abonnement Unibet Coolblue
pi_159792094


Als je een paar jaar geleden had gezegd: 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes voornamelijk nog hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinig werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy en verouderde versie zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig bieden Chinese smartphones de gevestigde merken echter waardige concurrentie en zijn ze zeker de moeite waard in overweging te nemen als je op zoek bent naar een nieuw mobieltje.


SPOILER: Scherm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Powerhouse
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Accu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DualSIM & Frequentiebanden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ondersteuning van Android
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire merken (klikbaar!). Onder ons forumusers is vooral Jiayu erg geliefd.








Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.

Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.
SPOILER: Webshops
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AliExpress & DHGate
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao & Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aftersale: en nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:

| www.gizchina.com | www.gizbeat.com | www.gizmochina.com |
Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html |

| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |

OnePlus topicreeks op FOK!
Algemene info Chinese webshops & coupons

OP Version 2.0 by shiznuts | © 2012-2015 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL
pi_159792140
titel slaat nergens op, was even in de war met een ander topic
pi_159792536
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:50 schreef Skiet het volgende:
titel slaat nergens op, was even in de war met een ander topic
Past op zich ook wel bij deze reeks :D
pi_159798715
Dus; to elephone or not to elephone..
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159798898
Uitvinder van de biersmiley.
pi_159799910
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 08:48 schreef RobertNL het volgende:
Dus; to elephone or not to elephone..
Ik wil eigenlijk wachten op de Redmi Note 3 Pro nu ik die gezien heb. Jij denkt aan de Ulefone Power?
pi_159801965
quote:
Inderdaad. Dat ziet er best goed uit :p
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_159802401
Ik twijfel zelf tussen de Redmi Note 3 Pro en de Redmi Note 3 Pro Prime.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 10 februari 2016 @ 13:03:30 #9
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_159803224
HTC M10


Ulefone met een bezelless smartphone. Is ook een YouTube filmpje van.



[ Bericht 16% gewijzigd door MisterJ.Lo op 10-02-2016 13:12:31 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:53:40 #10
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159806320
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 10:26 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk wachten op de Redmi Note 3 Pro nu ik die gezien heb. Jij denkt aan de Ulefone Power?
Ik denk aan een nieuw huwelijk met Elephone want dat ding ziet er gewoon erg goed uit. Maar op papier was de P7000 ook een topper; maar de praktijk...
Elephone P7000, flagship of niet?
http://tweakers.net/revie(...)erafdrukscanner.html

quote:
Ja; ziet er goed uit :Y
Met de app van Aliexpress kan je overigens ook punten verzamelen voor coupons :D.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 10 februari 2016 @ 17:28:14 #11
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_159810084
Voor de mensen die het leuk vinden om reviews te lezen heb ik weer een reviewtje online gezet in het CHI review gedeelte!



CHI / [Reviews] Meizu MX4 Pro - 5.5" 2K+, 20,7MP, Dual-4G smartphone
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_159854408
Op Tweakers heeft iemand op de een of andere manier al de Xiaomi Redmi Note 3 Pro binnen
  vrijdag 12 februari 2016 @ 12:07:19 #13
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159856969
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 09:45 schreef Skiet het volgende:
Op Tweakers heeft iemand op de een of andere manier al de Xiaomi Redmi Note 3 Pro binnen
Review model van een shop gok ik :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159864881
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 08:48 schreef RobertNL het volgende:
Dus; to elephone or not to elephone..
Not to. Al die reviews die er negatief over zijn zijn geen toeval denk ik dan. Elephone is voor mij een bedrijfje dat de ene na de andere smartphone maakt met goede specs, maar de software is altijd zo crappy..

Ik denk dat ik niet meer iets anders ga kopen dan Xiaomi om eerlijk te zijn. De ondersteuning is echt geweldig.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 19:57:44 #15
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159867604
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 18:02 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Not to. Al die reviews die er negatief over zijn zijn geen toeval denk ik dan. Elephone is voor mij een bedrijfje dat de ene na de andere smartphone maakt met goede specs, maar de software is altijd zo crappy..

Ik denk dat ik niet meer iets anders ga kopen dan Xiaomi om eerlijk te zijn. De ondersteuning is echt geweldig.
Mwha met de p7000 is het nu wel aardig beter. Maar daar is de hardware kwaliteit weer minder.
Eerste preview van p9000 zag er wel aardig uit.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 14 februari 2016 @ 20:09:23 #16
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_159918488
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 18:02 schreef Brecht35 het volgende:

[..]
Ik denk dat ik niet meer iets anders ga kopen dan Xiaomi om eerlijk te zijn. De ondersteuning is echt geweldig.
Ik denk toch dat ik aan het einde van de maand een ordertje ga plaatsen voor een Jiayu S3+.

De tijden dat ik Miui heb gedraaid, was ik er lang niet altijd tevreden over. Vandaar dat ik niet snel Xiaomi zal nemen.
nec cito nec tarde
  zondag 14 februari 2016 @ 21:51:58 #17
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159921711
Wat betreft de Jiayu S3, die heeft sinds kort ook fast charge!

Gisteren via recovery geïnstalleerd en het werkt goed, ging van 1A naar 1.74A met een goede kabel (gemiddelde rond de 1.6
Best grappig dat het gewoon softwarematig toegevoegd kan worden, klopt ook wel denk ik gezien het pas sinds 5.1 in de MTK firmware zit en Jiayu deze met de 4.4 firmware ook niet kon hebben :)

Daarnaast zie ik een heel aantal toestellen met een MTK6735 processor die geadverteerd worden met een 6.0 update, ben benieuwd wanneer we die gaan uitrollen (ook voor de 52 en 53) en of oudere toestellen die ook nog gaan krijgen :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 16 februari 2016 @ 21:29:59 #18
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159976215
Teaser-tje, nouja tje.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 16 februari 2016 @ 23:44:09 #19
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_159981089
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 21:51 schreef RobertNL het volgende:
Wat betreft de Jiayu S3, die heeft sinds kort ook fast charge!

Gisteren via recovery geïnstalleerd en het werkt goed, ging van 1A naar 1.74A met een goede kabel (gemiddelde rond de 1.6
Best grappig dat het gewoon softwarematig toegevoegd kan worden, klopt ook wel denk ik gezien het pas sinds 5.1 in de MTK firmware zit en Jiayu deze met de 4.4 firmware ook niet kon hebben :)

Daarnaast zie ik een heel aantal toestellen met een MTK6735 processor die geadverteerd worden met een 6.0 update, ben benieuwd wanneer we die gaan uitrollen (ook voor de 52 en 53) en of oudere toestellen die ook nog gaan krijgen :P
Koel ben erg benieuwd.

Nog heel even een paar weekjes geduld en dan maar eens zien waar ik deze dan kan gaan bestellen. :)
nec cito nec tarde
  woensdag 17 februari 2016 @ 14:09:18 #20
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_159990633
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 17 februari 2016 @ 14:10:32 #21
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_159990662
Waarom doen de westerse fabrikanten er zo lang over om dit ook in te voeren. Ik vind edge to edge echt tof. Een oled TV, PC schermen en smartphones met geen bezels zou top zijn.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 17 februari 2016 @ 15:34:12 #22
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159992475
Nouja, laat ze alsjeblieft stoppen met het uitpoepen van meer telefoons.
De P9000 is nog niet uit en ze hebben het alweer over een nieuw toestel.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_159999502
De P9000 lijkt wel aardig. :Y

UMI Touch is nu ook een ding voor 't budget eronder: http://www.umidigi.com/?page-UMITouch_Specification.html .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 17 februari 2016 @ 20:11:54 #24
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159999774
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 20:05 schreef shiznuts het volgende:
De P9000 lijkt wel aardig. :Y

UMI Touch is nu ook een ding voor 't budget eronder: http://www.umidigi.com/?page-UMITouch_Specification.html .
Ja, de P7000 was overigens op het eind wel prima qua software.
Ben alleen wat bang dat met de stortvloed aan toestellen de software steeds minder aandacht krijgt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 17 februari 2016 @ 20:14:44 #25
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_159999918
Alles 5,5" tegenwoordig, lijkt het. :'(

Als ze de het scherm nou ook boven en onder bezelless maken, zou het weer interessant worden. :P
(nouja.. nog net een randje voor microfoon en speaker)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_160000855
Ja, idd. :'(

5.0" is nice. 5.2" bezelless acceptabel.

Wat betreft die S3 tease though 'feature a 5.2" FHD'. Kan ok zijn dus...

Maar goed, die P9000, met whopping discount en wel interessante features maakt het wel een interessante, al is het maar uit nieuwsgierigheid... O-)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 17 februari 2016 @ 21:40:15 #27
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160003401
Hebbe ge dat ding nu al eens besteld dan?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160003777
Eh...
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 19:00 schreef shiznuts het volgende:
Ja, en dat voor 224,99 USD.

[..]
Ja, en dat op 22.1 al. :9B
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 18 februari 2016 @ 01:41:29 #29
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_160009309
Iemand een leuke tip voor een Chinese smartphone?

Ik heb 0,0 ervaringen met smartphones. Mijn huidige mobiel is al bijna een decennium oud maar begint nu toch langzaam wat minder te worden. :(

Met het oog op de toekomst zit er toch over te denken om dan maar eens zo'n gadget te kopen.

Ik heb een paar eisen als ik toch zo diep zink:

- Groot scherm. Geen tablet formaat maar die hele kleine schermpjes vind ik te kut voor woorden.
- Een batterij die lang meegaat. Mag eventueel door middel van extra grote en zware accu ofzo. Mijn huidige telefoon moet wekelijks opgeladen worden en dat vind ik eigenlijk al te frequent.
- Een OS waar ik zoveel mogelijk zelf aan kan prutsen. Dus niet van die Apple troep. :')

Minder harde eisen:

- Zo'n extra cameraatje aan de voorkant zou wel handig zijn
- Dualsim kan misschien handig zijn

Verder zo goedkoop mogelijk. :P Ik ga hem niet intensief gebruiken om mee te 'werken' maar af en toe eens wat lezen op internet tussen de bedrijven door of de NS reisplanner gebruiken moet wel goed te doen zijn. Hoeft dus qua processor en geheugen geen top of the bill te zijn.

Namedropping is overigens voldoende, ik hoef geen reviews. Ik ben best lui maar ook weer niet te lullig om zelf wat onderzoek te doen. Maar het begin is iets met bomen en bos vandaar dat ik wat tips zoek.

Wel worden dingen op prijs gesteld als "Deze phone is supercheap en voldoet aan je eisen maar heeft wel nadelen X, Y en Z." Die X, Y en Z zou ik dan graag horen.

inb4: google en read the fucking thread. Je hoeft niet te reageren maar het mag wel. Elke tip geef ik een symbolische like.

:)

Ps: wellicht ten overvloede; Ik zoek een telefoon, geen telefoonabonnement met 'gratis' telefoon als bonus.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 18 februari 2016 @ 03:15:21 #30
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_160009526
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 01:41 schreef Byzantynixschii het volgende:
Iemand een leuke tip voor een Chinese smartphone?

Ik heb 0,0 ervaringen met smartphones. Mijn huidige mobiel is al bijna een decennium oud maar begint nu toch langzaam wat minder te worden. :(

Met het oog op de toekomst zit er toch over te denken om dan maar eens zo'n gadget te kopen.

Ik heb een paar eisen als ik toch zo diep zink:

- Groot scherm. Geen tablet formaat maar die hele kleine schermpjes vind ik te kut voor woorden.
- Een batterij die lang meegaat. Mag eventueel door middel van extra grote en zware accu ofzo. Mijn huidige telefoon moet wekelijks opgeladen worden en dat vind ik eigenlijk al te frequent.
- Een OS waar ik zoveel mogelijk zelf aan kan prutsen. Dus niet van die Apple troep. :')

Minder harde eisen:

- Zo'n extra cameraatje aan de voorkant zou wel handig zijn
- Dualsim kan misschien handig zijn

Verder zo goedkoop mogelijk. :P Ik ga hem niet intensief gebruiken om mee te 'werken' maar af en toe eens wat lezen op internet tussen de bedrijven door of de NS reisplanner gebruiken moet wel goed te doen zijn. Hoeft dus qua processor en geheugen geen top of the bill te zijn.

Namedropping is overigens voldoende, ik hoef geen reviews. Ik ben best lui maar ook weer niet te lullig om zelf wat onderzoek te doen. Maar het begin is iets met bomen en bos vandaar dat ik wat tips zoek.

Wel worden dingen op prijs gesteld als "Deze phone is supercheap en voldoet aan je eisen maar heeft wel nadelen X, Y en Z." Die X, Y en Z zou ik dan graag horen.

inb4: google en read the fucking thread. Je hoeft niet te reageren maar het mag wel. Elke tip geef ik een symbolische like.

:)

Ps: wellicht ten overvloede; Ik zoek een telefoon, geen telefoonabonnement met 'gratis' telefoon als bonus.
Belangrijkste punt, wat is je budget? Want er zijn in elke klasse china phones toppers en noppers... maar als we een indicatie van je budget hebben kunnen we in iedergeval daar rond tips geven ;)

En batterijduur = 2 dagen ongeveer.. veel meer ga je niet krijgen ;) Minder wel.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  CHI shopkeeper donderdag 18 februari 2016 @ 04:50:34 #31
447949 Tinydeal
Webcare
pi_160009595
quote:
Mi Redmi 3 (of Redmi Note 3 als je wat groter wil)
leuke prijs en Miui kan je aardig mee spelen

Honor P8 Lite
kan je voor leuke prijs

Jiayu S3+
betrouwbaar en leuke prijs
pi_160009601
quote:
16s.gif Op donderdag 18 februari 2016 03:15 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Belangrijkste punt, wat is je budget? Want er zijn in elke klasse china phones toppers en noppers... maar als we een indicatie van je budget hebben kunnen we in iedergeval daar rond tips geven ;)

En batterijduur = 2 dagen ongeveer.. veel meer ga je niet krijgen ;) Minder wel.
2 dagen?
Mijne gaat 6 uur mee max.
  donderdag 18 februari 2016 @ 09:02:27 #33
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_160010519
Ligt er (naast factoren als scherm, SoC etc.) aan wat je er mee doet, maar met een grotere batterij moet 2 dagen haalbaar zijn. Zelf zit ik met een 3000MaH op anderhalve dag bij gemiddeld gebruik. (door de dag nieuws, mail checken, af en toe spelletje (boom beach) spelen, wat youtube filmpjes, browsen en zelfs soms bellen ;))

Als je het ding constant aan hebt staan, hele gesprekken voert en games speelt, moet je misschien kijken naar iets met een 6000MaH batterij.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_160010737
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 05:02 schreef tailfox het volgende:

[..]

2 dagen?
Mijne gaat 6 uur mee max.
En hoezo is het hier relevant dat jij een crappy telefoon hebt?
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 18 februari 2016 @ 09:54:02 #35
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160011284
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 09:02 schreef Dromer het volgende:
Ligt er (naast factoren als scherm, SoC etc.) aan wat je er mee doet, maar met een grotere batterij moet 2 dagen haalbaar zijn. Zelf zit ik met een 3000MaH op anderhalve dag bij gemiddeld gebruik. (door de dag nieuws, mail checken, af en toe spelletje (boom beach) spelen, wat youtube filmpjes, browsen en zelfs soms bellen ;))

Als je het ding constant aan hebt staan, hele gesprekken voert en games speelt, moet je misschien kijken naar iets met een 6000MaH batterij.
Met mijn S3 kom ik alleen de dag door; moet wel zeggen dat ik een Android wear watch gekoppeld heb en ruim 2 uur muziek (Spotify streaming) via bluetooth luister. In de weekenden gaat de batterij al iets langer mee maar 2 dagen lukt nog steeds niet.
Daarnaast hangt het natuurlijk ook erg van apps af (wel geen google now / locatie services aan/uit, etc etc). Met alleen whatsapp om je waarschijnlijk makkelijk 2/3 dagen door.

Ken ook wel mensen die met een Jiayu G2F / G3 of S3 makkelijk een dag of twee doorkomen, waar ik dat zelf niet ga redden :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 18 februari 2016 @ 14:38:51 #36
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_160017451
Heb ook een Android wear watch (LG) en heb wifi, gps, bluetooth constant aanstaan. 3G/4G lijkt wel veel uit te maken. Heb het altijd aanstaan, maar als de telefoon roaming is (data niet) is de telefoon véél zuiniger.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 18 februari 2016 @ 15:21:36 #37
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160018316
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_160018469
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 09:20 schreef dimmak het volgende:

[..]

En hoezo is het hier relevant dat jij een crappy telefoon hebt?
dat ik niet wist dat de technolgie al zoveel beter is
pi_160018476
quote:
10s.gif Op donderdag 18 februari 2016 15:29 schreef tailfox het volgende:

[..]

dat ik niet wist dat de technolgie al zoveel beter is
_O-
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 18 februari 2016 @ 16:35:35 #40
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_160019835
quote:
16s.gif Op donderdag 18 februari 2016 03:15 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Belangrijkste punt, wat is je budget? Want er zijn in elke klasse china phones toppers en noppers... maar als we een indicatie van je budget hebben kunnen we in iedergeval daar rond tips geven ;)

En batterijduur = 2 dagen ongeveer.. veel meer ga je niet krijgen ;) Minder wel.
Budget, zoals gezegd zo goedkoop mogelijk.

Onder de 100 Euro bij voorkeur. Tussen 100 en 150 valt over na te denken. Boven de 150 moet het wel echt een fantastisch ding zijn en boven de 200 is out of the question.

En 2 dagen? What teh fuck?

Ik zal dat ding maximaal 10 keer per dag gedurende een minuut gebruiken en soms een uurtje bellen met mijn moeder.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 18 februari 2016 @ 16:41:39 #41
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160020000
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 16:35 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Budget, zoals gezegd zo goedkoop mogelijk.

Onder de 100 Euro bij voorkeur. Tussen 100 en 150 valt over na te denken. Boven de 150 moet het wel echt een fantastisch ding zijn en boven de 200 is out of the question.

En 2 dagen? What teh fuck?

Ik zal dat ding maximaal 10 keer per dag gedurende een minuut gebruiken en soms een uurtje bellen met mijn moeder.
Oukitel K4000 pro?
Binnenkort een review; is wel een echte koelkast :')
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 18 februari 2016 @ 16:42:50 #42
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_160020021
Koelkast is prima. Mijn broekzakken zijn groot genoeg.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_160020188
UMI Touch... http://www.umidigi.com/page-UMITouch_design.html

http://nl.aliexpress.com/(...)011_32604343532.html 149,99 USD (AE Official)
https://www.coolicool.com(...)e-smartphone-g-43105 ( CIC3D -> 146,99 USD)
http://www.antelife.com/u(...)martphone-white.html 149,39 USD

- Dit is wel interessant:

Iemand daar ervaring mee/meer info over? Zijn dat alleen themes/skin overlays of wah?

[ Bericht 5% gewijzigd door shiz op 18-02-2016 16:58:42 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160020638
Mijn volgende smartphone,want MTK is wel een goed SoC voor batterijen. :+
pi_160020724
Dan wil ik je huidige foon maar niet zien. 't Is 2016, hè... :%
720p, 1 / 8GB, 2200mAh... :{
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 18 februari 2016 @ 17:41:23 #46
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160021109
Sommige mensen hebben gewoon geen smaak :').
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_160021831
Vandaag de VK700 Pro voor de 10e keer laten vallen en het Gorilla Glass is dusdanig gebarsten dat de touchscreen niet meer werkt.

Dus maar een Cubot Note S besteld, 5.5 inch en 4100mah accu voor 74 Euro. Waarschijnlijk ligt die ook weer na 6 maanden in stukjes, maar ja voor dat geld maakt het geen ruk uit
pi_160022154
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 16:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Oukitel K4000 pro?
Binnenkort een review; is wel een echte koelkast :')
Moest lachen. Fantastische beschrijving :P
  donderdag 18 februari 2016 @ 18:32:22 #49
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160022157
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 16:49 schreef shiznuts het volgende:
UMI Touch... http://www.umidigi.com/page-UMITouch_design.html

http://nl.aliexpress.com/(...)011_32604343532.html 149,99 USD (AE Official)
https://www.coolicool.com(...)e-smartphone-g-43105 ( CIC3D -> 146,99 USD)
http://www.antelife.com/u(...)martphone-white.html 149,39 USD

- Dit is wel interessant:
[ afbeelding ]
Iemand daar ervaring mee/meer info over? Zijn dat alleen themes/skin overlays of wah?
WP8 geloof ik niet direct, en anders waarom geen W10. Indien dat wel het geval is koop ik hem wel want ik wil W10 wel eens zien *O*
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 17:19 schreef shiznuts het volgende:
Dan wil ik je huidige foon maar niet zien. 't Is 2016, hè... :%
720p, 1 / 8GB, 2200mAh... :{
Mwha, dacht dat het wel een redelijk toestel was voor 50 euro. Zeker beter dan de WIKO spullen die je hier voor dat bedrag krijgt ;).
Lijkt mij van dat wel redelijk in balans voor een simpel whatsapp toestelletje.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160022465
Ja, die Wiko-direct-in-de-kliko-dingen zijn idd pauper. Dat is vergelijkbaar spul met de Neomobile N002-generatie ofzo. 540p toestanden. :') _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 18 februari 2016 @ 18:54:06 #51
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160022669
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 18:45 schreef shiznuts het volgende:
Ja, die Wiko-direct-in-de-kliko-dingen zijn idd pauper. Dat is vergelijkbaar spul met de Neomobile N002-generatie ofzo. 540p toestanden. :') _O-
Kreeg er van de week nog eentje, moet even een nieuw scherm in. Die schermpjes kosten op Aliexpress een whopping $4,50.
Daarna mooi als reserve-weggeef toestel in de la, hehe.

Overigens een poosje met een Acer Liquid S56 rondgelopen. Acer toestellen waren altijd van de Wiko klasse maar ze lijken het toch onder de knie te krijgen:
- Snel toestel
- Regelmatig updates (5.1)
- Viel niet van ellende uit elkaar
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 18 februari 2016 @ 18:56:38 #52
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_160022726
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 18:18 schreef pvdplanet het volgende:
Dus maar een Cubot Note S besteld, 5.5 inch en 4100mah accu voor 74 Euro. Waarschijnlijk ligt die ook weer na 6 maanden in stukjes, maar ja voor dat geld maakt het geen ruk uit
Ah, dat zit meer in mijn prijscategorie. En ik ben zuinig op mijn spullen dus dat is geen probleem.

Wat zijn de nadelen van deze unit?

Overigens; wat is +/- de kans op het moeten betalen van inklaringskosten e.d. als je telefoons bij Gearbest of andere China websites besteld?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 18 februari 2016 @ 19:08:40 #53
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160023079
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 18:56 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ah, dat zit meer in mijn prijscategorie. En ik ben zuinig op mijn spullen dus dat is geen probleem.

Wat zijn de nadelen van deze unit?

Overigens; wat is +/- de kans op het moeten betalen van inklaringskosten e.d. als je telefoons bij Gearbest of andere China websites besteld?
De kans is ja of nee. Gewoon rekening mee houden dat je moet betalen dan kan het alleen maar meevallen.

Enkele mensen hier worden er constant tussen uit gepikt anderen bijna nooit. Percentage; 33% :P

Die cubot heeft wel een MTK6580 processor, en dat is gewoon een rebranded MTK6582 die al vrij oud is.
Zelf zou ik voor een MTK6735 / MTK6752/3 processor gaan dan is de kans groter dat je ooit nog een update naar Android 6.0 krijgt en gaat het toestel dus qua software en veiligheid langer mee.

Vergeet niet twee batterijen te bestellen, of over een 9 maanden een tweede te bestellen. Dan weet je zeker dat je over een dik jaar ook de batterij nog een keer kan vervangen. Het probleem bij Chinese toestellen is soms dat die naar verloop van tijd niet meer beschikbaar zijn.
Mocht je direct een tweede bestellen dan laad je hem tot (uit mijn hoofd) 40% en leg je hem in een kast. Dan blijft die batterij van goed totdat je hem nodig hebt.

Als je dat doet kan je prima een paar jaar met een Chinees; heb hier nog iemand die met een Jiayu G2 rond loopt in mijn omgeving :D.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 18 februari 2016 @ 19:13:21 #54
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_160023234
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 19:08 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De kans is ja of nee. Gewoon rekening mee houden dat je moet betalen dan kan het alleen maar meevallen.

Enkele mensen hier worden er constant tussen uit gepikt anderen bijna nooit. Percentage; 33% :P
Check.

quote:
Die cubot heeft wel een MTK6580 processor, en dat is gewoon een rebranded MTK6582 die al vrij oud is.
Zelf zou ik voor een MTK6735 / MTK6753 processor gaan dan is de kans groter dat je ooit nog een update naar Android 6.0 krijgt en gaat het toestel dus qua software en veiligheid langer mee.
Kun je dat iets specificeren? Zou een toestel dat geen update naar Android 6.0 niet langer meegaan? Waarom niet?

En veiligheid? zo'n oude processor ontploft na verloop van tijd?

quote:
Vergeet niet twee batterijen te bestellen, of over een 9 maanden een tweede te bestellen. Dan weet je zeker dat je over een dik jaar ook de batterij nog een keer kan vervangen. Het probleem bij Chinese toestellen is soms dat die naar verloop van tijd niet meer beschikbaar zijn.
Mocht je direct een tweede bestellen dan laad je hem tot (uit mijn hoofd) 50% en leg je hem in een kast. Dan blijft die batterij van goed totdat je hem nodig hebt.

Als je dat doet kan je prima een paar jaar met een Chinees; heb hier nog iemand die met een Jiayu G2 rond loopt in mijn omgeving :D.
Dat is wel een goede tip. Maar gaat zo'n batterij maar zo kort mee dan? Waarom is dat?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 18 februari 2016 @ 19:18:39 #55
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160023385
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 19:13 schreef Byzantynixschii het volgende:
Kun je dat iets specificeren? Zou een toestel dat geen update naar Android 6.0 niet langer meegaan? Waarom niet?

En veiligheid? zo'n oude processor ontploft na verloop van tijd?
Nouja, een update naar 6.0 zorgt dat je nieuwe beveilingspatches van Android hebt. En dus veiliger :). Daarnaast draaien nieuwe apps / functies vaak alleen op nieuwere Android versies, hoe langer je telefoon geupdate is hoe langer je dus gebruik kan maken van alle apps.

Daarnaast is het ook een flinke upgrade in de processor tussen de 6580 en de 67xx, veel nieuwer en sneller videogedeelte (die in de 6580 begint nu echt oud te worden en gaat ook meer moeite hebben met de Android interface).

quote:
Dat is wel een goede tip. Maar gaat zo'n batterij maar zo kort mee dan? Waarom is dat?
Nouja een batterij kan je maar x aantal keren opladen voordat hij slijt. Nu gebruiken westerse duurdere high en mid end toestellen vaak wel redelijke kwaliteit batterijen maar de goedkopere Chinese batterijen die je vooral ziet in de goedkopere toestellen slijten sneller :).
Beter safe dan sorry, een nieuwe batterij over een anderhalf/twee jaar maakt een wereld van verschil soms :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 18 februari 2016 @ 19:23:18 #56
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_160023518
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 19:08 schreef RobertNL het volgende:
Enkele mensen hier worden er constant tussen uit gepikt anderen bijna nooit. Percentage; 33%
Ik 'vroeger' bijna nooit, maar dit jaar bijna altijd prijs. Laatst zelfs voor een displayport-splitter van 40 dollar de klos. (je zou toch denken dat zo'n klein ding niet opvalt) Maarja.. it's all in the game. :)

Heb nu een Xiaomi dashcam onderweg. Ben benieuwd of ze die er ook uitpikken.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 18 februari 2016 @ 19:23:50 #57
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160023539
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 19:23 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik 'vroeger' bijna nooit, maar dit jaar bijna altijd prijs. Laatst zelfs voor een displayport-splitter van 40 dollar de klos. (je zou toch denken dat zo'n klein ding niet opvalt) Maarja.. it's all in the game. :)

Heb nu een Xiaomi dashcam onderweg. Ben benieuwd of ze die er ook uitpikken.
Ik verwees ook stiekem naar jou <3
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 18 februari 2016 @ 19:25:18 #58
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_160023572
I'll keep you posted. ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 18 februari 2016 @ 19:26:49 #59
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_160023624
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 19:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nouja, een update naar 6.0 zorgt dat je nieuwe beveilingspatches van Android hebt. En dus veiliger :). Daarnaast draaien nieuwe apps / functies vaak alleen op nieuwere Android versies, hoe langer je telefoon geupdate is hoe langer je dus gebruik kan maken van alle apps.

Daarnaast is het ook een flinke upgrade in de processor tussen de 6580 en de 67xx, veel nieuwer en sneller videogedeelte (die in de 6580 begint nu echt oud te worden en gaat ook meer moeite hebben met de Android interface).
Check. Maar die veiligheid slaat dus op virussen oid?

Je kunt bij een probleem toch ook gewoon je OS er af tiefen en opnieuw installeren? Ja toch? :o

quote:
Nouja een batterij kan je maar x aantal keren opladen voordat hij slijt. Nu gebruiken westerse duurdere high en mid end toestellen vaak wel redelijke kwaliteit batterijen maar de goedkopere Chinese batterijen die je vooral ziet in de goedkopere toestellen slijten sneller :).
Beter safe dan sorry, een nieuwe batterij over een anderhalf/twee jaar maakt een wereld van verschil soms :)
Check. ^O^
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 18 februari 2016 @ 19:30:34 #60
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160023745
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 19:26 schreef Byzantynixschii het volgende:
Check. Maar die veiligheid slaat dus op virussen oid?

Je kunt bij een probleem toch ook gewoon je OS er af tiefen en opnieuw installeren? Ja toch?

Natuurlijk kan je opnieuw flashen. Maar dan krijg je weer de zelfde firmware met lekken.
Maar het is iets langer veilig, daarnaast draaien apps langer beter; het is niet noodzakelijk maar altijd goed om mee te nemen als het maar om enkele euro's verschil gaat lijkt mij :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160025663
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 21:50 schreef shiznuts het volgende:
Eh...

[..]

Ja, en dat op 22.1 al. :9B
Mag ik vragen waar? Ik wil hem ook preorderen...
  donderdag 18 februari 2016 @ 20:44:01 #62
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_160025940
Het enige dat deze mist lijkt wel NFC te zijn?
nec cito nec tarde
pi_160026757
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 20:34 schreef Repeteeltje het volgende:

[..]

Mag ik vragen waar? Ik wil hem ook preorderen...
Nou ja, die code via http://www.elephone.hk . Was $5 voor -$50 wat alleen te regelen viel via de actieperiode. Dan had je ook nog $3 voor -$30 na een paar dagen, al deden ze vanwege groot succes de $5-optie nog wat langer doorlopen. Ik heb hier en daar nog wel gezien dat je ook bij normale shops een $5 voor -$50 deal in je mandje kunt stoppen, maar of dat dan ook nog doorgaat weet ik niet...

Anyways. Na de periode duurde het ff voor ze een systeem hadden voor de coupons. Moest je ELE Code registreren op hun site, een shop kiezen en daarna werd de eenmalige coupon voor die shop gegenereerd. Heb je niet meegedaan zeggen ze zelf: 'if you don't have ele code yet, please subscribe, later we will inform you of the next round global crowfunding to attend the event', dus wie weet krijg je nog een kans. Anders ziet het ernaar uit dat je de volle mep betaalt.

De UMI Touch heeft ook een soortgelijke 'laat je interesse op voorhand zien en krijg korting'-actie. Moest je je opgeven voor een UMI Code en was 'ie gisteren te koop voor 109,99 USD geloof ik. Vandaag (of de komende paar dagen) voor 149,99 (dus als je wilt, nu toeslaan) Daarna 179,99 tot ze daadwerkelijk beginnen met versturen. Weet niet of 'ie daarna rond de 179,99 blijft of verder stijgt.

(De P9000 heeft NFC)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160028411
Ah. Hum. Tot eind v/d maand nog de kans! Vb.

~ http://www.pandawill.com/landingpage/ELEP9000series.html | https://www.google.com.hk(...)%2450+p9000&start=10

- oh, en ook: CHI / [Tomtop] Pay $5 to Reduce $50 for Elephone P9000/P9000 Lite

[ Bericht 15% gewijzigd door shiz op 18-02-2016 22:02:48 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 18 februari 2016 @ 22:04:40 #65
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160028710
quote:
Ook op Aliexpress hebben ook nog een aantal shops die actie lopen meen ik :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160028936
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160085905
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 19:08 schreef RobertNL het volgende:

[..]

heb hier nog iemand die met een Jiayu G2 rond loopt in mijn omgeving :D.
Slecht voorbeeld ;) voor de G2 zijn nog volop batterijen te koop.
pi_160088045
quote:
Wat zijn hier de meningen over Tomtop, Pandawill en Alieexpress als het om telefoons gaat? Dit is wel een mooie deal waar ik redelijk ongeïnformeerd in wil springen.
pi_160088062
Draait de Elephone P9000 sowieso een stock android? Ik krijg niet de indruk dat dit niet het geval is.
  zondag 21 februari 2016 @ 12:27:57 #71
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160088627
quote:
2s.gif Op zondag 21 februari 2016 12:02 schreef no1uknow het volgende:
Draait de Elephone P9000 sowieso een stock android? Ik krijg niet de indruk dat dit niet het geval is.
Meestal valt het mee en is het alleen een launcher en 3/4 handige toevoegingen (knock to wake, etc). Maar hoe het bij de P9000 zit durf ik niet te zeggen :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 21 februari 2016 @ 12:49:37 #72
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160089029
quote:
10s.gif Op zondag 21 februari 2016 12:02 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Wat zijn hier de meningen over Tomtop, Pandawill en Alieexpress als het om telefoons gaat? Dit is wel een mooie deal waar ik redelijk ongeïnformeerd in wil springen.
Pandawill was door de jaren heen eigenlijk altijd wel ok, dus daar heb ik 'em besteld (ook omdat de ELE Code omzetting op elephone.hk maar 3 of 4 opties gaf). Tomtop zit op FOK! met klantenservice nu zag ik... maar kweenie. Die op AliExpress is een gecertificeerde store, geen official store en zo geweldige feedback krijgen ze nu ook weer niet: http://nl.aliexpress.com/store/feedback-score/1619038.html .

En idd wat RobertNL zegt, zie ook:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160091822
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 12:27 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Meestal valt het mee en is het alleen een launcher en 3/4 handige toevoegingen (knock to wake, etc). Maar hoe het bij de P9000 zit durf ik niet te zeggen :)
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 12:49 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Pandawill was door de jaren heen eigenlijk altijd wel ok, dus daar heb ik 'em besteld (ook omdat de ELE Code omzetting op elephone.hk maar 3 of 4 opties gaf). Tomtop zit op FOK! met klantenservice nu zag ik... maar kweenie. Die op AliExpress is een gecertificeerde store, geen official store en zo geweldige feedback krijgen ze nu ook weer niet: http://nl.aliexpress.com/store/feedback-score/1619038.html .

En idd wat RobertNL zegt, zie ook:
Dank! Kwam met googlen nog niet echt een review tegen maar deze video is meer dan duidelijk. Voor 200 euro wel een gok waard denk ik.
  zondag 21 februari 2016 @ 15:34:58 #74
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_160093413
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:43 schreef no1uknow het volgende:

[..]

[..]

Dank! Kwam met googlen nog niet echt een review tegen maar deze video is meer dan duidelijk. Voor 200 euro wel een gok waard denk ik.
Maar voor 200 euro, kies je van voor P9000 of de Mi5 die deze week aangekondigd gaat worden? :p
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 21 februari 2016 @ 15:45:58 #75
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160093767
quote:
Reports go on to suggest a retail price of 1799 Yuan ($276) for the Meizu MX6. In comparison the it s expected that Xiaomi might retain the 1999 Yuan price point of the Xiaomi Mi5, but it’s phone will sport a Snapdragon 820 chipset. 200 Yuan price difference in China might seem like a lot, but for international buyers there isn’t going to be much difference between to the retail price of either once resellers have added their cut.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 21 februari 2016 @ 16:11:24 #76
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160094429
quote:
16s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:34 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Maar voor 200 euro, kies je van voor P9000 of de Mi5 die deze week aangekondigd gaat worden? :p
Mwha, de redmi note 3 gaat voor rond de 200 bij resellers. Dan gaat de Mi5 daar nog wel weer ruim boven.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160096077
quote:
16s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:34 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Maar voor 200 euro, kies je van voor P9000 of de Mi5 die deze week aangekondigd gaat worden? :p
Goede vraag, daar wil ik in eerste instantie voor gaan. Ik kan in ieder geval nog even wachten met beslissen of die P9000 een goed idee is tot de Mi5 gelanceerd (incl prijsinformatie) gaat worden. Dinsdag of woensdag toch?
  zondag 21 februari 2016 @ 17:20:15 #78
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160096125
quote:
2s.gif Op zondag 21 februari 2016 17:18 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Goede vraag, daar wil ik in eerste instantie voor gaan. Ik kan in ieder geval nog even wachten met beslissen of die P9000 een goed idee is tot de Mi5 gelanceerd (incl prijsinformatie) gaat worden. Dinsdag of woensdag toch?
De Mi5 krijgt dan wel geen 800 MHz LTE gok ik, waardoor gebruik met Vodafone & KPN voor 4G beperkt worden :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160096146
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 17:20 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De Mi5 krijgt dan wel geen 800 MHz LTE gok ik, waardoor gebruik met Vodafone & KPN voor 4G beperkt worden :)
Ook al niet? ;( Dat wordt wel echt een dealbreaker voor mij, daar ik met Simyo op het KPN netwerk zit. Dat vind ik het echt niet waard.
  zondag 21 februari 2016 @ 17:34:19 #80
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_160096538
Heb je 4G écht nodig? Als het om de snelheid gaat, heb je er een flink data-abonnement bij nodig, want de megabytes vliegen er doorheen. Naast de snelheid heb ik als enig voordeel ervaren dat de verbinding stabieler blijft bij het springen van mast tot mast.

Ik mis momenteel ook de 800-band, maar krijg met Vodafone al vaker 4G te pakken dan een half jaar geleden; dus dat gaat wel vooruit. (stedelijk gebied in de 'provincie' :P)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_160096872
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 17:34 schreef Dromer het volgende:
Heb je 4G écht nodig?
Dezelfde vraag kan je natuurlijk ook stellen als het om een smartphone gaat.

quote:
Als het om de snelheid gaat, heb je er een flink data-abonnement bij nodig, want de megabytes vliegen er doorheen. Naast de snelheid heb ik als enig voordeel ervaren dat de verbinding stabieler blijft bij het springen van mast tot mast.

Ik mis momenteel ook de 800-band, maar krijg met Vodafone al vaker 4G te pakken dan een half jaar geleden; dus dat gaat wel vooruit. (stedelijk gebied in de 'provincie' :P)
Ik werk al een tijd met 4G en het is simpelweg een heerlijke luxe die ik niet meer kwijt wil. Ook haast onmisbaar wanneer ik m'n telefoon als hotspot gebruik onderweg (veel treinreizen), daar wordt je met 3G echt niet vrolijk van. Daarnaast zal het gebruik van 4G steeds meer ingeburgerd raken en daar zullen abonnementen ook in meegroeien en ik ben niet van plan om over een jaar weer een telefoon te kopen die dan wél 4G heeft.
  zondag 21 februari 2016 @ 17:50:43 #82
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160096925
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 17:34 schreef Dromer het volgende:
Heb je 4G écht nodig? Als het om de snelheid gaat, heb je er een flink data-abonnement bij nodig, want de megabytes vliegen er doorheen. Naast de snelheid heb ik als enig voordeel ervaren dat de verbinding stabieler blijft bij het springen van mast tot mast.

Ik mis momenteel ook de 800-band, maar krijg met Vodafone al vaker 4G te pakken dan een half jaar geleden; dus dat gaat wel vooruit. (stedelijk gebied in de 'provincie' :P)
Dat is toch wel de grootste ergernis bij 3G, dus alleen dat is al de reden voor 4G :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160097671
Ik zoek een mooi Chineesje om mijn Galaxy S4 te vervangen. Ben te spreken over de Xiaomi Redmi Note 3, maar die vind ik een beetje aan de grote kant. Hebben jullie misschien nog een tip? Had zelf iets van 180 dollar max in gedachten.
pi_160098795
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 18:18 schreef Thomas B. het volgende:
Ik zoek een mooi Chineesje om mijn Galaxy S4 te vervangen. Ben te spreken over de Xiaomi Redmi Note 3, maar die vind ik een beetje aan de grote kant. Hebben jullie misschien nog een tip? Had zelf iets van 180 dollar max in gedachten.
De redmi 3 kost 137 dollar en schijnt erg goed te zijn in de sub 150 dollar prijsklasse. Op tweakers is er een forum over het toestel.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1664833/0
pi_160099396
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 18:53 schreef tomthelong het volgende:

[..]

De redmi 3 kost 137 dollar en schijnt erg goed te zijn in de sub 150 dollar prijsklasse. Op tweakers is er een forum over het toestel.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1664833/0
Ah dacht dat er alleen een Note-versie van was. Thanks.
  zondag 21 februari 2016 @ 19:26:07 #86
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_160099682
quote:
2s.gif Op zondag 21 februari 2016 17:48 schreef no1uknow het volgende:
Dezelfde vraag kan je natuurlijk ook stellen als het om een smartphone gaat.
Dat is wat kort door de bocht. :)

Maar als jij in de trein een betere dataverbinding ervaart, is dat een prima reden. Ik geef dat ook aan als een mogelijk voordeel, hè. Zelf heb ik het niet hárd nodig omdat ik weinig stream onderweg; alleen statisch op één plek. En tja.. ik heb graag een reden om over een jaar een nieuwe telefoon te moeten mogen kopen. :D
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 21 februari 2016 @ 21:11:33 #87
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160102794
Niet Chinees maar toch wel mooi. Nubia moet dit jaar echt met een mooie smartphone komen anders haal ik gewoon de Galaxy S7 edge in het zwart.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 21 februari 2016 @ 21:21:58 #88
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160103154
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Niet Chinees maar toch wel mooi. Nubia moet dit jaar echt met een mooie smartphone komen anders haal ik gewoon de Galaxy S7 edge in het zwart.
[ afbeelding ]
Als het vergelijkbaar is met de S6 dan is het wederom een top toestel :). Even een maand of 3 wachten tot de prijscut en dan heb je wel leuke bang for buck.

quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 18:53 schreef tomthelong het volgende:

[..]

De redmi 3 kost 137 dollar en schijnt erg goed te zijn in de sub 150 dollar prijsklasse. Op tweakers is er een forum over het toestel.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1664833/0
Ja, leuk toestel lijkt het :).
Binnenkort ga ik de Note versie eens aan de tand voelen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 21 februari 2016 @ 21:37:14 #89
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160103825
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:21 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Als het vergelijkbaar is met de S6 dan is het wederom een top toestel :). Even een maand of 3 wachten tot de prijscut en dan heb je wel leuke bang for buck.

[..]

Ja, leuk toestel lijkt het :).
Binnenkort ga ik de Note versie eens aan de tand voelen.
In het zwart is het echt mooi dit jaar.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 21 februari 2016 @ 21:43:27 #90
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_160104049
Hihi sorry.

[ Bericht 97% gewijzigd door Brammetjuh94 op 21-02-2016 22:58:21 ]
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  zondag 21 februari 2016 @ 22:51:34 #91
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160106484
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Over deze TT gesproken :@

Voor de zoveelste keren mijn sleutel kwijt. En dan weer twijfelen, maar morgen vervang ik gewoon het slot. Nu zal dit vast niet de laatste keer zijn en daarom zou ik graag een heel simpel chinees alarm systeempje hebben, gewoon om potentiële inbrekers af te schrikken.

Ik heb niet heel veel mee gekregen van de vorige discussies, maar kan iemand mij vertellen of er ergens een handig systeempje was voor weinig geld?
Verkeerde topic ;) --> CHI / [Chinese Webshops] Topic #376 in een nieuw Chinees jaar
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160111238

die e-touch functie werkt best lekker (eerstehands ervaring). die knop aan de zijkant is handig, alleen jammer genoeg niet als shutter knop te gebruiken.


http://www.elephone.hk/P9000

Hij is nu mondjesmaat te verkrijgen dus zal de eerste reviews wel snel gaan zien. Beter dan de P7000 :D
  maandag 22 februari 2016 @ 09:37:04 #93
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160111739
Thanks! Ik was er toen meteen maar op gesprongen. Ik wil weleens zien of dat wat is, zo'n Helio P10 processor met 4GB RAM, fingerprint ID, mooi schermpie (zonder duidelijke edges, gewoon een zwarte eenheid met de rest van het frontje), camera met laser AF, double color flash, 1080p slowmo, USB-C, Android 6.0 natuurlijk... :Y wireless charging ingebouwd, toch een aantal firsts voor mij, beter nu al met zulke features kennismaken. :7

En toch nog eens 5.5" een kansje geven, al denk ik dat ik 'em na wat spelen wel weer weg doe, weet ook niet of 3000mAh 't een beetje volhoudt. En weet niet of ik dat E-Touch wat vind. De Z9 heeft een prominente home button, maar tevens de twee low key sidebuttons. Sandstone finish op de back is trouwens ook wel fijn, ik moet een case om de Nubia Z9 hebben omdat 'ie anders overal loopt te glijden. :P

Ben in ieder geval wel benieuwd. Geloof dat ze eerst VIP club mensen (die zich hebben ingekocht/pyramid scheme) aanleveren. Volgens mij is er nog niks naar mij onderweg. Bij thuiskomst eens checken waar de status op staat.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160111936
Heb een prototype in mijn handen gehad en die was wel fijn. Ook nog een prototype van de P9000 Edge (of hoe ze die willen gaan noemen). Die was echt borderless, beetje idee van Galaxy S6. Maar heb daar verder nog niks over gehoord of die echt in productie gaat.
  maandag 22 februari 2016 @ 10:19:40 #95
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160112345
Mja, de Samsung S6 Edge weleens door m'n handen laten gaan... dat 'edge' noemen vind ik een beetje edgy... meer de Samsung S6 met bezel & curves, want hij heeft gewoon een schermrand alleen rond 'ie een beetje af. De Z9 is dan echt 'edge'-worthy, want op het randje van het display hebben ze 'em zo afgeslepen dat 'ie de pixels nog afbuigt en daarbuiten is het metalen frame alweer. Soort van de wereld is rond VS de wereld is plat filosofie. En de Z9 is gewoon hoogwaardig spul in de klasse van een iPhone, misschien beter zelfs (hoeveel mensen ik wel niet ken die gewoon met een gebarsten scherm rondlopen omdat een nieuwe iPhone te duur is). Heb niet zoveel met Samsung. Vind de designs wat saai, plasticky en de AMOLED kleuren te poppy (verzadigd/contrasty). Maar moet inderdaad zeggen dat die S7 Edge er nu niet heul lelijk uitziet ofzo. :P

De P9000 is natuurlijk vooral bang for buck. Maar als gehypte flagship en featurerijke foon denk ik dat ze er toch wel aardige support voor gaan bieden en die er anders ook wel is aan de kant van de ROM community. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160118696
Iemand hier verkondigde overigens ooit dat met de Redmi via een update 4G op KPN e.d. wel mogelijk was. Hoe zit dit? Misschien geldt dit ook wel voor de mi5?
  maandag 22 februari 2016 @ 15:23:32 #97
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_160119021
quote:
2s.gif Op maandag 22 februari 2016 15:06 schreef no1uknow het volgende:
Iemand hier verkondigde overigens ooit dat met de Redmi via een update 4G op KPN e.d. wel mogelijk was. Hoe zit dit? Misschien geldt dit ook wel voor de mi5?
Niet.

Als de banden niet ondersteund worden door de chip in de telefoon dan kan het niet.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_160122589
http://www.banggood.com/B(...)NOTE2-p-1033827.html

Beste wat je kan kopen voor de Note 2. Enorm verschil tussen dit en de standaard plastic achterkant.
  maandag 22 februari 2016 @ 17:32:57 #99
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160122736
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:26 schreef Brecht35 het volgende:
http://www.banggood.com/B(...)NOTE2-p-1033827.html

Beste wat je kan kopen voor de Note 2. Enorm verschil tussen dit en de standaard plastic achterkant.
Vervangt het origineel dus? Heb je een eigen foto ben wel benieuwd hoe het er uit ziet :).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 23 februari 2016 @ 02:04:25 #100
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160137740
Nadeel van een Chinaphone: je krijgt ze amper verkocht op Marktplaats, ben wel toe aan een nieuwe smartphone maar alleen de kenners weten het merk Xiaomi te vinden.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_160137892
en huawei?
pi_160138922
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:32 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Vervangt het origineel dus? Heb je een eigen foto ben wel benieuwd hoe het er uit ziet :).
Zal voor vanavond zijn. :)
  dinsdag 23 februari 2016 @ 09:01:52 #103
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160138933
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 02:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nadeel van een Chinaphone: je krijgt ze amper verkocht op Marktplaats, ben wel toe aan een nieuwe smartphone maar alleen de kenners weten het merk Xiaomi te vinden.
Hmz, heb nog nooit problemen gehad om ze te verkopen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160139423
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 09:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hmz, heb nog nooit problemen gehad om ze te verkopen.
Ben ik wel benieuwd hoe jij het voor elkaar krijgt en voor hoeveel!!
pi_160143003
Is er al een shop die aangeeft de P9000 te gaan shippen vanuit een EU warehouse?
pi_160146813
Zit in de Jiayu G4S/G5S dezelfde batterij als in een Jiayu G4 Advanced? Ik hield die laatste aan als reservetelefoon (heb nu een S3) maar m'n zusje is erin geslaagd die te slopen :P Nu wil ik als nieuwe reserve dus een tweedehands G4S of G5S kopen omdat ik nog 3 reserve accu's heb, dus vandaar de vraag :s)
  dinsdag 23 februari 2016 @ 14:36:52 #107
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160146841
G4 en g4s zijn het zelfde.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160152186
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 17:32 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Vervangt het origineel dus? Heb je een eigen foto ben wel benieuwd hoe het er uit ziet :).
Vervangt dus inderdaad het origineel. De witte plastic cover(met soort stickerding achterop voor bereik ofzo?) wordt dus vervangen door deze stevige case(met ook zo'n soort stickerding achterop, dus helemaal in orde).

Foto's:




Die randen zijn echt stevig, voelt metaalachtig aan.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 20:42:13 #109
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160156116
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 18:39 schreef Brecht35 het volgende:
Vervangt dus inderdaad het origineel. De witte plastic cover(met soort stickerding achterop voor bereik ofzo?) wordt dus vervangen door deze stevige case(met ook zo'n soort stickerding achterop, dus helemaal in orde).

Ziet er inderdaad wel redelijk goed uit :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160159519
foutje
pi_160159623
fout topic.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 23:31:21 #112
450342 irish.joe
selfie-koning in spé
pi_160164337
Vaag... *lamaaaaa

[ Bericht 88% gewijzigd door irish.joe op 24-02-2016 00:29:04 ]
nec cito nec tarde
  CHI shopkeeper woensdag 24 februari 2016 @ 08:40:57 #113
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160168409








Prijzen direct bij Xiaomi vandaan vallen me niet tegen!

Specs: http://www.mi.com/mi5/specs/

EDIT: Ook nog een nieuwe update voor de 4 trouwens: de 4S:





Gaat direct vanuit de store 1699 RMB kosten.

[ Bericht 12% gewijzigd door Banggood op 24-02-2016 09:59:14 ]
pi_160168457
quote:
_O_

Alleen zou ik zoiets niet durven te importeren.
Uitvinder van de biersmiley.
  CHI shopkeeper woensdag 24 februari 2016 @ 08:50:39 #115
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160168513
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 08:45 schreef dimmak het volgende:

[..]

_O_

Alleen zou ik zoiets niet durven te importeren.
Haha ik ben sowieso benieuwd op hoeveel die duurste versie gaat uitkomen bij retailers uiteindelijk. :P
  woensdag 24 februari 2016 @ 09:42:06 #116
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160169097
Laat me raden, geen zwarte front versies? ;( Ik dacht dat we inmiddels wel op die kudt witte fronts uitgekeken waren. I don't get it. Veel mooier om een frontje als zwart geheel te hebben en de overgang tussen front en display ook niet zo breekt. Verder wel nice hoor. Al is het wel minder een 'Xiaomi' dan voorheen. Iedereen doet tegenwoordig de wat bredere home-knop heb ik het idee.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  CHI shopkeeper woensdag 24 februari 2016 @ 09:57:49 #117
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160169355
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:42 schreef shiznuts het volgende:
Laat me raden, geen zwarte front versies? ;( Ik dacht dat we inmiddels wel op die kudt witte fronts uitgekeken waren. I don't get it. Veel mooier om een frontje als zwart geheel te hebben en de overgang tussen front en display ook niet zo breekt. Verder wel nice hoor. Al is het wel minder een 'Xiaomi' dan voorheen. Iedereen doet tegenwoordig de wat bredere home-knop heb ik het idee.
Hij komt in zwart, wit en goud (duurste variant alleen in het zwart). ;) Home-button vat ik ook niet helemaal, maar dat zal nog wel worden beargumenteerd/verdedigd (of is al gedaan, ik kreeg niet alles mee :P )
Wat ik wel meekreeg was: 'De Mi5 is waarschijnlijk de eerste Snapdragon 820 die in de schappen ligt'. Is dus nog geen zekerheidje blijkbaar.
pi_160169436
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 09:57 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hij komt in zwart, wit en goud (duurste variant alleen in het zwart). ;) Home-button vat ik ook niet helemaal, maar dat zal nog wel worden beargumenteerd/verdedigd (of is al gedaan, ik kreeg niet alles mee :P )
Wat ik wel meekreeg was: 'De Mi5 is waarschijnlijk de eerste Snapdragon 820 die in de schappen ligt'. Is dus nog geen zekerheidje blijkbaar.
LeEeco / LeTV Max Pro
ViVo Xplay 5s
HP Elite X3
Samsung Galaxy S7 / S7 Edge
LG G5
HTC One M10

Zouden allen vrij snel moeten uitkomen. Zien welke de eerste is.
Xiaomi kennende zal het voor de gewone klant wel weer onmogelijk worden deze te bestellen.
1 seconde en het is "uitverkocht".

Heeft BG ook zo'n team klaar zitten om ze te bestellen voor de verkoop? :P
Pas bij een andere reseller geweest en die zaten bij de release van de Mi Band 1S elke keer honderen orders aan te maken om ze te bestellen en dan weer door te verkopen :D
  CHI shopkeeper woensdag 24 februari 2016 @ 10:45:41 #119
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160170026
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 10:04 schreef Kenzi het volgende:

[..]

LeEeco / LeTV Max Pro
ViVo Xplay 5s
HP Elite X3
Samsung Galaxy S7 / S7 Edge
LG G5
HTC One M10

Zouden allen vrij snel moeten uitkomen. Zien welke de eerste is.
Xiaomi kennende zal het voor de gewone klant wel weer onmogelijk worden deze te bestellen.
1 seconde en het is "uitverkocht".

Heeft BG ook zo'n team klaar zitten om ze te bestellen voor de verkoop? :P
Pas bij een andere reseller geweest en die zaten bij de release van de Mi Band 1S elke keer honderen orders aan te maken om ze te bestellen en dan weer door te verkopen :D
Jep zo gaat het hier ook inderdaad. :P
pi_160171285
Nu nog wachten op de eerste informatie rondom ondersteunde 4G banden van de Mi5. Wel mooi apparaat.
  woensdag 24 februari 2016 @ 12:37:49 #121
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_160172476
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 19:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik verwees ook stiekem naar jou <3
De ban is weer even gebroken. Xiaomi Yi dashcam plus gereedschapssetje (in één pakket) zonder gedoe aangekomen met PostNL. w/
(tracking weer hopeloos.. heeft tot op laatste moment op 'ready to ship' gestaan)

Nog even OT: Ik heb een oogje op de Meizu Pro 5 mini, want 4,7" met high specs. (FHD amoled bv.) Helaas zonder NFC, maar daar kom ik misschien overheen.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_160172709
https://tweakers.net/nieu(...)lisatie-in-lens.html

Ik ga er een paar weekjes over slapen.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 24 februari 2016 @ 12:55:43 #123
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160173066
Het blijft een lelijk ding met die homebutton. Nee voor mij geen Xiaomi dit keer. Edge to edge is het dit jaar.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 24 februari 2016 @ 13:07:01 #124
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160173431
De Ulefone ziet er zeer indrukwekkend uit. Was de achterkant eerst nog van plastic is het nu van aluminium. Ik hoop echt dat er een helio 20 CPU erin zit.










[ Bericht 15% gewijzigd door MisterJ.Lo op 24-02-2016 13:13:41 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 24 februari 2016 @ 13:24:24 #125
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160173997
De Vivo Xplay 5 gaat trouwens ook een beest worden. Edge to edge met geweldige specs.





Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 24 februari 2016 @ 13:35:12 #126
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160174332
En andere renders.



Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 24 februari 2016 @ 13:40:44 #127
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160174493
Dang. Da's pretty sexy. :9

Andi heeft trouwens enige quicklooks van MWC op https://www.youtube.com/user/Gizchina/videos . o.a.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 24 februari 2016 @ 13:48:55 #128
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160174772
Ding heeft lelijke zwarte bezels wanneer je een witte achtergrond hebt openstaan. Nee de Xiaomi Mi5 valt tegen op de prijs na.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_160175223
Wat verder gedoken in de 1800mhz dekking van KPN voor 4G en dat is dus best redelijk volgens deze informatie: http://4gmasten.nl/dekking/4g/kpn-4g

edit: althans, voor de gebieden waar ik me vooral in bevind.

Maakt zo'n Mi5 een stuk aantrekkelijker, specs zijn nog niet helemaal helder vwb ondersteunde frequenties maar het wijst wel op het ontbreken van ondersteuning voor 800mhz.
  woensdag 24 februari 2016 @ 14:18:31 #130
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_160175661
quote:
10s.gif Op woensdag 24 februari 2016 13:40 schreef shiznuts het volgende:
Dang. Da's pretty sexy. :9

Andi heeft trouwens enige quicklooks van MWC op https://www.youtube.com/user/Gizchina/videos . o.a.
Nice, maar zelfs als je in china bent is hij blijkbaar niet te krijgen (Tips, Bangood, Tindeal, Kenzi.. how to?)!
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_160176285
De mi5 vind ik er wel heel erg interessant uit zien. Alleen als ik die via Ibuygou bestel. Dan kan ik die toch alleen op engels zetten en verder toch gewoon gebruiken? of zitten er nog meer beperkingen aan qua play store/gps enz?
pi_160181874
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 08:40 schreef Banggood het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Prijzen direct bij Xiaomi vandaan vallen me niet tegen!

Specs: http://www.mi.com/mi5/specs/

EDIT: Ook nog een nieuwe update voor de 4 trouwens: de 4S:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Gaat direct vanuit de store 1699 RMB kosten.
Beest van een smartphone, ben wel bang dat die heel duur gaat uitvallen. Ook opmerkelijk: slechts 3k mah. Ik vind het tbh krapjes bij de Note 2 en ik neig eerder naar een Note 3(niet dat ik nu al een nieuwe smartphone ga kopen, maar in het geval dat ik dat wél zou doen) dan naar een Mi5. Ik draai geen veeleisende applicaties, dus liever wat extra batterij en een veel gunstigere prijs...
pi_160195012

grappig filmpje van de OIS op de Mi5
  donderdag 25 februari 2016 @ 05:45:01 #134
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160195206
Die bezels :r.

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 25 februari 2016 @ 05:52:45 #135
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160195229
Nieuwe favoriet de Ulefone. Final build gaat met capacitive buttons uitgebracht worden! En een helio p10 octacore processor met 4gb. Snel genoeg voor alle taken. Jep deze ga ik halen voor de helft van de prijs dat de Samsung S7 gaat kosten. Tenzij de Nubia z11 beter gaat worden. De Vivo 5 Xplay is sowieso lastig te krijgen buiten China om.
quote:
Hey, guys.

Some of my colleagues are now in Barcelona for the Mobile World Conference on behalf of Ulefone. And they tell me that Ulefone’s debut at the Mobile Conference World has been an amazing, mainly because our 2016 flaghship, Ulefone Future has excited many media with its bezel-less display and edge-housed fingerprint scanner.

Andi from GizChina has taken many photos about Ulefone Future for you to have a close look. But since it is a prototype, it is still different from the version for sale.

1. The prototype looks quite cheap, while the final version will have finer craftsmanship and high-quality coatings to deliver premium feel.

2. The on-screen buttons will be eluminated, while there will be touch keys on the lower jaw.

3.You can still see a narrow black line on the edge of display, but it will disappear.

So don’t worry. Ulefone Future will be beautiful and good to use.


[ Bericht 3% gewijzigd door MisterJ.Lo op 25-02-2016 06:00:06 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_160196724
https://tweakers.net/revi(...)prijs-inleiding.html

Ik moet zeggen dat de PRO versie echt wel verleidelijk klinkt.

- 126GB ROM
- 4GB RAM
- Snapdragon 820
- 5,15inch
- NFC

Door de snapdragon en populariteit mogen we misschien ook hopen op een officiele Cyanogenmod ROM. Dat zou echt ideaal zijn en het de perfecte vervanger maken voor mijn Nexus 5.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_160196831
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 09:54 schreef dimmak het volgende:
https://tweakers.net/revi(...)prijs-inleiding.html

Ik moet zeggen dat de PRO versie echt wel verleidelijk klinkt.

- 126GB ROM
- 4GB RAM
- Snapdragon 820
- 5,15inch
- NFC

Door de snapdragon en populariteit mogen we misschien ook hopen op een officiele Cyanogenmod ROM. Dat zou echt ideaal zijn en het de perfecte vervanger maken voor mijn Nexus 5.
custom roms kan nog wel eens lastig zijn gezien Mi's nieuwe policy om een bootloader lock toe te passen.
pi_160196896
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:02 schreef Kenzi het volgende:

[..]

custom roms kan nog wel eens lastig zijn gezien Mi's nieuwe policy om een bootloader lock toe te passen.
;( Ik ben zelf niet echt fan van MIUI. Dus dat vind ik wel jammer.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_160196926
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:02 schreef Kenzi het volgende:

[..]

custom roms kan nog wel eens lastig zijn gezien Mi's nieuwe policy om een bootloader lock toe te passen.
en zo langzamerhand zijn er nauwelijks goede telefoons over die geen bootloader lock hebben, terwijl ze vaak juist door de vrije bootloader groot zijn geworden
pi_160196956
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:10 schreef mschol het volgende:

[..]

en zo langzamerhand zijn er nauwelijks goede telefoons over die geen bootloader lock hebben, terwijl ze vaak juist door de vrije bootloader groot zijn geworden
ik snap de actie van mi dan ook niet echt. ze zijn begonnen als rom maker, en hun community heeft ze groot gemaakt.

maar goed, de community in china hebben ze al lang achter zich gelaten. je kan aan alles merken dat ze zich op India richten. (in hun social media etc)
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:16:23 #141
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160197023
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:02 schreef Kenzi het volgende:

[..]

custom roms kan nog wel eens lastig zijn gezien Mi's nieuwe policy om een bootloader lock toe te passen.
Unlock aanvragen is wel redelijk goed te doen dacht ik toch?
Neemt niet weg dat het zeer vervelend is.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160197285
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:16 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Unlock aanvragen is wel redelijk goed te doen dacht ik toch?
Neemt niet weg dat het zeer vervelend is.
je moet member zijn van het forum en minimaal xx score / badges hebben. dan kan je het aanvragen.
pi_160197310
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:31 schreef Kenzi het volgende:

[..]

je moet member zijn van het forum en minimaal xx score / badges hebben. dan kan je het aanvragen.
Wat is dat nou weer voor iets idioots. :')
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:40:08 #144
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160197440
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:31 schreef Kenzi het volgende:

[..]

je moet member zijn van het forum en minimaal xx score / badges hebben. dan kan je het aanvragen.
Zie in het Redmi Note 3 topic nu dat de meeste mensen hem wel krijgen maar dat het een dag of 10/12 duurt. Denk dat mijn account gelukkig wel voldoet.

Al kan je wel Xiaomi.eu (zonder OTA updates) of CN developer flashen op de MTK versie zonder unlock maar dan heb je dus geen TWRP.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 26 februari 2016 @ 01:18:44 #145
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160221821
Nubia Z11





Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 01:41:42 #146
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160222097
Hoop wel dat 'ie FM radio krijgt, want dat is eigenlijk nog wel iets dat ik weleens mis... :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160235207
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:40 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zie in het Redmi Note 3 topic nu dat de meeste mensen hem wel krijgen maar dat het een dag of 10/12 duurt. Denk dat mijn account gelukkig wel voldoet.

Al kan je wel Xiaomi.eu (zonder OTA updates) of CN developer flashen op de MTK versie zonder unlock maar dan heb je dus geen TWRP.
Wat is die bootloader precies? Of heeft m'n Note 2 gewoon een geunlockte bootloader?

In ieder geval moest ik eerst TWRP flashen op m'n Note 2 en kon ik pas daarna die xiaomi.eu ROM erop zetten(dus ook flashen).
pi_160239184
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:48 schreef Brecht35 het volgende:.............
Wat is die bootloader precies? Of heeft m'n Note 2 gewoon een geunlockte bootloader?.............
De bootloader verzorgt het opstartproces van je smartphone en verwijst naar verschillende delen in het geheugen. Als de bootloader gelockt is kunnen bepaalde onderdelen niet vervangen worden, zoals bv een custom recovery of een custom kernel.

De Redmi Note 2 heeft geen gelockte bootloader, zodat je de standaard recovery door een custom recovery als TWRP kan vervangen.
Sinds kort heeft Xiaomi besloten om alle nieuwe versies te voorzien van een lock op de bootloader.
die via een Xiaomi account en veel geduld verwijderd kan worden. Of dit in een later stadium nog gaat veranderen (moeizamer of makkelijker) is niet bekend.
pi_160248695
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 19:29 schreef elinx het volgende:

[..]

De bootloader verzorgt het opstartproces van je smartphone en verwijst naar verschillende delen in het geheugen. Als de bootloader gelockt is kunnen bepaalde onderdelen niet vervangen worden, zoals bv een custom recovery of een custom kernel.

De Redmi Note 2 heeft geen gelockte bootloader, zodat je de standaard recovery door een custom recovery als TWRP kan vervangen.
Sinds kort heeft Xiaomi besloten om alle nieuwe versies te voorzien van een lock op de bootloader.
die via een Xiaomi account en veel geduld verwijderd kan worden. Of dit in een later stadium nog gaat veranderen (moeizamer of makkelijker) is niet bekend.
Djeezes, ben blij dat ik daar voorlopig nog even van gespaard blijf.
pi_160252757
GRATIS GRATIS GRATIS (te winnen dan)
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1379
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 27 februari 2016 @ 09:49:18 #151
201898 hiddit
Expect the unexpected,
pi_160253200
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 09:05 schreef rene90 het volgende:
GRATIS GRATIS GRATIS (te winnen dan)
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1379
*O* *O*
pi_160255690
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 09:05 schreef rene90 het volgende:
GRATIS GRATIS GRATIS (te winnen dan)
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1379
Wil wel winnen!! :9
  zaterdag 27 februari 2016 @ 13:05:43 #153
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_160256320
Heb de Xiaomi Mi5 vanmiddag al even mogen voelen ;) En inderdaad hij voelt in het echt nog lekkerder qua curves etc. dan dat ik er vanaf kon zien. De rand om het scherm is nog wel duidelijk aanwezig, blijft lastig om die echt helemaal weg te werken.



In de Xiaomi store in Shanghai hebben ze hem al in de display stands, maar verkoop start pas maandag. Verkoop gaat echt meer dan gekkenhuis worden volgens hun, ze zeiden at hij komende maanden waarschijnlijk zeer moeilijk te krijgen gaat zijn. Zelfs voor de officiële shop verwachten ze maar kleine batches binnen te krijgen.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_160264580
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 14:41 schreef Stansfield het volgende:
De mi5 vind ik er wel heel erg interessant uit zien. Alleen als ik die via Ibuygou bestel. Dan kan ik die toch alleen op engels zetten en verder toch gewoon gebruiken? of zitten er nog meer beperkingen aan qua play store/gps enz?
Iemand hier nog een antwoord op?
  zaterdag 27 februari 2016 @ 20:53:44 #155
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_160266913
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 19:37 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Iemand hier nog een antwoord op?
Als ie op Engels kan, zul je weinig problemen ondervinden. Wel met een app als 'locale more' je land op Nederland zetten als je je apps wel graag in het Nederlands wil hebben. Heb het zelf ook zo gedaan met m'n telefoon. (ROM heeft alleen Aziatische talen en Engels)
Ik zou wel even vragen of de Play Store erop zit voor de zekerheid. Er zijn doorgaans wel goede mogelijkheden die er achteraf op te zetten. (vooral met de Xiaomi community geen issue; die regelen wel Gapps indien nodig)
Natuurlijk wel opletten dat de telefoon de goede banden ondersteunt, al zit dat bij de meeste op het Westen gerichte webshops wel goed.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_160268590
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:53 schreef Dromer het volgende:

[..]

Als ie op Engels kan, zul je weinig problemen ondervinden. Wel met een app als 'locale more' je land op Nederland zetten als je je apps wel graag in het Nederlands wil hebben. Heb het zelf ook zo gedaan met m'n telefoon. (ROM heeft alleen Aziatische talen en Engels)
Ik zou wel even vragen of de Play Store erop zit voor de zekerheid. Er zijn doorgaans wel goede mogelijkheden die er achteraf op te zetten. (vooral met de Xiaomi community geen issue; die regelen wel Gapps indien nodig)
Natuurlijk wel opletten dat de telefoon de goede banden ondersteunt, al zit dat bij de meeste op het Westen gerichte webshops wel goed.
Tnx. Zal Ibuygou even mailen. Die hebben we een snelle klantenservice heb ik gemerkt.
pi_160273462
http://www.geekbuying.com(...)---Black-354768.html

De Umi emax mini is in de aanbieding. Lekkere specs op een FHD scherm. Ik heb de review op de homepage gelezen (UMI eMAX Mini, 5-inch Snapdragon 615. Ik lees hier en daar wel dingen over buggy software. Iemand ervaring met deze telefoon?
pi_160303512
Wat een dooie boel hier. Ik zoek een telefoon met deze specs, wat is het beste wat ik kan kopen?
4.7-5.2"
HD-FHD
<200 euro
microSD slot
2500mAh+ accu
gorilla glass
android 5.0+
2GB+ RAM

-Nubia Z9 mini (nergens meer verkrijgbaar)
-redmi 3
-bluboo x-touch
-???
pi_160303611
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 00:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
..........

-Nubia Z9 mini (nergens meer verkrijgbaar)
.........
Hier staan nog wel enkele leveranciers van de 2GB versie, maar minder dan ¤200, gaat moeilijk worden.
  maandag 29 februari 2016 @ 09:40:55 #160
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_160307295
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 00:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wat een dooie boel hier. Ik zoek een telefoon met deze specs, wat is het beste wat ik kan kopen?
4.7-5.2"
HD-FHD
<200 euro
microSD slot
2500mAh+ accu
gorilla glass
android 5.0+
2GB+ RAM

-Nubia Z9 mini (nergens meer verkrijgbaar)
-redmi 3
-bluboo x-touch
-???
Lenovo Vibe Shot
(wel nog iets boven de 200)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 29 februari 2016 @ 10:36:13 #161
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160308342
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 00:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wat een dooie boel hier. Ik zoek een telefoon met deze specs, wat is het beste wat ik kan kopen?
4.7-5.2"
HD-FHD
<200 euro
microSD slot
2500mAh+ accu
gorilla glass
android 5.0+
2GB+ RAM

-Nubia Z9 mini (nergens meer verkrijgbaar)
-redmi 3
-bluboo x-touch
-???
Redmi 3 ijkt mij wel een tof toestel, eventueel de Pro versie pakken als je een Snapdragon soc wil :)

En afgelopen weekend een review op de FP:

Voor het geval iemand het gemist heeft :)

[ Bericht 20% gewijzigd door RobertNL op 29-02-2016 11:07:24 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160310548
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 20:53 schreef Dromer het volgende:

[..]

Als ie op Engels kan, zul je weinig problemen ondervinden. Wel met een app als 'locale more' je land op Nederland zetten als je je apps wel graag in het Nederlands wil hebben. Heb het zelf ook zo gedaan met m'n telefoon. (ROM heeft alleen Aziatische talen en Engels)
Ik zou wel even vragen of de Play Store erop zit voor de zekerheid. Er zijn doorgaans wel goede mogelijkheden die er achteraf op te zetten. (vooral met de Xiaomi community geen issue; die regelen wel Gapps indien nodig)
Natuurlijk wel opletten dat de telefoon de goede banden ondersteunt, al zit dat bij de meeste op het Westen gerichte webshops wel goed.
Ik heb Ibuygou even gemaild en kreeg dit als antwoord:
Yes sir,the phone has English and Chinese it self.And all function can be used in Netherlands.You just can't update the phone.If you update it it maybe locked.

Dus ik kan geen updates doen dan? Hoe erg is dat?
pi_160315868
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 12:07 schreef Stansfield het volgende:...................If you update it it maybe locked.

Dus ik kan geen updates doen dan? Hoe erg is dat?
Als de bootloader is gelockt kan je geen third party updates uitvoeren, bv van Xiaomi.eu of custom builds, maar waarschijnlijk wel de reguliere Xiaomi updates.
Op een later tijdstip zal je op één of andere manier de bootloader wel kunnen unlocken en ben je vrij om te installeren wat je wilt.
pi_160316111
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 12:07 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Ik heb Ibuygou even gemaild en kreeg dit als antwoord:
Yes sir,the phone has English and Chinese it self.And all function can be used in Netherlands.You just can't update the phone.If you update it it maybe locked.

Dus ik kan geen updates doen dan? Hoe erg is dat?
Dat zou betekenen dat als je de telefoon daar koopt de bootloader unlocked is. Dat is opzich wel nice. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_160316513
Betekend dit dan dat de bootloader gelockt is of unlocked?? Ik ben de draad even kwijt met deze 2 reacties.
  maandag 29 februari 2016 @ 17:02:56 #166
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_160317984
Ik heb geen idee wat ze bedoelen. :D
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_160318705
Redmi 3 besteld, over een maand ofzo zal ie wel aankomen ;).
pi_160319215
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 15:58 schreef Stansfield het volgende:
Betekend dit dan dat de bootloader gelockt is of unlocked?? Ik ben de draad even kwijt met deze 2 reacties.
Ga er maar vanuit dat de bootloader gelockt is. Dat is nieuw beleid van Xiaomi om te voorkomen dat er malware door derden opgezet wordt. Omdat de reactie mbt taal Chinees/Engels is betreft dit de originele Rom. Verkopers zetten er meestal een internationale rom op.

Bij de Redmi Note 3 heb je een Xiaomi account nodig om de bootloader te unlocken en kost enige tijd. Een verkoper kan die er niet zomaar even afhalen bij een heleboel telefoons. Waarschijnlijk komt er met Mi5 een soortgelijke manier.
  maandag 29 februari 2016 @ 18:35:03 #169
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_160319976
Weet iemand een EU warehouse waar ze de xiaomi mi4 op voorraad hebben?
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  maandag 29 februari 2016 @ 18:48:32 #170
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_160320234
Heb er 1 gevonden, iemand enig idee of ik deze met 4G kan gebruiken in nederland?

http://www.banggood.com/E(...)phone-p-1017434.html
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_160320253
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 17:59 schreef elinx het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat de bootloader gelockt is. Dat is nieuw beleid van Xiaomi om te voorkomen dat er malware door derden opgezet wordt. Omdat de reactie mbt taal Chinees/Engels is betreft dit de originele Rom. Verkopers zetten er meestal een internationale rom op.

Bij de Redmi Note 3 heb je een Xiaomi account nodig om de bootloader te unlocken en kost enige tijd. Een verkoper kan die er niet zomaar even afhalen bij een heleboel telefoons. Waarschijnlijk komt er met Mi5 een soortgelijke manier.
Dat leek mij ook al. En die kan ik wel gewoon update dan toch?
pi_160320341
Wel een mooie ontwikkeling dat er weer nieuwe camera sensoren tevoorschijn komen in de verschillende Chinaphones. Waar je natuurlijk de bekende IMX214 hebt, komen nu de telefoons met de IMX230 eraan (21MP). Onder andere de Elephone M3 en ZOPO Speed 8 krijgen deze. Volgend Elephone maakt de sensor de volgende pics:




Beetje lastig om goed te vergelijken omdat het niet om RAW-bestanden gaat. Daarnaast zie je de MT6755 veel terugkomen in de nieuwe toestellen, en ook de Helio X20 (Speed 8). Kortom, ben benieuwd de komende periode naar wat er komen gaat.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 29 februari 2016 @ 19:40:20 #173
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_160321835
Inclusief Chinese stinkfabriek. :D
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_160328760
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:49 schreef Stansfield het volgende:.............
Dat leek mij ook al. En die kan ik wel gewoon update dan toch?
Zoals eerder vermeld, waarschijnlijk wel, maar alleen de originele Xiaomi updates.
pi_160348762
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:51 schreef elinx het volgende:

[..]

Zoals eerder vermeld, waarschijnlijk wel, maar alleen de originele Xiaomi updates.
Duidelijk!

Bedankt.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:18:17 #176
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_160349535
Mijn mi3 laten vallen en ook echt goed laten vallen -O-

Dus na bijna 2 jaar goede trouwe dienst is mijn zwarte lompe gladde opmijngezichtvallende chineze gevaar niet meer.

De stoute schoenen aangetrokken en een ulephone power besteld. (ook vanwege budget)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het goed is krijg ik die vrijdag binnen *O*
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:20:36 #177
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_160349588
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 18:48 schreef Studeur het volgende:
Heb er 1 gevonden, iemand enig idee of ik deze met 4G kan gebruiken in nederland?

http://www.banggood.com/E(...)phone-p-1017434.html
Dat is de mi4i.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:39:24 #178
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_160350207
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:18 schreef JaqenHghar het volgende:
Mijn mi3 laten vallen en ook echt goed laten vallen -O-

Dus na bijna 2 jaar goede trouwe dienst is mijn zwarte lompe gladde opmijngezichtvallende chineze gevaar niet meer.

De stoute schoenen aangetrokken en een ulephone power besteld. (ook vanwege budget)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het goed is krijg ik die vrijdag binnen *O*
waar heb je die besteld als ik vragen mag?
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  dinsdag 1 maart 2016 @ 20:40:36 #179
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_160350238
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:39 schreef Studeur het volgende:

[..]

waar heb je die besteld als ik vragen mag?
Geekbuying
pi_160350944
Laatst had ik trouwens een Umi Hammer S hier gewonnen (alsnog bedank Banggood) deze heb ik een paar weekjes gebruikt maar ligt nu te verstoffen. Wat is Umi traag met updates zeg. Ook allerlei ROM's beloofd via Rootjoy maar er is nog niks uit. :')
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 21:02:42 #181
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160350965
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 20:18 schreef JaqenHghar het volgende:
Mijn mi3 laten vallen en ook echt goed laten vallen -O-

Dus na bijna 2 jaar goede trouwe dienst is mijn zwarte lompe gladde opmijngezichtvallende chineze gevaar niet meer.

De stoute schoenen aangetrokken en een ulephone power besteld. (ook vanwege budget)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het goed is krijg ik die vrijdag binnen *O*
Ziet er goed uit wel dat hout :).
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 21:01 schreef dimmak het volgende:
Laatst had ik trouwens een Umi Hammer S hier gewonnen (alsnog bedank Banggood) deze heb ik een paar weekjes gebruikt maar ligt nu te verstoffen. Wat is Umi traag met updates zeg. Ook allerlei ROM's beloofd via Rootjoy maar er is nog niks uit. :')
Problemen met de standaard ROM?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160350998
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 21:02 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ziet er goed uit wel dat hout :).

[..]

Problemen met de standaard ROM?
Het loopt gewoon niet zo smooth als als stock Android op mijn Nexus 5.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 21:04:45 #183
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160351042
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 21:03 schreef dimmak het volgende:

[..]

Het loopt gewoon niet zo smooth als als stock Android op mijn Nexus 5.
Tja, ook niet echt een eerlijk gevecht natuurlijk ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160351137
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 21:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Tja, ook niet echt een eerlijk gevecht natuurlijk ;)
Nee natuurlijk niet, maar daar kan ik mij op den duur aan gaan ergeren. Vingerscanner die niet goed werkt, blijven hangen, onvertaalde dingen. Best jammer, want het is best een leuk toestel.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 2 maart 2016 @ 09:30:33 #185
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160361194
http://www.engadget.com/2016/03/01/vivo-xplay5-beast-phone/

Die Vivo Xplay 5 is wel sexy moet ik zeggen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 2 maart 2016 @ 09:34:09 #186
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160361234
Vond het juist tegenvallen...

- Had namelijk gehoopt dat het zoiets zou zijn: http://mobile.it168.com/a2016/0229/2496/000002496152.shtml

[ Bericht 18% gewijzigd door shiz op 02-03-2016 09:52:12 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 2 maart 2016 @ 13:00:03 #187
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160364843
De Galaxy S7 edge vandaag in het echt gezien. Niet normaal hoe mooi.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 2 maart 2016 @ 17:03:25 #188
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_160370579
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 09:05 schreef rene90 het volgende:
GRATIS GRATIS GRATIS (te winnen dan)
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/1379
Winnaar al bekend? :D
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  woensdag 2 maart 2016 @ 17:15:52 #189
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160370820
Yup: http://frontpage.fok.nl/s(...)et-4600mah-accu.html
Gelukkig wel een keer een CHI stamgast! :D Eric_Cantona, congrats!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160371609
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 17:15 schreef shiznuts het volgende:
Yup: http://frontpage.fok.nl/s(...)et-4600mah-accu.html
Gelukkig wel een keer een CHI stamgast! :D Eric_Cantona, congrats!
*O*

Eric, stuur voor de zekerheid nog even je adres naar mijn DM, dan breng ik hem deze week nog naar het postkantoor ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 2 maart 2016 @ 17:59:45 #191
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_160371808
Afgelopen dagen op zoek naar welke chinese smartphone ik ga kopen, wat een zoektocht zeg _O-
Denk ik eindelijk de juiste gevonden te hebben, heeft ie maar 2250 mAh batterij.. vind ik toch wel erg weinig.

http://eud.dx.com/product(...)4411009#.VtcasZzhDIV

Als iemand nog ideeën heeft hoor ik het graag, ik zoek naar:
5 inch scherm
Minimaal android 5.0
4G connectie op band 20 (LTE800)
Uitbreidbaar geheugen mogelijk
Processor niet heel erg belangrijk, als ie maar een beetje up-to-date is
Budget maximaal 200 euro
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  woensdag 2 maart 2016 @ 18:38:45 #192
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_160372603
Toch maar de ulefone paris besteld :@

die batterij schijnt toch wel gewoon een goeie dag mee te gaan met flink gebruik. en ik kon t niet laten voor de rest van de specs en de prijs, lijkt me een goede aankoop :)
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  donderdag 3 maart 2016 @ 12:21:24 #193
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160388170

_O_
Net een nieuw toestel zo :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160390309
Ja, vond ik ook een mooie kleur.
pi_160390709
Welke shops hebben nu de Redmi Note Pro 3 op voorraad? Ik wil hem graag bestellen.
pi_160390759
Uitvinder van de biersmiley.
pi_160391233
Twijfel toch aan zo een verkoper op de een of andere manier. Banggood verwacht op 8 maart stock te krijgen weer.

http://nl.aliexpress.com/(...)ROM/32597684693.html

Deze misschien maar kopen. Met DHL shipment voor 267 dollar.
pi_160393447
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 00:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wat een dooie boel hier. Ik zoek een telefoon met deze specs, wat is het beste wat ik kan kopen?
4.7-5.2"
HD-FHD
<200 euro
microSD slot
2500mAh+ accu
gorilla glass
android 5.0+
2GB+ RAM

-Nubia Z9 mini (nergens meer verkrijgbaar)
-redmi 3
-bluboo x-touch
-???
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 17:59 schreef Studeur het volgende:
Afgelopen dagen op zoek naar welke chinese smartphone ik ga kopen, wat een zoektocht zeg _O-
Denk ik eindelijk de juiste gevonden te hebben, heeft ie maar 2250 mAh batterij.. vind ik toch wel erg weinig.

http://eud.dx.com/product(...)4411009#.VtcasZzhDIV

Als iemand nog ideeën heeft hoor ik het graag, ik zoek naar:
5 inch scherm
Minimaal android 5.0
4G connectie op band 20 (LTE800)
Uitbreidbaar geheugen mogelijk
Processor niet heel erg belangrijk, als ie maar een beetje up-to-date is
Budget maximaal 200 euro
Grappig, we zochten echt zo'n beetje naar precies hetzelfde. Ik heb uiteindelijk de redmi 3 gekocht, voornamelijk vanwege de batterij en het feit dat xiaomi wat bekender is ;)
  donderdag 3 maart 2016 @ 17:56:12 #199
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_160394898
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 16:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:

[..]

[..]

Grappig, we zochten echt zo'n beetje naar precies hetzelfde. Ik heb uiteindelijk de redmi 3 gekocht, voornamelijk vanwege de batterij en het feit dat xiaomi wat bekender is ;)
lang over getwijfeld om die ook te kopen ja. maar uiteindelijk niet gedaan omdat die geen 4G connectie in NL heeft.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_160395421
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 17:56 schreef Studeur het volgende:

[..]

lang over getwijfeld om die ook te kopen ja. maar uiteindelijk niet gedaan omdat die geen 4G connectie in NL heeft.
Dat snap ik dan wel ja. Ik ben nog zo'n hipster zonder mobiel internet, dus dat speelde bij mij niet mee
pi_160397083
http://xiaomi.eu/community/forums/miui-weekly-rom-releases.103/

Ik zit op 6.1.29, ik heb dus duidelijk een update beschikbaar. Via de updater zie ik echter niks. Hoe komt dit?

Opnieuw flashen, dan mag ik alle apps en dergelijke terug instellen en dat zie ik dus niet zitten.
  donderdag 3 maart 2016 @ 19:55:00 #202
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160397482
't Zijn geen official updates maar kleine wekelijks getweakte releases voor de liefhebber 'based on original'? Soort van Cyanogen nightlies?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160397745
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 17:56 schreef Studeur het volgende:

[..]

lang over getwijfeld om die ook te kopen ja. maar uiteindelijk niet gedaan omdat die geen 4G connectie in NL heeft.
Ik heb Tele2 en die hebben ook de 2600. Ik ga het gewoon proberen.
  donderdag 3 maart 2016 @ 20:17:07 #204
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_160398115
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 20:06 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik heb Tele2 en die hebben ook de 2600. Ik ga het gewoon proberen.
zou ik niet doen. Tele2 heeft wel in bepaalde gebieden 2600 maar volgens mij is het overgrote deel 800.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_160405293
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 20:17 schreef Studeur het volgende:

[..]

zou ik niet doen. Tele2 heeft wel in bepaalde gebieden 2600 maar volgens mij is het overgrote deel 800.
Ik heb met Tele 2 over het algemeen prima bereik op dit moment zonder 4G. Als ik naar deze kaart kijk en de informatie lees dan zit je met 2600 bij Tele 2 best prima. Aan de telefoon gaf een medewerker ook aan dat je met een telefoon zonder 800 frequentie prima uit de voeten kan. Als ik hem binnen heb dan zal ik jullie vertellen hoe het bevalt.

Ik maak vrijwel overal gebruik van WIFI. Nou weet ik dat de 800 vooral voor goede dekking binnenshuis zorgt, maar daar heb ik op dit moment dus weinig last van op 3G.
  donderdag 3 maart 2016 @ 23:43:58 #206
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160406099
LTE gaat gewoon erg lokaal zijn met alleen 2600, in ieder geval minder dan met 800
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 4 maart 2016 @ 04:59:52 #207
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160408571
T-Mobile is het beste met Chinaphones. Netwerk is volledig gebaseer op 1800 frequentie en de 900 is ondersteunend.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 05:04:49 #208
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160408576
Overigens net mijn Xiaomi mi Note verkocht! En gek genoeg wil ik nog steeds voor de Nubia Z9 gaan. Kost nu ¤400,- inclusief shipping. Maar ik vind het eigenlijk nog te duur. Maar als ik dit dan zie dan wil ik hem nog steeds.


Aan de andere kant is dit ook heel mooi. Alleen geen zin in een tweejarig contract.



Voor de Nubia moet ik ¤100 euro bijleggen, voor de Samsung ¤500 euro (wat in het contract zit) maar 0 euro vooruit.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 10:24:21 #209
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160410944
Niet wachten tot ze hier lokaal de Z11 verkopen (dat was het plan van ze, toch?)?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 4 maart 2016 @ 20:57:15 #210
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160426319
---

[ Bericht 100% gewijzigd door MisterJ.Lo op 05-03-2016 02:24:18 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 4 maart 2016 @ 20:57:46 #211
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160426340
HTC 10 press rendering foto's.

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 02:25:45 #212
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160433353
En net besteld. Kreeg er ¤50 euro korting op. Dus totaal ¤350 betaald maar met de verkoop van de Xiaomi mi Note heb ik alleen ¤50 euro moeten bijleggen :). Eindelijk de Nubia Z9 in bezit.


Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 07:06:11 #213
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_160433742
Mi5 prijzen in shops die ik zie lagnskomen zijn echt hoog, mjah hier op de zwarte markt betaal je ook makkelijk 70 euro meer voor de Xiaomi mi5. Gelukkig heb ik er hier door een uurtje voordat de shop open in de rij te gaan staan eentje kunnen kopen inclusief flipcover en screen-protector. Was een serieus lange rij en uiteindelijk werden ook veel mensen weggestuurd omdat er gewoonweg niet genoeg telefoons waren. Alleen wit, 32/64Gb versies.



Review komt er ASAP aan :9
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zaterdag 5 maart 2016 @ 07:42:22 #214
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_160433807
Heb een review geschreven van de Xiaomi Mi4c:

http://reviewblog.tweakbl(...)aomi-mi4c-smartphone

Wat mij betreft echt een top telefoon voor een betaalbaar prijskaartje :D
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_160435758
Wat kan je nou het beste doen als de webshop (Gearbest) je niet echt opschiet met het helpen bij een garantieprobleempje. Mijn vrouw heeft de Elephone P7000, opzich een fijn toestel, de nadelige dingetjes zoals zwarte randen en eens in de paar dagen opnieuw opstarten zodat hij weer vloeiend loopt neemt ze voor lief.

Maar... Nu werkt het middelste gedeelte en ook het onderste gedeelte van de digitizer niet meer. Dat houdt dus in dat je niet altijd even makkelijk kan scrollen en nog vervelender, de balk om te typen bij Whatsapp kan je dus niet indrukken, geen berichten verzenden met die verzendknop, of even je bericht aanpassen als je iets verkeerd getypt hebt. En zo kom je bij diverse apps tegen nog meer kleine probleempjes aan (niet iets kunnen bevestigen, of bewerken oid)

Puntje bij paaltje, er moet een nieuwe digitizer opkomen. Nu heb ik Gearbest via hun berichtensysteem berichten gestuurd en ook METEEN gezegd dat het geen software probleem is, dat ik hem al teruggezet heb naar de fabrieksinstellingen en dat dat allemaal niet werkt. Krijg ik als eerst een reactie of ik antwoord wil geven op hun 4 (standaard) vragen, waarbij terugzetten naar fabrieksinstellingen er 1 van is.

Daarna geven ze aan dat ze contact op zouden nemen met de fabrikant en mij binnen 2 dagen een reactie terug zouden geven. Na een week vraag ik hoe het ermee staat, i.v.m. geen reactie, maar dan krijg ik een reactie of ik hem weer naar fabrieksinstellingen wil terugzetten. Inmiddels 2 dagen geleden weer een berichtje gestuurd dat dit niet het probleem is, maar nog steeds zonder reactie.

Hoe kan je nou meer druk of meer voor elkaar krijgen bij zo'n webshop, het enige wat ik wil is een nieuwe digitizer (kan ik zelf hier laten vervangen), zodat het touchscreen weer goed werkt. Het beeldscherm is verder niet kapot / beschadigd en heeft altijd een hoesje omheen gezeten, dus er is ergens in de hardware iets mis gegaan lijkt me.
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_160435995
Kijk nou wat er zojuist in m'n handen gedrukt werd!



Wat 'n zwaar ding :D
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_160444221
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:38 schreef Studeur het volgende:
Toch maar de ulefone paris besteld :@

die batterij schijnt toch wel gewoon een goeie dag mee te gaan met flink gebruik. en ik kon t niet laten voor de rest van de specs en de prijs, lijkt me een goede aankoop :)
Bij welke site heb je hem besteld?
  zaterdag 5 maart 2016 @ 18:10:18 #218
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_160444276
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 18:07 schreef mrbombastic het volgende:

[..]

Bij welke site heb je hem besteld?
dealextreme maar dan vanuit europees warenhuis
http://eud.dx.com/

2 maart besteld en hij is inmiddels onderweg
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  zaterdag 5 maart 2016 @ 18:16:01 #219
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160444406
Eh. Je weet dat:
quote:
Do you have warehouse in EU?

There is no EU Warehouse, we send EU DIRECT goods from world factory to EU, and have cooperation with Netherland's Post Company to make faster delivery.
... hè...? ~ http://eud.dx.com/FAQ/faq
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 6 maart 2016 @ 14:19:23 #220
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160462563
Chinese toestellen van 4'' / 4.5'' lijken nu helemaal wel uitgestorven. Zocht een budget toestelletje met redelijke specs alla de MTK6582 toestelletjes maar dan up to date.

Lijkt in zijn geheel niets meer te vinden met een 720P scherm in die range :'(.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 7 maart 2016 @ 13:10:53 #221
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_160487266
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 14:19 schreef RobertNL het volgende:
Chinese toestellen van 4'' / 4.5'' lijken nu helemaal wel uitgestorven. Zocht een budget toestelletje met redelijke specs alla de MTK6582 toestelletjes maar dan up to date.

Lijkt in zijn geheel niets meer te vinden met een 720P scherm in die range :'(.
Klopt. Ik kijk ook in die richting, maar kleiner dan 4,7" (De Redmi 2) kom je helaas niet meer. Als compact budgetmodel blijf ik die dus maar aanraden bij gebrek aan compacter.
Als vrouwentelefoontje. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 7 maart 2016 @ 16:49:59 #222
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160493001
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2016 13:10 schreef Dromer het volgende:

[..]

Klopt. Ik kijk ook in die richting, maar kleiner dan 4,7" (De Redmi 2) kom je helaas niet meer. Als compact budgetmodel blijf ik die dus maar aanraden bij gebrek aan compacter.
Als vrouwentelefoontje. :P
Ja, zal kijken wellicht kan die er nog (net) mee door.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 7 maart 2016 @ 19:20:34 #223
341713 koekjestrommel1
Geen oranjefan
pi_160496980
Redmi 2 pro is dan de betere optie
Of de elephone G9?
  maandag 7 maart 2016 @ 20:11:24 #224
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_160498501
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2016 19:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Of de elephone G9?
Lijkt me niet, want resolutie á la korrel. (vraag was HD)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_160540012
Weet niet of dit gewaardeerd wordt, maar aangezien hier de meeste mensen zitten met een Xiaomi phone toch een klein vraagje.
Als ik meldingen krijg van een app komt er helaas geen logo van de app in de statusbalk terecht.
Ik zie alleen van die puntjes, wat inhoudt dat er iets is, maar ik wil 'gewoon' een WhatsApp, Facebook of Gmail icoontje in beeld, die ook blijft tot ik de desbetreffende app open.

Iemand die weet wat ik in moet stellen? Thanks!

screenshot
  woensdag 9 maart 2016 @ 13:37:29 #226
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_160540452
quote:
7s.gif Op woensdag 9 maart 2016 13:15 schreef Onufriev het volgende:
Weet niet of dit gewaardeerd wordt, maar aangezien hier de meeste mensen zitten met een Xiaomi phone toch een klein vraagje.
Als ik meldingen krijg van een app komt er helaas geen logo van de app in de statusbalk terecht.
Ik zie alleen van die puntjes, wat inhoudt dat er iets is, maar ik wil 'gewoon' een WhatsApp, Facebook of Gmail icoontje in beeld, die ook blijft tot ik de desbetreffende app open.

Iemand die weet wat ik in moet stellen? Thanks!

screenshot
Instellingen -> Meldingen -> App Meldingen ?
Op mijn Redmi Note 2 kan ik daar instellen per app welk type meldingen toegestaan zijn (meldingen aan/uit, badges, zwevende meldingen, meldingen op vergrendelscherm etc). Bij mij zijn "badges" de icoontjes op de statusbalk die jij bedoelt.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_160540514
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 13:37 schreef N22 het volgende:

[..]

Instellingen -> Meldingen -> App Meldingen ?
Op mijn Redmi Note 2 kan ik daar instellen per app welk type meldingen toegestaan zijn (uberhaupt melding maken, badges, zwevende meldingen, meldingen op vergrendelscherm etc). Bij mij zijn "badges" de icoontjes op de statusbalk die jij bedoelt.
Ik heb bijvoorbeeld voor Whatsapp alles aan staan, behalve zwevende meldingen. Denk dat het den algemene instelling moet zijn.
  woensdag 9 maart 2016 @ 13:49:55 #228
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_160540717
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 13:40 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Ik heb bijvoorbeeld voor Whatsapp alles aan staan, behalve zwevende meldingen. Denk dat het den algemene instelling moet zijn.
En bij Instellingen -> Meldingen -> kopje "Statusbalk" heb je "meldingen weergeven" ook aangevinkt neem ik aan?
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_160541689
Heeft iemand van jullie weleens enige ervaring gehad met een Homtom? De specs zijn indrukwekkend voor de prijs en de poster Tomtop van de gelijknamige webstore zweert erbij :)
pi_160541943
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 13:49 schreef N22 het volgende:

[..]

En bij Instellingen -> Meldingen -> kopje "Statusbalk" heb je "meldingen weergeven" ook aangevinkt neem ik aan?
Dat is al beter, maar nog steeds niet wat ik bedoel. Wanneer je dat instelt, laat is ook een icoontje zien als je gaat typen of wanneer iets aan het syncen is. Ik bedoel echt bij meldingen en berichten.
pi_160542424
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:44 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Dat is al beter, maar nog steeds niet wat ik bedoel. Wanneer je dat instelt, laat is ook een icoontje zien als je gaat typen of wanneer iets aan het syncen is. Ik bedoel echt bij meldingen en berichten.
Probeer eens meldingsiconen weergeven bij Instellingen => Meldingen, dat loste bij mij het probleem op. Ik ergerde me hier ook al een tijdje aan en het is nu opgelost bij mij.
pi_160545587
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 15:02 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Probeer eens meldingsiconen weergeven bij Instellingen => Meldingen, dat loste bij mij het probleem op. Ik ergerde me hier ook al een tijdje aan en het is nu opgelost bij mij.
Dat is hetzelfde als N22 zei toch?
Ik heb het nu aan staan, maar het is nog steeds niet wat ik bedoel, of ik ben enorm aan het zeiken.
Ik krijg nu ook iconen (in kleur, niet wit zoals de rest) bij het gebruik van een app. Terwijl ik het alleen maar nodig heb als melding.
pi_160546147
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:17 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde als N22 zei toch?
Ik heb het nu aan staan, maar het is nog steeds niet wat ik bedoel, of ik ben enorm aan het zeiken.
Ik krijg nu ook iconen (in kleur, niet wit zoals de rest) bij het gebruik van een app. Terwijl ik het alleen maar nodig heb als melding.
Meldingen weergeven was bij mij een ander vinkje, daarom dat ik ook eens reageerde voor het aanvinken van meldingsiconen.
pi_160550283
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:41 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Meldingen weergeven was bij mij een ander vinkje, daarom dat ik ook eens reageerde voor het aanvinken van meldingsiconen.
Hmm, dit is wat ik zie: http://i.imgur.com/wV0LeA9.png
  woensdag 9 maart 2016 @ 22:24:47 #235
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_160554813
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:41 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Meldingen weergeven was bij mij een ander vinkje, daarom dat ik ook eens reageerde voor het aanvinken van meldingsiconen.
Ik bedoelde inderdaad "meldingsiconen weergeven" onder 't kopje 'statusbalk' ;)
Ik zie overigens precies hetzelfde beeld in mijn menu als de screenshot van Onufriev.
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_160561374
Gisteren de Redmi Note 3 Pro binnen gekregen en wat een gaaf toestel is dat zeg! Geen inklaringskosten/BTW omdat ze hem eerst naar de UK sturen en vandaar met DHL ook weer doorsturen naar NL. Perfect dus, in 6 dagen inclusief weekend binnen.

Mijn Tele 2 abonnement heeft nog geen 4G dus daar valt niks over te zeggen nog, maar het toestel is echt super.
  donderdag 10 maart 2016 @ 14:07:17 #237
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160566103
Ff met de S7 Edge gespeeld, maar ik vind 'em eigenlijk zo supah nu ook weer niet.
Kijk dus uit naar de Nubia Z11. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator donderdag 10 maart 2016 @ 14:25:40 #238
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_160566419
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 14:07 schreef shiznuts het volgende:
Ff met de S7 Edge gespeeld, maar ik vind 'em eigenlijk zo supah nu ook weer niet.
Kijk dus uit naar de Nubia Z11. :D
Wat ga je met je z9 doen als je een z11 haalt.? O-)
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 10 maart 2016 @ 15:44:46 #239
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160567807
Zal met de P9000 en de Touch een nieuw tehuis moeten vinden (ff testen). :P Al heb ik ook weleens zwervers in huis. :+
(Zo heb ik nog de oldschool Neomobile N002, een Jiayu G4S, FAEA F2 met kapot scherm en een eigenlijk ongebruikte Lenovo Vibe X2-CU)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160568027
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 09:43 schreef Skiet het volgende:
Gisteren de Redmi Note 3 Pro binnen gekregen en wat een gaaf toestel is dat zeg! Geen inklaringskosten/BTW omdat ze hem eerst naar de UK sturen en vandaar met DHL ook weer doorsturen naar NL. Perfect dus, in 6 dagen inclusief weekend binnen.

Mijn Tele 2 abonnement heeft nog geen 4G dus daar valt niks over te zeggen nog, maar het toestel is echt super.
waar gekocht?
pi_160569592
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 15:44 schreef shiznuts het volgende:
Zal met de P9000 en de Touch een nieuw tehuis moeten vinden (ff testen). :P Al heb ik ook weleens zwervers in huis. :+
(Zo heb ik nog de oldschool Neomobile N002, een Jiayu G4S, FAEA F2 met kapot scherm en een eigenlijk ongebruikte Lenovo Vibe X2-CU)
Mijn Neo N002 ligt op de schroothoop. Heb ik nog wel 2 accu's van over. Hebben?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 10 maart 2016 @ 18:08:51 #242
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160570368
Nee, dankje. :P Ik ga 'em wel ff in een blender stoppen ofzo.
Of jij moet de foon willen, je hebt er toch de accu's voor. Verz is 13 euro ofzo meen ik. Hoewel, ik ben volgende week in NL, kan ik 'em ook meenemen en tegen PostNL-tarieven sturen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 10 maart 2016 @ 18:38:13 #243
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160570916
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 14:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Heeft iemand van jullie weleens enige ervaring gehad met een Homtom? De specs zijn indrukwekkend voor de prijs en de poster Tomtop van de gelijknamige webstore zweert erbij :)
Nope, (nog) geen ervaring.
Maar er komen wel een tweetal reviews binnen niet al te lange tijd van toestellen met een vergelijkbare processor (en andere specs). Waarvan ik kan verklappen dat ik van de eerste (die ik nu heb) voor het geld zeer onder de indruk ben!

Rene heeft wel eens naar een HomTom kunnen kijken:
Homtom HT6, een accumonster
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160571109
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:08 schreef shiznuts het volgende:
Nee, dankje. :P Ik ga 'em wel ff in een blender stoppen ofzo.
Of jij moet de foon willen, je hebt er toch de accu's voor. Verz is 13 euro ofzo meen ik. Hoewel, ik ben volgende week in NL, kan ik 'em ook meenemen en tegen PostNL-tarieven sturen.
Gaarne _O_
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 10 maart 2016 @ 18:57:37 #245
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160571291
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2016 18:49 schreef Miniem het volgende:

[..]

Gaarne _O_
Zal 'em ff nalopen. Kan me geloof ik herinneren dat 'ie wat warm wilde worden en de accu niet zo lang hield, maar verder up 'n running. :Y Opgeruimd staat netjes.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator vrijdag 11 maart 2016 @ 04:54:42 #246
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_160583567
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 15:44 schreef shiznuts het volgende:
Zal met de P9000 en de Touch een nieuw tehuis moeten vinden (ff testen). :P Al heb ik ook weleens zwervers in huis. :+
(Zo heb ik nog de oldschool Neomobile N002, een Jiayu G4S, FAEA F2 met kapot scherm en een eigenlijk ongebruikte Lenovo Vibe X2-CU)
Voor hoeveel mag die een nieuw huis zoeken?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_160587713
Een paar weken geleden nog eens met een G4S bezig geweest maar dat is nog steeds een verbazend leuk telefoontje.
  vrijdag 11 maart 2016 @ 15:17:36 #250
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160591625
quote:
Wat is daar lol aan? Bedoel ze geven de optie om langer te wachten ook. Waarschijnlijk zeuren die mensen ook als ze niets aanbieden.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160593488
quote:
^O^
nette prijs ook.
ondertussen al besteld bij ibuygou,
komt vanuit het spaanse warehouse

heb binnenkort ook een Mi4I over,
iemand intresse?

[ Bericht 3% gewijzigd door julius123 op 11-03-2016 16:42:55 ]
  vrijdag 11 maart 2016 @ 16:57:05 #252
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160593938
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 04:54 schreef dud0r het volgende:

[..]

Voor hoeveel mag die een nieuw huis zoeken?
Not yet decided. :P Maar is ook een beetje de vraag of de Z11 opschiet. En wat de Huawei/Leica-samenwerking gaat betekenen...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160597362
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 15:17 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wat is daar lol aan? Bedoel ze geven de optie om langer te wachten ook. Waarschijnlijk zeuren die mensen ook als ze niets aanbieden.
Nja, als je het zo bekijkt valt het idd wel mee. Blijft wel erg raar overkomen om na aankoop zo'n mailtje te sturen imo, al is het rationeel bekeken wel eerlijk.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 16:02:57 #254
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_160613578
wat de fuck is dit dan.

heb mn hoesje voor mn ulefone paris gewoon eerder binnen dan de telefoon. terwijl de telefoon uit EU warehouse van DX komt en het hoesje uit fucking Hong Kong.

Verdomme ik wil mn telefoon gewoon een keer het duurt al fucking anderhalve week klapjostis met je EU magazijn wat verdomme nog langzamer werkt dan HONG KONG oftewel je had beter daar kunnen blijven met je beunhaasbedrijf.

Sorry ik moest mijn woede even kwijt. En ik wil mn telefoon.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  zaterdag 12 maart 2016 @ 16:05:35 #255
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_160613625
Oja en dan ook nog 30 euro meer vragen vieze oplichters
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_160613797
quote:
8s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 16:02 schreef Studeur het volgende:
wat de fuck is dit dan.

heb mn hoesje voor mn ulefone paris gewoon eerder binnen dan de telefoon. terwijl de telefoon uit EU warehouse van DX komt en het hoesje uit fucking Hong Kong.

Verdomme ik wil mn telefoon gewoon een keer het duurt al fucking anderhalve week klapjostis met je EU magazijn wat verdomme nog langzamer werkt dan HONG KONG oftewel je had beter daar kunnen blijven met je beunhaasbedrijf.

Sorry ik moest mijn woede even kwijt. En ik wil mn telefoon.
Even goed lezen bij dx, het gaat niet om verzending vanuit de EU. Komt gewoon uit China.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 16:13:33 #257
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_160613831
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 16:12 schreef Skiet het volgende:

[..]

Even goed lezen bij dx, het gaat niet om verzending vanuit de EU. Komt gewoon uit China.
nee hoor. het trackingnr is ook van swedish post, daar waar mijn pakket vm nog steeds is.
http://www.packagetrackr.(...)00SE?r=1457795543619
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  Moderator zaterdag 12 maart 2016 @ 16:40:36 #258
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_160614485
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 16:13 schreef Studeur het volgende:

[..]

nee hoor. het trackingnr is ook van swedish post, daar waar mijn pakket vm nog steeds is.
http://www.packagetrackr.(...)00SE?r=1457795543619
Dat zegt helemaal niks. Je kan ook een Swiss post tracking krijgen. Of een Singapore post. Ligt er gewoon aan waarmee ze het versturen.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_160614498
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 16:13 schreef Studeur het volgende:

[..]

nee hoor. het trackingnr is ook van swedish post, daar waar mijn pakket vm nog steeds is.
http://www.packagetrackr.(...)00SE?r=1457795543619
Swedish Post is gewoon verzending vanuit China. En idd, dat is fucking traag. Kan je beter van China Post kiezen imo.
  zaterdag 12 maart 2016 @ 18:26:43 #260
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_160616784
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 16:40 schreef dud0r het volgende:

[..]

Dat zegt helemaal niks. Je kan ook een Swiss post tracking krijgen. Of een Singapore post. Ligt er gewoon aan waarmee ze het versturen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 16:41 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Swedish Post is gewoon verzending vanuit China. En idd, dat is fucking traag. Kan je beter van China Post kiezen imo.
ik ben erin geluisd!!
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  zaterdag 12 maart 2016 @ 18:29:59 #261
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160616849
quote:
8s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 18:26 schreef Studeur het volgende:

[..]


[..]

ik ben erin geluisd!!
Had je zelf kunnen vinden. En als je het snel wil moet je lappen voor snelle shipping.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 12 maart 2016 @ 19:06:14 #262
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160617677
Op zaterdag 5 maart 2016 @ 18:16:01 informeerde ik je al dat:

[..]
Eh. Je weet dat:
quote:
Do you have warehouse in EU?

There is no EU Warehouse, we send EU DIRECT goods from world factory to EU, and have cooperation with Netherland's Post Company to make faster delivery.
... hè...? ~ http://eud.dx.com/FAQ/faq

Dan kun je alleen nog een punt maken dat Sweden Post geen Nederland's Post Company is... :P (of zelf gekozen?)

Lesje geleerd. Altijd wantrouwen en nalezen, niet zomaar iets aannemen. Staat dan ook nergens 'warehouse' bij als het over de DX EU-leveringen gaat.

dud0r weet, Singapore Post is zhe best.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160617725
Komt al vaker voorbij ja die vraag en problemen waar mensen tegenaan lopen. PostNL direct shipping komt ook niet direct uit Nederland :+
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 12 maart 2016 @ 19:19:03 #264
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_160617975
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:06 schreef shiznuts het volgende:
Op zaterdag 5 maart 2016 @ 18:16:01 informeerde ik je al dat:

[..]
Eh. Je weet dat:

[..]

... hè...? ~ http://eud.dx.com/FAQ/faq

Dan kun je alleen nog een punt maken dat Sweden Post geen Nederland's Post Company is... :P (of zelf gekozen?)

Lesje geleerd. Altijd wantrouwen en nalezen, niet zomaar iets aannemen. Staat dan ook nergens 'warehouse' bij als het over de DX EU-leveringen gaat.

dud0r weet, Singapore Post is zhe best.
ik betaal dus gewoon 30 euro meer voor niks eigenlijk?
geen doanekosten ja, maar er is kans dat je die nieteens hoeft te betalen als je het rechtstreeks uit china haalt
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  zaterdag 12 maart 2016 @ 19:22:20 #265
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160618060
Zijn altijd douanekosten als het uit China komt, ook als het met Hungary, Austria of Netherlands Post komt, dan is alleen de carrier, dat zegt niks over de herkomst. Dus MOET het officieel gewoon ingeklaard worden zodra het vanuit een non-EU land een EU land binnenkomt. Je loopt dus met EU Direct gewoon risico op kosten ook, waar je je echter wel tegen aanschafsprijsprocenten tegen verzekeren kunt om deels terug te krijgen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 12 maart 2016 @ 19:24:53 #266
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_160618129
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:22 schreef shiznuts het volgende:
Zijn altijd douanekosten als het uit China komt, ook als het met Hungary, Austria of Netherlands Post komt, dan is alleen de carrier, dat zegt niks over de herkomst. Dus MOET het officieel gewoon ingeklaard worden zodra het vanuit een non-EU land een EU land binnenkomt. Je loopt dus met EU Direct gewoon risico op kosten ook, waar je je echter wel tegen aanschafsprijsprocenten tegen verzekeren kunt om deels terug te krijgen.
maar wat is dan het hele nut van die zogenaamde "eu direct" site?
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  Moderator zaterdag 12 maart 2016 @ 19:26:52 #267
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_160618188
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:24 schreef Studeur het volgende:

[..]

maar wat is dan het hele nut van die zogenaamde "eu direct" site?
Meer geld voor dx :D
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zaterdag 12 maart 2016 @ 19:29:15 #268
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160618252
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:24 schreef Studeur het volgende:

[..]

maar wat is dan het hele nut van die zogenaamde "eu direct" site?
Dat ze het sneller verzenden. Erder ging alles dan ook met NL post en had je het met een werkdag of 7 in huis. Maar waarom ze nu Zweden post gebruiken durf ik niet te zeggen.
Je betaalde voor de duurdere verzendmethode.

Overigens kan de Zweedse post ook wel snel, laatst een pakketje binnen 10 binnen. Daarintegen duurt het nu alweer een eeuwigheid met een ander pakketje :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 12 maart 2016 @ 19:48:33 #269
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160618822
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 19:24 schreef Studeur het volgende:

[..]

maar wat is dan het hele nut van die zogenaamde "eu direct" site?
Omdat steeds meer EU burgers chinashoppen ontdekken en ze die mensen willen aanspreken. En met Netherland Direct Mail is het er doorgaans ook vrij rap. Maar wel vanuit China en zou nog altijd ingeklaard moeten worden. Dus... wij doen daar idd ook nooit aan en gebruiken de daadwerkelijke EU warehouse services van Gearbest bijvoorbeeld.

Maar het is dus voornamelijk een lokkertje idd. Hun forum staat dan ook vol met bezwaren daarover. Maar ja, 't is wel een beetje eigen schuld, dikke bult.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160635024
Hey, ik zoek een app die ik vroeger had die je GPS stresste als daarom gevraagd werd.

Situatie: Mijn GPS werkt perfect, hij is zeer accuraat. Als ik GPS test run en daarna Swarm gebruik om m'n locatie te bepalen, zit ik meteen goed.

MAARRRRRR

Als ik me ergens wil inchecken op Swarm en ik heb dat 5 minuten eerder al gedaan bvb, dan neemt hij gewoon die vorige locatie(kan zelfs zijn dat er uur tussenzit, dus dat die locatie helemaal fout is).

Nog mensen die dit probleem hebben? Vroeger had ik een app die wanneer er om locatie gevraagd werd, je GPS stresste voor een goeie fix. Het is best een omweg om steeds via GPS test een fix te krijgen om dan naar Swarm te gaan met de juiste fix.

Alvast bedankt.
pi_160660939
Mijn order op gearbest is in 2 delen gesplitst, en de een werd met de Belgische post verstuurd, en de andere met de Nederlandse post... Één dag na elkaar......

Ik had ook twee hoesjes op aliexpress besteld, en die waren beide binnen een week binnen!
pi_160675177
Ik heb jullie advies nodig :)!
Ik zit nu met een HTC One Mini 2 die aan vervanging toe is. Heeft te weinig RAM, waardoor multitasken niet te doen is.

Heb een $50-coupon voor de Elephone P9000 bij Pandawill, ook kan ik tegen een leuke prijs een Xiaomi Mi4i van een Fok!-er overnemen.

Klein lijstje qua voorkeuren:
- min. 2GB ram (liefst 3GB ivm multitaksen)
- goede ondersteuning op het gebied van updates/software
- betrouwbare GPS
- 4G ondersteuning
- budget +- ¤200

Ik begrijp dat de support van Elephone waardeloos te noemen is. Xiaomi staat daarentegen weer hoog aangeschreven. Ook zie ik de UMi Touch veel voorbij komen.

Ben alle reviews aan het doorlezen. Maar ik zou graag wat advies van jullie kant ontvangen. Thanks!
  maandag 14 maart 2016 @ 23:31:50 #273
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160675447
De P9000 is nog weinig over bekend verder. Die is althans nog niet uit (massa productie), maar de P7000 was niet echt een topper. De Xiaomi is wel een leuk toestel maar mist natuurlijk hier en daar wellicht 4G banden.

Wat betreft software zit je bij Xiaomi wel redelijk, je hebt daarbij wekelijkse ROMS. GPS is verder wel prima te noemen op de meeste toestellen tegenwoordig.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160675704
En wat vooral een belangrijk punt is bij de Chinaphones, de bouwkwaliteit. Elephone staat er toch wel om bekend om soms behoorlijke steken te laten vallen. Heb hier de P9000 lite in mijn handen en daar is gewoon wat licht te zien in de linker rand bij de simtray.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_160675888
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 23:39 schreef rene90 het volgende:
En wat vooral een belangrijk punt is bij de Chinaphones, de bouwkwaliteit. Elephone staat er toch wel om bekend om soms behoorlijke steken te laten vallen. Heb hier de P9000 lite in mijn handen en daar is gewoon wat licht te zien in de linker rand bij de simtray.
Dat is een permanente mini-flashlight. Dat is geen matige bouwkwaliteit, maar een hypermoderne feature!
pi_160679025
gisteren kwam de DHL meneer deze brengen:




_O_

eerste indruk, heerlijke telefoon!
kwam van ibuygou en ze hebben daar gelukkig de originele software erop laten staan.
ik lees overal dat veel winkels er een multi-language rom installeren met veel ad- en malware.
vanmorgen de eerste OTA gehad dus met updates krijgen zit het ook wel snor.

het is de Xiaomi Redmi Note 3 PRO btw.
met een snapdragon 650 , 3gb ram en 32 gb oplslag
  dinsdag 15 maart 2016 @ 11:46:20 #277
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160681654
Via UK? China direct, importkostenloos?
Xiaomi, dus natuurlijk wel goed voor elkaar. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160681987
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 11:46 schreef shiznuts het volgende:
Via UK? China direct, importkostenloos?
Xiaomi, dus natuurlijk wel goed voor elkaar. ;)
EU warehouse van ibuygou.
komt uit barcelona, dus geen importkosten.
maar bij het eu warehouse is ie wel wat duurder
  dinsdag 15 maart 2016 @ 12:13:55 #279
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160682283
Wel zo relaxed idd. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160682369
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:13 schreef shiznuts het volgende:
Wel zo relaxed idd. :Y
:Y geen gezeik met de douane en vrijdag besteld gister binnen ^O^
pi_160683006
Ik ben ook aan het kijken naar een nieuwe smartphone.
Bij sommige sites zie ik dat je 2 jaar garantie krijgt ipv 1 jaar.
Hechten jullie daar waarde aan?
pi_160683357
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:58 schreef mrbombastic het volgende:
Ik ben ook aan het kijken naar een nieuwe smartphone.
Bij sommige sites zie ik dat je 2 jaar garantie krijgt ipv 1 jaar.
Hechten jullie daar waarde aan?
Eigenlijk niet :-)
  dinsdag 15 maart 2016 @ 19:52:33 #283
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_160690992
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 12:58 schreef mrbombastic het volgende:
Ik ben ook aan het kijken naar een nieuwe smartphone.
Bij sommige sites zie ik dat je 2 jaar garantie krijgt ipv 1 jaar.
Hechten jullie daar waarde aan?
Twee jaar erg moeizame garantie i.p.v. één jaar erg moeizame garantie.
Ach..
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_160698867
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 09:29 schreef julius123 het volgende:
gisteren kwam de DHL meneer deze brengen:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

_O_

eerste indruk, heerlijke telefoon!
kwam van ibuygou en ze hebben daar gelukkig de originele software erop laten staan.
ik lees overal dat veel winkels er een multi-language rom installeren met veel ad- en malware.
vanmorgen de eerste OTA gehad dus met updates krijgen zit het ook wel snor.

het is de Xiaomi Redmi Note 3 PRO btw.
met een snapdragon 650 , 3gb ram en 32 gb oplslag
Hoeveel inch?
  dinsdag 15 maart 2016 @ 23:36:44 #285
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160702527
Google is your friend... 'het is de Xiaomi Redmi Note 3 PRO'.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160708161
Any thoughts on Umi Touch? Ik ben eigenlijk niet zo'n Umi fan maar ik zit erover te denken om deze te kopen en dan deze zomer hem in te ruilen voor een Mi5 of Sony Xperia X Performance. Mijn Nexus 5 loopt tegen zijn einde.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 16 maart 2016 @ 16:13:01 #287
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160715940
Qua OS neem ik aan toch niet? Scherm aan diggelen ofzo?

Ja, de UMI Touch lijkt me ook wel ok. Is onderweg. Nu met korting in de AliExpress Super Deals: http://activities.aliexpress.com/superdeals/1509_10.php .
Denk tezamen met de Elephone P9000 een van de nicere opties qua value dit eerste kwartaal. :Y
Maar 't idd maar de vraag of ze 't ook waarmaken, maar ja, dan moet je maar voor een Xiaomi gaan ofzo.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160716039
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:13 schreef shiznuts het volgende:
Qua OS neem ik aan toch niet? Scherm aan diggelen ofzo?

Ja, de UMI Touch lijkt me ook wel ok. Is onderweg. Nu met korting in de AliExpress Super Deals: http://activities.aliexpress.com/superdeals/1509_10.php .
Denk tezamen met de Elephone P9000 een van de nicere opties qua value dit eerste kwartaal. :Y
Maar 't idd maar de vraag of ze 't ook waarmaken, maar ja, dan moet je maar voor een Xiaomi gaan ofzo.
Ik heb er al 3x een nieuw scherm op gezet, dus de casing sluit niet meer goed aan op meerdere plekken, front cam heeft het begeven en het ziet er niet meer zo netjes uit.

Hoe is Elephone eigenlijk met hun software? Goede updates? Stabiel?

Ik vind de achterkant van de P9000 eigenlijk wat minder. Voor de rest een keurige telefoon natuurlijk.

[ Bericht 7% gewijzigd door dimmak op 16-03-2016 16:24:56 ]
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 16 maart 2016 @ 16:25:33 #289
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160716178
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:18 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik heb er al 3x een nieuw scherm op gezet, dus de casing sluit niet meer goed aan op meerdere plekken, front cam heeft het begeven en het ziet er niet meer zo netjes uit.

[..]
I deed m'n G4S af en toe weleens demoën. Oh jeetje <floep>, glijdt 'ie zomaar uit m'n handen. Ik hoop dat 'ie het nog doet. Geintje, dee'k express, het is een G4S, Chinees kwaliteitje, 't is net Tupperware, natuurlijk doet 'ie het.

En dan mensen maar 'iPhone is allemachtig prachtig _O_ '. En ondertussen loopt 50% met een kapot scherm rond, want ze moeten nog 11 maanden wachten op contractverlenging en hebben 'em niet sau teuer tegen schade verzekerd.
quote:
Hoe is Elephone eigenlijk met hun software? Goede updates? Stabiel?

Ik vind de achterkant van de P9000 eigenlijk wat minder. Voor de rest een keurige telefoon natuurlijk.
Dunno. Mensen waren niet echt tevreden met de P7000 enz. Maar times change. De P9000 en Touch lijken me serieus genoege pogingen te doen om eens de taboe te doorbreken dat die dingen van ze meuk zijn.
Heb trouwens nu een case om m'n Z9 omdat de achterkant zo glad is dat 'ie loopt te glijen op oppervlakte die een graad of meer net niet waterpas zijn. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_160716284
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 16:25 schreef shiznuts het volgende:

[..]

I deed m'n G4S af en toe weleens demoën. Oh jeetje <floep>, glijdt 'ie zomaar uit m'n handen. Ik hoop dat 'ie het nog doet. Geintje, dee'k express, het is een G4S, Chinees kwaliteitje, 't is net Tupperware, natuurlijk doet 'ie het.

En dan mensen maar 'iPhone is allemachtig prachtig _O_ '. En ondertussen loopt 50% met een kapot scherm rond, want ze moeten nog 11 maanden wachten op contractverlenging en hebben 'em niet sau teuer tegen schade verzekerd.
:D

quote:
Dunno. Mensen waren niet echt tevreden met de P7000 enz. Maar times change. De P9000 en Touch lijken me serieus genoege pogingen te doen om eens de taboe te doorbreken dat die dingen van ze meuk zijn.
True. Aangezien de P9000 ook NFC heeft kies ik waarschijnlijk toch voor die.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 16 maart 2016 @ 16:43:48 #291
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160716550
'k Geloof dat de korting nog altijd wel wil, hè (deze maand), vb.: http://www.pandawill.com/landingpage/ELEP9000series.html .
Ach so, dat actieve tijdvenster is voor purchase tot eind deze maand, niet van de code zelluf...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 18 maart 2016 @ 01:01:19 #292
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160753554
8-).

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 01:46:08 #293
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160753802
He did it! :D

FITte foon, hè? :9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 18 maart 2016 @ 17:49:33 #294
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_160765680
Ik overweeg serieus ergens anders een telefoon te gaan kopen nadat ik genaaid ben door EU direct van dx. wacht al 2,5 week op mn telefoon en hij is serieus pas net vertrokken uit china :')
al die tijd met een oude kutsamsung moeten doen die niet kan bellen en slecht oplaadt
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_160765734
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 14:19 schreef RobertNL het volgende:
Chinese toestellen van 4'' / 4.5'' lijken nu helemaal wel uitgestorven. Zocht een budget toestelletje met redelijke specs alla de MTK6582 toestelletjes maar dan up to date.

Lijkt in zijn geheel niets meer te vinden met een 720P scherm in die range :'(.
Daarom heb ik maar via marktplaats een tweedehandse Xiaomi Mi2s gescoord. Even custom rom om hem up to date te brengen en ik kan weer door. Zeker icm de 3000mAh accu en losse 10400mAh powerbank kom ik de tijd wel door :Y
mag het weten
  vrijdag 18 maart 2016 @ 20:16:43 #296
327191 RobertNL
For your gear.
pi_160769464
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:53 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Daarom heb ik maar via marktplaats een tweedehandse Xiaomi Mi2s gescoord. Even custom rom om hem up to date te brengen en ik kan weer door. Zeker icm de 3000mAh accu en losse 10400mAh powerbank kom ik de tijd wel door :Y
Ja, wellicht ook een optie inderdaad ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_160773561
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 01:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
8-).

[ afbeelding ]
Is dat aan de linkerkant een mediaspeler uit China/HK?
pi_160774140
Redmi 3 vandaag aangekomen! Eerste indruk zeer positief! Review zal ik binnenkort wel schrijven
  zaterdag 19 maart 2016 @ 00:01:11 #299
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_160776492
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 22:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Is dat aan de linkerkant een mediaspeler uit China/HK?
Neen. Dat is de doos; doos.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 19 maart 2016 @ 11:32:37 #300
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160782127
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 00:01 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Neen. Dat is de doos; doos.
_O-
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 19 maart 2016 @ 11:34:37 #301
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_160782165
:').
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')