten gelden, wat me wel zo veilig lijkt met oog op de Nederlandse keuzes in het verleden. Een professionele internationale jury lijkt me ook prima. :)
Het probleem op Nederlandse NSF's is niet de aanwezigheid van een jury op zich. Want ook in Zweden bepaalt een vakjury de helft van het resultaat. Het is eerder de manier waarop het gaat. In Zweden heb je een show die vergelijkbaar is met een halve finale van het echte ESF, met 12 liedjes achter elkaar, waarna er gestemd kan worden door het publiek. In Nederland komt er na elk lied een 'vak'jury in beeld met types als René Froger, Tatjana, Hind, Daniel Dekker en natuurlijk de onvermijdelijke Cornald Maas. Die geen flauw idee hebben, maar wel hun nutteloze mening aan het stemvee opdringen. Op die manier hebben we oa het verkeerde liedje van de 3JS gekregen en werd Gordon en Replay in 2003 al op voorhand onverdiend afgeschreven.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_160651153
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 23:00 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Het probleem op Nederlandse NSF's is niet de aanwezigheid van een jury op zich. Want ook in Zweden bepaalt een vakjury de helft van het resultaat. Het is eerder de manier waarop het gaat. In Zweden heb je een show die vergelijkbaar is met een halve finale van het echte ESF, met 12 liedjes achter elkaar, waarna er gestemd kan worden door het publiek. In Nederland komt er na elk lied een 'vak'jury in beeld met types als René Froger, Tatjana, Hind, Daniel Dekker en natuurlijk de onvermijdelijke Cornald Maas. Die geen flauw idee hebben, maar wel hun nutteloze mening aan het stemvee opdringen. Op die manier hebben we oa het verkeerde liedje van de 3JS gekregen en werd Gordon en Replay in 2003 al op voorhand onverdiend afgeschreven.
Dat was altijd zo verschrikkelijk. Dat wij in Nederland altijd denken dat we na elk optreden naar de 'vakjury' moeten, die vervolgens uitgebreid hun mening moeten gaan geven. Hoe 1990 Soundmixshowachtig wil je het hebben.
pi_160651450
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 23:06 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dat was altijd zo verschrikkelijk. Dat wij in Nederland altijd denken dat we na elk optreden naar de 'vakjury' moeten, die vervolgens uitgebreid hun mening moeten gaan geven. Hoe 1990 Soundmixshowachtig wil je het hebben.
En dat was dit jaar bij het NSF in het Verenigd Koninkrijk dus precies hetzelfde. Na ieder liedje (ook al waren het er maar 6) even naar de vakjury. Waar Katrina vervolgens stond te schreeuwen dat het allemaal zo geweldig was en alles wel eens zou kunnen winnen op het ESF voor het VK dit jaar.
pi_160656640
De beste opzet blijft imo melodifestivalen. Zoiets zou echter niet door Avrotros gehouden moeten worden.
  Trouwste user 2022 maandag 14 maart 2016 @ 15:14:44 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_160660968
Het wordt uitermate spannend voor Nederland op het Eurovisie Songfestival. Douwe Bob staat in de meest zware halve finale ooit.

De Nederlandse zanger treedt op dinsdagavond 10 mei aan in de halve finale van de grootste muziekwedstrijd ter wereld en heeft enorm pittige concurrentie. Van de achttien deelnemende landen kunnen zich er tien plaatsen voor de finale van zaterdagavond 14 mei.

Nederland staat momenteel op een 22ste plek bij de wedkantoren en omgerekend op een tiende plek bij de halve finale. Daarmee zou ons land met de hakken over de sloot in de zaterdagfinale staan en Oostenrijk en Estland het nakijken geven.

Het is vooral een sterk speelveld omdat in de halve finale van dinsdag landen staan als topfavoriet Rusland. Maar ook Bosnië-Herzegovina, Azerbeidzjan en Griekenland. Deze drie landen hebben, sinds de invoering van de halve finales in 2004, nog nooit een finale gemist. Ook Hongarije en Armenië zijn ijzersterke Eurovisie-landen. Daarnaast wordt er veel verwacht van Kroatië en Cyprus.

Vandaag moeten alle 43 deelnemende landen hun inzending inleveren bij de organiserende European Broadcasting Union.

De top 10 volgens de wedkantoren, nu alle 43 liedjes bekend zijn:

1. Rusland

2. Zweden

3. Kroatië

4. Australië

5. Letland

6. Frankrijk

7. Azerbeidzjan

8. Cyprus

9. Servië

10. Oekraïne

http://www.telegraaf.nl/f(...)e_finale_ooit__.html

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † maandag 14 maart 2016 @ 15:24:55 #11
368283 ato
pi_160661158
Ach ja weddenschappen :-)

Wedden dat Nederland verder duikelt naar beneden en kdan rijg je weer het gedoe: Nederland niet naar finale etc.
Tot Nederland weer net zo straalt als 2 jaar geleden tijdens eerste halve finale..

Ben benieuwd naar de start plaats en tussen wie Nederland mag optreden..
Life can be a bitch, so like it..
pi_160661570
Oh noess, Rusland op 1 bij de bookmakers. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 14 maart 2016 @ 17:36:50 #13
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_160663894
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 15:49 schreef Fascination het volgende:
Oh noess, Rusland op 1 bij de bookmakers. ;(
Was te verwachten. Gewoon goed gelikt nummer.
Dit had ik wel eerder van Griekenland verwacht ala Sakis Rouvas, maar dat maakt niet uit.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sk00p op 14-03-2016 17:54:20 ]
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_160664332
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 15:24 schreef ato het volgende:
Ach ja weddenschappen :-)

Wedden dat Nederland verder duikelt naar beneden en kdan rijg je weer het gedoe: Nederland niet naar finale etc.
Tot Nederland weer net zo straalt als 2 jaar geleden tijdens eerste halve finale..

Ben benieuwd naar de start plaats en tussen wie Nederland mag optreden..
Het zegt niet alles, maar wel iets. De wedkantoren geven je gemiddeld zo'n 50 euro terug als je op Nederland stemt en Nederland wint. Dat betekent dat als Nederland wint, de bookmakers flink de klos zijn als over heel Europa heen een paar duizend mensen een euro of 5 gaan inzetten op een winnende Douwe. Die getallen zijn niet random. TCL was een uitzondering, zoals er vast elk jaar wel een verassing is.
Als het maar goed klinkt.
  Trouwste user 2022 maandag 14 maart 2016 @ 18:35:07 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_160665125
Ik vind het Nederlandse nummer teleurstellend laag staan in de peilingen.

Heldennummer.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 14 maart 2016 @ 18:35:57 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_160665146
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 17:58 schreef geitenbrei het volgende:

zoals er vast elk jaar wel een verassing is.
Urn me er niet op vast.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_160668732
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 18:35 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het Nederlandse nummer teleurstellend laag staan in de peilingen.

Heldennummer.

:P
Totaal mee eens.
Als het maar goed klinkt.
pi_160668916
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 17:58 schreef geitenbrei het volgende:

[..]

Het zegt niet alles, maar wel iets. De wedkantoren geven je gemiddeld zo'n 50 euro terug als je op Nederland stemt en Nederland wint. Dat betekent dat als Nederland wint, de bookmakers flink de klos zijn als over heel Europa heen een paar duizend mensen een euro of 5 gaan inzetten op een winnende Douwe. Die getallen zijn niet random. TCL was een uitzondering, zoals er vast elk jaar wel een verassing is.
Klopt, maar de bookies kunnen het zich in dit stadium nog wel permitteren. Waarschijnlijk is de verhouding van bets voor landen als rusland en zweden zo hoog, dat ze alsnog winst draaien als ze maar op het juiste moment de goede act gaan shorten. En ja er staan ongeveer 20 landen boven ons in de odds, al het bet geld van die landen samen lijkt me wel wat meer dan alles wat is ingezet op Nederland, keer 50.
pi_160669210
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 15:49 schreef Fascination het volgende:
Oh noess, Rusland op 1 bij de bookmakers. ;(
Diep triest, een dertien in een dozijn nummer, maar omdat het Rusland is, staat het gegarandeerd in de finale en in de top tien.

Ik denk wel dat Douwe het gaat redden w/
  Moderator dinsdag 15 maart 2016 @ 15:55:50 #20
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_160686040
Het zit nu al de hele dag in m'n kop... w/
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 15 maart 2016 @ 15:59:21 #21
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_160686127
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 15:55 schreef ijs_beer het volgende:
Het zit nu al de hele dag in m'n kop... w/
Sha la lie sha la la?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Moderator dinsdag 15 maart 2016 @ 16:10:26 #22
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_160686327
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 15:59 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Sha la lie sha la la?
Dat gelukkig niet niet. :D :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_160692215
quote:
Luister woensdagochtend naar Douwe Bob bij Giel

Woensdagochtend gaat Douwe Bob op bezoek in het radioprogramma van Giel Beelen op 3FM. Douwe gaat tijdens de uitzending natuurlijk zijn Songfestival-nummer ‘Slow Down’ live spelen!

Verder kijkt Giel samen met Douwe Bob vooruit op het aankomende Eurovisie Songfestival-avontuur in Stockholm. Hoe ziet Douwe het voor zich? Je hoort het woensdagochtend live bij Giel op 3FM.
~The present is all there is~
pi_160692471
Eerlijk is eerlijk: ik verwacht niet dat Nederland in de finale komt. Puur en alleen omdat hij in een klote halve finale staat, de concurrentie is gewoon te goed.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2016 @ 20:52:25 #25
368283 ato
pi_160693542
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 20:30 schreef Nexum het volgende:
Eerlijk is eerlijk: ik verwacht niet dat Nederland in de finale komt. Puur en alleen omdat hij in een klote halve finale staat, de concurrentie is gewoon te goed.
Hmm moet ik nog allemaal zien, het kan zo maar zijn dat er verrassingen zijn.
Bv Griekenland of Armenië, Azerbeidzjan gaat niet door..

Of favorieten vallen toch live tegen.
Laten wij hopen dat DB een goed optreden geeft en het komt wel goed.
Life can be a bitch, so like it..
pi_160699668
Heb er wel een goed gevoel bij. Ik verwacht dat NL dus wel in de finale komt. Zijn liedje is kwalitatief goed, ligt goed in het gehoor, tis puur, Douwe komt op camera likeable over en hij zingt gewoon goed, nu alleen nog een tof optreden.

Het valt me op dat we altijd maar angstig zijn voor de anderen, want oh die zijn altijd zo goed en dus wordt het weer niks. :O Volgens mij is die angst ook gebaseerd op het verleden, terwijl er dit jaar veel (pop)nummers zijn die op elkaar lijken en echt niet zo bijzonder zijn. Ben benieuwd of de kijkers al die (pop)nummers van elkaar weten te onderscheiden zo meteen. Een lied als Slow Down klinkt unieker in dit veld en ik verwacht dat liefhebbers van dit genre hiervoor sowieso een stem zullen uitbrengen. Er gaan geheid goede nummers de finale missen, maar waarom zou NL daar altijd bij moeten zitten? Ga gewoon uit van eigen kracht: dit lied is anders, in het verleden is bewezen dat ook 'echte' muziek goed kan scoren, en de rest: zie hierboven.
~The present is all there is~
  † In Memoriam † dinsdag 15 maart 2016 @ 22:56:25 #27
368283 ato
pi_160699764
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 22:54 schreef grazz het volgende:
Heb er wel een goed gevoel bij. Ik verwacht dat NL dus wel in de finale komt. Zijn liedje is kwalitatief goed, ligt goed in het gehoor, tis puur, Douwe komt op camera likeable over en hij zingt gewoon goed, nu alleen nog een tof optreden.

Het valt me op dat we altijd maar angstig zijn voor de anderen, want oh die zijn altijd zo goed en dus wordt het weer niks. :O Volgens mij is die angst ook gebaseerd op het verleden, terwijl er dit jaar veel (pop)nummers zijn die op elkaar lijken en echt niet zo bijzonder zijn. Ben benieuwd of de kijkers al die (pop)nummers van elkaar weten te onderscheiden zo meteen. Een lied als Slow Down klinkt unieker in dit veld en ik verwacht dat liefhebbers van dit genre hiervoor sowieso een stem zullen uitbrengen. Er gaan geheid goede nummers de finale missen, maar waarom zou NL daar altijd bij moeten zitten? Ga gewoon uit van eigen kracht: dit lied is anders, in het verleden is bewezen dat ook 'echte' muziek goed kan scoren, en de rest: zie hierboven.
Helemaal mee eens.

Trouwens ik hoorde het liedje net op de radio en vind her jammer dat het zo kort is.
Life can be a bitch, so like it..
pi_160714648
Douwe Bob live bij Giel, waar hij uiteraard ook Slow Down zingt: http://giel.vara.nl/nieuws/douwe-bob-live-1
  woensdag 16 maart 2016 @ 15:32:05 #29
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_160715285
Ligt het aan mij of wordt het nummer steeds beter als je het meer hoort? Had na keer of 3 luisteren al meer dan genoeg van Walk Along vorig jaar, maar dit lied heeft op 1 of andere manier iets speciaals. Zegt niks over kansen op een songfestival natuurlijk.
pi_160715505
Ik merk wel dat ik niet heel veel drang heb om het nummer automatisch thuis op te zetten eigenlijk, maar dat gaat misschien nog komen :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_160717937
Ik vind het meer een autoradio nummer, tevens verleent het nummer zich perfect als indicatie dat je te snel rijdt.
pi_160721540
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 18:07 schreef CarloV het volgende:
Ik vind het meer een autoradio nummer, tevens verleent het nummer zich perfect als indicatie dat je te snel rijdt.
Calm After The Storm was ook een prima nummer voor onderweg, en dat werd een groot succes.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † woensdag 16 maart 2016 @ 20:53:07 #33
368283 ato
pi_160722291
Ik ontdek vooral hoe muzikaal het nummer is..
Ik vond zijn eerste live uitvoering goed hoor.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 maart 2016 @ 10:24:24 #34
163650 Greys
pi_160732653
douwe_bob twitterde op donderdag 17-03-2016 om 08:20:20 Ik heb gedroomd dat we die trofee mee gaan nemen uit Stockholm. Het komt dus allemaal goed, mensen. reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 17 maart 2016 @ 10:25:44 #35
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_160732675
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2016 10:24 schreef Greys het volgende:
douwe_bob twitterde op donderdag 17-03-2016 om 08:20:20 Ik heb gedroomd dat we die trofee mee gaan nemen uit Stockholm. Het komt dus allemaal goed, mensen. reageer retweet
Marco Borsato belde.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 maart 2016 @ 10:25:55 #36
163650 Greys
pi_160732678
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 maart 2016 @ 10:26:17 #37
163650 Greys
pi_160732685
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 10:25 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Marco Borsato belde.
De mééste, Mani.
Niet álle!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 17 maart 2016 @ 10:26:25 #38
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_160732687
quote:
Zwanger?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 maart 2016 @ 10:32:02 #39
163650 Greys
pi_160732801
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 10:26 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Zwanger?
Oeh leuk. Een Djonge Bob.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_160734927
Volgend jaar weer?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 maart 2016 @ 12:16:46 #41
163650 Greys
pi_160735036
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 12:11 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Volgend jaar weer?
Volgend jaar Douwe samen met Waylon.
Nou dan kunnen ze die eerste prijs beter direct meegeven. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_160735107
Dat zou toch wat zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 maart 2016 @ 12:21:53 #43
163650 Greys
pi_160735160
Serieus, die twee gasten samen qua looks en zang, beetje leuk naar elkaar wenkbrauwen, de rest kan echt wel inpakken :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_160736712
Douwe en Waylon samen zou echt héél tof zijn. :) *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_160739775
Dat zou van alle jury's douze moeten krijgen.
pi_160753344
Zit naar de reacties te kijken op een poll van wiwibloggs :') maar toch denkt zo'n 70% wel dat Nederland zich zal kwalificeren. Valt me nog mee van die site
  vrijdag 18 maart 2016 @ 01:02:18 #47
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_160753561
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 00:34 schreef aarontje112 het volgende:
Zit naar de reacties te kijken op een poll van wiwibloggs :') maar toch denkt zo'n 70% wel dat Nederland zich zal kwalificeren. Valt me nog mee van die site
Zijn de reacties normaal redelijk in lijn met de commentatoren? Die waren nl niet echt lyrisch, had ik begrepen.
Ik volg die site niet, geen idee dus, maar als de reacties zeggen dat we naar de finale gaan sta ik aan de kant van de reacties. ^O^
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † vrijdag 18 maart 2016 @ 07:15:26 #48
368283 ato
pi_160754554
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Zijn de reacties normaal redelijk in lijn met de commentatoren? Die waren nl niet echt lyrisch, had ik begrepen.
Ik volg die site niet, geen idee dus, maar als de reacties zeggen dat we naar de finale gaan sta ik aan de kant van de reacties. ^O^
Commentatoren vinden Nederland niets, de fans die reacties plaatsen waarderen Nederland meer.
Life can be a bitch, so like it..
pi_160759518
Het nummer komt binnen in de top 40 op nummer 26
Bron: http://www.top40.nl/top40/2016/week-12
pi_160762908
quote:
Rob Stenders tijdens ESF live vanuit Stockholm op NPO Radio 2
Rob Stenders is in de week van 9 mei live te horen op NPO Radio 2 vanuit Stockholm waar het Eurovisie Songfestival plaats vindt. In Op Weg Naar De Finale brengt de AVROTROS-dj elke ochtend van 9.00 tot 12.00 uur het laatste nieuws, praat hij na over belangrijke momenten en blikt hij vooruit op dat wat er die dag op de agenda staat.
Natuurlijk komt ook Douwe Bob iedere ochtend langs bij Rob in de studio om hem en Nederland bij te praten over zijn belevenissen. Ook Cornald Maas en Jan Smit zullen regelmatig aanschuiven.

De heren hebben dit nieuws vrijdagmiddag in het radioprogramma ’Stenders Platenbonanza’ op NPO Radio 2 bekendgemaakt. Hier zong Douwe natuurlijk ook zijn Songfestivalnummer: 'Slow Down’.

Rob Stenders zegt dat hij enorm veel zin heeft om het Eurovisie Songfestival van dichtbij mee te maken. “Dit spektakel fascineert mij al jaren. Ik vind het te gek dat ik die week samen met Douwe Bob radio maak. Wij gaan ons best doen om de luisteraar zoveel mogelijk mee te geven van dat wat er allemaal gebeurt in Stockholm,” vertelt Stenders.

Op Weg Naar De Finale, van maandag 9 mei tot en met vrijdag 13 mei, elke werkdag van 9.00 uur tot 12.00 uur bij AVROTROS op NPO Radio 2.
pi_160763286
Rob Stenders is leuk maar voor her Songfestival niets.
pi_160763389
Was dat het nieuws?
  vrijdag 18 maart 2016 @ 16:48:00 #53
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_160764290
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 15:46 schreef Em31 het volgende:


Leuk, maar Rob werkt toch niet bij de trosavro😳.
pi_160764365
Tegenwoord wel. Sinds september 2015.
pi_160766159
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 18:18:17 #57
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_160766173
quote:
Ik hoop dat ze ook een baan heeft en haar toekomst niet afhankelijk is van haar droom om ESC-verslaggeefster te worden. :X

Wat ik, voor zover ik het versta, wel positief vind is dat ze al onze inzendingen van de afgelopen 10-15 jaar heel erg goed vond, behalve 'Birds', CATS' en 'Slow Down'. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_160766253
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 16:03 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Rob Stenders is leuk maar voor her Songfestival niets.
Rob is op zich wel leuk, al hoop ik wel dat het niet leidt tot van die bevooroordeelde voorbeschouwingen, waarin automatisch Ierland, Spanje of Noorwegen geweldig wordt gevonden en tegelijkertijd Azerbeidzjan, Macedonië of Estland wordt afgekraakt, omdat die een stijl hebben die wat verder van ons verwijderd is.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_160776448
~The present is all there is~
  † In Memoriam † zaterdag 19 maart 2016 @ 00:41:18 #60
368283 ato
pi_160777491
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 18:18 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze ook een baan heeft en haar toekomst niet afhankelijk is van haar droom om ESC-verslaggeefster te worden. :X

Wat ik, voor zover ik het versta, wel positief vind is dat ze al onze inzendingen van de afgelopen 10-15 jaar heel erg goed vond, behalve 'Birds', CATS' en 'Slow Down'. :P
Wat is dit voor een gek wijf?
Life can be a bitch, so like it..
pi_160782215
quote:
Ze beargumenteerd in ieder geval op verschillende manieren haar liefde voor de Nederlandse inzendingen die de finale niet gehaald hebben. Dat zegt meer over haar zelf, dan over onze inzendingen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 maart 2016 @ 13:38:38 #62
163650 Greys
pi_160784184
Die akoestische versie die ze live op de radio doen vind ik steeds beter dan het origineel :@

https://m.facebook.com/st(...)1&id=132581970139640
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 19 maart 2016 @ 13:58:50 #63
368283 ato
pi_160784519
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 13:38 schreef Greys het volgende:
Die akoestische versie die ze live op de radio doen vind ik steeds beter dan het origineel :@

https://m.facebook.com/st(...)1&id=132581970139640
Die is zeker goed, maar is net zo goed ald de originele versie.
Ik hoorde het nummer gisteren in de kroeg en ben best trots hoor.

Toch hoor ik om mij heen dat mensen het een leuk nummer vinden.
Life can be a bitch, so like it..
pi_160788273
quote:
Eens met zijn voorspelling :Y

[ Bericht 4% gewijzigd door grazz op 19-03-2016 17:26:59 ]
~The present is all there is~
  † In Memoriam † maandag 21 maart 2016 @ 16:26:38 #67
43556 miss_dynastie
pi_160836268
quote:
Hij schaalt alle vijf entry's van de afgelopen jaren onder hetzelfde genre. Oke dan _O-
  Moderator maandag 21 maart 2016 @ 17:20:21 #68
375570 crew  Cyan9
pi_160837511
Ik merk dat ik andere inzendingen in de eerste halve finale meer begin te waarderen dan Douwe..
Sla me niet, ik weet ook niet wat er aan de hand is! :o
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_160847941
Fragmentje van vanavond tijdens de Edisons

https://www.facebook.com/video.php?v=1163247863716020
~The present is all there is~
pi_160849333
quote:
15s.gif Op maandag 21 maart 2016 17:20 schreef Cyan9 het volgende:
Ik merk dat ik andere inzendingen in de eerste halve finale meer begin te waarderen dan Douwe..
Sla me niet, ik weet ook niet wat er aan de hand is! :o
Het is gewoon een sterke halve finale, waarvan een stuk of 12-13 liedjes prima naar de finale zouden kunnen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 maart 2016 @ 13:34:40 #71
163650 Greys
pi_160857905
Daarom. Het wordt echt heel lastig en allesbehalve vanzelfsprekend dat hij de finale haalt.
Maakt het wel weer extra spannend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_160860201
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 13:34 schreef Greys het volgende:
Daarom. Het wordt echt heel lastig en allesbehalve vanzelfsprekend dat hij de finale haalt.
Maakt het wel weer extra spannend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIP:
Je kunt er ook gewoon helemaal overtuigd van uit gaan dat we de finale dit jaar NIET halen (en we zelfs sowieso laatste worden in de halve finale). Dan kan het (uiteindelijke) resultaat namelijk alleen maar meevallen!
pi_160860770
Ik droom af en toe over de enveloppenronde en dat we er dan niet bij zitten.
  Moderator dinsdag 22 maart 2016 @ 15:33:54 #74
375570 crew  Cyan9
pi_160860925
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 15:04 schreef Unites het volgende:

[..]

TIP:
Je kunt er ook gewoon helemaal overtuigd van uit gaan dat we de finale dit jaar NIET halen (en we zelfs sowieso laatste worden in de halve finale). Dan kan het (uiteindelijke) resultaat namelijk alleen maar meevallen!
Ik kan bevestigen dat dit werkt. :D
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_160861638
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2016 23:37 schreef grazz het volgende:
Fragmentje van vanavond tijdens de Edisons

https://www.facebook.com/video.php?v=1163247863716020
Live lijken ze het nummer wat sneller te zingen? Klinkt wel goed, dus daar hoeven we gelukkig niet over in te zitten. w/
  dinsdag 22 maart 2016 @ 16:35:06 #76
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_160862270
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 15:27 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik droom af en toe over de enveloppenronde en dat we er dan niet bij zitten.
Ik droom ook over de enveloppenronde, maar dan dat we een keer als eerste uit die envelop komen. Bij Anouk en TCL zat het Nederlandse vlaggetje beide keren in het laatste envelopje geloof ik. w/
pi_160862319
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 16:35 schreef luchtverkeersleider het volgende:

[..]

Ik droom ook over de enveloppenronde, maar dan dat we een keer als eerste uit die envelop komen. Bij Anouk en TCL zat het Nederlandse vlaggetje beide keren in het laatste envelopje geloof ik. w/
Dat zou wel echt super tof zijn _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † dinsdag 22 maart 2016 @ 19:00:58 #78
368283 ato
pi_160865629
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 16:04 schreef Em31 het volgende:

[..]

Live lijken ze het nummer wat sneller te zingen? Klinkt wel goed, dus daar hoeven we gelukkig niet over in te zitten. w/
Dat valt mij niet op.
Wat ik wel weet is dat het zo niet op tv moet.
Dan halen wij zeker de finale niet ( ik maak Greys gek :-))

Visueel moet het spannender
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator dinsdag 22 maart 2016 @ 20:09:12 #79
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_160868256
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_160879385
Vandaag is DB bij 100% NL. Hij maakt in elk geval wel werk van zijn nationale populariteit.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 maart 2016 @ 11:19:15 #81
163650 Greys
pi_160882395
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 15:04 schreef Unites het volgende:

[..]

TIP:
Je kunt er ook gewoon helemaal overtuigd van uit gaan dat we de finale dit jaar NIET halen (en we zelfs sowieso laatste worden in de halve finale). Dan kan het (uiteindelijke) resultaat namelijk alleen maar meevallen!
Hahaha ik zou willen dat ik dat kon!

Vorig jaar was dat een makkie. Sterker nog, toen gúnde ik het Trijntje niet eens dat ze door zou gaan met dat wangedrocht van een lied/uitvoering. Dus toen heb ik meer ontspannen gekeken dan ooit. Maar dit jaar heb ik weer hoop. FUCK! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_160882553
quote:
15s.gif Op maandag 21 maart 2016 17:20 schreef Cyan9 het volgende:
Ik merk dat ik andere inzendingen in de eerste halve finale meer begin te waarderen dan Douwe..
Sla me niet, ik weet ook niet wat er aan de hand is! :o
Ik heb dit jaar heel veel moeite om voorbij mijn eigen smaak te kijken. Gisteren met vrienden alle inzendingen doorgenomen en het meeste, ook in semi 1, is uitgesproken kut. Veel meer dan andere jaren.

Persoonlijk kan ik alleen iets met Estland, Letland, Georgië en Frankrijk. De rest vind ik he-le-maal niks en ik kan ook moeilijk inschatten wat de rest van Europa er van gaat vinden.
  Moderator woensdag 23 maart 2016 @ 12:06:19 #83
375570 crew  Cyan9
pi_160883306
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb dit jaar heel veel moeite om voorbij mijn eigen smaak te kijken. Gisteren met vrienden alle inzendingen doorgenomen en het meeste, ook in semi 1, is uitgesproken kut. Veel meer dan andere jaren.

Persoonlijk kan ik alleen iets met Estland, Letland, Georgië en Frankrijk. De rest vind ik he-le-maal niks en ik kan ook moeilijk inschatten wat de rest van Europa er van gaat vinden.
Ik kan juist heel veel nummers echt leuk vinden, en ik heb het idee dat Nederland een beetje in een vergeten hoekje terecht gaat komen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 23 maart 2016 @ 13:29:46 #84
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_160885008
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb dit jaar heel veel moeite om voorbij mijn eigen smaak te kijken. Gisteren met vrienden alle inzendingen doorgenomen en het meeste, ook in semi 1, is uitgesproken kut. Veel meer dan andere jaren.

Persoonlijk kan ik alleen iets met Estland, Letland, Georgië en Frankrijk. De rest vind ik he-le-maal niks en ik kan ook moeilijk inschatten wat de rest van Europa er van gaat vinden.
Dat heb ik dus ook.
Ik las overal maar dat semi 1 zo'n zware semi was, met erg veel goede nummers. Heb ze toen ook maar eens allemaal bekeken, viel me behoorlijk tegen. Ik kan, buiten Nederland, maar drie nummers vinden die ik goed zou kunnen noemen en de rest is 'complete bagger'/[niet mijn ding].

Ik hoop alleen maar dat Europa een beetje mijn smaak heeft en dan komt het helemaal goed. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_160886318
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 13:29 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook.
Ik las overal maar dat semi 1 zo'n zware semi was, met erg veel goede nummers. Heb ze toen ook maar eens allemaal bekeken, viel me behoorlijk tegen. Ik kan, buiten Nederland, maar drie nummers vinden die ik goed zou kunnen noemen en de rest is 'complete bagger'/[niet mijn ding].

Ik hoop alleen maar dat Europa een beetje mijn smaak heeft en dan komt het helemaal goed. :P
Er zijn nog wel wat andere nummers waar niet al te veel op aan te merken is, zoals Israël. Maar verder...en altijd weer dezelfde generieke ongeinspireerde bagger van Rusland, Armenië en Azerbeidzjan wat zich toch wel kwalificeert. Maar daar buiten is het wel heel schamel, vind ik.
pi_160886536
quote:
11s.gif Op woensdag 23 maart 2016 12:06 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik kan juist heel veel nummers echt leuk vinden, en ik heb het idee dat Nederland een beetje in een vergeten hoekje terecht gaat komen.
Ik denk dat veel mensen hun eigen land anders beoordelen, omdat ze de artiest kennen en het nummer vaker hebben gehoord. Als Nederland met het lied van Estland, UK, Azerbeidzjan of Malta ofzo had deelgenomen, zou Slow Down waarschijnlijk een nauwelijks opvallend lied zijn en dat andere lied één van de hoogtepunten.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_160906193
Hij speelde ook een Nederlandse vertaling
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 24 maart 2016 @ 13:45:56 #89
414785 sirdanilot
pi_160909883
Nee ik begin steeds meer te denken dat dit hem toch gewoon echt niet wordt, het is echt te gedateerd om te scoren op ESF.

Hij moet het echt gaan hebben van zijn charme en een leuke act, gewoon met een gitaartje op een podium gaat hem niet eens in de finale brengen.

Maar goed nu krijg ik alle tienermeisjes hier natuurlijk weer over me heen :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_160915404
http://giel.vara.nl/media/355059


Hij zag gisteren nog de eerste beelden van de Songfestival repetities, Jan Smit! En ik had er al iets over gehoord, er is misschien 'iets' waarvan de Tros denkt "Dat is te lang in beeld"
pi_160916326
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:10 schreef messi124 het volgende:
http://giel.vara.nl/media/355059

Hij zag gisteren nog de eerste beelden van de Songfestival repetities, Jan Smit! En ik had er al iets over gehoord, er is misschien 'iets' waarvan de Tros denkt "Dat is te lang in beeld"
"18 cm" :')

Maar waarom vertelt die Jan nou niet meer :(
~The present is all there is~
pi_160920486
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2016 18:10 schreef messi124 het volgende:
http://giel.vara.nl/media/355059

Hij zag gisteren nog de eerste beelden van de Songfestival repetities, Jan Smit! En ik had er al iets over gehoord, er is misschien 'iets' waarvan de Tros denkt "Dat is te lang in beeld"
Klinkt goed! Ik hoop weer op lange shots, intieme momenten met de camera en mensen die thuis op de bank drie minuten lang vergeten dat ze naar het eurovisie songfestival zitten te kijken. w/
  zaterdag 26 maart 2016 @ 17:32:01 #93
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_160960780
Bijzonder slecht liedje, suffe country en western, heeft helemaal niets. Slap aftreksel van de common linnets. Dit gaat zeker niet de finale halen. Wat een sof weer. Na het debacle met trijntje hebben ze nog steeds niets geleerd. En waarom eindelijk niet weer eens iets in het Nederlands?? Dit liedje heeft werkelijk niets met ons land te maken. Douwe Bob = Douwe Flop.
  Moderator zaterdag 26 maart 2016 @ 17:51:52 #94
375570 crew  Cyan9
pi_160961096
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:32 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Bijzonder slecht liedje, suffe country en western, heeft helemaal niets. Slap aftreksel van de common linnets. Dit gaat zeker niet de finale halen. Wat een sof weer. Na het debacle met trijntje hebben ze nog steeds niets geleerd. En waarom eindelijk niet weer eens iets in het Nederlands?? Dit liedje heeft werkelijk niets met ons land te maken. Douwe Bob = Douwe Flop.
Alsjeblieft niet zeg, dat is vragen om twijfelachtige inzendingen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_160961116
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:32 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Bijzonder slecht liedje, suffe country en western, heeft helemaal niets. Slap aftreksel van de common linnets. Dit gaat zeker niet de finale halen. Wat een sof weer. Na het debacle met trijntje hebben ze nog steeds niets geleerd. En waarom eindelijk niet weer eens iets in het Nederlands?? Dit liedje heeft werkelijk niets met ons land te maken. Douwe Bob = Douwe Flop.
Grappig dat jij denkt dat we met een (suf) oudbollig Nederlands liedje wat past bij ons land wel kunnen winnen/kunnen scoren.

Wat had je dan in gedachte? De 'De Korenmolen'-song (uuh lied bedoel ik) of wat dacht je van 'De Wilde Blonde Lokken van Geert, het kan niet Wilders'?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2016 17:53:26 ]
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 26 maart 2016 @ 18:27:48 #96
414785 sirdanilot
pi_160961843
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:53 schreef Unites het volgende:

[..]

Grappig dat jij denkt dat we met een (suf) oudbollig Nederlands liedje wat past bij ons land wel kunnen winnen/kunnen scoren.

Wat had je dan in gedachte? De 'De Korenmolen'-song (uuh lied bedoel ik) of wat dacht je van 'De Wilde Blonde Lokken van Geert, het kan niet Wilders'?
Ik had die van edsilia een paar jaar terug graag in het Nederlands gezien op het ESF, maar dat werd op het laatste moment vertaald naar het engels :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 26 maart 2016 @ 18:30:07 #97
414785 sirdanilot
pi_160961881
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 26 maart 2016 @ 18:31:16 #98
414785 sirdanilot
pi_160961910
Voor anno 2016 natuurlijk wel gedateerd, maar goed het punt is dat Nederlands echt niet per se vies bah moet zijn.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  zaterdag 26 maart 2016 @ 18:47:44 #99
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_160962227
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:31 schreef sirdanilot het volgende:
Voor anno 2016 natuurlijk wel gedateerd, maar goed het punt is dat Nederlands echt niet per se vies bah moet zijn.
Tja wat mij bertreft gaan we ook weer terug naar het verplicht zingen in je eigen taal. Dit leidt tot veel minder eenheidsworst en veel meer kwaliteit, omdat de landen niet meer perse de engelstalige top 40 hits proberen na te bootsen.
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 26 maart 2016 @ 19:40:28 #100
414785 sirdanilot
pi_160963004
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:47 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Tja wat mij bertreft gaan we ook weer terug naar het verplicht zingen in je eigen taal. Dit leidt tot veel minder eenheidsworst en veel meer kwaliteit, omdat de landen niet meer perse de engelstalige top 40 hits proberen na te bootsen.
Op zich mee eens, maar dan hebben Engeland en Ierland natuurlijk wel een voordeel, want die mogen wél in het engels zingen. En zelfs in een land als Malta is Engels een officiele taal, naast de eigen taal het Maltees. Die landen krijgen zo dus een oneerlijk voordeel. En tegenwoordig zeker ook met Australië erbij.

(of je moet ze dwingen in het Welsh respectievelijk Gaelic te zingen :') )
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  zaterdag 26 maart 2016 @ 19:47:22 #101
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_160963124
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 19:40 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Op zich mee eens, maar dan hebben Engeland en Ierland natuurlijk wel een voordeel, want die mogen wél in het engels zingen. En zelfs in een land als Malta is Engels een officiele taal, naast de eigen taal het Maltees. Die landen krijgen zo dus een oneerlijk voordeel. En tegenwoordig zeker ook met Australië erbij.

(of je moet ze dwingen in het Welsh respectievelijk Gaelic te zingen :') )
Onzin, in de tijd dat de eigen taal verplicht was , blijkt niet bepaald dat die in het voordeel waren.
  User die het meest klaagt 2022 zaterdag 26 maart 2016 @ 20:02:55 #102
414785 sirdanilot
pi_160963463
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 19:47 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Onzin, in de tijd dat de eigen taal verplicht was , blijkt niet bepaald dat die in het voordeel waren.
Toen kon ook lang niet iedereen nog engels.

Tegenwoordig kunnen zelfs sommige Fransen engels.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_160968120
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 19:47 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Onzin, in de tijd dat de eigen taal verplicht was , blijkt niet bepaald dat die in het voordeel waren.
Zowel UK, Ierland, als Malta haalden vrijwel jaarlijks de Top 10 in de periode voor de taalregel, ook met allerlei flutinzendingen. Dus dat voordeel was er zeker wel.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 26 maart 2016 @ 22:50:14 #104
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_160968259
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 22:45 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Zowel UK, Ierland, als Malta haalden vrijwel jaarlijks de Top 10 in de periode voor de taalregel, ook met allerlei flutinzendingen. Dus dat voordeel was er zeker wel.
Er deden veel minder landen mee en DE INZENDINGEN VAN BV DE UKde afgelopen jaren laten zien dat de Engelsentaal niet bepaald een voordeel is. Het is gewoon gmakzuchtg van veel landen om een Engelstalige inzending te doen. Geen enkele gatantie voor succs, sterker, de kwaliteit van de lidjes holt hierdoor enorm achteruit!
pi_161005004
Zometeen op npo3 de 3fm awards met o.a. Douwe Bob w/
~The present is all there is~
pi_161005141
Is het misschien een idee om een topic te openen waar de "wel/niet in eigen taal zingen"-discussie gevoerd kan worden? Dan blijft het hier ook nog een beetje overzichtelijk/ontopic
  maandag 28 maart 2016 @ 22:45:27 #107
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_161012128
Ik moet zeggen dat slow down wel helemaal plat gedraaid wordt op de Nederlandse radio, wat ik niet erg vind hoor O-)
pi_161016848
Dat geeft wel aan dat het festival weer leeft.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 maart 2016 @ 10:39:52 #109
163650 Greys
pi_161018518
Waylon zong afgelopen zaterdag in het goed bekeken "It Takes 2" Calm After The Storm met een van zijn kandidaten (zij van Danni Lowinski) :o Compleet met dezelfde opzet qua styling. Klonk best goed!


Dit is wel het jaar van Waylon he? ^O^
Dat programma waar hij in zit (zie boven) gaat prima, hij krijgt nou eindelijk eens leuke reacties op alles en een eigen concert in Ahoy in november waarvan al knetterveel kaarten verkocht zijn. Eindelijk, gun het hem wel.

Sorry. Hier offtopic. Maar wist niet waar anders, want wel songfestivalgerelateerd.

[ Bericht 25% gewijzigd door Greys op 29-03-2016 10:46:58 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 29 maart 2016 @ 11:36:06 #110
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_161019325
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:39 schreef Greys het volgende:
Waylon zong afgelopen zaterdag in het goed bekeken "It Takes 2" Calm After The Storm met een van zijn kandidaten (zij van Danni Lowinski) :o Compleet met dezelfde opzet qua styling. Klonk best goed!


Dit is wel het jaar van Waylon he? ^O^
Dat programma waar hij in zit (zie boven) gaat prima, hij krijgt nou eindelijk eens leuke reacties op alles en een eigen concert in Ahoy in november waarvan al knetterveel kaarten verkocht zijn. Eindelijk, gun het hem wel.

Sorry. Hier offtopic. Maar wist niet waar anders, want wel songfestivalgerelateerd.
Marlijn die van Wie is de Mol van vorig jaar.
  dinsdag 29 maart 2016 @ 11:39:51 #111
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_161019381
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:39 schreef Greys het volgende:
Waylon zong afgelopen zaterdag in het goed bekeken "It Takes 2" Calm After The Storm met een van zijn kandidaten (zij van Danni Lowinski) :o Compleet met dezelfde opzet qua styling. Klonk best goed!


Dit is wel het jaar van Waylon he? ^O^
Dat programma waar hij in zit (zie boven) gaat prima, hij krijgt nou eindelijk eens leuke reacties op alles en een eigen concert in Ahoy in november waarvan al knetterveel kaarten verkocht zijn. Eindelijk, gun het hem wel.

Sorry. Hier offtopic. Maar wist niet waar anders, want wel songfestivalgerelateerd.
Leuk! :)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 29 maart 2016 @ 11:41:52 #112
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_161019418
Was een leuk optreden van Waylon en Marlijn inderdaad. Hij keek ook af en toe weer zo zwoel :9
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator dinsdag 29 maart 2016 @ 12:58:51 #113
375570 crew  Cyan9
pi_161020662
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:39 schreef Greys het volgende:
Waylon zong afgelopen zaterdag in het goed bekeken "It Takes 2" Calm After The Storm met een van zijn kandidaten (zij van Danni Lowinski) :o Compleet met dezelfde opzet qua styling. Klonk best goed!


Dit is wel het jaar van Waylon he? ^O^
Dat programma waar hij in zit (zie boven) gaat prima, hij krijgt nou eindelijk eens leuke reacties op alles en een eigen concert in Ahoy in november waarvan al knetterveel kaarten verkocht zijn. Eindelijk, gun het hem wel.

Sorry. Hier offtopic. Maar wist niet waar anders, want wel songfestivalgerelateerd.
Als ik dit dan zie (zelfs zonder Ilse), vind ik het zo veel sterker dan het nummer van Douwe...
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_161021927
Marlijn O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_161021958
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:39 schreef Greys het volgende:
Waylon zong afgelopen zaterdag in het goed bekeken "It Takes 2" Calm After The Storm met een van zijn kandidaten (zij van Danni Lowinski) :o Compleet met dezelfde opzet qua styling. Klonk best goed!


Dit is wel het jaar van Waylon he? ^O^
Dat programma waar hij in zit (zie boven) gaat prima, hij krijgt nou eindelijk eens leuke reacties op alles en een eigen concert in Ahoy in november waarvan al knetterveel kaarten verkocht zijn. Eindelijk, gun het hem wel.

Sorry. Hier offtopic. Maar wist niet waar anders, want wel songfestivalgerelateerd.
De regie/cameraman miste wel van alles, helaas
  † In Memoriam † dinsdag 29 maart 2016 @ 14:41:59 #116
368283 ato
pi_161023055
Ik vond het ook een goede uitvoering, maar wat kan Waylon zingen zeg.
Ook al vind ik DB geen slechte stem hebben. Toch zingt Waylon beter en standvastiger dan DB.

Hij mag voor mij zo weer gaan.
Life can be a bitch, so like it..
pi_161024552
Waylon 2017 en daarna Dotan 2018.
  † In Memoriam † dinsdag 29 maart 2016 @ 16:42:58 #118
368283 ato
pi_161025693
Ik zag Trijntje bij het programma It takes two..
Maar wat zingt zij een stuk beter dan verleden jaar op het ESF.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 29 maart 2016 @ 16:58:40 #119
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_161026118
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 13:56 schreef TheVulture het volgende:
Marlijn O+
Dat ja O+ O+
pi_161027863
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 10:39 schreef Greys het volgende:
Waylon zong afgelopen zaterdag in het goed bekeken "It Takes 2" Calm After The Storm met een van zijn kandidaten (zij van Danni Lowinski) :o Compleet met dezelfde opzet qua styling. Klonk best goed!


Dit is wel het jaar van Waylon he? ^O^
Dat programma waar hij in zit (zie boven) gaat prima, hij krijgt nou eindelijk eens leuke reacties op alles en een eigen concert in Ahoy in november waarvan al knetterveel kaarten verkocht zijn. Eindelijk, gun het hem wel.

Sorry. Hier offtopic. Maar wist niet waar anders, want wel songfestivalgerelateerd.
Prima duo die twee. Ik zeg insturen voor 2017. Marlijn O+ :9 voor de mannelijke kijkers en Waylon voor de vrouwelijke kijkers *)
mag het weten
pi_161030799
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 18:11 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Prima duo die twee. Ik zeg insturen voor 2017. Marlijn O+ :9 voor de mannelijke kijkers en Waylon voor de vrouwelijke kijkers *)
En dan de Toppers in het achtergrondkoor voor de doofblinden O+
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_161031908
~The present is all there is~
pi_161032169
Vanavond Jan Smit bij RTL Late Night. Misschien krijgen we nog een update wat betreft de act?
~The present is all there is~
pi_161034028
Ik hem m vandaag 2 x op de radio gehoord en ik raak er steeds meer van overtuigd dat dit m niet gaat worden. Kweetniet... het mist pit, het is saaiig....
  Moderator dinsdag 29 maart 2016 @ 21:20:08 #125
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_161034252
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 21:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik hem m vandaag 2 x op de radio gehoord en ik raak er steeds meer van overtuigd dat dit m niet gaat worden. Kweetniet... het mist pit, het is saaiig....
Ik kreeg er gisteren toen het hoorde op de radio juist zo'n blij, knus 'uplifting' (is dat een woord? waarschijnlijk niet), gevoel bij.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 20:27 schreef grazz het volgende:
Vanavond Jan Smit bij RTL Late Night. Misschien krijgen we nog een update wat betreft de act?
Waarschijnlijk niet, maar een mens mag hopen. :P Voor de act hoop ik op een intieme setting. Douwe die alleen op een vrij donker podium zit, projecties van een leeg café ofzo, en naar het einde toe steeds lichtere kleuren. :) (en veel close-ups)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_161038367
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 21:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik hem m vandaag 2 x op de radio gehoord en ik raak er steeds meer van overtuigd dat dit m niet gaat worden. Kweetniet... het mist pit, het is saaiig....
Heb dat gevoel af en toe ook...maar het overheersende gevoel blijft toch wel dat we naar de finale gaan. w/
~The present is all there is~
pi_161038560
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 21:20 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ik kreeg er gisteren toen het hoorde op de radio juist zo'n blij, knus 'uplifting' (is dat een woord? waarschijnlijk niet), gevoel bij.

[..]

Waarschijnlijk niet, maar een mens mag hopen. :P Voor de act hoop ik op een intieme setting. Douwe die alleen op een vrij donker podium zit, projecties van een leeg café ofzo, en naar het einde toe steeds lichtere kleuren. :) (en veel close-ups)
Volgens mij heb ik DB horen zeggen dat hij met zijn band op het podium wil. Maar dan nog kan de focus vooral op DB zelf liggen zoals ze bij TCL deden. De band kwam af en toe in beeld. Ik hoop zelf niet op al te donker. Warme kleuren zoals geel, goud, oranje ofzo.
~The present is all there is~
  Moderator dinsdag 29 maart 2016 @ 23:01:31 #128
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_161039003
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2016 22:53 schreef grazz het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik DB horen zeggen dat hij met zijn band op het podium wil. Maar dan nog kan de focus vooral op DB zelf liggen zoals ze bij TCL deden. De band kwam af en toe in beeld. Ik hoop zelf niet op al te donker. Warme kleuren zoals geel, goud, oranje ofzo.
Dat zou ook een mooi contrast zijn met waarschijnlijk veel andere kandidaten, want ik verwacht dat zwart en wit als kleuren nog steeds onverminderd populair zulllen zijn.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_161045700
Ik ga er vanuit dat de performance ervoor zorgt dat hij bij de eerste 10 komt, in combinatie met het afwijkende genre.

Maar het is door de vele eigentijdse inzendingen de lastigste halve finale van de laatste jaren om er doorheen te komen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_161067603
Het begin van het nummer is geweldig. Alleen het refrein is te gewoontjes en past eigenlijk niet bij de rest van het nummer op een of andere manier.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 april 2016 @ 11:09:22 #131
163650 Greys
pi_161092656
Op 5 april wordt de startvolgorde al bekend. Dan weten we of we het helemaal kunnen vergeten (als DB als eerste of tweede moet).

Eurovision twitterde op vrijdag 01-04-2016 om 11:06:06 The running order for the semi-finals of the 2016 #Eurovision Song Contest will be released on Tuesday 5th April! reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_161096530
Slow Down heeft ondertussen ook 1 miljoen views w/

  Moderator vrijdag 1 april 2016 @ 17:28:43 #133
375570 crew  Cyan9
pi_161099648
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 14:28 schreef Em31 het volgende:
Slow Down heeft ondertussen ook 1 miljoen views w/

#mijlpaaltje w/
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_161101811
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 april 2016 11:09 schreef Greys het volgende:
Op 5 april wordt de startvolgorde al bekend. Dan weten we of we het helemaal kunnen vergeten (als DB als eerste of tweede moet).

Eurovision twitterde op vrijdag 01-04-2016 om 11:06:06 The running order for the semi-finals of the 2016 #Eurovision Song Contest will be released on Tuesday 5th April! reageer retweet
eindelijk *O*

Als eerste optreden hoeft niet zo slecht te zijn, maar ik weet niet of Slow Down nou een goede opener zou zijn. Tis m.i. meer een lied dat je sowieso niet plek 1-4 geeft, maar een lied dat je na 5/6 of 7...8... ;) nummers hoort om even tot een wat rustiger moment te komen. Ik verwacht zeker geen 2e startpositie. We zijn bovendien het enige west europese land in de eerste helft met landen om ons heen die zowat elk jaar naar de finale gaan en daar wordt achter de schermen echt wel rekening mee gehouden. Die landen hebben standaard een x aantal punten voordeel. Ik kan me dus ook niet voorstellen dat ze NL een 'slechtere' startpositie geven. Voordeel van/voor Slow Down is dat er geen enkel ander lied is dat er op lijkt. Opvallen doet het hoe dan ook verwacht ik.
~The present is all there is~
  † In Memoriam † vrijdag 1 april 2016 @ 19:45:37 #135
43556 miss_dynastie
pi_161102415
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 april 2016 11:09 schreef Greys het volgende:
Op 5 april wordt de startvolgorde al bekend. Dan weten we of we het helemaal kunnen vergeten (als DB als eerste of tweede moet).

Eurovision twitterde op vrijdag 01-04-2016 om 11:06:06 The running order for the semi-finals of the 2016 #Eurovision Song Contest will be released on Tuesday 5th April! reageer retweet
Heerlijk Greys, die positiviteit, hou dat vol 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 april 2016 @ 00:35:19 #136
163650 Greys
pi_161110546
:@ zelfbescherming, jeweettoch
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2016 @ 11:32:59 #137
368283 ato
pi_161114341
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 april 2016 19:45 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Heerlijk Greys, die positiviteit, hou dat vol 8-)
Ach het is ook zo'n optimistische lekkermeid :-)

Ik geloof dat Zweden ons wel goedestrat Positie geeft.
Mij maakt het geen reet uit tussen wie wij zitten. Veel liedjes hebben toch veel van elkaar weg.
Life can be a bitch, so like it..
pi_161116081
Heb vandaag voor de lol op de site van ESCNation die Scoreboard Simulator geprobeerd, met random voting. Was wel grappig om te zien, je krijgt eerst de normale puntentelling zoals altijd (maar dat is alleen van de jury) en dan komt er onderin een balkje met de televote stemmen en die wordt steeds kleiner. Roemenie stond op 1 bij de jurystemmen maar uiteindelijk won Rusland omdat ze de meeste televote stemmen kregen. :P
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  zaterdag 2 april 2016 @ 13:25:50 #139
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_161116225
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga er vanuit dat de performance ervoor zorgt dat hij bij de eerste 10 komt, in combinatie met het afwijkende genre.

Maar het is door de vele eigentijdse inzendingen de lastigste halve finale van de laatste jaren om er doorheen te komen.
Het is een afschuwelijk niemendalletje dat uitvlinkt door middelmatigheid en nietszeggendheid. Ik kan me niet voorstellen dat het door de halve finale komt.
pi_161117070
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 13:25 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Het is een afschuwelijk niemendalletje dat uitvlinkt door middelmatigheid en nietszeggendheid. Ik kan me niet voorstellen dat het door de halve finale komt.
:')
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  ESF Reporter zaterdag 2 april 2016 @ 20:15:18 #141
87554 Cee
Welluk?
pi_161125927
DB heeft een nieuwe tattoo, een bloem. Op z'n hals. Ik wou dat het nog gisteren was.
pi_161126183
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 20:15 schreef Cee het volgende:
DB heeft een nieuwe tattoo, een bloem. Op z'n hals. Ik wou dat het nog gisteren was.
Poedertje erover tijdens het optreden
pi_161128071
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 20:15 schreef Cee het volgende:
DB heeft een nieuwe tattoo, een bloem. Op z'n hals. Ik wou dat het nog gisteren was.
Extreem tokkie en lelijk, ja. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_161131717
Die reacties ook van mensen op FB :')

quote:
Zoltan Baldinger: Als jij het maar mooi vind.De finale van het Songfestival kun je wel vergeten
Henny Schuitema: Lelijk, krijg je spijt van!
Irene Gottgens: Zo'n mooi gezichtje wordt zo verpest door die tattoo.. En ik hou echt wel van tattoo's.. Dit is echt too much...
Willeke Niessen: Mag hopen op een 1 april grap!!
Esmee Kats Janka Klein Entink: omg jank huilen dit
~The present is all there is~
  † In Memoriam † zondag 3 april 2016 @ 10:38:18 #145
368283 ato
pi_161138912
Ik vind het ook lelijk..
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator zondag 3 april 2016 @ 10:56:30 #146
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_161139196
Mag hopen dat het een plakplaatje was....
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 april 2016 @ 11:37:13 #147
163650 Greys
pi_161139758
Ik vind dat hij dat lekker zelf moet weten.
En reacties als 'nu haalt hij de finale niet meer' slaan echt nergens op, wat mij betreft. Alsof dat van één tattoo afhangt _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_161139962
KLM is er ook al klaar voor. :D

pi_161140006
quote:
10s.gif Op zondag 3 april 2016 11:47 schreef Em31 het volgende:
KLM is er ook al klaar voor. :D

[ afbeelding ]
Leuk :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 april 2016 @ 11:54:38 #150
163650 Greys
pi_161140116
Ik denk trouwens dat de tat gewoon echt is, want er staat een reactie onder van een meisje waar hij de bepanthen zalf kocht daarna bij de Etos.

Heb gewoon plaatsvervangende schaamte voor alle lelijke reacties die hij erop krijgt :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_161140479
Zal 'm even posten voor de duidelijkheid.

Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_161141376
Ik vind het eerlijk gezegd ook bijzonder lelijk. En opzichtige tattoos kosten punten, dus wat dat betreft is het ook niet handig.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 april 2016 @ 13:06:10 #153
163650 Greys
pi_161141752
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 12:49 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd ook bijzonder lelijk. En opzichtige tattoos kosten punten, dus wat dat betreft is het ook niet handig.
Zegt wie? :@

Dus Poolse (?) dames met melktonnen en blote borsten was prima en leverde meer punten op en een man met een jurk en een baard ook... en een man met een tattoo zou dan punten minder krijgen? Waarom? Hoe-heette-hij-ook-alweer, Sakis, met zijn naveltruitje. Kreeg die ook minder punten? :P

Nee maar even serieus, als het echt is en hij treedt in zoiets op, zie je er sowieso geen fuck van :)

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_161144156
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 13:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Zegt wie? :@

Dus Poolse (?) dames met melktonnen en blote borsten was prima en leverde meer punten op en een man met een jurk en een baard ook... en een man met een tattoo zou dan punten minder krijgen? Waarom? Hoe-heette-hij-ook-alweer, Sakis, met zijn naveltruitje. Kreeg die ook minder punten? :P
Dat zei ik dus :P

Maar in principe heb je kijkers die het wel en kijkers die het niet mooi vinden. Ik kan me niet zo voorstellen dat er mensen zijn die het zo mooi vinden dat ze er speciaal op gaan stemmen, maar wel dat er mensen zijn die het lelijk/afstotelijk/tokkie vinden, en daarom minder snel naar de telefoon grijpen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † zondag 3 april 2016 @ 15:03:40 #155
43556 miss_dynastie
pi_161144476
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 12:12 schreef Fascination het volgende:
Zal 'm even posten voor de duidelijkheid.

[ afbeelding ]
Omg... _O-
Ik riep gister nog half voor de grap dat het tijd wordt voor een tattooverbod tot 27 jaar. Ik had gelijk :')
  zondag 3 april 2016 @ 15:39:25 #156
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_161145210
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 13:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Zegt wie? :@

Dus Poolse (?) dames met melktonnen en blote borsten was prima en leverde meer punten op en een man met een jurk en een baard ook... en een man met een tattoo zou dan punten minder krijgen? Waarom? Hoe-heette-hij-ook-alweer, Sakis, met zijn naveltruitje. Kreeg die ook minder punten? :P

Nee maar even serieus, als het echt is en hij treedt in zoiets op, zie je er sowieso geen fuck van :)

[ afbeelding ]
Ik denk het net wel. Die bloem lijkt tot op zijn adamsappel te zitten, zo hoog sluit dat pakkie niet.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit niet handig van hem vind.
Niet vanwege eventuele stemmen, lijkt me niet dat die zo sterk van een tatoeage meer of minder afhangen. Ik zie nu gewoon voor me dat er straks een DB op het podium staat, high van de pijnstillers en met een lekkend verband op zijn hals dankzij een zwaar geïnfecteerde tulp*. :X

ik vind wdb zijn timing gewoon niet zo handig. Als je het echt graag wil, dan wil je het over twee maandjes ook nog steeds. We zitten slechts een ruim maandje voor het ESF, zet dat ding lekker daarna.

*(of wat het ook voor bloem mag zijn :@ )
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_161159376
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 12:12 schreef Fascination het volgende:
Zal 'm even posten voor de duidelijkheid.

[ afbeelding ]
ik zag het op instagram al voorbij komen, superleuk ^O^
pi_161159397
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 12:49 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd ook bijzonder lelijk. En opzichtige tattoos kosten punten, dus wat dat betreft is het ook niet handig.
wtf :X
  † In Memoriam † maandag 4 april 2016 @ 01:44:15 #159
368283 ato
pi_161161651
quote:
14s.gif Op zondag 3 april 2016 11:54 schreef Greys het volgende:
Ik denk trouwens dat de tat gewoon echt is, want er staat een reactie onder van een meisje waar hij de bepanthen zalf kocht daarna bij de Etos.

Heb gewoon plaatsvervangende schaamte voor alle lelijke reacties die hij erop krijgt :@
Hey daar hebben wij weer de positieve Greys..

Mij maakt het ook geen fuck uit wat men doet en tatoo's kan ik best mooi vinden.
Maar ik vind een tattooboven op je adams Appel lelijk.
Moethij zelf weten, maar is mijn mening.
Ik volg hem ook op Face book, hij vraagt er ook om hoor.
Wat vind je van mijn tattoo?
Moet hij het maar niet op Face book zetten, liedje is wat mij betreft niet minder om..
Life can be a bitch, so like it..
pi_161164550
In tegenstelling tot Calm After The Storm, dat ik steeds vaker ging beluisteren naarmate het festival dichterbij kwam, luister ik Slow Down werkelijk nooit. En áls ik 'm dan weer een keertje voorbij hoor komen op de radio, heb ik vaak tegen het einde pas door dat het onze Songfestival-inzending is. Kan me ook niet voorstellen dat dit in andere landen een hit wordt ofzo.

Kom totaal niet in de mood dit jaar, helaas.
pi_161164844
Ik begin ook wat pessimistischer over onze kansen te worden gebaseerd op het liedje alleen. Nu een paar keer alle inzendingen gehoord en het springt er alleen maar uit doordat je hoort dat het een echte artiest is.

Then again, ik vind de inzending van Georgië ook fantastisch, dus het is niet alsof ik er echt kijk op heb of zo :')
pi_161168618
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 12:12 schreef Fascination het volgende:
Zal 'm even posten voor de duidelijkheid.

[ afbeelding ]
Afschuwelijk.Maargoed, ik hoef er niet mee te lopen :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 april 2016 @ 14:42:55 #163
163650 Greys
pi_161168673
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 01:44 schreef ato het volgende:
hij vraagt er ook om hoor.
Wat vind je van mijn tattoo?
Dat staat nergens. Dat vraagt hij niet.
Maar tuurlijk, je hebt gelijk hoor, als hij het op FB zet kan je reacties verwachten. Maar ook op FB gelden wat mij betreft fatsoensregels. Het wordt steeds lelijker allemaal op FB lijkt wel. Nou ja, overal, eigenlijk. Als je ziet wat mensen allemaal uitkramen, manmanman. Ik bedoel, je kunt ook zeggen dat iets totaal je smaak niet is zonder iemand voor lelijke grafbek uit te maken, om eens wat te noemen. EINDE OMA GREYS-PREEK JA JA IK STOP AL :7

Oh en deze is van vandaag, mocht iemand nog twijfelen of het een plakplaatje was :P

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_161168717
Hij zit voor mijn gevoel net 2cm te hoog, maar verder vind ik hem niet lelijk.
En als je het mij vraagt kost het echt geen punten bij het ESF. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator maandag 4 april 2016 @ 14:46:43 #165
375570 crew  Cyan9
pi_161168731
Ik snap alle ophef niet, ook al ben ik dan wel een redelijk tattoo liefhebber. Ik verwacht ook niet dat het punten gaat kosten, al wil ik het eigenlijk helemaal niet over de punten hebben. ;)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 april 2016 @ 14:47:00 #166
163650 Greys
pi_161168739
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zit voor mijn gevoel net 2cm te hoog, maar verder vind ik hem niet lelijk.
En als je het mij vraagt kost het echt geen punten bij het ESF. :D
Als ik het zo zie hierboven vind ik het serieus ook alles meevallen.
Best tof, zelfs :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_161169185
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2016 14:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Als ik het zo zie hierboven vind ik het serieus ook alles meevallen.
Best tof, zelfs :@
Het ziet er ook mooi uit hierboven ja. :)
Op de eerste foto iets minder, de v-hals is ruim. Ach ja, elke tattoo heeft een maat/snede kledingstuk waarbij het beter of slechter uitkomt. En verder moet je er gewoon van houden :Y Hij heeft een wirwar aan plaatjes, zo is hij gewoon.

Ik ben zó benieuwd naar zijn outfit *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 4 april 2016 @ 15:12:23 #168
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_161169232
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 12:12 schreef Fascination het volgende:
Zal 'm even posten voor de duidelijkheid.

[ afbeelding ]
WAT DE FUCK IS DIT
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_161169256
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 13:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Zegt wie? :@

Dus Poolse (?) dames met melktonnen en blote borsten was prima en leverde meer punten op en een man met een jurk en een baard ook... en een man met een tattoo zou dan punten minder krijgen? Waarom? Hoe-heette-hij-ook-alweer, Sakis, met zijn naveltruitje. Kreeg die ook minder punten? :P

Nee maar even serieus, als het echt is en hij treedt in zoiets op, zie je er sowieso geen fuck van :)

[ afbeelding ]
Is dit eigenlijk zijn eigen stekje ook, of bij iemand op visite?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 4 april 2016 @ 15:13:40 #170
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_161169262
Stelletje bakvissen zijn jullie ook dat je dit gaat vergoelijken. Die jongen is door alle media aandacht gewoon in een psychose beland. Een andere verklaring heb ik niet.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  † In Memoriam † maandag 4 april 2016 @ 15:17:14 #171
43556 miss_dynastie
pi_161169327
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 15:13 schreef Mani89 het volgende:
Stelletje bakvissen ook dat jullie dit gaan zitten vergoelijken. Die jongen is door alle media aandacht gewoon in een psychose beland. Een andere verklaring heb ik niet.
Wattes? Dol zijn op tattoo's is niet nieuw voor hem of zo.
  maandag 4 april 2016 @ 15:19:39 #172
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_161169364
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 15:17 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wattes? Dol zijn op tattoo's is niet nieuw voor hem of zo.
Deze tattoo is wel terminaal hoor.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  † In Memoriam † maandag 4 april 2016 @ 15:21:39 #173
43556 miss_dynastie
pi_161169398
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 15:19 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Deze tattoo is wel terminaal hoor.
Alleen als 'ie een infectie krijgt, maar ik heb begrepen dat 'ie al een zalfje gekocht heeft om dat te voorkomen.

Ik vind het lelijk, de wetgever zou het van mij best mogen verbieden tot een bepaalde leeftijd (hoe liberaal ik verder ook ben), maar het is nou ook weer niet zo'n drama, zeg maar :+
  maandag 4 april 2016 @ 15:22:03 #174
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_161169402
Ik ga die 100 euro bet op een eindoverwinning ook intrekken. Met zo'n tattoo komt daar echt niks meer van terecht. Heeft hij een paar weken gefeest met Waylon ofzo dat hij zo van de kaart is?

[ Bericht 4% gewijzigd door Mani89 op 04-04-2016 15:28:53 ]
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator maandag 4 april 2016 @ 15:36:21 #175
375570 crew  Cyan9
pi_161169685
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 15:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga die 100 euro bet op een eindoverwinning ook intrekken. Met zo'n tattoo komt daar echt niks meer van terecht. Heeft hij een paar weken gefeest met Waylon ofzo dat hij zo van de kaart is?
Mani, slik even een pilletje.. Calm down dear, calm down.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 april 2016 @ 16:02:20 #176
163650 Greys
pi_161170300
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 15:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Is dit eigenlijk zijn eigen stekje ook, of bij iemand op visite?
Als ik de beschrijving van zijn huis verderop in dit (leuke!) interview lees is dat bij hem thuis. Kunst van zijn vader aan de muur. En de bierdrinkende parkiet. :D

http://www.vogue.nl/artik(...)snel-en-intens-leven
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 april 2016 @ 16:48:08 #177
163650 Greys
pi_161171254
Waylon z'n concert in AHOY is zojuist op Uitverkocht gezet. Hatsee. Tof voor hem zeg!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_161171790
Ben benieuwd welke startpositie Douwe morgen krijgt.

De Wiwi-jury heeft Slow Down in ieder geval vandaag met een 6.57 beoordeeld. Valt mij nog best mee van deze 'kundige' Wiwi-jury. http://wiwibloggs.com/201(...)th-slow-down/130677/
pi_161171855
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 17:14 schreef libranl het volgende:
Ben benieuwd welke startpositie Douwe morgen krijgt.

De Wiwi-jury heeft Slow Down in ieder geval vandaag met een 6.57 beoordeeld. Valt mij nog best mee van deze 'kundige' Wiwi-jury. http://wiwibloggs.com/201(...)th-slow-down/130677/
Wiwibloggs is niks meer dan een stelletje hardcore fans bij elkaar die denken dat hun oordeel het beste is. :')

Bedoel, ze zeiden dat Malta ontzettend geweldig was en het beste lied etc etc, en zo goed was het niet. Werd al onder die video gezegd, 'never trust Wiwibloggs'.

Ben het wel eens met hun oordeel over Nederland, want ik vind het zelf ook gewoon een 6.5.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_161171875
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2016 15:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Alleen als 'ie een infectie krijgt, maar ik heb begrepen dat 'ie al een zalfje gekocht heeft om dat te voorkomen.

Ik vind het lelijk, de wetgever zou het van mij best mogen verbieden tot een bepaalde leeftijd (hoe liberaal ik verder ook ben), maar het is nou ook weer niet zo'n drama, zeg maar :+
Hij had ook gewoon deze kunnen kopen, komt dicht in de buurt toch en is heel hip in bepaalde kringen...

~The present is all there is~
pi_161171885
quote:
11s.gif Op maandag 4 april 2016 16:48 schreef Greys het volgende:
Waylon z'n concert in AHOY is zojuist op Uitverkocht gezet. Hatsee. Tof voor hem zeg!
Super voor hem idd :)
~The present is all there is~
pi_161171905
quote:
11s.gif Op maandag 4 april 2016 16:48 schreef Greys het volgende:
Waylon z'n concert in AHOY is zojuist op Uitverkocht gezet. Hatsee. Tof voor hem zeg!
Wat leuk voor hem! *O*
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_161172045
quote:
11s.gif Op maandag 4 april 2016 16:48 schreef Greys het volgende:
Waylon z'n concert in AHOY is zojuist op Uitverkocht gezet. Hatsee. Tof voor hem zeg!
Leuk nieuws. Zo is die toch zomaar de Lee Towers van de 21e eeuw :Y
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_161172266
Er is zojuist bekend gemaakt dat de startposities pas vrijdag 8 april bekend worden gemaakt....
pi_161172313
Eurovision twitterde op maandag 04-04-2016 om 17:32:48 Update: The running order for the semi-finals of the 2016 #Eurovision Song Contest will be unveiled on Friday 8th April reageer retweet
pi_161172322
quote:
13s.gif Op maandag 4 april 2016 17:45 schreef libranl het volgende:
Er is zojuist bekend gemaakt dat de startposities pas vrijdag 8 april bekend worden gemaakt....
:(
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 4 april 2016 @ 18:02:43 #187
163650 Greys
pi_161172570
Ja wat stom. Ben dan direct benieuwd wat die vertraging veroorzaakt...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_161172748
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 18:02 schreef Greys het volgende:
Ja wat stom. Ben dan direct benieuwd wat die vertraging veroorzaakt...
Heroverweging vanwege de tattoo van Douwe Bob.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 4 april 2016 @ 18:13:53 #189
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_161172774
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 18:02 schreef Greys het volgende:
Ja wat stom. Ben dan direct benieuwd wat die vertraging veroorzaakt...
Ze hadden ons op een zeer gunstige plek gezet, zagen daarna die nieuwe-tattoo-foto en zijn meteen alles weer om gaan gooien om ons 'onverkiesbaar' te maken. :(

Of andersom natuurlijk. We stonden op een kutplek, daarna zagen ze die nieuwe-tattoo-foto en dachten: Oh god, dit is awesome! Zet die gast meteen op de beste plek! w/
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 4 april 2016 @ 18:34:05 #190
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_161173231
Volgend jaar sturen we Waylon & Marlijn. Afgelopen weekend weer iets prachtigs gezongen samen:

Met een klein kusje op het eind O+

pi_161173296
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 17:48 schreef libranl het volgende:
Eurovision twitterde op maandag 04-04-2016 om 17:32:48 Update: The running order for the semi-finals of the 2016 #Eurovision Song Contest will be unveiled on Friday 8th April reageer retweet
irritant, voorgaande jaren duurde het nooit zo lang
~The present is all there is~
  † In Memoriam † maandag 4 april 2016 @ 18:45:48 #192
368283 ato
pi_161173518
quote:
9s.gif Op maandag 4 april 2016 18:12 schreef Fascination het volgende:

[..]

Heroverweging vanwege de tattoo van Douwe Bob.
Hahahaha
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator maandag 4 april 2016 @ 18:46:31 #193
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_161173536
Hmm, dan moet er iets écht niet kloppen, anders stel je het niet twee keer uit, lijkt me.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter maandag 4 april 2016 @ 18:46:58 #194
87554 Cee
Welluk?
pi_161173547
quote:
9s.gif Op maandag 4 april 2016 18:12 schreef Fascination het volgende:

[..]

Heroverweging vanwege de tattoo van Douwe Bob.
:D

Ik vind het een lelijke tattoo en ik denk dat hij gewoon op een wit paard moet optreden want dat ziet er, ondanks de tattoo, ontzettend drool-worthy uit. :9~
  † In Memoriam † maandag 4 april 2016 @ 18:49:40 #195
368283 ato
pi_161173597
quote:
10s.gif Op maandag 4 april 2016 14:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat staat nergens. Dat vraagt hij niet.
Maar tuurlijk, je hebt gelijk hoor, als hij het op FB zet kan je reacties verwachten. Maar ook op FB gelden wat mij betreft fatsoensregels. Het wordt steeds lelijker allemaal op FB lijkt wel. Nou ja, overal, eigenlijk. Als je ziet wat mensen allemaal uitkramen, manmanman. Ik bedoel, je kunt ook zeggen dat iets totaal je smaak niet is zonder iemand voor lelijke grafbek uit te maken, om eens wat te noemen. EINDE OMA GREYS-PREEK JA JA IK STOP AL :7

Oh en deze is van vandaag, mocht iemand nog twijfelen of het een plakplaatje was :P

[ afbeelding ]
Hij ziet er wel goed uit, zo dat dan weer wel.

Ja klopt hoor oma Greys, soms gaan mensen te ver met hun mening..

Overigens gisteren, Malta, Rusland, Frankrijk, Nederkand en Spanje in de kroeg op scherm voorbij zien komen.
Daarin viel mij toch op hoe gekunsteld Rusland en Malta is.
En voor het eerst dat ik Spanje leuk vond.

Nederland blijf ik nog steeds leuk vinden hoor, ik denk dat hij met een goed tv optreden het liedje nog meer oppimpt en gewaardeerd wordt.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 4 april 2016 @ 18:52:49 #196
368283 ato
pi_161173682
En wat is Waylon een vak artiest zeg, ik kijk ook it takes two :-)
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 4 april 2016 @ 20:14:59 #197
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_161176140
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 18:34 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Volgend jaar sturen we Waylon & Marlijn. Afgelopen weekend weer iets prachtigs gezongen samen:

Met een klein kusje op het eind O+

En daarna heel schattig enthousiast "ik kreeg een kusje van Marlijn!" O+

Ik vind hem echt een heel lekkere manier van zingen hebben, ik denk bijna dat het wel goed gaat komen als we Waylon met wie dan ook zouden sturen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_161177140
Waarom zouden ze het bekend maken van de running order steeds uitstellen? :? Landen die het er niet mee eens zijn ofzo?
pi_161177829
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 20:38 schreef Em31 het volgende:
Waarom zouden ze het bekend maken van de running order steeds uitstellen? :? Landen die het er niet mee eens zijn ofzo?
Dat zou best eens kunnen, al zullen ze het dan niet toegeven. Dat soort protest zou overigens ook best van onze eigen Tattoo Bob kunnen komen. Nederland is niet altijd even gelukkig geweest met de startposities in de voorbije paar jaar:

'15: 04 (Trijntje)
'14: 14/24 (TCL)
'13: 08/13 (Anouk)
'12: 03 (Joan)
'11: 03 (3JS)
'10: 09 (Sieneke)
'09: 19 (Toppers, tsja...)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_161187666
quote:
11s.gif Op maandag 4 april 2016 16:48 schreef Greys het volgende:
Waylon z'n concert in AHOY is zojuist op Uitverkocht gezet. Hatsee. Tof voor hem zeg!
Zo zonde dat Waylon en Ilse geen vriendjes meer zijn ;(


_O_
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2016 @ 12:41:34 #201
43556 miss_dynastie
pi_161193028
Wie is die Marlijn en waar moet ik haar van kennen? En als iemand zegt dat ik off topic ben ga ik slaan w/
  Moderator dinsdag 5 april 2016 @ 12:44:13 #202
375570 crew  Cyan9
pi_161193095
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Wie is die Marlijn en waar moet ik haar van kennen? En als iemand zegt dat ik off topic ben ga ik slaan w/
Danni Lowinsky.
En ze speelde vorig jaar in WidM. w/
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2016 @ 12:48:30 #203
43556 miss_dynastie
pi_161193191
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:44 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Danni Lowinsky.
En ze speelde vorig jaar in WidM. w/
Oh, ja zie, ik ben veel te verNetflixt, dat kijk ik allemaal niet. Thanks *O*
  dinsdag 5 april 2016 @ 12:49:55 #204
300082 roos85
JUICHEN!
pi_161193217
Ik was jullie kwijt :o :'(
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † dinsdag 5 april 2016 @ 12:51:54 #205
43556 miss_dynastie
pi_161193252
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:49 schreef roos85 het volgende:
Ik was jullie kwijt :o :'(
;(
Kom je ook bij Henk kijken roosje?
  dinsdag 5 april 2016 @ 19:46:55 #206
300082 roos85
JUICHEN!
pi_161203015
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

;(
Kom je ook bij Henk kijken roosje?
Waarschijnlijk niet

Iets met jarig zijn
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  ESF Reporter dinsdag 5 april 2016 @ 21:47:18 #207
87554 Cee
Welluk?
pi_161207011
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:46 schreef roos85 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet

Iets met jarig zijn
Geen excuus, volgend jaar ben je weer jarig.
  dinsdag 5 april 2016 @ 22:35:39 #208
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_161209278
Zin in!

'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_161214229
Damn, hij heeft eigenlijk alleen maar lelijke tattoos maar toch blijft ie ontzettend :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2016 @ 13:23:26 #210
43556 miss_dynastie
pi_161220158
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 19:46 schreef roos85 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet

Iets met jarig zijn
Ah -O- Al is dat ook leuk uiteraard *O*
  woensdag 6 april 2016 @ 13:52:02 #211
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_161220845
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:47 schreef Cee het volgende:

[..]

Geen excuus, volgend jaar ben je weer jarig.
Volgend jaar is er ook weer een ESF.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2016 @ 17:57:43 #212
368283 ato
pi_161227144
Ik krijg weer een beetje waardering voor ons liedje ( was even weg gezakt).
Omdat er zoveel liedjes over gewaardeerd worden oa Rusland etc.

Ik hoop dat zij echt een goed plan hebben qua staging en het ook goed ontvangen wordt in Zweden..

Over 4 weken weten wij meer.
Life can be a bitch, so like it..
pi_161228817
omg it's happening :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


*O*

~The present is all there is~
  woensdag 6 april 2016 @ 19:04:53 #214
300082 roos85
JUICHEN!
pi_161229019
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2016 18:58 schreef grazz het volgende:
omg it's happening :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]

*O*

nooooooooooooooooooooooooooooo
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  ESF Reporter woensdag 6 april 2016 @ 19:11:30 #215
87554 Cee
Welluk?
pi_161229201
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2016 13:52 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Volgend jaar is er ook weer een ESF.
Maar niet een van deze proporties.
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2016 @ 19:13:50 #216
368283 ato
pi_161229266
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 19:04 schreef roos85 het volgende:

[..]

nooooooooooooooooooooooooooooo
Bedoel je dat zij dan volgend jaar gaan?
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 6 april 2016 @ 19:17:50 #217
300082 roos85
JUICHEN!
pi_161229414
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 19:13 schreef ato het volgende:

[..]

Bedoel je dat zij dan volgend jaar gaan?
Mag toch hopen van niet!
Maar ze pappen waarschijnlijk niet voor niets met Jan aan :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2016 @ 19:29:50 #218
368283 ato
pi_161229820
Ach als zij met geen doorsnee lied gaan vind ik het prima.

Iets van en met een bekende DJ of iets country of wat afwijkt..
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 6 april 2016 @ 19:40:25 #219
204179 grazz
pi_161230138
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 19:17 schreef roos85 het volgende:

[..]

Mag toch hopen van niet!
Maar ze pappen waarschijnlijk niet voor niets met Jan aan :')
Ze zitten op Ibiza voor de opnames van 'De beste zangers...' Sharon Doorson doet ook mee.
~The present is all there is~
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2016 @ 19:41:11 #220
43556 miss_dynastie
pi_161230163
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2016 13:52 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Volgend jaar is er ook weer een ESF.
Als Osjien meedoet, hoef je in elk geval niet bang te zijn dat je er enig plezier aan beleeft :') _O-
  woensdag 6 april 2016 @ 19:45:16 #221
257772 Pisces29
pi_161230299
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 19:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Als Osjien meedoet, hoef je in elk geval niet bang te zijn dat je er enig plezier aan beleeft :') _O-
Sssssttt, die is men al lang vergeten. Inmiddels heb je Zon, Maan, whatever. En ook die gaat niet :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2016 @ 19:45:17 #222
368283 ato
pi_161230303
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 19:40 schreef grazz het volgende:

[..]

Ze zitten op Ibiza voor de opnames van 'De beste zangers...' Sharon Doorson doet ook mee.
Zingen kunnen zij wel..
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 6 april 2016 @ 19:45:48 #223
257772 Pisces29
pi_161230323
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 19:17 schreef roos85 het volgende:

Maar ze pappen waarschijnlijk niet voor niets met Jan aan :')
Ze scoren toch niet sinds het programma en de winst van The Voice, dus ze moeten wel iets aanpappen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Vis een optie? woensdag 6 april 2016 @ 19:46:27 #224
70532 loveli
N
pi_161230346
Is dit het Douwe Bob songfestivaltopic? Opzouten met die dozen.
crap in = crap out
  woensdag 6 april 2016 @ 19:47:46 #225
257772 Pisces29
pi_161230390
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 19:46 schreef loveli het volgende:
Is dit het Douwe Bob songfestivaltopic? Opzouten met die dozen.
Yeah, hoeveel dagen moeten we nog wachten? w/ *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 6 april 2016 @ 19:55:59 #226
109683 TheVulture
pi_161230699
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2016 18:58 schreef grazz het volgende:
omg it's happening :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]

*O*

Ik krijg zo de rillingen van die 3, met name die linkse heeft echt zo'n goedkope Oostbloksnollenuitstraling _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 6 april 2016 @ 20:01:56 #227
257772 Pisces29
pi_161230890
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 19:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik krijg zo de rillingen van die 3, met name die linkse heeft echt zo'n goedkope Oostbloksnollenuitstraling _O-
Oostblok ja, en ze lijkt verdomd veel op Özil, de Turkse voetballer, ook die vissenogen :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 6 april 2016 @ 20:07:54 #228
204179 grazz
pi_161231058
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 19:46 schreef loveli het volgende:
Is dit het Douwe Bob songfestivaltopic? Opzouten met die dozen.
_O- :D
~The present is all there is~
  woensdag 6 april 2016 @ 21:14:39 #229
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_161234391
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 19:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Als Osjien meedoet, hoef je in elk geval niet bang te zijn dat je er enig plezier aan beleeft :') _O-
Ik weet niet eens wie dat zijn :P
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Vis een optie? woensdag 6 april 2016 @ 21:17:55 #230
70532 loveli
N
pi_161234569
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:14 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik weet niet eens wie dat zijn :P
3 bimbo's met geverfd haar en een streberige pa/pr-machine.
crap in = crap out
  woensdag 6 april 2016 @ 21:31:36 #231
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_161235611
Ik ben er van overtuigd dat ze in de nabije toekomst zullen gaan. Die 3 laten steeds zo overduidelijk merken dat ze dat graag willen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 6 april 2016 @ 21:49:31 #232
109683 TheVulture
pi_161236655
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat ze in de nabije toekomst zullen gaan. Die 3 laten steeds zo overduidelijk merken dat ze dat graag willen.
Ik ben er ook bang voor, en we gaan ook nog een jaar met Jan Smit zelf opgescheept zitten :')

Eigenlijk zouden ze enkel een Nationaal Songfestival moeten houden voor het kiezen van de artiest, nog zonder lied :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 6 april 2016 @ 21:51:39 #233
-1 #ANONIEM
pi_161236800
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:49 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik ben er ook bang voor, en we gaan ook nog een jaar met Jan Smit zelf opgescheept zitten :')

Eigenlijk zouden ze enkel een Nationaal Songfestival moeten houden voor het kiezen van de artiest, nog zonder lied :D
En dan winnen ze ook.
''Ja want ik vond ze zo leuk bij the voice'' :r
  woensdag 6 april 2016 @ 21:52:08 #234
300082 roos85
JUICHEN!
pi_161236837
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2016 21:47 schreef Cee het volgende:

[..]

Geen excuus, volgend jaar ben je weer jarig.
:D

Als er niemand op de koffie komt, kom ik wel naar Henk.

Met die datum en de nieuwe tattoo van Douwe, moet het goed komen toch!
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 6 april 2016 @ 21:52:29 #235
109683 TheVulture
pi_161236869
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:51 schreef KoningPils het volgende:

[..]

En dan winnen ze ook.
''Ja want ik vond ze zo leuk bij the voice'' :r
Nee Nederland is wel klaar met O'G3ne denk ik zo, je hoort er weinig meer van behalve dat ze zichzelf opdringen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 6 april 2016 @ 21:53:31 #236
-1 #ANONIEM
pi_161236936
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:52 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nee Nederland is wel klaar met O'G3ne denk ik zo, je hoort er weinig meer van behalve dat ze zichzelf opdringen
Ik hoop het
The voice :r
  woensdag 6 april 2016 @ 21:55:47 #237
257772 Pisces29
pi_161237098
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat ze in de nabije toekomst zullen gaan. Die 3 laten steeds zo overduidelijk merken dat ze dat graag willen.
Welnee.
Na Douwe Bob zetten we de lijn weer door en gaan we wederom voor een artiest.

En de artiesten melden zich ook vanzelf sinds alles hip is.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Vis een optie? woensdag 6 april 2016 @ 22:04:47 #238
70532 loveli
N
pi_161237740
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat ze in de nabije toekomst zullen gaan. Die 3 laten steeds zo overduidelijk merken dat ze dat graag willen.
Dus? Gordon wil ook zo graag.
crap in = crap out
  woensdag 6 april 2016 @ 22:27:35 #239
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_161239250
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 22:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Dus? Gordon wil ook zo graag.
En hij ging.

Bovendien vermoed ik dat de mensen verantwoordelijk voor de selectie denken dat O'gene daadwerkelijk iets kan.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 april 2016 @ 22:42:51 #240
163650 Greys
pi_161240161
Zitten we met Ukraine in de semi eigenlijk? Want daar kunnen we de punten wel van vergeten na vanavond.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 6 april 2016 @ 22:45:49 #241
-1 #ANONIEM
pi_161240322
quote:
11s.gif Op woensdag 6 april 2016 22:42 schreef Greys het volgende:
Zitten we met Ukraine in de semi eigenlijk? Want daar kunnen we de punten wel van vergeten na vanavond.
Nee, wel met Rusland
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2016 @ 22:55:11 #242
368283 ato
pi_161240842
quote:
11s.gif Op woensdag 6 april 2016 22:42 schreef Greys het volgende:
Zitten we met Ukraine in de semi eigenlijk? Want daar kunnen we de punten wel van vergeten na vanavond.
Daar kregen wij toch al nooit punten van :-)
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 6 april 2016 @ 22:56:57 #243
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_161240964
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:52 schreef roos85 het volgende:

[..]

:D

Als er niemand op de koffie komt, kom ik wel naar Henk.

Met die datum en de nieuwe tattoo van Douwe, moet het goed komen toch!
En als volgend jaar O'G3ne onze inzending is gaan we gewoon allemaal jouw verjaardag vieren. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2016 @ 22:59:20 #244
368283 ato
pi_161241100
En als het over politiek gaat dan kunnen veel landen punten vergeten.. :-)
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 6 april 2016 @ 23:01:42 #245
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_161241246
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 22:45 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Nee, wel met Rusland
En die punten zullen wel binnen zijn nu. Toeval? I think not. :7
Jan Roos is gewoon stiekem een groot songfestivalfan. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator woensdag 6 april 2016 @ 23:42:25 #246
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_161243359
Mjah. Ik hoef Osjiene ook niet zo nodig, maar goed, veel staat met een goed liedje... en als ze dat zouden hebben, tja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 6 april 2016 @ 23:54:43 #247
387283 ShippedFromTheNetherlands
pi_161243876
O'G3NE mogen van mij wel, namens Andorra. Nooit namens Nederland. In 2017 Dotan of Waylon. Hopelijk kunnen ze bij Douwe de tattoo verhullen..
  donderdag 7 april 2016 @ 08:52:33 #248
210969 Em31
pi_161247280
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 23:42 schreef ijs_beer het volgende:
Mjah. Ik hoef Osjiene ook niet zo nodig, maar goed, veel staat met een goed liedje... en als ze dat zouden hebben, tja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vond Magic echt een songfestivalnummer en denk dat ze daar wel goed mee hadden kunnen scoren. :@ :o

Maar verder _O- Vooral dat overdreven gevoelig-met-mijn-ogen-dicht zingen :X
  donderdag 7 april 2016 @ 09:03:11 #249
210969 Em31
pi_161247393
Maar goed, terug naar Douwe Bob. Die zich ondertussen aan het klaarmaken is, misschien voor het opnemen van de postcard? w/

  donderdag 7 april 2016 @ 14:28:05 #250
419134 LaCatastrophe
pi_161254577
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
  donderdag 7 april 2016 @ 14:30:46 #251
387283 ShippedFromTheNetherlands
pi_161254639
Gaaf voor Douwe. Zou mij niets verbazen als Stenders er zijn songfestivaluitzendingen vandaan gaat presenteren.
  donderdag 7 april 2016 @ 14:36:32 #252
455045 libranl
pi_161254804
Goede manier om jezelf op een positieve manier te promoten in het gastland. Hoop dat het niet ten koste gaat van zijn stem. :P
  Moderator donderdag 7 april 2016 @ 16:44:11 #253
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_161257485
Klinkt tof, dit jaar zit er wel een goede marketingmachine achter zeg! :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 april 2016 @ 18:24:32 #254
163650 Greys
pi_161259627
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 20:38 schreef Em31 het volgende:
Waarom zouden ze het bekend maken van de running order steeds uitstellen? :? Landen die het er niet mee eens zijn ofzo?
Weten die landen het al wel dan? Dat zou dan dus zomaar ook omgekocht kunnen worden? Hm...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 april 2016 @ 18:26:11 #255
163650 Greys
pi_161259672
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 20:14 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

En daarna heel schattig enthousiast "ik kreeg een kusje van Marlijn!" O+

Ik vind hem echt een heel lekkere manier van zingen hebben, ik denk bijna dat het wel goed gaat komen als we Waylon met wie dan ook zouden sturen.
Hij moet gewoon solo.
Direct volgend jaar.
Zeker nu Nederland hem ook een stuk toffer lijkt te vinden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 april 2016 @ 18:45:29 #256
210969 Em31
pi_161260062
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 18:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Weten die landen het al wel dan? Dat zou dan dus zomaar ook omgekocht kunnen worden? Hm...
Ik las dat Kroatië als vierde moet, had ze per ongeluk ergens gezegd, dus denk wel dat alle landen het al weten.
  donderdag 7 april 2016 @ 18:56:18 #257
204179 grazz
pi_161260331
Zometeen in DWDD

quote:
The Webby Awards 2016

De Oscars voor het internet. Zo worden de Webby Awards genoemd. In mei worden de prestigieuze prijzen uitgereikt, voor de 20e keer alweer. En ook ditmaal zitten er Nederlandse kanshebbers tussen. Aan tafel:

Sietse Bakker. Hij maakte de website Songfestival 60 jaar.
~The present is all there is~
  donderdag 7 april 2016 @ 20:26:01 #258
210969 Em31
pi_161262986
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 18:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Weten die landen het al wel dan? Dat zou dan dus zomaar ook omgekocht kunnen worden? Hm...
hmm ik lees nu dit:

quote:
Liever niet als eerste optreden
Als vrijdag de startvolgorde bekend wordt, hoopt Douwe Bob niet als eerste van de achttien landen te moeten optreden, zo laat zijn manager Matthijs van Duijvenbode weten. „Het zou fijn zijn als we niet als eerste aan de beurt zijn. Pas na een paar nummers komt ons nummer beter tot zijn recht.”

Ook Songfestival-commentator Cornald Maas hoopt dat de Zweedse omroep ons land goedgezind is en het optreden van Douwe Bob in die zware halve finale als achtste of negende intekent. Duidelijk is al wel dat Nederland in de eerste helft moet optreden. „Perfect zou het zijn als Nederland aan de beurs is na het bombastische nummer van Hongarije en voor de hardrock van Montenegro. Dan voel je veel beter waar het om gaat.”
(link hele artikel)
Lijkt me sterk dat ze het niet al weten, als Kroatië het wel weet? Dus als eerste zal hij dan vast niet moeten. :P

Uit hetzelfde artikel: w/
quote:
Maas hoopt in elk geval dat de Zweedse omroep het Nederlandse regieplan overneemt. „Er ligt een goed idee. Als dat goed wordt uitgevoerd, wordt het echt heel mooi.”
  donderdag 7 april 2016 @ 22:53:12 #259
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_161268309
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2016 18:56 schreef grazz het volgende:
Zometeen in DWDD

[..]

Ik heb het niet gezien, maar ik hoop dat ze hem meteen even gevraagd hebben hoe het zit met dat uitstellen van die startvolgorde-bekendmaking. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 7 april 2016 @ 22:54:00 #260
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_161268342
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2016 18:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij moet gewoon solo.
Direct volgend jaar.
Zeker nu Nederland hem ook een stuk toffer lijkt te vinden.
Ik zou er helemaal voor zijn.
Hoop dat hij het zelf ook nog steeds ziet zitten.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 7 april 2016 @ 23:07:56 #261
204179 grazz
pi_161268862
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik heb het niet gezien, maar ik hoop dat ze hem meteen even gevraagd hebben hoe het zit met dat uitstellen van die startvolgorde-bekendmaking. :7
Het stelde echt niks voor dit item |:( Hij mocht kort vertellen over zijn website voor het 60 jaar bestaan van het songfestival. Ik had ook gehoopt op wat info, maar neen.
~The present is all there is~
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2016 @ 23:23:30 #262
368283 ato
pi_161269396
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 20:26 schreef Em31 het volgende:

[..]

hmm ik lees nu dit:

[..]

Lijkt me sterk dat ze het niet al weten, als Kroatië het wel weet? Dus als eerste zal hij dan vast niet moeten. :P

Uit hetzelfde artikel: w/

[..]

Dus men weet nu nog niet of het plan goed gekeurd is???
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 8 april 2016 @ 08:09:20 #263
335284 aarontje112
pi_161272378
Nederland moet als 6e, op zich niet heel slecht. Tussen Kroatië en Armenië in, dus wel heel verschillende inzendingen
  Moderator vrijdag 8 april 2016 @ 09:13:56 #264
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_161272947
Prima positie, tussen twee langzamere 'zware' nummers in. Dat zal een goed contrast met elkaar geven.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 8 april 2016 @ 09:25:43 #265
97341 Fred_B
pi_161273155
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 09:13 schreef ijs_beer het volgende:
Prima positie, tussen twee langzamere 'zware' nummers in. Dat zal een goed contrast met elkaar geven.
Die 'zware' nummers zijn beide wel Top 3-materiaal voor deze halve finale, dus daar kan Nederland nogal door overvleugeld worden. Gelukkig is het wel in een andere stijl, dus dat heft dat probleem enigszins op. Ik denk al met al dat het redelijk neutraal is. Nederland is niet echt geholpen, zoals bijvoorbeeld België en Australië, maar ook niet genaaid zoals Tsjechië of Polen. Tussen deze 2 sterke inzendingen wordt het wel belangrijker om een sterke act neer te zetten, zodat het beeld van DB niet te makkelijk vergeten wordt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 8 april 2016 @ 09:26:29 #266
97341 Fred_B
pi_161273166
De volgorde dus:

Semi-Final 1
1.Finland
2.Greece
3.Moldova
4.Hungary
5.Croatia
6.The Netherlands
7.Armenia
8.San Marino
9.Russia
10.Czech Republic
11.Cyprus
12.Austria
13.Estonia
14.Azerbaijan
15.Montenegro
16.Iceland
17.Bosnia & Herzegovina
18.Malta

Semi-Final 2
1.Latvia
2.Poland
3.Switzerland
4.Israel
5.Belarus
6.Serbia
7.Ireland
8.FYR Macedonia
9.Lithuania
10.Australia
11.Slovenia
12.Romania
13.Bulgaria
14.Denmark
15.Ukraine
16.Norway
17.Georgia
18.Albania
19.Belgium
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 april 2016 @ 09:27:27 #267
163650 Greys
pi_161273177
Zesde is in elk geval geen eerste. Pfieuw..

Wat me wel weer zorgen baart is dat je kennelijk volledig afhankelijk bent van het organiserende land of ze je regieplan WILLEN doen. Dan heb je als organisatie toch veel te veel invloed op de uitvoering (en dus punten) van je concurrentie??
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 april 2016 @ 09:30:47 #268
163650 Greys
pi_161273230
EN WAT WORDT RUSLAND ENORM GEMATST ZEG. FUCK. Ga in godsnaam terug naar loten, dit is zo oneerlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 april 2016 @ 09:32:02 #269
97341 Fred_B
pi_161273249
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 09:27 schreef Greys het volgende:
Zesde is in elk geval geen eerste. Pfieuw..

Wat me wel weer zorgen baart is dat je kennelijk volledig afhankelijk bent van het organiserende land of ze je regieplan WILLEN doen. Dan heb je als organisatie toch veel te veel invloed op de uitvoering (en dus punten) van je concurrentie??
Ze geven Rusland de best mogelijke startpositie, dus wat dat betreft zijn ze onverdacht :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 8 april 2016 @ 09:37:29 #270
182725 TheArt
pi_161273321
Helaas is Malta met deze startpositie ook een zekere qualifier geworden. En helaas is de startpositie van Douwe na Kroatië en voor Armenië mijns inziens ook niet zo gunstig. Hij had beter met Griekenland of San Marino om zich heen kunnen zitten.

En Tsjechië tussen Rusland en Cyprus in, kutzooi. Ik wil echt dat dat land zich kwalificeert dit jaar en dan krijgen ze deze startpositie :(
  vrijdag 8 april 2016 @ 09:47:33 #271
300082 roos85
JUICHEN!
pi_161273488
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

En als volgend jaar O'G3ne onze inzending is gaan we gewoon allemaal jouw verjaardag vieren. :P
Doen we! O+ *O*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 8 april 2016 @ 09:51:50 #272
357663 Aoibhin
pi_161273543
Gelukkig niet zo erg als het had kunnen zijn. Zesde is in ieder geval geen eerste, tweede of derde en voor Armenië is ook wel gunstig (al had ik liever vlak voor de break gezien zo tussen Griekenland en San Marino/Montenegro in, maar dat was natuurlijk een droomscenario).
Rusland heel erg gematst, maar dat was sowieso al een zekere qualifier, dus het is ergens juist wel eerlijk dat die zo'n goede positie krijgen. Als het aan een land in de categorie 'misschien wel door, misschien niet' was gegeven dan had het de uitslag erg kunnen beïnvloeden.
Wel jammer van Malta. Dat land zat bij mij in de 'onduidelijk' categorie, maar is met deze startpositie echt een zekere qualifier.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 8 april 2016 @ 09:55:01 #273
257772 Pisces29
pi_161273591
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 09:13 schreef ijs_beer het volgende:
Prima positie, tussen twee langzamere 'zware' nummers in. Dat zal een goed contrast met elkaar geven.
Mooi, ik ben positief! *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 8 april 2016 @ 09:59:09 #274
97341 Fred_B
pi_161273672
Overigens is de verhouding tussen de qualifiers in de eerste en de tweede helft van een halve finale gemiddeld 4:6. Daarnaast gaan van de laatste 6 optredende landen er normaliter minimaal 4 door.

Voor aanvang van de repetities zou ik dit ervan zeggen: In onze semi hebben we Kroatië, Armenië en Rusland als zekere qualifiers in de eerste helft. Finland, Griekenland, Moldavië en San Marino kunnen we wel afschrijven, dus moet Nederland het met Hongarije uitvechten.

Van die laatste 6 gaat Montenegro het niet redden, maar die andere 5 vermoedelijk wel, zeker omdat Oostenrijk er ook uitvliegt. Voor de 6e startplek van de 2e helft komen dan nog Cyprus en Tsjechië in aanmerking.

Dat is mijn oordeel en daar zult u het mee moeten doen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter vrijdag 8 april 2016 @ 10:04:27 #275
87554 Cee
Welluk?
pi_161273793
De nervositeit, het begint.
  vrijdag 8 april 2016 @ 10:06:27 #276
428488 Childofthe90s
pi_161273830
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 09:59 schreef Fred_B het volgende:
dus moet Nederland het met Hongarije uitvechten.
Dat verliezen we -O-
  vrijdag 8 april 2016 @ 10:12:59 #277
116629 Mystikvm
pi_161273956
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 09:59 schreef Fred_B het volgende:
Overigens is de verhouding tussen de qualifiers in de eerste en de tweede helft van een halve finale gemiddeld 4:6. Daarnaast gaan van de laatste 6 optredende landen er normaliter minimaal 4 door.

Voor aanvang van de repetities zou ik dit ervan zeggen: In onze semi hebben we Kroatië, Armenië en Rusland als zekere qualifiers in de eerste helft. Finland, Griekenland, Moldavië en San Marino kunnen we wel afschrijven, dus moet Nederland het met Hongarije uitvechten.

Van die laatste 6 gaat Montenegro het niet redden, maar die andere 5 vermoedelijk wel, zeker omdat Oostenrijk er ook uitvliegt. Voor de 6e startplek van de 2e helft komen dan nog Cyprus en Tsjechië in aanmerking.

Dat is mijn oordeel en daar zult u het mee moeten doen.
Griekenland komt toch altijd in de finale, ook al sturen ze troep? Of heb ik het nu mis?
  vrijdag 8 april 2016 @ 10:13:17 #278
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_161273963
Wat een gezever over de startpositie. Als we met een goed nummer waren gekomen, was dit helemaal niet relevant. Het waardeloze nummer dat we nu weer sturen verdient mijns inziens geen plek in de finale. Dat men weer zo'n slap nummer inzend dient afgestraft te worden. We lijken het ook nooit te leren. Na positieve uitschieters met anouk en de common linnets (waar we hadden gewonnen als de inzending Nederlandstalig was geweest,)is het weer kommer en kwel... Kornald Maas en consorten snappen er nog steeds niets van.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 april 2016 @ 10:16:30 #279
163650 Greys
pi_161274017
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 10:13 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Wat een gezever over de startpositie. Als we met een goed nummer waren gekomen, was dit helemaal niet relevant. Het waardeloze nummer dat we nu weer sturen verdient mijns inziens geen plek in de finale. Dat men weer zo'n slap nummer inzend dient afgestraft te worden. We lijken het ook nooit te leren. Na positieve uitschieters met anouk en de common linnets (waar we hadden gewonnen als de inzending Nederlandstalig was geweest,)is het weer kommer en kwel... Kornald Maas en consorten snappen er nog steeds niets van.
Common Linnets gewonnen indien Nederlands?
HAHAHAHA! Nee joh, gekkie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 april 2016 @ 10:18:04 #280
97341 Fred_B
pi_161274045
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 10:12 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Griekenland komt toch altijd in de finale, ook al sturen ze troep? Of heb ik het nu mis?
Vorig jaar waren ze ook maar 9e bij de televoters en 3e bij de jury. Dat was met een beter lied en een betere startpositie. Normaliter gaat de jury het lied van dit jaar afstraffen en gaat de televoting verder omlaag door de 2e startpositie.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 8 april 2016 @ 10:23:26 #281
428488 Childofthe90s
pi_161274153
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2016 10:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Common Linnets gewonnen indien Nederlands?
HAHAHAHA! Nee joh, gekkie.
"Rijdende op de linkerbaan, kilometerpaaltjes tellende" _O-
  vrijdag 8 april 2016 @ 10:23:44 #282
335284 aarontje112
pi_161274160
Ik zie Nederland gewoon als zekere qualifier hoor. Gaat boven landen als Cyprus, Kroatië en Armenië eindigen.
  Moderator vrijdag 8 april 2016 @ 10:23:53 #283
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_161274166
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 10:13 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Wat een gezever over de startpositie. Als we met een goed nummer waren gekomen, was dit helemaal niet relevant. Het waardeloze nummer dat we nu weer sturen verdient mijns inziens geen plek in de finale. Dat men weer zo'n slap nummer inzend dient afgestraft te worden. We lijken het ook nooit te leren. Na positieve uitschieters met anouk en de common linnets (waar we hadden gewonnen als de inzending Nederlandstalig was geweest,)is het weer kommer en kwel... Kornald Maas en consorten snappen er nog steeds niets van.
Oeeehoeeehooeeee, de lucht is zwart en blauw,
als ik denk aan jou,
hier in de stilte na de storm...


neh, doe maar niet. :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 april 2016 @ 10:24:52 #284
163650 Greys
pi_161274186
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 10:23 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

"Rijdende op de linkerbaan, kilometerpaaltjes tellende" _O-
Ik wilde geweaun wetuhhhhhhh
of blijfuh beter is dan gaaaaaaan

Oehoe de lucht is bont en blauwww
en ik denk aan jauwwww
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 april 2016 @ 10:25:06 #285
163650 Greys
pi_161274195
_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 8 april 2016 @ 10:25:45 #286
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_161274204
Armenië kan volgens mij net zoals vorig jaar weer zo volledig ontsporen... dat ze alleen hysterisch blijkt te kunnen gillen ofzo...
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 8 april 2016 @ 10:28:29 #287
428488 Childofthe90s
pi_161274255
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 10:23 schreef aarontje112 het volgende:
Ik zie Nederland gewoon als zekere qualifier hoor. Gaat boven landen als Cyprus, Kroatië en Armenië eindigen.
Ik denk dat Kroatië het wel beter gaat doen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 10:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik wilde geweaun wetuhhhhhhh
of blijfuh beter is dan gaaaaaaan

Oehoe de lucht is bont en blauwww
en ik denk aan jauwwww
Vógels vallen neer van de daken!
Ui-huit de lucht, als regendruppels.
Geen lucht, geen trots,
VOOOOGGEEELLLSSS
  vrijdag 8 april 2016 @ 10:49:51 #288
210969 Em31
pi_161274654
Eurovisn_Turkey twitterde op donderdag 07-04-2016 om 20:41:06 Hollanda | Douwe Bob'un postcard cekiminden bir kare. https://t.co/NFzicjzTet reageer retweet
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 april 2016 @ 11:02:34 #289
163650 Greys
pi_161274898
Ik ben al helemaal gewend aan die tattoo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 8 april 2016 @ 11:12:10 #290
375570 crew  Cyan9
pi_161275046
Deze startpositie biedt wel mogelijkheden. Toch durf ik nog niet echt optimistisch te zijn, en hoop ik heel erg dat bepaalde artiesten live niet goed bij stem zijn. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2016 @ 11:19:54 #291
43556 miss_dynastie
pi_161275218
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 april 2016 10:49 schreef Em31 het volgende:
Eurovisn_Turkey twitterde op donderdag 07-04-2016 om 20:41:06 Hollanda | Douwe Bob'un postcard cekiminden bir kare. https://t.co/NFzicjzTet reageer retweet
[ afbeelding ]
LOVE the look.... O+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 april 2016 @ 11:21:44 #292
163650 Greys
pi_161275259
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

LOVE the look.... O+
Ja! He makes it work *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2016 @ 11:24:19 #293
43556 miss_dynastie
pi_161275320
Hij heeft echt een soort Robert Pattinson-uitstraling hier... en daar houden de bakvissen van *O*
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 april 2016 @ 11:27:35 #294
163650 Greys
pi_161275393
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij heeft echt een soort Robert Pattinson-uitstraling hier... en daar houden de bakvissen van *O*
EN NIET ALLEEN DE BAKVISSEN *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 april 2016 @ 11:29:03 #295
116629 Mystikvm
pi_161275427
Ik vind het tof dat hij zo zelfverzekerd is. Daarom gun ik hem de finale. Hij maakt er wat van.
  vrijdag 8 april 2016 @ 11:34:10 #296
255123 Benny
pi_161275558
  † In Memoriam † vrijdag 8 april 2016 @ 11:38:21 #297
43556 miss_dynastie
pi_161275653
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:27 schreef Greys het volgende:

[..]

EN NIET ALLEEN DE BAKVISSEN *O*
MAAR DIE STEMMEN VOLOP *O*

quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:34 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Nou... wie had er nou gedacht dat Rusland vorig jaar bijna zou winnen? En dat ondanks het 'geboeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeee' Dat meiske zat halverwege te huilen omdat ze dacht dat ze zou winnen en de zaal niet meer in durfde :')
  vrijdag 8 april 2016 @ 11:38:32 #298
455045 libranl
pi_161275656
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:34 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand had hier volgens mij laatst al eens eerder iets over geplaatst dat we van Oekraïne toch al nooit punten kregen. Zelfs de Common Linnets kregen van Oekraïne geen punten in de finale. Oekraïne zit gelukkig ook niet in onze halve finale. Rusland daarentegen zit wel in onze halve finale.

[ Bericht 28% gewijzigd door libranl op 08-04-2016 11:50:07 ]
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 april 2016 @ 11:38:39 #299
163650 Greys
pi_161275663
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:29 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind het tof dat hij zo zelfverzekerd is. Daarom gun ik hem de finale. Hij maakt er wat van.
Zeker. Hij blijft ook gewoon lekker zichzelf, gaat niet ineens in het glitter voor het Eurovisie. Zoals hij nu is, is hij. Bietje kuntrie, bietje Cash, bietje mysterieus. Tof. En of het werkt of niet op 10 mei, hij heeft in elk geval de hele zooi heel professioneel aangepakt. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 8 april 2016 @ 11:47:06 #300
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_161275825
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Zeker. Hij blijft ook gewoon lekker zichzelf, gaat niet ineens in het glitter voor het Eurovisie. Zoals hij nu is, is hij. Bietje kuntrie, bietje Cash, bietje mysterieus. Tof. En of het werkt of niet op 10 mei, hij heeft in elk geval de hele zooi heel professioneel aangepakt. ^O^
Hij (en wij) hoeven ons echt niet te schamen voor deze inzending. In tegenstelling tot vorig jaar.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 april 2016 @ 11:50:34 #301
163650 Greys
pi_161275913
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:47 schreef MaLo het volgende:

[..]

Hij (en wij) hoeven ons echt niet te schamen voor deze inzending. In tegenstelling tot vorig jaar.
Zo is het. w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')